12 Οκτωβρίου 2010

TO ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ Η ΝΤΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
 
Το μυαλό του παίρνει ακόμα στροφές. Υπολογίζει όμως χωρίς τους ξενοδόχους. Χθες στο Mega λίγο πριν το τέλος της συνέντευξης ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί ξανά το υπουργείο Οικονομικών. Το βρώμικο παιχνίδι που παίζει ο "Ψηλός" αφορά τη Ντόρα. Ξέρει ότι ο Κυριάκος...
δεν είναι ισχυρό χαρτί. δεν έχει δηλαδή ηγετικές ικανότητες. Ο Μητσοτάκης θέλει να δραματοποίηση την κατάσταση της Οικονομίας να παρουσιάσει την επιμήκυνση αποπληρωμής του χρέους και να στηρίξει μια ενδεχόμενη συνεργασία Παπανδρέου-Ντόρας, μετά τις εκλογές που μπορεί να προκηρυχθούν μέσα στο 2011.

"Επιστολή απολυμένων ΔΟΛ προς την Λ. Κατσέλη"... τσάμπα κόπος παιιδιά

Επιστολή με την οποία οι 90 απολυμένοι στα ''Ελληνικά Γράμματα'' εκφράζουν την δυσαρέσκεια τους για τα όσα διαδραματίστηκαν το τελευταίο διάστημα στον εκδοτικό οίκο, απέστειλαν στην υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Λούκα Κατσέλη.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή γίνεται λόγος για "'ομαδικές απολύσεις'', για "πέταγμα εν ψυχρώ στον Καιάδα"' για ''διαστρέβλωση οικονομικών στοιχείων απο τον ΔΟΛ'' και για "χρήματα που χάθηκαν στο μεγάλο φαγοπότι του χρηματιστηρίου''. Οι εργαζόμενοι ζητούν από την υπουργό να σώσει θέσεις εργασίας προκειμένου να μην βρεθούν στον δρόμο υπάλληλοι που ''η μηνιαία μισθοδοσία τους είναι σχεδόν ισόποση με τη μηνιαία μισθοδοσία τεσσάρων απο τα πενήντα ανώτερα στελέχη του ΔΟΛ''. Τέλος οι 90 απο τα Ελληνικά Γράμματα εκφράζουν την ικανοποίηση τους για την υποστήριξη απο εκατοντάδες πνευματικούς δημιουργούς ''που θέλουν να μείνει ζωντανός ένας ιστορικός εκδοτικός οίκος''.

Μετά το Βατοπέδιο, η Torcaso εμπλέκεται και στη Siemens

Με την ένδειξη «εμπιστευτικό» έφτασε στην επιτροπή για τη Siemens το έγγραφο για τα εμβάσματα στην εταιρεία Torcaso, η οποία έχει οδηγήσει σε ακίνητα του ΑκηΕνα έγγραφο - βόμβα συνδέει την εξωχώρια εταιρεία που θεωρείται ύποπτη για «πλυντήριο» πολιτικού χρήματος, την TORCASO, και με τα μαύρα ταμεία της Siemens, πέραν της εμπλοκής της σε αγοραπωλησίες ακινήτων με τη Μονή Βατοπεδίου.

Με την ένδειξη «εμπιστευτικό» έφτασε στην επιτροπή για τη Siemens το έγγραφο για τα εμβάσματα στην εταιρεία Torcaso, η οποία έχει οδηγήσει σε ακίνητα του Ακη Η TORCASO έγινε αρχικά γνωστή το 2009 από την πρώτη εξεταστική για την υπόθεση του Βατοπεδίου. Ακολούθως οδήγησε σε ακίνητα του πρώην υπουργού Ακη Τσοχατζόπουλου και τώρα ετέθη στο στόχαστρο και για συναλλαγές με τη Siemens.

Το έγγραφο αυτό, με την ένδειξη «Εμπιστευτικό», έφτασε το καλοκαίρι στην εξεταστική επιτροπή για την υπόθεση της Siemens και φέρει την υπογραφή τού τότε προέδρου της Επιτροπής για την Καταπολέμηση της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες, Στέλιου Γκρόζου.

Σύμφωνα μ' αυτό, τρία εμβάσματα συνολικού ύψους 6,7 εκατ. δολαρίων που μεταβιβάστηκαν στην TORCASO από τον λογαριασμό 051524866 της Morgan Stanley Ζυρίχης προέρχονται από τη Siemens και σχετίζονται με την ερευνώμενη υπόθεση.

Σύνολο 6,7 εκατ. δολάρια

Τα τρία εμβάσματα που εισέρρευσαν στην TORCASO αφορούν:

1) 4,5 εκατ. δολάρια την 1η Νοεμβρίου 1999

2) 1,2 εκατ. δολάρια στις 10 Ιανουαρίου 2000 και

3) 1 εκατ. δολάρια στις 7 Μαρτίου 2000.

Η Επιτροπή, με το έγγραφό της αυτό, υποστηρίζει ότι τα 6,7 εκατ. δολάρια εστάλησαν από τη Siemens και συνιστά το άνοιγμα του λογαριασμού 051524866 της Ζυρίχης ώστε να αποκαλυφθεί ο συνδετικός κρίκος μεταξύ Siemens και TORCASO.

Το έγγραφο αυτό της Επιτροπής διαβιβάστηκε από την εξεταστική επιτροπή για την υπόθεση του σκανδάλου Siemens στους ειδικούς εφέτες ανακριτές Μ. Νικολακέα και Ι. Φιοράκη οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη ζητήσει από τις ελβετικές αρχές να αποκαλυφθεί ο δικαιούχος του επίμαχου λογαριασμού της Morgan Stanley.

Πάντως, αν ο δικαιούχος του λογαριασμού προβάλει αντιρρήσεις και μπλοκάρει το άνοιγμά του με ένδικα μέσα, το Δημόσιο πρέπει να υποστηρίξει με νομικό παραστάτη που θα ορίσει στη Ζυρίχη το αίτημά του, όπως έγινε και με την υπόθεση του λογαριασμού Α. Rocos, πίσω από τον οποίο κρυβόταν ο πρώην υπουργός Τ. Μαντέλης.

Εντύπωση προκαλεί ότι το «Εμπιστευτικό» του κ. Γκρόζου αποσιωπήθηκε από την εξεταστική της Siemens ή πέρασε απαρατήρητο από όλους τους βουλευτές, πιθανώς λόγω της έκτασης των εγγράφων που καθημερινά χειρίζονταν. Εκτός και αν το έγγραφο αυτό δεν κοινοποιήθηκε και εστάλη σιωπηρά στους ειδικούς εφέτες ανακριτές.

Ηταν «γέφυρα»;

Ως προς την TORCASO πάντως, πολλές «συμπτώσεις» δημιουργούν την αίσθηση ότι η κυπριακή αυτή εταιρεία ήταν «γέφυρα» για να περιέλθουν αξιόλογα ακίνητα στην ιδιοκτησία του Ακη Τσοχατζόπουλου.

Η TORCASO Investments Limited συνεστήθη στις 3/8/1999 με πραγματικό ιδιοκτήτη τον Νικόλαο Ζήγρα, εξάδελφο του πρώην υπουργού Α. Τσοχατζόπουλου και μέτοχο στην ATS Trustees (ως επίτροπος εμπιστεύματος που κρατά τις μετοχές για λογαριασμό του beneficial owner). Από το 2004 οι μετοχές της μεταβιβάστηκαν σε Κύπριο δικηγόρο.

Η εταιρεία αυτή αμέσως μόλις συνεστήθη αγόρασε το ακίνητο στον δεύτερο όροφο της Κομνά Τράκα 3, το οποίο στη συνέχεια πέρασε στην κατοχή του κ. Τσοχατζόπουλου. Ηδη ο πρώην υπουργός είχε αγοράσει ακίνητο στον τρίτο όροφο της ίδιας πολυκατοικίας από τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο, δηλαδή το 2000, η TORCASO αγόρασε στην ίδια περιοχή τη διώροφη κατοικία που το 2007 πούλησε στη Μονή Βατοπεδίου.

Στην TORCASO ανήκε και το ακίνητο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου 33, που το 2001 πωλήθηκε στη Nobilis και στη συνέχεια αγοράστηκε από τη σύζυγο του κ. Τσοχατζόπουλου, Βίκη Σταμάτη, στο μεταίχμιο της φορολόγησης των ακινήτων των εγγεγραμμένων σε off shore εταιρείες.

Ζήτησαν άνοιγμα

Στην «Κ.Ε.» στις 10 Οκτωβρίου 2010, ο Χρήστος Ζέρβας έγραψε πως και οι συντάκτες - ελεγκτές του πορίσματος της Τραπέζης της Ελλάδος, οι οποίοι διερεύνησαν τις μεγάλες συναλλαγές με τη Μονή Βατοπεδίου, ζήτησαν να ενεργοποιηθεί δικαστική συνδρομή για το άνοιγμα του τροφοδότη λογαριασμού της Ζυρίχης που έστειλε στην TORCASO τα 6,7 εκατ. δολάρια.

Επίσης, στο ίδιο δημοσίευμα στην «Κ.Ε.» αναφέρεται ότι η ειδική εφέτης ανακρίτρια Ειρήνη Καλού ακόμα αναμένει από τις κυπριακές αρχές την αποκάλυψη του λογαριασμού και των συναλλαγών της TORCASO με τη Μονή Βατοπεδίου, εν αναμονή της εκδίκασης σχετικής προσφυγής που συνοδεύεται από αιτιολογημένη δικαστική παραγγελία. *

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=212559

Μπράβο στο MEGA για "ΤΟ ΝΗΣΙ"!

Σε Αυτό ναι! Μπράβο...

Φέτος το Mega μας ταξιδεύει... σε ένα αλλιώτικο Νησί. Πολύ ωραία σειρά...
Σπιναλόγκα: Το νησί που δεν ήθελε κανείς να θυμάται...

Η συνέχεια στο http://taxalia.blogspot.com/2010/10/mega_12.html

B.Παπαγεωργόπουλος:Δεν μπορεί οι Δήμοι όλης της χώρας να φθάσουν στις εκλογές διαλυμένοι οικονομικά με αποκλειστική ευθύνη της σημερινής Κυβέρνησης.

«ΣΦΙΓΓΕΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΛΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ …»

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: Η Κυβέρνηση έχει αποδειχθεί τελείως αναξιόπιστη έναντι της Τ.Α. και κάθε μήνα σφίγγει όλο και περισσότερο τον οικονομικό κλοιό την οικονομική αγχόνη γύρω από τον λαιμό της Τ.Α.

Σήμερα έχουμε 12 Οκτωβρίου 2010 και η Κυβέρνηση δεν έχει καταβάλει στους Ο.Τ.Α. ούτε την ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ του τρέχοντος μηνός, ούτε την τρίτη και τέταρτη δόση της ΣΑΤΑ (το επενδυτικό πρόγραμμα της Τ.Α.), ούτε τα χρήματα του ΘΗΣΕΑ προς τις κατασκευαστικές Εταιρείες που εκτελούν έργα των Ο.Τ.Α. που έχουν ενταχθεί ακριβώς στο παραπάνω πρόγραμμα, ούτε έχει εκδώσει την ΚΥΑ για τα οικονομικά της Τ.Α. του 2010 παρά του ότι έχουμε φθάσει ήδη στον δέκατο μήνα του έτους!

Η κατάσταση του 90% των Δήμων της χώρας μας είναι απελπιστική και εκατοντάδες έργα σε όλη την Ελλάδα είναι σταματημένα.

Ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης – που ακόμη κρατάμε τα οικονομικά μας σε ικανοποιητικό επίπεδο παρά την προαναφερθείσα πολιτική της Κεντρικής Εξουσίας – ως Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Ν.Θ., ως Αντιπρόεδρος της ΚΕΔΚΕ, καλώ την Κυβέρνηση να φανεί επιτέλους συνεπής απέναντι στις θεσμοθετημένες υποχρεώσεις προς τους Ο.Τ.Α. όλης της χώρας.

Δεν μπορεί οι Δήμοι όλης της χώρας να φθάσουν στις εκλογές διαλυμένοι οικονομικά με αποκλειστική ευθύνη της σημερινής Κυβέρνησης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης επισκέπτεται τους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης».

Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:

  • Σήμερα Τρίτη 12/10 στις 6.15 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών, Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί την Παλαιοκώμη, στις 7 το απόγευμα την Πρώτη Σερρών και στις 7.30 το απόγευμα θα επισκεφθεί το Ροδολίβος και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στην αίθουσα Κινηματογράφου. Το πρωί της ίδιας ημέρας, στις 10, συνοδευόμενος από τον Αντινομάρχη Παιδείας, Ευθύμιο Φωτόπουλο, θα εγκαινιάσει το νέο διδακτήριο του 5ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας (Αδαμαντίου Κοραή 4, Νέα Ευκαρπία, κοντά στο τέρμα του λεωφορείου 38).
  • Την Τετάρτη 13/10 στις 7.30 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας Κώστα Καραπαναγιωτίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί τη Βέροια και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον κινηματογράφο Σταρ. Στις 8 το πρωί της ίδιας ημέρας, θα εμφανιστεί στην εκπομπή του ΣΚΑΙ, «Πρώτη Γραμμή» των Λυριτζή-Οικονόμου.
  • Την Πέμπτη 14/10 στις 7 το απόγευμα συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθεί το Πανόραμα και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Πέτρινο Πολιτιστικό Κέντρο Πυλαίας. Στις 8.30 το βράδυ συνοδευόμενος από τον Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς συμβούλους θα μιλήσει σε συγκέντρωση Ποντίων ομογενών στο ξενοδοχείο Porto (αίθουσα Ντίμπερ).

Μυστική (?) επίσκεψη Άννας Διαμαντοπούλου στο Σαν Φρανσίσκο

Στο Σαν Φρανσίσκο βρέθηκε την Κυριακή 10 Οκτωβρίου η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου. Η Υπουργός κατά την παραμονή της εκεί διέμεινε στο ξενοδοχείο Fairmont, όπου έδωσε και τη συνέντευξη τύπου (φωτό). Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες του ιστολογίου η Υπουργός θα έχει συναντήσεις με στελέχη επιχειρήσεων υψηλής τεχνολογίας στη Silicon Valley.

Η συνέχεια με φώτο στο teachers-limnou.blogspot.com

Άρχισαν και τα πρωινάδικα... και έλεγα τι μας λείπει, τι μας λείπει...

Αν η βασιλεία χρειάστηκε ένα δημοψήφισμα για να... εκθρονιστεί από τη δημόσια ζωή μας, η βασιλευομένη απολυταρχία της πρωινής ζώνης χρειάστηκε μόλις ένα δίδυμο ( Γιώργος Καραμέρος- Σπύρος Χαριτάτος ) και ένα διαζύγιο ( Μενεγάκη-Λάτσιος ) για να αποχαιρετήσει τις παλιές καλές ημέρες της πρωτιάς. Η Ελένη Μενεγάκη απώλεσε τις χρυσές ημέρες της αποθέωσης από τα lifestyle περιοδικά και τη σιγουριά του θρόνου της και πλέον μεταχειρίζεται φθηνές μεθόδους εντυπωσιασμού και απέλπιδες προσπάθειες αύξησης της τηλεθέασης της εκπομπής της.

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η πρόσκληση της Κατερίνας Ζαρίφη, πρώην συνεργάτριας της ξανθιάς παρουσιάστριας η οποία είχε αποχωρήσει πριν από δύο χρόνια για να κάνει δικό της πρωινό στον ΑΝΤ1, στη χθεσινή εκπομπή «Καφές με την Ελένη». Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόσκληση από την υπεύθυνη καλεσμένων Βένια Καραγιάννη διατυπώθηκε κάπως έτσι: «Τη Δευτέρα θα είσαι προσκεκλημένη στην εκπομπή» - αίτημα που δεν άφηνε περιθώριο αντίρρησης. Λογικό, αφού και η χθεσινή πρεμιέρα των Γιώργου Λιάγκα- Φαίης Σκορδά δεν άφηνε περιθώριο σε κανέναν από τους πρωινούς διεκδικητές του σερβιρίσματος του πρωινού καφέ μας... Προς τούτο και οι Καραμέρος- Χαριτάτος παρακάθησαν στον άνετο καναπέ τους με τον διευθυντή προγράμματος του ΑΝΤ1 Γιάννη Λάτσιο. Αν και η Ζαρίφη είχε πρόσφατα δηλώσει ότι «στην εκπομπή της Ελένης θα πήγαινα με επιγονατίδες σαν να πήγαινα σε τάμα», έκανε κανονική είσοδο, όρθια και χαμογελαστή ( «Εκανα 27 μήνες να έρθω, όσο κυοφορούν οι ελέφαντες» ), όπως την είχαν συνηθίσει η Ελένη και το τηλεοπτικό κοινό.

Στο δεύτερο μέρος της εκπομπής η Ελένη Μενεγάκη προανήγγειλε την έλευση του δεύτερου καλεσμένου της ημέρας, του Πέτρου. Δεν έδωσε άλλα στοιχεία αφήνοντας υπονοούμενα. Τελικά εμφανίστηκε ο Πέτρος Φιλιππίδης, οπότε χάσαμε την ευκαιρία να δούμε τη συμφιλίωση της ξανθιάς παρουσιάστριας και με τον Πέτρο Κωστόπουλο.

Στο mega-μετερίζι
Στο «Πρωινό mou» το άγχος της πρεμιέρας ήταν αναμενόμενο. Σε αυτό το πλαίσιο δικαιολογείται και η αναφορά του Γιώργου Λιάγκα στον επικεφαλής του Εurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ ως Καρλ Γιούνκερ. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο παρουσιαστής έριξε γέφυρες με όσους είχε αψιμαχίες το τελευταίο χρονικό διάστημα, τόσο δηλαδή με την Ελεονώρα Μελέτη όσο και με γνωστή τηλεκριτικό. Η Φαίη Σκορδά καλημέριζε ως αργά το μεσημέρι, ενώ ο Γιώργος Λιάγκας σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής στεκόταν ένα βήμα πίσω από τη σύζυγο και συμπαρουσιάστριά του θεωρώντας το δεδομένο καθώς «εκείνη έχει εμπειρία σε τρίωρη ζωντανή εκπομπή».

«Ποδαρικό» του έκανε το επιτυχημένο δίδυμο Παναγιώτης Πετράκης - Αντιγόνη Δρακουλάκη από «Τα μυστικά της Εδέμ» (τους οποίους ο Γιώργος Λιάγκας συνόδευσε στο τραγούδι επιδεικνύοντας τις γνώσεις του στο πιάνο- περικοπές γαρ), η Κατερίνα Λέχου με τον Στέλιο Μάινα από το ατμοσφαιρικό «Νησί», που έκανε επίσης πρεμιέρα χθες, και η Τατιάνα Στεφανίδου, η καλεσμένη-έκπληξη, που μίλησε ξανά για την εκδίωξή της από τον ΑΝΤ1, τη διαμάχη της με τον Γιώργο Θεοφάνους, τις χαμηλές θεαματικότητες της εκπομπής της ( «που για το Star είναι υψηλές» ) και τις «κακόβουλες» τηλεκριτικές που την καταδιώκουν.

Οι «Χρυσοδάκτυλοι» του ΑΝΤ1
Ακριβώς απέναντι στη ζώνη «10 με 1» και στην ομώνυμη εκπομπή οι Καραμέρος- Χαριτάτος τοποθέτησαν τον Γιάννη Λάτσιο για πρώτη φορά απέναντι από την πρώην σύζυγό του Ελένη Μενεγάκη. Για την είσοδο του διευθυντή προγράμματος του σταθμού κρατήθηκαν τα καλύτερα κομπλιμέντα ( «ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσός», «ο Μίστερ ΤV που γκρέμισε τα τηλεοπτικά στερεότυπα» ) αλλά και το τραγούδι της Σίρλεϊ Μπάσεϊ «Goldfinger» («Χρυσοδάκτυλος»).

BHMA

ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ: Οι ουρές του ΠΑΣΟΚ βρήκαν νέα μόδα για να τρομοκρατήσουν την πλειοψηφία

Ανακάλυψαν νέα μόδα: Κάθε πικραμένος πάει στον εισαγγελέα, κάνει μια μήνυση εναντίον Υπουργού της ΝΔ, ο εισαγγελέας βλέπει το όνομα του Υπουργού, δηλώνει αναρμόδιος και στέλνει την υπόθεση στη Βουλή μιας και υπάρχει αναφορά σε όνομα υπουργού. Αποτέλεσμα να πρέπει να κριθεί ποινικά σε τι είδους οικονομία θέλουμε να ζούμε; Να κριθεί με ποινικά-δικαστικά κριτήρια αν πρέπει πχ. να ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΤΕ!!

Οι ουρές του ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ, που δεν μπορούν να επιβάλλουν την άποψή τους πολιτικά μιας και είναι γραφικές μειοψηφίες, προσπαθούν να την επιβάλλουν δικαστικά! Αυτή είναι η δημοκρατία στην Ελλάδα: Οι γραφικοί που ζούνε 50 χρόνια πίσω προσπαθούν να δικάσουν τη συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού... Διαβάστε το τελευταίο κατόρθωμά τους:

"Νέα δικογραφία κατά του Γ. Αλογοσκούφη -έπειτα από εκείνη για τα παραποιημένα στοιχεία της οικονομίας- διαβιβάστηκε χθες στη Βουλή από τον υπουργό Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδη σχετικά με την πώληση του ΟΤΕ στην Deutsche Telekom. Η δικογραφία σχηματίστηκε βάσει του νόμου περί ποινικής ευθύνης υπουργών, μετά το υπόμνημα που υπέβαλε η ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ σε βάρος του πρώην υπουργού Οικονομίας προς τον εισαγγελέα του ΑΠ Ι. Τέντε στις 19-3-2010. Η προηγούμενη δικογραφία είχε αποσταλεί στη Βουλή στις 27 Ιουλίου 2010 έπειτα από μηνυτήρια αναφορά του ΛΑΟΣ. Σύμφωνα με το διαβιβαστικό, η δικογραφία διαβιβάστηκε στη Βουλή «καθόσον καταγγέλλεται η τέλεση αξιόποινων πράξεων από τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης μετοχών μεταξύ του Δημοσίου και της D. Telekom AG, η οποία υπεγράφη τη 14η Μαΐου 2008»."

Μηνυσούλα για την "παράδοση του λιμανιού στα ξένα συμφέροντα" δεν θα κάνετε ρε λαμόγια ή εκεί δεν σας επιτρέπει το αφεντικό σας το ΠΑΣΟΚ γιατί θα πρέπει να μηνύσετε και αυτούς;

«Εξαφανίζουν» παλαιότερες δηλώσεις Παπανδρέου

Απάνω καταπάνω έπεσαν τα παπαγαλάκια και τα εξαπτέρυγα του Μαξίμου να εξαφανίσουν τη συνέντευξη Παπανδρέου στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο BBC στο οποίο έλεγε για «συστημική διαφθορά» (systemic corruption) της Ελλάδας.

Το συγκεκριμένο απόσπασμα παρότι προβλήθηκε εκτενώς χθες στο διαδίκτυο εν τούτοις σήμερα έχει ... εξαφανιστεί από τις εφημερίδες.

Εξάλλου, ούτε ο Πεταλωτής διέψευσε τη συγκεκριμένη συνέντευξη που αν τολμούσε και το έκανε οι Βρετανοί θα τον είχαν στρώσει στο κυνήγι.

Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει κάνει κι άλλες παρόμοιες αναφορές ο Παπανδρέου σε ΜΜΕ του εξωτερικού το διάστημα Νοεμβρίου 2009-Απριλίου 2010 τις οποίες αναζητούν στη Ρηγίλλης αλλά δεν είναι εύκολο να βρουν καθώς από χθες, τα σκύβαλα του Μαξίμου έχουν επιδοθεί σε «αποκαθήλωση» παλαιότερων συνεντεύξεων του Παπανδρέου ώστε να μη μπορούν να βρεθούν στα ενημερωτικά sites και φυσικά στην ιστοσελίδα του Μαξίμου.

Βατερλό Πεταλωτή στο Mega!

Όσοι παρακολούθησαν τη συζήτηση θα κατάλαβαν ότι εξελίχθηκε σε άνευ προηγουμένου Βατερλό για τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ο οποίος παρακαλούσε να έλθει το τέλος της και να σταματήσει ο διασυρμός.

Από τη μια η Βόζεμπεργκ, από την άλλη ο Δούκας , ο Πεταλωτής έχασε τα λόγια του και την ψυχραιμία του.
Χρειάστηκε το διαφημιστικό διάλειμμα για να πέσουν οι τόνοι αλλά μετά, όταν βγήκε ο δικηγόρος της Μονής Βατοπεδίου τα πράγματα έγιναν πιο εφιαλτικά για τον Πεταλωτή.
Όλος ο κόσμος κατάλαβε ότι το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να φτιάξει ενόχους με ... αχυρένια επιχειρήματα και βεβαίως μετά οι κατηγορούμενοι υπουργοί θα περάσουν στην αντεπίθεση και θα πλακώσουν στις αγωγές για κατάχρηση εξουσίας, εκείνους που τους στέλνουν στο Ειδικό Δικαστήριο χωρίς στοιχεία .

Κάλπες στο '11 και δεκαετή επιτήρηση βλέπουν στο ΔΝΤ

ΠΛΗΡΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ "ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ" ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ, ΟΙ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ Γ.Α.Π , ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Τα επόμενα πολιτικά σχέδιά τους σε ένα συνταρακτικό άρθρο απο την Ελευθεροτυπία:

Σε τροχιά εκλογών θα εισέλθει η χώρα το δεύτερο εξάμηνο του 2011, συνεκτιμούν αξιωματούχοι της αμερικανικής κυβέρνησης και του ΔΝΤ, αν η Ελλάδα, εν τω μεταξύ, έχει καταφέρει να πείσει τις αγορές με την εφαρμογή των μέτρων του Μνημονίου και οι δημοσκοπήσεις βρίσκονται σε ικανοποιητικά για την κυβέρνηση επίπεδα.

Η παραπάνω πεποίθηση φέρεται να πηγάζει από τη συνάρτηση αρκετών παραγόντων αλλά και στοιχείων που περιέχονται στο Μνημόνιο. Κατά την «ανάγνωση» που κάνουν κύκλοι του ΔΝΤ, η έχουσα κομματική χροιά θεσμοθέτηση του Συμβουλίου Οικονομικής Σταθερότητας (Financial stabilization board) -προϋπόθεση ήταν τα μέλη του να ομιλούν την ελληνική γλώσσα, για να τοποθετηθούν σ' αυτό άτομα εγνωσμένης, μεν, αξίας, αλλά φιλικά διακείμενα στο κυβερνών κόμμα-, υποδηλώνει ότι μπορεί να επικρατήσουν πολιτικές σκοπιμότητες και κομματικά κριτήρια στην αποτίμηση των δεδομένων συνθηκών της εποχής εκείνης.

Το έτερο στοιχείο της προβλεπόμενης χαμηλής δημοσιονομικής αναπροσαρμογής για το 2011 (1%), κάτι που θα αντανακλάται στον προϋπολογισμό που θα υποβληθεί μέχρι το τέλος του χρόνου, υποδηλώνει ενισχυτικά την άποψη των πολιτικών ελιγμών.

Εκλογές στην Ελλάδα

Αν δεν είναι βαριές οι απώλειες για το κυβερνών κόμμα στις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου και εφόσον οι δημοσκοπήσεις του προσεχούς Ιουνίου θα εμπεριέχουν αισιόδοξα ευρήματα για το ΠΑΣΟΚ και θα υπάρχει «σχετική» εργασιακή ειρήνη,
τότε θεωρείται εξαιρετικά πιθανό ότι θα προκηρυχθούν εκλογές για το φθινόπωρο του 2011. «Αλλιώς θα είναι σαν να θέλουν να αυτοκτονήσουν», είπε χαρακτηριστικά στην «Ε» ανώτατος αξιωματούχος του ΔΝΤ, λόγω του τι έπεται στα χρόνια που θα ακολουθήσουν.

Ο ίδιος σημείωσε ταυτόχρονα την εξαφάνιση από τον πολιτικό χάρτη όλων των μεγάλων κομμάτων σε χώρες όπου έχει πάει το ΔΝΤ (Αργεντινή, Τουρκία κ.ά.) τις τελευταίες 10ετίες, και αυτό λέγεται πως το γνωρίζουν καλά στο κυβερνών κόμμα
. Κατά τη σχετική ερμηνεία των εν λόγω κύκλων, ενδεικτικός και ενδιαφέρων ήταν, συνεπώς, ο γρίφος του Γ. Παπακωνσταντίνου απαντώντας σε σχετική ερώτηση «για το αν πιστεύουν ότι με αυτά τα σκληρά μέτρα θα τιμωρηθούν εκλογικά», κατά τη διάρκεια ημερίδας που διοργάνωσε το BBC στην έδρα του ΔΝΤ: «Τα αποτελέσματα της πολιτικής μας φαίνονται, γι' αυτό και ο κόσμος θα μας ξαναψηφίσει».

Επιπλέον, αξιοσημείωτες ήταν το προηγούμενο 48ωρο στην Ουάσιγκτον οι
σωρηδόν δηλώσεις στήριξης και ενθάρρυνσης της κυβέρνησης Παπανδρέου (positive reinforcement), που εκτιμάται ότι αποτελούν ενορχηστρωμένη προσπάθεια για την αναγκαία πολιτική της επιβίωσης, με σκοπό να φέρει εις πέρας το πρόγραμμα σταθεροποίησης.

Τα εύσημα που απονεμήθηκαν στην Αθήνα αποτελούν αντικείμενο συζήτησης
στα ενδότερα της αμερικανικής κυβέρνησης αλλά και στην έδρα του ΔΝΤ, δεδομένου ότι θεωρούν πως πέραν των πολιτικών σκοπιμοτήτων αποτελούν μια ψυχολογική ώθηση (psychological premium) σε ό,τι αφορά την οικονομική διάσταση των πραγμάτων, αλλά και προσωπικά μια πολιτική στήριξη στον Γιώργο Παπανδρέου.

Δηλώσεις - στήριγμα

Η δήλωση του γενικού διευθυντή του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος-Καν στην ίδια ημερίδα του BBC, την περασμένη Παρασκευή, ήταν ενδεικτική: «Η Ελλαδα έχει κάνει σπουδαίο έργο και έχει έναν πρωθυπουργό που δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος». Βέβαια όλα αυτά διαδραματίζονται εν όψει των δημοτικών εκλογών του Νοεμβρίου αλλά και θέτουν την πλατφόρμα για τις -με τις παραπάνω συνθήκες- εικαζόμενες εκλογές του προσεχούς έτους.

Περαιτέρω δεν θα πρέπει να παραγνωρίζεται και το γεγονός ότι το ΔΝΤ θέλει «να πάρει τα λεφτά του πίσω και με το παραπάνω», όπως έχει συμβεί και σε άλλες περιπτώσεις, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο ο Ντομινίκ Στρος-Καν επιθυμεί να δικαιωθεί για την προσωπική του παρέμβαση και έγκριση στο ελληνικό πρόγραμμα στήριξης, είτε λόγω των προσωπικών του φιλοδοξιών για τον προεδρικό θώκο της Γαλλίας είτε για την επανεκλογή του στο Ταμείο (σ.σ: η θητεία του λήγει τον Απρίλιο του 2011).

Στο ΔΝΤ, παραδόξως, φτάνουν στο σημείο να «ανέχονται» τον διάσημο οικονομολόγο Τζόζεφ Στίγκλιτς, σύμβουλο του Γ. Παπανδρέου, τον οποίο θεωρούν κόκκινο πανί, μιας κι ενώ «ρίχνει βιτριόλι» για τον ρόλο εν γένει του Ταμείου και επιθυμεί τη διάλυσή του, ταυτόχρονα στηρίζει το ελληνικό πρόγραμμα, λέγοντας με υπεκφυγές πως «η Ελλάδα δεν είχε άλλη επιλογή από το συμμάζεμα... ενώ οι ΗΠΑ έχουν...».

Σαρκαστικά υποστηρίζουν αξιωματούχοι του ΔΝΤ πως πρόκειται για μισθοφόρους (hired guns), που δεν μπορείς να τους έχεις εμπιστοσύνη. Κατά τον ίδιο τρόπο, σημειωτέον, μιλούσαν στο παρελθόν και για τον καθηγητή Τζέφρι Σακς, σύμβουλο τότε των Ρώσων, τον οποίο ο πρώην γενικός διευθυντής του Ταμείου, Μισέλ Καμντεσί, είχε αποκλείσει τότε από τις συναντήσεις της Ρωσίας με το ΔΝΤ.

Επιμήκυνση της επίβλεψης

Ετι περαιτέρω, το σύνολο των θετικών αυτών δηλώσεων-ψήφου εμπιστοσύνης αποβλέπει επί της ουσίας στην επιμήκυνση εξόφλησης των οφειλών. Και όπως ανέφερε στην «Ε» ο ίδιος αξιωματούχος του ΔΝΤ, μέσα στο πλαίσιο της αναμενόμενης δεκαετίας επίβλεψης του Ταμείου θα αλλάξουν απλώς οι όροι δανεισμού. Παράλληλα, δε, με τις θετικές αυτές δηλώσεις αποβλέπουν στο να αυξηθεί η αξιοπιστία της Ελλάδας έναντι των αγορών, οι οποίες πρωτίστως ενδιαφέρονται για την ορθολογική διαχείριση του δημόσιου χρέους. Ετσι να μπορεί να δανείζεται από τις αγορές και μόνον αν χρειάζεται, έχοντας στη διάθεσή της τις πιστώσεις του Ταμείου, να προστρέχει στο ΔΝΤ.

Οι αξιωματούχοι του Ταμείου υποστηρίζουν ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην «Εντατική» και θα είναι μακρύς ο δρόμος εξόδου της από την επίβλεψη του Ταμείου, με απρόβλεπτες συνέπειες για το πολιτικό τοπίο της χώρας.

Το αν και πότε θα υπάρξουν πρόσθετα μέτρα μέσα στο 2010, θα εξαρτηθεί από την αξιολόγηση της τρόικας, η οποία αναμένεται στην Αθήνα στις 15 Νοεμβρίου, για το κατά πόσον έχει συμμορφωθεί η Αθήνα με τις υποχρεώσεις έναντι του Μνημονίου. Γι' αυτό και οι εκταμιεύσεις των δόσεων Δεκεμβρίου 2010 και Μαρτίου 2011 αποτελούν κομβικό σημείο των πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων, σημείωσε με έμφαση στην «Ε» κυβερνητικός αξιωματούχος στην Ουάσιγκτον.

kastorianoblog.blogspot.com

Η πρώτη επιτυχία Παπουτσή: Τους αφόπλισαν και τους πήραν φορτηγό με 50 λαθρομετανάστες... δεν θα το ακούσετε βέβαια στην ΤιΒι

Ακαρπες παραμένουν μέχρι στιγμής, οι έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό φορτηγού με λαθρομετανάστες, το οποίο άρπαξαν δύο ένοπλοι από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αλλοδαπών, αφού πρώτα τους αφόπλισαν στον Ασπρόπυργο.

Στο πλαίσιο επιχείρησης της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής είχε στηθεί μπλόκο στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου, έπειτα από πληροφορίες ότι φορτηγό με λαθρομετανάστες θα περνούσε από το σημείο, με κατεύθυνση την Κόρινθο. Πράγματι, στις 23:20 το φορτηγό έφτασε στο σημείο όπου είχε στηθεί το αστυνομικό μπλόκο, όμως ο οδηγός του οχήματος μόλις αντιλήφθηκε την παγίδα εγκατέλειψε το όχημα και εξαφανίστηκε τρέχοντας.

Όπως διαπιστώθηκε, το φορτηγό μετέφερε 50 λαθρομετανάστες και ένας από τους αστυνομικούς, συνοδευόμενος από συναδέλφους του, ανέλαβε να το οδηγήσει στη Διεύθυνση Αλλοδαπών, στην οδό Πέτρου Ράλλη.

Στο ύψος του Ασπροπύργου, όμως, δύο άτομα που επέβαιναν σε ΙΧ αυτοκίνητο, τούς έκλεισαν τον δρόμο, πυροβολώντας στον αέρα, ακινητοποίησαν τους αστυνομικούς και αφού τους κατέβασαν από το φορτηγό, τους πήραν τα όπλα.

Στη συνέχεια ο ένας από τους ενόπλους πήρε το φορτηγό, ενώ ο δεύτερος έφυγε με το ΙΧ αυτοκίνητο.

Ύστερα από καταδίωξη συνελήφθη αυτός με το ΙΧ αυτοκίνητο, ο οποίος όπως έγινε γνωστό, είναι Ιρακινός και ανακρίνεται. Αφαντος παραμένει ο συνεργός του όπως και το φορτηγό με τους λαθρομετανάστες.

Για την υπόθεση γίνεται έρευνα από την αστυνομία, προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες οι αστυνομικοί εξουδετερώθηκαν και να αποδοθούν ευθύνες εάν υπάρχουν.

ΤΡΕΜΗ: ΤΗΣ ΨΙΘΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤ' ΑΥΤΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ...

ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ ΕΜΕΙΝΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

http://3.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TLQLUjwBvUI/AAAAAAABZX8/k2umsHWffj8/s1600/ContentSegment_16125028$W1000_H0_R0_P0_S1_V1$Jpg.jpg

Μητσοτάκης: Η κυβέρνηση Καραμανλή με απογοήτευσε

Την απογοήτευσή του για τον τρόπο με τον οποίο πολιτεύθηκε ο Κώστας Καραμανλής ως πρωθυπουργός εξέφρασε απο το Mega o κ. Κώστας Μητσοτάκης.

"Η δική μου κυβέρνηση έκανε πολύ μεγάλη προσπάθεια τότε για την Οικονομία, αλλά κάποιοι παράγοντες την ανέτρεψαν", δήλωσε και συνέχισε αναφερόμενος στις αντίστοιχες προσπάθειες του κ. Σημίτη με την δική του κυβέρνηση.

"Όμως όταν ήρθε η ΝΔ και δεν εφάρμοσε το πρόγραμμά της με απογοήτευσε. Εγώ έκανα στον Καραμανλή την καρδιά περιβόλι κάθε φορά που πήγαινα και του τα έλεγα στο Μαξίμου", πρόσθεσε. Tου είχε εκμυστηρευτεί ότι η οικονομία καταρρέει και γι' αυτό βρισκόντουσαν σε «διαρκή και οξύτατη αντιδικία».

Παράλληλα, ο πρώην πρωθυπουργός εξέφρασε την διαφωνία του για τις πρόωρες εκλογές που κήρυξε το 2009 ο Κ. Καραμανλής. "Διαφωνώ με τον τρόπο που έφυγε η κυβέρνηση Καραμανλή. Έπρεπε να εφαρμόσει τα μέτρα που είχε εξαγγείλει και ας βουλιάζαμε κρατώντας ψηλά την σημαία", κατέληξε. (σσ και η ΝΤΟΡΑ ηθελε τοτε)

και κάτι για να μην ξεχνιόμαστε

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Α. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

Από 19.9.2007 μέχρι 7.10.2009


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Πρωθυπουργού




ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Υπουργού Εξωτερικών

Εφάπαξ σε 3,5 χρόνια

3,5 χρόνια θα απαιτούνται πλέον, για να πάρει ένας δημόσιος υπάλληλος το εφάπαξ, σύμφωνα με το χρονοφιάγραμμα που έχει καταρτίσει η διοίκηση του Ταμείου Πρόνοιας των Δημοσίων Υπαλλήλων.

Για όσους παραλαμβάνεται η πράξη συνταξιοδότησης από το ταμείο τώρα, θα καταβάλλεται το εφάπαξ το 2013!!!

Απίστευτο και όμως ελληνικό… Η κατάσταση ξεφεύγει κάθε προηγούμενου «φωτισμένου» σεναρίου, ενώ οι δημόσιοι υπάλληλοι που έκαναν τα χαρτιά τους το καλοκαίρι δεν θα πάρουν δραχμή για τρία χρόνια!!!

MEGA GALLUP: Ιδού πόσοι είναι οι ηλίθιοι μεταξύ των αναγνωστών των ΝΕΩΝ

Μετά από gallup στο οποίο συμμετείχαν αναγνώστες των ΝΕΩΝ είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε πόσοι είναι οι ηλίθιοι μεταξύ αυτών:

Είναι το 60,03%
που έχαψε το παραμύθι του μαλάκα με την περικεφαλαία ότι ο Καραμανλής ήταν αυτός που είπε πως διοικεί μια διεφθαρμένη χώρα


Ταυτότητα έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από την Κυριακή 10 έως τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου σε δείγμα 2024 ατόμων διαφόρων φύλων και ηληκιών

Είναι πολύ στριμωγμένοι για να βγάλουν τον Μητσοτάκη στο MEGA εναντίον του Σαμαρά

Η χθεσινοβραδινή, κυριολεκτικά θλιβερή, εμφάνιση του κ. Μητσοτάκη στο MEGA, φανερώνει τον πανικό τους. Ηθελαν να αλλάξουν θέμα. Να στείλουν τη μπάλα στην κερκίδα. Να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο.

Κάθε φορά που η Ν.Δ. παίρνει τα πάνω της, κάθε φορά που το ΠΑΣΟΚ είναι στριμωγμένο, καταφεύγουν σε… έκτακτη βοήθεια και καλούν τον συνήθη ύποπτο. Αυτό που έγινε χθες στο δελτίο ειδήσεων του MEGA, είναι ντροπή.

Την Κυριακή, ο κ. Μανώλης Καψής μας έλεγε, μετά βεβαιότητος, ότι ο κ. Καραμανλής ήταν αυτός που είπε ότι κυβερνάει μια διαφθαρμένη χώρα.

Τα χθεσινά ΝΕΑ, στα οποία αρθογραφεί ο κ. Πρετεντέρης, φιλοξενούν άρθρο του κ. Παπαχρήστου με τίτλο «βόμβα στην πόρτα της Ρηγίλλης» και αποκαλύπτει και αυτός, ότι ήταν όντως ο κ. Καραμανλής!

Και τι έκανε χθες το MEGA; ...»

Μήπως ζήτησαν συγνώμη από τον κ. Καραμανλή;
Η συγνώμη απαιτεί γενναιότητα.
Οι υπερόπτες εργολάβοι της ενημέρωσης, δεν ζητούν συγνώμη!

Πέρασαν γρήγορα-γρήγορα το θέμα του κ. Παπακωνσταντίνου, (έφταιγε ο δημοσιογράφος, έφταιγε το πρακτορείο, η ερώτηση ήταν σε λάθος βάση), θα προσθέταμε εμείς ότι έφταιγε ο… Χατζηπετρής και πάει τελείωσε!
Αν είχε κάνει τέτοια δήλωση ο κ. Παπαθανασίου για παράδειγμα, θα ζητούσαν την παραίτησή του αμέσως. Τώρα τίποτα!

Και ύστερα για να τα σκεπάσει όλα ο κουρνιαχτός και να έχουμε θέματα για τα αυριανά πρωτοσέλιδα και τα δελτία ειδήσεων, είχαν για καλεσμένο τον πατέρα της καταπεσούσης αυτοκράτειρας.
Χολή για τη Ν.Δ., το κόμμα του οποίου υπενθυμίζω ότι είναι Επίτιμος!

Αλήθεια, αφού σε κάθε του δημόσια τοποθέτηση είναι λαύρος εναντίον της Ν.Δ. γιατί διατηρεί τον τίτλο του Επιτίμου Προέδρου; Γιατί δεν κάνει μια δήλωση να μας πεί ότι δεν επιθυμεί πλέον να φέρει αυτόν τον τίτλο;
Για να μιλάει δηλαδή ελεύθερα!

Ποια ήταν η σημερινή αποστολή του κ. Μητσοτάκη;
1. Να απαξιώσει πλήρως τον κ. Καραμανλή για να δικαιολογήσει την πολιτική του κ. Παπανδρέου.
2. Να ανακόψει την πορεία του κ. Σαμαρά, για να δώσει ανάσες στην κυβέρνηση
3. Να μας προετοιμάσει για το κόμμα που ετοιμάζεται να δημιουργήσει η θυγατέρα του!

Δεν θα ήταν και η πιο ευτυχισμένη βραδυά του!
Δήλωσε απογοητευμένος από την Κυβέρνηση Καραμανλή, μόνο που ξέχασε να πεί ότι οι μισοί υπουργοί του ήταν επιλογές της κας, Μπακογιάννη!
Κατηγόρησε τον κ. Καραμανλή για τις εκλογές του 2009.
Ξέχασε να μας πεί ότι τις εκλογές τις ήθελε η κα. Μπακογιάννη, ενώ ο κ. Σαμαράς ήταν αντίθετος!
Κατηγόρησε τον κ. Σαμαρά για λαϊκιστή;

Ποιος;
Ο άνθρωπος που για να γίνει πρωθυπουργός είπε περισσότερα ψέμματα και από τον κ. Γιώργο Παπανδρέου!
Ο άνθρωπος που το 1989 υποσχόταν πώς όταν εκλεγεί θα βρεί δουλειά σε όλους τους Ελληνες;
Ο άνθρωπος που θα μοίραζε …παπάκια!
Εκείνος που είχε καταφέρει το άθροισμα δύο ….μηδενικών να το κάνει 14!
Ελεος!

Τέλος, μας μίλησε και για τον υποψήφιο της κυρίας Μπακογιάννη για την περιφέρεια της Κρήτης!
Δεν πρόκαμε να πεί περισσότερα, γιατί την αποστολή του την είχε ολοκληρώσει και τον έκοψαν κάπως απότομα. Μόλις που πρόλαβε να μας δώσει τις συμβουλές του.

Ζήτησε και νέα μέτρα.
Όμως και εκεί δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τον εαυτό και άρχισε να λαϊκίζει αφόρητα! Ο ρεαλιστής!

Για να τελειώνουμε.
Το παιχνίδι έτσι θα εξελιχθεί από εδώ και πέρα και ο πόλεμος θα είναι βρώμικος.
Το σύστημα δεν θέλει τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκην κακό!
Τι να το κάνει άλλωστε αφού είναι ήδη σε απόγνωση και παίζει τα ρέστα του!

Κάνουν, όμως, ένα λάθος.
Υποτιμούν την οργή και την αγανάκτηση του κόσμου.
Υποτιμούν την ανάγκη του για ελπίδα.

Τα ρυάκια του περασμένου Φθινοπώρου που έφεραν τον Σαμαρά στην ηγεσία της Ν.Δ. θα γίνουν ορμητικά ποτάμια που θα παρασύρουν τους καταρρέοντες μηχανισμούς τους.

Και οι εφεδρείες τους τελείωσαν.

Αδέξιος Δεξιός
Πηγή: antinews.gr

Ο ψεύτης και τα παπαγαλάκια, την...πρώτη μέρα χαίρονται

Το θέμα που δημιουργήθηκε προχτές με τη δήλωση του Γιούνκερ, φαίνεται να μαζεύεται άρον άρον και να κλείνει, αφού οι μάστορες της δημοσιογραφικής απάτης, αναδιπλώθηκαν μετά την παραδοχή Γιούνκερ, ότι ο πρωθυπουργός που μίλησε για διεφθαρμένη χώρα ήταν ο εκλεκτός τους, Γ. Παπανδρέου.

Έπρεπε λοιπόν να βλέπατε σήμερα πόσο ξετσίπωτα οι MEGAλοι «δημοσιογράφοι», προσπαθούσαν να υποτιμήσουν τη δήλωση Γιούνκερ ενώ μόλις προχτές την χαρακτήριζαν σημαντικότατη, πόσο περίτεχνο «στρίβειν δια του αρραβώνος» έκαναν, προσπαθώντας να ξελασπώσουν τον απίθανο ηγετίσκο που όπου σταθεί κι όπου βρεθεί λέει πως κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα.

Πόσο ξεδιάντροπα πάσχιζαν να «κατεβάσουν» το θέμα, πόσο αξιολύπητοι γινόντουσαν.

Ενώ προχτές το βράδυ έβγαζαν κορώνες, κραύγαζαν και φωτογράφιζαν τον Καραμανλή, σιγοντάροντας τον υπουργού οικονομικών Παπακωνσταντίνου που με δήλωσή του έδειχνε κι αυτός τον πρώην πρωθυπουργό.

«Πέταξαν» και τον υπέργηρο, κακεντρεχή και πάντα χρήσιμο σε τέτοιες δύσκολες στιγμές (παλιά του τέχνη κόσκινο) Κ. Μητσοτάκη, να βγάλει όση χολή του απέμεινε κατά του Σαμαρά και έδεσε το γλυκό.

Έτσι ενημερώνεται ο κόσμος σήμερα.

Αλλά πέρα απ’ αυτό υπάρχει θέμα ηθικής και πολιτικής τάξης για τον Γ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος, έδωσε ρεσιτάλ (μικρο) πολιτικής εκμετάλλευσης, επιβεβαιώνοντας εμμέσως πλην σαφώς, χωρίς όμως να γνωρίζει (!!) , ότι ο πρωθυπουργός που εννοούσε ο Γιούνκερ, ήταν ο Καραμανλής.

Αλλά το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και σήμερα βρίσκεται εκτεθειμένος ανεπανόρθωτα.
Η στοιχειώδης πολιτική ευθιξία επιβάλλει, στην καλύτερη περίπτωση, δημόσια συγγνώμη ή παραίτηση.

Αλλά πολιτικός που διαθέτει ευθιξία και αξιοπρέπεια δεν ψεύδεται εις γνώση του σε επίσημη press conference.

e-parembasis.blogspot.com

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜEΝΟΙ ΣΤΟ MEGA ?

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ...

ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ Η ΠΥΡΓΙΩΤΗ ΣΤΟ "ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ";;;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgeFOLhWFmp6ybgcpJ7CNCh4XpQjzZtceXLjnSickD3Y8l5mF8KmOscy2c0JXIYa3MwG9fQyH3nmJiGn7o4Ww0DFCGBYY7qKsB7MhNQ7-QPlM5DDk0gWbR33sYCeglXuUI5FITm_Is0jkQ/s1600/MarianaPyrgioti2222222.jpgΑγαπητό, dexiextrem.

Εσύ θα πρέπει να μα πεις άν η δημοσιογράφος Μαριάννα Πυργιώτη, είναι όπως έμαθα εγώ διορισμένη δημοσιογράφος στό "Ίδρυμα Καραμανλής".

Ρωτάω, γιατί όσες φορές παρακολουθώ τον Ρ/Σ Real, στον οποίον κάνει εκπομπή με την γνωστή "πρασινοφρουρού" Κάτια Μακρή, συμφωνεί σχεδόν σε όλα μαζί της...

Παρακολουθώ να ανέχεται το καθημερινό ΑντιΝεοδημοκρατικό και ΑντιΣαμαρικό παραλήρημα της ξεπερασμένης πρασινοφρουρού Κάτιας Μακρή, χωρίς να βρίσκει ούτε ένα λόγο να υπερασπισθεί τη παράταξη που την διόρισε σε αυτή την τόσο τιμητική θέση.

Χασκογελάνε διαρκώς οι δύο ξεμεινεμένες... "κορασίδες", όταν πρόκειται να λοιδωρήσουν την Ν.Δ.

Μπορεί και έτσι είναι, στον Ρ/Σ πού εργάζεται, να έχει πάρει από τον Χατζηνικολάου εντολή ΑντιΝεοδημοκρατική και ΑτνιΣαμαρική.

Ναί, αλλά μέχρις ορισμένου σημείου, όταν σου θίγουν "υποτίθεται", την... πολιτική σου τιμή και αξιοπρέπεια.!

Αλλά στο "Ίδρυμα Καραμανλής" τι δουλειά έχει, τι δουλειά κάνει και πόσα παίρνει;;;

Είναι τουλάχιστον αντίφαση από τη μια μεριά να είσαι στο "Ίδρυμα Καραμανλής" και από την άλλη να μη βρίσκεις ένα λόγο καλό για την παράταξη πού ο ίδιος δημιούργησε...

Ποιός την διόρισε, η Ρηγίλλης ή ο Μειμαράκης;;;


Όποιος και να την διόρισε, να την χαίρονται.!

Αναγνώστης Νεοδημοκράτης

Αυτοί που μάτωσαν την Ελλάδα να πάνε σπίτι τους!

Ως νέος άνθρωπος, φοιτητής και εργαζόμενος παράλληλα, αντιμετωπίζω κι εγώ όπως όλοι μας τα αποτελέσματα μιας διεφθαρμένης διακυβέρνησης από τη Μεταπολίτευση και μετά. Χωρίς κομματικά γυαλιά ή οτιδήποτε άλλο, θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο να προσπαθούν πολιτικοί και παράγοντες που κυβέρνησαν τον τόπο λίγο ως πολύ μια 35ετία, να βγαίνουν σε τηλεοπτικά μέσα και να δηλώνουν αθώοι, κατηγορώντας παράλληλα τους προηγούμενους.

Η συνέχεια στο piliouras.blogspot.com

Να κι ένας ακόμα λόγος που ο ΓΑΠ μας οδήγησε στο ΔΝΤ, η μειοδοσία στα Εθνικά Θέματα

Σε στενό κλοιό μπαίνουν τα εθνικά θέματα το επόμενο διάστημα, σε μία περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα βρίσκεται, λόγω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας και της επώδυνης κοινωνικής κρίσης που διάγει, στη χειρότερη δυνατή διαπραγματευτική θέση των τελευταίων δεκαετιών.

Η συνέχεια στο
citizengr.wordpress.com

ΚΑΡΦΙΤΣΑ 12.10.2010

Καθημερινή πολιτική εφημερίδα

·Διανέμεται δωρεάν σε 25.000 φύλλα ημερησίως σε όλον τον νομό Θεσσαλονίκης, σε 150 επιλεγμένα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος

·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr

ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com

Στην αγορά των Τρικάλων ο Κώστας Αγοραστός

Την πάταξη του παρεμπορίου, που, όπως επισήμανε, «πλήττει καίρια την τοπική αγορά σε μια εξαιρετικά δυσμενή συγκυρία», θέτει ως κεντρική προτεραιότητά του ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός.


Περιοδεύοντας χθες στην αγορά, τη λαϊκή αγορά και σε δημόσιες υπηρεσίες των Τρικάλων και μιλώντας διεξοδικά με εμπόρους και πολίτες ο κ. Κώστας Αγοραστός τόνισε με έμφαση:


«Ως «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» θεωρούμε ότι δεν είναι αποδεκτό το παρεμπόριο, πολύ περισσότερο σε περίοδο κρίσης πρωτοφανή για το εμπόριο. Δέσμευσή μας ως αυριανή περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας είναι να ασχοληθούμε κατά απόλυτη προτεραιότητα με την πάταξη του παρεμπορίου ενεργοποιώντας τις αρμόδιες υπηρεσίες. Παράλληλα, δεσμευόμαστε να είμαστε δίπλα στον έμπορο, δίπλα στο μικρομεσαίο επιχειρηματία που δίνει καθημερινά μάχη για να τα φέρει πέρα μέσα στο πιο αρνητικό οικονομικό περιβάλλον της μεταπολίτευσης».


Ο κ. Κ. Αγοραστός, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Χρήστο Μιχαλάκη και υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους, επανέλαβε την εκτίμησή του μετά από διεξοδικές συζητήσεις με εμπόρους ότι «στην αγορά υπάρχει αρνητικό κλίμα, κλίμα φόβου, ανασφάλειας, αγανάκτησης. Πολλά μαγαζιά κλείνουν, άλλα περνούν ημέρες για να κάνουν τζίρο έστω και μερικά ευρώ, οι καταναλωτές είναι κουμπωμένοι.


Η φοροεπιδρομή, η μείωση μισθών και συντάξεων, η εκτίναξη της ανεργίας σε ιστορικά υψηλά μετά τις δεκάδες χιλιάδες απολύσεις, το πάγωμα των έργων, η αναστολή των επενδύσεων δημιουργούν εκρηκτικό μείγμα στην αγορά, την οικονομία και στην κοινωνία. Η πολιτική του Μνημονίου πλήττει τόσο τη μεσαία τάξη όσο και τους οικονομικά ασθενέστερους.


Δεν υπάρχουν πλέον σταθερές. Δεν μπορεί να γίνει προγραμματισμός, υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης. Κι αντί η κυβέρνηση να διοχετεύσει ρευστότητα στην αγορά να στηρίξει αναπτυξιακές προσπάθειες και να αποκαταστήσει το κλίμα εμπιστοσύνης και σταθερότητας, σχεδιάζει να επιβάλλει νέους φόρους μετά τις περιφερειακές εκλογές. Φαίνεται άλλωστε από το εξωραϊσμένο προσχέδιο του προϋπολογισμού ότι έχει ετοιμαστεί νέα φοροεπιδρομή που θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα σε πολλές επιχειρήσεις αφού η πιστωτική ασφυξία θα ενταθεί και η καταναλωτική δύναμη θα εκμηδενιστεί».


Ο κ. Κώστας Αγοραστός κάλεσε για ακόμη μια φορά τους πολίτες της Θεσσαλίας και ειδικότερα των Τρικάλων να στείλουν «διπλό μήνυμα στις περιφερειακές εκλογές του Νοεμβρίου, τόσο προς το εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό. Μόνο με ισχυρό μήνυμα στις κάλπες μπορεί να υπάρξει ελπίδα για την επόμενη ημέρα», υπογράμμισε χαρακτηρίζοντας το ΔΝΤ «σύνοικο (συγκάτοικο) πτώχευσης της Ελλάδας».


Ο κ. Κ. Αγοραστός επανέλαβε ότι ο συνδυασμός του «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» «έχει στο πρόγραμμά του λύσεις, έργα, δράσεις για την Θεσσαλία και ειδικότερα την τοπική αγορά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Γι’ αυτό οι Θεσσαλοί έμποροι εμπιστεύονται και δυναμώνουν τη «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών»


Από την Θεσσαλία της ανασφάλειας και του φόβου, που επιχειρεί να επιβάλλει ο τοποτηρητής του Μνημονίου, εμείς ως «Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών» επιλέγουμε την Θεσσαλία που να μπορεί να δημιουργεί και να προκόβει, να αξιοποιεί τις δυνατότητές της αλλά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Επιλέγουμε την Θεσσαλία της αυτοπεποίθησης και της ελπίδας, την Θεσσαλία της εξωστρέφειας και των ανοιχτών οριζόντων», υπογράμμισε ο κ. Κ. Αγοραστός.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΕΤΤΑΣ ΜΑΚΡΗ ΜΕ ΤΗ ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΗΣΗ

Στο Πολιτικό Γραφείο της Βουλευτού του ΠΑΣΟΚ και Αντιπροέδρου της Βουλής Ροδούλας Ζήση βρέθηκε η υποψήφια Δήμαρχος Βόλου Ζέττα Μακρή. Οι δύο πολιτικοί σε πολύ ζεστό κλίμα και με άνεση χρόνου αντήλλαξαν απόψεις για τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, την πορεία και το μέλλον του Δήμου Βόλου.

Η κα Ζέττα Μακρή εξέθεσε τις θέσεις και τους στόχους της για το Νέο Δήμο Βόλου δίνοντας έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη, στη σπουδαιότητα της πολιτιστικής ταυτότητας του Δήμου, την απόλυτη διαφάνεια στα οικονομικά, την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής του πολίτη.

Η κα Μακρή υπογράμμισε επίσης την δέσμευσή της, εφόσον εκλεγεί, να σταθεί δίπλα στο πλευρό του κάθε πολίτη και να ανταποκριθεί στις ανάγκες του και τις απαιτήσεις όλων των περιοχών που θα συνενωθούν στο νέο Δήμο Βόλου. Επιπλέον ζήτησε, στην περίπτωση που εκλεγεί Δήμαρχος τη στήριξη και τη συνεργασία με τη Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ για την ανάπτυξη της πόλης μας.

Η κα Ροδούλα Ζήση, που έχει υπηρετήσει στο παρελθόν την Τοπική Αυτοδιοίκηση και γνωρίζει, τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες του θεσμού, έδωσε διαβεβαιώσεις ότι ως βουλευτής, ως Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, ως δημότης του Βόλου και ως γυναίκα θα είναι αρωγός στην προσπάθεια, του Δημάρχου που ο λαός του Βόλου θα επιλέξει με την ψήφο του.

Η κα Ζήση που είναι γνωστή για τους πολυετείς αγώνες της στον πλευρό του πολίτη ευχήθηκε στην κα Μακρή καλή επιτυχία και δύναμη για την προεκλογική της μάχη και δήλωσε ότι η ίδια με όσες δυνάμεις διαθέτει θα στηρίξει τη νέα Δημοτική Αρχή, ώστε ο Καλλικράτειος Δήμος που δημιουργείται να λειτουργήσει με τον καλύτερο τρόπο και πάντα με γνωμονα το συμφέρον των πολιτών.

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΟΥ"

Η πολιτιστική αναγέννηση για το συνδυασμό ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣ, ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜA αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους και η προτεραιότητα στη γνωστοποίηση αυτού του προγράμματος δεν είναι απλώς συμβολική αλλά και ουσιαστική. Αντιμετωπίζουμε τον πολιτισμό με δημιουργική ματιά έτσι ώστε κάθε μορφή τέχνης και πολιτιστικής δράσης να καλλιεργείται και να ενθαρρύνεται ακόμη και στο πιο απομακρυσμένο άκρο του διευρυμένου Δήμου.

Στη γενέτειρα πατρίδα του Τζόρτζιο ντε Κιρικο που ανέδειξε μουσικούς, ποιητές, ζωγράφους και σπουδαίους λογοτέχνες, θεσμοί όπως ο Καλλιτεχνικός Οργανισμός του Δήμου Βόλου και ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Ν. Ιωνίας αντιμετωπίζουν προβλήματα όχι μόνο ταμειακά αλλά και μακροπρόθεσμης επιβίωσης. Εξαιρετικές υποδομές, όπως το Δημοτικό Θέατρο και η Παλιά Ηλεκτρική είναι επί της ουσίας εξουδετερωμένες.

Κατανοούμε ότι είναι αναγκαίο περισσότερο από ποτέ ο πολιτισμός να αντιμετωπιστεί με μία νέα πιο δημιουργική ματιά μέσα στις σημερινές συνθήκες κρίσης. Έτσι πρέπει να συνειδητοποιηθεί από όλους ότι ο πολιτισμός έχει έναν τεράστιο αναπτυξιακό χαρακτήρα που γίνεται πιο σαφής, αν συνδεθεί με τον τουρισμό, τον αθλητισμό, την εκπαίδευση και την άσκηση κοινωνικής πολιτικής του δήμου.

Οι σύγχρονες ανάγκες επιβάλλουν την εξάντληση όλων των δυνατοτήτων μας έτσι ώστε ο Καλλικράτειος Δήμος Βόλου να μεταμορφωθεί σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη.

Δεν φθάνει μόνον να γίνονται εκδηλώσεις, ή να διοργανώνονται κάποιοι αγώνες, ευκαιριακά. Να διανύουμε ένα δεκαπενθήμερο άνθισης και μετά να βιώνουμε ένα χρόνο μιζέριας. Χρειαζόμαστε κάτι μόνιμο και διαρκές. Χρειαζόμαστε πρωτοβουλίες που θα δώσουν μια νέα μεγάλη ώθηση στην αγορά, που θα εξασφαλίσουν χιλιάδες θέσεις εργασίας, κι αυτό θα επιτευχθεί μόνον αν βάλουμε τη φαντασία μας και την ευρηματικότητα μας να λειτουργήσουν. Έτσι κάπως πρέπει να σκέπτεται ένας Δήμαρχος, γιατί είναι απόλυτα υπεύθυνος για την ανάπτυξη της πόλης και την πολιτιστική αναβάθμιση των πολιτών της.

ΠΟΛΙΤΙΤΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ:

  • Η κατάσταση που επικρατεί στην πόλη μας : το κυκλοφοριακό χάος, η πλήρης αυθαιρεσία στους ελεύθερους χώρους,η έλλειψη αισθητικής και ταυτότητας, η έλλειψη θέσεων στάθμευσης, η ατμοσφαιρική ρύπανση.
  • Η υποβάθμιση τοπικών συλλόγων με πολιτιστική δράση και η πλήρης εξάρτηση τους από τις κρατικές επιχορηγήσεις.
  • Η έλλειψη σεβασμού απέναντι στα άτομα με αναπηρία και στην τρίτη ηλικία.

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ:

  • Το σύνολο των δημιουργικών δραστηριοτήτων που οδηγεί τους πολίτες στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής και της ψυχολογίας τους, στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας και στην αύξηση της κοινωνικής συνοχής, στη διαμόρφωση της κριτικής σκέψης και στην ανάδειξη των πρωτοβουλιών και δεξιοτήτων.
  • Η δημιουργία δημοτικών έργων με ένταξη στον αρχιτεκτονικό και εικαστικό σχεδιασμό της πόλης.

Για αυτό το λόγο το πρόγραμμα του Συνδυασμού μας με πλήρη επίγνωση της σημασίας που έχει η ενίσχυση της πολιτιστικής φυσιογνωμίας του Δήμου μας στηρίζεται στους εξής άξονες:

  • Δημιουργία πολιτιστικού χωριού, όπου ο επισκέπτης θα έχει την ευκαιρία να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στην αρχαία ελληνική μυθολογία αναβιώνοντας στιγμιότυπα από την αρχαία Ιωλκό και την Αργοναυτική εκστρατεία μέχρι τους 12 άθλους του Ηρακλή. Στον πολυχώρο θα λειτουργούν και χώροι αναψυχής
  • Δημιουργία πολυχώρου που θα περιλαμβάνει λαογραφικό μουσείο, μουσείο ελληνικής φορεσιάς, μουσείο κούκλας, δημόσια βιβλιοθήκη, αίθουσα εκθέσεων, συνεδριακό κέντρο, βιβλιοπωλείο, καφέ, εστιατόριο.
  • Σύσταση Σύγχρονου Ενιαίου Πολιτιστικού Κέντρου με δυνατότητα συστέγασης εργαστηρίων τέχνης, ηλεκτρονικής και συμβατικής βιβλιοθήκης, αίθουσας, χορού, αίθουσας θεάτρου, αίθουσας κινηματογραφικών προβολών, αίθουσας δημιουργικής απασχόλησης.

Οι παραπάνω δράσεις εκτιμάται ότι θα προσελκύσουν πολλούς επισκέπτες, καθημερινά, με βάση τα αντίστοιχα δεδομένα ξένων χωρών σε μικροκλίμακα, ενώ θα δημιουργηθεί και ένας σημαντικός αριθμός νέων θέσεων εργασίας που θα τονώσουν την τοπική οικονομία:

  • Ανάπτυξη προγραμμάτων στα σχολεία με σκοπό την ανάδειξη και την αξιοποίηση όλων των αρχαιολογικών χώρων (Σέσκλο, Διμήνι, Ν. Αγχίαλος) και των «μνημείων» πολιτισμού (Μουσείο Θεόφιλου). Η δράση αυτή θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας που θα αποτελέσει κατεξοχήν χώρο φιλοξενίας πολιτιστικών δράσεων.
  • Διαχείριση και διασύνδεση των Δημοτικών Βιβλιοθηκών και δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών στα ψηφιοποιημένα αρχεία του ΔΗΚΙ.
  • Ανάληψη στοχευμένων δράσεων από όλους τους πολιτιστικούς φορείς του Δήμο για την τρίτη ηλικία, τους μετανάστες, τις γυναίκες, τις ειδικές κοινωνικές ομάδες. Ο κάθε φορέας ξεχωριστά θα οργανώσει τα απαραίτητα προγράμματα για κάθε μία από τις προαναφερθείσες ομάδες.
  • Δημιουργία φόρουμ επικοινωνίας με όλους τους μορφωτικούς, επιστημονικούς, πολιτιστικούς συλλόγους της περιοχής μας. Συχνά η έλλειψη επικοινωνίας και συντονισμού σημαντικών συλλόγων προκαλεί λειτουργικές αδυναμίες. Το φόρουμ αυτό είναι αναγκαίο για ανάληψη κοινών δράσεων και υλοποίηση κοινών στόχων.
  • Δημιουργία πλατφόρμας e-learning με στόχο την υποστήριξη όλων των πολιτιστικών δράσεων. Η πλατφόρμα θα λειτουργεί ως ανοικτό πεδίο παρουσίας εργασιών και ιδεών από όλους του χρήστες.
  • Πραγματοποίηση συνεδρίων, εκθέσεων, συναυλιών σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και του Υπουργείου Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και συνακόλουθη προβολή των δράσεων αυτών.
  • Ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα πολιτισμού με τη συνεργασία της Δημοτικής Αρχής, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και πολιτιστικών φορέων.
  • Αξιοπόίηση του προγράμματος CULTURE της Ευρωπαικής Ένωσης που καλύπτει όλες τις οπτικοακουστικές πολιτιστικές δραστηριότητες.
  • Αποπεράτωση των έργων που εκτελούνται στο Δημοτικό Θέατρο Βόλου με λιγότερο χρονοβόρες και δαπανηρές εργασίες.
  • Θεσμοθέτηση ετησίου Βραβείου για νέους μουσικούς που θα ξεκινούν την καριέρα τους από την Συμφωνική Ορχήστρα Βόλου και στήριξη του έργου του Δημοτικού Ωδείου.
  • Ενιαία διοίκηση των πολιτιστικών δράσεων και δημιουργία Βολιώτικης Πολιτιστικής Αρχής.
  • Επανασχεδιασμός της παρουσίας της τέχνης στους δημόσιους χώρους.
  • Διαμερισματική ανάπτυξη των πολιτισμικών δράσεων, οι οποίες θα πραγματοποιούνται σε όλες τις περιοχές του νέου Δήμου Βόλου.
  • Ενθάρρυνση της δημιουργικής συμμετοχής των κατοίκων ανάλογα με την περιοχή, από την οποία προέρχονται.
  • Ο Βόλος μπορεί να μετατραπεί σε τόπο συνάντησης διεθνών προσωπικοτήτων με σκοπό την ανάδειξη της πολιτιστικής του δραστηριότητας αλλά και την τουριστική προβολή του.
  • Ειδική μέριμνα για τη συμμετοχή και των ατόμων με ειδικές ανάγκες στα πολιτιστικά δρώμενα.
  • Αξιοποίηση και προβολή του τοπικού πολιτιστικού έργου που παράγεται από όλες τις περιφέρειες του Δήμου.
  • Αποκατάσταση και αξιοποίηση των δημοτικών κτιρίων για φιλοξενία πολιτιστικών δραστηριοτήτων.
  • Δημιουργία χρηστικού οδηγού που θα αναδεικνύει την σύγχρονη ταυτότητα της πόλης και θα απευθύνεται τόσο στους Δημότες όσο και στους τουρίστες.
  • Ενίσχυση του δημοτικού Ραδιοφώνου με σκοπό να λειτουργήσει ως μέσο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και όχι ως φερέφωνο πολιτισμικού διαλόγου.
  • Συνεργασία της πόλης του Βόλου με ανάλογα αναπτυγμένες πολιτιστικά πόλεις της Ευρώπης.
  • Ποιοτική ψυχαγωγία για όλους τους κατοίκους της πόλης με εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου.
  • Ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Βόλου θα λειτουργήσει ως πολιτιστικός άξονας προκειμένου να ενισχυθούν όλες οι πρωτοβουλίες των φορέων της πόλης.
  • Τόνωση του ενδιαφέροντος των νέων ανθρώπων για το χώρο τη μουσικής, του θεάτρου και του κινηματογράφου με τη διοργάνωση διεθνών φεστιβάλ.
  • Προώθηση της διακρατικής κινητικότητας των εργαζομένων στον πολιτιστικό τομέα.
  • Ενθάρρυνση της διακρατικής κυκλοφορίας έργων και πολιτιστικών και καλλιτεχνικών αγαθών.

Η δυναμική συμμετοχή του δημότη είναι απαραίτητη για την επιτυχημένη λειτουργία της πολιτιστικής πολιτικής. Δεν αρκεί, οι δημότες να έχουν γνώση μόνο των όσων συμβαίνουν, αλλά πρέπει και να λαμβάνουν μέρος, να νιώθουν ότι αποτελούν κομμάτι της πολιτικής αυτής.

Σε εποχές δύσκολες όπως αυτή που ζούμε, όπου οι άνθρωποι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους, φοβισμένοι, κουρασμένοι, απογοητευμένοι και οργισμένοι, οφείλουμε όχι μόνο να προσφέρουμε διεξόδους, αλλά και να στρέψουμε δημιουργικά τον κόσμο προς αυτές.

Με σκοπό να δημιουργήσουμε καινούργιες και περισσότερο αποδοτικές σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας, οφείλουμε να εντείνουμε τις προσπάθειες μας, να βρούμε τρόπους να υιοθετήσουμε ένα φιλικό – συμβουλευτικό πρόσωπο και να καλλιεργήσουμε τον σεβασμό στον πολιτισμό.

Προκειμένου να υλοποιηθούν, όλα όσα επιγραμματικά αναφέρθηκαν, αυτό που απαιτείται είναι η συνειδητοποίηση της καταλυτικής επίδρασης του πολιτισμού και της τέχνης στην ζωή του τόπου, η μελέτη σε βάθος κάθε δημιουργικής πρότασης και φυσικά η ισχυρή πολιτική βούληση που σίγουρα ο Συνδυασμός μας ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣ, ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ τη διαθέτει.

11 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ !! Καραμανλής "έχουμε διεφθαρμένη κυβέρνηση"

Τελικά είχαν δίκιο οι ΠΑΣΟΚοι!!! Ο Καραμανλής είπε ότι είμαστε διεφθαρμένοι!
Δείτε τον να το λέει... εμφανώς αλλαγμένος απ' ότι τον ξέραμε:

Ψηλότερος, αδυνατισμένος, φαλακρός, και με μουστάκι... όπως πρέπει να είναι ο ιδανικός Πρωθυπουργός σύμφωνα με τον Χατζηπαπαγάλο


Το βίντεο είναι από το http://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_1923.html

Μια ιστορία με σεξ, γάμους, θανάτους και αγωγούς

Διαβάστε ένα μικρό μυθιστόρημα από το taxalia με μια Τουρκαλίτσα, έναν Αμερικάνο και στο ρόλο του κακού λύκου κλασσικά... τον Καραμανλή

Διαβάστε την ιστορία στο

http://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_3805.html

Ο Παπακωνσταντίνου, το βιβλίο του όπου έλεγε την Ελλάδα "βαθιά διεφθαρμένη", μήπως το χάρισε και στον Γιούνκερ;

Πολλοί έχουν πει ότι το Κράτος είναι διεφθαρμένο αλλά πρώτος απ όλους το είπε για το Κράτος που παρέδωσε το ΠΑΣΟΚ, το 2004, ο άνθρωπος που χθες είχε το θράσος να πει ότι "φανταζόμαστε όλοι ποιον εννοούσε ο κ. Γιούνκερ"... αφήνοντας να εννοηθεί ότι την πατάτα την έκανε ο Καραμανλής... Φυσικά φαντάζεστε όλοι ότι εννοούμε τον

Γ. Παπακωνσταντίνου

ο οποίος σε άρθρο του τον Απρίλιο του 2004, μόλις ένα μήνα μετά τις εκλογές, είχε πει ότι το ΠΑΣΟΚ έχασε γιατί:

Πληρώσε την καθημερινή λειτουργία μίας δημόσιας διοίκησης (Δημόσια διοίκηση είναι φυσικά το Κράτος) που παρά την πρόοδό της, εγγράφεται στο συλλογικό υποσυνείδητο ως αναποτελεσματική, προσβλητική για ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό κράτος, και βαθιά διεφθαρμένη.

Μάλιστα το άρθρο αυτό το έχει συμπεριλάβει και στο βιβλίο που "εξέδωσε", προκειμένου να λέει ότι είναι και "συγγραφέας", το 2007!!!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh7MZLs9WYRAsXQXeJO3K8dlLwP4Hh_JhVj6JRb87Y8Gmyq8DkN3aWL5WnhRRkENikznExHbo2lj72vVV-OTPLXUXfg_He8nTmTqmYvu3PW-UtNeY6EGC4Plm5lzsTuvbQn0ju3slSkOhN-/s1600/pap.gif

Και μιας και απόψε θα είναι καλεσμένος στους Νέους φακέλους του Παπαχελά... ας τον ρωτήσουν μήπως το βιβλίο το χάρισε στον Γιούνκερ και τελικά ο Γιούνκερ εννοεί αυτόν... αν και δεν ήταν ποτέ Πρωθυπουργός...

Το ανέκδοτο της ημέρας

Έρχεται αυτή τη φορά από τη ΝΔ και την "διαφημιστική καταχώρηση" στο ΠΑΡΟΝ:

«Κυριαρχεί στο διαδίκτυο η Νέα Δημοκρατία (ΣΣ. Θα τρελαθούμε;)

Αρχίζει και αποδίδει καρπούς η επικοινωνιακή επίθεση, την οποία έχει εξαπολύσει η ΝΔ από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ, επικεφαλής του οποίου είναι ο Πάνος Παναγιωτόπουλος, έχοντας δίπλα του τον διευθυντή του Γραφείου Τύπου Γιώργο Μουρούτη, έδειξε ότι είναι πολύ πιο μπροστά από το επιτελείο του ΠΑΣΟΚ (ΣΣ. Μιλάμε για έτη φωτός μπροστά... μόνο μην απομακρυνθούνε πολύ και τους χάσουμε...), αφού κυριάρχησε στο διαδίκτυο, δείχνοντας ότι μπορεί να χρησιμοποιεί έξυπνα τη σύγχρονη τεχνολογία και τα οπτικοακουστικά μέσα, με αποτέλεσμα να φέρει σε πολύ δύσκολη θέση την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και προσωπικά τον πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου.

Όσο τα βίντεο της ΝΔ πολλαπλασιάζονταν δείχνοντας και στον πλέον δύσπιστο Έλληνα τα κραυγαλέα ψέματα που έχει πει ο Γ. Παπανδρέου, τόσο αυξανόταν ο εκνευρισμός στο Μαξίμου και ιδιαίτερα στους στενούς συνεργάτες του κ. Παπανδρέου.»

Δεξί Εξτρέμ: Πλάκα μας κάνουν αυτοί που "φρόντισαν" να διαφημιστούν μέσω του κειμένου; Ποιο διαδίκτυο ελέγχουν; Τις 2-3 σελίδες που δεν τους κάνουν καμία κριτική και τους χειροκροτάνε συνεχώς; Τη σελίδα του δημοσιοκάφρου που πηδάει από τη Ντόρα στον Σαμαρά ανάλογα με το πόσα πέφτουν; Ή τους 2-3 γραφικούς που είναι μέρα νύχτα στο Facebook και ζητάνε και λεφτά για το χαβαλέ; Ή μήπως εννοούν τη σελίδα του εκβιαστή με τις 10 δουλειές;

Αν νομίζουν ότι ελέγχουν τα 10-15 blogs που αντιστέκονται στο μνημόνιο όρσε να μην τους τα χρωστάω... και να μην πιστεύουν αυτά που τους λένε οι πληροφοριοδότες τους

Και μην προκαλούνε γιατί άμα μας τσιτώσουν δεν θα ξαναδούνε βίντεό τους στο ιντερνετ...

Άκου κει! Στις πλάτες εμάς των "ηλιθίων" προσπαθούν να κάνουν τα παιχνιδάκια τους και να πάρουν καλύτερη θέση... νομίζουν ότι δεν έχουμε καταλάβει τι παίζεται;

Σαμαράς: θα ζητήσουν τουλάχιστον συγνώμη;

Κατά την διάρκεια σημερινής ομιλίας του στην Κέρκυρα, ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς αναφέρθηκε και στο μείζον πρόβλημα που προέκυψε μετά τις δηλώσεις Γιούνκερ και την απόπειρα του ΠΑΣΟΚ να χρεώσει το θέμα στον Κώστα Καραμανλή.

Είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σαμαράς:

«Το ΠΑΣΟΚ – με πρώτο τον κύριο Παπακωνσταντίνου - προσπάθησε για δύο εικοσιτετράωρα να κατηγορήσει τη Νέα Δημοκρατία αποδίδοντας στον πρώην Πρωθυπουργό τις δηλώσεις Παπανδρέου. Τώρα που αποκαλύφθηκε ποιόν εννοούσε ο κ. Γιούγκερ, τι έχουν να πουν; Θα ζητήσουν τουλάχιστον συγγνώμη; Υπάρχει, άραγε, η λέξη «συγγνώμη» στο λεξιλόγιό τους;»

Αναφερόμενος εξάλλου στις αγωνιώδεις προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ να χρεώσει την κατάσταση στην οικονομία στη ΝΔ, ο κ. Σαμαράς είπε:

«Τώρα μας λένε ότι δεν ήξεραν τι θα παρελάμβαναν.

Αλλά είναι άτυχοι! Γιατί βγαίνουν επιφανείς ξένοι και τους διαψεύδουν:

Όπως βγήκε προχθές ο κ. Π. Στάινμπρουκ, ως πρόσφατα υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας και ανέφερε ότι είχε ειδοποιήσει τον κ. Γιώργο Παπανδρέου, από τις αρχές του 2009, για τα προβλήματα της Ελληνικής Οικονομίας. Κι εκείνος, εννιά μήνες αργότερα, παρίστανε ότι δεν ήξερε τίποτε κι έταζε στους πάντες τα πάντα...

Και κάτι ακόμα, για να δείτε ότι σήμερα γίνεται ομαδική διάψευση όλων των ψεμάτων, που μας έχει σερβίρει τελευταία το ΠΑΣΟΚ.

Βγαίνει ο κ. Γιούγκερ, ο Πρόεδρος της Ευρωζώνης και λέει το εξής αποκαλυπτικό:

Ότι τα προβλήματα της Ελλάδας έχουν τις ρίζες τους τρείς δεκαετίες πριν!

Τι σύμπτωση! Αυτό ακριβώς έλεγα εδώ και μήνες. Ότι η Ελλάδα έκανε «ανάπτυξη» και «κοινωνική πολιτική» με δανεικά. Και δεν το έκανε τα τελευταία χρόνια, το έκανε τις τελευταίες δεκαετίες. Το άρχισε το ΠΑΣΟΚ με το μαζικό εκείνο δανεισμό της δεκαετίας του ’80. Από τον οποίο δεν συνήλθε η Ελλάδα ποτέ...

Γι’ αυτό και ζήτησα, αν πρόκειται να γίνει Εξεταστική για την Οικονομία, να πάει πίσω ως το 1981. Τώρα επισημαίνουν το ίδιο ακριβώς και ανώτατοι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι.

Και βεβαίως, ζήτησα να πάει η Εξεταστική και μετά τον Οκτώβριο του 2009. Για να δούμε πώς ακριβώς οδηγηθήκαμε στο Μνημόνιο, ενώ μπορούσαμε να το αποφύγουμε, όπως το απέφυγαν άλλες χώρες...

Είπε και κάτι άλλο ο κ. Γιούγκερ: Ότι κάποιος Έλληνας Πρωθυπουργός του είπε: «ξέρω τα προβλήματα, αλλά τι να κάνω; κυβερνώ μια διεφθαρμένη χώρα»!

Κι άρχισαν όλοι να ψάχνουν ποιος είναι αυτός ο Έλληνας Πρωθυπουργός.

Όμως, όπως αποκαλύπτεται σήμερα, ο κ. Γιούγκερ δεν εννοούσε κάποιον άλλο πρώην Πρωθυπουργό, εννοούσε το σημερινό Πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου!

Κι όπως διευκρινίζει, δεν το κουβέντιασε μαζί του, απλά επικαλείται τις δημόσιες δηλώσεις του.

Αυτό ακριβώς λέμε κι εμείς: ότι εκείνες οι αλλεπάλληλες δημόσιες δηλώσεις του – ότι η Ελλάδα είναι διαφθαρμένη χώρα - έκαναν κακό -πολύ κακό- στην Ελλάδα.

Και κάτι ακόμα: Το ΠΑΣΟΚ – με πρώτο τον κύριο Παπακωνσταντίνου - προσπάθησε για δύο εικοσιτετράωρα να κατηγορήσει τη Νέα Δημοκρατία αποδίδοντας στον πρώην Πρωθυπουργό τις δηλώσεις Παπανδρέου. Τώρα που αποκαλύφθηκε ποιόν εννοούσε ο κ. Γιούγκερ, τι έχουν να πουν; Θα ζητήσουν τουλάχιστον συγγνώμη;

Υπάρχει, άραγε, η λέξη «συγγνώμη» στο λεξιλόγιό τους;

Ασφαλώς σημασία δεν έχει ποιος λέει τι. Το σημαντικό είναι πως χτυπιέται η διαφθορά.

Αλλά δουλειά ενός Πρωθυπουργού δεν είναι να δυσφημεί τη χώρα του.

Δουλειά ενός Πρωθυπουργού δεν είναι να κρίνει τη χώρα «απ’ έξω», ως «τρίτος», ως «ουδέτερος παρατηρητής».

Δουλειά του είναι να λύνει τα προβλήματα.

Οι Πρωθυπουργοί δεν κατηγορούν τις χώρες που τους εξέλεξαν.

Τις κυβερνούν!

Οι Πρωθυπουργοί δεν «σχολιάζουν» τα προβλήματα των χωρών τους με τα πιο μελανά χρώματα.

Τα λύνουν!

Αλλιώς, δημιουργούν ακόμα χειρότερα προβλήματα.

Δεν φταίει ο Παπακωνσταντίνου...η ερώτηση ήταν σε λάθος βάση !!!!

Μάλιστα φίλοι μου το ακούσαμε και αυτό...Δεν φταίει ο Παπακωνσταντίνου...η ερώτηση ήταν σε λάθος βάση !!!!Φταίνε οι δημοσιογράφοι...Η ερώτηση ήταν σε λάθος βάση, γιατί προφανώς κάποιοι συνάδελφοί σας δημοσιογράφοι του είπαν ότι ο κ. Γιούνκερ έκανε αυτή τη δήλωση. Άρα, η ερώτηση ήταν σε λάθος βάση.

Αυτά και άλλα πολλά είπε, στην σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κ. Πεταλωτής.

Δείτε τα όλα αυτά, στο σχετικό VIDEO που ακολουθεί.


Αξίζει να σημειώσουμε ότι από την επίσημη ιστοσελίδα του Κυβερνητικού εκπροσώπου και το video της σημερινής συνέντευξης λείπουν-έχουν κοπεί και πάλι καμιά δεκαριά ερωτήσεις, σε σχέση με το απομαγνητοφωνημένο κείμενο...(προσφιλής τακτική)
Ανάμεσα σε αυτές είναι και νέα ερώτηση που αναφέρεται στον Κ. Καραμανλή, καθώς και "σκληρές" ερωτήσεις για τον κ. Παπακωνσταντίνου..
Εμείς για την ενημέρωσή σας, παραθέτουμε ηχητικό απόσπασμα των επίμαχων ερωτήσεων.


http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_7602.html

ΧΑΜΟΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΛΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ "ΠΕΡΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΈΝΗΣ ΕΛΛΔΑΣ" ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ.....
 
ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΡΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΑ
 
ΧΘΕΣ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ..... ?

ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ...

Ο κλασικός ο στόκος ο πρασινοφρουρός αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι δεν κατάλαβε τίποτα απ' όσα είπε ο Γιούνκερ!!! Η πλήρη απώλεια επαφής με το περιβάλλον και η πλήρη μαλάκυνση του εγκεφάλου του δεν τον αφήνουν να δει την πραγματικότητα με αποτέλεσμα να γράφει μονίμως μαλακίες όπως όταν έγραφε ότι ο Καραμανλής παίζει playstation στου Μαξίμου και ο Καραμανλής ήταν σε επίσημη επίσκεψη στην Ισπανία. Διαβάστε τι ασυναρτησίες λέει στους ηλίθιους που τον διαβάζουν (σε επόμενη ανάρτηση θα σας πούμε ακριβώς πόσοι είναι... οι ηλίθιοι)...

Όχι μόνο επιμένει ότι ο Καραμανλής ήταν αυτός που μίλησε για διεφθαρμένη χώρα αλλά λέει και οτι ο Γιούνκερ είπε πως αν είχε πάρει μέτρα ο Καραμανλής θα γλυτώναμε την κρίση... ενώ ο Γιούνκερ είπε το ακριβώς αντίθετο!!! Είπε ότι τον τελευταίο χρόνο δεν μπορούσε να γίνει τίποτα και έπρεπε να είχαν παρθεί μέτρα πριν 2-3 δεκαετίες!!!

Μιλάμε για μαλάκα με περικεφαλαία!!!

Ο πρώην

Τoυ Γιώργου Χρ. Παπαχρήστου

Υπάρχει κάτι συγκλονιστικό που προκύπτει από τις δηλώσεις του Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ. Κι αυτό δεν είναι η παραδοχή του Καραμανλή (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; αυτός ήταν) ότι «κυβερνάει μια διεφθαρμένη χώρα», αλλά το ότι, αν το 2007, κερδίζοντας τις εκλογές έπαιρνε, όχι πολλά, αλλά το 1/5 των μέτρων που πήρε ο Παπανδρέου την άνοιξη, σήμερα η χώρα δεν θα βρισκόταν σε αυτή την κατάσταση και προφανώς δεν θα κινδύνευε να χρεοκοπήσει...
Ακολουθεί ένας βόθρος από ασυναρτησίες, αρλούμπες, ύβρεις και μαλακίες που αρνούμε να αναπαράγω μιας και ελπίζω να απευθύνομαι σε νοήμονες ανθρώπους που προσβάλονται από τις παπαριές του γελοίου και το πόσο ηλίθιους θεωρεί τους αναγνώστες του που τους ταίζει άχυρο

Πανικός στους πρασινοφρουρούς... ξεπέρασαν τα όρια της γελοιότητας τα ΝΕΑ

Από το ζόρι τους δημοσίευσαν κείμενο για την διάψευση Πεταλωτή ότι ο Γιωργάκης ήταν αυτός που είπε ότι διοικεί μια διεφθαρμένη χώρα:

Πεταλωτής: Ποτέ ο πρωθυπουργός δεν είπε στον Γιούνκερ ότι η χώρα είναι διεφθαρμένη


και έβαλαν από κάτω τα σχόλια από το άρθρο Βόμβα Γιούνκερ στην πόρτα της Ρηγίλλης!!!

Έτσι ενώ το κείμενο διάψευσης του Πεταλωτή το δημοσίευσαν γύρω στις 13:00 το πρώτο σχόλιο έχει ώρα 08:33

Το σοβαρό διπλωματικό επεισόδιο Νίκολσον (4 Ιανουαρίου 1885)

Το πρωινό της 4ης Ιανουαρίου 1885 ο Βρετανός προσωρινός επιτετραμένος της Αγγλίας στην Αθήνα Arthur Nicolson αποφάσισε να ανέβει με την σύζυγο του στον λόφο του Λυκαβηττού για να χαρεί την απρόσμενη (για την εποχή) ηλιοφάνεια του Αττικού ουρανού. Πλησιάζοντας προς την κορφή του λόφου συνάντησαν τρεις χωροφύλακες που τους υποδείκνυαν με φωνές και με νοήματα να ακολουθήσουν ένα διαφορετικό μονοπάτι καθώς απαγορευόταν να περάσουν από το σημείο εκείνο επειδή είχε γίνει πρόσφατα η δενδροφύτευση του.

Η συνέχεια στο www.istorikathemata.com