13 Οκτωβρίου 2010
Μαύρα σύννεφα έφερε ο Γκοβού...
Το θέμα με τον Σίντεϊ Γκοβού ολοένα και μεγαλώνει και στον Παναθηναϊκό δεν ξέρουν πλέον τι να κάνουν με τον Γάλλο... Σπάνε το κεφάλι τους στην Παιανία που άφησαν τον Σαλπιγγίδη να φύγει...Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
Κλασικός πρασινοφρουρός-φασίστας που όταν δεν έχει επιχειρήματα πετάει λάσπη
Η Ακριβοπούλου ήταν αργόμισθη στο αγροτικό τηλεοπτικό κανάλι και η Μάνδρου δούλευε κάποτε στον Ριζοσπάστη!!!
Για τέτοια επιχειρηματολογία μιλάμε!!
Έτσι λοιπόν και ο Βόθρος σαν κλασικός φασίστας επιχειρεί να απαξιώσει αυτούς που λένε κάτι που δεν ταιριάζει στο παραμύθι του
στην αρχή λίγο τσούζει... αλλά μετά θα σας αρέσει
ΚΑΡΦΙΤΣΑ 13.10.2010
·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr
ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com
Αύξηση χρέους των χωρών του ΟΟΣΑ στο 96%... μόνο εμείς όμως υπό την πεφωτισμένη ηγεσία του ΓΑΠ φέραμε το ΔΝΤ
Στο 96% του ΑΕΠ (κατά μέσο όρο) το χρέος των χωρών μελών το 2010
και στο 100% το 2011.
Μην τσιμπάτε ότι πέφτουν τα spreads λόγω καλών επιδόσεων του συκοφάντη
Χθες μας είπαν τα κανάλια ότι τα spreads πέφτουν λόγω των καλών επιδόσεων στην οικονομία...Ποιών επιδόσεων; Καλή επίδοση είναι ότι τα έσοδα υστερούν κατά 2 δίς;
Ή μήπως πέφτουν λόγω του αστραφτερού χαμόγελου του συκοφάντη Παπακωνσταντίνου;
Παπάρια μάντολες...
ο συκοφάντης φωστήρας με το αστραφτερό χαμόγελο.
Θα είσαι καλό παιδί, άριστος μαθητής αρκεί με τον ρυθμό της τρόικας να κουνηθείς...
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_6957.html
Συνεχίζονται οι επιτυχίες Παπουτσή... πιάσαν τους δουλέμπορους... χάσαν τους λαθρομετανάστες...
Το γόητρο της Αστυνομίας αποκαταστάθηκε εν μέρει, αφού κατά τύχη δεν υπήρξαν θύματα και οι δράστες τελικά συνελήφθησαν.
Παραμένουν, ωστόσο, πολλά ερωτήματα για τις μεθόδους της Αστυνομίας, το επίπεδο εκπαίδευσης και τον επαγγελματισμό που τη διακρίνει.
Ερωτηματικά
Τα κύρια ερωτήματα για τη δραματική υπόθεση είναι:
* Γιατί σε μια τέτοια επιχείρηση πήραν μέρος μόνο τέσσερις αστυνομικοί;
* Γιατί στη συνέχεια δεν κάλεσαν ενισχύσεις από την Αμεση Δράση για τη μεταφορά των λαθρομεταναστών;
* Γιατί δεν έκαναν έλεγχο για να διαπιστώσουν αν οι δουλέμποροι είχαν και ομάδα υποστήριξης;
Η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ., ύστερα από πολλές ώρες, διέταξε χθες το απόγευμα ΕΔΕ για τη διερεύνηση των γεγονότων.
Το θετικό στην υπόθεση είναι ότι οι διακινητές λαθρομεταναστών και κυρίως αυτός που άρπαξε τα όπλα των αστυνομικών θεωρούνται κορυφαία στελέχη του κυκλώματος δουλεμπόρων και η σύλληψή τους αποτελεί πλήγμα για τη δράση του.
Τελικά συνελήφθησαν οι δύο Ιρακινοί που πυροβόλησαν τους αστυνομικούς, ο ομογενής από την πρώην ΕΣΣΔ και ένας Ινδός.
ΧΡΕΩΣΑΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ SIEMENS ΣΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ! ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΕΚΡΥΨΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ TORCASO ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΑΦΤΙΣΑΝ “ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΗ”!
ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ
Εδώ και μήνες, φωνάζουμε ότι το φιάσκο του Βατοπαιδίου δημιουργήθηκε αποκλειστικά και μόνο για να καλυφθεί το μέγα σκάνδαλο της Siemens και του Γερμανικού πλιάτσικου στην Ελληνική οικονομία! Δείτε την περίτρανη απόδειξη με τα στοιχεία της διαδρομής του μαύρου χρήματος από τον μαύρο λογαριασμό της Morgan Stanley της Siemens στην Torcaso. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΠΛΕΟΝ ΤΗΣ SIEMENS ΔΕΝ ΔΙΑΚΙΝΗΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ TORCASO, Αντίθετα οι λογαριασμοί έκλεισαν μόλις ολοκληρώθηκε το ξέπλυμα. Πρώτα το ιστορικό και μετά όλοι οι επίορκοι της συγκάλυψης και του ψεύδους:
Tρία εμβάσματα συνολικού ύψους 6,7 εκατ. δολαρίων (δείτε εδώ) που μεταβιβάστηκαν στην TORCASO από τον λογαριασμό 051524866 της Morgan Stanley Ζυρίχης προέρχονται από τη Siemens και σχετίζονται με την ερευνώμενη υπόθεση.
Σύνολο 6,7 εκατ. δολάρια
Τα τρία εμβάσματα που εισέρρευσαν στην TORCASO αφορούν:
1) 4,5 εκατ. δολάρια την 1η Νοεμβρίου 1999
2) 1,2 εκατ. δολάρια στις 10 Ιανουαρίου 2000 και
3) 1 εκατ. δολάρια στις 7 Μαρτίου 2000.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡ’ ΟΤΙ Η TORCASO ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ “ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ” (θα καταλάβετε γιατί στη συνέχεια).
ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ:
Ο λογαριασμός της Torcaso που μπήκαν τα λεφτά ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΜΒΑΣΜΑ στον υπ’ αρ. 1666855 της Τράπεζας Κύπρου που ανήκει πάλι στην εταιρεία Torcaso και άνοιξε στις …15/11/1999 με 4,3οο,000 δολάρια. Συγκρίνετε τις ημερομηνίες και θα δείτε ότι ο λογαριασμός άνοιξε αποκλειστικά για να ξεπλύνει το χρήμα της Siemens. Αυτό αποδεικνύεται και στη συνέχεια, αφού μέχρι τις 27/4/2000 ο λογαριασμός πιστώθηκε ακόμα με 2,090,000 δολάρια. ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΔΥΟ ΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ MORGAN STANLEY δηλαδή.
Βλέπετε λοιπόν ότι ο μοναδικός τροφοδότης αυτού του λογαριασμού ήταν το μαύρο χρήμα του σκανδάλου της Siemens και όχι βέβαια Βατοπαιδια και άλλες μυθοπλασίες. Απόδειξη το ότι ο λογαριασμός αδράνησε στις 2/5/2000 και έκλεισε (και τυπικά) το 2003. Ούτε δολάριο δηλαδή πέραν αυτών των χρημάτων.
Κοιτάξτε τώρα πως ολοκληρώνεται το ξέπλυμα και χάνονται τα ίχνη (έτσι νομίζουν…):
Στις 16/11/1999 ανοίγει καινούριος λογαριασμός της ίδιας εταιρείας στην ίδια τράπεζα. Μία μόλις ημέρα μετά τον προηγούμενο λογαριασμό που υποδέχτηκε το μαύρο χρήμα της Siemens. Ο αριθμός του καινούριου λογαριασμού είναι 1667860 και είναι σε Ευρώ. Την ίδια ημέρα, γίνεται αυτούσια η κατάθεση του ποσού του πρώτου εμβάσματος! Επί τόπου δηλαδή “γύρισμα” της μίζας σε 24 ώρες. Σταδιακά οι καταθέσεις φτάνουν το ποσό των 5,708,946 Ευρώ. Με την τότε ισοτιμία (1 ευρώ = 0,87 $), καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι “λείπει” ένα ολοστρόγγυλο ποσό της τάξεως του 1,000,000 δολάρια (με τα έξοδα λογαριασμών).
Μία εξαίρετη βαλιτσούλα λοιπόν, ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2000. Δύο, θα μπορούσε κανείς να υποθέσει λόγω των “ενισχύσεων” στο ΠΑΣΟΚ.
Τα χρήματα από τον δεύτερο λογαριασμό τραβήχτηκαν σταδιακά προς “άγνωστη” κατεύθυνση σε μικρό χρονικό διάστημα ενώ ο λογαριασμός απενεργοποιήθηκε από την ίδια την τράπεζα το 2005.
Καμμία άλλη κατάθεση, κανένα “Βατοπαίδι” και όλες οι κινήσεις έγιναν πολύ πριν το 2004. Εάν έχει όρεξη ο εισαγγελέας (και τονίζουμε Ο εισαγγελέας γιατί είμαστε σεξιστές με τις γυναίκες) να μας καλέσει, θα του πούμε και έναν εύκολο τρόπο να βρει έναν πολύτιμο πληροφοριοδότη, εταιρεία για την ακρίβεια και μάλιστα μεγάλη, τεράστια, που θα μπορούσε να διαφωτίσει για τους πραγματικούς ιδιοκτήτες του λογαριασμού που αφαίρεσαν το υπόλοιπο της μίζας.
Από τα ανωτέρω προκύπτει περίτρανα ότι η εταιρεία Torcaso όντως διαχειρίστηκε μαύρο χρήμα, μόνο που αυτό ήταν της Siemens και όχι του Βατοπαιδίου. Όλα έγιναν λίγο πριν τις εκλογές του 2000 όπου βέβαια κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ και παρέμεινε το ΠΑΣΟΚ.
Την ίδια ακριβώς περίοδο έγινε το πανηγύρι της βαλίτσας με τις “ενισχύσεις” όπως τις χαρακτήρισε ο κύριος Τσουκάτος που επιμένει ότι παρέδωσε στο ΠΑΣΟΚ. Οι ενισχύσεις όπως ο ίδιος ομολόγησε ήταν από τη Siemens kai όχι βέβαια το Βατοπαίδι.
Ο κύριος Βαλυράκης, πρόεδρος της εξεταστικής για τη Siemens οφείλει να εξηγήσει γιατί αυτό το έγγραφο που αποδεικνύει τις καταθέσεις του μαύρου χρήματος δεν ετέθη υπ’ όψιν των βουλευτών παρά εστάλει απ’ ευθείας στην ανακρίτρια, την κυρία Νικολακέα. Γιατί;
- Μήπως επειδή αυτό το έγγραφο θα άλλαζε άρδην και την πορεία της εξεταστικής για την υπόθεση Βατοπαιδίου;
- Μήπως επειδή αποδεικνύει ότι η Τορκάσο και το μάυρο χρήμα της είναι εντέλει καταπράσινο;
- Ή μήπως επειδή η Τορκάσο οδήγησε στα περιβόητα ακίνητα του κυρίου Άκη Τσοχατζόπουλου, εκλεκτού στελέχους της κυβέρνησης Σημίτη όπως άλλωστε ήταν και ο νυν πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου;
Όσο για τον κύριο Χατζηνικολάου, που αποκάλυψε την συμμετοχή της Ρασαντέλ στον Αστακό, αναμένουμε την αντίδραση του για αυτή την αποκάλυψη ώστε να μην θεωρήσουμε ότι τον πιάσαμε “κότσο” αποκαλύπτοντας μόνο τους λογαριασμούς της Ρασαντέλ και όχι της Τορκάσο.
Αλλιώς θα υποθέσουμε ότι έκανε γαργάρα τα της Τορκάσο πιστεύοντας αφελώς ότι δεν τα γνωρίζαμε.
Αναμένουμε και την αντιδραση των υπολοίπων ΜΜ”Ε”, τα στοιχεία είναι στη διάθεση τους χωρίς υποχρέωση αναφοράς στην πηγή.
Ειδάλλως, η συνωμοσία του παπουτσιού με το BBC θα φαντάζει κωμωδία σε αυτό που θα επακολουθήσει.
olympia.gr
Βροχή τα λουκέτα
Η αγορά της Γλυφάδας έχει πατώσει και τα λουκέτα μπαίνουν το ένα μετά το άλλο. Αυτές είναι οι συνέπειες της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης. Εκεί που ο άλλος έβγαζε τουλάχιστον ένα μεροκάματο του το κόψανε.Πως αλλιώς όμως ο ΓΑΠ θα έπαιρνε το βραβείο;;;
Ε ρε κατάντια...
agrioskyla.blogspot.com
Η αποστασία είναι κληρονομική;
Τελικά, η εμφάνιση πατέρα και κόρης στα κανάλια, έθεσαν ένα σοβαρότατο ζήτημα για την πολιτική της χώρας, η οποία μέχρι πρότινος ήταν κληρονομική. Είναι και η αποστασία κληρονομική; Οι εξελίξεις όχι μόνο το επιβεβαιώνουν, αλλά επιτείνουν το σκεπτικό, αφού και η πολιτική σκοπιμότητα υπέρ τρίτων είναι επίσης κληρονομική...Ο πρώτος λόγος ήταν να εξυπηρετήσει την μεθόδευση δημιουργίας πολιτικού ζητήματος στη Νέα Δημοκρατία και να μετατοπίσει έτσι το ενδιαφέρον από τα ενσυνείδητα ψεύδη του υπουργού Οικονομικών για τις δηλώσεις Γιούνκερ, αλλά και για να εξυπηρετήσει γενικότερα την κυβέρνηση Παπανδρέου και τον ίδιο τον πρωθυπουργεύοντα για τα όσα επώνυμα κατήγγειλε ο κύριος Γιούνκερ για το σκεπτικό και τις πράξεις του σημερινού πρωθυπουργού.
Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο ο αποστάτης της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας (μέχρι προχθές έτσι τον αποκαλούσε σύσσωμο ΚΑΙ το ΠΑΣΟΚ) βγήκε στο "γυαλί", ήταν για να εξυπηρετήσει την προβολή της μονάκριβής του κόρης, της Ντόρας Μπακογιάννη - Κούβελου, την οποία επιθυμεί να δει πρωθυπουργό της χώρας κι έπειτα... θα αποδημήσει ευτυχισμένος.
Βέβαια, υπήρχε και τρίτος λόγος. Έπρεπε να εξυπηρετήσει τα Μegaλοκανάλια να καλύψουν την αποκάλυψη της ψευδούς προπαγάνδας, όταν την προηγούμενη ημέρα διερρύγνυαν τα ιμάτιά τους οι τηλεοπτικοί κυβερνητικοί εκπρόσωποι πως ο Γιούνκερ ενοούσε τον Καραμανλή ως τον πρωθυπουργό που ήταν ενήμερος για την οικονομία και που απευθυνόταν στους Έλληνες σαν λαό διεφθαρμένο!!! Ο Μητσοτάκης έπρεπε να κάνει το χατήρι στους διαμορφωτές της κοινής γνώμης, προκειμένου να του χρωστάνε... χάρη! Και εν μέρει τα κατάφερε, αφού σήμερα όλοι ασχολούνται με τα όσα φαιδρά δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, εις βάρος του κόμματος του οποίου υποτίθεται πως αποτελεί ιστορικό στέλεχος...
Εμείς, δεν θέλουμε να ελέγξουμε την ανηθικότητα του πολιτικού εγχειρήματος του κυρίου Μητσοτάκη, αφού δεν μας πέφτει λόγος. Εξάλλου, η Νέα Δημοκρατία τον "καληνύχτισε" και του έκλεισε την πόρτα, αφού και ο ίδιος ο (πρώην) επίτιμος έδειξε πως "εργάζεται" υπέρ της κόρης και όχι υπέρ της Ν.Δ. Σαν πατέρας έκανε καλά, αλλά σαν πολιτικός επανέλαβε τον παλιό καλό εαυτό του... Είναι γνωστό, εξάλλου, πως η ιστορία κάνει κύκλους όταν δεν διδάσκεσαι από αυτήν.
Σήμερα, βγήκε η κόρη του κυρίου Μητσοτάκη, για να στηρίξει τον... πατέρα της!!! Και για όσους δεν γνωρίζουν, η Ντόρα Μπακογιάννη - Κούβελου ήταν επί χρόνια υπουργός Εξωτερικών στην κυβέρνηση Καραμανλή, αλλά και δήμαρχος Αθηναίων υπό την σκέπη και πάλι της Νέας Δημοκρατίας. Αχαριστία; Όχι! Απλά πρόκειται για πολιτική αυτοκτονία... Η κόρη ακολουθώντας πιστά τα βήματα του πατέρα της επαναλαμβάνει την ιστορία που αυτή έμαθε και την πολιτική που αυτή λάτρεψε.
Έτσι σχολιάζοντας την χθεσινή σκληρή ανακοίνωση της ΝΔ για την συνέντευξη Μητσοτάκη είπε μεταξύ άλλων:
«Τέτοιοι άνθρωποι που δεν ξέρουν τι άλλο να πουν, δεν μπορούν να καληνυχτίζουν ανθρώπους που διαχρονικά έχουν προσφέρει, ξεχνώντας ότι αυτή η παράταξη έχει ιστορία… Ποιοί έβλαψαν και ποιοι στοίχισαν σε αυτήν την παράταξη διαχρονικά είναι καταγεγραμμένο».
Και ποιος άλλος βγήκε για να στηρίξει μέσα σε αυτόν τον πολιτικό ορυμαγδό τον Μητσοτάκη; Ο Πάγκαλος φυσικά…!!! Ο οποίος χαρακτήρισε τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας «λαϊκιστή του αισχίστου είδους», συμφωνώντας με την εκτίμηση του Μητσοτάκη ότι είναι αφελέστατη η άποψη ότι μπορούν να μειωθούν οι φόροι, να αυξηθούν τα εισοδήματα και να μειωθεί το έλλειμμα.
Να υποθέσουμε και εμείς οι αφελείς ότι τώρα που το ΠΑΣΟΚ οδεύει προς το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα του… Γιώργου, ο κ. Πάγκαλος κάνει άνοιγμα προς την μειοψηφία Ευρυτανίας και Χανίων για να εξετάσουν από κοινού το πολιτικό μέλλον τους;
Ή μήπως τον βάζει ο ΓΑΠ να τα λέει αυτά και θα δούμε και μια συγκυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με το Μητσοτακέϊκο, για να έλθουν έτσι όλα στην θέση τους και να καταλάβουμε κι εμείς ότι μας δουλεύαν ψιλό γαζί από Αποστασίας και εντεύθεν.
Όλα δείχνουν πως η δύο οικογένειες θα επιχειρούσαν έναν προθανάτιο εναγκαλισμό και μία παράνομη (χωρίς την λαϊκή βούληση) διακυβέρνηση της χώρας... Και οι δύο οικογένειες (Παπανδρέου και Μητσοτάκη), εξάλλου, έχουν αποδείξει ιστορικά πως γνωρίζουν να συνεργάζονται με τον οποιονδήποτε, αρκεί να μπορούν να βρεθούν στην εξουσία. Αλαζονεία; Ίσως. Όμως κανείς ποτέ δεν απάντησε τι γίνεται με εκείνα τα οικόπεδα της οικογένειας Μητσοτάκη στις Κυκλάδες... Κανείς δεν αναρωτήθηκε για το "πόθεν έσχες", ούτε ακόμη και για το πόθεν αίσχος της πολιτικής αντίληψης των δύο οικογενειών.
ΜΟΝΟ 50 ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ!
Καλός ο Φετβατζίδης... αλλά δεν είναι και Σαλπιγγίδης...
Αζερμπαιτζάν - Τουρκία 1:0 χοχοχο
12 Οκτωβρίου 2010
Ο Παπανδρέου έχει παραδεχθεί εμμέσως ότι αυτός ευθύνεται για την έλευση του ΔΝΤ
«Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να φύγουμε από το ευρώ ούτε να προσφύγουμε στο ΔΝΤ. Δεν το έχουμε ανάγκη»
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=120743δεν υπήρχε ανάγκη για προσφυγή στο ΔΝΤ...
συνεπώς η ανάγκη προέκυψε μετά τις 13 Ιανουαρίου
και η ευθύνη βρίσκεται στην Κυβέρνηση που κυβερνούσε μετά τις 13 Ιανουαρίου...
δηλ. ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
εκτός εάν ο Παπανδρέου στις 13 Ιανουαρίου έλεγε ψέμματα
θέλοντας να καλύψει τον Καραμανλή ;)
Επιστολή Α. Κοντού στην Προανακριτική Επιτροπής για την υπόθεση της Ι. Μ. Βατοπαιδίου
Κύριε Πρόεδρε,
Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε θεατές μίας ακόμη απόπειρας χειραγώγησης της κοινής γνώμης, καταπάτησης κάθε έννοιας Δικαίου και δημοκρατικής λειτουργίας της Επιτροπής σας μέσα από δηλώσεις και "διαρροές" μελών της, που προαναγγέλλουν την έκδοση παραπεμπτικού πορίσματος για κάποια από τα εμπλεκόμενα σε αυτή πολιτικά πρόσωπα, προφανώς χωρίς να έχουν διερευνηθεί διεξοδικά όλες οι πτυχές της υπόθεσης και χωρίς να έχουν ληφθεί ούτε κατ΄ ελάχιστον υπόψη τα όσα αναλυτικά κατέθεσαν οι πρώην Υπουργοί, για τους οποίους διερευνάτε την ύπαρξη ή μη ποινικών τους ευθυνών.
Προσωπικά εμφανίζομαι , με ευθύνη όσων μελών της Επιτροπής διοχετεύουν τέτοιου είδους πληροφορίες στα Μ.Μ.Ε. να βρίσκομαι ένα βήμα πριν το Δικαστικό Συμβούλιο, πολλές ημέρες πριν ακόμη λήξουν οι εργασίες της Επιτροπής σας.
Όλο το προηγούμενο διάστημα, δε, έγιναν από μέλη της Επιτροπής - κατά παράβαση των αρμοδιοτήτων τους - σωρεία δηλώσεων, αβάσιμων σε αρκετές περιπτώσεις, σε σχέση με την εν λόγω υπόθεση.
Είναι προφανές ότι ορισμένα μέλη της Επιτροπής είτε αγνοούν, είτε σκόπιμα παραβλέπουν ότι σύμφωνα με τα όσα ορίζονται από την παρ. 3 του άρθρου 86 του Συντάγματος, τα άρθρα 153 του Κανονισμού της Βουλής και το άρθρο 5 του Ν 3126/2003 η Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής έχει όλες τις αρμοδιότητες του Εισαγγελέα Πρωτοδικών όταν αυτός ενεργεί προκαταρκτική εξέταση.
Οποιαδήποτε δημόσια τοποθέτηση, δήλωση ή "διαρροή" από την συγκεκριμένη θέση ευθύνης τους, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τους ορισμούς των άρθρων 31 και 241 Κ.Π.Δ, τα οποία ορίζουν ότι η προανακριτική έρευνα διέπεται από την αρχή της μυστικότητας της προδικασίας και σαφώς και βρίσκουν πεδίο εφαρμογής στην προκειμένη περίπτωση.
Όσον αφορά στην ουσία της υπόθεσης και με δεδομένη την "περιρρέουσα ατμόσφαιρα" που τεχνηέντως δημιουργείται ιδιαίτερα τις τελευταίες ημέρες, σας ζητώ :
Α. Να ληφθούν σοβαρά υπόψη κατά την κατάρτιση των πορισμάτων σας τα όσα εγγράφως κατέθεσα στην Επιτροπή σας. Ειδικότερα, τα εξής σημεία που με αφορούν:
* Κατά τους ελέγχους που έως τώρα έγιναν στις κινήσεις των λογαριασμών της Μονής δεν προέκυψε διαδρομή "μαύρου" πολιτικού χρήματος που να αφορά στο πρόσωπό μου ούτε κατ' ελάχιστον, ενώ σε κανένα σημείο της διερεύνησης της υπόθεσης από τη Δικαιοσύνη και τις Επιτροπές της Βουλής δεν απεδείχθη αξιόποινη ή παράτυπη ενέργεια μου που να οδηγεί στην συναγωγή συμπεράσματος περί δόλιας συμπεριφοράς από μέρους μου.
* Παραπέμφθηκα στην Προκαταρκτική Επιτροπή της Βουλής, για αναζήτηση ποινικών ευθυνών μου στην εν λόγω υπόθεση, με αυθαίρετα και άνευ λογικής βάσης συμπεράσματα, όπως αυτά απροκάλυπτα αναγράφονταν στο πόρισμα της Κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας (1. Δηλώσεις της κατηγορούμενης Στ. Μαντέλη, 2. Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, που όχι μόνο δεν απέκρυπτε αλλά δημοσιοποιούσε την κυβερνητική απόφαση περί των ανταλλαγών, 3. Υπόθεση Ουρανούπολης, την οποία γνωρίζετε ότι χειρίστηκε αποκλειστικά ο Υφυπουργός κ. Κιλτίδης, όπως επιβεβαιώνει και η επιστολή προς την 2η Εξεταστική Επιτροπή της Ειδικής Εφέτου Ανακρίτριας κ. Καλού, αλλά κυρίως όλα τα στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας και οι καταθέσεις όλων των μαρτύρων για το θέμα στη Δικαιοσύνη και στις Εξεταστικές Επιτροπές 4.Τη συμμετοχή μου σε συναντήσεις φορέων της περιοχής με πολιτικά πρόσωπα που κινούμασταν κατά των διεκδικήσεων της Μονής, 5. Τη συμμετοχή μου σε συσκέψεις φορέων της περιοχής μου στο Μητροπολιτικό Μέγαρο Ξάνθης για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα).
*Κατηγορούμαι, επίσης, διότι ενέγραψα ένα "συμφωνώ" στην απολύτως σύννομη Κοινή Υπουργική Απόφαση των συναδέλφων μου κου Μπασιάκου και κου Δούκα, το οποίο όμως σύμφωνα με όλα τα νομικά δεδομένα δεν παρήγαγε ούτε μπορούσε να παράξει έννομα αποτελέσματα. Παρότι η εν λόγω καθ' όλα νόμιμη Απόφαση δεν αφορούσε θέματα αρμοδιότητάς μου, είναι γνωστό ότι έδινε λύση σε ένα μείζον κοινωνικό θέμα της περιοχής μου της Θράκης, στη λύση του οποίου επιθυμούσα, όπως είναι ευνόητο και λογικό, να έχω συμμετοχή.
Πέραν αυτού, γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως υπογραφή μου σε οποιοδήποτε έγγραφο που έχει σχέση με την υπόθεση, ότι δε ζήτησα και δεν έκανα αποδεκτή με υπογραφή μου καμία σχετική Γνωμοδότηση και ότι ουδείς κατέθεσε ότι έλαβε εντολή από εμένα για διενέργεια αξιόποινων πράξεων.
*Επίσης, γνωρίζετε από τα πρακτικά της Εξεταστικής Επιτροπής, ότι αντιτάχθηκα στις αξιώσεις που ήγειρε η Ιερά Μονή και ουδέποτε παρέκκλινα, ούτε κατ' ελάχιστον, της πορείας μου αυτής. Ουδείς μάρτυρας κατέθεσε ότι είχα οποιαδήποτε σχέση ή συνάντηση ή κάθε άλλου τύπου επαφή με τους εκπροσώπους της Μονής, ενώ και οι ίδιοι οι Εφραίμ και Αρσένιος, καταθέτοντας ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής, έχουν δηλώσει ότι ούτε τυχαία δεν ήθελαν να με συναντήσουν, πόσο μάλλον να προχωρήσω σε πράξεις που θα ευνοούσαν τα συμφέροντα τους.
Β) Να εγκαταλείψετε τη σπουδή που επιδεικνύετε στην έκδοση πορίσματος, πριν ακόμη πραγματοποιηθεί αξιόπιστη επανεκτίμηση των ακινήτων που αντηλλάγησαν, εφόσον η Επιτροπή αρνείται να λάβει υπόψη τις τέσσερις εκτιμήσεις που έχει στη διάθεσή της (χωρίς όμως και ανοιχτά να τις αμφισβητήσει) και οι οποίες αποδεικνύουν ότι από τις ανταλλαγές δεν προέκυψε ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο.
Προκαλεί εξ άλλου εύλογα ερωτήματα το γεγονός ότι, όπως πληροφορούμαι, ακόμη δεν ανατέθηκαν οι επανεκτιμήσεις στους διεθνείς και ελληνικούς Εκτιμητικούς Οίκους, που η Επιτροπή επέλεξε.
Ωστόσο, μέλη της Επιτροπής σας συνεχίζουν να επικαλούνται δημοσίως "εκτιμήσεις" των - εντελώς αναρμόδιων με βάση το νόμο - επιθεωρητών του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι σαφώς - όπως και οι ίδιοι αναφέρουν στο πόρισμα τους - δεν έχουν την τεχνογνωσία, αλλά ούτε την αρμοδιότητα σύμφωνα με το Ν2753/1999 παρ. 3αρ.22, να προσδιορίζουν ζημία από τις ανταλλαγές.
Σας υπενθυμίζω ότι πριν μερικούς μήνες το Υπουργείο Οικονομικών αρνήθηκε (λόγω μη αρμοδιότητας) να προχωρήσει σε επανεκτίμηση της αξίας των ακινήτων που αντηλλάγησαν, απαντώντας σε σχετικό αίτημα του Προέδρου της προηγούμενης Εξεταστικής κ. Μπετενιώτη. Ως εκ τούτου, είναι επιστημονικά, μεθοδολογικά απαράδεκτη και μετά βεβαιότητας καταλήγουσα σε εσφαλμένα συμπεράσματα και παράνομη κάθε απόπειρα "αξιολόγησης" της ορθότητας των εκτιμήσεων που πραγματοποιήθηκαν από το ΣΟΕ, δια της μεθόδου των συγκρίσεων των εκτιμήσεων, με τις εκάστοτε ισχύουσες «αντικειμενικές αξίες» ή με μεθόδους προσδιορισμού αξιών άλλων από αυτές που επιβάλλει η εκτιμητική επιστήμη και τα διεθνώς επιβαλλόμενα και τιθέμενα πρότυπα αυτής.
Σας υπενθυμίζω ότι η πρακτική αυτή υιοθετήθηκε από την Κοινοβουλευτική πλειοψηφία στα συμπεράσματά της, με βάση τα οποία τελικά παραπέμφθηκαν στην Επιτροπή σας για διερεύνηση ποινικών ευθυνών πρώην Υπουργοί.
Η παραπομπή έγινε με το αυθαίρετο, παράνομο (Ν2753/1999 παρ.3 αρ. 22) και χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση συμπέρασμα περί ύπαρξης ζημίας σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου της τάξης του 1 δισ. Ευρώ.
Γ) Τις τελευταίες ημέρες μέλη της Επιτροπής σας υιοθετούν δημοσίως την εξίσου αυθαίρετη εκτίμηση, που προσδιορίζει ζημία της τάξης των 110 εκατ. Ευρώ και η οποία υπολογίζεται με βάση τον πρωτάκουστο ισχυρισμό ότι η Λίμνη Βιστωνίδα ανήκε στο Ελληνικό δημόσιο, όταν έγιναν οι ανταλλαγές.
Οφείλω να σας υπενθυμίσω ότι μόλις πρόσφατα το Ελληνικό Δημόσιο έχει καταθέσει ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αγωγή του κατά της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, με την οποία αιτείται μεταξύ άλλων ν' αναγνωριστεί ότι ουδέποτε η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου είχε την κυριότητα της λίμνης Βιστωνίδας.
Η αγωγή αυτή έχει προσδιοριστεί να συζητηθεί στις 18.01.2011 στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών.
Συνεπώς σε ποια κυριότητα του ελληνικού δημοσίου στηρίζεται το παραπάνω συμπέρασμα, όταν τώρα το Δημόσιο ξεκίνησε να διεκδικεί την κυριότητα δικαστικά;
Αν το Δημόσιο είχε κυριότητα επί της λίμνης, ποιος ο λόγος να κάνει αγωγή για να την διεκδικήσει;
Ο συλλογισμός αυτός είναι αυθαίρετος, δεδομένου ότι η Λίμνη είχε κατοχυρωθεί υπέρ της Μονής με Γνωμοδοτήσεις που απεδέχθησαν οι Υπουργοί, Δρυς και Φωτιάδης και μάλιστα το 2003 μεταβιβάστηκε από το Ελληνικό δημόσιο στη Μονή Βατοπεδίου με Πρωτόκολλο Παράδοσης και Παραλαβής, βάσει του οποίου έγινε και η μεταγραφή της δικαιοπραξίας και της παραχώρησης της Λίμνης στην Μονή, στα οικεία Υποθηκοφυλακεία.
Σας υπενθυμίζω ειδικότερα:
Με την υπ' αριθ. 26/1998 γνωμοδότησή του το Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Δημοσίων Κτημάτων δέχεται, για πρώτη φορά, ότι το Δημόσιο δεν δικαιούται να προβάλλει δικαιώματα κυριότητας επί της νησίδας Μπουρού στη λίμνη Βιστωνίδα. Με απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Δρυ, που εκδόθηκε την 5η Φεβρουαρίου 1999, η γνωμοδότηση του Συμβουλίου Δημοσίων Κτημάτων γίνεται δεκτή.
Με την υπ' αριθ. 17/2002 γνωμοδότηση του το Γνωμοδοτικό ΣΔΚ, γνωμοδοτεί ότι το Δημόσιο δεν δικαιούται να προβάλλει δικαιώματα κυριότητας επί των παραλίμνιων εκτάσεων 25.000 στρεμμάτων, επί των νησίδων Αγίου Νικολάου και Παναγίας Παντανάσσης στη λίμνη Μπουρού, οι οποίες -ΑΠΟΦΑΙΝΕΤΑΙ οριστικά ότι «ανήκουν εξ ολοκλήρου στη Μονή Βατοπεδίου».
Η γνωμοδότηση γίνεται δεκτή με την από 5-8-2002 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών Απόστολου Φωτιάδη.
Με νέα γνωμοδότηση του και δη την υπ' αριθ. 46/2002 το πιο πάνω Γνωμοδοτικό Συμβούλιο επεκτείνει και άλλο τις γαίες της Μονής Βατοπεδίου. Αποφαίνεται ότι το Δημόσιο δεν δικαιούται να προβάλλει δικαιώματα κυριότητας επί της λίμνης Βιστωνίδας και στις όχθες της (παραλίμνια), οι οποίες «ανήκουν εξ ολοκλήρου στη Μονή Βατοπεδίου.
Ο ίδιος Υφυπουργός (Απ. Φωτιάδης) με την από 4-6-2003 απόφαση του κάνει δεκτή και τη νέα γνωμοδότηση.
Με δύο πρωτόκολλα παραδόσεως που υπογράφηκαν στις 11-12-2002 και 25-06-2003 μεταξύ της Κτηματικής Υπηρεσίας Ξάνθης και της Μονής παραδόθηκαν στη Μονή μέρος των παραλίμνιων εκτάσεων, καθώς και η λίμνη Βιστωνίδα.
Ο Υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Φωτιάδης, αναπέμπει στις 30-10-2003 το θέμα στο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο και ζητά την επανεξέταση του, χωρίς να ανακαλεί την προηγούμενη απόφαση του και χωρίς να προσβάλλει την εκχώρηση της λίμνης και των παραλίμνιων εκτάσεων στην Μονή.
Επί της αναπομπής του κου Φωτιάδη, ακολούθησε η έκδοση της υπ' αριθμόν 26/2004 ομόφωνης γνωμοδότησης του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου, η οποία εξεδόθη συνεπεία της κατά τα ανωτέρω από 30.10.03 αιτήσεως επανεξέτασης του κ. Φωτιάδη.
Με την εν λόγω γνωμοδότηση εγένετο δεκτό ότι δεν συνέτρεχε λόγος επανεξετάσεως των προηγούμενων τριών γνωμοδοτήσεων ελλείψει νεώτερων στοιχείων.
Κατόπιν όλων αυτών,
Σας καλώ με το Πόρισμά σας να διαφυλάξετε τη δίκαιη και αντικειμενική αξιολόγηση της υπόθεσης και να κρίνετε με βάση την συνείδηση σας και, κυρίως, με βάση το αποδεικτικό υλικό που συγκεντρώθηκε κατά την διάρκεια της συνολικής διερεύνησης της, αποτινάσσοντας κάθε δέσμευση που σας δημιουργεί η περιρρέουσα ατμόσφαιρα ή η κομματική σκοπιμότητα.
Επίσης, σας ζητώ να αποτρέψετε δημόσιες δηλώσεις και τοποθετήσεις, δια των οποίων δημοσιοποιούνται απαραδέκτως και παρανόμως αποδεικτικά στοιχεία που προέκυψαν στην διάρκεια της προκαταρκτικής (ανακριτικής) διαδικασίας και των οποίων λάβατε γνώση ως εκ της ιδιότητας σας ως μελών της Επιτροπής, καθώς και την δημόσια ερμηνεία και αξιολόγηση των στοιχείων αυτών, αλλά και την συναγωγή αυθαίρετων συμπερασμάτων τα οποία εξυπηρετούν σκοπιμότητες μη συνάδουσες με το καθήκον της Επιτροπής.
Θεωρώ ότι η τυχόν παραπομπή μου σε Δικαστικό Συμβούλιο χωρίς ίχνος ενδείξεων για αξιόποινες πράξεις, οι οποίες προφανώς όλως αβάσιμα μου αποδίδονται, συνιστά εμφανέστατη πολιτική δίωξη εις βάρος μου και ως εκ τούτου ρητώς επιφυλάσσομαι παντός νομίμου σχετικού δικαιώματός μου.
Aλέξανδρος Κοντός
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΟΝ Μ. ΜΠΟΛΑΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΟΡΩΝΕΙΑΣ: «ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ…»
Ειδικοί όροι είναι οι γεωτρήσεις (αρμοδιότητα του ΥΠΕΚΑ και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας), τα αγροπεριβαλλοντικά έργα (αρμοδιότητας υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης), η κατασκευή λιμνοδεξαμενών (αρμοδιότητα της Νομαρχίας που όμως «κόλλησε» λόγω τριών αναβολών στο Συμβούλιο της Επικρατείας) και το σύστημα επεξεργασίας λυμάτων του Λαγκαδά (αρμοδιότητα του δήμου Λαγκαδά).
2) Εμείς το φωνάζουμε εδώ και χρόνια: η Κορώνεια είναι στην αρμοδιότητα 8 φορέων μεταξύ των οποίων και τρία υπουργεία που δεν κάνουν τίποτε.
3) Ότι η μη απορρόφηση των κονδυλίων, αλλά και το ότι δεν προχωράνε οι εργασίες είναι πρόβλημα της Πολιτείας και όχι της Νομαρχίας, ήδη άρχισαν να το αναγνωρίζουν οι μέχρι πρότινος επικριτές μας. Πρώτος ο Αλέκος Αλαβάνος που ως πρόεδρος του ΣΥΝ είχε επισκεφθεί τη Νομαρχία μας και είχε ενημερωθεί. Η ανακοίνωση του Συνασπισμού πριν λίγες μέρες το λέει ξεκάθαρα: «Ανίκανη η Πολιτεία να εκταμιεύσει τα κοινοτικά κονδύλια». Αλλά και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Παπούλιας έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι η υπόθεση της Κορώνειας δεν είναι πρόβλημα της Νομαρχίας αλλά της κεντρικής κυβέρνησης.
Κύριε Μπόλαρη, αλλού πρέπει να αναζητηθούν οι ευθύνες. Δυστυχώς ΜΟΝΟ η Νομαρχία προχώρησε τα έργα που όφειλε να κάνει. Γι’ αυτό και η Κορώνεια, που το 2003 την παραλάβαμε χωρίς σταγόνα από τη δική σας αδιαφορία, σήμερα έχει δύο μέτρα νερό χάρη στα δικά μας έργα. Όλα τα υπόλοιπα είναι για προεκλογική κατανάλωση. Δεν είχαμε λίμνη, και τώρα έχουμε. Είχαμε μόλυνση και σήμερα την ελέγχουμε πλήρως. Οι πολίτες μας γνωρίζουν όλους, ποιοι είμαστε και τι έργο έχουμε κάνει.
Αφού λοιπόν δεν ήρθατε να ενημερωθείτε στη Νομαρχία μας ως υφυπουργός παρά το ότι προσκληθήκατε πριν από δέκα μήνες, καλά θα κάνετε να ενημερωθείτε από τους μέχρι πρότινος συναδέλφους σας στα υπουργεία που έχουν την ευθύνη και, αν πραγματικά ενδιαφέρεστε, να πιέσετε για να προχωρήσουν τα έργα και οι ενέργειες που οφείλει να κάνει η κυβέρνηση. Φτάνει πια να εμφανίζεστε αδιάβαστος!»
Μαντέψτε ποιον έχει καλεσμένο ο Χατζηπαπαγάλος....
Είναι, λέει, μια συμφωνία στην οποία οδήγησαν ολέθρια λάθη του Παπανδρέου και του Καραμανλή...
Μπα Γιώργο; Ανακάλυψες και λάθη του Γιωργάκη;
Τόσο πολύ ζόρι τραβάς με τα ποσοστά;
Και κλασικά για άλλη μια φορά παρακαλάει τη ΝΔ να μιλήσει μαζί του...
ΡΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ!!
Πάρτο χαμπάρι...
Την πρέπουσα απάντηση έδωσε στον Αβραμόπουλο η Ντόρα
ΟΤΑΝ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ!!!!
Βρε άσχετοι το αίτημα των Ελλήνων κατοίκων δεν είναι να δωθεί πολιτικό άσυλο σε δήθεν πρόσφυγες...
Και για ποιες συμμορίες κάνετε λόγο; Σίγουρα θέλατε να πείτε τις δήθεν ακροδεξιές αλλά επειδή βλέπετε ότι αυτή η καραμέλα τέλειωσε είπατε να το αναφέρετε γενικά.
Ενημέρωση για τα πραγματικά περιστατικά της δήθεν πορείας θα έχετε σε λίγο.
Αλλά καλό είναι και οι πατριώτες blogger να προσέχουν λίγο τι μεταδίδουν....
Ι Βρούτσης για ενδεχόμενη αδυναμία καταβολής των συντάξεων από το ΙΚΑ και την αυξημένη ανάγκη καταβολής επιδομάτων ανεργίας
«Μεγάλη ανησυχία έχει προκαλέσει στους συνταξιούχους και στους ανέργους, τα όσα αναφέρονται για ενδεχόμενη αδυναμία του ΙΚΑ να καταβάλει το επόμενο διάστημα συντάξεις και Επιδόματα Ανεργίας, μέσω του ΟΑΕΔ..
Η αλήθεια είναι ότι οι πολυδιαφημισμένες πολιτικές της κυβέρνησης για έλεγχο της εισφοροδιαφυγής και για μείωση των υπερβολικά υψηλών δαπανών υγείας, δεν έχουν φέρει αποτελέσματα.
Ακόμη και η ρύθμιση οφειλών προς το ΙΚΑ, στην οποία κατέφυγε το Υπουργείο Εργασίας – αφού προηγουμένως την είχαν καταγγείλει ως αντιπολίτευση σε υψηλούς τόνους πριν από δυο χρόνια - λίγες μέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας, έχει πενιχρά αποτελέσματα.
Όσο η ύφεση βαθαίνει, τα λουκέτα πολλαπλασιάζονται και η ανεργία κλιμακώνεται επικίνδυνα, τα έσοδα από εισφορές θα μειώνονται και η ανάγκη για καταβολή επιδομάτων θα αυξάνεται.
Συγκεκριμένα, τον επόμενο χρόνο η ίδια η κυβέρνηση ομολογεί, στο Προσχέδιο του Προϋπολογισμού για το 2011, αύξηση της Ανεργίας στο 14,5% και πάνω από 15% για το 2012. Δηλαδή, 300.000 επιπλέον νέοι Άνεργοι για το διάστημα 2010-2012. Αυτό σημαίνει περίπου 1,8 δισ. € επιπλέον για Επιδόματα Ανεργίας και αντίστοιχη μείωση των εισφορών προς τα Ασφαλιστικά Ταμεία.
Την ίδια στιγμή, όμως, το Μνημόνιο επιβάλλει περικοπές 500 εκατ. €, από τα Επιδόματα Ανεργίας. Η πιο σοβαρή, όμως, ανησυχία προέρχεται από την δημόσια υποχρηματοδότηση του ΙΚΑ, που έχει επιβάλει, επίσης, η πολιτική του Μνημονίου και που αποτυπώνεται με σαφήνεια στο Νέο Ασφαλιστικό Νόμο.
Χαρακτηριστικά, για το 2010, το κράτος δεν θα καταβάλλει ούτε την προβλεπόμενη και θεσμοθετημένη συμμετοχή του στο ΙΚΑ (4 δισ. € το 2009 – 2,3 δισ. € το 2010).
Δηλαδή, 1,7 δισ. € λιγότερα, σε σχέση με τη χρηματοδότηση του 2009.
Τα πολύ σοβαρά προβλήματα χρηματοδοτικής επάρκειας του ΙΚΑ, «παρασύρουν» και τον προϋπολογισμό του ΟΑΕΔ. Οι μειωμένες εισφορές και η περικοπή της δημόσιας χρηματοδότησης ΙΚΑ και ΟΑΕΔ, υπονομεύουν και τη δυνατότητα καταβολής των Επιδομάτων Ανεργίας. Δυστυχώς, από τις προεκλογικές εξαγγελίες του ΠΑΣΟΚ, για αύξηση του Επιδόματος Ανεργίας στο 70% του κατώτατου μισθού, φτάσαμε σήμερα στην δυσχέρεια χορήγησης αυτού.
Η αγωνία Ανέργων και Συνταξιούχων δικαιολογημένα εντείνεται.
Η αποτυχία των πολιτικών της κυβέρνησης για τον έλεγχο της εισφοροδιαφυγής και τον περιορισμό των Δαπανών Υγείας, καθώς και η δημόσια υποχρηματοδότηση που επιβάλλει το Μνημόνιο, υπονομεύουν την προοπτική, αυξάνουν την αβεβαιότητα και περιορίζουν την ελπίδα για συντάξεις και επιδόματα Ανεργίας.
Οι χλιαρές και επικοινωνιακού τύπου διαβεβαιώσεις του Διοικητή του ΙΚΑ, ότι οι συντάξεις του ΙΚΑ θα συνεχίσουν να καταβάλλονται, καθώς και ότι θα χρηματοδοτηθούν στην ανάγκη με ομόλογα ή δανεισμό, δεν αρκούν. Αντίθετα, επιδεινώνουν περαιτέρω το κλίμα ανησυχίας και ανασφάλειας.
Καλούμε την κυβέρνηση να δεσμευτεί με απόλυτο, κατηγορηματικό, αλλά κυρίως συγκεκριμένο τρόπο, για την εγγύηση των Συντάξεων και των Επιδομάτων Ανεργίας.
Είναι δίκαιη η απαίτηση όλων των Συνταξιούχων και των Ανέργων, για την καταβολή των υποχρεώσεων του κράτους στο ΙΚΑ.
Οι Συντάξεις και τα Επιδόματα Ανεργίας, πρέπει να διασφαλιστούν.
Οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ στο Μνημόνιο, οφείλουν να εξαιρέσουν τους Συνταξιούχους και τους Ανέργους απ’ τις άδικες περικοπές και μειώσεις.
Είναι θέμα στοιχειώδους Κοινωνικής και Πολιτικής Ευαισθησίας »."Κυβέρνηση ευρείας αποδοχής."
Β. Αργύρης (Υποψ. Περιφ. Ηπείρου ΠΑΣΟΚ): Εγώ είμαι λαμόγιο; Εγώ είμαι λαμόγιο
Κτηνοτρόφος: Βεβαίως
http://citypress-gr.blogspot.com/2010/10/blog-post_1501.html
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Μια "επανασταση" ειχε συντελεστει. Ο Ελληνας απο εκει που σαλαγαγε γιδια και επηζε φετα,τωρα χτυπουσε σφραγιδες και εβαζε υπογραφες. Δεν ηταν πια ο μητρος η ο κωτσος,αλλα ο Δημητριος-Δημητρακης που εργαζοταν σκληρα σε εναν τομεα που καταργουσε καθε εννοια πρωτοβουλιας(υπ-αλληλος) με την ελπιδα καποτε να γινει προισταμενος. καθε αναριχωμενο ομως εχει αναγκη κι απο ενα στηριγμα. κοινωνικο και ψυχολογικο στην συγκεκριμενη περιπτωση. Το πρωην γκραβαρο που εκοβε τον πατσα με το ψαλιδι,ειχε αναγκη απο κοινωνικη επιβεβαιωση.Ειχε αναγκη,καποιος να του πει οτι ανηκει σε μια ανωτερη καστα.οτι αποτελει μερος της ελιτ του τοπου η εστω της τοπικης κοινωνιας. Ο φραγκολεβαντινισμος οργιασε.αντι να κοιταξουν πως να γινουν παραγωγικοι,αγωνιουσαν μη τυχον και ξεφυγουν απο το μοντελο το οποιο ο καθενας χωριστα και λιγο πολυ ολοι μαζι ειχαν φαντασιωθει κουστουμι,γυαλια χαρτοφυλακας κι ας ειχαν μεσα ενα τετραδιο...φουστα μπλουζα ελαφρια πουδρα και στην κορφη κανελα..
Σε αυτο το σκηνικο παρανοιας,ηρθε και κολλησε και ο κυριος περδικουλης. Ο κυρ Περδικουλης, η κυρια κερανταρη μαυροδιοβουνιωτη εκ μικρας ασιας προερχομενη και λοιποι μαιντανοι της μικρομεγαλοαστικης σουπας που τρωγανε οι ιδιοι που την σερβιρανε. Με υφος περισπουδαστο και προφορα ολιγον τι ξενικη,δημιουργουσαν νοητα τειχη και ορια ευπρεπισμου μεσα στα οποια αρεσκονταν να κινουνται οι βλαχοτζεντλεμαν δημοσιου και περιχωρων ως αλλοι μασωνοι...Την ψωνισε λοιπον ο μικροαστος με τις τρεις κι εξηντα και την ειδε κοινωνικη αποστολη.ομιλωντας περιτεχνα με ολιγη απο τζατζικη εεεμ συγνωμη καθαρευουσα,κοιτουσε αφ'υψηλου τον εργατη και τον αγροτη και μαζι με τα ενσημα που του κολλουσε,εδινε και τα ευσημα για την χρησιμοτητα ολων των επαγγελματων στην κοινωνια...καμμια δουλεια δεν ειναι ντροπη τσιριζε σαν αλλος δασκαλακος,πιστευοντας οτι μετεδιδε κατι απο Ομηρο,Αριστοτελη,Σωκρατη,Αρισταρχο και αποστολο παυλο -διαλεχτε- .
Ολα ειχαν νοημα και σημασια στο κρατικο στρουμφοχωριο. Ο περδικουλης μπαμπαστρουμφ,μιλωντας ποτε γλυκα,ποτε οργισμενα και ποτε βγαζοντας πυρινους λογους που τους προβαρε κανοντας ποδολουτρο η απαγγελοντας τους ορθιος στην λεκανη,εδινε γραμμη ποτε προς την μια ποτε προς την αλλη κατευθυνση.Τα στρουμφακια τραγουδιστα ακολουθουσαν.Ειχαν μια αποστολη...μονο που καλα καλα δεν την ηξεραν. Καπου μεταξυ βυζαντιου και φραγκοπρεζας,μαχονταν δια την Ελλαδα...
Και μετα ηρθαν οι βαρβαροι σορρυ το πολυτεχνειο (μαλλον με συνεπηρε ο Καβαφης). Η γεννια της αρνησης και της μαρτυρικης καθαρευουσας,της μαχης χωρις πολεμο και του χωρις κερδους κερατα,πηρε τον πουλο και τον κατηφορο.Στην θεση της εφτασε ο Γιωργος Καλουπατζης και η παρεα του. Με νεο συνθημα Ο λαος στην εξουσια. Η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες,ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιδιο συνδικατο και αλλα γραφικα, μετετρεψαν το στρουμφοχωριο σε ζωολογικο κηπο με ιδιαιτερη προτιμηση στα κυνοειδη.. με αλλα λογια μπατε σκυλοι αλλεστε,παρτε μας και τα σωβρακα. Σε μια περιοδο,που το απολυτηριο λυκειου ηταν οπσιοναλ και οι γνωσεις ορθογραφιας και μαθηματικων ανεκδοτο αν οχι φασιστικη απαιτηση,βολευτηκε ο καθε πικραμενος. Παραγωγικοι κρατικοι φορεις,βουλιαξαν απο αχρηστους,ανικανους πρωην ανεργους και δια βιου αεργους,που δρεποντας δαφνες αντιστασιακου,αγωνιστη,αδερφοξαδερφου στην μακρονησο,νιωσαν τον τσε γκεβαρα να ξυπναει μεσα τους.Εμπρος της γης οι κολλασμενοι φωναξαν και μπουκαραν στα βουλευτικα καπηλεια για να ζητησουν επειτα με υφος γυφτου στο παζαρι- Δωσε και μενα μπαρμπα..
Καπως ετσι, Περηφανεια κουτσαβακισμος και δικαιωματα,αναμοχλευθηκαν σε ενα αλλοκοτο μειγμα που ονομαστηκε συνδικαλισμος. Δεξιες και αριστερες ορντιναντσες ξελαρυγγιαζονταν και ξεφτιλιζονταν για να κερδισουν το παιχνιδι των εντυπωσεων.Ηταν υποτιθεται η φωνη των εργαζομενων(ο θεος να τους κανει τετοιους) στα κεντρα εξουσιας.. ασχετα αν οι ιδιοι την ειχαν δει εκπροσωποι τυπου του κομματος. Η πολιτικη ειχε ρευμα..και δυστυχως δεν εκανε τσιζ.Ολοι ειχαν αποψη..η τουλαχιστον μια δικαιολογια για αυτο που ψηφιζαν. Ψωμι παιδεια ελευθερια ελεγε ο ενας.. πατρις θρησκεια οικογενεια αντετεινε ο αλλος..κατι σαν σχολη των αθηνων με κατμαν-ταμπακη στους αντιστοιχους ρολους
Ο μονος που ωφελουνταν απο αυτο το θεατρο του παραλογου,ηταν η εξουσια.Τζακια και λαδεμπορες που βασταγαν τα λουρια των τραπεζοκομων και των παρατρεχαμενων του συστηματος οι οποιοι με την σειρα τους,εφεραν προς τα κατω τις εντολες του αρχηγου. Οι δουλοι του σαλονιου( οπως αποκαλουσε τους πουλημενους ο μαλκομ X),με ντουντουκες και οπαδικα συνθηματα,προσπαθησαν και καταφεραν να πολωσουν εναν ολοκληρο λαο.Ο αγωνιστης μετριοταν με τις αφισες που ειχε κολλησει σε σχολεια,στυλους και τυροπιταδικα ενω ισχυρη αποψη ειχε εκεινος με τις καλυτερες μεγαφωνικες..Οποιος εριχνε καμμια σφαλιαρα γινοταν το καλο το παλικαρι ενω οποιος μαζευε δυο τρεις ψιλες,βαφτιζοταν μαχητης..καπου εκει,μεταξυ Γ τοπικου WWF, αρχισαν να ξεπεταγονται και οι δικοι μας ανθρωποι.Οι τοτε πολιτευτες και σημερινοι βουλευτες-υπουργοι.Τα παιδια με το κουστουμι που εσκαγαν μυτη για να εμψυχωσουν τους γαλατες που φυλουσαν τις δυο ακρες του χωριου,οι μεν απο τους δε.Αλλος εταζε βολεμα,αλλος αποκατασταση των αδικημενων,αλλος (μακαριτης τωρα) στα μερη μου στον Βολο, μοιραζε γραβατες και σολωμο.. ο'τι ειχε ο καθενας ευχαριστηση..και οι μαου μαου,επαιρναν στα χερια τους τα καθρεφτακια και εντυπωσιασμενοι αφηναν στα ποδια τους αποψη γνωμη και προσωπικη κριση.
Με την αυτοκαταστροφικη αυτη τακτικη του λαου, οι γιατρουδακοι και οι ανεπαγγελτοι δικηγορισκοι,πηραν την ανιουσα.Ο γκορτσος,το παιδι του λαου,εβαλε ρολεξ και εφτιαξε αυθαιρετα στο πηλιο με την ανοχη κρατους και αντιπολιτευσης και το νεο του σλογκαν εγινε,εχω και κοτερο,παμε μια βολτα; Οπως ηταν φυσικο,οι γαλατες,μερικοι εκ των οποιων,οχι κοτερο,αλλα ουτε σκαφη δεν ειχαν αντικρυσει,αρχισαν να παιρνουν αναποδες.Το συστημα,επρεπε να βρει καποιο τροπο να κρατησει την πολωση ζωντανη και τις αντιδρασεις υπο ελεγχο,ηταν τοτε που στο παιχνιδι μπηκε γερα ο καλυτερος τσατσος της εξουσιας τα μεσα μαζικης εΞημερωσης.Χρησιμοποιοντας ποτε ιστορικες αναφορες,ποτε συγκρισεις με αλλες χωρες του ευρωπαισταν,και ποτε μιλωντας με ζοφερα χρωματα για την περιοδο της επταετιας καλλιεργουσαν τον νεοραγιαδισμο,διαθετοντας καθε μεσο για να μας πεισουν,οχι τοσο για την τωρινη μας ευτυχια,οσο για την τοτινη μας δυστυχια.
Αυτοχριζομενοι θεματοφυλακες της ελευθεριας και της δημοκρατιας και γινομενοι ερμηνευτες σε ελευθερη μεταφραση λογων και εργων τεθνεοντων,δημιουργησαν ενα ισχυρο συστημα το οποιο οριοθετησε τις γραμμες της "δημοκρατικης" σκεψης.Παρουσιαζοντας ως επαναστατες!! πιτσιρικαδες που καναμε καταληψεις για χαβαλε και ως ελεγκτες της δημοκρατιας,κατι απιστευτους παππουδες που την ειδαν νεστορες,ενω καλα καλα δεν ειχαν ουτε τον ελεγχο του σφιγκτηρα τους.
Καπως ετσι,το ομορφο γαλατικο χωριουδακι,αρχισε να καιγεται οχι και τοσο ομορφα.Ο λαος αρχισε να αντιδρα εντονα.Βγηκε στους δρομους και οι πολιτικοι λουφαξαν μεσα στο γυαλι.Το παραμυθι δεν περνουσε πλεον ευκολα στις μαζες και τα γιαουρτια ειχαν αρχισει να ιπτανται πανω απο τα κεφαλια τους.Νεοι εποικοι κουβαληθηκαν στο μισοκαμμενο δασος και κατι απιθανοι δρουιδες-οικολογοι εκαναν διαλεξεις για τον πολυπολιτισμο.Οι ντουντουκες ξανακουστηκαν και η ελευθερια απεκτησε μια πιο ευρεια εννοια.Αντι να τους παρουνε κυνηγοντας ΟΞΩ απο την γη τους, αρχιζαν συζητησεις για το που θα τους κανουν τοπο λατρειας και πως θα σεβαστουν τα εθιμα των καταπατητων.Κατι λουλουδατοι κραχτες των ερτζιανων,οργισμενοι για τοτε που δεν τους πηρε κουλουρι η μανα τους στο δημοτικο,αρχισαν να φωναζουν για το δικαιωμα ολων να ζουν στην ελλαδα!!! αγνοωντας τις πιο βασικες αρχες του συνταγματος,ενω κατι αλλοι δηθεν πατριωτες,αρχισαν να προτεινουν στρατοπεδα συγκεντρωσεως για να νιωσουν ικανοποιημενοι οι νοσταλγοι του φυρερ και να κατοχυρωθει η παραμονη των πασοκιστανων εν ελλαδι,αφου οποιοσδηποτε μιλησει εναντιον τους,θα χαρακτηρισει ακραιος και φανατικος.
Το συστημα καλα κρατει...η τουλαχιστον το προσπαθει,ενα χρονο μετα την απολυτη πολιτικη εξαπατηση.Ο ελληνας ζει κατω απο τα ορια της φτωχειας.Ο χοντρος με την καρδιακη ανεπαρκεια και την εγκεφαλικη ανυπαρξια λεει ΜΑΖΙ τα φαγαμε,οι συνδικαλισταδες με τα μοκασινια κανουν τουμπεκι ψιλοκομμενο,Η μανα καιγεται να βλεπει τα παιδια της να μαραζωνουν στο σπιτι και να τρεχουν απο πορτα σε πορτα για ενα αβεβαιο και μαυρο μεροκαματο,ο εμπορος κατεβαζει ρολα γιατι οι φοροι και τα χρεη τον πνιγουν,Ο Gap χαμογελα και ο Λοβερδος λεει,κοφτε το ποδι σας..κι εκει που πας να φορτωσεις και να βγεις εξω και να τους παρεις το σκαλπ,τρως στη μουρη καψη,τρεμη και πρετεντερη να σου κανουν το κολπο με τον χαλβα. Σιγουρα εχετε τυχει σε παζαρι..οι πωλητες χαλβα φαρσαλων(λαδιου και βουτυρου) χτυπανε εκνευριστικα το χαλβαδομαχαιρο στον παγκο τους για να τους ακουσεις και να πας να αγορασεις.Αν δεν πιασει,φωναζουν.Ελα παλικαρι,ελα κοπελια.Αν δεν πιασει και αυτο,προσφερουν δοκιμη δωρεαν...ετσι κι εκεινοι σαν εμπορακοι πουλανε προπαγανδα..με μια μικρη διαφορα. Ο χαλβας τρωγεται μια χαρα. η χλαπατσα που προσπαθουν να σερβιρουν,ουτε με σφαιρες.Γι αυτο και τα παπαγαλακια,κραζουν οσο πιο δυνατα μπορουν. ξερουν οτι αν πεσει το συστημα,οι πρωτοι που θα πλακωθουν θα ειναι οι ιδιοι.Μιλωντας ποτε περι εθνικης αναγκης,ποτε περι οικονομικων υποχρεωσεων,δηλωνουν οτι "δυστυχως" το Δ.Ν.Τ ειναι μονοδρομος..Παλι καλα που σφιγγουν τα χειλη και λενε οτι τα μετρα ειναι δυσκολα αλλα αναγκαια.Ευχαριστουμε,το ειχαμε αναγκη αυτο.Ειδικα ο καρκινοπαθης που τον ποτιζουν τεκιλα σανραιζ και ο διαβητικος που παιρνει τα μοναδικα!! στον κοσμο επαναχρησιμοποιουμενα φιλτρα αιμοκαθαρσης,θα το εκτιμησουν περισσοτερο απο καθε αλλο..
Γελατε...γελατε που θα ελεγε και ο gap..ειναι μεταδοτικο.ειναι απο τα νευρα μας.. Τρεις γεννιες τωρα,αριβιστες της πολιτικης ζωης,ποδηγετησαν την μεσαια ταξη. Οι εθνοπατερες που πουλησαν την παραμυθα της εθνικοφροσυνης,αντικατασταθηκαν απο μπουζουκογκαου της "αλλαγης" που εδωσαν την σκυταλη σε αγραμματους κρετινους που μετρουσαν αμαξ(ι)α στα διοδια και δια μαγειας βρεθηκαν στο στουντιο να πινουν καφε απο κουπα!! και να κανουν πρωινη εκπομπη.Τρεις γεννιες τωρα,ο ορος ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ειναι αγνωστος στο λεξιλογιο μας..η καλυτερα ορος εντελως αλλοιωμενος.Τρεις γεννιες τωρα αντιμετωπιζομαστε ως ημιαγριοι και αλλοτε με καθρεφτακια,αλλοτε με"εντιμους" που μας εκπροσωπουν, ελεγχομαστε και ηρεμουμαστε. Τρεις γεννιες ειναι πολυς καιρος.Ηρθε η ωρα να δειξουμε οτι δεν ειμαστε ουτε στρουμφακια, ουτε κοπροσκυλα, ουτε πουλημενοι. Αριστεροι και δεξιοι πανω απ'ολα ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ. Και Ελληνας σημαινει να κρινεις και να αποφασιζεις ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ. Δεν θα μας πει ΚΑΝΕΝΑΣ κερατας οτι πρεπει η οτι ειναι αναγκαιο.Οποιος πιστευει κατι τετοιο,ας παει να ζησει την οικογενεια του με 450 ευρω τον μηνα και καμμια εκατοστη πακιστανους εξω απο το σπιτι του..
Σε τρεις εβδομαδες εχουμε μια πρωτη ευκαιρια να κανουμε κατι γι'αυτο.
Λεμε ΟΧΙ στο μνημονιο του αισχους
Λεμε ΟΧΙ στον οικονομικη και κοινωνικη εξαθλιωση
Λεμε ΟΧΙ στην προπαγανδα και τον εμπαιγμο
Λεμε ΟΧΙ στα φαντασματα του παρελθοντος
Στις 7 του Νοεμβρη Λεμε ΟΧΙ στο χθες και στους δουλοπρεπεις υπηρετες του
Λεμε Καληνυχτα κυριε Μητσοτακη και ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ
Φαντάζομαι έναν υπουργό Εθνικης Οικονομίας.. να μην εκτίθεται στα media. Όχι να εκτίθεται λίγο, Όχι …ολίγον έγκυος
"Φαντάζομαι έναν υπουργό Εθνικης Οικονομίας οποιουδήποτε κράτους να μην εκτίθεται στα media. Όχι να εκτίθεται λίγο, Όχι …ολίγον έγκυος. Εκτός εάν έχει να ανακοινώσει μέτρα..." Ακούστε το σχετικό απόσπασμα
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/media.html
"Μοιράζει" φυλλάδια εναντίον του Πρωθυπουργού Ραγκούση- Νταλάρα ο πεθερός του στην Πάρο
και το "υβριστικό" φυλλάδιο εναντίον του μοιράζει όπως θα έκανε κάθε σωστός Νεοδημοκράτης!
ΥΓ. Περισσότερες πληροφορίες για την αναφορά της Πρωτολάτη εναντίον του Ρούσου, στον εισαγγελέα, στο parianostypos.gr
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΩΣ ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΕ ΡΑΓΚΟΥΣΗ-ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ!
Μπράβο στους tromaktiko makakes... ανακάλυψαν την είδηση μετά από 20 μέρες... καλά είναι...
Και φυσικά μπράβο σε όσους μπαίνουν στους καραγκιόζηδες, που έχουν γεμίσει διαφημίσεις από την πρώτη μέρα, για να ενημερώνονται "έγκαιρα" και "έγκυρα"....22 Σεπτεμβρίου 2010
Ομιλία του Βουλευτή της Ν.Δ κ. Κωνσταντινίδη κατά την παρουσίαση των υποψηφίων περιφερειακών συμβούλων ''Συμμαχία των Πολιτών'' του Γιώργου Δακή
Το ΠΑΣΟΚ αντίθετα, υπό τις οδηγίες της τρόικας, χωρίς επαρκείς οικονομικούς πόρους για τους νέους Δήμους, με ψαλιδισμένες αρμοδιότητες και χωρίς να έχει διασφαλιστεί το απαιτούμενο ανθρώπινο δυναμικό που θα λειτουργήσει τους νέους ΟΤΑ, που θα διαμορφωθούν, ξεκίνησε το εγχείρημα. Εμείς αυτό το εγχείρημα θέλουμε να πετύχει. Υπήρξε δικό μας όραμα και θέση. Αμφιβάλουμε όμως για την επιτυχία του με τον τρόπο υλοποίησής του. Αλλά μακάρι να πετύχει.
Η αλήθεια ότι μέσα από τον Καλλικράτη το ΠΑΣΟΚ επιθυμεί πρώτα να εξυπηρετήσει οικονομικές και κομματικές σκοπιμότητες και στη συνέχεια την ανάγκη για ένα υγιές θεσμικό πλαίσιο και ισχυρούς ΟΤΑ.
Πρώτα τους ενδιέφερε το κομματικό παιχνίδι, τους ενδιέφεραν οι εντολές της τρόικας για τα οικονομικά σχέδια που έχει για την Ελλάδα και μετά οι ισχυροί ΟΤΑ.
Ο ίδιος ο Γιώργος Παπανδρέου, άλλωστε, δήλωσε, όσον αφορά τις 13 νέες περιφέρειες, ότι επιθυμεί 13 νέους υπουργούς.
Ο λόγος προφανής.
Να στηρίξει την κυβέρνηση του μνημονίου και την πολιτική διάλυσης της κοινωνίας.
Αυτή είναι και η διαφορά μας. Εμείς στη Νέα Δημοκρατία θέλουμε τους 13 νέους περιφερειάρχες να στηρίξουν πρώτα και πάνω από όλα το έργο της αυτοδιοίκησης. Δεν θέλουμε κομματικούς κομισάριους, ούτε πιόνια της κάθε κυβερνητικής εξουσίας. Εντολοδόχοι τους είναι οι τοπικές κοινωνίες, γι΄ αυτές θα εργαστούν και αυτές θα υπηρετήσουν. Η Νέα Δημοκρατία θα σταθεί αποκλειστικά στο ρόλο του αρωγού. Το λέω και το εννοώ και το εννοεί και ο Πρόεδρος της Ν.Δ.
Στη Δυτική Μακεδονία ο συνδυασμός της συμμαχίας των πολιτών του Γιώργου Δακή αποτελείται από εκλεκτούς και αξιολογότατους υποψηφίους που έχουν αφήσει θετικό στίγμα στην τοπική κοινωνία.
Ακούγοντας και τα ονόματα θα το διαπιστώσετε και θα στηρίξετε αυτή τη προσπάθεια.
Με διάθεση προσφοράς και δυνατή φωνή, είμαι πεπεισμένος ότι θα επιτύχουν για τον τόπο μας το καλύτερο αποτέλεσμα.
Το ψηφοδέλτιο της Φλώρινας είναι πραγματικά ευχάριστος πονοκέφαλος για την επιλογή των τελικών υποψηφίων ανάμεσα σε δεκάδες άξιους συμπολίτες μας που έθεσαν τον εαυτό τους στη διάθεση του συνδυασμού για να στελεχωθεί το ψηφοδέλτιο. Αξίζει σε όλους ένα μεγάλο μπράβο για τη διάθεση προσφοράς και την ανιδιοτέλεια τους.
Το μήνυμα που εκπέμπουμε σήμερα είναι μήνυμα ισχυρό και ξεκάθαρο. Είναι μήνυμα νίκης και ελπίδας. Αυτό δε σας το λέω τυχαία.
Είναι ο σφυγμός της κοινωνίας. Και το έχουν καταλάβει και οι αντίπαλοι μας.
Γι΄ αυτό και πριν από λίγες μέρες προχώρησε η κυβέρνηση του Δ.Ν.Τ. στην απαράδεκτη απόφαση και την καταγγέλλω σήμερα από εδώ μέσα, να αφαιρέσει την αρμοδιότητα μελετών και κατασκευής έργων υποδομής από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, έχω βγάλει και ανάλογο δελτίο τύπου, και να την αναθέσει εξ΄ ολοκλήρου στην ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. Αυτό δείχνει ότι δεν στηρίζουν το ίδιο το εγχείρημά τους αλλά και ότι προδικάζουν το νικηφόρο αποτέλεσμα του Γιώργου Δακή και αυτό το κάνουν στη Δυτική Μακεδονία, στην Κεντρική Μακεδονία, στην Ανατολική Μακεδονία – Θράκη και στα νησιά του Αιγαίου. Σκεφτείτε γιατί.
Είμαστε εδώ για ν’ αποδείξουμε ότι είχαν δίκιο στη σκέψη τους, είμαστε εδώ για να κερδίσουμε την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, για να κάνουμε άλλα από αυτά που σκέφτονται και άλλα από αυτά που είχαν στο μυαλό τους.
Η Νέα Δημοκρατία άμεσα καταδίκασε το γεγονός της αφαίρεσης αρμοδιοτήτων από την Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και αυτό δείχνει ένα πράγμα. Ότι οι κύριοι της κυβέρνησης ξέρουν πολύ καλά ότι την Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας την έχουν χάσει και είναι στο χέρι μας με τον αγώνα μας να τους δώσουμε την ηχηρή απάντηση που χρειάζονται. Ότι η ΝΔ στέκεται στο ύψος της, ότι η ΝΔ στη Δυτική Μακεδονία είναι πάντα πρώτη και δυνατή με τη βοήθεια όλων μας
Γιώργο Δακή, Δημήτρη Ηλιάδη, αγαπητοί υποψήφιοι του συνδυασμού «συμμαχία των πολιτών για τη Δυτική Μακεδονία» σας εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και σας δηλώνω με κάθε ειλικρίνεια, στρατιώτης στην προσπάθεια σας.
Σας ευχαριστώ.
Λαϊκισμός είναι ένα δημόσιο ψέμα.Μία αλήθεια δεν είναι ποτέ λαϊκίστικη.
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί ποια οικογένεια δίδαξε την αποστασία;
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί ποιος πολιτικός λαϊκίζει συνεχώς;
(τ)Ο νούμερο 1, ''αρχι-παπάρας'' υπουργός όλων των εποχών
Μάλιστα, η δήλωσή του στους 'Ελληνες ''δημοσιοκάφρους'' στην Ουάσιγκτον (9 Οκτ. '10), «ο κ. Γιούνκερ ΔΕΝ αναφέρεται στον κ. Παπανδρέου, αλλά σε προηγούμενο πρωθυπουργό και όλοι νομίζω μπορούμε να φανταστούμε σε ποιόν αναφέρεται», τον καθιέρωσε και ως τον ''νούμερο 1 'Ελληνα αρχι-παπάρα υπουργό όλων των εποχών'', που έγραψε ιστορία (και) στις ΗΠΑ (διασύροντας την πατρίδα σε ξένο έδαφος).
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ-Travel: ''Λεφτά υπάρχουν'' γιά 8 ημέρες ταξίδι 35-40 ''δημοσιοκάφρων'' σε Ουάσιγκτον και Νέα Υόρκη
Οι προειδοποιήσεις και οι απειλές των Αμερικανών μέσω των πρακτόρων στα ΜΜΕ
"Το παιχνίδι είναι μεγάλο και η χώρα μας μικρή. Η βιασύνη του Πούτιν και οι αντιδράσεις των Αμερικανών, δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει εμπλακεί σε μια σκληρή αναμέτρηση.Αυτονόητο είναι ότι χρειάζονται προσεκτικές αποφάσεις και ευέλικτες κινήσεις.
Η Ελλάδα πρέπει να βγει κερδισμένη και να μη γίνει στόχος εκδικητικής μανίας.
Διότι όλοι γνωρίζουμε πλέον πώς αντιδρούν οι μεγάλες δυνάμεις…"
ΤΟ ΒΗΜΑ



