21 Οκτωβρίου 2010

Δήλωση Παπανδρέου περιορισμένου χρόνου, μέχρι ... τις εκλογές!

«Δεν θα θιγούν περαιτέρω μισθωτοί και συνταξιούχοι»,
τον πιστεύετε;

Οικονομολόγου, πρ. Βουλευτή

" «Θα τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας, αλλά μέχρι εκεί. Πρέπει να καταλάβουν όλοι μέσα και έξω ότι ο ελληνικός λαός έχει κάνει πρωτόγνωρες θυσίες» είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός, στέλνοντας μήνυμα στην τρόικα."

Μας λένε οι προπαγανδιστές σου, από τα ΜΜΕ!

Τώρα είναι αργά κ. Παπανδρέου!

Είναι λάθος σου να δίνεις ακόμη και αυτή την ύστατη ώρα ψεύτικες ελπίδες στους πολίτες! Τους προσβάλλεις γι' άλλη μια φορά! Η πραγματικότητα είναι ότι, οι δηλώσεις σου δεν ισχύουν και θα γίνει αυτό που προβλέπει το μνημόνιο.

Αυτό που υπέγραψες και ψήφισες στο Κοινοβούλιο υποχρεώνοντας και τους Βουλευτές σου να το ψηφίσουν και ας μην το είχαν ... διαβάσει!
Την "συμφωνία" με την οποία δέσατε την Πατρίδα μας χειροπόδαρα! Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Για να ισχύουν οι δηλώσεις σου και να είναι σοβαρές, ένας δρόμος υπάρχει, να αποχωρήσεις από τον "μηχανισμό στήριξης"! Όλα τ' άλλα είναι "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" !

Η ψεύτικη δήλωση σου έχει περιορισμένη χρονική διάρκεια και ... φτάνει μέχρι την 15η Νοεμβρίου!

Τυχαίο είναι ότι η Eurostat θα ανακοινώσει τα νέα στοιχεία του ελλείμματος, που μαγειρέψατε, αυτή την ημερομηνία;

Το πολιτικό κόστος των εκλογών έβαλαν στο παιχνίδι και την τρόικα! Τα " συνεταιράκια " αλληλοϋποστηρίζονται!

Εξ' άλλου οι πολίτες σε θυμούνται ακόμη, όταν έκανες τις βαρύγδουπες δηλώσεις όπως "το πιστόλι είναι πάνω στο τραπέζι", ότι "το πιστόλι είναι γεμάτο", το "πιστόλι είναι απασφαλισμένο" !

Είχες πράγματι σχέδιο που ... εξελίχθηκε σε slow motion, με άριστη περιγραφή και πρωταγωνιστή το ... "πιστόλι"!

Στο τέλος, έβαλες το "πιστόλι στον κρόταφό μας" και μας είπες ότι δεν υπάρχει άλλη λύση, αυτή είναι το Δ.Ν.Τ. και μας ήρθαν τα χειρότερα!

Ένα χρόνο τώρα, για την πατρίδα και τους διεφθαρμένους πολίτες της, κάνεις μόνο δηλώσεις και ταξίδια!

Τώρα όμως οι "ρόλοι άλλαξαν", οι πολίτες έβαλαν το πιστόλι στον δικό σου κρόταφο και τρέμεις!

Αυτό είναι ολοφάνερο, ότι και να κάνεις, ότι και να πεις, θα πιείς το πικρό ποτήρι της ήττας μέχρι τέλους.

Νικητής θα είναι ο Ελληνικός Λαός που παραπλάνησες!

Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ. για Ανάπτυξη

O Κώστας Γκιουλέκας στο taxalia στις 27.10.2010

Οι υπεύθυνοι του χάους

Γράφει ο Β.Α. Κόκκινος

Οι σκεπτόμενοι Έλληνες έχουν ήδη αντιληφθεί πως για το σημερινό κοινωνικό και οικονομικό χάος αποκλειστική ευθύνη έχουν αυτοί που μας κυβέρνησαν μετά το 1981. Επομένως η γνωστή ιστορική πλέον φράση του κ. αντιπροέδρου της κυβερνήσεως «Μαζί τα φάγαμε» ακούγεται ως ιλαρό χωρατό.

Οι Έλληνες δεν ξεχνούν την επιδρομή του πρασίνου «Κινήματος». Τον άμεσο αποκεφαλισμό της διοικήσεως. Την προσπάθεια κομματικοποιήσεως της Αστυνομίας και της Δικαιοσύνης. Την κατάργηση της Χωροφυλακής, που είχε μεγάλη εμπειρία και θαυμαστές επιτυχίες στην δίωξη των εγκλημάτων των επαρχιακών πόλεων και των προαστίων της πρωτευούσης. Και τα κομματικά πειράματα στην Ενιαία Αστυνομία (κατάργηση τμημάτων κλπ), με αποτέλεσμα τη χαλάρωσή της και την εξαχρείωση των εγκληματιών.

Τα περισσότερα αρπακτικά και τυχοδιωκτικά στοιχεία του τόπου κατέλαβαν κυβερνητικές θέσεις. Οργανώθηκε η κάστα των κομματικών συνδικαλιστών, που προωθήθηκαν μέχρι του υπουργικού αξιώματος, για να εξασφαλισθεί η ανοχή και η κυριαρχία του πεζοδρομίου.

Πρώτο στόχο απετέλεσε η διατήρηση της εξουσίας, δια της τοποθετήσεως των αντιπάλων στο «χρονοντούλαπο ης ιστορίας». Την πρόοδο των Ελλήνων, κατά τα έτη 1956 – 1962, αντικατέστησαν η κραιπάλη, η εκμηδένιση των αξιών και η αποθέωση της ιδιοτέλειας και του ψεύδους.

Το δωράκι προς εαυτόν «έως 500 εκατομμύρια» και η εκποίηση του περιεχομένου του σκανδαλώδους νόμου στα μέτρα Κοσκωτά, αντί δύο εκατομμυρίων δολαρίων, ήσαν παγκόσμιες πρωτοτυπίες φαυλότητας. Δεν υπήρξε διεθνώς προκλητικότερο σκάνδαλο από αυτό της αγοράς των σαράντα Μιράζ, χωρίς τον αναγκαίο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, σε τιμή διπλασία σχεδόν εκείνης, με την οποία πωλήθηκαν τα αυτά αεροσκάφη στην Ελβετία και την Πορτογαλία, με πλήρη τον άνω εξοπλισμό! Ούτε υπήρξε, στην ιστορία προηγούμενο πρωθυπουργού, δηλώσαντος ψευδώς, ότι τα χρήματα για την αγορά και πολυτελή ανακατασκευή βίλας της δευτέρας συζύγου του, δανείσθηκε από υπουργούς του και ένα φίλο του Λιβανέζο, έμπορο όπλων.

Αλλά μήπως ο λαός ευθύνεται για την κατασπατάληση των δανείων και των επιδοτήσεων της Ε.Ε., μεταξύ των οποίων και αυτή των σαράντα δισεκατομμυρίων δραχμών για το Κτηματολόγιο; Ωστόσο τώρα αναγκάζεται manu militari να επωμισθεί τα βάρη των δανείων της χώρας δια της υπερφορολογήσεώς του και της περικοπής των συντάξεων και των μισθών, με αποτέλεσμα να αδυνατεί να αντιμετωπίσει στοιχειώδεις ανάγκες του και να πληρώσει τους λογαριασμούς Ο.Τ.Ε., Δ.Ε.Η. και Ε.Υ.Δ.Α.Π., να είναι δε στο έλεος των ξένων που ζητούν περαιτέρω περικοπές των αποδοχών του.

Η εκστρατεία φόβου και καταπτοήσεως του ηθικού των Ελλήνων, για να ανεχθούν την οικονομική συμπίεσή τους και τις αναπόφευκτες στερήσεις τους, εξουθένωσαν κάθε ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον, καθώς και το κέφι και την τόλμη για τη δημιουργία. Μετά την απόδειξη των ψευδών που άκουσαν προεκλογικώς, έχασαν πλέον κάθε εμπιστοσύνη προς τους πολιτικούς. Όταν ο κ. Παπανδρέου τους διαβεβαίωνε ότι θα αντιμετωπισθεί η κρίση χωρίς βοήθεια, επισκεπτόταν παραλλήλως τον πρόεδρο του ΔΝΤ Strauss Khan στον Άγιο Δομίνικο, όπως απεκάλυψε τηλεοπτικώς ο κ. Τσίπρας. Και όταν ισχυριζόταν πως αγνοούσε την πραγματική κατάσταση της οικονομίας απέκρυπτε την αλήθεια. Από τον Ιανουάριο του 2009 ήταν ενήμερος αυτής, γράφει ο Γερμανός τότε υπουργός Οικονομικών, Πέερ Στάινμπρουκ στο βιβλίο του που μόλις εκυκλοφόρησε, με τίτλο: «Untern Strich».

Την κρίσιμη και τραγική αυτή για τη χώρα περίσταση, οι Έλληνες αναμένουν από τους δικαστές να πράξουν το καθήκον τους. «Ας γίνει η Δικαιοσύνη και ας χαθεί ο κόσμος», είπαν οι Ρώσοι. Η Ελλάδα δεν χάνεται στα τάρταρα (Παλαμάς) και δεν θα χαθεί και τώρα. Αν οι δικαστές μιμηθούν τους συναδέλφους τους της Λιθουανίας και της Ρουμανίας, θα υπάρξει αναγκαίως λογική λύση. Θα επιμηκυνθεί συμβατικώς και προσηκόντως ο χρόνος εξοφλήσεως των χρεών μας και θα αναπτυχθεί παλλαϊκή προσπάθεια αναπτύξεως της οικονομίας και ιδιαιτέρως της παραγωγής και των εξαγωγών. Με το να συνεχισθεί η σημερινή βοήθεια και να ανέλθει το δημόσιο χρέος σε τετρακόσια πενήντα δις ευρώ το 2013, η Ελλάδα δεν θα δυνηθεί να ανακάμψει ποτέ. Θα συρρικνωθεί η οικονομία της και θα παραταθεί επί δεκαετίες η επιτροπεία των ξένων. Ποίοι το θέλουν αυτό;

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ: «ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ»

Στον κατάμεστο κινηματογράφο «Αλέξανδρος» της Έδεσσας μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας, Θεόδωρο Θεοδωρίδη και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο βουλευτής Πέλλας της ΝΔ Γιώργος Καρασμάνης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πέλλας Ιορδάνης Τσότσος, ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Πέλλας Νίκος Αργυρός, ο Νομάρχης Ημαθίας και υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κώστας Καραπαναγιωτίδης καθώς και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών. Πριν την προγραμματισμένη ομιλία του στην Έδεσσα, ο κ. Ψωμιάδης επισκέφθηκε την Άρνισσα και την Παναγίτσα Πέλλας και συναντήθηκε με μέλη των τοπικών αγροτικών συνεταιρισμών, όπου συζήτησε μαζί τους για τα προβλήματα των αγροτών της περιοχής.

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης έκανε εκτενή αναφορά στις συνέπειες της οικονομικής κρίσης, επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, ένας στους δυο Θεσσαλονικείς ζει με δανεικά, ένας στους τρεις Έλληνες αδυνατεί να πληρώσει το λογαριασμό της ΔΕΗ, ένας στους έντεκα Έλληνες τρέφεται στα συσσίτια και η ανεργία στην Κεντρική Μακεδονία κυμαίνεται στο 32%, που είναι το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό στη χώρα, μετά την Αθήνα.

«Και ο κ. Μπόλαρης έχει το πολιτικό θράσος να υπόσχεται στο πρόγραμμα που δημοσιοποίησε μόλις 18 ημέρες πριν τις εκλογές, την προστασία των φτωχών και των ανέργων, με τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας, αποκλειστικά για τη δημιουργία εντυπώσεων και φρούδων ελπίδων» πρόσθεσε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.

Όπως τόνισε ο κ. Ψωμιάδης, δεν πρόκειται να κάνει «εμπόριο ελπίδας στις πλάτες των Μακεδόνων» και επιτέθηκε στον ανθυποψήφιο του λέγοντας ότι ακολουθεί πιστά τη γραμμή της κυβέρνησης του μνημονίου που προεκλογικά αποφάσισε να μοιράσει, στα λόγια, 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ. «Της κυβέρνησης που έχει αναβάλει για τις 15 Νοεμβρίου, την επομένη του δεύτερου γύρου των εκλογών, την ανακοίνωση του ελλείμματος και των νέων, ακόμη πιο σκληρών μέτρων που ακολουθούν» σχολίασε.

Σε άλλο σημείο επισήμανε ότι στις Περιφερειακές εκλογές «αναζητείται αξιοπρέπεια, υπευθυνότητα και ειλικρίνεια» και προκάλεσε τον πρώην υφυπουργό, Μ.Μπόλαρη, να αποκαλύψει τις θέσεις του για το θέμα της ονομασίας της Μακεδονίας και να πάψει να τηρεί σιγή ιχθύος.

Από την πλευρά του ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Θεόδωρος Θεοδωρίδης, αναφέρθηκε στην πολύπλευρη κρίση που βιώνουμε. «Η κρίση στην οικονομία έχει μόνο μια συνταγή για να αντιμετωπιστεί» είπε, τονίζοντας ότι πρέπει «να οργανώσουμε και να διοικήσουμε αποτελεσματικά τους φυσικούς και τους ανθρώπινους πόρους που διαθέτουμε για να παραχθεί η ανάπτυξη. Δηλαδή να παραχθεί πλούτος ατομικός πρώτα και ύστερα να αποδώσει συλλογικό και κοινωνικό πλούτο». Επίσης παρατήρησε ότι «η κρίση στην οικονομία εγκαταστάθηκε στη χώρα και στις τοπικές κοινωνίες από τότε που δεν αξιοποιήσαμε τους σημαντικούς χρηματοδοτικούς πόρους από τη συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση».

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης συνεχίζει τις επισκέψεις του στους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης». Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:

  • Σήμερα Πέμπτη 21/10 στις 6 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί το Δήμο Βόλβης και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στον Σταυρό, στο κέντρο «Λιμάνι». Στις 8.30 το βράδυ, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα μιλήσει σε συγκέντρωση αγροτών στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).
  • Την Παρασκευή 22/10 στις 7.30 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί τις Σέρρες και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο ξενοδοχείο Elpida Resort.
  • Το Σάββατο 23/10 στις 9 το βράδυ, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, έχοντας κύρια προτεραιότητα τη νεολαία και τα προβλήματα της, διοργανώνει συνάντηση με τους νέους της πόλης στο καφέ «Τribeca» (Λεωφόρο Νίκης). Στη συνάντηση θα παραβρεθούν ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας και υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι.
  • Την Κυριακή 24/10 στις 11 το πρωί, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί το Ωραιόκαστρο και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Rose Garden (Παλαιόκαστρο). Στις 6 το απόγευμα της ίδιας ημέρας, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, ο κ. Ψωμιάδης θα επισκεφθεί τη Σίνδο και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Συνεδριακό Κέντρο Σίνδου.

Δήλωση Βασίλη Μιχαλολιάκου για τον θάνατο του Νίκου Λεγάκη

«Πιο φτωχός είναι από χθες ο Πειραιάς μας, καθώς ένας ξεχωριστός άνθρωπος, ένας αληθινός αγωνιστής, ένας εξαίρετος επιστήμονας, έφυγε για πάντα από κοντά μας. Ο θάνατος του Νίκου Λεγάκη, αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην πόλη μας και γεμίζει όλους τους Πειραιώτες με θλίψη.

Προσηλωμένος στις αρχές και τις αξίες του, ο Νίκος υπηρέτησε με πάθος και συνέπεια τις δύο μεγάλες του αγάπες, την Ιατρική και τα Καμίνια. Γέννημα θρέμμα της ευαίσθητης αυτής συνοικίας, έδωσε μάχες για την αναβάθμισή της και αφιέρωσε την ζωή του στην υπηρεσία των κατοίκων της.

Χάρη στην πολύπλευρη δραστηριότητά του, ο Νίκος Λεγάκης άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στην πειραϊκή κοινωνία, ενώ η ανιδιοτελής προσφορά του θα αποτελεί παντοτινή έμπνευση για όλους εμάς που είχαμε την τύχη να τον ζήσουμε από κοντά.

Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του, και να υποσχεθώ πως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να γίνει ο Πειραιάς, η πόλη που ονειρευόταν.

Η πρώτη δήλωση Ευρωπαίου επισήμου που επιβεβαιώνει τη ΝΔ: «Αν το ΠΑΣΟΚ είχε πάρει έγκαιρα μέτρα θα είχαμε αποφύγει το μνημόνιο»

Αργά ή γρήγορα η αλήθεια έρχεται στο φως...
άλλες φορές μετά από 88 χρόνια και άλλες φορές μετά από 88 βδομάδες...

Έτσι λοιπόν στις 14 Οκτωβρίου, ο Ιταλός, Lorenzo Bini Smaghi, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής ( η οποία θέτει σε εφαρμογή τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, δίνει οδηγίες προς τις Εθνικές ΚΤ και γενικά διαχειρίζεται τις καθημερινές εργασίες της ΕΚΤ) της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, σε ομιλία του στη Ρώμη, στην ημερίδα «Aspen Transatlantic Dialogue: “Western Democracies under Pressure”», είπε:
In Europe – to take another example – if the Greek government had decided to intervene with corrective action as early as autumn 2009, having just discovered the budget hole left by its predecessor, it could have avoided the sovereign debt crisis and the drastic adjustment programme which it then had to put in place under pressure from the markets.
Σε απλά ελληνικά και χωρίς να το παιδεύουμε, είπε δηλαδή αυτό που λέει και ο Σαμαράς 10 μήνες τώρα:

Αν το ΠΑΣΟΚ είχε πάρει έγκαιρα μέτρα τον Οκτώβριο του 2009, θα είχε αποφευχθεί η κρίση δανεισμού και η υπαγωγή μας στο μνημόνιο!!!!

Τώρα που δεν το λέμε εμείς οι "συκοφάντες"... ούτε ο Σαμαράς ο "λαϊκιστής"
τι έχουνε να πούνε τα λαμόγια που τα φορτώνουν όλα στη ΝΔ και ο Γιωργάκης που θέλει εξεταστική από το 2007 μέχρι τον Οκτώβριο του 2009;

ΥΓ. Ενώ τα ΜΜΕ προσπαθούν να τηρούν τα προσχήματα, τη συγκεκριμένη είδηση δεν την ανέφερε κανένας τους... ούτε καν ο Χατζηνικολάου!!! Γι αυτό στην Ελευθερία του Τύπου πέσαμε 25 θέσεις από πέρσι, όπως γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση

ΣτΕ: Αντισυνταγματική η ρύθμιση για την δημιουργία του Costa Navarino... να τους χαιρόμαστε τέτοιους δικαστές...

http://www.agelioforos.gr/files/TAXIDIA/Costa%20Navarino%20photo.jpgΈξι χρόνια μετά τη νομοθετική ρύθμιση και αφού πλέον το συγκρότημα του Costa Navarino στη Μεσσηνία, η μεγαλύτερη τουριστική επένδυση που έγινε ποτέ στην Ελλάδα ύψους 1,2 δισ. ευρώ είναι έτοιμο, η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας ουσιαστικά μπλοκάρει τις διαδικασίες μέρους της λειτουργίας της μονάδας.

Οι δικαστές έκριναν αντισυνταγματική την νομοθετική ρύθμιση που παρέχει την δυνατότητα χαρακτηρισμού μιας περιοχής, ανεξαρτήτως αν είναι εντός ή εκτός σχεδίου πόλεως, ως Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (ΠΟΤΑ), χωρίς να έχει προηγηθεί συνολικός χωροταξικός σχεδιασμός. Το σκεπτικό των δικαστών αφορά τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, ειδικά σε περιοχές με ιδιαίτερο περιβαλλοντικό ενδιαφέρον όπως είναι η συγκεκριμένη (ΣΣ. αυτό κρατήστε το για παρακάτω).

Πρακτικά όμως αυτό σημαίνει πώς ο «Γολγοθάς» του επιχειρηματία Βασ. Κωνσταντακόπουλου που επί 25 χρόνια «πάλεψε» με τη γραφειοκρατία για να εξασφαλίσει τις εκτάσεις γης και την χρηματοδότηση για την κατασκευή του Costa Navarino, συνεχίζεται...

Το συγκρότημα αναπτύσσεται σε δύο ολοκληρωμένες εκτάσεις, με παραθαλάσσια πρόσοψη, στις περιοχές Πύλου και Ρωμανού και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 4 ξενοδοχειακές μονάδες 5 αστέρων (δυναμικότητας 1.111 δωματίων), 2 γήπεδα γκολφ 18 οπών, γήπεδα τένις, κέντρα αναψυχής, θαλάσσιο πάρκο κ.ά.

Προ έτους, μάλιστα, ο επιχειρηματίας είχε τιμηθεί από το ΕΒΕΑ...

Αναγκαστικές απαλλοτριώσεις

Το δικαστήριο (είχε συνεδριάσει υπό την προεδρία του πρώην προέδρου του Γ. Παναγιωτόπουλου) έκανε δεκτές τις αιτήσεις οικοπεδούχων των περιοχών Ρωμανού και Πύλου Μεσσηνίας, οι οποίοι ζητούσαν την ακύρωση της απόφασης των υφυπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης με την οποία κηρύχθηκε αναγκαστική απαλλοτρίωση ακινήτων, συνολικού εμβαδού 260.336,73 τ.μ. για την δημιουργία Περιοχής Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης.

H προσφυγή βέβαια αφορά μόνο τη χρήση 17,5 στρεμμάτων (17.500 τ.μ.) που ουσιαστικά είναι μια αμελητέα έκταση στο σύνολο της επένδυσης. Τα έξοδα της απαλλοτρίωσης κατέβαλε η εταιρεία του κ. Κωνσταντακόπουλου, που στη συνέχεια ολοκλήρωσε το τουριστικό συγκρότημα. Τώρα πιθανόν το ζήτημα θα διευθετηθεί με επιπλέον αποζημιώσεις στους δικαιωμένους ιδιοκτήτες... (ΣΣ. Με τις επιπλέον αποζημιώσεις θα ξεπεραστούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που οδήγησαν τους δικαστές να κρίνουν την Υπ. Απόφαση αντισυνταγματική!!!! Αυτοί είναι οι Έλληνες δικαστές...)

Ειδικότερα, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν ότι οι διατάξεις του άρθρου 29 του Ν. 2545/1997, οι οποίες επιτρέπουν τον καθορισμό Π.Ο.Τ.Α. σε περιοχή για την οποία δεν υφίσταται προηγούμενη σχετική πρόβλεψη σε χωροταξικό σχέδιο, αντίκεινται στο άρθρο 24 του Συντάγματος.

capital.gr

Ο Μπουμσόνγκ έδειξε το πρόβλημα...

Ο Παναθηναϊκός ξύπνησε αργά στο ματς με την Ρούμπιν και πλέον μόνο με θαύμα θα μπορέσει να ελπίζει σε κάτι... Στην καλύτερη μέρα του Γάλλου αμυντικού, τα προβλήματα των χαφ άφηναν την ομάδα κομμένη στα δύο...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Κώστας Αγοραστός: «Τις υποσχέσεις του 2006 που δεν υλοποίησε εξήγγειλε και πάλι ο Παπατόλιας

«Πιστό αντίγραφο» των στελεχών της κυβέρνησης που τον στηρίζει, οι οποίοι επισκέφθηκαν τελευταία τη Θεσσαλία, προβάλλοντας σε επανάληψη εξαγγελίες και δεσμεύσεις για μεγάλα έργα που αδυνατούν να προωθήσουν, έτσι και ο κ. Παπατόλιας στη Μαγνησία, για την οποία με τις …πρωτοβουλίες του απλά παρέτεινε τον κύκλο των χαμένων ευκαιριών, δεν διστάζει να βγάζει λόγους για έργα που δεν κατόρθωσε να προωθήσει.

Όπως από τη Ζαγορά, όπου ο κ. Παπατόλιας δίχως την παραμικρή αναστολή παρείχε «ξαναζεσταμένες» δεσμεύσεις στους κατοίκους για την προτεραιότητα που προσδίδει σε έργα, όπως ο περιφερειακός Ζαγοράς, η παράκαμψη του Χιονοδρομικού Κέντρου Πηλίου και το οδικό κύκλωμα Πηλίου.

Έργα βαλτωμένα επί της θητείας του, για τα οποία κατ’ επανάληψη παρείχε υποσχέσεις, αλλά χωρίς τελικά αντίκρισμα, στους πολίτες ότι θα τα προωθήσει και θα τα παραδώσει σε χρήση για τη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων του Πηλίου και για την ανάπτυξη των περιοχών.

Και όμως με φόντο το ημιτελές έργο του Χάνια-Κισσός, το παγκόσμιο σε πρωτοτυπία έργο που διασχίζει τις πίστες ενός Χιονοδρομικού Κέντρου και λειτουργεί μόνο ως καλοκαιρινό (!) και του οποίου την κορδέλα των εγκαινίων έσπευσε να κόψει ως νομάρχης, τολμά να παρουσιάζει την παράκαμψη του Χιονοδρομικού ως πρώτης προτεραιότητας για την παράταξή του.

Το ίδιο και για τον περιφερειακό Ζαγοράς, που καρκινοβατεί από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 και στο οποίο επίσης έβαλε τη «σφραγίδα» της απραξίας του, αλλά και για το οδικό κύκλωμα Πηλίου, όπου τα «θα» του κ. Παπατόλια …ζαλίστηκαν στις στροφές και έπεσαν στο κενό.

Οι εποχές του Μαυρογιαλούρου πέρασαν ανεπιστρεπτί, όμως, ο κυβερνητικός υποψήφιος δεν λέει να το κατανοήσει. Και δυστυχώς για τον ίδιο συνεχίζει να τάζει στους πολίτες «λαγούς με πετραχήλια», αγνοώντας ότι έχει γράψει ήδη την ιστορία του…

Οι 10 ακριβότερες ταινίες όλων των εποχών

Το ΤΑΙΝΙΟΜΑΝΗΣ με περηφάνια σας παρουσιάζει τις 10 ακριβότερες ταινίες όλων των εποχών. Απο το Avatar που παίχτηκε στους κινηματογράφους πριν λίγους μήνες μέχρι την Κλεοπάτρα του 1964. Όλες οι υπερπαραγωγές είχαν ρίσκο αλλά οι 10 που ακολουθούν κόστισαν περισσότερο απο κάθε άλλη αλλά και οι παραγωγοί των ταινιών έφυγαν με γεμάτες τις τσέπες. Aκολουθεί η δεκάδα:

1. Avatar: $350-400 εκατομμύρια
2. Οι Πειρατές της Καραϊβικής: Στο Τέλος του Κόσμου: $316,6 εκατομμύρια
3. Κλεοπάτρα: $314,6 εκατομμύρια
4. Superman: Η Επιστροφή: $294,6 εκατομμύρια
5. Τιτανικός: $272,6 εκατομμύρια
6. Spider Man 3: $272.2 εκατομμύρια
7. Εξολοθρευτής 3: Η Εξέγερση των Μηχανών: $237,8 εκατομμύρια
8. King Kong: $231.9 εκατομμύρια
9. Spider Man 2: $231.6 εκατομμύρια
10. Quantum of Solace: $230 εκατομμύρια

http://tainiomanhs.blogspot.com/2010/10/10.html

Και η κόρη του Τζεμ σύμβουλος του Παπανδρέου

H κόρη του Τζεμ προσλήφθηκε ως πρωθυπουργική σύμβουλος με αρμοδιότητα στις ... πράσινες επενδύσεις.

Κανείς δεν ξέρει πόσα λεφτά δίνει για πάρτη της το Ελληνικό Δημόσιο και κανείς βέβαια δεν θα μάθει .
Λίγα πάντως αποκλείεται να παίρνει αφού η κοπέλα είναι βαθύπλουτη και με βάση τα οικονομικά της δεδομένα σταθμίζει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της.
ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ?
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ?

Πάνω από 20 εκατ. ευρώ θα απαιτήσει ως διαφυγόντα κέρδη το Ε. Ντυνάν από τις υπηρεσίες ου Υπ. Υγείας

Έτοιμος να στραφεί δικαστικά κατά οιουδήποτε ζημίωσε με τις πράξεις και τις παραλείψεις του το κοινωφελές ίδρυμα «Ερρίκος Ντυνάν» εμφανίστηκε χθες ο πρόεδρός του, κ. Ανδρέας Μαρτίνης.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του «Ντυνάν» (καθώς και του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ΕΕΣ), κ. Μαρτίνης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, τα διαφυγόντα κέρδη του «Ντυνάν» από την καταγγελία των συμβάσεων των ασφαλιστικών ταμείων επειδή δεν είχε εκδοθεί η αναγκαία βεβαίωση καλής λειτουργίας του νοσοκομείου ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων περίπου 16 εκατ. ευρώ αφορούσαν μόνο το ΙΚΑ.

Παρά το γεγονός ότι η διαδικασία έκδοσης των βεβαιώσεων καλής λειτουργίας από τις αρμόδιες υγειονομικές υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας είναι εξίσου χρονοβόρα για όλα τα ιδιωτικά νοσοκομεία της χώρας (μόλις την περασμένη Τρίτη το θέμα απασχόλησε την ηγεσία του υπουργείου Υγείας στη σύσκεψη που είχε με τους εκπροσώπους των ιδιωτικών κλινικών), ο κ. Μαρτίνης έκανε λόγο για «λειτουργία των υπηρεσιών όχι ως όφειλαν αλλά μόνο υπό την πίεση εξωδίκων, μηνύσεων και αγωγών»

Αθώοι οι έξι μετά από 88 χρόνια... τόσα χρειάστηκαν για να καταρρεύσει η σκευωρία της δημοκρατικής παράταξης

Και επειδή μας αρέσει να ακούμε να το λένε οι αριστεροί.. διαβάστε πως μεταδίδει την είδηση η ΑΥΓΗ, προσπαθώντας να παραπλανήσει ακόμα και σήμερα ότι δήθεν οι έξι εκτελέστηκαν εν αγνοία του πράκτορα των Άγγλων, Βενιζέλου:

«Απαλλαγμένοι (ΣΣ. Προσοχή: "Απαλλαγμένοι"... ΟΧΙ "ΑΘΩΟΙ") από την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας, σχεδόν 90 χρόνια μετά την εκτέλεσή τους είναι από χθες οι έξι πολιτικοί και στρατιωτικοί που το 1922 οδηγήθηκαν στο απόσπασμα ως υπαίτιοι της Μικρασιατικής Καταστροφής. Το Ζ' Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου έκανε δεκτή την αίτηση του Μιχάλη Πρωτοπαπαδάκη ο οποίος είναι εγγονός του πρώην πρωθυπουργού Πέτρου Πρωτοπαπαδάκη και έπαυσε οριστικά η ποινική σε βάρος των έξι λόγω παραγραφής.

Την πολύκροτη υπόθεση που έστειλε στο Γουδή ως προδότες τους Π. Πρωτοπαπαδάκη, Δ. Γούναρη, Ν. Στράτο, Γ. Μπαλτατζή, Ν. Θεοτόκη και Γ. Χατζηανέστη, ανέσυρε από το χρονοντούλαπο της ιστορίας ο Μ. Πρωτοπαπαδάκης, υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν στοιχεία ικανά να "αναστήσουν" τη διαδικασία. (ΣΣ. Προσέξτε τα στοιχεία που επιλεκτικά αναφέρουν!) Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται ένα τηλεγράφημα του Ελευθέριου Βενιζέλου από τη Λωζάνη με το οποίο ζητούσε να μην γίνει η εκτέλεση, αλλά έφτασε στην Αθήνα 14 ώρες μετά τον τυφεκισμό (ΣΣ. Τυχαίο; Δε νομίζω...), μια ομιλία του στη Βουλή που έγινε αργότερα και μια επιστολή του, στα οποία υποστήριζε ότι οι καταδικασθέντες δεν ήταν προδότες (ΣΣ. Επειδή ο Βενιζέλος είπε στη Βουλή ότι είναι αθώοι και το έγραψε και σε μια επιστολή... τους αθώωσε χθες ο Άρειος Πάγος!!!... Σοβαρευτείτε ρε γελοίοι... Αφού ο Βενιζέλος τους θεωρούσε αθώους, γιατί δεν κανόνισε να τους θεωρήσει αθώους επίσημα και το ελληνικό κράτος αθώους, επί των ημερών της παντοδυναμίας του, όταν υπέγραφε συμφωνίες με τους Τούρκους;).

Το αίτημα για αναψηλάφιση της δίκης πέρασε από σαράντα κύματα για να καταλήξει χθες το ανώτατο δικαστήριο στην υπ'αριθμόν 1675/2010 απόφασή του με την οποία έκρινε ότι όντως έχουν αποκαλυφθεί νέα άγνωστα γεγονότα και αποδείξεις, από τα οποία προκύπτει η αθωότητα των κατηγορουμένων. Έτσι, οι δικαστές που έκαναν δεκτή την αίτηση αναψηλάφησης της δίκης των 6, ακύρωσαν την απόφαση του Έκτακτου Στρατοδικείου Αθηνών και έπαυσαν οριστικά την ποινική δίωξη λόγω παραγραφής των αδικημάτων.

Παράλληλα, απέρριψαν τη δήλωση Πολιτικής Αγωγής που είχε κάνει η Ομοσπονδία Προσφυγικών Σωματείων Ελλάδος, με την οποία υποστήριζε ότι οι πράξεις και οι παραλείψεις των 6 προκάλεσαν την Μικρασιατική Καταστροφή και τον ξεριζωμό του ελληνισμού της Μικράς Ασίας από τις πατρογονικές ρίζες του, μετά 3.000 χρόνια παρουσίας στηνΜικρά Ασία.»

ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ... ΟΠΟΤΕ:

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ

ΥΓ. Ο άλλος μύθος που πλάθει η δημοκρατική παράταξη ότι για την μεγαλύτερη τραγωδία της χώρας τα τελευταία 60 χρόνια, την υπογραφή του μνημονίου και τον φαύλο κύκλο της διεθνούς κατοχής φταίει δήθεν η ΝΔ... θα καταρρεύσει πολύ νωρίτερα... όπως θα δείτε σε μια δήλωση που θα βάλουμε το μεσημέρι οι ξένοι έχουν αρχίσει ήδη και λένε ποιος φταίει για την υπαγωγή μας στο μνημόνιο

Ε.Ε: Τελευταία η Ελλάδα στην ελευθερία του Τύπου

Πολλές ευρωπαϊκές χώρες έπεσαν στην παγκόσμια κατάταξη, κυρίως η Ελλάδα και η Πορτογαλία. Συγκεκριμένα η Ελλάδα έπεσε από την 35η θέση που κατείχε το 2009 στην 73η.

Η ελευθερία του Τύπου περιορίζεται σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, ενώ οι δημοσιογράφοι εξακολουθούν να στοχοποιούνται σε πολέμους και συρράξεις, σύμφωνα με έκθεση των Ρεπόρτερ χωρίς Σύνορα (RSF) που δημοσιεύθηκε σήμερα.

«Περισσότερο από ποτέ βλέπουμε ότι η οικονομική ανάπτυξη, οι μεταρρυθμίσεις των θεσμών και ο σεβασμός των βασικών ανθρώπινων διακιωμάτων δεν είναι απαραίτητο να συμπορεύονται», δήλωσε η οργάνωση, που έχει την έδρα της στο Παρίσι, στην ένατη ετήσια έκθεσή της Press Freedom Index, που κατατάσσει τις χώρες όλου του κόσμου ανάλογα με το πόσο σέβονται την ελευθερία του Τύπου.

Πολλές ευρωπαϊκές χώρες έπεσαν στην παγκόσμια κατάταξη, κυρίως η Ελλάδα και η Πορτογαλία. Συγκεκριμένα η Ελλάδα έπεσε από την 35η θέση που κατείχε το 2009 στην 73η φέτος εξαιτίας των «πολιτικών αναταραχών και των επιθέσεων εναντίον αρκετών δημοσιογράφων».

Η οργάνωση επέκρινε επίσης τη Γαλλία και την Ιταλία για έλλειψη προόδου στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.

Σύμφωνα με τους RSF αυτά έχουν σχέση με «την παραβίαση της προστασίας των πηγών των δημοσιογράφων, τη συνεχιζόμενη συγκέντρωση των μέσων ενημέρωσης σε λίγους ιδιοκτήτες, την επίδειξη ανυπομονησίας και περιφρόνησης από τη μεριά των κυβερνητικών αξιωματούχων προς τους δημοσιογράφους και τη δουλειά τους καθώς και με δικαστικές κλητεύσεις».

Η Γαλλία βρίσκεται στην 44η θέση και η Ιταλία στην 49η θέση, μαζί με την Μπουρκίνα Φάσο.

Οι ευρωπαϊκές χώρες που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις είναι η Φινλανδία, η Ισλανδία, η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Σουηδία και η Ελβετία, ενώ στον αντίποδα είναι η Ερυθραία, η Βόρεια Κορέα, το Τουρκμενιστάν, το Ιράν και η Μιανμάρ.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

"Δήγμα Δωρεάν": Το Κοσλοντούι που μας ενώνει...

Το Κοσλοντούι που μας ενώνει...

Στον πυρηνικό σταθμό του Κοσλοντούι της Βουλγαρίας ξεναγείται αυτήν την εβδομάδα η εκπομπή "Δήγμα Δωρεάν" του Χρήστου Νικολαίδη, που θα μεταδοθεί το ερχόμενο Σάββατο στις 8.30 μ.μ. από την TV-100 (μεταδίδεται και μέσω ιντερνετ από τη σελίδα του TV-100).

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα οδοιπορικό στην πυρηνική ιστορία της γειτονικής χώρας, που μας αφορά ως Έλληνες πολύ περισσότερο από ό,τι αρχικά νομίζουμε. Μας αφορά όχι μόνο επειδή οι επιπτώσεις ενός ενδεχόμενου ατυχήματος θα φτάσουν πολύ εύκολα στη χώρα μας. Μας αφορά επειδή από τους δύο πυρηνικούς αντιδραστήρες του Κοσλοντούι παράγεται περίπου το 15% του ηλεκτρικού ρεύματος που εμείς καταναλώνουμε εδώ στην Ελλάδα...

Κατά τα λοιπά, εμείς ως λαός με πλούσιες οικολογικές ευαισθησίες, αντιτιθέμεθα στην πυρηνική ενέργεια... Και εξακολουθούμε να παράγουμε ρεύμα με πολύ πιο ρυπογόνες μεθόδους, όπως η καύση λιγνίτη.

Στην εκπομπή μιλά (για πρώτη φορά σε ελληνικό ΜΜΕ) ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του Κοσλοντούι Ντίμιταρ Ανγκέλωφ και ο διευθυντής ασφαλείας Μίτκο Γιάνκωφ. Απαντούν στις ερωτήσεις του Χρήστου Νικολαίδη για όλα τα θέματα ασφάλειας και λειτουργίας του εργοστασίου, όπως και για τη διαχείριση των πυρηνικών αποβλήτων, που αποτελεί ένα από τα αγκάθια κάθε τέτοιας εγκατάστασης.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις τους, το Κοσλοντούι είναι σήμερα το πιο συχνά ελεγχόμενο πυρηνικό εργοστάσιο του πλανήτη και ένα από τα δέκα καλύτερα από πλευράς ασφάλειας λειτουργίας.

Η κάμερα της εκπομπής μπαίνει στο θάλαμο ελέγχου του πυρηνικού αντιδραστήρα "νούμερο 5", στο χώρο του παροπλισμένου αντιδραστήρα "νούμερο 2", στην εγκατάσταση παραγωγής ρεύματος με τις γιγαντιαίες τουρμπίνες και στο χώρο όπου φυλάσσεται μία ακόμη, που έχει όμως ιδιαίτερη σχέση με την Ελλάδα. Είναι η τουρμπίνα που είχε αγοραστεί βάσει ελληνοβουλγαρικής διακρατικής συνεργασίας για να τεθεί σε λειτουργία προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες της Ελλάδας, λόγω της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Στην εκπομπή ο δημοσιογράφος Μπόικο Μπορίσωφ μιλά για το πυρηνικό μέλλον της χώρας του, καθώς ένα ακόμη πυρηνικό εργοστάσιο προγραμματίζεται να αναγερθεί στο Μπέλενε, μόλις 80 χλμ από το Κοσλοντούι.

Για την εκπομπή έκανε λήψεις ο Σπύρος Κόπανος, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Ζάχος Σαμολαδάς.

Δεν ήξερε ΤΙΠΟΤΑ για το χρέος ο κ. Παπανδρέου !!!

Δεν είχε την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ιδέα ότι η Ελλάδα ήταν χρεωμένη !!!

Πού να φανταστεί ότι όταν ήταν υπουργός εξωτερικών στην κυβέρνηση Σημίτη ότι η Ελλάδα είχε χρέη ;;;

Η συνέχεια στο antilogos-gr.blogspot.com

Οργή Μολυβιάτη για την παραπληροφόρηση από τον Κολοτούμπα

Την οργή του Π. Μολυβιάτη προκάλεσε η επιμονή του Γ. Καρατζαφέρη να τον εμπλέκει σε σενάρια συνεργασίας της Κεντροδεξιάς.«Ενα μόνο έχω να πω, ο κ. Καρατζαφέρης κακοποίησε και την αλήθεια και την ευπρέπεια. Πέραν τούτου, ουδέν», δήλωσε ο πρώην υπουργός Εξωτερικών.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ έκανε και νέα αναφορά στη συνάντηση που είχε με τον Π. Μολυβιάτη πριν από λίγες ημέρες. Υποστήριξε μάλιστα ότι «ενώ ο κ. Σαμαράς επισήμως αρνείται διάλογο με τον ΛΑΟΣ, στέλνει τον Μολυβιάτη να συζητήσει μαζί μας».

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ελευθεροτυπίας», το ραντεβού με τον Π. Μολυβιάτη έγινε έπειτα από επανειλημμένα αιτήματα του Γ. Καρατζαφέρη, με διαμεσολαβητή τον πρέσβη και πρώην ευρωβουλευτή του ΛΑΟΣ Γ. Γεωργίου.

Μία περιγραφή τού πού κατέληξε αυτή η συζήτηση έδωσε ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Γ. Κουμουτσάκος, ο οποίος συνεχίζει να έχει στενές σχέσεις με τον Π. Μολυβιάτη: «Ο κ. Καρατζαφέρης τους τελευταίους μήνες», δήλωσε (στον «Φλας»), «κάνει, διάφορες κινήσεις, ο ίδιος τις προκαλεί, ο ίδιος μιλάει, ο ίδιος ζητάει συναντήσεις και συζητήσεις. Σε μια τέτοια εκλήθη και ο κ. Πέτρος Μολυβιάτης. Στη συνάντηση αυτή, και το λέω μετά λόγου γνώσεως, ο κ. Καρατζαφέρης άνοιξε μια συζήτηση που αφορά προβληματισμούς και σκέψεις του, τις οποίες άλλωστε δημοσιοποιεί με κάθε ευκαιρία στα τηλεοπτικά κανάλια, δεν είναι κάτι άγνωστο. Διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει σύμπτωση απόψεων. Εχουν ενημερωθεί και ο πρόεδρος του κόμματος, ο κ. Σαμαράς, και ο κ. Καραμανλής».

Στελέχη της νέας ηγετικής ομάδας χρησιμοποίησαν πολύ σκληρή γλώσσα για τον Γ. Καρατζαφέρη. «Εχασε το μέτρο των λόγων γιατί χάνει το εκλογικό μετρο», είπαν στην «Ε» για τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ.

Μετά το νερό Καματερού..ήρθε το νερό Σγουρού

Ένα νερό την ημέρα τον Περιφερειάρχη κάνει πέρα....
Αυτά είπε, μεταξύ άλλων, χθες στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων στο MEGA, o Γιάννης Σγουρός.


Αυτά είπε, μεταξύ άλλων, χθες στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων στο MEGA, o Γιάννης Σγουρός.
Aυτό είναι το νερό είναι απο τα βοθρολύματα, μετά από δεύτερου βαθμού επεξεργασία στην Μεταμόρφωση... και μπορεί να αξιοποιηθεί για ποτίσματα και διαφορα άλλα πράγματα...
Ο στόχος μου θα είναι τα σκουπίδια και τα βοθρολύματα.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO



http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_3948.html

Π. Ψωμιάδης: Τιμή μου να είμαι "παιδί" του Κούβελα, παρά των πράσινων κλαδικών και του βολέματος

Σχολιάζοντας την αποστροφή του Γραμματέα της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Χρ. Παπαστεργίου, στην προχθεσινή επίθεση που εξαπέλυσε η ΝΕ του ΠΑΣΟΚ, ότι «Είναι όλοι τους παιδιά του Κούβελα», το επιτελείο του Π. Ψωμιάδη αναφέρει ότι:

Ο Σωτήρης Κούβελας είναι ένας άνθρωπος με προσφορά στη ν πόλη που αναδείχθηκε μέσα από την κοινωνία και την αυτοδιοίκηση, όχι από τον κομματικό σωλήνα. Είναι τιμή και για τον Π. Ψωμιάδη να είναι παιδί του Σ. Κούβελα και όχι των πράσινων κλαδικών, της πράσινης κάρτας, του βολέματος.

Σχετικά με την προχθεσινή συνέντευξη της ΝΕ ΠΑΣΟΚ από το επιτελείο του κ. Ψωμιάδη σχολιάζεται ότι είναι προφανές πως υπάρχει πρόβλημα με την υποψηφιότητα του κ. Μπόλαρη και το ΠΑΣΟΚ ψάχνει απεγνωσμένα να βρει τρόπο να τον στηρίξει. Αναμασούν τα ίδια λόγια με άλλα πρόσωπα. Το μόνο που θα πετύχουν είναι η πλήρης σύγχυση των πολιτών. Ποιος τελικά είναι ο εχθρός; Και ποιος είναι ο υποψήφιος;

M. Κεφαλογιάννης : Nα κατατεθούν στην Βουλή τα στοιχειά που η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία έστειλε στην Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία

Για ποιο λόγο αρνήθηκε η Κυβέρνηση να καταθέσει τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ στη Βουλή ζητεί να πληροφορηθεί ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης και ρωτά τους συναρμόδιους Υπουργούς αν αυτό συνιστά απόπειρα συγκάλυψης του ελλείμματος και καθυστέρησης ανακοίνωσης των νέων μέτρων που η «σοσιαλιστική» κυβέρνηση ΓΑ Παπανδρέου ετοιμάζεται να επιβάλλει στον Ελληνικό Λαό ευθύς μετά τις εκλογές της 7/11/2010. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης και αίτησης κατάθεσης εγγράφων προς τον Υπουργό Οικονομικών έχει ως εξής:

ΘΕΜΑ: Εν ονόματι της αρχής «διαύγειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης» της κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρέου ζητούνται τα στοιχειά που η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία έστειλε στην Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία.

Επειδή:

1.Ο ισχυρισμός του υφυπουργού οικονομικών στη Βουλή ότι η κυβέρνηση δεν γνωρίζει το περιεχόμενο των στοιχείων που η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ) έστειλε στην Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία, η οποία φαίνεται ότι κατά τον υφυπουργό ως «ανεξάρτητη αρχή» στέλνει ό,τι στοιχεία θέλει, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν.

2. Η ΕΛΣΤΑΤ λαμβάνει τα στοιχεία που στέλνει στην ΕΕ από τη κυβέρνηση και φυσικά ούτε τα αλλοιώνει ούτε τα παραποιεί

3. Είναι αδύνατον η ΕΛΣΤΑΤ να διαπιστώνει λάθη και παραλείψεις στα στοιχεία της κυβέρνησης, χωρίς να ενημερώνει άμεσα τη κυβέρνηση

4. Ουδείς θέλει να πιστέψει ότι τα στελέχη της ΕΛΣΤΑΤ επεξεργάζονται κατά βούληση τα στοιχεία και ενημερώνουν μόνο την τρόικα, ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ

5.Από τα στοιχεία αυτά εξαρτάται η αναθεώρηση προς τα πάνω του ελλείμματος, άρα και η επιβολή νέων μέτρων σε βάρος του Ελληνικού Λαού

6.Επειδη το άρθρο 133 του Κανονισμού της Βουλής ρητά και περιοριστικά καθορίζει ότι :

«1. Οι Βουλευτές έχουν τo δικαίωμα να ζητούν από τους αρμόδιους Υπουργούς με γραπτή αίτησή τους προς τη Βουλή την κατάθεση εγγράφων που σχετίζονται γενικά με δημόσια υπόθεση και …3 O Υπουργός υποχρεούται να μην καταθέσει έγγραφα που αφορούν διπλωματικό ή στρατιωτικό ή σχετικό με την ασφάλεια του Κράτους μυστικό».

Ερωτάσθε εάν η άρνηση σας να καταθέσετε τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ στη Βουλή συνιστά απόπειρα συγκάλυψης του ελλείμματος και καθυστέρησης ανακοίνωσης των νέων μέτρων που η «σοσιαλιστική» κυβέρνηση ΓΑ Παπανδρέου ετοιμάζεται να επιβάλλει στον Ελληνικό Λαό ευθύς μετά τις εκλογές της 7/11/2010 ?

Καλείστε να καταθέσετε στη Βουλή σύμφωνα με το άρθρο 133 του Κανονισμού τα πλήρη στοιχεία που η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ) έστειλε στην Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία

Αθήνα 18/10/2010

Ο ερωτών και αιτών

Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης

Η Αυλή του Ξέρξη είναι πάντα εκεί…

…Και περιμένει με Σειρήνες τον κάθε απογοητευμένο από την Ελλάδα Θεμιστοκλή…

Νέα κοπέλα 36 ετών με πτυχίο Πολιτικών Επιστημών, επειδή δεν έχει ούτε λεφτά, ούτε Μπάρμπα στην Κορώνη ώστε να ασχοληθεί επαγγελματικά με αυτό που σπούδασε, αναγκάζεται για λόγους βιοπορισμού να ασχολείται με το λιανεμπόριο φτηνών ειδών ένδυσης.

«Η Ελλάδα με φτύνει», έλεγε με πίκρα η κοπέλα. «Ξανά και ξανά, χρόνια και χρόνια τώρα.

Η συνέχεια στο egersis2.blogspot.com

Σκληρή επίθεση εναντίον Τατούλη από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας του ΠΑΣΟΚ κ.Μπαρούτσο

Στοίχημα βάζει ο Μπαρούτσος, τον οποίο πρότεινε το ΠΑΣΟΚ με επίσημη ανακοίνωση (στις 15 Οκτωβρίου) για αντιπεριφερειάρχη, αλλά έκοψε αυθαίρετα ο Τατούλης, ότι ο αλαζόνας και αυταρχικός εκκολαπτόμενος Μονοκράτορας φεουδάρχης της Πελοποννήσου σε λίγο θα τραγουδάει «τώρα-τώρα με τη Ντόρα» και «χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη».

Παράλληλα τον κατηγορεί ότι
με τη γνωστή εξουσιομανία του και τη συγκεκριμένη πελατειακή τακτική του, φαίνεται να μπερδεύει τον Καλλικράτη με τον Μονοκράτη και την Πελοπόννησο με το Τατουλιστάν.
Λέει χαρακτηριστικά:


«Ο κ. Τατούλης παριστάνει τον ανεξάρτητο, αφού πρώτα κατάφερε να πάρει το χρίσμα από το ΠΑΣΟΚ με παρακάλια, με παρασκηνιακές υποσχέσεις και παραπλανητικούς όρκους τιμής προς τα συλλογικά όργανα του Κινήματος.

Ο Πέτρος Τατούλης είναι ο Πέτρος που πάει παντού. Αρκεί σε κάθε σταθμό της πορείας του να έχει αξιώματα, εξουσίες και λουφέδες. Με τον βίο και την πολιτεία του δικαιώνει καθημερινά όλους εκείνους που τον έχουν χαρακτηρίσει «κωλοτούμπα», σαν «μεταλλαγμένο πολιτικό», σαν «γυρολόγο των κομμάτων». Οι μεταλλάξεις του είναι γνωστές και γραφικές. Αναλόγως με τις εποχές ξεπηδάει από τον κομματικό σωλήνα της Δεξιάς, της Ακροαριστεράς και της Ακροδεξιάς.

Ο Πέτρος Τατούλης, αφού πρώτα διασφάλισε το χρίσμα από το ΠΑΣΟΚ, με την αλαζονεία και τον αυταρχισμό του προκαλεί τον κόσμο και τη λαϊκή βάση, τους χιλιάδες αγωνιστές, φίλους και ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, όχι μόνο στην Αρκαδία αλλά σε όλους τους Νομούς της Πελοποννήσου.Επικαλείται τη μεγάλη υπεροχή του και μεγάλη νίκη στις δημοσκοπήσεις, που δεν δημοσιεύονται ποτέ και δεν λέγει σε κανένα πώς, πού και πότε έγιναν.Όμως, με τα καμώματα του και τις επιλογές του, κάθε μέρα αναλαμβάνει προσωπικά και αποκλειστικά τις ευθύνες της ήττας του, διότι δεν δείχνει κανένα σεβασμό στους χιλιάδες πολίτες που αγωνίζονται και ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ. Αντίθετα τους προκαλεί, τους εμπαίζει και τους ενοχοποιεί για το όποιο δυσμενές αποτέλεσμα. Με τα καμώματά του τους σπρώχνει στην άρνηση, στο περιθώριο, στην αποχή, στο λευκό και στο άκυρο και στους άλλους συνδυασμούς.»

Διαβάστε περισσότερα στο pyrgos-news.blogspot.com

Ο Π. Ψωμιάδης στην ΕΤ3 αντιμέτωπος με τον Μ. Μπόλαρη

-«Κάναμε έργο, πήραμε λεφτά», είπε ο Π. Ψωμιάδης μιλώντας στο βραδινό δελτίο ειδήσεων της ΕΤ3, στην τηλεοπτική αναμέτρηση με τον κυβερνητικό υποψήφιο Μ. Μπόλαρη, όμως «η πολιτεία ήταν αυτή που έδωσε λεφτά για έργα -και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ». Το θέμα είναι ότι «δεν πήραμε αυτά που δικαιούμασταν, πήραμε γιατί ζητιανεύαμε κάθε 15 ημέρες και με το ΠΑΣΟΚ και με την ΝΔ». συμπλήρωσε. Μεταξύ άλλων, τόνισε, επίσης:

Ø «Πέρυσι πήραμε 20 εκατομμύρια για τα σχολεία και φέτος πήραμε 2 εκατομμύρια μόνο».

Ø «Δεν μπορεί να μας λέει ο κ. Μπόλαρης για το πρόγραμμά του, εγώ δεν το είδα πουθενά, αυτήν την πράσινη ανάπτυξη που ακούω δεν την είδα πουθενά. Ορισμένοι σήμερα ανακαλύψανε ψηφοφόρους, ανακαλύψανε την Μακεδονία. Εμείς καταθέσαμε και τον απολογισμό και το τι θα κάνουμε».

Ø «Είναι κακό να διεκδικώ; Είναι κακό να θέλω μια Μακεδονία με καρδιά ελληνική και μυαλό ευρωπαϊκό;» αναρωτήθηκε, συμπληρώνοντας ότι «δεν με κατήγγειλε επί 8 χρόνια ούτε ένας δήμαρχος, ούτε ένας πολιτικός, ούτε ένας πολιτικός φορέας, ούτε ένα κόμμα, ούτε άλλος φορέας».

Ø «Από κει και πέρα η επόμενη ημέρα είναι διεκδίκηση, διεκδίκηση, διεκδίκηση. Όποιος λέει μεγάλα λόγια όπως πράσινη ανάπτυξη, πράσινες πολυκατοικίες, πράσινες θέσεις εργασίας, πράσινα αυτοκίνητα, πράσινες μπούρδες και το βαμβάκι που καταστράφηκε, καταστράφηκε από το πράσινο σκουλήκι».

Ø «Εγώ δεν είδα πράσινη ανάπτυξη μέχρι τώρα. Δεν έχει προχωρήσει τίποτε ένα χρόνο, το μόνο που προχώρησε είναι το Μνημόνιο. Το μόνο που προχώρησε ο κ. Μπόλαρης είναι η κατάργηση του υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης. Γίνεται ο κ. Μπόλαρης δήμιος του ελληνικού λαού μέσα από το μνημόνιο. Δέκα μήνες δεν είχε καμία αρμοδιότητα, δεν έβαζε καμία υπογραφή».

Ø «Κύριε Μπόλαρη είστε αδιάβαστος για ακόμη μία φορά. Εμείς κάναμε 900 έργα, 125 νέα σχολεία, 2500 σχολικές αίθουσες, 350 αθλητικά έργα».

Ø «Για την επόμενη ημέρα δεν δίνουμε καμία υπόσχεση, παρά μόνο να καθίσουμε να συνεργαστούμε».

Ø «Από την πρώτη Ιανουαρίου του 2011 διαλύεται η δημόσια διοίκηση και η αυτοδιοίκηση γιατί ήδη με απόφαση της κυβέρνησης τα μεγάλα έργα τα παίρνουν από την Περιφέρεια και τα δίνουν μέσω της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ στους νταβατζήδες. Αυτά είναι καταγεγραμμένα και υπάρχουν καταγγελίες από τους υπαλλήλους του ΥΠΕΧΩΔΕ, όχι από άλλους υπαλλήλους και μηχανικούς. Υπάρχει καταγγελία από τους μηχανικούς του ΥΠΕΧΩΔΕ».

Ø «Μετά το 2013, μετά από 87 υπουργικές αποφάσεις και 30 προεδρικά διατάγματα, θα αρχίσει να καλογυρνάει η μηχανή του Καλλικράτη. Για ποιόν Καλλικράτη μιλάμε; Αύριο θα τραβάμε κουπί, πρέπει όμως να βοηθήσουμε».

Ø «Όποιος λέει ότι αύριο θα αλλάξουν τα πάντα, ψεύδεται, όπως είπανε ψέματα και εξαπάτησαν τον ελληνικό λαό με το «λεφτά υπάρχουν» και σήμερα ο ελληνικός λαός ταλαιπωρείται. Δεν ξέρω αν ο κ. Μπόλαρης στηρίζει το νέο μνημόνιο και αν θα καταγγείλει τον Γ. Παπανδρέου αν φέρει νέο μετά τις 14 Νοεμβρίου. Διότι στις 15 Νοεμβρίου έρχεται ξανά η Τρόικα και στις 17 αυξάνονται τα διόδια. Αυτά τα αποκρύπτει ο κ. Μπόλαρης».

Ø «Αποκρύπτει ο κ. υπουργός ότι για το 2010 έγινε περικοπή 30-33% περίπου των ΚΑΠ της Νομαρχίας, όλων των Νομαρχιών. Αποκρύπτει ότι έγινε περικοπή των δημοσίων επενδύσεων κατά 35% για τα μεγάλα δημόσια έργα».

Ø «Ο κ. Μπόλαρης είναι εντελώς αδιάβαστος. Ό,τι του λένε λέει».

Ø «Θέλω να απευθύνω δύο ερωτήσεις στον κ. Μπόλαρη: Πρώτον, αν χάσετε θα μείνετε ή θα φύγετε; Και δεύτερον, δέχεστε την παραχώρηση του όρου «Μακεδονία»; Ποια είναι η θέση σας για την Μακεδονία; Εγώ λέω εδώ και 20 χρόνια: καμία παραχώρηση του ονόματος ή παραγώγου του ονόματος Μακεδονία, με οποιαδήποτε κυβέρνηση. Τέλος!»

ΚΑΡΦΙΤΣΑ 21.10.2010

Καθημερινή πολιτική εφημερίδα

·Διανέμεται δωρεάν σε 25.000 φύλλα ημερησίως σε όλον τον νομό Θεσσαλονίκης, σε 150 επιλεγμένα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος

·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr

ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com

Πέθανε o υποψήφιος δήμαρχος του ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά

Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα σε νοσοκομείο του Λονδίνου ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά Νίκος Λεγάκης, επικεφαλής του συνδυασμού «Συμμαχία στον Πειραιά» που υποστηριζόταν από τον ΣΥΡΙΖΑ τους Οικολόγους Πράσινους και τη Δημοκρατική Αριστερά.

«Η υγεία είναι πάνω απ’ όλα» είχε δηλώσει ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά με μια λιτή ανακοίνωση προκειμένου να ενημερώσει τους ψηφοφόρους του συνδυασμού του ότι θα απουσιάσει για λίγες ημέρες, για μια αναγκαία επέμβαση στο Λονδίνο. Ο εκλιπών είχε μεταβεί στο Λονδίνο τη Δευτέρα για μια αγγειοχειρουργική επέμβαση. «Με οδύνη πληροφορηθήκαμε τον θάνατο του Νίκου Λεγάκη. Υπήρξε ένας ανιδιοτελής αγωνιστής που αφήνει πλούσια παρακαταθήκη με τους αγώνες του για την Αυτοδιοίκηση και ιδιαίτερα την τοπική κοινωνία του Πειραιά. Ο Νίκος Λεγάκης υπηρέτησε με αφοσίωση την Ιατρική και τον άνθρωπο. Η προσφορά του είναι ανεκτίμητη» αναφέρει σε ανακοίνωσή του η Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του Συνασπισμού.

online-pressblog.blogspot.com

20 Οκτωβρίου 2010

Σαμαράς: "ΔEN ήταν μονόδρομος το Μνημόνιο"

Στη λογική και την ευαισθησία των γυναικών μίλησε απόψε ο Αντώνης Σαμαράς σε εκδήλωση της Γραμματείας Γυναικών:

"Αυτή τη στιγμή διαλύεται ο τόπος. Η αποχή είναι ψήφος στο ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι εποχή για αποχή" είπε εκφράζοντας αισιοδοξία ότι στις κάλπες του Νοεμβρίου η Ν.Δ. θα βγει νικήτρια και "πολλοί θα τρίβουν τα μάτια τους εκείνο το βράδυ".

Κάλεσε τις γυναίκες να προσέλθουν μαζικά στις κάλπες και να μη δώσουν δικαίωμα στον Παπανδρέου να αποφασίσει νέα σκληρά μέτρα σε βάρος της κοινωνίας την επομένη κιόλας των εκλογών.

Δ. Γαλαμάτης -Υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης- για την περιβαλλοντική υποβάθμιση της λίμνης Βόλβης

«Η άμεση και δραστική προστασία της λίμνης Βόλβης, πρέπει να αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα της νέας δημοτικής αρχής. Επιπόλαιες δημόσιες τοποθετήσεις που γίνονται αυτή την προεκλογική περίοδο, του τύπου «μια χαρά είναι η λίμνη», είναι όχι μόνο ανεύθυνες, αλλά και επικίνδυνες.

Ήδη το πρόγραμμα του συνδυασμού μας, περιλαμβάνει όλες εκείνες τις προληπτικές ενέργειες για τη διαφύλαξη του ευαίσθητου οικοσυστήματος της λίμνης, όπως είναι για παράδειγμα η στήριξη της στροφής των αγροτών σε βιολογικές καλλιέργειες που συνεπάγεται τη μείωση χρήσης λιπασμάτων, η μελέτη και κατασκευή σύγχρονου οικολογικού αρδευτικού συστήματος, η προστασία των υδάτινων πόρων με συνεχή έλεγχο αντλήσεων και απορρίψεων, η άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων διαχείρισης των αστικών λυμάτων της γειτνιάζουσας περιοχής και η ανάπτυξη ήπιων παρεμβάσεων οικοτουρισμού. Όλα αυτά μπορούν να επιτευχθούν με την αξιοποίηση των χρηματοδοτικών μηχανισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ».

Στο πλαίσιο της πληρέστερης ενημέρωσης του, για τις νεότερες έρευνες σχετικά με την κατάσταση της λίμνης Βόλβης, ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης συνοδευόμενος από επιστημονικούς συνεργάτες του, θα μεταβεί σήμερα Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, το απόγευμα, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπου αρχίζει η ημερίδα «Οικολογική ποιότητα και διαχείριση υδάτων σε επίπεδο λεκάνης απορροής: ειδικές περιπτώσεις μελέτης», στην οποία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μελέτης των λεκανών απορροής Αλμωπαίου, Βόλβης, Δοϊράνης, Μαυρονερίου και Σοφαδίτη με θέμα την Οικολογική Ποιότητα Υδάτων.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ
Υπ. Δήμαρχος ΒΟΛΒΗΣ

Πρόγραμμα επίσκεψης Α. Σαμαρά, στη Θεσσαλία

ΠΕΜΠΤΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΜΑΓΝΗΣΙΑ

11:00

Συνάντηση με υπ. Δήμαρχο Αλμυρού κ. Βούλγαρη

12:45

Επίσκεψη στο εμπορικό κέντρο Βόλου

19:00

Ομιλία Προέδρου στο Ξενοδοχείο Ξ ENIA

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΛΑΡΙΣΑ

9:15

Επίσκεψη στην ΕΑΣ Λάρισας

9:45

Συνάντηση με Νομάρχη Λάρισας, κ. Λ. Κατσαρό (Νομαρχία Λάρισας)

10:15

Συνάντηση με Δήμαρχο Λάρισας, κ. Κ. Τζανακούλη (Δημαρχείο Λάρισας)

17:30

Σύσκεψη με παραγωγικούς φορείς Θεσσαλίας στο Επιμελητήριο Λαρίσης

19:00

Συνάντηση με υπ. Δήμαρχο Τυρνάβου, κ. Αθ. Νασίκα (εκλογικό κέντρο Αθ. Νασίκα)

20:00

Συνάντηση με υπ. Δήμαρχο Ελασσόνας, κ. Χ. Καραγιάννη (εκλογικό κέντρο κ. Χ. Καραγιάννη)

ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010
ΤΡΙΚΑΛΑ

9:30

Συνάντηση με Νομάρχη Τρικάλων, κ. Η. Βλαχογιάννη (Νομαρχία Τρικάλων)

10:00

Συνάντηση με Δήμαρχο Τρικάλων, κ. Μ. Ταμήλο (Δημαρχείο Τρικάλων)

10:30

Επίσκεψη στο Εργατικό Κέντρο Τρικάλων

11:15

Επίσκεψη στο εμπορικό κέντρο Τρικάλων

13:00

Συνάντηση με τον Δήμαρχο Καλαμπάκας, κ. Β. Μπουτίνα

ΚΑΡΔΙΤΣΑ

18:00

Συνάντηση με στελέχη Νέας Δημοκρατίας (Ξεν. ΑΡΝΗ)

19:00

Συνάντηση με τον υπ. Δήμαρχο Καρδίτσας, κ. Κ. Παπαλό (εκλογικό κέντρο κ. Κ. Παπαλού)

Όλοι οι δρόμοι δείχνουν... Νίκο Παπανδρέου

Αν ρωτήσει σήμερα κανείς ένας βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και του πει ποιος ευθύνεται για το «ναυάγιο» στον Αστακό, θα πει δύο λέξεις:

Νίκος Παπανδρέου.

Οι περισσότεροι βουλευτές τον θεωρούν ως τον υπεύθυνο για τη δυσάρεστη αυτή εξέλιξη με το Κατάρ και μάλιστα είναι απαισιόδοξοι και τα σχέδια που υπάρχουν στο Ελληνικό.

Ο Γιώργος το ξέρει;

«ΔΝΤ: «Δεν συμφέρει» η τυχόν αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους»... δε μας λένε όμως ποιους "δεν συμφέρει"; Εμάς ή αυτούς;

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είναι σύμφωνο με την ελληνική κυβέρνηση ότι το κόστος αναδιάρθρωσης του δημόσιου χρέους θα ήταν υπέρτερο τυχόν οφέλους, δήλωσε κορυφαίο στέλεχος του διεθνούς οργανισμού την Τετάρτη.

«Συμφωνούμε με τις ελληνικές Αρχές (δηλ. το ΠΑΣΟΚ) και τους ευρωπαίους εταίρους τους ότι το κόστος αναδιάρθρωσης είναι μακράν υπέρτερο τυχόν οφέλους» δήλωσε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος του ΔΝΤ Ατζάι Τσόπρα.

Πρέζα ο ΠΑΟΚ... δοκίμασες μια φορά δεν μπορείς να ξεκόψεις: Στη Βαλένθια ο Γκαρσία

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/4971fed0e958e59d521160ad4cf2bd75_L.jpg?1287568343?1287568343?1287568343Ο Πάμπλο Γκαρσία πήρε πενθήμερη άδεια από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ για να εκτονωθεί η κατάσταση, αλλά τελικά δεν πάει στην πατρίδα του. Ηδη βρίσκεται στην Βαλένθια μαζί με την σύζυγο του και τον μεγάλο του γιο.

Ο Ουρουγουανός μέσος, όπως ήταν αρχικά γνωστό, αναχώρησε από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» με προορισμό την πατρίδα του, έχοντας μαζί του αρκετές αποσκευές και την οικογένειά του. Σύμφωνα με όσα λέει ο ΠΑΟΚ, ο διεθνής άσος έφυγε από την Ελλάδα καθώς έχει πάρει σχετική άδεια από τη διοίκηση του «Δικεφάλου».

Ο Πάμπλο Γκαρσία θα λείψει πέντε μέρες αφού του δόθηκε ειδική άδεια για να ηρεμήσει και να εκτονωθεί η κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες μέρες και την κόντρα που «άναψε» με τον υπηρεσιακό προπονητή Μάκη Χάβο.

Ωστόσο ο Ουρουγουανός τελικά πήγε στην Βαλένθια ταξιδεύοντας μόνος του, χωρίς να συμπέσει με την αποστολή του Δικεφάλου και δεν αποκλείεται να παρακολουθήσει και τον αγώνα με την Βιγιαρεάλ.

Όπως υποστήριξε ο Ουρουγουανός από την στιγμή που έμαθε το πρόγραμμα των αγώνων του ΠΑΟΚ προγραμμάτισε να συναντηθεί στην Ισπανία με τους συγγενείς του, καθώς υπολόγιζε ότι θα ήταν στην αποστολή.
Οταν λοιπόν έμεινε εκτός, δεν μπορούσε να ακυρώσει την συνάντηση με τον πατέρα του και τον αδελφό του. Και τελικά ταξίδεψε για την Ισπανία, αλλά είναι άγνωστο εάν τελικά πάει στο γήπεδο για το ματς με την Βιγιαρεάλ, καθώς έχει προγραμματίσει να μείνει για δύο μέρες στην Βαλένθια...

Πρέπει να έχει πολύ καιρό να γυμναστεί τελευταία....

Δήλωση Β. Μιχαλολιάκος - Υπ δήμαρχος Πειραιά - για την «Ημέρα της Αστυνομίας»

«Σήμερα, τιμούμε την Ελληνική Αστυνομία για την σημαντική προσφορά της στην πατρίδα και την κοινωνία. Στην δύσκολη εποχή που ζούμε, όπου η αύξηση της εγκληματικότητας είναι ραγδαία, και η ανασφάλεια των πολιτών διογκώνεται, ο Έλληνας αστυνομικός καλείται πολλές φορές να υπερβάλλει εαυτόν προκειμένου να διαφυλάξει την δημόσια τάξη.

Ωστόσο, η κυβέρνηση του Μνημονίου, αντί να φροντίσει να συνδράμει με κάθε τρόπο το έργο των αστυνομικών, σκαρφίζεται διάφορα τερτίπια για να ψαλιδίσει τις έτσι κι αλλιώς χαμηλές απολαβές τους».

Ο Ερντογάν τα θέλει όλα στο Αιγαίο

Γράφει ο Γιώργος Δελαστίκ

Κανένα απολύτως αποτέλεσμα δεν φέρνει η πολιτική της κυβέρνησης Παπανδρέου στα ελληνοτουρκικά - όσον αφορά τουλάχιστον στον φραστικό έστω μετριασμό των μονομερών τουρκικών διεκδικήσεων της Αγκυρας εναντίον κυριαρχικών ή διαχειριστικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στο Αιγαίο.

Αυτό είναι το συμπέρασμα της συνέντευξης που παραχώρησε ο Τούρκος πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κατ' αποκλειστικότητα στον Αλέξη Παπαχελά, θέλοντας να καταστήσει σαφείς τις θέσεις του στα ελληνοτουρκικά πριν από την αυριανή άφιξή του στην Αθήνα.

Παράλληλα, απέτυχε παταγωδώς η προσπάθεια του Γιώργου Παπανδρέου να πουλήσει εκδούλευση στους Ισραηλινούς μέσω της παγίδευσης του Ερντογάν σε μια ντε φάκτο συνάντησή του στην Αθήνα με τον αιμοσταγή πρωθυπουργό του Ισραήλ Βενιαμίν Νετανιάχου, ο οποίος στα τέλη Μαΐου έδωσε την εντολή δολοφονίας των εννέα Τούρκων φιλειρηνιστών που συμμετείχαν στην αποστολή του "Στόλου της Ελευθερίας" που μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στον αποκλεισμένο από τους Ισραηλινούς παλαιστινιακό πληθυσμό της Λωρίδας της Γάζας.

Οσο και αν ο Ερντογάν ηγείται μιας χώρας τόσο εχθρικής προς την Ελλάδα όπως η Τουρκία που συνιστά την υπ' αριθμόν ένα απειλή για την πατρίδα μας, δεν μπορεί κανείς να μην θαυμάσει την ανυποχώρητη στάση εθνικής αξιοπρέπειας -έννοια παντελώς άγνωστη στους κορυφαίους Ελληνες πολιτικούς ηγέτες τελευταία- με την οποία ο Ερντογάν απέρριψε απερίφραστα την απόπειρα του Γ. Παπανδρέου να εκμεταλλευθεί τη σύνοδο για τις κλιματικές αλλαγές προκειμένου να "στήσει" συνάντηση Ερντογάν - Νετανιάχου.

"Αν συμμετάσχει και ο πρωθυπουργός του Ισραήλ, τότε εγώ δεν θα παρίσταμαι", δήλωσε χωρίς περιστροφές ο Ερντογάν. "Δεν μπορώ να δεχτώ κάτι τέτοιο, γιατί πριν από λίγο καιρό, στα διεθνή ύδατα, τα πλοία μας δέχτηκαν επιθέσεις από ξηράς και αέρος, πλοία που μετέφεραν ανθρωπιστική βοήθεια. Υπήρξε ένοπλη επίθεση και είχαμε θύματα - εννέα νεκρούς. Ενας πρωθυπουργός που είναι περήφανος για μια τέτοια ένοπλη επέμβαση, είναι ένας πρωθυπουργός με τον οποίον εγώ δεν δέχομαι να συνομιλήσω" υπογράμμισε ο Τούρκος πρωθυπουργός. "Εγώ δεν μπορώ να συνομιλήσω με τον πρωθυπουργό του Ισραήλ και με τους συνεργάτες του. Νομίζω ότι πρέπει να πληρώσουν τη θρασύτητα η οποία χαρακτηρίζει την πολιτική αυτής της κυβέρνησης" τόνισε κατηγορηματικά ο Ερντογάν, μη αφήνοντας κανένα περιθώριο παρερμηνείας της στάσης του εκ μέρους του Γ. Παπανδρέου.

Μπορεί κανείς εύκολα να κατηγορήσει τον Ερντογάν για αλαζονεία, σε καμιά περίπτωση όμως για πολιτικό ραγιαδισμό, ο οποίος αντιθέτως ενδημεί στους Ελληνες πολιτικούς...

Φυσικά, όταν ο Ερντογάν έχει το πολιτικό ανάστημα να εμφανίζεται αδιάλλακτος απέναντι στους Αμερικανούς και τους Ισραηλινούς, μόνο αφελείς θα μπορούσαν να έχουν την αυταπάτη ότι θα κάνει παραχωρήσεις απέναντι στην Αθήνα. Οντως, υπήρξε ανυποχώρητος στα πάντα.

Πρώτον, όχι μόνο εξίσωσε τις παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου από τουρκικά πολεμικά αεροπλάνα με τις αναχαιτίσεις των αεροσκαφών αυτών από ελληνικά μαχητικά, αλλά επιπροσθέτως έριξε την κύρια ευθύνη για το πρόβλημα αυτό στη... δική μας πλευρά:

"Η Ελλάδα κάνει πτήσεις των μαχητικών αεροσκαφών της σε μια πολύ μεγάλη έκταση - δηλαδή φτάνουν μέχρι τη δική μας υφαλοκρηπίδα", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Δεύτερον, ζήτησε να... υπαχθεί στο ΝΑΤΟ όλος ο ελληνικός εναέριος χώρος στο Αιγαίο! Να αποφασίζει το ΝΑΤΟ δηλαδή αν θα πετάει στο άλφα ή βήτα σημείο του Αιγαίου ελληνικό ή τουρκικό πολεμικό αεροπλάνο!

"Πιστεύω ότι τα αεροσκάφη πρέπει πια να έχουν σαν κέντρο το ΝΑΤΟ και να ελέγχονται από εκεί. Μπορούν να γίνονται τέτοιες πτήσεις των πολεμικών αεροσκαφών, αλλά να ελέγχονται από το ΝΑΤΟ", υποστήριξε ο Ερντογάν.

Τρίτον, διακήρυξε ότι θα συνεχιστούν οι προκλητικές υποθαλάσσιες έρευνες από ερευνητικά σκάφη. "Σκάφη που διενεργούν υποθαλάσσιες έρευνες, τα οποία ανήκουν σε ένα πανεπιστημιακό ερευνητικό κέντρο, πιστεύω ότι δεν είναι προκλητικές ενέργειες, είναι επιστημονικές έρευνες. Εάν υπάρχουν πολεμικά σκάφη που παρενοχλούν, είναι κάτι που δεν το γνωρίζω" ισχυρίστηκε.

CASUS BELLI
Λύση είναι να μην προκαλεί η... Ελλάδα!

Διαψεύστηκαν παταγωδώς οι αυταπάτες όσων είχαν την ελπίδα ότι ο Ερντογάν θα προχωρούσε σε άρση της απόφασης της τουρκικής Βουλής για κήρυξη πολέμου κατά της Ελλάδας, αν η χώρα μας ασκήσει το δικαίωμά της που απορρέει από το διεθνές δίκαιο και επεκτείνει από 6 σε 12 μίλια τα χωρικά της ύδατα. "Οι χώρες δεν πρέπει να κάνουν πράξη αυτά που συνιστούν casus belli" δήλωσε σχετικά ο Ερντογάν. Σε απλά ελληνικά αυτό σημαίνει ότι κατά τον Ερντογάν το ζήτημα δεν είναι να άρει το τουρκικό κοινοβούλιο την απειλή πολέμου. Η λύση κατά τον Τούρκο πρωθυπουργό έγκειται στο ότι "δεν πρέπει να κάνει πράξη" η Ελλάδα αυτό που συνιστά την αιτία πολέμου - να μην ασκήσει δηλαδή το δικαίωμά της για 12 μίλια! Εκτακτα.

Ο Β. Μιχαλολιάκος σε ημερίδα της ΕΣΗΕΑ και στο νοσοκομείο Μεταξά

Ο Βασίλης Μιχαλολιάκος, έδωσε το «παρών» σε Ημερίδα που διοργάνωσε η ΕΣΗΕΑ με την συμμετοχή όλων των υποψηφίων δημάρχων της Αθήνας, του Πειραιά και του Ηρακλείου Αττικής. Θέμα της Ημερίδας, ήταν «η αναγκαιότητα ύπαρξης των δημοτικών ΜΜΕ στο σημερινό ραδιοτηλεοπτικό τοπίο».

Ακολούθως, ο κ. Μιχαλολιάκος επισκέφθηκε το αντικαρκινικό νοσοκομείο Μεταξά, όπου παρέστη σε εκδήλωση με θέμα «Κάπνισμα και Υγεία». Συζητώντας με το ιατρικό προσωπικό του νοσοκομείου, ο υποψήφιος δήμαρχος αναφέρθηκε στα προγράμματα «Βοήθεια στο Σπίτι» και «Οικογενειακοί Βοηθοί», τα οποία προωθεί ο συνδυασμός «Μας Ενώνει ο Πειραιάς». Οι συγκεκριμένες δράσεις, αφορούν την φροντίδα ηλικιωμένων, ατόμων με αναπηρίες καθώς και όλων των απόρων συμπολιτών μας. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν δωρεάν παροχή φαρμάκων και υπηρεσιών υγείας σε συνεργασία με τον Ιατρικό και Φαρμακευτικό Σύλλογο Πειραιά.

Σήμερα το απόγευμα, ο κ. Μιχαλολιάκος θα παρευρεθεί σε Ημερίδα του ΕΒΕΠ με θέμα «Πειραιάς Πόλη να Ζούμε», στην οποία θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων της πόλης.

Ρε Παπατζή κάνε κάτι με τα ρομποτάκια

Σαν καρδιογράφημα νεκρού είναι η επισκεψιμότητά σου:

Από την 1η μέρα: ΣΟΥΖΑ ΤΟ ΑΛΟΓΑΚΙ...



Δες πω είναι μια κανονική επισκεψιμότητα:

Αποκαλύπτουμε τον μυστικό δείπνο Σαμαρά

Παρά τις διαψεύσεις της Ρηγίλλης αποκαλύπτουμε τελικά την μεγάλη αλήθεια:

Υπό άκρα μυστικότητα παρέθεσε δείπνο ο αρχηγός τη ΝΔ στους βασικούς μετόχους του Mega κ.κ. Μπόμπολα και Βαρδινογιάννη, καθώς και σε λοιπούς προσκεκλημένους της παγκόσμιας οικονομικής και πολιτικής ελίτ.

Οι υψηλοί ξένοι προσκεκλημένοι έφθασαν με τα ιδιωτικά τους τζετ στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας. Με τεθωρακισμένα οχήματα μεταφέρθηκαν στον τόπο της συνάντησης, ο οποίος παραμένει ακόμη κρυφός και δεσμευθήκαμε να μην αποκαλύψουμε ποτέ, επειδή δεν πρόκειται να ξαναπάρουμε “αποκλειστικό”.

Ο Μπιλ Γκέιτς κατέφθασε πρώτος, γιατί ήθελε feedback από την πορεία των Windows 7 στην χειμαζόμενη ελληνική αγορά. Ο βασιλιάς Αμπντάλα της Ιορδανίας, ήλθε όχι τόσο για τη συνάντηση, αλλά για να έχει την ευκαιρία να ξαναδεί τον κ. Δρούτσα, καθώς είχε κάποιες απορίες για την οριστική επίλυση του Μεσανατολικού που του ανέπτυξε ο Έλληνας ΥΠΕΞ.

Ο τσάρος της Οικονομίας Γ. Παπακωνσταντίνου είχε προσκληθεί, αλλά δε μιλάει με τον Μπιλ, που υπέγραφε μνημόνια με τον Αλογοσκούφη. Από τη ζοχάδα του θα φθάσει το έλλειμμα 23%, έτσι ώστε να μη το μπερδεύει με το ΦΠΑ.

Η παρουσία Ναϊτών Ιπποτών δεν επιβεβαιώνεται, ούτε αυτή των απογόνων των συντακτών των πρωτοκόλλων της Σιόν, παρά τη σχετική φημολογία που αναπτύχθηκε από διάφορα μπλογκς.

Τους καλεσμένους υποδέχθηκε ο εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, επειδή ως άνθρωπος του καλού κόσμου ήξερε πως να περιποιηθεί τους υψηλούς προσκεκλημένους. Αντιθέτως η αναπληρώτριά του κ. Βασιλική Τζότζολα που προέρχεται από μπας κλας λαϊκά στρώματα, αποκλείσθηκε στην κουζίνα.

Μετά τα ορεκτικά, οι υψηλοί καλεσμένοι την έπεσαν στη σφυρίδα, η οποία συνοδεύτηκε από πολλά κιλά παγωμένης ρετσίνας. Στη συνέχεια έσκασε το αγριογούρουνο με ένα μήλο στάρκιν στο στόμα. Ελέχθησαν πολλά και τρομερά, τα οποία θα απασχολήσουν το έθνος τα επόμενα 30 χρόνια, αλλά οι σερβιτόροι είχαν ωτασπίδες και οι φρουροί της συνάντησης ήταν επιλεγμένοι από την ΜΚΟ «πίνω μπύρες, πίνω μπύρες, πίνω μπύρες». Εκτός από πιστοί έχουν και το σπάνιο πλεονέκτημα το επόμενο πρωί να μην θυμούνται τίποτα.

Τα περίφημα επτά σημεία

Παρά την μυστικότητα, ο Ελληνοαμερικάνος δαιμόνιος ρεπόρτερ του Antinews John Retsinas μπήκε στα άδυτα της συνάντησης και κατέγραψε σε αδρές γραμμές τα επτά σημεία που αναφέρονται ως τα οριστικά συμπεράσματα της συνάντησης:

1. Ο Σαμαράς είναι του συστήματος. Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι του επιθετικού συστήματος 4-3-3 με το δεξί και αριστερό χαφ να συγκλίνουν σε μια κίνηση τανάλια.

2. Το Ελληνικό θα γίνει μητροπολιτικό πάρκο Πληροφορικής με την ευγενική χορηγία της Microsoft.

3.Η επένδυση στον Αστακό δεν θα γίνει γιατί επελέγη τελικώς το Καβούρι.

4.Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα θα συγχωνευτεί σε μία τράπεζα την ΒΒ (Batiris Bank).

5. Το σίριαλ που τρέλανε τα μηχανάκια τηλεθέασης «Το Νησί» θα μεταδίδεται διακαναλικά, επειδή αν δεν είσαι λεπρός δεν πειράζει που είσαι φτωχός.

6. Ο ΓΑΠ, γνωστός και ως Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου θα μετακομίσει στην Μινεζότα των ΗΠΑ, όπου θα εγκαινιάζει κάθε χρόνο το Φεστιβάλ της πιο Μεγάλης Κολοκύθας, διαγωνισμούς χοτ ντογκ και καλλιστεία για γελάδες λόνγκχορ. Κατόπιν επιμόνου αιτήματός του θα του επιτραπεί να μην πάρει μαζί του την μητέρα του για να χαλαρώσει ο άνθρωπος.

7. Ο Γεώργιος Καρατζαφέρης θα αναλάβει επιτέλους θυρωρός στην κεντροδεξιά πολυκατοικία της Ρηγίλλης, τώρα που η ΝΔ θα μετακομίσει στην Αμφιθέας και τα πρώην κεντρικά γραφεία της θα γίνουν μουσείο κεντροδεξιών απολιθωμάτων.

Η μυστική δήλωση

Όπως, τέλος, μας πληροφορεί ο δαιμόνιος ρεπόρτερ μας, ο κ. Σαμαράς υπέγραψε επίσης μια δήλωση του Ν.1599, με την οποία αποκηρύττει το κομουνισμό και τις παραφυάδες του, καθώς και οτιδήποτε κόκκινο, από κρασιά μέχρι την ομάδα του Πειραιά και τον εκπρόσωπο της ΝΔ.

Αυτό κρίθηκε αναγκαίο, επειδή ορισμένοι από τους συμμετέχοντες θεωρούσαν ότι ακολουθεί παρελκυστική πολιτική , με αποτέλεσμα να τους πιάνει η καρδιά τους και να βάζουν έναν τηλεοπτικό κονφερανσιέ ονόματι Νίκο Τρέμει να τους κερνάει κάθε βράδυ λεξοτανίλ για να συνέρχονται, επειδή τρέμουν τα σοβιέτ που λέγεται ότι ετοιμάζει ο Λαζαρίδης στα υπόγεια της Ρηγίλλης.

Να σημειωθεί μάλιστα ότι η αναφορά και του εκπροσώπου της ΝΔ στην δήλωση Σαμαρά, θεωρήθηκε επιβεβλημένη, επειδή ο Αμπντάλα είχε ενοχληθεί που ο κ. Μπόμπολας τον αποκαλούσε “Κόκκινο Πάνο”. “Κομμουνιστής είναι;» ακούστηκε να ρωτάει τον κ. Βαρδή που είχε πλησιάσει τον Μπιλ μπας και καταφέρει να κάνει καμιά δουλειά στα ηλεκτρονικά τώρα που η Βουλή έκλεισε στην φυλακή τον αιώνιο αντίπαλό του, τον Σωκράτη, ύστερα από τις δραματικές αποκαλύψεις του βουλευτή Π. Καμένου.

Ήταν η κίνηση ματ του Σαμαρά. Το σύστημα ανακάθισε ανακουφισμένο στις αναπαυτικές πολυθρόνες και στη συνέχεια η συζήτηση χωρίς εξάρσεις πήγε στα τετριμμένα θέματα του χρέους, της ανεργίας και του πληθωρισμού.



http://www.antinews.gr/?p=67365

Τα "περί διαφθοράς" στην Ελλάδα του κ. Πρωθυπουργού και ο αρνητικός αντίκτυπός τους στα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα

Οι επαναλαμβανόμενες αναφορές του κ. Πρωθυπουργού σε συνομιλίες και δημόσιες τοποθετήσεις του στο εξωτερικό, ότι η Ελλάδα είναι μια διεφθαρμένη χώρα, απασχολούν έντονα και δικαίως τον πολιτικό διάλογο και την ελληνική κοινή γνώμη.

Από την πλευρά μας, οι Ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, έχουμε επανειλημμένα και δημόσια επισημάνει- και επαναλαμβάνουμε ξανά σήμερα- τον εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο που είχαν και έχουν οι δηλώσεις αυτές στο χώρο των ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων και ιδιαίτερα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Χαρακτηριστικό δείγμα αυτού του αρνητικού αντίκτυπου από τις δηλώσεις του κ. Πρωθυπουργού αποτελεί η έκθεση για την απαλλαγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από τις ευθύνες για τη διαχείριση του προϋπολογισμού που ψηφίσθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου το Μάιο του 2010, γνωστή και από το όνομα του εισηγητή, ως "Έκθεση Liberadzki ".

Η έκθεση αυτή, την οποία η ομάδα μας όχι μόνο καταψήφισε, αλλά και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για αλλαγή της, ώστε να μην υπάρχουν αρνητικές αναφορές για τη χώρα μας, αναφέρει συγκεκριμένα ότι :

« το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο........σημειώνει τη γενικευμένη διαφθορά του δημόσιου τομέα στο σύνολο της διοίκησης, συμπεριλαμβανομένης της ανάθεσης δημόσιων συμβάσεων, όπως παραδέχεται ο ¨Έλληνας Πρωθυπουργός »„ .

Κάθε προσπάθεια να ανατραπεί αυτή η προσβλητική για την Ελλάδα αναφορά προσέκρουσε στο επιχείρημα ευρωπαίων συναδέλφων μας ότι "αφού το λέει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός σας πώς εμείς μπορούμε να το αγνοήσουμε;"

Το συμπέρασμα είναι ένα και καταλυτικό:

Ο κ. Πρωθυπουργός εκθέτει το σύνολο του λαού και της χώρας σε κακόβουλα σχόλια με κίνδυνο να παγιωθεί διεθνώς πολύ αρνητική εικόνα για τη χώρα μας. Κάτι που μπορεί να έχει ανάλογα αρνητικές συνέπειες.

Το γεγονός το αναφέρουμε τώρα διότι αφενός τότε είχαμε επιλέξει με υπευθυνότητα να μην δώσουμε μεγαλύτερες διαστάσεις στο πρωθυπουργικό ατόπημα, αφετέρου διότι κάποιοι με επιλεκτική μνήμη επιχειρούν τώρα να αποδώσουν σε άλλους τα δικά τους ολισθήματα.

Υστερόγραφο:

Τουλάχιστον απορία προκαλεί η δήθεν άγνοια αρμοδίων μελών του Υπουργικού Συμβουλίου για τα όσα αρνητικά για τη χώρα μας ο κ. Πρωθυπουργός έχει αναφέρει και οι διεθνείς οργανισμοί καταγράφουν στα κείμενά τους.

Εκδήλωση της Γραμματείας Γυναικείων Θεμάτων της Ν.Δ. για τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές

Η Γραμματεία Γυναικείων Θεμάτων και η Γραμματέας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, πραγματοποιούν εκδήλωση, για τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές, αύριο (Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου), στις 18.30, στο Ξενοδοχείο ‘’ Caravel ’’ (Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου 2).

Την εκδήλωση θα τιμήσει, με την παρουσία του, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς.

Χαιρετισμό θα απευθύνουν ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Βασίλης Κικίλιας, καθώς και ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Νικήτας Κακλαμάνης.

Έρχεται ο Γιώργος Παπανδρέου στην Αλεξανδρούπολη...

...για να "σώσει" Γιαννακίδη - Νικολάου και Κογιομτζή

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου θα επισκεφθεί εκτάκτως την Αλεξανδρούπολη, το Σάββατο 23 Οκτωβρίου.

Ο σκοπός της επίσκεψης Παπανδρέου είναι να συσπειρώσει τα στελέχη και τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ και να ενισχύσει τους συνδυασμούς που στηρίζει το κόμμα του στις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Η υποψηφιότητα του Μιχάλη Κογιομτζή για τον Δήμο Αλεξανδρούπολης, φαίνεται να μην "περπατάει" και δεν τυγχάνει της αποδοχής μεγάλου ποσοστού στελεχών και ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ που στηρίζουν τον ανεξάρτητο Συνδυασμό του Δημάρχου Γιώργου Αλεξανδρή, ενώ πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν πως ο κ. Κογιομτζής δεν θα περάσει ούτε στο Β΄γύρο των εκλογών.
Η κατάσταση δεν είναι καλύτερη και στις περιφερειακές εκλογές, αφού σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση που έγινε στο Έβρο, ο "εκλεκτός" του ΠΑΣΟΚ υποψήφιος Περιφερειάρχης Άρης Γιαννακίδης, είναι 4 μονάδες πίσω από τον Γιώργο Παυλίδη...»

Για τους λόγους αυτούς τοπικά και κεντρικά στελέχη του κινήματος επιστρατεύουν τον πρωθυπουργό να έρθει στον Έβρο για να "σώσει την κατάσταση".

alexpolisonline.blogspot.com

Με τυμπανοκρουσίες ήρθαν, αθόρυβα αποχωρούν τα «πετροδολάρια» του Κατάρ. Μεγάλε Παμπούκη, έγραψες πάλι (μπρος στα χνάρια του παν-αποτυχημένου Παπακωντ

Αμπού Ντάμπι, Κατάρ και άλλοι συναφείς άραβες «συνέταιροι» φαίνεται ότι μπορεί να κάνουν πολύ… θόρυβο όταν έρχονται στην Ελλάδα, ανακοινώνοντας επενδύσεις, αλλά φροντίζουν να αποχωρήσουν ήσυχα, ακόμα και με μία απλή επιστολή. Όπως αυτή που έστειλε ο υφυπουργός Ενέργειας του Κατάρ στον έλληνα υφυπουργό Εξωτερικών Σπ.Κουβέλη, με την οποία του ανακοινώνει ότι ο σταθμός υγροποιημένου φυσικού αερίου και η μονάδα παραγωγής ρεύματος στον Αστακό ματαιώνεται οριστικά, καθώς το έργο κρίθηκε «μη συμφέρον».

Η συνέχεια στο greekpanorama.blogspot.com

Ρεκόρ ΠΑΣΟΚ: Αυξάνονται οι άστεγοι στις μεγάλες πόλεις

Επιδεινώνεται διαρκώς η εικόνα στην Αθήνα με τον αριθμό των αστέγων να αυξάνεται, όχι μόνο στο κέντρο της πόλης, αλλά και στους περιφερειακούς δήμους. Παρόμοια είναι η εικόνα και στα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, καθώς άστεγοι εμφανίζονται σε πόλεις, στις οποίες το φαινόμενο ήταν άγνωστο.

«Η κατάσταση έχει χειροτερέψει. Με την οικονομική κρίση, έχουν αλλάξει και η ποιότητα και η ταυτότητα των αστέγων. Εκεί που έως πρότινος βλέπαμε άτομα του περιθωρίου, αλκοολικούς, τοξικομανείς, ή ανθρώπους με ψυχολογικά προβλήματα, τώρα οι άστεγοι είναι ηλικιωμένοι, μετανάστες και όσοι για κάποιο λόγο έχασαν τη δουλειά και το σπίτι τους», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Βασιλική Τζανάκου από την οργάνωση Homeless Support.

Στην Ελλάδα εκτιμήσεις ΜΚΟ και της FEANTSA (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Οργανώσεων για τους άστεγους) αναφέρουν ότι οι άστεγοι ανέρχονται σε περίπου 20.000 άτομα, χωρίς να συνυπολογίζονται πρόσφυγες, μετανάστες κ.λπ.

http://www.ana.gr/anaweb/user/showplain?maindoc=9217214&maindocimg=9217213&service=143