23 Οκτωβρίου 2010

20 + μονάδες διαφορά για τον Δράκο στη Μεσσηνία

20,9% διαφορά υπέρ του Δράκου
Διπλάσια ποσοστά από τον Τατούλη που καταποντίζεται εκλογικά

Στο μεγαλύτερο νομό της περιφέρειας Πελοποννήσου ο Δημήτρης Δράκος εξασφαλίζει 'σταλινικά' ποσοστά και προηγείται του 'ερμαφρόδιτου' Τατούλη με 20,9% διαφορά.

Από μόνη της αυτή η διαφορά είναι ικανή για να...

υπερκαλύψει τυχόν ήττες του Δράκου, σε Αργολίδα και Αρκαδία που φαίνεται ότι ο Τατούλης προηγείται.

Τα πάντα θα κριθούν στο δεύτερο γύρο και από ότι φαίνεται , με αυξημένη τη συσπείρωση της ΝΔ στους νομούς Μεσσηνίας και Λακωνίας ο Δημήτρης Δράκος θα έχει ένα στρατηγικό πλεονέκτημα.

Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε τη δημοσκόπηση του διενεργήθηκε για λογαριασμό του best-tv

paspartoy.blogspot.com

Διαβάστε στον «ΕΚ» που κυκλοφορεί το Σάββατο 23 Οκτωβρίου

221010-ek«Με απέταξαν γιατί είμαι Χριστιανός». Μιλά στον «Ελεύθερο Κόσμο» ο αρχιφύλακας της ΕΛ.ΑΣ. Δημήτρης Ανδρεάκος, ο οποίος δεν δέχθηκε να παραλάβει την «κάρτα του πολίτη» και πληρώνει την προσήλωσή του στα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη. Αποκλειστικά στην εφημερίδα μας ο δικηγόρος του, Γιάννης Ζωγράφος εξηγεί το παρασκήνιο της υπόθεσης:«κάρτα του πολίτη». Αποκλειστικά έγγραφα και η συνέχεια στα δικαστήρια.

Ο Νεο-οθωμανός επικυρίαρχος Ερντογάν ήλθε και συζητούν μαζί του τα πάντα:

Αιγαίο, Κυπριακό, Θράκη και ενέργεια. Του δίνουμε bonus πράσινη κάρτα στα νησιά του Αιγαίου για επισκέψεις (πρακτόρων και λαθρομεταναστών) χωρίς visa.

«Πράσινο» σκάνδαλο στην ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ: δανειοδοτείται παράνομα από την διοίκηση της εταιρείας η συνδικαλιστική οργάνωση, για να περάσουν αθόρυβα ο κατακερματισμός και το ξεπούλημα.

Άφησε την τελευταία του πνοή και κηδεύτηκε παρουσία δύο χιλιάδων ατόμων, στην Καλαμάτα ένας εκ των πρωτεργατών της 21ης Απριλίου, ο Ιωάννης Λαδάς.

Επί του πιεστηρίου: Ο Αλαβάνος επισκέφθηκε τον Άγιο Παντελεήμονα και έφυγε γιαουρτωμένος

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΣΤΙΣ 11:00 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ: «ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ»

Το Ωραιόκαστρο θα επισκεφθεί στις 11.00 το πρωί της Κυριακής, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο «Rose Garden» (Παλαιόκαστρο).

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης θα επισημάνει ότι η επόμενη ημέρα των εκλογών θα είναι δύσκολη, ανηφορική και θα αποτελέσει μεγάλη πρόκληση για τον νέο αιρετό Περιφερειάρχη. «Τα ανοικτά ζητήματα, τα προβλήματα είναι πολλά σε κάθε Νομό, υπάρχει αβεβαιότητα και έντονος προβληματισμός για το αύριο» θα πει και θα προτρέψει τον κόσμο να γκρεμίσει την εικόνα της μιζέριας και της εσωστρέφειας. «Να προσπαθήσουμε να δώσουμε ελπίδα και προοπτική στον τόπο. Έχω επισημάνει πολλές φορές κατά τη διάρκεια των ομιλιών που έκανα σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία, πως η ανάπτυξη δεν θα μας έρθει σαν δώρο από τον ουρανό. Πρέπει να δουλέψουμε, να αξιοποιήσουμε αναπτυξιακά τα πλεονεκτήματα και τους ανεκτίμητους θησαυρούς της Κεντρικής Μακεδονίας. Να κάνουμε πράξη την αποκέντρωση, να δώσουμε ανάσες στις πόλεις που ασφυκτιούν, στις Σέρρες, στον Πολύγυρο, στην Κατερίνη, στη Νάουσα, να απαλλαγούμε από τα συμπλέγματα κατωτερότητας που κάποιοι προσπαθούν να μας φορτώσουν. Αν πιστέψουμε στον τόπο μας, αν πιστέψουμε στους εαυτούς μας, θα πάμε μπροστά».

Μεταξύ άλλων θα υποστηρίξει ότι η νέα Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση δεν πρέπει να αναπαράγει το Αθηνοκεντρικό μοντέλο που οδήγησε στην απομόνωση τη Μακεδονία όλα αυτά τα χρόνια. «Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και να είστε σίγουροι, πως Μακεδονία δεν θα είναι μόνο η Θεσσαλονίκη. Όλοι μαζί, ενωμένοι, μια γροθιά, θα τολμήσουμε και είμαι βέβαιος ότι θα πετύχουμε, θα μετατρέψουμε το όνειρο σε πραγματικότητα».

Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, θα σημειώσει πως κάθε ημέρα, όλο και περισσότεροι πολίτες αποστρέφονται την επιλογή του μνημονίου και συνειδητοποιούν ότι υπάρχει και άλλος δρόμος, πέρα από αυτόν που έχει επιλέξει η κυβέρνηση. «Εμείς καλούμε όλους τους πολίτες να εκφράσουν την αντίδραση τους μέσα από την κάλπη στις 7 Νοεμβρίου και να καταδικάσουμε την Κυβέρνηση που έχει οδηγήσει τη χώρα μας σε αδιέξοδο» θα αναφέρει χαρακτηριστικά.

Bundesliga 9η αγωνιστική

Αϊντραχτ – Σάλκε 0-0

Γκλάντμπαχ – Βέρντερ 1-4
67' αυτ. Μέρτεσακερ - 5' Μαρίν, 13' Γουέσλεϊ, 51' Χουντ, 75’ Πιζάρο

Φράιμπουργκ – Καϊζερσλάουτερν 2-1
35' Σισέ, 60' Ρέισινγκερ - 8' Μόραβεκ

Ανόβερο – Κολωνία 2-1
4' και 15' Κόναν – 85’ Λάνιγκ

Νυρεμβέργη – Βόλφσμπουργκ 2-1
11' Γκάντογκαν,63' Φραντζ - 28' Γκραφίτε

Την Παρασκευή
Αμβούργο – Μπάγερν 0-0

Την Κυριακή
16:30 Ντόρτμουντ – Χόφενχαϊμ
18:30 Λεβερκούζεν – Μάιντς
18:30 Στουτγάρδη – Ζανκτ Πάουλι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΊΑ

1. ΜΑΪΝΤΖ 21
2. ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ 21
3. ΑΝΝΟΒΕΡΟ 16
4. ΑΜΒΟΥΡΓΟ 15
5. ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ 15
6. ΦΡΑΪΜΠΟΥΡΓΚ 15 9
7. ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ 14
8. ΧΟΦΕΝΧΑΪΜ 14
9. ΑΪΝΤΡΑΧΤ ΦΡΑΝΚΦ. 13
10. ΣΑΝ ΠΑΟΥΛΙ 13
11. ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ 12
12. ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ 12
13. ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ 10
14. ΚΑΪΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ 7
15. ΓΚΛΑΝΤΜΠΑΧ 6
16. ΣΑΛΚΕ 6
17. ΚΟΛΩΝΙΑ 5
18. ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ 4

Μα είναι δυνατόν να είναι εναντίον του καπνίσματος κάποιος που είναι υπέρ της "φούντας";

Όχι δεν είχε πρόβλημα η φωτογραφική μηχανή...
είναι απλά το ντουμάνι μέσα στον τεκέ που δείχνει λίγο θολή της μούρη του...

GAP στην ψαροταβέρνα που έτρωγε πριν λίγες μέρες...

οι θαμώνες κάπνιζαν μπάφους, επιδεικτικά στα δύο μέτρα,
και αυτός διαλογιζόταν για το μέλλον του σοσιαλισμού...
κατά τ' άλλα πανηγύριζε στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ για την απαγόρευση του τσιγάρου σε κλειστούς χώρους!!!
α ρε σκουπόξυλο που θες...



Διαβάστε και αυτό: online-pressblog.blogspot.com: Καπνός ο αντικαπνιστικός νόμος με την ανοχή του Γιώργου...

ΝΑ ‘ΤΑΝ Η ΖΗΛΙΑ, ΨΩΡΑ!

Τόσο ο Παναγιώτης Ψωμιάδης όσο και οι στενοί του συνεργάτες είναι άνθρωποι που βλέπουν μπροστά… Εξάλλου πολλοί τον έχουν απονείμει το ντοκτορά στην επικοινωνία. Δεν θα μπορούσαν λοιπόν να υστερούν και τα φετινά ραδιοφωνικά σποτάκια του για τις εκλογές. Μόλις τα ακούσαμε μας άρεσαν πολύ γιατί είχαν και φρεσκάδα, και εμπειρία και δύναμη.

Το σενάριο είναι ότι μιλάνε δυο νέοι από επαρχία και πιστεύουν ότι κανένας δεν τους ακούει, κανένας δεν αφουγκράζεται τους προβληματισμούς τους. Και όμως έχουν άδικο καθώς ο Παναγιώτης Ψωμιάδης βρίσκεται εκεί για αυτούς. Αυτό τουλάχιστον το έχει αποδείξει καθ’ όλη τη διάρκεια της πολιτικής του διαδρομής.

Ξαφνικά σήμερα ακούω ένα ραδιοφωνικό σταθμό και ακούω σποτάκι άλλου υποψηφίου με ακριβώς το ίδιο σενάριο! Πάλι νέοι, πάλι η φωνή του υποψηφίου να τους απαντάει.

ΕΛΕΟΣ. Σταματήστε την αντιγραφή. Αν στερεύετε από ιδέες να σας βοηθήσουμε…. Βέβαια, υπάρχει και άλλη λύση! Να «έρθετε μαζί μας»... θα σας βγεί και ποιο φτηνά...

www.psomiadisfriends.gr

O Κώστας Αγοραστός στην ΚΕΚΑΝΕΜ

Απλήρωτοι επί μήνες είναι οι εργαζόμενοι στην ΚΕΚΑΝΕΜ ΑΕ (ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΚΕΚΑΝΕΜ Α.Ε.), εταιρεία της νομαρχίας Μαγνησίας, τους οποίους επισκέφθηκε και εξέφρασε τη συμπαράστασή του ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός την περασμένη Δευτέρα.

Μετά την επίσκεψη έγινε τριμερής συνάντηση στη Διεύθυνση Εργασίας και τελικά ο εκπρόσωπος της νομαρχίας τους ανακοίνωσε ότι διευθετεί την καταβολή των οφειλόμενων ως το τέλος του 2010.

Ο κ. Κώστας Αγοραστός συναντήθηκε στο ΚΕΚ της ΚΕΚΑΝΕΜ ΑΕ με την επιτροπή εκπροσώπησης των εργαζομένων στα τέσσερα ΚΕΚ των καταργούμενων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (ΣΕΚΕΚΑ) την οποία αποτελούσαν οι κ.κ. Β. Τριανταφύλλου, πρόεδρος ΣΕΚΕΚΑ και εκπρόσωπος του Νομαρχιακού ΚΕΚ της Μαγνησίας, Παύλος Ταμουρίδης από το Νομαρχιακό ΚΕΚ Λάρισας και Παύλος Μπεμπές από το Νομαρχιακό ΚΕΚ Τρικάλων .

Οι θέσεις και τα προβλήματά τους που είχαν ήδη κατατεθεί και μέσω υπομνήματος, αναπτύχθηκαν στον κο. Κ. Αγοραστό κατά την διάρκεια της συνάντησης. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων και του ΣΕΚΕΚΑ ανέφεραν τα εξής:

Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας περιέρχονται από 1.01.2011 τέσσερα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) που λειτουργούν με τη μορφή της Α.Ε. και τα οποία συστάθηκαν από τις καταργούμενες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις και άλλους φορείς της αυτοδιοίκησης σε κάθε νομό. Οι επιχειρήσεις αυτές διαδραμάτισαν ιδιαίτερο ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της περιοχής, υλοποιώντας σημαντικό όγκο προγραμμάτων κατάρτισης αλλά και άλλες συναφείς δραστηριότητες στον τομέα της απασχόλησης.

Κατά την υλοποίηση του ΕΣΠΑ περιορίζονται δραστικά οι πόροι και αντίστοιχα τα προκηρυσσόμενα έργα για προγράμματα κατάρτισης. Από το Μάιο του 2009 παγώνουν όλες οι αναθέσεις προγραμμάτων κατάρτισης και η εκκρεμότητα συνεχίζεται έως και σήμερα. Αυτό σε συνδυασμό με προηγούμενες «νεκρές» περιόδους ήδη έχει επηρεάσει καθοριστικά την οικονομική κατάσταση των ΚΕΚ που καταγράφουν πλέον σημαντικές ζημίες στις τελευταίες χρήσεις, ενώ μεταθέτουν την πληρωμή τρεχουσών υποχρεώσεων. Σημειώνουμε ιδιαίτερα ότι υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις ή και αδυναμία καταβολής μισθών εργαζομένων σε κάποιες επιχειρήσεις, ενώ σε άλλες το πρόβλημα αυτό θα εκδηλωθεί σύντομα. Στο σημείο αυτό ο κ. Κ. Αγοραστός παρατήρησε ότι «θα έπρεπε να έχει ασκηθεί πίεση στις Αναθέτουσες αρχές για την ομαλή ροή των προγραμμάτων έτσι ώστε τα ΚΕΚ να είχαν αντικείμενο και να μην έφθαναν σε αυτή την κατάσταση. Έπρεπε και πρέπει να επιταχυνθούν οι διαδικασίες του ΕΣΠΑ και για αυτό είμαστε αποφασισμένοι να παρέμβουμε», πρόσθεσε

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων των ΚΕΚ στη συνέχεια επισήμαναν τα εξής: Οι περιορισμένοι πόροι που θα διατεθούν στο μέλλον για έργα κατάρτισης και δράσεις στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης, που μπορούν να αναλάβουν τα ΚΕΚ, σε συνδυασμό με τον έντονο -και εν πολλοίς αθέμιτο ανταγωνισμό που επικρατεί στον συγκεκριμένο τομέα, στερούν κάθε πιθανότητα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων αυτών στο μέλλον και η μόνη ενδεικνυόμενη επιλογή είναι η λύση των ΚΕΚ των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων στα πλαίσια του «Καλλικράτη», που πρέπει να πραγματοποιηθεί σε εύλογο χρόνο (ενδεικνυόμενος-προτεινόμενος χρόνος μέχρι τέλους του 2011), με ταυτόχρονη μεταφορά στην Περιφέρεια των 25 εργαζομένων αυτών με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 199 του Νόμου 3852/2010».

Από την πλευρά του ο κ. Κ. Αγοραστός έδειξε κατανόηση στα θέματα αυτά και δήλωσε ότι συμφωνεί με το κατατεθέν υπόμνημα και τις θέσεις των εργαζομένων. Ταυτόχρονα, ανέφερε ότι πρόκειται να δημιουργηθεί αυτοτελής Διεύθυνση που θα ασκεί αρμοδιότητες στην δια βίου μάθηση όπως άλλωστε προβλέπεται και στο άρθρο 186 τομέας η, περιπτώσεις 1,2,3 του Ν.3852/2010 Πρόγραμμα «Καλλικράτης». Στη διεύθυνση αυτήν θα ενσωματωθούν οι δραστηριότητες των ΚΕΚ, ΣΥΥ, σύνδεσης κατάρτισης και απασχόλησης, διεξαγωγής ερευνών για τα ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα της αγοράς εργασίας, για ζήτηση ειδικοτήτων, για εκπαιδευτικές ανάγκες κλπ. Επίσης θα καταρτίζεται το Περιφερειακό πρόγραμμα δια βίου μάθησης το οποίο θα περιλαμβάνει δράσεις επαγγελματικής κατάρτισης και δράσεις εφαρμογής της δημόσιας πολιτικής δια βίου μάθησης σε επίπεδο Περιφέρειας.

Ο κ .Κ. Αγοραστός τόνισε ότι εγγυάται την μεταφορά των υπαλλήλων αορίστου χρόνου των ΚΕΚ των καταργούμενων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων στην διεύθυνση δια βίου μάθησης μέσω των διαδικασιών που προβλέπονται από τον «Καλλικράτη» άρθρο199. «Το προσωπικό αυτό αποτελεί πολύτιμη κληρονομιά της Περιφέρειας λόγω εμπειρίας και εξειδίκευσης και θα συμβάλλει στην αποτελεσματική λειτουργία της υπηρεσιακής μονάδας για δια βίου μάθηση της νέας Αιρετής Περιφέρειας».

Β. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ -Υπ. Δήμαρχος Πειραιά- Ομιλία στη ΝΟΔΕ Πειραιά-Βράβευση στον ΠΟΙΑΘ-Εκστρατεία ανακύκλωσης ΣΚΑΙ

Σε πανηγυρικό κλίμα διεξήχθη η εκδήλωση που διοργάνωσε χθες στον ΟΛΠ η ΝΟΔΕ Πειραιά για τις αυτοδιοικητικές εκλογές με την συμμετοχή του υποψηφίου δημάρχου της πόλης, Βασίλη Μιχαλολιάκου και του υποψηφίου περιφερειάρχη Αττικής, Βασίλη Κικίλια.

Κατά την ομιλία του, ο κ. Μιχαλολιάκος υπογράμμισε την ανάγκη συνεργασίας μεταξύ του δήμου Πειραιά και της περιφέρειας, προκειμένου να βγει η πόλη από το αδιέξοδο στο οποίο την οδήγησαν οι αποτυχημένες επιλογές και οι παλαιοκομματικές λογικές του κ. Μίχα.

Στην συνέχεια, ο κ. Μιχαλολιάκος τίμησε σε ειδική εκδήλωση στον ΠΟΙΑΘ (Πανελλήνιος 'Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης) τα αθλητικά σωματεία του Πειραιά, καθώς και τους αθλητές που δόξασαν και δοξάζουν την πόλη μας, οι οποίοι του εξέφρασαν την αμέριστη στήριξή τους. Παράλληλα, επικρότησαν την πρότασή του να ιδρυθεί «Μουσείο Αθλητικής Ιστορίας», στο οίκημα της «Βίλας Ζαχαρίου». Ο υποψήφιος δήμαρχος, δήλωσε μεταξύ άλλων ιδιαίτερα υπερήφανος που φιλοξενεί στον συνδυασμό του τον πρώην αρχηγό της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού και πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών, Γιώργο Σιγάλα.


Δήλωση Βασίλη Μιχαλολιάκου για την δράση ανακύκλωσης του ΣΚΑΪ

Σήμερα, ο κ. Μιχαλολιάκος συνοδευόμενος από υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού του επισκέφθηκε την πλατεία Αλεξάνδρας, προκειμένου να ενισχύσει την εκστρατεία του ΣΚΑΪ για την ανακύκλωση απορριμμάτων.

Ο υποψήφιος δήμαρχος δήλωσε σχετικά: «Συγχαίρω το ΣΚΑΪ για την αξιέπαινη αυτή προσπάθεια και καλώ όλους τους πολίτες του Πειραιά να συμμετάσχουν σ’ αυτή. Θέλω να επισημάνω, πως η ενίσχυση του προγράμματος ανακύκλωσης του δήμου Πειραιά βρίσκεται μεταξύ των βασικών προτεραιοτήτων του συνδυασμού “Μας Ενώνει ο Πειραιάς”, καθώς ο σεβασμός του περιβάλλοντος συνδέεται άρρηκτα με την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτό, δεσμευόμαστε ότι με την ανάληψη των καθηκόντων μας θα προχωρήσουμε στην μελέτη και την υλοποίηση ενός προγράμματος για την βιώσιμη διαχείριση και αξιοποίηση των απορριμμάτων της πόλης. Φυσικά, οι πρωτοβουλίες που θα αναλάβουμε σχετικά με την ανακύκλωση, αποτελούν μόνο ένα μέρος του ολοκληρωμένου σχεδίου μας για την προστασία του περιβάλλοντος, το οποίο περιλαμβάνει σειρά συγκεκριμένων δράσεων και καινοτόμων πιλοτικών προγραμμάτων».

Κλοπή Λεωφορείου από ΚΤΕΛ Κατερίνης

Χθές το βράδυ (22/10/2010) εκλάπει από το χώρο του ΚΤΕΛ Κατερίνης το εικονιζόμενο λεωφορείο μας στις 20:11.Πέρασε με teo-pass από τα Διόδια Μαλγάρων στις 20:41 με κατεύθυνση προς θεσσαλονίκη.Θα παρακαλούσα όποιoν μπορεί να βοηθήσει ή έχει δεί το λεωφορείο να με ενημερώσει στο 6979006210.

Τα στοιχεία του λεωφορείου είναι :

ΒΑΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΚΟΚΚΑΛΙ(ΜΠΕΖ)

ΜΙΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΡΙΓΑ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΡΙΓΕΣ ΚΑΤΑΜΗΚΟΣ ΕΩΣ ΠΙΣΩ ΖΙΚ-ΖΑΚ ΠΛΑΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 15εκ

MERCEDES TOURISMO

NMB61335813234992 ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

2003 ΧΡOΝΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΟΜ457LΑ11166 ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΚΝΗ9544 ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Πόσο θα πληρώνουμε ακόμη, κυρία Τσόκλη, την Γαϊδουρο Productions;

Χασκογελάει η κυρία... γιατί να μη γελάει άλλωστε; Τα κορόϊδα πληρώνουν και πληρώνουν καλά.

Κάπου διάβασα μια συνέντευξή της ότι δεν αμείβεται για την εκπομπή που κάνει στην ΝΕΤ... καλά κυρά μου το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Πόσα ακόμα να πάρεις για το σκουπίδι τις εκδρομές που κάνεις όταν τα τσεπώνει ο άντρας σου... α ξέχασα... εν όψει της κρίσης και των περικοπών δέχθηκε λέει και αυτός να περικοπεί το μπάτζετ της εκπομπής...

Έτσι αντί να παίρνει 25.000 όπως μέχρι τώρα... θα παίρνει 24.000 ευρώ...
Πρόσεχε μην πεινάσεις κυρά μου...

Διαβάστε και αυτό : online-pressblog.blogspot.com: Πόσο θα σας πληρώνουμε ακόμη, κυρία Τσόκλη;

Γελάνε με τα χάλια τους ή γελάνε επειδή η προβοκάτσια έπιασε τόπο

Προσέξτε αυτή δίπλα στον Αλαβάνο...
πως γελάει με το γιαούρτι που έφαγε ο Αλέκος
Γιατί άραγε;

Δείτε τι ωραία τα μαγείρεψαν.. Μετά τις εκλογές από την Eurostat, τα στοιχεία του χρέους



Μια χαρά τα κανόνισαν πάλι...
Μας είχαν βομβαρδίσει τα ΜΜΕ : "Στις 22 Οκτ. 2010, η αναφορά της Eurostat, για το χρέος"
Κυκλοφόρησε χθες η αναφορά της Eurostat, για την Ε.Ε, αλλά χωρίς στοιχεία για την Ελλάδα...

Τα οικονομικά και στατιστικά στοιχεία της Ελλάδας θα εκδοθούν μέσα Νοεμβρίου.
Αμέσως μετά το πέρας των αυτοδιοικητικών εκλογών.

Ο ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΝΤΕΡΜΠΙ!

Καμπανάκι έχει χτυπήσει στο Μέγαρο Μαξίμου.Οι δημοσκοπήσεις που φτάνουν η μια μετά την άλλη δείχνουν πανωλεθρία των πράσινων συνδυασμών σε όλη την Ελλάδα.

Στην περιφέρεια Αττικής η ψήφος κατά της τρόικας και του ΔΝΤ ξεπερνά το 73%. Τραγωδία λένε πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ.Ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ κ. Σγουρός, κινδυνεύει να μην μπει στο δεύτερο γύρο, αλλά και κανένας υπουργός δεν είναι διατεθειμένος να στηρίξει την υποψηφιότητά του.

Στη Δυτική Μακεδονία, στη Θεσσαλία, στην Ήπειρο, στην Πελοπόννησο, στο Βόρ. Αιγαίο, στη Στερεά Ελλάδα και στο Ιόνιο η ΝΔ προηγείται από 2 μέχρι 9 μονάδες των υποψηφίων το ΠΑΣΟΚ.

Η περιφέρεια Ιονίων Νήσων είναι η δεύτερη μετά την Αττικής που ο επίσημος υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ, κ. Μπεριάτος κινδυνεύει να μείνει εκτός δευτέρου γύρου, αφού ο αντάρτης του ΠΑΣΟΚ κ.Καλούδης προηγείται.

Πριν το καλοκαίρι η κυβέρνηση πίστευε τους δημοσκόπους που της έλεγαν ότι κάνει περίπατο στις 11 με 12 από τις 13 Περιφέρειες.

Μετά την ομιλία και εμφάνιση του κ. Σαμαρά στη ΔΕΘ, ο περίπατος έγινε ντέρμπι για το ΠΑΣΟΚ.Ύστερα από αυτές τις εξελίξεις ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε διακαναλική συνέντευξη για τη Δευτέρα. Και σαν άλλος Μαυρογιαλούρος άρχισε πάλι να μοιράζει υποσχέσεις. Μέθοδος γνωστή στην οικογένειά του αφού ο πατέρας του ήταν δάσκαλος σε αυτά.Η πολιτική του ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ είναι αυτή που μας οδήγησε στη σημερινή κατάσταση.

M. Κεφαλογιάννης : Η «Ριβιέρα Πειραιάς-Σούνιο» κα η ανάπλαση περιοχής Λιπασμάτων Δραπετσώνας

Στην αξιοποίηση της περιοχής της Δραπετσώνας για την οποία η Κυβέρνηση της ΝΔ είχε έλθει σε συμφωνία με την Εθνική τράπεζα για την από κοινού αξιοποίηση της αναφέρεται στην παρέμβαση του προς την Κυβέρνηση ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης ζητώντας να πληροφορηθεί η Βουλή και ο Ελληνικός λαός τι προτίθεται να πράξουν οι συναρμόδιοι Υπουργοί για τον σκοπό αυτό..

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τους Υπουργούς Εσωτερικών, Επικράτειας, Οικονομικών, Οικονομίας-Περιφ. Ανάπτυξης και Θαλασσίων Υποθέσεων έχει ως εξής:

Μέσα στα πλαίσια των συνήθων επικοινωνιακών τεχνασμάτων της κυβέρνησης ΓΑ Παπανδρέου τις τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε την αναμετάδοση «πράσινων» σεναρίων μετατροπής της παραλίας από Πειραιά-Σούνιο σε «γαλλική Ριβιέρα»!!! Παραλείπεται βέβαια να αναφερθεί ότι μόνο η εκκαθάριση του ιδιοκτησιακού και των αρχαιοτήτων της περιοχής θα απαιτήσει δεκαετίες.

Υπενθυμίζεται ότι στη περιοχή της Δραπετσώνας ευρίσκεται έκταση 660 στρεμμάτων σαφούς ιδιοκτησίας (Δημόσιο-ΟΛΠ ΑΕ-Εθνική Τράπεζα) απαλλαγμένη από οποιαδήποτε πρόβλημα δάσους, αρχαιοτήτων και άλλων γραφειοκρατικών εμποδίων έτοιμη για αξιοποίηση.

Ο ΟΛΠ ΑΕ επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας είχε έρθει σε συμφωνία με την Εθνική Τράπεζα για την από κοινού αξιοποίηση της έκτασης, είχε καταρτιστεί προμελέτη και είχαν δοθεί οι σχετικές ρυθμιστικές εγκρίσεις από το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Επειδή το ενδιαφέρον Ελλήνων και ξένων επενδυτών είναι δεδομένο για την αξιοποίηση της συγκεκριμένης περιοχής που θα αλλάξει την εικόνα και τη ζωή των κατοίκων μιας από της πιο υποβαθμισμένες περιοχές της Αττικής, αποφέροντας και σημαντικά κέρδη στο Δημόσιο

Ερωτάσθε ως συναρμόδιοι υπουργοί για την λειτουργία του κράτους, την προσέλκυση επενδύσεων και την αξιοποίηση της κρατικής περιουσίας, εάν, ποτε και τι συγκεκριμένο προτίθεσθε να κάνετε για την αξιοποίηση της περιοχής?

Αθηνα Οκτώβριος 2010

Ο ερωτών

Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης

Στον κυκεώνα της αδιαφορίας η Ρακίτα από την αλόγιστη χρήση λιπασμάτων «Ζητείται Κράτος για την προστασία των υδατικών συστημάτων»

Την μεγάλη καταστροφή που υφίστανται οι δύο λίμνες στην προστατευόμενη Ρακίτα από την αλόγιστη χρήση λιπασμάτων φέρνει στο προσκήνιο ο Βουλευτής Αχαϊας Νίκος Ι. Νικολόπουλος, με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Περιβάλλοντος, Αγροτικής Ανάπτυξης, Υγείας και Προστασίας του Πολίτη.

Ο κ. Νικολόπουλος ζητά από τους Υπουργούς να απαντήσουν πότε θα ενεργοποιηθούν οι κρατικές και ανεξάρτητες Αρχές όπως ο Επιθεωρητής Περιβάλλοντος, ο Επιθεωρητής Υγείας, ο Συνήγορος του Πολίτη, ακόμα κι ο αγροφύλακας για την προστασία του υδατικού πλούτου της προστατευόμενης περιοχής αλλά και της δημόσιας υγείας. Επίσης ερωτά τους Υπουργούς πότε θα υιοθετηθεί ειδική νομοθεσία που να αντιμετωπίζει σε σύνολο το πρόβλημα της ρύπανσης των υδατικών συστημάτων από απόβλητα μη συγκεντρωμένης διάθεσης που επηρεάζει τη δημόσια υγεία, τις γεωργικές καλλιέργειες, την ποιότητα των υδάτων και τη βιοποικιλότητα.

Τα απόβλητα μη συγκεντρωμένης διάθεσης μπορούν να διαφοροποιηθούν από συγκεκριμένες πηγές ρύπανσης όπως απορρίψεις από ένα εργοστάσιο χημικών προϊόντων, αστικές απορροές από μια καταιγίδα ή από πλοία, στη θάλασσα. Αποτελεί την κύρια αιτία ρύπανσης των υδάτων με τις μολυσμένες απορροές από τη γεωργία να αποτελούν πρωταρχική αιτία.

Κύριοι τύποι αποβλήτων μη συγκεντρωμένης διάθεσης είναι το ίζημα, ο φώσφορος και το άζωτο, οι παθογόνοι παράγοντες και τα φυτοφάρμακα. Το ίζημα περιλαμβάνει λάσπη και αιωρούμενα στερεά. Εισέρχεται στα επιφανειακά ύδατα από τις διαβρωμένες όχθες ποταμών και από την επιφανειακή απορροή λόγω ακατάλληλων εγκαταστάσεων φυτοκάλυψης των αστικών και αγροτικών εκτάσεων. Το ίζημα δημιουργεί θολότητα, μειώνει το φως σε χαμηλότερα βάθη και αναστέλλει την ανάπτυξη βυθισμένων υδρόβιων φυτών και των ειδών που εξαρτώνται από αυτά όπως τα ψάρια και τα οστρακοδειδή. Υψηλά επίπεδα θολότητας αναστέλλουν και τα συστήματα καθαρισμού και πόσιμου νερού. Για τον έλεγχο των ιζημάτων, υπάρχουν τρόποι ελέγχου διάβρωσης ώστε να διατηρείται το έδαφος στα χωράφια, όπως το προστατευτικό στρώμα καλλιεργειών, η αμειψισπορά, φύτευση πολυετών φυτών και εγκατάσταση παρόχθιων προσκρουστήρων.

«Ο φώσφορος και το άζωτο είναι κύρια συστατικά σε πολλά γεωργικά λιπάσματα, χρησιμοποιείται δε και σε οικιστικά και εμπορικά ακίνητα. Οι επιστήμονες λένε ότι υπερβολικές ποσότητες οδηγούν σε ευτροφισμό, πολλαπλασιασμό των φυκιών και υποξία. Μεταφέρονται στις υδάτινες μάζες μέσω της διάβρωσης του εδάφους. Είναι εύλογο να αναπτυχθεί και να εφαρμοστεί σχέδιο διαχείρισης θρεπτικών ουσιών για να περιοριστεί η αλόγιστη χρήση τους», δήλωσε ο κ. Νικολόπουλος.

«Χορός» επικίνδυνων παθογόνων μικροβίων και ιών

Σε μολυσμένες απορροές είναι πιθανό να βρεθούν παθογόνοι παράγοντες, όπως Cryptosporidium parvum, Giardia, lamblia, Salmonella, Novovirus, άλλοι ιοί και παρασιτικά σκουλίκια (έλμινθες). Μπορεί επίσης να ανιχνευθούν και κολοβακτηρίδια, που χρησιμοποιούνται ευρέως και ως δείκτης ρύπανσης των υδάτων. Παθογόνα μπορεί να μολύνουν την απορροή λόγω κακής διαχείρισης της εκτροφής ζωικού κεφαλαίου, ελαττωματικών σηπτικών συστημάτων και ακατάλληλης χρήσης αποβλήτων κατοικίδιων ζώων.

http://nikosnikolopoulos.gr/rakita

Όποιος έχει ακόμη απορίες γιατί πήγε ο Αλαβάνος στον Άγιο Παντελεήμονα

Ας δεί αυτό:

GPO ΑΛΑΒΑΝΟΣ 2,8%.
MRB ΑΛΑΒΑΝΟΣ 3,4%
VPRC ΑΛΑΒΑΝΟΣ 3,3%

Ρόμπα το ΠΑΣΟΚ στην Κέρκυρα... εμεινε χωρίς υποψήφιο!!!

Μιας και ο επίσημος υποψήφιος (Σαρλής νομίζω λέγεται) κατέθεσε εκπρόθεσμα το φάκελο υποψηφιότητας!!!!

Καταληκτική ημερομηνία ήταν η 12 τη νύχτα την περασμένη Κυριακή και πήγαν τον φάκελο στις 12:13 όπως έγραψε η γραμματέας του Πρωτοδικείου... αποτέλεσμα:

Σήμερα το Πρωτοδικείο ανακήρυξε τους επίσημους υποψηφίους και μεταξύ αυτών δεν ήταν ο επίσημος υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ!!!

Φανταστείτε ότι αυτός ο άνθρωπος θα είχε εκλεγεί κατά πάσα πιθανότητα και δήμαρχος Κερκυραίων!!!

Μ αυτόν τον ωχαδερφισμό κυβερνάνε την Ελλάδα!!!

Από προθέσεις καλά πάνε....

Ο υπουργός Επικρατείας, Χάρης ΠαμπούκηςΚαλά και στον Αστακό είχαν πρόθεση να επενδύσουν αλλά τους έκαναν ρόμπα... από προθέσεις τίποτα άλλο

«Την πρόθεσή του να επενδύσει έως 5 δισ. δολάρια στην Ελλάδα επιβεβαίωσε το Κατάρ, μέσω κοινού ανακοινωθέν του επικεφαλής της επενδυτικής αρχής της χώρας και του υπουργού Επικρατείας, Χάρη Παμπούκη.

Ο υπουργός Επικρατείας, Χάρης Παμπούκης Το ανακοινωθέν εξεδώθη με αφορμή τη σημερινή, πρώτη, συνεδρίαση της κοινής επιτροπής που ιδρύθηκε μετά την υπογραφή του επενδυτικού μνημονίου από τις δύο χώρες. Στο ανακοινωθέν σημειώνεται ότι και τα δύο μέρη δεσμεύονται να συνεχίσουν τις επαφές τους και να εντείνουν τη συνεργασία τους.

Η επόμενη συνάντηση της επιτροπής θα γίνει το Νοέμβριο, στη Ντόχα του Κατάρ.»
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Τα ξοφλημένα γραμμάτια

Μπορεί να καταργήθηκαν -από τον GAP- οι δεξιώσεις στα προξενεία μας για την 28η Οκτωβρίου και τους ήρωες του ‘40 που έδωσαν τη ζωή τους για μια ελεύθερη πατρίδα, αλλά από τώρα και στο μέλλον θα γίνονται, αντί αυτών, δεξιώσεις για τον ήρωα GAP, που… ”υποδούλωσε” την Ελλάδα στην Τρόικα.

H συνέχεια στο http://www.aitolia.gr/?attachment_id=50992

Πολιτικά κόλπα του Αλαβάνου για να ανεβάσει τα καταρακωμένα ποσοστά του

Είσοδος τους Αλαβάνου στην Πλατεία Αγίου Παντελεήμονα παρέα με την αστυνομία, κρανοφόρους και καμεραμάν!!! Καραστημένο! πήγε εκεί ΕΠΙΤΗΔΕΣ για να προκαλέσει τους κατοίκους και να δημιουργηθούν επεισόδια...σκοπός τους η φωτογράφιση και η πολιτική εκμετάλλευση!!

H συνέχεια και το βίντεο στο greekalert.com

ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ

Απροστάτευτο άφησαν τα τοπικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας τον κο Ε. Στυλιανίδη κατά την επίσκεψη του κ. Δακή υποψηφίου για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Μελίτη Φλώρινας.

Συγκεκριμένα κατά την είσοδο του κυρίου Στυλιανίδη στο χώρο της εκδήλωσης και πριν παει στο κεντρικό τραπέζι μετά από παρέκκλιση κάποιων ?????????????? κάθισε σε τραπέζι του όποιου τα άτομα είναι υποστηρικτές και υποψήφιοι του Ασπρίδη αντιπάλου του κο Βοσκόπουλου στον οποίο έδωσε το χρίσμα η Νέα Δημοκρατία.

Αποτέλεσμα αυτού να ξεσπάσει αγανάκτηση των παρευρισκομένων και έντονος προβληματισμός στο χώρο και ειδικά μεταξύ των αγνών Νεοδημοκρατών που αγωνίζονται σε δήμο και περιφέρειά να νικήσει η Νέα Δημοκρατία και δεν αποβλέπουν σαν κάποιους άλλους πρόσκαιρα και περίεργα οφέλη!!!!!!!!!!!!.
Κυριε Μίλτο ξυπνήστε επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!


http://florinacity.blogspot.com/2010/10/blog-post_4829.html

Και επίσημο πλέον: Μετά τις εκλογές θα ανακοινώσει η EUROSTAT το έλλειμμα!!!!

Ενώ για όλες τις χώρες ανακοινώθηκε χθες για την Ελλάδα θα ανακοινωθεί στις 15 Νοεμβρίου. Προφανώς μετά από παράκληση του ΠΑΣΟΚ ώστε να μπορεί ανενόχλητο να ξανακλέψει την ψήφο των Ελλήνων με σύνθημα: «ΟΧΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ»... αλλά και πάλι τα ζώα θα τους πιστεψουν και θα τους ψηφίσουν... δεν υπάρχει αμφιβολία. Δείτε τι γράφει το ΒΗΜΑ:

Η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία, η οποία ανακοίνωσε χθες τα οριστικά στοιχεία για τη δημοσιονομική κατάσταση του κάθε κράτους της Ευρωπαϊκής Ενωσης την περίοδο 2006-2009, δήλωσε πως σε ό,τι αφορά τα ελληνικά θα τα δημοσιοποιήσει περί τα μέσα Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, δε, αφού ολοκληρωθεί η ποιοτική αξιολόγησή τους από τις υπηρεσίες των Βρυξελλών και αφού δημοσιευθεί η συναφής προς το ζήτημα ετήσια έκθεση του ελληνικού Ελεγκτικού Συνεδρίου, την οποία, ασφαλώς, από ό,τι φαίνεται, θα λάβει υπ΄ όψιν.

Με βάση πάντως τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η Εurostat, αν το ελληνικό δημοσιονομικό έλλειμμα αποδειχθεί ότι το 2009 ήταν υπέρτερο του 15% του ΑΕΠ, η Ελλάδα «παίρνει την πρωτιά» από την Ιρλανδία, της οποίας εκτιμήθηκε στο 14,4%. Μια πρωτιά ασφαλώς προσωρινή, αφού για το 2010 η Ιρλανδία έχει ήδη προϊδεάσει τους εταίρους της ότι «βλέπει» το έλλειμμά της να εκτινάσσεται σε αστρονομικά επίπεδα, ήτοι περί το 32% του ΑΕΠ. Κατά τα άλλα με βάση τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η Εurostat τα δεκατρία από τα δεκαέξι κράτη-μέλη της ευρωζώνης κατέγραψαν το 2009 δημοσιονομικά ελλείμματα πάνω από το όριο του 3% του ΑΕΠ, ενώ δέκα κράτη κατέγραψαν χρέος υψηλότερο από το όριο του 60% του ΑΕΠ που ορίζει το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, τα υψηλότερα δημοσιονομικά ελλείμματα στην ΕΕ το 2009 σημείωσαν οι: Ιρλανδία (14,4%), Βρετανία (11,4%), Ισπανία (11,1%), Λετονία (10,2%), Πορτογαλία (9,3%), Λιθουανία (9,2%), Ρουμανία (8,6%), Σλοβακία (7,9%), Γαλλία (7,5%), Πολωνία (7,2%).

Τα χαμηλότερα δημοσιονομικά ελλείμματα σημείωσαν το Λουξεμβούργο (0,7%), η Σουηδία (0,9%) και η Εσθονία (1,7%).

Εξάλλου, το υψηλότερο δημοσιονομικό χρέος στην ΕΕ το 2009 κατέγραψαν η Ιταλία (116%), το Βέλγιο (96,2%), η Ουγγαρία (78,4%), η Γαλλία (78,1%), η Πορτογαλία (76,1%), η Γερμανία (73,4%), η Μάλτα (68,6%), η Βρετανία (68,2%), η Αυστρία (67,5%), η Ιρλανδία (65,5%) και η Ολλανδία (60,8%). Το χαμηλότερο δημοσιονομικό χρέος κατέγραψαν η Εσθονία (7,2%), το Λουξεμβούργο (14,5%), η Βουλγαρία (14,7%), η Ρουμανία (23,9%) και η Λιθουανία (29,5%).

Στις 15 Νοεμβρίου
Για την Ελλάδα τα οριστικά στοιχεία για το έλλειμμα της περασμένης χρονιάς, αλλά και οι προβλέψεις για το 2010 και τα αντίστοιχα μεγέθη για την πορεία του δημόσιου χρέους θα ανακοινωθούν ως τα μέσα Νοεμβρίου και θα αποτελέσουν τη βάση για τις συζητήσεις με την τρόικα για την κατάρτιση του νέου προϋπολογισμού. Ειδικό βάρος στην αποκρυστάλλωση των τελικών μεγεθών θα έχει αυτή τη φορά και η έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τα πεπραγμένα του 2009 καθώς, η Εurostat ζήτησε τη συνδρομή της ελεγκτικής αρχής για να βρει άκρη στα στατιστικά στοιχεία που έχουν παρουσιαστεί από το υπουργείο Οικονομικών και τη Στατιστική Υπηρεσία κατά το παρελθόν.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=19&artId=362649&dt=23/10/2010#ixzz13AX9KBuh

Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΣΤΙΣ… ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ

Δημιουργία Γραφείου Δήμου Βόλβης στις Βρυξέλλες

Σύμβολο αποκέντρωσης, η παρουσίαση του προγράμματος του συνδυασμού από την μικρότερη πληθυσμιακά έδρα δήμου, τον Προφήτη

«Η επιλογή του Προφήτη και του δήμου Εγνατίας για την πρώτη κυκλοφορία του προγράμματός μας, δεν ήταν ούτε τυχαία ούτε συμπτωματική. Έγινε γιατί θέλαμε επιλέγοντας το μικρότερο σε πληθυσμό δήμο να στείλουμε το μήνυμα του που θα ρίξουμε το μεγάλο μας βάρος. Να στείλουμε το μήνυμα της ισόρροπης ανάπτυξης. Να σας προϊδεάσουμε για το πώς θα διοικήσουμε σε λίγους μήνες από σήμερα. Κοντά στον κάθε πολίτη. Δίπλα σε κάθε χωριό…». Με τα λόγια αυτά ο υπ. δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης, αναφέρθηκε στην ομιλία του στον Προφήτη, όπου παρουσίασε το Στρατηγικό Σχέδιο για την ανάπτυξη του δήμου Βόλβης, του συνδυασμού «Νέα αρχή. Μαζί για το αύριο».

Η νέα οικονομική πραγματικότητα του «Καλλικράτη», απαιτεί και προσέγγιση πόρων από άλλες πηγές, όπως είναι κυρίως η Ευρωπαϊκή Ένωση. Για το σκοπό αυτό, ο κ. Γαλαμάτης ανακοίνωσε ότι προβλέπεται η δημιουργία γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Αναπτυξιακών Παρεμβάσεων του δήμου Βόλβης στις Βρυξέλλες, με τη μόνιμη παρουσία εξειδικευμένου υπαλλήλου, ο οποίος θα έχει ως μοναδικό αντικείμενο την αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων.

Ο κ. Γαλαμάτης τόνισε ότι «το στρατηγικό μας σχέδιο για την ανάπτυξη του δήμου Βόλβης λαμβάνει υπόψη τις αρχές της ισόρροπης ανάπτυξης και της δίκαιης κατανομής του πλούτου, των θέσεων δουλειάς, των υπηρεσιών, των κοινωνικών παροχών». Και πρόσθεσε: «δεν επιλέγουμε απλώς ένα Δήμαρχο για την περιοχή μας. Επιλέγουμε τον άνθρωπο που θα έχει την ικανότητα να διαχειριστεί με επάρκεια, με γνώση, με σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα το σημαντικό ρόλο που αναλαμβάνει», σημειώνοντας ότι «χρειάζονται νέοι άνθρωποι, με σύγχρονες ιδέες, με έντιμη διαχείριση και καλά δουλεμένα προγράμματα».

Το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης δομείται σε 5 ενότητες-άξονες: διοικητική & οικονομική αναδιάρθρωση, έργα υποδομής & χωροταξικός σχεδιασμός, τουριστική ανάπτυξη & επιχειρηματικότητα, αγροτική - κτηνοτροφική ανάπτυξη & αλιεία, ποιότητα ζωής & περιβάλλον.

Σχεδόν στα ισια ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και ΓΑΠ-ΣΑΜΑΡΑΣ

Η δημοσκόπηση της GPO σε κάρτες:

http://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/1_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/3_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/4_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/6_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/6_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/6_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/8_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/9_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/11_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/12_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/13_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/14_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/15_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/16_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/17_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/18_598x.jpghttp://assets.tovima.gr/files/PhotoAlbums/598/thumbs/20_598x.jpg

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΡΑΚΟΥ

Σειρά επαφών στο νομό Λακωνίας και συγκεκριμένα στο Γύθειο, πραγματοποίησε την Παρασκευή 22/10 ο Υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και επικεφαλής του συνδυασμού «ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» Δημήτρης Δράκος, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Παναγιώτη Φαρλέκα και υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους.

Πρώτος σταθμός της περιοδείας των Δ. Δράκου και Π. Φαρλέκα ήταν η αγορά του Γυθείου, όπου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με ένα μεγάλο αριθμό τοπικών εμπόρων και παραγωγών οπωροκηπευτικών, εξετάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις στη Γεωργία, επικεντρώνοντας στα προβλήματα που απασχολού ντον κλάδο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα ζητήματα του τοπικού εμπορίου νοπών φρούτων και λαχανικών.

Στην συνέχεια οι Δ. Δράκος και Π. Φαρλέκας συναντήθηκαν με εκπροσώπους τοπικών φορέων του Γυθείου, ενώ μαζί με τους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους περπάτησαν στο μεγαλύτερο μέρος της πόλης του Γυθείου, κάτι που είχαν πραγματοποιήσει και στην προηγούμενη περιοδεία τους. Οι υποψήφιοι Περιφερειάρχης και Αντιπεριφερειάρχης, επισκέφθηκαν καταστήματα, συζήτησαν με τους ιδιοκτήτες και τους υπαλλήλους τους για τα προβλήματα της Οικονομίας καιτου Εμπορίου κάτω από τη σκιά της πολιτικής του Μνημονίου, ενώ το ίδιο θέμα κυριάρχησε και στις συζητήσεις που είχαν με εκατοντάδες κατοίκους του Γυθείου.

Το απόγευμα ο Δ. Δράκος πραγματοποιεί συνάντηση στο Επιμελητήριο Λακωνίας και στη συνέχεια μεταβαίνει στην Αερόπολη, όπου πραγματοποιεί προγραμματισμένη ομιλία. Αμέσως μετά θα επιστρέψει στο Γύθειο, για να μιλήσει στην κεντρική πλατεία.

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟ

Το Σάββατο 23/10 ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και επικεφαλής του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Δημήτρης Δράκος, μαζί με τον Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και βουλευτή Αρκαδίας Ανδρέα Λυκουρέντζο και τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Κώστα Μανδρώνη, καθώς και και υποψήφιους συμβούλους του, θα πραγματοποιήσουν περιοδεία στην Κάτω Αγορά της Τρίπολης.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, οι Δ. Δράκος, Κ. Μανδρώνης και υποψήφιοι σύμβουλοι, θα περιοδεύσουν στην Κυνουρία και συγκεκριμένα στα χωριά Ξηροπήγαδο, Βέρβενα, Μελιγού, Κούτρουφα, Κορακοβούνι, Αγ. Ανδρέας και στις 7 μ.μ. ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου θα πραγματοποιήσει ομιλία στο Παράλιο Άστρος.

22 Οκτωβρίου 2010

Που είναι τα λεφτά και η πράσινη διαφάνεια ρε ΠΑΣΟΚοι;

Σε αυτή τη σελίδα (http://ekloges.ypes.gr/diafaneia/index.html) οι υποψήφιοι πρέπει να δηλώνουν τα έσοδα και τα έξοδα που έχουν κατά τον προεκλογικό τους αγώνα.

Ο Κικίλιας έχει μέχρι στιγμής δηλώσει:

Σύνολο Εσόδων: 52.000,00 € Σύνολο Δαπανών: 49.033,55 €

ΠΟΣΟ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΙ ΔΥΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;
Ο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο "ΜΑΪΜΟΥ";

0 (ΜΗΔΕΝ) ο ένας και 0 (ΜΗΔΕΝ) και ο άλλος
Μέχρι τώρα δεν έχουν χαλάσει ούτε ένα ευρώ!!!

Δείτε εδώ τον αυθεντικό ΠΑΣΟΚο και εδώ τον "μαϊμού" ΠΑΣΟΚο που ψήφισε παρόν στο μνημόνιο αλλά ψήφισε όλα τα νομοσχέδια που ήρθαν στη Βουλή επί τη βάση του μνημονίου...

Δείχνουν έμπρακτα που την έχουν γραμμένη τη διαφάνεια που ευαγγελίζεται ο αρχηγός τους...

στα πράσινα παπάρια τους

Τι έγινε ρε μάγκες ; Γαργάρα ;

Αφήσαμε ολόκληρη την εβδομάδα για να μπορούμε σήμερα να σας αποδείξουμε
ότι το κατεστημένο που ρίχνει συστηματικά στάχτη στα μάτια των Ελλήνων
βρίσκεται σε διατεταγμένη αποστολή.

Οι "σάπιοι" που πανηγύριζαν τον Οκτώβριο επειδή έδειξαν ακόμα μια φορά
τα δόντια τους και ανέτρεψαν μια κυβέρνηση στην Ελλάδα,
απέδειξαν και πάλι πόσο κατευθυνόμενοι και εγκάθετοι είναι.

Δείτε τώρα.

Έγγραφο που δημοσιεύτηκε στη sfedona.gr :

Και δείτε τώρα και την απάντηση που δημοσιεύτηκε ακριβώς μια ημέρα μετά.

Στην απάντηση γίνεται λόγος για σφάλμα που προήλθε από το δαίμονα
του τυπογραφείου του γραφείου.

Θα τρελαθούμε τελείως;

Αυτός ο μαλάκας ο δαίμονας παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου
στη γραμματεία ερωτήσεων της Βουλής ;

Τι στο διάτανο δαίμονας είναι αυτός που έγραψε ένα ολόκληρο
κείμενο με πρόλογο, κυρίως θέμα και επίλογο ;

"Δαίμων του τυπογραφείου" λέμε συνήθως
για κανένα ορθογραφικό λάθος,
για κανέναν λάθος τίτλο,
για καμιά λάθος φωτογραφία,
για καμιά λάθος ημερομηνία.

Δεν λέμε κυρία Kathrin για ολόκληρο κείμενο που εκφράζει και περιέχει
συγκεκριμένη θέση επί συγκεκριμένου θέματος !


Τι δαίμονας είναι αυτός που έγραψε ολόκληρο κείμενο ;

Ο Νοσφεράτου αυτοπροσώπως ;

Τι έκανε αυτός ο δαίμονας ;

Καβάλησε τη συνεργάτιδα ολόκληρη και της έπιασε το χέρι, έγραψε το κείμενο
και το πήγε στη Βουλή να πάρει πρωτόκολλο ;

Ποιος δαίμονας κάθισε και σκέφτηκε και μετά αποφάσισε μόνος του
να ζητήσει την αντικατάσταση του έργου της μαρίνας στο Λουτράκι
κάτι που όλως τυχαίως αποτελεί τη μια εκ των δύο
αντιμαχόμενων αντιλήψεων στην περιοχή ;

Κάνετε πλάκα στον ελληνικό λαό ;

Ποιον κοροϊδεύετε ;

Γρήγορα εξορκισμό της συνεργάτιδος και άμεσο ευχέλαιο
στο γραφείο με νερό από την Παναγιά την Τούμπα herself !

Λοιπόν, επειδή δεν είναι όλα χαβαλές και πλάκα,
αυτά περί δαιμόνων είναι για γέλια.

Το κείμενο είναι αρτιότατο, πλήρες και συγκεκριμένο.

Θα μάθουμε ποτέ, ποιος πραγματικά έγραψε το κείμενο ;

Έστω, ποιος είναι ο Νοσφεράτου ;

Τι εξυπηρετούσε ένα τέτοιο κείμενο λίγες ημέρες πριν τις εκλογές ;

Τι εξυπηρέτησε η απάντηση της επόμενης ημέρας και η άγαρμπη κωλοτούμπα ;

Που είναι όλες οι δημοσιογραφάρες της Κορινθίας και των Αθηνών ;

Προς τι η γαργάρα κυρίες και κύριοι ;

Αν το έκανε αυτό βουλευτής της ΝΔ θα το είχατε στείλει εσείς οι ίδιοι στα γνωστά κανάλια και στις γνωστές φυλλάδες κατά την προσφιλή τακτική
οσφυοκαμψίας πολλών από εσάς ;

Ναι ή όχι ;

Νιώθετε έστω λίγη ντροπή ;

Νιώθετε έστω λίγο άσχημα όταν αποκαλύπτεται ο ρόλος που αρκετοί επιτελείτε;

Κυρία Kathrin, φταίει το korinthix μετά;

Το άτιμο το διαόλι λέτε να ρίχνει που και που καμία μπίλια;


http://korinthix.blogspot.com/2010/10/blog-post_22.html

Ο Γιώργος "κρυπτόμενος" και ο Σαμαράς "πόρτα-πόρτα"..

Την περασμένη Κυριακή ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε την Λάρισα. Τρία ήταν τα κύρια σημεία της επίσκεψης του Γιώργου Παπανδρέου στη Λάρισα:
- Εγκλωβίσθηκε στο ξενοδοχείο Imperial, περιστοιχιζόμενος από κομματικά στελέχη.
- Απομονώθηκαν οι διαδηλωτές μακρυά από το Ξενοδοχείο και τέλος
- Ο πρωθυπουργός φυγαδεύτηκε μέσω Δομοκού κατά την επιστροφή του στην Αθήνα, για να μην έρθει σε επαφή με τους διαδηλωτές στα διόδια Πελασγίας.

Σε αντιδιαστολή με τον πρωθυπουργό, ο Σαμαράς πραγματοποιεί τριήμερη επίσκεψη σε όλους τους νομούς της Θεσσαλίας.


Σήμερα βρέθηκε στην Λάρισα όπου μετά τις συναντήσεις που είχε με τον Νομάρχη Λάρισας, κ. Λ. Κατσαρό και τον Δήμαρχο Λάρισας, κ. Κ. Τζανακούλη (Δημαρχείο Λάρισας), περπάτησε στο κέντρο της Λάρισας για μια ώρα. Μίλησε με τον κόσμο, με τους εμπόρους και άκουσε τα προβλήματά τους. Πόρτα-πόρτα πήγε ο πρόεδρος της Ν.Δ, στα μαγαζιά, στις καφετέριες στο κέντρο της Λάρισας, πριν καταλήξει στο εκλογικό κέντρο του υποψήφιου περιφερειάρχη Κώστα. Αγοραστού.

Δείτε σε αποκλειστικότητα φωτογραφίες από την σημερινή επίσκεψη στη Λάρισα.

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_7590.html

Λεφτά υπάρχουν για επιτροπές της Αννούλας Διαμαντοπούλου

Όλα τα είχε η Μαριορή ο φερετζές της έλειπε, έτσι η Αννούλα είπε να κάνει μια επιτροπή για τα καλλιτεχνικά σχολεία για να βολευτούν μερικοί πρασινοφρουροί... για τρία χρόνια!!! Τόσο καιρό θα λειτουργεί η επιτροπή που σκοπός της είναι να κάνει προτάσεις για την αναβάθμισή τους και τη σωστή λειτουργία τους!!!...

Για να δικαιολογήσουν τα τρία χρόνια έβαλαν στους σκοπούς και την εποπτεία και την αξιολόγηση των σχολείων αυτών λες και το υπουργείο δεν έχει υπαλλήλους που θα μπορούσαν να τα αξιολογούν...


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLaZK-ykkG3nJDjSEQVYrmhsD2TOXBSyet7x3g68nptzFJg6zBOiTqFKWNBi9KO5ZHnSaSKSw11xOt9Fki8nGk4eQP_dPJeiyYbaKVFgntgakYLlCr6yF1IT9QJaVtA_Peiapocmn4M3KL/s1600/diama.JPG

Επιστρέφει στον ΠΑΟΚ τη Δευτέρα ο Γκαρσία... είπαμε η πρέζα δεν κόβεται εύκολα

Αίσιο τέλος θα έχει η ιστορία που δημιουργήθηκε μέσα στην εβδομάδα με τον Πάμπλο Γκαρσία, καθώς ο μάνατζερ του Ουρουγουανού άσου συναντήθηκε με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ και το θέμα θα πρέπει να θεωρείται λήξαν.

"Πολύ κακό για το τίποτα", θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος του κειμένου, αφού το θέμα που δημιουργήθηκε μέσα την εβδομάδα με την συμπεριφορά του Πάμπλο Γκαρσία στην προπόνηση της Δευτέρας, τελειώνει αναίμακτα.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο μάνατζερ του 33χρονου μέσου συναντήθηκε με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ την Πέμπτη το απόγευμα στην Ισπανία και έλυσαν την παρεξήγηση που δημιουργήθηκε.

Μάλιστα ο ποδοσφαιριστής αναμένεται να επιστρέψει στην Θεσσαλονίκη είτε την την Παρασκευή το βράδυ, είτε το Σάββατο. Την Δευτέρα θα συναντηθεί με τους ανθρώπους της διοίκησης και έτσι θα μπει ένα τέλος στην παρεξήγηση.

Ακόμα δεν είναι γνωστό αν θα του επιβληθεί κάποιο πρόστιμο για την συμπεριφορά του, αλλά αυτό είναι καθαρά διαδικαστικό θέμα.

Δήλωση Ι. Βρούτση και Χ. Σταϊκούρα για τις εξαγγελίες του ΓΑΠ για τις συντάξεις

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης και ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, μετά την εξαγγελία του Πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου για οικονομική ενίσχυση σε χαμηλοσυνταξιούχους έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

«Ο κ. Πρωθυπουργός εξήγγειλε χθες, όπως άλλωστε συνηθίζει προεκλογικά, οικονομική ενίσχυση σε χαμηλοσυνταξιούχους.

Όμως, την ίδια στιγμή, η ίδια Κυβέρνηση, περικόπτει στο Προσχέδιο του Προϋπολογισμού την έκτακτη ενίσχυση κοινωνικής αλληλεγγύης από τα 100 εκατ. ευρώ που ήταν στο «Μνημόνιο» στα 11 εκατ. ευρώ για το 2010.

Η πλήρης αντίφαση. Ο απόλυτος Κυβερνητικός πανικός.

Ο Πρωθυπουργός αποφάσισε να «λύσει» τα κοινωνικά προβλήματα που δημιούργησε η κυβέρνησή του, μέσα στις λίγες ημέρες της προεκλογικής περιόδου!!

Έτσι, αφού –υποτίθεται βέβαια- πρώτα «έλυσε» τα προβλήματα των ανέργων, με τα Προγράμματα του ΟΑΕΔ -που για πολλοστή φορά εξήγγειλε- έρχεται τώρα να «λύσει» και τα προβλήματα των χαμηλοσυνταξιούχων, με την εξαγγελία μιας έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης, για το τέλος του χρόνου και μάλιστα χωρίς να προσδιορίζει επακριβώς το ύψος της.

Η εξαγγελία αυτή, όμως, δεν ξεγελά κανέναν.

Είναι προεκλογική, ακραία λαϊκίστικη, σχεδόν προσβλητική για τους Έλληνες συνταξιούχους.

Αφού, πρώτα στέρησε τις συντάξεις από τους Συνταξιούχους και τους γέμισε ανασφάλεια και αβεβαιότητα για το μέλλον, έρχεται σήμερα και τους υπόσχεται ψίχουλα.

Οι χαμηλοσυνταξιούχοι, όμως, δεν θέλουν φιλοδωρήματα. Θέλουν πίσω τις συντάξεις τους και την αξιοπρέπειά τους».

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ: «ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΑ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ»

Στο κατάμεστο κέντρο «Λιμάνι», στο Σταυρό Θεσσαλονίκης, μίλησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Δήμαρχος Αγίου Γεωργίου Άγγελος Φραντζής, ο υποψήφιος Δήμαρχος Βόλβης και πρώην βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ Δημήτρης Γαλαμάτης, η Δήμαρχος Αρέθουσας Άννα Βασιλειάδου καθώς και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών.

Στην ομιλία του, ο κ. Ψωμιάδης επιχείρησε έναν απολογισμό του «πλούσιου», όπως το χαρακτήρισε, έργου της Νομαρχίας στους 6 Δήμους που θα συγκροτήσουν από 1ης Ιανουαρίου το νέο Δήμο Βόλβης. Όπως είπε: «Έγιναν πολλά, μπορούν και πρέπει να γίνουν περισσότερα» και επισήμανε ότι η περιφέρεια του νομού μας πρέπει να αποτελέσει ισχυρό πόλο ανάπτυξης. «Δεν ξεχνώ τις καταστροφές του 2006» σημείωσε, ενώ έκανε ειδική αναφορά στο θέμα της σχολικής στέγης, στην κατασκευή αθλητικών έργων που είτε ολοκληρώθηκαν, είτε βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και στα αντιπλημμυρικά έργα που δρομολογήθηκαν τα τελευταία χρόνια.

Για την λίμνη Βόλβη, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας τόνισε ότι απαιτείται αυξημένη προσοχή προκειμένου να διαφυλαχθεί το οικοσύστημα της περιοχής. «Εμείς υποβάλαμε αίτημα στο ΕΣΠΑ (ΕΠΑΛ) και περιμένουμε την έγκριση για τη δημιουργία τεσσάρων σκαλών στη λίμνη, σαν πρώτο βήμα για την τουριστική της αξιοποίηση».

Μεταξύ άλλων εστίασε στην ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος, στην προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και στην επιδιωκόμενη τόνωση της απασχόλησης. Απαραίτητη προϋπόθεση για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, σύμφωνα με τον κ. Ψωμιάδη, είναι η αποτελεσματική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων πλευρών του τουρισμού. «Έχουμε στα χέρια μας ένα πολύτιμο κεφάλαιο, το φυσικό και πολιτιστικό θησαυρό της περιοχής. Ο Στρυμονικός Κόλπος, η Ασπροβάλτα, τα Βρασνά, ο Σταυρός, είναι το διαμάντι της Θεσσαλονίκης. Η αυξημένη, όμως, δυναμική του νέου δήμου, επιτάσσει την περαιτέρω αξιοποίηση της λίμνης Βόλβης, την προώθηση του θρησκευτικού τουρισμού μέσω της ανάδειξης θρησκευτικών μνημείων, όπως του βήματος του Αποστόλου Παύλου και του βυζαντινού Ναού της Αγίας Μαρίνας, του ιαματικού τουρισμού στα Λουτρά Απολλωνίας καθώς και του αγροτουρισμού, ιδιαίτερα στην περιοχή των σημερινών δήμων Αρέθουσας και Εγνατίας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, αναφέρθηκε και αυτός στις δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης του νέου δήμου Βόλβης. «Τα ιαματικά λουτρά της Απολλωνίας, τα Μακεδονικά Τέμπη, η λίμνη της Βόλβης και φυσικά το θαλάσσιο μέτωπο Σταυρού-Ασπροβάλτας είναι περιοχές τις οποίες θέλουμε να εκμεταλλευτούμε τουριστικά για να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες. Η Εγνατία έχει μειώσει σημαντικά την απόσταση από τη Θεσσαλονίκη και αυτό το πλεονέκτημα πρέπει να το αξιοποιήσουμε για να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση στο νέο δήμο Βόλβης».

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΩΝ ΥΠ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ

Στο πλαίσιο της περιοδείας του σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία ο υπ. Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης συνεχίζει τις επισκέψεις του στους 38 νέους Δήμους, όπως διαμορφώθηκαν από το σχέδιο «Καλλικράτης».

Το πρόγραμμα του κ. Ψωμιάδη έχει ως εξής:

  • Σήμερα Παρασκευή 22/10 στις 7.30 το απόγευμα, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Γιάννη Μωυσιάδη και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί τις Σέρρες και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο ξενοδοχείο Elpida Resort.
  • Το Σάββατο 23/10 στις 9 το βράδυ, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, έχοντας κύρια προτεραιότητα τη νεολαία και τα προβλήματα της, διοργανώνει συνάντηση με τους νέους της πόλης στο καφέ «Τribeca» (Λεωφόρο Νίκης). Στη συνάντηση θα παραβρεθούν ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας και υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι.
  • Την Κυριακή 24/10 στις 11 το πρωί, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, θα επισκεφθεί το Ωραιόκαστρο και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Rose Garden (Παλαιόκαστρο). Στις 6 το απόγευμα της ίδιας ημέρας, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, ο κ. Ψωμιάδης θα επισκεφθεί τη Σίνδο και θα μιλήσει σε ανοικτή συγκέντρωση στο Συνεδριακό Κέντρο Σίνδου.

Το ανέκδοτο της ημέρας

Είναι σήμερα αθλητικό και έρχεται από τον υπέργηρο (έτσι εξηγείται) πλέον προπονητή της Οσέρ, Γκι Ρου:

"Μεγάλος παίκτης ο Μπουμσόνγκ"

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Γκι Ρου για τον Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ τον οποίο χαρακτήρισε "εξαιρετικό αμυντικό". Ποιος είναι ο λόγος κατά τον Γάλλο προπονητή που ο συμπατριώτης του ακόμα δεν έχει δείξει τι αξίζει.

Ο 72χρονος πρώην προπονητής της Οσέρ (επί... 44 συνεχόμενα χρόνια) μίλησε στην εφημερίδα "Εξέδρα" για τον στόπερ του Παναθηναϊκού που έχει αμφισβητηθεί έντονα στους πρώτους του μήνες στην Ελλάδα.Αναλυτικά τα όσα είπε ο Γκι Ρου:

"Πέρσι έμεινε για μεγάλο διάστημα λόγω τραυματισμού κάτι που έχει επιπτώσεις σε βάθος χρόνου. Χρειάζεται καιρός για να βρει τα πατήματα του. Και έπειτα μην ξεχνάτε ότι ο Μπουμσόνγκ ερχόμενος στην Ελλάδα βρέθηκε σε ένα διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που ήξερε. Μια περίοδος προσαρμογής είναι απαραίτητη, αν και ξέρω ότι εσείς οι Μεσόγειοι είστε ανυπόμονοι.

Ο Μπουμσπόνγκ θα τα πάει μια χαρά, είναι ένας μεγάλος παίκτης. Ένας εξαιρετικός αμυντικός. Θυμάμαι ένα παιχνίδι του με τη Λιόν κόντρα στη Ρεάλ, ήταν τέλειο. Δεν το κάνει αυτό ένας μέτριος παίκτης. Θα δείτε όσο περνάει ο καιρός, θα γίνεται όλο και καλύτερος".

Τέλος ο Γκι Ρου δεν παρέλειψε να πει και μια κουβέντα για τον Τζιμπρίλ Σισέ τον οποίο χαρακτήρισε ως "ποδοσφαιριστή τοπ κλάσης".

Το φιάσκο του Αστακού και η αντιμετώπιση του από τον κυβερνητικό τύπο

Ιδιαίτερα "αιχμηρά" ήταν τα πρωτοσέλιδα των γνωστών αντικειμενικών εφημερίδων για την παταγώδη αποτυχία του Παμπούκη και του ΠΑΣΟΚ με την ακύρωση της επένδυσης στον Αστακό από το Κατάρ.

Υποβάθμιση του θέματος στο ΕΘΝΟΣ και ούτε μια λέξη στο εξώφυλλο των Νέων και της Ελευθεροτυπίας. Έντυπα ταγμένα στο Κίνημα!!!

Κάντε κλικ για μεγέθυνση

citizengr.wordpress.com

Βασίλης Μιχαλολιάκος: Περιοδεία στα Καμίνια

Στην περιοχή των Καμινίων περιόδευσε χθες, o υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά, και επικεφαλής του συνδυασμού «Μας Ενώνει ο Πειραιάς», Βασίλης Μιχαλολιάκος.

Ο κ. Μιχαλολιάκος έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από τους κατοίκους των Καμινίων, ενώ αφιέρωσε πολύ χρόνο στη συνομιλία του με τους καταστηματάρχες και τους νέους που συνάντησε κατά την περιοδεία του, ακούγοντας με προσοχή, τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους.

Ο κ. Μιχαλολιάκος, τόνισε ότι θα συμβάλει τα μέγιστα για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των Καμινίων και μια από τις προτεραιότητές του θα είναι η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Ν.Φάληρο έως τον Πειραιά με τη δημιουργία ενός ακόμα σταθμού στα Καμίνια για τη διασφάλιση συνθηκών ασφαλούς διέλευσης πεζών και οχημάτων και την αναβάθμιση των γειτονικών περιοχών.

Ν. ΓΙΟΥΤΙΚΑΣ -Υπ. Δήμαρχος Δέλτα- ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΙΝΔΟΥ

Αυτό που θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω σήμερα είναι, ότι η Σίνδος και γενικότερα η δημοτική ενότητα του Εχεδώρου, θα είναι η πρώτη μεταξύ ίσων, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα ισόρροπης ανάπτυξης του νέου Δήμου Δέλτα.

Ο Εχέδωρος, η Χαλάστρα και ο Αξιός και οι δημοτικές κοινότητες που τις απαρτίζουν, θα αντιμετωπίζονται με ισονομία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν θα με απασχολούν το ίδιο και θα επιδιώκω να τα λύνω άμεσα.”

Αυτό υπογράμμισε Υποψήφιος Δήμαρχος Δέλτα Νίκος Γιουτίκας στην ομιλία του, στα εγκαίνια του Εκλογικού Κέντρου του συνδυασμού «ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΕΛΤΑ» που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 21 Οκτ 2010, στη Σίνδο.

Αθρόα ήταν η προσέλευση των φίλων του συνδυασμού «ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΕΛΤΑ» που παρακολούθησαν την εκδήλωση. Είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους υποψηφίους που συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο, να ανταλλάξουν απόψεις και να καταθέσουν προτάσεις, που θα μπορούσε να υλοποιήσει η νέα δημοτική αρχή.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΡΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/10

Επισκέψεις σε φορείς και υπηρεσίες του νομού Αργολίδας και συγκεκριμένα στην πόλη του Ναυπλίου, πραγματοποίησε το πρωί της Πέμπτης 21/10 ο επικεφαλής του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ και υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Δράκος συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Βασίλη Σωτηρόπουλο και υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους.

Πρώτος σταθμός της περιοδείας των Δ. Δράκου και Β. Σωτηρόπουλου στο Ναύπλιο, ήταν η Αστυνομική Διεύθυνση. Εκεί οι υποψήφιοι Περιφερειάρχης και Αντιπεριφερειάρχες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν εκτενώς για το μείζον ζήτημα της λαθομετανάστευσης, όπως εξάλλου και της εντεινόμενης κατά το τελευταίο διάστημα εγκληματικότητας, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό την οικονομική κρίση. Ένα δεύτερο ζήτημα το οποίο εξετάστηκε στις συζητήσεις που είχαν οι Δ. Δράκος και Β. Σωτηρόπουλος με τους προϊσταμένους της Διεύθυνσης, είναι το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης εμψύχου δυναμικού σε ενστόλους, κάτι που καθιστά την καθημερινή αστυνόμευση όλο και δυσκολότερη.

Τέλος, ετέθη το ζήτημα σύστασης Αστυνομικού Τμήματος στο Λυγουριό, κάτι που αποτελεί αίτημα ετών της τοπικής κοινωνίας και των φορέων προς την κεντρική διακυβέρνηση. Ο Δ. Δράκος τόνισε στους συνομιλητές του ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες δυνατότητες για στενή συνεργασία μεταξύ της Ελληνικής Αστυνομίας και της νέας, αιρετής διοιίκησης της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με στόχο πάντοτε την ασφάλεια του πολίτη και την τήρηση της ευνομίας και της ευταξίας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΡΙΣΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ

Αμέσως μετά την Αστυνομική Διεύθυνση, οι Δ. Δράκος και Β. Σωτηρόπουλος επισκέφθηκαν το Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου και πραγματοποίησαν συνάντηση με γιατρούς, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό, κατά τη διάρκεια της οποίας, έλαβαν πλήρη ενημέρωση για τα προβλήματα που καταγράφονται στον χώρο της Δημόσιας Υγείας.

«Οι ανάγκες για περίθαλψη σε όλους του πολίτες, αλλά και οι ελλείψεις σε ιατρικό προσωπικό αλλά και σε βασικά νοσοκομειακά υλικά, καθιστούν δύσκολη την καθημερινότητα τόσο των εργαζομένων, όσο και των νοσηλευομένων. Εμείς, εξασκώντας τα νέα μας καθήκοντα στην Περιφέρεια, θα πιέσουμε προς πάσα κατεύθυνση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, προκειμένου να μπορέσουμε να προσφέρουμε σε επίπεδο Περιφέρειας άριστες υπηρεσίες φροντίδας υγείας» υπογράμμισε ο Δ. Δράκος.

ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ναυπλίου ήταν ο επόμενος σταθμός για τους Δ. Δράκο και Β. Σωτηρόπουλο, όπου εκεί συνάντησαν πολλά μέλη του προσωπικού που δούλευαν στη βάρδια. Η συζήτηση που ακολούθησε, περιστράφηκε γύρω από ζητήματα πυρασφάλειας, αλλά και τη γενικότερη κατάσταση που διαμορφώνεται γύρω από θέματα πρόληψης και κατάσβεσης, ειδικά τους λεγόμενους επικίνδυνους μήνες. Δεδομένου ότι οι ανάγκες υποστήριξης σε έμψυχο δυναμικό κατά τις επιχειρήσεις κατάσβεσης είναι αυξημένες, ο Δ. Δράκος σημείωσε ότι «η Περιφέρεια θα είναι πάντα δίπλα στις μάχες με τις φλόγες και θα υπάρξει ειδική ομάδα υποστήριξης ώστε να συμβάλει στο κοινωνικό έργο που διατελούν οι πυροσβέστες.»

Στη συνέχεια οι Δ. Δράκος και Β. Σωτηρόπουλος περπάτησαν στην κεντρική αγορά του Ναυπλίου, όπου επισκέφθηκαν πολλά καταστήματα, ενώ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με έναν μεγάλο αριθμό πολιτών.

ΣΕ ΓΥΘΕΙΟ ΚΑΙ ΛΑΚΩΝΙΑ ΜΕ ΦΑΡΛΕΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Το βράδυ της Πέμπτης 21/10 στις 8.00 μ.μ. στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Τρίπολης ο Δημήτρης Δράκος παρουσιάζει επίσημα το συνδυασμό ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, με τους πέντε υποψήφιους Αντιπεριφερειάρχες του και τους υπψήφιους περιφερειακούς συμβούλους. Παρόντες στην εκδήλωση, οι αντιπρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Αβραμόπουλος και Σταύρος Δήμας, ο γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Αρκαδίας Ανδρέας Λυκουρέντζος, ο καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου Θανάσης Παπαδασκαλόπουλος και πλήθος αυτοδιοικητικών στελεχών και άλλων επισήμων.

Την Παρασκευή 22/10, ο Δ. Δράκος επισκέπτεται τη Λακωνία, όπου μαζί με τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Παναγιώτη Φαρλέκα και περιφερειακούς συμβούλους θα επισκεφθούν στις 5.00 μμ. το Επιμελητήριο Λακωνίας – Γύθειο. Στη συνέχεια, στις 6.30 μμ.θα πραγματοποιήσουν κεντρική ομιλία στην Αρεόπολη και στις 7.30 μμ. Στο Γύθειο.

Έρχεται σύνθετη ονομασία των Σκοπίων αμέσως μετά τις εκλογές

Έρχεται σύνθετη ονομασία των Σκοπίων -Μακεδονία του Βαρδάρη -και θα περάσει μαζί με όλα τα άλλα δεινά που "έλουσε" μέχρι τώρα το ΠΑΣΟΚ τους Έλληνες χωρίς να ανοίξει μύτη.

Εάν λοιπόν η ονομασία των Σκοπίων πρέπει να περιέχει τη λέξη Μακεδονία τότε -και μόνον τότε- η μόνη αποδεκτή ονομασία θα έπρεπε να είναι το "NOVAMACEDONIA" σε μία λέξη και για όλες τις χρήσεις.

Οι λόγοι είναι πολλοί:

1. οποιαδήποτε άλλη σύνθετη ονομασία που θα περιέχει τη λέξη Μακεδονια θα γράφεται αναγκαστικά σε μετάφραση, κάθε φορά για την κάθε χώρα-γλώσσα και τελικά θα παραμείνει σκέτο το Μακεδονία για λόγους πρακτικούς.

2. το "NOVAMACEDONIA" δεν χρειάζεται μετάφραση σε καμιά άλλη γλώσσα καθώς θα είναι κατανοητή από όλους.

3.δεν θα μπορούν να την καπηλευθούν και να χρησιμοποιούν μόνο τη λέξη Μακεδονία αφού θα είναι μία μόνο λέξη και ο κόσμος εύκολα θα την συνηθίσει.

4. προφέρεται εύκολα από όλους.

5. με το όρο NOVA σηματοδοτείται κάποιο καινούριο κράτος σε αντιδιαστολή με την Μακεδονία της Ελλάδας.

6. Αυτή ήταν και η αρχική πρόταση του Πινέιρο που κακώς δεν την δέχθηκε ο Κων. Μητσοτάκης τότε υπό την πίεση της τρομακτικής προπαγάνδας που εξαπέλυσε εναντίον του το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου με τα παπαγαλάκια του (Στάη, Χαρδαβέλας, Τριανταφυλλόπουλος και λοιποί)

Τουλάχιστον ας επανορθώσει ο γιος του Ανδρέα για την περιπέτεια που μας οδήγησε ο πατέρας του. Ο ΓΑΠ έχει δώσει τα πάντα μέχρι σήμερα στον αμερικανικό παράγοντα, από τον οποίο βέβαια εξαρτάται και η τελική έκβαση του ονόματος.

Ας απαιτήσει κάτι και αυτός απο εκείνους επιτέλους!


http://udemand.blogspot.com/2010/10/blog-post_1086.html