Εύλογος λοιπόν ο συνειρμός της απαράμιλλης στάσης των ηρωικών προγόνων μας, που γράφτηκε με χρυσές σελίδες στο πάνθεο της Ιστορίας σε αντίθεση με τους παρόντες-συνεννούντες , που η λέξη ΟΧΙ είναι άγνωστη στο λεξιλόγιό τους και συνιστούν τα γιουσουφάκια, του εραστοπροπαγανδιστές, τους Νεοχίτες του Μνημονίου Κατοχής.27 Οκτωβρίου 2010
Η ιστορία γράφτηκε με βροντερά ΟΧΙ και όχι με ερμαφρόδιτα ΠΑΡΩΝ και ΝΑΙ σαν αυτά του Δημαρά
Εύλογος λοιπόν ο συνειρμός της απαράμιλλης στάσης των ηρωικών προγόνων μας, που γράφτηκε με χρυσές σελίδες στο πάνθεο της Ιστορίας σε αντίθεση με τους παρόντες-συνεννούντες , που η λέξη ΟΧΙ είναι άγνωστη στο λεξιλόγιό τους και συνιστούν τα γιουσουφάκια, του εραστοπροπαγανδιστές, τους Νεοχίτες του Μνημονίου Κατοχής.τα ψεύτικα τα λόγια τα μικρά ...
Το γαρ πολύ της θλίψεως περίσσεψε χθες από πλευράς πρωθυπουργού στη διακαναλική...
Ευτυχώς που έγινε χθες η διακαναλική και μάθαμε ότι ο «κόσμος είναι άδικος» (Γιωργάκης). Μάθαμε επίσης ότι το Μνημόνιο περιέχει «επαχθείς όρους» (πάλι Γιωργάκης). Ηταν μάλιστα τόσο στενοχωρημένος ο κ. Πρωθυπουργός για τη σφαγή μισθών και συντάξεων που αναγκάστηκε να κάνει (χάριν των πλουσίων), τόσο θλιμμένος για τα πογκρόμ που αναγκάστηκε πάλι (χάριν των πλουσίων) να εξαπολύσει κατά των δημοσίων υπαλλήλων, των συνταξιούχων κι άλλων πολλών, ώστε δακρυόεσσα η θεία Φωτούλα αναρωτιόταν: «γιατί δεν κατέβασε αυτό το παιδί (τον Γιωργάκη) υποψήφιο περιφερειάρχη ο Τσίπρας;».
Μάθαμε επίσης ότι ενώ ο Γιωργάκης έδινε έως τώρα τη μάχη να ψηφίσουμε με αυτοδιοικητικά κριτήρια, αίφνης αισθάνθηκε ότι αν δεν εκλεγεί ο κ. Καμίνης, η Ελλάδα θα χρεωκοπήσει! Κι αμέσως έκανε κωλοτούμπα, κήρυξε συναγερμό, κάλεσε τα ΜΜΕ υπό τα όπλα και μας έδωκε συνέντευξη. Στην οποίαν μάς εξήγησε: ψηφίστε με, διότι αν χάσω τις εκλογές θα προκηρύξω εκλογές! (για να τις ξαναχάσω)...
Θεϊκό.
(Με την έννοιαν ότι το θείον είναι ακατανόητο).
Κατανοητός όμως υπήρξε ο Πρόεδρος (ο Γιωργάκης) απαντώντας στην ερώτηση της κυρίας Τρέμη αν θα πάμε σε (νέες) εκλογές με το εκπληκτικό διττό α) δεν θα πάμε σε εκλογές. β) θα πάμε σε εκλογές. Και τα δύο μέσα στην ίδια παράγραφο! Ο δυϊκός αριθμός στην τέταρτη διάσταση.
Το ίδιο σαφής υπήρξε και στην ερώτηση της κ. Χούκλη για το διαρκές «σκάνδαλο της ακρίβειας», απαντώντας ότι πάταξε τους φορτηγατζήδες κι άλλα κλειστά επαγγέλματα που ακρίβαιναν με πείσμα το γάλα, τις πατάτες και τις ψηλοτάκουνες γόβες.
Ηταν συγκινητικός χθες ο κ. Πρωθυπουργός! παραδέχθηκε ότι δεν μπόρεσε να πιάσει τους φοροφυγάδες και γι' αυτό την πλήρωσαν οι συνταξιούχοι!! Δάκρυζε όταν περιέγραφε τι του λένε «έξω» οι επενδυτές, ενώ έδειχνε να 'χει πέσει απ' τον ουρανό με τη διακυβέρνηση της Ν.Δ. κι όχι με τις προγενέστερες δικές του κυβερνήσεις.
Ευτυχώς όμως ήταν αισιόδοξος: όλο «φως στην άκρη του τούνελ» έβλεπε, όλο για «αλλαγή» μιλούσε, βεβαίως μπερδεύοντας ελαφρώς τη διαφάνεια με τη διαπόμπευση (λόγω «διαύγειας»), τον «πατριωτισμό» με την επιτήρηση, την κλάψα με την ηρωική έξοδο και τις βούρτσες με τον κ. Πεταλωτή. Οστις, ως παρουσία, έσκισε! Μόνον γλυκό του κουταλιού δεν έβγαλε στους δημοσιογράφους - ήταν μια ωραία βραδυά, όπου όλοι εμείς οι διεφθαρμένοι Ελληνες δεν είδαμε μεν το «Νησί», αλλά νοιώσαμε σαν να κατοικούμε σε αυτό.
Ευτυχώς που δεν ρωτήθηκε ο κ. Παπανδρέου και για τα εξωτερικά μας θέματα, διότι τότε θα νοιώθαμε ότι αυτό το «Νησί», η Ελλάδα, δεν έχει πλέον ούτε υφαλοκρηπίδα...
ΣΤΑΘΗΣ Σ. 26.Χ.2010 stathis@enet.gr
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=217440
ΑΚΕΛΙΚΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΪΔΙΑ - Βρετανικές βάσεις, Χριστόφιας, και ΝΑΤΟ
Πριν λίγες μέρες ο Βρετανός υπουργός Οικονομικών ανακοίνωσε το πρόγραμμα δραστικών αναγκαίων οικονομικών περικοπών και όπως δήλωσε «σήμερα είναι η μέρα που κάνουμε ένα βήμα πίσω από τον γκρεμό». Στον τομέα της Άμυνας όμως τις περικοπές ανακοίνωσε ο ίδιος ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον. Ο προυπολογισμός για την Άμυνα ανέρχεται σήμερα σε 37 δις λίρες και οι ετήσιες περικοπές θα φτάσουν τα 2,6 δις δηλαδή 8% κατ΄έτος. Θα μειωθεί το προσωπικό ξηράς κατά 7,000, κατά 5,000 στο ναυτικό και 5,000 στην αεροπορία ενώ οι υπάλληλοι του υπ. Άμυνας κατά 25,000! Οσον αφορά την Κύπρο όμως, οι περικοπές δεν θα αγγίξουν τις βρετανικές βάσεις μέχρι το 2011. ΄Ομως, οι περικοπές που ετοιμάζονταν από την προηγούμενη κυβέρνηση του Γκόρτον Μπράουν περιλάμβαναν ΚΑΙ τις βάσεις. (Βλέπε δημ. Evening Standard 12 Δεκεμβρίου 2009 και Daily Telegraph 14 Δεκεμβρίου 2009). Το δε Institute for Fiscal Studies προειδοποίησε το υπ. Άμυνας ότι θα αντιμετωπίσει βαθιές περικοπές μετά το 2011...
Λοιπόν, ένας από τους λόγους που οι Βρετανοί βιάζονται να κλείσει το Κυπριακό (θυμηθείτε τις ελεεινές των προσπάθειες επιβολής του Σχεδίου τους ονόματι Ανάν) με τον λόρδο Χάνει να μας προσφέρει ως γαργάλισμα και επιστροφή κάποιων περιοχών των βάσεων, είναι γνωστό ότι ο στόχος ήταν η διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας. ΄Ομως, αυτός ο στόχος πέραν των τουρκικών απαιτήσεων και συμφερόντων προσέφερε και προσφέρει και στους ίδιους την ευκαιρία που γυρεύουν από την δεκαετία του 1960 αλλά κυρίως μετά τον Δεκέμβριο του 1974, να ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΘΟΥΝ το καθεστώς τον βρετανικών βάσεων.
Οι Βρετανοί μέσα της δεκαετίας του 1960 άρχισαν έντονες μελέτες για σμίκρυνση των περιοχών που κράτησαν το 1959 γιατί τους ήσαν αφενός ασύμφορες οικονομικά και δεύτερον δεν χρειαζόντουσαν τόση μεγάλη έκταση, οι υποχρεώσεις τους έναντι της Λιβύης κ.α. είχαν ελαχιστοποιηθεί. ΄Ομως δεν μπορούσαν και δεν μπορούν να το κάνουν δίχως να επιστρέψουν όλες εκείνες τις περιοχές που δεν χρειάζονται στην νόμιμη Κυπριακή Δημοκρατία όπως έχουν συμφωνήσει με τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο το 1960, όπως έκαναν έκτοτε για κάποιες μικρές περιοχές που είχαν κρατήσει όχι ως βάσεις αλλά ως “retained sites”. Με κύριο λόγο τις ενστάσεις της Τουρκίας, η οποία από την δεκαετία του 1960 επιμένει σε τέτοια περίπτωση, η βάση της Δεκέλειας να δοθεί στους Τουρκοκύπριους.. Αυτό το έμαθε τότε και ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος και είχε ρωτήσει τους Βρετανούς οι οποίοι αρνήθηκαν...
Επίσης, δεν πρέπει να θεωρείται τυχαία η επιλογή της περιοχής Δεκέλειας, που γειτνιάζει τόσο κοντά με τις από το 1974 κατεχόμενες περιοχές. Διάφορους διχοτομικούς χάρτες, περιλαμβανομένης και της γραμμής Αττίλα, οι Βρετανοί είχαν ετοιμάσει και μελετήσει πριν την «επιλογή» των περιοχών των βάσεων. Το στάτους των βρετανικών βάσεων πάει πακέτο με τις Συμφωνίες εγκαθίδρυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας και επαναδιαπραγμάτευση τους χρειάζεται την έγκριση και των τριών εγγυητριών δυνάμεων συν της Κυπριακής Δημοκρατίας. Εκτός και αν οι Βρετανοί αποφασίσουν να αγνοήσουν τις τουρκικές αντιδράσεις και έντιμα να επιστρέψουν όπως έχουν υποχρέωση, όσες δεν χρειάζονται στην Κυπριακή Δημοκρατία, πράγμα που δεν φαίνεται να τολμούν με αποτέλεσμα να υποφέρουν τα πολυδάπανα έξοδα ευελπιστώντας σε κάποια λύση με την ... διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Άλλο πράγμα βέβαια το γεγονός ότι από το 1965 και κυρίως για ικανοποίηση της Άγκυρας σταμάτησαν τις χορηγίες προς την Κ.Δ. τα λεγόμενα «ενοίκια».
Πυρηνικά – και U2
Η βάση Ακρωτηρίου αποθήκευε πυρηνικά και αυτό δεν ήταν μυστικό, το αποκάλυψαν τα αποδεσμευθέντα βρετανικά έγγραφα πριν χρόνια και το έγραψα κατ΄επανάληψη στις ανταποκρίσεις μου και στα βιβλία μου («Η Κύπρος στο σφυρί», ¨Από την Ένωση στην Κατοχή») και άρθρο, «Τα πυρηνικά και οι βάσεις» Σημερινή 18 Ιανουαρίου 2001).
Ο δε Stephen Schwartz, εκδότης του περιοδικού για Ατομικές Επιστήμες με βάση το Σικάγο, το 2000 έγραψε ότι υπήρχαν πυρηνικά στη βρετανική βάση Ακρωτηρίου. Η δε Sunday Times (31.12.2000) έγραψε ότι από το 1956 η Βρετανία άρχισε να ετοιμάζει τη βάση Ακρωτηρίου ως μόνιμη «κατοικία» των Καμπέρας με την ικανότητα να πετάνε πυρηνικές βόμβες. Από το 1960 άρχισαν να ετοιμάζουν την βάση για αποθήκευση πυρηνικών βομβών και το 1961 διευθετήθηκε η μόνιμη τοποθέτηση 32 τέτοιων όπλων στο Ακρωτήρι Γάτα ενώ μέχρι το 1962 σύμφωνα με τον ιστορικό Richard Moore, η Βρετανία είχε πλέον μια πλήρη ικανοποιητική ικανότητα αποθήκευσης τέτοιων όπλων στην Κύπρο. Σύμφωνα με τον ίδιο ιστορικό, τα Vulcan nuclear bombers παρέμειναν στο νησί μέχρι το 1975. ΄Ομως δεν μας ξεκαθάρισε ο ιστορικός αν οι Βρετανοί άδειασαν την βάση απ΄όλα τα πυρηνικά όπλα που είχαν αποθηκευμένα. Που ίσως να το έκαναν αν λάβουμε υπόψη ότι τον Δεκέμβριο του 1974 είχαν αποφασίσει να εγκαταλείψουν οριστικά τις βρετανικές βάσεις στην Κύπρο στα πλαίσια δραστικών και τότε οικονομικών περικοπών, αλλά, εκείνος που τους έπεισε να τις κρατήσουν ήταν ο Δρ. Χένρι Κίσσιγκερ, ο οποίος τον ίδιο χρόνο και πριν την τουρκική εισβολή, σύναψε συμφωνία μαζί τους για να χρησιμοποιούν το Ακρωτήρι τα αμερικανικά κατασκοπευτικά U2 για παρακολουθήσεις στο Σινά... (Εδώ μάλλον συνδέεται η συμφωνία Κίσσιγκερ/Βρετανών με την επίσκεψη τον ίδιο καιρό που έκανε τον Μάιο του 1974 ο Δρ. Χ. Κίσσιγκερ στην Κύπρο όταν είχε συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο και λέχθηκε ότι ζήτησε βάση στην Καρπασία και ο Μακάριος αρνήθηκε).
ΝΑΤΟ – ΑΚΕΛ
Τα βρετανικά έγγραφα ουδόλως απέκρυψαν την αλήθεια ότι οι βρετανικές βάσεις χρησιμοποιούνται από το ΝΑΤΟ. Από τα έγγραφα για το 1959 μάθαμε ότι το Κάβο Γκρέκο προοριζόταν για ΝΑΤΟικές εξυπηρετήσεις, αλλά επειδή η Κύπρος δεν ήταν στο ΝΑΤΟ, η Βρετανία αποφάσισε να ενοικιάσει τη βάση στο ΝΑΤΟ, να πληρώνεται γι΄αυτήν την εξυπηρέτηση από το ΝΑΤΟ, αλλά να προσποιείται ότι είναι μέρος των βρετανικών βάσεων (βλέπε βιβλίο σελίδα 255 «Από την΄Ενωση στην Κατοχή»), έκδοση 1995).
Και το σπουδαιότερο βέβαια είναι ότι από τον Αύγουστο του 1959 οι Βρετανοί είχαν ενημερώσει Ελληνοκύπριους πολιτικούς ―της Μικτής Επιτροπής―που μελετούσαν τα εκκρεμή θέματα και το Σύνταγμα, για τις προθέσεις τους σε σχέση με την ενοικίαση στο ΝΑΤΟ της βάσης του Κάβο Γκρέκο. Δηλαδή Κύπριοι πολιτικοί το γνώριζαν όπως ΚΑΙ ο Μακάριος από το 1959. Επομένως προς τι οι υποκρισίες ειδικά του ΑΚΕΛ; Αλλά, αν δεν χαίρουν οι Βρετανοί τέτοιας άψογης συνεργασίας (ή υποκρισίας εκ μέρους δικών μας) πως θα μπορούσαν από το 1959 μέχρι σήμερα να εξασφαλίζουν την ανενόχλητη παρουσία τους στο νησί σε σημείο που σήμερα ο ίδιος ο «αντι-ιμπεριαλιστής» Χριστόφιας να τους προσφέρει άνευ εξουσιοδοτήσεως ελευθέρα παραμονή μέχρι τα εγγόνια μας; Δίχως καν να θέτει θέμα για τις καθυστερημένες χορηγίες «ενοίκια» που αδίκως σταμάτησαν να προσφέρουν από το 1965;
ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΟ ΚΑΒΟ ΓΚΡΕΚΟ
Ακόμα πιο υποκριτικός ο ρόλος του ΑΚΕΛ όταν σίγουρα γνώριζε και τούτο:
Ο ΝΑΤΟικός κατασκοπευτικός σταθμός στο Ακρωτήρι Γκρέκο (κοντά στην Αγία Νάπα) στην ακρίβεια βρισκόταν υπό την διοίκηση 4μελούς έμμισθου προσωπικού του ΝΑΤΟ υπό την ευθύνη της Τουρκίας!. Πιο αναλυτικά, οι πληροφορίες αεράμυνας, μεταδίδονταν με ραντάρ στο αρχηγείο του ΝΑΤΟ στην Σμύρνη μέσω Αδάνων. Ο σταθμός του Ακρωτηρίου Γκρέκο (Κάβο Γκρέκο) υπαγόταν στο ΝΑΤΟικό στρατηγείο της Σμύρνης με διοικητή Τούρκο συνταγματάρχη. Και ΜΟΝΟ Τούρκοι έμμισθοι του ΝΑΤΟ είχαν την ικανότητα να τον επιθεωρούν κάθε έξι μήνες. Δηλαδή, οι Τούρκοι είχαν γνώση και της πιο μικρής λεπτομέρειας σε θέματα άμυνας της Κυπριακής Δημοκρατίας μέσω του κατασκοπευτικού αυτού σταθμού υψηλής τεχνολογίας την εποπτεία του οποίου είχαν αποκλειστικά εκείνοι!
Τα βρετανικά έγγραφα μας αποκάλυψαν ότι κάθε χρόνο μετά την ανεξαρτησία (και μέχρι το 1963) Τούρκοι από το αρχηγείο του ΝΑΤΟ στη Σμύρνη πήγαιναν στην Κύπρο κάθε έξι μήνες και επιθεωρούσαν τις εγκαταστάσεις στο Ακρωτήρι Γκρέκο. Το θέμα εγέρθηκε το 1968 όταν οι Τούρκοι αξιωματούχοι για κάποιο λόγο πήγαν στην κυπριακή πρεσβεία στην Άγκυρα και ζήτησαν βίζες για να πάνε στην Κύπρο. Φαίνεται οι Τούρκοι μεταξύ 1963 – 1968 πήγαινο-έρχονταν υπό κάλυψη και όχι με την πραγματική τους ιδιότητα ή μέσω των βρετανικών βάσεων. Κατά κάποιο λόγο τον Φθινόπωρο του 1968 ζήτησαν βίζα. Ο τότε Γενικός Διευθυντής του ΥΠΕΞ της Δημοκρατίας Χριστόδουλος Βενιαμίν κάλεσε στο γραφείο του τον αξιωματούχο της Βρετ. Υπ. Αρμοστείας στην Λευκωσία Τέρρυ Έμπσον ζητώντας εξηγήσεις. Τελικά με εντολή του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου δεν δόθηκαν βίζες. Και οι Βρετανοί έκαναν άλλες διευθετήσεις για την μετάβαση των Τούρκων επιτηρητών, δηλαδή μέσω της βάσεως Ακρωτηρίου επικαλούμενοι μια ειδική πρόνοια των Συμφωνιών του 1960...
Ο δε ΄ Υπ. Αρμοστής στην Λευκωσία κ. Κόσταρ που δεν γνώριζε για το θέμα προέβη σε παραστάσεις προς το Λονδίνο ότι ήταν πολύ παρακινδυνευμένο για την λειτουργία των ιδίων των βρετανικών βάσεων να καλούν Τούρκους να μπαινο-βγαίνουν σ΄αυτές, όταν είχαν τότε 6,000 Κύπριους που εργάζονταν και μπορούσαν να δουν και να δώσουν πληροφορίες. Και έγραψε συγκεκριμένα τότε ο Κόσταρ:
«... Οι βάσεις, δεν μπορούν να λειτουργούν αποτελεσματικά χωρίς τη διάθεση γενικής συνεργασίας με την Κυπριακή κυβέρνηση η οποία τελευταίως επικρίνεται από το ΑΚΕΛ και την Αριστερά, ως επίσης και από Σοβιετικούς διπλωμάτες, ότι επιτρέπει τη λειτουργία τους υπό τον έλεγχο του ΝΑΤΟ...». Ο Βρετανός Υπ. Αρμοστής επισήμανε επίσης ότι «ανεξάρτητα από τις Συμφωνίες Εγκαθίδρυσης των βάσεων, αν ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος αισθανόταν ότι έπρεπε να κινηθεί εναντίον τους, η θέση των βάσεων είναι επισφαλής».
(Υπάρχουν και πολλές άλλες αναφορές στα βρετανικά έγγραφα π.χ. του 1971, που επιβεβαιώνουν την ΝΑΤΟική χρήση της βάσεως Ακρωτηρίου ...).
Μνημόνιο Χριστόφια/Γκόρτον Μπράουν – εγγόνια και δισέγγονα
Ο ισχυρισμός σήμερα ότι οι βάσεις αυτές είναι τέτοιας... στρατηγικής σημασίας που δεν μπορούν να τις εγκαταλείψουν, είναι ανυπόστατος και προφάσεις. Το ότι λέχθηκε πως αυτές δεν θα τύχουν περικοπών μέχρι το 2011 είναι ενδεικτικό ότι υπάρχει άλλος λόγος. Γιατί οι ίδιες στρατηγικές ανάγκες θα υφίστανται και το 2011!
Εξάλλου αν είναι τόσης μεγάλης ...στρατηγικής σημασίας γιατί ήσαν διατεθειμένοι να μας παραχωρήσουν κάποιες (ακαθόριστες βέβαια) εκτάσεις αν δεχόμασταν το Σχέδιο τους (Ανάν); Οι Βρετανοί έχουν ήδη έτοιμα διάφορα σχέδια α) σε περίπτωση που επιτευχθεί πολιτική λύση στο Κυπριακό με διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας άρα διαπραγματεύονται και τις βάσεις και προτείνουν μικρότερη περιοχή για την εξίσου ικανοποιητική εξυπηρέτηση των στρατηγικών τους αναγκών (ίσως και με καλύτερες συνθήκες) και
β) σε περίπτωση μη επίτευξης σύντομα λύσης του Κυπριακού. Και εδώ ακριβώς εμπίπτει και το περιβόητο μνημόνιο Χριστόφια/Γκόρτον Μπράουν το οποίο στόχευε στο να εξασφαλίσει μια εγγύηση στους Βρετανούς από τον ίδιο τον «αντι-ιμπεριαλιστή» Χριστόφια. ΄Οτι δηλαδή και ενόσω δεν υπάρχει λύση στο Κυπριακό να μην φοβούνται οι Βρετανοί ότι θα έχουν τους Ελληνοκύπριους στο κεφάλι τους να τους ανοίγουν μέτωπα εντός της Ευρωπαικής ΄Ενωσης για να τις εγκαταλείψουν καταγγέλλοντας τους ότι διατηρούν παράνομα βάσεις στο έδαφος μιας άλλης χώρας μέλους της Ε.Ε. κτλ κτλ. Κάτι που ετοιμαζόταν ο μ. Τάσσος Παπαδόπουλος να τους ανοίξει και είχε ήδη ζητήσει και εξασφαλίσει γνωματεύσεις εμπειρογνωμόνων για την νομιμότητα των βρετανικών βάσεων αλλά δεν πρόλαβε και πέθανε... Φαίνεται όμως κάποιοι άλλοι ανέλαβαν να συνεχίσουν ό,τι άφησε εκκρεμή ο μ. Τ. Παπαδόπουλος πράγμα που ανησυχεί τους Βρετανούς...
΄Άγιος Νικόλαος
Ολες οι εγκαταστάσεις των στις βρετανικές βάσεις, μπορούν και υπάρχουν μελέτες για τέτοια ενδεχόμενα, να εξυπηρετηθούν με κάποια μικρότερη βάση κάπου αλλού στο νησί. Η μόνη δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν σε τέτοια περίπτωση είναι η μετακίνηση η όχι του κατασκοπευτικού σταθμού του Αγίου Νικολάου, ο οποίος είναι όντως ο πιο μεγάλος και περίπλοκος σταθμός που έχουν εκτός Βρετανίας και ο οποίος μεταδίδει σημαντικότατες πληροφορίες στις μυστικές των υπηρεσίες. Τις οποίες αφού περάσουν από ξεσκόνισμα και ραφινάρισμα στο αρχηγείο τους στην Αγγλία, τις μοιράζονται βάση συμφωνίας και με τους Αμερικανούς.
Φανούλα Αργυρού
Ερευνήτρια, συγγραφέας
Λονδίνο 24.10.2010
Μίκης: «αν κυβερνούσε ο Κώστας Καραμανλής, οι προοδευτικές δυνάμεις θα είχαν κάψει την Ελλάδα».
Μεταξύ άλλων ο Έλληνας συνθέτης γνωστοποίησε την απόφασή του να προχωρήσει στην ίδρυση ενός κινήματος ανεξάρτητων πολιτών, εάν ο Γιώργος Παπανδρέου μετά τις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης οδηγήσει τη χώρα και σε εθνικές εκλογές.
Ο Μίκης Θεοδωράκης υποστήριξε ότι «ο Γιώργος Παπανδρέου με τη χθεσινή διακαναλική συνέντευξή του, εκβιάζει τον ελληνικό λαό, ότι αν δεν ψηφίσουμε τους δικούς του, θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές. Σε αυτές τις συνθήκες οι εκλογές είναι θάνατος για την Ελλάδα, είμαστε σε διάλυση, θα σταματήσουν τα πάντα».
Ανέφερε επίσης ότι έχει διαπιστώσει πως «αν κυβερνούσε ο Κώστας Καραμανλής, οι προοδευτικές και άλλες δυνάμεις της χώρας θα είχαν κάψει την Ελλάδα».
Κόντρα Pimco-S&P για την χρεοκοπία της Ελλάδας Πηγή:www.capital.gr
Την απόψη του El-Erian δεν φαίνεται να συμμερίζεται ο πρόεδρος της Standard & Poor΄s, Deven Sharma. Μιλώντας στην ίδια εκδήλωση στη Νέα Υόρκη, ο Sharma δήλωσε ότι δεν πιστεύει στο ενδεχόμενο χρεοκοπίας της Ελλάδας.
Αναφορικά με τον κίνδυνο διάλυσης της Ευρωζώνης, ο Sharma ανέφερε ότι απομένει μια σειρά επιλογών αναφορικά με την πολιτική των νομισματικών αρχών έχουν μια σειρά επιλογών . "Υπάρχει μεγάλος ζήλος να μείνει ενωμένη η περιοχή του ευρώ από πλευρά πολιτικής", δήλωσε.
Για τον Sharma η πιθανότητα χρεοκοπίας είναι πιο υψηλή για περισσότερο κερδοσκοπικές αγορές ή αναδυόμενες αγορές με γεωπολιτικούς κινδύνους στον ορίζοντα.
Πηγή:www.capital.gr
Θα ελέγχουμε το 80 % στο Αιγαίο ;;;;
Διαβάστε το άρθρο της Καθημερινής για να δούμε που το πάει η κυβέρνηση και τι σχεδιάζουν για το Αιγαίο.
O Γιώργος Παπανδρέου εξέφρασε την προσμονή ότι ο Ταγίπ Ερντογάν θα κάνει πράξη την πρόσφατη δήλωσή του πως δεν επιθυμεί να υπάρχουν υπερπτήσεις τουρκικών μαχητικών πάνω από ελληνικά νησιά. Το θέμα της τουρκικής συμπεριφοράς στο Αιγαίο «έθεσε ο ίδιος ο κ. Ερντογάν όχι μόνο σε μένα προσωπικά αλλά και δημοσίως σε πρόσφατη συνέντευξή του, όταν δήλωσε ότι και ο ίδιος δεν θα ήθελε να βλέπει υπερπτήσεις» τόνισε ο Ελληνας πρωθυπουργός, μετά τη διάρκειας δυόμισι ωρών συνάντηση που είχε με τον Τούρκο ομόλογό του, και πρόσθεσε: «Ας μην ερμηνεύσουμε τη δήλωσή του, ας δούμε (τι θα γίνει) στην πράξη».
Μετά τον θρίαμβο στο πρόσφατο δημοψήφισμα ο Τούρκος πρωθυπουργός αισθάνεται ισχυροποιημένος έναντι του στρατιωτικού κατεστημένου και πιστεύει ότι έχει μεγαλύτερα διαπραγματευτικά περιθώρια σε σχέση με το παρελθόν. Φαίνεται, δε, πως μια προσέγγιση με την Ελλάδα και η επίλυση διαφορών, γίνεται θετικά δεκτή από μεγάλο μέρος της τουρκικής κοινής γνώμης και, μάλιστα, ενδεχομένως να βοηθήσει το κυβερνών κόμμα στις επόμενες εκλογές που θα διεξαχθούν ώς τον Ιούνιο.
Αποδίδουν οι διερευνητικές
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/80.html
Κ. Aγοραστός στους υπ. περιφερειακούς συμβούλους: «Το κλίμα πόλωσης είναι προπέτασμα καπνού για να μην αναδειχθούν τα καυτά προβλήματα της Θεσσαλίας»
«Δίνουμε τον αγώνα μας με ήθος και ευπρέπεια. Πιστεύουμε ότι κάθε ψήφος έχει αξία, κάθε ψήφος έχει δύναμη. Έχουμε συγκριτικό μας πλεονέκτημα το πρόγραμμά μας για την Θεσσαλία, ένα πρόγραμμα οραματικό και συνάμα ρεαλιστικό. Ακούμε προσεκτικά τον πολίτη, κάθε πολίτη, επισημαίνουμε τα σημαντικά προβλήματα του τόπου μας στις πραγματικές τους διαστάσεις και ταυτόχρονα παρουσιάζουμε τις θέσεις, τις προτάσεις μας», επισήμανε ο κ. Κώστας Αγοραστός συζητώντας με τους υποψήφιους αντιπεριφερειάρχες και περιφερειακούς συμβούλους.
Ο κ. Κώστας Αγοραστός προέτρεψε τους υποψηφίους του συνδυασμού του «να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν δέχονται προκλήσεις ακόμη και σε προσωπικό επίπεδο. Επιχειρούν να δημιουργήσουν κλίμα πόλωσης όσοι δεν έχουν πειστικό λόγο, όσοι δεν έχουν πρόταση και άποψη για την Θεσσαλία, όσοι θέλουν να παραπλανήσουν την κοινωνία για την «κρυφή ατζέντα» τους, μια ατζέντα εξαιρετικά επώδυνη για κάθε Θεσσαλό αφού περιλαμβάνει νέους φόρους και απολύσεις. Χρησιμοποιούν την πόλωση ως προπέτασμα καπνού για να μην αναδειχθούν τα καυτά προβλήματα της Θεσσαλίας. Τους αφήνουμε μόνους τους σ’ αυτόν τον ολισθηρό δρόμο, σ’ αυτήν την ξεπερασμένη πια τακτική που η κοινωνία αποδοκιμάζει και θα αποδοκιμάσει στις εκλογές του Νοεμβρίου», είπε.
Ο κ. Κ. Αγοραστός αναφέρθηκε και στο θέμα της αποχής σημειώνοντας:
«Παρά τη δυσαρέσκεια και την απογοήτευση που είναι απολύτως κατανοητό να υπάρχει σε πολλούς πολίτες, εμείς πιστεύουμε ακράδαντα ότι αξίζει να συμμετέχουμε στις περιφερειακές εκλογές. Η αποχή διευκολύνει μόνο εκείνους που δημιουργούν τα προβλήματα των πολιτών, μόνο εκείνους που «βλέπουν» τις περιφερειακές εκλογές ως νομιμοποιητική βάση για νέα, πιο σκληρά και πιο επώδυνα μέτρα».
Ο κ. Κώστας Αγοραστός εξέφρασε για ακόμη μια φορά την «ακλόνητη» όπως τη χαρακτήρισε πίστη του «στις δυνατότητες της Θεσσαλίας, μα πάνω απ’ όλα στην ψυχή, την αξιοπρέπεια, τη θέληση και τη δύναμη των Θεσσαλών.
Έχουμε – τόνισε με έμφαση - και τη γνώση και την εμπειρία της συμμετοχής μας και με θετικές και δημιουργικές δράσεις στην αυτοδιοίκηση, στους παραγωγικούς και κοινωνικούς φορείς σε όλους τους νομούς, στη Λάρισα, τη Μαγνησία, τα Τρίκαλα, την Καρδίτσα .
Μαζί με όλους τους Θεσσαλούς μπορούμε να οικοδομήσουμε μια νέα δημιουργική πλειοψηφία, έχουμε καθήκον να πάμε τον τόπο μας μπροστά. Όλοι μαζί μπορούμε να διεκδικήσουμε. Όλοι μαζί μπορούμε να διασφαλίσουμε το μέλλον όλων των πολιτών, κάθε οικογένειας στη Θεσσαλία. Όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε», διαβεβαίωσε καταχειροκροτούμενος.
Ασκούνης, γνωστός και ως ο δήμαρχος της μακέτας
Λεφτά για πέταμα η Αννούλα έχει
«Στην εταιρεία συμβούλων βελγικού δικαίου, Elyros S.A., ανέθεσε η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας του υπ. Παιδείας, τη Χαρτογράφηση των ερευνητικών φορέων της χώρας, του καθεστώτος αυτών και των ερευνητικών υποδομών τους.Ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΗΤΣΟΣ με απόφαση που υπέγραψε ενέκρινε το ύψος του προϋπολογισμού για την εκτέλεση της μελέτης, 27.414,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου 23 % ΦΠΑ, δηλ. 5.126,00 ¤ ευρώ).
Η διάρκεια εκτέλεσης της μελέτης ορίστηκε στους τέσσερις (4) μήνες, με ημερομηνία έναρξης της μελέτης, την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης μεταξύ των Συμβαλλομένων.» www.esos.gr
Τα ερωτήματα είναι εύλογα:
Α) Καλά, οι υπηρεσίες του Υπουργείου δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά αυτή;;;
Γενικά η Αννούλα έχει μια τάση να θέλει να αναθέτει τέτοιες δουλείες σε ιδιωτικές εταιρείες. Πχ. θυμηθείτε την προκήρυξη με την οποία τον Δεκέμβρη του 2009 έδινε 96.000.
Πάλι πετάει στον αέρα 70.000 η Αννούλα!! Αν δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά της ας παραιτηθεί!!
Και σήμερα έρχεται η τρίτη προκήρυξη που βάλαμε στην αρχήΒ) Αν θέλει σώνει και καλά κάποια εταιρεία, χάθηκε καμιά ελληνική;;;;
Έχουμε λοιπόν και λέμε. Το υπουργείο ήθελε να δώσει χρήματα σε ιδιωτικές εταιρείες
α) για να του πουν πως να κάνει διορισμούς μεταθέσεις και αποσπάσεις,
β) για το πως θα συγχωνεύσει τους φορείς του και
γ) για να του πουν ποια είναι τα ερευνητικά του κέντρα!!!!!
χάθηκε να στριμώξει η Αννούλα, δυο τρεις από τους 50 παρατρεχάμενους συμβούλους, παρασυμβούλους που έχει, να της κάνουν τις δουλειές αυτές;
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Δ. ΔΡΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ 27/10
«Η Πελοπόννησος πλέον αλλάζει και γίνεται ΔΥΝΑΤΗ. Εδώ, ο κάθε επισκέπτης θα ξέρει ότι θα βρεί όλα αυτά τα στοιχεία που θα τον συγκινήσουν και που θα τον κάνουν να μας διαφημίσει και σε άλλες χώρες. Η παγκόσμια πρόωθηση της Πελοποννήσου, είναι στόχος μας και είναι εφικτός. Είναι βέβαιο πως θα υλοποιήσουμε στο ακέραιο το πρόγραμμά μας και θα δώσουμε ώθηση σε αυτόν τον σπάνιο τόπο».
Με αυτή τη δήλωση περιέγραψε το όραμα το δικό του και ολόκληρου του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ που είναι επικεφαλής, σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Δράκος, κατά την επίσκεψη που πραγματοποίησε στο Τολό της Αργολίδας την Τρίτη 26/10, με τη συνοδεία του υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη και νυν νομάρχη Βασίλη Σωτηρόπουλου, καθώς και των υποψήφιων περιφερειακών συμβούλων.
Το πρωί, οι υποψήφιοι Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας, μαζί με περιφερειακούς συμβούλους, είχαν πραγματοποιήσει επίσκεψη στην Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου Καρακαλά, όπου ο Δ. Δράκος, μετη ευκαιρία της ονομαστικής του γιορτής, έλαβε τις ευχές του Επισκόπου Επιδαύρου κ. Καλίννικου, για χρόνια πολλά και υγεία.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στο μεταξύ, τη Δευτέρα 25/10 το βράδυ ο Δημήτρης Δράκος πραγματοποίησε περιοδεία στα χωριά της Μεσσηνίας Σκάλα, Βαλύρα, Εύα και Ανδρούσα, με τη συνοδεία του υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη Σωτήρη Παναγιωτόπουλου και υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους του νομού. Απευθυνόμενος στους κατοίκους, ο Δ. Δράκος επεσήμανε ότι «αυτά τα χωριά χρειάζονται τη στήριξη μας» και δεσμεύτηκε πως θα την έχουν πάντα σε όλα τα θέματα. «Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη αλλά και στη στήριξη της αγροτικής παραγωγής στις περιοχές αυτές προκειμένου να δώσουμε μία νέα πνοή. Ήμασταν και θα είμαστε πάντα δίπλα σας» τόνισε μεταξύ ο υποψήφιος Περιφερειάρχης και πρόσθεσε: «Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τα χωριά που μεγάλωσαν και στήριξαν την αγροτική οικονομία σε δύσκολα χρόνια την χώρα μας. Εδώ, από τα χωριά αυτά της Μεσσηνίας θέλω να τονίσω πως δεν θα τα αφήσουμε στο έλεός τους, όπως ποτέ δεν το κάναμε άλλωστε».
Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου αναφέρθηκε και στον οδικό άξονα από και προς τα συγκεκριμένα χωριά και δεσμεύτηκε πως η βελτίωσή του αποτελεί πρωταρχικό σκοπό, με την ένταξή του στα νέα προγράμματα της Περιφέρειας.
ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ «ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΑΛΛΑΣ» ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 27/10
Την Τετάρτη 27/10 ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Δράκος θα βρίσκεται στην Σπάρτη και το πρωί στις 10.30 θα επισκεφθεί την αγορά και καταστήματα της πόλης και στις 7.30 μ.μ. θα πραγματοποιήσει ομιλία στο ξενοδοχείο «Λεωνίδας Παλλάς» στη Σπάρτη.
ΚΑΡΦΙΤΣΑ 27.10.2010
·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr
ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com
26 Οκτωβρίου 2010
Βιομήχανος ο υποψήφιος του σοσιαλισμού και της δι@γειας... όχι στην Εκάλη αλλά στην Καισαριανή!!!
Το ΠΑΣΟΚ απ' ότι φαίνεται έχει αρκετό χιούμορ... έτσι κάνει πλάκα στους κατοίκους του κατεξοχήν λαϊκού δήμου της Αθήνας, της Καισαριανής, κατεβάζοντας σαν υποψήφιο έναν ιδιοκτήτη Κατασκευαστικής εταιρίας και επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας...θα έρθουν τώρα να μας εξουσιάσουν κιόλας!!!
Ο Α. Καμπάκας λοιπόν, ο υποψήφιος Δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ στην Καισαριανή είναι ιδιοκτήτης κατασκευαστικής εταιρίας:
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ168, 16122, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
A]ΦΕΚ 10142
3 Σεπτεμβρίου 2008
III. To από 4.7.2008 πρακτικό του Δ.Σ., με το οποίο, το ανωτέρω Δ.Σ., συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
1. Καμπάκας Αντώνιος του Κυριάκου και της Μερσίνης, Επιχειρηματίας, ΄Ελλην, γεννηθείς το 1949 στο Ζαγκλιβέ− ρι Θεσσαλονίκης, κάτοικος Καισαριανής Αττικής, οδός Δ. Καραολή 120, με δελτίο ταυτότητας ΑΗ 016293/12.6.2008 Τμήμα Ασφαλείας Καισαριανής, Πρόεδρος.
ΦΕΚ 9745
Ανακοίνωση καταχώρησης στο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών στοιχείων της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΚΑΜΠΑΚΑΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και δ.τ. «ΚΑΜΠΑΚΑΣ ΑΒΕΕ»...
2. Αντώνιος Καμπάκας του Κυριάκου, Επιχειρηματίας, γεννημένος το 1949 στο Ζαγκλιβέρι Θεσ/κης, κάτοι− κος Καισαριανής (Ηρώων Πολυτεχνείου 169), με Α.Δ.Τ. ΑΗ 016293/2008 / ΑΤ Καισαριανής και Α.Φ.Μ. 010160261, ως Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος...
ΕΑΒ
Ελληνικός Στρατός
Πολεμικό Ναυτικό
LOCKHEED MARTIN, ΗΠΑ
UNITED TECHNOLOGIES (PRATT & WHITNEY), ΗΠΑ
DynCorp, ΗΠΑ
EUROCOPTER, Γαλλία
MTU, Γερμανία
RAMSYS, Γερμανία
Oceana Marine Technologies, Ισραήλ
Xplore Technologies, ΗΠΑ
DOK-ING, Κροατία
Μεταξύ… συγγενών και φίλων οι ομιλίες Απ. Παπατόλια
Toυ Νίκου Αναγνώστου
Τις συγκεντρώσεις ήταν ζήτημα αν τις παρακολούθησαν... 30 άτομα ενώ άλλοι τόσοι είναι οι υποψήφιοι σύμβουλοι που δίνουν το παρών σε κάθε συγκέντρωση.
Αποτέλεσμα των συγκεντρώσεων είναι να εντείνουν το κλίμα ηττοπάθειας που επικρατεί στο συνδυασμό του κυβερνητικού υποψηφίου για την περιφέρεια Θεσσαλίας καθώς πλέον είναι ορατό ότι όχι μόνο δεν μπορεί να κλείσει την ψαλίδα αλλά αυτή ανοίγει διαρκώς εις βάρος του.
Το κλίμα ήττας στην περιφέρεια Θεσσαλίας έχει μεταφερθεί και στα κεντρικά γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην Ιπποκράτους όπου μιλούν πλέον ανοιχτά για «λάθος επιλογή» στη Θεσσαλία.
Γνωστό εδώ και 30 χρόνια: Με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία η διαφθορά κάνει πάρτυ
Η χώρα μας βαθμολογήθηκε με 3,5 στην κλίμακα από 0 (άκρως διεφθαρμένες χώρες) έως 10 (χαμηλά επίπεδα διαφθοράς). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της οργάνωσης, «μεταξύ των χωρών που σημείωσαν επιδείνωση ξεχωρίζουν εκείνες που πλήττονται περισσότερο από την οικονομική κρίση, η οποία επισπεύσθηκε λόγω της ύπαρξης ελλείμματος διαφάνειας και ακεραιότητας - η Ελλάδα δυστυχώς δεν αποτελεί εξαίρεση».
Ο πρόεδρος του ελληνικού τομέα της Διεθνούς Διαφάνειας Κώστας Μπακούρης τόνισε: «Η δυσάρεστη αυτή κατάσταση διαμορφώθηκε παρά τις προσπάθειες της πολιτείας με θετικές νομοθετικές παρεμβάσεις (προστασία πληροφοριοδοτών, παρεμβάσεις στην απονομή της δικαιοσύνης, "διαύγεια", νέος νόμος για τον έλεγχο των δαπανών στις περιφερειακές εκλογές, παρεμβάσεις με τον Καλλικράτη). Η προσπάθεια δεν είναι αρκετή καθώς οι ενέργειες αυτές δεν έχουν καταφέρει ακόμα να επηρεάσουν την καθημερινότητα των πολιτών και των επιχειρηματιών…. Επιλογές της κυβέρνησης όπως η περαίωση και η εξαγγελία της πρόθεσης για νομιμοποίηση αυθαιρέτων / ημί-υπαίθριων οδηγούν σε διαφορετική κατεύθυνση και στέλνουν λάθος μηνύματα».
Μεγαλύτερη η διαφθορά σε χώρες που έχουν πληγεί από πολέμους
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Δανία, η Νέα Ζηλανδία και η Σιγκαπούρη μοιράζονται την πρώτη θέση με βαθμολογία 9,3. Ασταθείς κυβερνήσεις, με παρελθόν συγκρούσεων, εξακολουθούν να βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Το Αφγανιστάν και η Μιανμάρ μοιράζονται την προτελευταία θέση με βαθμολογία 1,4, ενώ η Σομαλία, έρχεται τελευταία με βαθμολογία 1,1.
«Τα φετινά αποτελέσματα κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, τονίζοντας ότι πρέπει να γίνουν ακόμα μεγαλύτερες προσπάθειες για την ενίσχυση της διακυβέρνησης σε ολόκληρο τον κόσμο… Η ανοχή απέναντι στη διαφθορά είναι απαράδεκτη. Πάρα πολλοί φτωχοί και ευάλωτοι άνθρωποι συνεχίζουν να υποφέρουν από τις συνέπειες της διαφθοράς σε όλο τον κόσμο. Χρειαζόμαστε αποτελεσματικότερη εφαρμογή των υφιστάμενων κανόνων και νόμων», δήλωσε η πρόεδρος της Διεθνούς Διαφάνειας Ουγκέτ Λαμπέλ.
Βελτίωση συγκριτικά με τις βαθμολογίες του 2009 παρουσίασαν το Μπουτάν, η Χιλή, ο Ισημερινός, η Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, η Γκάμπια, η Αϊτή, η Τζαμάικα, το Κουβέιτ και το Κατάρ.
Επιδείνωση εντοπίζεται, εκτός από την Ελλάδα, στην Τσεχική Δημοκρατία, την Ουγγαρία, την Ιταλία, τη Μαδαγασκάρη, τον Νίγηρα και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΡΑΚΟΥ: ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΚΟΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ
«Ο πρώτος περιφερειάρχης Πελοποννήσου θα είναι ο Δημήτρς Δράκος» επανέλαβε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, στο μήνυμα που απηύθυνε στον Πελοποννησιακό Λαό, κατά την επίσκεψη που πραγματοποίησε το πρωί της Δευτέρας 25/10, στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ στην Καλαμάτα, ανάμεσα σε μία πλημμυρίδα κόσμου που είχε κατακλύσει το εσωτερικό του, αλλά και όλο τον χώρο έξω, σε μεγάλη ακτίνα, ζητώντας παράλληλα από τους ψηφοφόρους του κόμματος «να έχουν σύμπνοια, ενότητα και συσπείρωση». Ο Αντ. Σαμαράς, τόνισε ακόμη ότι δεν επιτρέπεται η αποχή σε αυτές τις εκλογές, τονίζοντας την πολιτική σημασία τους.Απαντώντας, ο Δημήτρης Δράκος ευχαρίστησε τον πρόεδρο της ΝΔ για την στήριξη και την εμπιστοσύνη στην υποψηφιότητά του και τόνισε ότι «θα κάνει τα πάντα προκειμένου να δώσει στην Πελοπόννησο την ανάπτυξη και προοπτική που χρειάζεται για να γίνει πραγματικά ΔΥΝΑΤΗ», χειροκροτούμενος από τους παρευρισκομένους. Παρόντες ήταν ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Σωτήρης Παναγιωτόπουλος, υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι, καθώς και ο βουλευτής Μεσσηνίας Γιάννης Λαμπρόπουλος.
Στη συνέχεια, Αντ. Σαμαράς, Δ. Δράκος, Σωτ. Παναγιωτόπουλος, οι υποψήφιοι περιφερειακοί
Να σημειωθεί ότι στην αρχή της ημέρας οι Αντ. Σαμαράς, Δ. Δράκος και Σωτ. Παναγιωτόπουλος συναντήθηκαν με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Γιώργο Καραμπάτο και τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης και συζήτησαν μαζί τους τα προβλήματα που ταλανίζουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες ασφυκτιούν κάτω από την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης. Αναφορικά με τα μεσσηνιακά προϊόντα, τονίστηκε η ανάγκη μεγαλύτερης ανταγωνιστικότητας, προκειμένου να αξιοποιηθεί πλήρως η άριστη ποιότητά τους.
Το απόγευμα της Δευτέρας 25/10, ο Δ. Δράκος και ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Σωτήρης
Την Τρίτη 26/10, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου συναντά τον Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας του συνδυασμού ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Βασίλη Σωτηρόπουλο και υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους, για περιοδεία στο νομό Αργολίδας. Το πρωί θα βρεθούν στην Ιερά Μονή του Αγίου Δημητρίου όπου αναμένεται να έχουν την ευκαιρία να βρεθούν με ένα μεγάλο αιρθμό κατοίκων του νομού, ενώ το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν μία σειρά επισκέψεων σε χωριά. Συγκεκριμένα, αρχίζοντας από το απόγευμα στις 5.30, οι Δ. Δράκος και Βασίλης Σωτηρόπουλος πρόκειται να επισκεφθούν κατά σειρά Λευκάκια, Ασίνη, Τολό, Κάντια, Ίρια, με κατάληξη στο Δρέπανο, όπου θα πραγματοποιηθεί και ομιλία.
Απάντηση Βασίλη Μιχαλολιάκου στην Διαμαρτυρία του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά
Ως υποψήφιος δήμαρχος, αλλά κυρίως ως μόνιμος κάτοικος του Πειραιά, αντιλαμβάνομαι πλήρως την αγωνία του Εμπορικού Συλλόγου για την εικόνα που παρουσιάζουν oι κοινόχρηστοι χώροι της πόλης μας.
Η παντός είδους αυθαίρετη κατάληψη των δημόσιων χώρων, επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την ζωή των συμπολιτών μας, ενώ έχει ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες όσον αφορά την αισθητική της πόλης μας. Παράλληλα, καθιστά τον Πειραιά μας αφιλόξενο για τα ΑΜΕΑ και τις μητέρες με καροτσάκια.
Στο πλαίσιο αυτό, δεσμεύομαι πως με την ανάληψη των καθηκόντων μας, θα προχωρήσουμε -λαμβάνοντας πάντα υπ' όψιν μας τις ανάγκες των καταστηματαρχών- σε σειρά συγκεκριμένων δράσεων, ώστε να ανασάνει και πάλι η πόλη μας και να είναι όλοι οι Πειραιώτες περήφανοι γι' αυτή.
ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ
Η διεύθυνσις είναι ,οδός Κεφαλληνίας και Δαγκλή,στην Κηφισιά κοντά στο Κεφαλάρι.
Είναι μια ευκαιρία να γνωρίσετε από κοντά όλη την σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος. Να δείτε την καρέκλα που κάθισε ο Ιταλός πρέσβης Γκράτσι όταν ο ΜΕΤΑΞΑΣ του είπε το μεγαλοπρεπές ΟΧΙ,να δείτε φωτογραφικά κειμήλια,αποκόμματα εφημερίδων της εποχής εκείνης και άλλα χειρόγραφα ντοκουμέντα.
Θα δείτε την εγγονή του ΙΩΑΝΝΑ ΦΩΚΑ, μία αξιοπρεπέστατη ΚΥΡΙΑ , και τον δισέγγονο του και θα μάθετε από πρώτο χέρι τι ήταν ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ.
Δεν θα γράψω για το ΕΘΝΙΚΟ του ΕΡΓΟ.Το έχουμε γράψει πολλές φορές. Θα γράψω για κάτι που είναι ΕΠΙΚΑΙΡΟ.
Για όσους το αγνοούν, ο ΜΕΤΑΞΑΣ δημιούργησε
Το ΙΚΑ
Τις ΕΘΝΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ.
Το ΟΚΤΑΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Έθεσε τα θεμέλια για τον σημερινό ΟΓΑ.
ΠΡΙΝ ΕΒΟΜΗΝΤΑ ΠΕΝΤΕ (75) ΧΡΟΝΙΑ.
Για να έρθει ο ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και να τα διαλύσει ΟΛΑ σε ΕΝΑ(1) ΧΡΟΝΟ.
Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ,Ο ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΕΦΤΙΑΧΝΕ και ο σοσιαληστής παπανδρέου καταστρέφει.
Ευκαιρία λοιπόν να ΠΑΤΕ και να ΜΑΘΕΤΕ.
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΕΓΓΕΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ – ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ – ΦΡΑΓΜΑΤΑ
- Ολοκληρώσαμε ή κατασκευάζουμε, 28 έργα αγροτικής οδοποιίας σε αγροτικές περιοχές 12 Δήμων (5,2 εκ€), 9 αρδευτικά έργα σε 4 δήμους (1,6 εκ €) και 11 έργα σε μικρά φράγματα των ορεινών δήμων (1,8 εκ €), 96 έργα αποκατάστασης λόγω θεομηνιών και αντιπλημμυρικής προστασίας κόστους 33 εκ. € μεκυριότερα στους Δήμους Απολλωνίας, Καλλινδοίων, Θερμαϊκού, Μηχανιώνας, Κορώνειας, Λαγκαδά, Αρέθουσας, Βασιλικών κλπ.
- Σε εξέλιξη βρίσκονται 13 αντιπλημμυρικά έργα: Κατασκευή και βελτίωση 11 γεφυρών (6 εκ €) στον Αξιό, στην Χρυσαυγή-Λαγκαδά, στο Πολυδένδρι - Σοχός, στο Εξαμίλι – Άσσηρος, στα Κύμινα –Χαλάστρα, στο Σχολάρι - Γερακαρού κ.ά.
- Γεμίσαμε τη λίμνη Κορώνεια με νερό με το έργο της ενωτικής τάφρου, προϋπολογισμού 5.8εκ. €, που είναι ταυτόχρονα περιβαλλοντικό αρδευτικό και αντιπλημμυρικό και περιλαμβάνει, τον καθαρισμό της σε μήκος 4.000μ, την κατασκευή δύοφραγμάτων και τριών γεφυρών μήκους 23μ, 11μ και 36μ αντίστοιχα.
- Για την αντιπλημμυρική προστασία των πολύπαθων περιοχών της επαρχίας Λαγκαδά, του κάμπου του Αξιού και της Ανατολικής περιοχής του Θερμαϊκού, μπήκαμε έγκαιρα και στην κυριολεξία «μέσα» στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν και πραγματοποιήσαμε ένα σοβαρότατο και τεράστιο έργο για τις δυνάμεις μας.
Η ΟΝΝΕΔ τιμά τον Β. Μιχαλολιάκο
Θα παραστούν και θα μιλήσουν οι κ.:
Ανδρέας Λυκουρέντζος,
Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας
Ανδρέας Παπαμιμίκος
Πρόεδρος Οργάνωσης Νέων Νέας Δημοκρατίας
Κώστας Κατσαφάδος
Αντιπρόεδρος Οργάνωσης Νέων Νέας Δημοκρατίας
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο ξενοδοχείο Savoy,
Ηρώων Πολυτεχνείου 93, Πειραιάς
Καμιά φορά τα χώνει... έτσι για ξεκάρφωμα
ΤΑ ΕΝΝΙΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Μ. ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΚΟΡΩΝΕΙΑ
Σχετικά με τις δηλώσεις του κ. Μ. Τρεμόπουλου για την λίμνη Κορώνεια, το Γραφείο Τύπου του συνδυασμού «Δύναμη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας-Π.Ψωμιάδης» ανακοινώνει τα εξής:
1ο ψέμα: «Μέχρι σήμερα δεν έχει εκτελεστεί καμία πληρωμή»
Η ΝΑΘ έχει απορροφήσει 7.500.000 ευρώ και ολοκλήρωσε 4 έργα, 2 εκκρεμούν στο ΣτΕ, ένα είναι σε ποσοστό υλοποίησης 95%. Η διακήρυξη για την ευαισθητοποίηση εγκρίθηκε τον Αύγουστο του 2010 από τον Φεβρουάριο του 2009 που υποβλήθηκε στο ΕΠΕΡΑΑ-ΕΠΕΚΑ και το τελευταίο ήδη δημοπρατήθηκε.
2ο ψέμα: «Κρίθηκαν ανεπαρκείς οι ελληνικές απαντήσεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή….»
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όχι μόνο δεν απέρριψε το πρόγραμμα αλλά εξέτασε στις 29/9/10, το αίτημα χρονικής παράτασης του έργου μέχρι το 2011 και ζήτησε να υποβληθεί ο σχετικός φάκελος μέχρι 31/10/10 σε συνάντηση που έγινε στο Υπουργείο Οικονομικών.
3ο ψέμα: « Το πόρισμα των Επιθεωρητών που ζητούν ποινικές και πειθαρχικές διώξεις….»
Οι επιθεωρητές δε ζητούν ποινικές ούτε πειθαρχικές ευθύνες αλλά κάνουν 3 προτάσεις για τον τρόπο ελέγχου της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων και τη χρονική επίδοση αποφάσεων επιβολής προστίμου. Επ’ αυτών σύμφωνα με τον νόμο εστάλη αναφορά στις 30/7/10.
4ο ψέμα: «Το νερό είναι λιγοστό και δεν πρέπει να ξεπερνά τα 40 εκ.»
Η στάθμη σήμερα είναι 1,5 μέτρο στη λίμνη και στον υπόγειο υδροφορέα 1,20-1,50 (στοιχεία των τηλεμετρικών σταθμών ΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΙΜΑ που κοινοποιήθηκαν στους εκπροσώπους της Ε.Ε. στις 29/9/10).
5ο ψέμα : «Η Νομαρχία είχε την επίβλεψη και το συντονισμό του συνολικού έργου»
Η Νομαρχία είναι υπεύθυνη και έχει τον συντονισμό των 7 υποέργων του Ταμείου Συνοχής ΚΑΙ ΜΟΝΟ . Η Γ.Γ. της Περιφέρειας σύμφωνα με την Απόφαση Υπαγωγής και την Απόφαση Συγκρότησης της Επιτροπής Παρακολούθησης είναι πρόεδρός της και γενικός συντονιστής των 21 δράσεων του έργου. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος είναι υπεύθυνο από τις ελληνικές αρχές απέναντι στην Ε.Ε.
6ο διπλό ψέμα: « Η εκτροπή δύο τοπικών χειμάρρων οι οποίοι αντί να καταλήγουν στη Βόλβη, να καταλήγουν στην Κορώνεια…είχε τουλάχιστον αμφιλεγόμενα αποτελέσματα», «η λίμνη δε μπορεί να συγκρατήσει κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το παραπανίσιο νερό…»
Το έργο της Ενωτικής Τάφρου περιλαμβάνει εκτός των άλλων την εκτροπή των χειμάρρων που μπορεί να καταλήγουν στη Βόλβη ή στην Κορώνεια ανάλογα με την ανθρώπινη βούληση. Έτσι τα πλεονάζοντα νερά αντί να πλημμυρίζουν την περιοχή ή να χύνονται στη θάλασσα μέσω της Βόλβης και του Ρήχειου ποταμού οδηγούνται στην Κορώνεια. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίστηκε νερό για την Κορώνεια, αλλά και η σταθερότητα της στάθμης της Βόλβης.
Ειδικά στην εκβολή της Βόλβης προς τον Ρήχειο ποταμό υπάρχει έργο ανύψωσης μέχρι 1 μέτρο για τη ρύθμιση της στάθμης της.
Το αποτέλεσμα είναι δεδομένο και ορατό σε όλο τον κόσμο. Η λίμνη Κορώνεια γέμισε νερό. Έχουμε σήμερα πάνω από 1,5 μ. νερό αν και περάσαμε, τους καλοκαιρινούς μήνες ,μια πλήρη αρδευτική περίοδο που οι αγρότες πότιζαν κανονικά τα χωράφια τους.
7ο ψέμα: Το «πόρισμα» των επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης
Οι επιθεωρητές Δ. Διοίκησης δεν έβγαλαν πόρισμα αλλά έκαναν 3 προτάσεις για τον τρόπο ελέγχου της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων και τη χρονική επίδοση αποφάσεων επιβολής προστίμου. Επ’ αυτών σύμφωνα με τον νόμο στείλαμε αναφορά στις 30/7/10. Οι υπόλοιπες διαδικασίες αφορούν το Υπουργείο Εσωτερικών και την Γ.Γ. της Περιφέρειας που ζήτησαν τις θέσεις μας για τις προτάσεις που έκαναν και την απολογία της διοίκησης.
8ο ψέμα: «2004-2008 δεν επέβαλε κανένα πρόστιμο για περιβαλλοντικές παραβάσεις».
Η Νομαρχία επέβαλε πρόστιμα 258,000 ευρώ σε 16 επιχειρήσεις από 8/4/2008 έως 23/3/2009, αφού προηγήθηκε η νόμιμη και ηθικά αποδεκτή διαδικασία (απολογίες, τεχνική ανασυγκρότηση κλπ) των βιομηχανικών μονάδων (συνημμένη κατάσταση επιθεωρητών, σελίδα 34).
9ο ψέμα: «Δε συγκρότησε τα προβλεπόμενα κλιμάκια ελέγχου περιβάλλοντος (ΚΕΠΕ)»
Η ευθύνη συγκρότησης κοινών κλιμακίων ελέγχου σύμφωνα με το νόμο 1650/86 ειδικά για τη Θεσσαλονίκη δεν είναι της ΝΑΘ αλλά του Οργανισμού Ρυθμιστικού (ΟΡΘΕ) που όμως δε θα μπορούσε να τα συγκροτήσει αφού η περιοχή Λαγκαδά δεν είχε μπει ακόμα στο ρυθμιστικό (κενό νομοθεσίας). Εμείς όμως πήραμε την πρωτοβουλία και το 2008 συγκροτήσαμε κοινά συνεργεία ελέγχου από την Νομαρχία και τον Φορέα Διαχείρισης (διοικητικά άσχετα με τα ΚΕΠΕ ), με αποτέλεσμα την οριστική επίλυση του προβλήματος της βιομηχανικής ρύπανσης.
..ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
1η και σημαντική αλήθεια:
«Πρόστιμα έως και 100,000 € ημερησίως»
Η Ε.Ε. το 2002 είχε καταγγείλει την Ελλάδα για το θέμα της Κορώνειας. Μετά από την κατάθεση των master plan I (1997-2002) που κόστισε 1 δις δρχ. το οποίο απορρίφθηκε, θα επέβαλε πρόστιμο 100.000 €/ ημέρα. Η διαδικασία αναστάλθηκε επειδή η ΝΑΘ με πρωτοβουλία της συνέταξε χωρίς καμία χρηματοδότηση και κατέθεσε το master plan ΙΙ που έγινε αποδεκτό και η Ελλάδα γλύτωσε τα πρόστιμα από το 2003 έως σήμερα.
2η αλήθεια και η παραποίησή της:
Χρηματοδοτήσεις των έργων και των 2 master plan.
1997-2002 :Χρηματοδότηση 1 δις δρχ από το ΥΠΕΧΩΔΕ για το Master Plan I που απορρίφθηκε.
2003-2005: Χρηματοδότηση 135,000 € από ίδιους πόρους της Νομαρχίας για το Master Plan II που έγινε αποδεκτό και ανέστειλε την επιβολή προστίμων 100,000 € τη μέρα.
3η αλήθεια:
«1000 υδρόμετρα έχουν αγοραστεί ήδη από το 2000»
Η αγορά των 1000 υδρομέτρων από το master plan Ι ήταν αστοχία της προηγούμενης διοίκησης που δεν αποδέχθηκαν να εγκαταστήσουν οι αγρότες τα υδρόμετρα μόνο για την Κορώνεια.
4η αλήθεια και η παραποίησή της:
«Η διοίκηση Ψωμιάδη είχε αναλάβει συγκεκριμένα την ευθύνη (αλλά και τα εύσημα τότε!) για να το φέρει εις πέρας»
Η αλήθεια είναι ότι η διοίκηση Ψωμιάδη πήρε τα εύσημα τότε για την επίλυση και το σχεδιασμό της αποκατάστασης της λίμνης Κορώνειας.
Η παραποίηση της αλήθειας είναι ότι η ευθύνη για την επίλυση και την υλοποίηση των 14 υπόλοιπων έργων ανήκει στους υπόλοιπους 7 φορείς (4 Υπουργεία, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμος Λαγκαδά, Φορέας των Λιμνών) που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Αποκατάσταση της λίμνης Κορώνειας» και αναγράφεται σαφέστατα και αναλυτικά στην Απόφαση Υπαγωγής.
5η αλήθεια και η παραπληροφόρηση:
« Βρίσκονται σε εξέλιξη 2 πορίσματα του Σώματος Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης………για τον τηλεμετρικό σταθμό της λίμνης»
Στο master plan Ι, το 2000, έγινε προμήθεια «σταθμών παρακολούθησης της ποιότητας των νερών » ,που εγκαταστάθηκαν στην περιοχή. Λόγω παρωχημένης τεχνολογίας η Ε.Ε. ενέκρινε το Δεκέμβριο του 2005 στο master plan II την αγορά 35 νέων σύγχρονων και πραγματικά τηλεμετρικών σταθμών. Οι σταθμοί εγκαταστάθηκαν ήδη από το 2009 και δίνουν αξιόπιστα στοιχεία σε 24ωρη βάση απευθείας στο εργαστήριο που ανέλαβε τη λειτουργία τους.
Η Νομαρχία εφόσον αυτό ήταν υποέργο για την αποκατάσταση της λίμνης Κορώνειας είχε υποχρέωση να το υλοποιήσει και σωστά έκανε γιατί πλέον παίρνουμε στοιχεία για την ποιότητα και ποσότητα των νερών σε όλη τη λεκάνη της λίμνης Κορώνειας. Για το θέμα ήδη έχουμε πάρει τα εύσημα από τους εκπροσώπους της Ε.Ε.
Η λίμνη τελικά εμάς μας ενδιαφέρει σαν περιβαλλοντικό θέμα.
Εμείς προτείναμε τη σωστή λύση και στα δικά μας έργα βασίστηκε η ελληνική πλευρά και ζητά την παράταση ολοκλήρωσης του έργου.
Μέχρι το 2008 η λίμνη δεν είχε νερό και σήμερα έχει 1,5 μέτρα νερό.
Μέχρι το 2008 η βιομηχανική ρύπανση ήταν από τα σοβαρότατα προβλήματα. Το επιλύσαμε με τον καλύτερο τρόπο χωρίς κοινωνικές αναταραχές.
Το χρονικό της κατάληψης της Θεσσαλονίκης από τον Ελληνικό στρατό σύμφωνα με τον Βρετανό ανταποκριτή των TIMES Κρόφορντ Πράις (26 Οκτωβρίου 1912)
ΟΙ ΝΕΟΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ
‘H Ελλάς ή ευγνωμονούσα’ αντικατασταθηκε απο την ‘H Ελλάς ή Απούσα’...
Γραφείο πρωθυπουργού - Μέγαρο Μαξίμου όπως ήτανε παλιά!
ο Πίνακας "H Ελλάς ή ευγνωμονούσα" που υπήρχε στο πρωθυπουργικό γραφείο μάλλον αντικαταστάθηκε μόνιμα από τον μπλε πίνακα

Εκβιασμός, ομολογία αποτυχίας
Πανικόβλητη η κυβέρνηση από την ογκούμενη δυσαρέσκεια των πολιτών για την αποτυχημένη πολιτική του Μνημονίου, στις παραμονές των αυτοδιοικητικών εκλογών, αναζητά εναγωνίως σανίδα σωτηρίας.
Θεώρησε ότι τη βρήκε σε εκβιαστικά διλήμματα προς τον ελληνικό λαό, τα οποία έθεσε ο κ. Παπανδρέου στη διακαναλική συνέντευξή του.
Συρόμενος στην αναγνώριση του πολιτικού περιεχομένου των εκλογών, που η Νέα Δημοκρατία από την αρχή επισήμανε, αναγκάστηκε να κάνει στροφή 180 μοιρών, και ζήτησε από τους πολίτες να στηρίξουν την κυβερνητική πολιτική.
Δραματοποιώντας τις συνέπειες από μια πιθανή ήττα των υποψηφίων που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ, ο πρωθυπουργός απείλησε για αντίδραση των αγορών!
Μάλιστα, έφτασε έως το σημείο να πει ότι αν δεν υπάρξει καθαρή νίκη των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ τότε θα πάει σε εθνικές εκλογές.
Το εκβιαστικό δίλλημα του πρωθυπουργού είναι καταδικασμένο να απορριφθεί από την ίδια την κοινωνία, που θα στείλει το σωστό μήνυμα στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, αξιώνοντας αλλαγή πολιτικής, με άλλο μείγμα.
Η Νέα Δημοκρατία, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στη χώρα, δεν θέτει θέμα πρόωρων εκλογών, τις οποίες άλλωστε δεν μπορεί να επιβάλλει λόγω της ισχυρής κυβερνητικής πλειοψηφίας.
Αν, όμως, ο κ. Παπανδρέου υλοποιήσει την «απειλή» του, η Νέα Δημοκρατία είναι έτοιμη ανά πάσα στιγμή να δώσει νικηφόρα την εκλογική μάχη.
Στην έκθεση ιδεών που παρουσίασε ο κ. Παπανδρέου απέκρυψε πολλές αλήθειες ενώ άλλες διαστρέβλωσε βάναυσα.
- Εμφανίστηκε, για παράδειγμα, και πάλι ότι είχε άγνοια της κατάστασης της οικονομίας, πριν κερδίσει τις εκλογές. Παρά τα όσα έχουν δημοσιευθεί για την ενημέρωσή του, και παρά το βεβαιωμένο γεγονός ότι όταν εκστόμιζε το “λεφτά υπάρχουν” γνώριζε πως δεν θα μπορούσε να πραγματοποιήσει τις υποσχέσεις του προς το λαό.
- Στη συνέντευξή του, μάλιστα, έδωσε μια νέα εξήγηση για το τι εννοούσε τότε, λέγοντας: “λεφτά πράγματι υπάρχουν αλλά έχουν σπαταληθεί...” (;)
- Είπε, επίσης, ότι για πρώτη φορά μετά από χρόνια έρχονται στη χώρα επενδύσεις. Δεν μας διαφώτισε επαρκώς εάν περιλαμβάνει και το φιάσκο με την επένδυση του Κατάρ στον Αστακό. Οφείλουμε, όμως, να θυμηθούμε τη στάση του ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση για την επένδυση της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά, τις τοποθετήσεις του κ. Παπανδρέου για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη κ.ο.κ.
- Τόλμησε να αναφέρει ότι δεν θα φθάναμε στην κρίση εάν τους είχε ακούσει η προηγούμενη κυβέρνηση, υποστηρίζοντας ότι και το 2008 ακόμα ο χρόνος για αλλαγές ήταν επαρκής. Και ποιές ήταν τότε οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ, όχι μόνον το 2008 αλλά μέχρι και το 2009; Πότε στήριξε την οποιαδήποτε μεταρρύθμιση; Πότε ξεπέρασε την λαϊκίστικη και μικροκομματική τακτική του; Ποτέ. Ούτε σε μια περίπτωση.
- Δεν αναφέρθηκε καθόλου για το τι δεν έπραξε η κυβέρνησή του όλο το διάστημα από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι την στιγμή που οδηγηθήκαμε στο μνημόνιο και στην επιτήρηση. Λησμόνησε τις τεράστιες ευθύνες που τη βαραίνουν διότι δεν δανείστηκε από τις αγορές όταν ακόμη μπορούσαμε να το κάνουμε και στο τέλος έστρωσαν τον δρόμο στην κρίση δανεισμού.
- Μιλώντας για τη “σωτήρια” παρέμβασή του, ο κ. Παπανδρέου μας θύμισε το όργιο φημών για επικείμενη χρεοκοπία, που ζήσαμε πριν λίγους μήνες. Παραλείποντας να αναφέρει ότι και σε αυτή την περίπτωση τις φήμες τροφοδοτούσαν οι πολλές, ανεύθυνες και αντιφατικές δηλώσεις τους για τον “τιτανικό”, τη “διεφθαρμένη χώρα” κ.λπ.
- Αγνοώντας τους δείκτες της πραγματικής οικονομίας παρουσίασε ένα δήθεν σχέδιο ανά έτος που υποτίθεται ότι προβλέπει το 2012 να δούμε ανάπτυξη και το 2013 το τέλος του Μνημονίου. Και όλα αυτά σε πείσμα της λογικής που υπολογίζει ότι, με αυτό το μείγμα πολιτικής, το χρέος θα πλησιάζει τότε το 150%. Ο κ. Παπανδρέου δεν έδωσε καμία απάντηση για το τι θα γίνει μετά το δεύτερο ημίχρονο του πρώτου μνημονίου…
- Όπως καμία ουσιαστική απάντηση δεν έδωσε για το μείζον ζήτημα που είναι η ανάπτυξη. Η επίκληση της “πράσινης ανάπτυξης” και των καινοτομιών, στις παρούσες συνθήκες ασφαλώς δεν καθησύχασαν κανέναν.
- Οι πολίτες ανησύχησαν ακόμη περισσότερο ακούγοντας τον κ. πρωθυπουργό να θεωρεί ότι η μάχη κατά της ακρίβειας -με πληθωρισμό στο 5,6%- δόθηκε όταν η κυβέρνηση τα έβαλε με τους φορτηγατζήδες!
- Και βέβαια ελάχιστοι πείστηκαν ότι δεν θα υπάρξουν νέα μέτρα που θα πλήξουν μισθωτούς και συνταξιούχους.
- Μακράν της αληθείας ήταν και οι απαντήσεις του κ. πρωθυπουργού για την εγκληματικότητα και τη λαθρομετανάστευση, την ευθύνη για την οποία απέδωσε στη δημοτική αρχή του δήμου Αθηναίων. Και αυτό, τη στιγμή που, ιδιαίτερα από τον Έβρο, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα ξέφραγο αμπέλι, ενώ ο μεταναστευτικός νόμος που η κυβέρνησή του ψήφισε λειτουργεί ως μαγνήτης προσέλκυσης λαθρομεταναστών.
Ο κ. Παπανδρέου υποκριτικά κάλεσε τη Νέα Δημοκρατία να πει καθαρά τι προτείνει, ποιος είναι ο διαφορετικός δρόμος και να μην κρύβεται.
Κι όμως, το μόνο που δεν έχει κάνει η Νέα Δημοκρατία και ο αρχηγός της Αντώνης Σαμαράς είναι να κρύβονται.
Για να βοηθήσουμε τη μνήμη του πρωθυπουργού να θυμίσουμε ότι η αξιωματική αντιπολίτευση παρουσίασε συγκεκριμένο σχέδιο εξόδου από την κρίση ήδη από τις 7 Ιουλίου.
Η κυβέρνηση έκανε πως δεν άκουσε τίποτε.
Η κοινωνία όμως αφουγκράστηκε τη πρότασή μας, έλαβε υπ' όψιν της τις θέσεις μας για το Μνημόνιο. Και να που σήμερα είναι η κοινωνία αυτή που επιβάλει στην κυβέρνηση και στον πρωθυπουργό να αλλάξουν πολιτική ρότα.
Και επειδή η αξιοπιστία τους έχει τρωθεί είναι βέβαιο ότι και τα εκβιαστικά τους ψευδοδιλήμματα θα μείνουν μετέωρα.
Και αυτό θα φανεί ξεκάθαρα στις 7 Νοεμβρίου.
Δήλωση του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Αντώνη Σαμαρά, μετά το πέρας της Δοξολογίας στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου της Θεσσαλονίκης
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, με την ευκαιρία της επετείου για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης και τη γιορτή του πολιούχου Αγίου της, παρέστη, σήμερα, στην πανηγυρική Δοξολογία, που τελέσθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου της πόλης.
Μετά το πέρας της Δοξολογίας, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Χρόνια πολλά σε όλους.
Τιμούμε, σήμερα, την πρωτεύουσα της Μακεδονίας μας, που γιορτάζει.
Μια τέτοια μέρα δεν θα μπορούσα να λείψω από τη Θεσσαλονίκη. Τη Θεσσαλονίκη μας, του Αγίου Δημητρίου, η οποία έχει όλες τις δυνατότητες να γίνει το κέντρο, το επίκεντρο, των μεγάλων αναπτυξιακών εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή. Και αυτός πρέπει να είναι ο στόχος και ο προορισμός όλων των κομμάτων, πέρα και πάνω από ιδεολογίες.
Χρόνια πολλά σε όλους.
Θα ήθελα, όμως, να πω, επίσης, και κάτι άλλο:
Πρώτη φορά, ένας Πρωθυπουργός, βέβαιος για την ήττα του, απειλεί το λαό και εκβιάζει.
Του θυμίζω, όμως, ότι, στη Δημοκρατία μας, όταν έχουμε εκλογές, ο λαός στέλνει μηνύματα, δεν δέχεται εκβιασμούς.
Υπάρχει και ο άλλος δρόμος: Ο δρόμος της ανάπτυξης.
Ευχαριστώ πολύ».
