03 Νοεμβρίου 2010

Ε. Κωνσταντινίδης (Βουλευτής Φλώρινας Ν.Δ.) για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού και κλιμακίου Υπουργών στην Κοζάνη

« Ένα χρόνο μετά τις Εθνικές εκλογές του 2009, ο θίασος επιστρέφει επί σκηνής. Ο Πρωθυπουργός και 9 Υπουργοί του ήρθαν να επιθεωρήσουν τα έργα που είχαν υποσχεθεί να πραγματοποιήσουν για τη Δυτική Μακεδονία, στην περσινή παράσταση του θιάσου.

Είχε δεσμευτεί λοιπόν ο Πρωθυπουργός για:

-Ανάδειξη της περιοχής σε τουριστικό προορισμό

-Αποκατάσταση παλιών ρυπογόνων μονάδων της ΔΕΗ με νέες

-Κτιριακές υποδομές στα Πανεπιστήμια

-Νέα δίκαιη αναδιανομή του πλούτου

-Σύγχρονη γεωργία και κτηνοτροφία με νέου τύπου συνεταιρισμούς

-Αξιοποίηση των κάθετων αξόνων

-Στήριξη του σιδηροδρόμου

-Μετάβαση σε παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές

-Αξιοποίηση των εδαφών μετά την εκμετάλλευση του λιγνίτη

-Πράσινη ανάπτυξη και άλλα πολλά.

Όχι μόνο δεν έγινε τίποτα, όχι μόνο δεν ξεκίνησε κάτι, αλλά τα προβλήματα επιδεινώθηκαν και το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει, καν, σχέδιο. Δε θα αναφερθώ σε κάθε δέσμευση ξεχωριστά. Την αλήθεια, άλλωστε, τη βιώνει στην καθημερινότητα του ο κάθε πολίτης της Δυτικής Μακεδονίας.

Ο θιασάρχης, λοιπόν, που συμβαίνει να είναι ταυτόχρονα και ηθοποιός, έπαιξε και φέτος δυστυχώς, τον ίδιο ρόλο. Είπε τα ίδια. Τα ίδια ψέματα. Με μία όμως διαφορά. Αυτή τη φορά, ομολογώντας την αδυναμία του να προχωρήσει σε έργο, πέταξε το μπαλάκι στις τοπικές κοινωνίες. Αυτά που έταξε να κάνει η κυβέρνηση του για την περιοχή, ζητάει τώρα να τα κάνουμε μαζί. «Ερχόμαστε για να δουλέψουμε μαζί», είπε, «εσείς να προτείνετε και εμείς να ακούσουμε, προκειμένου να βρούμε λύσεις από κοινού». Και βέβαια αυτά τα καμώματα μόνο θυμηδία προκαλούν. Και απογοήτευση. Και οργή.

Δεν παρέλειψε βέβαια να επαναλάβει, ότι δεν ψηφίζουμε μόνο για τον Καλλικράτη αλλά και για την «οριστική έξοδο της χώρας από την κρίση». Έθεσε εκ νέου το ίδιο εκβιαστικό και διχαστικό δίλημμα, την ίδια καραμέλα που συνηθίζει τελευταία να πιπιλάει.

Ή Παπανδρέου και μνημόνιο ή χανόμαστε.

Ας μη βιάζεται ο πρωθυπουργός. Θα πάρει, μαζί με τα εξαπτέρυγα που τον στηρίζουν, την απάντηση την Κυριακή.

Για το μνημόνιο, για τα λεφτά που υπάρχουν, για την ευκολία με την οποία μας οδήγησε στο Δ.Ν.Τ.

Θα είναι απάντηση σκληρή και θαρραλέα από έναν λαό που δεν προσκυνάει αφέντες. Θα είναι μήνυμα για να αλλάξει πολιτική και συμπεριφορά. Αν και μετά από αυτό παραμείνει αμετανόητος, ας είναι σίγουρος, ότι η Ελλάδα δε θα περιμένει άλλο».

Υ.Γ.: Ας μη βιαστούν τα κομματικά όργανα του ΠΑΣΟΚ να απαντήσουν με το επιχείρημα, ότι για όλα φταίει η κυβέρνηση Καραμανλή. Η καραμέλα αυτή πάλιωσε τόσο, που έλιωσε στο στόμα.

Ελεύθερο Διαδίκτυο και Δημοσιογραφία

Ο Έβρος συνδέεται στενά με έναν σημαντικό παράγοντα της ζωής στην Ελλάδα: την δημοσιογραφία. Η κακή κατάστασή της έχει βοηθήσει τη διαφθορά και την υποβάθμιση της πολιτικής, με άμεση συνέπεια την άσχημη κατάσταση σε κάθε τομέα της ζωής μας.


Το Δημοσιογραφικό Συνέδριο της Σαμοθράκης σταμάτησε το 2008 για λόγους που ποτέ δεν εξηγήθηκαν ικανοποιητικά, αλλά οι εσωτερικές διαφωνίες και συγκρούσεις σε δημοσιογραφικές Ενώσεις, όπως η ΕΣΗΕΑ, αναφέρθηκαν ότι έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Η υγιής κατάσταση στη δημοσιογραφία παίζει ζωτικό ρόλο για την υγεία της Πολιτικής και της κοινωνίας.

Ως περιφερειακός σύμβουλος θα εργαστώ για την αναβίωση του θεσμού του Δημοσιογραφικού Συνεδρίου σε νέες βάσεις, τόσο στη Σαμοθράκη όσο και σε άλλες περιοχές του Έβρου, για να λειτουργήσει πραγματικά και ουσιαστικά με λύσεις. Ο Έβρος να γίνει Φάρος αναζωογόνησης και αποκατάστασης της δημοσιογραφίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Ειδικά για την παραμελημένη Σαμοθράκη, η αναβίωση του Συνεδρίου θα μπορούσε να συμβαδίσει και με μία συγκοινωνιακή αναβίωση με τη χρήση τροποποιημένων στρατιωτικών υποβρυχίων (για εμπορεύματα, επιβάτες αλλά και για μεταφορά ασθενών), ίσως και αμφίβιων αεροσκαφών (κατά βάση υδροπλάνων), τα οποία λειτουργούν σε κάθε είδους καιρικών συνθηκών και με οποιαδήποτε κατάσταση θαλάσσης. Φυσικά, αυτό δεν χρειάζεται να περιορίζεται μόνο εντός του Έβρου αλλά να επεκταθεί (σε πιλοτική βάση) και σε όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και στη συνέχεια στη νησιωτική Ελλάδα. Μπορούμε να σταματήσουμε την απομόνωση των νησιωτικών και παράκτιων περιοχών της πατρίδας μας.

Ο Τυποκτόνος Νόμος της διαπλοκής

Ένας παράγοντας που βοήθησε τη διαφθορά κάθε είδους να μολύνει την πολιτική και άλλους χώρους της κοινωνίας μας είναι ο περιβόητος «τυποκτόνος νόμος».

Αυτός ο απαράδεκτα άδικος νόμος χρησιμοποιείται για να φιμώνει τους έντιμους δημοσιογράφους και να δίνει εργαλείο πίεσης σε τρίτους για εκφοβισμό των δημοσιογράφων με την απειλή της αγωγής στα δικαστήρια.

Θα αγωνιστούμε (σε πρώτη φάση μέσα από το ανανεωμένο δημοσιογραφικό Συνέδριο) για μία δίκαιη νομοθεσία που να προστατεύει, βέβαια, την τιμή και υπόληψη των πολιτών από συκοφαντία. Ταυτόχρονα όμως να προβλέπει υποχρεωτική διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης (με απαντητική επιστολή, συνέντευξη, δήλωση, κλπ) και πλήρη δικαστική εξέταση κάθε υπόθεσης που δεν επιλύεται εξωδικαστικά.

Σήμερα αυτό δεν είναι υποχρεωτικό και όποιος θεωρεί ότι θίγεται σχεδόν πάντα υποβάλει αγωγή (που προβλέπει υποχρεωτική ελάχιστη αποζημίωση !!!). Στην αγωγή όμως, η υπόθεση δεν εξετάζεται σε βάθος και ουσία. Πρέπει, ίσως, να γίνει υποχρεωτική στην αρχή η εκδίκαση της μήνυσης διότι τότε η υπόθεση εξετάζεται σε βάθος και ουσία. Όταν βγει τελική απόφαση για τη μήνυση ή έστω απόφαση πρωτοδικείου σε πρώτο βαθμό, τότε να μπορεί να προσδιοριστεί και η ημερομηνία εκδίκασης για αγωγή. Επιπλέον, να μην υπάρχουν τόσο ισχυροί περιορισμοί σε σχέση με τον αριθμό των μαρτύρων υπεράσπισης. Σήμερα ο δημοσιογράφος μπορεί να φέρει ένα μάρτυρα στο ακροατήριο και μερικούς στο συμβολαιογράφο. Επίσης, να μην προβλέπεται στον νόμο ελάχιστη αποζημίωση διότι αυτή σήμερα είναι τεράστια και πολύ σπάνια συμβαδίζει με το υποτιθέμενο αδίκημα.

Υπάρχουν περιπτώσεις που η αγωγή εκδικάζεται πριν από τη μήνυση, η υπόθεση δεν εξετάζεται σε βάθος, ο δημοσιογράφος καταδικάζεται να πληρώσει αποζημίωση και όταν δικάζεται η μήνυση, ο δημοσιογράφος αθωώνεται. Δηλαδή, φτάνουμε στο παράλογο σημείο ένας ποινικά αθώος να πληρώνει αποζημίωση !!!

Ελεύθερο Διαδίκτυο

Παρόμοια δεσμεύομαι να κινηθώ και για το Internet, ώστε όταν μέσω αυτού αποκαλύπτεται ένα σκάνδαλο, παρανομία, κλπ να μην καταδιώκεται αυτός που το αποκάλυψε. Ουσιαστικά, το διαδίκτυο και η δημοσιογραφία πρέπει να αντιμετωπιστούν υπό το πρίσμα των αποκαλύψεων τύπου Whistleblower (αυτός που σφυρίζει με τη σφυρίχτρα) δηλαδή ατόμων που αποκαλύπτουν σοβαρές παραβάσεις σε εταιρίες, οργανισμούς, κυβέρνηση, κλπ. Είναι αδιανόητο να καταδικάζεται το μέσο (blog, ιστοσελίδα, κλπ) από το οποίο έγινε η αποκάλυψη ή το πρόσωπο που την έκανε. Χρειάζεται να δημιουργηθεί συγκεκριμένη νομοθεσία προστασίας των Whistleblower και των Μέσων τα οποία αποκαλύπτουν τις παραβάσεις. Οι επιθέσεις εναντίον των blogs και οι πιέσεις για διακοπή της ανωνυμίας στο διαδίκτυο, σε μεγάλο βαθμό προέρχονται, από στελέχη μεγάλων ΜΜΕ, τα οποία έχουν συμβιβαστεί και λειτουργούν προς όφελος της περιβόητης Νέας Τάξης. Η αποκαλυπτική ισχύς που διαθέτει το διαδίκτυο, τους βάζει σε δύσκολη θέση, διότι οι πολίτες μαθαίνουν την πραγματικότητα και την αλήθεια σε γεγονότα, εξελίξεις, κλπ και βλέπουν τον συμβιβασμό που έχουν κάνει.

Επιπλέον, είναι απολύτως απαραίτητο να ενισχυθεί το προσωπικό απόρρητο των επικοινωνιών (και σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθώ με όλες μου τις δυνατότητες ως περιφερειακός σύμβουλος). Θεωρώ ότι αποτελεί κατάντημα, μετά από το σκάνδαλο υποκλοπών της Vodafone, όχι μόνο να μην έχει ενισχυθεί το απόρρητο των προσωπικών επικοινωνιών, αλλά οι χρήστες του Internet να θεωρούνται το ίδιο ένοχοι με, τους κλέφτες κωδικών από πιστωτικές κάρτες κλπ. Ίσως, οι πραγματικοί εγκληματίες είναι αυτοί που όλους εμάς, τους χρήστες του Internet, μας αντιμετωπίζουν ως πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους και μας αρνούνται την ελευθερία και το απόρρητο των προσωπικών μας επικοινωνιών.

Χρειάζομαι, όμως, και την ψήφο σας για να έχω τη δύναμη για όλα αυτά.

Κωνσταντίνος Γκαμπαερίδης

Πολιτευτής ΛΑΟΣ, Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Έβρου

του Ανεξάρτητου Συνδυασμού «Περιφερειακή Αναγέννηση»

http://gkampaeridis.gr

6944778547

Ζ. Μακρή-Υπ δήμαρχος Βόλου: Το δίλημμα που έθεσε o Παπανδρέου θα τον οδηγήσει σε συντριβή

Τα διλήμματα, ακόμη και με εκβιαστικό περιεχόμενο, είναι μία συνήθης πολιτική πρακτική. Την έχουν χρησιμοποιήσει πολλοί ηγέτες και αρκετές φορές έχουν πετύχει να χειραγωγήσουν το φρόνημα των πολιτών. Ωστόσο δεν είναι λίγες οι φορές που λειτούργησαν αντίστροφα με συνέπεια να οδηγήσουν τους εμπνευστές τους στη συντριβή.

Εκτιμώ ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία τέτοια προοπτική με το δίλημμα που έθεσε ο κ. Παπανδρέου και το οποίο μπορεί να συνοψιστεί στη φράση «ή ψηφίζετε τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ ή θα οδηγηθεί η χώρα σε μεγάλη περιπέτεια και στην πτώχευση». Κι αυτό το λέω γιατί θετική έκβαση έχουν τα διλήμματα, όταν αυτός που τα θέτει είναι σε θέση υπεροχής έναντι των αντιπάλων του.

Όμως, ο πρωθυπουργός βρίσκεται σε αδυναμία. Η κίνησή του είναι αμυντική και για αυτό σπασμωδική. Διαπίστωσε από τις δημοσκοπήσεις πως οι εκλεκτοί του ΠΑΣΟΚ έχουν σημαντικά προβλήματα, είδε ότι οι κορυφαίοι του κόμματος του δεν συμμετέχουν στην προεκλογική εκστρατεία και διαισθάνθηκε ότι το αντιμνημονιακό μέτωπο έχει απήχηση σε πλατιά στρώματα του λαού. Αποφάσισε λοιπόν να τα παίξει όλα σε μία ζαριά. Υψηλού ρίσκου επιλογή. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα αποτύχει. Ο λόγος είναι προφανής : ένας λαός που είναι θυμωμένος, οργισμένος και σε κατάσταση ανασφάλειας, όταν συνειδητοποιεί ότι κάποιοι επιχειρούν να τον εκβιάσουν συναισθηματικά, είναι πολύ πιθανόν να αντιδράσει επιθετικά και να τιμωρήσει εκείνους που προσπαθούν να τον παγιδεύσουν.

Δημιουργείται επίσης η βάσιμη υποψία ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να αποπροσανατολίσει τη δημόσια συζήτηση, επειδή έχει ένα κρυφό σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει μέτρα κατάφωρα αντιλαικά που θα επιδεινώσουν κι άλλο τη θέση των εργαζομένων και θα βυθίσουν ακόμη περισσότερο την οικονομία στην ύφεση, απογειώνοντας την ανεργία και οδηγώντας στην απόγνωση τα μεσαία στρώματα.

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές οι πολίτες πρέπει να στείλουν ένα καθαρό μήνυμα στην κυβέρνηση : «αλλάξτε γραμμή, δεν πάει άλλο». Και η Νέα Δημοκρατία διαθέτει αυτήν την άλλη γραμμή, την οποία εγκαίρως διατύπωσε και η οποία από ό, τι φαίνεται έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος. Είναι συγκροτημένη, επαρκώς τεκμηριωμένη, ρεαλιστική και διαμορφώνει ρεύμα. Αυτό το ρεύμα φοβάται η κυβέρνηση και αποπειράται να το ανακόψει με τρομοκρατικά διλήμματα. Θα πέσουν στο κενό. Οι πολίτες δεν θέλουν μεγάλα λόγια και παχυλές υποσχέσεις. Έχουν κουραστεί και αηδιάσει. Βδελύσσονται τις παλαιοκομματικές λογικές και αναζητούν το καινούργιο. Το πραγματικά καινούργιο και όχι αυτό που υποδύεται το καινούργιο, ενώ είναι παλιό και παρωχημένο. Ακούνε με προσοχή τις θέσεις και τις προτάσεις που είναι μελετημένες, καλά επεξεργασμένες και το κυριότερο μπορούν να εμπνεύσουν αισιοδοξία. Κι αυτό είναι που λείπει σήμερα από την κοινωνία.

Η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας απαλλαγμένη από τα βαρίδια του παρελθόντος, ανανεωμένη και το κυριότερο, οπλισμένη με αποφασιστικότητα, στρατηγική και όραμα μπορεί να γίνει ο χώρος υποδοχής και έκφρασης όλων των δημιουργικών δυνάμεων του έθνους.

Έχασε και ο Γιαννούλιας... πλήρωσε τον πούλο στον Ομπάμα

http://www.chicagotribune.com/media/alternatethumbnails/story/2010-10/56930358-20191145.jpgΜε καταμετρημένο το 97% των ψήφων ο Γιαννούλιας παίρνει 46% ενώ ο αντίπαλός του Kirk το 48%, παρότι αρχικά προηγείτο του αντιπάλου του. Ο Γιαννούλιας πλήρωσε τη δυσφορία του κόσμου για την πολιτική Ομπάμα μιας και ο Ομπάμα ταυτίστηκε απόλυτα μαζί του.

Του μάζεψε μερικά εκ σε ομιλίες που έκανε σε χρηματοδότες του κόμματός του, πήγε τρεις φορές στο Chicago και εμφανίστηκε μαζί του, έδωσε συνεντεύξεις σε τοπικά μέσα, ενώ μόλις πριν λίγες μέρες έστειλε τη γυναίκα του να κάνει έκκληση στους μαύρους να ψηφίσουν μαζικά τον Γιαννούλια.

Τελικά επικράτησε η λογική του "μηνύματος προς τον Ομπάμα" μιας και πολλοί Δημοκρατικοί ψήφισαν τον Ρεπουμπλικάνο Kirk προκειμένου να στείλουν ένα μήνυμα στο Ομπάμα.

Σύμφωνα με τα exit polls, οι ανεξάρτητοι ψήφισαν Γιαννούλια με 51%, έναντι 42% του Kirk, οι μαύροι 94% έναντι 3%, οι λευκοί 34% Γιαννούλια έναντι 61%, οι γυναίκες 49% έναντι 46%, οι άνδρες 45% έναντι 49% και οι κάτω των 40 έδωσαν την πλειοψηφία στο Γιαννούλια, ενώ οι άνω των 40 ετών ψήφισαν τον Kirk.

Κατά τον προεκλογικό αγώνα είχε πέσει πολύ λάσπη και είχαν ακουστεί πολλά παραμύθια με τον Kirk, πρώην στρατιωτικό, να λέει ψευδώς ότι συμμετείχε στην εισβολή στο Ιράκ, σε συσκέψεις για τον πόλεμο στο Πεντάγωνο ή ότι δέχθηκε εχθρικά πυρά σε πτήσεις πάνω από το Κόσοβο και το Ιράκ.

Ο Γιαννούλιας από την άλλη κατηγορήθηκε για κάποια δάνεια που είχε δώσει ο ίδιος σαν διευθυντής της οικογενειακής Broadway Bank σε μέλη του υποκόσμου, ενώ του στοίχισε και η χρεοκοπία της Τράπεζας που άνηκε στην οικογένειά του και διεύθυναν τα δύο αδέρφια του.

Ο Kirk μετά τη νίκη του κάλεσε τον Γιαννούλια να τον κεράσει στην γνωστή ελληνική ταβέρνα Billy Goat Tavern που άνοιξε ο Έλληνας Σιάνης το 1939 απέναντι από το στάδιο Μπέιζμπολ του Σικάγο και ο οποίος σύμφωνα με την παράδοση καταράστηκε τους Chicago Cubs να μην ξαναφτάσουν ποτέ στους τελικούς όταν το 1945 δεν του επέτρεψαν να μπει στο στάδιο με την κατσίκα του παρόλο που της είχε βγάλει εισητήριο... τότε ήταν η τελευταία φορά μέχρι σήμερα που οι Cubs έπαιξαν στους τελικούς και αν και προηγούνταν με 2-1 νίκες και είχαν 4 παιχνίδια στην έδρα τους έχασαν τη σειρά με 4-3 καθώς ηττήθηκαν 3 φορές στην έδρα τους

Ο Νίκος Παπανδρέου αποκαλύπτεται....

Ο Νίκος Παπανδρέου αποκαλύπτεται....

Είναι η πρώτη φορά που ο Νίκος Παπανδρέου δηλώνει τόσο φανερά τη διπλή ταυτότητά του.

«Δεν θα το έκανα παλιότερα. Ισως γιατί δεν ήθελα. Ισως γιατί και ο κόσμος να μην ήθελε. Τώρα βγαίνω και το λέω. Εχω και τις δύο χώρες μέσα μου. Συμφιλιώνομαι με αυτό που είμαι. Μέσα από τη μυθοπλασία μου, μέσα από τα διηγήματά μου αποδέχομαι τη διπλή καταγωγή μου. Και λέω σε όλους “αποδεχτείτε με”».

ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ... "ΛΟΥΖΕΡ"

Δίνει στην καθημερινότητα μια διάσταση ηρωική. Ακόμη και οι έλληνες «λούζερ» ήρωές του κάνουν προσπάθειες να ξεφύγουν από την κατάστασή τους, έστω και αν αυτή η φυγή διαρκεί μόλις λίγα δευτερόλεπτα.

ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...

«Οι δύο γλώσσες διαφέρουν» εξηγεί. «Τα αγγλικά έχουν λογοπαίγνια και σύντομες ή μονοσύλλαβες λέξεις που δίνουν στο κείμενο ρυθμό. Από την άλλη πλευρά τα ελληνικά έχουν μπλα μπλα, κάτι το δικηγορικό που δίνει στο κείμενο μιαν άλλη κίνηση».

TO BHMA
udemand.blogspot.com

Το ΠΑΣΟΚ στηρίζει τον πολίτη

Το έλεγε εξάλλου και ο ΓΑΠ προεκλογικά:

Ο Δημοκράτης Jerry Brown νέος Κυβερνήτης της Καλιφόρνια που βαδίζει προς νομιμοποίηση της μαριχουάνα

Ο Δημοκράτης Jerry Brown επικράτησε της Ρεπουμπλικάνας Meg Whitman και θα διαδεχθεί τον Ιανουάριο τον Arnold Schwarzenegger σαν Κυβερνήτης της Καλιφόρνια. Ο προεκλογικός αγώνας στην ΚΑλιφόρνια ήταν ο ακριβότερος που έχει γίνει ποτέ για Πολιτειακές εκλογές με τη Meg Whitman, πρώην ιδιοκτήτρια του Ebay, να ξοδεύει 140 εκ δολλάρια!

Η Πολιτεία της Καλιφόρνια είναι ουσιαστικά χρεοκοπημένη και εξετάζει τη νομιμοποίηση της μαριχουάνα προκειμένου με τη φορολόγησή της να μπαλώσει μερικές τρύπες.

Αυτό αλήθεια πως και δεν το έχει σκεφτεί ο Γιωργάκης ακόμα;

Πυροτεχνήματα και στον Μπερλουσκόνι έστειλε το αθεόφοβο παρακράτος. Ρόμπα σε όλη την Ευρώπη μας έκαναν.

Η "βόμβα" εξουδετερώθηκε στο αεροδρόμιο της Μπολόνια από πυροτεχνουργούς... με τον κλασικό τρόπο: την έκαψαν, έβγαλε και μερικές φλόγες και αυτό ήτανε... ούτε μπαμ δεν έκανε.
Το πακέτο έφτασε στην Ιταλία από την Ελλάδα με αεροπλάνο μεταφορών κούριερ και είχε παραλήπτη τον Μπερλουσκόνι.

Όλοι οι ξένοι λένε ότι τα δέματα τα έστειλε ¨πυρήνας αναρχοαυτόνομων ¨
και μόνο τα δικά μας τα ρεμάλια μιλάνε για ¨τρομοκράτες¨...

Άλλά ποιοι να δώσουν αντικειμενική πληροφόρηση;
Αυτοί που βγαίνουν με τίτλους: ¨Βόμβα στο γραφείο της Μέρκελ¨ και το πυροτέχνημα εξουδετερώθηκε 1 χιλιόμετρο μακριά από την Καγκελαρία;

"Βόμβα" Ιγνατίου...

Συζήτηση στην τηλεόραση (Kοινωνία ώρα MEGA) για τα δέματα-φακέλους βόμβα και ρωτάει ο Οικονομέας, γιατί δεν στείλανε και στην Αμερικάνικη πρεσβεία δέματα;

Μετά από λίγο ο αναταποκριτής του MEGA στην Ουάσιγκτων, Μιχάλης Ιγνατίου ανέφερε:

"Κλιμάκιο της CIA είχε φτάσει στην Ελλάδα για την σύλληψη του ΕΛΑ πριν τις ελληνικες αρχές. Τους πήραν λέει και τηλέφωνο λέγοντάς τους ερχόμαστε.."

Σαστισμένος ο Σόμπολος, λέει εγώ δεν τα ξέρω αυτά δεν είχε υποπέσει στην αντίληψή μου..

Φυσικά και τον έκοψαν τον Ιγνατίου, λέγοντας ας αλλάξουμε θέμα... Ο νοών νοείτο...

exomatiakaivlepo.blogspot.com

Η Ταινία της Εβδομάδας: The Social Network (Facebook)

Το φθινόπωρο του 2003 στο Harvard, ένας ιδιοφυής φοιτητής, ο Mark Zuckerberg (Jesse Eisenberg), έθετε τις βάσεις για αυτό που λίγα χρόνια αργότερα θα αποδεικνυόταν παγκόσμιο φαινόμενο και θα έκανε τον ίδιο δισεκατομμυριούχο: το Facebook.

Η συνέχεια στο tainiomanhs.blogspot.com

02 Νοεμβρίου 2010

ΠΟΓΚΡΟΜ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΣΑΦΕΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ (ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ)

Όταν το ΠΑΣΟΚ ζορίζεται... η "τρομοκρατία" ξελασπώνει
 

Με άκρως υψηλά νούμερα η «Ανατροπή»

Με άκρως υψηλά νούμερα φιλοδώρησε το τηλεοπτικό κοινό την χθεσινοβραδινή «Ανατροπή» του Γιάννη Πρετεντέρη με φιλοξενούμενο τον Αντώνη Σαμαρά.

 Η ενημερωτική εκπομπή του Mega που προβλήθηκε εκτάκτως στο prime time σημείωσε 25,8% στο γενικό (και 15,0% στα νεανικά).
 

enimerosi24

καρφιά Σαμαρά για Παπανδρέου και Πάγκαλο

Νέα σφοδρή επίθεση εναντίον του Γιώργου Παπανδρέου εξαπέλυσε ο Αντώνης Σαμαράς από την Αλεξανδρούπολη.
Ο αρχηγός της ΝΔ είπε χαρακτηριστικά πως η κυβέρνηση έδεσε τον ελληνικό λαό χειροπόδαρα, τονίζοντας πως χώρες με παρόμοια προβλήματα με την Ελλάδα, επέλεξαν να δανειστούν από τις αγορές -έστω και πανάκριβα- και όχι να υπογράψουν «μνημόνια». Παράλληλα, απέκλεισε το ενδεχόμενο συμμετοχής της ΝΔ σε μια οικουμενική κυβέρνηση καθώς όπως ανέφερε «το πρόβλημά μας δεν είναι να μοιράσουμε υπουργεία».

Επιπλέον, ζήτησε και πάλι από τον ελληνικό λαό να στείλει σαφές μήνυμα καταδίκης του Μνημονίου, ενώ επανέλαβε πως οι δηλώσεις του πρωθυπουργού περί πρόωρων εκλογών αποσταθεροποίησαν την χώρα, κάτι που αποδεικνύεται όπως επεσήμανε, από την άνοδο των spreads.

Αναφερόμενος στα λεγόμενα του Θόδωρου Πάγκαλου σχετικά με το ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης του χρέους, υπογράμμισε πως «είναι ακόμα μεγαλύτερη παράνοια (σσ. από τις δηλώσεις Παπανδρέου για πρόωρες κάλπες), να βγαίνει ο Πρωθυπουργός και να λέει ότι αποκλείει την αναδιάρθρωση του χρέους, κι ύστερα να βγαίνει ο Αντιπρόεδρός του και να λέει ότι η αναδιάρθρωση του χρέους δεν είναι κακό πράγμα και δεν πρέπει να την αποκλείουμε»!

Μ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: 30 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2014 ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Γ.Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ – ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ

Εκ των οποίων τα 10 δις προέρχονται από "Μη καθορισμένα μέτρα" που ουσιαστικά σημαίνουν, νέους φόρους και νέες μειώσεις μισθών

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzGUCPiEQmlgDaSg6sOylqKUhyphenhyphenj1BHQi6D6Odp8lP0c_YQws0zrggSJUSZgysmeBL08L9aDf_I8mlGnZiY30v092YMzgSZwdUL0gRik4Wiqmkbupe595xGmH-Nmrleiq-RmXL165pEWLo2/s1600/kef1.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhiaXVEVE8-eTk1BOezNIMXujscUbUXIbFKhdR-dlrW7QP5plbqeX5PkEChK-a159Cr0mhUf30VxUCtNMxXkfrkewj4D21F4spot_JJxhjpQ31LlimqF_MnA-N8MOJN_utC_CLubL4_KEVR/s1600/kef2a.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjugWJSmrtIB0KR4jlDnFFp4cD5sS7q5i6peFGyP2rBjcjCoOtSATo2Gdb-xaTb4seyEQr_CcPB5X8v7K90WDEmilj2JCMR8ozfBufrWGiAS7P4B_E_ZxCPTiGzBn45927sE3TR1ghJqnAf/s1600/kef3.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9nLpy5cpCWla9tHDsfoZQ-4cmBRNpZcvovDkZAcuolTzdxidCPdDRamNs4ugXzuyFufUGpauT8SKHkPxZCeVLLLyWme5OfK7gbvDkgZLwEpjUFTSbAcexTNFG8oHbVkDLDuvP_bmfz37W/s1600/kef4.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiwBsKUtvDr8N240T201dRAdA6G-fAYao_BW013vD1XoW9rQd4W2jwq-MBpnZ9e0-DE2HWoeVmWS4ppr1eBbVnIEhyegI8hH6xnY1oeragy6cp1xAGP9p66bqM6UP9hyJeYbNIKBBmoTDSh/s1600/kef5.jpg

«Δεν δικαιούται να ομιλεί αυτός που... υπέστειλε τη σημαία στα Ύμια»

Θύελλα αντιδράσεων και οργή προκαλεί στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας ο χαρακτηρισμός του «πιο αντιπαραγωγικού κλάδου του ελληνικού λαού» που τους απέδωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος. Έντονη ήταν και η αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας για τη νέα αυτή επίθεση σε βάρος των ανθρώπων που εγγυώνται την ασφάλεια της χώρας σε μία εξαιρετικά δύσκολη καμπή.

Η συνέχεια στο staratalogia.blogspot.com

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Συμβαίνει τώρα στα Τρίκαλα

1000 άτομα ο Αγοραστός
300 ο Παπατόλιας με τον Ραγκούση δίπλα του

Η συνέχεια στο paspartoy.blogspot.com

Ύψωσε ελληνική σημαία το Παπανικολής... άντε να δούμε και πως θα έρθει από το Κίελο στη Σαλαμίνα

Και καλά να γέρνει αριστερά... με αριστερές στροφές θα κάνει τον περίπλου της Ευρώπης και θα φτάσει κάποια στιγμή στο Ναύσταθμο στη Σαλαμίνα...

αν όμως γέρνει δεξιά το βλέπω να καταλήγει σε καμιά Γροιλανδία και να πρέπει να στείλουμε το θωρηκτό Βενιζέλος να το ρυμουλκήσει στην Ελλάδα

«Η τελετή ύψωσης της ελληνικής σημαίας και της παραλαβής από το Πολεμικό Ναυτικό του Υποβρυχίου «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στο Κίελο της Γερμανίας, παρουσία του Αρχηγού ΓΕΝ, Αντιναύαρχου Δημήτριου Ελευσινιώτη.

Στην τελετή παρέστησαν επίσης ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Γερμανία κ. Δημήτριος Ράλλης, η Πρόξενος της Ελλάδας στο Αμβούργο κ. Αικατερίνη Δημάκη και ο Πρόεδρος της HDW κ. Andreas Burmester. Το σκάφος, με ελληνικό πλήρωμα, ξεκινά, πιθανώς από σήμερα το βράδυ, εκπαίδευση και ελέγχους σε διάφορα σενάρια πλου και κατάδυσης στην Νορβηγική Θάλασσα, περίπου μέχρι τις 20-22 Νοεμβρίου.

Μετά από έλεγχο, αποκατάσταση τυχόν παρατηρήσεων και εφοδιασμό στο Κίελο, αναμένεται να αποπλεύσει για την Ελλάδα αρχές Δεκεμβρίου. Στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας αναμένεται την περίοδο των Εορτών (ΣΣ. 20 μέρες θα κάνει να έρθει γιατί ως γνωστό από μια ταχύτητα και πάνω το υποβρύχιο γέρνει... οπότε θα το φέρουν "αργά τα ζώα μου"). ''Με την άφιξη του υποβρυχίου, ένας κύκλος γεγονότων κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών που χαρακτηρίστηκε από δύσκολες και σκληρές διαπραγματεύσεις, φθάνει στο τέλος του '' είπε μεταξύ άλλων ο Αρχηγός ΓΕΝ Δ. Ελευσινιώτης.

Αναφερόμενος στο ''Παπανικολής'' και τα άλλα 5 υπό ναυπήγηση σκάφη του ιδίου τύπου ο κ Ελευσινιώτης είπε ότι ''όλα αυτά τα υποβρύχια θα είναι έτοιμα να αναλάβουν οποιοδήποτε είδος αποστολής, όχι μόνο μέσα στα ελληνικά όρια θάλασσας, αλλά και σε όλη τη Μεσόγειο ή σε οποιαδήποτε ανοικτή θάλασσα σε όλο τον κόσμο (ΣΣ Μεγάλε άμα κάνει 20 μέρες να έρθει από το Κίελο στην Αθήνα... αν χρειαστεί να πάει στο οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, μέχρι να πάει θα έχει λήξει ο πόλεμος...), κριθεί απαραίτητο'', ενώ ευχήθηκε στο 41 μελές πλήρωμα και τον κυβερνήτη καλές θάλασσες'' και να τους προστατεύει ο Άγιος Νικόλαος σε κάθε τους δραστηριότητα

Εντυπωσιακή παρουσίαση από το Βασίλη Μιχαλολιάκο

Η πρώτη καμπάνια με τη χρήση μέσων τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας πραγματοποιείται στον Πειραιά από το Βασίλη Μιχαλολιάκο. Για πρώτη φορά το πολιτικό μήνυμα στην Ελλάδα μεταφέρεται στους πολίτες με τα πιο σύγχρονα μέσα επικοινωνίας.

Σίγουρα πρόκειται για μια εντυπωσιακή κίνηση που ανεβάζει τον πήχη των προσδοκιών αλλά και θα αποτελέσει οδηγό για το τι θα ακολουθήσει την επόμενη τετραετία στη δημαρχία του πρώτου λιμανιού της χώρας.

Περισσότερες πληροφορίες για το πως μπορείτε να δείτε και εσείς από το κομπιούτερ σας ή το iphone σας το τρισδιάστατο πολιτικό μήνυμα του Β. Μιχαλολιάκου, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του συνδιασμού «ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ» masenoneiopeiraias.gr/ar

Δείτε το βίντεο

Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ-Υπ. Δήμαρχος ΒΟΛΒΗΣ: ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ

Ο υπ. δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης, ολοκληρώνει την προεκλογική εκστρατεία του ενόψει των εκλογών της Κυριακής 7 Νοεμβρίου, με μια σειρά κεντρικές ομιλίες, που πρόκειται να κορυφωθούν την Παρασκευή στο Σταυρό, ο οποίος και θα αποτελέσει την έδρα του δήμου Βόλβης.

Συνοδευόμενος από υποψηφίους συμβούλους και στελέχη του συνδυασμού «Νέα Αρχή. Μαζί για το αύριο», ο κ. Γαλαμάτης πρόκειται να μιλήσει στις ακόλουθες εκδηλώσεις:

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010:
18.30, Νέα Μάδυτος (εκλογικό κέντρο)

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010:
18.00, Νέα Απολλωνία
(εκλογικό κέντρο) και
19.30, Ασπροβάλτα (εκλογικό κέντρο)

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010:
19.00, Σταυρός
(αμφιθέατρο)

Εγγραφή στην Υπηρεσία Amber Alert Hellas

Μπορούμε όλοι να συμμετέχουμε ενεργά στην διαδικασία εντοπισμού ενός παιδιού που αγνοείται εγγραφόμενοι στην Υπηρεσία AMBER ALERT HELLAS μέσω κινητού τηλεφώνου.

Ισχύει για τους συνδρομητές COSMOTE – VODAFONE – WIND.

Πιο συγκεκριμένα για να εγγραφούμε πρέπει να αποστείλουμε ΜΟΝΟ τον/τους Τ.Κ. της/των περιοχής/ών, στην/ις οποία/ες κατοικούμε ή/και εργαζόμαστε έτσι ώστε σε περίπτωση εξαφάνισης ανηλίκου να λάβουμε SMS με τα στοιχεία και την περιγραφή του αγνοούμενου παιδιού.

Εγγραφή στην Υπηρεσία AMBER ALERT HELLAS
- Αποστολή SMS στο 1056 από το κινητό μας τηλέφωνο με τον/ους Τ.Κ., που επιθυμούμε (χρέωση 0,10€/SMS).
- Λήψη απαντητικού SMS (άνευ χρέωσης για τον συνδρομητή), το οποίο θα επιβεβαιώνει την εγγραφή μας στην Υπηρεσία AMBER ALERT HELLAS.
- Σε περίπτωση ενεργοποίησης AMBER ALERT HELLAS ο κάθε εγγεγραμμένος συνδρομητής θα λαμβάνει ένα SMS με τα στοιχεία και την περιγραφή του αγνοούμενου ανήλικου (άνευ χρέωσης για τον συνδρομητή).

Διαγραφή από την Υπηρεσία AMBER ALERT HELLAS
- Αποστολή SMS στο 1056 από το κινητό μας τηλέφωνο γράφοντας ΟΧΙ. Αυτόματα θα διαγραφούμε από την Υπηρεσία AMBER ALERT HELLAS. (χρέωση 0,10€/SMS).

theywantyourhelp.blogspot.com

Ι. ΒΡΟΥΤΣΗΣ: «Οι πολίτες δεν εκβιάζονται. Αποδοκιμάζουν την κυβερνητική πολιτική και στέλνουν μήνυμα Ελπίδας και Προοπτικής»

«Οι Περιφερειακές - Δημοτικές Εκλογές, διεξάγονται σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για την πατρίδα μας. Την κρίση, διαμορφώνουν η πολιτική του Μνημονίου και οι επιπτώσεις του. Η παρατεταμένη οικονομική Ύφεση, ο συνεχώς διογκούμενος Πληθωρισμός και η εκρηκτική κλιμάκωση της Ανεργίας, συνθέτουν ένα οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εφιαλτικό.

Η κυβερνητική πολιτική ενισχύει την ανασφάλεια των πολιτών, στενεύει την ελπίδα, περιορίζει την προοπτική.

Επενδύει στον φόβο των πολιτών για το αύριο, προκειμένου να εξασφαλίσει τη συναίνεσή τους για την πολιτική της.

Στέλνει ένα μήνυμα εκβιαστικό, προβάλλοντας το δίλλημα: «συναίνεση στην κυβερνητική πολιτική ή προσφυγή στις κάλπες».

Ο πολιτικός αυτός εκβιασμός, συνιστά μια πρωτοφανή εξωθεσμική πρωτοβουλία, που προσπαθεί να εγκλωβίσει τους Έλληνες πολίτες στην αδιέξοδη πολιτική της.

Οι Έλληνες πολίτες, όμως, απορρίπτουν τον εκβιασμό και μέσα από της κάλπες της 7ης Νοεμβρίου, θα στείλουν αυτοί το δικό τους πολιτικό μήνυμα στην κυβέρνηση. Ένα μήνυμα αποδοκιμασίας της ακολουθούμενης κυβερνητικής πολιτικής. Ένα μήνυμα για μια νέα διαφορετική πολιτική που θα βγάλει την Ελλάδα από την κρίση και θα φέρει ξανά την αισιοδοξία, την ελπίδα και την προοπτική στην χώρα μας.

Οι επικείμενες Εκλογές, επίσης, θα κρίνουν και την τύχη του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ», που υλοποιείται χωρίς την διασφάλιση των αναγκαίων πόρων και την απαραίτητη εγγύηση της ομαλής λειτουργίας των νέων Δήμων.

Γι’ αυτό και οι επιλογές των νέων Περιφερειαρχών και Δημάρχων αποκτούν ιδιαίτερη σημασία για την επιβίωση των νέων Αυτοδιοικητικών Σχηματισμών.

Για όλους αυτούς τους λόγους, η συμμετοχή όλων των συμπολιτών μας, στις επικείμενες εκλογές είναι επιβεβλημένη, αναγκαία και σημαντική.

Η συμμετοχή όλων μας, θα εξασφαλίσει την επιλογή των πιο άξιων και ικανών συνδυασμών για την επόμενη κρίσιμη περίοδο.

Σε αυτές τις εκλογές, με την ψήφο μας στοχεύουμε να επιλέξουμε τους άριστους Περιφερειάρχες και Δημάρχους και όχι τους αρεστούς, που εκβιαστικά προσπαθούν να μας επιβάλλουν. Τους καλύτερους και ικανότερους για την διασφάλιση της ανάπτυξης και της ευημερίας των νησιών μας.

Εγγύηση γι’ αυτό, αποτελούν οι περιφερειακοί και δημοτικοί συνδυασμοί ελπίδας και προοπτικής που διεκδικούν την ψήφο μας στις Κυκλάδες, κόντρα στα εκβιαστικά διλλήματα που θέτει η κυβέρνηση.

Είναι ανάγκη να στείλουμε όλοι ένα ηχηρό πολιτικό μήνυμα στην κυβέρνηση του Μνημονίου, προκειμένου να αλλάξει την πολιτική της.

Γιατί η χώρα, έχει ανάγκη από μια πολιτική ανάπτυξης.

Μια πολιτική που θα εξασφαλίζει νέες θέσεις εργασίας.

Μια πολιτική που θα αποκαταστήσει τους μισθούς και τις συντάξεις των χαμηλόμισθων και των συνταξιούχων.

Μια πολιτική που δεν θα χειραγωγεί την Αυτοδιοίκηση (στερώντας τους απαραίτητους πόρους), αλλά θα της δίνει δύναμη και ουσιαστικό περιεχόμενο για να εκπληρώσει το εθνικό έργο που της αναλογεί. Την Περιφερειακή Ανάπτυξη και την Κοινωνική Συνοχή.

Μια πολιτική που θα διώξει την εθνική κατάθλιψη και τον φόβο και θα επαναφέρει τη χαμένη αξιοπρέπεια και αισιοδοξία σε όλους τους Έλληνες».

Ιωάννης Βρούτσης
Βουλευτής Κυκλάδων

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΙΣ ΧΘΕΣΙΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Ο κ. Παπανδρέου μας «τίμησε» με την «κριτική» του, αλλά δεν μας τίμησε όταν εμείς τον καλέσαμε να επισκεφθεί τη Νομαρχία μας για να ενημερωθεί από κοντά για όλα τα θέματα –ούτε ήρθε κανείς Υπουργός αν και τους καλέσαμε.

Δυστυχώς, δεν τίμησε ούτε το λαό της Θεσσαλονίκης, στερώντας κονδύλια που είναι απαραίτητα για την αντιμετώπιση βασικών προβλημάτων όπως η σχολική στέγη. Γι’ αυτό και για το 2010 έδωσε μόλις 2 εκατ. ευρώ για τη σχολική στέγη, έναντι 20 που πήραμε πέρυσι και, φυσικά, ενώ οι ανάγκες είναι πολύ περισσότερες!

Προφανώς οι συμβουλάτορες του Πρωθυπουργού δεν τον ενημερώνουν σωστά και τον εκθέτουν. Αλλιώς δεν θα έκανε ειδική αναφορά στη σχολική στέγη και στην Κορώνεια.

Γιατί από διοίκηση και κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ παραλάβαμε στεγνή τη λίμνη το 2003 και τώρα τη γεμίσαμε με 2 μέτρα νερό χάρη στα έργα της Νομαρχίας.

Γιατί τρία υπουργεία της κυβέρνησής του, δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτε παρόλο που είναι αρμόδια για τις γεωτρήσεις, για την αλλαγή των καλλιεργειών και των αρδεύσεων κλπ.

Γιατί παραλάβαμε το 2003 από διοίκηση και κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ διπλοβάρδια στο 38% και με πολύ μεγάλο αγώνα τη μειώσαμε στο 10%.

Μετά από 20 χρόνια εγκατάλειψης, ένα είναι βέβαιο: έχουμε χορτάσει από ολοκληρωμένα σχέδια εδώ στη Θεσσαλονίκη και στη Μακεδονία. Έργο δεν βλέπουμε.

Όμως με τεχνητά διλήμματα και «σλόγκαν πολιτικές» δεν ξεγελιέται πια ο κόσμος. Το μόνο πραγματικό δίλημμα για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι: θέλουμε περιφερειάρχη που διεκδικεί για τον τόπο απέναντι σε κυβέρνηση οποιουδήποτε κόμματος ή θέλουμε περιφερειάρχη –κυβερνητικό εκπρόσωπο, περιφερειάρχη του μνημονίου;

Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Αρχαίοι Μακεδόνες με τεχνητή νοημοσύνη

http://images.tanea.gr/AssetService//Image.ashx?c=16378954&r=0&p=0&t=0&q=100&v=0&w=250Η πρωτοποριακή έκθεση-εφαρμογή που εγκαινιάστηκε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης ενώνει παρελθόν και μέλλον, πληροφορώντας τους επισκέπτες για τα εκθέματα με τη βοήθεια της πιο σύγχρονης τεχνολογίας

Πόσο «έξυπνο» μπορεί να είναι ένα μουσείο; Πόσο η «διάχυτη νοημοσύνη», όπως ονομάζεται πλέον η εξέλιξη των τεχνολογιών στην κοινωνία της πληροφορίας, μπορεί να διαχέεται στην οπτική, στην αφή, στην ακοή ενός επισκέπτη; Πόση σχέση μπορεί να υπάρχει ανάμεσα στις αρχαίες ψηφίδες και στα σύγχρονα pixels, τις μονάδες μέτρησης της πιστότητας της ηλεκτρονικής εικόνας;

Ακόμη περισσότερο, μπορούν να συνυπάρξουν, να συν-δημιουργήσουν και να συν-εκθέσουν ένα Ινστιτούτο Πληροφορικής (του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Ερευνας Κρήτης εν προκειμένω) με ένα αρχαιολογικό μουσείο, αυτό της Θεσσαλονίκης, που ιστορεί τα επιτεύγματα των αρχαίων Μακεδόνων πριν από 2.500 χρόνια;

http://static.doldigital.net/webstatic/27DCA3810B037CD7DE88D8F520A2621C.jpg«Μακεδονία: Από τις ψηφίδες στα Ρixels» είναι λοιπόν ο τίτλος της έκθεσης-εφαρμογής που αναπτύσσεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Στους χώρους του δύο αντίθετοι πόλοι (η αρχαιολογία, που είναι ταυτισμένη με το παρελθόν, και η τεχνολογία, που κλείνει το μάτι στο μέλλον) συναντώνται με στόχο τη δημιουργία ενός «έξυπνου μουσειακού περιβάλλοντος» στο οποίο ο επισκέπτης θα βλέπει, θα ακούει και θα πληροφορείται (στη γλώσσα του) για όλα όσα εμπεριέχονται σε ένα έκθεμα. Στοιχεία δηλαδή που είναι αδύνατον να συμπεριληφθούν στην απλή επεξηγηματική πινακίδα των αντικειμένων. Το αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό ταξίδι τεχνογνωσίας και αρχαιολογίας, πρωτοποριακό όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, καθώς πρόκειται για την πρώτη δημόσια εφαρμογή της υψηλής τεχνολογίας σε αρχαιολογικά εκθέματα με στόχο την ανάδειξη και την προσβασιμότητα στο ευρύ κοινό μουσειακών αντικειμένων, αρχαιολογικών χώρων και μνημείων.

Η πρώτη εφαρμογή αφορά επτά θέματα-αντικείμενα του μουσείου: «Χρυσά μακεδονικά στεφάνια», «Κρυμμένοι θεοί και ήρωες», «Ο μύθος του Καλυδώνιου Κάπρου», «Ταξιδέψτε στον χώρο και στον χρόνο με ένα κομμάτι χαρτί», «Ανακαλύψτε μια αγροτική κατοικία της αρχαιότητας», «Ενα νυχτερινό φαγοπότι στη Μακεδονία» και «Δωμάτιο με θέα... στις Αιγές».

«Ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφερόμαστε στην αρχαία κληρονομιά δείχνει ουσιαστικά αυτό που είμαστε σήμερα. Αν μπορούμε χωρίς φόβο να αγκαλιάζουμε αυτά τα ευρήματα, να μην τα βάζουμε πάντα πίσω από προθήκεςαλλά να τα κάνουμε προσβάσιμα στον κόσμοδείχνει το ποιοι είμαστε» δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Πολιτισμού κ. Παύλος Γερουλάνος ο οποίος και εγκαινίασε την έκθεση, ενώ η διευθύντρια του μουσείου κυρία Πολυξένη Βελένη τόνισε ότι «είναι μια... μαγική πραγματικότητα».

Η έκθεση-εφαρμογή των τεχνολογιών στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης θα παραμείνει μόνιμα, ενώ μελετάται η επέκταση και σε περισσότερα ευρήματα, όπως ο εντυπωσιακός κρατήρας και ο πάπυρος του Δερβενίου κ.ά.

Περισσότερες πληροφορίες: www.makedonopixels.org

Τεχνολογίες στην υπηρεσία του ανθρώπου


Ο διευθυντής του Ινστιτούτου Πληροφορικής
- ΙΤΕ κ. Κωνσταντίνος Στεφανίδης αναφέρθηκε στα διαδραστικά αυτά συστήματα που αποτελούν διεθνώς πρωτοποριακές εφαρμογές των ερευνητικών αποτελεσμάτων του προγράμματος διάχυτης νοημοσύνης. «Οι τεχνολογίες που αναπτύσσονται από το ινστιτούτο και οι εφαρμογές τους εξυπηρετούν τον άνθρωπο στην καθημερινή του ζωή και καθιστούν τα υπολογιστικά συστήματα φιλικά εργαλεία που ενσωματώνονται σταδιακά στο περιβάλλον και βρίσκουν εφαρμογή σε πολλούς τομείς, όπως η υγεία, η εκπαίδευση, η εργασία, η ψυχαγωγία, καθώς και η κοινωνικοοικονομική ενσωμάτωση ανθρώπων με αναπηρία και ηλικιωμένων» σημείωσε ο κ. Στεφανίδης. Να σημειωθεί ότι το Ινστιτούτο Πληροφορικής, από την ίδρυσή του το 1983, είναι διεθνώς ανταγωνιστικό και έχει αριστεύσει σε όλες τις αξιολογήσεις ερευνητικών ινστιτούτων που έχουν γίνει στην Ελλάδα.

tovima.gr



Το "κόλπο" με την πτώχευση

Το έφεραν από δω, το έφεραν από κει, τα κατάφεραν τελικά οι κύριοι της κυβέρνησης.

Η επιμήκυνση της αποπληρωμής του δανείου πρέπει να θεωρείται δεδομένη, με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται στο επίπεδο λήψης νέων μέτρων.

Για να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα, κορυφαία κυβερνητικά στελέχη όπως ο Θεόδωρος Πάγκαλος, έριξαν τη βόμβα της πτώχευσης. Έτσι μπροστά στο μεγαλύτερο κακό θα μας πουν ότι επέλεξαν τον πιο εύκολο δρόμο, αυτόν της επιμήκυνσης.

Μάλιστα θα το παρουσιάσουν και ως εθνική επιτυχία. Κι όμως θα πρόκειται για την πιο ξεκάθαρη παραδοχή της αναποτελεσματικότητας της οικονομικής τους πολιτικής.

Κροτίδα ala Σημίτη, έστειλε το παρακράτος στη Μέρκελ προκειμένου να κάνει διεθνή ντόρο...

Το ΠΑΣΟΚικό παρακράτος έστειλε και μια κροτίδα στη Μέρκελ για να κάνει πιο πολύ ντόρο και η εξάρθρωση των "τρομοκρατών" να έχει διεθνή αντίκτυπο. Έτσι το μεσημέρι έφτασε ένα ύποπτο δέμα στη Γερμανική Καγκελαρί, με τη Μέρκελ να λείπει στο εξωτερικό... για τόσο οργανωμένη προσπάθεια μιλάμε.

Kινητοποιήθηκε η Αστυνομία η οποία απέκλεισε το χώρο του ελέγχου αλληλογραφίας και εξουδετέρωσε την εκρηκτική ύλη.

Tο δέμα δεν έφτασε καν στη γραφείο του Ταχυδρομείου μέσα στην καγκελαρία μιας και ήταν τόσο ερασιτεχνική η προσπάθεια που το κατάλαβαν αμέσως σε κτήριο όπου ελέγχουν της αλληλογραφία εκτός Καγκελαρίας. Η μεγαλύτερη πλάκα ήταν πως εξουδετερώθηκε η "βόμβα":

Την κατάβρεξαν με νερό :))))

Ούτε ο Σημίτης (που έφτιαχνε τέτοιες επί χούντας όπως λέει) να την είχε φτιάξει την κροτίδα... και λέμε κροτίδα γιατί σύμφωνα με την Γερμανική Αστυνομία η εκρηκτική ύλη θα είχε προκαλέσει φωτιά που ενδεχομένως και στη χειρότερη περίπτωση θα τραυμάτιζε το άτομο που θα άνοιγε το πακέτο.

Για να μη σας παραμυθιάσουν έχετε υπόψη σας πως το συμβάν δεν θεωρήθηκε σημαντικό από τους Γερμανούς, σε καμία φάση δεν αποκλείστηκε η Καγκελαρία, δεν μετακινήθηκε κανένας υπάλληλος παρά μόνο όσοι δούλευαν στο γραφείο ελέγχου αλληλογραφίας και το όλο περιστατικό κράτησε 2 ώρες και από τις 16:30 όλα λειτουργούν ομαλά

opengov σαν τα μούτρα τους...

Μια προσπάθεια που θα μπορούσε να φέρει τον πολίτη πιο κοντά στη εξουσία και τις αποφάσεις, την έπιασαν στα χέρια τους οι λεχρίτες του ΠΑΣΟΚ και την έκαναν σαν τα μούτρα τους... Μιλάμε φυσικά για το opengov.gr και τις διαβουλεύσεις όπου ο κόσμος θεωρητικά μπορούσε να πει τη γνώμη του και να καταθέσει τις προτάσεις του ή ενστάσεις του σχετικά με νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης.

Η πρώτη διαβούλευση ήταν δυο βδομάδες μετά τις εκλογές για τα κρατικά αυτοκίνητα και συγκέντρωσε μέσα σε μια εβδομάδα 1700 σχόλια... μάλιστα τότε την εισαγωγή την υπέγραφε ο ίδιος ο Ραγκούσης-Νταλάρας (αλήθεια με το σκάνδαλο στο Λιμενικό Ταμείο Πάρου επί δημαρχίας του υπάρχει κανέναν νέο;) και μας έλεγε:

Η μεγάλη συμμετοχή καταδεικνύει το ενδιαφέρον της κοινωνίας για ενεργή συμμετοχή στους δημοκρατικούς θεσμούς και στη διαμόρφωση των δημόσιων πολιτικών και μας ενθαρρύνει στη συνέχιση της προσπάθειας αυτής σε όλους τους τομείς της διοικητικής δράσης.

Τα σχόλια που υπεβλήθησαν, μετά από σχετική επεξεργασία από τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη, θα ληφθούν υπόψη στο τελικό κείμενο της απόφασης, η οποία και θα γνωστοποιηθεί μετά την οριστική της διαμόρφωση.

ΓΙΑΝΝΗΣ Ν. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ

Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Δυο μήνες αργότερα ο κόσμος κατέκλυσε με σχόλια τη διαβούλευση για την απόδοση υπηκοότητας. Μπήκαν κοντά 6000 σχόλια (το πρώτο σχόλιο έχει id 7.800 και το τελευταίο 13.700 περίπου) και οι αλήτες δημοσίευσαν μόνο τα 3.400, όπως είχαμε γράψει και τότε...

Φυσικά το 90% των σχολίων ήταν αρνητικά και δεν τα έλαβαν καθόλου υπόψη τους...

Έτσι φτάσαμε στο σημερινό ξεπεσμό:

Από τιος 21 Οκτωβρίου, εδώ και 12 ολόκληρες μέρες, είναι στη σελίδα του ΥΠΕΣ προς διαβούλευση η «Πρωτοβουλία Δημόσιας Διαβούλευσης για τα Διαδικτυακά Μέσα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας»... με απλά λόγια η πρωτοβουλία της Κυβέρνησης για τη φίμωση των blogs...

Ένα θέμα που επί Καραμανλή ξεσήκωνε θύελλα διαμαρτυριών από τους ηλίθιους, χωρίς να έχει τεθεί ποτέ, αλλά η ΠΑΣΟΚική προπαγάνδα έπιανε τόπο και έπειθε ότι ο Δένδιας ήταν καθ οδόν προς τη Βουλή για να καταθέσει από ώρα σε ώρα νομοσχέδιο για τη φίμωση των blogs... αυτό το θέμα λοιπόν, μέσα σε 12 μέρες έχει

41 ολόκληρα σχόλια!!!

3 ταλαίπωροι γραφικοί μπαίνουν και σχολιάζουν κάθε μέρα...

Εκεί κατάντησαν μια πρωτοβουλία που αρχικά είχε απήχηση... έγραψαν τα σχόλια του κόσμου στα παπάρια τους και τη χρησιμοποίησαν σαν βαλβίδα εκτόνωσης... με αποτέλεσμα να μην ασχολείται κανείς πλέον με τις ΠΑΣΟΚικές διαβουλεύσεις του κώλου

1 εκ ευρώ για τηλέφωνα ο Καρχιδάκης... τώρα τι έχει να πει;

Τώρα που βγήκε στη φόρα ότι Μπατζελή-Καρχιδάκης μας χρέωσαν με 1 εκ ευρώ τηλέφωνα μέσα σε δύο μήνες μόνο...

τι έχουν να πούνε για τη λάσπη που πέταγε ο Καρχιδάκης από τα παράθυρα πριν μερικούς μήνες όταν κούναγε κάτι κολόχαρτα και έλεγε ότι δήθεν πληρώναμε 50-100-200 (ανάλογα σε ποιο κανάλι βρισκότανε) κινητά του Χατζηγάκη.

Θα επιμένουν τα ρεμάλια να παραπληροφορούν για το ποιος γονάτισε το Κράτος ή θα το βουλώσουν επιτέλους

Πρόγραμμα επίσκεψης του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Αντώνη Σαμαρά στο Νομό Έβρου, την Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, στο πλαίσιο των περιοδειών του σε ολόκληρη τη χώρα, θα πραγματοποιήσει αύριο, Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010, επίσκεψη στον Νομό Έβρου.

Στο πρόγραμμα της επίσκεψης περιλαμβάνονται:

  • 11:00 Επίσκεψη στα εκλογικά κέντρα του υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη Έβρου κ. Δ. Πέτροβιτς και του υποψήφιου Δημάρχου Αλεξανδρούπολης κ. Ευ. Λαμπάκη.
  • 12:45 Επίσκεψη στο εμπορικό κέντρο Ορεστιάδας.
  • 18:30 Συνάντηση με το Δήμαρχο Διδυμοτείχου, κ. Χρ. Τοκαμάνη.
  • 20:00 Ομιλία Προέδρου στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης.

Εξωτερικές ειδήσεις

Medwedew auf umstrittenen SüdkurilenΑπέσυρε η Ιαπωνία τον Πρεσβευτή της από τη Ρωσία μετά την χθεσινή επίσκεψη του Μεντβέντεφ στο νοτιότερο νησί των Κουρίλων, Kunaschir, παρά τις προειδοποιήσεις από το Τόκιο.

Το συγκεκριμένο νησί βρίσκεται μερικά μόνο χιλιόμετρα βορειότερα από το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Ιαπωνίας Hokkaido και είναι ένα από τα 4 νότια νησιά του συμπλέγματος των Κουρίλων που κατέλαβαν οι Ρώσοι στο Β' ΠΠ και αρνούνται να επιστρέψουν. Αυτός είναι και ο λόγος που ακόμα μέχρι σήμερα Ιαπωνία και Ρωσία δεν έχουν υπογράψει σύμφωνο Ειρήνης μετά τον Β ΠΠ.
Τα νησιά θεωρούνται σημαντικά λόγω του υπεδάφους, της υφαλοκρηπίδας και της αλιείας.
Να σημειωθεί ότι η Ιαπωνία βρίσκεται σε διένεξη και με την Κίνα για κάποια άλλα νησιά.

http://risingtide.org.uk/files/rt/A%20Portrait%20of%20BP.GIF1,8 δις δολλάρια κέρδος κατέγραψε η BP στο τρίτο τρίμηνο του έτους παρά τα επιπλέον έξοδα των 7,7 δις για την καταπολέμηση της πετρελαιοκηλίδας στον κόλπο του Μεξικό, η οποία ήταν και ο λόγος που στο δεύτερο τρίμηνο είχε καταγράψει ζημιές 17 δις. Στο περσινό αντίστοιχο τρίμηνο τα κέρδη ήταν 5 δις/

Δίνει ευκαιρίες, περιμένει απαντήσεις...

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε είναι έτοιμος να δώσει ευκαιρίες σε παίκτες που δεν έχουν μεγάλο χρόνο συμμετοχής και αυτοί καλούνται να αποδείξουν πως αξίζουν μια θέση στο "ερυθρόλευκο" ρόστερ...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Στοιχεία για τις σημερινές εκλογές στις ΗΠΑ

Δικαίωμα ψήφου έχουν περίπου 218 εκ Αμερικάνοι και μεγάλο τμήμα τους έχει ήδη ψηφίσει με επιστολική ψήφο.

Στις εκλογές θα αναδειχθούν τα 435 νέα μέλη της Βουλής των Αντιπροσώπων και θα ανανεωθούν οι 37 από τις 100 έδρες της Γερουσίας. Θα εκλεγούν επίσης 37 νέοι κυβερνήτες, σε σύνολο 50. Σε πολλές πολιτείες θα γίνουν ταυτόχρονα και δημοψηφίσματα για διάφορα τοπικά θέματα

Στις τελευταίες Προεδρικές εκλογές το 2008 η συμμετοχή ήταν 56,8% ενώ στην τελευταία αντίστοιχη εκλογή για τη Γερουσία η συμμετοχή ήταν μόλις 37,1%.

Κάθε Πολιτεία εκλέγει δύο Γερουσιαστές (θητεία 6 χρόνια) και ανάλογο με τον πληθυσμό της αριθμό Αντιπροσώπων (θητεία 2 χρόνια).

Οι Δημοκρατικοί του Ομπάμα είχαν μέχρι τώρα 57 Γερουσιαστές, έναντι 41 των Ρεπουμπλικάνων (2 ανεξάρτητοι). Κάθε δύο χρόνια ανανεώνεται σχεδόν το 1/3 της Γερουσίας, ενώ δεν είναι σπάνιο φαινόμενο Γερουσιαστές να ψηφίζουν αντίθετα με το κόμμα τους ή ακόμα και να αλλάζουν κόμμα.

Στη Βουλή των Αντιπροσώπων (όπου οι Πολιτείες εκπροσωπούνται ανάλογα με τον πληθυσμό τους) οι δημοκρατικοί είχαν 255 έδρες, από τις 435, ενώ οι Ρεπουμπλικάνοι 187. Η Βουλή των Αντιπροσώπων ανανεώνεται ολόκληρη κάθε 2 χρόνια.

Τόσο η Γερουσία όσο και η Βουλή των Αντιπροσώπων ψηφίζουν Νόμους. Σε διαφωνία υπάρχει διαμεσολαβητική επιτροπή που βρίσκει συμβιβαστική λύση. Η Γερουσία εγκρίνει την τοποθέτηση, των προτεινόμενων από τον Πρόεδρο,ατόμων σε εκτελεστικές θέσεις. Οι επιτροπές της Γερουσίας λειτουργούν και σαν εξεταστικές επιτροπές. Εκτός από τη Νομοθετική εξουσία η Γερουσία ελέγχει τον Πρόεδρο και την Κυβέρνηση, ενώ εγκρίνει και τον Προυπολογισμό. Τέλος μόνο η Γερουσία μπορεί να κηρύξει πόλεμο παρότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ είναι θεωρητικά ο ανώτερος στρατηγός του Στρατού

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ με εμπλοκή πολιτευτή του Πα.Σο.Κ.. Κάποιοι δεν θα κοιμηθούν σήμερα...

Εμπλεκόμενος στο σκάνδαλο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος του Βαγγέλη Αργύρη

Η μεγαλύτερη έρευνα που έγινε ποτέ για επιδοτήσεις μαϊμού και για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες από τις ελληνικές αρχές.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας DEAL news, πρόκειται για μια τεράστια υπόθεση όπου ένα κύκλωμα με συμμετοχή Ελλήνων αλλά και υπαλλήλων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θησαύριζαν αποσπώντας τεράστια ποσά από επενδυτικά προγράμματα, καθώς είχαν θέσει σε εφαρμογή μια μηχανή επιχειρηματικής θερμοκοιτίδας, μέσω της οποίας επώαζαν δεκάδες επιχειρήσεις.

Συμφωνα με πληροφορίες του blog μας, η εταιρεία που φωτογραφίζεται από την εφημερίδα "Deal News" δεν είναι άλλη από την "i-cube".

Πριν λίγες ημέρες έγινε αιφνιδιαστικός έλεγχος από κλιμάκιο του ΥΠΕΕ στο τεχνολογικό πάρκο Ηπείρου, με την παρουσία εισαγγελέα και κλιμακίου της Ε.Ε., για να διαπιστωθεί κατά πόσο γίνεται ορθή διαχείριση των κοινοτικών προγραμμάτων και των επιδοτήσεων.

Ακαδημαϊκός, πολιτευτής του Πα.Σο.Κ. και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Βαγγέλη Αργύρη στην Ήπειρο φέρεται να... είναι εμπλεκόμενος και ελέγχεται σαν ένα εξέχων μέλος της εταιρείας που κατηγορείται.

Γνώστης του θέματος είναι ο υπουργός Οικονομικών ο οποίος από τις πληροφορίες μας δεν έχει επέμβει ακόμα για να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις.
Το ίδιο ΔΕΝ έπραξε και ο υποψήφιος περιφερειάρχης Βαγγέλης Αργύρης γνωρίζοντας το θέμα.

Την Τρίτη 2 Νοεμβρίου μεταβαίνει στην πόλη των Ιωαννίνων ο Πρωθυπουργός για να στηρίξει την υποψηφιότητα του βουλευτή του.
Αλήθεια, θα ερωτηθεί για το σκάνδαλο μεγατόνων που φέρνουμε στην επιφάνεια και την εμπλοκή υποψήφιου περιφερειακού συμβούλου στο συνδυασμό του 'εκλεκτού' του;

Γιατί αν δεν γίνει κάτι τέτοιο οι ευθύνες θα βαραίνουν και τον ίδιο..
(αριστερά το δημοσίευμα)

paspartoy.blogspot.com

Χάνονται άνθρωποι στη λίστα αναμονής

Οι δότες οργάνων προς μεταμόσχευση στην πατρίδα μας είναι μόλις 63 σε 10 εκατομμύρια πληθυσμού

«Το 1995 ήρθα σε μετωπιαία σύγκρουση με τον θάνατο, όταν μου τηλεφώνησαν από το Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης και μου είπαν ότι ο πρωτότοκος γιος μου, που φοιτούσε εκεί, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο κλινικά νεκρός.Ο Γιάννος μου ήταν κλινικά νεκρός και είχε ήδη μπει σε μηχανική υποστήριξη. Αυτό όμως δεν κατάφερε να με σκοτώσει. Εκτός από μάνα ήμουν και γιατρός και σκέφθηκα ότι κάθε κύτταρό του,κάθε όργανό του ήταν νέα πηγή ζωής για άλλους ανθρώπους. Ετσι, ο γιατρός είπε στη μάνα:“δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο”...».

Την ώρα που η μητέρα, διευθύντρια της Δ΄ Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου «Ερρίκος Ντυνάν» κυρία Ελευθερία Κρικέλη διηγούταν την τραγική εμπειρία της δεν ακουγόταν ούτε ανάσα στην αίθουσα όπου έλαβε χώρα η εκδήλωση του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ) με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Μεταμοσχεύσεων (1η Νοεμβρίου). Αν όλοι όσοι βιώνουν ανάλογες δραματικές καταστάσεις ενεργούσαν κατά τον ίδιο τρόπο, η πορεία των μεταμοσχεύσεων στην Ελλάδα θα ήταν σαφώς καλύτερη.

Δυστυχώς, στην Ελλάδα περισσότεροι από 1.100 άνθρωποι βρίσκονται σε λίστα περιμένοντας το μόσχευμα που θα τους επιτρέψει να ζήσουν (1.000 είναι οι υποψήφιοι λήπτες νεφρού, 70- 80 ήπατος και 25 καρδιάς). Σύμφωνα με τη διευθύντρια της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Κωνσταντοπούλειου Νοσοκομείου Νέας Ιωνίας και μέλος του ΔΣ του ΕΟΜ κυρία Νίνα Μαγγίνα, κάθε ημέρα χάνουν τη ζωή τους από ένας ως τρεις πάσχοντες οι οποίοι βρίσκονται σε λίστα αναμονής.

Ο πρόεδρος του ΕΟΜ, καθηγητής κ. Ι.Βλαχογιάννης παραδέχθηκε ότι το σύστημα «δεν το συμπαθούν πολλοί στα νοσοκομεία», με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αυξηθεί η προσφορά οργάνων. «Οργανα υπάρχουναλλά δεν αξιοποιούνται» είπε χαρακτηριστικά. Ανάλογες αναφορές έκανε και ο πρόεδρος του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου κ. Π. Αλιβιζάτος . Στο παρελθόν- είπε- περιέκοψαν το επίδομα εφημέρευσης συντονιστών μεταμοσχεύσεων στο Ωνάσειο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν συντονιστές έπειτα από τις 3 το απόγευμα! «Εχουμε αποτύχει ως ιατρική κοινότητα να αγκαλιάσουμε τις μεταμοσχεύσεις» παραδέχθηκε ο κ. Αλιβιζάτος. Προσέθεσε μάλιστα ότι «απειλούνται τρεις αγωγές κατά του νοσοκομείου, διότι έξι ασθενείς που δεν έλαβαν μόσχευμα έφυγαν από τη ζωή».

Στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Βλαχογιάννης δείχνουν ότι οι δότες οργάνων προς μεταμόσχευση στην Ελλάδα είναι 63 στα δέκα εκατομμύρια πληθυσμού, τη στιγμή που στην Πορτογαλία είναι περίπου 400. «Τριακόσιοι σαράντα δότες χάνονται στην Ελλάδα» σημείωσε ο κ. Βλαχογιάννης. Τα μοσχεύματα χάνονται είτε γιατί δεν διαγιγνώσκεται εγκαίρως ο εγκεφαλικός θάνατος είτε διότι στις περιπτώσεις που διαγιγνώσκεται και τίθεται η δυνατότητα της δωρεάς οργάνων το 30% των συγγενών των εκλιπόντων αρνείται τη δωρεά. Ταυτόχρονα ο μικρός αριθμός υποψηφίων ληπτών οργάνων στη χώρα μας περιορίζει την καταλληλότητα των προσφερόμενων μοσχευμάτων και ως εκ τούτου την αξιοποίησή τους από τα ελληνικά μεταμοσχευτικά κέντρα, με αποτέλεσμα πολλά μοσχεύματα από έλληνες δότες να μεταμοσχεύονται σε συμβατούς λήπτες του εξωτερικού.

Σημειώνεται ότι από το 2001 ως το 2010 μεταμοσχεύθηκαν 1.955

ασθενείς εγγεγραμμένοι στα εθνικά μητρώα υποψήφιων ληπτών συμπαγών οργάνων και μυελού των οστών.

ΖΟΥΝ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ...
Με την ελπίδα να υπερισχύει

Μέρα νύχτα κυκλοφορεί με ένα βαλιτσάκι στο χέρι ο 47χρονος κ. Σπ. Βλάχος (φωτογραφία). Με τη μηχανική καρδιά που του δίνει ζωή...

Δεν είναι όμως αυτό που τον απασχολεί, αλλά το γεγονός ότι βρίσκεται μακριά από την οικογένειά του, από τα δυο του παιδιά 11 και 13 ετών, και από το σπίτι του στην Κέρκυρα.

«Είκοσι μήνες βρίσκομαι σε λίστα αναμονής για το κατάλληλο μόσχευμα.

Τα πρώτα προβλήματα έκαναν την εμφάνισή τους το 1983 όταν ήμουν στον Στρατό.Τότε είχα ταχυκαρδίες. Οι γιατροί με “σταθεροποίησαν” και για 21 χρόνια θεωρούσα πως ήμουν καλά. Ξαφνικά όμως το 2005 ένιωσα έντο νη κόπωση.Δεν μπορούσα να κάνω ούτε δέκα μέτρα. Μπήκα στο νοσοκομείο και έβαλα απινιδωτή. Επί έναν χρόνο ένιωθα καλά. Δυστυχώςόμωςο εφιάλτης επέστρεψε και τον Μάρτιο του 2009 απέκτησα μηχανική καρδιά» .

Πριν αποκτήσει μηχανική καρδιά ο κ. Βλάχος ήταν συντηρητής επίπλων. «Τα πήγαινα καλά, αλλά πλέον δεν μπορώ να εργαστώ σε αυτόν τον τομέα. Αν καταφέρω να ζήσω, θα ασχοληθώ με κάτι άλλο. Ωρες-ώρες νιώθω απόγνωση, απελπισία διότι ο Ελληνας δεν είναι δοτικός.

Από την άλλη όμως προσπαθώ να κάνω υπομονή. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά, είμαι στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, στο καλύτερο μεταμοσχευτικό κέντρο».

Η δύναμη του παλιού αθλητή

Δύο χρόνια περιμένει να υποβληθεί σε μεταμόσχευση καρδιάς ο 18χρονος κ. Παν. Σταματίου (φωτογραφία). Δεν ζει πια στην Αλόννησο, αφού πρέπει να βρίσκεται κοντά στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, η «καρδιά» του όμως έχει μείνει εκεί...

«Από μικρός έκανα στίβο. Οταν ήμουν 10 ετών ζήτησε ο προπονητής να κάνω κάποιες καρδιολογικές εξετάσεις.Οι πρώτες εξετάσεις που έκανα έδειξαν φύσημα. Ο γιατρός όμως του νησιού με έστειλε στον Βόλο για να κάνω κι άλλες εξετάσεις. Εκεί οι γιατροί βρήκαν διογκωμένη την καρδιά μου και με συμβούλευσαν να σταματήσω τον αθλητισμό. Αρνήθηκα. Εκτός από τον στίβο, έπαιζα ποδόσφαιρο και έκανα πολεμικές τέχνες. Αφού δεν δεχόμουν να σταματήσω τον αθλητισμό, με παρέπεμψαν σε ένα αθλητιατρικό κέντρο στην Αθήνα». Ο κ. Σταματίου επισκέφθηκε το κέ ντρο περίπου τέσσερις φορές. Την τελευταία φορά οι εξετάσεις έδειξαν ότι κατά τη διάρκεια του ύπνου έκανε μικρές ανακοπές. «Οι γιατροί με έστειλαν στο Ωνάσειο Κέντρο όπου έβαλα απινιδωτή. Στη συνέχεια επέστρεψα στο νησί μου και όλα πήγαιναν καλά μέχρι τα 17 μου χρόνια.Τότε έπαθα πνευμονία, στη συνέχεια πνευμονικό οίδημα και οι σφυγμοί μου έφθασαν τους 120. Με ελικόπτερο μεταφέρθηκα στο Λαϊκό Νοσοκομείο, όπου έμεινα λίγες ημέρες, και στη συνέχεια μπήκα στο Ωνάσειο. Τρεις μήνες μετά- είχα βγει από το νοσοκομείο- άρχισα να “πέφτω”. Οι εξετάσεις έδειξαν καρδιακή ανεπάρκεια». Το θετικό είναι ότι η πάθησή του δεν τον έχει «ρίξει». Δείχνει δυνατός και- όπως λέει- ελπίζει για το καλύτερο...

tovima.gr

Αγιογράφοι και Εικονοκλάστες

'Ετσι φιλοτεχνούνται οι πολιτικές αγιογραφίες ! Όπως σήμερα στην στήλη..." Αγιογραφίες " . Από τον κορυφαίο αρθρογράφο της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ. Ο οποίος (προς τιμήν του) δεν αφήνει χωρίς κριτική ούτε τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Και όμως, η Άννα Διαμαντοπούλου σήμερα παρουσιάζεται ως....Αγία.

Το μυστικό της απρόσμενης αυτής αγιογραφίας βρίσκεται στην προτελευταία παράγραφό της. Εκεί όπου αναφέρεται ότι η υπουργός ...." πετάχτηκε και μέχρι την Σίλικον Βάλει" για να της εξηγήσουν οι ομογενείς τα πλεονεκτήματα της σύγχρονης τεχνολογίας. Πρόκειται για πρόσφατο ταξείδι στην Αμερική όπου η υπουργός έμενε σε πολυτελή σουίτα των 660 ευρώ. Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ ήταν πρωτοσέλιδο στο Πρώτο Θέμα στις 24-10-10 και ακολούθησε σειρά αποκαλύψεων.

Οι αποδείξεις του πολυτελούς ξενοδοχείου ( στο οποίο η υπουργός πήγε από το αεροδρόμιο με limo πληρώνοντας 200 ευρώ) και τα 55 δολλάρια για πρωινό, με τα οποία ελληνικές οικογένειες πρέπει να περάσουν μια βδομάδα, προκάλεσαν την οργή της κοινής γνώμης.

Όσοι , λοιπόν, στην κυβέρνηση, πιστεύουν ότι αυτή η κοινωνική οργή καταλαγιάζει με μια ... αγιογραφία είναι αφελείς. Βεβαίως, ο πολιτικός νεοπλουτισμός είναι διαχρονική παθογένεια του πολιτικού συστήματος. Μόνον που σήμερα οι πολίτες δεν τον συγχωρούν. Από τους αγιογράφους προτιμούν τους εικονοκλάστες.

http://3.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TMhLKOSv5NI/AAAAAAABavI/rLio-M5PUcc/s1600/1.png

Αργύρης Ντινόπουλος
http://www.protigrami.com/

ΣΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (ΓΙΑΝΚΗΣ): ΤΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

Ο υποψήφιος της Κυβέρνησης της Υποτέλειας, ο εκλεκτός του υπηρέτη Πρωθυπουργού Εξωτερικών του Αμερικανό Γιώργου Γιάνκη Παπανδρέου, αποτελεί τον παγκόσμιο πρωταθλητή σφουγκοκολάριο-κολαούζο της Εξουσίας, τον αρχιβαρώνο της Ντόπας των αρσιβαριστών, τον μάγο Χάρυ Πότερ των κάλπικων προϋπολογισμών-ισολογισμών της Νομαρχίας.

Συνιστά μνημείο φενάκης και παραπλάνησης, διότι δεν πραγματοποίησε ούτε ένα έργο υποδομής στη Νομαρχία παρά το ότι κομπάζει με ύφος χιλίων πιθηκοκαρδιναλίων περιφερόμενος από κανάλι σε κανάλι παρουσιάζοντας τη Νομαρχία ως Φλώριντα.

Είναι πασίγνωστος Αμερικανό-φίλος, είναι απύθμενα δημαγώ-μαυρορογιαλούρος του Μεσαιωνικού ΠΑΣΟΚΟ ΧΘΕΣ. Ποταπός και ουτιδανός λειτουργεί ως επιβήτορας, που ασελγεί πάνω στην Εξουσία θεωρώντας αυτή ως κοκότα πολυτελείας. Το λογαριασμό όμως του δίνει να τον πληρώσει ο Λαός, όπως πράττει και η προσκυνημένη Κυβέρνησή του, που μας έσπρωξε στην ομηρεία του Μνημονίου Κατοχής πραγματοποιώντας απροκάλυπτη εισβολή και επιδρομή στις τσέπες των Συμπολιτών μας. Είναι το αγαπημένο παιδί του εκβιαστή, του Αμερικανόδουλου, του νενέκου των εγχώριων και ξένων συμφερόντων, του κατά συρροή δολοφόνου της Ελληνικής γλώσσας, του πρύτανη της μπουρδοσαρδαμολογίας, του μακελάρη των ονείρων μας, του Γιάνκη George Παπατζή Παπανδρέου.

Ο Γιάννης λοιπόν Γιάνκης Σγουρός με περισσή αναίδεια προκλητικά ζητά την ψήφο μας την 7η Νοεμβρίου. Βγήκε παγανιά μαζί με το επίσημο ορθόδοξο ΜΠΑΤΣΟΚΟΠΑΣΟΚ, με τα βαποράκια της διαπλοκής και της υποτέλειας, τους εμποράκους του Δ.Ν.Τ, το πασοκικό συρφετό και υπόκοσμο. Τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς της πείνας, της φτώχειας και της εξαθλίωσης της Ελληνικής Κοινωνίας. Ξεματίστε τους, αποδοκιμάστε τους, καταδικάστε τους, μαυρίστε τους ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΣΑΣ ΨΗΦΟ.

Τι έκανε η κυβέρνηση Καραμανλή για τους Βορειοηπειρώτες

Θέλω να υπογραμμίσω ότι αγκαλιάζουμε τους αδερφούς μας Βορειοηπειρώτες. Η κυβέρνηση μας απέδειξε έμπρακτα το ενδιαφέρον της.
  • Έχει χορηγηθεί η ελληνική υπηκοότητα σε χιλιάδες Βορειοηπειρώτες και απλοποιούνται, με γρήγορους ρυθμούς, οι διαδικασίες πολιτογράφησης. Ανταποκρινόμαστε έτσι σε ένα αυτονόητο χρέος.
  • Σημειώνω ακόμη τη μείωση της στρατιωτικής θητείας για τους ομογενείς μας Βορειοηπειρώτες, που αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια από τους 12 στους 3 μήνες.
  • Σημειώνω την επίτευξη σημαντικών διμερών συμφωνιών με τη γειτονική Αλβανία.
  • Τη συμφωνία για τα δυο στρατιωτικά νεκροταφεία.
  • Την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής στην περιοχή της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας.
  • Την ενίσχυση της μειονοτικής εκπαίδευσης (υποτροφίες, νέες τεχνολογίες, βιβλία μεταφρασμένα στην ελληνική γλώσσα ) κ.α

(από την προεκλογική ομιλία του Κ. Καραμανλή στα Γιάννενα)

Η κυβέρνηση Καραμανλή στήριξε τον Ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου με τις εξής ενέργειες :

  • την υπογραφή της Κοινής Υπουργικής απόφασης στις 16-11-2006 για “τον καθορισμό προυποθέσεων κριτηρίων και διαδικασιών πρόσβασης στο σύστημα νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης ανασφάλιστων και οικονομικά αδύνατων πολιτών” που έδωσε στοτς ανασφάλιστους Βορειοηπειρώτες δωρεάν νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλξη.
  • τη χορήγηση ισόβιας σύνταξης στις πολύτεκνες Βορειοηπειρώτισες.
  • τη χορήγηση αδειών πωλητών λαικών αγορών σε εκατοντάδες Βορειοηπειρώτες.

την οικονομική και αναπτυξιακή ενίσχυση της Βορείου Ηπείρου, μέσω του προγράμματος ΕΣΟΑΒ της Ελληνικής κυβέρνησης και του υπουργείου εξωτερικών.

  • Δημόσιες Επενδύσεις : έγκριση της πρότασης για αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Σαγιάδας-Κονίσπολης-Αγ. Σαράντα μήκους 40,5 χλμ. Συνολικού κόστους 29,9 εκ €, με συμμετοχή του ΕΣΟΑΒ κατά 23,9 εκ €.
  • - Ιδιωτικές Παραγωγικές Επενδύσεις:
  • έγκριση 15 προτάσεων συνολικού προυπολογισμού 31,5 εκ €, από τις οποίες έχουν ήδη ολοκληρωθεί 10 με ποσοστό απορροφητικότητας 95,4% και με δημιουργία 450 νέων θέσεων εργασίας.
  • - Ταμείο μικρών έργων : έργων δαπάνης 500 χιλιάδων €.

Σημαντικές πρωτοβουλίες έλαβε η κυβέρνηση της ΝΔ στην εκπαίδευση της ομογένειας.

  • Διανομή για πρωτη φορά στους ομογενείς μαθητές σχολικών εγχειριδίων και συνοδευτικών τετράδιων μαθητών. Πρόκειται για 21 τίτλους αλβανικών εγχειριδίων που μεταφράστηκαν στα ελληνικά, εγκρίθηκαν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και εκτυπώθηκαν από τον ΟΕΔΒ.
  • Ενίσχυση των σχολείων με υλικοτεχνικό εξοπλισμό π.χ. ηλεκτρονικοί υπολογιστές και εποπτικά μέσα π.χ. φωτογραφικό υλικό, χάρτες, διαφάνειες όργανα κλπ.
  • Επισκευή παλαιών σχολείων και κατασκευή νέων σχολικών κτίριων π.χ. Ομηρος Χειμάρας, καθώς και κατασκευές εργαστηρίων φυσικής και Χημείας, στο πλαίσιο εφαρμογής προγραμμάτων ιδιωτικής εκπαίδευσης.
  • Αύξηση του αριθμού υποτροφιών σε μαθητές της ομογένειας για σπουδές σε ελληνικά ΑΕΙ.
  • Αναβάθμιση του Τμήματος Ελληνικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Αργυροκάστρου, μέσω της συνεργασίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων που χρηματοδοτήθηκε από το ΥπΕΠΘ μέσω της διυπουργικής επιτροπής για τη στήριξη ελληνικών σπουδών σε πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Eφημερίδα ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ 15- 09-2009

citizengr.wordpress.com

Τι θα πληρώσουμε για τέλη κυκλοφορίας

Τι θα πληρώσουμε για τέλη κυκλοφορίας Ειδοποιητήρια αποστέλλονται στους φορολογούμενους, για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων καθώς και άλλων οχημάτων, ενώ η προμήθεια των ειδικών σημάτων πρέπει να γίνει έως τις 31/12/10, όπως προβλέπεται σε εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών, που ταχυδρομήθηκε προς τις εφορίες.

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα και τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, ισχύουν τα ακόλουθα:

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, έως την 31/10/10 και τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, τα εξής:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΕ ΚΥΒΙΚΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ-ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Έως 300 20 ευρώ

301-785 50 ευρώ

786-1.071 110 ευρώ

1.072-1.357 120 ευρώ

1,358-1.548 220 ευρώ

1.549-1.738 240 ευρώ

1.739-1.928 270 ευρώ

1.929-2.357 600 ευρώ

2.358-3.000 800 ευρώ

3.001-4.000 1.000 ευρώ

4.001 και άνω 1.200 ευρώ

Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας έτους 2011 και επομένων ετών υπολογίζονται αποκλειστικά, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα τους.

Σε ισχύ τα ''πράσινα'' τέλη οχημάτων

Παράλληλα, τίθεται, από τη Δευτέρα 01/11, σε ισχύ το νέο σύστημα τελών κυκλοφορίας, για τα καινούρια αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, που αγοράζονται από την 1η Νοεμβρίου, το οποίο ορίζει ότι τα συγκεκριμένα οχήματα θα πληρώνουν τέλη, βάσει των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η ρύθμιση αυτή θα ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ασχέτως τεχνολογίας (βενζινοκίνητα, υβριδικά, πετρελαιοκίνητα κλπ).

Αυτό εκτιμάται, σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, ότι θα έχει σαν αποτέλεσμα τη στροφή των καταναλωτών σε οχήματα πιο "καθαρής τεχνολογίας" με αντίστοιχες θετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Τα περισσότερα κράτη μέλη της Ε.Ε. έχουν ήδη εισαγάγει φορολογικό σύστημα αυτοκινήτων (τέλη κυκλοφορίας και τέλη ταξινόμησης) που συνδέεται ολικώς ή μερικώς με τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Τα καινούρια τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών αυτοκινήτων είναι τα εξής:

ΔΙΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ-ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ

0-100 0 ευρώ

101-120 0,80 ευρώ

121-140 1,00 ευρώ

141-160 1,50 ευρώ

161-180 2,00 ευρώ

181-200 2,25 ευρώ

201-250 2,50 ευρώ

Άνω των 251 3,00 ευρώ

Οι τράπεζες από τις οποίες θα μπορεί να γίνεται η προμήθεια των σημάτων, είναι οι ακόλουθες:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
ALPHA BANK A.E.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
EFG EUROBANK-ERGASIAS Α.Ε.
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
CITIBANK INTERNATIONAL PLC, MARFIN - ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ Α.Ε.
ΓΕΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
MILLENIUM BANK Α.Ε.
ATTICA BANK ΑNΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Τ ΒΑΝΚ Α.Ε.
PROBANΚ Α.Ε.
PROTON ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε.
FBB - ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ LTD
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε.

Οι Συνεταιριστικές Τράπεζες:

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΧΑΪΚΗ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΡΑΜΑΣ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΒΡΟΥ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΕΣΒΟΥ-ΛΗΜΝΟΥ
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ
ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ Α.Ε.

cosmo.gr

Στο χείλος του γκρεμού. Σπρώξτε τους!

Ο πανικός των νταβατζήδων μεγαλώνει Κυριακή με Κυριακή.

Επιτέλους οι Έλληνες πολίτες ξυπνάνε και αντιδρούν στο σάπιο κατεστημένο των εκδοτών και τους στέλνουν αργά και σταθερά στη χρεωκοπία. Οι κυκλοφορίες των προπαγανδιστικών φυλλάδων τους κατρακυλάνε μέρα με τη μέρα.

Ο Πανύβλακας και η κυβέρνησή του φυσικά κάνει ότι μπορεί για να τους σώσει, αφού βλέπει ότι χάνει το προπαγανδιστικό του σύστημα. Πρόσφατα αναγκάστηκε να πάρει άρον άρον πίσω το νόμο για το επιπλέον 20% στις διαφημίσεις που θα αποτελούσε την ταφόπλακα των εργολάβων του Τύπου.

Αλλά όλα δείχνου ότι το ποτάμι δεν έχει επιστροφή. Τα κάποτε πανίσχυρα εκδοτικά συγκροτήματα κλυδωνίζονται επικίνδυνα και όλα δείχνουν ότι καμμιά πλέον “προσφορά” με καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς δεν μπορεί να τους σώσει.

Δείτε παρακάτω τις τεράστιες διαφορές στις πωλήσεις τους σε σχέση με μόλις ένα χρόνο πριν. Με εξαίρεση την “Καθημερινή” οι υπόλοιποι είναι ήδη στο χείλος του γκρεμού.

Σπρώξτε τους!!!

amantomatimou.wordpress.com

Ρεκόρ ΠΑΣΟΚ: Πέσανε μόνο 300% έξω στις προβλέψεις τους για τα έσοδα

"Αύξηση" ΜΟΝΟ 3,6% για τα κρατικά έσοδα στο δεκάμηνο του έτους...
παρά τη φοροεπιδρομή,
έναντι αύξησης 14% που είχε προϋπολογιστεί αρχικά το Μάιο και 8,7% που προϋπολογίστηκαν στο αναθεωρημένο μνημόνιο του Αυγούστου

Αύξηση 3,6% εμφανίζουν τα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου του 2010, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Οικονομικών. Ο ετήσιος στόχος που προβλέπει ο προϋπολογισμός του 2010 κάνει λόγο για αύξηση 8,7% κάτι που σημαίνει ότι η κυβέρνηση «ψάχνει» έσοδα 11,8 δισ. ευρώ μέσα στο δίμηνο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εισπράξεις από ΦΠΑ τον Οκτώβριο παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 15%, από 17% τον Σεπτέμβριο. Στο δεκάμηνο του έτους, τα έσοδα από ΦΠΑ έχουν αυξηθεί 4,4%, έναντι 2,9% αύξησης στο εννεάμηνο.

Ωστόσο, τα συνολικά καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,6%. Δεν καταγράφη επιτάχυνση σε σχέση με τα αποτελέσματα εννεαμήνου, καθιστώντας δυσκολότερη την επίτευξη του ετήσιου στόχου επιτάχυνσης των εσόδων κατά 8,7% που προβλέπεται στο αναθεωρημένο Μνημόνιο (του Αυγούστου)

Για να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος του 2010 θα πρέπει να μπουν στα ταμεία 11,8 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους, μέρος των οποίων η κυβέρνηση περιμένει από τα τέλη κυκλοφορίας και την περαίωση.

Ποιος χάρηκε που πέθανε ο Paul το χταπόδι;

Και μάλιστα το δήλωσε και δημόσια;

Μα φυσικά ο Ντιέγκο Μαραντόνα


Έλα ρε Ντιέγκο! Ξέχασες τα χάλια σας και σου φταίει το χταπόδι που τα είχε προβλέψει