05 Νοεμβρίου 2010

Μαυρίστε την κυβέρνηση των Κουίσλινγκ

Του Δημήτρη Κωνσταντίνου


Σε λίγα εικοσιτετράωρα ανοίγουν οι κάλπες των πιο κρίσιμων ίσως εκλογών απ' τη μεταπολίτευση και μετά. Παρότι αυτοδιοικητικές αυτές οι εκλογές απέκτησαν μεγάλη πολιτική σημασία και ο αυτοδιοικητικός χαρακτήρας τους, υποχώρησε κάτω απ' το βάρος των ιστορικών στιγμών που ζει η χώρα.

Οι εκλογές αυτές αποτελούν επίσης, μια μεγάλη ευκαιρία για τους πολίτες να πάρουν μια ιστορική απόφαση και να εκδιώξουν με την ψήφο τους την πιο επικίνδυνη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης και μαζί τον πρωθυπουργό που υπέγραψε το επαχθέστερο κείμενο από καταβολής ελληνικού κράτους.

Αυτός ο πρωθυπουργός ή καλύτερα πρωθυπουργεύων, Γ. Α. Παπανδρέου προσπάθησε με τη διακαναλική του συνέντευξη αλλά και με δηλώσεις του στη συνέχεια να μας εκβιάσει, λέγοντας μας ότι αν δεν τον ψηφίσουμε η χώρα θα μπει σε περιπέτειες.

Σ' αυτό έσπευσαν να τον σιγοντάρουν - άνθρωπός τους γαρ - οι αγορές (δηλαδή οι δανειστές μας) ανεβάζοντας τα σπρεντ και κάνοντας παιχνίδια, πουλώντας στο ΧΑΑ μετοχές ελληνικών τραπεζών (δείτε εδώ ποιοι πουλούσαν) για να προκαλέσουν την πτώση του και μετά να αγοράσουν χαμηλά για να βγουν (ξανά) κερδισμένοι. Μ’ ένα λόγο δηλαδή οι ίδιοι οι δανειστές μας ΚΑΙ παίζουν πολιτικό παιχνίδι στις πλάτες μας επιχειρώντας παρασκηνιακά να στηρίξουν την κυβέρνηση αλλά ΚΑΙ κερδοσκοπούν απ' αυτό.

Επανερχόμενος όμως στον εκβιασμό του κ. Παπανδρέου αναρωτιέμαι, σε τι είδους περιπέτειες θα μπει η χώρα αν τον καταψηφίσουμε;

Μήπως η χώρα δεν βρίσκεται ήδη εδώ και ένα χρόνο σε περιπέτεια;
Μήπως εδώ κι ένα χρόνο δεν πλανάται το φάντασμα της χρεοκοπίας πάνω απ’ τα κεφάλια μας;
Μήπως με τα βήματα που ακολουθεί η κυβέρνηση δεν είναι σίγουρη η χρεοκοπία, όπως βεβαιώνουν διακεκριμένοι οικονομολόγοι;

Τι χειρότερο λοιπόν θα μπορούσε να μας συμβεί αν καταψηφίσουμε το ΠΑΣΟΚ;; Ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται.

Δεν έχουμε να πάθουμε τίποτα χειρότερο απ’ ότι πάθαμε μέχρι τώρα ή θα πάθουμε αν αυτός ο άνθρωπος παραμείνει στην κυβέρνηση. Γιατί ας μη γελιόμαστε. Ελάχιστο πολιτικό κριτήριο αν διαθέτει κανείς, μπορεί να καταλάβει ότι ο πρωθυπουργεύων απ’ τη στιγμή που εκλέχτηκε φαίνεται να εκτελεί ένα συγκεκριμένο πρότζεκτ καταβύθισης της χώρας.

Αφού ενέπαιξε τον λαό λέγοντας του ότι λεφτά υπάρχουν και υφάρπαξε την ψήφο του, στη συνέχεια παρέδωσε τη χώρα στους κάθε λογής κερδοσκόπους και στην διαβόητη τρόικα, υπογράφοντας το κείμενο της ντροπής, το μνημόνιο και φορτώνοντας στο χρέος της χώρας άλλα 110 δισ. Κι αυτά ενώ υπήρχε εναλλακτική λύση δανεισμού πιο συμφέρουσα κι αυτό δεν το λέμε εμείς αλλά διαπρεπείς οικονομολόγοι. Παρόλα αυτά εκείνος με μια ακατανόητη, όσο και περίεργη επιμονή κι αφού η κατάσταση έφτασε στο μη περαιτέρω, έπεσε «στις αγκάλες» της τρόικας, εμφανίζοντας τους «εκτελεστές» μας, ως σωτήρες κι ελπίζοντας ότι θα αποπληρώνει το δάνειο που πήρε (με επιτόκια καταναλωτικού δανείου), βάζοντας συνεχείς εμμέσους φόρους και πετσοκόβοντας τα εισοδήματα των εργαζομένων και των συνταξιούχων. Εγκληματική αφέλεια ή δόλος;

Το μνημόνιο της ντροπής συνυπέγραψε ο ΛΑΟΣ και φυσικά η Ντόρα Μπακογιάννη, που αφού το καθεστώς απέτυχε να την εκλέξει πρόεδρο της ΝΔ πέρσι το Δεκέμβριο για να ‘χει τα χέρια του λυμένα αφού έτσι θα μηδενίζονταν κάθε αντίδραση κι απ’ τη μείζονα αντιπολίτευση, τώρα προσπαθεί να τη βάλει ξανά στο παιχνίδι απ' την πίσω πόρτα.

Είναι τυχαίο άραγε που το κόμμα της Ντόρας αναγγέλλεται στις 21 Νοεμβρίου μία μόλις εβδομάδα μετά της εκλογές;

Είναι άραγε τυχαίο που ο πατέρας της την ώρα που ο πρωθυπουργεύων έδινε την διακαναλική αυτός την ίδια ώρα έκανε δηλώσεις στήριξής του τον Σκάϊ;

Για να προχωρήσουμε λίγο παρακάτω με τις «συμπτώσεις», θα αναρωτηθούμε επίσης:
Είναι άραγε τυχαίο ότι ο Δημαράς θυμήθηκε (στο ΜEGA) ραντεβού με πολιτικούς αρχηγούς, που ποτέ δεν έκανε, εκτός από μια τυχαία συνάντηση με τον Σαμαρά, που βαφτίστηκε μυστικό πολιτικό ραντεβού;;

Ας μην τρέφουμε αυταπάτες, το παιχνίδι είναι στημένο, ωστόσο είναι στο χέρι μας να τους το χαλάσουμε όσο είναι ακόμα καιρός, γιατί τα «κατορθώματα» της κυβέρνησης σε τομείς πολύ πιο ευαίσθητους (κατά την κρίση του γράφοντα) απ' την οικονομία, όπως τα Εθνικά θέματα είναι πολύ ανησυχητικά.
  • Ο άνθρωπος αυτός όχι μόνο κλείνει τα μάτια στην επιχειρουμένη Κοσσοβοποίηση της Δυτικής Θράκης, αλλά επιπλέον στηρίζει στην ευαίσθητη αυτή περιοχή, υποψήφια που προέχεται απ’ την μουσουλμανική μειονότητα κι επιμένει δημόσια να την χαρακτηρίζει τουρκική. Υποψήφια που έχει στενές σχέσεις με το διαβόητο προξενείο Κομοτηνής.
  • Είναι ο άνθρωπος που ετοιμάζει το δρόμο για συνεκμετάλλευση (πρώτος αν θυμούνται οι κάπως παλιότεροι, τη λέξη αυτή την είχε «πετάξει» σε ανύποπτο χρόνο, τάχαμου, ο Αποστάτης) στο Αιγαίο.
  • Είναι αυτός που κάλεσε τον Ερντογάν δυο φορές στην Αθήνα σε διάστημα λίγων μηνών κι ενώ η Ελλάδα αιμορραγεί οικονομικά και κοινωνικά. Έγιναν συναντήσεις των οποίων το αντικείμενο δεν έγινε ποτέ γνωστό. Ουδείς ενημερώθηκε τι διημείφθη σ΄αυτές τις συναντήσεις κι αρκούμαστε μόνο να εξάγουμε συμπεράσματα, απ’ το γεγονός ότι τα αποτελέσματα της δεύτερης συνάντησης Ερντογάν – Παπανδρέου, που έγιναν σημειωτέον στο περιθώριο της σύσκεψης για την κλιματική αλλαγή (!!) συζητιόταν επί πέντε (!!!) ολόκληρες ώρες στο τουρκικό υπουργικό συμβούλιο ! Ο καθείς ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
  • Είναι αυτός που παρέδωσε στον νεαρό και εντελώς άπειρο Δρούτσα το τιμόνι της ελληνικής διπλωματίας, να αναμετρηθεί με τον Νταβούτογλοου, το ειδικό βάρος του οποίου παραδέχεται και στο οποίο υποκλίνεται σύμπασα η διπλωματική κοινότητα.
  • Είναι αυτός που έκανε κουρελόχαρτο το Σύνταγμα ορίζοντας πως είναι αρκετή η υπογραφή του υπουργού οικονομικών κι όχι η σύμφωνη γνώμη της Βουλής σε περίπτωση μεταβολών στο κείμενο του μνημονίου.
  • Είναι αυτός που εντελώς απροϋπόθετα και πρόχειρα, με μια σπουδή ανεξήγητη, την ώρα που το καράβι βούλιαζε έσπευσε να δώσει ιθαγένεια σε μετανάστες και λαθρομετανάστες, όχι εφαρμόζοντας δικό του σχέδιο, αλλά κάνοντας εξ ολοκλήρου δεκτή την εισήγηση μια ΜΚΟ !!!.
  • Είναι αυτός που επιμένει να λέει ότι πάμε καλά όταν ΟΛΟΙ σχεδόν οι διάσημοι οικονομολόγοι του κόσμου προαναγγέλλουν, στην καλύτερη περίπτωση την αναδιάρθρωση του χρέους ή στη χειρότερη, την χρεοκοπία.
  • Είναι αυτός που ψεύδεται ασύστολα διαβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται να πάρει νέα μέτρα όταν τα προσδοκώμενα έσοδα σε σχέση με τα πραγματικά έχουν διαφορά δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ο κατάλογος των «κατορθωμάτων» του πρωθυπουργεύοντος τη χώρα είναι ατελείωτος. Θα μπορούσαμε να γράψουμε «σεντόνια» περιγράφοντας κι άλλες επιμέρους γκάφες, αστοχίες, παραλείψεις, ψεύδη, παλινδρομήσεις κλπ.

Στόχος μας όμως δεν ήταν αυτός. Στόχος μας είναι να υπενθυμίσουμε στον πολίτη που την Κυριακή θα βρεθεί πίσω απ' την κουΐντα μερικά πράγματα που έχουν να κάνουν με την κυβέρνησή του.

Ίσως πράγματι μερικοί χαρακτηρισμοί μας να είναι σκληροί, πράγμα για το οποίο μας έχετε κατηγορήσει κατά καιρούς στην «Παρέμβαση», αλλά εμείς είμαστε ιστολόγιο κι όχι αστικό ή καθεστωτικό μέσο ενημέρωσης σε διατεταγμένη υπηρεσία.
Κι ότι είναι να πούμε το λέμε παστρικά, χωρίς περιστροφές με τ' όνομα του.

Ακόμα κι αν θέλαμε (που δεν το θέλουμε) να στρογγυλέψουμε τα πράγματα, οι ιστορικές στιγμές μπροστά στις οποίες βρίσκεται η χώρα δεν μας το επιτρέπουν. Κι επειδή αγαπάμε αυτόν τον τόπο, έχουμε μόνο ένα δρόμο: αυτόν της αλήθειας. Κι η αλήθεια ως γνωστόν δεν πατάει δυο βάρκες.

Για να κλείσουμε θα λέγαμε πως αυτές οι εκλογές της Κυριακής 7 Νοεμβρίου δεν είναι πια αυτοδιοικητικές, δεν είναι σε σημασία ούτε καν βουλευτικές, είναι κάτι περισσότερο: Ιστορικές.

Για το λόγο αυτό εμείς οι «απλοί», καθημερινοί άνθρωποι, η «μεσαία» και «κατώτερη» τάξη:
  • Ας δώσουμε ένα μάθημα στα ποικιλώνυμα συμφέροντα που στηρίζουν λυσσαλέα αυτή την κυβέρνηση !
  • Ας δείξουμε στην παρεΐτσα των μετρίων της κυβέρνησης που υποτιμούν με τις πράξεις και τα λόγια τους τη νοημοσύνη μας, ότι είμαστε ακόμα πολιτικά ζωντανοί !
  • Ας τους δείξουμε ότι δεν εκβιαζόμαστε, δεν χειραγωγούμαστε, δεν εξανδραποδιζόμαστε, όσους ψιττακούς κι αν διαθέσουν !
  • Ας στείλουμε ένα μήνυμα όχι μόνο στους εκτελεστές αλλά και στους εμπνευστές - σχεδιαστές του πρότζεκτ της καταστροφής μας, ότι είμαστε εις θέσην ακόμα, ν' αποφασίζουμε ελεύθερα για τις τύχες μας και για τη ζωή μας κατά πως μας αρέσει !
  • Ας το κάνουμε για τα παιδιά μας, για το μέλλον και τη αξιοπρέπειά μας. Ας τους δείξουμε ότι ονειρευόμαστε μια άλλη Ελλάδα, διαφορετική απ' αυτή που θέλουν να μας φτιάξουν !
  • Ας τους δείξουμε ότι ακόμα ονειρευόμαστε και παλεύουμε για έναν καλύτερο κόσμο !
Φίλοι και φίλες

Οι στιγμές είναι ιστορικές κι οι αποφάσεις μας πρέπει να είναι αντάξιες αυτών των στιγμών.

Ας δείξουμε, ότι οι Έλληνες μπορούμε ακόμα να γράψουμε ιστορία.


http://e-parembasis.blogspot.com/2010/11/blog-post_9137.html

Ο εκβιασμός GAP δεν περνάει

Ο λαός έχει ξυπνήσει, μια φορά πιάστηκε κορόιδο...
Ο Γιωργάκης δεν θα ξεμπερδέψει εύκολα με εκλογές-κολυμπήθρα του Σιλωάμ για τα ψέμματα με τα οποία πήρε την εξουσία και για τα εγκλήματα που κάνει από τον Οκτώβριο του 2009
.


Έχει φάει ψωμί ο κ. Παπατόλιας από τη ΝΔ...

Του Νίκου Αναγνώστου

Είναι αναμενόμενο ο νομάρχης Μαγνησίας να προσπαθεί διακαώς να συνδέσει τον ανθυποψήφιο περιφερειάρχη της ΝΔ με έργα και ημέρες της Συντηρητικής Παράταξης για τις οποίες συνολικά και όχι ατομικά φέρει ο Αγοραστός ευθύνη.

Ο βελεστινιώτης/περιβολιώτης πολιτευτής, όμως, καλά θα κάνει να μην προκαλεί τη νοημοσύνη όλων όσων γνωρίζουν τα πραγματικά γεγονότα. Με την ίδια παπατόλια λογική, μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι φέρει και ο ίδιος ευθύνη ως "βασικός συντάκτης της θεματικής ενότητας για τη δημόσια διοίκηση στη «Χάρτα Σύγκλισης» (Σχέδιο οικονομικής, κοινωνικής και διοικητικής ανασυγκρότησης της χώρας υπό την εποπτεία του πρώην Πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη)", καθώς είναι κοινά αποδεκτό ότι ο κ. Σημίτης παρέδωσε μια σαθρή παλαιοκομματική δημόσια διοίκηση της οποίας κληθήκαμε φέτος από τους δανειστές μας να πληρώσουμε.

Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι το σχέδιο "φούσκα" της οικονομικής ανασυγκρότησης της χώρας από την σκοτεινή οκταετία που κυβέρνησε με τις γνωστές αλχημείες των τσάρων του, καλείται τώρα να πληρώσει ο ελληνικός λαός στην Τρόικα. Με την ίδια ισοπεδωτική λογική του λαϊκισμού -της οποίας ο ίδιος είναι άριστος γνώστης- είναι κι αυτός συμμέτοχος στην παταγώδη αποτυχία του κόμματός του όταν το 2004 καταψηφίστηκε, ενώ ο ίδιος ήταν "Μέλος Επιτροπής Επεξεργασίας Προεκλογικού Προγράμματος του ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές του 2004 στον τομέα των πολιτικών θεσμών".

Επίσης, θα ήθελα να τον ενημερώσω ότι είναι αντιδεολογικό, αντιεπιστημονικό, γελοίο και συνάμα πρωτοφανές να σημειώνει στο βιογραφικό του άρθρα του που είναι "υπό δημοσίευση", μόνο και μόνο για να φανεί πιο πλούσιο. Οι λόγοι της πρωτόγνωρης αυτής του κίνησης είναι κατανοητοί από κάθε επίπεδο νοημοσύνης. Αναφέρω απλά ότι και εγώ μπορώ να ισχυριστώ ότι ο παρόντας τίτλος είναι "υπό δημοσίευση" στους New York Times.

"Η αρχή της βιώσιμης ανάπτυξης και το έργο του Αχελώου (υπό δημοσίευση στο περιοδικό «Το Σύνταγμα», 2010). Το ευρωπαϊκό και το εθνικό θεσμικό πλαίσιο για την ολοκληρωμένη προστασία των υδάτων (υπό δημοσίευση στο περιοδικό «Δικαιώματα του Ανθρώπου», 2010). Η διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη ως εγγύηση εφαρμογής της περιβαλλοντικής νομοθεσίας (υπό δημοσίευση στο περιοδικό «Περιβάλλον και Δίκαιο», 2010).", γράφει ο κ. Παπατόλιας στο βιογραφικό του, μόνο που πρόλαβε να αφαιρέσει μετά την αυτόματη είσοδο στο www.thessalondynami.gr από το papatolias.gr ότι υπήρξε έμμισθος σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας κατά το έτος του 2005. Αλήθεια, ποια η συνεισφορά του κ. Νομάρχη στην καλυτέρευση της ελληνικής παιδείας επί υπουργίας Μαριέτας Γιαννάκου;

Επιπρόσθετα, κατά την περίοδο της κυβέρνησης Καραμανλή την οποία τώρα και για μικροπολιτικούς σκοπούς κατακεραυνώνει, υπήρξε μέλος της Επιτροπής Μεταφορών - Επικοινωνιών και Νέων Τεχνολογιών της ΕΝΑΕ (2007).
Eπίσης ο κ. Παπατόλιας για ποιές "εργασιακές σχέσεις" γράφει [«Εργασιακές Σχέσεις», (Σε συνεργασία με τον Φ. Βασιλόγιαννη και την Μ. Σκάγκου), Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα 2000, σελ. 285.)] όταν το κόμμα του, μέσα σε μόλις ένα χρόνο, τις μετέτρεψε σε σχέσεις εκμετάλλευσης εργαζομένων;

Αναρωτιέμαι, δε, πώς υπήρξε διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, κατά τη διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2000-2001, στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το μάθημα «Εισαγωγή στο Δίκαιο και Νομοθεσία Χωρικών Παρεμβάσεων», όταν η νομική κατεύθυνσή του δεν σχετίζεται με χωροταξικό δίκαιο; Eίναι, δε, αστείο για τους γνωρίζοντες να συμπεριλαμβάνει στο διδακτικό του έργο τα διδακτικά του καθήκοντα στον τομέα των μεταπτυχιακών σεμιναρίων στο πανεπιστήμιο όπου φοίτησε, όταν όλοι οι φοιτητές έχουν την ανάλογη υποχρέωση.

Μόνο που ο κ. Παπατόλιας, τώρα που μεγάλωσε έχει ακόμη μία. Να θυμάται που και που την αλήθεια και να μην τη θυσιάζει στο βωμό του λαϊκισμού και του σαφάρι ψήφων...

Τα χάλια μας και στο εξωτερικό

'Εχασε ο Αλέξης Γιαννούλιας στις εκλογές της 2ας Νοεμβρίου, γιά την θέση γερουσιαστή Ιλλινόις, με 2.1% διαφορά. Ο λαός της Πολιτείας επέλεξε τον αντίπαλό του, Ρεπουμπλικάνο Μαρκ Κιρκ και η απόφαση του σεβαστή, απόλυτα.

Στην Πολιτεία είναι εγγεγραμμένοι ως Δημοκρατικοί, περίπου 55-60.000 ελληνικής καταγωγής Αμερικανοί. Ζήτημα αν ψήφισαν οι 15.000, ενώ «στελέχη» της ελληνοαμερικάνικης Κοινότητας (ΑΗΕΡΑ, ΑΗΙ κ.ά.) και τοπικοί «Ελληνοαμερικανοί παράγοντες», ταυτίστηκαν με τον αντίπαλο του Γιαννούλια!

Η ΑΗΕΡΑ έξέφρασε και την ...λύπη της(!) που έχασε ο Γιαννούλιας. Πιθανά το ίδιο θα κάνει και το ΑΗΙ (Eλληνο-Αμερικάνικο Ινστιτούτο), που μαζεύει χρήμα από την Ομογένεια γιά...λόμπι. Tα συμπεράσματα δικά σας...

Σημείωση: Ο Αλέξης Γιαννούλιας είναι μέλος της ΑΗΕΡΑ. Ο ύπατος κυβερνήτης της ΑΗΕΡΑ στο Ιλλινόις, ταυτίστηκε με τον...αντίπαλό του! Νεογενιτσαρισμός...

http://www.kalami.net/

Ο "περιοδεύων" κ. Σκοτινιώτης...

Της Άρτεμης Κτενά

Μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί η επιλογή των δικηγόρων που υπέγραψαν υπέρ της υποψηφιότητας του Πάνου Σκοτινιώτη. Κι όχι τίποτε αλλά ας μην ξεχνούμε ότι πρόκειται για δικηγόρους που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο έχουν αναπτύξει συνεργασία με διαφόρους φορείς.

M΄ αυτόν τον τρόπο κύριε Σκοτινιώτη θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη των συμπολιτών σας; Αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι είστε ένα με το σύστημα; Κι όσο για το ότι οι εκλογές, κατά τη γνώμη σας είναι αυτοδιοικητικές μόνο ως στάχτη στα μάτια μας μπορεί να θεωρηθεί.

Ο,τι και να κάνετε η ταμπέλα του "κυβερνητικού υποψηφίου" θα σας ακολουθεί για την επόμενη πολιτική πορεία σας. Το ξέρουν οι Βολιώτες, το ξέρουν οι παλιοί συναγωνιστές σας της Αριστεράς, το ξέρουν όλοι αυτοί που ασχολούνται με τα τοπικά πολιτικά δρώμενα.

Μήπως μπορείτε να μας πείτε γιατί σε συγκεκριμένες γειτονιές που πριν κάποια χρόνια κυκλοφορούσατε με «αριστερό» χιτώνα, τώρα τις εκλογές τις επισκεφτήκατε σαν τον κλέφτη; Γιατί δεν θελήσατε να δείτε και να μιλήσετε με τους απλούς ανθρώπους; Φοβηθήκατε την κατακραυγή τους; Φοβηθήκατε την διαμαρτυρία τους για την οικονομική πολιτική που ακολουθεί η παράταξη σας;

Να είστε σίγουρος, όμως, ότι όλοι αυτοί την Κυριακή δε θα φοβηθούν την ψήφο τους και θα σας δώσουν την απάντηση που πρέπει.

Α ,και να ξέρετε ότι όσο και να καυχιέστε για το πολιτικό σας πρόγραμμα, πολιτικός «περιοδεύων» στις διάφορες πολιτικές παρατάξεις μόνο σταθερό πρόγραμμα δεν μπορεί να παρουσιάσει και φυσικά να εφαρμόσει,. Κι αλήθεια με ποια «ιδιότητα» θα το εφαρμόσετε;

Και το κυνήγι των μαγισσών ας το αναζητήσετε στη δική σας πολιτική πορεία. Και σε όλους αυτούς που σας συνοδεύουν σε ένα ταξίδι «πολυτελούς» αποσιώπησης της πραγματικότητας...

Z. Μακρή: «Όλοι καταλαβαίνουμε ποιος υποψήφιος ήθελε να ακυρωθούν τα DEBATE

Μόνο απορίες δημιουργεί στους υποψηφίους και στους πολίτες η ξαφνική ακύρωση δύο τηλεοπτικών συζητήσεων (τηλεμαχιών) μεταξύ των υποψηφίων δημάρχων Βόλου. Ενημερώνουμε τους δημότες ότι, ενώ είχαμε δεχθεί τις ανάλογες προσκλήσεις στις οποίες απαντήσαμε καταφατικά, ξαφνικά χθες λάβαμε ενημέρωση ακύρωσης των συγκεκριμένων συζητήσεων!

Πληροφορηθήκαμε από τους επικεφαλής δύο ακόμη συνδυασμών, τον κ. Α. Νάνο και τον κ. Μ. Πατσιαντά ότι το ίδιο ακριβώς συνέβη και με εκείνους.

Αναπάντητο μένει, λοιπόν, το ερώτημα, ποιος υποψήφιος δήμαρχος αποφεύγει το διάλογο μπροστά στους πολίτες του Βόλου. Όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε τι έχει συμβεί και πρώτοι απ’ όλους οι πολίτες καταλαβαίνουν για ποιους λόγους την τελευταία εβδομάδα της προεκλογικής περιόδου οι δημότες του μεγαλύτερου δήμου της Θεσσαλίας δεν θα έχουν την ευκαιρία να κρίνουν τις θέσεις και τις προτάσεις των υποψηφίων δημάρχων, δεδομένου ότι οι δύο τελευταίες ημέρες της προεκλογικής εκστρατείας, Πέμπτη και Παρασκευή, με το βεβαρυμμένο για τους υποψηφίους πρόγραμμα καθιστούν αδύνατη κάθε κοινή εμφάνιση. Κρίμα που κάποιοι εμπόδισαν Κρίμα που κάποιοι εμπόδισαν έναν ουσιαστικό και εφ΄ όλης τη ύλης τηλεοπτικό διάλογο μεταξύ των υποψηφίων δημάρχων Βόλου.

Το δράμα της Σιμπέλ Μουσταφάογλου - Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσει

Κωνσταντίνος Γκαμπαερίδης
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Έβρου
του Ανεξάρτητου Συνδυασμού «Περιφερειακή Αναγέννηση»
Η επικεφαλής του ανεξάρτητου (!!!) Συνδυασμού «Πρώτο βήμα για την Ισότητα», Σιμπέλ Μουσταφάογλου έκανε μερικές πρωτοφανείς δηλώσεις όταν επισκέφθηκε τον συνοικισμό Καλκάντζα της Κομοτηνής.

Είπε στην αρχή ότι είναι ανάγκη ο συνοικισμός να σωθεί από την φτώχεια και για αυτό πρέπει «η ψήφος του Τούρκου να πάει στον Τουρκικό συνδυασμό». Στη συνέχεια είπε «Η Ελλάδα είναι μια χώρα σε πτώχευση. Δεν μπορεί να μας προσφέρει πια κανένα όφελος … Πρέπει να ανοίξουμε δουλειές για τα παιδιά μας, για τους νέους μας. Αυτό το κράτος, αυτή η κυβέρνηση, αυτό το έθνος δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Διότι αυτή η χώρα είναι μια μπατιρισμένη χώρα. Εμείς θα σας φέρουμε βοήθεια από την Τουρκία. Θα ανοίξουν βιομηχανίες εδώ. Θα ανοίξουν δουλειές για όλους τους νέους μας». Και συνέχισε «Δείτε, ποια η κατάσταση στους Ρωσικούς συνοικισμούς. Κάθε μέρα περνάτε από εκεί. Όλοι κάθονται σε βίλλες. Πάρκα για τα παιδιά, σχολεία, όλα τα έχουν. Εσείς από την εποχή των Οθωμανών βρίσκεστε εδώ. Σε εσάς γιατί δεν έγιναν αυτά ; Αυτοί έχουν 10 χρόνια που ήρθαν».

Πρώτα θα έπρεπε να ξέρει ότι ΔΕΝ είναι ρωσικοί συνοικισμοί αλλά Ελληνικοί, από εργατικούς ανθρώπους που ήρθαν από τον Πόντο, την Αρμενία κλπ και είναι παιδιά αυτών που επέζησαν από τις γενοκτονίες των δολοφόνων του Κεμάλ, αυτών ακριβώς που η Σιμπέλ Μουσταφάογλου θαυμάζει και προσπαθεί να πείσει τους μουσουλμάνους ότι θα ανοίξουν βιομηχανίες και θα δώσουν δουλειές. Αλήθεια, πώς θα γίνει αυτό; Με κατοχή της Θράκης; Όσοι ήρθαμε από τον Πόντο και την πρώην Σοβιετική Ένωση, δουλέψαμε (και δουλεύουμε) σκληρά για να καθόμαστε … στις βίλλες που λέει. Δεν είχαμε κανένα Προξενείο από πάνω μας για να μας συμπιέζει και να μας κρατά στην φτώχεια και στην αθλιότητα για να μπορεί να έχει έλεγχο. Αυτό ακριβώς έχει γίνει. Οι συνθήκες διαβίωσης των μουσουλμάνων σκόπιμα συμπιέζονται για να τους ελέγχει το Προξενείο. Και οι σύντροφοί της γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι πρόγονοί μας, που επέζησαν από τις γενοκτονίες του Κεμάλ, μας δίδαξαν πώς να αντιμετωπίζουμε την Τουρκία και τους ανθρώπους της.

Με αυτές δηλώσεις της, έδειξε το πραγματικό πρόσωπο που έχουν οι «ηγέτες της μειονότητας» και ότι ο πραγματικός ρόλος που παίζουν για το Προξενείο είναι η εκμετάλλευση των μουσουλμάνων συμπολιτών μας. Αυτό, βέβαια δεν είναι νέο και εγώ προσωπικά υποστήριξα και υποστηρίζω την κίνηση για κλείσιμο του Τουρκικού Προξενείου στην Κομοτηνή. Είναι η πρώτη φορά, όμως, που οι εξτρεμιστές του Προξενείου μιλούν τόσο απροκάλυπτα (και απρόσεκτα), γιατί καταλαβαίνουν ότι οι μουσουλμάνοι της Θράκης, πήραν απόφαση να τους γυρίσουν την πλάτη και να τους εγκαταλείψουν μόνους τους μέσα στις λάσπες του Προξενείου.

«Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσει», δηλαδή, ο Θεός κάνει ανόητο αυτόν που πρόκειται να χαθεί. Η Σιμπέλ Μουσταφάογλου βρίσκεται ακριβώς σε αυτό το στάδιο.

Θα επαναλάβω ένα ερώτημα που έθεσα στους μουσουλμάνους συμπολίτες μας: Είναι δυνατόν, όταν η ίδια η Τουρκία δεν αντέχει να ζει στις λάσπες του Κεμαλισμού και ξεφορτώνεται τα σκουπίδια του, μουσουλμάνοι της Θράκης να δέχονται να τους σέρνει το Προξενείο και να ρίχνουν την τιμή τους, την αξιοπρέπειά τους και την ελευθερία τους σε αυτές τις λάσπες; Και τα σκουπίδια να τα βάζουν στο σπίτι τους και στην καρδιά τους; Για το τουρκικό Προξενείο δεν είστε τίποτε άλλο παρά μόνο χωματερές του Κεμαλισμού. Όσο γρηγορότερα το καταλάβετε και τους πετάξετε εσείς στις λάσπες και στα σκουπίδια (και δεν ψηφίσετε αυτούς που σας λέει το Προξενείο) τόσο γρηγορότερα θα πάρετε πίσω την τιμή σας, την αξιοπρέπειά σας και την ελευθερία σας. Η εκλογική συντριβή του Συνδυασμού «Πρώτο βήμα για την Ισότητα» της Σιμπέλ Μουσταφάογλου θα σας δώσει το οξυγόνο ελευθερίας και αξιοπρέπειας που το Προξενείο και τα όργανά του, σας το στερούν για τόσα χρόνια. Οι χειρότεροι και αποτελεσματικότεροι εχθροί σας είναι ανάμεσα σε αυτούς. Σε αυτούς που λένε ότι προσπαθούν και μάχονται για εσάς. Απελευθερωθείτε από αυτούς. Έχετε την ψήφο σας για να μην τους ψηφίσετε, για να κάνετε την ψήφο σας χώμα που θα τους θάψει. Γιατί είτε εσείς θα τους θάψετε αγνοώντας τους και με το να μην ψηφίζετε τους ανθρώπους του Προξενείου, είτε αυτοί θα σας θάψουν στην φτώχεια, στη σκλαβιά και στην ανέχεια, όπως κάνουν μέχρι τώρα.

Αυτήν ακριβώς τη γυναίκα, πριν από ενάμιση έτος περίπου, την παρουσίασε προσωπικά ο Γιώργος Παπανδρέου ως υποψήφια για το ευρωψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ και την παρουσίασε με τα καλύτερα λόγια. Και τώρα, που μαζί προχωρούν στο μονοπάτι της καταστροφής, η εκλεκτή του Γιώργου Παπανδρέου λέει «δεν μπορείτε να εξαφανίσετε τη μειονότητα, αυτή υπάρχει και αυτός ο συνδυασμός θα είναι η φωνή της τουρκικής μειονότητας». Να την χαίρεστε κύριε Παπανδρέου.

http://gkampaeridis.gr


Κ. Αγοραστός σε εντυπωσιακή συγκέντρωση στη Λάρισα

«Ισχυρή εντολή για ισχυρή Θεσσαλία» ζήτησε από τους Θεσσαλούς ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μιλώντας χθες βράδυ σε εντυπωσιακή συγκέντρωση στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας.

Στην ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα του ΔΩΛ (άλλος τόσος ήταν ο κόσμος που βρισκόταν εκτός του Ωδείου) ο κ. Κώστας Αγοραστός μίλησε σε προσωπικό ύφος επαναβεβαιώνοντας την προσήλωσή του «σε πατροπαράδοτες αρχές και αξίες. Εμείς μεγαλώσαμε μαθαίνοντας ότι η συμμετοχή στα κοινά είναι προσφορά. Ότι χρειάζονται θυσίες, προσωπικές, οικογενειακές, για να είσαι διαρκώς δίπλα στον πολίτη. Να είσαι κοντά του όταν σε χρειάζεται, κάθε ώρα και στιγμή. Να μπορεί να σε βρει και να σου μιλήσει όταν σ’ έχει ανάγκη. Να είσαι αποτελεσματικός και ωφέλιμος στον τόπο. Να ενώσεις και να πορεύεσαι στο πλευρό της κοινωνίας, όχι απέναντί της. Έτσι, αντιλαμβάνομαι εγώ τα κοινά, την αυτοδιοίκηση. Ας με πουν ιδεολόγο, ας με πουν ρομαντικό… Εγώ, σ’ αυτές τις αξίες γαλουχήθηκα, σ’ αυτές πιστεύω, αυτές υπηρετώ», υπογράμμισε καταχειροκροτούμενος.

«Γιατί – συνέχισε ο υποψήφιος περιφερειάρχης - θέλω να έχω την δύναμη της σκέψης μου, το θάρρος της γνώμης μου, την ανεξαρτησία του λόγου μου. Θέλω να είμαι η δύναμη του δικού σας λόγου, των δικών σας απόψεων, των δικών σας σκέψεων. Να είμαι η δύναμη των δικών σας ονείρων. Να είμαι η δύναμη του καθένα σας προσωπικά και συνολικά του τόπου μας. Να είμαστε όλοι μαζί μια Συμμαχία Υπέρ των Πολιτών, υπέρ του κάθε Θεσσαλού», τόνισε με έμφαση.

Με πολλές νέες και νέους να τον διακόπτουν συνεχώς με συνθήματα, ο κ. Κ. Αγοραστός τόνισε ότι «η κοινωνία απορρίπτει εκβιαστικά διλήμματα και πρακτικές που διχάζουν» κι έθεσε για άλλη μια φορά το διακύβευμα των εκλογών της Κυριακής σημειώνοντας ότι «κρίνεται το παρόν και το μέλλον, η ίδια η επιβίωση της Θεσσαλίας».

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης αναφέρθηκε διεξοδικά στις τελευταίες αρνητικές εξελίξεις για την Θεσσαλία μιλώντας για «εχθρικές» αποφάσεις:

-«Νιτρορύπανση: Από 150 εκατ. ευρώ που λαμβάνουν μέχρι τώρα οι αγρότες μόνο στο Ν. Λάρισας, το ποσό μειώνεται στα 70 εκατ. ευρώ για όλες τις περιοχές της χώρας. Πρόκειται για πραγματικό σοκ. Σταματούν ουσιαστικά ένα πρόγραμμα που συνεισέφερε όσο τίποτε άλλο στο περιβάλλον της Θεσσαλίας.

-Αχελώος: Τα έργα σταμάτησε η κα Μπιρμπίλη, η οποία έχει εν λευκώ εξουσιοδότηση από τον πρωθυπουργό. Η κα Μπιρμπίλη απαντά εκ μέρους του πρωθυπουργού στη Βουλή, αυτή αποσύρει την υπογραφή της από το Συμβούλιο της Επικρατείας, αυτή επιμελείται της παρουσίας της χώρας μας στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών είναι «άσφαιρη». Κάνει πολιτική διαχείριση για να ρίξει στάχτη στα μάτια των Θεσσαλών.

-Βαμβάκι: Ενώ η καταστροφή στο σημαντικότερο προϊόν της Θεσσαλίας είναι πολύ μεγάλη, η κυβέρνηση προωθεί αποζημιώσεις – ψίχουλα μέσω ΠΣΕΑ και για τις ζημιές από τις βροχοπτώσεις όλα δείχνουν ότι θα εφαρμοστεί ο νέος νόμος του ΕΛΓΑ, δηλαδή οι βαμβακοπαραγωγοί θα πάρουν μια μικρή προκαταβολή τον Φεβρουάριο και θα αποζημιωθούν, αν έχει λεφτά ο ΕΛΓΑ, στο τέλος του 2011, δηλαδή 15 ολόκληρους μήνες μετά τη συγκομιδή. Βεβαίως υπάρχει κίνδυνος να μην υπάρχει καθόλου βαμβάκι στη Θεσσαλία αφού η κα Μπιρμπίλη έχει διατυπώσει την εξής άποψη: «Δεν μπορεί να έχουμε το βαμβάκι πια».

Για όλα αυτά, αν δηλαδή θα υπάρχει βαμβάκι στη Θεσσαλία, αν θα προχωρήσει ο Αχελώος, τα φράγμα Γυρτώνης, Ενιπέα και Αγιονερίου, τα έργα στην Κάρλα, αν θα προχωρήσουν οι αναγκαίες οδικές συνδέσεις, αν θα συνεχιστούν τα αγροπεριβαλλοντικά προγράμματα όπως η μείωση της νιτρορύπανσης, αν οι Θεσσαλοί αγρότες θα πληρώνουν ή δεν θα πληρώνουν για την ανανέωση των γεωτρήσεων, για όλα αυτά και πολλά ακόμη αποφασίζετε εσείς με την ψήφο σας την Κυριακή», κατέστησε σαφές ο κ. Κώστας Αγοραστός και πρόσθεσε:

«Εμείς παρουσιάζουμε τις θέσεις μας χωρίς μισόλογα, χωρίς να πατάμε σε δύο βάρκες. Εμείς είμαστε σε μία μόνο βάρκα: την Θεσσαλία. Και μπορεί το νερό του Αχελώου να μην έχει έρθει ακόμη, όμως το πλειοψηφικό ρεύμα της νίκης θα διαπεράσει όλα τα εμπόδια ώστε να προωθηθούν τα αναγκαία έργα στον τόπο μας».

Στην ομιλία του ο κ. Κ. Αγοραστός αναφέρθηκε και στις επιθέσεις που δέχεται από τον κυβερνητικό υποψήφιο περιφερειάρχη: «Έχει αφιερώσει τη μισή ίσως και λίγο παραπάνω προεκλογική του εκστρατεία ε προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου. Σε χτυπήματα κάτω από τη μέση, που πολλαπλασιάζονται και κλιμακώνονται όσο πλησιάζει η ώρα της κάλπης. Βάζει τη λάσπη στον ανεμιστήρα και όπου βγει… Θεωρείτε ότι είναι τυχαία όλα αυτά; Θεωρείτε ότι είναι απλά κινήσεις πανικού;

Ή μήπως είναι κάτι βαθύτερο; Μήπως θέλει να μην γίνεται καθόλου συζήτηση για τη δική του θητεία στη νομαρχία Μαγνησίας; Και μήπως θέλει να μην γίνεται καθόλου συζήτηση για το Μνημόνιο, τα λουκέτα, τις απολύσεις και την ανεργία ρεκόρ στη Θεσσαλία;» σημείωσε επαναλαμβάνοντας ότι «χωρίς να κάνει έργο ο απερχόμενος νομάρχης Μαγνησίας κατάφερε να χρεοκοπήσει σε 4 χρόνια τη νομαρχία και να έχει απλήρωτους εργαζόμενους για πολλούς μήνες παρ’ ότι παρέλαβε πλεόνασμα 1,8 εκατ. ευρώ».

Ο κ. Κώστας Αγοραστός παρουσίασε τις 10 δεσμεύσεις του για την Θεσσαλία με βασικότερη ότι δεν πρόκειται να επιβάλλει νέους φόρους καθώς και τις αναπτυξιακές και κοινωνικές του προτεραιότητες για το νομό Λάρισας, τις οποίες έχει παρουσιάσει αναλυτικά σε κάθε δήμο που έχει μιλήσει.

Ειδική αναφορά έκανε στην αποχή επισημαίνοντας: «Παρά τη δυσαρέσκεια και την απογοήτευση που είναι απολύτως κατανοητό να υπάρχει σε πολλούς πολίτες, εμείς πιστεύουμε ακράδαντα ότι αξίζει να συμμετέχουμε όλοι μας στις περιφερειακές εκλογές της Θεσσαλίας. Η αποχή διευκολύνει μόνο εκείνους που δημιουργούν τα προβλήματα των πολιτών, μόνο εκείνους που «βλέπουν» τις περιφερειακές εκλογές ως νομιμοποιητική βάση για νέα, πιο σκληρά και πιο επώδυνα μέτρα. Απευθύνομαι ιδίως στους συμπολίτες μας που δεν θέλουν να ψηφίσουν και τους λέω: Μην τους κάνετε τη χάρη! Κάντε τον θυμό σας ψήφο! Στείλτε τους το μήνυμα».

Ταυτόχρονα, απευθύνθηκε και στους ψηφοφόρους «που πέρυσι επέλεξαν το κυβερνών κόμμα, το ΠΑΣΟΚ και σήμερα νιώθουν απογοητευμένοι ή και θυμωμένοι, που άλλη πολιτική περίμεναν και άλλη εφαρμόζεται. Όλοι εσείς έχετε μοναδική ευκαιρία, έχετε την δυνατότητα, είναι στο χέρι σας να στείλετε μήνυμα για αλλαγή πολιτικής αφού ούτως ή άλλως δεν αλλάζει η κυβέρνηση. Άλλωστε, την πολιτική με την οποία διαφωνείς, μία επιλογή έχεις για να την αλλάξεις: όχι φυσικά επιβραβεύοντάς την αλλά καταψηφίζοντάς την».

Στη συγκέντρωση ο κ. Κώστας Αγοραστός παρουσίασε την «άξια» όπως την χαρακτήρισε «αυριανή αντιπεριφερειάρχη Λάρισας κα Ρένα Καραλαριώτου και τους εκλεκτούς 29 υποψηφίους» και προέτρεψε: «Στις τρεις ημέρες που απομένουν ως την Κυριακή δίνουμε με ευπρέπεια και αποφασιστικότητα την κρίσιμη μάχη σε κάθε δήμο, σε κάθε γειτονιά, σε κάθε σπίτι. Διεκδικούμε και την τελευταία ψήφο. Κάθε ψήφος είναι μοναδική, είναι αναντικατάστατη, έχει αξία, έχει δύναμη. Δίνουμε τη μάχη για το παρόν και το μέλλον της Θεσσαλίας. Και θα την κερδίσουμε μαζί με τους Θεσσαλούς για την Θεσσαλία, τον τόπο μας».

ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ – ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο MCMAHON Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΟ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Η Cyprus Action Network of America (CANA) είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο αρνητής της αναγνώρισης της Αρμενικής Γενοκτονίας και της τουρκικής εισβολής MichaelMcMahon ηττήθηκε στις εκλογές για την Γερουσία της περιφέρειας 13 της Νέας Υόρκης από τον Ρεπουπλικανό αντίπαλό του Michael Grimm.

Τον περασμένο Μάρτιο ο McMahon ως Γερουσιαστής ψήφισε εναντίον του ψηφίσματος για αναγνώριση της Αρμενικής Γενοκτονίας και πήρε και χρηματοδότηση από ξένες τουρκικές πηγές τρείς εβδομάδες μετά την ψηφοφορία.

Η Ελληνο-αμερικανική κοινότητα στο Brooklyn και στο Staten island και σ΄όλη την περιφέρεια της Νέας Υόρκης κινητοποιήθηκε εναντίον του McMahon χάρη στην έγκαιρη πρωτοβουλία και σκληρή δουλεία από την CANA, την ANCA (την Εθνική Αρμενική Επιτροπή Αμερικής) και την Ελένη Κωστοπούλου, κάτοικο της περιοχής BayRidge του Brooklyn και αρθρογράφο για κοινοτικά θέματα στην εφημερίδα Εθνικός Κήρυκας η οποία έγραψε σειρά άρθρων για τον McMahon και την άρνηση του για αναγνώριση της Γενοκτονίας. Στην εβδομαδιαία έκδοση του Εθνικού Κήρυκα (Μαρτίου 12 – Μαρτίου 19, 2010) η Ελένη Κωστοπούλου έγραψε ότι ο McMahon ψήφισε εναντίον της Αρμενικής Γενοκτονίας στο ψήφισμα στην Γερουσία

«Ανησύχησα ιδιαίτερα όταν έμαθα για την νίκη με την τόσο μικρή διαφορά όταν έμαθα ότι ο Γερουσιαστής που αντιπροσωπεύει την δική μου περιφέρεια (μια περιφέρεια που αποτελείται περίπου από 20,000 Ελληνο-Αμερικανούς) ήταν ένας από εκείνους τους 22 που ψήφισαν εναντίον. Ο Michael McMahon είναι ένας Γερουσιαστής τον οποίο δεν πρόκειται να ξαναψηφίσω στις επόμενες εκλογές».

Τις εβδομάδες μετά τον ψήφο του McMahon, ακτιβιστές από την Ελληνο-Αμερικανική κοινότητα και την Αρμενο-Αμερικανική κοινότητα διαμαρτυρήθηκαν εναντίον γεύματος στο τουρκικό εστιατόριο AlibabaManhattan για οικονομική ενίσχυση, όπου ο McMahon πήγε να πάρει οικονομική ενίσχυση από την τουρκική κυβέρνηση για την άρνηση του να αναγνωρίσει την Γενοκτονία στο Κογκρέσσο. Αυτό καλύφθηκε από τον Τύπο της κοινότητας και καταγράφτηκε στο youtube:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ANCA: ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ MCMAHON ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΜΕΝΙΚΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ:

http://anca.org/press_releases/press_releases.php?prid=1846

Αρμένιοι και Έλληνες Αμερικανοί ακτιβιστές διαμαρτύρονται εναντίον του Αντιπροσώπου McMahon περιφέρειας Ν.Υ: GreekReporterUSA

http://usa.greekreporter.com/2010/04/05/armenian-and-greek-american-activists-protest-ny-rep-mcmahon/

Ακτιβιστές διαμαρτύρονται εναντίον της προσπάθειας του McMahon να χρηματιστεί για την άρνηση του να αναγνωρίσει την Αρμενική Γενοκτονία:

http://www.youtube.com/watch?v=MOSA6ZORjJ0

Η διακεκριμένη Ελληνο-κύπρια ερευνήτρια και δημοσιογράφος Φανούλα Αργυρού επίσης έγραψε άρθρο στα ελληνικά, που διανεμήθηκε ευρύτερα στον ελληνικό και ελληνο-κυπριακό Τύπο με τίτλο « Τα «30 αργύρια» του MichaelMcMahon». Για άμεση κυκλοφορία: 30 Μαρτίου 2010.

http://cyprusactionnetwork.org/michael_mcmahon

Παρόλες τις έντονες διαμαρτυρίες προς τους αντιπροσώπους του ελεγχόμενου από την Κυπριακή κυβέρνηση λόμπυ – ΠΣΕΚΑ και «Εθνική Συντονιστική Προσπάθεια Ελλήνων» και την Κυπριακή Ομοσπονδία Αμερικής – το λεγόμενο «λόμπυ» συνέχισε να υποστηρίζει τον McMahon, τον αρνητή της γενοκτονίας, βασισμένο στην υποστήριξη του στην τουρκο-βρετανική διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία. Πανίκος Παπανικολάου, Νίκος Μουγιάρης, και Φίλιπ Κρίστοφερ (όλοι τους μετανάστες από την Κύπρο που αποτελούν την πλειοψηφία της ηγεσίας της Εθνικής Συντονιστικής Προσπάθειας Ελλήνων) συνέχισαν να οργανώνουν συνεστιάσεις για οικονομική ενίσχυση του McMahon – σύμφωνα με αναφορές στην περιορισμένης κυκλοφορίας εφημερίδα της Αστόριας «GreekNews» (ο εκδότης της οποίας συνδέεται με την Κυπριακή κυβέρνηση) ο Πανίκος Παπανικολάου μάλιστα δήλωσε πως ο McMahon «έχει την Κύπρο στην καρδιά του». Σίγουρα ο Πανίκος θα το συζητήσει αυτό τώρα σε έκταση με τον ηττημένο McMahon γύρω από ένα ποτό Γκίνες...

http://www.greeknewsonline.com/?p=13058

Ο McMahon ήταν τόσο περήφανος για αυτό το «Ελληνικό» άρθρο που το ανάρτησε και στην αποτυχημένη ιστοσελίδα του:

http://www.mikemcmahonforcongress.com/InTheNews/IntheNewsReadMore12.html

Το άρθρο γράφτηκε από τον Αποστόλη Ζουπανιώτη, τον εκδότη της περιορισμένης κυκλοφορίας «GreekNews» , ο οποίος ενωρίτερα εντός του χρόνου είχε επίσης αναρτήσει σειρά από κουραστικά υποστηρικτικά προς τον McMahon κείμενα στην ιστοσελίδα της εφημερίδας για να «σκοτώσει τον αγγελιοφόρο» που έδωσε την είδηση προς τα έξω ότι ο McMahon αρνήθηκε να ψηφίσει υπέρ της αναγνώρισης της Γενοκτονίας και ότι χρηματοδοτείται από τουρκικές πηγές. Ακολουθεί ένα τέτοιο στα αγγλικά που είναι εξίσου άσχημο με την ομιλία Χριστόφια στο BrookingsInstitute:

http://www.greeknewsonline.com/?p=12111#more-12111

Η διζωνική ιδεολογία του Χριστόφια δεν πήγε χαμένη πάνω στον McMahon, ο οποίος πολλές φορές είπε ότι υποστηρίζει την διζωνική. Και η υποστήριξη του Χριστόφια όμως προς τον McMahonέχει βαθιές καταβολές, στην φωτογραφία βλέπουμε τον McMahon με το χαρακτηριστικό του χαμόγελο « Μυρίζομαι κάτι άσχημο » πλάι στον Χριστόφια.

http://cyprusactionnetwork.org/yahoo_site_admin/assets/docs/ChristofiasMcMahon.307120347.pdf

Εκείνο που μας διδάσκει το μάθημα αυτό είναι ότι το λεγόμενο «λόμπυ» (ή το ελεγχόμενο από την Κυπριακή κυβέρνηση «λόμπυ») απέτυχε, και ότι παρόλες τις επίμονες τους προσπάθειες να υπερηφανευτούν για τα τρία χρόνια, η Ελληνο-αμερικανική κοινότητα όταν βλέπει την μαρτυρία ΠΟΤΕ δεν υποστηρίζει αρνητές της Γενοκτονίας και εκείνους που χρηματοδοτούνται από την Τουρκία. Η εποχή του διαδικτύου έδωσε στην CANA την ευχέρεια ευρείας κάλυψης που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν μικρές σε κυκλοφορία εφημερίδες όπως την «GreekNews». Εμείς στην CANA είμαστε ευτυχείς που ο λαός αυτή τη φορά κέρδισε, και ο McMahon ηττήθηκε.

Είναι καιρός η Ελληνο-Αμερικανική κοινότητα να ξεκινήσει να καθοδηγείται από Ελληνο-Αμερικανούς και όχι από ξενο-ελεγχόμενα λόμπυ, αυτή η ήττα του McMahon υπέδειξε πόσο ο λαός όταν είναι ενωμένος δεν μπορεί ποτέ να ηττηθεί.

Είναι λυπηρό που το καλά χρηματοδοτούμενο ούτω καλούμενο «λόμπυ» απέτυχε να διοργανώσει τη βάση και μείναμε στις εκλογές αυτές με μόνο δύο καθαρώς Έλληνες στο Κογκρέσσο, τον Μπιλιράκη και τον Σαρμπάνη. ΄Ομως, τις εκλογές τις κέρδισε η δύναμη της βάσης, η ανακοίνωση της Αρμενικής Επιτροπής σήμερα το πρωί είχε ως τίτλο « ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 90% ΟΣΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ Η ANCA ΚΕΡΔΙΣΑΝ: « ΄Ολοι οι έξι υποψήφιοι που υποστήριζε η ANCA κέρδισαν τις εκλογές, περιλαμβανομένου, κυρίως του MichaelGrimm, ο οποίος με την ενεργό υποστήριξη των ακτιβιστών της ANCA στην Νέα Υόρκη, έδιωξαν τον αρνητή της αναγνώρισης της Αρμενικής Γενοκτονίας αντίπαλο MichaelMcMahon (DNY). OGrimm έκανε γνωστές τις θέσεις του για την αναγνώριση της Αρμενικής Γενοκτονίας και την ανάγκη να τερματιστεί η τουρκική κατοχή της Κύπρου σε συναντήσεις που είχε με τους Αρμένιους και Έλληνες Αμερικανούς ακτιβιστές, που εργάστηκαν εθελοντικώς πλάι στους υποστηρικτές της εκστρατείας του».

Καλή απαλλαγή από κακά σκουπίδια.

Νικόλας Τανέρης , Εκπρόσωπος Τύπου, Cyprus Action Network of America (CANA).

Άντε να δούμε αν θα του βγει η εξίσωση

Εκβιασμός + πακέτα = Εκλογές


Πτώση κερδών 70% για τον ΟΤΕ... Πότε θα τον επανακρατικοποιήσουν;

Συνεχίζουν να επιμένουν τα λαμόγια ότι ο ΟΤΕ δεν έπρεπε να πουληθεί γιατί έδινε κέρδη 400 και 500 εκ το χρόνο; Φέτος που τα κέρδη του δεν θα είναι ούτε 200 εκ και του χρόνου και τις επόμενες χρονιές που θα είναι ακόμα λιγότερα τι θα μας λένε οι ΠΑΣΟΚοι;

Γιατί δεν λένε στον κόσμο ότι ο ΟΤΕ πουλήθηκε την κατάλληλη στιγμή που ο ανταγωνισμός ανέβαινε κατακόρυφα και οι άλλες εταιρίες του έπερναν συνεχώς συνδρομητές; Για το ότι φέτος έχασε 100.000 συνδρομητές, η ΝΔ φταίει ή δείχνει ότι η ΝΔ έγκαιρα διέγνωσε προς τα που πάει το πράγμα και τον έδωσε... και τι έδωσε δηλαδή; Το μάνατζμεντ, τους διορισμούς και το πόσο και που θα δουλεύουν οι υπάλληλοι. Γιατί μην ξεχνάμε ότι τις μετοχές τις έχει ακόμα το Κράτος άρα θα πάρει το μερίδιό του από τα όποια κέρδη... αλλά είπαμε αυτά τα κάναμε γαργάρα και τώρα θέλουν νέες εκλογές για να κάνουν γαργάρα και να ξεπλύνουν την προδοσία και τον ύπουλο τρόπο που μας πήγαν στο ΔΝΤ.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ:
«Στα 131 εκατ. τα κέρδη του ΟΤΕ στο εννεάμηνο

Στα 131,3 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του ΟΤΕ κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2010, μειωμένα κατά 70,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περυσινής χρονιάς.

Τα λειτουργικά κέρδη του oργανισμού μειώθηκαν κατά 28,1% στα 609,1 εκατ. ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών σημείωσε πτώση 6,5% στα 4.152,4 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στο τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο ΟΤΕ ανακοίνωσε πτώση των καθαρών κερδών του κατά 23,5% στα 126,3 εκατ. ευρώ και των λειτουργικών κερδών κατά 24,6% στα 228,9 εκατ. ευρώ. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 1.392,7 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας πτώση 7,8% σε σχέση με πέρυσι.»

Ι. ΒΡΟΥΤΣΗΣ: «Σχεδιάζουν απόδραση και βολεύουν τους ημέτερους;»

«Η εσπευσμένη πρόσκληση για συνεδρίαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων (εντός τριών ημερών - από τις 2/11 για τις 5/11), για την επιλογή Διευθυντών, δύο μόλις ημέρες πριν από τις Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου (Παρασκευή 5 Νοεμβρίου) είναι ηθικά και πολιτικά απαράδεκτη.

Η επιλογή Διευθυντών στην κορύφωση της προεκλογικής περιόδου, δείχνει περιφρόνηση στον κορυφαίο θεσμό των εκλογών και επιχειρεί την κομματική χειραγώγηση των δημοσίων υπαλλήλων.

Επιπλέον, η βιασύνη για την «τακτοποίηση» των ημετέρων, προδίδει έναν σχεδιασμό «απόδρασης» -μέσα από τις πιθανές πρόωρες εθνικές εκλογές- του κυβερνώντος κόμματος.

Δηλαδή, με τη σκέψη «να βολέψουμε όσους προλάβουμε, όσο είμαστε ακόμα στην κυβέρνηση!».

Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας, όσο και αν κατανοούμε τον πανικό τους, να αναβάλουν τις κρίσεις των Διευθυντών, για μετά τις εκλογές.

Αυτό επιβάλλει η στοιχειώδης δημοκρατική ευαισθησία και ο σεβασμός των δημοκρατικών θεσμών και διαδικασιών».

Ι. ΒΡΟΥΤΣΗΣ

Ο Παναής ο μπαλκονάτος, ο αγωνιστής !

Την έκανε τελικά τη θυσία ο Παναής μας.

Δεν μπόρεσε να αντισταθεί μέχρι τέλους και τελικώς όχι
μόνο στο μπαλκόνι, αλλά και στο μπαουλοντίβανο ανέβηκε !


Κάπως έτσι
περάσαμε
από το

"δεν ανεβαίνω στο ίδιο
μπαλκόνι με τον Καρατζαφέρη"

στο ...

"Μήνυμα συμπαράταξης και αλληλεγγύης
προς τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Πελοποννήσου
Πέτρο Τατούλη
και τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας
Γιώργο Δέδε"


Τώρα βέβαια,
τι ακριβώς σημαίνει
το μήνυμα αλληλεγγύης
είναι άλλο θέμα.

Αλληλεγγύη
λέμε συνήθως
για τους παλαιστίνιους,
για τους αστέγους
για τους αναξιοπαθούντες ...

Ο Παναής όμως
δεν είναι άμοιρος ευθυνών.
Τα ήθελε και
τα έπαθε.



Όταν εμείς
λέγαμε για ζουλού
και μαϊμούδες
κάτι ξέραμε !


Θυμηθείτε το :



Παναή
καλός τώρα ο Τατούλης ;

Το χώνεψες ;



Καλό βόλι Παναή !


http://korinthix.blogspot.com/2010/11/blog-post_04.html

04 Νοεμβρίου 2010

Πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι

mvhqauejfe4c6f890d2ebda Εξυπνάδες από τον Ραγκούση στη προσπάθειά να ανεβάσουν τα ποσοστά Καμίνη. Έβγαλαν ανακοίνωση από το Εσωτερικών για παράνομες εγγραφές στους εκλογικούς καταλόγους αφήνοντας υπονοούμενα για το Δήμο Αθηνάιων και τελικά...

εκτέθηκε ο Καμίνης μιας και το ψηφοδέλτιό του συμπεριλαμβάνει την εκ Βουλγαρίας Νεντιάλκα Καραγιώζοβα (μία από τις "παρανόμως" εγγεγραμμένες στους εκλογικούς καταλόγους).

pes-ta-ola.blogspot.com

Οι χειρότεροι τραυματισμοί στο ποδόσφαιρο


Ο παρακάτω τραυματίας είναι ο γνωστός μας Λιένεν που τραυματίστηκε σε αγώνα Βέρντερ-Μπίλεφελντ

http://www.11freunde.de/img/artikel/113513_huge.jpghttp://u.goal.com/92600/92673_news.jpg

Στο βίντεο θα δείτε ότι ο Λίενεν με το σκισμένο μηρό σηκώνεται και επιτίθεται στον Ρεχάγκελ που ήταν προπονητής της Βέρντερ και λίγο πριν το φάουλ είχε φωνάζει στον παίκτη του: "Φάτον" (τον Λίενεν)

Γέμισε τη Μακεδονία αφίσες ο οικολόγος Τρεμόπουλος

Δείτε τι έχει κάνει στον στον Πολύγυρο ο "οικολόγος"...

Ενώ όλοι οι υποψήφιοι Δήμαρχοι του Δήμου Πολυγύρου σεβάστηκαν το περιβάλλον και είναι άξιοι συγχαρητηρίων γι΄αυτό,ήρθε στην πόλη μας ο μεγάλος "οικολόγος" Τρεμόπουλος για να ρυπάνει το περιβάλλον, αδιαφορώντας για τις όποιες συνέπειες που έχουν οι πράξεις του.
Οι αφίσες είναι νόμιμες κύριε "οικολόγε" με την

"πράσινη προοπτική";
Είναι αυτονόητο ότι οι αρμόδιες αρχές πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στην εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας.








Να τον χαίρεστε!

http://aetoshal.blogspot.com/2010/11/blog-post_9976.html

Δεν τους μισείτε τόσο πολύ για να τους ψηφίσετε

Κωνσταντίνος Γκαμπαερίδης
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Έβρου
του Ανεξάρτητου Συνδυασμού «Περιφερειακή Αναγέννηση»

Αγαπητοί Εβρίτες συμπολίτες,

Οι δύσκολες ημέρες που περνούμε μετά από την επιλογή του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, να περιορίσει την εθνική ανεξαρτησία και να παραδώσει την Ελλάδα στους μηχανισμούς του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (αγνοώντας άλλες πολύ καλύτερες επιλογές), υποχρεώνει κάθε συνειδητό πολίτη που αγαπάει την Πατρίδα, να αγωνιστεί για το καλό του τόπου που ζει, μέσα σε αυτή τη νέα και ιδιόμορφη Κατοχή του Μνημονίου.

Οι εκλογές για περιφερειακή αυτοδιοίκηση δίνουν την ευκαιρία σε όλους μας να πετύχουμε μια νίκη κατά των δυνάμεων που προσπαθούν να επιβάλουν το Μνημόνιο του Δ.Ν.Τ. και κατά των καταστροφικών αποτελεσμάτων του, τα οποία όλοι νοιώθουμε κάθε μέρα και που θα γίνουν χειρότερα.

Τον δικό μου αγώνα εναντίον της νέας Κατοχής, την οποία συνειδητά μας έφερε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. με τον Γιώργο Παπανδρέου, αποφάσισα να τον δώσω μέσα από τον ανεξάρτητο συνδυασμό «Περιφερειακή Αναγέννηση» του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Γιώργου Παυλίδη.

Ζητώ τη στήριξη των Εβριτών με την ψήφο τους.

Οι καιροί είναι δύσκολοι και επικίνδυνοι. Η κυβερνητική ηγεσία δεν είναι άξια των περιστάσεων. Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είναι στρατευμένος σε αυτό που ο ίδιος παραδέχθηκε δημόσια: Στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση. Δηλαδή συνειδητά παραδίδει την τύχη της δικής σας ζωής όχι στη λαϊκή κυριαρχία του ελληνικού λαού, αλλά στην εξουσία αγνώστου ταυτότητας κέντρων διακυβέρνησης στο εξωτερικό, από τα οποία το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είναι μόνο μια μικρή, αλλά μισητή, έκφραση. Ο Γιώργος Παπανδρέου εξαπάτησε το Κοινοβούλιο, ακόμη και τους βουλευτές του δικού του κόμματος. Η επιβολή της εξουσίας των μηχανισμών που βρίσκονται πίσω από το Δ.Ν.Τ. είναι η πλήρης αποκάλυψη του Γιώργου Παπανδρέου. Οι μάσκες έπεσαν, δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες, ούτε για τους πολιτικούς, αλλά ούτε για τους ψηφοφόρους. Κυρίως για τους ψηφοφόρους.

Η ψήφος στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι εγκληματικά ανεύθυνη ενέργεια. Είναι δυνατόν οι εκλογικοί συνδυασμοί του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να έχουν την παραμικρή εξουσία για να υπηρετήσουν τους πολίτες; Ο ίδιος ο Αρχηγός τους ο Γιώργος Παπανδρέου δεν έχει εξουσία και έχει δείξει στην πράξη ότι δεν εκτιμά την εξουσία του ελληνικού λαού, ούτε τους εκπροσώπους του και παραδίδει την εξουσία και ανεξαρτησία της χώρας στην Παγκόσμια Κυβέρνηση: Δηλαδή σε αυτό που αποδείχθηκε, τώρα με το Δ.Ν.Τ., ότι αποτελεί το θεμέλιο της πολιτικής του ύπαρξης σήμερα.

Η ψήφος σε υποψηφίους του ΠΑ.ΣΟ.Κ. τους κάνει εργαλεία αυτού του φασισμού από το Μνημόνιο. Τους κάνει να γίνουν χέρια αυτών των εγκεφάλων. Σίγουρα δεν τους μισείτε τόσο πολύ, για τους ψηφίσετε.

Εσείς ψηφίστε τη δική σας φωνή (που δεν υποκύπτει σε τρίτους) και όχι την φωνή της Παγκόσμιας Κυβέρνησης που υπηρετεί το ΠΑ.ΣΟ.Κ., μέσα από τον Γιώργο Παπανδρέου. Το ίδιο καλώ να κάνουν και οι μουσουλμάνοι συμπολίτες μας και να ξεφύγουν από τα νύχια του τουρκικού Προξενείου, από αυτούς που δολοφόνησαν Πόντιους και Αρμένιους. Ακόμη δεν το σιχαθήκατε; Μία ερώτηση-απορία στους μουσουλμάνους συμπολίτες μας:

Είναι δυνατόν, όταν η ίδια η Τουρκία δεν αντέχει να ζει στις λάσπες του Κεμαλισμού και ξεφορτώνεται τα σκουπίδια του, μουσουλμάνοι της Θράκης να δέχονται να τους σέρνει το Προξενείο και να ρίχνουν την τιμή τους, την αξιοπρέπειά τους και την ελευθερία τους σε αυτές τις λάσπες; Και τα σκουπίδια να τα βάζουν στο σπίτι τους και στην καρδιά τους; Για το τουρκικό Προξενείο δεν είστε τίποτε άλλο παρά μόνο χωματερές του Κεμαλισμού. Όσο γρηγορότερα το καταλάβετε και τους πετάξετε εσείς στις λάσπες και στα σκουπίδια (και δεν ψηφίσετε αυτούς που σας λέει το Προξενείο) τόσο γρηγορότερα θα πάρετε πίσω την τιμή σας, την αξιοπρέπειά σας και την ελευθερία σας.

Η στήριξή σας μου είναι απαραίτητη για να ακυρώσουμε στην πράξη την ξένη εξουσία των εγκεφάλων αυτής της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης. Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι το επόμενο μεγάλο πεδίο μάχης της ελευθερίας, ανεξαρτησίας και αξιοπρέπειας κατά του νέου, μεταλλαγμένου φασισμού.

Η απάτη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. με κορυφή το Γιώργο Παπανδρέου, δεν έχει προηγούμενο. Ο Κώστας Καραμανλής, δεν πραγματοποίησε τη λαϊκή απαίτηση να πάρει πίσω «τα κλεμμένα από τους κλέφτες του ΠΑ.ΣΟ.Κ., πολεμικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία, αντιμετώπιση του δουλεμπορίου των λαθρομεταναστών, κλπ. Το έλλειμμα που άφησε, όμως, δεν ήταν αιτία για να παραδοθεί η Ελλάδα στο Δ.Ν.Τ., αφού άλλες χώρες έχουν πολύ μεγαλύτερα ελλείμματα.

Πρέπει να δούμε κατάματα την αλήθεια: Ο Γιώργος Παπανδρέου, αντίπαλος της εθνικής κυριαρχίας και ενταγμένος στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση, επέλεξε συνειδητά να ρίξει την Ελλάδα στο Δ.Ν.Τ.. Για μήνες ολόκληρους, όταν μπορούσαμε άνετα να δανειστούμε με χαμηλά επιτόκια, δεν έκανε τίποτα. Ξαφνικά «ξύπνησε» και κατέστρεψε την διεθνή εικόνα της Ελλάδας λέγοντας ότι έχει κατεστραμμένη οικονομία, στο γκρεμό κ.λπ. και αμέσως μετά βγήκε στην διεθνή αγορά για να ζητήσει δάνεια !!! Τότε έφερε ο ίδιος την καταστροφή και ένα πρόβλημα ελλείμματος συνειδητά το μετέτρεψε σε κρίση δανεισμού, αξιοπιστίας και εθνικής ανεξαρτησίας. Γιατί αυτό ακριβώς ήθελε, όπως και να διατηρήσει και να προστατεύσει τη διαφθορά που γιγαντώθηκε με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. του Σημίτη και κυριαρχεί ακόμη και σήμερα. Αυτοί δημιούργησαν την πισίνα της διαφθοράς και μετά ήρθαν και άλλοι για να βουτήξουν.

Ο Γιώργος Παπανδρέου είχε άλλες συμφέρουσες επιλογές από πριν. Υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις. Η Κίνα και Ρωσία, πολύ πριν από το Μνημόνιο, είχαν προσφέρει βοήθεια με μηδενικό ή συμβολικό επιτόκιο (1 % - 2%) μαζί με ουσιαστική στρατηγική και πολιτική συνεργασία. Μπορούσαν επίσης να ανακτηθούν τα κλεμμένα χρήματα του ελληνικού λαού από το κράτος διαφθοράς του ΠΑ.ΣΟ.Κ., οι πολεμικές αποζημιώσεις της ναζιστικής Γερμανίας που υπολογίζονται σε πολλές δεκάδες ακόμη και εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ, το κόστος από τουλάχιστον ένα εκατομμύριο λαθρομετανάστες, θύματα των διεθνών και τοπικών δουλεμπόρων και φυσικά οι πασίγνωστοι μεγάλοι φοροφυγάδες, τους οποίους τώρα «ανακαλύπτει» σιγά-σιγά η κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ., όταν η λαϊκή οργή για το Μνημόνιο δεν μπορεί να συγκρατηθεί. Και σήμερα, οι θριαμβολογίες του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για τη συνεργασία με την Κίνα, πέφτουν στο κενό όταν συγκρίνουμε την εξαιρετικά καλύτερη συμφωνία που ο ίδιος ο Παπανδρέου αγνόησε, ώστε να μας ρίξει στο Δ.Ν.Τ., ενώ φρόντισε να στείλει την Κίνα στην Τουρκία: τον Σεπτέμβριο έγινε τουρκοκινεζική στρατιωτική άσκηση.

Στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν θα βρείτε αυτονομία. Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι η πολιτική οργάνωση της κυβέρνησης στην Ελλάδα: Του Δ.Ν.Τ. και της Παγκόσμιας Κυβέρνησης που υπηρετεί ο Γιώργος Παπανδρέου, όπως δημόσια έχει διακηρύξει. Οι εγκέφαλοι της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης χρειάζονται χέρια για να δράσουν στον τόπο μας μέσα από την τοπική αυτοδιοίκηση. Μην καταδικάσετε τους συμπολίτες μας, που παγιδεύτηκαν στους συνδυασμούς του ΠΑ.ΣΟ.Κ.. Ψηφίζοντάς τους, τους κάνετε να γίνουν αυτά τα χέρια.

Στηρίξτε με, με τη ψήφο σας για να έχετε πραγματικά έναν δικό σας άνθρωπο, χωρίς εξαρτήσεις.

http://gkampaeridis.gr

Γιατί θέλω στη ΝΔ τον Μάκη Βορίδη

‘Ολα δείχνουν ότι ο Μάκης Βορίδης θα πάρει οριστικό διαζύγιο από το ΛΑΟΣ. Εγώ θα τον ήθελα στη ΝΔ. Ο Μάκης έχει διείσδύση στο κόσμο της ΝΔ. Οι απόψεις του για το μεταναστευτικό έχουν αποδοχή από την πλειοψηφεία των πολιτών οπότε καλλίτερα να τον πάρουν μέσα στη ΝΔ παρά να εξελιχθεί σε έναν Έλληνα Λεπέν ή Γκερντ Βίλντερς που μπορεί να πιάσει και διπλάσια ποσοστά από τον ΓΚ.

Ένα κόμμα Βορίδη στην τρέχουσα οικονομική και κοινωνική συγκυρία θα μπορούσε με μια σκληρή αντι μεταναστευτική πλατφόρμα πλατφορμα να αποσπάσει μεγάλη μάζα ψηφοφόρων από τη ΝΔ.

Θα ήταν τραγικό λάθος να υποεκτιμηθεί η δυναμική του, όπως έγινε στο παρελθόν με τον Καρατζαφέρη.

Αντίθετα μια προσχώρηση Βορίδη θα τελειώνε το ΛΑΟΣ και θα έδινε τόνωση στη ΝΔ, ιδίως στο Λεκανοπεδίο που μαστίζεται από τη λαθρομετανάστευση και τα παράγωγα της.

citizengr.wordpress.com

Το τζίν έχει φτάσει στα όριά του

http://media.tumblr.com/tumblr_lais7eqfW11qcf7tn.jpg

Ο Βενιζέλος είναι ο σοβαρός πολιτικός που δεν κοροϊδεύει τον κόσμο; Να τον χαιρόμαστε λοιπόν.

«Οι επιλογές μας (για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά) έγιναν με πρώτο κριτήριο... Τέταρτον έγιναν, για τη διαφύλαξη των θέσεων των εργαζομένων

"Στα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. ισχύουν, χωρίς καμία παρέκκλιση, οι κανόνες της εργασιακής και ασφαλιστικής νομοθεσίας. Ισχύει συνεπώς ό,τι ισχύει σε κάθε άλλη επιχείρηση που είναι εγκατεστημένη στη χώρα".

Να θυμήσουμε ότι σύμφωνα με τη νέα ΠΑΣΟΚική νομοθεσία για τις εργασιακές σχέσεις, οι επιχειρήσεις που απασχολούν περισσότερους από 150 εργαζομένους μπορούν να απολύουν το 5% και μέχρι 30 εργαζόμενους.

Συνάντηση Κ. Καραμανλή με το προεδρείο της ΕΣΕΕ

Την εκτίμηση πως ο πρωθυπουργός τελικά δεν θα προχωρήσει σε πρόωρες εκλογές, φέρεται να έχει εκφράσει ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας πως ο Γιώργος Παπανδρέου θέλησε να συσπειρώσει τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, ενόψει των εκλογών της Κυριακής.

Σε μια συζήτηση εφ' ολης της ύλης που είχε με το προεδρείο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, που τον επισκέφτηκε στο γραφείο του, ο Κ.Καραμανλής φέρεται να εξέφρασε την εκτίμηση πως το ΠΑΣΟΚ ειχε υπερεκτιμήσει το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής, το οποίο -όπως φέρεται να είπε - θα ειναι πολύ καλό για τη ΝΔ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κώστας Καραμανλής φέρεται να ξεκαθάρισε πως το «βιβλίο» της ηγεσίας της ΝΔ έχει κλείσει για τον ίδιο και επεσήμανε πως στηρίζει τη νέα ηγεσία του κόμματος, έτσι ώστε σύντομα η ΝΔ να ξαναγίνει κόμμα εξουσίας.

Οσον αφορά την οικονομία,ο Κώστας Καραμανλής, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, φέρεται να εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι τελικά θα τα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα, άφησε δε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει παράταση στην αποπληρωμή του χρέους,κάτι που, όπως φέρεται να είπε, δεν σημάνει χρεοκοπία.

Αναφερόμενος στη δική του διαχείριση στον τομέα της οικονομίας, ο πρώην πρωθυπουργός φέρεται να επεσήμανε πως φρόντιζε να δανείζεται στην αρχή του χρόνου και να μην προβάλλει τις αδυναμίες της χώρας.

Ο Κ.Καραμανλής φέρεται επίσης να σημείωσε πως τώρα προέχει να σωθεί η οικονομία και ότι «είναι πολύ νωρίς για να μιλήσω αυτή τη στιγμή». Και ακόμη φέρεται ειπών πως όταν μιλήσει, θα μιλήσει για όλους και για όλα.

Σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό ''Βήμα'' ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Π. Καρέλας είπε ότι ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε κατά τη συζήτηση που είχε με τους εκπροσώπους του εμπορίου στις δικές του ευθύνες και στις ευθύνες της κυβέρνησής του της, όσο αφορά τουλάχιστον στις καθυστερήσεις προώθησης διαρθρωτικών αλλαγών ''αλλά βέβαια και στις όποιες ευθύνες και του επιχειρηματικού κόσμου για να μην ξεχνάμε σε τι υπέρ-επαγγελματισμό είχαμε πέσει και σε τι καταναλωτική μανία είχαμε πέσει και είχαμε επενδύσει πάνω σε αυτό, θεωρώντας ότι πάντα έτσι θα είναι'' συμπλήρωσε ο κ. Καρέλας.

Ο κ. Καρέλας απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν έγινε επιμερισμός ευθυνών ανέφερε: ''έκανε λόγο για επιμερισμό ευθυνών όπως κι εμείς κάναμε την αυτοκριτική μας, ήταν μια φιλική και πολύ ειλικρινής συζήτηση, και μας έβαλε κι εμάς μπροστά στις δικές μας ευθύνες, τις οποίες δεν τις αρνούμαστε, ο καθένας μας πιστεύω για την κατάσταση που βρισκόμαστε στο μέτρο της ευθύνης του, πρέπει να το πάρει''.

Οι αφισοκολλήσεις είναι παράνομες κύριε Παπατόλια;

Ο 'θιασώτης' της Πράσινης Ανάπτυξης και της ανακύκλωσης, υποψήφιος περιφερειάρχης του Πα.Σο.Κ. στη Θεσσαλία, Παπατόλιας, ρυπαίνει το περιβάλλον με εκατοντάδες αφίσες αδιαφορώντας φυσικά για τις όποιες συνέπειες που έχουν οι πράξεις του. Προφανώς ο κος Παπατόλιας θεώρησε ότι κάνει προεκλογική καμπάνια το 1980, όταν ακόμα ήταν μόδα οι αφίσες και οι κομματικοί χώριζονταν σε αφισοκολλητές και μη.

Ρίξτε μια ματιά στις εικόνες που προσβάλλουν... όλους μας, πλην των ανθρώπων με οικολογική συνείδηση.
Αν νομίζει ο κος Παπατόλιας ότι έτσι πετυχαίνει οποιαδήποτε μορφής διαφήμιση για τον συνδυασμό του τότε να του απαντήσουμε πως ναι... πετυχαίνει... Αγανάκτηση και εκνευρισμό. Εκτός όλων των παραπάνω, γνωρίζει άραγε ότι είναι παράνομη η αφισοκόλληση και διώκεται



Αλλά θα μας πείτε..
Είναι κομματικός, κυβερνητικός, υποψήφιος, ποιός θα τον πειράξει;

http://paspartoy.blogspot.com/2010/11/blog-post_7473.html

Πως να κοπείς στο αλκοτέστ με τη μία...

Ρε πως έγιναν έτσι αυτοί;

Θαύματα κάνει το Photoshop:

http://www.dumage.com/img/fun/beware-of-photoshop/beware-of-photoshop23.jpg

http://www.dumage.com/img/fun/beware-of-photoshop/beware-of-photoshop03.jpg

http://www.dumage.com/img/fun/beware-of-photoshop/beware-of-photoshop25.jpg

Χαιρετισμός του Προέδρου της ΝΔ κ.Αντώνη Σαμαρά στην Κεντρική Εκδήλωση του υποψηφίου Περιφερειάρχη Αττικής, Β. Κικίλια

Φίλες και φίλοι,

Βρίσκομαι εδώ, για να σας πω ότι γυρνάω όλη την Ελλάδα, αλλά και η Ελλάδα γυρνάει σελίδα. Είναι απίστευτη η σημερινή συγκέντρωση. Αυτή η νεολαία έχει πάρει το μήνυμα: Κικίλιας σημαίνει ανοίγουμε τις πόρτες για τα νέα παιδιά!

Ο λαός έχει καταλάβει ότι υπάρχει άλλος δρόμος. Υπάρχει ο δρόμος της Ελπίδας. Και ο κ. Παπανδρέου θα έχει καταλάβει ότι ο λαός έχει αγκαλιάσει το μήνυμα της Ελπίδας. Προσπαθεί να μας εκβιάσει με εκλογές και έχει φτάσει στην απόλυτη παράνοια.

Απειλεί ο κ. Παπανδρέου το λαό ότι αν καταψηφίσει τους δικούς του υποψηφίους, τότε θα κάνει γενικές εκλογές! Και τον ρωτάω: Για ποιο λόγο, άραγε; Ώστε να τον καταψηφίσουν και πάλι; Μήπως δραπετεύει; Μήπως εγκαταλείπει; Και πρέπει εμείς, τάχα, να «φοβηθούμε» γι’ αυτό;

Ο κ. Παπανδρέου δείχνει ότι δεν εμπιστεύεται την πολιτική του! Γιατί, αν εμπιστευόταν την πολιτική του, θα περίμενε λίγους μήνες να φέρει θετικά αποτελέσματα, για να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του λαού. Τώρα, όμως, γνωρίζει ο κ. Παπανδρέου ότι η πολιτική του δεν περπατάει, τα νούμερα δεν του βγαίνουν, τα δημόσια έσοδα έχουν πέσει έξω, οι δαπάνες έχουν πέσει έξω, καινούργια μέτρα μας φέρνουν.

Όμως, ο λαός δεν αντέχει άλλα μέτρα. Κι έχει ανάγκη να το πει με την ψήφο του. Και θα το πει την Κυριακή, με κορυφαία δύναμη, την Ελληνική νεολαία, με πρώτη την ΟΝΝΕΔ, την παντοδύναμη ΟΝΝΕΔ.

Χθες, ο κ. Παπανδρέου, από τα Γιάννενα, ομολόγησε ότι ζητάει από τους πολίτες «νομιμοποίηση» για το Μνημόνιο που υπέγραψε και εξουσιοδότηση για ακόμα σκληρότερα μέτρα. Ζητάει, δηλαδή, ο κ. Παπανδρέου «άφεση αμαρτιών», για εκείνο εκεί το αξέχαστο «λεφτά υπάρχουν», που μας έλεγε. Αλλά ζητάει και προέγκριση «μιας ατζέντας μυστικής» που ετοιμάζει τώρα, με το επιχείρημα ότι αυτή τη φορά… «λεφτά δεν υπάρχουν»!

Εκείνο που λέμε από την αρχή, και το κρύβει επιμελώς, είναι ότι με τα μέτρα του Μνημονίου το έλλειμμα θα μπορούσε να το υπερκαλύψει!

Έκαναν περικοπές δαπανών και αυξήσεις φόρων πάνω από το έλλειμμα. Και δεν καταφέρνουν να το μειώσουν ούτε μέχρι το μισό! Μετά από τόσα μέτρα, να μην μπορέσει να μειώσει το έλλειμμα ούτε στο μισό. Αυτό, κύριε Παπανδρέου, και αν είναι «μαύρη μαγεία»!

Κι αφού του αρέσουν οι ιστορίες μαγείας με το Χάρι Πότερ, να σας πω ακόμα ένα παράδειγμα: Είπε ο Πρωθυπουργός, μεταξύ άλλων, στη διακαναλική:

«καταφέραμε τα δημόσια νοσοκομεία να μειώσουν τις δαπάνες τους σε υλικά παρά την αυξημένη προσέλευση».

Όμως, ήδη, το πρώτο εξάμηνο του 2010 δαπάνησαν μισό δισεκατομμύριο παραπάνω απ’ ό,τι πέρσι! Οι δαπάνες τους ξεφεύγουν. Με 14 χιλιάδες λιγότερες επεμβάσεις.

Αυτήν την Κυριακή, ο λαός θα πει στον κύριο Παπανδρέου: «Απορρίπτουμε τις θυσίες, χωρίς ελπίδα! Δε σου δίνουμε “λευκή επιταγή” για τα επώδυνα μέτρα».

Γιατί, εάν το βράδυ των εκλογών, ο κύριος Παπανδρέου, νιώσει ευχαριστημένος ή έστω ανακουφισμένος, θα πάρει πολύ γρήγορα, πολύ σκληρότερα μέτρα. Μέτρα που δεν αντέχει ούτε η Κοινωνία, ούτε η Οικονομία. Φοβάται ότι το ΠΑΣΟΚ, το βράδυ της Κυριακής, θα βρεθεί σε τέτοια θέση, που θα αντιληφθεί ότι πραγματικά, η μόνη απειλή που έχει ο Ελληνικός λαός μπροστά του τώρα, είναι καινούργια μέτρα Παπανδρέου.

Αλλά έκανε και άλλο ένα, μεγάλο ατόπημα: Μας είπε για «αποσταθεροποίηση» της χώρας! Όμως, προσέξτε:

Αποσταθεροποίηση της Δημοκρατίας δεν προκαλεί η ελεύθερη έκφραση των πολιτών στην κάλπη.

Δώστε τον αγώνα το γαλάζιο. Να ξεκινήσει αυτήν την Κυριακή! Και πάλι να φανεί στην Ελληνική Επικράτεια! Παντού! Σε όλη την Ελλάδα να ξεκινήσει το γαλάζιο.

Πρέπει, λοιπόν, να του πούμε ότι αποσταθεροποίηση, κύριε Παπανδρέου, στη Δημοκρατία δεν προκαλεί η ελεύθερη έκφραση των πολιτών στην Κάλπη. Αποσταθεροποίηση προκαλεί ο άφρων εκβιασμός του κ. Παπανδρέου…

Αποσταθεροποίηση δεν προκαλεί το μήνυμα αγωνίας των πολιτών σε όλη την Ελλάδα για το μέλλον του τόπου, για το μέλλον των παιδιών τους.

Αποσταθεροποίηση προκαλούν δηλώσεις σαν εκείνη του κυρίου Πάγκαλου για την «αναδιάρθρωση του χρέους». Και είδατε που τινάχτηκαν, αυτές τις μέρες, τα spreads . Ας αφήσουν, λοιπόν, την κινδυνολογία.

Εγώ θέλω να πω ένα πράγμα μόνο:

Ο Ελληνικός λαός είναι αποφασισμένος να στείλει το μήνυμα της Ελπίδας. Και το μήνυμα της Ελπίδας δεν είναι μόνο η άρνηση στο Μνημόνιο. Αλλά είναι ο δρόμος για να βγούμε από την κρίση! Δηλαδή, πρέπει να ψηφίσουμε υποψηφίους που φωτογραφίζουν την πραγματική Ελπίδα. Συγκεκριμένη, χειροπιαστή ελπίδα. Για να βγούμε από την κρίση με Ανάπτυξη και όχι με ασφυξία.

Και τέτοιος υποψήφιος στην Αττική είναι ο Βασίλης Κικίλιας. Νέος, άξιος, αυτοδημιούργητος, με πείρα αυτό-διοικητική, επιστήμονας και παλαιός αθλητής. Διαθέτει πείρα, διαθέτει γνώσεις, διαθέτει την πειθαρχία, το πείσμα του αθλητή, την αξία του αυτοδημιούργητου, την ζωτικότητα και την όρεξη του νέου ανθρώπου.

Η υποψηφιότητα Κικίλια είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Αλλά το στοίχημα είναι για την κοινωνία. Δεν είναι για μένα. Για μένα ήταν χρέος να βάλω τον Βασίλη Κικίλια, γιατί είχα υποσχεθεί πριν ένα χρόνο, ανανέωση της παράταξης, με στροφή στις αξίες και στους άξιους. Ο Βασίλης, λοιπόν, είναι νέος, είναι άξιος και εκπροσωπεί τις αξίες. Εγώ το χρέος μου το έκανα. Το στοίχημα είναι για την κοινωνία:

Θέλει νέους ανθρώπους;

Θέλει οι νέοι να προβάλλονται για υψηλά αξιώματα ή τους θέλει μόνο για χειροκροτητές;

Θέλει ο λαός να γκρεμίσει τα τζάκια, τα κυκλώματα, τα στεγανά, τις φατρίες; Ή θέλει μόνο να βγάλει όσους προέρχονται από το «δοκιμαστικό σωλήνα»;

Αν η απάντηση είναι ναι, τότε έχει υποψήφιο να ψηφίσει. Έχει τον Βασίλη Κικίλια!

Αν η απάντηση είναι ναι για τους νέους ανθρώπους, να μείνουν στον τόπο τους και να ασχοληθούν με τα κοινά, τότε η φυσιολογική απάντηση είναι ναι, ψηφίζουμε Βασίλη Κικίλια.

Πάνω από όλα πρέπει να πιστέψουμε στα νιάτα αυτού του τόπου. Δεν μπορούμε να ελπίσουμε σε τίποτα, αν δεν πιστέψουμε στα νιάτα, αν δεν εμπνεύσουμε τα νιάτα, να τα πείσουμε ότι εδώ πέρα μπορούν να βρουν την προοπτική που θέλουν.

Για μένα η υποψηφιότητα του Βασίλη ήταν η μόνη συνεπής επιλογή. Για σας είναι καλύτερη που μπορούσε να γίνει.

Σε όλη την Ελλάδα, φίλες και φίλοι- σας φέρνω το μήνυμα- η μάχη για την Ελπίδα κερδίζεται. Αλλά στην Αττική ιδιαίτερα, η μάχη είναι διπλή: Είναι για το μήνυμα της Ελπίδας που θα στείλουμε στην κυβέρνηση. Αλλά και το μήνυμα της Ελπίδας που θα στείλουμε στα νέα παιδιά, στους νέους ανθρώπους, που τους θέλουμε να αναδειχθούν στον τόπο τους.

Τις μάχες αυτές θα τις δώσουμε όλοι μαζί. Θα τις κερδίσουμε όλοι μαζί. Και κυρίως με νέους ανθρώπους. Η Ελλάδα γυρίζει, κι αυτή, σελίδα. Κι εδώ στην Αττική γυρίζουμε τη σελίδα. Και με δύναμη, ψήψο- ψήφο, σπίτι- σπίτι, ο καθένας, όπου μπορεί, για να κάνουμε τη μεγάλη μάχη νικηφόρα. Για να έχουμε τον Βασίλη Κικίλια Περιφερειάρχη Αττικής.

Γεια σας και με τη νίκη.

Οι Ισπανίδες οι πιο δεκτικές γυναίκες στο φλέρτ στο ιντερνετ

Σύμφωνα με έρευνα που έκανε το badoo.com (ιστοσελίδα online dating) οι Ισπανίδες είναι περισσότερο διατεθειμένες να συναντηθούν με κάποιον άνδρα απ' ότι οι υπόλοιπες γυναίκες του κόσμου.

Το Badoo έχει 80 εκ εγγεγραμμένους χρήστες και εξέτασε 90 εκ επαφές που έγιναν στη διάρκεια ενός μήνα. Οι Ισπανίδες απαντούν σε 1,33 επαφές το μήνα, σε αντίθεση με τις Αγγλίδες (0.78) ή οι Γαλλίδες (0.69) ή οι αμερικανίδες(0.63).

Οι Λατίνες γυναίκες καταλαμβάνουν τις 8 από τις 10 πρώτες θέσεις:

1. Ισπανία

2. Πολωνία

3. Δομινικανή Δημοκρατία

4. Ιταλία

5. Αργεντινή

6. Βραζιλία

7. Χιλή

8. Πορτογαλία

9. Καναδάς

10. Βενεζουέλα

http://www.msnbc.msn.com/id/39968507/ns/technology_and_science-tech_and_gadgets/

MysteryGuitarMan

Τελείως τρελός! Δείτε τι κάνει και αυτό το video έχει 10 εκ views





Κεντρική Ομιλία του Επικεφαλής του Συνδυασμού "Μαρούσι-Ανθρώπινη Πόλη" και Δημάρχου Αμαρουσίου Γιώργου Πατούλη

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 20:00, μπροστά στο Δημαρχείο

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIIbEx-qFSBM5wKfIpBH2CtG6v7oNzBbSDgoOOTdKXP8Ew7sb8hgsQgB5TbtNECeSTuOUqG-hocSDEqxAIKOo3i3DMNlvyMtmwpxFjbT3gMtnO9bxK38mK13QgLCsp_a6llTyuQ3OxFEEy/s1600/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97+%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%97+%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%95%CE%9A%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%97+%CE%9F%CE%9C%CE%99%CE%9B%CE%99%CE%91.jpg