Οι εκλογές αυτές αποτελούν επίσης, μια μεγάλη ευκαιρία για τους πολίτες να πάρουν μια ιστορική απόφαση και να εκδιώξουν με την ψήφο τους την πιο επικίνδυνη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης και μαζί τον πρωθυπουργό που υπέγραψε το επαχθέστερο κείμενο από καταβολής ελληνικού κράτους.
Αυτός ο πρωθυπουργός ή καλύτερα πρωθυπουργεύων, Γ. Α. Παπανδρέου προσπάθησε με τη διακαναλική του συνέντευξη αλλά και με δηλώσεις του στη συνέχεια να μας εκβιάσει, λέγοντας μας ότι αν δεν τον ψηφίσουμε η χώρα θα μπει σε περιπέτειες.
Αφού ενέπαιξε τον λαό λέγοντας του ότι λεφτά υπάρχουν και υφάρπαξε την ψήφο του, στη συνέχεια παρέδωσε τη χώρα στους κάθε λογής κερδοσκόπους και στην διαβόητη τρόικα, υπογράφοντας το κείμενο της ντροπής, το μνημόνιο και φορτώνοντας στο χρέος της χώρας άλλα 110 δισ. Κι αυτά ενώ υπήρχε εναλλακτική λύση δανεισμού πιο συμφέρουσα κι αυτό δεν το λέμε εμείς αλλά διαπρεπείς οικονομολόγοι. Παρόλα αυτά εκείνος με μια ακατανόητη, όσο και περίεργη επιμονή κι αφού η κατάσταση έφτασε στο μη περαιτέρω, έπεσε «στις αγκάλες» της τρόικας, εμφανίζοντας τους «εκτελεστές» μας, ως σωτήρες κι ελπίζοντας ότι θα αποπληρώνει το δάνειο που πήρε (με επιτόκια καταναλωτικού δανείου), βάζοντας συνεχείς εμμέσους φόρους και πετσοκόβοντας τα εισοδήματα των εργαζομένων και των συνταξιούχων. Εγκληματική αφέλεια ή δόλος;
- Ο άνθρωπος αυτός όχι μόνο κλείνει τα μάτια στην επιχειρουμένη Κοσσοβοποίηση της Δυτικής Θράκης, αλλά επιπλέον στηρίζει στην ευαίσθητη αυτή περιοχή, υποψήφια που προέχεται απ’ την μουσουλμανική μειονότητα κι επιμένει δημόσια να την χαρακτηρίζει τουρκική. Υποψήφια που έχει στενές σχέσεις με το διαβόητο προξενείο Κομοτηνής.
- Είναι ο άνθρωπος που ετοιμάζει το δρόμο για συνεκμετάλλευση (πρώτος αν θυμούνται οι κάπως παλιότεροι, τη λέξη αυτή την είχε «πετάξει» σε ανύποπτο χρόνο, τάχαμου, ο Αποστάτης) στο Αιγαίο.
- Είναι αυτός που κάλεσε τον Ερντογάν δυο φορές στην Αθήνα σε διάστημα λίγων μηνών κι ενώ η Ελλάδα αιμορραγεί οικονομικά και κοινωνικά. Έγιναν συναντήσεις των οποίων το αντικείμενο δεν έγινε ποτέ γνωστό. Ουδείς ενημερώθηκε τι διημείφθη σ΄αυτές τις συναντήσεις κι αρκούμαστε μόνο να εξάγουμε συμπεράσματα, απ’ το γεγονός ότι τα αποτελέσματα της δεύτερης συνάντησης Ερντογάν – Παπανδρέου, που έγιναν σημειωτέον στο περιθώριο της σύσκεψης για την κλιματική αλλαγή (!!) συζητιόταν επί πέντε (!!!) ολόκληρες ώρες στο τουρκικό υπουργικό συμβούλιο ! Ο καθείς ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
- Είναι αυτός που παρέδωσε στον νεαρό και εντελώς άπειρο Δρούτσα το τιμόνι της ελληνικής διπλωματίας, να αναμετρηθεί με τον Νταβούτογλοου, το ειδικό βάρος του οποίου παραδέχεται και στο οποίο υποκλίνεται σύμπασα η διπλωματική κοινότητα.
- Είναι αυτός που έκανε κουρελόχαρτο το Σύνταγμα ορίζοντας πως είναι αρκετή η υπογραφή του υπουργού οικονομικών κι όχι η σύμφωνη γνώμη της Βουλής σε περίπτωση μεταβολών στο κείμενο του μνημονίου.
- Είναι αυτός που εντελώς απροϋπόθετα και πρόχειρα, με μια σπουδή ανεξήγητη, την ώρα που το καράβι βούλιαζε έσπευσε να δώσει ιθαγένεια σε μετανάστες και λαθρομετανάστες, όχι εφαρμόζοντας δικό του σχέδιο, αλλά κάνοντας εξ ολοκλήρου δεκτή την εισήγηση μια ΜΚΟ !!!.
- Είναι αυτός που επιμένει να λέει ότι πάμε καλά όταν ΟΛΟΙ σχεδόν οι διάσημοι οικονομολόγοι του κόσμου προαναγγέλλουν, στην καλύτερη περίπτωση την αναδιάρθρωση του χρέους ή στη χειρότερη, την χρεοκοπία.
- Είναι αυτός που ψεύδεται ασύστολα διαβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται να πάρει νέα μέτρα όταν τα προσδοκώμενα έσοδα σε σχέση με τα πραγματικά έχουν διαφορά δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ίσως πράγματι μερικοί χαρακτηρισμοί μας να είναι σκληροί, πράγμα για το οποίο μας έχετε κατηγορήσει κατά καιρούς στην «Παρέμβαση», αλλά εμείς είμαστε ιστολόγιο κι όχι αστικό ή καθεστωτικό μέσο ενημέρωσης σε διατεταγμένη υπηρεσία.
- Ας δώσουμε ένα μάθημα στα ποικιλώνυμα συμφέροντα που στηρίζουν λυσσαλέα αυτή την κυβέρνηση !
- Ας δείξουμε στην παρεΐτσα των μετρίων της κυβέρνησης που υποτιμούν με τις πράξεις και τα λόγια τους τη νοημοσύνη μας, ότι είμαστε ακόμα πολιτικά ζωντανοί !
- Ας τους δείξουμε ότι δεν εκβιαζόμαστε, δεν χειραγωγούμαστε, δεν εξανδραποδιζόμαστε, όσους ψιττακούς κι αν διαθέσουν !
- Ας στείλουμε ένα μήνυμα όχι μόνο στους εκτελεστές αλλά και στους εμπνευστές - σχεδιαστές του πρότζεκτ της καταστροφής μας, ότι είμαστε εις θέσην ακόμα, ν' αποφασίζουμε ελεύθερα για τις τύχες μας και για τη ζωή μας κατά πως μας αρέσει !
- Ας το κάνουμε για τα παιδιά μας, για το μέλλον και τη αξιοπρέπειά μας. Ας τους δείξουμε ότι ονειρευόμαστε μια άλλη Ελλάδα, διαφορετική απ' αυτή που θέλουν να μας φτιάξουν !
- Ας τους δείξουμε ότι ακόμα ονειρευόμαστε και παλεύουμε για έναν καλύτερο κόσμο !
Οι στιγμές είναι ιστορικές κι οι αποφάσεις μας πρέπει να είναι αντάξιες αυτών των στιγμών.
Ας δείξουμε, ότι οι Έλληνες μπορούμε ακόμα να γράψουμε ιστορία.
http://e-parembasis.blogspot.com/2010/11/blog-post_9137.html










