09 Απριλίου 2011

Κυριακή 10 Απριλίου: Εκλογές ΓΕΩΤΕΕ-Διακήρυξη ΔΑΚΕ Γεωτεχνικών

Δ.Α.Κ.Ε. ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ

Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Επιστημόνων Γεωτεχνικών

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

για τις εκλογές του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας της 10ης Απριλίου 2011

ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Στις 10 Απριλίου 2011 διεξάγονται εκλογές για την ανάδειξη οργάνων διοίκησης του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Εκλογές οι οποίες διεξάγονται σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών στη ζωή μας. Σε μια εποχή όπου βιώνουμε αλλαγές στην οικονομική, κοινωνική και πολιτική ζωή του τόπου.

Σε μια εποχή κρίσιμη για το μέλλον του επαγγέλματος μας και των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Μια εποχή όπου χρειαζόμαστε όσο τίποτα άλλο ένα επιμελητήριο αρωγό στα προβλήματα μας και προασπιστή των δικαιωμάτων μας. Ένα Επιμελητήριο με σαφείς στόχους, συγκροτημένη πρόταση, τεχνοκρατικό λόγο και με ανθρώπους με ξεκάθαρο ιδεολογικό προσανατολισμό και όρεξη για προσφορά και δημιουργία.

Με άλλα λόγια χρειαζόμαστε τη διαμόρφωση μιας νέας πρότασης για τον κλάδο μας.

Χρειαζόμαστε ένα νέο ξεκίνημα

Η θέση της ΔΑΚΕ Γεωτεχνικών ήταν και είναι ξεκάθαρη σε όλους τους τομείς. Στις προτάσεις μας, στον προσανατολισμό μας στα έργα και στις πράξεις μας. Δεν κρυφτήκαμε ποτέ, δεν στρογγυλέψαμε τα λόγια μας, δεν κάναμε εκπτώσεις ούτε στα πιστεύω αλλά ούτε και στην ιδεολογία και πρακτική μας πληρώνοντας το κόστος των επιλογών μας. Ακόμη και την περίοδο της κρίσης όταν αντίθετα στο δημοκρατικό αίσθημα και στην πολιτική ηθική ανατράπηκε το αποτέλεσμα της κάλπης και ξεπουλήθηκαν όνειρα και αγώνες στο όνομα προσωπικών διαδρομών από ένα μέλος της παράταξης μας, σε συνεργασία με άλλες παρατάξεις, εμείς είμασταν ειλικρινείς, προβλέποντας το αύριο του επιμελητηρίου και λέγοντας τα πράγματα με το όνομα τους. Δυστυχώς η εξέλιξη δικαίωσε αυτά τα οποία είπαμε. Δυστυχώς δικαιωθήκαμε στις προβλέψεις μας για την απαξίωση του Επιμελητήριου και την κατάλυση κάθε έννοιας πολιτικής ηθικής και δεοντολογίας. Δυστυχώς περάσαμε ένα μεγάλο διάστημα όπου το Επιμελητήριο πήγε παρά τις φωνές, τις προειδοποιήσεις και τις επισημάνσεις μας πολλά χρόνια πίσω.

Η κατάσταση αυτή και πρέπει και μπορεί να ανατραπεί. Στόχος μας είναι η ανατροπή των δεδομένων για ένα ΝΕΟ μεγάλο ξεκίνημα του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου. Ένα ξεκίνημα που στόχο θα έχει τη συνένωση προσπαθειών και δυνάμεων από όπου και αν προέρχονται, με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του συναδέλφου γεωτεχνικού. Ένα ξεκίνημα διεκδικητικό στην κοινωνία, στην κυβέρνηση, στην Ε.Ε. και στους ίδιους μας τους εαυτούς. Ένα ξεκίνημα που θα βγάλει τον κλάδο από τη μιζέρια και την απαξίωση.

Ένα νέο ξεκίνημα για ένα Επιμελητήριο αντάξιο της αποστολής και του ρόλου του. Για Ένα Επιμελητήριο που θα κερδίζει το σεβασμό και την αναγνώριση με τις θέσεις και την προσφορά του. Που θα παρεμβαίνει ουσιαστικά στο κοινωνικό , επιστημονικό και πολιτικό γίγνεσθαι. Που δεν θα διστάσει να συγκρουστεί με όποιον χρειαστεί για να διασφαλίσει τα συμφέροντα των συναδέλφων μας. Που θα κάνει περήφανο τον Έλληνα γεωτεχνικό που τόσα έχει προσφέρει με τη δουλειά του και το επιστημονικό του έργο στον τόπο μας.

Ένα νέο ξεκίνημα το οποίο θα κάνει πράξη, τόσο στο Δ.Σ. όσο και στον κλάδο μας τις έννοιες της σύνθεσης, της συναίνεσης, της συνεννόησης, της ένωσης δυνάμεων και προσπαθειών, της δημιουργικής πολιτικής πρότασης. Έννοιες που πρεσβεύουν τις αρχές το όραμα και το σκεπτικό της νέας πολιτικής πρότασης του νέου ξεκινήματος που καταθέτουμε σήμερα στους συναδέλφους Γεωτεχνικούς.

Βασικό μας κριτήριο και γνώμονας για τις επιλογές μας θα είναι το έργο, οι προτάσεις, οι αγώνες και η διάθεση για προσφορά και σύγκρουση όπου και όταν χρειαστεί.

Στόχος μας η αναβάθμιση του ρόλου του Γεωτεχνικού στην κοινωνία και η πραγμάτωση του οράματος μας για τον τόπο.

Στόχος μας η αύξηση της παρεμβατικότητας του επιμελητηρίου και η κατοχύρωση της αποστολής του.

Στόχος είναι να κοιτάμε στα μάτια τους συναδέλφους μας και να τους λέμε την αλήθεια, να νιώθουμε τη χαρά της προσφοράς και την έννοια της αξιοκρατίας.

Σε αυτά πιστεύουμε και σε αυτά στοχεύουμε:

Στις μάχες με όραμα και προοπτική, με ξεκάθαρο διεκδικητικό πλαίσιο και αιτιολόγηση αυτού.

Η πρόταση μας βασίζεται σε ένα συγκεκριμένο τρίπτυχο

  • Την πίστη στους συναδέλφους μας, στο ρόλο τους και στις ικανότητες τους.
  • Τον εκσυγχρονισμό των δομών, και κυρίως των νοοτροπιών και των πρακτικών παντού όπου δραστηριοποιούμαστε.
  • Την κατάθεση προτάσεων με όραμα και ρεαλισμό που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση του γεωτεχνικού και στην αναγνώριση του από την κοινωνία.

Και κυρίως βασίζεται στην παρέμβαση και στη δουλειά που θα πρέπει να κάνουμε όλοι μας.

Χωρίς μεμψιμοιρίες, χωρίς πισωγυρίσματα, χωρίς δεύτερες σκέψεις και χωρίς κυρίως να κρυβόμαστε πίσω από ταμπέλες ετεροπροσδιορισμού και ακύρωσης του έργου ανθρώπων και παρατάξεων που έχουν προσφέρει διαχρονικά.

Πιστεύουμε πως το Επιμελητήριο και ρόλο μπορεί να έχει και ουσιαστική παρέμβαση αρκεί. να υποστηρίξει με σθένος θέσεις και προτάσεις που απορρέουν από την γνώση των συναδέλφων.

Σε θέματα

  • Επαγγελματικά,
  • Εκπαίδευσης
  • Αγροτικής πολιτικής
  • Πρωτογενούς δευτερογενούς και τριτογενούς παραγωγής
  • Περιβάλλοντος
  • Διαχείρισης φυσικών πόρων
  • Αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών
  • Θεμάτων χωροταξικού σχεδιασμού
  • Σχεδιασμού και ανάπτυξης υποδομών
  • Καλλωπισμού χώρων
  • Αλιείας και διαχείρισης θαλασσίου πλούτου
  • Ασφάλειας τροφίμων
  • Προστασίας από Επιδημίες και πανδημίες
  • Αντιπροσώπευσης στην κοινωνία των πολιτών
  • Βιώσιμης Ανάπτυξης της Πολιτείας και του πολίτη.

Ο Γεωτεχνικός μπορεί και πρέπει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλα αυτά τα θέματα. Να καταστεί ο μοχλός ανάπτυξης της Ελλάδος ειδικά στις κρίσιμες στιγμές που περνά ο τόπος.

Σε όλα αυτά Πιστεύουμε πως θα δικαιωθούμε.

Θα κερδίσουμε το στοίχημα που βάζουμε με εσάς και τους εαυτούς μας.

Το στοίχημα της ουσιαστικής παρέμβασης με στοχευμένη δράση στα θέματα τα οποία η κοινωνία έχει σε πρώτη προτεραιότητα.

Αξιοποιώντας τις δυνάμεις του καθενός προσωπικά και του επιμελητηρίου στο σύνολο του θα καταφέρουμε να κάνουμε ουσιαστικά βήματα μπροστά.

Για αυτό και σήμερα καταθέτουμε τη νέα πολιτική πρόταση διεκδίκησης της συμμετοχής μας στα όργανα και στη διοίκηση του ΓΕΩΤΕΕ.

Της πρότασης για ένα νέο ξεκίνημα

Μια πρόταση με επίκεντρο τον Έλληνα Γεωτεχνικό

Μια πρόταση η οποία διαχρονικά συντίθεται από τις λέξεις ανανέωση (προσώπων, ιδεών, και κυρίως νοοτροπίας και πρακτικών) της σύνθεση (ρευμάτων, ιδεών και αντιλήψεων) διεκδίκηση (δικαιωμάτων, προοπτικών, ευκαιριών) παρέμβαση (στην κοινωνία στους χώρους εργασίας στα κέντρα αποφάσεων) συμμετοχή (στις αποφάσεις, στους αγώνες) ανάπτυξη (στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, στην αγροτική οικονομία) και όραματος (ο ρόλος και η θέση μας μπροστά στα νέα δεδομένα).

Συγκεκριμένα δεσμευόμαστε να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε

  • Την πλήρη κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων μας και την πλήρη ενεργοποίηση του ΠΔ. 344
  • Την θέσπιση κανόνων σε μια αγορά που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς και την κατοχύρωση του έλληνα Γεωτεχνικού μέσα σε αυτή.
  • Την ανάδειξη του επιστημονικού ρόλου των συναδέλφων Γεωτεχνικών έναντι των αποφοίτων των ΤΕΙ και των άλλων επαγγελματικών κλάδων
  • Την αλλαγή της γεωτεχνικής εκπαίδευσης στα Πανεπιστήμια ώστε να είναι πιο κοντά στις απαιτήσεις της αγοράς
  • Την παρέμβαση μας στην εκπαίδευση και κατάρτιση των Γεωτεχνικών
  • Το άνοιγμα νέων επαγγελματικών προοπτικών και ευκαιριών για τους ιδιώτες συναδέλφους μας (Πράσινο, οικοδομή, γεωτεχνικές μελέτες, δημόσια έργα κλπ).
  • Την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων που αφορούν το ΟΣΔΕ τα σχέδια βελτίωσης και τα προγράμματα της Ε.Ε.
  • Την κατοχύρωση επιτέλους της εφαρμογής της ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗΣ στην αγροτική παραγωγή.
  • Την παρέμβαση σε θέματα περιβάλλοντος, καταναλωτή, και θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία.
  • Την ουσιαστική εποπτεία στα τρόφιμα από το χωράφι στο ράφι
  • Την παρέμβαση μας στους χώρους εργασίας
  • Την αλλαγή των δομών του Καλλικράτη και την κατοχύρωση της θέσης του γεωτεχνικού μέσα στο νέο σύστημα διοίκησης.
  • Την αλλαγή των δομών των υπουργείων ώστε να αναβαθμιστεί ο ρόλος μας μέσα σε αυτά
  • Την διεκδίκηση ισονομίας μέσα στο δημόσιο τομέα σε σχέση με άλλους τομείς (π.χ. οδοιπορικά)
  • Την ανάδειξη και αλλαγή των δυσλειτουργιών που δημιουργούνται στις υπηρεσίες από την εφαρμογή του μνημονίου (εκτός έδρας, κινήσεις κλπ)
  • Την Επαναλειτουργία Γεωτεχνικών υπηρεσιών που υποβαθμίζονται ή καταργούνται
  • Την αποφυγή αδικαιολόγητων συγχωνεύσεων υπηρεσιών και αντικειμένων.
  • Την Απορρόφηση περισσότερων Γεωλόγων-Γεωτεχνικών σε διάφορες διευθύνσεις όπως: Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Υδάτων, Πολεοδομίας κ.λ.π.
  • Την κατοχύρωση των γεωτεχνικών για την διαχείριση όλων των φυσικών πόρων
  • Αναγνώριση του ρόλου μας σε θέματα πολιτικής προστασίας και φυσικών καταστροφών
  • Την κατοχύρωση του δικαιώματος υπογραφής των Γεωλόγων στις Κατηγορίες Μελετών 13 και 21
  • Το Δικαίωμα ορισμού Γεωλόγου ως Επιβλέπων σε κατασκευή Σηράγγων και γενικότερα Γεωτεχνικών Έργων.
  • Την Σύνταξη απαραίτητα γεωλογικών εκθέσεων – μελετών για κάθε είδους κατασκευή (οικοδομές, τεχνικά έργα κλπ),
  • Την σύνταξη περιβαλλοντικών εκθέσεων – μελετών για κάθε είδους ανθρώπινη δραστηριότητα που έχει επίπτωση στο περιβάλλον,
  • Την εκτίμηση του κινδύνου από φυσικές καταστροφές ανά περιοχή για τον μετριασμό των επιπτώσεων από αυτές κατά την εκδήλωση τους,

Τέλος διεκδικούμε να πετύχουμε

  • Την παρέμβαση στον σχεδιασμό και άσκηση της Αγροτικής πολιτικής
  • Την ουσιαστική στήριξη του Έλληνα Αγρότη
  • Το άνοιγμα στον αγροτικό κόσμο και στα προβλήματα του
  • Την αναγνώριση του ρόλου του ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟΥ στην Ελληνική κοινωνία.

    Για να πετύχουμε τα παραπάνω θεωρούμε αναγκαίες προϋποθέσεις

  • Την αλλαγή του ιδρυτικού νόμου του ΓΕΩΤΕΕ με την ταυτόχρονη διεύρυνση του Επιμελητηρίου μας με νέους κλάδους αποφοίτων Πανεπιστημίων.
  • Τον εκσυγχρονισμό του εκλογικού νόμου
  • Την στήριξη της υπηρεσίας και των ανθρώπων της
  • Την παροχή υπηρεσιών στα μέλη μας μέσω ιντερνετ
  • Την πλήρη και ουσιαστική πληροφόρηση για όλες τις εξελίξεις στα θέματα που μας αφορούν
  • Την διαδραστικότητα στην πληροφόρηση, στις προτάσεις και στη συμμετοχή των μελών μας με πλήρη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού
Η πρόταση μας μπορεί και πρέπει να πραγματωθεί με την ουσιαστική συμμετοχή όλων

Εμείς ως ΔΑΚΕ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ

Πιστεύουμε και Επενδύουμε στον Έλληνα Γεωτεχνικό.

Δεσμευόμαστε να Στηρίζουμε τις προσπάθειες και τους κόπους του.

Να Είμαστε αρωγοί και συνεργάτες σε κάθε δημιουργική προσπάθεια

Κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα

Οραματιζόμαστε ένα νέο ΓΕΩΤΕΕ

Νιώθουμε τον παλμό των εξελίξεων και τις απαιτήσεις των συναδέλφων μας

Με οδηγό τα οράματα της νέας γενιάς η ΔΑΚΕ καταθέτει μια καινούργια πρόταση για ένα νέο ξεκίνημα με δυναμισμό, φρεσκάδα, με όρεξη για δουλειά και δημιουργία.

Με ανανέωση στην σύνθεση των προσώπων που συμμετέχουν στα ψηφοδέλτια της η ΔΑΚΕ συμπεριέλαβε στους συνδυασμούς της, καταξιωμένους επαγγελματικά υποψηφίους οι οποίοι σε συνεργασία με τους νέους, θα δώσουν την μάχη για την αναβάθμιση του ρόλου του Γεωτεχνικού. Με αντιπροσωπευτικότητα τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημοσίου τομέα. Με μακρά διαδρομή και καταξίωση στον επαγγελματικό, επιστημονικό και συνδικαλιστικό χώρο. Με όλους εκείνους τους συναδέλφους, που τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια, έκαναν ένα νέο ξεκίνημα στα Πανεπιστήμια προσδοκούμε να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα στο ΓΕΩΤ.Ε.Ε.

Καταθέτουμε την πρόταση μας και καλούμε τους συναδέλφους μας να συμπορευτούν μαζί μας για την υλοποίηση του οράματος μας. Την πραγμάτωση των αξιών, ιδεών και στόχων που όλοι μαζί θα θέσουμε.

Σε αυτή την προσπάθεια σε καλούμε να είσαι μαζί μας

Στο νέο ξεκίνημα

σε καλούμε να στηρίξεις την παράταξη της

ΔΑΚΕ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ

Είμαστε σίγουροι πως θα τα καταφέρουμε

Με πίστη στις δυνάμεις μας

Με όρεξη για δουλειά

Με όραμα για το ΓΕΩΤΕΕ

Και κυρίως

Με την ψήφο σας

Είμαστε σίγουροι πως στις 10 Απριλίου

Η ΔΑΚΕ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ

Θα ξανακερδίσει την Εμπιστοσύνη σας

Με Τιμή

ΔΑΚΕ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ

Π. Ψωμιάδης:Όσοι με κατηγορούν επειδή μείωσα το πρόστιμο σ’ έναν ετοιμοθάνατο, μάλλον πιστεύουν ότι καλώς παίρνουν το σπίτι του κοσμάκη για 1.000 ευρώ

Καταδικάστηκε το ανθρώπινο πρόσωπο που πρέπει να δείχνει το κράτος απέναντι στους πολίτες. Όμως δεν φοβόμαστε. Χάσαμε μία μάχη, αλλά θα κερδίσουμε τον πόλεμο με τους συκοφάντες.

Οι γνωστοί άγνωστοι κατάφεραν να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα γι’ αυτό με δημοσιεύματα σε μερίδα του Τύπου που προδίκαζαν την έκβαση της δίκης.

Ακόμη και σήμερα, καλυμμένοι πίσω από την ανωνυμία του ίντερνετ, με ύβρεις και χτυπήματα κάτω από τη μέση επιχειρούν να επιβάλλουν την έκπτωσή μου με μία ξεκάθαρα πολιτική δίωξη.

Ο λαός της Κεντρικής Μακεδονίας τους καταδίκασε μόλις πριν από πέντε μήνες. Όμως αυτοί συνεχίζουν.

Η επιδίωξη είναι προφανής: να ακυρώσουν τη λαϊκή ψήφο, να περιφρονήσουν τη λαϊκή ετυμηγορία, ποινικοποιώντας συστηματικά την διοίκηση.

Σε ό,τι με αφορά, ποτέ δεν έκρυψα την υπογραφή μου, δεν χρηματίστηκα, δεν χαρίστηκα, δεν δίστασα να συγκρουστώ ανοιχτά γι’ αυτά που πιστεύω. Μείωσα το πρόστιμο για παραβάσεις που αφορούσαν 1.300 λίτρα νοθευμένου πετρελαίου κίνησης συνολικής αξίας περίπου 1.000 ευρώ! Ούτε υποβρύχια που γέρνουν παρήγγειλα, ούτε μιζοφόρες συμβάσεις για τηλεπικοινωνιακό υλικό υπέγραψα, ούτε off shore εταιρίες έχω, ούτε δημόσια χρήματα καταχράστηκα, ούτε δημόσια περιουσία ξεπούλησα, ούτε πρόστιμα επωνύμων μείωσα χίλιες φορές, ούτε συμμετείχα στο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, ούτε το μνημόνιο υπέγραψα.

Και σ’ αυτή την περίπτωση, έπραξα ό,τι μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου.

Όπως δέχτηκε το δικαστήριο, ακολούθησα τη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της Νομαρχίας, δεν είχα δόλο να βλάψω κανέναν ούτε έβλαψα.

Ενήργησα ανθρώπινα και στα πλαίσια του νόμου βοηθώντας έναν άγνωστο σε μένα καρκινοπαθή που χαροπάλευε και τελικά, δυστυχώς, απεβίωσε. Για ένα μαγαζί που έκλεισε υπό το βάρος της ανίατης ασθένειας.

Αν οι υπάλληλοι οφείλουν να ενεργούν κατά το γράμμα του νόμου, εμείς οι πολιτικοί –οι εκλεγμένοι από το λαό- έχουμε υποχρέωση να τηρούμε το πνεύμα του νόμου.

Αυτό έκανα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.

Θα τιμωρούμε τους παραβάτες, αλλά δεν θα εξοντώνουμε τους συμπολίτες μας.
Όσοι μας κατηγορούν επειδή μειώσαμε το πρόστιμο σ’ έναν ετοιμοθάνατο, ας το πούνε ξεκάθαρα στο λαό. Ας πουν στον κοσμάκη που του παίρνουν το σπίτι γιατί χρωστά 1.000 ευρώ ότι «καλά του κάνουν».

Θέλω, επίσης, να στείλω ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες.

Θα συνεχίσω να μιλώ για τη Μακεδονία, για την Ελλάδα, για την ειρήνη.

Η δική μου κόκκινη γραμμή στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων καθορίστηκε από την ιστορική αλήθεια, το δάκρυ του Κωνσταντίνου Καραμανλή και την πατριωτική στάση του Ανδρέα Παπανδρέου και παραμένει σταθερή εδώ και είκοσι χρόνια: η Μακεδονία δεν πωλείται!

Τέλος, έχω εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη. Για το λόγο αυτό προσφεύγω στο Ανώτατο δικαστήριο της χώρας, πιστεύοντας και ζητώντας τη δικαίωσή μου.

Δεν έχουν αλλάξει τα σχέδια του Κ. Καραμανλή

Δεν έχουν αλλάξει τα σχέδια του Κώστα Καραμανλή σχετικά με την δημόσια τοποθέτησή του για τα πεπραγμένα της πρωθυπουργικής θητείας του.

Παρά τις φήμες για πρόθεσή του να μιλήσει το προσεχές διάστημα, μετά και από συνεννόηση με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά, για θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση της οικονομίας τότε και σήμερα, σύμφωνα με απολύτως εξακριβωμένες πληροφορίες του star.gr δεν υπάρχει η παραμικρή αλλαγή στα σχέδιά του πρώην πρωθυπουργού.

Ο κ. Καραμανλής εξακολουθεί να προσέρχεται στο πολιτικό του γραφείο και να ανταλλάσσει απόψεις με βουλευτές και στελέχη της ΝΔ για τη γενικότερη κατάσταση της χώρας, αλλά το προσεχές διάστημα τουλάχιστον δεν πρόκειται να υπάρξει δημόσια τοποθέτησή του. Δηλαδή, θα μιλήσει σε χρόνο που θα επιλέξει ο ίδιος, εάν και εφόσον το κρίνει σκόπιμο.

Τις προθέσεις του άλλωστε έχει καταστήσει σαφείς ο πρώην πρωθυπουργός εδώ και αρκετούς μήνες και έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι ακριβώς ίδια είναι η άποψή του και σήμερα.

Ο κ. Καραμανλής δεν κρύβει μάλιστα την έκπληξή του, μιλώντας σε άτομα του στενού του περιβάλλοντος, για τα όσα κατά καιρούς κυκλοφορούν, περί επικείμενης παρέμβασής του.

ΠΗΓΗ http://www.star.gr/politics/86980/


http://citizengr.wordpress.com/2011/04/06/6349/

Αναδιάρθρωση χρέους: Τα συχνότερα ερωτήματα και οι απαντήσεις τους

ΛΑΣΠΗ, ΛΑΣΠΗ, ΛΑΣΠΗ, ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ

ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΤΟΣΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚΙΚΟ-ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ-ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.

ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.

ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ;

ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚΙΚΟ-ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ-ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΕΤΟΧΟΥ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΝΕ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ -ΚΑΛΟ- ΚΑΙ -ΥΠΑΚΟΥΟ- ΠΑΙΔΙ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ-ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟΥ-ΜΙΝΤΙΑΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕ ΒΕΤΟ ΣΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΑ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ;

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΑΠΕΜΠΟΛΕΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.

ΜΑΣΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΤΩΝ ΧΑΛΚΕΙΩΝ ΤΩΝ ΟΚΤΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ.

Η ΛΑΣΠΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ-ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟΥ-ΜΙΝΤΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ.

ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ, ΤΗ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ ΤΡΙΧΙΑ;

ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ!

ΙΣΩΣ ΠΟΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΣΗ ΛΑΣΠΗ ΟΣΟ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ;

ΛΑΜΠΗΣ Π.

3η γιορτή Patria... με εθνοπάθεια

140311-3giortiΣας παρουσιάζουμε ολοκληρωμένο το πρόγραμμα της τρίτης γιορτής του περιοδικού Patria, που θα λάβει χώρα στις 10 Απριλίου.
Μετά από ένα έτος όπου είδαμε να πλήττονται βασικοί πυλώνες της εθνικής μας υπόστασης, όπως η έννοια της ιθαγένειας αλλά και να γίνεται προσπάθεια ποινικοποίησης όσων αντιδρούν στην μετανάστευση. Μετά από ένα έτος όπου η εθνική κυριαρχία της χώρας και επίσημα μειώθηκε ενώ τα εθνικά θέματα βαίνουν σε ολοκληρωτικό ξεπούλημα.

Μετά από ένα έτος όπου κοινωνικοί θεσμοί, ο Πολιτισμός, η Ιστορία αλλά και η ίδια η Ελευθερία μας αποδομούνται. Προβάλλει καίρια η ανάγκη της απάντησής μας μέσω της διαμόρφωσης του πολιτικού και κοινωνικού λόγου του πατριωτικού κινήματος αλλά και της προβολής της δικής μας άποψης για τον πολιτισμό και την ίδια την ζωή.

Στις 10 Απριλίου το Patria θα διοργανώσει στον πολυχώρο Χρώμα (Καραγεώργη Σερβίας και Λέκκα 8 Σύνταγμα) μία γιορτή γεμάτη από ελληνικό χρώμα και αμφισβήτηση εθνική του πολιτικώς ορθού. Μία εκδήλωση με συζητήσεις, παρουσιάσεις, προβολές, εργαστήρια, εκθέσεις και μουσική. Μία γιορτή με εθνοπάθεια γι' αυτούς που επιμένουν ελληνικά.

ισόγειο
Υποδοχή, πληροφορίες και λειτουργία cafe, bar και εστιατορίου με μπουφέ 7 ευρώ καθ' όλη την διάρκεια της εκδηλώσεως.

1ος όροφος

12:00-13:00 Η ΟΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
συντονιστής Γιώργος Πισσαλίδης (δημοσιογράφος)
συμμετέχουν: Γιάννης Χριστόπουλος (λυρικός καλλιτέχνης), Νίκος Βασιλείου (Μαέστρος)

13:00 - 14:00 ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
συντονιστής: Δημήτρης Παπαγεωργίου (εκδότης Patria), Κώστας Χατζής (υποψήφιος πρόεδρος ΟΝΝΕΔ, Έφη Σέλλιου (μέλος Δ.Σ. Ομόνοιας), Γιάννης Παναγιωτακόπουλος (πρόεδρος ΝΕ.Ο.Σ.), Ηλίας Σπύρου (π. πρόεδρος Δράσις - ΚΕΣ)

14:00-16:00 ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ: ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

16:00-17:30: ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ BLOGGERS & ΧΤΙΣΙΜΟ ΔΟΜΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εκπρόσωποι από γνωστά ιστολόγια . Workshop video editing

17:30-18:30: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΦΑΝΟΥΛΛΑΣ ΑΡΓΥΡΟΥ:Η ΔΙΖΩΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 1955-2011
και συζήτηση «Οι προκλήσεις της νεοθωμανικής πολιτικής της Τουρκίας»: συντονιστής: Πάρις Στυλιανίδης (εκδόσεις Αδράστεια). συμμετέχουν: Φανούλλα Αργυρού (συγγραφέας), Γιάννης Κουριαννίδης (περιοδικό Ενδοχώρα), Σταύρος Καρκαλέτσης (ιστορικός συγγραφέας)


το φυλλάδιο της 3ης γιορτής




2ος όρoφος

12:00 -13:30: ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
Ο Σύλλογος ιστορικών μελετών "Κορύβαντες" παρουσιάζει τις δραστηριότητες και τους σκοπούς του. Τα μέλη της Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας παρουσιάζουν την ομάδα "Έλληνες Κένταυροι" και την έφιππη τοξοβολία στην χώρα μας.
Προβολή βίντεο, ζωντανές επιδείξεις, Παρουσίαση εκθεμάτων εξοπλισμού

13:30 - 14:00: Η ΔΡΑΧΜΗ ΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΝΟΜΙΣΜΑ
Ο Ηλίας Πολατίδης (βουλευτής Σερρών) παρουσιάζει μια εναλλακτική λύση για την επιβίωση σε καιρούς κρίσης

14:00 - 16:00: ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ: ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

16:30 - 17.30: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ: Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ;

συντονιστής: Δημήτρης Ζαφειρόπουλος (εκδότης "ΕΚ")
συμμετέχουν: Χρίστος Χαρίτος (μέλος Κ.Ε. ΛΑΟΣ), Νίκος Χιδίρογλου (δημοσιογράφος), Πολύδωρος Δάκογλου (εκδότης εφημερίδας "Ενημέρωση"), Τάσος Δημητρακόπουλος (δικηγόρος)

17:30 -18:30: ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
συντονιστής: Νίκος Χιδίρογλου (δημοσιογράφος):
συμμετέχουν: Γιάννης Ζωγράφος (δικηγόρος), Ευάγγελος Χανιώτης (συγγραφέας), Ηλίας Ρεβιάδης Τούμπας (θεολόγος - μουσικολόγος)

18:30-19:30: 1821 Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΜΙΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Χρίστου Γούδη και της Μαρίας Καλλινάκη
Οπτικοακουστικό και μουσικό δρώμενο.

19:30-20:30: ΚΕΡΑΤΕΑ, ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ, ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ: Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
συντονιστής: Σκιπίων Αποστολάκης (μέλος συν. επιτροπής κατά των ΧΥΤΑ) συμμετέχουν: Μάκης Βορίδης (βουλευτής Αττικής), Χριστίνα Σιδέρη (τομεάρχης Β5 ΝΔ), Σπύρος Γιαννάτος (εκπρόσωπος κατοίκων Αγ. Παντελεήμονα), Σεμπαϊδήν Καραχοτζα (εκδότης Natpress),

20:30-21:30: ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
συντονιστής: Δημήτρης Παπαγεωργίου.
συμμετέχουν: Θάνος Πλεύρης (βουλευτής Αθηνών), Γιάννης Ανδριόπουλος (δικηγόρος), Γιάννης Κολοβός (συγγραφέας), Γιάννης Κωτούλας (ερευνητής), Κωνσταντίνος Ρωμανός (καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου), Παναγιώτης Δούμας (μέλος του Δ.Σ. της ΟΕΣΑ [Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Αττικής])

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Ελλήνων που ξεχώρισαν για την προσφορά τους στην Πατρίδα

LIVE
μία μουσική περιπλάνηση στην εναλλακτική πατριωτική σκηνή από την Ιταλία της δεκαετίας του ‘70 στην συγχρονη πατριωτική ελληνική hip-hop σκηνή

στον πρώτο όροφο θα λειτουργεί βιβλιοπωλείο και θα υπάρχει μόνιμη έκθεση παραδοσιακών προϊόντων της ελληνικής γης. Επίσης έκθεση φωτογραφίας με συγκλονιστικές εικόνες για την εγκατάλειψη της ιστορικής κληρονομιάς της πατρίδας μας

Κυριακή 10 Απριλίου έναρξη 11.00 π.μ.
Πολυχώρος "Χρώμα" (Καραγεώργη Σερβίας και Λέκκα 8 Σύνταγμα)

Νέα Δημοκρατία: Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

Με ένα ΠΑΣΟΚ σε διάλυση. Αλληλοσπαρασσόμενο. Με μια κοινωνία στα κάγκελα του ψυχιατρείου. Η Νέα Δημοκρατία εξακολουθεί να υστερεί στην Κοινωνία.

Οι αιτίες δεν είναι πολλές.

Εξακολουθεί να πληρώνει την κυβέρνηση (;;;) Καραμανλή. Την λογική των ασκεριών και των Μπέηδων.

Ποτέ δεν πίστεψα τις αναλύσεις των δημοσκοπήσεων.

Πιστεύω μόνο τους αριθμούς.

Και είναι αμείλικτοι.

Αν η Νέα Δημοκρατία είχε κυβερνήσει από το 2004 ως το 2009, σήμερα, ακόμα και ο Σάκης ο Υδραυλικός (κολλητός και φίλος, για μην παρεξηγηθούν κάποιοι) να ήταν Πρόεδρος, θα έκανε party στις δημοσκοπήσεις.

Αυτό λοιπόν το άγος της διακυβέρνησης όχι με το Σαμαρά, αλλά με τον Χριστό νεοσύλλεκτο στην Αυλώνα δεν ξεπλένεται.

Και ότι δεν ξεπλένεται στα χωριά το κάνουν κουρελού για τα σκιάχτρα στ΄αμπέλι.

Ακόμα και σήμερα lovely new faces, κάνουν τα κονέ τους ως αυτό-προτεινόμενοι νέοι υποψήφιοι με τον οποιοδήποτε τους πουλά ή (ακόμη χειρότερο) νομίζουν οι ίδιοι ότι κουβαλά από πίσω του ψήφους με τις χιλιάδες.

Αντί να πίνουν λοιπόν καφέδες στο da capo, αν θέλουν να δουν τον πραγματικό κόσμο, τον κόσμο της εργασίας και της προσφοράς, ας πάρουν παπουτσάκια sportex, ελαφρά, και σβέλτα και να περπατήσουν.

Αν λοιπόν έχουν κάτι να πουν κάτι το ουσιαστικό στον κοσμάκη, ας βγούν στην γύρα.

Όπως κάνει κι ο Πρόεδρος.

Μόνο έτσι θα καταλάβουν τι γίνεται.

Άσε που κάνει και καλό στην καρδιά.

Την γυμνάζει...

http://logia-starata.blogspot.com/2011/04/blog-post_3295.html

Ασυμφωνία στο ΕΚ σχετικά με την πυρηνική ασφάλεια της ΕΕ. Η θέση του ΕΛΚ υπέρ της ενίσχυσης της πυρηνικής ασφάλειας

Καθ.Ι.Α.Τσουκαλάς
Ευρωβουλευτής ΝΔ

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δεν κατέληξε σε ψήφισμα σχετικά με τα διδάγματα που πρέπει να αντληθούν από το πυρηνικό ατύχημα στην Ιαπωνία, για την πυρηνική ασφάλεια στην Ευρώπη

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, λαμβάνοντας υπόψη το σοβαρότατο πυρηνικό ατύχημα στην Ιαπωνία και την αυξανόμενη ανησυχία των Ευρωπαίων πολιτών για την ασφάλεια των 146 πυρηνικών αντιδραστήρων που λειτουργούν στο έδαφος της ΕΕ, προσπάθησε να καταλήξει στην υιοθέτηση κοινού ψηφίσματος για την πυρηνική ασφάλεια στην Ευρώπη.

Το κείμενο που κατατέθηκε με τη συναίνεση όλων των πολιτικών ομάδων και το οποίο υποστήριξε ένθερμα το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, ξεκινούσε από τη βάση ότι τα πυρηνικά ατυχήματα δεν περιορίζονται μέσα σε εθνικά σύνορα κι ότι προϋπόθεση για την πυρηνική ασφάλεια αποτελεί η στενή συνεργασία και ο συντονισμός της ΕΕ με τα γειτονικά της κράτη, προκειμένου να ενισχυθεί η πυρηνική ασφάλεια και να εξασφαλισθεί η επιτυχής αντιμετώπιση οποιουδήποτε πυρηνικού ατυχήματος.

Αν και το τελικό κείμενο υπερψηφίσθηκε από το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, οι άλλες πολιτικές ομάδες του Κοινοβουλίου, το απέρριψαν, εμμένοντας σε δικές τους εναλλακτικές προτάσεις, με αποτέλεσμα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να εμφανιστεί χωρίς κοινή θέση για ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Μετά το πέρας της ψηφοφορίας, η πολιτική ομάδα της ΝΔ δήλωσε σχετικά:

«Οφείλουμε να εκφράσουμε την αλληλεγγύη μας προς τον Ιαπωνικό λαό που δοκιμάζεται σκληρά από μια πρωτοφανή φυσική καταστροφή αλλά και από τις ανθρωπογενείς επιπτώσεις του πυρηνικού ατυχήματος στη Φουκουσίμα. Σε λίγες μέρες συμπληρώνονται 25 χρόνια από την πυρηνική τραγωδία του Τσερνομπίλ και φαίνεται ότι ο κίνδυνος μιας νέας πυρηνικής καταστροφής δεν έχει αποσοβηθεί. Ας ελπίσουμε ότι οι προσπάθειες που γίνονται για την αντιμετώπιση του εν εξελίξει ατυχήματος θα έχουν θετική έκβαση κι ας εργαστούμε σκληρά για να επιδιώξουμε ότι κάτι τέτοιο δεν θα ξανασυμβεί, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά οπουδήποτε στον κόσμο.

Από τη συζήτηση που διεξάγεται για την πυρηνική ασφάλεια στην Ευρώπη προκύπτουν κάποια δεδομένα σχετικά με τη χρήση πυρηνικής ενέργειας που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε. Πρώτον, η ΕΕ αντιλαμβάνεται ότι μέχρι να αναπτυχθούν οι εναλλακτικές μορφές παραγωγής ενέργειας η χρήση των πυρηνικών αντιδραστήρων φαίνεται να είναι απαραίτητη μέχρι το έτος 2050. Οι κανόνες για την ασφάλεια λειτουργίας των πυρηνικών εργοστασίων οφείλουν να καταστούν πλέον αυστηροί και η πιστοποίηση λειτουργίας τους θα έπρεπε να ανατεθεί σε διεθνείς οργανισμούς μάλλον παρά σε εταιρίες ή σε εθνικές αρχές. Είναι φανερό ότι μέχρι να καταστούν οι τεχνολογίες εναλλακτικών μορφών παραγωγής ενέργειας αποτελεσματικές, η χρήση της πυρηνικής ενέργειας πρέπει να γίνεται με ασφάλεια, σωφροσύνη και έλεγχο.

Δυστυχώς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σήμερα δεν κατόρθωσε να φτάσει σε μια κοινή θέση για την πυρηνική ασφάλεια κι αυτό πρέπει να μας προβληματίσει. Σε τέτοια ζωτικά θέματα για το μέλλον των λαών της Ευρώπης δεν χωρούν τακτικισμοί και ιδεοληψίες. Πρέπει όλοι να είμαστε ψύχραιμοι και σοβαροί και να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν».

Το κοινό ψήφισμα απηχεί τις βασικές θέσεις του ΕΛΚ και καλούσε, μεταξύ άλλων, για:

  • όσο το δυνατόν πιο υψηλά ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα πυρηνικής ασφάλειας,
  • άμεση και υποχρεωτική διενέργεια προσομοιώσεων ακραίων καταστάσεων (stress tests) σε όλες τις υπάρχουσες και σχεδιαζόμενες πυρηνικές εγκαταστάσεις, από ανεξάρτητους φορείς και υπό την εποπτεία της ΕΕ,
  • προτεραιότητα ελέγχων σε εκείνα τα πυρηνικά εργοστάσια που είναι «εγγενώς» πιο επικίνδυνα λόγω, παραδείγματος χάριν, της γεωγραφικής θέσης τους (π.χ. σεισμογενής περιοχή), ενώ τυχόν αρνητικά αποτελέσματα θα οδηγούν σε άμεση λήψη μέτρων και ενδεχόμενη παύση λειτουργίας των σταθμών.
  • πρόβλεψη για καθολική απαγόρευση κατασκευής πυρηνικών εργοστασίων σε περιοχές υψηλής σεισμικότητας και μεγάλου κινδύνου πλημμύρας στην ΕΕ, αλλά και σε γειτονικά κράτη, τα οποία θα πρέπει να συμμορφώνονται προς τα διεθνή πρότυπα πυρηνικής ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Ειδική αναφορά γινόταν για την περίπτωση της Τουρκίας.
  • μορατόριουμ στην ανάπτυξη και σχεδίαση νέων πυρηνικών αντιδραστήρων μέχρις ότου ολοκληρωθούν οι έκτακτοι έλεγχοι,
  • επανεξέταση των διεθνών συνθηκών για την πυρηνική ενέργεια (πχ Συνθήκη Ευρατόμ του 1975), προσαρμογή τους στην σημερινή πραγματικότητα και διεθνείς πολιτικές πρωτοβουλίες της ΕΕ για το θέμα της ασφάλειας των πυρηνικών,
  • την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των αρμοδιοτήτων και την ανεξαρτησία των ρυθμιστικών αρχών στην Ευρώπη,
  • άμεσο ορισμό καθολικών μέγιστων επιτρεπτών επιπέδων ραδιενεργού μόλυνσης των τροφίμων στην ΕΕ σε περίπτωση πυρηνικού ατυχήματος,
  • ανοικτό και δημόσιο διάλογο για την πυρηνική ενέργεια σε όλα τα κράτη μέλη, αλλά και αύξηση της ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης σχετικά με τις συνέπειες της πυρηνικής ενέργειας

Κακλαμάνης: Η Θράκη και το Αιγαίο δεν μπορούν να τύχουν υπεράσπισης από μία χώρα που είναι υπό κατάρρευση.

Η Θράκη όμως και το Αιγαίο δεν μπορούν να τύχουν υπεράσπισης από μία χώρα που είναι υπό κατάρρευση.
Δείτε τι δήλωσε χθες ο κ. Κακλαμάνης.


 Kαταλαβαίνετε ότι μία κατάρρευση της οικονομίας θα είναι κατάρρευση της χώρας. Και δεν είμαι καν εθνικιστής, όπως μου έλεγαν από την Αμερικανική Πρεσβεία στο CBS, ότι ηγούμαι των εθνικιστών του ΠΑΣΟΚ.
Η Θράκη όμως και το Αιγαίο δεν μπορούν να τύχουν υπεράσπισης από μία χώρα που είναι υπό κατάρρευση.
Θα σημαίνει εθνική τραγωδία, αν αντί να γίνεται αυτό που είπα «τρεις λαλούν και δύο χορεύουν», όλοι δεν καταλάβουμε και ομαδικά αλλά και ατομικά κυρίως την ευθύνη.

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/04/blog-post_8539.html

N. Νικολόπουλος:"Ο κ. Κουτρουμάνης τότε ως μέλος του ΤΕΑΠΟΚΑ, ψήφισε υπέρ της αγοράς του δομημένου ομολόγου."

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΡΙΖ΄
Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,..
Πρέπει να ακουστεί στο Κοινοβούλιο ότι ο νυν Αναπληρωτής Υπουργός Εργασίας ο κ. Κουτρουμάνης τότε ως μέλος του ΤΕΑΠΟΚΑ, ψήφισε υπέρ της αγοράς του δομημένου ομολόγου. Στη δε ένορκη κατάθεσή του είπε ότι ήταν μια ασφαλής τοποθέτηση και άρα, επωφελής. Αυτά είπε ο συνδικαλιστής και αυτός είναι ο σημερινός Αναπληρωτής Υπουργός Εργασίας, που με την ψήφο του θα ζητήσει την ενοχοποίηση των συναδέλφων του που έκαναν ό,τι κι αυτός.

Και ερωτώ: Ποιος συντόνισε τον κ. Κουτρουμάνη εκτός από τη συνείδησή του; Μήπως οι Υπουργοί της Νέας Δημοκρατίας;

Σωστά αγόρασε ο κ. Κουτρουμάνης κι αυτό δεν εμπόδισε τον κ. Παπανδρέου να τον κάνει Υφυπουργό και μετά την αποκάλυψη αυτή να τον προαγάγει και σε Υπουργό. Όμως, αλήθεια, γιατί για την ίδια απόφαση το ΠΑΣΟΚ ζητά την τιμωρία και όχι τον έπαινο όσων έκαναν το ίδιο με τους κ.κ. Παπακωνσταντίνου και Κουτρουμάνη;

Άρα, τι να υποθέσουμε; Είναι καλά ή κακά τα δομημένα ομόλογα; Είναι κακές οι επενδύσεις μόνο επί κυβερνήσεων Νέας Δημοκρατίας και καλές επί διακυβέρνησης ΠΑ.ΣΟ.Κ.; ..................................

08 Απριλίου 2011

Ποινική δίωξη, για ζημιά του Δημοσίου 1 δις, εναντίον του συνεργάτη του Αλογοσκούφη, Σαμέλη... ο Καραμανλής του φταίει και γι αυτό;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhssBRjCDhve1g2AYGLZgGPI7clTcjPUOcAYgd4X5WhWUWHiXCJ2Q397Ybbudu71xnygpdCSIYeIybFjGs9nc11AknyejJSWdjBleO7Kmtcel4GOd_vhWKAccFVvYmN9WeoYmRcnYh3gA/s400/%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%86%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82.jpgΩραία ο Καραμανλής δεν σε άφηνε να πάρεις μέτρα και να ''σώσεις την Ελλάδα"...
τα λαμόγια συνεργάτες κ Αλογοσκούφη, ο Καραμανλής σου τα επέβαλε;

Να θυμίσουμε πριν περάσουμε στη δίωξη του Σαμέλη, ότι το press-gr έχει καταγγείλει και το διευθυντή του γραφείου του Αλογοσκούφη, Η. Νικολαρόπουλο, ενώ ο Ζούγκλας έχει καταγγείλει επίσης έναν συνεργάτη του που φέσωσε έναν ταλαίπωρο τυπογράφο... Μιλάμε ότι μερικοί ήταν για πολλές μπάτσες...

Πριν διαβάσετε την είδηση για την κομπίνα Σαμέλη, που ζημίωσε το Κράτος 1 δις, με άγνωστο όφελος για τον ίδιο και το κύκλωμα, να σημειώσουμε επίσης ότι ο γιος Σαμέλης, που σαν δικηγόρος ενεπλάκη επίσης στην υπόθεση γιατί εμφανιζόταν ως δικηγόρος των οφειλετών (η υπόθεση τέθηκε γι αυτόν στο αρχείο), ήταν υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος του νέου αίματος και της δήθεν ελπίδας της παράταξης του Βασίλη του Κικίλια, ο οποίος παρά το ότι ενημερώθηκε για την εμπλοκή του νεαρού δικηγόρου επέμεινε και τον κατέβασε υποψήφιο (και μπορεί να μην υπάρχει οικογενειακή ευθύνη αλλά εγώ κρίνω από μένα που ποτέ δεν απασχόλησα κανέναν τόσο εγώ όσο και όλη μου η οικογένεια... μάλλον επειδή δεν ανακατεύτηκα με τα πίτουρα)... κατά τ' άλλα αυτοί είναι οι καθαροί και ο Ρουσόπουλος ή ο Βουλγαράκης είναι οι βρώμικοι και τα βαρίδια...

Διαβάστε τώρα και την είδηση:

Ποινική δίωξη ασκήθηκε σε βάρος του πρώην γενικού επιθεωρητή του Υπουργείου Οικονομικών, Βασίλη Σαμέλη, τον οποίο τον διόρισε ο ίδιος ο Αλογοσκούφης παρακάμπτοντας ιεραρχικά ανώτερους με περισσότερες γνώσεις.

Η δίωξη αφορά το κακούργημα της ηθικής αυτουργίας σε ψευδή βεβαίωση εις βάρος της περιουσίας του Δημοσίου και των ΟΤΑ.

Το φρούτο του Αλογοσκούφη φέρεται ως ο εγκέφαλος του κυκλώματος διεφθαρμένων επιθεωρητών του ΥΠΟΙΚ που διενεργούσαν παράνομους επανέλεγχους σε Δήμους και Κοινότητες, αλλά και σε επιχειρήσεις… σβήνοντας πρόστιμα-«μαμούθ».

Στον φίλο και έμπιστο του Αλογοσκούφη, Σαμέλη, επιβλήθηκε και ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα... για να φανταστείτε για τι περίπτωση μιλάμε...

Μαζί του διώκονται επιπλέον 13 ακόμα ανώτατα (πρώην και νυν) στελέχη του Υπουργείου καθώς και εφοριακοί υπάλληλοι οι οποίοι κατηγορούνται για ψευδή βεβαίωση εις βάρος της περιουσίας του Δημοσίου και των ΟΤΑ.

Από την πολύμηνη προκαταρκτική εξέταση την οποία πραγματοποίησαν έμπειροι εισαγγελικοί λειτουργοί, προέκυψε ότι από τους παράνομους επανελέγχους που επέβαλε ο φίλος του Αλογοσκούφη, Σαμέλης, το ελληνικό Δημόσιο ζημιώθηκε κατά ένα δις ευρώ!

Ο τρόπος δράσης των επίορκων υπαλλήλων ήταν πολύ απλός.

Μετά τον τακτικό, αρχικό, έλεγχο τον οποίο διενεργούσαν οι ελεγκτές της αρμόδιας υπηρεσίας σε δήμους ή επιχειρήσεις και τον καταλογισμό προστίμων που έφθανε από χιλιάδες μέχρι και εκατομμύρια ευρώ ο εκάστοτε ελεγχόμενος αντί να προσφεύγει στα αρμόδια φορολογικά δικαστήρια έκανε αίτηση επανελέγχου στο εν λόγω «κύκλωμα».

Στη συνέχεια, κατόπιν εντολής του κ. Γενικού και έμπιστου του κ. Αλογοσκούφη, συγκεκριμένοι, επίορκοι, οικονομικοί επιθεωρητές πραγματοποιούσαν τους επανελέγχους-μαϊμού ΚΑΙ «έσβηναν» τις φορολογικές παραβάσεις και τα καταλογισθέντα πρόστιμα.

Αρνούνται τις κατηγορίες

Στα υπομνήματά τους οι περισσότεροι εκ των κατηγορουμένων υπεραμύνθηκαν της «νομιμότητας» των επανελέγχων αρνούμενοι τις κατηγορίες. Υπήρξαν όμως και καταθέσεις οι οποίες επέρριψαν ευθύνες στον «κ. Γενικό» τον οποίο κατονόμασαν ως τον άνθρωπο που κινούσε τα νήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κύκλωμα των «επίορκων» επιθεωρητών άρχισε να ελέγχεται ύστερα από ανώνυμες επιστολές οι οποίες έφθασαν στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι αρκετοί εκ των κατηγορουμένων εξακολουθούσαν μέχρι σήμερα να προσφέρουν τις… υπηρεσίες τους στο υπουργείο Οικονομικών χωρίς να έχουν ελεγχθεί ούτε πειθαρχικά!

Η δικογραφία αναμένεται να διαβιβασθεί τη Δευτέρα σε τακτικό ανακριτή ο οποίος θα αρχίσει να καλεί τους κατηγορούμενος σε απολογία.

Αυτόι ήταν οι φίλοι του κ. Αλογοσκούφη στο Υπουργείο που στοίχησαν 1 δις
(όχι ότι θα εισπράττονταν τα πρόστιμα από Δήμους πχ. αλλά λέμε τώρα)

ΥΓ. Τι σου είναι όμως ο Θεός ρε παιδιά... δεν πρόλαβε να πει τις παπαριές του ο Αλογοσκούφης και να τα φορτώσει στον Καραμανλή που έχει αποφασίσει να μην μιλήσει μέχρι ο κόσμος να καταλάβει τι παίχτηκε... και ήρθε η απόλυτη ξεφτίλα της δίωξης του διορισμένου συνεργάτη του...

Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε Ευαγγελάτε;

Μπορεί κανείς να καταλάβει τι γλώσσα είναι αυτά που γράφει το newsit;
Έχει σελίδα στ΄αλβανικά ο γελοίος!!!!



Ψωμιάδης + Καμένος πριν λίγο... πολιτική δίωξη και πλήρη στήριξη

Ξανάνοιξε το PLAISΙO στη Στουρνάρη

Ξανάνοιξε το ΠΛΑΙΣΙΟ στη Στουρνάρη, δυόμιση χρόνια σχεδόν μετά το κάψιμό του τον Δεκέμβρη του 2008. Το νέο κατάστημα κόστισε 2 εκ ευρώ!!

Με μπράβους εμφανίστηκε ο Πάγκαλος στην Ελευσίνα... γλύτωσε τα γιαούρτια, δεν γλίτωσε τη γιούχα όμως (βίντεο)

Προσέξτε στην αρχή του βίντεο τους μπράβους-ασφαλίτες που κυκλοφορούν ανάμεσα στους διαδηλωτές και το σημείο απ όπου θα περάσει ο Πάγκαλος... όλοι κοντοκουρεμένοι, με κοστούμια, γυρνάνε και ρίχνουν κλεφτές ματιές στους διαδηλωτές, φοράνε μαύρο γυαλί κ.λπ... κάνουν μπάμ:

Προειδοποίηση Γιούνκερ προς Ελλάδα για το έλλειμμα

Προειδοποίηση για τον έλεγχο των δαπανών του ελληνικού δημοσίου απηύθυνε ο προεδρεύων του συμβουλίου υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.

Όπως μεταδίδει το Reuters, τα σχόλια του κ. Γιούνκερ υπογραμμίζουν τις ανησυχίες των ευρωπαίων εταίρων πως η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να σταματήσει τη διεύρυνση της διαφοράς μεταξύ δαπανών και εσόδων.

“Υπενθυμίσαμε στις ελληνικές αρχές πως είναι σημαντικό να επιμείνουν στους στόχους που έχουν τεθεί για τα επόμενα έτη,” ανέφερε ο επικεφαλής του συμβουλίου υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης.

Πηγή: www.capital.gr

Πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhQm1d7Wj3FwQzCRL7tXoFmo8cWOOO8gqU4OVOvgbPzT9k-uYlGSyUHXwO6zUvVqTtxkRTttAwiOImoc4iDbqGY955AKhip-oBLS8gHCr4Wro9KNkawhczINeQgmtULRBC25KwcdrEZA/s1600/psomiadhs.jpgΓια όσους δεν έχουν καταλάβει να επισημάνουμε ότι ο Ψωμιάδης μείωσε το πρόστιμο σε έναν άνθρωπο ο οποίος όταν τον επισκέφθηκε και του ζήτησε να του μειώσει το πρόστιμο (πέρα από τις τυπικές διαδικασίες ενστάσεις κλπ.) ήταν ήδη βαριά άρρωστος... και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που οδήγησε τον Ψωμιάδη στο να του μειώσει το πρόστιμο. Λίγο καιρό αργότερα ο εν λόγω βενζινοπώλης απεβίωσε από την ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε...

Αυτά για όσους δεν έχουν καταλάβει τι έγινε και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του

Ίδρυση υποκαταστήματος ΟΓΑ στη Δυτική Μακεδονία

Προς τους Υπουργούς:

Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

ΘΕΜΑ: Ίδρυση υποκαταστήματος ΟΓΑ στη Δυτική Μακεδονία

Σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους προβλέπεται η ίδρυση περιφερειακών υποκαταστημάτων του ΟΓΑ ανά διοικητική περιφέρεια της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό έχουν ιδρυθεί μέχρι σήμερα 7 υποκαταστήματα σε αντίστοιχες περιφέρειες.

Η Δυτική Μακεδονία δεν έχει υποκατάστημα του ΟΓΑ, αν και θα έπρεπε να βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα, διότι είναι γεωργοκτηνοτροφική περιοχή. Οι χιλιάδες συνταξιούχοι και ασφαλισμένοι ταλαιπωρούνται αφάνταστα, αφού δεν έχουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων τους και η επικοινωνία τους με τον οργανισμό πραγματοποιείται, με αξεπέραστες πολλές φορές δυσχέρειες, τηλεφωνικά ή ταχυδρομικά.

Σχετικό αίτημα έχει διαβιβάσει στον Αναπληρωτή Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Κουτρουμάνη ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας και Φυσικού Περιβάλλοντος Δ. Μακεδονίας κ. Πασχάλης Χαρούμενος με το υπ. αρ. 50/22-3-2011 έγγραφο του.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

  • Προτίθενται να προχωρήσουν στην ίδρυση υποκαταστήματος ΟΓΑ στη Δυτική Μακεδονία;
  • Κατανοούν την αναγκαιότητα ίδρυσης του, και αν ναι, γιατί μέχρι σήμερα δεν έχουν εφαρμοστεί οι νόμοι;

Αθήνα 07/04/2011

Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Ευστάθιος Κωνσταντινίδης
Γεώργιος Κασαπίδης
Μιχάλης Παπαδόπουλος

Απογοήτευση, οργή και ντροπή, προκαλεί στους πολίτες η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

Με συναισθήματα απογοήτευσης (51,6%), οργής (43,2%), αλλά και ντροπής (32,4%), αντιμετωπίζουν οι έλληνες πολίτες το παρόν και το μέλλον της χώρας, αποσύροντας ολοένα περισσότερο την εμπιστοσύνη τους από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Η απαισιοδοξία «χτυπάει κόκκινο» (84,6%) και η όποια ελπίδα περιορίζεται στον περίγυρο λιγότερων και από τους μισούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ (41,5% στο ΠΑΣΟΚ και 22,8% στο σύνολο). Αυτά είναι τα βασικά γενικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τη νέα έρευνα της εταιρείας MRB (Real news, 7/4/2011).

Η ΝΔ, αντιμέτωπη με μία αναμφισβήτητη γενική καχυποψία των πολιτών προς το πολιτικό σύστημα, αν και απόλυτα δικαιωμένη για τη στάση που έχει κρατήσει, είναι σαφές ότι οφείλει να προσπαθήσει ακόμα περισσότερο για να διευρύνει την εμπιστοσύνη των πολιτών. Εμπιστοσύνη, η οποία σε κάθε περίπτωση όμως είναι μεγαλύτερη σήμερα απ’ ότι πριν από ένα περίπου χρόνο - όταν ψηφιζόταν το μνημόνιο- σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ που καταρρέει (-21,8% στη συσπείρωση ψηφοφόρων). Τότε, η απόσταση στην πρόθεση ψήφου ανάμεσα στα δύο κόμματα ήταν 8,7%.

Σήμερα, είναι μόλις 1,8% (στις έρευνες της ίδιας εταιρείας), χωρίς να οφείλεται η διαφορά αυτή μόνο στην πτώση του ΠΑΣΟΚ. Οφείλεται και στην άνοδο της ΝΔ που είναι συγκριτικά μεγαλύτερη από κάθε άλλο κόμμα που φαίνεται να εισπράττει επίσης από την σταθερά πτωτική πορεία του ΠΑΣΟΚ.

Καλά ρε πάτε καλά εκεί στην Προεδρεία της Δημοκρατίας; ΑΣχολείστε με τον εκβιαστή;

Δεν πρέπει να πηγαίνουν καλά οι άνθρωποι εκεί στην Προεδρία της Δημοκρατίας...

Ήθελα να 'ξερα ποιος έβαλε τον Παπούλια να βγάλει διάψευση ολόκληρος Πρόεδρος επειδή ο εκβιαστής έγραψε μια μαλακία για να περάσει η ώρα και να τσιμπήσει κανένα λινκ σήμερα που δεν έχει ειδήσεις!!!

Μιλάμε για πολλά κιλά μαλάκες...