Η συνολική διάρκεια του ντοκιμαντέρ είναι 70 λεπτά, και έχει χωριστεί σε 8 μέρη.
10 Απριλίου 2011
Μεγάλη Ελλάδα: Έλληνες της Απούλια και της Καλαβρίας
Η συνολική διάρκεια του ντοκιμαντέρ είναι 70 λεπτά, και έχει χωριστεί σε 8 μέρη.
Οι Ισλανδοί αποφασίζουν να μην πληρώσουν χρέη του 2008
Το 2008 όταν το τραπεζικό σύστημα της Ισλανδίας κατέρρευσε μετά από μια περίοδο δυναμικής επέκτασης στην Ευρώπη, τόσο οι Ισλανδοί αλλά και περί τις 400.000 Βρετανοί και Ολλανδοί έχασαν σημαντικά κεφάλαια των καταθέσεών τους στην τράπεζα Ιcesave, θυγατρικής της ισλανδικής Landsbanki.
Οι κυβερνήσεις της Βρετανίας και της Ολλανδίας αποζημίωσαν για τις απώλειες τους πολίτες τους, απαιτώντας τα χρήματα από την ισλανδική κυβέρνηση. Πέρυσι, η σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση της Ισλανδίας, κατόπιν συνεννόησης με τις κυβερνήσεις των δύο χωρών, συμφώνησε σε ένα σχέδιο αποπληρωμής του χρέους ύψους 3,8 δισ. ευρώ, σχεδόν το 40% του ισλανδικού ΑΕΠ, το οποίο θα επιβάρυνε τον κάθε φορολογούμενο με 100 ευρώ το μήνα για τα επόμενα 14 χρόνια.
Η συμφωνία είχε εγκρίθεί οριακά από τη Βουλή, αλλά ο πρόεδρος Γκρίμσον αρνήθηκε να την επικυρώσει και παρέπεμψε το θέμα στους ψηφοφόρους, οι οποίοι απάντησαν για πρώτη φορά ότι δεν πληρώνουν σε ποσοστό 93%.
skai.gr
Αίγυπτος: Τους τελείωσε ο Μουμπάρακ... τους προέκυψε ο Στρατός
Δημοκρατία δεν πρόκειται να υπάρξει στον αιώνα τον άπαντα
Ευριπίδης Στυλιανίδης: Ό,τι κι αν κάναμε, είχαμε απέναντι συνδικάτα, ΠΑΣΟΚ και ΜΜΕ
Κύριε Στυλιανίδη, πολλοί εκφράζουν την άποψη ότι η ΝΔ θα έπρεπε να ασκεί πιο σκληρή αντιπολίτευση, κυρίως όσον αφορά τα επώδυνα μέτρα του μνημονίου. Αντ’ αυτού προετοιμάζεστε για το “Ζάππειο 2”. Τι καινούργιο θα προταθεί για την έξοδο από την κρίση που δεν ειπώθηκε στο “Ζάππειο 1”;
Η κυβέρνηση Παπανδρέου με το μνημόνιο κατέστησε ενυπόθηκο έναν εθνικό δανεισμό, που ήταν στον αέρα, υπονομεύοντας το μέλλον των επόμενων γενεών, αφού έβαλε ως εγγύηση τη μεγάλη ακίνητη περιουσία του δημοσίου.
Η κυβέρνηση, ενώ μπορούσε, δεν έκανε απολύτως τίποτε για να αποτρέψει αυτή την εξέλιξη. Ο πρωθυπουργός προχώρησε ενσυνείδητα σ’ αυτή την πολιτική, κατηγορώντας μάλιστα διεθνώς τους Έλληνες, όπως δήλωσε ο κ. Γιούνκερ, “ως διεφθαρμένο λαό”.
Η κυβέρνηση Παπανδρέου εκχώρησε την εθνική αρμοδιότητα διακυβέρνησης, που της εμπιστεύθηκε ο ελληνικός λαός, σε διεθνή οικονομικά διευθυντήρια, δεσμεύοντας τη χώρα πάνω σε αντιαναπτυξιακές και αντικοινωνικές πολιτικές.
Εμείς αντιδράσαμε, αντισταθήκαμε και ενημερώσαμε την κοινωνία με ειλικρίνεια και ευθύνη. Δεν περιοριζόμαστε όμως στην άρνηση. Δεν κλεινόμαστε στον λαϊκισμό. Ακόμη και σ’ αυτή τη δύσκολη ώρα προχωρούμε σε προτάσεις.
Το “Ζάππειο 2” επικαιροποιεί τις προτάσεις μας προσμετρώντας τις νέες δυσάρεστες εξελίξεις.
Γιατί η κυβέρνηση της ΝΔ, της οποίας υπήρξατε υπουργός, δεν προχώρησε στις διαρθρωτικές τομές; Ήταν τόσο μεγάλο το πολιτικό κόστος; Ή τελικά η χώρα λόγω των πολλών αγκυλώσεων και συντεχνιών χρειάζεται ξένους επιτηρητές;
Η κυβέρνηση της ΝΔ έκανε σημαντικά βήματα σε πολλούς τομείς που δεν πρέπει να υποτιμώνται. Έγιναν μέσα σε πέντε χρόνια αποκρατικοποιήσεις αξίας 9,5 δισ. ευρώ, όταν το ΠΑΣΟΚ σε ενάμιση χρόνο δεν έχει κάνει τίποτε, ακόμη και σε ώριμα έργα.
Προχώρησε στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Τα μεγάλα έργα υποδομών. Ενισχύθηκε η ρευστότητα στην αγορά. Αναπτύχθηκε η επενδυτική δραστηριότητα και μειώθηκε η ανεργία από 11,8% το 2004 σε 8%.
Ξεδιπλώθηκε μια πρωτόγνωρη εθνική στρατηγική ενεργειακής ασφάλειας με την πολιτική των αγωγών. Οργανώθηκε το άνοιγμα στην Κίνα και υπερασπιστήκαμε αποτελεσματικά σε όλες τους τις πτυχές τα εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα. Αναμφισβήτητα καθυστερήσαμε και διστάσαμε να αλλάξουμε ριζικά τη δημόσια διοίκηση, παρότι η προσπάθεια ξεκίνησε. Δεν μας φρέναρε το πολιτικό κόστος. Μας καθυστέρησαν προτεραιότητες της οικονομικής και εξωτερικής πολιτικής που έπρεπε να κλείσουν άμεσα. Δεν πρέπει να ξεχνούμε όμως ότι η Νέα Δημοκρατία σε κάθε γενναία μεταρρύθμιση που επιδίωξε είχε μοναδικό της σύμμαχο τη λογική, τον λαό και το χρέος της στις επόμενες γενιές και είχε μανιασμένα απέναντί της τα συνδικάτα, το ΠΑΣΟΚ και ένα παντελώς αρνητικό σύστημα ενημέρωσης.
Ο κ. Σαμαράς στην τελευταία του ομιλία στους προέδρους των ΝΟΔΕ υποσχέθηκε πως όταν θα γίνει πρωθυπουργός θα άρει τις αδικίες της σημερινής κυβέρνησης. Ποιες είναι αυτές; Και από πού θα βρεθούν τα χρήματα για να διορθωθούν αυτές;
Με την πολιτική της κυβέρνησης κλονίζεται σοβαρά το κοινωνικό κράτος. Κονιορτοποιούνται οι εργασιακές σχέσεις, χωρίς να απελευθερώνονται οι δημιουργικές δυνάμεις της αγοράς. Διαρρηγνύεται η κοινωνική συνοχή διαμορφώνοντας ένα εκρηκτικό περιβάλλον, που θα εμποδίσει την ανάπτυξη. Συντελείται η μεγαλύτερη και πιο άδικη ανακατανομή εισοδήματος μετά το χρηματιστήριο. Η κυβέρνηση, όταν είπε ότι θα φορολογήσει τις καταθέσεις και έδιωξε στο εξωτερικό 30 δισεκατομμύρια ευρώ πλουσίων Ελλήνων μειώνοντας τη ρευστότητα του τραπεζικού συστήματος κατά 15%, ουσιαστικά προστάτευσε τους οικονομικά ισχυρούς σε βάρος της ανάπτυξης της χώρας και των μεσαίων και φτωχών εισοδημάτων. Η αγορά στέγνωσε από ρευστότητα. Η ανεργία εκτινάχθηκε πάνω από 15%, 37.000 νέοι επιστήμονες ξενιτεύτηκαν και η αγοραστική δύναμη και το βιοτικό επίπεδο της μεσαίας και φτωχής οικογένειας καταρρακώθηκε.
Η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς έχουν δεσμευθεί να παλέψουν για ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη. Στόχος της πολιτικής μας είναι με έξυπνες κινήσεις -σας περιέγραψα μερικές- να αυξήσουμε το ΑΕΠ, να ενισχύσουμε τη ρευστότητα της αγοράς και να ξαναδώσουμε ελπίδα και ευκαιρία ανάκαμψης σε όλους αυτούς που σήμερα δοκιμάζονται.
Έτοιμοι για εκλογές
Κύριε Στυλιανίδη, πιστεύετε ότι θα γίνουν εκλογές, και αν ναι, πιστεύετε ότι η ΝΔ θα τις κερδίσει, με δεδομένο ότι στις δημοσκοπήσεις δεν έχει αυξήσει τα ποσοστά της;
Οι εκλογές στην παρούσα συγκυρία δεν συμφέρουν τον τόπο. Ωστόσο η κοινωνική αποδοκιμασία της κυβέρνησης και η σταδιακή μείωση της διεθνούς της αξιοπιστίας ανά πάσα στιγμή μπορούν να την κλονίσουν. Εμείς είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τη μάχη ενώπιον της κοινωνίας και να την κερδίσουμε. Αξιοποιούμε τον χρόνο της αντιπολίτευσης όμως για να προετοιμαστούμε σωστά και σε βάθος, ώστε η πολιτική μας να προσφέρει στους Έλληνες την πειστική εναλλακτική μιας αποτελεσματικής διακυβέρνησης.
Η "συμμαχία των προθύμων"
Ο κ. Σαμαράς πρόσφατα επιτέθηκε σε εξωθεσμικά κέντρα και στη λεγόμενη “συμμαχία των προθύμων” των Μπακογιάννη και Καρατζαφέρη καταγγέλλοντας σενάρια συγκυβέρνησης. Ποιοι βρίσκονται τελικά πίσω από αυτά και κυρίως τι θα κάνει η ΝΔ αν στις επόμενες εκλογές δεν υπάρξει αυτοδυναμία;
Η δική μας σταθερή αναφορά είναι οι Ελληνίδες και οι Έλληνες. Απ’ αυτούς αντλούμε τη δύναμή μας και σε αυτούς απευθύνεται η πολιτική μας. Εμείς δεν πρόκειται να συμπράξουμε με επιλογές και νοοτροπίες που εκχωρούν την πρωτοβουλία των κινήσεων σε διευθυντήρια εκτός Ελλάδος, ούτε να ανεχθούμε πολιτικές που προσβάλλουν τα μεσαία και φτωχά εισοδήματα, στεγνώνουν από ρευστότητα την ελληνική αγορά, υπονομεύουν την επιχειρηματικότητα και βουλιάζουν την οικονομία σε ύφεση. Όσοι έκαναν τέτοιες επιλογές και όσοι τυχοδιωκτικά τις στηρίζουν θα έχουν κοινή μοίρα. Η παράταξή μας και στο παρελθόν έδωσε τη μάχη εναντίον της φτώχειας και της μιζέριας και την κέρδισε. Αυτό θα πράξουμε και τώρα, προστατεύοντας την εθνική περηφάνια και την αξιοπρέπεια της Ελλάδος, κόντρα σ’ αυτούς που με τα λόγια ή τα έργα τους την πλήττουν.
Έντεκα προτάσεις για ανάπτυξη, ανάπτυξη, ανάπτυξη
Πώς πιστεύετε ότι θα επιτευχθεί ανάπτυξη, όταν ακόμα το κράτος βρίσκεται σε κατάσταση σηψαιμίας και δεν έχουν παταχθεί η διαφθορά, το γρηγορόσημο και η γραφειοκρατία;
Χρειάζονται τολμηρές και επιθετικές πολιτικές.
· Στοχευμένες αποκρατικοποιήσεις.
· Έξυπνη αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου.
· Κινητροδότηση των εξαγωγών, του τουρισμού και της ναυτιλίας.
· Μείωση των φορολογικών συντελεστών με στόχο την προσέλκυση των επενδύσεων.
· Μείωση του κράτους με μεταφορά υπηρεσιών στον ιδιωτικό τομέα.
· Πίεση στις τράπεζες που προστατεύονται από την εγγύηση του δημοσίου να ενισχύσουν τη ρευστότητα στην αγορά και όχι να τη στεγνώνουν.
· Κίνητρα για την προσέλκυση κεφαλαίων από το εξωτερικό.
· Σπάσιμο του κρατικού μονοπωλίου στην ανώτατη εκπαίδευση.
· Συνταγματικό φαστ τρακ για γενναίες θεσμικές και αναπτυξιακές μεταρρυθμίσεις.
· Απλούστευση, κωδικοποίηση και ψηφιοποίηση της νομοθεσίας.
· Ανάπτυξη των υπηρεσιών μιας στάσης στο δημόσιο και σύνδεση της αμοιβής με την παραγωγικότητα των δημοσίων υπαλλήλων.
Το κράτος πρέπει να εμπιστεύεται τους πολίτες του σε όλες τις οικονομικές ή άλλες συναλλαγές τους μαζί του. Να αδειοδοτεί αυτόματα επαγγελματικές ή επιχειρηματικές πρωτοβουλίες μετά από υπεύθυνη δήλωσή τους ότι έχουν τις προϋποθέσεις. Αν όμως μετά από δειγματοληπτικούς αντικειμενικούς ελέγχους προκύπτει ότι οι πολίτες παρανόμησαν, να υπάρχουν αυστηρές και παραδειγματικές τιμωρίες. Μόνο έτσι θα απελευθερωθούν δημιουργικές δυνάμεις της αγοράς, θα αναπτυχθεί ανταγωνιστικό περιβάλλον και θα εμπεδωθεί η συνείδηση δικαίου και νομιμότητας στην κοινωνία.
http://www.makthes.gr/news/politics/71895/
Δεύτερη γκάφα ολκής Καρχιμάκη! Μετά τον διορισμό του στο ΥΠΕΧΩΔΕ, περιφέρεται ως ρουσφετολόγος ιδιωτικών επενδύσεων…
Δηλαδή ο κ. Χρυσοχοΐδης είναι ανίκανος; Λέτε να είναι έμπνευση του πρωινού καφέ στο Μαξίμου; Τόσο έχουν ζαλιστεί! Και μετά επικαλούνται το Σύνταγμα, τους νόμους και τους θεσμούς. ...
Τελικά ο Μιχάλης Καρχιμάκης διέψευσε τους πάντες!
Κατόρθωσε σε ελάχιστο χρόνο να ξεπεράσει παρασάγγας και τον Ξυνίδη!
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΝΤ. ΒΛΑΚΕΙΑ Η ΔΟΛΟΣ;
ΤΟ ΔΝΤ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009 ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΗΤΑΝ ΗΔΗ 8% ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΡΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 12%.
ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΝΤ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009, ΕΓΡΑΦΕ:
ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΦΟΒΟΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΝΤ. Η ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΝΕΤ, ΕΙΠΕ:
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2009 ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΣΑΝ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΔΝΤ.
ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΣΤΟ ΕΞΤΡΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2011, ΔΗΛΩΣΕ:
ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2009 ΚΑΙ ΟΙ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΗΦΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΟΥΜΕ.
ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΣΕ ΓΑΛΛΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ MAΡΤΙΟΣ 2011, ΔΗΛΩΣΕ:
Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009 ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΝΤ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ DEBATE ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΒΡΙΟΥ 2009, ΕΙΠΕ:
ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΗΔΗ ΜΕ ΤΡΙΣΕ ΑΛΜΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΤΑ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΗΝ ΠΑΣΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΩΝΑΖΕ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΡΑ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΕ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ;
ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΓΕ ΓΙΑ ΤΙΤΑΝΙΚΟ;
ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΣΠΡΕΝΤΣ ΣΤΙΣ 130 ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΕ ΣΤΙΣ 1000;
ΓΙΑΤΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΕΚΑΝΕ ΑΔΥΝΑΤΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ;
Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΗ.
ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΤΟΙΜΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΔΝΤ.
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΤΟΝ ΕΠΕΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΔΟΛΟΥ ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΑΨΟΓΑ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΕΤΥΧΕ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΩΡΑ, ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.
ΛΑΜΠΗΣ Π.
Πληθωρισμός στα ύψη : 'Αλλη μια μεγάλη επιτυχία του ΠΑΣΟΚ !!!
Υ.Γ
7 νεκροί και τουλάχιστον 10 τραυματίες από τους πυροβολισμούς "τρελού" στην Ολλανδία
Ένας 25χρονος άνδρας άρχισε, το Σάβατο το μεσημέρι, να πυροβολεί γύρω του, μέσα σε εμπορικό κέντρο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 7 άτομα, μεταξύ αυτών και παιδιά, να τραυματιστούν βαριά 4 και άλλοι 6 τουλάχιστον ελαφρά. Στο τέλος ο 25χρονος αυτοκτόνησε.
8 νεκροί και 131 τραυματίες σε καραμπόλα 80 αυτοκινήτων στη Γερμανία
09 Απριλίου 2011
Πόθεν Έσχες ΓΑΠ το 1995
Οπως προκύπτει από τη δήλωση του Α. Παπανδρέου, οι καταθέσεις σε μετρητά ανέρχονται στα 162 εκατ. δραχμές, ενώ το συνολικό εισόδημα που δηλώθηκε φτάνει τα 30,8 εκατ. δραχμές. Επίσης, στην κυριότητα του πρωθυπουργικού ζεύγους, εκτός ενός αυτοκινήτου "Μερσεντές 2000", ανήκει...
διώροφη κατοικία ακάλυπτης έκτασης 3744 τ.μ., ενώ η συνολική έκταση των κτισμάτων είναι 532 τ. μ. και η οποία ανήκει στην κ. Δήμητρα Λιάνη - Παπανδρέου. Η παραπάνω οικία, όπως δηλώνεται, αγοράστηκε έναντι 170 εκατ. δραχμών συν 28,4 εκατ. δραχμές που αποτέλεσαν φόρους μεταβίβασης και συμβολαιογραφικά έξοδα, τα οποία προήλθαν: από εκποίηση διαμερίσματος (60 εκατ. δραχμές), από δωρεά του Α. Παπανδρέου προς τη σύζυγό του (40 εκατ. δραχμές), από έντοκο δάνειο 65 εκατ. δραχμών
και από άτοκα δάνεια ύψους 90 εκατ. δραχμών (δάνεια που μεταξύ άλλων δόθηκαν και από υπουργούς, όπως οι Κ. Παπούλιας, Γ. Κατσιφάρας και Α. Λιβάνης). Το συνολικό ποσό που προκύπτει είναι 246 εκατ. δραχμές, στο οποίο προφανώς περιλαμβάνονται και τα έξοδα για τις επισκευές του σπιτιού.
Πέμπτη 12 Γενάρη 1995
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Αστέριος Ζωγράφος (Δήμαρχος Πολυγύρου): «Πιστεύω ότι τα blog της Χαλκιδικής, όντως εξυπηρετούν την ελεύθερη διακίνηση ιδεών»
Λόγω της ενασχόλησής μου με τα κοινά, τα τελευταία χρόνια δέχτηκα πολλές επιθέσεις, βρισιές, συκοφαντίες από ανώνυμους χρήστες των blog, αλλά βέβαια όπως γνωρίζετε ποτέ δεν κινήθηκα νομικά απέναντί τους και ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να απαντήσω σε κάθε ένα από αυτούς.
Πιστεύοντας ότι blog της Χαλκιδικής, όντως εξυπηρετούν την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, την αντιπαραβολή απόψεων και την προβολή-ανάδειξη των θεμάτων και προβλημάτων της περιοχής μας, θυμίζω ότι είχα απαντήσει στις δεκάδες ερωτήσεις που επώνυμα ή ανώνυμα μου είχατε υποβάλλει πριν λίγους μήνες.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η αντιπαράθεση των απόψεων θα πρέπει να γίνεται επώνυμα έτσι ώστε ο καθένας να είναι υπεύθυνος για όσα πιστεύει και όσα γράφει. Με αυτό τον τρόπο θα αποφεύγονται οι αδιασταύρωτες και μη έγκυρες πληροφορίες, οι παρεκτροπές που έχουμε δει να σημειώνονται σε ορισμένες περιπτώσεις με ύβρεις και συκοφαντίες ακόμα και σε προσωπικό-οικογενειακό επίπεδο, διασφαλίζοντας παράλληλα τον πολιτικό πολιτισμό που πρέπει να υπάρχει μέσα στα blog και διευκολύνοντας έτσι και το έργο των διαχειριστών τους.
Με αυτή την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω όσα blog του νομού βοηθούν στο έργο του Δήμου με την ανάρτηση των θεμάτων και των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στην περιοχή μας, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη ανάδειξη και προβολή τους.
"Ντνέβνικ" (Σκοπιανή εφημερίδα): Τα κρυφά ονόματα των αγγελιοφόρων Σκοπίων-Αθήνας
Τα ονόματα που ρίχτηκαν στο μυστικό τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι Βόρεια Μακεδονία του Βαρδάρη και Άνω Μακεδονία.
Όπως ήταν αναμενόμενο, τα Σκόπια και η Αθήνα απέρριψαν τις πληροφορίες του ελληνικού Τύπου, δίδοντας την εξήγηση ότι δεν υπάρχει μυστική διπλωματία.
Ωστόσο, πρέπει να υπομνησθεί ότι οι πληροφορίες σχετικά με τις μυστικές διαπραγματεύσεις που καθοδηγούνταν από την ελληνίδα ευρωβουλευτή Μαρία Ελένη Κόπα με τον επικεφαλής του πολιτικού γραφείου του Νίκολα Γκρούεφσκι, Μάρτινν Προτόγκερ, αντιμετωπίστηκαν, παλαιότερα, ως ‘εικασίες’, μέχρι, τελικά, να επιβεβαιωθούν από τα έγγραφα που διέρρευσαν από το Wikileaks.
Τα μυστικά…γνωστά ονόματα
Παράλληλα, η διαπραγματευτική διαδικασία είχε αναπτυχθεί πλήρως μυστικά, σύμφωνα με την ελληνική εφημερίδα «Μακεδονία», από την ελληνική πλευρά είναι ο Α.Ρ. –σύμβουλος του Έλληνα πρωθυπουργού, ο οποίος δίνει οδηγίες προς τον Έλληνα Μ.Μ. που ζει και εργάζεται στα Σκόπια.
Από την πλευρά των Σκοπίων, ως εκπρόσωπος του πρωθυπουργού, σύμφωνα με τι προαναφερόμενες πηγές, «ήταν δύο αδέλφια, ένα μισθωτός στο τελωνείο και ένας άλλος επικεφαλής της μυστικής αστυνομίας».
Δεν είναι δύσκολο να υποθέσει κανείς ότι οι αναφερόμενοι αδελφοί είναι ο Σάσο και ο Βλαντιμίρ Μιγιάλκοφ ( των μυστικών υπηρεσιών) και ο Άλεξ Ρόντος, ο διπλωμάτης από τους Έλληνες διαπραγματευτές.
Ο Ρόντος έχει μια σημαντική διπλωματική θέση στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ (αν και δεν ανήκει στο ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών) και αναφέρθηκε πιο πάνω ως σημαντικός παράγοντας στη μυστική διπλωματία που πραγματοποιείται για το όνομα.
Σύμφωνα με τους διπλωματικούς κύκλους, αυτό θεωρείται ασυνήθιστο και οι τελευταίες πληροφορίες περί μυστικών διαπραγματεύσεων απευθύνονται στον Μιγιάλκοφ, ως παράγων της μυστικής διπλωματίας, με τον μεσολαβητή που χαρακτηρίζεται με τα αρχικά γράμμα ΜΜ, τα οποία προφανώς είναι από το Μαλέλης Μανώλης.
Κάποιοι που έχουν στενές σχέσεις με τον Μανώλη, λένε ότι ο Έλληνας επιχειρηματίας, που ζει στην Θεσσαλονίκη, έρχεται συχνά στα Σκόπια με τη σύζυγό του, η οποία είναι Σλάβα.
Η εικασία αυτή μπορεί να είναι αληθινή, γιατί ο Μανώλης έχει έναν ρόλο στο να μεταφέρει τις απόψεις για την ονομασία από τα Σκόπια- Αθήνα, λόγω της εξοικείωσής του με τους ανθρώπους της εξουσίας.
Ο Μανώλης είναι πιο κοντά στο ΠΑΣΟΚ παρά στην Νέα Δημοκρατία. Υπάρχουν αναφορές ότι είχε μία ή δύο συναντήσεις με εκπροσώπους της κυβέρνησης και ότι η επικοινωνία του με τη δεξιά, έχει αλλάξει, υποστηρίζει ένας από τους ανθρώπους που έχουν φιλικές σχέσεις με τον Μανώλη στα Σκόπια, ο οποίος επιθυμεί την ανωνυμία του.
Ωστόσο, το ερώτημα είναι πόση εμπιστοσύνη έχει ο Παπανδρέου στον επιχειρηματία αυτόν τον Εμμανουήλ Μανέλη, ο οποίος το 2000 ήταν υπάλληλος στην ελληνική διπλωματική αποστολή των Σκοπίων και απολύθηκε από εκεί, πριν αναλάβει διευθυντική θέση στα, ελληνικής ιδιοκτησίας, διυλιστήρια ‘ΟΚΤΑΝΑ’;
Με ή χωρίς μυστική διπλωματία, δεν υπάρχει πρόοδος στις διαπραγματεύσεις
Οι Έλληνες διπλωμάτες, το δημοσίευμα της «Μακεδονίας», το ερμηνεύουν ως κερδοσκοπικό τέχνασμα για να προκληθεί εντυπωσιασμός και αύξηση της κυκλοφορίας της εφημερίδας στη Θεσσαλονίκη, όπου υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το ζήτημα της ονομασίας.
«Η μεγάλη απόδειξη είναι ότι δεν υπάρχει παράλληλη διαδικασία διαπραγμάτευσης για το όνομα και δεν υπάρχει, φυσικά, πρόοδος στις διαπραγματεύσεις. Εκτός από τις συναντήσεις του Πρωθυπουργού με τον Παπανδρέου, για το όνομα, δεν συμβαίνει τίποτε άλλο, εξηγεί Έλληνας διπλωμάτης.
Παρόμοια ήταν και η απάντηση από τον Έλληνα εκπρόσωπο του Υπουργείου Εξωτερικών, Γρηγόρη Δελαβέκουρα, ο οποίος αρνήθηκε να σχολιάσει ό, τι δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Μακεδονία», ούτε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που διέρρευσαν από το Wikileaks, για παράλληλες διαπραγματεύσεις μεταξύ Σκοπίων και Αθήνας.
«Υπάρχει μόνο μια διαδικασία διαπραγμάτευσης για το όνομα, η οποία γίνεται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ. Ελπίζουμε να βρεθεί λύση στο πρόβλημα αυτό σύντομα, αλλά αυτό εξαρτάται κυρίως από τις αρχές των Σκοπίων. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι δεν αναμένεται κάποια εξέλιξη πριν από τις εκλογές στην πΓΔΜ.
Η ελληνική εφημερίδα «Μακεδονία» ανέφερε ότι μια πιθανή επίλυση της μακροχρόνιας αυτής διαμάχης, ίσως, δούμε μετά τις εκλογές και πρίν από την απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης.
Ivana Kostovsk/ Ивана КОСТОВСКА 8.4.2011, 20:31
Σχετικές αναφορές
Πρώην πρωθυπουργός Σκοπίων: Ο Μανώλης μπορεί να είναι αγγελιοφόρος…
Σημείωσε, μάλιστα, ότι η μυστική διπλωματία δεν πρέπει να εξετάζεται αρνητικά στην επίλυση της διαφοράς.
Μανώλης: Δεν ασχολούμαι με την πολιτική
«Από τότε που έφυγα από την πρεσβεία στα Σκόπια, δεν ανακατεύθηκα με την πολιτική, ούτε έχω έρθει σε επαφή με τους πολιτικούς σας, ενασχόλησή μου είναι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις, όλα τα άλλα είναι εικασίες», είπε ο Μανώλης.
--
Τίτλος: «Тајни поштари за името помеѓу Скопје и Атина»< Δημοσίευση: Дневник, 8 Απρ.11Βαλκανικό Περισκόπιο - Ἂρθρα & Σκέψεις- Γιῶργος Ἐχέδωρος
SPIEGEL: Αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους ζήτησαν από τον Τρισέ πολλοί Υπουργοί Οικονομικών της ΕΕ-Αρνήθηκε να το συζητήσει ο Τρισέ
Τόσο ο Τρισέ όσο και ο Ρεν, όταν κλήθηκαν να σχολιάσουν το άρθρο του Spiegel δήλωσαν πως όσον αφορά την Ελλάδα, έχουν ένα σχέδιο, εγκεκριμένο από τη διεθνή κοινότητα και τους Ευρωπαϊκούς θεσμούς, και θα το εφαρμόσουν.
Σύμφωνα με το Spiegel, ο Ρεν είπε την περασμένη εβδομάδα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πως όποια συζήτηση για αναθεώρηση του ελληνικού χρέους, όταν αυτή γίνει αναγκαία, δεν πρέπει να γίνει δημόσια.
Reuters
Μ. Χαρακόπουλος: Ούτε οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν εμπιστεύονται πλέον την κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου
Δυστυχώς, όπως επισημαίνει και ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κώστας Σημίτης, η κυβέρνηση αυτή πολιτεύεται με τη λογική «βλέποντας και κάνοντας». Είναι μια κυβέρνηση χωρίς σχέδιο και προοπτική για την έξοδο της χώρας από την κρίση»
Bundesliga 29αγωνιστική
Frankfurt -
Bremen 1:1
-
Schalke -
Wolfsburg 1:0
-
Hamburg -
Dortmund 1:1
-
Freiburg -
Hoffenheim 3:2
-
Hannover -
Mainz 05 2:0
-
Nürnberg -
FC Bayern 1:1
-
Stuttgart -
K'lautern 2:4
-
M'gladbach -
1. FC Köln Κυρ 16:30
-
Leverkusen -
St. Pauli Κυρ 18:30
Βαθμολογία:
| 1 | Borussia Dortmund | 29 | 59:18 | 66 |
| 2 | Bayer Leverkusen | 28 | 57:34 | 58 |
| 3 | Hannover 96 | 29 | 42:40 | 53 |
| 4 | Bayern München | 29 | 61:35 | 52 |
| 5 | FSV Mainz 05 | 29 | 43:37 | 45 |
| 6 | 1. FC Nürnberg | 29 | 43:38 | 43 |
| 7 | Hamburger SV | 29 | 44:45 | 42 |
| 8 | SC Freiburg | 29 | 38:41 | 41 |
| 9 | FC Schalke 04 | 29 | 34:33 | 39 |
| 10 | 1899 Hoffenheim | 29 | 44:42 | 37 |
| 11 | 1. FC Köln | 28 | 38:49 | 35 |
| 12 | Werder Bremen | 29 | 39:55 | 34 |
| 13 | Eintracht Frankfurt | 29 | 29:39 | 33 |
| 14 | Kaiserslautern | 29 | 37:45 | 32 |
| 15 | VfB Stuttgart | 29 | 48:51 | 31 |
| 16 | VfL Wolfsburg | 29 | 32:42 | 28 |
| 17 | FC St. Pauli | 28 | 29:49 | 28 |
| 18 | Mönchengladbach | 28 | 38:62 | 23 |
Ο Πεταλωτής πήρε την ασίστ από τον Μηταράκη για την οικονομία…
Επίθεση στη ΝΔ εξαπέλυσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος με αφορμή τη νέα εσωκομματική αναστάτωση που προκάλεσαν οι αιχμές του αναπληρωτή τομεάρχη Οικονομίας, Ν. Μηταράκης, κατά του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης Καραμανλή.
Ο κ. Πεταλωτής υποστήριξε ότι ο κ. Μηταράκης «μίλησε ξεκάθαρα για το παρελθόν» και συμπλήρωσε: «Όταν η κυβέρνηση υποστήριζε και υποστηρίζει ότι η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ έβαλε τη χώρα τελείως αθωράκιστη σε μια παγκόσμια κρίση που ερχόταν, μας κατηγορούν ότι μιλάμε για το παρελθόν».
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κάλεσε τον πρόεδρο της ΝΔ Α. Σαμαρά να πάρει ξεκάθαρη θέση για το αν ενστερνίζεται τις απόψεις που εξέφρασε ο αναπληρωτής τομεάρχης Οικονομίας του κόμματος και υποστήριξε ακόμη ότι έως σήμερα η ΝΔ έχει αποφύγει συστηματικά να αποστασιοποιηθεί από το κυβερνητικό της παρελθόν.
Παρατήρησε τέλος ότι «είναι γνωστό πως υπάρχουν διάφορες απόψεις μέσα στη ΝΔ και ότι έχουν βγει στη δημοσιότητα τα παράπονα και οι διαφορετικές θέσεις των τομεαρχών της τόσο για τη λειτουργία της όσο και για τις διαφορετικές απόψεις που εκφράζονται από την ηγετική ομάδα της και που, όπως λένε οι ίδιοι, δεν εκφράζουν το κόμμα».
ΠΗΓΗ http://www.star.gr/politics/86886/
Σχόλιο μας – Δυστηχώς όταν δεν υπερασπίζεσαι όπως πρέπει το κυβερνητικό παρελθόν δίνεις την ευκαιρία στη κυβέρνηση να κάνει μια ωραία επικοινωνιακή αντεπίθεση για να ρίξει τα βάρη στη κυβέρνηση Καραμανλή. Τη στιγμή μάλιστα που όλο και πιο πολλοί πιέζονται από τις συνέπειες της οικονομικής πολιτικής της. Αν κάποιοι νομίζουν ότι η απαξίωση της διακυβέρνησης Καραμανλή είναι η λύση για να πείσουν τους πολίτες, τότε από το καλημέρα φαίνεται το πόσο εσφαλμένη είναι η άποψη τους.
Πόθεν Έσχες πολιτικών το 1999
Λαλιώτης, Παπαντωνίου, Βερελής, Μαντέλης... έχουν πολύ πλάκα:
Χάιδω goes hollywood
Ετσι ξεκινα ο διαχωρισμος και η δημιουργια των προκατ πνευματικων ταξεων.Απο την μια οι προβληματισμενοι - ενημερωμενοι - υποψιασμενοι που εχουν και αποψη και απο την αλλη η βιρτουαλ πλεμπα που αντι να κατσει να συνοφρυωθει γιατι δεν τρωει ο λαθροκορανας ,η γιατι δεν εχει σηκωμαρες ο πιγκουινος της ανταρκτικης, πεταει το φιφα στο κουτι και χτυπαει δυο πιτογυρα μαζι με ενα πρωταθλημα.Σημασια,στα κοινωνικα σπεσιαλ ολυμπικς,δεν εχει η νικη αλλα η συμμετοχη.Δεν απασχολει τοσο τι αποψη θα διατυπωσεις,οσο το να δηλωσεις παρων,να σηκωσεις το πλακατ η να κατεβασεις τον διακοπτη,την καθιερωμενη ωρα της γης σαββατο βραδυ,γνωστη και ως ωρα του μαλακα.Να θεσεις τις προτεραιοτητες σου που θα ειναι καλυτερες απο εκεινες του διπλανου σου και να μπορεσεις επιβαλλοντας η κανοντας οσο πιο ηχηρες γινεται τις ιδεες που σου σφηνωσαν στις αυλακες,να ζησεις στο ισοτιμο δημοκρατικο στρουμφοχωριο που εχεις οραματιστει.Η παραννοια ξεκινα εκει που η πραγματικοτητα αρχιζει να υπηρετει το παραμυθι.Η σταδιακη υποβαθμιση των αξιων, αρχικα αντικατασταθηκε με την υποσχεση μιας καλυτερης προοπτικης ζωης,εκεινης που απολαυσαν οι γονεις μας μεσω κοινωνικου τουρισμου και παρτουζας διορισμων στο δημοσιο.Σημερα,αφου τελειωσε το λαδι κι απο εκεινο το καντηλι,δοκιμαζουν την μεθοδο πιασε το τυρι.Μπειτε ολοι στην φακα και οποιος προλαβει τσιμπαει την θεσουλα.Οι υπολοιποι,απλα λουφαζουν πισω απο την ανοιχτη πορτα,περιμενοντας τη στιγμη που το χερι της εξουσιας θα πεταξει αλλο ενα ξεροκομματο.
Αλλαξε παραγραφο,βαλε στο τραπεζι,λιγο υπαρξιακη ανυσηχια,λιγο εθνικη υπερηφανεια,λιγο πατροπαραδοτο μαλακοφιλοτιμο. Κοσμησε τα με την επιτακτικη αναγκη για σωτηρια της πατριδας και εισαι ετοιμος.Η ανυσηχια,εναλλασεται με την ελπιδα και η τελευταια,χανεται μεσα στην αρνηση της αποτυχιας.Ο πολιτης δυσκολευεται να δεχθει το γεγονος οτι στα τριαντα του,ζει με το ονειρο ενος διορισμου σε καποιο δημοσιο φορεα και ο κοπριτης απο πανω αδυνατει να αντικρυσει το μεγεθος της ανυπαρξιας του,εκτοξευοντας υβρεις,αφου του τελειωσαν οι θεσεις για τους πολλους.Το συστημα τρεφεται απο την ιδια την αναξιοποιητη ενεργεια και το δυναμικο που πετιεται στον κουβα ,σε ενα στοιχημα με μονο νικητη την καταντια,την παρακμη και την νοσηρη στασιμοτητα.Μπορεις και χειροτερα...να αγοραζεις ομολογα ελπιδας και να περιμενεις με περισεια σιγουρια την αποδοση που θα δωσουν μακροπροθεσμα κι ας ξερεις οτι το συστημα εχει βαρεσει κανονι και οτι η μονη του ελπιδα εισαι εσυ και οι υπολοιποι.Δεν μπορει... ο ανθρωπισμος για τον οποιο τοσα εγραψες χωρις να ξερεις καν οτι κυριος θαυμαστης του ηταν ενας βαθεια μελαγχολικος γαλλος που φουνταρε με το αεροπλανο του καπου στην κωλοτρυπα του ατλαντικου και στον ελευθερο του χρονο εγραφε για μικρους πριγκιπες,δεν γινεται να σε απογοητευσει.Η συλλογικη ειρηνη,ο διεθνισμος, θα καταφερουν ως εννοιες και ως εφαρμογες,να πληξουν τον συντηρητισμο και θα μας οδηγησουν σε μια κοινωνια ανθρωπων και οχι εθνων...Τετοια σου ειπανε,τετοια λες κι εσυ με την σειρα σου, αναμασωντας κλισαρισμενα διστιχα και αναγοντας ιδεολογηματα σε τροπο ζωης.Ολα ειναι θεμα χρονου. ταιμινγκ.Εκεινος που σε αλλη εποχη και σε αλλη χωρα,στην καλυτερη,φορωντας το σωβρακο στο κεφαλι και το σεντονι για μπερτα,θα αγορευε πανω σε κανενα παγκακι για το πως παπιες και ανθρωποι μπορουν να συνυπαρξουν ειρηνικα, σημερα αναβαθμιζεται.Παιρνει τηλεοπτικο χρονο και βαφτιζεται ριζοσπαστης,ρηξικελευθος,οραματιστης.Συστηματικα παρουσιαζεται ως το αντιπαλο δεος,ως εκεινος που συνειδητα αντιδρα στην αρχουσα ταξη και τους εκφραστες της,σε μια προσπαθεια εγκλωβισμου της κοινης γνωμης σε μονοπατια που οσο κι αν φαινονται αντιθετα,τελικα οδηγουν στο ιδιο αποτελεσμα.
Η φαινομενικη αντισταση και η κατα φαντασια ηγεσια,πανε χερι χερι υποβασταζομενες η μια απο την αλλη,κουβαλοντας τις ελπιδες και τις ντεμεκ επιδιωξεις με τις οποιες σε ποτισαν απο τοτε που σταματησες το υπτιο στους αδενες του μπαμπα σου.Επανασταση,φωναζει ηρωικα ο κατ'επαγγελμα αριστερος,πατριδοκαπηλος,θρησκοληπτος και πασης φυσεως βλαμενος που του ειπανε οτι η γνωμη του εχει ιδιαιτερη σημασια και που αναλογα με το θεμα που αντιμετωπιζεται,μπορει να γινει ρυθμιστικος παραγοντας.Be cool,λεει ο καρπουζογυφτος που του φορεσαν την ποδια της εξουσιας και την ειδε γκορντον ραμσι. Μπορει να μην ξερει να φτιαχνει ουτε πατσα,αλλα μια εκτεταμενη αναλυση για τον κινδυνο ενοχοποιησης του πολιτικου συστηματος,θα την κανει και θα σου σερβιρει και λιγο απο απειλη της δημοκρατιας,με την ευκολια επιρριψης ευθυνων σε πολιτικα προσωπα.Ελλειμα ελευθεριας,φωναζουν οι πρωτοι, προβληματα τα οποια θα πρεπει να αντιμετωπιστουν χωρις ακροτητες,απαντανε οι δευτεροι.Καρικατουρες που παρουσιαζονται ως πρωταγωνιστες στο μονο εργο που παιζει στην σκηνη εδω και δεκαετιες,με θεατες γραφικους ηλιθιους που τρεφονται με την ελπιδα ο προβολεας να ριξει και πανω τους λιγο φως,να ζησουν το προσωπικο χαιλαιτ της πολιτικοκοινωνικης τους παρουσιας και να αφησουν κληρονομια ενα βολεμα στα παιδια τους.
Η ελπιδα πεθαινει τελευταια...η ρουφιανια και η μαλακια αντιθετα, ειναι αθανατες. Ενω το τσουναμι της φοροεπιδρομης εχει αρπαξει και την μασελα του χαμηλοσυνταξιουχου που πλεον θεωρει "θαυμα στην 34η οδο" το να μπορει να μασησει μουσκεμενο παξιμαδι,καποιοι κομματοβολεμενοι φαρδοκωλοι και η ευρυτερη περιφερεια των λοβοτομημενων,στηριζουν μετα μανιας μετρα και πορεια του καθεστωτος που οδηγει με μαθηματικη ακριβεια στην εξαθλιωση,πιστευοντας οτι εχουν δοντι στην εξουσια και κανοντας τα παντα για να κρατησουν το δικο τους και τις υπολοιπες κουφαλες,μεσα στα κεντρα ληψης αποφασεων.Καπως ετσι,δημιουργουνται κομματικοι στρατοι.Πειθηνιοι,πουλημενοι,επαγγελματιες ψηφοπραματευταδες και νεστορισκοι της ρητορικης του δεκαρικου,βγαινουν για να συστησουν ψυχραιμια τωρα που ο διας εχει αρχισει τις παρτουζες,ενω με πουκαμισο,μαυρο γυαλι και ανυσηχια να τρεχει απο τις κωλοτσεπες,παιρναν σβαρνα τα λιμανια για να διαμαρτυρηθουν για την εισβολη του κινεζικου παραγοντα και τις ταπεινωσεις που δεχοταν καθημερινα ο ελληνας μισθωτος απο την ανεπαρκη οικονομικη πολιτικη της προηγουμενης κυβερνησης.Οταν δεν μπορεις να ανεβασεις τον εαυτο σου,ριξε τους υπολοιπους και θα συνεχισεις να εισαι ψηλα.Ειτε εισαι κυβερνηση,ειτε αντιπολιτευση,το μονο που μετραει ειναι να δειξεις οτι εχεις την προταση,την ιδεα και τον τροπο...ο κοπος ειναι εργολαβια αλλων.Τα περιθωρια,χρονικα και ιδεολογικα,εχουν στενεψει εκει που επαιζαν με ατακες για πατριδα απο την μια και επαρατο δεξια απο την αλλη σε μια σαπουνοπερα που κρατουσε χρονια,τωρα καλουνται να κανουν σταντ απ κομεντυ σε ενα κοινο που γινεται πιο απαιτητικο αφου κοπηκαν και τα ορεκτικα που καποτε προσφεραν απλοχερα.
Αναπαραγωγη της κρισης και καταστροφολογια απο την μια,μαγικα γιατροσοφια ελπιδας απο την αλλη,σε μια παρατεταμενη φαρσα που παιζεται στις πλατες μας.Εικονες απολυτης σηψης και παρακμης που συμπληρωνονται και βρισκουν ανεκτιμητο συμμαχο στο παιδι που μιλαει στα αλωνια και στα σαλονια και που πλασαρεται ως ο ξανθοπουλος που περιμενει την ψηφο σου για να μπουσταριστει και να γινει κιανου ρηβς.Μπορει καλα καλα να μην εχει βγαλει το γυμνασιο και να εστησε το κασελοκαναλο του μεσα απο γραφεια μοντελοβιζιτας και απο κασετες-παρτε δεξιοι να δειτε πως μας δερνουνε- της μητσοτακειας περιοδου,αλλα εχει πλεον λογο.Ειναι καλεσμενος,αυτος και η κομπανια των αποτυχημενων βιβλιομπακαληδων(εξαιρειται ο βελοπουλος...) σε καθε πανελ-εκπομπη-συζητηση, για να πει οτι μπουρδα του βαρεσει στην κουρουπα για γεωστρατηγικη,οικονομια,παιδεια.Το προβλημα βεβαια δεν ειναι οτι εκφραζεται...αλλα οτι το συστημα εχει καταντησει ανθρωπους να τον ακουνε...και ακομα χειροτερα να τον ψηφιζουνε.Ειναι ψηφος αντιδρασης που γινεται ρευμα η τουλαχιστον αυτο θελει να πιστεψουμε...Τωρα βεβαια τι αντισταση κανει καποιος που ψηφιζει με τα τεσσερα το μνημονιο και στηριζει κουνοντας χαρωπα την ουρα τις εταιριες που εκμεταλευονται τα διοδια...αυτο ειναι αλλο θεμα..μπορει να το λυσεις αποψε παρακολουθοντας το dancing η αφου μαθεις τις αποψεις του μπουμπουκου για τα λουλουδατα σωβρακα.Βολιωτες και λαρισαιοι ξερουμε οτι το ελληνικο σταρ συστεμ ειναι συστημα συγκομιδης σιτηρων στον καμπο της θεσσαλιας..κι ομως στα ματια του εγκεφαλικα κατεστραμενου ελληνα,σα να λεμε του μεσου τακτικου τηλεθεατη,αποκτα μια εντελως διαφορετικη σημασια.Γινεται εκεινο το μαγικο χαλι που πατας πανω του νευρωτικη,αποτυχημενη κακογαμημενη ανορεξικη λουγκρα και γινεσαι εργασιομανης,προβληματισμενος,πνευματωδης...βεβαια παντα μιλαμε για ψωροκωσταινα και στα εγχωρια γκλιτσοκαναλα ευελπιστουν να πιασουν αποτελεσματα λιφτινγκ με κοστη μποτοξ.Ετσι αφου βαφτισουν το απογευματιατικο ξεκωλοξεκατινιασμα λαιφσταιλ και το βραδινο φρυδολιβανισμα εκπομπη πολιτικου προβληματισμου,επιχειρουν να δημιουργησουν μια δεξαμενη μεσα στην οποια θα εγκλωβισουν και θα ελεγξουν την αντιδραση αλλα και την ψηφο οσων πιστευουν σε μια πιο δεξια κεντροδεξια πιστοι στις ταμπελες τους.
Την εποχη του μεγαλου κραχ στην αμερικη,τοτε που ο κοσμος εκανε ουρες για να πηδηξει απο τα παραθυρα του ουρανοξυστη,ακομα και τοτε... ΠΛΗΡΩΝΑΝ οποιον κουβαλουσε ταμπελα και διαφημιζε κατι.Σημερα η ταμπελα,αποτελει προσωπικη ιστορια και ενδειξη προσφορας..κατι ξερει ο μιστερ εθνικο μυξοιδημα που απο τα βραβεια που εχει μαζεψει απο τις τοπικες που διψουσαν για να δουν την φατσα τους σε καναλι εθνικης εμβελειας χτιζει πισινα ολυμπιακων διαστασεων ενω με τα γαλακτομπουκαλα που μοιρασε στα αγρια χρονια της εφηβειας του, φτιαχνει μιση γεφυρα του μαντισον.Τα πλακατ και οι αυτοεγκλωβισμοι των πρωην αγωνιστων και εκεινων που εμμενουν να φυτοζωουν στο νοσηρο παρελθον,θα αποτελεσουν την ταφοπλακα του μελλοντος μας αν συνεχισουμε να τους στηριζουμε. Το παραμυθι του σφιχτομπουγατσα με το αλβανοτουρκικο επιθετο που αφου τον χεσαν καμμια ντουζινα περιστερια,ελαβε την επιφωτηση και ειδε και αγγελο κυριου που του ειπε οτι θα παρει την πολη και το σπαθι απο τον μαρμαρωμενο βασιλια πρεπει να τελειωνει. Καρικατουρες του ειδους του,δεν εχουν χωρο ουτε σε τριτοκοσμικο χωριο του μπαγκανταου.Οσο θα νιωθουμε ομως αποκλεισμενοι απο παντου,τοσο θα ειμαστε προθυμοι να δωσουμε βαση στον πρωτο παλιατσο που με στηριξη του γιδοκαναλικου διαυλου του διοδαρχη,θα βγαινει με πατριωτικη μαγκια να μας μιλησει για το πως οι ελληνες ηταν νομοταγεις και ξεραν υπερηφανα να πληρωνουν τις υποχρεωσεις τους.
Οσο θα τους δινουμε φωνη τοσο θα παρουσιαζουν την υποταγη ως κιμπαριλικι και την αντισταση ως αναρχοκομμουνισμο.Οσο η αντιπολιτευση (εκεινοι που δεν ψηφισαν το μνημονιο και δεν θελουν η χωρα να μετατραπει σε ενα πολυπολιτισμικο μπουρδελο για να εξηγουμαστε..) θα συνεχισει να χρησιμοποιει την ξυλινη γλωσσα και να δινει αξιωματα σε μαριονετες που επιβληθηκαν απο το συστημα,τοσο θα χανει δυναμη και δυναμικη.Οσο θα συνεχισει να τηρει σταση αναμονης και "υπευθυνης"-φυγοπονης αντιπαραθεσης,τοσο θα πετιεται απο την ερημο της ασχετοσυνης του ο μπατλερ της μαρικας προσπαθοντας να μας πεισει οτι κραταει λαβαρο και οχι τραπεζομαντηλο.Οσο θα συνεχιζεται η παρωδια της οικογενειακης διαδοχης στην πολιτικη σκηνη,τοσο θα βρισκεται ενας γλυφτης του συστηματος να μοστραρει ως η ουσιαστικη εναλλακτικη,μα πανω απ'ολα,οσο κλεινομαστε μεσα σε λογικες δεξιοαριστερων,τοσο θα ειμαστε ευαλωτοι στον λαικισμο του πρωτου τελειωμενου που απο αποτυχημενος και ανεπιθυμητος σαλτιμπαγκος,πλασαρεται ως αυθεντικος αγωνιστης της παραταξης.Οσο θα συνεχισουμε να στηριζουμε τα κακα μαθηματικα του στυλ δεν εισαι δεξιος αρα εισαι προδοτης- δεν εχεις ενυδρειο αρα εισαι πουστης,τοσο η διχονοια θα μας οδηγει στις αγκαλιες "ικανοτατων" manchurian candidates η για να τους αποφυγουμε,στα θελγητρα της χαιδως που ειδε φως και μπηκε μαζι με την παρεα της.Οσο κι αν λεμε οτι εχουμε ξεπερασει τα δυσκολα χρονια,σημερα ισως ζουμε την μεγαλυτερη πολωση απο ποτε.Καλουμαστε,εμεις οι λιγοι η πολλοι,να αντιμετωπισουμε μια κατασταση βαθεια ριζωμενη.Ο αγωνας δεν ειναι κοντρα σε εκεινους που δεν συντασσονται μαζι μας,αλλα κοντρα στο συστημα και τις ιδιες τις αδυναμιες μας.
Αν ξεπερασουμε τα παθη και διορθωσουμε τα λαθη μας τοτε δεν εχουμε κατι να φοβηθουμε και δεν υπαρχει κατι που δεν μπορουμε να καταφερουμε. Αν αντι να αναλωνομαστε μεσημεριατικα στο γυαλινο κλουβι με τις τρελες καθησουμε να δουμε τι εχει να πει ο συντοπιτης μου κυριος Νικος Λυγερος περι ΑΟΖ και αν αντι να σαβουριαζουμε με απαθεια την εσπερινη προπαγανδα τρεμη και σια,βαλουμε να δουμε λιγο καραμπελια,ισως να αρχισουμε να ξυπναμε.Δεν ειναι ευκολο να βγουμε απο το καβουκι μας.Φτασαμε να φοβομαστε την αλλαγη,εμεις που με την ιστορια μας αλλαζαμε τον κοσμο οποτε γουσταραμε.Ειναι ομως ο μονος τροπος.Να δουμε τι πραγματικα συμβαινει.Να καταλαβουμε και να το αλλαξουμε.Ειναι καιρος η αποτυχημενοι τζεφροτσαντηδες μαζι με μαθητευομενες αποτυχιες και δημαρχοψηστες,να μας απαλλαξουν της παρουσιας τους και των εμπνευσεων τους.Η δημοκρατια ανηκει στον λαο και οχι το αντιθετο.Ειτε αρεσει ειτε οχι,τα αφεντικα ειμαστε ΕΜΕΙΣ.Ας φερθουμε λοιπον αναλογα.Ας δειξουμε ποιος εχει το πανω χερι. Οσο για την Χαιδω...καιρος να καταλαβει οτι δεν παιζουμε..και δεν τρωμε αλλη κοροιδια.Για κακη της τυχη, εδω δεν ειναι χολυγουντ και δεν δινουμε οσκαρ.Ουτε καννες για να παρει το χρυσο αγγουρι η οτι αλλο δινουν στη μαζωξη της τσοντας.Το βραβειο της θα το παρει στις επομενες εκλογες,αν ο καραμπελας εχει μπει στην λιστα για δωρητης οργανων.Μεχρι τοτε ομως,το μεγαλυτερο στοιχημα που εχουμε να κερδισουμε,ειναι κοντρα στον ιδιο τον εαυτο μας.Πρεπει να πνιξουμε τις εμμονες μας και να διορθωσουμε τα λαθη μας.Ισως τοτε δουμε οτι περα απο την αντιπαραθεση και την απαθεια υπαρχει και η δημιουργικοτητα.Ειναι ωραιος δρομος..τουλαχιστον αυτα λενε οι προγονοι μας και η ρατσα μας ξερει να τον βαδιζει.Το μονο που χρειαζεται ειναι να βρουμε το θαρρος να σταθουμε ορθιοι.Θα τα καταφερουμε;
http://ksekarfwtoi.blogspot.com
Παραμύθιασε και τον Πολωνό πρωθυπουργό ,ο Γιωργάκης, για τον ...ήρωα παππού Μινέικο.

Ήταν από τους βασικούς συντελεστές των περίφημων οχυρωματικών έργων του Μπιζανίου που σκοπό είχαν την... προστασία της τουρκικής κατοχής στα Γιάννενα από τον Ελληνικό Στρατό.
Αργότερα σε ηλικία 72 ετών παρέδωσε τα μυστικά των οχυρών στους Έλληνες.
http://kolotoubes.blogspot.com/2011/04/blog-post_09.html




