06 Ιουνίου 2011
Όλοι έχουν προτάσεις... να κι άλλη μια
Το καθεστώς κατοχής που μας έχουν επιβάλλει η τρόικα και οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι μας αφαιρεί εθνική κυριαρχία και μετατρέπει τα δάνεια σε ενυπόθηκα με ότι αυτό σημαίνει.
Οι λεονταρισμοί των δήθεν διαφωνούντων με το μνημόνιο δεν προσφέρουν επί της ουσίας τίποτε.
Ο λαός κάθε μέρα είναι στους δρόμους, στις πλατείες, σε απεργίες, σε πορείες και κανενός το αυτί δεν ιδρώνει.
Τα κόμματα συνεχίζουν στον ίδιο μονότονο και παλαιοκομματικό ρυθμό, ξεκομμένα απ’ την κοινωνία πασχίζουν να παραμείνουν στο σύστημα αδιαφορώντας για την τύχη του λαού και τα δεινά που έρχονται.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Γιατί και πως μπορεί μια ισχνή μειοψηφία να κυβερνά;
ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ;
Το πολίτευμά μας είναι προεδρευομένη κοινοβουλευτική δημοκρατία.
Λειτουργεί όμως σωστά;
Ο πρόεδρος πλήρως αποδυναμωμένος και χωρίς στην ουσία αρμοδιότητες και εξουσίες κατάντησε σαν «γλάστρα» τηλεοπτικών εκπομπών.
Ο εκλογικός νόμος δίνει “bonus” στο πρώτο κόμμα 40 ή 50 ή …. βουλευτές παραβιάζοντας έτσι την βασική αρχή του 50%+1 που ορίζει το δημοκρατικό πολίτευμα.
Αυτό γινόταν, γίνεται και θα γίνεται χάριν της λογικής μονοκομματικών αυτοδύναμων και σταθερών κυβερνήσεων.
Τα αποτελέσματα αυτής της λογικής είναι γνωστά.
Ο λαός μας λένε δεν είναι ώριμος για πολυκομματικές κυβερνήσεις.
Έτσι η μειοψηφία γίνεται κοινοβουλευτική πλειοψηφία και κυβερνά με άνεση χωρίς να απολογείται σε κανένα.
Με δεδομένο ότι το πολίτευμα είναι πρωθυπουργοκεντρικό και τα κόμματα επιβάλλουν κομματική πειθαρχία τότε στην ουσία απόλυτος κυβερνήτης είναι ο αρχηγός του πρώτου κόμματος που αναδεικνύουν οι εκλογές.
Συνεπώς ο λαός είναι στο περιθώριο και οι αντιδράσεις του δεν πτοούν τον απόλυτο άρχοντα.
Η αλλαγή του κυβερνητικού κόμματος με εκλογές που φέρνουν άλλο πρώτο κόμμα δεν αλλάζει την στρεβλή λειτουργία της δημοκρατίας στην Ελλάδα γιατί όλα τα κόμματα λειτουργούν περίπου με τον ίδιο τρόπο και δεν έχουν ούτε στοιχειώδεις εσωτερικές δημοκρατικές διαδικασίες.
Ένα απ’ τα αιτήματα των συγκεντρώσεων τις τελευταίες μέρες αλλά και πολλών ανθρώπων των γραμμάτων και του πνεύματος είναι η άμεση δημοκρατία.
Ο όρος άμεση δημοκρατία ερμηνεύεται απ’ τον καθένα όπως νομίζει ή τον εξυπηρετεί.
Ένα σοβαρό πρόβλημα είναι αν μπορεί να λειτουργήσει ένα σύγχρονο και πολυπληθές κράτος με σύστημα άμεσης δημοκρατίας.
Όσοι προβάλουν το επιχείρημα ότι λειτούργησε στην Αρχαία Ελλάδα ξεχνούν ότι ο πληθυσμός των αρχαίων Ελληνικών πόλεων δεν ήταν 10.000.000 άνθρωποι.
Η αποτυχία του σημερινού κοινοβουλευτικού μοντέλου είναι προφανής.
Το ερώτημα είναι βελτιώνοντάς το μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος του λαού;
Για παράδειγμα η καθιέρωση της απλής και ανόθευτης αναλογικής σαν εκλογικό σύστημα (προαιώνιο αίτημα των αριστερών κομμάτων) έχει δυνατότητες να επιβάλλει την θέληση του λαού στο σύστημα;
Η επαναφορά των αρμοδιοτήτων και εξουσιών στον πρόεδρο της δημοκρατίας δημιουργεί ένα εχέγγυο για την ομαλή και ορθότερη λειτουργία του πολιτεύματος;
Η αλλαγή του πολιτεύματος σε προεδρική δημοκρατία με άμεση εκλογή του προέδρου απ’ το λαό δημιουργεί ένα άλλο πόλο εξουσίας μειώνοντας έτσι τις υπερεξουσίες του πρωθυπουργού;
Το ασυμβίβαστο των βουλευτών να γίνονται υπουργοί βελτιώνει την διάκριση των εξουσιών που είναι θεμέλιος λίθος της δημοκρατίας;
Η κατάργηση της πολυνομίας και η εκλογή των ανώτατων δικαστών απ’ το δικαστικό σώμα διευκολύνει την καλή λειτουργία της δικαιοσύνης που είναι βασικός πυλώνας της δημοκρατίας;
Η απαγόρευση βουλευτοποίησης ή υπουργοποίησης των μεγαλοσυνδικαλιστών με χρήση του ασυμβίβαστου βελτιώνει την σωστή λειτουργία του συνδικαλισμού μειώνοντας την κομματική εξάρτηση;
Η αλλαγή του ισχύοντος συντάγματος με ένα δημοκρατικότερο χωρίς διακρίσεις των πολιτών και άρθρα ατιμωρησίας των πολιτικών είναι προς τη σωστή κατεύθυνση;
Το ότι τοποθετούμε με ερωτήματα δεν σημαίνει ότι δεν πιστεύω ότι πρέπει να γίνουν άμεσα αυτές οι αλλαγές και ίσως και κάποιες ακόμη.
Ας έχουμε υγεία και υπομονή περιμένοντας τις εξελίξεις.
http://ideopigi.blogspot.com/2011/06/blog-post_06.html
Λάθος…Παράδεισος
Γενικού Διευθυντή της Δημοκρατικής Συμμαχίας
Η «δικαίωση»! Υπέροχη λέξη! Μαγική! Θυμίζει κάτι από «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη»! Στην προκειμένη περίπτωση του «υποψήφιου εργάτη», του όχι και τόσο εργάτη, αλλά εκεί θα μαλώσουμε; Και ο δημόσιος υπάλληλος, εργάτης δεν είναι; Ο διορισμός αποτελεί δικαίωμα! Και η επίτευξή του δικαίωση!
Το που θα διορισθεί «το παιδί» είναι πρακτικά αδιάφορο! Το αν υπάρχουν θέσεις ή οργανισμοί, επίσης, δεν αποτελεί θέμα. Αυτό είναι πρόβλημα των βουλευτών. Γι’ αυτό άλλωστε εκλέγονται, για να δίνουν λύσεις στα αιτήματα του λαού. «Αιτήματα», άλλη υπέροχη λέξη! Χρησιμοποιείται ενίοτε και ως «ρουσφέτια», αλλά συνήθως υποτιμητικά, όταν αφορά τους άλλους. Τα δικά μας, δεν είναι «ρουσφέτια», τα δικά μας είναι «αιτήματα», το πολύ «εξυπηρετήσεις». Εξ’ άλλου δεν ζητάμε και κάποια χάρη! Δεν το είπαμε και παραπάνω; «Το δικαιούμαστε»!
Και γιατί όχι; Που μπορείς να βρεις καλύτερη δουλειά απ’ το δημόσιο; Ν’ ανοίξεις δικό σου μαγαζί; Χρειάζονται κεφάλαια! Συν άδειες, γραφειοκρατίες, λαδώματα, που να μπλέκει κανείς τώρα! Να πας σε ιδιωτική εταιρεία; Και να σε εκμεταλλεύονται; Να σε τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ; Με την απειλή του ταμείου ανεργίας; Και τις ορέξεις και τις ιδιοτροπίες του κάθε εργοδότη, που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να ξεζουμίζει τους εργαζόμενους για να αυγατίζουν τα κέρδη του; Άσε καλύτερα! Δημόσιο και πάλι δημόσιο! Χωρίς κεφάλαιο! Ο μισθός εξασφαλισμένος, να «τρέχει» βρέξει χιονίσει! Και τι μισθός, με επιδόματα και υπερωρίες, τουλάχιστον δύο φορές πάνω από τον αντίστοιχο του ιδιωτικού, κι αν «σου κάτσει» και βρεθείς σε καλή θέση, εκεί να δεις «τυχερά», εκεί να δεις «κονόμα»! Χώρια που στο δημόσιο έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, κανείς δεν θα σε ζαλίσει, κανείς δεν θα σε πιέσει. Και το μεσημέρι νωρίς σπίτι! Αν είσαι και γυναίκα, πόσο μάλλον μητέρα; Το δημόσιο είναι η ιδανική λύση! Φεύγεις από νωρίς το μεσημέρι, (ή αργά το πρωί), έχεις χρόνο για τα παιδιά, και ο μισθός «τρέχει» κανονικά!
Όμως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η ασφάλιση, η εξασφάλιση και η σιγουριά του δημόσιου τομέα! Η ψυχική ηρεμία που σου εξασφαλίζει η έλλειψη άγχους και ανασφάλειας για το αύριο. Η εγγύηση μιας συνεχούς ευδαιμονίας. Το δημόσιο είναι ο Παράδεισος!
Είναι να αναρωτιέται κανείς γιατί δεν δημιουργούνται κι άλλοι, πολλοί δημόσιοι οργανισμοί, γιατί δεν επεκτείνονται περισσότερο τα Υπουργεία, γιατί δεν καλύπτονται άμεσα οι χιλιάδες κενές οργανικές θέσεις. Να διορισθούν όλοι οι Έλληνες και οι Ελληνίδες στο δημόσιο. Να μοιρασθούν και να απολαύσουν όλοι την σιγουριά και την αγαλλίαση της ζεστής αγκαλιάς του κράτους! Μα δεν μπορούν να το σκεφθούν αυτό οι πολιτικοί; Μα τόσο ανίκανοι είναι; Δεν έχουν ούτε ίχνος φιλότιμο επάνω τους; Δεν ραγίζει η καρδία τους να βλέπουν επιχειρήσεις να κλείνουν και τόσο κόσμο να μένει άνεργος; Δεν διαβάζουν τα στατιστικά στοιχεία που δείχνουν την ανεργία στους νέους να καλπάζει στο 40%;
Επιτέλους, γιατί δεν αντιδρούν; Γιατί δεν κρατικοποιούν τις εταιρείες που κλείνουν; Γιατί δεν δημιουργούν νέες ΔΕΚΟ; Γιατί δεν επανακρατικοποιούν ΟΤΕ, Ολυμπιακή, Λιμάνια, όπως μας υποσχέθηκαν προεκλογικά; Γιατί στερούν από τόσους πολίτες την χαρά της εργασίας στο δημόσιο; Ψεύτες πολιτικοί, που μετέτρεψαν τα όνειρα μας σε δελτία ανεργίας.
Και είναι πραγματικά άξια απορίας αυτή η εμμονή τους. Είναι να αγανακτεί κανείς! Ακούγεται μάλιστα πως εξετάζουν να αρχίσουν και διώξεις στις ΔΕΚΟ, να κλείσουν δημόσιους οργανισμούς, να σταματήσουν τις προσλήψεις. Και που θα βρουν δουλειά τα παιδιά μας, με τόση ανεργία;
Είναι προφανές πως πίσω από τέτοιες ιδέες κρύβονται ξένα κέντρα αποφάσεων, που επιβουλεύονται την εθνική μας περιουσία, μην πω ανεξαρτησία. Πιθανότατα και να μας ζηλεύουν! Είναι οι ξένοι που θέλουν να βάλουν χέρι στον εθνικό μας πλούτο για ένα κομμάτι ψωμί. Είναι αυτοί που κινούν τα νήματα των πολιτικών μας, οι οποίοι λειτουργούν σαν πειθήνια όργανα τους, σαν μαριονέτες, εντολοδόχοι ξένων αφεντάδων στα πλαίσια μιας καλοστημένης προδοσίας. Δεν μπορεί έλληνες πολιτικοί να έχουν σκεφθεί ένα τόσο σατανικό αντεθνικό σενάριο. Δεν μπορεί έλληνες πολιτικοί να στερούν το ψωμί από τους συμπατριώτες τους. Δεν μπορεί έλληνες πολιτικοί να σταματούν τους διορισμούς στο δημόσιο και να διανοούνται να ξεπουλήσουν ΔΕΚΟ και δημόσιους οργανισμούς σε ξένα συμφέροντα.
Πρέπει να αντιδράσουμε σύντροφοι!
Δεν μπορούμε να τους αφήσουμε να μας κλέψουν τον Παράδεισο!
Η αγανάκτηση μας γίνεται οργή!
Και η οργή ποτάμι που θα τους παρασύρει
στο δρόμο για την κόλαση,
με εισιτήριο χωρίς επιστροφή!
ΥΓ.
Με τι καρδιά, με τι πνοή,
τι πόθους και τι πάθος
πήραμε τη ζωή μας· λάθος!
κι αλλάξαμε ζωή.
Γ. Σεφέρης, Στροφή, Εστία, 1931
ΟΝΝΕΔ Αχαΐας για την κατάργηση των ολοήμερων σχολείων στην Περιφέρεια
Εν ολίγοις, η κατάργηση των ολοήμερων ολιγοθέσιων σχολείων αποτελεί άλλο ένα βαρύτατο ατόπημα της Κυβέρνησης που σκεπτόμενη τα αντισταθμιστικά οφέλη όπως την εξοικονόμηση χρημάτων ώστε να είναι συνεπής στους «Τελώνες» του ΔΝΤ βάζει σε δεύτερη μοίρα την μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα.
«Αντί να ενισχύει την Παιδεία ολοένα την υποβαθμίζει και την οδηγεί στην εξαθλίωση! Κατά τα αλλά για την Κυβέρνηση της Τρόικας «Πρώτα ο μαθητής»…θύμα της δικής τους αδιέξοδης πολιτικής.
Αν έχουν πάντως έστω και ελάχιστη συναίσθηση των πράξεων τους από το Υπουργείο Παιδείας η απόφαση αυτή πρέπει να ανακληθεί από τους αρμοδίους και να τεθούν επί τάπητος προτάσεις βελτίωσης των σχολείων και όχι απερίσκεπτες αποφάσεις», δήλωσε ο πρόεδρος της οργάνωσης Γιώργος Δρακούλης.
Παπαγιάννης εναντίον Κουρτάκη ή του "κοντού με τα τακούνια"
ΤΟΥΣ ΤΑΪΖΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ... Ο "ΚΟΝΤΟΣ" ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ... ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ
Δεξί Εξτρέμ: Για να τα λέει ο Παπαγιάννης για τον Κουρτάκη του parapolitika.gr κάτι θα ξέρει...
Σκόπια: Ο Γκρούεφσκι νικητής των εκλογών, αλλά με σημαντικές απώλειες
Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Κρατική Εφορευτική Επιτροπή, το VMRO-DPMNE συγκεντρώνει ποσοστό περίπου 40%, έναντι 33% της αντιπολιτευόμενης Σοσιαλδημοκρατικής Ένωσης (SDSM) του Μπράνκο Τσερβένκοφσκι και της Ράντμιλα Σεκερίνσκα.
Στις προηγούμενες εκλογές το VMRO-DPMNE είχε αποσπάσει ποσοστό 48% και είχε εκλέξει 63 βουλευτές.
Μεταξύ των αλβανικών κομμάτων προηγείται το συγκυβερνών κόμμα DUI του Αλί Αχμέτι με ποσοστό περίπου 10,5%, ενώ το αντιπολιτευόμενο Δημοκρατικό Κόμμα Αλβανών (DPA) του Μέντουχ Θάτσι συγκεντρώνει ποσοστό περίπου 5%.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει αναγωγές για τις έδρες που εκλέγει κάθε κόμμα στη νέα Βουλή της χώρας η οποία θα αριθμεί 123 βουλευτές.
Το μόνο γνωστό είναι το VMRO-DPMNE κέρδισε και τις τρεις έδρες που εκλέγει η ομογένεια της ΠΓΔΜ στην Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία.
Πρωταθλητής στο μπάσκετ ο Παναθηναϊκός
Κέρδισε, χωρίς Διαμαντίδη, με 101-94 τον Ολυμπιακό, στην παράταση και εννοείται ότι οι κάφροι μπούκαραν για άλλη μια φορά στον αγωνιστικό χώρο, χωρίς ευτυχώς να γίνει κάτι σοβαρό, εκτός από κάτι σπρωξίδια στον Μπουρούση...
ια τη διαιτησία ο Παπαλουκάς (που έχασε την ευκαιρία, με δύο άστοχες βολές να βάλει τον Ολυμπιακό μπροστά 20 δευτερα πριν τη λήξη της κανονικής διάρκειας) ή ο Σπανούλης (που του γλύστρισε η μπάλα μέσα απ' τα χέρια 2 λεπτά πριν τη λήξη της παράτασης και αντί να ισοφαρίσει ο Ολυμπιακός βρέθηκε πίσω με 5 πόντους και εκεί τελείωσε το μάτς)05 Ιουνίου 2011
Όλες οι χώρες επιτρέπουν στους ομογενείς τους να ψηφίζουν... μόνο τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ δεν το επιτέπουν
Πορτογαλία: Νικητή των εκλογών το κεντροδεξιό κόμμα με 45% δείχνουν τα αποτελέσματα στο 1/3 των εκλ. κέντρων
Το Γερμανικό πρακτορείο μετέδωσε γιά τις βουλευτικές εκλογές στην Πορτογαλία ότι, "το κεντροδεξιό Σοσιαλδημοκρατικό κόμμα θα καταγάγει σήμερα εκλογική νίκη" αφού, ήδη, συγκεντρώνει ένα ποσοστό ψήφων σχεδόν 45% ( με διαθέσιμα αποτελέσματα από τα 1.823 απ τα συνολικά 4.260 εκλογικά τμήματα).
Eπικράτηση του συνασπισμού δεξιών κομμάτων στη νέα βουλή, δίνουν και τα πρώτα exit polls.
Από δημοσκοπήσεις, που έγιναν στην έξοδο αντιπροσωπευτικών εκλογικών τμημάτων(exit polls) και μεταδίδουν μμε στη Λισαβόνα προκύπτει ότι, ο συνασπισμός των κομμάτων της Δεξιάς υπερτερεί των Σοσιαλιστών (έως σήμερα στην κυβέρνηση) και "θα έχει απόλυτη πλειοψηφία εδρών" στη νέα βουλή.
Σύμφωνα με τα exit polls το μεγαλύτερο ποσοστό ψήφων συγκέντρωσε σήμερα το δεξιό Σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, με πρόεδρό του τον Πέδρο Πάσος Κοέλιο. Το ποσοστό ψήφων θα κυμανθεί στο εύρος 37% έως και 42,5% των ψήφων.
Αυτά τα ποσοστά ψήφων δίνουν στη νέα βουλή από 102 έως και 121 έδρες σε αυτό το κόμμα--σε σύνολο 230.
-Το Σοσιαλιστικό κόμμα του έως σήμερα πρωθυπουργού Ζοζέ Σόκρατες σύμφωνα με τις ίδιες δημοσκοπήσεις συγκέντρωσε ποσοστό ψήφων, που θα κυμανθεί στο εύρος 24,8% έως και 30% των ψήφων.
--Οι πολιτικοί αναλυτές συμφωνούν ότι, "το δεξιό 'Δημοκρατικό και Κοινωνικό Κέντρο' μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στον Πάσος Κοέλιο να συγκροτήσει κυβερνητικό συνασπισμό και να διαθέτει στη νέα βουλή "πλειοψηφία ως και 149 εδρών".
Απονομή βραβείων στο νησί Έλις σε Ελληνοαμερικανούς που διαπρέπουν στις ΗΠΑ
Η ηθοποιός Μελίνα Κανακαρίδη και ο σχεδιαστής μόδας Τζον Βαρβάτος παρουσίασαν τους υποψηφίους στην κατηγορία "Παραστατικές Τέχνες" που ήταν ο ηθοποιός Ζαχ Γαλιφιανάκης, ο ηθοποιός τραγουδιστής Κωνσταντίνος Μαρούλης και η ηθοποιός - κωμικός Τίνα Φέι. Νικητής ήταν ο νεαρός Μαρούλης.
Ο ηθοποιός Τζον Άνιστον, πατέρας της Τζένιφερ Άνιστον, παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία "Πολιτική και Δημόσια Υπηρεσία" που ήταν η Ρεπουμπλικανή γερουσιαστής Ολυμπία Σνόου, ο Δημοκρατικός βουλευτής Τζον Σαρμπάνης και ο επενδυτής που ξεσκέπασε το σκάνδαλο Μέιντοφ, Χάρι Μαρκόπουλος. Νικήτρια ήταν η Ολυμπία Σνόου.
Ο πρώην διευθυντής της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και παραγωγός Σιντ Γκάνης παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία "Επιστήμες και Ιατρική" που ήταν ο χειρούργος μεταμοσχεύσεων Ανδρέας Τζάκης, ο ιδρυτής του "X Prize Foundation" Πίτερ Διαμαντής και ο νευροχειρούργος Τζον Γκολφίνος. Νικητής ήταν ο δρ. Τζάκης.
Η φημισμένη ενδυματολόγος Πατρίσια Φιλντ παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία "Τέχνες, Πολιτισμός και ΜΜΕ" που ήταν ο πρόεδρος για "μικρές τηλεοπτικές σειρές" στο HBO Κάρι Ανθόλης, η δημοσιογράφος και συγγραφέας Αριάννα Χάφινγκτον και ο βραβευμένος με το Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ “The Cove” Λούης Ψυχογιός. Νικητής ήταν ο κ. Ψυχογιός.
Ο πρόεδρος του Αμερικανικού Κολεγίου Αθηνών Ντέιβιντ Χόρνερ παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία στην "Εκπαίδευση" που ήταν η πρύτανης του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια Davis Λίντα Κατέχη, ο καθηγητής μαθηματικών στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Φλόριντα Τζορτζ Καφκούλης και ο καθηγητής οικονομικών στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης (NYU) Νικόλας Οικονομίδης. Νικήτρια ήταν η κ. Κατέχη.
Η γνωστή σεφ Κατ Κόρα (Κατερίνα Καραγκιόζη) παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία "Αθλητισμός" που ήταν ο παίχτης της ομάδας μπέιζμπολ "Baltimore Orioles" Νίκος Μαρκάκης, ο πρώην αθλητής του επαγγελματικού πρωταθλήματος χόκεϊ επί πάγου Κρις Τσέλιος και ο ιδρυτής - πρόεδρος της μεγάλης αθλητικής εταιρίας "Monumental Sports & Entertainment" Τεντ Λεονσίς. Νικητής ήταν ο Κρις Τσέλιος.
Η δημιουργός του Ελληνικού Μουσείου στο Σικάγο Χέλεν Αλεξάντερ παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία "Προβολής του Ελληνισμού" που ήταν υποψήφιοι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, η ελληνοαμερικανική οργάνωση ΑΧΕΠΑ και ο οργανισμός υποτροφιών "Pan Hellenic". Νικητής ήταν η ΑΧΕΠΑ με πρόεδρό της το Νίκο Καρακώστα.
Ο Τόμας Μπελέσης παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία "Επιχειρήσεων και Ψυχαγωγίας" που ήταν ο πρόεδρος της "Fox Filmed Entertainment" Τζέιμς Γιαννόπουλος, ο πρόεδρος της "JP Morgan Chase Bank" Τζέιμ Ντίμον και ο σχεδιαστής ανδρικής μόδας Τζον Βαρβάτος. Νικητής ήταν ο Τζέιμς Γιαννόπουλος.
Ο εμπνευστής της ιδέας για τα βραβεία "Gabby", βασικός οργανωτής της τελετής, εκδότης του ελληνοαμερικανικού περιοδικού και ιδρυτής του Ελληνοαμερικανικού Οργανισμού (μη κερδοσκοπικός οργανισμός που προωθεί και αναδεικνύει τον ελληνικό πολιτισμό στην Αμερική) Γκρέγκορι Πάππας, παρουσίασε τους υποψηφίους στην κατηγορία "Φιλανθρωπία" που ήταν υποψήφιοι ο Πίτερ Πίτερσον ιδρυτής του ομώνυμου φιλανθρωπικού οργανισμού, ο Πίτερ Καραμάνος ιδρυτής και πρόεδρος οργανισμού "Carolina Hurricanes" και ο Τζορτζ Μπεχράκης, πρόεδρος της "Gainesborough investments». Νικητής ήταν ο Πίτερ Καραμάνος.
Η επιμελήτρια του Μητροπολιτικού Μουσείου της Νέας Υόρκης Χέλεν Εβανς παρουσίασε και απένειμε το τιμητικό βραβείο "Lifetime Achievement" στον διεθνούς φήμης πρωτοπόρο στη δεκαετία του '60 στην τεχνική του νέον, καλλιτέχνη Στίβεν Αντωνάκος, ο οποίος σε ηλικία τεσσάρων ετών είχε περάσει από το νησί Έλις.
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Ολυμπία Δουκάκη παρουσίασε και απένειμε επίσης το τιμητικό βραβείο "Lifetime Achievement" στον πρώην κυβερνήτη της Μασαχουσέτη και Δημοκρατικό υποψήφιο για την προεδρία των ΗΠΑ Μιχάλη Δουκάκη.
Στην εκδήλωση μίλησαν επίσης οι νεαροί επιχειρηματίες Τζορτζ Λογοθέτης και Μάνος Σηφάκης, οι οποίοι τόνισαν και την ανάγκη να στηριχθούν οι νέοι και οι νέες της Ελλάδας σ' αυτές τις "δύσκολες στιγμές" που περνά η χώρα μας.
Στο καλλιτεχνικό μέρος του προγράμματος συμμετείχε η Γλυκερία με το συγκρότημα "Τρίφωνο". Ερμήνευσαν το "Τραγούδι της Ξενιτιάς" του Μίκη Θεοδωράκη (με νέα διασκευή από το Νίκο Κουρουπάκη). Η Μελίνα Ασλανίδου με το Γιώργο Λιάνο το τραγούδι "Μη μου θυμώνεις μάτια μου", ενώ η Γλυκερία έκλεισε την τελετή με το τραγούδι "Διασπορά", αφιερωμένο στους Έλληνες μετανάστες.
Εικόνες της μετανάστευσης μετέφεραν οι ηθοποιοί και τραγουδιστές Εμμανουήλ Αύρας, Γρηγόρης Ψωμάς, Θίο Αλεξάντερ, Ανθούλα Κατσιματίδη και ο σκηνοθέτης Γκρεγκ Γαϊτάνης.
Τα βραβεία φιλοτέχνησε ο γνωστός καλλιτέχνης Konstantino.
Παρουσιάστριες της τελετής ήταν οι δημοσιογράφοι Άννα Νταβλάντη και Λώρα Έβανς Μανάτου.
Στο δείπνο που ακολούθησε παρέστη ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης, ο οποίος συνεχάρη τους διοργανωτές, τους βραβευθέντες και όλους τους υποψηφίους για τα βραβεία, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση, ο πολιτικός κόσμος και ο λαός της Ελλάδας δεν ξεχνούν και δεν θα ξεχάσουν ποτέ την αγάπη και την στήριξη που προσφέρει πάντα ο Ελληνισμός της Αμερικής στην πατρίδα μας, αλλά κυρίως για το έργο και τις επιτυχίες τους στον πολιτισμό, τις τέχνες και στην ανθρωπιά.
Την Ελλάδα εκπροσώπησε στην τελετή η γενική πρόξενος Άγη Μπαλτά και ο πρόξενος Ευάγγελος Κυριακόπουλος και την Κύπρο η γενική πρόξενος Κούλα Σοφιανού. Ανάμεσα στους εκατοντάδες θεατές ήταν αρκετά άλλα γνωστά ονόματα που διαπρέπουν σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους στις ΗΠΑ, αλλά και στον πολιτικό και κοινωνικό στίβο της χώρας.
ΑΡΗΣ - ΠΑΟΚ 80-91 και 5ος αγώνας στην Πυλαία την Τετάρτη...
1ο δεκάλεπτο
Ευστοχία από τις δύο ομάδες και 3-5 για τον ΠΑΟΚ.
Με λέι απ του Στίγγερς ο ΠΑΟΚ φτάνει σε νταμπλ σκορ (7-14).
Με τον Χαραλαμπίδη να σκοράρει ο Άρης ψαλιδίζει τη διαφορά (14-16).
Ο ΠΑΟΚ διατηρεί το προβάδισμα (18-22) παίζοντας ζώνη.
Κοντά οι δύο αντίπαλοι (23-24) στο φινάλε της πρώτης περιόδου.
2ο δεκάλεπτο
Στο +5 ο ΠΑΟΚ με σερί 0-4 (23-28).
Αντιδρά και ισοφαρίζει (28-28) ο Άρης που σκοράρει κυρίως από βολές, όπως ο ΠΑΟΚ στην πρώτη περίοδο.
Πάντως ο Δικέφαλος εξακολουθεί να έχει τα ηνία (30-35).
Το τρίποντο του Σλούκα φέρνει και πάλι σε απόσταση αναπνοής τον Άρη (39-40).
Ο Χατζηβρέττας οδηγεί τον Άρη στο 45-42 μετά και την τεχνική ποινή στον Μαρκόπουλο.
Το ξέσπασμα του Άρη φέρνει το 50-42 του 20'.
3ο δεκάλεπτο
Ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να επιστρέψει (53-46) μετά το τρίποντο του Χαραλαμπίδη.
Ο Κινγκ μετά από επιθετικό ριμπάουντ στέλνει τη διαφορά στο +10 (57-47).
Εκνευρισμός στον ΠΑΟΚ (τεχνική ποινή Γκετσέφσκι), με αποτέλεσμα ο Άρης να κρατά σταθερά το προβάδισμα (61-51).
Ο Δικέφαλος επιστρέφει και με τον Μπούλιαν μειώνει 62-60.
Οι έξι σερί πόντοι του Κρίστμας ισοφαρίζουν για τον ΠΑΟΚ (66-66) στο φινάλε της τρίτης περιόδου.
4ο δεκάλεπτο
Ο Γκετσέφσκι κάνει το 67-68 και ο ΠΑΟΚ περνάει μπροστά για πρώτη φορά μετά το 39-40.
Ο ΠΑΟΚ ξεφεύγει 67-72 ανατρέποντας, στην παρούσα φάση, τα δεδομένα.
Ο Γκετσέφσκι έχει πάρει φωτιά (69-76). Διαδοχικοί πόντοι από τον Σκοπιανό.
Κλέψιμο και κάρφωμα του Μπούλιαν για το +10 του Δικεφάλου (70-80, 37').
Το 76-85 ένα λεπτό πριν από το φινάλε δείχνει μη αναστρέψιμο.Ο ΠΑΟΚ σφραγίζει το διπλό με τις βολές του Μάρσαλ (80-91).
contra.gr
Γερμανία: Γερμανικοί σπόροι, κυρίως αγριοκύμινου ή παπαρούνας και όχι τα ισπανικά αγγουράκια το αίτιο της επιδημίας απ το βακτήριο e-coli
"Συνιστούμε, όμως, στους καταναλωτές, στη βάση ισχυρών ενδείξεων, να μη καταναλώνουν τέτοιους σπόρους", πρόσθεσε ο Λίντεμαν. Διευκρίνισε ότι "αύριο Δευτέρα θα προκύψουν τα πλήρη αποτελέσματα των εργαστηριακών ελέγχων", που ο ίδιος έδωσε εντολή να γίνουν, "με σπόρους απ ένα αγρόκτημα στο Uelzen".
--Το αγρόκτημα αυτό εξάγει τους σπόρους αγριοκύμινου και παπαρούνας, γιά παρασκευή σαλάτας, σε κράτη μέλη της ΕΕ και την Απω Ανατολή, πρόσθεσε ο τοπικός υπουργός Γεωργίας στο Αμβούργο χωρίς, όμως, να κατονομάσει συγκεκριμένα κράτη.
ΣΟΚ! Υποθηκεύει τη χώρα ο προδότης όπως αποκάλυψε ο Ρομπάι!!! Η ΝΔ ακούει;
«Βόμβα» από τον Χ. Βαν Ρομπάϊ. «Συζητούμε και τις υποθήκες για τα νέα δάνεια» δηλώνει ο πρόεδρος τoυ Ευρωπαϊκού Συμβουλίου
FINANCIAL TIMES: “ΞΕΝΟΙ ΘΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ!”
Οι διεθνείς τοκογλύφοι ζητάνε ότι θέλουν από το ελλαδικό προτεκτοράτο και φυσικά οι πολιτικάντηδες δεν χαλάνε χατήρια. Σϋμφωνα με τους Financial Times αναμένεται “διεθνής εμπλοκή στη συλλογή φόρων και την ιδιωτικοποίηση κρατικής περιουσίας σε αντάλλαγμα με ένα νέο συμφωνητικό δανείου για την Αθήνα”.
Γερμανία: Η Ελλάδα δεν έχει προσπαθήσει αρκετά, σύμφωνα με τον επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας των Χριστιανοδημοκρατών Κάουντερ.
"Η Ελλάδα προσπαθεί, όμως οι προσπάθειές της είναι ανεπαρκείς", δήλωσε ο Κάουντερ. "Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πιο αυστηρή πυγμή για να οδηγήσουμε την Ελλάδα στο δρόμο της αλληλεγγύης (με τις χώρες της ευρωζώνης)".
"Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να μας επηρεάσουν οι διαδηλώσεις στην Ελλάδα", υπογράμμισε ο Κάουντερ. "Εχει έρθει η ώρα η Ελλάδα να γίνει επιτέλους ένα κράτος στα πρότυπα της κεντρικής Ευρώπης. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να αποτρέψουμε την παρακμή της Ευρώπης".
Ο επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του CDU επεσήμανε άλλωστε ότι το Βερολίνο δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα εγκρίνει περαιτέρω βοήθεια προς την Ελλάδα. "Το αν θα υπάρξει ακόμη ένα πακέτο βοήθειας προς την Ελλάδα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη", είπε.
"Ομως από την άλλη θα προειδοποιούσα να μην λαμβάνονται φαινομενικά εύκολες λύσεις (...) Αν σταματήσει η παροχή χρημάτων προς την Ελλάδα, κανείς δεν ξέρει τί επιπτώσεις θα έχει αυτό για εμάς. Οι Αμερικάνοι απερίσκεπτα άφησαν τη Lehman Brothers να χρεοκοπήσει και αυτό πυροδότησε μία παγκόσμια οικονομική κρίση. Αυτό θα πρέπει να μας γίνει μάθημα", υπογράμμισε ο Κάουντερ.
To ΠΑΣΟΚ τσατίστηκε.... με τα δικά του ΜΜΕ!!!
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η κυβέρνηση καταγγέλλει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, την επικίνδυνη παραπληροφόρηση Μέσων Ενημέρωσης τα οποία δηλητηριάζουν την κοινή γνώμη, είτε με ανύπαρκτες "πληροφορίες" για "ξένους Επιτρόπους - Ανθύπατους στα υπουργεία", είτε με ανοίκειες και ανιστόρητες εκφράσεις περί "κατοχής" στην Ελλάδα.
Αγώνα στον οποίο οφείλουν εν πολλοίς την επιβίωσή τους και τα Μέσα Ενημέρωσης, καθώς η κατάρρευση της χώρας θα σήμαινε και τη δική τους κατάρρευση.
Αρκετά πια λοιπόν με την ανευθυνότητα.
Τα ψέματα τελείωσαν και όλοι καλούνται πλέον να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Η παραπληροφόρηση και η διαμόρφωση κλίματος σύγχυσης, είτε εδράζεται είτε όχι σε σκοπιμότητες, στρέφεται τελικώς εναντίον του δημοσίου συμφέροντος.


