Η υπουργός Εξωτερικών επανέλαβε την προσήλωση της κυβέρνησης της στο θέμα της ελευθερίας της θρησκείας και εξέφρασε την στήριξή της στα θέματα που απασχολούν το Πατριαρχείο.
Αναφέρθηκε επίσης και σε άλλες δραστηριότητες και πρωτοβουλίες του Οικουμενικού Πατριάρχη ενθυμούμενη τον ανεπίσημο τίτλο του "Πράσινου Πατριάρχη" που έχει αποδοθεί στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Η Αμερικανίδα υπουργός Εξωτερικών αναφέρθηκε και στον διαθρησκειακό διάλογο που άρχισε με πρωτοβουλία του Οικουμενικού Πατριάρχη το 1994 με τη Συνάντηση του Βοσπόρου και τη Διακήρυξη που υπεγράφη τότε και συνεχίστηκε το 2001 στις Βρυξέλλες, μετά το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης αναφέρθηκε στα θετικά βήματα της κυβέρνησης του πρωθυπουργού κ. Ταγίπ Ερντογάν, για την άρση των εμποδίων που είχαν συσσωρευθεί ιστορικά στην δράση του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Κωνσταντινούπολη. Ο Πατριάρχης ευχαρίστησε τέλος την κυβέρνηση των ΗΠΑ για το "διαχρονικό και αμείωτο" ενδιαφέρον της για τα ζητήματα της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Η κυρία Κλίντον συναντάται για τρίτη φορά με τον Οικουμενικό Πατριάρχη στο Φανάρι. Η πρώτη συνάντηση έγινε το 1996 όταν επισκέφθηκε το Φανάρι με την ιδιότητα της πρώτης κυρίας , μαζί με την κόρη της Τσέλσι, και η δεύτερη συνάντηση έγινε το 1999, συνοδεύοντας τον σύζυγό της Μπιλ Κλίντον, τότε πρόεδρο των ΗΠΑ σε επίσκεψη στο Φανάρι .
16 Ιουλίου 2011
Στο Οικουμενικό Πατριαρχείο στο Φανάρι η Χίλαρυ
Κρύβει το οικογενειακό αυθαίρετο o Παπακωνσταντίνου!
Σοβαρό πολιτικό αλλά και ηθικό ζήτημα προκύπτει για τον υπουργό Περιβάλλοντος κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου από την αποκάλυψη ότι διαθέτει «οικογενειακό» αυθαίρετο μέσα στο δάσος! Η μητέρα του είναι ιδιοκτήτρια εξοχικής κατοικίας χτισμένης μέσα σε αναδασωτέα περιοχή στη Βραυρώνα Αττικής, στον οικισμό Χαμολιά. Το σπίτι, σύμφωνα με τον διευθυντή Δασών Ανατολικής Αττικής κ. Αναστάσιο Καζάση, είναι αυθαίρετο και παράνομο, ενώ έχει εκδοθεί γι’ αυτό και απόφαση κατεδάφισης.Ετσι, ως υπουργός Περιβάλλοντος, ο κ. Παπακωνσταντίνου καλείται να αποφασίσει ανάμεσα στα συμφέροντα της μητέρας του και του Δημοσίου… Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να δημιουργήσει πολλά πρόσθετα ερωτήματα για τη σπουδή του κ. Παπακωνσταντίνου να περιορίσει στο ελάχιστο δυνατό τις εξαιρέσεις στον νόμο-δώρο που ετοίμασε για τους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων ώστε να νομιμοποιήσουν τις κατοικίες τους. «Μακάρι να νομιμοποιήσει και εμάς και ας είμαστε μέσα στο δάσος», λένε οι αυθαιρετούχοι της περιοχής, και ίσως ο κ. υπουργός τούς κάνει τη χάρη…
protothema.gr
«Χαμηλό βαρομετρικό» μεταξύ Αθήνας - Μόσχας
tovima.gr
Τά 'μαθες τα νέα Πατέρα; O Erdoğan έπιασε πρωτιά ενώ εγώ πάτο
Περισσότερα στα αγγλικά στη zaman
Ιταλία: Nέα εκδοχή της Πατρίτσια Ντ' Αντάριο: «δεν είμαι συνοδός πολυτελείας, με χρησιμοποίησαν κατά του Μπερλουσκόνι»
Όσο για την μαγνητοφώνηση των τηλεφωνικών συνομιλιών της με τον «μίστερ τιβί» , τονίζει ότι «το μαγνητόφωνο είναι ο φύλακας-άγγελός της, από τότε που κατήγγειλε τον πρώην αρραβωνιαστικό της, όταν χειροδίκησε εναντίον της για να την υποχρεώσει να εκπορνευθεί».
Η Πατρίτσια προσθέτει ότι «την κορόιδεψαν, διότι της είχαν πει ότι θα γινόταν διάσημη και θα έβγαζε χρήματα, ενώ δεν κέρδισε τίποτα και καταστράφηκε». Ζητά, τέλος, από τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι να την συναντήσει στην ιδιωτική του κατοικία στην Αιώνια Πόλη
Ομολογία Λοβέρδου ότι από την ίδρυσή του το ΠΑΣΟΚ λέει ψέμματα και απάντηση Μιχελάκη
Απαντώντας ο Γ. Μιχελάκης, δήλωσε:
«Η σημερινή κυνική ομολογία του κ. Λοβέρδου, αποδεικνύει ότι το ΠΑΣΟΚ συνειδητά έλεγε ψέματα στον ελληνικό λαό.
Αποδεικνύει, ότι το κόμμα του έπαιξε πολιτικά παιχνίδια, χωρίς να το ενδιαφέρει η χώρα και η οικονομία.
Για το ΠΑΣΟΚ, διαχρονικά ο στόχος ήταν μόνο ένας. Η κατάκτηση και διατήρηση της εξουσίας με οποιοδήποτε τίμημα!
Τίμημα όμως, που σήμερα το πληρώνουν οι πολίτες και η Πατρίδας μας.
Και κάτι ακόμα: Το μεγαλοπρεπές άδειασμα στον κ. Βενιζέλο, για το γεγονός ότι ο κ. Λοβέρδος ομολογεί ότι ποτέ δεν θα έλεγε για “επιλεκτική χρεοκοπία”, θα μπορούσε να είναι απλά ένα…”συντροφικό μαχαίρωμα”, αν το κόστος δεν κινδύνευε να το πληρώσει ακριβά η χώρα».
Μόσχα: "Δίναμε 25 δισ ευρώ και ο Γιώργος μιλούσε για οικολογία"
Αλλά υπήρξε και δεύτερο κτύπημα από την Μόσχα: Σε συνέντευξή του ο Ιβάν Σαββίδης, βουλευτής της Κρατικής Δούμας και πρόεδρος της Ομοσπονδίας της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Ρωσίας στην «Ελευθεροτυπία» είναι πραγματικός "καταπέλτης". Μιλάει για "χαμηλότοκο δάνειο 25 δισ. ευρώ που θα προσέφερε στον Γ.Παπανδρέου ο Β.Πούτιν, για να γλυτώσι η χώρα από το Μνημόνιο (να σημειώσουμε ότι ο Γ.Παπανδρέου στην σύκσεψη των πολιτικών αρχηγών είχε αρνηθεί ότι ο οποιοσδήποτε του είχε προτείνει οικονομική βοήθεια και για τον λόγο αυτό "Αναγκάστηκε να υπογράψει το Μνημόνιο"), αλλά αντί να τεθεί τέτοιο ζήτημα, ο Γ.Παπανδρέου του μιλούσε για ... οικολογία!
Στην συνέντευξή του ο ελληνικής καταγωγής Ρώσος βουλευτής, πειργράφει με λεπτομέρειες το φιάσκο της επίσκεψης Παπανδρέου στην Μόσχα τουν Φεβρουάριο του 2010, όταν ο Β.Πούτιν περίμενε με το πακέτο των δισεκατομμυρίων ευρώ τον Γ.Παπανδρέου και εισέπραξε μια ... εκκωφαντική αδιαφορία, αφού ο Έλληνας πρωθυπουργός για το μόνο που του μιλούσε, κατά βάση ήταν ... οικολογικά θέματα!
Σύμφωνα με τον Ιβάν Σαββίδη η Ρωσία ήταν έτοιμη από τις αρχές του 2010 κιόλας να παράσχει δάνειο με ευνοϊκούς όρους στην Ελλάδα, πλην όμως υπήρχε ο «αστάθμητος» παράγοντας Γιώργος Παπανδρέου ο οποίος φρόντισε να «βραχυκυκλώσει» όλες τις διαδικασίες που μπορεί να οδηγούσαν στη λήψη του δανείου, στις δύσκολες εκείνες ώρες, που η Ελλάδα χρειαζόταν επειγόντως ρευστότητα.
«Ήρθε ο Παπανδρέου στη Ρωσία πέρυσι τον Φεβρουάριο, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ήρθε. Ο ηγέτης της Ρωσίας ήταν έτοιμος να δώσει 25 δισ. ευρώ, δεν έχω λόγο να μην το πω δημοσίως, γιατί έχω ο ίδιος γνώση του ζητήματος. Και ήταν μάλιστα έτοιμος να τα δώσει ως πρώτη δόση βοήθειας στην Ελλάδα, όμως, δυστυχώς... Ήταν δάνειο με χαμηλό επιτόκιο, οι λεπτομέρειες δεν έχουν πια σημασία, αφού προφανώς οι Αμερικανοί, το ΔΝΤ και η Ε.Ε. είπαν όχι. Τότε γιατί ήρθε στη Μόσχα ο Παπανδρέου; Για να δει ο ελληνικός λαός ότι συναντιέται με τον Πούτιν;», δήλωσε ο Ιβάν Σαββίδης.
Έτσι τις δραματικές εκείνες ώρες όπου δηλώσεις περί «Τιτανικού» είχαν φροντίσει να τινάξουν στον αέρα την πιστοληπτική εγκυρότητα της Ελλάδας, και ο πρωθυπουργός της Ρωσίας ήταν έτοιμος να ακούσει τον Έλληνα ομόλογό του ο τελευταίος προτίμησε, σύμφωνα με τον Ι. Σαββίδη να του μιλήσει για τις οικολογικές του ανησυχίες!
«Δεν είναι μυστικό ότι εγώ κανόνισα την κατ' ιδίαν συνάντηση, ζητήθηκε η βοήθειά μου από την ελληνική πλευρά. Το πρωί συναντήθηκα με τον Παπανδρέου στην Κρατική Δούμα, μείναμε οι δυο μας με τον μεταφραστή και του είπα ότι δεν χρειάζεται να προβληματίζεται για τίποτε, ότι ο Πούτιν έχει καλή και θετική διάθεση, γι' αυτό και θα προτείνει να μείνουν μόνοι τους κι εφόσον δώσει κι αυτός τη συγκατάθεσή του, μπορεί να του θέσει οποιοδήποτε ζήτημα θεωρεί χρήσιμο. Ηταν έτοιμος να ακούσει τα πάντα» υποστήριξε ο κ. Σαββίδης, υπογραμμίζοντας ότι η συνομιλία κράτησε τελικά μόλις 20 λεπτά και λίγο αργότερα ενημερώθηκε από το Κρεμλίνο «ότι κατά τη διάρκειά της ο Παπανδρέου ουσιαστικά δεν έκανε απολύτως καμία ερώτηση, ούτε έθεσε θέμα ανάπτυξης οικονομικών ή στρατηγικών σχέσεων, αλλά μιλούσε για τα ... οικολογικά προβλήματα της Ελλάδας»!
Σύμφωνα με τον ηγέτη των ομογενών της Ρωσίας, ο Β. Πούτιν είχε νωρίτερα σε ένδειξη καλής θέλησης ορίσει ως υπεύθυνο για την υλοποίηση των διμερών συμφωνιών τον Ιγκορ Σέτσιν, «έναν από τους ισχυρότερους αντιπροέδρους της ρωσικής κυβέρνησης, ο οποίος επιβλέπει ολόκληρο το ενεργειακό σύμπλεγμα και τη βαριά βιομηχανία μηχανοκατασκευών».
Αυτό σήμαινε ότι η Ρωσία είναι έτοιμη για άμεση συμφωνία και επιτάχυνση των διαδικασιών, όμως η Ελλάδα δεν έδειξε καμία διάθεση και «το ίδιο βράδυ πήγα στο προεδρικό ξενοδοχείο "Πρέζιντεντ" όπου έμενε ο Παπανδρέου, και τον ρώτησα: Πείτε μου σας παρακαλώ, γιατί ήρθατε και γιατί χρειαζόταν η κατ' ιδίαν συνάντηση, γιατί μου ζητήσατε βοήθεια, για να με δυσφημήσετε;».
Κατά τις εκτιμήσεις του ομογενή πολιτικού, «η αντίδραση που ακολούθησε είναι πλέον προς την αντίθετη κατεύθυνση» και έτσι μπορεί να εξηγηθεί και η πρόσφατη αναβολή της προγραμματισμένης για τις 5 Ιουλίου επίσκεψης Λαμπρινίδη στη Μόσχα, έπειτα από ρωσική πρωτοβουλία και με διατύπωση πρωτοφανών αιχμών για έλλειψη περιεχομένου στις διμερείς επαφές.
Σύμφωνα με τον Ι. Σαββίδη, το Κρεμλίνο ζήτησε να εξηγηθεί στον πρωθυπουργό ότι θα μπορούσε να ζητήσει οποιαδήποτε διευκόλυνση ήθελε, έστω και τηλεφωνικά, από τον Β. Πούτιν, γι' αυτό και αργότερα προτάθηκε να χορηγηθεί δάνειο, «που θα πληρωθεί εν μέρει με κρατικές δεσμεύσεις και εν μέρει με αγροτικά προϊόντα», έτσι ώστε να υλοποιηθεί το συμβόλαιο αγοράς τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού από τη Ρωσία, όμως και η πρόταση αυτή απορρίφθηκε".
Πρόκειται για την διακρατική συμφωνία προμήθειας των BMP-3HEL. Βέβαια το παράδοξο θα ήταν να την προχωρήσει η κυβέρνηση Παπανδρέου. Εδώ αρνήθηκε να συζητήσει για χαμηλότοκο δάνειο 25 δισ. ευρώ θα συζητούσε να δώσει 1,2 δισ. ευρώ, έστω και αν υπήρχε κρατική δέσμευση;
Οι ελληνικές επιλογές οδηγούν, κατά τον Ι. Σαββίδη, στη σταδιακή μεγιστοποίηση των ρωσοτουρκικών σχέσεων, καθώς «στο φόντο μιας Ελλάδας που αδυνατίζει και όλο και περισσότερο αποστρέφει το πρόσωπό της από τη Ρωσία, όλο και ενεργότερα η τουρκική οικονομία συνεταιρίζεται με τη ρωσική και η Τουρκία ισχυροποιείται», εξέλιξη, που «θα είναι το χειρότερο έγκλημα για πολλές χιλιετίες. Και τότε δεν θα μπορούμε πλέον τίποτε να διορθώσουμε».
http://www.defencenet.gr/
8μετρο άγαλμα της Μέριλιν Μονρόε στο Σικάγο
από πίσω έτσι:
και όποιος πάει από κάτω βλέπει αυτό:
O πρ. του Συνδέσμου Γερμανικής Βιομηχανίας Χανς Πέτερ Καϊτέλ προτείνει αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και σχέδιο αναπτυξιακής βοήθειας
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας 'Bild am Sonntag', (Μπιλντ αμ Ζονταγκ 16.7.11) ο κ. Καϊτέλ απέστειλε σχετική επιστολή σε κορυφαίους παράγοντες της γερμανικής βιομηχανίας.
"Πρώτον, πρέπει να μειωθεί το συνολικό ύψος του χρέους της χώρας σε ένα βιώσιμο επίπεδο. Δεύτερον, η Ελλάδα χρειάζεται ένα σχέδιο ανάπτυξης στο πνεύμα που λειρούργησε το 'Σχέδιο Σουμάν'", τονίζει στην επιστολή του ο κ. Καϊτέλ.
Το "Σχέδιο Σουμάν" - από το όνομα του Γάλλου υπουργού Εξωτερικών στις αρχές της δεκαετίας του 1950 - θεωρείται το πρώτο βήμα για την ενοποίηση της Ευρώπης και βοήθησε τη γερμανική βιομηχανία άνθρακα να ορθοποδήσει μετά το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο πρόεδρος του 'BDI' θεωρεί "αναπότρεπτη" τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στο "κούρεμα" του ελληνικού χρέους, ενώ ταυτόχρονα υπογραμμίζει την ανάγκη να συνδυαστεί με τη χορήγηση αναπτυξιακής βοήθειας.
"Κάθε προσπάθεια για λύση, η οποία στοχεύει να αποκόψει ισχυρές ή αδύναμες χώρες από την Ευρωζώνη, θα ήταν μοιραία και επικίνδυνη και πολύ μακριά από την πραγματικότητα", αναφέρει χαρακτηριστικά.
Γιάννης Βρούτσης :Η κυβέρνηση αποφάσισε να νομιμοποιήσει τη φοροδιαφυγή αφού δεν μπόρεσε να την καταπολεμήσει
«Κάθε φορά που ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Οικονομικών μιλούν για «κόκκινες γραμμές» και «τελευταία φορά», το σίγουρο είναι ότι και θα παραβιαστούν και νέα μέτρα θα έλθουν.Όλες οι δηλώσεις περί «τελευταίας περαίωσης και μιας νέας αρχής», διαψεύστηκαν πανηγυρικά.
Με τον τρόπο αυτό, όμως, κλείνει το μάτι σε όσους φοροδιαφεύγουν, τιμωρεί ξανά τους ειλικρινείς και συνεπείς φορολογούμενους και στερεί πολύτιμους πόρους από τα δημόσια έσοδα.
Τελικά, αφού η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να καταπολεμήσει τη φοροδιαφυγή, αποφάσισε να τη νομιμοποιήσει».
Αγαπητέ Κυριάκο είσαι "offside"
του Σταματόπουλου Κωνσταντίνου- Αγαπητέ Κυριάκο είσαι offside λοιπόν, γιατί υπάρχουν κινήσεις που μπορούν να γίνουν αθόρυβα και εκτιμώνται δεόντως χωρίς δελτία τύπου.
- Είσαι offside γιατί δεν είσαι τωρινός βουλευτής αλλά είσαι γόνος μιας οικογένειας που ανέδειξε έναν πρωθυπουργό, μία υπουργό αλλά και βουλευτή. Ως εκ τούτου η κίνησή σου αυτή θα ήταν από μόνη της ουσιαστική αν αρνιόσουν εξαρχής αυτό το δικαίωμα που είχες, από την στιγμή που εξελέγης βουλευτής και όχι υπό την πίεση των γεγονότων και της κατακραυγής του «αγανακτισμένου» ρεύματος.
- Είσαι offside γιατί λειτούργησες προτάσοντας το dna σου και όχι την κοινοβουλευτική ομάδα την οπόια αντιπροσωπεύεις. Πιο απλά Μητσοτακικά και όχι Νεοδημοκρατικά. Υπάρχει μια ομάδα που θα μπορούσες να της προτείνεις το ίδιο ώστε να λειτουργήσει εν είδη βελτιωμένου συνόλου και όχι μονάδας. Η επικοινωνία και η προβολή του «εγώ» σου υπερκέρασε και αυτό το πλαίσιο και η επιστολή που είχες στείλει ξανά στις 8/6 στο σύνολο του κοινοβουλίου δεν αποτελεί δικαιολογία.
- Είσαι offside γιατί αναρωτιέμαι ποιος θα χρησιμοποιήσει το βουλευτικό αυτοκίνητο που επιστρέφεις στην Βουλή. Θα χαιρόμουν ιδιαιτέρως αν αντιθέτως ο οδηγός σου μετά του αυτοκινήτου Σου περίμενε έναν υπάλληλο του Σκαραμαγκά κάθε πρωί έξω από το σπίτι του για να τον πάει στην δουλειά του και να τον επιστρέψει.. (όσο είσαι βουλευτής βεβαίως).
- Είσαι offside γιατί τα λεφτά που αρνείσαι να λάβεις καυτηριάζοντας τις επιτροπές (δήλωση σου ότι όλοι πηγαίνουν για μια υπογραφή κάθονται 5 λεπτά και κλείνουν το «μαγαζί») είναι αποδοχή ύπαρξης φαύλου κύκλου. Δίνεις λεφτά πίσω σε κάτι που καταγγέλλεις ότι δεν «δουλεύει»; Κάνε την καταγγελία σου επίσημα με στοιχεία και δώσε τα ίδια λεφτά των επιτροπών που εισπράττεις σε 2 οικογένειες πολύτεκνων στον Έβρο.
- Είσαι offside γιατί προσβάλεις την νοημοσύνη των συναδέλφων σου απαξιώνοντας όσους εργάζονται (εκπροσωπώντας μας) για μια δημοκρατική διερεύνηση των όποιων σκανδάλων, σε επιτροπές.
- Είσαι offside αν ισχύει αυτό που κατήγγειλαν κάποιοι συνάδελφοί σου ότι μιλάς εκ του ασφαλούς μια και η οικογένειά σου διαθέτει 7 αυτοκίνητα (αλήθεια ισχύει;).
- Είσαι offside γιατί κατήγγειλες μόνο προσφάτως –πάλι υπό το πρίσμα της λαϊκής κατακραυγής- τα χρήματα που ανέρχονται μόνο για το 2010 τα 6 εκατομμύρια ευρώ για το σταθμό της Βουλής με 0,3% share. Και έστω να δεχθώ ότι σε αυτό δεν ευθύνεσαι εσύ, παραμένεις offside γιατί δεν πρότεινες σε πρότερους του 2010 προϋπολογισμούς νομοσχέδιο περί μείωσης των βουλευτικών αποζημιώσεων. Αναρωτιέμαι δε γιατί δεν έστειλες μια επιστολή και στον πατέρα σου Κ. Μητσοτάκη καταγγέλλοντας το προκλητικό ποσό των 4,3 εκ. ευρώ που πληρώνουμε ετησίως για συντάξεις πρώην πρωθυπουργών;
- Είσαι offside γιατί δεν κατήγγειλες στο κοινοβούλιο τα λεφτά που θα έπρεπε να σου παρακρατήσουν πέραν της 5ης απουσίας σου το μήνα από τις τακτικές συνεδριάσεις. Απ’ όσο μου προκύπτει δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ.
- Είσαι offside γιατί δεν ξέρω πόσες γραμμές τηλεφώνου από τις 8 που δικαιούσαι χρησιμοποιείς και με τι ποσά για την κάθε μία.
- Είσαι offside γιατί όταν ο δημοσιογράφος Νίκος Βαφειάδης προ κάποιων μηνών κατήγγειλε τα προνόμια των βουλευτών και εν συνεχεία απολύθηκε από την εφημερίδα που εργαζόταν, ήσουν ένας εξ’ αυτών που δεν αντέδρασαν. Ο σιωπών δοκεί συναινείν;;
- Και είσαι offside γιατί όταν ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρός σου δήλωνε στο πρώτο υπουργικό συμβούλιο : «…σεμνά και ταπεινά» δεν τράβηξες τα αυτιά σε κάποιους από τα κοντινά σου έδρανα να ακούσουν καλύτερα.
- Είσαι offside γιατί δεν αρνήθηκες όλα τα εξτρά δικαιώματα που απορρέουν της βουλευτικής σου ιδιότητας και έριξες στάχτη στα μάτια για χάριν επικοινωνιακής τακτικής.
Δεν ξενερώνουμε ποτέεεε, δεν ξενερώνουμε ποτέ!!

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρωθυπουργός αποκαθιστά τους συνεργάτες του στις παραμονές πολιτικών εξελίξεων. Το 2004, π.χ. μετά την ήττα στις εκλογές από τον Καραμανλή έσπευδε να συμπεριλάβει σε εκλόγιμη θέση στο ευρωψηφοδέλτιο, τον Σταύρο Λαμπρίνίδη,(τον σημερινό υπουργό Εξωτερικών) χωρίς ουσιαστική προσφορά στο ΠΑΣΟΚ και πείρα, προκαλώντας την ενόχληση στελεχών και οπαδών του ΠΑΣΟΚ που εξέλαβαν τον διορισμό εκείνο ώς ένδειξη πολιτκού φαβοριτισμού.
Φαίνεται οτι οι περισσότεροι συνεργάτες του ΓΑΠ αντιπαθούν βαθιά τις εκλογικές δημοκρατικές διαδικασίες προτιμώντας σαφώς τα προνόμια που τους απονέμει ο ηγεμόνας! Ελάχιστοι απο τους συνεργάτες του δοκίμασαν να εκλεγούν προτιμώντας είτε το ψηφοδέλτιο Επικρατείας, είτε τα εξωκοινοβουλευτικά χαρτοφυλάκια. Το βέβαιο πάντως είναι ότι ο διορισμός της κυρίας Μπιρμπίλη στον ΟΟΣΑ- με τα τόσα προνόμια- θα εξαγριώσει την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ-που βάλλεται απο τα ΜΜΕ και την κοινή γνώμη για τα προνόμια της και ταυτόχρονα αδειάζεται και απειλείται από το δημοψήφισμα του κ. Παπαπανδρέου που προβλέπει την μείωση των εδρών απο τρακόσιες σε διακόσιες. Λέγεται ότι μια μεγάλη ομάδα βουλευτών του ΠΑΣΟΚ εχει πλέον στρέψει την οργή της στον πρωθυπουργό προσωπικά!
http://taxalia.blogspot.com/2011/07/blog-post_16.html
Συνεχίζονται για τέταρτη νύχτα οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στην Κύπρο
Η αστυνομία έχει αποκλείσει την είσοδο και έξοδο του κτιρίου και έχει κλειδώσει τις πύλες του με χοντρή αλυσίδα.
Εγκρίθηκε το αίτημα της Ελλάδας να παρέμβει στη διαμάχη Γερμανίας-Ιταλίας στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για τις αποζημιώσεις των θυμάτων του Διστόμ
Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ελλάδα μπορεί να το ενημερώσει για τα έννομα συμφέροντα που έχει στην υπόθεση που αφορά την προσφυγή της Γερμανίας κατά της Ιταλίας μετά από τις αποφάσεις που έλαβε η ιταλική δικαιοσύνη για την αποζημίωση των θυμάτων των ναζιστικών εγκλημάτων.
«Το Δικαστήριο δίνει την έγκριση στην Ελλάδα να παρέμβει» ως τρίτο μέρος στην υπόθεση, αναφέρει στην ανακοίνωσή του το Δικαστήριο, διευκρινίζοντας ότι η Αθήνα μπορεί κατά συνέπεια «να ενημερώσει το δικαστήριο για τη φύση των δικαιωμάτων και των εννόμων συμφερόντων της (...) τα οποία θα μπορούσε να θίξει η απόφαση του Δικαστηρίου».
Η Γερμανία είχε προσφύγει στο Δικαστήριο τον Δεκέμβριο του 2008 ζητώντας να αναγνωριστεί ότι τα ιταλικά δικαστήρια, εξετάζοντας υποθέσεις που αφορούν ναζιστικά εγκλήματα παραβιάζουν το προνόμιο της ετεροδικίας του γερμανικού δημοσίου.
Αμφισβητεί κυρίως μια απόφαση ιταλικού δικαστηρίου το οποίο έδωσε εντολή να κατασχεθούν δύο ιδιοκτησίες του γερμανικού κράτους στην Ιταλία κατόπιν αιτήματος των συγγενών των θυμάτων της σφαγής του Διστόμου, τον Ιούνιο του 1944, στην οποία έχασαν τη ζωή τους 217 άνθρωποι.
Η Ελλάδα είχε ζητήσει τον Ιανουάριο να παρέμβει στην υπόθεση και ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε κάνει λόγο για τον «ιδιαίτερο συμβολισμό» της περίπτωσης του Διστόμου. Η ελληνική παρέμβαση θα πρέπει να γίνει γραπτώς στο Δικαστήριο πριν από τις 5 Αυγούστου.
Το Βερολίνο αρνείται να αποζημιώσει του απογόνους των θυμάτων του Διστόμου υποστηρίζοντας ότι το θέμα των αποζημιώσεων έχει ρυθμιστεί με μια διμερή συμφωνία μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας το 1960.
Ο ΠΑΟΚ πήρε τον Γεωργιάδη!
15 Ιουλίου 2011
Μπόνιο ας τα ρεσάλτα... και πες μας πόσο έληξε η αναμέτρηση της ιστορίας με τους "Πολεμιστές του Φωτός της Πάρου"
Διάβασα κάπου μια ανάρτηση του δημοσιογράφου Μπόνιου που παράλληλα με τις καθεστωτικές ενασχολήσεις του για τον παχύδερμο τον Αναστασιάδη, έχει ως γνωστό και τη σελίδα kourdistoportocali που τον τελευταίο καιρό προσπαθεί να προσκοληθεί στη ΝΔ μέσω μερικών αναρτήσεων υπέρ της ΝΔ... βέβαια δεν του βγαίνει και τόσο εύκολα μιας και στις φλέβες του τρέχει πράσινο αίμα. Εντυπωσιακή όμως είναι η υπεροψία με την οποία οι καθεστωτικοί δημοσιογράφοι του συστήματος ΠΑΣΟΚ, σαν τον Μπόνιο, αντιμετωπίζουν τους αναγνώστες τους!!!Φαντάζομαι ότι η παρότρυνση προς τους αναγνώστες του
αφορά τον παχύδερμο εργοδότη του...
σίγουρα όμως η παρότρυνσή του αφορά και τον ίδιο...
Για όσους ξέχασαν να φρεσκάρουμε τη μνήμη τους:
-Πρόεδρε περιμένουμε απο σας να εξυγιάνετε το τόπο, να βάλετε ένα τέλος στη διαφθορά...
Αυτα μας είπε ο Γιώργος κι οταν ήλθε η ώρα να τον αποχαιρετήσουμε, νιώθαμε οτι αυτά που λέει τα εννοεί. Διακρίναμε μια ατσάλινη θέληση και αποφασιστικότητα πίσω απ αυτές τις κουβέντες, που οταν τον ακους να τις λέει στη τηλεόραση, λόγω της ευγένειας που τον διακρίνει, χάνουν τη δύναμή τους.
Σε λίγους μήνες θα τον κρίνουμε στη πράξη. Αλλωστε είναι μεγάλο στοίχημα για τον τρίτο της γενιάς των Παπανδρέου που θα κυβερνήσει τη πατρίδα του, να σημαδέψει θετικά την ιστορία. Μ εκείνη θ αναμετρηθεί...
Πως έληξε τελικά η αναμέτρηση του Γιωργάκη με την ιστορία;
0-5 ή 0-6
ALPHA BANK: Τα δεκανίκια του ΠΑΣΟΚ προβλέπουν ότι θα επιτευχθεί ο στόχος αύξησης των εσόδων κατά 8,5%
Για να γίνει αυτό απαιτείται ενεργοποίηση των φορολογικών αρχών για να πραγματοποιήσουν τα παλαιά και τα νέα έσοδα που έχουν προγραμματιστεί για το 2011 και για να βελτιώσουν σημαντικά τις επιδώσεις τους στην μείωση της φοροδιαφυγής και της εισφοροδιαφυγής, προσθέτουν
Αναφορικά με την πορεία του πληθωρισμού εκτιμούν ότι μετά τη διατήρηση του τον Ιούνιο 2011 στο 3,3%, ο πληθωρισμός αναμένεται να μειωθεί στο 2,9% τον Ιούλιο του 2011 και στο 2,6% τον Αύγουστο του 2011. Τέλος, ο μέσος πληθωρισμός εκτιμάται τώρα περί το 3,4% το 2011, από 4,7% το 2010, αναφέρουν οι αναλυτές της τράπεζας.
ΠΑΣΟΚ: Παντού αστοχίες και αποκλίσεις
- Η ύφεση εκτιμάται στο 3,9% για το 2011 (από 3% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη).
- Η ανεργία εκτιμάται στο 15,8% για το 2011 (από 14,8% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη).
- Το χρέος, λαμβάνοντας υπόψη και τα νέα, σκληρά περιοριστικά μέτρα και τις αποκρατικοποιήσεις του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου, εκτιμάται στο 166% του ΑΕΠ για το 2011 (από 153% του ΑΕΠ που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη χωρίς αυτά τα μέτρα).
- Η δημοσιονομική προσαρμογή για να επιτευχθούν οι στόχοι ανέρχεται στο 11,6% του ΑΕΠ μέχρι το 2015 (από 7,9% του ΑΕΠ που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη).
- Η χώρα εκτιμάται ότι θα βγει στις αγορές στα μέσα του 2014 (από το τέλος του 2011 που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη).
- Τα spreads των δεκαετών ομολόγων αναμένεται να διαμορφωθούν στο επίπεδο των 675 μονάδων βάσης το 2014 (από 300 μονάδες βάσης που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη).
Οι παραπάνω αναθεωρήσεις των στόχων δικαιώνουν την κριτική της Νέας Δημοκρατίας.
Οφείλονται στη λανθασμένη «θεραπευτική αγωγή» για την αντιμετώπιση των υπαρκτών «νοσημάτων» της οικονομίας, αλλά και σε εσφαλμένες επιλογές και πρακτικές της κυβέρνησης.
Σήμερα, το ζητούμενο είναι να εντείνουμε τις προσπάθειες για