29 Αυγούστου 2011

Wikileaks: Ο Παπανδρέου γνώριζε την κατάσταση του χρέους πολύ πριν το περιβόητο «Λεφτά υπάρχουν»

Να, λοιπόν, που οι «φίλοι» μας οι αμερικανοί αποδεικνύονται εκτός όλων των άλλων και… μαρτυριάρηδες.

Έτσι, σε έγγραφο-αποκάλυψη του γνωστού wikileaks, που ανακοινώθηκε χθες (σχετικό δημοσίευμα στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»), τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας εμφανίζει τον… dear Jeffry να γνωρίζει την κατάσταση του χρέους της χώρας από τον Φεβρουάριο του 2009, τουλάχιστον. Δηλαδή, αρκετούς μήνες πριν από τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009 και το περιβόητο «Λεφτά υπάρχουν»...

Η συνέχεια στο xryshaygh.wordpress.com

Στην εκδήλώση για το Βίτσι παραβρέθηκαν 2 βουλευτές της ΝΔ

http://xryshaygh.files.wordpress.com/2011/08/imag0132.jpgΣτη χθεσινή εκδήλωση στο Βίτσι, την οποία η Αριστερά και η Κεντροαριστερά θεωρούν εμφυλιοπολεμική «γιορτή μίσους», παρευρέθηκαν δυο βουλευτές της ΝΔ, ο βουλευτής Καστοριάς Ζ. Τζηκαλάγιας και ο βουλευτής Φλώρινας Στ. Κωνσταντινίδης, μαζί με εκπροσώπους του ΛΑΟΣ, την «Χρυσή Αυγή» και άλλες πατριωτικές οργανώσεις.

Οι δύο βουλευτές πάντως απέφυγαν να καταθέσουν στεφάνι, πιθανότατα για να μην δώσουν στόχο στα πολλά μέλη της «Χρυσής Αυγής» που παρευρέθηκαν, τα οποία αποδοκίμασαν εντονότατα τον τοπικό εκπρόσωπο του ΛΑΟΣ που το αποτόλμησε. Στα αξιοσημείωτα και το ότι στεφάνι έστειλε και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας!

Γερμανικός Τύπος: «Ένα εναίο ευρωπαϊκό κράτος είναι η μοναδική διέξοδος από την κρίση»

Η ευρωκρίση και τα εθνικά κοινοβούλια είναι κυρίαρχο θέμα στον γερμανικό τύπο. Η διαχείριση του χρέους στην ευρωζώνη περνά από αλλαγές στην κυριαρχία των χωρών-μελών της ΕΕ. Εν τω μεταξύ, η είδηση για την αναμενόμενη συγχώνευση της Alpha Bank και Eurobank αναφέρεται σε όλες τις γερμανικές εφημερίδες.

«Η κρίση χρέους επιταχύνει την διαδικασία σύγκλισης στον ελληνικό τραπεζικό τομέα. Με τη συγχώνευση μπορούν τα δύο χρηματοπιστωτικά ινστιτούτα να αντιμετωπίσουν την κρίση χρέους και να διαχειριστούν καλύτερα το πρόβλημα ρευστότητας.

Οι ελληνικές τράπεζες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας λόγω της άθλιας πιστοληπτικής αξιολόγησης της χώρας. Έτσι εξαρτάται ουσιαστικά η αναχρηματοδότηση και διαχείριση των πιστώσεών τους σχεδόν αποκλειστικά από την ΕΚΤ και από τις ενέσεις ρευστότητας της Τράπεζας της Ελλάδας…» αναφέρι η γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel.

«Στον ευρωπαϊκό τραπεζικό τομέα οι δύο ελληνικές τράπεζες καταλαμβάνουν την 25η θέση. Στην Ελλάδα η Eurobank και η Alpha Bank κατέχουν τη 2η και 3η θέση αντιστοίχως, διαθέτουν γύρω στα 850 παραρτήματα, και ελέγχουν και δύο μαζί το 30% από το τραπεζικό μερίδιο αγοράς. Επίσης οι δύο τράπεζες διαθέτουν 1600 παραρτήματα στις βαλκανικές χώρες και την Τουρκία και απασχολούν γύρω στους 38.000 εργαζόμενους» αναφέρει το δημοσίευμα.

Πόσο βοηθά τη διαχείριση της κρίσης από τους Ευρωπαίους ηγέτες;

Η συζήτηση για την ευρωκρίση και την διαχείρισή της από την γερμανική κυβέρνηση συνεχίζεται καθώς την μεθεπόμενη εβδομάδα αρχίζει στη βουλή η συζήτηση για την έγκριση του 2ου πακέτου προς την Ελλάδα.

Στο πρωτοσέλιδο σχόλιό της η Frankfurter Allgemeine Zeitung εκτιμά ότι η Ευρώπη κάνει σοβαρά βήματα για την έξοδό της από την κρίση: «Η Ισπανία θέλει να θεσμοθετήσει συνταγματικά το χρεόφρενο, η Γαλλία συζητά για τον ‘χρυσό κανόνα’, η Ιταλία με αστραπιαία ταχύτητα δρομολόγησε ήδη δύο πακέτα περικοπών και η Ελλάδα, η Πορτογαλία και η Ιρλανδία κάνουν τόσο δραστικές περικοπές, ώστε οι πολίτες όχι μόνον το νιώθουν επώδυνα στην καθημερινότητά τους, αλλά και αντιδρούν. Φαίνεται επομένως ότι η νέα κουλτούρα σταθερότητας στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από στάχτη στα μάτια ή απλές υποσχέσεις…»

Επίσης η εφημερίδα επισημαίνει ότι η κρίση και η εντατικοποίηση της συνεργασίας στην ευρωζώνη παγιώνει «με μεγαλύτερη σαφήνεια την Ευρώπη των δύο ταχυτήτων. Στην πραγματικότητα οι χώρες της Ευρώπης ακολουθούσαν πάντα διαφορετική ταχύτητα στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, μετά την οικονομική κρίση όμως οι διαφορές αυτές φαίνονται πιο ξεκάθαρα….Η κρίση ενίσχυσε εξάλλου και τον ρόλο των Ευρωπαίων ηγετών των χωρών-μελών, πόσο μάλλον που η Συνθήκη της Λισαβόνας τους δίνει διευρυμένα καθήκοντα σε εποχές κρίσης. Αυτοί είναι που αποφασίζουν πότε και επί πόσο θα διευρυνθούν τα ευρωπακέτα διάσωσης. Ας μην λησμονούμε ότι τελικά οι φορολογούμενοι της κάθε χώρας είναι αυτοί που θα βάλουν στην έσχατη περίπτωση το χέρι στην τσέπη.»

Μόνον μια ευρωπαϊκή ομοσπονδία μπορεί να αντιμετωπίσει ριζικά την κρίση

«Γερμανοί ενωθείτε! – Η έκκληση για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης δεν είναι πια φαντασία, αλλά η μοναδική διέξοδος από την κρίση», σημειώνει σε ανάλυσή της η γερμανική έκδοση των Financial Times : «Οι χώρες της ΕΕ χρειάζονται κοινή οικονομική, δημοσιονομική και φορολογική πολιτική για να μπορεί να λειτουργήσει σωστά το ευρώ. Αυτό το δήλωσαν πρόσφατα και οι Μέρκελ και Σαρκοζί.

Αλλά μπορούν να αισθανθούν αυτές τις συζητήσεις οι Έλληνες, οι Πορτογάλοι και οι Ιρλανδοί σαν δημοκρατική διαδικασία; Ή μήπως πρέπει να το εκλάβουν σαν γερμανογαλλική υπαγόρευση; Να εναντιωθούν σε αυτή τη δρομολόγηση δεν είναι πια δυνατόν, διότι εξαρτώνται από τον ορό του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και από την καλή θέληση των ‘εγγυητριών’ χωρών. Όμως έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να συμπαθήσουν την ΕΕ και την ευρωζώνη οι Έλληνες ή οι Πορτογάλοι. Γι’ αυτό είναι πια καιρός το ευρώ να χάσει τον ειδικό καθεστώς που έχει και να γίνει αυτό που είναι όλα τα νομίσματα στο κόσμο: η νομισματική μονάδα ενός κράτους» αναφέρει το δημοσίευμα.

«Η ΕΕ πρέπει να εξελιχθεί σε ενιαίο κράτος, σε ένα κράτος που θα λειτουργεί σαν ομοσπονδία, όπου η Γερμανία ή το Βέλγιο θα είναι απλά ομόσπονδα κρατίδια με τη βουλή τους, την κυβέρνησή τους, τις φορολογίες τους, τους νόμους τους. Θα υπάρχει κεντρική κυβέρνηση που θα ελέγχεται από το ευρωκοινοβούλιο, το οποίο θα έχει τουλάχιστον τα ίδια δικαιώματα, εξουσίες και δυνατότητες που έχει σήμερα η γερμανική βουλή» επισημαίνει το άρθρο.

Ο αναλυτής καταλήγει ότι η σύσταση ενός ευρωπαϊκού ομοσπονδιακού κράτους είναι ρεαλιστική, αρκεί να τολμήσουν οι Γερμανοί: «Η ιδέα των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης δεν είναι καινούργια, αλλά ούτε είναι πια ουτοπία. Τώρα συνιστά αναγκαιότητα. Ήδη μια σειρά Γερμανών πολιτικών αρχίζουν να το συζητούν. Η κ. Μέρκελ οφείλει να τολμήσει την υλοποίηση της ιδέας…Η ευρωκρίση δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μακροπρόθεσμα χωρίς τις ΗΠ της Ευρώπης. Κυρία Μέρκελ ταχθείτε επικεφαλής του κινήματος της σύστασης των ευρωπαϊκών ΗΠ. Τολμήστε και εσείς και οι Γερμανοί».


Πηγη: Deutsche Welle

Την ιστορική συμφωνία συγχώνευσης ανακοίνωσαν Alpha Bank και Eurobank

Τη συμφωνία συγχώνευσής τους η οποία αλλάζει άρδην το σκηνικό στην τραπεζική αγορά και γενικότερα στην ελληνική οικονομία, ανακοίνωσαν το μεσημέρι της Δευτέρας οι Alpha Bank και Eurobank.

Η σχέση ανταλλαγής είναι 5 νέες μετοχές Alpha για κάθε 7 μετοχές Eurobank.

Ο νέος όμιλος θα προχωρήσει στην υλοποίηση σχεδίου ενίσχυσης των κεφαλαίων τους, ύψους 3,9 δισ. ευρώ περίπου, με αποτέλεσμα ο βασικός δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας (Tier 1) να διαμορφωθεί στο 14.

Απεβίωσε ο ήρωας πυροσβέστης του σεισμού του Αιγίου

http://i.mtbw.gr/t/610215042E6B5C8A813E8FF85A49C1CD.jpgΕίχε ανασύρει ζωντανό από τα συντρίμμια πολυκατοικίας το μικρό Ανδρέα

Από ανακοπή καρδιάς άφησε την τελευταία του πνοή, ενώ ετοιμαζόταν να πάει στην υπηρεσία του, ο 53χρονος αρχιπύραρχος Παναγιώτης Νίκας, επικεφαλής του πυροσβεστικού σώματος στην ανατολική Αττική.

Ο ανώτατος αξιωματικός θεωρούνταν ένας από τους καλύτερους του πυροσβεστικού σώματος, ενώ ήταν ο άνθρωπος που το 1995 έβγαλε από τα ερείπια της πολυκατοικίας του Αιγίου τον 12χρονο τότε Ανδρέα Μπογδάνο, πράξη για την οποία του είχε απονεμηθεί το τιμητικό μετάλλιο ανδραγαθίας.

Είχε περάσει από πολλές νευραλγικές υπηρεσίες του πυροσβεστικού σώματος, όπως της πυροσβεστικής στη Ρόδο, στην Εύβοια, στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Η κηδεία του θα γίνει αύριο από τον ιερό ναό Αγίας Μαύρας στην Ηλιούπολη.



Ο μικρός Ανδρέας Μπογδάνος που σώθηκε από τον Παναγιώτη Νίκα

newsbeast

Αργά ή γρήγορα θα φύγει ο Βιεϊρίνια...

Βλέποντας το ματς του ΠΑΟΚ με την Ξάνθη κατέληξα σε ένα συμπέρασμα για αυτόν τον τυπάκο που είχε φέρει πριν μερικά χρόνια στην Τούμπα ο Σάντος... Δε γίνεται να μείνει ρε μάγκες...

Είναι σε διαφορετικό επίπεδο και το δείχνει με την πρώτη ευκαιρία... Ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα ο Πορτογάλος και αργά ή γρήγορα θα φύγει με μεταγραφή... Και όχι σε ελληνικό σύλλογο(Ολυμπιακό) γιατί η Ελλάδα δε μπορεί να τον χωρέσει... Το επίπεδο μας είναι τέτοιο που δε γίνεται να τον κρατήσει...

Και επειδή είμαστε στην Ελλάδα ο παίκτης θα φύγει με ένα ποσό που δε θα ανταποκρίνεται στην αξία του... Όπως και άλλοι που έφυγαν... Οι ελληνικές ομάδες δεν έχουν χτίσει τη θέση τους στην ευρωπαϊκή αγορά με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να έχουν οικονομικό ταβάνι...

Αν ήμασταν στην Αγγλία, με πόσα χρήματα θα έφευγε ο Πορτογάλος; Πάντως όχι με λιγότερα από 15 και το υπογράφω...

Υ.Γ Αυτός ο Φωτάκης είναι κλασικό δείγμα ποδοσφαιρικής ευφυίας... Αν παρατηρήσει κάποιος τη κίνηση του, βρίσκεται στο μυαλό του Μαρσελίνιο και στο τι θα κάνει στα επόμενα πέντε δευτερόλεπτα...


Πηγή: milamegiampala.blogspot.com

Ανακοινώσεις εναντίον του Μπουτάρη

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, δέχθηκε σφοδρή κριτική για το σχόλιο του στο δημοτικό συμβούλιο για το έργο της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας – Θράκης και ότι δεν χρειάζεται να υφίσταται. Ποιοι χαρακτηρίζουν "ανέντιμη" τη στάση του δημάρχου;

Ο Σύλλογος Υπαλλήλων του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης και οι εργαζόμενοι στο Κέντρο Διαφύλαξης Αγιορείτικης Κληρονομιάς (Κε.Δ.Α.Κ.) με ανακοινώσεις τους διαμαρτύρονται εντόνως και δηλώνουν της δυσαρέσκειά τους για τις επικριτικές δηλώσεις του δημάρχου.

Υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Μπουτάρης από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου μίλησε για μια γραμματεία «που δεν κάνει τίποτα και έχει ένα σωρό κόσμο που κάθεται και δεν κάνει τίποτα».

Οι υπάλληλοι του πρώην υπουργείου αφού επισημαίνουν ότι «ο δήμαρχος είναι αναρμόδιος για να ασχολείται με του οργανισμού του στενού δημόσιου τομέα» χαρακτηρίζουν «ανέντιμο» να προβαίνει σε κρίσεις παραγνωρίζοντας τις προσπάθειες και την αγωνία των 120 εργαζομένων.

«Σας καλούμε να ασχολείστε με τα «του οίκου σας» και πριν προβείτε σε ανάλογες δηλώσεις να ζητήσετε να γνωρίσετε τις θέσεις και τις προτάσεις μας.» καταλήγει η ανακοίνωση των εργαζομένων.

Από την μεριά τους, οι εργαζόμενοι στο Κε.Δ.Α.Κ., αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους ότι «παρά το οικονομικό αδιέξοδο του Κέντρου και την επιστημονική και λειτουργική αποδυνάμωσή του, με επίγνωση των οικονομικών δυσχερειών της χώρας, έχοντας πλήρη συναίσθηση της αποστολής μας, συνεχίζουμε να πράττουμε το έργο μας με σοβαρότητα, αυταπάρνηση και ευθύνη, έχοντας στόχο την διασφάλιση του μνημειακού πλούτου του Αγίου Όρους.»

spnews.gr

ΠΑΣΠ: Το ΠΑΣΟΚ έρχεται να πλήξει με τον πιο χυδαίο τρόπο την ίδια τη δημοκρατική κουλτούρα και παράδοση των ΑΕΙ

http://2.bp.blogspot.com/_P2XLUjWHkes/TA_KRFgg8HI/AAAAAAAAAVM/i5uLhR3yRkM/s1600/NewPasp.jpgΠαρά τους δημόσιους πανηγυρικούς λόγους της κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας για την ψήφιση με επίπλαστη συναίνεση και διαδικασίες εξπρές του νέου Νόμου-Πλαισίου για την ανώτατη εκπαίδευση, στην πραγματικότητα πρόκειται για μια μαύρη σελίδα στην ιστορία του ελληνικού κοινοβουλίου.

30 χρόνια μετά την ψήφιση του πρωτοπόρου και ριζοσπαστικού νόμου 1268/82 για τον εκδημοκρατισμό των Πανεπιστημίων, μια άλλη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ έρχεται να πλήξει με τον πιο χυδαίο τρόπο την ίδια τη δημοκρατική κουλτούρα και παράδοση που καλλιεργήθηκε και εμπεδώθηκε χάρις σε αυτόν. Αυτοί που μαζί τα έφαγαν, συνασπίστηκαν τώρα χωρίς αιδώ ώστε να αποδομήσουν ότι είχε μείνει όρθιο από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα που ενέσκηψε με την πιο ακραία μορφή της.

Η αντιπροσωπευτική συμμετοχή του συνόλου των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας στη διοίκηση των Πανεπιστημίων προβάλλεται σήμερα ως η ρίζα του κακού, που γέννησε τη διαπλοκή και τη διαφθορά και για το λόγο αυτό “επιβάλλεται να καταργηθεί”. Προωθείται λοιπόν, μια ακραία νεοφιλελεύθερη λογική που επιδιώκει τη “συμμόρφωση” των Πανεπιστημίων στις απαιτήσεις της οικονομίας της αγοράς, λειτουργώντας στα πρότυπα μιας Ανώνυμης Εταιρείας. Θα πρέπει να επισημανθεί, ότι η ίδια η κυβέρνηση προεκλογικά δεσμευόταν τόσο για την απόσυρση του νόμου της Γιαννάκου, όσο και για την αύξηση της χρηματοδότησης στην Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ, πάγια αιτήματα της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ο παρών νόμος που ψηφίστηκε σύσσωμος από νεοφιλελεύθερες, συντηρητικές και αντιδραστικές δυνάμεις έρχεται σε αντίθεση όχι μόνο με τις προεκλογικές δεσμεύσεις, αλλά και με τις ίδιες αρχές και τις αξίες μιας προοδευτικής παράταξης που ανήκει στο χώρο της κεντροαριστεράς. Με την ψήφιση του “νόμου” η τελευταία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έπραξε το ακριβώς αντίθετο, ενισχύοντας τη συντηρητική και αυταρχική λογική που διέπνεε το νόμο της Γιαννάκου μειώνοντας αντίστοιχα την ευθύνη της Πολιτείας για επαρκή χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων. Το θεμελιώδες μάλιστα ζήτημα που αφορά τη διαφάνεια στη διαχείριση των κονδυλίων από τα ίδια τα πανεπιστήμια, όχι απλά δεν επιδιώκεται να λυθεί, αλλά αντίθετα αφαιρούνται δικλείδες ασφαλείας και ελέγχου που υπήρχαν μέχρι σήμερα. Κι αυτό γιατί, δίνονται υπέρμετρες εξουσίες σε ένα ολιγομελές όργανο, όπως το Συμβούλιο Διοίκησης, στο οποίο μάλιστα οι πρωτοβάθμιοι καθηγητές εκπροσωπούνται συντριπτικά εις βάρος των υπολοίπων μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ταυτόχρονα υπάρχει ανάμειξη στη διοίκηση, ανθρώπων που προέρχονται από χώρους που στο παρελθόν έχουν αποδείξει την πλήρη αδιαφάνεια που τους διέπει (π.χ. τοπική αυτοδιοίκηση, επιμελητήρια).

Είναι αναντίρρητο πως στο εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχει ποικιλία φαινομένων διαπλοκής, μία παθογένεια την οποία πρώτοι είχαμε εντοπίσει, προτείνοντας την ίδια στιγμή την εξυγίανσή της. Η διαπλοκή όμως, που αναμφισβήτητα υπάρχει στους κόλπους των πανεπιστημίων, προέρχεται πρωτίστως από εκείνη τη μερίδα πρωτοβάθμιων μελών ΔΕΠ, οι οποίοι αποτελούσαν πάντα τους υπηρέτες του συστήματος απορροφούμενοι από τον εκάστοτε κομματικό μηχανισμό. Ο νέος μάλιστα νόμος είναι κομμένος και ραμμένος για τη διατήρηση και ενίσχυση τέτοιων «φέουδων» εντός των ιδρυμάτων, επαναφέροντας ουσιαστικά τον αναχρονιστικό θεσμό της έδρας και ευνοώντας ένα χαοτικό σύστημα ολιγαρχίας. Η πρωτοφανής αφαίρεση δημοκρατικών κεκτημένων που συντελείται ολοκληρώνεται με την κατάργηση του ακαδημαϊκού ασύλου, ενός θεσμού που έχει λοιδορηθεί όσο κανείς άλλος, ο οποίος στη βάση του προασπίζει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών εντός των πανεπιστημίων έναντι έξωθεν παρεμβάσεων.

Για πολλοστή φορά τις τελευταίες δεκαετίες μία κυβέρνηση επιδιώκει να βαφτίσει ως “μεταρρύθμιση” μία αποτυχημένη προσπάθεια “διοικητικής αναπροσαρμογής” στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης αυτή τη φορά. Η πληθώρα αντισυνταγματικών διατάξεων που διαπιστώθηκε από την ίδια την επιστημονική επιτροπή της Βουλής αγνοήθηκαν επιδεικτικά. Μια ακόμα ενέργεια πρωτοφανή στα ιστορικά χρονικά της χώρας μας, που απορρέει από τη μνημειώδη αυταρχική ιδεολογία του νόμου, αποτελεί η κατάργηση των δημοκρατικά εκλεγμένων διοικήσεων των ΑΕΙ. Όλες αυτές οι αλλαγές που επιδιώκουν να επιβληθούν δια της πυγμής και να αλλάξουν τη φυσιογνωμία και το ρόλο του πανεπιστημίου, θα πέσουν στο κενό. Αποδεικνύεται δε με προκλητικό τρόπο, πως ο πραγματικός σκοπός της Υπουργού δεν είναι απλά η αποδυνάμωση των παρατάξεων, αλλά η πλήρης φίμωση του φοιτητικού κινήματος, δηλαδή του πιο ζωντανού και πολιτικοποιημένου κομματιού της κοινωνίας. Η φοιτητική νεολαία που υφίσταται καθημερινά τις συνέπειες των πολιτικών επιλογών των κυβερνήσεων, που υποβαθμίζουν την ποιότητα των σπουδών της, δεν πρόκειται να ανεχτεί ούτε τη φίμωση ούτε το στραγγαλισμό των προσδοκιών της.

Επιδιώκουμε την ανασύσταση της ΕΦΕΕ, προκειμένου το φοιτητικό κίνημα να πλέξει μία ευρύτερη πανεπιστημιακή ενότητα με σκοπό την υπεράσπιση του Δημόσιου Δημοκρατικού Πανεπιστημίου, δίνοντας τη μάχη μέχρις εσχάτων.

Όσο το Υπουργείο Παιδείας πανηγυρικά απολαμβάνει τις δάφνες και τα διθυραμβικά σχόλια που του απονέμουν τα μέσα ενημέρωσης και οι συντηρητικές δυνάμεις της χώρας, εμείς θα συνεχίσουμε δυναμικά τον αγώνα μας ως υγιείς πολιτικές δυνάμεις για ένα ΝΕΟ Πανεπιστήμιο. Ένα ΝΕΟ Πανεπιστήμιο που θα καλλιεργεί ΝΕΟΥΣ επιστήμονες και ΝΕΟΥΣ πολίτες που θα προσφέρουν στην κοινωνία ΝΕΑ προοπτική και δε θα αποτελούν πιστά αντίγραφα αυτών που μας οδήγησαν στην Ελλάδα της χρεοκοπίας, της φτώχειας και της ανεργίας, αυτών που επιμένουν να παραμένουν εκφραστές του σημερινού χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος.

«Φρένο» Σαμαρά σε όσους μιλούν για ενδεχόμενη κυβερνητική συνεργασία

O πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς θα αναλάβει πρωτοβουλίες για την αποφυγή διγλωσσίας στο κόμμα«Πονοκέφαλο» προκαλούν στην ηγεσία της ΝΔ οι εσωκομματικές φωνές που αναφέρονται στο ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας, την ώρα που ο πρόεδρος του κομματος έχει ξεκαθρίσει πως ζητά «καθαρή εντολή» από τον ελληνικό λαό. Έτσι, ο Αντώνης Σαμαράς προσανατολίζεται σε κινήσεις που θα βάλουν τέλος στις παραφωνίες αυτές.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Έθνος, από τη μία πλευρά βρίσκονται οι στενοί συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ και οι βουλευτές που ανήκουν στον δικό του «σκληρό πυρήνα» και στον αντίποδα οι λεγόμενοι μετριοπαθείς, όπως είναι οι κ. Χατζηδάκης, Δένδιας, Χατζηγάκης και Κυρ. Μητσοτάκης, που θεωρούν ότι «οι εκλογές αυτή την ώρα δεν θα λύσουν το πρόβλημα».

Οι παραφωνίες αυτές έχουν προκαλέσει τη δυσφορία του κ. Σαμαρά και σύμφωνα με πληροφορίες, που επικαλείται η εφημερίδα, μέσα στις επόμενες ημέρες θα αναλάβει πρωτοβουλία προκειμένου -εν όψει της εμφάνισής του στη ΔΕΘ- να σταματήσουν τα φαινόμενα αυτά.

Ο πρόεδρος της ΝΔ θα έχει συναντήσεις με βουλευτές, ενώ παράλληλα, μέλη της ηγετικής ομάδας του κόμματος όπως είναι οι κ. Τασούλας και Λυκουρέντζος θα διαμηνύσουν προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν θα γίνουν ανεκτές οι διαφοροποιήσεις σε θέματα στρατηγικής.

Υπενθυμίζεται ότι στη συνέντευξη που παραχώρησε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην εφημερίδα Επενδυτής επανέλαβε το αίτημά του για εκλογές, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι ο ίδιος δεν πρόκειται να τις εκβιάσει. Σε ό,τι αφορά το θέμα της συναίνεσης έδωσε μια διφορούμενη απάντηση, λέγοντας: «Η κοινωνία δεν ζητά πάση θυσία συναίνεση σε όλα, ούτε πάση θυσία ρήξη σε όλα. Ζητά καθαρές απόψεις, συνέπεια και ευθύνη».

Την ίδια ώρα, ο Κωστής Χατζηδάκης δηλώνει: «Τα μεγάλα κόμματα πριν από τις εκλογές διεκδικούν παντού την αυτοδυναμία. Η ΝΔ έχει με το μέρος της τις δημοσκοπήσεις. Αλλά, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, η εθνική συνεννόηση είναι πάντοτε επιτακτική ανάγκη».

Newsroom ΔΟΛ

Αυστραλία: Παράπονα ομογενών που λαμβάνουν μειωμένη σύνταξη από Ελλάδα

Ομογενείς καταγγέλλουν, ότι μεγάλο ποσοστό της σύνταξης γήρατος που τους έχει χορηγήσει η Ελλάδα (μετά από σχετική διακρατική συμφωνία), χάνεται καθ' οδόν προς την Αυστραλία.

Όπως κατήγγειλαν στην εφημερίδα «Νέος Κόσμος», οι συντάξεις τους ταξιδεύουν από τράπεζα σε τράπεζα, με αποτέλεσμα να χάνουν μέχρι και το 50% του ποσού που δικαιούνται από μετατροπές και τέλη που χρεώνουν οι τράπεζες.

Οι δικαιούχοι ομογενείς δηλώνουν «οργισμένοι» από τον τρόπο που τους αντιμετωπίζουν οι ελληνικές υπηρεσίες και η υπηρεσία Centrelink της Αυστραλίας, από τις οποίες ζητούν εξηγήσεις για την απώλεια μέρους της σύνταξής τους.

Μια ομογενής δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έκανα επανειλημμένα τηλέφωνα στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων της Ελλάδας και μου είπαν ότι η υπηρεσία κάνει ό,τι προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία και τα υπόλοιπα είναι ευθύνη της Τράπεζας Ελλάδος, η οποία στέλνει τα χρήματα στο εξωτερικό» .

Άλλοι ομογενείς καταγγέλλουν, ότι η αυστραλιανή υπηρεσία Centrelink «νίπτει τας χείρας της», κάθε φορά που ζητούν εξηγήσεις για τη μείωση της σύνταξής τους.

«Η Ελλάδα μας λέει ότι ακολουθεί την ενδεδειγμένη διαδικασία και η Αυστραλία ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, για τη μείωση της σύνταξης κατά το ταξίδι της από τράπεζα σε τράπεζα» .

Παρ' ότι οι δικαιούχοι ομογενείς έχουν υποβάλει το όνομα της αυστραλιανής τράπεζας με την οποία συναλλάσσονται και τον αριθμό λογαριασμού τους, για άγνωστους λόγους η σύνταξή τους πλανάται από τράπεζα σε τράπεζα, με αποτέλεσμα το τελικό ποσόν που κατατίθεται στους λογαριασμούς τους να μειώνεται από τη μετατροπή από ένα νόμισμα σε άλλο και τα τέλη που χρεώνουν οι τράπεζες, αναφέρει ο «Νέος Κόσμος» .

Φώτο από το αεροπλάνο του Καντάφι

Φωτογραφίες από το ιδιωτικό αεροπλάνο του Μ. Καντάφι, ένα VIP Airbus 340 5A-ONE:

I ribelli e le foto nel jet di Gheddafi
I ribelli e le foto nel jet di Gheddafi
I ribelli e le foto nel jet di Gheddafi
I ribelli e le foto nel jet di Gheddafi
I ribelli e le foto nel jet di Gheddafi

Αναβάλλονται τα ελληνο-ισραηλινά αεροπορικά γυμνάσια

http://img.protothema.gr/5E3213DC6ABD0C65AD391287071DEE71.jpgΑναβάλλονται τα κοινά αεροπορικά γυμνάσια Ελλάδας - Ισραήλ που επρόκειτο να διεξαχθούν από τις 15 μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο. Για τον σκοπό αυτό είχε προγραμματιστεί η μεταστάθμευση περίπου 20 ισραηλινών μαχητικών αεροσκαφών τύπου F-16 σε αεροπορικές βάσεις της Πολεμικής Αεροπορίας.

Τα ελληνο-ισραηλινά αεροπορικά γυμνάσια θα επανακαθοριστούν τις επόμενες εβδομάδες. Επίσημη αιτιολογία για την αναβολή της άσκησης δεν έχει ανακοινωθεί. Εκτιμάται ότι η Αθήνα και το Τελ Αβίβ επέλεξαν να μην προχωρήσουν στην υλοποίηση της άσκησης λόγω της αστάθειας στην ευρύτερη περιοχή.

Η αμυντική και στρατιωτική συνεργασία Ελλάδας - Ισραήλ αναμένεται να ενισχυθεί με τις συμφωνίες που θα υπογραφούν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του υπουργού Άμυνας κ. Πάνου Μπεγλίτη στο Τελ Αβίβ και την Ιερουσαλήμ από τις 4 μέχρι τις Σεπτεμβρίου. Ο κ. Μπεγλίτης πρόκειται να συναντηθεί με τον πρόεδρο του Ισραήλ Πέρες, τον πρωθυπουργό Νετανιάχου, τους υπουργούς Άμυνας και Εξωτερικών Μπαράκ και Λίμπερμαν. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο υπουργός Άμυνας έχει λάβει το πράσινο φως από την κυβέρνηση και την κοινοβουλευτική επιτροπή εξοπλισμών να προχωρήσει στην προμήθεια αριθμού ισραηλινών κατευθυνομένων βλημάτων "Spice". Οι έξυπνες βόμβες που κατασκευάζονται στο Ισραήλ προορίζονται για τα ελληνικά μαχητικά τύπου F-16 Block 52 και για την προμήθειά τους υπολογίζεται να δαπανηθούν περίπου 200 εκατ.ευρώ.

Πέρτε και εισφορά αλληλεγγύης 2% στο κεφάλι

Σε διευκρινήσεις για την ειδική εισφορά αλληλεγγύης του Ν. 3986/2011 προχώρησαν τα υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών.

Σύμφωνα με κοινή απόφαση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γ. Κουτρουμάνη και του Αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών κ. Φ. Σαχινίδη η προβλεπόμενη από τον Ν. 3986/2011 (ΦΕΚ 152 Α΄) ειδική εισφορά αλληλεγγύης υπολογίζεται σε ποσοστό 2% επί του συνόλου των τακτικών αποδοχών και πρόσθετων αμοιβών και αποζημιώσεων όλου του μισθοδοτούμενου προσωπικού του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., καθώς και του προσωπικού όλων ανεξαιρέτως των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών και των Ν.Π.Ι.Δ., συμπεριλαμβανομένων και των τραπεζών. Εξαιρείται δε από την έκτακτη εισφορά το προσωπικό που καταβάλλει την εισφορά υπέρ κλάδου ανεργίας.

Το ποσό της εισφοράς αλληλεγγύης αποτελεί έσοδο του κρατικού προϋπολογισμού, παρακρατείται κατά την πληρωμή της τακτικής μισθοδοσίας και των λοιπών πρόσθετων αμοιβών και αποζημιώσεων του μισθοδοτούμενου προσωπικού και η απόδοσή του γίνεται κάθε μήνα σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται για την απόδοση και των λοιπών κρατήσεων.

Ειδικότερα, για τις Δημόσιες Επιχειρήσεις, Οργανισμούς και ΝΠΙΔ, καθώς και τους φορείς του Δημοσίου, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ, που δεν έχουν ενταχθεί στο Ενιαίο Σύστημα Πληρωμής της ΕΑΠ, η απόδοση της ανωτέρω κράτησης πραγματοποιείται στο τέλος κάθε μήνα μέσω των Δ.Ο.Υ.

Η εν λόγω απόφαση ισχύει από 1-1-2011, γεγονός που σημαίνει πως η ειδική εισφορά, που αναλογεί στο χρονικό διάστημα από 1-1-2011 έως 31-7-2011, κατανέμεται ισόποσα και συνεισπράττεται με τις εισφορές των επόμενων μηνών του 2011.

Σκιά του εαυτού του ο Steve Jobs

http://img.protothema.gr/669AC491EF21F5148859484162819169.jpgΗ σοκαριστική του εικόνα και μόνο μιλάει από μόνη της και κάνει όλους όσοι την είδαν να μιλούν για το πιθανό τέλος του Steve Jobs, αυτή τη φορά όχι, από την Apple αλλά από τη ζωή.

Ο άρχοντας της «εύφορης» Silicon Valley και ηγετική μορφή της τεχνολογίας τα τελευταία 35 έτη, εμφανίσθηκε υποβασταζόμενος και αδύναμος έξω από την οικία του στην Καλιφόρνια.

Ο 56χρονος ιδρυτής της Apple έδειχνε σκελετωμένος, ακόμα και σε σχέση με την εικόνα που παρουσίαζε μόλις 2 μήνες πριν.

Η πάλη του με τον καρκίνο κλείνει ήδη 8 χρόνια και, σύμφωνα με την Daily Mail, άνθρωποι του περιβάλλοντός του φοβούνται ότι, ίσως ο Jobs να διανύει την περίοδο λίγο πριν το τέλος της άνισης μάχης.

Στην επιστολή παραίτησής του δεν έκανε άμεση αναφορά στο πρόβλημα υγείας του παρά μόνο τόνιζε ότι πάντα έλεγε πως αν ποτέ αισθανθεί αδύναμος να κάνει τη δουλειά του, θα παραιτηθεί και ότι, δυστυχώς, αυτή η ώρα έφθασε.



ΓΑΠ: Διακοπές, Μέρος 4ο

«Θύμα» των ισχυρών ανέμων που δεν του επέτρεψαν να φτάσει στα Κύθηρα, ο ΓΑΠ πέρασε το Σαββατοκύριακό του στην Καρδαμύλη της Μάνης.

Ήταν προς το παρόν, το τελευταίο μέρος των διακοπών για τον Γιώργο και την Άντα, αφού από τη βδομάδα που ξεκινά η αναθεματισμένη τρόικα θα βρίσκεται στην Αθήνα και ο ΓΑΠ πρέπει να κάνει πάλι τον Πρωθυπουργό.

Το ίδιο διάστημα, στη Μάνη βρέθηκε και ο διοικητής της Τράπεζες της Ελλάδος, Γιώργος Προβόπουλος, με τη σύζυγο του. Τα δυο ζευγάρια, σύμφωνα με πληροφορίες, πέρασαν το Σαββατοκύριακο παρέα.

Την Πέμπτη ή την Παρασκευή, ο ΓΑΠ δεν αποκλείεται να μετάσχει στην έκτακτη Σύνοδο για το μέλλον της Λιβύης (κρίμα που έχασε ), ενώ το προσεχές Σάββατο είναι προγραμματισμένη η Εθνική Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ, ανήμερα της επετείου ίδρυσης του κόμματος.

28 Αυγούστου 2011

ΠΑΟΚ - Ξάνθη 1-0 Bιερίνια

Υποκλοπές Καραμανλή από Αμερικάνους: Ενδείξεις για κατασκοπεία από συγκεκριμένα πρόσωπα

Νέα διάσταση ενδέχεται να προσλάβει η «βαλτωμένη» δικαστική έρευνα για την υπόθεση των υποκλοπών, η οποία είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη, όταν αποκαλύφθηκε, τον Ιανουάριο του 2006.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στα χέρια του εισαγγελέα Εφετών Δημήτρη Δασούλα, υπάρχουν στοιχεία που μπορούν να οδηγήσουν στην άσκηση ποινικών διώξεων σε βάρος συγκεκριμένων προσώπων για το αδίκημα της διακεκριμένης κατασκοπείας.

Τα στοιχεία αυτά, τα οποία προέκυψαν με τη συνδρομή της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), συνδέονται με την ιχνηλάτιση ενός από τα καρτοκινητά-«σκιές» που είχαν χρησιμοποιηθεί για τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις, όπως αναφέρουν πληροφορίες από δικαστικές πηγές.

Υπενθυμίζεται ότι ο φάκελος της υπόθεσης των υποκλοπών είχε τεθεί στο αρχείο, καθώς δεν κατέστη δυνατόν να εντοπιστούν οι δράστες του πλημμελήματος της παραβίασης απορρήτου τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, αδίκημα το οποίο έχει πια παραγραφεί.

Ύστερα, ωστόσο, από επιστολή του νυν υπουργού Δικαιοσύνης Μιλτιάδη Παπαϊωάννου, ο οποίος πριν από περίπου δέκα μήνες, με την ιδιότητα, τότε, του προέδρου της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ζήτησε από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε τη συνέχιση της έρευνας, ο φάκελος της υπόθεσης ανασύρθηκε από το αρχείο.

Σε επιστολή που είχε αποστείλει, ο κ. Παπαϊωάννου έκανε λόγο για «γκρίζες ζώνες στο στάδιο της προανάκρισης και της κύριας ανάκρισης» και μη αξιολόγηση σειράς στοιχείων που αφορούσαν, μεταξύ άλλων, το θάνατο του στελέχους της Vodafone Κώστα Τσαλικίδη.

Την φωτιά στον Έβρο την έβαλε το ίδιο πρόσωπο που… απειλούσε στο Δέρειο την δασκάλα Χαρά Νικοπούλου;;;

Αποκαλύψεις από την έγκριτη εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ
Ας σταματήσει το παραμύθι, ότι η πυρκαγιά που κατέστρεψε 70.000 στρέμματα στον Έβρο, ήταν δήθεν τυχαίο γεγονός και προκλήθηκε από τους σπινθήρες εξάτμισης τρακτέρΚάντε πραγματογνωμοσύνη στο “τρακτέρ της φωτιάς”

Στα 66 χρόνια εκδοτικής της ζωής η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ, ποτέ δεν μάσησε τα λόγια της. Και ειλικρινά σήμερα είμαστε τουλάχιστον εξοργισμένοι ακούγοντας τα διάφορα ΜΜΕ να μιλούν για τον καημένο, τον ΑΓΝΩΣΤΟ αγρότη, που αγόρασε ένα παλιό τρακτέρ, από κάποιον άλλο ηλικιωμένο αγρότη, και ύστερα το πήγε βόλτα στο δάσος (;) το τρακτέρ, αλλά εκείνο έβγαζε σπίθες και γι' αυτό δημιουργήθηκαν δέκα εστίες πυρός που είχαν ως αποτέλεσμα να καταστραφούν περιουσίες και να καούν 70.000 στρέμματα στον Έβρο...»

Αυτή είναι η ιστορία που σερβίρεται σε μια προσπάθεια συσκότισης (γιατί άραγε;) των γεγονότων και να φανεί ότι η μεγάλη πυρκαγιά που κατέκαυσε την περιοχή μας, ήταν τυχαίο συμβάν και όχι μελετημένος εμπρησμός.

Γιατί όπως είναι γνωστό, από την φωτιά απειλήθηκαν και εγκαταστάσεις ΡΑΝΤΑΡ της Πολεμικής Αεροπορίας και χρειάσθηκε μάλιστα η εκκένωση τους για να μην εγκλωβιστούν στις φλόγες το προσωπικό 24 ατόμων που υπηρετεί σ' αυτές, και στρατόπεδο στην περιοχή Φερών.

Οι πρώτες πληροφορίες που έχουν φθάσει στην εφημερίδα, έλεγαν πως από τα Παρατηρητήρια των Εθελοντών Δασοπυροσβεστών, είχε επισημανθεί ένα αυτοκίνητο που έβαζε φωτιές σε τέσσερα σημεία. Δεν γνωρίζουμε εάν ο λόγος γινόταν για Ι.Χ. αυτοκίνητο ή για τρακτέρ.


Η ουσία είναι ότι πέραν των καταστροφών που προκλήθηκαν σε δασικές εκτάσεις και στο αγροτικό κεφάλαιο, η αμυντική διάταξη της πατρίδας μας, “τυφλώθηκε” από το ξέσπασμα αυτής της πυρκαγιάς.

Ο 50χρονος αγρότης καταδικάσθηκε από το αυτόφωρο Δικαστήριο της Αλεξανδρούπολης σε φυλάκιση πέντε ετών με αναστολή, για εμπρησμό εξ’ αμελείας. Άσκησε έφεση και αφέθηκε ελεύθερος.

Δεν γνωρίζουμε το περιεχόμενο των ανακρίσεων και ερευνών των αρμόδιων Υπηρεσιών, το όνομα του δράστη παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, αφού όπως έχουμε ξαναγράψει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, απαγορεύει την δημοσιοποίηση ονομάτων, αδιαφορώντας για την προστασία του Κοινωνικού Συνόλου. Και φορά “φερετζέ” στους κάθε λογής παράνομους για να συνεχίζουν ανενόχλητοι το… “θεάρεστο” έργο τους.

Σήμερα λοιπόν, με την προτροπή των αναγνωστών μας, ζητούμε να δοθεί στην δημοσιότητα το όνομα του δράστη με το “τρακτέρ της φωτιάς”. Γιατί ανάμεσα στα άλλα που μας πληροφόρησαν, είναι ότι πρόκειται για μουσουλμάνο που κατάγεται από το Μ. Δέρειο και είναι μάλιστα αυτός που απειλούσε την δασκάλα Χαρά Νικοπούλου!!!

Για να μην δημιουργούνται τυχόν πεπλανημένες εντυπώσεις, πρέπει να δοθούν όλα τα στοιχεία αυτής της υπόθεσης στην δημοσιότητα. Και αν έχουμε να κάνουμε με τους “Γκρίζους Λύκους” και τα πλοκάμια της “Εργκενεκόν” πρέπει κι αυτό να λεχθεί.

Ο Λαός του Έβρου πρέπει επί τέλους, να μάθει την Αλήθεια.Όσον αφορά δε το “τρακτέρ της φωτιάς” να παραχθεί πάραυτα πραγματογνωμοσύνη τεχνικών για να διαπιστωθεί εάν πράγματι έβγαλε σπινθήρες από την εξάτμισή του, που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος (πίσω από την μηχανή) και όχι πίσω από το τρακτέρ.

Πηγή: Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ
alexpolisonline.blogspot.com

Eκπληκτικό γκολ του Ριέρα από τη σέντρα στο Πανιώνιος-Εργοτέλης

Δείτε το βίντεο:


panionios 1-0 ergotelis riera goal by greekgoalsellas

Τεράστιες ζημίες για το zougla.gr του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου

Αφιλόξενη επιχειρηματικά αποδεικνύεται η Ελλάδα, για τους "επώνυμους", οι οποίοι δηλώνουν πάντα ζημίες και δεν πληρώνουν ποτέ εφορία. Το πώς καταφέρνουν βέβαια, να έχουν κότερα, θηριώδη τζιπάκια, βίλες και Αρμάνι, αυτό το ξέρει ο εκάστοτε Υπουργός Οικονομικών. Ρωτήστε τον.

Διαβάστε τη συνέχεια στο