29 Οκτωβρίου 2011

ΘΑΥΜΑ! Ο δανειστής του σιδερένιου ξύπνησε απ' την αφασία και θυμήθηκε το Σύνταγμα!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkmRufvup7pbN9FF9S-cZZHa5gZCjknvYJqiL_bzD1Ux8PXGEJoJMoBycyLw1Qka-amff9CMYuNm29hfi31z2St-nDNpQWKgVbuUhn8exjwapwkVdl2n7uconqwTHDtaywbjtvq-ebsyA/s1600/papandreou_papoulias.jpg
Αντιγράφω απ' την ανακοίνωση του δανειστή:

«Όσα συνέβησαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη αποτελούν ευκαιρία να σταθούμε λίγο και να συλλογιστούμε: Πατριώτες είναι εκείνοι που αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο; Αγωνιστές είναι όσοι προσβάλλουν; Δίκιο έχει όποιος φωνάζει περισσότερο; Είναι δημοκράτες όσοι αντιμετωπίζουν το δημόσιο χώρο ως ιδιοκτησία τους; Και πώς μετριέται η πλειοψηφία; Με τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ή με

τις εκλογές που, με βάση το Σύνταγμα, γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια;
http://www.protothema.gr/article/?aid=155253

Συνεχίζεται η Ρωσική 'απόβαση' στην Αλεξανδρούπολη... παρά τις αντιδράσεις της "προόδου"

http://farosradio.gr/media/k2/items/cache/13bf3ee8d2a01727d45bdca32af9aa23_XL.jpgΗ επίσκεψη του ρωσικού σκάφους έγινε για τη συμμετοχή του πληρώματός του στην τελετή αποκαλυπτηρίων του μνημείου (ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου) για τους Ρώσους αξιωματικούς και στρατιώτες που πέθαναν στην Αλεξανδρούπολη το 1878 κατά τη διάρκεια του Ρωσωτουρκικού πολέμου οι οποίοι και απελευθέρωσαν την περιοχή.

Κάμερον: "Το Σίτι δέχεται συνεχείς επιθέσεις από τις Βρυξέλλες"... αφού η Μέρκελ απαγόρευσε τα "γυμνά CDS"

http://www.skai.gr/files/temp/23B7F736B6CE3C8DAF40B21E8C36FFE5.jpg[Στις αρχές του μήνα έγινε κάτι που δεν γράφτηκε στον Τύπο καθώς θα μπορούσε να ξυπνήσει κανά ζώο απ' αυτά που δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι γίνετε: Η ΕΕ, όχι μετά από απόφαση του ΓΑΠ ή του Κάμερον, ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΤΑ "naked" CDS δηλ. τα γυμνά CDS, δηλ. αυτά τα CDS που ο κάτοχός τους δεν έχει και το αντίστοιχο ομόλογο στα χέρια του. Από την αρχή του μήνα λοιπόν απαγορεύονται να εκδίδονται αέρα πατέρα CDS για ομόλογα που δεν υπάρχουν, όπως γίνονταν μέχρι τώρα και όπως γίνεται κατά κόρον στις ΗΠΑ. Θα μου πείτε μα πως και δεν έγινε γνωστή μια τέτοια κίνηση που στρέφεται ευθέως εναντίον των κερδοσκόπων; Εεεε είπαμε: Δεν πρέπει και να ξυπνήσουν τα μοσχάρια που βρίζουν τη Μέρκελ και δεν έχουν καταλάβει που είναι ο πραγματικός εχθός και ποιος ήθελε να βγάλει αεριτζίδικα λεφτά στην πλάτη τους με τη χρεοκοπία της Ελλάδος!!!]

Ο βρετανός πρωθυπουργός δήλωσε ότι το Σίτι του Λονδίνου δέχεται συνεχείς επιθέσεις από τις Βρυξέλλες, με αποτέλεσμα οι νέοι κανονισμοί να τείνουν να αποδυναμώσουν το μεγαλύτερο χρηματοπιστωτικό κέντρο της Ευρώπης.

Σημίτης-ΓΑΠ θα απαντήσουν όπου νάναι στον Σαρκοζί... δεν θα το κάνουν σαν τον Καραμανλή ;)

Σαρκοζί: «Ήταν λανθασμένη (η είσοδος στο ευρώ), επειδή η Ελλάδα εντάχθηκε με στοιχεία που ήταν ανακριβή. Δεν ήταν έτοιμη»

Σημίτης... μούγγαααα...

Νεκρός σε έκρηξη ο αντικαστάτης του Σταλόνε στο "Αναλώσιμοι 2"!

Τραγικό θάνατο βρήκε ο κασκαντέρ που αντικαθιστά τον Σιλβέστερ Σταλόνε στις επικίνδυνες σκηνές της ταινίας "The Expendables 2" στη Βουλγαρία.

Ο άνθρωπος άφησε την τελευταία του πνοή σε σκηνή που αφορά μία έκρηξη. Από το ίδιο περιστατικό ένας άλλος ηθοποιός τραυματίστηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του έγινε εγχείριση και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας του ΠΑΣΟΚ

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΚΡΑΞΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ
Εκτός του ότι είπατε πως πολεμήσατε σε ηλικία 15 ετών για την πατρίδα... Όταν ήσασταν 15 ετών κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας του ΠΑΣΟΚ είχαμε εμφύλιο... Ούτε φασισμό ούτε ναζισμό..

Αλλά τα στερνά τιμούν τα πρώτα και αυτό πρέπει να το ξέρετε καλύτερα. Και τα δικά σας τα στερνά δεν τιμούν τα πρώτα.

Εντυπωσίασαν οι Ρώσοι στην Αλεξανδρούπολη

Εντυπωσίασαν οι ΡώσοιΕντυπωσίασαν οι πεζοναύτες του ρωσικού πλοίου Τsesar Κunikof που παρέλασαν στην Αλεξανδρούπολη και δικαίως πήραν το μεγάλο χειροκρότημα των πολιτών.

28 Οκτωβρίου 2011

Άλλη μια αποκάλυψη για το "πέος"

Άλλη μια αποκάλυψη του γνωστού αποκαλυπτικού fimotro.blogspot.com βλέπετε αριστερά... αποκάλυψη για το "πέος" ως συνήθως... :

Αυτός είναι ο Νο 1 φοροφυγάς στην Ελλάδα
Τον μεγαλύτερο οφειλέτη του Ελληνικού Δημοσίου, τον «βασιλιά της φοροδιαφυγής» που είναι Νο 1 στη λίστα που έστειλε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών αποκαλύπτει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα». Πρόκειται για τον...

Έπιασε δουλειά η ΕΥΠ κατ' απαίτηση του σοσιαλφασίστα Ρ. Σωμερίτη

Μετά από απαίτηση του σοσιαλφασίστα Ρ. Σωμερίτη οι ειδήσεις θα ελέγχονται πλέον από την ΕΥΠ
Έτσι η παρακάτω είδηση


θα μεταδωθεί έτσι

Οργίστηκε ο δανειστής του "σιδερένιου"

http://www.tovima.gr/oldPhotos/franklin/13253374.jpgΟργίστηκε ο δανειστής του σιδερένιου (που δεν οργιζόταν όταν καθότανε στο ίδιο τραπέζι με τον Άκη) για την ματαίωση της παρέλασης στη Θεσσαλονίκη λόγω των αντιδράσεων του κόσμου, γιατί λέει έτσι δεν τιμάται η μνήμη των ηρώων του αλβανικού μετώπου!!!!

Και πως τιμάται η μνήμη τους κ. δανειστή;

Ωραίος ο δανειστής! Μας θύμισε και ότι ήταν αντάρτης... κομμουνιστής εννοείται

Σήμερα ο δανειστής του σιδερένιου στις δηλώσεις του είπε ότι είναι ντροπή να τον λένε προδότη! "Εμένα που 15 χρονών πολέμησα αντάρτης"... αν προσθέσουμε στα 1929 που γεννήθηκε το 15 πάμε στο 1944 που οι Γερμανοί έφυγαν... άρα ο δανειστής ήταν αντάρτης κομμουνιστής με το ΕΑΜ εναντίον του επίσημου Ελληνικού Κράτους του οποίου σήμερα ηγείται... Και καμαρώνει κιόλας...

Επεισόδια έξω από το ξενοδοχείο που διεξάγεται η Σοσιαλιστική Διεθνής

http://www.cretalive.gr/img/thumbs/resized/825b03e6b8037d87cbeb8a832e8b6bed.jpgΣυνεχείς συγκρούσεις με τα ΜΑΤ και τις άλλες αστυνομικές δυνάμεις έχουν οι διαδηλωτές που βρίσκονται συγκεντρωμένοι έξω από το ξενοδοχείο 'Μελιά΄ όπου γίνεται η σύνοδος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς. Από τη μια η Αστυνομία προσπαθεί να τους κρατήσει μακριά και από την άλλη να ανοίξει το δρόμο που είχαν καταλάβει. Μάλιστα η ομάδα των διαδηλωτών απέκλεισε την είσοδο και δεν άφηνε κανένα επίσημο να περάσει ! Οι μόνοι που πρόλαβαν να μπουν είναι ο περιφερειάρχης κ.Αρναουτάκης, ο κ.Καρούντζος, ο δήμαρχος Μινώα κ.Καλογεράκης, ο γραμματέας της ΝΕ Ηρακλείου κ.Παπαδάκης....Βουλευτές όπως η κ.Σκραφνάκη ή και δήμαρχοι όπως οι κ.Μαρινάκης, Κουράκης δεν μπόρεσαν να περάσουν και ειδοποιήθηκαν να επιστρέψουν πίσω!

Βίντεο από τον πυροβολισμό (απ' την Αστυνομία), αυτού που πυροβολούσε έξω απ' την πρεσβεία των ΗΠΑ στο Σαράγεβο

Σήμερα ένας τρελός με αυτό ματο άρχισε να πυροβολεί εναντίον της Πρεσβείας των ΗΠΑ στο Σαράγεβο. Όπως θα δείτε και στο βίντεο πρόκειται περί τρελού ερασιτέχνη που πυροβολούσε και έκοβε βόλτες στο δρόμο ακάλυπτος. Όλο αυτό βαφτίστηκε τρομοκρατική επίθεση!!! Στο βίντεο φαίνεται ο τρελός να είναι εκτεθιμένος έξω απ΄την Πρεσβεία με αποτέλεσμα να τον πυροβολήσουν οι δυνάμεις ασφαλείας προκειμένου να τον ακινητοποιήσουν. Απ΄ότι λένε δεν τον σκότωσαν αλλά νοσηλεύεται τραυματισμένος σε νοσοκομείο. Δείτε το βίντεο:

Ή με τους ήρωες του «ΟΧΙ» ή με τους φαύλους του «ναι σε όλα»



[Η εικόνα βέβαια για νεαρό μαθητή είναι απαράδεκτη μιας και υπάρχουν πιο κόσμιες διαμαρτυρίες]

Τιμούμε τη μνήμη κάποιων ανθρώπων, σημαίνει ότι ακολουθούμε το παράδειγμά τους. Κι αν δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, είτε γιατί δεν είναι δυνατόν να είμαστε όλοι ήρωες είτε γιατί δεν το απαιτούν οι στγκεκριμένες περιστάσεις, τουλάχιστον υποκλινόμαστε στη μνήμη τους, στους αγώνες τους, στις θυσίες τους. Και πάντως, δεν πράττουμε το ακριβώς αντίθετο.

Στο κυνήγι πήραν τους ΠΑΣΟΚους στην Καλαμάτα

Απίστευτες σκηνές με τον Βουδούρη του Υπ. Υγείας να φεύγει κηνυγημένος!

Aυτοί που τραγουδάνε τον Εθνικό Ύμνο τι είναι ;; (Βίντεο)

Η παρέλαση έχει ματαιωθεί ο κ. Παπούλιας έχει φύγει.
Στον χώρο επισήμων έχουν συγκεντρωθεί αρκετοί, οι οποίοι κάποια στιγμή  ΕΔΩ τραγουδάνε τον Εθνικό Ύμνο και χειροκροτούν...
Δείτε το Βίντεο

Βίντεο από την παρέλαση της Θεσσαλονίκης σήμερα. Δείτε τι έγινε

Επειδή δεν αντέχουμε τα "παπαγαλάκια" των ΜΜΕ να λένε ότι τάχα "δεν έγινε η παρέλαση της  Θεσσαλονίκης" -κάτι που προφανώς επεδίωκε η ελάχιστη μειοψηφία των ατόμων του ΣΥΡΙΖΑ- παραθέτουμε το επόμενο βίντεο για να διαπιστώσετε ότι όχι μόνον παρέλασαν αλλά ήταν η πρώτη φορά που ο κόσμος έδειξε τόση ζωντάνια και δυνατά τραγουδούσε το "Μακεδονία ξακουστή" και φώναζε "Ζήτω η Ελλάδα" κλπ



Προσέξτε στο βίντεο ότι στην εξέδρα των επισήμων υπάρχει απλός κόσμος και όχι οι επίσημοι. Προσέξτε επίσης ότι παρά το ότι δεν υπάρχει αστυνομική δύναμη, ο κόσμος αυθόρμητα παραμερίζει για να παρελάσουν τα αγήματα. Δείτε και πόσο ενθουσιασμένα ο κόσμος ΚΑΤΑΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙ τους σημαιοφόρους μαθητές και μαθήτριες :




Περισσότερες φώτο στο antiparakmi.blogspot.com

taxalia.blogspot.com

Την παρέμβαση της ΕΥΠ ζητάει ο χαφιές σοσιαλφασίστας Σωμερίτης!!!

http://www.protagon.gr/resources/2011-04/11_someritis_434-thumb-large.jpg
[Πέφτουν σιγά σιγά οι μάσκες των σοσιαλφασιστών όσο σφίγγουν οι κώλ@@...]

Το νόμιμο κράτος, ή τουλάχιστον αυτό που απομένει, έχει πια ένα άμεσο και επιτακτικό καθήκον: να απαιτήσει από όλες τις αρμόδιες αρχές κατεπείγουσα έρευνα για τις απίστευτες και ανατρεπτικές ασχημίες που συνόδευσαν δύο φορές τις τελετές μνήμης της 28 Οχτώβρη στην Θεσσαλονίκη και μετά στην Αθήνα, στο Ηράκλειο και σε όποια άλλη πόλη.

Με Χάγη μιλάει ο Αλ-Σαΐφ

Με Χάγη μιλάει ο Σαΐφ Ο εισαγγελέας του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης, Λουίς Μορένο – Οκάμπο, δήλωσε πως είχε σήμερα άτυπες επαφές με τον γιο του Μουαμάρ Καντάφι, Σαΐφ, σχετικά με το ενδεχόμενο παράδοσής του στο Διεθνές Δικαστήριο καθώς καταζητείται για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.

GAP για τις παρελάσεις: Αυτά είναι αυταρχισμός... ενώ το δικό του "λεφτά υπάρχουν... και σας ταράζω στους φόρους" είναι σοσιλισμός!

http://www.newsit.gr/files/Image/28-10-2011/resized/papandreou_kriti_533_355.jpgΟ κ. Παπανδρέου με αφορμή τα όσα σημειωθήκαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες πόλεις τόνισε το σύνολο της Ελληνικής Κοινωνίας καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές.