07 Νοεμβρίου 2011

Ανατριχίλα!!! Πάω για ύπνο μπας και δω καναν κανονικό εφιάλτη... πιο ευχάριστος θα 'ναι

Παπαδήμος Πρωθυπουργός, κάποια στιγμή... γιατί ακόμα είναι ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ... ο ίδιος Παπαδήμος τον οποίο η ΝΔ καλούσε πέρσι να καταθέσει στην επιτροπή για τα ομόλογα, για τα swaps της Goldman-Sachs! Ο ίδιος που έδινε ψεύτικα στατιστικά στις ευρωπαϊκές αρχές κατά την είσοδό μας στο ευρώ! Ο ίδιος που επέβλεπε το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου!

Πρωθυπουργός για 6 μήνες ο Παπαδήμος... ακόμα βέβαια έχουμε ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Michail Ignatiou Μιχάλης Ιγνατίου
Στην Ουάσιγκτον ισχυρίζονται πως για να δεχθεί ο κ. Παπαδήμος, ζήτησε να μείνει πρωθυπουργός 6 μήνες...


Δεξί Εξτρέμ: Τόσο διάστημα χρειάζονται τα γατόνια για να τα φορτώσουν όλα στα ζώα

Στις 19 Φεβρουαρίου εκλογές... την πρόσθεση ο Σταμάτης την έκανε

6 Νοεμβρίου + 6 εβδομάδες = 19 Φεβρουαρίου 2012 ... τότε θα γίνουν οι εκλογές κι απ' ότι φαίνεται στη Συγγρού σκίζουν από μαθηματικά... την πρόσθεση ποιος την έκανε ο Σταμάτης;

Ευφορία στη Συγγρού: 1513 όρους της ΝΔ αποδέχθηκε ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

«Συγκρατημένη ικανοποίηση» [ΚΑΚΩΣ! ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΗ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ...] επικρατεί στα κεντρικά γραφεία της ΝΔ στη λεωφόρο Συγγρού από τις εξελίξεις για τον σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας. «Η πρώτη φάση πήγε καλά, ο κ. Παπανδρέου παραιτήθηκε όπως ήταν ο πρώτος όρος που είχαμε θέσει», δήλωσε στέλεχος του ηγετικού επιτελείου [ΤΙ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΗΓΕΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟΨΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ; ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΩΝΕΙ ΝΑ ΠΕΙ "ΘΘΘΑΑΑΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ";] και πρόσθεσε: «τώρα πρέπει να δούμε τη δεύτερη φάση που είναι σε εξέλιξη».

Άρχισαν και τα μπράβο απ' την Ευρώπη...

Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Βίλφριντ Μαρτένς χαιρέτισε με μήνυμα του μέσω Twitter το σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας στην Ελλάδα, αναφέροντας ότι ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς επέδειξε «ευρωπαϊκή πολιτική ηγεσία».

Άκερμαν: «Να κρατήσουμε την Ελλάδα στην ευρωζώνη»

Είμαστε υποχρεωμένοι να κρατήσουμε την Ελλάδα στο ευρώ είπε ο επικεφαλής της Deutsche Bank, Γιόζεφ Ακερμαν, σε μια κρίσιμη για τη χώρα στιγμή. Η έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη «είναι μία λύση, την οποία δεν θα πρέπει να σκέφτεται κανείς. Πρόκειται για ένα εντελώς δραματικό αποτέλεσμα. Είμαστε υποχρεωμένοι να κρατήσουμε την Ελλάδα στο ευρώ», είπε ο Γερμανός τραπεζίτης μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ARD.

06 Νοεμβρίου 2011

Απόλυτη επιτυχία η συμφωνία... του ΠΑΣΟΚ εννοείται

Ο ΓΑΠ παραμένει Πρωθυπουργός και απόψε και αύριο τουλάχιστον (υποχώρηση 1η: Οι διαδικασίες τελικά ξεκλείδωσαν πριν την παραίτηση ΓΑΠ). Οδηγούμαστε "άμεσα" σε εκλογές (υποχώρηση 2η μιας και οι εκλογές θα γίνουν μάλλον τον Μάρτιο όπως είχε πει απ' την αρχή το ΠΑΣΟΚ και όχι σε 6 βδομάδες όπως ζητούσε ο Σαμαράς) αφού εγκριθούν όλες οι αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου και τα μέτρα... Συμπέρασμα:

Βέλγος ΥΠΟΙΚ: Καταστροφική η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ

Την αντίθεσή του με το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ διατύπωσε ο βέλγος υπουργός Οικονομικών, Ντιντιέ Ρέιντερς.

Την αντίθεσή του με το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ διατύπωσε ο βέλγος υπουργός Οικονομικών, Ντιντιέ Ρέιντερς.

Για καταρχήν συμφωνία κάνουν λόγο... και απόψε Πρωθυποθργός ο ΓΑΠ

Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει καταρχήν συμφωνία στο πλαίσιο και στο τι πρέπει να γίνει. Ονόματα θα συζητηθούν αύριο σε νέα συνάντηση, ενώ ο ΓΑΠ θα κοιμηθεί και θα ξυπνήσει για άλλη μια φορά Πρωθυπουργός μιας και ο Σαμαράς αρκέστηκε στη δέσμευσή του ενώπιον του Παπούλια ότι θα παραιτηθεί μόλις συμφωνηθούν και τα ονόματα

Παναποκλειστική :Ρ φώτο: Ο GAP πάει στο Προεδρικό Μέγαρο σαν Πρωθυπουργός

Εκατοντάδες δημοσιογράφοι περιμένουν τον ΓΑΠ να βγει απ' το Προεδρικό Μέγαρο... ματαίως!! Ο ΓΑΠ εχει ήδη αποχωρήσει από τις κατακόμβες που συνδέουν το Προεδρικό Μέγαρο με το Μαξίμου. Έφυγε πάλι σαν "Πρωθυπουργός". Δείτε πως έφυγε:

Ποιος είναι ο Σαλέχ της Ευρώπης;

Προσέξτε την παρακάτω είδηση:

-Χθες ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί και θα παραδώσει την εξουσία
-Θα παραδώσει στον Αντιπρόεδρό του
-Είναι 33 χρόνια στην εξουσία
-Εδώ και μήνες γίνονται εναντίον του διαδηλώσεις, από αγανακτισμένους

Διαβάζοντας τα παραπάνω σε ποιον πάει το μυαλό σας;

Μα είναι δυνατόν να προτείνει ο Σαμαράς τον Παπαδήμα; Δεν κόβει τις φλέβες του καλύτερα;

Απ' όλες τις πλευρές ακούγεται ότι ο Σαμαράς πήγε στον Παπούλια με την πρόταση για Παπαδήμο Πρωθυπουργό και έναν Αντιπρόεδρο απ' τη ΝΔ... αν έχει χαζέψει σίγουρα πήγε με τέτοια πρόταση! Επειδή όμως δεν είναι χαζός να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα:

ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ

Επειδή εκεί στη Ν.Δ. έχουν πολύ κοντή μνήμη, να τους υπενθυμίσω κάτι.
   Το 1989  ΈΝΑ ( 1) ΜΟΝΟ ΜΗΝΑ μετά το σχηματισμό της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ , όποιο ΠΑΣΟΚΟ ρωτούσες ( επίσημο η απλό οπαδό ), για τα χάλια της Ελληνικής οικονομίας σου απαντούσε ΑΜΕΣΩΣ:

ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ

  Θα  ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις γιατί μπορεί εγώ να είμαι τρελός η να έχω πάθει αλτσχαίμερ.
   Άκουσα ότι ο Λ.Παπαδήμος μπορεί να είναι ο νέος ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
   Ο κ. Παπαδήμος ήταν ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κατά την περίοδο 1994-2002:

Η εισήγηση του ΓΑΠ στο υπουργικό συμβούλιο... χωρίς τη λέξη "παραίτηση" εννοείται

Έχω επικοινωνήσει με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια και του έχω ζητήσει να καλέσει και εμένα και τον κ. Σαμαρά, απόψε, μόλις τελειώσουμε τη συνεδρίαση, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα συνεννόησης σύντομα.

Γι’ αυτό, χρειάζεται να είμαστε σύντομοι, αν και πολλά μπορούμε και έχουμε να πούμε.

Ερντογάν: «Τον στρίμωξαν για τα καλά τον Παπανδρέου οι Ευρωπαίοι»

Και ενώ όλα τα βλέμματα από τα διεθνή μέσα είναι στραμμένα στην Ελλάδα και στις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις, χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του τούρκου πρωθυπουργού, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ως προς τη συνάντηση του Γιώργου Παπανδρέου με Άνγκελα Μέρκελ και Νικολά Σαρκοζί στις Κάννες: «Στρίμωξαν για τα καλά τον Παπανδρέου και ο Παπανδρέου βλέποντας ότι δεν υπάρχει άλλη διέξοδος παραιτήθηκε από το δημοψήφισμα».

Καλώς τον νταή βρυκόλακα του παρόντος

Ο Μπεγλίτης μέσα στο υπουργικό συμβούλιο αντέδρασε όταν κάποιοι είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ο νέος Πρωθυπουργός να προέρχεται κι απ' τη ΝΔ. Συγκεκριμένα είπε «ε όχι και να δώσουμε την κυβέρνηση ατα ζόμπι του παρελθόντος» και υποστήριξε ότι...

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΠ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΣΤΑ ΜΜΕ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ Υ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΝΩ Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ!

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΤΙ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΥΡΙΟ...
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΑΜΩΧΩΡΑ ΠΕΙΝΑΝΕ....

Πλαίσιο επτά σημείων για την κυβέρνηση εθνικής ενότητας κατέθεσε ο GAP... στους μαλάκ@@

Πλαίσιο επτά σημείων στο οποίο θα κινηθεί η νέα κυβέρνηση εθνικής ενότητας κατέθεσε ο Γ. Παπανδρέου στο υπουργικό συμβούλιο, λαμβάνοντας την ομόφωνη στήριξη των υπουργών.

Και το δούλεμα συνεχίζεται: Θα "παραιτηθώ" λέει αλλά δεν το λέει..

Παπανδρέου στο υπουργικό: Σήμερα να δοθεί λύση- Η κυβέρνηση παραδίδει τη σκυτάλη σε άλλη κυβέρνηση, στην οποία δεν επιθυμώ να είμαι επικεφαλής

Το υπουργικό συμβούλιο συμφώνησε ομόφωνα να μην πάει στον Παπούλια σαν πρώην Πρωθυπουργός, ενώ διαφωνία υπήρξε αν ο νέος Πρωθυπουργός πρέπει να είναι από τη ΝΔ, αλλά επικράτησε ο άποψη να είναι άσχετος... σε κουβέντα να βρισκόμαστε δηλ. αφού ο ΓΑΠ δεν παραιτείται με τίποτα...