Το απόλυτο γέλιο!! Δείτε το Group του ΠΑΣΟΚ στο Facebook το οποίο το εγκατέλειψαν μέχρι και οι Διαχειριστές του (Admin) που το έφτιαξαν!!!
08 Νοεμβρίου 2011
Αντώνη Σαμαρά κάντα όλα πουτάνα!
Ναι, όπως σου το ΄γραφουμε. Δεν είναι ώρα για καθωσπρεπισμούς.Σου επέβαλλαν "για να σωθεί η πατρίδα" να κάνεις μια κωλοτούμπα με την αποδοχή της νέας δανειακής σύμβασης. Είπες το ναι και μετά σου ζήτησαν να πείς "ναι" και σε κυβέρνηση συνεργασίας. Οι άλλοι που γκάριζαν τόσους μήνες "έλα Αντώνη να τα βρούμε", εξαφανίστηκαν και λένε αμπελοφιλοσοφίες.
Μετά -αφού είπες και το δεύτερο ναι με τον όρο "εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου"- σου είπαν "πες ναι και σε εκλογές αργότερα". Ξαναείπες ναι, για τη σωτηρία της πατρίδας. Αλλά ...
Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com
ΓΑΠ: "Όποιος είναι κουρασμένος (δηλ. εγώ) να πάει σπίτι του... "
Ας θυμηθούμε τι είχε πει ο ΓΑΠ όταν ο Χατζηνικολάου έλεγε, το Μάρτιο του 2009, τα περί κουρασμένου Καραμανλή:
Παπαγάλος του ΠΑΣΟΚ: Για όλα φταίνε οι ξένοι
Διαβάστε και τι παπαριές γράφει προκειμένου να βγάλει λάδι τον Γιωργάκη:
Για αυτό λατρεύω την ΑΕΚ του Κωστένογλου
Ταρίφα φαίνεται πως έχει κόψει η ομάδα του Νίκου Κωστένογλου και ο Έλληνας τεχνικός μάλλον το απολαμβάνει αφού βλέπει μονίμως το ποτήρι ως μισογεμάτο... Βρέξει, χιονίσει, εγώ κάνω τη δουλειά μου καλύτερα από όλους!
Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
Θα παραιτηθεί λέει ο Μπερλουσκόνι...
ΘΑ παραιτηθεί (όπως και ο ΓΑΠ) λέει ο Μπερλουσκόνι αλλά μετά την ψήφιση του προυπολογισμού... οπότε φαντάζεστε την χαρά των Ελλήνων σοσιαλΗστών.
Φεύγουν και λύνουν τις εκκρεμότητες: Τον ΠΑΣΟΚο πρώην βουλευτή Α. Μουσιώνη έβαλαν Γ. Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης
ΔΝΤ: Δεν ζητήσαμε γραπτή δήλωση απ' την πορτογαλική αντιπολίτευση
Όπως είπε μόλις πριν λίγο ο Μ. Ιγνατίου στο MEGA απ' το ΔΝΤ του απάντησαν ότι ο Πόλσον και το ΔΝΤ δεν ζήτησε έγγραφη βεβαίωση από την αντιπολίτευση της Πορτογαλίας , αλλά αρκέστηκε στην προφορική δέσμευση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι θα τηρήσει την υπογραφείσα συμφωνία μόλις γίνει κυβέρνηση.
Τέλος ο Μ. Ιγνατίου είπε ότι το ΔΝΤ δεν έχει τόσο σκληρή στάση όπως η ΕΕ και αποφάσισαν να περιμένουν το σχηματισμό κυβέρνησης στην Ελλάδα και μετά να αποφασίσουν οριστικά για τα περί γραπτών εγγυήσεων
Τέλος ο Μ. Ιγνατίου είπε ότι το ΔΝΤ δεν έχει τόσο σκληρή στάση όπως η ΕΕ και αποφάσισαν να περιμένουν το σχηματισμό κυβέρνησης στην Ελλάδα και μετά να αποφασίσουν οριστικά για τα περί γραπτών εγγυήσεων
Κοινή σύσκεψη ΓΑΠ-Μπένυ-Ρουμελιώτη και τηλέφωνο στο Σαμαρά-Στον αέρα πάλι ο Παπαδήμας
Στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή, είναι αυτή την ώρα ο Έλληνας αντιπρόσωπος στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο Παναγιώτης Ρουμελιώτης, μαζί με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.
Παράλληλα πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει ταυτόχρονη τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά.
Παράλληλα πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει ταυτόχρονη τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά.
Αν όλα αυτά τα συνδιάσουμε με την καθυστέρηση της ανακοίνωσης του ονόματος του Παπαδήμου, μπορεί και να υπάρχει πάλι εμπλοκή με τον Παπαδήμο
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΝΤΩΝΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ
Επανέρχομαι. Σαμαρά ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΚΑΙ ΆΝΟΙΞΕ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΣΗΜΕΡΑ.
Όποιος από τους ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥΣ αποφασίσει να κάνει ΜΑΓΚΙΕΣ θα τον απομακρύνουμε εμείς.
Άντε γιατί πολύ ανεχτήκαμε τους κ.κ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ,ΔΕΝΔΙΑ,ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ,ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ κ.α.
Πρωθυπουργός είναι ακόμα ο ΓΑΠ. Αυτός τα έκανε ΣΚΑΤΑ αστον να σκάσει η ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ στα χέρια του.
Απ΄ότι φαίνεται τη χρεωκοπία δεν τη γλιτώνουμε,τουλάχιστον ας κρατήσουμε την ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ ΜΑΣ.
Άσε δε που εκεί θα φανεί η ΜΑΓΚΙΑ των ξένων.
ΣΗΜΕΡΑ.
Όποιος από τους ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥΣ αποφασίσει να κάνει ΜΑΓΚΙΕΣ θα τον απομακρύνουμε εμείς.
Άντε γιατί πολύ ανεχτήκαμε τους κ.κ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ,ΔΕΝΔΙΑ,ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ,ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ κ.α.
Πρωθυπουργός είναι ακόμα ο ΓΑΠ. Αυτός τα έκανε ΣΚΑΤΑ αστον να σκάσει η ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ στα χέρια του.
Απ΄ότι φαίνεται τη χρεωκοπία δεν τη γλιτώνουμε,τουλάχιστον ας κρατήσουμε την ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ ΜΑΣ.
Άσε δε που εκεί θα φανεί η ΜΑΓΚΙΑ των ξένων.
Απάντηση Μιχελάκη στον Ο. Ρεν-Επιμένει η ΝΔ ότι ο Σαμαράς δεν υπογράφει "δήλωση"
«To ότι η Ευρώπη έχει χάσει κάθε ίχνος αξιοπιστίας για κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να προσβάλλει εθνική μας αξιοπρέπεια» δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ
Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
του Κ ωνσταντίνου Χολέβα
Μία ομάδα διανοητών και δημοσιογράφων επιχειρεί να μάς πείσει πόσο καλό πράγμα είναι η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας. Συνιστούν να είμαστε ευγνώμονες στην τρόικα που θα φέρει ξένους επιτρόπους στα υπουργεία μας για να μας κάνουν σωστούς Ευρωπαίους και να μας φέρουν τα φώτα τους. Φαίνεται ότι τα παπαγαλάκια της εξάρτησης και της υποτέλειας δεν θέλησαν ποτέ να διαβάσουν την ελληνική Ιστορία ή αν την διάβασαν , δεν μπόρεσαν να την καταλάβουν.
Μία ομάδα διανοητών και δημοσιογράφων επιχειρεί να μάς πείσει πόσο καλό πράγμα είναι η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας. Συνιστούν να είμαστε ευγνώμονες στην τρόικα που θα φέρει ξένους επιτρόπους στα υπουργεία μας για να μας κάνουν σωστούς Ευρωπαίους και να μας φέρουν τα φώτα τους. Φαίνεται ότι τα παπαγαλάκια της εξάρτησης και της υποτέλειας δεν θέλησαν ποτέ να διαβάσουν την ελληνική Ιστορία ή αν την διάβασαν , δεν μπόρεσαν να την καταλάβουν.
Ο. Ρεν: Χωρίς υπογραφή δεν παίρνετε την 6η δόση... θα το δούμε φίλε
Στην τοποθέτηση σφαλιάρα του κ. Σαμαρά, ότι δεν υπογράφει μιας και δεν επιτρέπει σε κανέναν να αμφισβητείται ο λόγος του, ύποπτα άμεση ήταν η απάντηση του Όλι Ρεν από τις Βρυξέλλες, ο οποίος σχεδόν αστραπιαία ξεκαθάρισε ότι...
Εξαιρετικές οι εντυπώσεις για το εκθετήριο του Δ. Βόλβης στην έκθεση «polis 2011»
Την Κυριακή 6/11/2011 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της 8ης Διεθνούς Έκθεσης Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης Δημοσίου – Κοινωνικού Τομέα και Ιδιωτικών Επιχειρήσεων «POLIS 2011».Το εκθετήριο του Δήμου Βόλβης, συγκέντρωσε κατά γενική ομολογία επισκεπτών και διοργανωτών πολύ θετικά σχόλια σχετικά με την οργάνωση του χώρου, την παρουσίαση των παραδοσιακών προϊόντων και την συμπεριφορά των εκθετών.
Εκτός από νταής είναι και λαϊκιστής... ο Μπεγλίτης ντε!
Δείτε απόφαση που υπέγραψε το Σάββατο 5 Νοεμβρίου αφού ήταν σίγουρος ότι θα φύγει προκειμένου να δεσμεύσει τον επόμενο και αν κάτσει να λέει "εγώ το έκανα" αν δεν κάτσει να λέει "εγώ το υπέγραψα αλλά αυτός δεν το έκανε"... Αν κόβεσαι για τους αξιωματικούς βρε λοιμοκοντόρε γιατί δεν το κανες από πέρσι; Νομίζει ότι θα εξιλεωθεί... Δείτε τι υπέγραψε το νούμερο:
Αρνείται η Γερμανία να ενισχύσει με χρυσό απ' τα αποθεματικά της τον ΕΜΧΣ
Δήλωση - μήνυμα Σαμαρά προς τους Ευρωπαίους, που βάζει στοπ στην κατρακύλα μας
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

