10 Σεπτεμβρίου 2022

Έγκλημα στη Λάρισα: Η 35χρονη ήταν μια εβδομάδα νεκρή στο υπόγειο πολυκατοικίας-Άφαντος ο Πακιστανός


Η γυναίκα έφερε συντριπτικό κάταγμα στο κεφάλι - «Kαβγάδιζαν συχνά», λένε γείτονες

Άφαντος παραμένει ο Πακιστανός σύντροφος της 35χρονης Ιωάννας από τη Λάρισα που βρέθηκε νεκρή το απόγευμα της Πέμπτης, ως αποτέλεσμα εγκληματικής ενέργειας. Οι έρευνες της αστυνομίας για τον εντοπισμό του συνεχίζονται, μιας και ο άνδρας θεωρείται βασικός ύποπτος.

Το χρονικό της αποκάλυψης

Η έντονη δυσοσμία που φαινόταν να προέρχεται από πολυκατοικία στην οδό Παπαναστασίου, ήταν το γεγονός που έκανε για πρώτη φορά τους κατοίκους της περιοχής να ενδιαφερθούν. Το μεσημέρι της Πέμπτης, η ιδιοκτήτρια καταστήματος κοντά στην πολυκατοικία, αποφάσισε να διερευνήσει από που προερχόταν τελικά η δυσοσμία και γι’ αυτό κατέβηκε στο υπόγειο της πολυκατοικίας.


Η είσοδος της πολυκατοικίας, που βρέθηκε νεκρή η 35χρονη

Εκεί αντίκρισε το αποτρόπαιο θέαμα που οδήγησε στην αποκάλυψη του εγκλήματος, το οποίο «πάγωσε» τη Λάρισα μόλις έγινε γνωστή η υπόθεση της 35χρονης που μπαινόβγαινε στο διαμέρισμα στο υπόγειο της πολυκατοικίας με τον σύντροφο της αλλά την τελευταία εβδομάδα δεν είχε δώσει σημεία ζωής.

Η οσμή του θανάτου

Το απόγευμα της 8ης Σεπτεμβρίου η αστυνομία δέχεται κλήση από τη γυναίκα που πρώτη μπήκε στο διαμέρισμα, και μετέβη στο σημείο. Οι αστυνομικοί μόλις έφτασαν, κατέβηκαν τα σκαλιά που οδηγούσαν στο υπόγειο και αμέσως η δυσοσμία, που ακόμα επικρατεί στο σημείο, κυρίευσε την όσφρηση τους.

Ήταν η μυρωδιά από το άψυχο σώμα της γυναίκας που βρήκαν οι αστυνομικοί στο μικρό υπόγειο διαμέρισμα, τυλιγμένο με ένα πάπλωμα και που ήταν ήδη σε αποσύνθεση.


Αστυνομικός κατεβαίνει – νωρίς το πρωί της Παρασκευής – στο υπόγειο όπου βρίσκεται το διαμέρισμα

Μια εβδομάδα νεκρή – άφαντος ο σύντροφος

Αρχικά η πρώτη εκτίμηση ήταν ότι η γυναίκα πέθανε από παθολογικά αίτια αλλά η κατάσταση ξεκαθάρισε όταν έφτασε στο σημείο ο ιατροδικαστής κ. Χρήστος Κραββαρίτης. Η δική του πρώτη εκτίμηση μετέτρεψε το υπόγειο της Παπαναστασίου σε τόπο εγκλήματος.

Όπως δήλωσε την επόμενη μέρα στα ΜΜΕ ο ιατροδικαστής, η γυναίκα έφερε «συντριπτικό κάταγμα κεφαλής, το οποίο προκλήθηκε από θλών αμβλύ όργανο», ενώ το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από το θάνατο της γυναίκας ήταν η μια εβδομάδα.



Μετά και το πόρισμα του κ. Κραββαρίτη οι έρευνες της αστυνομίας στράφηκαν στη σύλληψη του δολοφόνου της 35χρονης με τις πρώτες ενδείξεις να δείχνουν ως ύποπτο τον σύντροφό της, ο οποίος είναι υπήκοος Πακιστάν και παραμένει άφαντος μέχρι αυτή την ώρα. Ένας σύντροφος με τον οποίο η γυναίκα, όπως ανέφεραν στο larrissanet.gr άνθρωποι που εργάζονται και ζουν στην περιοχή, δεν είχε την πλέον «αρμονική» σχέση.



Κατηγορία για ενδοοικογενειακή βία

Σύμφωνα με όσα μας ανέφεραν το πρωί της Παρασκευής κάτοικοι της περιοχής, το ζευγάρι καβγάδιζε συχνά ενώ και στην αστυνομία έφτασαν πληροφορίες στο παρελθόν για επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας. Όπως ανέφεραν οι κάτοικοι, η γυναίκα ήταν πάντα μαζί με τον άντρα στις διάφορες δουλειές τους. Το μέρος που ζούσαν ήταν το μικρό διαμέρισμα στο υπόγειο της πολυκατοικίας. Εκεί που η γυναίκα όπως όλα δείχνουν άφησε την τελευταία της πνοή. Σε ένα μικρό, ακατάστατο και ανήλιο δωμάτιο.

Πηγή: larissanet

86η ΔΕΘ: Συγκεντρώσεις και πορείες από ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ και ΧΑυγίτες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - Δείτε βίντεο


Από νωρίς έχουν κλείσει πολλοί δρόμοι του κέντρου της Θεσσαλονίκης, ενώ πολύ ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις έχουν αναπτυχθεί σε διάφορα σημεία

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι συγκεντρώσεις και οι πορείες στη Θεσσαλονίκη, που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των εγκαινίων της ΔΕΘ και της ομιλίας του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Περίπου στις 18.30 ξεκίνησε από την το ύψος της Καμάρας η πορεία φοιτητικών συλλογών, των εξωκοινοβουλευτικών της αριστεράς, του ΜέΡΑ25, οργανώσεων και συλλογικοτήτων. Η πορεία αναμένεται να κινηθεί σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Στην πλατεία της Καμάρας έχουν συγκεντρωθεί άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου και αριστερών οργανώσεων. Σε λίγη ώρα αναμένεται να ξεκινήσουν πορεία.

Από νωρίς έχουν κλείσει πολλοί δρόμοι του κέντρου της Θεσσαλονίκης, ενώ πολύ ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις έχουν αναπτυχθεί σε διάφορα σημεία.

Βίντεο του protothema.gr από την συγκέντρωση και την πορεία της Καμάρας:


Πορεία αντιεξουσιαστών - Από κοντά η ΕΛ.ΑΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης η πορεία που πραγματοποιούν αντιεξουσιαστές και μέλη της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, στο πλαίσιο των εγκαινίων της ΔΕΘ και της ομιλίας του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Κρατώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα κατά, τα άτομα ξεκίνησαν λίγο πριν τις 7 το απόγευμα από την πλατεία της Καμάρας και αφού κινηθούν σε κεντρικούς δρόμους της πόλης, αναμένεται να κατευθυνθούν προς την ΔΕΘ.

Την πορεία πλαισιώνουν ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., ενώ στο κέντρο της πόλης έχουν αναπτυχθεί από το πρωί χιλιάδες αστυνομικοί. Σημειώνεται ότι σε ισχύ βρίσκονται οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχε ανακοίνωση η Τροχαία Θεσσαλονίκης.


Η συγκέντρωση της ΓΣΕΕ

Με κεντρικό σύνθημα «Μηδενικές ανοχές και αντοχές» πραγματοποιείται από τις 6 το απόγευμα στο Άγαλμα του Ελ. Βενιζέλου, η συγκέντρωση των συνδικάτων της ΓΣΕΕ , της ΑΔΕΔΥ, της ΕΔΟΘ αλλά και του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η συγκέντρωση του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ στην πλατεία της ΧΑΝΘ.

Κάλεσμα για κινητοποιήσεις έχουν απευθύνει για σήμερα το απόγευμα και άτομα που αντιδρούν στον εμβολιασμό για τον κορωνοιό και οπαδοί της Χρυσής Αυγής.

📺Ράλι Ακρόπολις: Περιστατικό για γέλια και για κλάματα - Έκοψαν ελιά με αλυσοπρίονο για να βλέπουν καλύτερα


Ένα ακόμη απίστευτο περιστατικό έλαβε χώρα στο Ράλι Ακρόπολις με άνδρα να κόβει ελιά ώστε να βλέπουν οι θεατές...καλύτερα!

Σε βίντεο που δημοσίευσε η ιστοσελίδα, flamis.gr φαίνεται πεντακάθαρα ένας άνδρας στα βουνά της Άμφισσας να βγάζει αλυσοπρίονο και στη συνέχεια να «ρίχνει» μια ελιά που προφανώς... εμπόδιζε, με σκοπό να βλέπουν αυτός και οι υπόλοιποι θεατές καλύτερα. Οι παρευρισκόμενοι όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκαν, αλλά αποθέωσαν τον άνδρα. 

Το περιστατικό έρχεται μία μέρα μετά από ένα άλλο απίστευτο περιστατικό το οποίο καταγράφηκε σε βίντεο, όπου άνδρας ζήτησε και τον λόγο από τους διοργανωτές του Ράλι γιατί ήθελε να περπατήσει μέσα στην ειδική διαδρομή, ενώ για λίγο δεν χτυπήθηκε από αγωνιστικό αυτοκίνητο.

📺Νίκη επί της Γαλλίας και πέμπτη θέση για την Εθνική πόλο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα


Με νίκη ολοκλήρωσε την πορεία της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα η Εθνική πόλο ανδρών. Το συγκρότημα του Θοδωρή Βλάχου, που έμεινε έξω απ' τη μάχη των μεταλλίων μετά την ήττα απ' την Ισπανία στον προημιτελικό, επικράτησε 10-8 της Γαλλίας σε αγώνα κατάταξης και κατέλαβε την πέμπτη θέση στο τουρνουά.

Οι Τρικολόρ προηγήθηκαν στο ματς αλλά η Ελλάδα αντεπιτέθηκε και έφτασε σε ένα εντυπωσιακό 7-2. Στη συνέχεια η ελληνική ομάδα... μπλόκαρε, οι Γάλλοι πλησίασαν αλλά ουσιαστικά η διαφορά δεν έπεσε ποτέ κάτω απ' τα τρία γκολ παρά μόνο στο τελευταίο λεπτό.

Τα οκτάλεπτα: 3-2, 4-1, 2-2, 1-3

Ελλάδα (Βλάχος): Τζωρτζάτος, Γενηδουνιάς, Σκουμπάκης, Γκιουβέτσης 1, Αργυρόπουλος 1, Παπαναστασίου 2, Δερβίσης 2, Αλαφραγκής, Γκίλλας, Κάκαρης 2, Νικολαϊδης 1, Βλαχόπουλος 1, Λιμαράκης.

Γαλλία (Μπριζό): Ντιμπουά, Σονταντιέ, Κρουσιγιά 1, Μπουέ, Καζ 3, Βερνού 1, Μαριόν-Βερνού 2, Μπιορτς 1, Μαρζουκί, Κανόν, Βανπεπερστραέτ, Ντε Νάρντι, Φοντανί.

Επικαιροποιημένα εμβόλια: Ποιο να επιλέξετε ανάλογα με τον μήνα που νοσήσατε - Τι λέει ο Μαγιορκίνης


Στο ερώτημα ποιο από τα επικαιροποιημένα εμβόλια κατά του κορονοϊού που θα διατεθούν σύντομα είναι και το καλύτερο επιχειρεί να απαντήσει με ανάρτησή του στο Facebook ο καθηγητής επιδημιολογίας, Γκίγκας Μαγιορκίνης.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο καθηγητής, «αν ανήκετε στις ομάδες υψηλού κινδύνου που σας έχει προταθεί να κάνετε την 4η δόση η καλύτερη λύση είναι να μην καθυστερείτε τον εμβολιασμό σας γιατί το σημαντικότερο στοιχείο στην προστασία σας είναι ο χρόνος».

Αναλυτικά όσα παραθέτει ο κ. Μαγιορκίνης:

«Αν ωστόσο δεν υπάρχει θέμα με τον χρόνο έχει νόημα να επιλέξω εμβόλιο;

Επικαιροποιημένα εμβόλια

Πρόκειται για επικαιροποιημένα εμβόλια με δύο «γεύσεις», τα πρώτα που θα διατεθούν έχουν σχεδιαστεί έναντι της Omicron 1 (που δεν είναι και πολύ διαφορετική από την Omicron 2). Τα δεύτερα που θα διατεθούν έχουν σχεδιαστεί έναντι των Omicron 4 και 5.

Αν μπορούσαμε να προβλέψουμε με ακρίβεια το επόμενο υποστέλεχος της Omicron που θα έρθει, τότε θα μπορούσαμε να επιλέξουμε και την καλύτερη δυνατή λύση. Αυτό όμως ακόμα δυστυχώς δεν μπορούμε να το κάνουμε, αν και θεωρούμε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα είναι υποκλάδος της Omicron, οπότε τα εμβόλια αυτά φαίνονται προς το παρόν ισοδύναμα.

Υποπαραλλαγή Κένταυρος

Το γεγονός ότι τώρα κυκλοφορεί η Omicron 4,5 και στην οποία έχει αναπτύξει μεγάλο μέρος του πληθυσμού ανοσία σχετικά πρόσφατα, μάλλον μειώνει σημαντικά την πιθανότητα να δημιουργηθεί έξαρση από αντιγοντικά όμοιο στέλεχος τον προσεχή χειμώνα. Η υποπαραλλαγή Κένταυρος, που ήταν και ο πρώτος υποψήφιος για την χειμερινή έξαρση, μάλλον είναι πιο κοντά στην Omicron 1, οπότε πιθανώς τα εμβόλια της Omicron 1 να έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα.

Mix and match

Αν κάποιος έχει μολυνθεί με τον κορονοϊό στο παρελθόν τότε η λογική mix’n’match θεωρητικά οδηγεί σε καλύτερες αντισωματικές απαντήσεις. Συνεπώς, για λόγους αντισωματικής διεύρυνσης (η ασφάλεια των εμβολίων δεν αλλάζει όποιο εμβόλιο και να κάνεις με τα τρέχοντα δεδομένα) θα ήταν καλύτερο να επιλέξει το εμβόλιο που είναι περισσότερο «ετερόλογο» στον τύπο του ιού που τον μόλυνε.

Αν κάποιος μολύνθηκε Δεκέμβριο-Απρίλιο

Έτσι αν κάποιος μολύνθηκε τον Δεκέμβριο-Απρίλιο (οπότε επικράτησαν οι Omicron 1 και 2) θα ήταν θεωρητικά καλύτερο να κάνει το επικαιροποιημένο Omicron 4,5, ενώ αν μολύνθηκε μέσα στο καλοκαίρι οπότε επικράτησαν τα στελέχη Omicron 4,5 θα ήταν μάλλον καλύτερα να κάνει το Omicron 1,2.

Συμπέρασμα
 
Συμπερασματικά: με δεδομένο ότι δεν ξέρουμε ποιο στέλεχος θα επικρατήσει τον χειμώνα, και τα 2 εμβόλια φαίνεται ότι είναι εξίσου καλές επιλογές. Μικρό όφελος μπορεί θεωρητικά να κερδηθεί αν επιλέγαμε εμβόλιο με βάση τον χρόνο παρελθούσας λοίμωξης.

Επαναλαμβάνω όμως: σε καμία περίπτωση δεν καθυστερούμε τον εμβολιασμό προκειμένου να περιμένουμε την θεωρητικά βέλτιστη λύση. Ο χρόνος είναι κρίσιμος σε τέτοιο βαθμό που η οποιαδήποτε καθυστέρηση πιθανώς καταργεί το οποιοδήποτε θεωρητικό όφελος».

📺Αχιλλέας Μπέος: Μου έβρισε τη μάνα και τον πλάκωσα στις φάπες🤷‍♂️🤷‍♂️


Απάντηση για το άγριο σκηνικό που εκτυλίχθηκε στη λεωφόρο Αλίμου, στην Αθήνα, δίνει ο δήμαρχος Βόλου και πρόεδρος της ΠΑΕ Βόλος, κ. Αχιλλέας Μπέος, όταν επιτέθηκε, ξυλοκόπησε και εξύβρισε μοτοσικλετιστή μες στη μέση του δρόμου.

Όπως φαίνεται στο βίντεο, ο οδηγός της μηχανής σοκαρισμένος προσπαθεί να αμυνθεί, ενώ μαζί με τον Αχιλλέα Μπέο υπάρχει ακόμα ένας άνδρας, ο οποίος συμμετέχει στον ξυλοδαρμό του νεαρού, φωνάζοντας παράλληλα: «Ξέρεις που μιλάς ρε;».


Ο κ. Μπέος με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δικαιολογεί την στάση του υποστηρίζοντας πως ο άντρας επιτέθηκε και απείλησε αρχικά τον αδερφό του, ενώ στη συνέχεια εξύβρισε και την μητέρα του.

Ταυτόχρονα, στην ίδια ανάρτηση απαντά και σε όσους έσπευσαν να επικρίνουν την αντίδρασή του: «Ο Αχιλλέας Μπέος ήταν, είναι και θα παραμείνει ένας λαϊκός άνθρωπος, που ζει μέσα στην κοινωνία, ανάμεσα στους ανθρώπους της καθημερινότητας, δέχεται ερεθίσματα και αντιδρά όπως ένας φυσιολογικός άνθρωπος».

Επιπλέον, δεν παραλείπει να χαρακτηρίσει τον εαυτό τους ως γνήσιο, άμεσο και ειλικρινή άνθρωπο, χαρακτηριστικά στα οποία αποδίδει την αποδοχή και την αγάπη που δέχεται από τους πολίτες. «Όλα τα άλλα είναι σκοπιμότητες για απλή… κατανάλωση και δεν με αγγίζουν» προσθέτει.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

«Με αφορμή το επεισόδιο που είχα καθ’ οδόν, στην Αθήνα και όχι όπως εγράφη ανακριβώς στον Βόλο, με ένα άγνωστο άτομο, που έφερε κράνος το οποίο δεν έβγαλε ποτέ, ενδεχομένως για να μην αναγνωριστεί, θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν έκανα τίποτα άλλο, λιγότερο ή περισσότερο, από χιλιάδες άλλους καθημερινούς ανθρώπους όταν δέχονται ύβρεις για τη μητέρα τους και βλέπουν συγγενικά τους πρόσωπα (εν προκειμένω τον αδελφό μου) να δέχονται επίθεση και να απειλούνται. Κάτι που ξεκάθαρα προκύπτει και από το βίντεο που κυκλοφορεί.
Για όσους σπεύδουν να αποδώσουν χαρακτηρισμούς και να επικρίνουν τη στάση μου μια μόνη απάντηση. Ο Αχιλλέας Μπέος ήταν, είναι και θα παραμείνει ένας λαϊκός άνθρωπος, που ζει μέσα στην κοινωνία, ανάμεσα στους ανθρώπους της καθημερινότητας, δέχεται ερεθίσματα και αντιδρά όπως ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Με γνησιότητα, αμεσότητα και ειλικρίνεια. Γι αυτό και είναι τόσο αποδεκτός και αγαπητός. Όλα τα άλλα είναι σκοπιμότητες για απλή… κατανάλωση και δεν με αγγίζουν.»

📺ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥΤΙΝ🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️Οι Ουκρανοί ύψωσαν τη σημαία τους στο Ιζιούμ - Δύσκολες ώρες για τους Ρώσους στο Ντονέτσκ


Η κατάσταση είναι «δύσκολη» στην περιοχή του Ντονέτσκ, στην ανατολική Ουκρανία, παραδέχτηκε σήμερα ο φιλορώσος αυτονομιστής ηγέτης Ντένις Πουσίλιν, μετά την ανακοίνωση του Κιέβου για σημαντικές στρατιωτικές επιτυχίες στην αντεπίθεση που εξαπέλυσε.

Στο Λιμάν, που έπεσε στα τέλη Μαΐου στα χέρια των Ρώσων, «η κατάσταση είναι αρκετά δύσκολη, όπως και σε ορισμένες άλλες κοινότητες στη βόρεια Δημοκρατία» του Ντονέτσκ, είπε ο Πουσίλιν, σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Telegram.

Λίγο νωρίτερα, το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι διέταξε τις ρωσικές δυνάμεις να αποχωρήσουν από την περιοχή γύρω από την πόλη Ιζιούμ, στην επαρχία του Χαρκόβου, για να ενισχύσουν τις στρατιωτικές επιχειρήσεις σε άλλα σημεία στο γειτονικό Ντονέτσκ.




Η απόφαση αυτή ελήφθη αφού οι Ουκρανοί, στην ταχεία προέλασή τους, ανακατέλαβαν το Κουπιάνσκ, έναν σιδηροδρομικό κόμβο από τον οποίο ανεφοδιάζονταν οι ρωσικές δυνάμεις στη βορειοανατολική Ουκρανία, αποκόπτοντας έτσι χιλιάδες Ρώσους στρατιώτες.

«Για να επιτευχθούν οι δεδηλωμένοι στόχοι της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης για την απελευθέρωση του Ντονμπάς, αποφασίστηκε να ανασυνταχθούν οι ρωσικές δυνάμεις που σταθμεύουν στις περιοχές της Μπαλακλίγια και του Ιζιούμ ώστε να ενισχυθούν οι προσπάθειες στην κατεύθυνση του Ντονέτσκ», μετέδωσε το ρωσικό πρακτορείο Tass, επικαλούμενο το υπουργείο Άμυνας.

Κρήτη: Στρατοδικείο για τον «ζόρικο» οδηγό που παρέσυρε 18χρονο, επειδή του έκανε παρατήρηση


Πάτησε γκάζι και τον χτύπησε, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά στο χέρι και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο

Μεγάλα μπλεξίματα περιμένουν τον 19χρονο «νταή» που έκανε επικίνδυνους ελιγμούς με ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο στην κεντρική πλατεία Ελευθερίας του Ηρακλείου και, όταν ένας 18χρονος του έκανε παρατήρηση, πάτησε γκάζι και τον παρέσυρε τραυματίζοντάς τον ελαφρά, στις 10.30 η νύχτα της Τετάρτης.

Κι αυτό γιατί, εκτός όλων των άλλων, ο νεαρός είναι στρατιώτης και δεν θα παραπεμφθεί μόνο στην τακτική δικαιοσύνη για τη συμπεριφορά του, αλλά και στο Στρατοδικείο! Ο 19χρονος, που εγκατέλειψε το θύμα του και τράπηκε σε φυγή, παραδόθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης στην Αστυνομία, συνελήφθη και βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για πρόκληση τροχαίου με εγκατάλειψη, επικίνδυνη σωματική βλάβη, επικίνδυνη οδήγηση και παράβαση του Κ.Ο.Κ., καθώς το αυτοκίνητό του δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας!

Η απίστευτη σκηνή διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια δεκάδων περαστικών που αντέδρασαν έντονα, όταν ο 19χρονος άρχισε να κάνει επικίνδυνες μανούβρες στο δρόμο. Ο 18χρονος του έκανε παρατήρηση, όμως αντί να συμμορφωθεί, πάτησε γκάζι και τον χτύπησε με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά στο χέρι και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Όταν παραδόθηκε, ο «ζόρικος» οδηγός ισχυρίστηκε ότι ο 18χρονος ανέβηκε στο καπό του αυτοκινήτου του και εκείνος ξεκίνησε, με αποτέλεσμα να τον ρίξει στο έδαφος!

📺ΔΕΘ: Το συγκλονιστικό αφιέρωμα στην Μικρασιατική Καταστροφή παρακολούθησε ο Κυριάκος— ΒΙΝΤΕΟ


Στο περίπτερο για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της ξενάγησής του στους χώρους της 86ης ΔΕΘ. Εκεί τον υποδέχτηκαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, μαζί με τον δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη.

Ο πρωθυπουργός μαζί με τους δύο δημάρχους, τον πρόεδρο της ΔΕΘ, Τάσο Τζήκα και τον υφυπουργό Εσωτερικών, Σταύρο Καλαφάτη, παρακολούθησαν απόσπασμα ενός ντοκιμαντέρ που δημιουργήθηκε για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή.

Στη συνέχεια, παρακολούθησε και ένα μονόπρακτο του συγγραφέα Γιώργου Μάνου, με μια γυναίκα από τη Σμύρνη που έζησε τις τελευταίες ημέρες της παραμονής των Ελλήνων στη Σμύρνη, το οποίο και έγραψε για την έκθεση.

Δείτε το υλικό που έστειλε στο enikos.gr ο διευθυντής του Realfm Θεσσαλονίκης Μπάμπης Τσομπάνογλου.

📺ΔΕΘ: «Εγώ από μαγειρική δεν σκαμπάζω πολύ»—Τα δώρα που έκαναν στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τα γεράκια στο περίπτερο των ΗΑΕ


Δύο ιδιαίτερα δώρα δέχθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην 86η ΔΕΘ. 

Η καθιερωμένη βόλτα του Πρωθυπουργού ξεκίνησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΔΕΘ – Helexpo στην οποία και συμμετείχε.  Όταν βγήκε από το κτίριο, η Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας του προσέφερε μια στολή μαγειρικής με το όνομα του, αλλά και ψωμί πινακωτής.

Συνομιλώντας με τα μέλη της ομάδας, ο κ. Μητσοτάκης κάνοντας χιούμορ, παραδέχθηκε πως δεν σκαμπάζει από μαγειρική και υποσχέθηκε να δοκιμάσει το ψωμί που του προσέφεραν.


Μητσοτάκης: Οι παραδοσιακοί χοροί και τα γεράκια στο περίπτερο των ΗΑΕ—ΒΙΝΤΕΟ


Το περίπτερο των τιμώμενων Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων επισκέφτηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της 86ης Διεθνούς Εκθέσεως.

Εκεί υποδέχτηκαν τον πρωθυπουργό άνδρες που ήταν ντυμένοι με παραδοσιακές στολές και κρατούσαν σπαθιά και ραβδιά. Στη συνέχεια χόρεψαν παραδοσιακά τραγούδια, που έκλεψαν την παράσταση.

Μαζί του ήταν ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης και ο επικεφαλής της αποστολής των ΗΑΕ.

Επίσης παρίστατο και ο γιος του πρωθυπουργού, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ο οποίος είχε τετ α τετ συνομιλία με τον υπουργό Ανάπτυξης.

O πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία κατά την ξενάγησή του να δει από κοντά και τα εκτρεφόμενα γεράκια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

“Μay i?”, είπε ο πρωθυπουργός και χάιδεψε τα γεράκια.

Δείτε τα ΒΙΝΤΕΟ:



Bloomberg: Η Ρωσία ετοιμάζεται να στείλει το πρώτο φορτίο LNG στην Ελλάδα - «Έκπληξη» στην Ευρώπη


Η Ρωσία θα στείλει στην Ελλάδα το πρώτο φορτίο υγροποιημένου φυσικού αερίου από το νέο της τερματικό σταθμό LNG στη Βαλτική, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το οποίο χαρακτηρίζει την κίνηση αυτή ως «έκπληξη» καθώς η Ευρώπη προσπαθεί να μειώσει την ενεργειακή εξάρτησή της από τη Ρωσία. Σημειώνεται πάντως ότι δεν έχουν επιβληθεί κυρώσεις σε εξαγωγές ρωσικού LNG στην Ευρώπη.

Το Bloomberg επικαλείται πηγή με άμεση γνώση του θέματος, σύμφωνα με την οποία το πρώτο φορτίο από τον σταθμό LNG της Portovaya στην ακτή της Βαλτικής, εκεί όπου ο Nord Stream , θα κατευθυνθεί στην Ελλάδα, χωρίς να είναι γνωστό το όνομα του αγοραστή. Ο νέος ρωσικός τερματικός σταθμός LNG βρίσκεται κοντά στο σημείο όπου ο κλειστός πια αγωγός Nord Stream «βυθίζεται» στη θάλασσα.

Αν και η παροχή φυσικού αερίου μέσω του Nord Stream έχει διακοπεί ως «αντίποινο της Μόσχας» στις κυρώσεις που τις επέβαλε η ΕΕ μετά την εισβολή στην Ουκρανία, γεγονός που έχει εκτοξεύσει τις τιμές ενέργειας στην Ευρώπη που βρίσκεται αντιμέτωπη με τον δυσκολότερο οικονομικά χειμώνα εδώ και δεκαετίες,  η Ρωσία εξακολουθεί όπως φαίνεται να στέλνει φορτία με LNG στην Ευρώπη από άλλον τερματικό σταθμό.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Gazprom, Vitaly Markelov, δήλωσε μέσα στην εβδομάδα ότι ο ρωσικός ενεργειακός κολοσσός ολοκλήρωσε έναν έλεγχο 72 ωρών στη μικρότερη εγκατάσταση LNG και ότι απομένει κάποια γραφειοκρατική δουλειά. Το εργοστάσιο έχει παράγει ήδη περίπου 30.000 τόνους LNG.

Η Ελλάδα τροφοδοτεί Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία ΣΚΟΠΙΑ

Το Bloomberg σημειώνει ότι η μοναδική εγκατάσταση LNG στην Ελλάδα (δηλαδή ο σταθμός στη Ρεβυθούσα) μπορεί να τροφοδοτεί με 6 δις. κυβικά μέτρα τον χρόνο, από τα οποία τα μισά περίπου πηγαίνουν στη Βουλγαρία και τη Βόρεια Μακεδονία τα ΣΚΟΠΙΑ.

Η Βουλγαρία δεν τροφοδοτείται με ρωσικό αέριο μέσω αγωγού, καθώς η Μόσχα διέκοψε πριν από μήνες τη ροή του, αναφέροντας ότι η γειτονική χώρα δεν συμμορφώθηκε με το σύστημα πληρωμών σε ρούβλια που είχε ζητήσει.

Το τάνκερ Pskov LNG βρίσκεται τώρα αγκυροβολημένο στο τερματικό σταθμό της Portovaya και φορτώνει το πρώτο φορτίο, σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης πλοίων του Bloomberg.

📺86η ΔΕΘ: Εντυπωσιακή επίδειξη του Λιμενικού με κομάντος, ομήρους και τρομοκράτες - Βίντεο


Την άσκηση που πραγματοποιήθηκε στον υπαίθριο χώρο του περιπτέρου Εμπορικής Ναυτιλίας παρακολούθησε ο πρωθυπουργός

Εντυπωσιακή ήταν η άσκηση για τη σύλληψη τρομοκρατών, από την Ειδική Ομάδα Επιχειρήσεων Πειραιά του Λιμενικού Σώματος την οποία παρακολούθησε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της περιοδείας του στα περίπτερα της 86ης ΔΕΘ.

Η άσκηση πραγματοποιήθηκε στον υπαίθριο χώρο του περιπτέρου Εμπορικής Ναυτιλίας.

Την επίδειξη παρακολούθησε και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος μετά το πέρας της επιχείρησης συνεχάρη την Ειδική Ομάδα Επιχειρήσεων Πειραιά.

Στο σημείο όπως ήταν αναμενόμενο βρισκόταν και ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης και η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος.




📺ΔΕΘ: Drones «αναβαθμίζουν» την επιτήρηση των συνόρων - Δείτε βίντεο από την παρουσίαση


Το πρόγραμμα Reaction αποτελεί μία επόμενης γενιάς, ολιστική πλατφόρμα επιτήρησης συνόρων, τόνισε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Μηταράκης - «Στόχος η αποτελεσματικότερη φύλαξη των συνόρων μας»

Μία τεχνολογία η οποία αναμένεται να αναβαθμίσει την επιτήρηση των συνόρων της χώρας μας παρουσιάστηκε στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και αφορά σε τεχνολογία, η οποία μπορεί να ενσωματωθεί σε drones και τα καθιστά ικανά να λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη.

Συγκεκριμένα, η δράση Reaction που παρουσιάστηκε στο περίπτερο του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου στη ΔΕΘ αποτελεί μία πλήρως λειτουργική, επόμενης γενιάς, ολιστική πλατφόρμα επιτήρησης συνόρων, η οποία υλοποιείται μέσω της χρήσης μη επανδρωμένων οχημάτων.



Τα drones με το συγκεκριμένο λογισμικό θα μπορούν να χαρτογραφούν μόνα τους ολόκληρες εκτάσεις ενώ έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν ακόμη και άτομα που εντοπίζουν στις περιοχές ευθύνης τους.



Η βασική καινοτομία του έργου είναι η χρήση δύο αλγορίθμων, οι οποίοι, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα επιτρέπουν:

(α) τη σάρωση μίας οριοθετημένης περιοχής, με αυτοματοποιημένο τρόπο, είτε από ένα μη επανδρωμένο όχημα είτε από σμήνος, η οποία θα προσαρμόζεται στις συνθήκες του περιβάλλοντος και συνεχώς θα βελτιώνεται και

(β) στην αυτόματη αναγνώριση καθορισμένων στόχων ενδιαφέροντος, την παρακολούθησή τους και την ενημέρωση των εμπλεκόμενων φορέων σε πραγματικό χρόνο.





Κλείσιμο

Το περίπτερο του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, επισκέφτηκε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον οποίο ο αρμόδιος υπουργός κ. Νότης Μηταράκης παρουσίασε τη δράση.



Όπως είπε κατά την παρουσίασή του ο κ. Μηταράκης, στόχος της δράσης Reaction είναι η έγκαιρη προειδοποίηση, η ταξινόμηση κρίσεων και η αξιολόγηση κινδύνων ή απειλών, καθώς θα προσφέρουν μια βελτιωμένη και αυτοματοποιημένη εικόνα στα τοπικά, περιφερειακά και εθνικά κέντρα διοίκησης, δίνοντας επαρκή χρόνο αντίδρασης που είναι ζωτικής σημασίας και μπορεί να έχει αντίκτυπο και σε ανθρώπινες ζωές.

«Ο στόχος του REACTION μπορεί να αποτυπωθεί σε μια φράση: αποτελεσματικότερη φύλαξη των συνόρων μας», είπε ο κ. Μηταράκης.

Allou Fun Park: Ουδέποτε παραβιάσαμε τη σφράγιση του χώρου του ατυχήματος


Νέα ανακοίνωση εξέδωσε το Allou Fun Park σχετικά με το ατύχημα πoυ σημειώθηκε στο παιχνίδι La isla το βράδυ της Τρίτης και είχε ως αποτελέσμα να τραυματιστούν τέσσερις νέοι άνθρωποι.

Σε αυτή αναφέρεται, μεταξύ άλλων, πως το πάρκο «ουδέποτε παραβίασε τη σφράγιση του χώρου του ατυχήματος», ενώ όπως επισημαίνεται, η εταιρεία «δεν επιδιώκει την αντιδικία με τους τραυματίες».

Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση:

«Με το παρόν επιβεβαιώνουμε ότι ουδέποτε παραβιάσαμε τη σφράγιση του χώρου του παιγνίου αναψυχής, που έγινε το πολύ δυσάρεστο γεγονός.

Το πρωί της 7ης Σεπτεμβρίου η πιστοποιημένη εταιρεία ελέγχου της ορθής λειτουργίας των παιγνίων εξέτασε ΜΟΝΟ τη λειτουργικότητα του άνω παιγνίου, ΔΕΝ έχει τη δυνατότητα και την αρμοδιότητα να κάνει επισκευές ή επεμβάσεις επί των παιγνίων.

Ακολούθως, τις μεσημεριανές ώρες της ίδιας ημέρας εκδόθηκε εισαγγελική εντολή για σφράγιση του χώρου. Οι τηλεοπτικές δηλώσεις του τεχνικού συμβούλου του τραυματισθέντος - εκτός του ότι παραβιάζουν το απόρρητο της προανάκρισης - δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. ΟΥΔΕΠΟΤΕ έλαβαν χώρα επιδιορθώσεις επί του συγκεκριμένου παιγνίου ΜΕΤΑ το ατύχημα. Υπάρχουν τιμολόγια και άλλα έγγραφα, που τεκμηριώνουν ότι οι επισκευές έγιναν μήνες ΠΡΙΝ - όπως γίνονται σε όλα τα παίγνια μας- γιατί θέλουμε τα πάντα να λειτουργούν με απόλυτη ασφάλεια για τους επισκέπτες μας.

Εξίσου ψευδές είναι ότι υπάρχει φωτογράφος ή φωτογραφική κάμερα αυτόματης λήψης, που έχει απαθανατίσει το συμβάν καθώς η συνεργασία με το φωτογράφο που διέθετε τον ανωτέρω εξοπλισμό, έχει διακοπεί από τον Οκτώβριο του 2021. Δυστυχώς δεν υπάρχουν ούτε φωτογραφίες, ούτε βιντεοληπτικές κάμερες, ώστε να έχουμε σαφή εικόνα της αλήθειας.

Το πάρκο ελέγχεται συνεχώς από τις αρμόδιες αρχές για την ορθή λειτουργία των παιγνίων αναψυχής κι εδώ και 20 χρόνια δεν έχει συμβεί το παραμικρό ατύχημα. Στο πάρκο απασχολούνται 250 εργαζόμενοι με ευσυνειδησία. Οι άδικες επιθέσεις των τελευταίων ημέρων διαμορφώνουν ένα αρνητικό και δυσφημιστικό κλίμα για την επιχείρηση. Συνιστούμε αυτοσυγκράτηση και αναμονή των πορισμάτων των πραγματογνωμόνων.

Τέλος, ΔΕΝ επιδιώκουμε την αντιδικία με τους τραυματισθέντες. Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση. Ο πληρεξούσιος δικηγόρος μας, κ. Μιχάλης Δημητρακόπουλος, έχει μιλήσει με τον πληρεξούσιο δικηγόρο των τραυματισθέντων, κ. Βασίλη Καπερνάρο, και τον έχει ενημερώσει ότι είμαστε δίπλα τους και όχι απέναντί τους».

📺ΔΕΘ: Εντυπωσιακή επίδειξη των «κομάντος» με «λεωφορειοπειρατεία» και κρότου λάμψης


Η επίδειξη των ανδρών της ΕΚΑΜ πραγματοποιήθηκε υπό το βλέμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Τάκη Θεοδωρικάκου

Έκοψε την ανάσα η εντυπωσιακή επίδειξη που έκαναν οι άνδρες της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας (ΕΚΑΜ) στη ΔΕΘ, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Αφού έκαναν καταρρίχηση από τον πύργο του ΟΤΕ, χρησιμοποιώντας ειδικό εξοπλισμός, οι "κομάντος" πραγματοποιούν έφοδο σε λεωφορείο, στο οποίο, σύμφωνα με το σενάριο, ένας δράστης κρατούσε ομήρους τους επιβάτες.









Πετώντας κρότου λάμψης και σπάζοντας τα τζάμια, κατάφεραν να μπουκάρουν στο εσωτερικό του, να συλλάβουν τον δράστη και να ελευθερώσουν τους ομήρους.

Παράλληλα, το ελικόπτερο της ΕΛ.ΑΣ. πετούσε πάνω από το περίπτερο της Αστυνομίας με ελεύθερους σκοπευτές.



Ο πρωθυπουργός παρακολούθησε την εντυπωσιακή επίδειξη από κοινού με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκο και παρουσία του αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας Κωνσταντίνου Σκούμα.






📺Κάρολος Γ', ο νέος βασιλιάς της Βρετανίας - Όλο το τελετουργικό


Μεταξύ των μαρτύρων που υπέγραψαν στα ίδια έγγραφα ήταν ο πρίγκιπας Γουίλιαμ και η βασίλισσα Καμίλα

Στην επίσημη ανακήρυξη του Καρόλου Γ' σε βασιλιά προχώρησε το Συμβούλιο Διαδοχής στο Παλάτι του Αγίου Ιακώβου στο Λονδίνο, σε μία μακραίωνη τελετή η οποία για πρώτη φορά διεξήχθη με τηλεοπτική κάλυψη.

Κατά το πρώτο σκέλος της τελετής, η Λόρδος Πρόεδρος του Ιδιαιτέρου Συμβουλίου του Στέμματος, Πένυ Μόρνταντ, ανακοίνωσε επισήμως το θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ και ανακήρυξε βασιλιά τον Κάρολο Γ'.



Αμέσως μετά, τα 200 συγκεντρωθέντα μέλη του Συμβουλίου Διαδοχής αναφώνησαν «ο Θεός ας σώζει τον βασιλιά!»



Η διακήρυξη υπογράφηκε στη συνέχεια από τον διάδοχο Πρίγκιπα της Ουαλίας Γουίλιαμ, τη βασίλισσα-σύζυγο Καμίλα, τη Λόρδο Πρόεδρο κα Μόρνταντ, την Πρωθυπουργό Λιζ Τρας, τον Αρχιεπίσκοπο του Καντερμπέρι Τζάστιν Γουέλμπι τον Αρχιεπίσκοπο του Γιορκ Στίβεν Κοτρέλ, τον Λόρδο Καγκελάριο και Υπουργό Δικαιοσύνης Μπράντον Λιούις και τον υπεύθυνο για τις βασιλικές τελετές δούκα του Νόρφολκ.



Για το δεύτερο σκέλος οι υπογράφοντες τη διακήρυξη μεταφέρθηκαν σε άλλη αίθουσα για να υποδεχθούν τον νέο μονάρχη.

Ο βασιλιάς Κάρολος Γ' προέβη σε προσωπική διακήρυξη για το θάνατο της μητέρας του, εκφράζοντας θλίψη για το χαμό της αλλά και ευγνωμοσύνη για τις συλλυπητήριος ευχές.



Εξήρε τη διάρκεια, την αφοσίωση και την προσήλωση της βασίλισσας Ελισάβετ στη θητεία της και δεσμεύθηκε να ακολουθήσει το παράδειγμα που έθεσε εκείνη στην τήρηση των συνταγματικών επιταγών του βρετανικού κράτους.

Επιβεβαίωσε ότι η βασιλική περιουσία τίθεται στη διάθεση της κυβέρνησης με αντάλλαγμα το καθιερωμένο βασιλικό κονδύλι και ολοκλήρωσε δεσμευόμενος να υπηρετεί το βρετανικό λαό για το υπόλοιπο της ζωής του.

Ο Κάρολος ορκίστηκε στη συνέχεια κατά την παράδοση να προστατεύει την Εκκλησία της Σκωτίας και υπέγραψε δύο έγγραφα για την επισημοποίηση του βασιλικού όρκου.

Μεταξύ των μαρτύρων που υπέγραψαν στα ίδια έγγραφα ήταν ο πρίγκιπας Γουίλιαμ και η βασίλισσα Καμίλα, καθώς και η Πρωθυπουργός της Σκωτίας Νίκολα Στέρτζιον λόγω της ιδιαίτερης αναφοράς στην Εκκλησία της Σκωτίας.





Στο πλαίσιο των διακηρύξεων που έγιναν κατά την τελετή, ο Κάρολος ενέκρινε την κήρυξη εθνικής αργίας για την ημέρα της κηδείας της βασίλισσας Ελισάβετ.

Στη συνέχεια, ο αρμόδιος αξιωματούχος του Συμβουλίου Διαδοχής, ο ανώτερος βασιλικός κήρυκας, προέβη συνοδεία σαλπιγκτών στην Πρωταρχική Διακήρυξη αναγορεύοντας για πρώτη φορά δημοσίως σε βασιλιά τον Κάρολο από τον εσωτερικό εξώστη του Παλατιού του Αγίου Ιακώβου. Την ίδια ώρα υπήρξαν κανονιοβολισμοί από το Hyde Park.

Η διακήρυξη αυτή θα επαναληφθεί μέσα στην ημέρα αρχικά στα σκαλιά του κτιρίου Royal Exchange στο Σίτυ του Λονδίνου και σε πολλές πόλεις ανά τη χώρα.

Το Συμβούλιο Διαδοχής απαρτίζεται από περίπου 700 μέλη, νυν και πρώην πολιτικούς, μέλη της βασιλικής οικογένειας, κληρικούς, μέλη της Βουλής των Λόρδων, ύπατους αρμοστές και αξιωματούχους της Κοινοπολιτείας, κρατικούς αξιωματούχους κ.ά.

Το απόγευμα ο νέος βασιλιάς θα παραχωρήσει ακρόαση κατά σειρά στον Αρχιεπίσκοπο του Καντερμπέρι που είναι ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Αγγλίας, στην Πρωθυπουργό Τρας και στο υπουργικό συμβούλιο, στους ηγέτες των κομμάτων της αντιπολίτευσης και στον Ηγούμενο του Γουέστμινστερ.

του Θανάση Γκαβού
Πηγή: skai.gr

📺Βίντεο - Ρίο: Η στιγμή που ferry boat «σώζει» ηλικιωμένες που παρασύρθηκαν από τα θαλάσσια ρεύματα


Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια δυο ηλικιωμένως γυναικών στη θαλάσσια περιοχή του Ρίου, που παρασύρθηκαν στα «ανοικτά» απο ρεύματα της θάλασσας.

Σύμφωνα με το nafpaktianews.gr, για την περιπέτεια των δύο γυναικών ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πάτρας, καθώς αδυνατούσαν να προσεγγίσουν την ακτή.

Η κινητοποίηση ήταν άμεση και «επιστρατεύτηκε» ferry boat της πορθμειακής γραμμής Ρίου-Αντιρρίου για τη διάσωσή τους.

Όπως φαίνεται και στα παρακάτω πλάνα, άνδρες που επιβαίνουν στο σκάφος, προσεγγίζουν τις γυναίκες και με σωσίβιο τις τραβούν προς το μέρος τους. Στη συνέχεια τις ανασύρουν σώες από τη θάλασσα.

Δείτε βίντεο:


Το instagram story του Μητσοτάκη με τον Λευτέρη Πανταζή: «Ένας και μοναδικός»


Ο πρωθυπουργός είχε τυχαία συνάντηση με τον γνωστό τραγουδιστή Λευτέρη Πανταζή, ο οποίος έχει συναυλία στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή

Βόλτα στην πλατεία Αριστοτέλους έκανε, το βράδυ της Παρασκευής, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος βρίσκεται από χθες στη Θεσσαλονίκη ενόψει της ΔΕΘ.

Ο πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει χειραψίες με περαστικούς και να συνομιλήσει μαζί τους, ενώ ανταποκρίθηκε σε όσους του ζήτησαν να φωτογραφηθούν μαζί του.

Κατά τη διάρκεια της βόλτας, ο κ. Μητσοτάκης είχε τυχαία συνάντηση με τον γνωστό τραγουδιστή Λευτέρη Πανταζή, ο οποίος έχει συναυλία στην πόλη την Κυριακή. Ο πρωθυπουργός συνομίλησε με τον τραγουδιστή και δε δίστασε να ανεβάσει «story» στο Instagram με τη λεζάντα «ένας και μοναδικός lepa_official».



Αποκάλυψη-«βόμβα» Κωνσταντοπούλου: «Παρακολουθήσεις της ΕΥΠ ήθελε να μου δείξει ο Τσίπρας»


Σε μία σημαντική αποκάλυψη προχώρησε η Ζωή Κωνσταντοπούλου. Η πρώην Πρόεδρος της Βουλής αποκάλυψε σε συνέντευξή της στα «Παραπολιτικά» πώς «ο Τσίπρας ήθελε να μου δείξει παρακολουθήσεις της ΕΥΠ».

Σύμφωνα με την πρώην βουλευτή ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ως πρωθυπουργός, θέλησε να της δείξει απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, επικαλούμενος παρακολουθήσεις της ΕΥΠ.

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου δηλώνει ότι είχε αρνηθεί να δει τις υποτιθέμενες απομαγνητοφωνήσεις, ενώ χαρακτηρίζει υποκριτική τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ όσον αφορά το θέμα των υποκλοπών, καθώς όπως λέει και ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαθίδρυσε ένα παρακράτος μέσα στο κράτος.

«Η ΕΥΠ δεν λειτούργησε ποτέ ως Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας, αλλά ως κομματικό και κυβερνητικό παραμάγαζο», σχολιάζει χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι «επί ΣΥΡΙΖΑ υπονομεύθηκε η Δημοκρατία».

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου αναφέρει επίσης ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης έπρεπε να δεχθεί να ενημερωθεί και να ενημερώσει ο ίδιος τον ελληνικό λαό, επισημαίνοντας ότι χρημοποιεί την υπόθεση για κομματικό όφελος, χωρίς να δέχεται να λάβει την ενημέρωση που του προσφέρουν και η οποία δεν αφορά τον ίδιο ιδιωτικά, αλλά τον ελληνικό λαό.

Το βασικό ζήτημα που αναδεικνύεται από τις παρακολουθήσεις πολιτικών προσώπων, αναφέρει η πρώην Πρόεδρος της Βουλής, είτε αυτές πραγματοποιούνται από εξωτερικούς είτε από εσωτερικούς παράγοντες, είναι ότι όσο δεν αποκαλύπτονται, αφήνουν ανεξέλεγκτη μία διαδικασία εκβιασμών του πολιτικού προσωπικού της χώρας.

Πρεσβευτής Τουρκίας στην Ελλάδα: Δεν χρειαζόμαστε πολέμους να μας υπενθυμίζουν ότι είμαστε γείτονες


«Είτε το θέλουμε είτε όχι, η μοίρα του τουρκικού και του ελληνικού λαού είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η ιστορία έδωσε μια τέτοια στιγμή κισμέτ ακριβώς πριν από 100 χρόνια. Στις 9 Σεπτεμβρίου 1922, το τουρκικό έθνος πέτυχε τελικά να τερματίσει ένα δεκαετή μακρύ κύκλο πολέμου και κατοχής στα εδάφη του» γράφει ο πρεσβευτής της Τουρκίας στην Ελλάδα Μπουράκ Οζούγκεργκιν σε άρθρο του στα «Νέα Σαββατοκύριακο».

Στο άρθρο του με τίτλο «κάντε τις σωστές ερωτήσεις για να λάβετε τις σωστές απαντήσεις», ο κ. Οζούγκεργκιν αναφέρεται στην Μικρασιατική Εκστρατεία και περιγράφοντας ένα ερώτημα που προφανώς θεωρεί ότι θα έπρεπε να έχει τεθεί στην Ελλάδα γράφει: «Μα γιατί στείλαμε έναν στρατό εισβολής μέχρι την καρδιά της Τουρκίας;».

«Οι πόλεμοι είναι τραυματικά γεγονότα, ανεξάρτητα από το αν νικήσεις ή χάσεις. Εάν το έθνος σου βρίσκεται στην πλευρά των ηττημένων, τα αποτελέσματα είναι εμφανή - άρνηση, θυμός, ακατανίκητη παρόρμηση για εκδίκηση και αναθεώρηση και ούτω καθεξής. Σε τέτοιες ατυχείς συνθήκες, η τελική αποδοχή και ο επαναπροσανατολισμός στην πραγματικότητα μπορεί πραγματικά να είναι τα κλειδιά για την επίτευξη εσωτερικής ειρήνης», συνεχίζει ο πρεσβευτής της Τουρκίας και συνεχίζει στο άρθρο του στα «Νέα»: «Επίσης - υπάρχει και μια άλλη όψη του νομίσματος που συχνά παραβλέπεται. Ακόμα κι αν νικήσεις, έχεις πολλούς λόγους να θρηνείς. Μόλις έχασες τους γιους και τις κόρες σου και την αίσθηση της ασφάλειας, μαζί με τα σπίτια και τα χωριά σου».

Κατά την άποψη του κ. Οζούγκεργκιν «αναμφισβήτητα, αν κρίνουμε από τα ελληνικά tweets, ομιλίες, εκθέσεις και άλλες εκδηλώσεις μνήμης γύρω από εκείνη την ταραγμένη περίοδο, ένας ουδέτερος παρατηρητής θα μπορούσε δικαιολογημένα να σκεφτεί ότι ήταν λάθος της Τουρκίας το ότι υπέστη εισβολή. Ότι ήταν οι ίδιες οι νικηφόρες τουρκικές ένοπλες δυνάμεις που ισοπέδωσαν εκατοντάδες πόλεις και χωριά στη Δυτική Ανατολία και πυρπόλησαν τις πόλεις τους ενώ ο ελληνικός στρατός υποχωρούσε».

«Βγάζει νόημα αυτό;» διερωτάται ο πρεσβευτής της Τουρκίας και απαντά «Όχι» για συνεχίσει: «Ούτε σύμφωνα με τη μεταπολεμική Συνθήκη της Λωζάνης. Γι' αυτό ακριβώς η Συνθήκη υποχρέωνε την Ελλάδα να επανορθώσει τις ζημιές που προκλήθηκαν στην Ανατολία από τις πράξεις του στρατού ή της διοίκησής της, οι οποίες ήταν αντίθετες με τους νόμους του πολέμου». Και συμπληρώνει: «Βλέπετε, εάν δεν κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα βρείτε ποτέ τις σωστές απαντήσεις. Ακόμη χειρότερα, θα συνεχίσετε να κατηγορείτε τους άλλους για τα δικά σας λάθη».

«Η χειραψία Βενιζέλου-Ατατούρκ»

«Πάντα πιστεύαμε ότι η χειραψία μεταξύ Ατατούρκ και Βενιζέλου ήταν ένα τέλειο παράδειγμα σωστής νοοτροπίας. Πήραμε αυτή τη χειραψία για να αντικατοπτρίσουμε μια σοφή, μεγάλη και ιστορική κατανόηση μεταξύ των εθνών ότι μετά από τόσα χρόνια σύγκρουσης και όλο τον πόνο που προκαλέσαμε ο ένας στον άλλο, τα δύο έθνη πήραν μια δύσκολη αλλά αναγκαία απόφαση να αφήσουν το βαρύ φορτίο του παρελθόντος πίσω και να βαδίσουν προς το μέλλον» υποστηρίζει ο Μπουράκ Οζούγκεργκιν και προσθέτει: «Ελπίζω πραγματικά να μην κάναμε λάθος. Εξαλλου, δεν χρειαζόμαστε πολέμους, σεισμούς ή άλλες συμφορές για να μας υπενθυμίζουν ότι είμαστε γείτονες».

Και κλείνει το γεμάτο μηνύματα και προειδοποιήσεις άρθρο του ο πρεσβευτής της Τουρκίας γράφοντας: «Πριν από εκατό χρόνια τα όπλα του πολέμου σίγησαν στο τουρκικό έδαφος. Μακάρι να μην ακουστεί ποτέ ξανά η απειλητική βροντή τους».