11 Σεπτεμβρίου 2022

Σύζυγος Καραϊβάζ: Μαθαίνω ότι η υπόθεση μπήκε στο αρχείο-Θεοδωρικάκος: Η έρευνα θα συνεχιστεί μέχρι να βρεθούν οι ένοχοι


Ακριβώς 17 μήνες πέρασαν από τη δολοφονία του δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ. Η σύζυγός του Στάθα Αλεξανδροπούλου Καραϊβάζ συνεχίζει να δίνει τον δικό της αγώνα για να μπορέσει να μάθει επιτέλους την αλήθεια για τη δολοφονία του συζύγου της. Με νέα της ανάρτηση αναφέρει:

«Αφιερωμένο στη μνήμη σου
17 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ
Μιας και οι μέρες πέρασαν μαζί με τη θερινή ραστώνη αναρωτιέμαι σε ποιο ευνομούμενο κράτος ζούμε. Αυτό για το οποίο πληρώνουμε φόρους υπακούμε στους νόμους του.
Αναρωτιέμαι ο κύριος Υπουργός Προστασίας του Πολίτη που τόσο ευαίσθητες κεραίες έχει και ασχολείται με το παραμικρό θέμα ακόμα και για μια συμπλοκή ανάμεσα σε Έλληνες και Γερμανούς τουρίστες και συχνά απαντάται μέσω του τηλεοπτικού φακού δεν έχει την παραμικρή ευθιξία να ασχοληθεί με τη δολοφονία ενός εργάτη του Τύπου μέρα – μεσημέρι μπρος στο σπίτι του;
Όπως είναι γνωστό ούτε περιουσίες άφησε, ούτε μετρητά, ούτε ράβδους χρυσού. Τα μόνα που άφησε είναι μια χήρα, εμένα, που προσπαθώ να σταθώ στη νέα πραγματικότητα και παλεύω να βρω τα πατήματα μου μετά την άδικη και ανεξήγητη δολοφονία του συζύγου μου, όπως και υποχρεώσεις οικονομικές. Όπως αφήνει κάθε άνθρωπος που φεύγει ξαφνικά στο ζενίθ της καριέρας του, στα 52 του χρόνια, με δανεισμό στην προσπάθεια να αποκτήσει ένα διαμέρισμα και την μόρφωση του μονάκριβου μας.
Τον Ιούνιο που μας πέρασε η μητέρα μου και πεθερά του αείμνηστου συζύγου μου είχε μια συνάντηση με τον κ. Πρωθυπουργό ο οποίος έδειξε έκπληκτος για το ότι δεν μας είχε δεχτεί ο κ. Υπουργός και δεν είχαμε καμία τύχη στις οχλήσεις μας.
Τόνισε δε στη μητέρα μου να επιστήσουμε την προσοχή στις γραμματείς ότι το ραντεβού πρέπει να κλειστεί άμεσα με εντολή του Πρωθυπουργού. Φυσικά και το ραντεβού δεν έγινε ποτέ και μετά από οχλήσεις του Νομικού μας συμβούλου ακόμα περιμένουμε.
Απ’ όσο ξέρω την ίδια τύχη έχει και το προεδρείο της ΕΣΗΕΑ που από την πρώτη στιγμή έχει σταθεί στο πλάι μας συναισθηματικά και ουσιαστικά, οφείλω σ’ όλους τους ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ουσιαστική τους βοήθεια. Για τους ένστολους οι οποίοι χειρίστηκαν και χειρίζονται την υπόθεση έχω να πω τα ακόλουθα:
Ο κ. Κων/νος Χασιώτης ο οποίος ήταν επικεφαλής όταν έγινε η δολοφονία του Γιώργου, μας προσέγγισε με απόλυτο σεβασμό και με τακτικές ενημερώσεις επί του θέματος. Τον ευχαριστώ δημόσια για το ήθος του και την συμπεριφορά του απέναντι στην οικογένεια μας, ανεξάρτητα από την έκβαση της υπόθεσης.
Ο αντικαταστάτης του και νέος επικεφαλής του τμήματος Ανθρωποκτονιών νομίζω ότι λέγεται Δροσίνης δεν μπήκε καν στο κόπο να σηκώσει το τηλέφωνο προκειμένου μας ενημερώσει και να μας πει ένα συλλυπητήρια από την ανθρώπινη πλευρά και ότι ίσως αναλαμβάνει την υπόθεση.
Μαθαίνω ότι η υπόθεση μπήκε στο αρχείο αλλά από φήμες. Μια επίσημη ενημέρωση από την πολιτεία δεν υπάρχει, εάν υπάρχουν αδικήματα που βαραίνουν τον σύζυγο μου ας τα κοινοποιήσουν, διαφορετικά απαιτώ να κατατάξουν αυτό το έγκλημα σε μια ειδική κατηγορία. Με τίποτα δεν θα δεχθώ τη σιωπή γιατί σωπαίνοντας είναι σαν να δίνω άλλοθι σ’ όλους αυτούς που ίσως εννοούν ότι ο Γιώργος είχε άλλου είδους διασυνδέσεις.
Επίσης θα πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ όλους όσοι είναι δίπλα μου σ’ αυτόν τον αγώνα όπως στον κ. Κώστα Αρβανίτη Δημοσιογράφο και Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ που ο καθένας από το δικό του μετερίζι προσπαθεί να βοηθήσει στο να βγει στο φως η υπόθεση Καραιβαζ.
Εγώ η χήρα του Γιώργου Καραιβαζ ζητώ την βοήθεια όλων σας προκειμένου να μην ξεχαστεί και αφεθεί το ειδεχθές έγκλημα ως έγκλημα του κοινού ποινικού δικαίου.
Σας ευχαριστώ όλους όσοι είστε δίπλα μου με την ελπίδα ότι θα αφυπνιστούν και όσοι κωφεύουν».

Θεοδωρικάκος για δολοφονία Καραϊβάζ: Η έρευνα θα συνεχιστεί μέχρι να βρεθούν οι ένοχοι


Μετά τις έντονες διαμαρτυρίες της συζύγου του δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ για ελλιπή ενημέρωση και για επί μακρόν άρνηση του Τάκη Θεοδωρικάκου να τους συναντήσει, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη εξέδωσε ανακοίνωση αναφέροντας:

«Είναι αυτονόητο ότι η υπόθεση της διερεύνησης της δολοφονίας του Γιώργου Καραϊβάζ θα συνεχιστεί μέχρι να βρεθούν οι ένοχοι και να αποδοθούν στη Δικαιοσύνη. Τη διαχείριση της υπόθεσης αυτής έχουν οι αρμόδιοι Αξιωματικοί του Τμήματος Ανθρωποκτονιών της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, οι οποίοι οφείλουν να ενημερώνουν για τις εξελίξεις τη χήρα του Γιώργου Καραϊβάζ. Ανεξάρτητα από αυτό, η χήρα του δολοφονηθέντος δημοσιογράφου μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας και να συναντήσει τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη όποια στιγμή επιθυμεί».

Το τετ α τετ Καραμανλή - Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη -Δείπνησαν σε εστιατόριο μετά την ομιλία Μητσοτάκη στη ΔΕΘ


Ένα ραντεβού με ενδιαφέρον είχαν ο Κώστας Καραμανλής και ο Αντώνης Σαμαράς στη Θεσσαλονίκη, λίγη ώρα μετά την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ.

Οι δύο πρώην πρωθυπουργοί, συνέφαγαν σε γνωστό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης με πρωτοβουλία του Κώστα Καραμανλή. Σύμφωνα με πληροφορίες, κανόνισαν να δειπνήσουν μαζί ενόσω βρίσκονταν στο Βελλίδειο, όπου παρακολουθούσαν από την πρώτη σειρά την ομιλία Μητσοτάκη.

Οι δύο πρώην πρόεδροι της ΝΔ και πρωθυπουργοί είχαν μια σύντομη χειραψία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, μόλις τελείωσε η ομιλία του πρωθυπουργού.

«Δεν πάμε να φάμε μαζί;» πρότεινε ο κ. Καραμανλής στον Α. Σαμαρά και εκείνος δέχθηκε ασμένως. Βρέθηκαν στην ψαροταβέρνα «Βράχος» στη Νέα Κρήνη Καλαμαριάς.

Το ραντεβού Καραμανλή-Σαμαρά δεν είναι το πρώτο αλλά πάντως σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr οι δύο πρώην πρωθυπουργοί είχαν αρκετό καιρό να να πουν σε τετ α τετ. Φυσικά ούτε ο Αντώνης Σαμαράς, ούτε ο Κώστας Καραμανλής αποκαλύπτουν τι διημείφθη στην συνάντηση τους η οποία έρχεται λίγες ημέρες μετά την ομιλία Καραμανλή στα Ανώγεια με τις αναφορές για την υπόθεση των υποκλοπών οι οποίες είχαν προκαλέσει αίσθηση στο κυβερνών κόμμα αλλά και αναδίπλωση στη συνέχεια του πρώην πρωθυπουργού. Πάντως αμφότεροι δεν δίνουν οιαδήποτε εσωκομματική διάσταση στη συνάντηση, κάνοντας λόγο για κοινωνικού χαρακτήρα επαφή.

Μετά το δείπνο με Καραμανλή πάντως, (προφανώς επειδή αναλώθηκε στην συζήτηση και δεν έφαγε βαριά) ο Αντώνης Σαμαράς πέρασε λίγο μετά τα μεσάνυχτα και από το κεντρικότατο εστιατόριο Clochard στην οδό Κομνηνών όπου συνάντησε την παρέα του και είχε ένα ελαφρύ πιάτο με συνοδεία ενός ποτηριού λευκού κρασιού.

Το Κλοσάρ, παρεμπιπτόντως, είχε την… τιμητική του τις τελευταίες δύο ημέρες: Παρέλασαν όλοι σχεδόν οι υπουργοί και στελέχη της ΝΔ: Από τον Παναγιώτη Πικραμμένο μέχρι τον Γιάννη Πλακιωτάκη μέχρι τη Νίκη Κεραμέως και τον Θάνο Πλεύρη και από τον γραμματέα της ΝΔ Παύλο Μαρινάκη μέχρι τον (Θεσσαλονικιό) και μόνιμο θαμώνα Αντώνη Οικονόμου, γ.γ. του υπ. Άμυνας, αλλά και οικονομικοί παράγοντες, τραπεζίτες, δημοσιογράφοι.

10 Σεπτεμβρίου 2022

ΔΕΘ 2022 - Μέτρα 5,5 δισ. ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης: 250 ευρώ σε ευάλωτος, επίδομα στέγασης και αυξημένο επίδομα θέρμανσης


Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε στη ΔΕΘ κατά τη διάρκεια της ομιλίας του 21 πρωτοβουλίες και 8 μέτρα στήριξης των πολιτών μέχρι το τέλος του 2022 αλλά και 12 μεγάλες αλλαγές μέχρι το 2023. Παράλληλα παρουσίασε και ένα σχέδιο που χαρακτήρισε «τομή» το οποίο απαντά στο πρόβλημα της στέγης κυρίως των νέων ανθρώπων

Συνολικά τα μέτρα που ανακοίνωσε κοστολογούνται σε 5,5 δισ. ευρώ. Πιο συγκεκριμένα ανακοίνωσε επίδομα 250 ευρώ το οποίο θα δοθεί εφάπαξ τον Δεκέμβριο σε 2,3 εκατ. ευάλωτους πολίτες, αυξημένο επίδομα θέρμανσης το οποίο θα αφορά και περισσότερους δικαιούχους. Επίσης, ανακοίνωσε αυξημένο επίδομα στέγασης για τους φοιτητές, αλλά και αύξηση των συντάξεων και του κατώτατου μισθού. 

Επίσης ο πρωθυπουργός εξήγγειλε από την 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, αυξημένα επιδόματα για τους αγρότες, μόνιμη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών καθώς και κατάργηση της εισφορά αλληλεγγύης για όλους. Ανακοίνωσε παράλληλα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στέγασης το οποίο εστιάζει στην ενίσχυση των νέων ζευγαριών. 

Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικότερα ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε: 
  1. Τον Δεκέμβριο, 2.300.000 πιο ευάλωτοι συμπολίτες μας θα στηριχτούν και πάλι. Η ενίσχυση θα είναι 250 ευρώ και θα αφορά χαμηλοσυνταξιούχους, ανασφάλιστους υπερήλικες, άτομα με αναπηρία και μακροχρόνια ανέργους. Ενώ οι δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος θα εισπράξουν μία ακόμη μηναία δόση και οι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιών μιάμιση δόση.
  2. Αυξάνεται αμέσως το φοιτητικό επίδομα στέγασης από τα 1.000 στα 1.500 ευρώ. Θα διευκολυνθεί έτσι η καθημερινότητα δεκάδων χιλιάδων φοιτητών και σπουδαστών στις πόλεις όπου φοιτούν. Επιπλέον, για τους δικαιούχους φοιτητές που αποφασίζουν να συγκατοικήσουν στην ίδια μισθωμένη κατοικία, το επίδομα αυξάνεται στα 2.000 ευρώ ανά άτομο.
  3. Το επίδομα θέρμανσης, πέρυσι είχε αυξηθεί από τα 84 εκατομμύρια και είχε πάει στα 174 εκατομμύρια. Σήμερα θα φτάσει τα 300 εκατομμύρια. Τα κριτήρια διευρύνονται, ώστε να ανακουφιστούν περίπου 1,3 εκ. νοικοκυριά. Την ίδια στιγμή, για όσους δικαιούχους καταναλώσουν για πρώτη φορά φέτος πετρέλαιο ή άλλες μορφές καυσίμου, πλην φυσικού αερίου, το επίδομα θα διπλασιάζεται. Ένα ισχυρό κίνητρο για την αντικατάσταση του ηλεκτρισμού ή του φυσικού αερίου με άλλες μορφές θέρμανσης, τονίζω, όπου αυτό μπορεί να είναι εφικτό. Ενώ μελετούμε και θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε σύντομα, και μία ειδική παρέμβαση που θα μειώνει το κόστος του πετρελαίου θέρμανσης στην αντλία για όλους τους Έλληνες καταναλωτές.
  4. Για τον πρωτογενή τομέα, για τους αγρότες μας και τους κτηνοτρόφους μας. Θα καταβληθεί επιδότηση στους αγρότες 60 εκ. ευρώ ως άμυνα στο κόστος των λιπασμάτων. Και 50.000 κτηνοτρόφοι θα λάβουν 89 εκ. για να αντιμετωπίσουν αυξημένες τιμές στις ζωοτροφές.
  5. Οι δικαιούχοι του εξαιρετικά πετυχημένου προγράμματος «Ανακυκλώνω - Αλλάζω συσκευή» αυξάνονται, στο εξής, κατά 200.000. Θα διαθέσουμε 140 εκ. ευρώ γι’ αυτό από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Ακόμα πιο σημαντικό, εξασφαλίζουμε τον αναγκαίο χώρο στο δίκτυο ώστε να μπορεί να δέχεται πια ρεύμα προς κατανάλωση από μεμονωμένους παραγωγούς. Θα χρηματοδοτήσουμε 250.000 μικρά φωτοβολταϊκά σε στέγες κατοικιών, σε επιχειρήσεις, σε αγροτικές εκμεταλλεύσεις, που θα καταναλώνουν δωρεάν τη δική τους ενέργεια. Το πρόγραμμα αυτό σύντομα θα ανακοινωθεί από τα Υπουργεία Ενέργειας και Ανάπτυξης.
  6. Μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη τουριστική σεζόν του καλοκαιριού, θέλουμε να δώσουμε πρόσθετα κίνητρα για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, κυρίως μέσα από τη διεύρυνση του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους», ώστε να καλύψει ακόμη 200.000 νέους δικαιούχους. Να μην αισθάνονται συμπολίτες μας ότι λόγω της οικονομικής κρίσης δεν μπόρεσαν να πάνε φέτος διακοπές. Προκειμένου να επεκταθεί η τουριστική περίοδος και τον χειμώνα, θα εγκρίνουμε πρόσθετα κονδύλια. Θα διατεθούν ώστε η Ελλάδα να διαφημιστεί από κοινού με τον ΕΟΤ, με αεροπορικές εταιρείες, με tour operators, για το διάστημα έως τον Μάρτιο του 2023.
  7. Διευθετούνται αμέσως μια σειρά -όχι όλα, αλλά μία σειρά- από αιτήματα των Ενόπλων Δυνάμεων: η μισθολογική εξέλιξη Εθελοντών Μακράς Διάρκειας και Οπλιτών Βραχείας Ανακατάταξης. H επέκταση της Μάχιμης 5ετίας και η νυχτερινή αποζημίωση. Ενώ θεσπίζεται πρόσθετη αμοιβή στα πληρώματα των πολεμικών πλοίων που βρίσκονται σε αποστολή.
  8. Για να δημιουργηθούν περισσότερες μόνιμες θέσεις εργασίας, από αύριο και έως τέλη του 2023 όσες επιχειρήσεις μετατρέψουν σε μόνιμες τις συμβάσεις μερικής απασχόλησης των εργαζομένων τους, θα απαλλάσσονται από το 40% των ασφαλιστικών εισφορών αυτών των εργαζόμενων.
Δέσμη μόνιμων μέτρων
  • Μονιμοποιείται η μείωση κατά 3 μονάδες των ασφαλιστικών εισφορών. Μέτρο που αυξάνει το διαθέσιμο εισόδημα 2.200.000 εργαζομένων, μειώνοντας ταυτόχρονα και το μισθολογικό βάρος για τις επιχειρήσεις.
  • Καταργείται για πάντα και για όλους -δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους και συνταξιούχους- η Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης. Ένα βάρος των μνημονίων παίρνει τέλος και ανακουφίζονται σχεδόν 3.000.000 φορολογούμενοι.
  • Στο Δημόσιο, μαζί με την κατάργηση της Εισφοράς Αλληλεγγύης και τη θέσπιση για πρώτη φορά Κινήτρων Επίτευξης Στόχων, παίρνει τέλος και η μη ανταποδοτική Εισφορά υπέρ του πρώην Ταμείου Πρόνοιας Υπαλλήλων. Μία ακόμη ελάφρυνση.
  • Πρακτικά, ένας τμηματάρχης του Δημοσίου ωφελείται ετησίως κατά 364 ευρώ. Ένας απλός υπάλληλος, νεοπροσληφθείς, κατά 109 ευρώ. Ένας διευθυντής κατά 591 ευρώ. Και ένας γενικός διευθυντής κατά 1.125 ευρώ.
  • Ύστερα από πολλά χρόνια αυξάνονται οι συντάξεις 1.500.000 συνταξιούχων με χαμηλή ή μηδενική προσωπική διαφορά. Το ύψος της αύξησης θα προκύπτει κατά 50% από την αύξηση του ΑΕΠ και κατά 50% από τη μεταβολή στον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή. Για φέτος υπολογίζεται ότι θα είναι πάνω από 6%.
  • Οι συνταξιούχοι που έχουν υψηλή προσωπική διαφορά θα δουν αύξηση στα εισοδήματά τους, όχι από την αύξηση των συντάξεων, η οποία θα περιορίσει το ύψος της προσωπικής διαφοράς, αλλά από την κατάργηση της Εισφοράς Αλληλεγγύης, καθώς μιλάμε κυρίως για συνταξιούχους με υψηλότερες συντάξεις.
  • Αναμορφώνεται από 1/1/2023 το Ειδικό Μισθολόγιο των 20.000 γιατρών του ΕΣΥ με αύξηση του βασικού μισθού και των επιδομάτων ευθύνης. Η αύξηση θα είναι μεσοσταθμικά περίπου 10% επί του συνόλου των αποδοχών τους.
  • Ξεκινά, όμως, και η αναμόρφωση του Μισθολογίου σχεδόν 600.000 Δημοσίων Υπαλλήλων. Με έμφαση στους χαμηλόμισθους αλλά και τη στήριξη όσων κατέχουν θέσεις ευθύνης. Και με στόχο την εφαρμογή του από 1/1/2024.
  • Για τη στήριξη της οικογένειας, την αντιμετώπιση του δημογραφικού, αλλά και την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στις νέες μητέρες, επεκτείνεται αμέσως το επίδομα μητρότητας στον ιδιωτικό τομέα από τους 6 στους 9 μήνες.
  • Ο μειωμένος ΦΠΑ, στις συγκοινωνίες, στον καφέ και στα μη αλκοολούχα ποτά επεκτείνεται μέχρι τον Ιούνιο του 2023. Και το ίδιο θα ισχύσει στον Πολιτισμό και στον Τουρισμό, στα γυμναστήρια και στις σχολές χορού.
  • Σε αναστολή παραμένει, όμως, και ο ΦΠΑ 24% στις νέες οικοδομές μέχρι τα τέλη του 2024, ώστε να στηριχθεί ο οικοδομικός κλάδος.
  • Αναμορφώνεται το πλαίσιο λειτουργίας της ελληνικής Κεφαλαιαγοράς με σημαντικά επενδυτικά και φορολογικά κίνητρα.
  • Επίσης, από 1/1/2023, για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις τοπικές κοινωνίες, οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι της Αυτοδιοίκησης αυξάνονται κατά 120 εκ. ευρώ ετησίως. Χρήματα που θα μεταφραστούν σε έργα για όλους.
  • Τέλος, με τη νέα χρονιά ξεκινά και η διαδικασία για την νέα αναπροσαρμογή του κατώτατου μισθού, όπως το κάναμε δύο φορές μέχρι σήμερα. Σκοπός μας είναι να τεθεί σε εφαρμογή την 1η Μαΐου του 2023.
Το πρόγραμμα για την επίλυση του στεγαστικού προβλήματος

Ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε πως τα παραπάνω μέτρα συνδυάζονται από ένα «φιλόδοξο πλάνο για ένα κρίσιμο πρόβλημα της εποχής: τη στέγαση, ιδίως των νέων ανθρώπων και ζευγαριών». Συγκεκριμένα τόνισε: Δρομολογούμε ένα πρόγραμμα ύψους 1,8 δισ. ευρώ, που θα απευθύνεται σε πάνω από 100.000 ωφελούμενους με μία σειρά από πρωτοβουλίες, ώστε για να αποκτήσουν ή να μισθώσουν φθηνότερο σπίτι. Οι δράσεις αυτές ξεκινούν από τον επόμενο μήνα. Ενώ εκείνες που προϋποθέτουν νέες κατασκευές προφανώς θα αναπτύσσονται σταδιακά. Συγκεκριμένα:
  • Εκτός από την αύξηση του σπουδαστικού επιδόματος στέγης από 1.000 σε 1.500 ευρώ και με προϋποθέσεις στα 2.000 ευρώ σε 50.000 νέους, ξεκινά αμέσως η ανέγερση 8.150 θέσεων σε πέντε σύγχρονες Φοιτητικές Εστίες στα Πανεπιστήμια Κρήτης, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Θράκης και Δυτικής Αττικής. Οι χώροι έχουν ήδη καθοριστεί και τα έργα θα γίνουν με ΣΔΙΤ.
  • Εγκαινιάζεται ένα ειδικό πρόγραμμα δανείων καταρχάς ύψους 500 εκ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση 375 εκ. από το κράτος και 125 εκ. από τις τράπεζες. Ποιος είναι ο σκοπός μας; Να εξασφαλίσουμε πάρα πολύ χαμηλό, σχεδόν μηδενικό επιτόκιο, για την αγορά πρώτης κατοικίας από χιλιάδες συμπολίτες μας μέχρι 39 ετών, σε περιοχές με πιο παλαιά κτίρια.
  • Πρακτικά, ένα ζευγάρι, με ελάχιστη συμμετοχή, θα αγοράζει ένα σπίτι αξίας 100.000 ευρώ με μηνιαίες δόσεις 275 ευρώ. Ποσό, δηλαδή, πολύ μικρότερο από το ενοίκιο που θα έδινε.
  • Ακριβώς για να αυξηθεί η ιδιοκατοίκηση και να ανακαινιστούν τα παλαιότερα σπίτια, δημιουργούμε, ακόμη, ένα στοχευμένο «Εξοικονομώ και Ανακαινίζω» για 20.000 νέους. Κάθε δικαιούχος θα λαμβάνει έως και 20.000 ευρώ για ενεργειακές παρεμβάσεις στο ακίνητό του, μαζί με πρόσθετη ενίσχυση 3.000 ευρώ και χαμηλότοκο δάνειο έως 7.000 ευρώ.
  • Ταυτόχρονα, ως κίνητρο σε τουλάχιστον 10.000 ιδιοκτήτες κλειστών ακινήτων, θα δοθεί κρατική επιδότηση μέχρι 10.000 ευρώ για να τα ανακαινίσουν. Με την υποχρέωση, όμως, να τα ενοικιάσουν σε μακροχρόνιες μισθώσεις. Η πολιτεία έτσι καλύπτει έως και το 40% του κόστους ανακαίνισης κάθε κλειστού διαμερίσματος.
  • Θεσμοθετείται επίσης για τα δημόσια οικόπεδα και κτίρια, η «κοινωνική αντιπαροχή»: το κράτος θα προσφέρει αδρανή περιουσιακά του στοιχεία σε ιδιώτες κατασκευαστές και εκείνοι, με έξοδά τους, θα χτίζουν σύγχρονες κατοικίες. Οι μισές θα ενοικιάζονται με χαμηλό ενοίκιο σε νέους μισθωτές, ενώ οι υπόλοιποι χώροι θα αξιοποιούνται εμπορικά από τους ιδιώτες.
  • Επίσης, προκειμένου να αυξηθούν τα διαθέσιμα ακίνητα για τους Έλληνες, αυξάνεται το όριο της επένδυσης για τη χορήγηση άδειας Golden VISA από 250.000 στα 500.000 ευρώ.
  • Ενώ απ’ τον Δεκέμβριο ξεκινά το Πρόγραμμα «Εστία 2». Σύμφωνα με αυτό, το Δημόσιο θα μισθώσει, σε πρώτη φάση, 1.000 ιδιωτικά ακίνητα. Για να τα διαθέσει, στη συνέχεια, με διαδικασίες-εξπρές και πολύ χαμηλό μίσθωμα σε ευάλωτα νοικοκυριά.
  • «Όπως διαπιστώνετε, πρόκειται για ένα συνεκτικό πρόγραμμα φροντίδας και ανάπτυξης. Που ανακουφίζει τους εργαζόμενους, αλλά ενθαρρύνει και την επιχειρηματικότητα», δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Πρωτοσέλιδα Κυριακής 11-09-2022


Δείτε τα:























Δείτε live - Μητσοτάκης στη ΔΕΘ: «Ή δίνουμε δεύτερη ευκαιρία στην πρόοδο ή ρισκάρουμε δεύτερη φορά στη συμφορά-Τα νταηλίκια Ερντογάν γιοκ με την Ελλάδα»


«Ή συνεχίζουμε μπροστά ή γυρίζουμε πίσω» είπε για το δίλημμα των εκλογών -  «Όσα πετύχαμε δεν είναι δεδομένα, με μια λάθος κίνηση μπορεί να γκρεμιστούν» - «Η άμυνα θέλει σύνορα ασφαλή»

«Ή δίνουμε δεύτερη ευκαιρία στην πρόοδο ή ρισκάρουμε δεύτερη φορά στη συμφορά» διαμήνυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την καθιερωμένη ομιλία του πρωθυπουργού στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης».

Ο πρωθυπουργός ανέβηκε στο βήμα της Βουλής λίγα λεπτά μετά τις 20:30, καταχειροκροτούμενος από τον κόσμο που γέμισε το συνεδριακό κέντρο, για να παρακολουθήσει την ομιλία του προς τους παραγωγικούς φορείς.

«Το εθνικό στοίχημα παραμένει ένα: μέσα από τις μεταβαλλόμενες συνθήκες ο τόπος μας να είναι ελεύθερος» είπε, αρχίζοντας την ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Οι γονείς της ήττας είναι πάντα ο διχασμός και η δημαγωγία».

«Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη και στις εξαγωγές. Μέσα σε τρία χρόνια ο λαός μας ξεπέρασε με ωριμότητα μία πανδημία, απέκρουσε τις προκλήσεις των γειτόνων στα νερά μας. Η πατρίδα σήμερα είναι πολύ πιο ισχυρή από τότε που ο λαός εμπιστεύθηκε την κυβέρνηση του τόπου. Με έργα και αποτέλεσμα υποδεχόμαστε την επέτειο 100 χρόνων της Μικρασιατικής Καταστροφής, συνέχισε.

Το εθνικό στοίχημα συνεχίζει να διαπερνά τον χρόνο παραμένοντας ένα: Mέσα από τις μεταβαλλόμενες συνθήκες, ο τόπος να είναι ελεύθερος, κυρίαρχος και ανεξάρτητος και οι πολίτες του να ευημερούν, αναπνέοντας τον αέρα μιας δημοκρατίας που τους προστατεύει και τους παρέχει ευκαιρίες να δημιουργούν γι' αυτούς και τις οικογένειες τους, τόνισε ο πρωθυπουργός.

Οι γονείς της ήττας είναι πάντα ο διχασμός και δημαγωγία, ενώ η ενότητα και η αλήθεια οδηγούν μόνο σε νίκες, υπογράμμισε και σημείωσε πως ύστερα από 12 χρόνια μνημονίων και επιτήρησης, η Ελλάδα έχει πλέον ανακτήσει την οικονομική της αυτονομία από την ευρωπαϊκή εποπτεία, ενώ πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη και τις εξαγωγές.

«Οι επόμενοι μήνες είναι προεκλογικοί. Ή συνεχίζουμε μπροστά ή γυρίζουμε πίσω. Ή δίνουμε δεύτερη ευκαιρία στην πρόοδο ή ρισκάρουμε μία δεύτερη φορά στη συμφορά. Τίποτα από όσα πετύχαμε δεν είναι δεδομένα. Με μία λάθος κίνηση όλα μπορούν να γκρεμιστούν. Το 2019 έθετα πέντε προτεραιότητες: χαμηλότερους φόρους, περισσότερες δουλειές, υγεία και παιδεία και ένα ψηφιακό κράτος. Η ανάπτυξη για το τρέχον έτος θα ξεπεράσει το 5%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του οικονομικού επιτελείου» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Είμαι ενώπιόν σας και σας απαντώ ότι εκείνα που έλεγα τότε, έγιναν και γίνονται. Οι πολίτες πληρώνουν μικρότερο φόρο, καταβάλουν μικρότερο ΕΝΦΙΑ κατά 35%, ο φόρος των επιχειρήσεων και οι ασφαλιστικές εισφορές μειώθηκαν και κανείς, σχεδόν δεν επιβαρύνεται όταν μεταβιβάζει την περιουσία του στα παιδιά του. Το ΑΕΠ αυξήθηκε 8,3% στο πρώτο εξάμηνο. Η εκτίμηση είναι ότι η ανάπτυξη για το τρέχον έτος θα ξεπεράσει το 5%. Οι εξαγωγές αυξήθηκαν, οι επενδύσεις ξεπέρασαν τα πέντε δισ. Ανοδική πορεία έχει και ο τουρισμός. Ολα αυτά δικαιώνουν τις επιλογές και το σύνθημά μας. Είχαμε δραστική μείωση των κόκκινων δανείων. Εχουμε έργα ΣΔΙΤ, οδικά δίκτυα που συνδέουν την επικράτεια, αρδευτικά έργα σε κάθε περιφέρεια. Η Ελλάδα μετατρέπεται σε μεγάλο εργοτάξιο. Το είπαμε, το κάναμε» προσέθεσε χαρακτηριστικά.

«Μέσα στην κρίση δημιουργήθηκαν 300.000 νέες θέσεις εργασίας. Η Πολιτεία αύξησε τον κατώτατο μισθό και την αμοιβή της υπερωρίας μερικής απασχόλησης. Καθιερώθηκε η ψηφιακή κάρτα, οι κούριερ εργάζονται με κανόνες. Αυξήθηκαν οι άδειες μητρότητας και πατρότητας, αντιμετωπίσθηκε το ζήτημα των εκκρεμών συντάξεων. Ηταν ντροπή να περιμένει ο απόμαχος της εργασίας χρόνια για να πάρει τους κόπους του. Αυτό ανήκει στο παρελθόν. Ηταν ζήτημα σεβασμού» ξεκαθάρισε.

Και συνέχισε: Στην ίδια αίθουσα είχα μιλήσει για υγεία και παιδεία που θα οικοδομεί το μέλλον. Η μάχη με τον Covid έβαλε τα θεμελια για νέο σύστημα υγείας. Η προσοχή μας στρέφεται στην πρωτοβάθμια περίθαλψη, αλλά και στην πρωτοβάθμια παιδεία. Το νέο σχολείο απέκτησε 166 σύγχρονα προγράμματα σπουδών. Μπήκαν νέα μαθήματα στα σχολεία, σε όλη την Ελλάδα διπλασιάσθηκαν τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία. Προσλήφθηκαν 24.700 μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Η προσπάθειά μας διαρκής στην υγεία, στοίχημα η ανακαίνιση των Κέντρων υγείας και ο δωρεάν προσωπικός γιατρός για όλους.

Τα νταηλίκια γιοκ με την Ελλάδα


Αυστηρό μήνυμα στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και στην Τουρκία έστειλε από το βήμα της ΔΕΘ ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας όπως είπε στη γλώσσα του Τούρκου Προέδρου.

«Τα νταηλίκια γιοκ με την Ελλάδα» είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στέλνοντας ένα αυστηρό και σαφές μήνυμα στην Τουρκία. Μάλιστα, η φράση του αυτή καταχειροκροτήθηκε από το κοινό που σηκώθηκε όρθιο στο Βελλίδειο.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Βελλίδειο ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρομενος στα θέματα Αμυνας είπε: «Η πατρίδα είναι μεγαλύτερη έχει επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στο Ιόνιο στα 12 μίλια. Εχουμε υπογράψει στρατηγικές αμυντικές συμφωνίες, με πιο σημαντικές αυτές με τις ΗΠΑ και τη Γαλλία. Η διπλωματική μας ασπίδα σημαδεύει και το δόρυ της αποτροπής. Από εδώ είχα εξαγγείλει την αγορά των γαλλικών Rafale, τα πρώτα από αυτά πετούν στους ελληνικούς ουρανούς Ναυπηγούνται οι φρεγάτες Belharra και θα είναι έτοιμες το 2025. Η επικράτεια είναι ασφαλής. Με τον φράχτη στον Εβρο μειώθηκαν κατά 80% οι ροές μεταναστών στην Ευρώπη. Εχουν σωθεί χιλιάδες ζωές στην Ελλάδα», είπε αρχικά για να καταλήξει:

«Οσο για το προκλητικό κρεσέντο της Τουρκίας η απάντηση μας είναι η επιφυλακή μας, η ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεων, οι συμμαχίες, η οικονομία μας και η ενότητα του λαού μας. Μία ελληνική λέξη απαντά στις προκλήσεις ''Οχι κύριε Ερντογάν'' και για να το πω στη γλώσσα του ''Τα νταηλίκια γιοκ με την Ελλάδα''».

📺Ευρωμπάσκετ 2022: Άνω κάτω η Τουρκία μετά το tweet της συζύγου του Οσμάν


Ο Τσεντί Οσμάν έχασε δύο βολές κόντρα στη Γαλλία, η Τουρκία αποκλείστηκε από το Ευρωμπάσκετ, ο  Τουντσέρ μίλησε για κατόρθωμα και η σύζυγος του Οσμάν απάντησε

Ενός κακού μύρια έπονται... Η εθνική ομάδα της Τουρκίας αποκλείστηκε στην παράταση από τη Γαλλία στη φάση των "16" του Ευρωμπάσκετ και κανείς στην ομάδα της γείτονα δεν μπορεί να πιστέψει πως χάθηκε το εισιτήριο για την οχτάδα!

Το σκορ στο παιχνίδι ήταν στο 77-7 για την Τουρκία και ο Λουβαβού-Καμπαρό χρεώθηκε με αντιαθλητικό φάουλ, 11.8 δεύτερα πριν το φινάλε.

Ο Τσεντί Οσμάν πήγε στις βολές, τις έχασε και στην επαναφορά οι Τούρκοι έκαναν λάθος! Οι Γάλλοι ισοφάρισαν με φόλοου κάρφωμα του Γκομπέρ (77-77) και πήραν το παιχνίδι στην παράταση.


Ο μπασκετμπολίστας των Κλίβελαντ Καβαλίερς «βαφτίστηκε» μοιραίος παίκτης του αγώνα για τους Τούρκους και μετά από το φινάλε του ο Μπουγκραχάν Τουντσέ  έκανε δηλώσεις και μίλησε για «κατόρθωμα» του Οσμάν.

Ο τελευταίος είχε χάσει και πάλι δύο βολές στο παιχνίδι με τις ΗΠΑ στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2019 και κανείς δεν το ξέχασε στην Τουρκία. Στον Τουντσέρ που τελείωσε τον αγώνα με 22 πόντους απάντησε στο Twitter η Εμπρού Σαχίν.

Η γνωστή Τουρκάλα ηθοποιός που πρόσφατα ήρθε στην Ελλάδα για το παιχνίδι του Ακρόπολις και κέρδισε τις εντυπώσεις με την εμφάνιση της έγραψε: «Αυτοί που έπαιζαν 10 λεπτά, θα πρέπει να είναι ευγνώμονες για την τυχερή τους ημέρα και να ευχαριστούν την ομάδα, ειδικά εκείνους που μπορούν να λιποθυμήσουν από την κούραση».


Μετά από λίγα λεπτά και αφού έγινε ο κακός χαμός μέσα στην ομάδα η ηθοποιός αναγκάστηκε να διαγράψει το tweet αλλά η ζημιά είχε γίνει...

Η Εμπρού Σαχίν Οσμάν έχει 4,1 εκατ. followers στο Instagram και είναι μεγάλο όνομα στην Τουρκία. Ακολουθεί παντού τον Οσμάν και ήταν φυσικά στα γήπεδα του Ευρωμπάσκετ. Οι δύο τους γνωρίστηκαν το 2020 στο Αλακάτι.

Το 2021 παντρεύτηκαν στην Ορχίδα των Σκοπίων και εν συνεχεία στο Τσεσμέ.



Μια από τις πιο εντυπωσιακές λεπτομέρειες του γάμου ήταν το αυτοκίνητο της νύφης. Ο Οσμάν έχει μια μαύρη Lamborghini ενός εκατομμυρίου δολαρίων και την έφερε από τις ΗΠΑ με αεροπλάνο μόνο για να πάει η νύφη στον γάμο!



Το ζευγάρι πέρασε τον μήνα του μέλιτος σε Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία αλλά και στις Σεϋχέλλες.





Θάνατος τριών παιδιών στην Πάτρα - Κούγιας για Πισπιρίγκου: Το σενάριο περί κεταμίνης εφευρέθηκε


Παρατηρήσεις πάνω στην πρόταση του Εισαγγελέα για τις κατηγορίες κατά της Πισπιρίγκου αναλύει ο συνήγορος της, Αλέξης Κούγιας, εξαπολύοντας επίθεση στον ίδιο για τον τρόπο χειρισμού της υπόθεσης.

Ο κ. Κούγιας μεταξύ άλλων δηλώνει την δυσφορία του για τις διαρροές στα μέσα ενημέρωσης και προσθέτει ότι ο Εισαγγελεας χρησιμοποίει απαράδεκτους επιθετικούς χαρακτηρισμούς για τη Ρούλα Πισπιρίγκου αντιγράφοντας «κάποιες κυράτσες των πρωινάδικών εκπομπών».

Η ανακοίνωση του Αλέξη Κούγια:

«Μελέτησα την πρόταση του κου Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών προς το Δικαστικό Συμβούλιο για τις δύο κατηγορίες που αντιμετωπίζει η εντολέας μου, δηλ. την απόπειρα και την τετελεσμένη πράξη της ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως εις βάρος της αείμνηστης κόρης της, Τζωρτζίνας Δασκαλάκη, και έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις:

Το πρώτο που με ενοχλεί είναι η παράνομη διαρροή, για άλλη μια φορά, δικογράφου στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Το δεύτερο που με ενοχλεί και είμαι βέβαιος ότι ενοχλεί και τους συναδέλφους του Εισαγγελείς, είναι η χρησιμοποίηση από τον κο Εισαγγελέα απαράδεκτων επιθετικών χαρακτηρισμών εις βάρος της κυρίας Σωτηρίας Πισπιρίγκου.

Φαίνεται ότι ο κ. Εισαγγελέας έβλεπε όλο αυτό το χρονικό διάστημα πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές και αντέγραψε τα επίθετα, τα οποία χρησιμοποιούσε ο πρώην επικεφαλής της Αμέσου Δράσεως και κάποιες κυράτσες των πρωινάδικων εκπομπών όλης της εβδομάδος συμπεριλαμβανομένου και του Σαββατοκύριακου, και δυστυχώς έκανε και αυτός το ίδιο λάθος.

Είμαι περίεργος τι θα έχει να πει στην κα κατηγορουμένη, εάν το Δικαστήριο, το οποίο θα κρίνει την υπόθεση, αθωώσει την κα κατηγορουμένη και δεν δεχτεί το σενάριο περί κεταμίνης που εφευρέθηκε, γιατί αλλιώς δεν υπάρχει κανένα άλλο στοιχείο, και στο τέλος η δήθεν άσπλαχνη και αδίστακτη δολοφόνος, κατά τον κο Εισαγγελέα, είναι μια χαροκαμένη μάνα, η οποία εξαιτίας απόλυτα αιτιολογημένων ιατρικών λόγων, τους οποίους θα καταθέσουν το επόμενο χρονικό διάστημα κορυφαίοι διεθνούς φήμης επιστήμονες, έχασε τρία παιδιά.

Όπως έχω δηλώσει, για τις παράνομες αυτές διαρροές αποδεικτικών μέσων των δύο δικογραφιών, που μετέτρεψαν εντελώς παράνομα τη δικαστική έρευνα σε λαϊκά δικαστήρια, πολύ σύντομα θα υπάρξει, είμαι βέβαιος, εισαγγελική και δικαστική έρευνα μετά από τη μηνυτήρια αναφορά που θα καταθέσουμε και η οποία δεν έχει κατατεθεί λόγω της πληθώρας των υποθέσεων που χειριζόμαστε.

Δυστυχώς μέχρι σήμερα λόγω κακών συμβούλων και συμβουλών η κα κατηγορουμένη δέχτηκε κακώς να εμφανιστεί σε συνεντεύξεις στην τηλεόραση ενώπιον παρουσιαστριών και παρουσιαστών που την παραπλάνησαν ότι δήθεν θα τη βοηθήσουν, συστήνοντάς της και δικηγόρους, οι οποίοι μάλιστα προσφέρθηκαν να την υπερασπισθούν δωρεάν, δημιουργώντας εντελώς εσφαλμένες εντυπώσεις για την αληθή προσωπικότητά της, ενώ αυτό που πραγματικά είναι, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα.

Εκείνο που πρέπει να ληφθεί ιδιαίτερα σοβαρά υπόψη είναι ότι σε κανένα στάδιο των δύο δικογραφιών, και στο προανακριτικό και στο ανακριτικό, η υπεράσπιση της κας κατηγορουμένης, κατά παγκόσμια παράλειψη για τα συγκεκριμένα αδικήματα, για τα οποία κατηγορείται, δεν χρησιμοποίησε ούτε έναν τεχνικό σύμβουλο».

Βόλος: Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει η 23χρονη ΑμεΑ που βιάστηκε από τον θείο της


Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε η άτυχη κοπέλα - Η οικογένεια γνώριζε, αλλά δεν μιλούσε κανείς - Μάλιστα, μητέρα και αδερφές παραδέχθηκαν ότι ήταν και μάρτυρες στις αρρωστημένες πράξεις του 40χρονου

Τέλος στη ζωή της καταναλώνοντας χάπια επιχείρησε να βάλει η 23χρονη κοπέλα με νοητική στέρηση, που  αποκάλυψε ότι είχε βιαστεί από τον θείο της στον Βόλο, με αποτέλεσμα η ίδια της η μητέρα να την διώξει από το σπίτι.

Το σοκαριστικό περιστατικό της απόπειρας αυτοκτονίας έγινε στο σπίτι της νονάς της που την φιλοξενεί.  Η κίνηση της 23χρονης έγινε αντιληπτή από εκείνη, η οποία κάλεσε το ΕΚΑΒ και την μετέφερε στο Νοσοκομείο Βόλου, όπου και νοσηλεύεται για παρακολούθηση.

Κατήγγειλε τον θείο της για βιασμό

Το κορίτσι, που είναι άτομο με ειδικές ανάγκες, κατήγγειλε τον 40χρονο θείο της και αδελφό της μητέρας της, ότι τη βίαζε αφήνοντας άφωνους δικαστές, υπαλλήλους, αστυνομικούς και όλους όσοι βρέθηκαν στην αίθουσα του Αυτόφωρου Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τόσο η 50χρονη κατηγορούμενη μητέρα της όσο και οι δύο άλλες αδελφές της δεν το αρνήθηκαν, αλλά κατέθεσαν ότι ήταν μάρτυρες προσωπικών επαφών του αδελφού και θείου τους με την κοπέλα που έχει νοητική υστέρηση!

«Με βίασε πέρυσι και φέτος»

Η 23χρονη εμφανίστηκε στο Δικαστήριο με τη νονά της, μία 65χρονη γυναίκα που κλήθηκε να καταθέσει για το περιστατικό, καθώς η μητέρα της μετά από επεισόδιο που είχαν  την έδιωξε από το σπίτι και κατέληξε να περάσει τη νύχτα στα τραπεζοκαθίσματα καφετέριας στην παραλία του Βόλου.

Η νεαρή κατέθεσε στο Δικαστήριο, ότι ο 40χρονος θείος της, στο σπίτι του οποίου μένουν με τη μητέρα και τη μικρότερη αδελφή της και περνούν το καλοκαίρι, αφού  δεν έχουν χρήματα, την βίασε και πέρυσι το καλοκαίρι περισσότερες από δύο φορές, καθώς  και την προηγούμενη εβδομάδα, λίγες μέρες πριν μαλώσει με την μητέρα της και την διώξει από το σπίτι…

Τόσο η 50χρονη μητέρα όσο και η μικρότερη αδελφή της φάνηκαν να γνωρίζουν για τη σχέση της 23χρονης με τον  κατηγορούμενο. Η μητέρα κατέθεσε ότι είχε καταγγείλει τον αδελφό της σε Αστυνομικό Τμήμα των Τρικάλων τον Νοέμβριο του 2021, αλλά δεν προέκυπτε από κανένα στοιχείο ο βιασμός.

Όταν όμως ο πρόεδρος του Δικαστηρίου ρώτησε τη μάνα για ποιο λόγο –ενώ γνώριζε– αποφάσισε να μετακομίσει στο σπίτι του στον Βόλο, δεν απάντησε και είπε πως στο αστυνομικό τμήμα περιοχής των Τρικάλων δεν έγινε καμία καταγγελία για τον βιασμό της, πέρυσι τον Νοέμβριο.

Όταν η νεαρή ρωτήθηκε που την πήγε ο θείος της όταν την παρέλαβε από την Αστυνομία, απάντησε ότι την πήγε στην γιαγιά της όπου εκεί αποφάσισε να μείνει και ο ίδιος.

Τελικά, το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο καταδίκασε τη μητέρα της κοπέλας σε φυλάκιση εννέα μηνών με αναστολή για εξύβριση και έκθεση της κόρης της σε κίνδυνο, διότι πρόκειται για αδύναμο πρόσωπο.

Διερευνάται βιασμός, ασέλγεια, αιμομιξία

Η καταγγελία της 23χρονης στο Δικαστήριο κατά του θείου, κινητοποίησε τη Δικαιοσύνη και η Εισαγγελία παρήγγειλε διερεύνηση της υπόθεσης, για να διαπιστωθεί αν στοιχειοθετούνται κατηγορίες κατά του 40χρονου και όλης της οικογένειας.

Στο πλαίσιο της προανάκρισης θα διερευνηθεί αν έγινε βιασμός, ασέλγεια, αιμομιξία και άλλες πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειας, όπως και αν υπήρξε από την οικογένεια για τον 40χρονο άνδρα υπόθαλψη εγκληματία.

Περιπλανιόταν μόνη χωρίς χρήματα

Η 23χρονη που είναι ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 67% βρέθηκε στο δρόμο την Κυριακή, αφού μάλωσε με τη μητέρα του και την έδιωξε από το σπίτι του αδελφού της, όπου έφτασαν από χωριό της περιοχής Τρικάλων για να περάσουν το καλοκαίρι.

Το κορίτσι δεν είχε που να μείνει και περιπλανώμενο κατέληξε στην παραλία του Βόλου, ενώ κοιμήθηκε  στα εξωτερικά τραπεζοκαθίσματα καφετέριας, καθώς δεν είχε χρήματα να αγοράσει ούτε φαγητό!

Η 23χρονη το πρωί της Δευτέρας κατάφερε να πάει στη Διεύθυνση Αστυνομίας Μαγνησίας, ανέφερε όσαν συνέβησαν και ζήτησε να πάρει τα φάρμακά της. Επίσης κατήγγειλε ότι η μητέρα της την παραμελεί, την βρίζει και δεν της δίνει χρήματα, ενώ η ίδια παίρνει το επίδομα αναπηρίας που δικαιούται.

Η μητέρα συνελήφθη μετά την καταγγελία της 23χρονης το βράδυ της Δευτέρας, παραδέχτηκε ότι υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης με την κόρη της, τα επεισόδια μεταξύ τους είναι συχνά, ενώ όταν ρωτήθηκε γιατί δεν πήγε να βρει την κόρη της για να επιστρέψει στο σπίτι, η απάντηση ήταν «ας γύριζε αφού έφυγε»…

Σημειώνεται ότι η 23χρονη μεταφέρθηκε και στο Νοσοκομείο για ψυχιατρική εξέταση, οι γιατροί έκριναν πως δεν είναι περιστατικό που χρίζει νοσηλείας και στη συνέχεια με εντολή της εισαγγελέα υπηρεσίας έμεινε τη νύχτα της Δευτέρας στην Αστυνομία για προστατευτική φύλαξη και την Τρίτη την παρέλαβε ο 40χρονος θείος της.

Πηγή: magnesianews.gr