14 Σεπτεμβρίου 2022

ΦΑΠΕΣ😝😝Ρουμπάτης στην Επιτροπή: Ναι, παρακολουθούσαμε τον Πιτσιόρλα, ενημέρωσα τον Τσίπρα-Η εισαγγελέας δεν θα υπέγραφε την επισύνδεση Ανδρουλάκη αν δεν ήταν σύμφωνη με το νόμο


Την άμεση παρακολούθηση του Στέργιου Πιτσιόρλα παραδέχθηκε σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Ιωάννης Ρουμπάτης καταθέτοντας ενώπιον των μελών της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής.

Ο διοικητής της ΕΥΠ την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ, φέρεται να είπε ότι ο κ. Πιτσιόρλας, τότε επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ και διορισμένος από την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, διαπραγματευόταν την πώληση τεράστιας έκτασης εθνικού εδάφους σε αλλοδαπές εταιρείες που σχετίζονται με τις μυστικές υπηρεσίες της Συρίας και την οικογένεια Άσαντ.

Προκειμένου δε να τεκμηριώσει τους λόγους που καθιστούσαν τότε αναγκαία την παρακολούθηση του κ. Πιτσιόρλα, παρουσίασε στα μέλη της εξεταστικής, χάρτη της υπό εκποίησης έκτασης (το ⅕ ενός ελληνικού νησιού με 10 χλμ ακτογραμμή) (σ.σ. εκτιμάται ότι πρόκειται για τη Ζάκυνθο)ενώ αποκάλυψε και τα ονόματα των τότε υποψήφιων επενδυτών.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες ο κ. Ρουμπάτης φέρεται να είπε ότι ο τότε πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ «εμφανιζόταν σαν εκπρόσωπος των εταιρειών» ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε ότι είχε ενημερώσει τον Αλέξη Τσίπρα για επισύνδεση στο τηλέφωνο «κάποιου τεχνοκράτη» και πως ο τότε πρωθυπουργός του ζήτησε να συνεχίζει την έρευνα και αν προκύψουν στοιχεία να τα στείλει στην δικαιοσύνη.

Ο κ. Ρουμπάτης φέρεται να είπε ότι έστειλε το φάκελο στην Δικαιοσύνη χωρίς να ολοκληρώσει την έρευνα καθώς ο κ. Πιτσιόρλας προήχθη από πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ σε Υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης αρμόδιος για τις επενδύσεις με αποτέλεσμα η ΕΥΠ να σταματήσει την επισύνδεση 15 ημέρες μετά την ανάληψη των υπουργικών του καθηκόντων.

Ρουμπάτης: Η εισαγγελέας δεν θα υπέγραφε την επισύνδεση Ανδρουλάκη αν δεν ήταν σύμφωνη με το νόμο

Πέραν αυτών, ο μάρτυρας αν και υποστήριξε αρχικά πως δεν προτίθεται να επικαλεστεί το απόρρητο, αρνήθηκε στην συνέχεια να ενημερώσει τα μέλη της εξεταστικής αναφορικά με τις πληροφορίες που παρείχε στον τότε πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα για τις παρακολουθήσεις του Σπύρου Σαγιά και Στέργιου Πιτσιόρλα με τον ισχυρισμό ότι αποτελούν ιδιωτικές συζητήσεις. Σε άλλο σημείο ο κ. Ρουμπάτης φέρεται να υποστήριξε πως μόνο στην επιτροπή Θεσμών μπορεί να τοποθετηθεί επί θεμάτων της ΕΥΠ και όχι στην εξεταστική ενώ παραδέχθηκε ότι ο διοικητής και το προσωπικό των μυστικών υπηρεσιών ακόμα και ενώπιον δικαστικών αιθουσών.

Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι ο κ. Ρουμπάτης κλήθηκε να απαντήσει και για τις αποκαλύψεις της πρώην προέδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου η οποία σε συνέντευξη της στα «Παραπολιτικά» είπε πως ο κ. Τσίπρας είχε στην κατοχή του απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες από παρακολουθήσεις τις ΕΥΠ. Ο μάρτυρας φέρεται και πάλι να απέφυγε την παροχή απαντήσεων υποστηρίζοντας πως όσα είπε η κυρία Κωνσταντοπούλου μπορεί να είναι αλήθεια… μπορεί και όχι.

Ο κ. Ρουμπάτης κλήθηκε να εκφράσει γνώμη για το αν είναι νόμιμη η παρακολούθηση βουλευτών ή ευρωβουλευτών για να υποστηρίξει ότι κατά την άποψή του είναι παράνομη ενώ επανέλαβε ότι για όλα τα θέματα που χειρίστηκε ο ίδιος ενημέρωνε τον τότε πρωθυπουργό είτε προφορικά είτε με γραπτά σημειώματα. Ωστόσο, στην συνέχεια φέρεται να είπε πως θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η παρακολούθηση του κ. Ανδρουλάκη αρκεί να υπήρχε τεράστιος όγκος πληροφοριών καθώς και ότι η αρμόδια εισαγγελέας για την εποπτεία της ΕΥΠ Βασιλική Βλάχου έχει τεράστια εμπειρία και δεν θα ‘άναβε το «πράσινο φως» για την επισύνδεση χωρίς τεκμηρίωση.

Ο πρώην διοικητής της ΕΥΠ φέρεται παραδέχθηκε ότι τα ηλεκτρονικά αρχεία της υπηρεσίας για τις επισυνδέσεις καταστρέφονται, διατηρούνται όμως γραπτές σημειώσεις για 2 χρόνια, εκτιμώντας πως και για την υπόθεση Ανδρουλάκη θα έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο. Ο ίδιος φέρεται μάλιστα να μίλησε για φακέλους ειδικού χειρισμού στους οποίους έχουν πρόσβαση ελάχιστοι υπάλληλοι της ΕΥΠ

Σχετικά με τα παράνομα λογισμικά παρακολούθησης φέρεται να είπε ότι επι δικής του θητείας δεν υπέπεσε στην αντίληψή του η ύπαρξη συστήματος spyware στην Ελλάδα, είτε από ιδιώτη είτε από κρατικό φορέα.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες ο κ. Ρουμπάτης φέρεται να συμφώνησε με τον τρόπο που οι ελληνική κυβέρνηση, πρώην και νυν, αντιμετωπίζει τις απόπειρες εργαλειοποίησης του μεταναστευτικού από την Τουρκία και δικαιολόγησε την σημαντική αύξηση των νόμιμων επισυνδέσεων, εξαιτίας των αυξημένων μεταναστευτικών ροών και των λοιπών εθνικών κινδύνων που προκύπτουν.

Ρουμπάτης: Πιθανόν εκτός ελληνικής επικράτειας η παρακολούθηση του ΚΚΕ

Αναφορικά με τις παρακολουθήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ ο κ. Ρουμπάτης διέψευσε κατηγορηματικά την εμπλοκή της ΕΥΠ ενώ δεν απέκλεισε την πιθανότητα να υπάρχει εμπλοκή άλλων δυνάμεων εκτός ελληνικής επικράτειας.

Τέλος, χαρακτήρισε τον προκάτοχό του στη διοίκηση της ΕΥΠ, Θεόδωρο Δραβίλλα, ως πολύ σοβαρό και προσεκτικό άνθρωπο, τονίζοντας πως ό,τι έκανε, το έκανε με πολλή προσοχή.

Βουλευτές της πλειοψηφίας σχολιάζοντας τις αποκαλύψεις Ρουμπάτη μιλούν για «βόμβα μεγατόνων στα θεμέλια του ΣΥΡΙΖΑ» και για «Πιτσιόρλας-Τσίπρας gate».

Υπενθυμίζεται ότι ο Στέργιος Πιτσιόρλας διατέλεσε πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ από τον Μάρτιο του 2015 έως τον Νοέμβριο του 2016 οπότε και ορίστηκε υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, όπου παρέμεινε έως τον Αύγουστο του 2018. Εξακολουθούσε μάλιστα να διατηρεί την απόλυτη εμπιστοσύνη του τότε πρωθυπουργού ο οποίος τον αναβάθμισε δίνοντάς του τη θέση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας.

Σύμφωνα πάντα με βουλευτές της πλειοψηφίας τα νέα στοιχεία απαιτούν συγκεκριμένες απαντήσεις από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ καθώς όπως υποστηρίζουν «Φαντάζει αδιανόητο, ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ να διαπραγματεύεται την πώληση τριών ελληνικών νησιών έκτασης 15.000 στρεμμάτων σε εταιρία αλλοδαπών συμφερόντων που ο ίδιος φέρεται να ήταν διαχειριστής και να μην «ιδρώνει» τον αυτί του Αλέξη Τσίπρα μόλις του γνωστοποιείται το σκάνδαλο. Αντίθετα, να επιχειρεί να ρίξει στάχτη στα μάτια του τότε διοικητή της ΕΥΠ απαντώντας του αόριστα να πάει στη Δικαιοσύνη αλλά παράλληλα να δίνει στον Στέργιο Πιτσιόρλα κυβερνητική θέση. Δεν πρόκειται απλά για οσμή σκανδάλου αλλά για βόμβα μεγατόνων στα θεμέλια του ΣΥΡΙΖΑ που από εξεταστική για τις επισυνδέσεις η υπόθεση εξελίσσεται σε “Πιτσιόρλας - Τσίπρας GATE”».

Χρήστος Μπόκας
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

«Σφυρίξτε το!»: Ο Ίλον Μασκ κυκλοφόρησε… κυβερνοσφυρίχτρα (και μάλλον θα κοστίζει ακριβά) - Δείτε φωτό


Ο ιδρυτής της Tesla ανακοίνωσε την Τρίτη μέσω Twitter ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κυκλοφορήσει την εντυπωσιακή «Cyberwhistle»

Όχι δεν είναι 1η Απριλίου. Ο μεγιστάνας και ιδρυτής της Tesla Ίλον Μασκ ανακοίνωσε την Τρίτη μέσω Twitter ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κυκλοφορήσει την εντυπωσιακή «Cyberwhistle», (Κυβερνοσφυρίχτρα), η οποία είναι εμπνευσμένη από το Cybertruck, το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023. 


«Εμπνευσμένο από το Cybertruck, η περιορισμένης έκδοσης Cyberwhistle είναι ένα premium συλλεκτικό αντικείμενο κατασκευασμένο από νοσοκομειακής ποιότητας ανοξείδωτο ατσάλι με γυαλισμένο φινίρισμα. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν να αποστέλλονται σε 4- 6 εβδομάδες» τονίζεται. Αν κρίνει δε κανείς από την πολυτελή συσκευασία, το υλικό και της περιορισμένης έκδοσης κυκλοφορία, η κυβερνοσφυρίχτρα της Tesla μάλλον θα κοστίζει ακριβά...

«Σφυρίξτε το!» δήλωσε χαριτολογώντας στο αγαπημένο του Twitter ο Μασκ. 

δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη -Ο Σπύρος Μπιμπίλας πέταξε λαχεία στη δικηγόρο του ηθοποιού-Φραστικό επεισόδιο και με την σύζυγό Φιλιππίδη


Για δεύτερη φορά το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο με κατηγορούμενο τον Πέτρο Φιλιππίδη οδηγήθηκε σε διακοπή, ύστερα από επεισόδιο ανάμεσα στον Σπύρο Μπιμπίλα και στη δικηγόρο του ηθοποιού.

Αυτή τη φορά οι τόνοι ανέβηκαν κατά την εξέταση του μάρτυρα Σπύρου Μπιμπίλα από τη συνήγορο υπεράσπισης του Πέτρου Φιλιππίδη, Κική Πακιρτζίδου.

Η συνήγορος υπεράσπισης αμφισβήτησε την αξιοπιστία του μάρτυρα, επιδεικνύοντας στο δικαστήριο μια συνέντευξή του ως προέδρου του ΣΕΗ, στην οποία έλεγε ότι σωστά ο Πέτρος Φιλιππίδης βρίσκεται στη φυλακή.

Τότε ο Σπύρος Μπιμπίλας άρχισε να φωνάζει και αποκάλυψε στο δικαστήριο πως τον περασμένο Οκτώριο είχε συναντηθεί μαζί της στη Θεσσαλονίκη και του έκανε το τραπέζι.

Μπιμπίλας: Η δικηγόρος του Φιλιππίδη με κάλεσε σε τραπέζι, μου πήρε πάστες και λαχεία

«Θέλετε να δείτε την αξιοπιστία μου; Με κάλεσε και μου έκανε το τραπέζι. Μου παρήγγειλε φαγητά και πάστες και στο τέλος μού αγόρασε και δύο λαχεία, ενώ εγώ δεν ήθελα» ανέφερε ο μάρτυρας σε υψηλούς τόνους, βγάζοντας από την τσέπη του παντελονιού του τα λαχεία.

Η κυρία Πακιρτζίδου άρχισε να εξηγεί στο δικαστήριο πως τον κάλεσε για να του εξηγήσει ότι με τη στάση του παραβιάζει το τεκμήριο αθωότητας του κατηγορουμένου.

Πέταξε τα λαχεία στη δικηγόρο του Πέτρου Φιλιππίδη, μέσα στο δικαστήριο, ο Μπιμπίλας

Τότε ο Σπύρος Μπιμπίλας, εμφανώς φορτισμένος, κατέβηκε από το βήμα του μάρτυρα, πέταξε προς την πλευρά της κυρίας Πακιρτζίδου τα λαχεία και βγήκε από τη δικαστική αίθουσα, με την πρόεδρο να ανακοινώνει νέα διακοπή και να σχολιάζει πως όλο αυτό γίνεται επειδή στο ακροατήριο υπάρχουν δημοσιογράφοι.

Φραστικό επεισόδιο Μπιμπίλα - Ελπίδας Νίνου στη δίκη Φιλιππίδη -«Φίδι κολοβό»


Φραστικό επεισόδιο σημειώθηκε πριν από λίγο στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη μεταξύ του προέδρου του ΣΕΗ Σπύρου Μπιμπίλα και της Ελπίδας Νίνου, συζύγου του κατηγορούμενου ηθοποιού, με αποτέλεσμα το δικαστήριο να διακοπεί για λίγη ώρα μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Οι τόνοι άρχισαν να ανεβαίνουν όταν ο συνήγορος υπεράσπισης του Πέτρου Φιλιππίδη, Μιχάλης Δημητρακόπουλος, ζήτησε να ανεβεί στο βήμα του μάρτυρα η κυρία Νίνου για να καταθέσει ότι ένα περιστατικό που περιέγραψε χθες ο κ. Μπιμπίλας είναι αναληθές.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μπιμπίλας είχε πει πως η σύζυγος του Πέτρου Φιλιππίδη τού είχε εκμυστηρευθεί ότι ο Φιλιππίδης είχε συνάψει δεσμό με τη φίλη του γιου του.
  • Μιχάλης Δημητρακόπουλος: Ζητώ να έρθει εδώ η κυρία Νίνου, να πει εάν ποτέ είπε στον μάρτυρα ότι ο Φιλιππίδης είχε σχέση με φίλη του γιου του! Είναι ψέματα!
  • Πρόεδρος: Δεν ενδιαφέρει το δικαστήριο, μόνο για τις καταγγελλόμενες πράξεις ενδιαφέρεται.
  • Σπύρος Μπιμπίλας: Ελπίδα, έλα εδώ να μου πεις τι μου είπες!
  • Ελπίδα Νίνου: Κα πρόεδρε, μπορώ να μιλήσω;
  • Πρόεδρος: Όχι!
  • Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Και για μας λέγονται ψέματα, δεν διακόπτουμε να μιλήσουμε.
  • Πρόεδρος: Διακόπτουμε για λίγο.
  • Μιχάλης Δημητρακόπουλος: Σας διαψεύδει η σύζυγος.
  • Σπύρος Μπιμπίλας: Κι εγώ τη διαψεύδω. Ντροπή σου, Ελπίδα, που λες τέτοια ψέματα!
  • Ελπίδα Νίνου: Ντροπή σου εσένα!
  • Φίλος Πέτρου Φιλιππίδη: Φίδι κολοβό!

Φιλική Εταιρεία: Η 14η Σεπτεμβρίου 1814 η πιθανότερη ημερομηνία ίδρυσής της, λέει το ΥΠΕΞ


«Η 14η Σεπτεμβρίου 1814, σηματοδοτεί την πιθανότερη ημερομηνία ίδρυσης, στην Οδησσό, της Φιλικής Εταιρείας, της σημαντικότερης ελληνικής μυστικής εταιρείας που άνοιξε το δρόμο για τον Ελληνικό Πόλεμο της Ανεξαρτησίας του 1821», αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανάρτησή του στο twitter.

Η Φιλική Εταιρεία ιδρύθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 1814 στην Οδησσό από τον Εμμανουήλ Ξάνθο (με καταγωγή από την Πάτμο), τον Νικόλαο Σκουφά (από την Άρτα) και τον Αθανάσιο Τσακάλωφ (από τα Γιάννενα), εμπόρους στο επάγγελμα.

Οι ζυμώσεις για την ίδρυσή της είχαν ξεκινήσει από τον Απρίλιο του 1814, με στόχο την απελευθέρωση των Ελλήνων από την οθωμανική αυτοκρατορία. Οι Φιλικοί έδιναν όρκο πίστης και επικοινωνούσαν με κώδικες, ψευδώνυμα και συνθηματικά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λίγα και ασαφή τεκμήρια για την οργάνωση.


Τα μέλη της Εταιρείας επιδίωξαν την ανάπτυξη του Φιλλελληνισμού, ενώ βρήκαν χρηματοδότες και υποστηρικτές, ανάμεσα στους Έλληνες της Διασποράς, τόσο στη Μεσόγειο, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Το 1817, τέσσερα χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Φιλική Εταιρεία μετρούσε πάνω από 3.000 μέλη.

Αρχικά δημιουργήθηκαν οι βαθμοί των μελών της Εταιρείας: Βλάμηδες ή Αδελφοποιτοί (για τους χωρικούς), Συστημένοι (για τους ομογενείς μικροεμπόρους), Ιερείς και Ποιμένες (για τους μορφωμένους) και Αρχιποιμένες (για τους λίγους και εκλεκτούς). Καθιερώθηκαν επίσης και δύο στρατιωτικοί βαθμοί: οι Αφιερωμένοι και οι Αρχηγοί των Αφιερωμένων. Η θέση της γενικής εποπτείας και αρχηγίας της Εταιρείας, η Αρχή, περιβλήθηκε από άκρα μυστικότητα και θρύλους και αρχικά δεν καλύφθηκε από κανένα. Το 1818 προτάθηκε στον Ιωάννη Καποδίστρια, ο οποίος δεν την δέχθηκε και στη συνέχεια στον Αλέξανδρο Υψηλάντη, ο οποίος στις 12/4/1820 ανέλαβε την αρχηγία της Φιλικής Εταιρείας και την προετοιμασία της Επανάστασης του 1821.

📺Φίνος Φιλμ: Το «αντίο» στον μέγαλο πρωταγωνιστή, Κώστα Καζάκο - Βίντεο


Ο Κώστας Καζάκος «έφυγε» χθες από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών

Με ένα βίντεο από ταινίες του Κώστα Καζάκου, που έφυγε χθες από την ζωή στα 87, αποχαιρετά η Φίνος Φιλμ τον μεγάλο πρωταγωνιστή.

«Η ζωή συνεχίζεται. Μία είναι. Ανεπανάληπτη. Οι μέρες δεν ξανάρχονται. Πρέπει να τις ζήσεις» είχε πει ο ηθοποιός, φράση που δανείζεται η Φίνος Φιλμ για να συνοδεύσει το βιντεάκι, με το οποιο λέει το τελευταίο «αντίο».


📺FIBA: «Εξωπραγματικοί οι αριθμοί του Γιάννη Αντετοκούνμπο στο Eurobasket» [βίντεο]


Την επομένη του επώδυνου αποκλεισμού της Εθνικής από το Ευρωμπάσκετ, η FIBA, με ανάρτησή της στους επίσημους λογαριασμούς της στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης υπενθύμισε στατιστικά στοιχεία από την παρουσία του Γιάννη Αντετοκούνμπο στη διοργάνωση γράφοντας: «Ο "Greek Freak" άφησε ένα τεράστιο αποτύπωμα στο Ευρωμπάσκετ 2022».

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία μπάσκετ παρέθεσε τον μέσο όρο σε πόντους, ριμπάουντ, ασίστ, κλεψίματα, κοψίματα και βαθμολογίας στο σύστημα αξιολόγησης του σταρ των Μιλγουόκι Μπακς στους επτά αγώνες της εθνικής στο Ευρωμπάσκετ, μέχρι δηλαδή τον αποκλεισμό στη φάση των «8» από την «οικοδέσποινα», Γερμανία. 

Συγκεκριμένα, το Νο 34 των Μπακς και της Ελλάδας είχε 29,3 πόντους, 8,8 ριμπάουντ, 4,7 ασίστ, 1,5 κλεψίματα, 0,8 κοψίματα και 32,7 βαθμούς μέσο όρο.

«Εξωπραγματικό!» είναι το σχόλιο της FIBA για τους αριθμούς του Γιάννη Αντετοκούνμπο σε Μιλάνο και Βερολίνο.

Στην ανάρτησή της, η FIBA παρουσιάζει και ένα βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του Γιάννη Αντετοκούνμπο στο Ευρωμπάσκετ 2022.


Μητσοτάκης: Θέλουμε η Εκκλησία να μπορεί να έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλεύεται την ακίνητη περιουσία της


Το μήνυμα ότι «θέλουμε η Εκκλησία να μπορεί να έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλεύεται την ακίνητη περιουσία της και μέσα από τα έσοδα από αυτήν την ακίνητη περιουσία, να μπορεί να στηρίζει το εξαιρετικά πλούσιο και σημαντικό κοινωφελές της έργο» έστειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Σχιστό για την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ της Εκκλησίας της Ελλάδος και του ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση Κτήματος που ανήκει στην Εκκλησιαστική Κεντρική Υπηρεσία Οικονομικών της Εκκλησίας (ΕΚΥΟ).

Όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος, κ. Ιερωνύμου, «σήμερα Μακαριότατε, κάνουμε αυτό το σημαντικό πρώτο βήμα προκειμένου να γίνει πράξη ένα όραμα το οποίο είχατε και το οποίο πολλές φορές είχαμε τη δυνατότητα να συζητήσουμε. Το όραμα αυτό έγκειται στη δυνατότητα της Εκκλησίας να μπορέσει επιτέλους να αξιοποιήσει επ΄ ωφελεία ολόκληρου του ελληνικού λαού την ακίνητη περιουσία που της έχει απομείνει».

«Η δε δυνατότητα ανάπτυξης ενός υπερσύγχρονου, φιλικού προς το περιβάλλον, κέντρου logistics, μεταφοράς και διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων και όχι μόνο, φαντάζει ως αυτονόητη ανάγκη, αν λάβει κανείς υπόψη τη μεγάλη σημασία και τη δυναμική η οποία αναπτύσσεται στο λιμάνι του Πειραιά. Δεν θέλω, επίσης, να πω πολλά πράγματα για την πολύ μεγάλη σημασία που αποδίδουμε συνολικά ως κυβέρνηση στην αναπτυξιακή δυναμική της δυτικής Αττικής», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προσθέτοντας πως «εκτός από την αναπτυξιακή πρωτοβουλία η οποία θα ξεδιπλωθεί σε αυτό το χώρο, ταυτόχρονα, να μπορέσουμε να φυτέψουμε πολλά καινούργια δέντρα και να αποδώσουμε στις τοπικές κοινωνίες ένα μεγάλο πάρκο σε έναν χώρο ο οποίος σήμερα δεν είναι χώρος ο οποίος είναι επισκέψιμος» πρόσθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η Εκκλησία της Ελλάδος μέσω της ανώνυμης εταιρείας «ΣΧΙΣΤΟ Α.Ε.», την οποία έχει ήδη συστήσει, επιδιώκει την ολιστική αξιοποίηση της συγκεκριμένης ιδιόκτητης έκτασης, περίπου 3.000 στρεμμάτων, που βρίσκεται σε κομβική θέση καθώς συνορεύει νοτιοανατολικά με τον Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και βόρεια με την περιοχή του Σκαραμαγκά. Στη νέα προτεινόμενη χωροθέτηση, το Περιβαλλοντικό Πάρκο Αναψυχής θα έχει διπλάσια έκταση σε σχέση με την υπάρχουσα.

Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από ιδίους πόρους της Εκκλησίας της Ελλάδος και η διάρκεια υλοποίησής του μέχρι και την ολοκλήρωσή του και την έναρξη της λειτουργίας του είναι περίπου τέσσερα χρόνια.

📺Γιάννης Αντετοκοκούνμπο: Με τον Εθνικό Ύμνο η πρώτη αντίδραση μετά τον αποκλεισμό από το EuroBasket 2022


Λίγες ώρες μετά τον αποκλεισμό της Εθνικής Ανδρών από την Γερμανία στο EuroBasket 2022 ο Γιάννης Αντετοκούνμπο τα είπε... όλα με ένα post του, αφού ανέβασε ένα VIDEO με αυτόν και τους Κώστα, Θανάση να τραγουδούν με πάθος τον εθνικό ύμνο.

Η Εθνική Ανδρών αποκλείστηκε από την Γερμανία στην προημιτελική φάση του EuroBasket 2022. Το κλίμα είναι βαρύ. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ωστόσο θέλησε να σταθεί σε κάτι πιο σημαντικό: Την αγάπη του για την Ελλάδα.

Λίγες ώρες μετά τον αποκλεισμό, τα ξημερώματα δηλαδή της Τετάρτης, ο "Greek Freak" ανέβασε ένα VIDEO που λίγο-πολύ περικλείει όσα είναι σημαντικά: Ένα VIDEO που δείχνει αυτόν και τους Κώστα και Θανάση Αντετοκούνμπο να τραγουδούν τον Εθνικό Ύμνο.

Δείτε το VIDEO:


📺«Έχουμε εχθρότητα με τον ελληνικό λαό;»: Δημοσκόπηση ράπισμα στον Ερντογάν στην Τουρκία - Πίνακας


«Δεν αντιμετωπίζουμε εδώ κανένα πρόβλημα από τους Τούρκους πολίτες, ούτε από τις αρχές» σχολίασε ο ανταποκριτής του ΣΚΑΪ Μανώλης Κωστίδης, παρουσιάζοντας τη δημοσκόπηση.

Χαστούκι για τον Ταγίπ Ερντογάν αποτελεί μεγάλη δημοσκόπηση της εταιρείας metropoll στην Τουρκία, καθώς παρά την πολεμοχαρή ρητορική του, και τις κατηγορίες για «ελληνικές προκλήσεις», η συντριπτική πλειοψηφία της τουρκικής κοινής γνώμης βλέπει τους Έλληνες ως φίλους.

«Δεν αντιμετωπίζουμε εδώ κανένα πρόβλημα από τους Τούρκους πολίτες, ούτε από τις αρχές» σχολίασε ο ανταποκριτής του ΣΚΑΪ Μανώλης Κωστίδης, παρουσιάζοντας τα ευρήματα της δημοσκόπησης.

«Με τον ελληνικό λαό έχουμε εχθρότητα ή όχι; ο ελληνικός λαός είναι εχθρός ή φίλος;» είναι το ερώτημα της σφυγμομέτρησης. Το 31,3% λέει «ναι» υπάρχει εχθρότητα, ενώ το 64% των ερωτώμενων απαντούν «όχι».



Σε ό,τι αφορά τα κόμματα, είναι ενδεικτικό ότι στο ίδιο το κυβερνών κόμμα AKP του Ερντογάν μόνο το 35,7% λέει «ναι» και το 60,3% «όχι» δεν έχουμε εχθρότητα, ενώ ακόμα και στο… εθνικιστικό κόμμα MHP του κυβερνητικού εταίρου Μπαχτσελί μόλις το 39,7% λέει «ναι», ενώ το 57,8% λέει «όχι»!

Παράλληλα, στο κόμμα του άλλοτε υπουργού του Ερντογάν Αλί Μπαμπατζάν DEVA, το 43,6% λέει ότι «ναι» υπάρχει εχθρότητα, ενώ το το 54,5% λέει «όχι».

Συγκεκριμένα δεν θεωρούν «εχθρό» τον ελληνικό λαό, δήλωσαν οι ψηφοφόροι των κομμάτων:

• 60,3% του κυβερνώντος AKP
• 73,8% του αντιπολιτευόμενου Λαϊκού Ρεπουμπλικανικού Κόμματος (CHP)
• 65,1 % του Καλού Κόμματος (İyi Parti ) της Μεράλ Ακσενέρ
• 68,6 του Δημοκρατικού Κόμματος τω Λαών (HDP)
• 57,8% του ακροδεξιού Κόμματος Εθνικιστικής Δράσης (MHP)


Πηγή: skai.gr

ΕΔΩ Ο ΒΑΡΔΗΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ🤷‍♂️🤷‍♂️Iταλία: Εισαγγελική έρευνα με αντικείμενο τα υπερκέρδη των εταιρειών της ενέργειας


Η εισαγγελία της Ρώμης άρχισε έρευνα με αντικείμενο τα υπερκέρδη των εταιρειών του τομέα της ενέργειας.

Η έρευνα οφείλεται σε καταγγελία των ιταλικών κομμάτων των Πράσινων και της Ιταλικής Αριστεράς, τα οποία ζήτησαν από την εισαγγελία να εξακριβώσει αν οι εταιρείες ευθύνονται για φοροδιαφυγή και φορολογική απάτη.

Η εισαγγελία της ιταλικής πρωτεύουσας, στην πρώτη αυτή φάση, ζήτησε από την Οικονομική Αστυνομία της χώρας να ετοιμάσει έκθεση, συλλέγοντας όλα τα σχετικά στοιχεία.

«Οι αυξήσεις στον τομέα της ενέργειας οφείλονται και σε κερδοσκοπία»
Οι Ιταλοί Πράσινοι και η Ιταλική Αριστερά θεωρούν ότι οι αυξήσεις στον τομέα της ενέργειας οφείλονται και σε κερδοσκοπία και τονίζουν ότι τα υπερκέρδη των συγκεκριμένων εταιριών, από τον Σεπτέμβριο του 2021 μέχρι και τον Μάρτιο του 2022, σύμφωνα με υπολογισμούς της κυβέρνησης, άγγιξαν τα 40 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η κυβέρνηση Ντράγκι πριν από έξι μήνες αποφάσισε ότι τα υπερκέρδη των εταιρειών της ενέργειας θα πρέπει να φορολογηθούν με συντελεστή 25%, αλλά έως τώρα, στα ταμεία του ιταλικού κράτους έχουν καταβληθεί ελάχιστα χρήματα.

📺Γηροκομείο στην Ταϊβάν προσέλαβε... στρίπερ για να χορέψει σε ηλικιωμένους - «Ήταν υπερβολικό, ζητάμε συγγνώμη»🤣🤣Δείτε βίντεο


Από το γηροκομείο παραδέχθηκαν ότι οι ενέργειες της χορεύτριας ήταν «υπερβολικά ενθουσιώδεις» και ότι θα είναι «πιο προσεκτικοί» όταν σχεδιάζουν τέτοιες εκδηλώσεις στο μέλλον

Η πρωτότυπη ιδέα που είχε ένα γηροκομείο στην Ταϊβάν για να ψυχαγωγήσει τους τρόφιμους του δεν... πήγε και πολύ καλά.

Τo συγκεκριμένο γηροκομείο αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη αφού έβαλε μια... νεαρή στρίπερ να χορέψει για ηλικιωμένους σε αναπηρικά αμαξίδια.

Το Taoyuan Veterans Home μια κρατική εγκατάσταση για συνταξιούχους στρατιώτες στο Tawain πλήρωσε την κοπέλα για να χορέψει για τον εορτασμό του Mid-Autumn Festival - μια σημαντική γιορτή στην κινεζική κουλτούρα.


Το βίντεο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας από το σόου, δεν άργησε να γίνει viral. Η χορεύτρια φορώντας δαντελωτά εσώρουχα φαίνεται να χορεύει σε έναν ηλικιωμένο άνδρα, ο οποίος της έπιανε το στήθος.

Μπορεί οι παρευρισκόμενοι ηλικιωμένοι να απολάμβαναν όπως φαίνεται την παράσταση, αλλά προφανώς υπήρξαν αντιδράσεις για αυτές τις εικόνες.

Όπως ήταν λογικό ακολούθησε και η απολογία από το γηροκομείο: «Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να τους διασκεδάσει και να τους κάνει χαρούμενους. Λυπούμαστε πολύ για την προσβολή που προκλήθηκε».

Ένας εκπρόσωπος του γηροκομείου πρόσθεσε ότι τα πάρτι του Mid-Autumn Festival είχαν ακυρωθεί στο γηροκομείο τα προηγούμενα χρόνια λόγω της πανδημίας του COVID. Για να φτιάξουν τη διάθεση όσων μένουν σε αυτό, κανόνισαν να κάνει μια παράσταση η στρίπερ.

Ωστόσο, παραδέχθηκαν ότι οι ενέργειες της χορεύτριας ήταν «υπερβολικά ενθουσιώδεις » και ότι θα είναι «πιο προσεκτικοί» όταν σχεδιάζουν τέτοιες εκδηλώσεις στο μέλλον.

📺«Δεν αντέχω αυτό το διαολεμένο πράγμα»: Έξαλλος ο βασιλιάς Κάρολος, του έδωσαν χαλασμένη πένα και λερώθηκε [βίντεο]


Άλλο ένα βίντεο με τον βασιλιά Κάρολο σε στιγμή εκνευρισμού βγαίνει στη δημοσιότητα.

Αφού εκνευρίστηκε με το μικρό μέγεθος του γραφείου, τώρα ο βασιλιάς Κάρολος θύμωσε εξαιτίας μιας πένας που ήταν χαλασμένη και «έτρεχε» το μελάνι.

Σε βίντεο έχει καταγραφεί η στιγμή που ο βασιλιάς τινάζει το χέρι του κρατώντας την πένα, φανερά εκνευρισμένος.

Δείτε το βίντεο με τον εκνευρισμό του βασιλιά Καρόλου:


Ο βασιλιάς Κάρολος, καθισμένος μέσα στη βασιλική κατοικία του Κάστρου Χίλσμπορο, στη Βόρεια Ιρλανδία, φαινόταν ταραγμένος από το μελάνι που έσταζε καθώς προσπαθούσε να υπογράψει ένα βιβλίο προς το τέλος της επίσκεψής του.

Ο βασιλιάς Κάρολος παραπονέθηκε για την πένα που χρησιμοποιούσε για να υπογράψει, λέγοντας «δεν αντέχω αυτό το διαολεμένο πράγμα», καθώς φαινόταν να τρίβει με μανία το μελάνι από τα δάχτυλά του.

Η βασιλική σύζυγος αργότερα ζήτησε να αντικατασταθεί η πένα, καθώς ο βασιλιάς έφυγε βιαστικά από το δωμάτιο, πλαισιωμένος από βοηθούς.

Η ελαττωματική πένα αφαιρέθηκε γρήγορα και αντικαταστάθηκε από ταραγμένους βοηθούς, προτού η Καμίλα καθίσει να υπογράψει η ίδια το βιβλίο.

Ο εκνευρισμός του βασιλιά με τα στυλό και το μελανοδοχείο
Πρόκειται για τη δεύτερη στιγμή δημόσιου ξεσπάσματος του νέου βασιλιά του Ηνωμένου Βασιλείου. Η πρώτη, όπως προαναφέραμε, ήταν καθώς πήγαινε να υπογράψει την ιστορική διακήρυξη. Οι κάμερες κατέγραψαν τον βασιλιά να κάνει μανιωδώς νόημα σε έναν βοηθό να μετακινήσει ένα κουτί με στυλό από το γραφείο του, το οποίο τον εμπόδιζε να υπογράψει. Οι θεατές περιέγραψαν το τραπεζάκι ως «πολύ μικρό» για το τεράστιο έγγραφο.

Ο εκνευρισμός του βασιλιά δεν σταμάτησε εκεί, αφού δευτερόλεπτα αργότερα φάνηκε να ενοχλεί τον Κάρολο και το μελανοδοχείο. Η κάμερα σε εκείνο το σημείο έπιασε τον Κάρολο να προσπαθεί να καταπιεί τον εκνευρισμό του και παράλληλα να κάνει νόημα στον βοηθό του, με έναν τρόπο που μάλλον κατέληξε... κωμικός, για να απομακρύνει και αυτό το... ενοχλητικό αντικείμενο.

Παρά τη σοβαρότητα της στιγμής, οι θεατές δεν μπορούσαν να μη βρουν διασκεδαστική την προφανή δυσκολία που είχε ο βασιλιάς με το στυλό και ξέσπασαν σε κωμικά σχόλια σχετικά με το συμβάν.

Πλεύρης: Εξετάζουμε τη διαγραφή προστίμων στους άνω των 60 που τελικά εμβολιάστηκαν


«Ανοιχτό» άφησε το ενδεχόμενο της διαγραφής των προστίμων στους πολίτες άνω των 60 ετών που τελικά  εμβολιάστηκαν, ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Ο κ. Πλεύρης μίλησε και για τον προσωπικό γιατρό, τα νέα εμβόλια αλλά και την παραλλαγή της μετάλλαξης Όμικρον του κορωνοϊου, «Κένταυρος».

Ο Θάνος Πλεύρης αναφέρθηκε στην επιτυχία του προγράμματος «Προσωπικός Ιατρός» που έχει ήδη εγγεγραμμένους 3.200 γιατρούς και όταν φτάσει στο 100% θα είναι αναγακαίοι περίπου 1.600 γιατροί ακόμη.

Ο υπουργός ανέφερε μεταξύ άλλων πως έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 3.130.000 εγγραφές στον προσωπικό γιατρό, με το πρόβλημα των περιορισμένων επιλογών να υπάρχει στη Αττική και σε άλλες στοχευμένες περιοχές. «Στην Αττική μπορεί να εγγραφει το 50% του γιατρού, άρα χρειάζονται περισσότεροι εγγεγραμμένοι ιατροί», ανέφερε ακόμη.

Ο Θάνος Πλεύρης διευκρινίζει ότι «για τη συνταγογράφηση και για να μην υπάρξει επιβάρυνση στη συμμετοχή, αρκεί να έχει εγγραφεί κάποιος σε προσωπικό γιατρό, χωρίς αυτό να σημαίνει πως μόνο ο συγκεκριμένος γιατρός θα μπορεί να συνταγογραφεί».

Όπως αναφέρει, «προσαρμοζόμαστε καθώς, υπάρχει ελευθερία κινήσεων στον πολίτη. Η πολιτεία εξασφαλίζει δωρεάν γιατρό σε όλους. Η μόνη υποχρέωση είναι η εγγραφή. Όπως κινείται ο θεσμός σε 40 ημέρες, δε θα χρειαστεί να επιβληθεί κάποια κύρωση».

Εμβολιασμοί με επικαιροποιημένα εμβόλια

Σχετικά με τα νέα εμβόλια, ο υπουργός ανέφερε: «Οι οδηγίες αυτές είναι επιστημονικές που δεν βασίζεται σε κάποια επιτροπή εμβολιασμού».

Οι άνω των 60 και ευάλωτες ηλικιακές ομάδες έχουν σύσταση για να κάνουν το νέο εμβόλιο ενώ η ηλικιακή ομάδα 30-60, έχει τη δυνατότητα να κάνει το νέο εμβόλιο, σε συννενόηση με τον γιατρό. Η δόση με το νέο εμβόλιο μπορεί να γίνει στο τρίμηνο από την προηγούμενη δόση.

Σχετικά με την επικαιροποίηση, ο υπουργός ανέφερε πως «Όλα τα εμβόλια προστατεύουν από τη βαριά νόσηση, Τα επικαιροποιημένα, παρέζουν κάλυψη όχι μόνο από τη βαριά νόσηση, αλλά προστατεύουν ως ένα κομμάτι και προς τη μόλυνση».

Ακόμη αναφέρθηκε και στους υγειονομικούς που είναι σε αναστολή και είπε πως: «Θα επιθυμούσα τα άτομα που δεν εμβολιάζονται γιατί δεν πιστεύουν στην επιστήμη, να μην παρέμεναν στο Εθνικό σύστημα Υγείας, όμως η γραμμή που ακολουθούμε είναι να επαναξιολογούμε σύμφωνα με την πορεία της πανδημίας».

Τέλος, σχετικά με την μετάλλαξη «Κένταυρος», ο υπουργός Υγείας τόνισε ότι  είναι μια παραλλαγή της Όμικρον και όσο είμαστε στην παραλλαγή Όμικρον δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΣΕ ΣΟΒΑΡΑ ΚΡΑΤΗ ΔΑΓΚΩΣΕΣ; ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΥΣΤΕΡΙΚΕΣ ΦΙΛΟΖΩΕΣ ΣΤΗΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ🤷‍♂️🤷‍♂️Καλαμάτα: «Φοβήθηκα για τη ζωή μου, με κατασπάραξαν» λέει η 34χρονη που δέχθηκε επίθεση σκύλων στην Καλαμάτα


Η γυναίκα περιγράφει στο protothema.gr τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε - Οι φωτογραφίες από τα τραύματα

Τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε όταν δέχθηκε επίθεση από αγέλη σκυλιών στην Καλαμάτα περιγράφει μέσα από το νοσοκομείο στο protothema.gr η 34χρονη μητέρα δύο παιδιών, Αγάπη Κωστέα.

Η 34χρονη δέχθηκε την επίθεση από τα σκυλιά το πρωί της Δευτέρας την ώρα που έμπαινε στο προαύλιο του εργοστασίου όπου εργάζεται, με αποτέλεσμα να την τραυματίσουν σοβαρά.

Σύμφωνα με την ίδια ήταν η τρίτη ημέρα που πήγαινε στη νέα της εργασία όταν ξαφνικά είδε μπροστά της τα σκυλιά ,τα οποία της όρμησαν με μανία και άρχιζαν να τη δαγκώνουν σε όλο το σώμα. Η κοπέλα κουλουριάστηκε στο έδαφος και λίγο πριν λιποθυμήσει δύο γυναίκες συνάδελφοί της την μετέφεραν στο νοσοκομείο της Καλαμάτας όπου και νοσηλεύεται.

«Με κατασπάραξαν κυριολεκτικά. Έχω ράμματα στο σώμα μου, πληγές και αφόρητους πόνους. Δεν μπορώ να συνέλθω από το σοκ που έχω υποστεί, κλαίω και προσπαθώ να βρω την δύναμη να γυρίσω σπίτι μου, στα παιδάκια μου. Θέλω να τα αγκαλιάσω και δεν μπορώ, πονάω, έχω πληγές παντού. Δεν θέλω να με δουν σε αυτή την κατάσταση και τα στεναχωρήσω, θέλω να τις κρύψω τις πληγές μου» λέει στο protothema.gr κλαίγοντας η Αγάπη Κωστέα και συνεχίζει:

«Ούρλιαζα από τους πόνους την ώρα που με δάγκωναν. Δεν ήταν κανείς εκεί για να με ακούσει και να με βοηθήσει αμέσως. Όταν πάρκαρα το αμάξι μου και μπήκα μέσα στο προαύλιο του εργοστασίου έτρεξαν κατά πάνω μου αδέσποτα σκυλιά κι άρχισαν να με τραβάνε και να με δαγκώνουν. Με τραβούσαν από τα παππούτσια, τις κάλτσες, τα ρούχα, ούρλιαζα και γάβγιζαν αλλά δεν μπορούσε να με ακούσει κανείς. Φοβήθηκα για τη ζωή μου, είχα κουλουριαστεί και αυτά με κατασπάραζαν. Ώσπου κάποια στιγμή δύο κοπέλες από το εργοστάσιο με είδαν και έτρεξαν να βοηθήσουν. Αυτές με πήγαν στο νοσοκομείο με το αμάξι. Ήμουν σε ημιλιπόθυμη κατάσταση κι όταν ήρθε ο άντρας μου στο νοσοκομείο και ειδε τις πληγές μου,σοκαρίστηκε κι αυτός».

«Δεν περίμενα να μου συμβεί αυτό το κακό. Ήταν η τρίτη μέρα στη νέα μου εργασία, τα σκυλιά αυτά είναι αδέσποτα και κυκλοφορούν μέσα στο εργοστάσιο , είναι επιθετικά αλλά κανείς δεν μιλάει . Φοβήθηκα πάρα πολύ για τη ζωή μου, δεν μπορώ να το πιστέψω ότι γλίτωσα. Παρακαλάω το Θεό να γυρίσω σπίτι, κοντά στα παιδιά μου» καταλήγει στο protothema.gr η 34χρονη μητέρα.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ 34ΧΡΟΝΗΣ



Λίνα Κεκέση
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

📺Πέθανε η σπουδαία ηθοποιός Ειρήνη Παππά


Σε ηλικία 96 ετών - Η Ειρήνη Παππά έγινε διεθνώς γνωστή για τις υποκριτικές της ικανότητές και το πνεύμα της

Σε ηλικία 96 ετών έφυγε από τη ζωή η σπουδαία ηθοποιός Ειρήνη Παππά.  Η κορυφαία Ελληνίδα ηθοποιός πέθανε σήμεραν ωρίς το πρωί, ήσυχη, στο σπίτι της. 

Λιτή, αρχαϊκή, δωρική μορφή, σύμβολο της ελληνικής ομορφιάς, διάσημη εκπρόσωπος του μεσογειακού πολιτισμού στο εξωτερικό, χαρισματική και δυναμική γυναίκα, η Ειρήνη Παππά έγινε διεθνώς γνωστή για τις υποκριτικές της ικανότητές και το πνεύμα της.

Στη σταδιοδρομία της, αναμετρήθηκε με σημαντικούς γυναικείους ρόλους του θεάτρου και του κινηματογράφου, ενσαρκώνοντας πλήρως τη δύναμη τής αρχαίας τραγωδίας.

Γεννήθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 1926 στο Χιλιομόδι Κορινθίας ως Ειρήνη Λελέκου. 

Η Ειρήνη Παππά ξεκίνησε από την ηλικία των 15 ετών ως ραδιοφωνική παραγωγός, τραγουδίστρια και χορεύτρια σε διάφορες εκδηλώσεις. Στο μεταξύ, παρακολούσε μαθήματα υποκριτικής στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, που τότε ονομαζόταν Εθνική Σχολή Κλασικού Θεάτρου με σπουδαίους δασκάλους όπως τους Γιώργο Γληνό, Νικόλαο Παρασκευά, Πέλο Κατσέλη και Δημήτρη Ροντήρη.

Στο θέατρο πρωτοεμφανίστηκε το 1948, στην επιθεώρηση των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου «Άνθρωποι… Άνθρωποι», στη Λυρική Σκηνή, με τους σημαντικότερους ηθοποιούς της εποχής. Στην αυτοβιογραφία του ο Αλέκος Σακελλάριος, γράφει ότι την πρωτοείδε στο Σύνταγμα. Λόγω της εμφάνισής της, της ένδυσης και του περπατήματος της, έμοιαζε σαν «ζωντανή Καρυάτιδα». Την παρουσίασε στον Φίνο και έπαιξε στην πρώτη της ταινία το 1948, που ήταν οι Χαμένοι άγγελοι του Νίκου Τσιφόρου.

Το 1951 έγινε γνωστή διεθνώς με την κοινωνική δραματική ταινία Νεκρή Πολιτεία της Φίνος Φιλμ, που προβλήθηκε, αντιπροσωπεύοντας την Ελλάδα, στο Φεστιβάλ των Καννών, του σκηνοθέτη Φρίξου Ηλιάδη και συμπρωταγωνιστή τον Γιώργο Φούντα (ο οποίος εμφανίζεται για πρώτη φορά στον κινηματογράφο) και διαδραματίζεται στον Μυστρά.

Τρεις από τις ταινίες στις οποίες η Ειρήνη Παππά πρωταγωνίστησε προτάθηκαν για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας, με την γαλλόφωνη Ζ του Κώστα Γαβρά να το κατακτά, ενώ υποψήφιες υπήρξαν επίσης και δύο ελληνικές ταινίες, μεταφορές στην μεγάλη οθόνη αρχαίων τραγωδιών, η Ηλέκτρα και η Ιφιγένεια.

Βίντεο από την Αντιγόνη:


Η Ειρήνη Παππά συμμετείχε σε πολλές χολιγουντιανές παραγωγές, ενώ πρωταγωνίστησε και στο θέατρο Μπρόντγουεϊ το 1967.

Το 1979 στο Ηρώδειο, όταν ήταν να παιχτεί το Αντώνιος και Κλεοπάτρα, βρέθηκε σε διαμάχη με τον Δημήτρη Χορν που είχε εκφραστεί απαξιωτικά εναντίον της.

Η Ειρήνη Παπά είχε εκμυστηρευτεί σε συνέντευξή της: «Πιστεύω ότι πρώτα είσαι άνθρωπος, μετά γυναίκα, μετά ηθοποιός. Πώς θα βάλω το επάγγελμα να με φάει, να μπω σε ένα κουτάκι και να συμπεριφέρομαι ανάλογα. Και αυτή ν´αμαι αλλάζω. Κάποτε η σταρ ήταν διαφορετική. Σήμερα είναι αλλιώτικη. Κάποτε ο σταρ ήταν ο ένας, ο άλλος, σήμερα είναι ο Αλ Πατσίνο. Κάποτε οι σταρ φορούσαν τουαλέτες, σήμερα φοράνε μπλουτζίν σχισμένα, όλο τρύπες. Αύριο θα είναι τα μαλλιά πράσινα. Εγώ αποφάσισα να μην ακολουθήσω... ».

Η μεγάλη Ελληνίδα ηθοποιός ζούσε τα τελευταία της χρόνια στο Χιλιομόδι Κορινθίας (το χωριό που μεγάλωσε), με προβλήματα υγείας λόγω της ασθένειας Αλσχάιμερ.

Eurobasket 2022: Έλληνας φίλαθλος με σημαία του ΠΑΣΟΚ στο Βερολίνο - Δείτε φωτογραφία


Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και στο Masters της Ρώμης όταν ένας Έλληνας φίλαθλος που είχε βρεθεί στις κερκίδες πανηγύρισε τη νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά απέναντι στον Ρώσο Κάρεν Χατσάνοφ

Χιλιάδες Έλληνες περιμένουν εναγωνίως την έναρξη του αγώνα της Εθνικής μας ομάδας με τη Γερμανία για τα προημιτελικά του Eurobasket 2022. Μάλιστα πολλοί εξ αυτών ήδη βρίσκονται έξω από την Mercedes Benz, κρατώντας στα χέρια ελληνικές σημαίες.

Ωστόσο υπήρξε και ένας φίλαθος ο οποίος αντί για την ελληνική σημαία προτίμησε τη σημαία με τον πράσινο ήλιο του ΠΑΣΟΚ! Το σχετικό στιγμιότυπο ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η δημοσιογράφος Φαίη Καραβίτη.

Να σημειωθεί ότι κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και στο Masters της Ρώμης όταν ένας Έλληνας φίλαθλος που είχε βρεθεί στις κερκίδες πανηγύρισε τη νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά απέναντι στον Ρώσο Κάρεν Χατσάνοφ για τη φάση των 16 έχοντας υψωμένη τη σημαία του ΠΑΣΟΚ. 



🤣😝«Ντρίμπλα» Βορίδη στους δημάρχους που τάχθηκαν υπέρ της προσφυγής εργαζομένων - Αφού τους θέλανε θα προσμετρώνται στο προσωπικό


Σε ομιλία του στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ, ο υπουργός Εσωτερικών ξεκαθάρισε ότι οι εργαζόμενοι που προσέφυγαν δικαστικώς μετά τη λήξη των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και οι Δήμοι τάχθηκαν υπέρ αυτής της προσφυγής θα προσμετρώνται κανονικά στο προσωπικό τους

Αυστηρό και σαφές μήνυμα προς τους Δήμους που αντιμετωπίζουν ζητήματα στελέχωσης εξαιτίας προσωρινών δικαστικών αποφάσεων που έχουν εκδοθεί υπέρ εργαζομένων έστειλε ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης.

Μιλώντας στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την 86η Διεθνή Έκθεση, ξεκαθάρισε ότι οι εργαζόμενοι που προσέφυγαν δικαστικώς μετά τη λήξη των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και οι Δήμοι τάχθηκαν υπέρ αυτής της προσφυγής θα προσμετρώνται κανονικά στο προσωπικό τους.

«Ακούω να ρωτάνε κάποιοι τι γίνεται με τις δικαστικές αποφάσεις και τι γίνεται με το προσωπικό των δικαστικών αποφάσεων, ακούω να λέγεται περίπου ότι μάς τους φόρτωσαν. Τους φόρτωσαν σε όποιον αντιδίκησε, σε όποιον πήγε και συνομολόγησε δεν τους φόρτωσαν. Δεν τους φόρτωσαν, τους ήθελε, έτσι δεν είναι;» διερωτήθηκε.

«Τους ήθελες και τους πήρες; Μπράβο! Στους μετράω κανονικά προσωπικό. Που σημαίνει ότι δεν μπορώ εγώ να αδικώ στον προγραμματισμό προσλήψεων τον άλλον Δήμαρχο που δεν τους πήρε. Γιατί εσύ βρέθηκες με προσωπικό το οποίο επέλεξες ουσιαστικά συμπαικτικά να πάρεις. Αν εγώ έχω να μοιράσω 2.000 προσλήψεις στους Δήμους δεν θα μετρήσουμε από την αρχή. Όσους πήρες με δικαστική στους μέτρησα» πρόσθεσε.

Μάλιστα, απαντώντας στους δημάρχους που διαμαρτύρονται ότι δεν έχουν να πληρώσουν το συγκεκριμένο προσωπικό είπε τα εξής:

«Μην ακούω τώρα δεν έχω λεφτά να τους πληρώσω. Γιατί όταν πήγαινες και συνομολογούσες δεν ήξερες αν έχεις ή δεν έχεις λεφτά; Δεν πήγες στο δικαστήριο να πεις στον κύριο Πρόεδρο, “συγγνώμη από πού θα τους πληρώσεις αυτούς γιατί εγώ δεν έχω”. Του είπες ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, είναι απαραίτητοι για τον Δήμο μας και δεν κάνουμε χωρίς αυτούς. Συνεπώς όσοι δεν κάνετε χωρίς αυτούς, κάντε τα κουμάντα σας» διεμήνυσε ο υπουργός Εσωτερικών.

Υπουργείο Οικονομικών: Βάρια πρόστιμα για όσους δεν στέλνουν στοιχεία στο MyData


Λουκέτο 96 ωρών και βάρια πρόστιμα θα καταλογίζει η εφορία σε όσες επιχειρήσεις δεν διαβιβάζουν ηλεκτρονικά όπως έχουν υποχρέωση από την 1η Οκτωβρίου τα δεδομένα των λιανικών πωλήσεων στην πλατφόρμα MyData.

Οι ποινές αυτές προβλέπονται στο νομοσχέδιο του υπουργείου οικονομικών που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή και εμπεριέχει τον συμπληρωματικό προϋπολογισμό των 2,9 δισ. ευρώ. Ειδικότερα, με τις διατάξεις του νομοσχεδίου:

Ορίζονται οι κυρώσεις για τη μη διαβίβαση δεδομένων στοιχείων λιανικής πώλησης, που εκδίδονται μέσω Φορολογικού Ηλεκτρονικού Μηχανισμού (Φ.Η.Μ.) και προβλέπεται ότι, από την 1η.10.2022, σε περίπτωση διαπίστωσης μη διαβίβασης των δεδομένων, ήτοι συνόψεων εκδοθέντων παραστατικών εσόδων λιανικής, που διαβιβάζονται στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (ΦΗΜ) της Α.Α.Δ.Ε., επιβάλλεται στην υπόχρεη οντότητα το οριζόμενο πρόστιμο κατά περίπτωση.

Αναστέλλεται άμεσα η λειτουργία επαγγελματικής εγκατάστασης:

– για 48 ώρες, εφόσον διαπιστώνεται η μη διαβίβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (ΦΗΜ) της ΑΑΔΕ, πλέον των 10 στοιχείων λιανικής πώλησης που έχουν εκδοθεί μέσω Φορολογικού Ηλεκτρονικού Μηχανισμού (ΦΗΜ), ή, ανεξαρτήτως του πλήθους αυτών, ότι η μη διαβιβασθείσα αξία των αγαθών ή των υπηρεσιών υπερβαίνει τα 500 ευρώ,

– για 96 ώρες, εάν, εντός του ίδιου ή του επόμενου φορολογικού έτους από τη διαπίστωση των ως άνω παραβάσεων, διαπιστωθεί εκ νέου, από τον ίδιο μερικό επιτόπιο έλεγχο, η μη διαβίβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΦΗΜ) της ΑΑΔΕ τουλάχιστον τριών στοιχείων λιανικής πώλησης που έχουν εκδοθεί μέσω ΦΗΜ, ανεξαρτήτως αξίας αυτών. (άρθρο 174)

Με άλλες διατάξεις αποσαφηνίζεται ότι, κατά τη διενέργεια γονικών παροχών και δωρεών χρηματικών ποσών μέσω χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, η οποία πραγματοποιήθηκε από την 1η.10.2021 μέχρι και την 30η.8.2022, λογίζεται ως μεταφορά χρημάτων η ανάληψη χρηματικού ποσού από ατομικό ή κοινό τραπεζικό λογαριασμό του δωρητή και κατάθεση του ίδιου ποσού εντός τριών εργάσιμων ημερών σε ατομικό λογαριασμό του δωρεοδόχου ή σε κοινό λογαριασμό του δωρεοδόχου με τον ίδιο δωρητή ή τρίτο πρόσωπο.

📺Πάτρα: Πώς παγίδευσε τον άντρα που παρενοχλούσε τη 12χρονη κόρη του - «Τον ήξερα φατσικά», λέει ο πατέρας


Για το πώς κατάφερε να παγιδεύσει τον άντρα που παρενοχλούσε την κόρη του και να τον παραδώσει στα χέρια της Αστυνομίας στην Πάτρα, μίλησε  ο πατέρας της 12χρονης μαθήτριας.

«Βάζω το παιδί να κάθεται σε ένα παγκάκι, ήρθε αυτός με τη μηχανή όμορφα και ωραία και της κάνει ψηστήρι για να την πάρει, βγαίνω και καταλαβαίνετε τι έγινε», δήλωσε στην εκπομπή «Live News» στο Mega, σημειώνοντας πως πίσω από τη σεξουαλική παρενόχληση της κόρης του, κρυβόταν ένας παλιός γείτονας ο οποίος, όπως επισημαίνεται στην εκπομπή, είναι παντρεμένος και έχει ένα παιδί 6 ετών.

«Τον ήξερα φατσικά, με τον κουμπάρο μου πηγαίναμε μαζί σχολείο, έχουμε 30-40 κοινούς φίλους. Η απόσταση στα σπίτια μας πρέπει να είναι 400 μέτρα», πρόσθεσε.

Δείτε το βίντεο:


Το χρονικό

Όλα ξεκίνησαν, πριν από λίγες μέρες, στο σπίτι της οικογένειας, όταν οι γονείς κατάλαβαν πως η 12χρονη κόρη τους ασχολείται παραπάνω από όσο θα έπρεπε με το Instagram. «Το παιδί είναι πολύ προσεκτικό, πολύ ντροπαλό, πολύτεκνη οικογένεια είμαστε, έτυχε να έχει Instagram, με πολλή προσοχή από εμάς πάντα, δύο μέρες δεν κοιτάξαμε μόνο τα tablet και καταλάβαμε ότι κάθισε μια ώρα παραπάνω απ’ ό,τι της έχουμε επιτρέψει το βράδυ».

Οι γονείς διάβασαν τα μηνύματα και αποφάσισαν να απαντήσουν. «Τα μηνύματα που της έχει στείλει και πώς προσπάθησε να δελεάσει το κοριτσάκι δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο αισχρός είναι. ''Θα σε πάω βόλτα με τη μηχανή, τι όμορφη που είσαι'', και άλλα αισχρά», συμπλήρωσε ο πατέρας, κλείνοντας ραντεβού μαζί του.

Μετά τη σύλληψή του, δήλωσε μετανιωμένος ενώ τα δύο κινητά του τηλέφωνα κατασχέθηκαν και εστάλησαν στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. «Αναγνωρίζω το σφάλμα μου, είμαι βλάκας», ήταν τα πρώτα λόγια του άνδρα που παρενοχλούσε τη 12χρονη. Σημειώνεται ότι ζήτησε προθεσμία και θα απολογηθεί αύριο, με τον πατέρα της ανήλικης να ζητάει την παραδειγματική του τιμωρία, που θα είναι, όπως λέει, ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους βάζουν στόχαστρο ανήλικα παιδιά.

📺Λυκαβηττός: Ουρές από τα ξημερώματα στον ναό των Αγίων Ισιδώρων για να σταυρωθούν από τον ιερέα


Μεγάλες ουρές έχουν σχηματιστεί από τα ξημερώματα της Τετάρτης (14/9) στον ιερό ναό των Αγίων Ισιδώρων στον Λυκαβηττό με τους πιστούς να περιμένουν, όπως λένε, για να σταυρωθούν από τον ιερέα ανήμερα της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού, μετά τις ιστορίες που έχουν ακούσει για θαύματα, μια υπόθεση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις στους κόλπους της Εκκλησίας.

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ αυτό που έχει παρακινήσει αρκετούς πιστούς είναι η ιστορία που θέλει τον ιερέα του ναού των Αγίων Ισιδώρων ο οποίος σε ηλικία 14 ετών έπασχε από λευχαιμία, να σταυρώνεται από μια γυναίκα και να γίνεται καλά με τον ίδιο πλέον να χρησιμοποιεί τον ίδιο σταυρό για να ευλογεί πιστούς.


«Έχουμε ακούσε για τα θαύματα που γίνονται εδώ. Έχω φέρει τους γονείς μου και περιμένουμε να πάρουμε την ευλογία», «είπαμε να έρθουμε να σταυρώσουμε τους γονείς μας, να σταυρωθούμε και με τον αδερφό μου» είπαν από την πλευρά τους στον ΣΚΑΙ δύο αδέρφια που ήρθαν από την Αυστραλία.


Ο ιερός ναός των Αγίων Ισιδώρων είχε έρθει στην επικαιρότητα μετά τις καταγγελίες του Μητροπολίτη Αργολίδας ο οποίος έκανε λόγο για «ψευδοθαύματα» και «απάτη ολκής» για όσα συμβαίνουν στον ναό.

Ο Μητροπολίτης είχε υποστηρίξει πως «υπάρχει μια μεγάλη πληγή που λέγεται Άγιοι Ισίδωροι του Λυκαβηττού και εκεί μαζεύεται πολύς κόσμος, ότι δήθεν γίνονται θαύματα».


Από την πλευρά του, ο εφημέριος του ναού, Δημήτριος Λουπασάκης, που όλα αυτά τα χρόνια έχει κάνει «θαύματα» τα οποία έχουν καταγραφεί σε βίντεο κι έχουν αναρτηθεί στα social media, με τη χάρη του Τιμίου Σταυρού που έχει στην κατοχή του, μπορεί να μην έχει απαντήσει ευθέως στις επιθέσεις, ωστόσο κάτι αφήνει να εννοηθεί «ρίχνοντας λάδι στη φωτιά» μέσα από τις ομιλίες του.