15 Σεπτεμβρίου 2022

Η Νατάσα Παζαΐτη μαζί με τα παιδιά της σε συναυλία στο Ηρώδειο


Στο Ηρώδειο βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης, 14 Σεπτεμβρίου, η Νατάσα Παζαΐτη με αφορμή τη συναυλία της Άλκηστις Πρωτοψάλτη για την ένωση «Μαζί για το παιδί».

Η γνωστή καλλιτέχνιδα ερμήνευσε τραγούδια σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη, Μάνου Χατζιδάκι, Σταύρου Ξαρχάκου, Γιάννη Μαρκόπουλου και στίχους του Νίκου Γκάτσου, Γιάννη Ρίτσου, Μιχάλη Κακογιάννη, Βαγγέλη Γκούφα, Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου και άλλων σε ένα μουσικό αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη, τη γυναίκα που άφησε το αποτύπωμά της στην ιστορία της Ελλάδας.


Για την παρουσία της στη συναυλία η Νατάσα Παζαΐτη επέλεξε ένα φόρεμα σε μπλε απόχρωση και midi μήκος, το οποίο συνδύασε με μαύρα platform sandals και μία εσάρπα σε μπλε και λευκές αποχρώσεις. Διατήρησε το μακιγιάζ της ελαφρύ, ενώ κράτησε μία μπλε cross body τσάντα. Μαζί της ήταν και τα δύο της παιδιά, Αλέξανδρος και Αλίκη, οι οποίοι συνομίλησαν και με την Ντόρα Μπακογιάννη.



Τα 19 ετών δίδυμα ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετα και χαμογελούσαν με άνεση στον φακό. Η Αλίκη έλαμπε μέσα στο πετρόλ, midi φόρεμά της, το οποίο συνδύασε με ψηλές πλατφόρμες. Ο αδερφός της επέλεξε ένα σκούρο κοστούμι με λευκό πουκάμισο. Τα δύο αδέρφια, που γεννήθηκαν στις 12 Ιουνίου του 2003, τελείωσαν το σχολείο πέρυσι και πλέον φοιτούν στο Πανεπιστήμιο. Η μεν Αλίκη στο Πανεπιστήμιο Πατρών ο δε Αλέξανδρος στο σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Θεσσαλονίκη.

📺Θεσσαλονίκη: Με νέα βίντεο από «εξορκισμούς» στην πλατεία Αριστοτέλους επανήλθε η «Εκκλησία των Εθνών»


Συνεχίζουν να προκαλούν ο «άνθρωπος του Θεού» Χαράλαμπος Τσακωνίδης και οι συνεργάτες του, παρουσιάζοντας υλικό με «δαιμονισμένους» που επισκέφτηκαν από διάφορα σημεία του κόσμου την Θεσσαλονίκη

Την ώρα που οι αρχές στην Θεσσαλονίκη προσπαθούν να βγάλουν μια άκρη με την εξελικτική πορεία της αίρεσης «Εκκλησία των Εθνών» από το 2015 μέχρι σήμερα στην συμπρωτεύουσα, ο «άνθρωπος του Θεού» Χαράλαμπος Τσακωνίδης και οι συνεργάτες του συνεχίζουν να προκαλούν με τα καινούργια βίντεο που αναρτούν στο διαδίκτυο από εξορκισμούς και προφητείες στην πλατεία Αριστοτέλους.

Φαίνεται πως οι τρεις φορές που κατάφερε η αίρεση να πραγματοποιήσει παράνομα τελετές σε δημόσιο χώρο στις 24 - 31 Ιουλίου και στις 7 Αυγούστου, καθώς όπως αποδείχτηκε δεν δόθηκε ποτέ κάποια σχετική άδεια από τον δήμο ή την αστυνομία, ήταν αρκετές για να βιντεοσκοπηθούν μια σειρά από επεισόδια τα οποία εξακολουθεί να εκμεταλλεύονται ο «πάστορας» και η παρέα του υπέρ των σκοπών τους.


Τα βίντεο έχουν μονταριστεί με πλάνα της πόλης τόσο από τους δρόμους και τις πλατείες όσο και από τον Λευκό Πύργο, με αποτέλεσμα πολλοί ακόλουθοι της αίρεσης που έχει ρίζες στο Λάγος της Νιγηρίας να θεωρούν σίγουρο πως η «θρησκεία» τους έχει γίνει αποδεκτή σε μεγάλη μερίδα Ελλήνων.


Επίσης σημαντικό είναι και το γεγονός πως τα γυρίσματα ήταν πολύωρα με αποτέλεσμα η αίρεση να έχει στην κατοχή της τόσο πρωινά όσο και βραδινά πλάνα από «δαιμονισμένους» που επισκέφτηκαν από διάφορα σημεία της Ευρώπης και όχι μόνο την Θεσσαλονίκη, προκειμένου να απελευθερωθούν για πάντα από τον Σατανά που είτε με την μορφή αρρώστιας (καρκίνου, παράλυσης κ.α), σεξουαλικής παρέκκλισης ή ψυχιατρικού νοσήματος, τους έχει καταστρέψει την ζωή.

Όπως όλα δείχνουν, τον Χαράλαμπο Τσακωνίδη τίποτα δεν τον σταματά, άλλωστε το είχε δηλώσει και δημόσια λίγες ώρες μετά την αποφυλάκιση του στις 29 Αυγούστου: «Θα συνεχίσουμε να κάνουμε το έργο του Κυρίου όπως το κάναμε τα τελευταία 7 χρόνια στην Ελλάδα. Το καλό δεν είναι αρκετό, γιατί το καλύτερο έρχεται».

Προκειμένου να δείξει μάλιστα περισσότερο την δύναμή του, ο Wiseman Harry παρουσιάζει μέσα από φωτογραφίες και βίντεο και τους μαθητές του, που έχουν ξεκινήσει κι εκείνοι να εφαρμόζουν τις πρακτικές του.

Η σύλληψη

Όλα συνέβησαν το μεσημέρι του Σαββάτου 27 Αυγούστου, όταν αστυνομικοί του Α.Τ. Θέρμης μετέβησαν για έλεγχο στο πρώην κέντρο διασκέδασης «Νεράιδα», εκεί που λειτουργούσε χωρίς άδεια ο υποτιθέμενος χώρος λατρείας της «Εκκλησίας των Εθνών» και διαπίστωσαν ότι υπήρχε σε εξέλιξη τελετή με παρουσία περίπου 25 ατόμων.

Επί τόπου συνελήφθη ο 24χρονος Δημήτρης Παναπακίδης, ως προσωρινά υπεύθυνος, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για χώρο λατρείας, χωρίς ωστόσο να διαθέτει την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας ευκτηρίου οίκου του σχετικού Νόμου. Λίγη ώρα αργότερα, ο επικεφαλής της «Εκκλησίας των Εθνών», Χαράλαμπος Τσακωνίδης, παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο Α.Τ. Θέρμης και συνελήφθη επίσης.

Σημειώνεται ότι οι δύο συλλήψεις «έρχονται» μετά τις καταγγελίες, τις σφοδρές αντιδράσεις, αλλά και την εισαγγελική παρέμβαση που υπήρξε για τις τελετές και τα βίντεο με τους... εξορκισμούς που έλαβαν χώρα τις προηγούμενες ημέρες στην πλατεία Δικαστηρίων, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, χωρίς καμία άδεια από την αστυνομία και τον δήμο Θεσσαλονίκης.

Οι δύο άντρες κατηγορούνται ότι λειτουργούσαν τον χώρο λατρείας, χωρίς να διαθέτει την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας ευκτήριου οίκου του σχετικού Νόμου περί θρησκευτικής ελευθερίας και αναμένεται να δικαστούν στις 14 Νοεμβρίου, όπως όρισε ο εισαγγελέας.

«Κόλαφος» ο εισαγγελέας για τον «ψευτογιατρό»: Ζήτησε ενοχή για έξι ανθρωποκτονίες - «Τους έδινε ελπίδα»


Μέσα σε μια κατάμεστη από συγγενείς θυμάτων δικαστική αίθουσα, ο εισαγγελέας της έδρας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας, Ν. Πασχάλης, αγορεύει από το πρωί στη δίκη του «ψευτογιατρού» και μέχρι στιγμής έχει ζητήσει την ενοχή του κατηγορούμενου για έξι από τις 12 συνολικά ανθρωποκτονίες, τις οποίες κατηγορείται.

Η εισαγγελική αγόρευση συνεχίζεται και αναμένεται να είναι μαραθώνια. Και αυτό, καθώς, ο ….Dr Kontos πλέον των άλλων αδικημάτων που αντιμετωπίζει κατηγορείται και για 14 απόπειρες ανθρωποκτονίας ασθενών με ανίατες ασθένειες και κυρίως καρκινοπαθών.

Ειδικότερα, ο εισαγγελέας ζήτησε την ενοχή του κατηγορούμενου για έξι ανθρωποκτονίες με δόλο και σε αυτές περιλαμβάνονται οι ανθρωποκτονίες δύο ανήλικων παιδιών, του 16χρονου Θεοδόση και της 14χρονης Δέσποινας.

Μεταξύ άλλων, ο εισαγγελικός λειτουργός στην αγόρευσή του για αυτές τις περιπτώσεις: «Ο κατηγορούμενος χρησιμοποιούσε τους ασθενείς και συγγενείς του ως όργανα. Τους έδινε την ελπίδα και εκείνοι έσπευσαν να την αδράξουν. Τα θύματα τόνισαν ότι εκείνος ήταν ιδιαίτερα χειριστικός. Όπως μας είπε ο πατέρας του Θεοδόση το στήσιμο του ήταν τέτοιο που δεν έδινε το περιθώριο να αμφισβητήσεις τον ρόλο του. Τους έλεγε ακριβώς αυτά που ήθελαν να ακούσουν. Αφού παραπλάνησε, συγγενείς και οικείους ως δήθεν έμπειρος ογκολόγος να μην ακολουθήσουν ή να διακόψουν την θεραπεία ενώ οι ασθενείς αγνοούσαν την πραγματική του ιδιότητα, στη συνέχεια τους παραπληροφορούσε προκειμένου να παραμείνουν πιστοί στο δικό του θεραπευτικό σχήμα… Ο Θεοδόσης είχε τη δυνατότητα να υποβληθεί σε δεύτερη χειρουργική επέμβαση ενώ είχε στη διάθεση του κι εναλλακτικές θεραπείες. Η Δέσποινα θα μπορούσε να συνεχίσει θεραπεία της ή να κάνει άλλες».

Ακόμη, ο εισαγγελέας μέχρι αυτή τη στιγμή έχει αναφερθεί σε 21 περιπτώσεις απάτης από τις οποίες ο κατηγορούμενος απεκόμισε 687.104 ευρώ. Σε ό,τι αφορά στους 16 συγκατηγορούμενους του «ψευτογιατρού» ο εισαγγελέας είπε για 11 από αυτούς πως δεν προκύπτει ο απαιτούμενος διπλός δόλος για την καταδίκη τους.

Συνεχίζοντας, ο κ. Πασχάλης ανέφερε για τον «ψευτογιατρό»: «Ο Νικόλαος Κοντοστάθης συστήνεται σχεδόν σε όλους ως γιατρός. Οι ειδικότητες δεν είναι όλες ίδιες (νευρογκολόγος, νευροχειρουργός κ.λπ.) αλλά σχετίζονται σχεδόν όλες με τον καρκίνο. Ο ισχυρισμός του ότι δεν συστηνόταν ως γιατρός δεν ισχύει. Χρησιμοποιούσε ηλεκτρονική διεύθυνση με ψευδή στοιχεία ταυτότητας και ιδιότητας. Έφερε μαζί του ελβετική ιατρική ταυτότητα και ταυτότητα διεθνούς ερυθρού σταυρού. Ο Νικ Κονταστάθης φρόντιζε να δείχνει ότι διαθέτει μεγάλη οικονομική επιφάνεια, φορώντας ακριβό κουστούμι και έχοντας ακριβό αυτοκίνητο. Άφηνε να εννοηθεί ότι έχει γνωριμίες και στενές επαφές με έτερους γιατρούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έδειχνε να επέχει επαφές με εξέχοντα άτομα του τόπου όπως Μαριάννα Βαρδινογιάννη. Κανόνιζε να δίνει ραντεβού σε διαγνωστικά κέντρα.Προέβαλε τον εαυτό του ως επιστήμονα διεθνούς βεληνεκούς με έδρα την Ελβετία. Με κάθε ευκαιρία ανέφερε πως ειχε σώσει πολλούς ασθενείς μεταξύ των οποίων ο Σουμάχερ, η Γιάννα Αγγελοπουλου, ο Πρόεδρος τη Κυπριακής Δημοκρατίας. Έλεγε ότι έχει θεραπεία για λίγους και ότι φαρμακοβιομηχανίες κυνηγάνε να τον σκοτώσουν».

Μάλιστα, κατά την αγόρευσή του ο εισαγγελέας αναφέρθηκε στη μακρά ακροαματική διαδικασία, η οποία άρχισε τον Νοέμβριο του 2021. Μέχρι σήμερα πραγματοποιήθηκαν 44 συνεδριάσεις, κατά την διάρκεια των οποίων εξετάστηκαν 60 μάρτυρες και αναγνώστηκαν χιλιάδες σελίδες εγγράφων.

Βασιλική Κόκκαλη
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Λέσβος: Καθηγητής κατηγορείται ότι αυνανιζόταν στην τάξη μπροστά σε μαθητές του


Στο εδώλιο του κατηγορουμένου επιστρέφει ο καθηγητής από τη Λέσβο, που σύμφωνα με καταγγελίες γονέων και μαθητών, προχώρησε σε αρρωστημένες πράξεις μπροστά στα παιδιά τους, καθώς φαίνεται να αυνανίστηκε βάζοντας το χέρι μέσα στο παντελόνι του.

Υπενθυμίζεται ότι ο καταδικασμένος καθηγητής είχε ήδη τεθεί σε αργία από τα καθήκοντά του από τον Σεπτέμβριο του 2018, όταν οι πρώτες καταγγελίες προκάλεσαν σάλο.

Πριν από λίγες μέρες, μετά από μια μαραθώνια διαδικασία, ο εκπαιδευτικός από τη Λέσβο καταδικάστηκε σε 28 μήνες φυλάκιση με αναστολή.

Νωρίτερα, η Εισαγγελέας της έδρας είχε προτείνει την απαλλαγή του κατηγορούμενου, κάτι που τελικά δεν έγινε δεκτό. Οι γονείς των παιδιών όμως, δεν αφήνουν την υπόθεση.

Αυνανίστηκε μέσα από το παντελόνι του

Όπως έγινε γνωστό, η Εισαγγελέας Εφετών Βορείου Αιγαίου φαίνεται να μελέτησε ενδελεχώς την υπόθεση και άσκησε έφεση στην απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Μυτιλήνης, το οποίο τον έκρινε ένοχο για εννέα περιπτώσεις παρενόχλησης και αθώο για άλλες εννέα επιβάλλοντας του ποινή φυλάκισης 28 μηνών με αναστολή.

Η Εισαγγελέας Εφετών στην έφεση της κατά της πρωτόδικης απόφασης κρίνει ότι ο καθηγητής θα έπρεπε να καταδικαστεί και για τις 18 καταγγελλόμενες πράξεις του, δηλαδή και για τις εννέα που αθωώθηκε.

Ακόμα, κρίνει ότι δεν θα έπρεπε να αναγνωριστούν ελαφρυντικά, αφού η καταδίκη του είναι για κατά συρροή πράξεις ασέλγειας, όλες σε βάρος ανηλίκων.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας stonisi.gr, οι υποθέσεις για τις οποίες αθωώθηκε πρωτόδικα ο καθηγητής από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Μυτιλήνης και η Εισαγγελία κρίνει ότι πρέπει να επαναδικαστούν είναι, μεταξύ άλλων, αυτή του αυνανισμού στα τέλη Μαΐου του 2018.

Να σημειωθεί ότι για την αθώωση του από αυτήν την κατηγορία, η πρόεδρος του δικαστηρίου είχε μειοψηφήσει ζητώντας να κριθεί ένοχος.

«Έπρεπε κατά τη γνώμη μου να κριθεί ένοχος», είχε τονίσει η ίδια, κατά την ανακοίνωση της απόφασης την 1η Σεπτεμβρίου 2022.

ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠ' ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΣΥΡΙΖΟΣΚΥΛΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ;😜😜HumanRights360: Εσφαλμένα θεωρήσαμε ότι ήταν ελληνικό έδαφος η νησίδα στον Έβρο με τους 38 μετανάστες


Για «εσφαλμένη πεποίθηση» ότι η νησίδα στον Έβρο, όπου βρέθηκαν οι 38 πρόσφυγες, βρισκόταν επί ελληνικού εδάφους κάνει λόγο σε ανακοίνωση του ο ιδρυτής της μη κυβερνητικής οργάνωσης «HumanRights360», Επαμεινώνδας Φαρμάκης.

Ο κ. Φαρμάκης υπογραμμίζει ότι «η οργάνωση μας δεν επιθυμεί, σε καμία περίπτωση, τη δημιουργία συνοριακού ζητήματος μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας, ούτε άλλωστε αμφισβητεί τα σύνορα, μεταξύ των δύο χωρών».

Σκοπός και μέλημα της, συνεχίζει, «είναι αποκλειστικά και μόνο η προστασία της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας πάντοτε μέσα στο πλαίσιο του εθνικού και διεθνούς δικαίου, καθώς και των θεσμοθετημένων διαδικασιών».

Συγκεκριμένα, σχετικά με την υπόθεση των 38 προσφύγων ο κ. Φαρμάκης διευκρινίζει ότι «από τα δημόσια διαθέσιμα σε μας στοιχεία και λαμβανομένου υπόψιν ότι η περιοχή παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα σύνθετο εδαφικό καθεστώς καθώς, ανάλογα με τη ροή του ποταμού, αναδύονται κατά διαστήματα τμήματα ξηράς κατά μήκος του, σχηματίσαμε την εσφαλμένη πεποίθηση ότι οι ανωτέρω βρίσκονταν επί ελληνικού εδάφους».

Επίσης, ο ίδιος σημειώνει ότι «η είσοδος δημοσιογράφου στο ΚΥΤ Φυλακίου Έβρου έγινε με αποκλειστική πρωτοβουλία του χωρίς προηγούμενη γνώση, ενημέρωση ή συμμετοχή της διοίκησης της οργάνωσης μας. Άλλωστε ο ανωτέρω ουδέποτε υπήρξε εργαζόμενος ή συνεργάτης της οργάνωσής μας, όπως ανακριβώς δηλώθηκε στο διαβιβαστικό έγγραφο του αιτήματος εισόδου του».

Η Opinion Poll προσφεύγει στη Δικαιοσύνη μετά το συκοφαντικό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της «Αυγής»


Με προσφυγή στη Δικαιοσύνη είναι αποφασισμένη να απαντήσει η εταιρία δημοσκοπήσεων Opinion Poll στο συκοφαντικό δημοσίευμα της «Αυγής», σύμφωνα με δήλωση του ιδιοκτήτη, Μιχάλη Διαμαντή.

Ο Μιχάλης Διαμαντής, ιδιοκτήτης OPINION POLL και REPOGITION STRATEGY, δήλωσε:

«Έκπληκτος διάβασα σήμερα στην «ΑΥΓΗ» το δημοσίευμα με τον τίτλο «Το Δημόσιο πληρώνει, ο δημοσκόπος φουσκώνει τα νούμερα» στο οποίο γίνεται για άλλη μια φορά η προσπάθεια να ενοχοποιηθεί η 18χρονη επιχειρηματική μου δραστηριότητα , να σπιλωθώ προσωπικά και να φανεί ότι επειδή κάνω δουλειές και με το Δημόσιο με τις επιχειρήσεις μου, περίπου δίνω εντολή στον Διευθυντή Ερευνών της OPINION POLL Ζαχαρία Ζούπη να «τσιμπάει τα νούμερα».

Λασπολογία δίχως όρια, προσβολή ανθρώπων, σπίλωση επιστημονικού ερευνητικού έργου επειδή δεν τους βολεύει. Πρόκειται για μια επανάληψη ακριβώς των ίδιων συκοφαντικών επιθέσεων που δέχτηκα προσωπικά , της πρωτοφανούς στοχοποίησης ειδικά της OPINION POLL πριν ένα χρόνο, για τις οποίες μάλιστα συστάθηκε και  Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής η οποία έδωσε απάντηση σε όλες αυτές τις αθλιότητες. Μερικοί είναι αμετανόητοι όμως. Συνεχίζουν με τα ίδια και τα ίδια, επιστρατεύοντας νούμερα των τελευταίων έξι χρόνων από τα οποία τα τρία ήταν Κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν μπορεί κάποιοι να θεωρούν ότι μπορούν να επιτίθενται ασύστατα και να προσπαθούν να δημιουργήσουν ζημιά μέχρι εξόντωσης στην δραστηριότητά μου. Είμαι άνθρωπος της δουλειάς και πορεύτηκα πάντα με νομιμότητα, ακεραιότητα και μόχθο. Δεν θα μπω στο παιχνίδι τους. Από εδώ και πέρα όλοι έχουν ευθύνη όσων λένε και γράφουν. Είναι αυτονόητο ότι επιφυλάσσομαι για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός μου. Αρκετά πια…»

Ο Γενικός Διευθυντής της OPINION POLL Ζαχαρίας Ζούπης ανέφερε σχετικά με το συκοφαντικό δημοσίευμα της « ΑΥΓΗΣ»:

«Τελικά τελευταίο φεύγει το χούι. Κάποιοι δεν μπορούν να ξεφύγουν από την εχθροπάθειά τους για τις δημοσκοπικές εταιρείες, από την άρνηση της πραγματικότητας που αποδεικνύουν όλα τα αποτελέσματα όλων των ερευνών όλων των εταιρειών, από την τάση τους για λάσπη και ισοπέδωση ανθρώπων. Η « ΑΥΓΗ » θυμήθηκε και πάλι σήμερα την ΟPINION POLL και μένα προσωπικά.

Επιτίθεται ανήθικα, προσβλητικά και  ισοπεδωτικά επαναλαμβάνοντας όλα όσα είχαν ειπωθεί και πριν ένα περίπου χρόνια και τα οποία απαντήθηκαν σε Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής και από μένα προσωπικά στην κατάθεσή μου. Δεν διστάζουν να καταφύγουν στις ίδιες ξαναζεσταμένες συνταγές, στα ίδια έωλα επιχειρήματα προσπαθώντας δια της επίθεσης σε εμάς να στείλουν μήνυμα προληπτικής αυτοσυγκράτησης των αποτελεσμάτων των ερευνών που θα δημοσιεύονται στην πορεία για τις εκλογές.

Είναι γνωστοί και αμετανόητοι, θεωρώντας ότι « πες πες , κάτι θα μείνει». Δεν είμαι διατεθειμένος όμως να παρακολουθώ δημοσιεύματα που με εμφανίζουν επιστήμονα με ελαστική συνείδηση και ως ανήθικη προσωπικότητα, ο οποίος επειδή δήθεν κάποια άλλη εταιρεία του ιδιοκτήτη έχει αναλάβει κάποιες δουλειές του Δημοσίου εγώ δήθεν « πειράζω τα νούμερα». Ντροπή τους! Δεν ξέρω τι προσωπικά υποδείγματα έχουν για να σκέφτονται μ΄αυτό τον τρόπο, εγώ όμως άλλο λάσπη, σπίλωση δεν θα ανεχτώ. Τον λόγο δεν μπορεί παρά να τον έχει η Δικαιοσύνη. Στις Δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα…

Δυστυχώς εσείς επιλέξατε αυτό τον δρόμο. Σαν ανήμποροι να εξάγετε συμπεράσματα των αποτελεσμάτων όλων των εταιρειών, καταφεύγετε στους γνώριμους δρόμους της κατασυκοφάντησης. Πάμε λοιπόν… Δεν θα σας παρακολουθούμε. Δεν θα δεχτούμε εκβιασμό για το ερευνητικό έργο, λογοκρισία, «αυτοσυγκράτηση» μη τυχόν και δεν σας αρέσουν τα αποτελέσματα. The GAME IS OVER».

📺Μύκονος - Φωτογραφία-ντοκουμέντο: Αμερικανίδα έκλεψε ολόχρυσο βραχιόλι με διαμάντια από την Cartier


Μια επαγγελματίας κλέφτης από το Χιούστον των Ηνωμένων Πολιτειών κατάφερε με κινηματογραφικό τρόπο να αρπάξει ένα ολόχρυσο βραχιόλι CARTIER με έξι διαμάντια – αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ- μέσα από το κοσμηματοπωλείο στο εμπορικό κέντρο NAMMOS VILLAGE στην Ψαρρού της Μυκόνου.

Την κλοπή διαπίστωσαν την επόμενη ημέρα οι υπεύθυνοι του καταστήματος και ενημέρωσαν την Υποδιεύθυνση Αστυνομίας Μυκόνου. Έτσι μετά από έρευνες κατάφεραν να εντοπίσουν την Αμερικανίδα στην Ψαρρού και να τη συλλάβουν. Αυτό που εξετάζουν είναι αν η 35χρονη έχει διαπράξει και άλλες κλοπές.

Όλα ξεκίνησαν στις δυο το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής. Μια παρέα νεαρών γυναικών μπαίνει στο κατάστημα της CARTIER προκειμένου να αγοράσουν ένα κόσμημα. Την ώρα που η πωλήτρια της έδειχνε τα ολόχρυσα βραχιόλια με τα διαμάντια η Αμερικανίδα με επιδέξιο τρόπο κατάφερε να αρπάξει το κόσμημα χωρίς κανείς να καταλάβει το παραμικρό.

Την επόμενη ημέρα η υπεύθυνη του καταστήματος διαπίστωσε την κλοπή και ενημέρωσε την Αστυνομία. Οι έμπειροι αξιωματικοί πήραν καταθέσεις από όλους τους υπαλλήλους εξέτασαν τα βίντεο από το κλειστό κύκλωμα καμερών που διαθέτει το κατάστημα και να βρουν τον κλέφτη. Με τη φωτογραφία της 35χρονης Αμερικανίδας στο χέρι ‘χτένισαν” το νησί και το απόγευμα του Σαββάτου κατάφεραν να την εντοπίσουν και να τη συλλάβουν.

📺Μπακογιάννης: Κλείνει ο νυχτερινός φωτισμός του δημαρχείου - Δεν θα κρυώσει κανένα παιδί στο σχολείο


«Αυτόν τον δύσκολο χειμώνα πρέπει να είμαστε εδώ, ο ένας για τον άλλο», τόνισε μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», στο Open TV.
 
Ο Δήμαρχος Αθηναίων αναφέρθηκε στις προσπάθειες του δήμου να στηρίξει τις ευάλωτες οικογένειες με συγκεκριμένα μέτρα, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Παράλληλα, επισήμανε ότι η ενεργειακή κρίση δεν αποτελεί άλλοθι για να μην κάνουν οι δήμοι τη δουλειά τους και επανέλαβε ότι κανένα παιδί που φοιτά σε σχολείο της Αθήνας δεν θα κρυώσει αυτόν τον χειμώνα. Στο πλαίσιο των μέτρων για την ενεργειακή εξοικονόμηση, αναφέρθηκε στο μεγάλο πρόγραμμα ηλεκτροφωτισμού που εφαρμόζεται αυτή την περίοδο στην Αθήνα με αντικατάσταση των φωτιστικών με led για εξοικονόμηση ενέργειας έως 60% και ανακοίνωσε ότι από αύριο και κάθε βράδυ τα φώτα του δημαρχείου Αθηνών θα παραμένουν κλειστά.


Αναλυτικά, τα αποσπάσματα από τη συνέντευξη του δημάρχου Αθηναίων:

Για την κοινωνική πολιτική του δήμου

«Επειδή αυτόν τον χειμώνα που θα είναι δύσκολος, πρέπει να είμαστε όλοι μαζί, θα ήθελα να αναφέρω κάποιες χρηστικές πληροφορίες για τους δημότες μας.

Νούμερο ένα: Κοινωνικό Φροντιστήριο για όλους. Μπορεί κάποιος να τηλεφωνήσει στον δήμο ή να μπει στην ιστοσελίδα μας www.cityofathens.gr . Τα τμήματα είναι ολιγομελή, υπάρχουν διαδραστικοί πίνακες κλπ. Έχουμε εξαιρετικούς καθηγητές, που είναι εθελοντές. Θα ήθελα να πω ένα τεράστιο “ευχαριστώ” σε αυτούς τους ανθρώπους που μάς βοηθούν και κάνουν πραγματικότητα το Κοινωνικό Φροντιστήριο.

Νούμερο δύο: Έχουμε δρομολογήσει τις διαδικασίες, ώστε 3.000 παιδιά να παίρνουν τα σχολικά τους είδη: Τσάντες, κασετίνες, μολύβια, τα πάντα.

Νούμερο τρία: Στα Δημοτικά μας Ιατρεία έχουμε δωρεάν εξετάσεις για παιδιά μέχρι 16 ετών.

«Είμαστε σε μία φάση που πρέπει να είμαστε εδώ ο ένας για τον άλλο», κατέληξε ο κ. Μπακογιάννης.

Για την εξοικονόμηση ενέργειας στον Δήμο Αθηναίων

«Πρέπει να κάνουμε οικονομία και πρέπει να δώσουμε και το καλό παράδειγμα. Ταυτόχρονα, όμως, η πρόκληση για εμάς είναι ότι οι δήμοι δεν πρέπει να δημιουργήσουν ένα άλλοθι, όπως είχε συμβεί στο παρελθόν, ότι ‘’έχουμε κρίση και επομένως δεν μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας’’. Αυτό το είχαμε ζήσει, όπως θα θυμάστε είχαμε φτάσει στο σημείο να μην έχουμε κάδους στις γωνίες, ούτε λάμπες στους δρόμους, επικαλούμενοι την οικονομική κρίση.

Επομένως, όταν μιλάμε για τον ηλεκτροφωτισμό, εμείς κάνουμε τα εξής: Ξεκινάμε τώρα ένα πάρα πολύ μεγάλο έργο. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο του Δήμου Αθηναίων, μετά τη διπλή ανάπλαση, το οποίο προβλέπει ότι θα αλλάξουμε τα φώτα και θα βάλουμε led, συνολικά 46.000 φωτιστικά σε όλη την πόλη. Έτσι, κερδίζουμε καλύτερο φως, […] και εξοικονόμηση 60%. Όλο αυτό ελέγχεται αυτόματα, δηλαδή όταν καίγεται μία λάμπα, δε θα περιμένουμε να μας πάρει κάποιος τηλέφωνο για να μας ειδοποιήσει, αλλά θα το βλέπουμε στο καντράν και θα μπορεί αυτόματα να πηγαίνει το συνεργείο. Είναι ένα έργο το οποίο θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και δεκαετίες. Είναι το έργο που θα μπορούσε να έχει τίτλο: ‘’Καλωσορίσατε στον 21ο αιώνα’’».

Έκτακτη χρηματοδότηση στα σχολεία

«Είχαμε δύο σχολικές επιτροπές, τις οποίες τις αποκεντρώσαμε και τις κάναμε 14. Διότι δε θέλουμε τα σχολεία να τα τρέχουμε με ένα συγκεντρωτικό σύστημα. Το αντίθετο. Θέλουμε την αποκέντρωση γιατί πρέπει να εμπλέκονται οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων και η εκπαιδευτική κοινότητα. Εμείς, λοιπόν, περάσαμε προχθές στο δημοτικό συμβούλιο, εκτός από την καθιερωμένη δόση, και μία έκτακτη χρηματοδότηση για τα σχολεία και τώρα ετοιμαζόμαστε να αλλάξουμε και μέσα στα σχολικά κτίρια τα φώτα με LED. Συνολικά, οριζόντια.

Ταυτόχρονα, μπαίνουμε σε μία λογική εξοικονόμησης κι εμείς οι ίδιοι. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να λειτουργεί το air condition, όταν είναι άδεια τα κτίρια, ούτε να είναι τα φώτα αναμμένα. Και είναι συμβολικό, αλλά από αύριο θα κλείνουμε τα φώτα του δημαρχείου στην Κοτζιά τη νύχτα. Αυτά τα εξωτερικά φώτα που είναι πάρα πολύ ωραία, αλλά οφείλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα. Ο κόσμος έχει κάνει εξοικονόμηση 15 %. Όταν ο άλλος κάνει οικονομίες στο σπίτι του, εμείς τι θα κάνουμε, τους ωραίους;»

«Δε θα βυθιστεί καμία γειτονιά στο σκοτάδι»

Σε ερώτηση για το αν υπάρχει ο κίνδυνος να σβήσουν τα φώτα στην Αθήνα τον χειμώνα ή τα παιδιά στα σχολεία να κρυώσουν, ο κ. Μπακογιάννης, απάντησε:

«Το έχω ξαναπεί και θα συνεχίσω να το λέω γιατί αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει πολύ μεγάλη αγωνία -το εισπράττω κι εγώ στις γειτονιές που περπατάω. Δεν υπάρχει περίπτωση να “πέσει” καμιά γειτονιά στο σκοτάδι. Δεν υπάρχει περίπτωση να κρυώσει κανένα παιδί σε σχολείο. Αυτά δεν νοούνται στην Αθήνα του 2022. Από εκεί και πέρα, όμως, το μεγάλο ζητούμενο είναι να κάνουμε τη δουλειά μας. Γιατί εδώ που βρίσκεται η πόλη σήμερα, έχει ανάγκες».

Έργα που υλοποιούνται στην πόλη

Ο κ. Μπακογιάννης, αναφέρθηκε και σε μερικά από τα σημαντικά έργα που υλοποιούνται αυτή την περίοδο στην πόλη:

«Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε 12 νέες παιδικές χαρές. Επίσης, γηπεδάκια. Ήδη ξεκινήσαμε από την πλατεία Λαού και το ολοκληρώσαμε εκεί. Αλλάζουμε, ανακαινίζουμε όλα τα γηπεδάκια της πόλης. Όσον αφορά τις ασφαλτοστρώσεις, έχουμε κάνει 750 δρόμους, πάμε για 1.100. Στα πεζοδρόμια, αυτή τη στιγμή έχουμε τέσσερα μέτωπα μέσα στην πόλη. Και μια σειρά από άλλα έργα, μικρά, μεσαία και μεγάλα, γιατί η Αθήνα έχει χάσει πάρα πολύ πολύτιμο χρόνο».

Τέλος, σε ερώτηση αναφορικά με την εγκληματικότητα στο κέντρο, ο κ. Μπακογιάννης επανέλαβε την ανάγκη να ενισχυθεί η Αθήνα με περισσότερες αστυνομικές δυνάμεις.

📺Ζελένσκι: Σοβαρά τραυματίας ο οδηγός που ενεπλάκη σε τροχαίο με τον πρόεδρο της Ουκρανίας – Δείτε βίντεο


Σοβαρά τραυματίας φέρεται να είναι ο οδηγός που ενεπλάκη σε τροχαίο με την αυτοκινητοπομπή του Βολοντίμιρ Ζελένσκι, που επέστρεφε στο Κίεβο από το Χάρκοβο.

Βίντεο που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δείχνουν ότι στρατιώτες και γιατροί σπεύδουν να προσφέρουν βοήθεια στον τραυματία, που φαίνεται να έχει επίδεσμο στο κεφάλι και αίμα στο παντελόνι του. Το βίντεο δείχνει τον τραυματία να αναπνέει, ωστόσο έχει προβλήματα να κουνηθεί, ενώ οι στρατιωτικοί τοποθετούν μια κουβέρτα πάνω του.




Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο. Μέχρι στιγμής, άγνωστη παραμένει η κατάσταση της υγείας του.

Το ατύχημα, όπως δείχνει και φωτογραφικό στιγμιότυπο που δημοσίευσε η MailOnline, έγινε τα μεσάνυχτα της Πέμπτης στη μέση μιας διασταύρωσης, μεταξύ ενός Volkswagen Beetle που έχει μεγάλες ζημιές και της αυτοκινητοπομπής του Ζελένσκι.

Η ιατρική του ομάδα σταμάτησε για να προσφέρει στον οδηγό τις πρώτες βοήθειες, σύμφωνα με τον εκπρόσωπό του.

Στα βίντεο δεν φαίνεται ο Ουκρανός πρόεδρος ούτε η αυτοκινητοπομπή του. Ο γιατρός που τον εξέτασε είπε ότι ο ίδιος δεν φέρει σοβαρά τραύματα. Παρατηρητές επισημαίνουν ότι εάν ο Ζελένσκι είχε τραυματιστεί σε αυτήν την περίοδο, θα υπήρχε αρνητικός αντίκτυπος στο ηθικό των Ουκρανών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε μία κρίσιμη καμπή του πολέμου.

ΝΔ για Τσίπρα: Το πιο εύκολο πράγμα για εκείνον είναι το ψέμα


«Και παρακολουθούνταν λοιπόν πολιτικοί και μάλιστα, υπουργός της κυβέρνησής του και το γνώριζε» ο κ. Τσίπρας, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ μετά την κατάθεση Ρουμπάτη στην εξεταστική.

«Οκ. Τσίπρας επιβεβαιώνει διαρκώς κάτι που ξέρουν καλά όλοι οι Έλληνες: Το πιο εύκολο πράγμα για εκείνον είναι το ψέμα» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία μετά την κατάθεση του Γιάννη Ρουμπάτη στην εξεταστική επιτροπή για την παρακολούθηση Πιτσιόρλα.

Στην ανακοίνωση της ΝΔ αναφέρεται: «Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι ο κ.Τσίπρας είναι συνώνυμο του ψεύδους. Λίγες μόλις ημέρες αφότου διαβεβαίωνε κατηγορηματικά από το Βήμα της Βουλής των Ελλήνων, ότι ουδέποτε παροκολουθούνταν πολιτικοί στη διάρκεια της διακυβέρνησής του, διαψεύστηκε από τον ίδιο τον διοικητή της ΕΥΠ επί ημερών του, ο οποίος επιβεβαίωσε την παρακολούθηση του κ. Πιτσιόρλα, προσθέτοντας ότι ο κ. Τσίπρας είχε ενημερωθεί γι’ αυτήν.

ΚΑΙ παρακολουθούνταν λοιπόν πολιτικοί και μάλιστα, υπουργός της κυβέρνησής του ΚΑΙ το γνώριζε. Κι όμως με τη μεγαλύτερη άνεση ισχυρίστηκε το αντίθετο. Ο κ. Τσίπρας επιβεβαιώνει διαρκώς κάτι που ξέρουν καλά όλοι οι Έλληνες: Το πιο εύκολο πράγμα για εκείνον είναι το ψέμα».

📺Μύκονος: Βιασμό σε beach bar κατήγγειλε 26χρονη Αμερικανίδα τουρίστρια


Οι αρχές «χτένισαν» το νησί μετά τις περιγραφές που έδωσε η νεαρή τουρίστρια και ο δράστης συνελήφθη

Άγριος βιασμός 26χρονης Αμερικανίδας σε γνωστό beach bar της Μυκόνου. Ο δράστης βρήκε την νεαρή κοπέλα και αφού την άρπαξε με βία από το χέρι, έπειτα την οδήγησε στην παραλία όπου και τη βίασε.

Η Αμερικανίδα τουρίστρια μόλις συνήλθε από το σοκ πήγε στην αστυνομία και κατήγγειλε το γεγονός. Αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Μυκόνου με οδηγό την περιγραφή του θύματος «χτένισαν» το νησί και κατάφεραν να εντοπίσουν και να συλλάβουν τον δράστη.


Σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε στους αστυνομικούς η Αμερικανίδα, διασκέδαζε μαζί με φίλες της στο beach bar και είχαν καταναλώσει αλκοόλ όταν την προσέγγισε ο δράστης και με γρήγορες κινήσεις τη φίλησε παρά το γεγονός ότι η ίδια αντέδρασε και δεν ήθελε.

Όμως δεν σταμάτησε εκεί. Στη συνέχεια τη χρήση βίας την τράβηξε από το χέρι την οδήγησε στην παραλία και τη βίασε πάνω σε ξαπλώστρα. Η 26χρονη μόλις συνήλθε πήγε με τις φίλες και κατήγγειλε το συμβάν με τους αστυνομικούς να εντοπίζουν και να συλλαμβάνουν τον ύποπτο.

Η Αμερικανίδα αναγνώρισε το βιαστή της και έτσι σχηματίστηκε σε βάρος δικογραφία και το θύμα εξετάστηκε από ιατροδικαστή.

Γερμανικός Τύπος: «Εφιάλτης» στην Αγία Σοφία – Παπουτσοθήκες και καρότσια στην αυτοκρατορική πύλη


Η SZ για την κατάσταση που επικρατεί στον ιστορικό ναό της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη. Συνέντευξη του καθηγητή Δημήτρη Τριανταφύλλου για την ένταση Αθήνας-Άγκυρας.
«Το βυζαντινό κτίριο είναι σχεδόν 1.500 ετών. Αρχικά λειτουργούσε ως εκκλησία, μετά ως ισλαμικό τέμενος και στη συνέχεια ως μουσείο. Ωστόσο από τον Ιούλιο του 2020 η Αγία Σοφία έχει μετατραπεί και πάλι σε τζαμί. Όποιος το επισκέπτεται, πρέπει να βγάλει τα παπούτσια του. (…) Οι μουσουλμάνοι προσεύχονται πάνω στο πράσινο χαλί της, οι μη μουσουλμάνοι, φορώντας τις κάλτσες τους, θαυμάζουν τον τρούλο, τα ψηφιδωτά και τις τοιχογραφίες. (…) Στον νάρθηκα, τον προθάλαμο με τα περίφημα βυζαντινά ψηφιδωτά και την επιβλητική αυτοκρατορική πύλη έχουν τοποθετηθεί παπουτσοθήκες, και δίπλα τους βρίσκονται παρκαρισμένα αναπηρικά και παιδικά καρότσια. Μετά την πύλη, οι πιστοί προσεύχονται κάτω από την αψίδα, ενώ τουρίστες, με σκυμμένα τα κεφάλια, θαυμάζουν τον γιγαντιαίο τρούλο και τις ξεθωριασμένες τοιχογραφίες των τεσσάρων αρχαγγέλων. Ανάμεσα σε όλους αυτούς βρίσκονται καθισμένες οικογένειες στο έδαφος, μωρά που κλαίνε και άλλοι που βγάζουν selfies», περιγράφει γλαφυρά ο Γερμανός δημοσιογράφος, χαρακτηρίζοντας παράλληλα το εσωτερικό της Αγίας Σοφίας «θρησκευτικό πανηγύρι» και «εφιάλτη» για αρχαιολόγους και ιστορικούς.

Προεκλογικός καυγάς μεταξύ γειτόνων

Μία συνέντευξη με τον Δημήτρη Τριανταφύλλου, διεθνολόγο και ειδικό σε ελληνοτουρκικά θέματα, φιλοξενεί στην ιστοσελίδα της η tagesschau.de, το ειδησεογραφικό μαγκαζίνο του πρώτου καναλιού της δημόσιας γερμανικής τηλεόρασης.

Ο Έλληνας καθηγητής πανεπιστημίου αντιλαμβάνεται τις απειλές που διατύπωσε ο Ερντογάν μεταξύ άλλων ως μία προεκλογική κίνηση, ενώ παράλληλα υποθέτει, τουλάχιστον για την ώρα, ότι ο Τούρκος πρόεδρος θα κερδίσει τις εκλογές. Eκτιμώντας τη σχέση του Ερντογάν με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, επισημαίνει: «Είμαι της άποψης ότι το γεγονός ότι του επιτέθηκε ευθέως και ταυτόχρονα ότι αρνείται να επικοινωνήσει μαζί του ίσως να είναι και μία ένδειξη ότι τον σέβεται. Επίσης πιστεύω ότι οι δυο τους θα μπορούσαν να βρουν κάποιες λύσεις».

Άλλωστε, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει και το δημοσίευμα της tagesschau.de, «μόλις πριν από έξι μήνες ο Ερντογάν υποδέχθηκε τον Μητσοτάκη στην Κωνσταντινούπολη. Και τότε, το γραφείο Τύπου του δήλωσε ότι Άγκυρα και Αθήνα φέρουν μία ιδιαίτερα μεγάλη ευθύνη σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή αρχιτεκτονική ασφαλείας».

Ιάννης Ξενάκης: Ένας πρωτοπόρος του αβαν-γκάρντ

Η Tageszeitung (taz), με αφορμή τη φετινή διοργάνωση του Μουσικού Φεστιβάλ στο Βερολίνο και το αφιέρωμα στον Έλληνα συνθέτη Ιάννη Ξενάκη από τη γέννηση του οποίου συμπληρώνονται 100 χρόνια, πραγματοποιεί μία σύντομη αναδρομή στη ζωή και τα καλλιτεχνικά του βήματα. Η εφημερίδα του Βερολίνου επισημαίνει πως ο Ξενάκης «έγινε σύμβολο για τον μεταπολεμικό μοντερνισμό, χωρίς ωστόσο να ανήκει σε κάποιο από τα κυρίαρχα ρεύματα της εποχής. Τουναντίον, έδωσε τα ερεθίσματα ο ίδιος για την εξέλιξη των μουσικών ρευμάτων».
 

Πηγή: DW - Χρύσα Βαχτσεβάνου

Δένδιας για Ελλάδα-Τουρκία: Η αναλογία αμερικάνικων εξοπλισμών από 7-10 έγινε 10-0


O υπουργός Εξωτερικών δήλωσε ότι δεν είναι καθόλου ήσυχος και σημείωσε ότι μετά το τουρκολιβυκό μνημόνιο η τουρκική ηγεσία έκανε επιλογές που δεν αφήνουν πεδίο συνεννόησης

Το δόγμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή, το οποίο παρέμενε στόχος και της αμυντικής εξωτερικής πολιτικής, ήταν η αναλογία (ενίσχυσης κάθε χώρας με αμερικανικά όπλα) «επτά προς δέκα» υπέρ της Τουρκίας. Πλέον, αυτό έχει όχι απλώς ανατραπεί υπέρ της Ελλάδας, αλλά έχει γίνει δέκα – μηδέν, επισήμανε την Πέμπτη ο Νίκος Δένδιας μιλώντας με κοινοβουλευτικούς συντάκτες πριν τη συζήτηση στη Βουλή, και την ψήφιση επί της αρχής, των νομοσχεδίων για την κύρωση του πρωτοκόλλου ένταξης της Φινλανδίας και της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ. 

Για την κλιμάκωση της τουρκικής ρητορικής

Αυτό που είναι πολύ στενάχωρο και ως προς την ουσία, είναι ότι θέμα νησιών δεν είχε τεθεί ποτέ. Δυστυχώς αν υπάρχει κάτι κακό, είναι ότι εγκλωβίζεται και η Τουρκία και η τουρκική κοινή γνώμη σημείωσε.
 
Όπως τόνισε ο κ. Δένδιας, από το τουρκολιβυκό μνημόνιο και μετά έχει κάνει επιλογές (σ.σ.η τουρκική ηγεσία) που δεν αφήνουν κανένα πεδίο συνεννόησης 

Ο υπουργός Εξωτερικών δήλωσε ότι δεν είναι καθόλου ήσυχος. Από την άλλη, ξεκαθάρισε, έχει δημιουργηθεί ένα συνεχές επίπεδο διεθνούς αντίδρασης. 

Κατηγόρησε την Άγκυρα ότι έχει εγκλωβίσει τις ελληνοτουρκικές  σχέσεις, παρότι η κυβέρνηση έδωσε από το 2019 και μετά απεριόριστες ευκαιρίες στην απέναντι πλευρά. Και εγκλωβίζει, συνέχισε, σε συνεχή πορεία σύγκρουσης με την Αίγυπτο (σ.σ γιατί υπάρχει το πρωτόκολλο ασφαλείας που επιβάλλει τουρκική στρατιωτική παρουσία στη Λιβύη).

Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός διερωτήθηκε γιατί κάποιος στην Τουρκία που βλέπει μακριά να επιλέξει αυτή τη στρατηγική, καθώς οδηγεί σε αδιέξοδα και επικίνδυνες ατραπούς.

Τι συνέβη μετά τη συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν στο Βόσπορο 

Ο κ. Δένδιας διευκρίνισε ότι ο ίδιος είχε ταχθεί σφόδρα υπέρ αυτής της συνάντησης του πρωθυπουργού με τον τούρκο πρόεδρο. Όπως παρατήρησε, θεωρούσε ότι για να υπάρξει ένα άνοιγμα δεν θα χρειαζόταν να γίνει από κάτω προς τα πάνω. 

Η εικόνα που έλαβε, ανέφερε ο υπουργός, ήταν ότι (η συνάντηση) είχε πάει εξαιρετικά. Το τι συνέβη από πλευράς της Τουρκίας (σ.σ. μετά τη συνάντηση) δήλωσε, του είναι παντελώς αδύνατον να το ιχνηλατήσει. Δεν αλλάζει το γεγονός ότι είναι μια διαρκής επιδείνωση, σημείωσε. 

Όπως είπε δε, ας θεωρηθεί όχι καλό ότι συμπίπτουν οι εκλογές σε Ελλάδα και Τουρκία.

Ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας θα μεταβεί την επόμενη εβδομάδα στην Νέα Υόρκη, προκειμένου να συμμετάσχει στις εργασίες της εβδομάδας υψηλού επιπέδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.

📺Ειρήνη Παπά: Όταν έψαλε «Τη Υπερμάχω» μέσα στην Αγία Σοφία - Δείτε βίντεο


Η Ειρήνη Παπά εψαλλε το «Τη Υπερμάχω» μέσα στην Αγιά Σοφιά στην Κωνσταντινούπολη στα πλαίσια μιας εκπομπής την δεκαετίας του 1983.

Συγκεκριμένα, μπήκε στην Αγιά Σοφιά και έψαλε κρυφά «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ» λίγο πριν το Πάσχα του 1983. Τότε ταξίδεψε μαζί με τον Κώστα Χαρδαβέλλα στην Κωνσταντινούπολη για την εκπομπή «Ρεπόρτερς» της ΕΡΤ. Το σχέδιο τους τολμηρό και επικίνδυνο όμως στέφθηκε με επιτυχία.

Φόρεσε ένα κόκκινο μαντήλι στο κεφάλι της που έκανε ακόμα πιο επιβλητική την παρουσία της και άρχισε να ψέλνει το «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ», τον βυζαντινό ύμνο που είχε να ακουστεί από την Άλωση της Πόλης. Η σκηνή ανατριχιαστική. Και όπως ακούγεται αργότερα να δηλώνει η ίδια στον Κώστα Χαρδαβέλλα, ήταν σαν «να νικάει κανείς, χωρίς να νικάει με τα πράγματα».

Διπλωματικές πηγές: Δεν έχει σταλεί προς ώρας στην Ελλάδα αμερικανικό υλικό για τα ρωσικά κεφάλαια


Πληροφοριακό υλικό για τις διαδρομές και τους αποδέκτες ρωσικών κεφαλαίων που ξεπερνούν τα 300 εκατ. δολάρια και στόχευαν στην αύξηση της διεθνούς επιρροής του καθεστώτος Πούτιν απέστειλαν οι Αμερικανικές αρχές σε περίπου 100 χώρες.

Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές η Ελλάδα δεν βρίσκεται προς ώρας στην λίστα των 100 χωρών χωρίς, ωστόσο, να αποκλείουν ότι αντίστοιχο υλικό - με ελληνικό ενδιαφέρον - θα φτάσει στην χώρα μας το επόμενο διάστημα.

Υπενθυμίζεται πως αποχαρακτηρισμένο έγγραφο των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών αναφέρει ότι η Ρωσία μετέφερε περισσότερα από 300 εκατομμύρια δολάρια σε ξένα πολιτικά κόμματα, αξιωματούχους και πολιτικούς σε δεκάδες χώρες από το 2014 και μετά, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει η Μόσχα για να αυξήσει την επιρροή της στο εξωτερικό

Ωστόσο σύμφωνα με υψηλόβαθμο αξιωματούχο της κυβέρνησης Μπάιντεν η Ρωσία σχεδιάζει να μεταφέρει εκατοντάδες εκατομμύρια ακόμη, για να ασκήσει πολιτική επιρροή και να επηρεάσει τα αποτελέσματα εκλογών. Αλλά δεν ήταν μόνο τα κόμματα. Ήδη η Ρωσία, όπως έχει αποκαλυφθεί είχε αποπειραθεί να αυξήσει την επιρροή της στην Ελλάδα μέσω δικτύου ΜΜΕ.

Ήδη, όπως είναι γνωστό, η δικαιοσύνη των ΗΠΑ προχώρησε τον Απρίλιο σε δίωξη του Ρώσου επιχειρηματία Μαλοβέγιεφ, μεταξύ άλλων, για την παροχή χρηματοδότησης 10 εκατ. ευρώ μέσω εταιρειών, προκειμένου να δημιουργηθεί κανάλι ρωσικής προπαγάνδας στην Ελλάδα. Σύμφωνα με αναλυτικά στοιχεία που περιέχονται σε έγγραφο του Αμερικανικού Υπουργείου Δικαιοσύνης μεταφέρθηκαν τα ποσά αυτά το 2015 σε ενδιάμεσο πρόσωπο στην χώρα μας.

Ο Έρικ Παρκς επιστρέφει στο Μαξίμου ως campaign strategist


Στο Μέγαρο Μαξίμου επιστρέφει σύμφωνα με πληροφορίες ο στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, Έρικ Παρκς.

Ο κ. Παρκς που θεωρείται αρχιτέκτονας της ψηφιακής επικοινωνίας των δύο εκλογικών αναμετρήσεων, της επιτυχημένης ψηφιακής «απάντησης» κατά την διάρκεια του υβριδικού πολέμου με την Τουρκία στον Έβρο και του πρώτου rollout επικοινωνίας για τον Covid επανέρχεται στην Ηρώδου Αττικού. Με δεδομένη την ειλημμένη απόφαση του πρωθυπουργού για τη διεξαγωγή εκλογών στο τέλος της τετραετίας θεωρείται σκόπιμο να υπάρξει οργάνωση και συντονισμός της ομάδας αρκετούς μήνες πριν.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο Παρκς, ο οποίος πάντοτε ήταν στους συνεργάτες με συχνή επαφή με τον πρωθυπουργό και έχει στενή σχέση με τον υφυπουργό παρα τω Πρωθυπουργώ, Γιάννη Μπρατάκο, επανέρχεται με διευρυμένες αρμοδιότητες και με σαφή εντολή να δώσει ένταση στις πρωτοβουλίες και την πολιτική της κυβέρνησης στο κέντρο.

📺Ειρήνη Παππά: Το αφιέρωμα της Finos Film στη σπουδαία ηθοποιό


Θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο, καθώς έγινε γνωστό ότι χθες πέθανε σε ηλικία 96 ετών, η σπουδαία Ελληνίδα ηθοποιός Ειρήνη Παππά, ήταν μία από τις ελάχιστες ηθοποιούς που είχαν διαπρέψει στο εξωτερικό καθώς συμμετείχε σε πολλές χολιγουντιανές παραγωγές, ενώ πρωταγωνίστησε και στο θέατρο Μπρόντγουεϊ το 1967.

Με αφορμή τον θάνατο της Ειρήνης Παπά, η Finos Film δημοσίευσε μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter, ένα αφιερωματικό βίντεο για την ηθοποιό, που άφησε το δικό της στίγμα στον ελληνικό κινηματογράφο.

Στη λεζάντα της δημοσίευσης του βίντεο σημειώθηκε: «Από τα «Κανόνια του Ναβαρόνε» πλάι στον Άντονι Κουίν μέχρι την «Ηλέκτρα» του Κακογιάννη, η Ειρήνη Παπά τόλμησε να μπει σε αχαρτογράφητα νερά, ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας, κατέκτησε κοινό και κριτικούς και έγινε μοναδική πρέσβειρα της Ελλάδας». 


Η Ελληνίδα σταρ, συνεργάστηκε με σημαντικούς σκηνοθέτες, όπως ο Γιώργος Τζαβέλλας, ο Μιχάλης Κακογιάννης, ο Κώστας Γαβράς, ο Φραντσέσκο Ρόζι, ο Έλιο Πέτρι και ο Μανοέλ ντε Ολιβέιρα και έκανε μία καριέρα που θα μνημονεύεται για πάντα!

Το 1951 έγινε γνωστή διεθνώς με την κοινωνική δραματική ταινία Νεκρή Πολιτεία της Φίνος Φιλμ, στον Μυστρά, που προβλήθηκε, αντιπροσωπεύοντας την Ελλάδα, στο Φεστιβάλ των Καννών, του σκηνοθέτη Φρίξου Ηλιάδη και συμπρωταγωνιστή τον Γιώργο Φούντα (ο οποίος εμφανίζεται για πρώτη φορά στον κινηματογράφο) και διαδραματίζεται στον Μυστρά. Τρεις από τις ταινίες στις οποίες η Ειρήνη Παππά πρωταγωνίστησε προτάθηκαν για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας, με την γαλλόφωνη Ζ του Κώστα Γαβρά να το κατακτά, ενώ υποψήφιες υπήρξαν επίσης και δύο ελληνικές ταινίες, μεταφορές στην μεγάλη οθόνη αρχαίων τραγωδιών, η Ηλέκτρα και η Ιφιγένεια.

Το 1979 στο Ηρώδειο, όταν ήταν να παιχτεί το Αντώνιος και Κλεοπάτρα, βρέθηκε σε διαμάχη με τον Δημήτρη Χορν που είχε εκφραστεί απαξιωτικά εναντίον της.


Προσωπική ζωή και γάμος

Η Ειρήνη Λελέκου, -το πραγματικό της όνομα- γεννήθηκε από οικογένεια δασκάλων στο Χιλιομόδι Κορινθίας στις 3 Σεπτεμβρίου 1926. Στον καλλιτεχνικό χώρο πρωτοεμφανίστηκε στα 15 της ως τραγουδίστρια και χορεύτρια. Στην συνέχεια σπούδασε στην Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και τα πρώτα χρόνια της σταδιοδρομίας της συνεργάστηκε με διάφορους θιάσους.

Κατά την διάρκεια της φοίτησης της παντρεύτηκε τον ηθοποιό Άλκη Παππά (1922-2018), ο οποίος την βοήθησε στα πρώτα της καλλιτεχνικά βήματα. Το ζευγάρι θα χωρίσει το 1951 και η πανέμορφη ηθοποιός θα κρατήσει το επώνυμο του τέως συζύγου της (με ένα π), με το οποίο θα γίνει γνωστή παγκοσμίως τα επόμενα χρόνια ως Irene Papas.

Το 1947 παντρεύτηκε τον σκηνοθέτη και ηθοποιό Άλκη Παππά (1922-2018), με τον οποίο χώρισαν το 1951, αλλά διατήρησε μέχρι και σήμερα το επίθετό του. Η ίδια προτιμούσε να γράφει το επίθετο με ένα «π», δηλαδή «Παπά» (όπως στα αγγλικά «Irene Papas»).Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες ο γάμος τους διήρκεσε από το 1943 έως το 1947.

Η ίδια είχε αποκαλύψει το 2004 στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, μετά τον θάνατο του Μάρλον Μπράντο, ότι υπήρξε μεταξύ τους μια μακρά και «μυστική αγάπη». Η ίδια είχε πει ότι είχαν συναντηθεί το 1954 στη Ρώμη. Όπως είπε τον εκτιμούσε πολύ, ήταν το «μεγάλο πάθος της ζωής της» και συναντήθηκαν για τελευταία φορά το 1999 στην Αθήνα.

Φιλμογραφία

Αξιοσημείωτες ήταν οι ερμηνείες της και στις ταινίες, που γύρισε με σκηνοθέτη τον Μιχάλη Κακογιάννη: «Ηλέκτρα» (1962), «Αλέξης Ζορμπάς» (Zorba the Greek, 1965), «Τρωάδες» (The Trojan Women, 1971), «Ιφιγένεια (1977) και «Γλυκειά πατρίδα» (1986). Με τον Κακογιάννη συνεργάστηκε επίσης σε θεατρικές παραστάσεις στην Ελλάδα («Ηλέκτρα» του Σοφοκλή στην Επίδαυρο, «Αντώνιος και Κλεοπάτρα» του Σέξπιρ στο Ηρώδειο) και στο εξωτερικό («Μήδεια» και «Βάκχες» του Ευριπίδη το 1980 στο Μπρόντγουεϊ).

Άλλες σημαντικές ταινίες στις οποίες εμφανίστηκε ήταν: «Στον καθένα το δικό του» («A ciascuno il suo», 1966) του Έλιο Πέτρι, «Σάντα Μάμα» (The Brotherhood,1968) του Μάρτιν Ριτ, «Ζ» (1969) του Κώστα Γαβρά, «Η Άννα τών χιλίων ημερών («Anne of the Thousand Days», 1969) του Τσαρλς Τζάροτ, «Ο Χριστός σταμάτησε στο Έμπολι («Cristo si e fermato a Eboli», 1979) του Φραντζέσκο Ρόζι, «Ερέντιρα» (Erendira, 1983) του Ρούι Γκέρα και «Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου» («Cronaca di una morte annunciate», 1987) του Φραντζέσκο Ρόζι, βασισμένων στα ομώνυμα έργα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες. Μία από τις τελευταίες εμφανίσεις της στην μεγάλη οθόνη ήταν στην ταινία του Τζον Μάντεν «Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι» («Captain Corelli's Mandolin», 2001).

ΣΥΡΙΖΑ: «Πάρτι διασπάθισης δημοσίου χρήματος με 2,3 εκ απευθείας αναθέσεις σε εκλεκτό δημοσκόπο του Μητσοτάκη»


«Πρόκειται για ένα κανονικό πάρτι διασπάθισης δημοσίου χρήματος που βγαίνουν από την τσέπη των φορολογούμενων πολιτών προκειμένου να ευνοηθεί προσωπικά ο 'Μωυσής' Κυριάκος Μητσοτάκης» αναφέρει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. 

Την παρέμβαση της Δικαιοσύνης για όσα αποκαλύπτει σήμερα η εφημερίδα Αυγή σχετικά με την εταιρεία δημοσκοπήσεων Opinion Poll ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας λόγο για «πάρτι διασπάθισης δημόσιου χρήματος».

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Κουμουνδούρου αναφέρεται:

«Οι αποκαλύψεις σήμερα της Αυγής για το τρίγωνο διαπλοκής δημοσκοπικών εταιρειών, επιχειρήσεων συνδεδεμένες με αυτές και «κράτους Μητσοτάκη» είναι αποκαλυπτικές για τον τρόπο που επιχειρείται τα τελευταία χρόνια η χειραγώγηση της κοινής γνώμης. 

Η εταιρεία δημοσκοπήσεων «Opinion Poll», η οποία πέφτει μονίμως έξω στις εκτιμήσεις της, προωθώντας πάντα τον Κυριάκο Μητσοτάκη, συνδέεται με εταιρείες που τα τελευταία δύο χρόνια έχουν σαρώσει τα δημόσια έργα. 

Ο διευθυντής Ερευνών και Επικοινωνίας της Opinion Poll κ. Ζούπης, δε, προσφέρει τις υπηρεσίες του ως προσωπικός λιβελογράφος του Αλέξη Τσίπρα, και του ΣΥΡΙΖΑ εν γένει. 

Συγκεκριμένα, πέντε εταιρείες που συνδέονται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο με την Opinion Poll έχουν λάβει τα εξής ποσά δημοσίου χρήματος: 

- Δήμοι 1.120.357,96 ευρώ

- Φορείς υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής 886.464,57 ευρώ

- Περιφέρειες 167.706,93 ευρώ

Πρόκειται για ένα κανονικό πάρτι διασπάθισης δημοσίου χρήματος που βγαίνουν από την τσέπη των φορολογούμενων πολιτών προκειμένου να ευνοηθεί προσωπικά ο «Μωυσής» Κυριάκος Μητσοτάκης. 

Αναμένουμε την άμεση παρέμβαση της Δικαιοσύνης και της ΣΕΔΕΑ γι' αυτό το πλιάτσικο που αποτελεί ντροπή για το σύνολο των δημοσκόπων και πολιτικών επιστημόνων της χώρας».

NBC: Η αντεπίθεση της Ουκρανίας αιφνιδίασε τη Μόσχα — Ρώσος δημοσιογράφος: «Παγιδευτήκαμε»


"Οι ουκρανικές δυνάμεις ανάγκασαν τους Ρώσους στρατιώτες σε άτακτη υποχώρηση από τη βορειοανατολική περιοχή του Χαρκόβου, μετά από μια αιφνιδιαστική αντεπίθεση που έκανε ‘τους
κλακαδόρους του Κρεμλίνου’ να προσπαθούν να προσαρμοστούν"

Οι ισορροπίες του πολέμου στην Ουκρανία φαίνεται να ανατρέπονται, σχολιάζει το αμερικανικό δίκτυο NBC στον απόηχο της ουκρανικής αντεπίθεσης που ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα στα ανατολικά της χώρας. 

«Σε μια εξέλιξη που αιφνιδίασε τη διεθνή κοινή γνώμη, όσο και το Κρεμλίνο, τα ουκρανικά στρατεύματα εξώθησαν σε υποχώρηση τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν μετά από περισσότερους από έξι μήνες σκληρών συγκρούσεων — ενισχύοντας τις ελπίδες ότι το Κίεβο θα μπορούσε να πιέσει και να διώξει τους εισβολείς της Μόσχας από ακόμη περισσότερα εδάφη».

«Οι ουκρανικές δυνάμεις ανάγκασαν τους Ρώσους στρατιώτες σε άτακτη υποχώρηση από τη βορειοανατολική περιοχή του Χαρκόβου, μετά από μια αιφνιδιαστική αντεπίθεση που έκανε ‘τους κλακαδόρους του Κρεμλίνου’ να προσπαθούν να προσαρμοστούν και το στρατό του να αγωνίζεται να συγκεντρώσει τις άμυνές του στα ανατολικά και νότια».

«Ο πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε τη Δευτέρα ότι ο στρατός της χώρας του είχε ανακαταλάβει περίπου 6.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα εδάφους αυτόν τον μήνα, μια έκταση περίπου στο μέγεθος του Ντέλαγουερ.
Επιδιώκοντας να ενισχύσουν το πλεονέκτημά τους, οι ουκρανικές δυνάμεις τη Δευτέρα συνέχισαν να πιέζουν βαθύτερα σε έδαφος που προηγουμένως ελεγχόταν από ρωσικά στρατεύματα. Στρατιωτικοί αναλυτές λένε ότι η επιχείρηση έδειξε στον κόσμο - και ιδιαίτερα στους δυτικούς συμμάχους του Κιέβου - ότι οι δυνάμεις του Πούτιν έχουν διαβρωθεί και εξαντληθεί από μήνες σκληρής ουκρανικής αντίστασης».

«Η σημασία των τελευταίων εξελίξεων δεν έγκειται μόνο στην εκπληκτική προέλαση των ουκρανικών δυνάμεων, αλλά και στην πειστική απόδειξη ότι μπορούν να αναλάβουν την πρωτοβουλία και να απελευθερώσουν εδάφη από τη Ρωσία με ταχύ ρυθμό», δήλωσε ο Κέιρ Γκάιλς, ειδικός στη Ρωσία και ανώτερος σύμβουλος μιας δεξαμενής σκέψης στο Λονδίνο. Ανέφερε ότι τα πρόσφατα γεγονότα ήταν ένα «σημείο καμπής» στον πόλεμο.

Η αντεπίθεση αντιπροσωπεύει «ένα σημείο καμπής, ένα ξεκάθαρο σημάδι, μια ευκρινή στιγμή» στον πόλεμο, παρατήρησε ο Τζον Σπένσερ, απόστρατος ταγματάρχης του αμερικανικού στρατού.

«Οι πρόσφατες αποτυχίες της Ρωσίας αρχίζουν ακόμη και να επιδρούν στον τυπικά εθνικιστικό και πολεμοχαρή τόνο της ρωσικής κρατικής τηλεόρασης, με έναν σχολιαστή να φαίνεται να κατηγορεί τους συμβούλους του Πούτιν που τον οδήγησαν εξαρχής στον πόλεμο. "Οι άνθρωποι που έπεισαν τον πρόεδρο Πούτιν ότι η ειδική επιχείρηση θα ήταν σύντομη και αποτελεσματική, ότι δεν θα χτυπούσαμε τον άμαχο πληθυσμό… αυτοί οι άνθρωποι απλώς μας παγίδευσαν όλους"», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μπόρις Ναντεζντίν, πρώην Ρώσος βουλευτής, και πολιτικός αναλυτής γνωστός για τις πιο μετριοπαθείς απόψεις του.

Πάντως, το Κρεμλίνο επέμεινε ότι ο Πούτιν δεν θα υποχωρήσει.

«Η ‘ειδική στρατιωτική επιχείρηση’ συνεχίζεται και θα συνεχιστεί μέχρι να επιτευχθούν όλοι οι στόχοι που είχαν τεθεί αρχικά», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πούτιν Ντμίτρι Πεσκόφ σε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους.

«Αν ήταν έξυπνος, θα προσπαθούσε να τερματίσει τον πόλεμο τώρα και θα διαπραγματευόταν», σχολίασε για τον Ρώσο πρόεδρο ο Φίλιπς Ο' Μπράιεν, καθηγητής στρατηγικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Σεντ Άντριους στη Σκωτία. «Αλλά δεν φαίνεται ότι θα το κάνει αυτό, τουλάχιστον όχι άμεσα» πρόσθεσε.

Πηγή: nbcnews.com

📺Απόστρατοι στην Τουρκία ζητούν «επίδειξη δύναμης» κατά της Ελλάδας και συμμαχία με Ρωσία και Κίνα.


Απόστρατοι στρατιωτικοί στην Τουρκία, ζητούν δυναμική απάντηση στις... ελληνικές προκλήσεις και σύναψη συμμαχιών με Ρωσία και Κίνα. Με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα με τίτλο: «Απόστρατοι διοικητές: Να συνάψουμε συμμαχίες και επιδείξουμε πυγμή» η φιλοκυβερνητική εφημερίδα Aydinlik παρουσιάζει τις απόψεις δύο πρώην υψηλόβαθμων στρατιωτικών, για την ένταση στις σχέσεις με την Ελλάδα.

Το δημοσίευμα υποστηρίζει προκλητικά πως η χώρα μας όχι μόνο «παρενόχλησε» το τελευταίο διάστημα τουρκικά F-16 –«κλειδώνοντας» τα με τα ραντάρ των S-300, «εισήλθε» στα τουρκικά χωρικά, έλεγξε πολιτικά πλοία, κατήγγειλε την Τουρκία στον ΟΗΕ, αλλά και πως η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου βρέθηκε στο Καστελόριζο και στην Στρογγύλη που -όπως υποστηρίζει προκλητικά- «ανήκει στην Τουρκία».


Μιλώντας στην εφημερίδα οι στρατηγοί ε.α. Ισμαήλ Χακί και Φαχρί Ερενέλ, πηγαίνουν ένα βήμα παραπάνω το φιλοπολεμικό κλίμα, ζητώντας ευθέως από την κυβέρνηση Ερντογάν -εφόσον απαιτηθεί- να χρησιμοποιηθεί βία κατά της χώρας μας.

«Είναι αδιαμφισβήτητο ότι το νησί Στρογγύλη ​​ανήκει στην Τουρκία. Η Τουρκία δεν πρέπει να κάνει πίσω εδώ. Αν η Πρόεδρος της Ελλάδας θέλει να πάει στην Στρογγύλη, ας στείλουμε αμφίβια πλοία μας, εμποδίζοντάς την, ακόμη και εάν υπάρξει σύγκρουση. Ολόκληρο το έθνος στέκεται πίσω από την κυβέρνηση» δήλωσε προκλητικά ο τέως Επιτελάρχης Πληροφοριών Ισμαήλ Χακί, επισημαίνοντας πως η Άγκυρα θα πρέπει να ξεκαθαρίσει σε ΗΠΑ και Ευρώπη ότι το Αιγαίο Πέλαγος και η Ανατολική Μεσόγειος αποτελεί «προτεραιότητα και ζωτικής σημασίας για την Τουρκία». «Τερματίζοντας» την φιλοπολεμική ρητορική του, ο Χακί ζήτησε να κατονομαστούν τα ελληνικά νησιά, νησίδες και βραχονησίδες που -σύμφωνα με το αφήγημα της Τουρκίας- «η κυριαρχία τους δεν μεταβιβάστηκε στην Ελλάδα» και να δοθεί η λίστα στους διοικητές των τουρκικών φρεγατών με έτοιμους τους κανόνες εμπλοκής. «Όπου δεν τηρείται νόμος, θα υπάρξει λύση με τη δύναμη» κατέληξε.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Φαχρί Ερενέλ, ο οποίος ζήτησε από την κυβέρνηση Ερντογάν να αφήσει στην άκρη της «πολιτική ισορροπίας» συνάπτοντας συμμαχίες με Ρωσία και Κίνα.

«Η Ελλάδα εκπροσωπεί τους Αμερικάνους, Γάλλους και Βρετανούς. Η Τουρκία πρέπει να αποσυρθεί από τη στρατιωτική πτέρυγα του ΝΑΤΟ, εγκαταλείποντας την πολιτική ισορροπίας» δήλωσε, ζητώντας σύσφιγξη σχέσεων με Ρωσία και Κίνα μέσω του Οργανισμού Συνεργασίας της Σαγκάης. «Η Ευρώπη έχει γεράσει και έχει σοβαρό πρόβλημα ασφάλειας. Είναι αντιληπτό πως δεν μπορεί να διασφαλίσει το δικό της μέλλον ή την ακεραιότητα της» τόνισε ο Ερενέλ.