16 Σεπτεμβρίου 2022

📺NASA: Το Perseverance βρήκε οργανική ύλη στον πυθμένα αρχαίας λίμνης στον Άρη


Ακόμη μία σημαντική ανακάλυψη πραγματοποίησε το Perseverance. Το ρόβερ της NASA εντόπισε στον πυθμένα αρχαίας λίμνης στον Άρη οργανική ύλη, που θα μπορούσε να υποδεικνύει ότι υπήρχε μικροβιακή ζωή στον κόκκινο πλανήτη πριν από δισεκατομμύρια χρόνια.

Από την προσγείωση του στον Άρη τον Φεβρουάριο του 2021, το Perseverance περιφέρεται στην τοποθεσία ενός ξεραμένου αρχαίου δέλτα ενός ποταμού του Άρη, γνωστό ως κρατήρας Jezero. Την Πέμπτη, οι υπεύθυνοι της αποστολής είχαν ενημέρωση για το τι είχε ανακαλύψει το ρόβερ της Nasa κατά την εξερεύνηση 8 μιλίων του κρατήρα. H συγκεκριμένη περιοχή ήταν πιθανότατα μια λίμνη πριν από περισσότερα από 3,5 δισεκατομμύρια χρόνια. Για τον λόγο αυτό η NASA προσγείωσε το Perseverance εκεί, προκειμένου να ψάξει σε ένα αρχαίο κατοικήσιμο περιβάλλον για στοιχεία ζωής.

«Τα πετρώματα που ερευνήσαμε στο δέλτα έχουν την υψηλότερη συγκέντρωση οργανικής ύλης που έχουμε βρει μέχρι στιγμής στην αποστολή», δήλωσε ο Κεν Φάρλεϊ, επιστήμονας του προγράμματος Perseverance στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας.

Η αποστολή του ρόβερ της NASA περιλαμβάνει την αναζήτηση ενδείξεων αρχαίας μικροβιακής ζωής. Το Perseverance συλλέγει δείγματα πετρωμάτων που θα μπορούσαν να έχουν διατηρήσει αυτά τα αποκαλυπτικά βιοσήματα. Επί του παρόντος, το ρόβερ συλλέξει 12 δείγματα. Μια σειρά αποστολών με την ονομασία Mars Sample Return θα μεταφέρει τη συλλογή πίσω στη Γη στη δεκαετία του 2030.



Το ρόβερ ερεύνησε τον κρατήρα Jezero και βρήκε ενδείξεις πυριγενών, ή ηφαιστειακών, πετρωμάτων. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης εκστρατείας του για τη μελέτη του δέλτα τους τελευταίους πέντε μήνες, το ρόβερ της NASA βρήκε πλούσια στρώματα ιζηματογενών πετρωμάτων που αποκαλύπτουν περισσότερα στοιχεία για την ιστορία του αρχαίου κλίματος και περιβάλλοντος του Άρη.

«Το δέλτα, με τα ποικίλα ιζηματογενή πετρώματα, έρχεται σε όμορφη αντίθεση με τα πυριγενή πετρώματα που σχηματίστηκαν από την κρυστάλλωση του μάγματος και τα οποία ανακαλύφθηκαν στο δάπεδο του κρατήρα», εξήγησε ο Φάρλεϊ.

«Αυτή η αντιπαράθεση παρέχει σημαντικές πληροφορίες για την γεωλογική ιστορία του πλανήτη μετά το σχηματισμό του κρατήρα. Για παράδειγμα, βρήκαμε έναν ψαμμίτη που φέρει κόκκους και θραύσματα πετρωμάτων που δημιουργήθηκαν μακριά από τον κρατήρα Jezero», σημείωσε ο ερευνητής.



Η ομάδα της αποστολής ονόμασε ένα από τα πετρώματα Wildcat Ridge. Το συγκεκριμένο πέτρωμα πιθανότατα σχηματίστηκε όταν λάσπη και άμμος κατακάθισαν σε μια λίμνη αλμυρού νερού όταν εξατμίστηκε πριν από δισεκατομμύρια χρόνια. Το ρόβερ έξυσε την επιφάνεια του βράχου και την ανέλυσε με ένα όργανο που ονομάζεται Scanning Habitable Environments with Raman & Luminescence for Organics & Chemicals, ή SHERLOC.

Αυτό το λέιζερ που σκαλίζει τα πετρώματα μπορεί να αποκαλύψει χημικές ουσίες, ορυκτά και οργανική ύλη, δήλωσε η Σουνάντα Σάρμα, επιστήμονας του SHERLOC στο Εργαστήριο Αεριοπροώθησης της NASA στην Πασαντίνα.

Η ανάλυση του οργάνου αποκάλυψε ότι τα οργανικά ορυκτά είναι πιθανότατα αρωματικά, ή σταθερά μόρια άνθρακα και υδρογόνου, τα οποία συνδέονται με θειικά άλατα. Τα θειικά ορυκτά, που συχνά βρίσκονται μέσα στα στρώματα των ιζηματογενών πετρωμάτων, διατηρούν πληροφορίες σχετικά με τα υδάτινα περιβάλλοντα στα οποία σχηματίστηκαν.



«Αν και αυτή η ανίχνευση δεν σημαίνει από μόνη της ότι σίγουρα υπήρχε ζωή, οι παρατηρήσεις αρχίζουν να μοιάζουν με ευρήματα εδώ στη Γη. Για το θέσω απλά, αν βρισκόμαστε σε κυνήγι θησαυρού για πιθανές ενδείξεις ζωής σε άλλους πλανήτες, η οργανική ύλη είναι μία ένδειξη» δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου η Σουνάντα Σάρμα του Εργαστηρίου Αεριώθησης (JPL) της NASA στην Καλιφόρνια. Η Σάρμα είναι μέλος της ομάδας του οργάνου «SHERLOCK» το οποίο χρησιμοποιεί το Perseverance για να εξετάζει δείγματα πετρωμάτων με μια δέσμη λέιζερ.

Το Perseverance καθώς και το ρόβερ Curiosity έχουν ξαναβρεί οργανική ύλη στον Άρη. Αλλά αυτή τη φορά, η ανίχνευση έγινε σε μια περιοχή όπου μπορεί κάποτε να υπήρχε ζωή. «Στο μακρινό παρελθόν, η άμμος, η λάσπη και τα άλατα που αποτελούν τώρα το δείγμα Wildcat Ridge, αποτέθηκαν κάτω από συνθήκες όπου θα μπορούσε να έχει αναπτυχθεί ζωή», δήλωσε ο Φάρλεϊ.

«Το γεγονός ότι η οργανική ύλη βρέθηκε σε ένα τέτοιο ιζηματογενές πέτρωμα – γνωστό για τη διατήρηση απολιθωμάτων αρχαίας ζωής εδώ στη Γη – είναι σημαντικό. Ωστόσο, όσο ικανά και αν είναι τα όργανά μας στο Perseverance, περαιτέρω συμπεράσματα σχετικά με το τι περιέχει το δείγμα Wildcat Ridge, θα πρέπει να περιμένουν μέχρι να επιστραφεί στη Γη για να μελετηθεί σε βάθος στο πλαίσιο της εκστρατείας επιστροφής δειγμάτων του οργανισμού στον Άρη».

📺Ο Μάριο Μπαλοτέλι σκοράρει πλέον μόνο σε μπαρ: Δεν μπορούσε να περπατήσει από το μεθύσι—BINTEO


Όταν παίρνει φόρα, φόρα – κατηφόρα ούτε ο θεός ο ίδιος δεν τον σταματά. Ο λόγος για τον άλλοτε Ιταλό σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου, Μάριο Μπαλοτέλι, ο οποίος έχει βαλθεί να αποδείξει ότι η καριέρα του δεν έχει πιάσει ακόμη πάτο. 

Εκτός προπονήσεων στην Σιόν φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ο “σούπερ Μάριο”, καθώς υποβασταζόμενος και σε κατάσταση μέθης εμφανίζεται ο Ιταλός επιθετικός σε video που κυκλοφόρησε στα social media. Ο 32χρονος επιθετικός εμφανίζεται να αποχωρεί σε τραγική κατάσταση -υπό την επήρεια μέθης- από μπαρ και να στηρίζεται σε δυο άτομα (σ.σ. γυναίκα και άντρας).

Ύστερα από μια μεγάλη καριέρα σε Ίντερ, Μάντσεστερ Σίτι, Μίλαν, Λίβερπουλ, Νις, Μαρσέιγ πλέον αγωνίζεται, ή μάλλον προσπαθεί να αγωνισθεί στην Ελβετική Σιόν, με την οποία έχει μετρήσει δυο συμμετοχές ως αλλαγή και δεν έχει καταφέρει να πετύχει κάποιο γκολ.

📺Άννα Βίσση: Όταν τραγούδησε το «Happy Birthday» στον Κάρολο—«Τον βρήκα και λίγο σέξι»


Τις εντυπώσεις που αποκόμισε από τον βασιλιά Κάρολο Γ’, όταν πριν από δύο δεκαετίες βρέθηκε σε γιορτή για τα γενέθλιά του, εξέφρασε on air η Άννα Βίσση.

“Τον βρήκα και λίγο σέξι εγώ αυτόν τότε”, εξομολογήθηκε χαρακτηριστικά στην Ελένη Μενεγάκη η γνωστή τραγουδίστρια, η οποία στην συνέχεια πρόσθεσε: “Τον βρήκα σέξι, γιατί για εμένα η εξυπνάδα είναι σέξι. Ήταν έξυπνος, έκανε ωραία σχόλια, με πλησίασε με έναν πολύ γοητευτικό τρόπο. Δεν ήταν το βασιλικό που με συνεπήρε. Βλακείες λέω, ήταν και αυτό”, είπε η Άννα Βίσση στην εκπομπή “Ελένη”.

Όπως ανέφερε νωρίτερα η ποπ σταρ, του τραγούδησε το “Happy Birthday”, ενώ το πάρτι σύμφωνα με την Άννα Βίσση πραγματοποιήθηκε σε ένα παλάτι δίπλα από το Μπάκιγχαμ, όπου έκαναν events. “Ήταν πολύ γλυκός μαζί μου και κάτι μου άρεσε”, δήλωσε ακόμη η Άννα Βίσση.

Δείτε το βίντεο με τα όσα είπε η Άννα Βίσση

ΝΔ για επίθεση στο γραφείο Θεοδωρικάκου: Θρασύδειλοι τραμπούκοι απειλούν ευθέως ζωές


Ανακοίνωση για την επίθεση με πέτρες και μπογιές που σημειώθηκε στις 10/9, στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου έβγαλε η Νέα Δημοκρατία. 

«Με την προκήρυξη ανάληψης ευθύνης για την επίθεση στο γραφείο του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Τάκη Θεοδωρικάκου, οι θρασύδειλοι τραμπούκοι απειλούν ζωές! Απειλούν ευθέως τόσο τους αστυνομικούς, όσο και τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Τάκη Θεοδωρικάκο. Κανείς δεν τους φοβάται. Κανέναν δεν πτοούν. Η Δημοκρατία και η ελευθερία είναι πολύ πιο δυνατές από τις απειλές και τις επιθέσεις τους. Καλούμε όλα τα κόμματα να εκφράσουν καθαρά και δυνατά την αυτονόητη αποδοκιμασία και καταδίκη τους», αναφέρει σε ανακοίνωση του το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.

Χαμηλώνουν τα φώτα οι εκκλησίες: «H έλλειψη λαμπρού φωτισμού, δεν στερεί τη Χάρη του Θεού», λέει ο Μητροπολίτης Δημητριάδος


Χαμηλώνουν τα φώτα οι Ναοί που θα χρησιμοποιούν συχνότερα το φως των κεριών αντί για πολυελαίους. Την στάση αυτή θα κρατήσουν πολλές Μητροπόλεις, προκειμένου να αντιμετωπίσουν την ενεργειακή κρίση .

Ηδη, με απόφαση του Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου, σε μία συμβολική κίνηση οι Εφημέριοι και Εκκλησιαστικοί Επίτροποι καλούνται, να μην κάνουν χρήση όλων των πολυελαίων και προβολέων που υπάρχουν στους Ιερούς Ναούς της Ιεράς Μητροπόλεως, αλλά να μειωθεί κατά το δυνατόν ο φωτισμός, στον βαθμό που είναι απαραίτητος για την ανάγνωση και τα τελούμενα κατά τις Ιερές Ακολουθίες και τη Θεία Λειτουργία. «Το να μη διαθέτουμε τον λαμπρό φωτισμό, δεν στερεί σε τίποτα τη Χάρη του Θεού» είπε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης.

Από την απαγόρευση αυτή εξαιρούνται η τέλεση των Μυστηρίων του Γάμου και της Βάπτισης, προς αποφυγή διαμαρτυριών και παρεξηγήσεων, καθώς οι Ακολουθίες της πανηγύρεως του Ιερού Ναού ή της Μονής. Επίσης, επιτρέπεται ο αναγκαίος φωτισμός τις βραδινές ώρες για λόγους ασφαλείας.

«Θα εισέλθουμε σε μια δύσκολη περίοδο, όπου θα είναι έντονο το ενεργειακό πρόβλημα, ως προς την αύξηση του κόστους και την απειλή του φυσικού περιβάλλοντος. Ταυτόχρονα, η υπερβολή της χρήσης φέρνει πολλά προβλήματα», είπε χαρακτηριστικά από τον άμβωνα ο κ. Ιγνάτιος. Για τον λόγο αυτό σε όλους τους ναούς της δικαιοδοσίας του και κατά τη διάρκεια των ιερών ακολουθιών δεν θα υπάρχουν αναμμένοι πολυέλαιοι, ούτε μεγάλοι προβολείς, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ενεργειακή κρίση. «Οχι γιατί, με τον τρόπο αυτό, θα λύσουμε το ενεργειακό πρόβλημα, αλλά γιατί πρέπει να συνειδητοποιήσουμε την ευθύνη που έχουμε όλοι μας ν’ αντιμετωπίσουμε και αυτή τη κατάσταση», είπε.

Ωστόσο, όπως τόνισε, τα φώτα δεν θα σβήσουν όταν τελούνται γάμοι και βαπτίσεις. «Οι υπόλοιπες ακολουθίες, από τούδε και στο εξής, θα έχουν τον ελάχιστο δυνατό φωτισμό. Θα υπάρχει κατάνυξη και θα δίνεται ένα μήνυμα ότι, πρώτοι εμείς, μέσα στη Θεία Λατρεία, κάνουμε αυτό το βήμα, για να μπορέσουμε, όλοι μαζί, ν’ αντιμετωπίσουμε και αυτή την κρίσιμη κατάσταση. Αν δεν ενεργήσουμε έτσι, θα υπάρξουν συνάνθρωποί μας, στο επόμενο διάστημα, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Ας κάνουμε, λοιπόν, την προσπάθεια, όλοι μαζί. Το κράτος έχει την ευθύνη να πάρει τις μεγάλες αποφάσεις. Εμείς, όμως, θα κάνουμε μικρά πράγματα, για να έχουμε αναπαυμένη τη συνείδησή μας ότι κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας. Το να μη διαθέτουμε τον λαμπρό φωτισμό, δεν στερεί σε τίποτα τη Χάρη του Θεού».

Και τόνισε: «Θα υπάρχει κατάνυξη και θα δίνεται ένα μήνυμα ότι, πρώτοι εμείς, μέσα στην Θεία Λατρεία, κάνουμε αυτό βήμα, για να μπορέσουμε, όλοι μαζί, ν’ αντιμετωπίσουμε και αυτή την κρίσιμη κατάσταση. Αν δεν ενεργήσουμε έτσι, θα υπάρξουν συνάνθρωποί μας, στο επόμενο διάστημα, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα».

📺Λίβανος: «Ληστεύουν» τράπεζες για να πάρουν τις... αποταμιεύσεις τους - Δείτε βίντεο


Επτά «ληστείες» μέσα σε λίγες ώρες - «Παγωμένες» οι καταθέσεις των πολιτών, λόγω της οικονομικής κρίσης στη χώρα

Επτά τράπεζες έγιναν στόχος «ληστών» χθες και σήμερα στον Λίβανο: επρόκειτο για πελάτες που προσπαθούσαν απεγνωσμένα να σηκώσουν τις καταθέσεις τους, οι οποίες παραμένουν παγωμένες, λόγω της άνευ προηγουμένου οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα.

Ο Λίβανος αντιμετωπίζει από το 2019 σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, τις οποίες ένα μεγάλο μέρος των πολιτών αποδίδει στην κακοδιαχείριση, τη διαφθορά, την αδιαφορία και την αδράνεια των πολιτικών. Όταν η αξία της λιβανέζικης λίρας κατέρρευσε, οι τράπεζες άρχισαν να επιβάλουν δρακόντεια μέτρα, εμποδίζοντας τους πελάτες τους να σηκώσουν τις οικονομίες τους, ιδίως εάν επρόκειτο για καταθέσεις σε συνάλλαγμα.

Μέσα σε 48 ώρες, επτά τράπεζες έγιναν στόχος «ληστών». Καθώς πολλαπλασιάζονται τα περιστατικά αυτά, ο υπουργός Εσωτερικών συγκάλεσε έκτακτη σύσκεψη των υπηρεσιών ασφαλείας ώστε «να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα».

Η Ένωση Τραπεζών του Λιβάνου (ABL) συγκάλεσε επίσης κατεπείγουσα σύσκεψη και διέταξε να κλείσουν για τρεις ημέρες όλα τα υποκαταστήματα την επόμενη εβδομάδα.

Την Τετάρτη, μια νέα γυναίκα σε κατάσταση απόγνωσης, «λήστεψε» μια τράπεζα στη Βηρυτό, για να πάρει της οικονομίες της και να πληρώσει τα νοσήλια της αδελφής της. Οι ληστείες πήραν κατόπιν διαστάσεις χιονοστιβάδας: λίγες ώρες αργότερα, ένας άνδρας λήστεψε ένα υποκατάστημα στο Αλέι, μια κοινότητα στα βορειοανατολικά της πρωτεύουσας. Νωρίς σήμερα το πρωί, ένας 50χρονος και ο γιος του μπήκαν σε ένα υποκατάστημα της Byblos Bank στο Γκαζιέχ, στον νότιο Λίβανο και απείλησαν τους υπαλλήλους με ένα ψεύτικο όπλο, ζητώντας να τους δώσουν τα λεφτά τους.


Ακολούθησαν τρεις ληστείες σε υποκαταστήματα στη Βηρυτό: στη συνοικία Τάρεκ Τζιντέ, η κατάσταση ήταν τεταμένη μέχρι αργά το απόγευμα, αφού ο πελάτης-ληστής κλείστηκε μέσα στο υποκατάστημα της Blom Bank μαζί με αστυνομικούς. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες που είχαν συγκεντρωθεί στον δρόμο, πρόκειται για έναν άοπλο, υπερχρεωμένο έμπορο που ζητά να επιτρέψουν να κάνει ανάληψη των καταθέσεών του.

data-configuration-type="Atcom.Sites.ProtoThema.Models.HtmlSnippets.TwitterConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema">


Τρία χιλιόμετρα μακρύτερα, στη συνοικία Ράμλετ αλ Μπαΐντα, ένας άνδρας οπλισμένος με κυνηγετικό όπλο εισέβαλε στο υποκατάστημα της Lebanon & Gulf Bank ενώ στα νότια της πόλης, ένας νεαρός, οπλισμένος με ψεύτικο πιστόλι, είπε ότι κατάφερε να σηκώσει 20.000 δολάρια.



ΕΣΚΙΣΕ ΤΟ ΚΑΛΣΟΝ ΤΟΥ😝😝Πούτιν: Αν συνεχίσουν έτσι οι Ουκρανοί, η απάντησή μας θα είναι «σοβαρή» - Ο Ζελένσκι δεν θέλει να συναντηθούμε


Η Ρωσία απαντά με αυτοσυγκράτηση στις ουκρανικές «τρομοκρατικές επιθέσεις και τα χτυπήματα σε υποδομές», λέει ο Βλαντιμίρ Πούτιν από το Ουζμπεκιστάν, σχολιάζοντας την αντεπίθεση που έχουν ξεκινήσει οι Ουκρανοί τις τελευταίες μέρες και την ανακατάληψη εδαφών από τα ρωσικά στρατεύματα.

«Οι αρχές του Κιέβου ανακοίνωσαν ότι άρχισαν και διεξάγουν μια ενεργή επιχείρηση αντεπίθεσης. Λοιπόν, ας δούμε πώς θα εξελιχθεί και πώς θα τελειώσει. Προς το παρόν, η Ρωσία ανταποκρίνεται με αυτοσυγκράτηση στα ουκρανικά χτυπήματα σε υποδομές και στις τρομοκρατικές τους επιθέσεις» είπε ο Ρώσος πρόεδρος, ο οποίος αποκάλυψε πως «υπήρξαν απόπειρες πραγματοποίησης τρομοκρατικών επιθέσεων στο έδαφος των ρωσικών πυρηνικών εγκαταστάσεων, αλλά τώρα η κατάσταση είναι υπό έλεγχο».

«Η απάντησή μας θα δοθεί, αν δεν καταλάβουν ότι τέτοιες μέθοδοι είναι απαράδεκτες. Στην πραγματικότητα, δεν διαφέρουν σε τίποτα από τις μεθόδους της τρομοκρατίας. Το βλέπουμε αυτό στις δολοφονίες αξιωματούχων στα απελευθερωμένα εδάφη. Το βλέπουμε αυτό ακόμη και στις απόπειρες πραγματοποίησης τρομοκρατικών επιθέσεων στο έδαφος της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Συμπεριλαμβανομένων ακόμη και προσπαθειών πραγματοποίησης τρομοκρατικών επιθέσεων, αν όχι στις ίδιες τις εγκαταστάσεις, τότε γύρω από τις πυρηνικές μας εγκαταστάσεις, τα πυρηνικά εργοστάσια... Για να μην αναφέρω το πυρηνικό εργοστάσιο της Ζαπορόζια. Πιο πρόσφατα, οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις πραγματοποίησαν μερικά ευαίσθητα πλήγματα, που ήταν προειδοποιητικά. Εάν η κατάσταση συνεχίσει να εξελίσσεται με αυτόν τον τρόπο, τότε η απάντηση θα είναι πιο σοβαρή» πρόσθεσε.

Στη συνέχεια, αναφερόμενος στην εισβολή που έχει ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο στην Ουκρανία, τόνισε πως ο αρχικός στόχος δεν υπόκειται σε διαφοροποιήσεις. «Οι επιχειρησιακές αποφάσεις λαμβάνονται στην πορεία, ο κύριος στόχος είναι η απελευθέρωση του Ντονμπάς, η επιθετική επιχείρηση εκεί δεν σταματά, αλλά δεν βιαζόμαστε», είπε ο Ρώσος πρόεδρος.

Και συνέχισε: «Σταδιακά, ο ρωσικός στρατός καταλαμβάνει όλο και περισσότερα εδάφη. Εφιστώ την προσοχή σας στο γεγονός ότι δεν πολεμάμε με πλήρη στρατό, πολεμάμε μόνο με μέρος του ρωσικού στρατού, μόνο με μια μονάδα συμβασιούχων. Ως εκ τούτου, ας μην βιαστούμε σε αυτό το κομμάτι».

Σχετικά με την πρόταση του Κιέβου για «εγγυήσεις ασφαλείας», ο Πούτιν δήλωσε ότι «η Ρωσία γενικά συμφώνησε πως η ασφάλεια της Ουκρανίας θα πρέπει να εγγυηθεί από τις μεγάλες δυνάμεις... αλλά στη συνέχεια το ζήτημα αυτό τέθηκε σε δεύτερη μοίρα».

Τέλος, αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο συνάντησης με τον Ζελένσκι, το οποίο - όπως είπε - ο ίδιος ο Ουκρανός πρόεδρος έχει απορρίψει. «Ο Ερντογάν μου προτείνει διαρκώς μια συνάντηση με τον πρόεδρο Ζελένσκι, πιστεύοντας ότι μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Η πρώτη προϋπόθεση (για να πραγματοποιηθεί η συνάντηση) είναι να συμφωνήσουν οι αρχές του Κιέβου. Αλλά αρνούνται! Ο Ζελένσκι το ανακοίνωσε. Είπε δημοσίως - δεν ξέρω πού, αλλά δημοσίως - ότι δεν είναι έτοιμος και δεν θέλει να μιλήσει με τη Ρωσία», είπε χαρακτηριστικά ο Πούτιν.

ΚΥΡΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ! ΑΜΠΑΛΟΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΣ😜😜Βασίλισσα Ελισάβετ: Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ περιμένει στην ουρά για το λαϊκό προσκύνημα👍👍


«Λέμε ιστορίες» απάντησε για το τι έκανε για 12 ώρες – Ορισμένοι σχολιάζουν με κακεντρέχεια ότι ακόμη προσπαθεί να πάρει τον τίτλο του Ιππότη

Διάσημος μεν, στην ουρά δε. Ο λόγος για τον Ντέιβιντ Μπέκαμ, που προκάλεσε έκπληξη, όταν εμφανίστηκε στην ουρά, μαζί με τους κοινούς θνητούς, να περιμένει για να αποτίσει φόρο τιμής στη βασίλισσα Ελισάβετ.

Ο διάσημος πρώην ποδοσφαιριστής δήλωσε στο Sky New ότι περιμένει στην ουρά για πάνω από 12 ώρες. Ο Μπέκαμ φορά κοστούμι, κασκέτο και κρατά μια μαγκούρα, περιμένοντας να μπει στο Γουεστμίνστερ. Πάντως, συνέχισε να χαμογελά και να μιλά με όσους προφανώς τον αναγνώριζαν.


Ο ίδιος, μιλώντας σε δημοσιογράφους περιέγραψε πώς είναι η εμπειρία του να περιμένεις για 12 ώρες. «Όλοι θέλουμε να είμαστε σήμερα εδώ», είπε, δίνοντας έμφαση στη ζωή της βασίλισσας. 


Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ είχε εκφράσει τη λύπη του για τον θάνατο της βασίλισσας, δηλώνοντας συντετριμμένος από την απώλειά της, ενώ είχε σημειώσει ότι η Ελισάβετ ενέπνευσε με την ηγεσία της, παρηγορούσε τον κόσμο όταν οι καιροί ήταν δύσκολη και υπηρέτησε την πατρίδα της μέχρι το τέλος.

Πάντως αρκετοί δεν πείστηκαν ιδιαίτερα από τη συντριβή του Μπέκαμ, καθώς όπως σχολίασαν, πιθανώς ακόμη να ελπίζει ότι θα χριστεί ιππότης. Το σχόλιο δεν ήταν τυχαίο, καθώς πριν λίγα χρόνια είχε προκληθεί σκάνδαλο, όταν διέρρευσαν χιλιάδες e-mail και έγγραφα που αποκάλυπταν ότι ο Ντέιβιντ Μπέκαμ χρησιμοποιούσε το φιλανθρωπικό του έργο για να «εξαγοράσει» τον τίτλο του Ιππότη.



Έκπτωση φυσικού αερίου από τη Ρωσία πήρε η Τουρκία - Τι αναφέρει ο τουρκικός Τύπος


Ένα από τα θέματα που θα έρθουν στο προσκήνιο στη συνάντηση που θα έχει σήμερα ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, με τον Βλαντιμίρ Πούτιν στο Ουζμπεκιστάν θα είναι η ενέργεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες του τουρκικού οικονομικού Τύπου, οι διαπραγματεύσεις της Τουρκίας με τη Ρωσία για την τιμή του φυσικού αερίου έχουν ήδη ολοκληρωθεί και επετεύχθη μία καταρχήν συμφωνία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η τιμή του φυσικού αερίου είχε ανέλθει στα 1.500 δολάρια, ωστόσο η Τουρκία έχει καταφέρει να το μειώσει στα 600-800 ευρώ.

Μαρία Ζαχαράκη
ΕΘΝΟΣ

📺Βρετανία: «Χέρια ψηλά!» - Πιλότος ζήτησε από τους επιβάτες να επιλέξουν το αεροδρόμιο που θέλουν να προσγειωθούν


«Σηκώστε τα χέρια», είπε στους επιβάτες ένας πιλότος των βρετανικών αερογραμμών χαμηλού κόστους «EasyJet» καλώντας τους να επιλέξουν το αεροδρόμιο όπου θα ήθελαν να προσγειωθούν.

Ο πιλότος βρέθηκε σε κατάσταση ανάγκης και δεν ήθελε να πάρει ο ίδιος την απόφαση για το αεροδρόμιο που θα ήθελε να προσγειώσει το αεροπλάνο. Έτσι, ζήτησε τη γνώμη του επιβατικού κοινού.

Όπως σχολιάζει η εφημερίδα «The Sun», ο πιλότος ζήτησε από τους επιβάτες να αποφασίσουν καλώντας τους να σηκώσουν το χέρι. Το αεροπλάνο ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου και αντ' αυτού κατέληξε στον διάδρομο στο Λούτον.

Το πλήρωμα αποφάσισε να δώσει στους επιβάτες την ευκαιρία να αποφασίσουν αν θα ήθελαν να προσγειωθούν στο Λούτον ή σε άλλο αεροδρόμιο. Ωστόσο, ο πιλότος προειδοποίησε ότι η παραμονή θα είχε καθυστερήσεις «περισσότερο από μία ώρα».

Τα πλάνα που ανέβηκαν στο Instagram είναι από το κινητό ενός επιβάτη που κατέγραψε με το κινητό του το κλίμα που επικρατούσε όταν ο πιλότος της EasyJet ζήτησε τη γνώμη τους.

Δείτε το βίντεο:


Ο πιλότος ακούγεται να λέει: «Δεν γνωρίζουμε επί του παρόντος ποιος θα είναι ο περιορισμός του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας προς το Γκάτγουικ, οπότε υποθέτουμε ότι θα είναι πάνω από μία ώρα. Πρώτα λοιπόν, θα θέλαμε να ζητήσουμε τη γνώμη σας: αν θα θέλετε να προσγειωθεί το αεροσκάφος εδώ στο Λούτον του Λονδίνου, να σηκώσετε το χέρι σας».

Άμεση ήταν η απάντηση του κοινού με τους εξαντλημένους Βρετανούς να σηκώνουν το χέρι...

Μερικοί ταξιδιώτες σήκωσαν και τα δύο χέρια πιστεύοντας ότι θα επηρεάσουν την ψηφοφορία ενώ ένας άντρας ακούγεται να λέει: «Αυτό είναι αστείο. Μπορεί να είναι σαν το παιχνίδι: «πέτρα, μολύβι, ψαλίδι χαρτί».

Στη συνέχεια εμφανίζεται μια αεροσυνοδός να περπατά στον διάδρομο για να γίνει η καταμέτρηση των επιβατών που θα ήθελαν να προσγειωθούν στο Λούτον. Πάντως, δεν είναι σαφές από πού αναχώρησε η πτήση της EasyJet.

Αλλά και μετά την αποβίβαση του κοινού, το χάος συνεχίστηκε, όπως υποστηρίζει ο επιβάτης Μοχάμεντ Χουσείν, στη βρετανική εφημερίδα.

«Δεν μπορούσαμε να κατέβουμε από το αεροπλάνο επί δύο ώρες καθώς δεν υπήρχε λεωφορείο να μας μεταφέρει από το αεροπλάνο στον τερματικό σταθμό λόγω έλλειψης προσωπικού. Στην 6 το πρωί πήραμε τις αποσκευές μας. Η EasyJet μας είπε να περιμένουμε στο αεροδρόμιο προσπαθώντας να βρούμε ταξί...».

«Είχαμε παιδιά και οι οικογένειες περίμεναν ατελείωτες στο αεροδρόμιο. Μιλάμε για σχεδόν 200 επιβάτες. Ήταν η χειρότερη εμπειρία που είχαμε ποτέ», πρόσθεσε ο επιβάτης εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά του για τα όσα βίωσε.

Σχολιάζοντας το περιστατικό, εκπρόσωπος της «EasyJet» δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ο πιλότος ρώτησε εάν κάποιοι επιβάτες επιθυμούν την προσγείωσή του αεροσκάφους ή θα ήθελαν να συνεχίσουν προειδοποιώντας για πιθανή καθυστέρηση με βάση τις ανακοινώσεις του πύργου ελέγχου. Λυπούμαστε για την όποια ταλαιπωρία έχει προκληθεί».

Κορονοϊός: Ισχυρή σύσταση ΠΟΥ για δύο θεραπείες με μονοκλωνικά αντισώματα που θεωρεί αναποτελεσματικές


Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) απευθύνει «ισχυρή σύσταση» ενάντια σε δύο θεραπείες αντισωμάτων κατά του κορονοϊού, καθώς τις θεωρεί πλέον αναποτελεσματικές, αντικαθιστώντας έτσι την προηγούμενη σύστασή του για χρήση τους.

Πρόκειται για τα φάρμακα-μονοκλωνικά αντισώματα sotrovimab (των GSK και Vir Biotechnology) και casirivimab-imdevimab («κοκτέιλ» των Regeneron και Roche).

Η ομάδα των διεθνών ειδικών του ΠΟΥ (WHO Guideline Development Group) έκανε τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό «British Medical Journal» (BMJ). Η νέα αρνητική σύσταση προέκυψε μετά από εργαστηριακές μελέτες που έδειξαν ότι τα εν λόγω φάρμακα είναι απίθανο να φέρουν αποτέλεσμα έναντι των νέων παραλλαγών του κορονοϊού, ιδίως της Όμικρον και των υποπαραλλαγών της.

Στην ίδια ανανεωμένη οδηγία η επιτροπή του ΠΟΥ συστήνει την υπό όρους χρήση του αντιικού φαρμάκου ρεμδεσιβίρη (της Gilead) σε ασθενείς με σοβαρή Covid-19, αλλά όχι σε εκείνους σε κρίσιμη κατάσταση. Η νέα σύσταση προέκυψε με βάση τα αποτελέσματα πέντε κλινικών μελετών σε συνολικά 7.643 ασθενείς, οι οποίες έδειξαν 13 λιγότερους θανάτους ανά 1.000 ασθενείς με σοβαρή Covid-19 μεταξύ όσων έπαιρναν ρεμδεσιβίρη, αλλά 34 περισσότερους θανάτους ανά 1.000 ασθενείς με κρίσιμη Covid-19.

Ακόμη ο ΠΟΥ συμβουλεύει ότι τρία φάρμακα κατά της αρθρίτιδας (tocilizumab ή sarilumab και baricitinib) μπορούν πλέον να συνδυαστούν, επιπροσθέτως από τα κορτικοστεροειδή, σε ασθενείς με σοβαρή ή κρίσιμη Covid-19, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Τέλος, δηλώνει αντίθετος στη χρήση ιβερμεκτίνης και υδροξυχλωροκίνης σε ασθενείς με Covid-19, ανεξαρτήτως από το πόσο σοβαρά νοσούν.

«Η Ρωσία δεν έχει κηρύξει τον πόλεμο στην Ελλάδα» - Ανάρτηση της ρωσικής πρεσβείας για δηλώσεις της Ντόρας Μπακογιάννη


Τις δηλώσεις που έκανε η Ντόρα Μπακογιάννη σε τηλεοπτική της συνάντευξη, για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει τόσο η Ελλάδα όσο και η υπόλοιπη Ευρώπη, με αφορμή τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία, σχολίασε η πρεσβεία της Ρωσίας στην Αθήνα.

Συγκεριμένα, αφού «ανέβασε» τη σχετική δήλωση της κ. Μπακογιάννη, ο λογαριασμός της ρωσικής πρεσβείας σχολίασε: «Η Ρωσία δεν έχει κηρύξει τον πόλεμο στην Ελλάδα».

Ανάληψη ευθύνης με νέες απειλές για την επίθεση στο γραφείο του Θεοδωρικάκου


Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση με πέτρες και μπογιές που σημειώθηκε στις 10/9, στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου, έγινε με κείμενο που αναρτήθηκε σε γνωστή ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Στο μακροσκελές κείμενο γίνεται αναφορά στις λεπτομέρειες τις επίθεσης, όπου υπογραμμίζεται από τους συντάκτες του ότι αυτή την φορά ήταν οπλισμένοι μόνο με πέτρες, ενώ στην συνέχεια απειλούν ευθέως ότι θα επανέλθουν με νέες επιθέσεις κατά του υπουργού.

Ως αποστολέας του κειμένου φέρεται η ομάδα Α*.

Η επίθεση με πέτρες και μπογιές στο γραφείο του Τάκη Θεοδωρικάκου

Υπενθυμίζεται ότι με πέτρες και μπογιές επιτέθηκαν το βράδυ του Σαββάτου άγνωστοι στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου, ο οποίος σε ανάρτηση του στα social media, τόνισε ότι δεν πτοείται από τέτοιες ενέργειες.

Ειδικότερα ο κ. Θεοδωρικάκος στην ανάρτηση του έγραψε: «Κάποιοι θρασύδειλοι έριξαν μπογιές και πέτρες στην είσοδο της πολυκατοικίας που στεγάζεται το πολιτικό μου γραφείο. Ελπίζω τα επόμενα βράδια να έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν στην ζωή τους. Έτσι και αλλιώς κανείς δεν πτοείται….».

«Πόντιος Πιλάτος» ξανά ο Στόλτενμπεργκ: «Υπάρχουν κάποιες ελληνοτουρκικές διαφορές»


Τον ρόλο του σύγχρονου Πόντιου Πιλάτου συνεχίζει να παίζει ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ. «Υπάρχουν κάποιες ελληνοτουρκικές διαφορές», είπε ο επικεφαλής της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, ενώ τις τελευταίες ημέρες οι Τούρκοι έχουν προχωρήσει σε μπαράζ ακραίων προκλήσεων κατά της Ελλάδας.

«Οι διαφορές Ελλάδας - Τουρκίας να λυθούν με διπλωματικά μέσα», τονίζει ο Γενς Στόλτενμπεργκ.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Foreign Policy και δέχθηκε ερωτήσεις αναφορικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία και την αντίδραση του ΝΑΤΟ, αλλά και τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. 

Όπως ανέφερε, το ΝΑΤΟ είναι η πιο επιτυχημένη αμυντική συμμαχία στην ιστορία και η επιτυχία του οφείλεται στην ενότητα των μελών του και στην ικανότητα του Οργανισμού να εξελίσσεται και να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις στο πλαίσιο ενός μεταβαλλόμενου κόσμου.

Ο δημοσιογράφος έθεσε στον Γενς Στόλτενμπεργκ και την ακόλουθη ερώτηση η οποία αφορούσε τη στάση της Τουρκίας στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ, με αναφορά στις σχετικές επιστολές που έχει αποστείλει η Ελλάδα στη Συμμαχία.

Ερώτηση: Σχετικά με την Τουρκία. Λάβατε επιστολές από τον Υπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας με τις οποίες προειδοποιεί το ΝΑΤΟ για πιθανό δεύτερο πόλεμο σε ευρωπαϊκό έδαφος, κατηγορώντας ακολούθως την Τουρκία για επιθετική δράση η οποία είναι ενοχλητική (disturbing) για την ενότητα της Συμμαχίας, τίθεται επίσης το ζήτημα της εισδοχής της Φινλανδίας και της Σουηδίας. Βλέπετε την Τουρκία ως ένα προβληματικό παιδί που παρεμποδίζει την ενότητα του ΝΑΤΟ;

Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ: «Και οι δύο, η Ελλάδα και η Τουρκία είναι πολύτιμοι σύμμαχοι μας στο ΝΑΤΟ. Έχουν υπάρξει μέλη αυτής της Συμμαχίας για πολλά χρόνια, για πολλές δεκαετίες και συμβάλλουν στην κοινή μας ασφάλεια με διαφορετικούς τρόπους, κάτι το οποίο εκτιμούμε. Υπάρχουν κάποιες διαφορές, κάποιες διαφωνίες, και φυσικά το μήνυμά μας είναι ότι αυτές οι διαφορές πρέπει να επιλυθούν με διπλωματικά μέσα. Είναι σημαντικό να αποφευχθούν οποιαδήποτε στρατιωτικά περιστατικά ή ατυχήματα, για παράδειγμα στο Αιγαίο. 

Γι’ αυτό το ΝΑΤΟ έχει εγκαθιδρύσει έναν μηχανισμό αποσυμπίεσης (deconfliction mechanism), όπου η Τουρκία και η Ελλάδα συμμετέχουν για να αποτραπεί και να μειωθεί ο κίνδυνος περιστατικών ή ατυχημάτων, όπως είδαμε προηγουμένως τη δεκαετία του 1990, μια παρόμοια κατάσταση που οδήγησε σε πολύ σοβαρά περιστατικά στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο.

Για την Τουρκία επιπλέον, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι είναι ο σύμμαχος του ΝΑΤΟ ο οποίος έχει υποφέρει περισσότερο από τρομοκρατικές επιθέσεις και λαμβάνουμε σοβαρά (σ.σ. υπ’ όψιν) τις εκφραζόμενες ανησυχίες σχετικά με αυτές τις απειλές. Γι’ αυτό καλωσορίζω την ιστορική απόφαση των 30 συμμάχων του ΝΑΤΟ να προσκαλέσουν τη Φινλανδία και τη Σουηδία να εισέλθουν στη Συμμαχία, καθώς και το ότι η Τουρκία, η Φινλανδία και η Σουηδία μπόρεσαν να συμφωνήσουν στη Μαδρίτη μέσω κοινής δήλωσης και πολυμερούς συμφωνίας για το πώς θα αναλάβουν δράση για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας, κάτι που είναι σημαντικό για όλους μας».

📺Λάρισα: ΒΙΝΤΕΟ ντοκουμέντο από την άγρια συμπλοκή και την επίθεση σε αστυνομικούς


Το φως της δημοσιότητας βλέπει ένα βίντεο ντοκουμέντο από την άγρια συμπλοκή και την επίθεση κατά αστυνομικών, που συνέβη στην περιοχή του Φρουρίου στη Λάρισα.

Τα επεισόδια συνέβησαν ξημερώματα της 4ης Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με την αστυνομία, ένας 35χρονος με ποδήλατο εμπόδισε την πορεία περιπολικού οχήματος του Τμήματος Άμεσης Δράσης, το οποίο κινείτο πέριξ χώρου πλατείας της πόλης.

Παρά την προτροπή των αστυνομικών, ο 35χρονος αρνήθηκε να απομακρυνθεί από το σημείο, ενώ στη συνέχεια αρνήθηκε τον αστυνομικό έλεγχο, εξυβρίζοντας και απωθώντας τους αστυνομικούς, αναφέρει το onlarissa.gr.

Κατά την ακινητοποίησή του, περίπου 20 άτομα επιτέθηκαν στους αστυνομικούς, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο εξ αυτών. Οι τραυματίες αστυνομικοί μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο της πόλης, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.



Ο 35χρονος συνελήφθη και οδηγήθηκε ενώπιον της Δικαιοσύνης όπου καταδικάστηκε σε 37μήνες φυλάκιση χωρίς αναστολή. Σε εκκρεμότητα βρίσκεται και η δίκη δύο γυναικών που φέρεται να συμμετείχαν στο περιστατικό.

Θέση για το συμβάν πήρε και το Δημοτικό Συμβούλιο Λάρισας το οποίο με ψήφισμά του (το οποίο δεν ενέκρινε μόνον η προσκείμενη στο ΚΚΕ “Λαϊκή Συσπείρωση”) «καταδίκασε απερίφραστα την επίθεση που δέχτηκαν αστυνομικοί του Τμήματος Άμεσης Δράσης στο λόφο του Φρουρίου, από ομάδα ατόμων και που είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο ένστολων».


Οι τραυματίες αστυνομικοί στη Λάρισα. Φωτ. onlarissa.gr


Δύο αστυνομικοί τραυματίστηκαν έπειτα από επίθεση που δέχτηκαν στη Λάρισα. Φωτ. onlarissa.gr

📺Θεσσαλονίκη: Επεισόδια στο ΑΠΘ μεταξύ φοιτητών και αστυνομίας [βίντεο]


Επεισόδια ξέσπασαν μπροστά από τη Σχολή Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ, μεταξύ φοιτητών και αστυνομικών,στη Θεσσαλονίκη.

Αφορμή είναι η παρουσία της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας στους χώρους του Πανεπιστημίου.

Σύμφωνα με το GRTIMES, εκτοξεύτηκαν από πλευράς συγκεντρωμένων διάφορα αντικείμενα, όπως αβγά, μπογιές και μπουκάλια προς την Ομάδα Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων (ΟΠΠΙ), με τις αστυνομικές δυνάμεις, που ήταν παραταγμένες στο σημείο, να απαντούν με χρήση χημικών, προκειμένου να διαλύσουν το πλήθος.

Δείτε το βίντεο των επεισοδίων


Οι μάχες σώμα με σώμα κράτησαν για λίγα λεπτά, με τους φοιτητές αμέσως μετά να συνεχίζουν την κινητοποίησή τους, μπροστά από τη σχολή Γεωπονίας – Δασολογίας.

Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες του ThessToday, έγιναν επιτόπου τουλάχιστον δύο προσαγωγές ατόμων.

Νωρίτερα οι φοιτητές είχαν συγκεντρωθεί έξω από τη Σχολή Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ, ώστε να διαμαρτυρηθούν για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία, ενώ από νωρίς το πρωί της Παρασκευής εξαμελής ομάδα της ΟΠΠΙ -όπως και το μεσημέρι της Πέμπτης- πραγματοποίησε περιπολίες σε χώρους περιμετρικά της ΣΘΕ και συγκεκριμένα, το Βιολογικό, τη Γεωπονική κλπ.

📺Μηταράκης για Έβρο: Ο Τσίπρας προσπάθησε να πει ότι η κυβέρνηση λέει ψέματα - Αποδεικνύεται ότι λέμε την αλήθεια


Επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ για υιοθέτηση και αναπαραγωγή προπαγάνδας κατά της Ελλάδας εξαπέλυσε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Νότης Μηταράκης, σχολιάζοντας τα fake news για τους 38 μετανάστες.

«Ο κ. Τσίπρας με ένα tweet του πριν από αρκετές εβδομάδες προσπάθησε να πει πολλά θέματα μαζί και να πει ότι η κυβέρνηση λέει ψέματα. Σε ένα ένα όμως από αυτά τα θέματα αποδεικνύεται ότι η κυβέρνηση λέει την αλήθεια» τόνισε ο κ. Μηταράκης στον ΣΚΑΪ.

«Βλέπουμε αυτή τη στιγμή ότι αυτό που προσπάθησε ο ΣΥΡΙΖΑ να πολιτικοποιήσει όχι μόνο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά δυστυχώς ο ΣΥΡΙΖΑ- το έχουμε πει και τους ενοχλεί αλλά το ξαναλέω- αναπαράγουν προπαγάνδα εναντίον της χώρας μας», πρόσθεσε.


«Βαρύτατες ευθύνες για όποιους εκμεταλλεύτηκαν ένα ψευδές γεγονός»

Ο κ. Μηταράκης έκανε λόγο για βαρύτατες ευθύνες όσων εκμεταλλεύτηκαν ένα ψευδές γεγονός εις βάρος της χώρας.

«Όταν εμείς μπορέσαμε και αποδείξαμε ότι ούτε νεκρό παιδί υπήρχε, ούτε η νησίδα ήταν ελληνική και καταφύγαμε ως Κυβέρνηση πλέον στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και υπάρχουν βαρύτατες ευθύνες για όποιους εκμεταλλεύτηκαν ένα ψευδές γεγονός εις βάρος της χώρας, σιγά σιγά ξετυλίγεται το κουβάρι. Από την πρώτη στιγμή είπαμε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι δεν πρόκειται για ελληνικό έδαφος. Η υπόθεση με το νεκρό παιδί και η υπόθεση με το παιδί που δήθεν κινδύνευε και με την έγκυο που δήθεν έχανε το παιδί, τα οποία όλα αυτά αποδείχθηκαν ότι δεν ισχύουν απαιτούσε μια έρευνα. Και ξέρετε, επειδή δεν είμαστε ΜΚΟ αλλά είμαστε ευρωπαϊκό κράτος ήθελε χρόνο για να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε από διαφορετικές πηγές ότι η ιστορία η οποία ειπώθηκε δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια», επισήμανε.

Τώρα, ανέφερε, το επόμενο στάδιο είναι να μιλήσουν και τα διεθνή μέσα «τα οποία αναπαρήγαγαν με έναν έντονο τρόπο και εμπλέκονται κάποια και στην ιστορία την ίδια και να αρχίσουν να ανακαλούν και αυτοί οι οποίοι δυσφήμισαν τη χώρα μας. Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που το αντιμετωπίζουμε αυτό».

«Είμαστε έτοιμοι» για τυχόν επεισόδιο

Ο υπουργός Μετανάστευσης υπογράμμισε ότι η Ελλάδα δεν θα γίνει πύλη εισόδου για την Ευρώπη. Μάλιστα, έκανε λόγο για μεγάλη «μπίζνα», καθώς οι μετανάστες πληρώνουν 2.000-3.000 ευρώ, για να τους περάσουν στα ελληνικά σύνορα αλλά οι προσπάθειες προσκρούουν στα Σώματα Ασφαλείας και τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Όσον αφορά την απόπειρα προβοκάτσιας για την Μαρμαρίδα ο κ .Μηταράκης ανέφερε πως «είμαστε κατάσταση που υπάρχουν πολλές προκλήσεις στα σύνορα αλλά καταφέρουμε με μεγάλη επιτυχία να αντεπεξέλθουμε και να αποτρέψουμε παράνομες αφίξεις» ανέφερε.

Στην συνέχεια ο Υπουργός Μετανάστευσης μιλώντας για το τυχόν «επεισόδιο μέσα από» το προσφυγικό μετά και την ρητορική της Άγκυρας ανέφερε πως «είμαστε έτοιμοι, για το αν θα γίνει ή δεν θα γίνει δυστυχώς είναι μια επιλογή της Τουρκίας, που έχει δείξει στο παρελθόν ότι όταν πιέζετε στο εσωτερικό, εργαλειοποιεί στο εξωτερικό. Αυτό δεν είναι μια καινούργια συμπεριφορά για την Τουρκία. Την βλέπουμε σε καθημερινά μέτωπα. Ο κ. Σοϊλού με μια απαράδεκτη δήλωση προχθές ήταν ατυχής για ένα περιστατικό που, αν συνέβη, έγινε σε τουρκικά χωρικά ύδατα».

Επισπεύδεται η παράδοση των γαλλικών μαχητικών Rafale στην Ελλάδα


Eιδοποίηση έλαβε η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας μας πως είναι ετοιμο προς παράδοση στη χώρα μας το έβδομο κατά σειρά μαχητικό αεροσκάφος τύπου Rafale από τους Γάλλους κατασκευαστές. Οι επιτελείς είναι εντυπωσιασμένοι με τις δυνατότητες των συγκεκριμένων αεροπλάνων τα οποία έχουν δοκιμαστεί πολλαπλώς σε μια σειρά επιχειρήσεων και ασκήσεων πάνω από τον ουρανό του Αιγαίου το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Μάλιστα είναι τόσο ικανοποιημένοι που ζητούν να μας σταλούν και τα υπόλοιπα που έχουμε παραγγείλει, όσο γίνεται πιο γρήγορα. Το σχετικό αίτημα σύμφωνα με πληροφορίες μεταβιβάστηκε αρχικά από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Νίκο Παναγιωτόπουλο στον Γάλλο ομόλογό του Σεμπαστιάν Λεκορνύ κατά τη συνάντηση που είχαν αρχές του μήνα στην άτυπη σύνοδο των ομολόγων του της Ευρωπαϊκής Ένωσης που διεξήχθη στην Πράγα. Ο κ. Λεκορνύ αφού το συζήτησε με τους ιθύνοντες της κατασκευάστριας εταιρείας διαβεβαίωσε την ελληνική κυβέρνηση ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό και θα γίνει.

Η χώρα μας έχει παραγγείλει συνολικά 24 Rafale τα οποία αποκτούμε σταδιακά. Θυμίζουμε ότι ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών έχει ένα μεγάλο ατού. Δεν είναι απαραίτητο να εμπλακεί σε κλειστές αερομαχίες.

Κι αυτό γιατί έχουν τη δυνατότητα να αδειάσουν όλο τον οπλισμό του, να εκτοξεύσουν δηλαδή όσους πυραύλους έχουν φορτωμένους στα πτερύγιά τους, μένοντας επί της ουσίας μακριά από την ακτίνα εμβέλειας και ικανότητας του εχθρικού αεροπλάνου. Μπορούν για παράδειγμα να εκτοξεύσουν πυραύλους αέρος – αέρος Meteor από 100 ή 120 χιλιόμετρα μακριά (η μεγαλύτερη εμβέλεια που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο δυτικό οπλοστάσιο), εξουδετερώνοντας έτσι αντίπαλα αεροπλάνα που εντοπίζονται από το ραντάρ και δεν τα βλέπει το ανθρώπινο μάτι.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται καν να μπεις στη διαδικασία των κλειστών αερομαχιών όπως αυτές που καταγράφονται συχνά στο Αιγαίο μεταξύ ελληνικών και τουρκικών μαχητικών! Με το Rafale φορτωμένο με πυραύλους Meteor, ο αντίπαλος δεν μπορεί να απαντήσει στη βολή σου. Εσύ τον βλέπεις μέσα από το ραντάρ, τον καταρρίπτεις και εκείνος δεν μπορεί να κάνει τίποτα προκειμένου να αντιδράσει.

Πηγή: Γεώργιος Σαρρής, Newsbeast.gr

Δημοσκόπηση Opinion Poll: Ισχυρό προβάδισμα 9,4 μονάδων για τη ΝΔ (κάρτες)


Μεγάλο προβάδισμα της ΝΔ και πολιτική κυριαρχία Μητσοτάκη καταγράφει πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η Opinion Poll για λογαριασμό του mononews.gr το διήμερο 12-14 Σεπτεμβρίου, στην πρώτη έρευνα κοινής γνώμης μετά από την ομιλία και τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Οι πολιτικοί συσχετισμοί φαίνονται ουσιαστικά αδιατάρακτοι με τη ΝΔ να διατηρεί ένα μεγάλο προβάδισμα έναντι του ΣΥΡΙΖΑ.



Συγκεντρώνει το 31.5% στην πρόθεση ψήφου ( – 0.2% σε σχέση με την έρευνα Ιουλίου), την ίδια απώλεια ( – 0.2%) όμως έχουν τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ που συγκεντρώνει το 22.6% , όσο και το ΠΑΣΟΚ με 11.6%. Το Κ.Κ.Ε, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ και το ΜΕΡΑ 25 εμφανίζοντας όλα οριακές απώλειες της τάξης του 0.1%- 0.3% συγκεντρώνουν 4.8%, 4.7% και 2.2% αντίστοιχα.



Ουσιαστικά το αποτέλεσμα αυτών των διεργασιών είναι καμία ουσιαστική αλλαγή στους πολιτικούς συσχετισμούς και αύξηση των αναποφάσιστων από 9.9% τον Ιούλιο σε 12.6% τώρα. Στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων οι επιδόσεις γίνονται: Ν.Δ 33.2%, ΣΥΡΙΖΑ 23.8%, ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ 12.2%, Κ.Κ.Ε 5.1% , ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ 5%, ΜΕΡΑ 25 2.3% , ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ 2% ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ 3.2% και οι Αναποφάσιστοι είναι 13.3%.

Πάτρα: Άγριο ξύλο μέσα σε λεωφορείο -ΓΥΦΤΟΙ χτύπησαν και έριξαν καφέ στο πρόσωπο του οδηγού επειδή τους ζήτησε εισιτήριο


Σοβαρό επεισόδιο σε βάρος οδηγού σε λεωφορείου του αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας σημειώθηκε κατά τη διάρκεια δρομολογίου.

Σύμφωνα με όσα ο ίδιος κατήγγειλε στη Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ, δέχθηκε επίθεση από ομάδα Ρομά ΓΥΦΤΩΝ ενώ εκτός από τον ξυλοδαρμό τού πέταξαν και ένα ποτήρι με καφέ.

Περιγράφοντας τι ακριβώς συνέβη, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Γιάννης Ρήγας είπε ότι κάποιοι Ρομά ΓΥΦΤΟΙ ανέβηκαν την Τετάρτη στο συγκεκριμένο λεωφορείο της γραμμής και αρνήθηκαν να πληρώσουν εισιτήριο. Ο οδηγός τούς έκανε παρατήρηση και μεταξύ τους άρχισε έντονος διάλογος.

Ο οδηγός τούς παρακάλεσε να κατέβουν από το όχημα και τότε εκείνοι τον χτύπησαν στο πρόσωπο ενώ ένας του πέταξε στο πρόσωπο το ποτήρι με τον καφέ που κρατούσε! Μέχρι ο οδηγός να προλάβει να αντιδράσει και να καλέσει τις Αρχές, οι Ρομά ΓΥΦΤΟΙ είχαν εξαφανισθεί. «Είναι γεγονός ότι η παραβατικότητα της συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας έχει αυξηθεί. Οχι από όλους, αλλά από συγκεκριμένα άτομα τα οποία γνωρίζει η Αστυνομία το πώς κινούνται» δήλωσε ο πρόεδρος των Αστυνομικών Υπαλλήλων Αχαΐας Χάρης Τσίτσικας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλούνται επεισόδια με πρωταγωνιστές Ρομά ΓΥΦΤΟΥΣ στα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων.