20 Σεπτεμβρίου 2022

Θεόδωρος Καράογλου (ΝΔ): Διαγνώστηκα με καρκίνο -Κανείς μας δεν είναι άτρωτος


Μια ανάρτηση εκ βαθέων έκανε ο βουλευτής της ΝΔ, Θεόδωρος Καράογλου, για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, πριν από λίγες ημέρες, καθώς διαγνώστηκε με καρκίνο.

Ο Θεόδωρος Καράογλου, περιγράφει πως ανακάλυψε τυχαία λίγες ημέρες πριν τον γάμο του γιού του το πρόβλημα, ότι δεν το μοιράστηκε με κανέναν μέχρι να γίνει η γαμήλια τελετή και πως η διάγνωση ήταν «πρώιμος καρκίνος του μαστού». Επισημαίνει ότι κανείς τελικά δεν είναι άτρωτος και πως όλοι μας πρέπει να κάνουμε προληπτικές εξετάσεις και πως ευτυχώς η περιπέτειά του είχε αίσιο τέλος.

Ολόκληρη η ανάρτησή του:

«Στη ζωή μου έχω μάθει να σας κοιτάζω κατάματα και να λέω μονάχα αλήθειες, όσο οδυνηρές ή πικρές κι αν είναι… Γι’ αυτό μοιράζομαι μαζί σας ένα σοβαρό προσωπικό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα και κλήθηκα να διαχειριστώ λίγες ημέρες πριν το γάμο του γιου μου, Γιώργου.
Είναι αλήθεια πως οι τελευταίες εβδομάδες ήταν δύσκολες. Στις 23 Αυγούστου, ο φύλακας-άγγελος μου, η Γιώτα μου, παρατήρησε στο στήθος μου μια έλξη της δεξιάς θηλής. Επέμεινε να εξεταστώ αμέσως και ευγνωμονώ τον Θεό που την άκουσα.
Η διάγνωση ήταν «πρώιμος καρκίνος στο δεξί μαστό». Η αλήθεια είναι πως η συνάντηση με την πραγματικότητα ήταν βίαιη. Πόσο μάλλον όταν, ως μικρό παιδί, βίωσα την άνιση μάχη της μητέρας μου με τη συγκεκριμένη ασθένεια. Γιατί, κακά τα ψέματα, η λέξη «καρκίνος», είναι ίσως η πιο δύσκολη λέξη όταν προφέρεται, μα και όταν την ακούς…
Το αρχικό σοκ διαδέχθηκε η σκέψη για το πως θα το διαχειριστούμε. Ακόμα θυμάμαι τη Γιώτα να μου κρατάει το χέρι και να μου λέει: «Μην ανησυχείς για τίποτα. Εγώ είμαι εδώ!».
Τα λόγια της ήταν βάλσαμο. Πήραμε δυο μεγάλες αναπνοές και αποφασίσαμε να μην το αποκαλύψουμε σε κανέναν. Το κρατήσαμε κρυφό από όλους. Οικογένεια, συγγενείς, φίλους και συνεργάτες. Άλλωστε το κλίμα ήταν γιορτινό λόγω του επικείμενου γάμου.
Χαμογελούσαμε διαρκώς και το αποκαλύψαμε τέσσερις ημέρες μετά τον γάμο του Γιώργου και της Τζώρτζιας, όταν έπρεπε να περάσω την πόρτα του χειρουργείου για την προγραμματισμένη επέμβαση.
Όλα πήγαν καλά! Ο μικρός όγκος αφαιρέθηκε και οι ιστολογικές εξετάσεις έδειξαν ότι το κακό τελείωσε εδώ! Φυσικά, απαιτείται προληπτικός έλεγχος σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Όμως η διδαχή του προβλήματος υγείας που αντιμετώπισα είναι ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο.
Το ηθικό συμπέρασμα είναι πως κανένας μας δεν είναι άτρωτος και πως ακόμη και οι άνδρες μπορούν να προσβληθούν από καρκίνο του μαστού.
Ξέρω πως θα ακουστεί τετριμμένο, μα σας το λέω εκ πείρας. Η πρόληψη σώζει ζωές! Το ίδιο η εμπιστοσύνη και η συνεργασία με τους γιατρούς!
Αφήνοντας πίσω τη δυσάρεστη εμπειρία και κοιτάζοντας το μέλλον με το βλέμμα σταθερά προσηλωμένο στο αύριο, σας λέω πως οι μεγάλες μάχες δίνονται για να κερδίζονται και κρίνονται σε μεγάλο βαθμό από τη δική μας αποφασιστικότητα. Μου το θυμίζει καθημερινά το σημάδι της χειρουργικής τομής.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τους εξαιρετικούς και έμπειρους γιατρούς που στάθηκαν από την πρώτη στιγμή δίπλα μου. Την οικογένεια μου για τη συνεχή υποστήριξη. Το χαμόγελο τους μου έδινε δύναμη να συνεχίσω. Είναι ο «βράχος» μου και όσα έχω πετύχει τα οφείλω σε αυτούς. Τους συγγενείς και φίλους που ανησύχησαν όταν έμαθαν ότι μπαίνω εκτάκτως στο χειρουργείο για το αμείωτο ενδιαφέρον. Τους συνεργάτες μου για τη διακριτικότητα που έδειξαν όταν ενημερώθηκαν για το πρόβλημα υγείας και φυσικά κάθε μια και κάθε έναν από εσάς για το ειλικρινές ενδιαφέρον.
Μπόρα ήταν και πέρασε, μα δεν ξεχνώ πως η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις, γεμάτη «μάχες» που καλούμαστε να δίνουμε. Για να τις αντιμετωπίσουμε χρειάζεται θάρρος, δύναμη και χαμόγελο. Υγεία πάνω από όλα».

Προσωπικός Γιατρός: Παγώνουν τα αντικίνητρα για την εγγραφή -Πλεύρης: Δεν θα εφαρμοστούν ακόμη


Στο πρόγραμμα του «Προσωπικού Γιατρού» αναφέρθηκε σήμερα ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης.

Σε 45 ημέρες από την λειτουργία του διαδικτυακού ιστότοπου έχουν εγγραφεί περίπου 3,5 εκατ. πολίτες στον θεσμό του Προσωπικού Γιατρού και 3200 γιατροί είναι ενταγμένοι στο σύστημα. «Πράγματι χρειαζόμαστε περισσότερους γιατρούς γιατί χρειαζόμαστε ο πολίτης να έχει και περισσότερες εναλλακτικές αλλά και στην Αττική λόγου χάρη ή σε κάποιες άλλες περιοχές αυτή την στιγμή η κάλυψη του πληθυσμού δεν είναι η επιθυμητή. Σε όλες τις άλλες περιφέρειες έχουμε μια κάλυψη γύρω στο 75%, άρα μπορούμε να εγγράψουμε 1.5 εκατ. πολίτες, εκτός από κάποια νησιά. Στην Αττική πράγματι η κάλυψη είναι μικρότερη. Η περίοδος εγγραφής δεν σταματάει ποτέ, απλώς από 1η Οκτωβρίου θα υπήρχε η εφαρμογή των κινήτρων και των αντικινήτρων. Έχουμε πει ότι όσο δεν υπάρχει η δυνατότητα του πολίτη να εγγραφεί χωρίς ταλαιπωρία στον προσωπικό γιατρό δεν πρόκειται να εφαρμοστούν τα αντικίνητρα, αντιθέτως θα εφαρμοστούν τα κίνητρα. Δηλαδή όσοι εγγράφονται θα έχουν και προτεραιοποίηση στα ραντεβού τους, θα πάρουν και το δωρεάν πακέτο των προληπτικών εξετάσεων, αλλά το αντικίνητρο της αυξημένης συμμετοχής προφανέστατα θα εφαρμοστεί μόνο όταν η επάρκεια των γιατρών θα είναι τέτοια που ο πολίτης θα μπορεί να εγγραφεί» ανέφερε ο Υπουργός Υγείας, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 .

Ανέφερε ότι τα φαρμακεία έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στην διαδικασία, έχοντας φτάσει τις 700.000 περίπου εγγραφές πολιτών.

Επιπλέον, ο κ. Πλεύρης επισήμανε ότι μέσα στις επόμενες δύο ημέρες υπογράφεται η απόφαση με την οποία ανοίγουν νέες ειδικότητες.

«Η πρώτη φάση του Προσωπικού Γιατρού αφορούσε μόνο γενικούς ιατρούς και παθολόγους, δικαιούχοι ήταν 4000, μπήκαν σε 1 μήνα 1200. Μπήκε το 30%, θέλουμε να μπουν παραπάνω. Ανοίγουμε την δεύτερη φάση που είναι ειδικότητες που σχετίζονται με τις παθολογικές ειδικότητες, όπως είναι καρδιολόγοι, πνευμονολόγοι, αιματολόγοι. Είναι πάγιο αίτημα και των Συλλόγων. Αντίστοιχα λοιπόν θα υπάρξει μια δεξαμενή νέων γιατρών που θα μπουν στο σύστημα και με αυτόν τον τρόπο κατά βάση το μεγαλύτερο μέρος των κενών θα έχει καλυφθεί» προσέθεσε.

Πλεύρης: Πάμε να κερδίσουμε τις εκλογές, να έχουμε αυτοδυναμία

«Ο Πρωθυπουργός ούτε αλλάζει τον εκλογικό νόμο ούτε φέρνει πιο νωρίς τις εκλογές. Λειτουργούμε θεσμικά. Και στις δεύτερες εκλογές έχουμε έναν και μοναδικό στόχο, να έχουμε πείσει τον λαό να πάρουμε αυτοδυναμία. Άρα οποιαδήποτε άλλη συζήτηση δεν έχει κάποιο νόημα», τόνισε ο κ. Πλεύρης στην ερώτηση αν θα προχωρήσει η ΝΔ, εφόσον υπολείπεται εδρών στις επόμενες εκλογές, σε συνεργασία με το κόμμα του κ. Βελόπουλου.

«Αντιθέτως, τα κόμματα που ξέρουν ότι θα είναι δεύτερα ή τρίτα, άρα εκ των πραγμάτων γνωρίζουν ότι αν είναι σε κυβερνητικό σχήμα δεν θα έχουν αυτοδυναμία αφού δεν θα είναι πρώτο κόμμα, είναι που πρέπει να μας πουν τι θα κάνουμε. Η ΝΔ λέει, πάμε να κερδίσουμε τις εκλογές, να έχουμε αυτοδυναμία. Αν αυτό το σενάριο δεν υλοποιηθεί, είναι κουβέντα εκείνης της στιγμής. Τώρα η μάχη όλη θα είναι να πείσουμε με το πρόγραμμά μας να πάρουμε δεύτερη ευκαιρία και να κυβερνήσουμε αυτοδύναμα γιατί σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές φαίνεται πόσο σημαντικό είναι να μην έχουμε λειτουργία κυβερνήσεων και ισορροπιών αλλά έναν πρωθυπουργό, τον Κυριάκο Μητσοτάκη και ένα κόμμα το οποίο είναι έτοιμο να διαχειριστεί όλες τις κρίσεις» συμπλήρωσε ο κ. Πλεύρης.

Ερωτηθείς εκ νέου εάν είναι καλό να μην αποκλείει κανέναν η ΝΔ σε περίπτωση που δεν έχει αυτοδυναμία στην δεύτερη κάλπη, ο κ. Πλεύρης απάντησε «θεωρητικά μπορεί να με ρωτήσει κάποιος αν είναι δεύτερο κόμμα η ΝΔ., δεν θα είναι δεύτερο κόμμα, θα είναι πρώτο, δεν θα χρειαστεί βοήθεια από κανένα άλλο κόμμα. Θα έχει αυτοδυναμία».

«Έχουμε την απλή αναλογική που τώρα, αν ήταν σοβαρά τα κόμματα της αντιπολίτευσης σε αυτή την προσέγγιση, το μόνο που θα κάνει η απλή αναλογική είναι να ταλαιπωρήσει την χώρα με δεύτερες εκλογές. Θεωρεί κανείς σοβαρά ότι με την απλή αναλογική θα υπάρξει κυβερνητικό σχήμα ή απλά θα κάνουμε εκλογές για να ξαναπάμε την χώρα σε εκλογές;» διερωτήθη σχετικά ο κ. Πλεύρης.

🤣🤦‍♂️Η κόρη της Σοφίας Βόσσου αρραβωνιάστηκε τον κρατούμενο ΛΗΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ Βασίλη Δημάκη μέσα στις φυλακές


Για τη σχέση αλλά και τον αρραβώνα της με τον κρατούμενο των φυλακών Κορυδαλλού Βασίλη Δημάκη μίλησε η κόρη της Σοφίας Βόσσου, Ερασμία Μάνου.

Η τραγουδίστρια, σε συνέντευξή της στο Happy Day, αποκάλυψε μάλιστα πώς γνωρίστηκε με τον αγαπημένο της, όταν εκείνος έκανε απεργία πείνας.

«Είμαι πάρα πολύ καλά, είναι η στιγμή που το ένιωσα. Ο αρραβωνιαστικός μου είναι ο Βασίλης Δημάκης, ο κρατούμενος στις φυλακές Κορυδαλλού, ο φοιτητής κρατούμενος Βασίλης Δημάκης. Κατάφερε να τελειώσει το πανεπιστήμιο, τις Πολιτικές Επιστήμες. Οι δεσμοί μεγαλώνουν σε αυτές τις συνθήκες. Η επικοινωνία είναι δύσκολη, όλα είναι δύσκολα. Παρ' όλα αυτά, ό,τι είναι να συμβεί, συμβαίνει και δεν μπορεί να το σταματήσει τίποτα. Αυτό νομίζω.

Με τον Βασίλη αρχίσαμε να επικοινωνούμε όταν έκανε την απεργία πείνας για να διεκδικήσει το δικαίωμά του στο να σπουδάσει. Του έστειλα ένα μήνυμα συμπαράστασης στα social media, δεν το διαχειριζόταν ο ίδιος αυτό το προφίλ και οι άνθρωποι που το είχαν του μετέφεραν την πληροφορία. Εκείνος επικοινώνησε μέσα από τη φυλακή, ακολούθησαν επισκεπτήρια που πήγαινα να τον δω στον Κορυδαλλό κάθε 15 ημέρες. Είχαμε πάρα πολύ μεγάλη ανάγκη ο ένας τον άλλον για κάποιον λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω. Είναι πολύ δύσκολο, αλλά παράλληλα είναι μοναδικό.

Ο αρραβώνας έγινε με ειδική άδεια, παρουσία της μητέρας μου. Ήταν περίεργο όλο αυτό και ταυτόχρονα πολύ συγκινητικό. Η μαμά μου με τον Βασίλη έχουν πολύ ωραία σχέση, επικοινωνούν με κάποια τηλέφωνα. Στην αρχή φοβήθηκε όταν της το είπα. Μετά -σε δεύτερο χρόνο- ήθελε να το συζητήσουμε. Το τρίτο βήμα ήταν ότι γνωρίστηκαν και νομίζω ότι αυτή τη στιγμή είναι πολύ χαρούμενη και εκείνη για το θάρρος μου» είπε, μεταξύ άλλων, η Ερασμία Μάνου.

Η ίδια ανέφερε, επίσης, ότι ελπίζει να τελειώσει γρήγορα αυτή η ιστορία και εξέφρασε την επιθυμία της να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά.



Μητσοτάκης: Δεν τσιμπάμε στις προκλήσεις της Τουρκίας - Θα πάμε σε κλιμακωτή επιδότηση στο ηλεκτρικό ρεύμα


Συνέντευξη στην οποία έδωσε απαντήσεις για όλα τα «καυτά» θέματα της επικαιρότητας από τα ελληνοτουρκικά μέχρι την επιδότηση για το ηλεκτρικό ρεύμα και το φυσικό αέριο αλλά και σε πιο προσωπικά ερωτήματα παραχώρησε το πρωί της Τρίτης (20/09) ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον ραδιοφωνικό σταθμό Sfera 102,2.

Συνέντευξη έδωσε  ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ραδιοφωνικό σταθμό

Ερωτηθείς για τα ελληνοτουρκικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε ότι «η επιλογή μας είναι να μην τσιμπάμε στις προκλήσεις. Είναι σίγουρα και προεκλογικό παιχνίδι. Το 63% των Τούρκων δεν θεωρούν την Ελλάδα απειλή. Είμαστε καταδικασμένοι να συνυπάρχουμε, αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν».

Διεμήνυσε, δε, ότι «θα είμαι πολύ αυστηρός ως προς τα όρια που θέτουμε, ξέρουν όλοι ότι δεν παίζουν με την Ελλάδα, από την άλλη πρέπει να συζητούμε και να λύνουμε τις διαφορές μας ή να συζητούμε και να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε χωρίς να πλακωνόμαστε». «Χρειαζόμαστε κάθε μέρα αυτή την ένταση και αυτό το δηλητήριο;» αναρωτήθηκε ο πρωθυπουργός.


Επιδότηση ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ρωτήθηκε και για την ενεργειακή κρίση την οποία χαρακτήρισε «πρωτοφανές φαινόμενο» εξηγώντας ότι «η τιμή του φυσικού αερίου έχει αυξηθεί 10 φορές» και προσθέτοντας ότι «εμείς έχουμε δρομολογήσει έναν μηχανισμό υποστήριξης των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος, φαντάζομαι θα ακούτε το τελευταίο διάστημα λιγότερα παράπονα από το προηγούμενο διάστημα».

Ο πρωθυπουργός παραδέχθηκε ότι «πέρυσι κάναμε λάθος, με αποτέλεσμα να μην επιδοτούνται αρκετές καταναλώσεις, είχαμε βάλει το όριο χαμηλά» τονίζοντας ότι φέτος «ακυρώσαμε στην πράξη τη ρήτρα αναπροσαρμογής. Είναι υψηλότερο το κόστος; Ναι, αλλά είναι χαμηλότερα από πριν. Οι τιμές είναι χαμηλότερες από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο».

Ειδικά για την επιδότηση στο ηλεκτρικό ρεύμα που θα ανακοινωθεί την Τετάρτη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι «θα πάμε σε κλιμακωτή επιδότηση, ώστε να μπορούν οι πολίτες να δρομολογήσουν δράσεις εξοικονόμησης. Όσο εξοικονομείς σε σχέση με τον περυσινό σου λογαριασμό, τόσο μεγαλύτερη επιδότηση». Διευκρίνισε, δε, ότι «η μεγάλη διαφορά δεν είναι το φως, είναι η θέρμανση, η ψύξη» προσθέτοντας ότι «αυτή είναι η διαφωνία και με τη γυναίκα μου, το air condition. Κάνει μεγάλη διαφορά να αυξήσεις δύο βαθμούς το κλιματιστικό.

Μιλώντας για τα μέτρα στήριξης που ανακοινώθηκαν στη ΔΕΘ όσον αφορά το φυσικό αέριο ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι «είναι λίγα τα σπίτια που μπορούν να κάψουν πετρέλαιο, αλλά θα υπάρχει μια οριζόντια επιδότηση στην τιμή του φυσικού αερίου». Σημείωσε, επίσης, ότι «θα πάρουμε τα υπερκέρδη των διυλιστηρίων και θα τα επιστρέψουμε σε μια οριζόντια επιδότηση στην αντλία για το πετρέλαιο θέρμανσης».

Άσκησε, δε, κριτική στην Ευρώπη ότι «δεν τα κατάφερε στον τομέα αυτό, Οχτώ μήνες επιμένω σε πλαφόν για το αέριο. Κράτη που είχαν μεγάλα συμφέροντα επέμεναν να μην μπει πλαφόν στο αέριο. Αλλά, θα πρέπει να δουλέψουμε με αυτό που έχουμε».

«Δεν θα ξανακλείσουμε λόγω κορωνοϊού»

Όσον αφορά την πανδημία του κορωνοϊού ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίστηκε κατηγορηματικός ότι «δεν θα ξανακλείσουμε. «Θεωρώ πια ότι η επιδημία όπως την ξέραμε τελειώνει, αλλά θα πρέπει να προσέχουν πολύ οι ευάλωτοι. Αν είσαι πάνω από 60 να πας να κάνεις το εμβόλιο. Όπως κάνουμε το εμβόλιο της γρίπης, έτσι και το εμβόλιο κατά της Covid-19. Αν είσαι ευάλωτος, καλό είναι να φοράς τη μάσκα σε κλειστούς χώρους. Αλλά δεν θα πάμε σε καμία κανονιστική παρέμβαση που να μοιάζει με αυτά που κάναμε τα δύο τελευταία χρόνια» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.

Φτηνά στεγαστικά δάνεια για νέους έως 39 ετών

Ξεχωριστό κεφάλαιο στη συζήτηση αποτέλεσε το πρόγραμμα φτηνών στεγαστικών δανείων για νέους που ανακοινώθηκε στη ΔΕΘ, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να εξηγεί ότι η νέα στεγαστική πολιτική αποφασίστηκε καθώς «τα τελευταία 2 χρόνια είδαμε απότομη αύξηση στις τιμές των ενοικίων. Είπαμε να σχεδιάσουμε ένα πρόγραμμα για νέους, κάπου έπρεπε να βάλουμε ένα όριο. Βασικός πυλώνας είναι η απόκτηση ενός σπιτιού με ένα πολύ χαμηλότερο επιτόκιο, ώστε κανείς να πληρώνει χαμηλότερο επιτόκιο από ενοίκιο στην ελεύθερη αγορά και να του μείνει το σπίτι στο τέλος».

Διευκρινίζοντας περισσότερο για το πρόγραμμα αυτό που αφορά νέους ηλικίας έως 39 ετών ο πρωθυπουργός είπε ότι «μπορείς με χαμηλότερη δόση, από ό,τι θα πλήρωνες ενοίκιο, να αποκτήσεις ένα σπίτι» ενώ άφησε ανοιχτό παράθυρο για διεύρυνση του αριθμού των δικαιούχων: «Θα ξεκινήσουμε με 10.000 δικαιούχους και, αν πάει καλά, είμαστε έτοιμοι να δεσμεύσουμε περισσότερους πόρους. Θέλουμε να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να συγκατοικήσουν, αλλά και να επιδοτήσουμε ένα πρόγραμμα ανακαίνισης παλαιών διαμερισμάτων. Να επιδοτήσουμε μεγάλο κομμάτι ανακαίνισης, είτε για να μείνει ο ίδιος, είτε για να το εκμεταλλευτεί. Να ανοίξουν κλειστά σπίτια και να μπουν στην αγορά».

Όπως υπενθύμισε είναι διευρυμένα τα οικονομικά κριτήρια «ώστε ένας άνθρωπος που είναι στον βασικό μισθό και δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να πάρει ένα δάνειο, να έχει αυτή τη δυνατότητα. Ταυτόχρονα μειώνεται και η επιβάρυνση για τη στέγη».

Ειδικά για το πρόγραμμα κοινωνικής αντιπαροχής ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι «μπορούμε να κάνουμε το ίδιο με κρατικά οικόπεδα, δίνουμε σε έναν κατασκευαστή την αξία του οικοπέδου και είναι δεσμευμένος να επιστρέψει ορισμένα διαμερίσματα έναντι χαμηλού αντιτίμου. Μπορεί να γίνει και στην πατρίδα μας, γιατί έχουμε πολλά οικόπεδα που δεν τα κάνουμε τίποτα».

Ο πρωθυπουργός ρωτήθηκε και για την αύξηση του κατώτατου μισθού που θα γίνει την 1η Μαΐου 2023. «Εύκολο να λέμε ότι θα αυξήσουμε πολύ τον κατώτατο μισθό, αλλά πρέπει να αντέχουν οι επιχειρήσεις. Άρα πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή, διότι το μεγάλο μας πρόβλημα παραμένει η ανεργία. Άρα, δεν πρέπει να διακινδυνεύσουμε την πορεία της γρήγορης αποκλιμάκωσης της ανεργίας» πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης για το θέμα αυτό.

Οι αποκαλύψεις και οι εξομολογήσεις

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποκάλυψε, επίσης, ότι «σηκώνομαι 7 παρά τέταρτο, ασκούμαι δύο φορές την εβδομάδα, πάω γραφείο και διαβάζω εφημερίδα. Τώρα ακούω λίγο ραδιόφωνο, κυρίως μουσικό πλέον. Και ελληνικό και ξένο» καθώς και ότι αγαπημένο χρώμα του είναι «το μπλε, σε όλες τις αποχρώσεις». Στην ερώτηση, δε, αν κάνει δουλειές στο σπίτι απάντησε «Μέχρι εκεί που μπορώ. Μέχρι καμιά λάμπα… Οι ασφάλειες ξέρω που είναι».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ρωτήθηκε και για την κριτική που δέχεται αλλά και για τα αρνητικά σχόλια προς το πρόσωπό του και απάντησε ότι «υπάρχει πάντα μια κριτική που ακούω, νομίζω ότι είναι άδικη, επειδή λένε ότι προέρχεται αυτός από μια πολιτική οικογένεια, είναι εύπορος, ότι δεν καταλαβαίνει. Κάναμε μεγάλη προσπάθεια για να πείσουμε ότι μέσω των πολιτικών μας στρεφόμαστε στους πιο αδύναμους και τους πιο ευάλωτους. Σημείωσε, επίσης, ότι υπάρξει «τοξικότητα του διαδικτύου, ζητώντας να υπάρχουν «λιγότερο ύβρεις και περισσότερο χιούμορ. Βλέπω αυτά τα βίντεο με τα ντολμαδάκια που μου αρέσουν, δεν ξέρω παιδιά 15 ετών που να μην μου λένε για τα ντολμαδάκια».

Η απάντηση από το Αρσάκειο για την απόλυση εκπαιδευτικού


Ανακοίνωση με την οποία δίνει διευκρινίσεις για την απόλυση εργαζόμενης στο Αρσάκειο εξέδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας μετά τις «παντελώς ψευδείς και απολύτως συκοφαντικές πληροφορίες».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση η εργαζόμενη που απολύθηκε είχε επιδοθεί σε «εκστρατεία κατασυκοφάντησης της Φ.Ε.» ενώ συμπληρώνεται πως «όταν εκλήθη εγγράφως από την Διοίκηση τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας να τεκμηριώσει γραπτώς τους ισχυρισμούς της, αποδείχτηκε κατάδηλα ότι δεν ήταν σε θέση να παραθέσει κανένα ουσιαστικό στοιχείο ή πραγματικό γεγονός προς στήριξή τους. Τουναντίον, αποπειράθηκε με αοριστίες, γενικότητες και υπεκφυγές να ισχυριστεί ότι τα αναγραφόμενα στις αναρτήσεις της, τις ανωτέρω αλλά και τις παλαιότερες, αποτελούν δήθεν προσωπικές εκτιμήσεις και υποθέσεις οι οποίες δεν αναφέρονται κατ’ ανάγκη σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Μάλιστα προσφέρθηκε να τις αποσύρει».

Η ανακοίνωση του Διοικητικού Συμβουλίου της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας

Τις τελευταίες ημέρες διακινούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο συγκεκριμένου χώρου παντελώς ψευδείς και απολύτως συκοφαντικές πληροφορίες αναφορικά με την απόλυση εργαζόμενης της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας. Οι ενήμεροι ή ανενημέρωτοι συκοφάντες αλλά και η ίδια η, πρώην πλέον, εργαζόμενη, ισχυρίζονται πως επρόκειτο για μία τάχα «εκδικητική απόλυση» η οποία έγινε διότι η απολυθείσα «τόλμησε να πάρει θέση» μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook, αφενός στην υπόθεση Δ. Λιγνάδη, αφετέρου στην υπόθεση της υπογραφής γενικόλογων «καταγγελιών» εκ μέρους ελάχιστης μερίδας αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων. Την θέση αυτή άκριτα και πρόχειρα έφτασαν στο σημείο να υιοθετήσουν χωρίς προηγούμενο έλεγχο ακόμα και συγκεκριμένοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ σε ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή των Ελλήνων.

Θέτουμε υπόψιν όλων, καλοπίστων και μη, τα εξής:

Πρώτον, η απόλυση της συγκεκριμένης υπαλλήλου (νηπιαγωγού) ΔΕΝ έγινε επειδή τάχα εκείνη «πήρε θέση» με αναρτήσεις στο (δημόσιο) προφίλ της στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης "Facebook" για τις ως άνω υποθέσεις. Τούτο έπραττε δημοσίως και συστηματικά ήδη από τον Φεβρουάριο του έτους 2021. Οι δε αναρτήσεις της εξ αρχής δεν συνιστούσαν απλές τοποθετήσεις αλλά έβριθαν συκοφαντικών ισχυρισμών κατά των Αρσακείων Σχολείων και της Διοίκησής τους. Είχε φτάσει δε μέχρι του σημείου να ειρωνευθεί την εισαγγελική πράξη αρχειοθέτησης των «καταγγελιών» των αποφοίτων ή και να διαδίδει ψευδώς ότι αυτή έγινε απλώς λόγω παραγραφής υπαρκτών αξιοποίνων πράξεων. Είχε φτάσει επίσης στο σημείο να έρχεται δημοσίως σε σύγκρουση με πρώην και νυν συναδέλφους της στους οποίους απέδιδε μομφή περί συγκαλύψεως και συμπράξεως με τη Διοίκηση της Φ.Ε. Παρά ταύτα, η Διοίκηση της Φ.Ε. δεν προέβη τότε στην απόλυσή της. Αυτή έγινε όταν πλέον, με αναρτήσεις της του Ιουνίου του έτους 2022, ξεπέρασε κάθε όριο.

Ειδικότερα, στις 28 και 29 Ιουνίου η απολυθείσα με αναρτήσεις της ισχυρίστηκε δημόσια πως η Διοίκηση της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας (των Αρσακείων – Τοσιτσείων Σχολείων) συγκαλύπτει την «συστηματική αποπλάνηση ανηλίκων παιδιών», «αποκρύπτοντας» μάλιστα «τα σχετικά στοιχεία» από την ελληνική Δικαιοσύνη και διαπράττοντας έτσι (η Διοίκηση) ποινικό αδίκημα. Επίσης υπαινίχθηκε δημόσια ότι η Διοίκηση της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας «είτε έχει στο τσεπάκι της την ίδια την Δικαιοσύνη [...] είτε σχεδιάζει τις επόμενες εκβιαστικές κινήσεις της». Οι εξωφρενικοί αυτοί ισχυρισμοί αποτέλεσαν την κορύφωση της εκστρατείας κατασυκοφάντησης της Φ.Ε. στην οποία είχε επιδοθεί η απολυθείσα, ούσα εργαζόμενη σε αυτήν ως νηπιαγωγός. Ας σημειωθεί δε πως όταν εκλήθη εγγράφως από την Διοίκηση τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας να τεκμηριώσει γραπτώς τους ισχυρισμούς της, αποδείχτηκε κατάδηλα ότι δεν ήταν σε θέση να παραθέσει κανένα ουσιαστικό στοιχείο ή πραγματικό γεγονός προς στήριξή τους. Τουναντίον, αποπειράθηκε με αοριστίες, γενικότητες και υπεκφυγές να ισχυριστεί ότι τα αναγραφόμενα στις αναρτήσεις της, τις ανωτέρω αλλά και τις παλαιότερες, αποτελούν δήθεν προσωπικές εκτιμήσεις και υποθέσεις οι οποίες δεν αναφέρονται κατ’ ανάγκη σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Μάλιστα προσφέρθηκε να τις αποσύρει.

Δεύτερον, αναφορικά με την ουσία των δήθεν κατηγοριών και καταγγελιών του εν λόγω προσώπου, επισημαίνουμε, ακόμη μια φορά, για όσους δεν τα γνωρίζουν ή παριστάνουν πως δεν τα γνωρίζουν, τα εξής:

1. Την 25η Φεβρουαρίου 2021 δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο «in.gr» επιστολή ορισμένων αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων, στην οποία «κατήγγελαν» και «εξέφραζαν την συμπαράστασή τους» σε οιονδήποτε είχε υποστεί κατά τα μαθητικά του χρόνια οιαδήποτε μορφή κακοποίησης («σεξουαλικές, ψυχολογικές ή και λεκτικές προσβολές», κατά την ακριβή διατύπωσή τους). Ακαριαία, ήτοι στις 26 Φεβρουαρίου 2021, κατατέθηκε από τη Διοίκηση της Φ.Ε., οι οποίοι σήμερα κατηγορούμαστε ότι «επιχειρήσαμε» τάχα «να συγκαλύψουμε» την καταγγελία, σχετική Αναφορά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, στην οποία ρητώς και επισήμως ζητούσαμε να διερευνηθούν ενδελεχώς ΟΛΑ όσα αναφέρονταν στην εν λόγω επιστολή, ιδίως δε «να κληθούν ένας προς έναν οι 285 υπογράφοντες, προκειμένου να συγκεκριμενοποιήσουν όσα δηλώνουν ότι γνωρίζουν, ώστε να ερευνηθούν εις βάθος μία προς μία οι καταγγελίες τους». Διατάχθηκε δε άμεσα Προκαταρκτική Εξέταση από την μόνη αρμόδια να ερευνήσει τις εν λόγω «καταγγελίες», ήτοι από την ελληνική Δικαιοσύνη και δη την Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών. Κατόπιν πολύμηνης έρευνας, η σχετική υπόθεση τέθηκε στο αρχείο, με τη σύμφωνη γνώμη της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, την 1η Ιουλίου 2021, επειδή κρίθηκε ως ουσιαστικά αβάσιμη λόγω του γεγονότος πως «δεν προέκυψε η τέλεση καμίας από τις διερευνηθείσες αξιόποινες πράξεις και δεν υπάρχουν ενδείξεις επαρκείς προς άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ».

2. Στις 27 Ιουνίου 2022 αναρτήθηκε στον ιστότοπο «2020mag.gr» συνέντευξη αποφοίτου των Αρσακείων Σχολείων, στην οποία η εν λόγω απόφοιτος ανέφερε πως τελούσαν σε γνώση της αξιόποινες πράξεις τελεσθείσες, κατά τα λεγόμενα της ίδιας, από εκπαιδευτικό των Αρσακείων Σχολείων, ενόσω η εν λόγω απόφοιτος φοιτούσε στο Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού. Αμέσως πάλι μόλις η Διοίκηση της Φ.Ε. πληροφορήθηκε το περιεχόμενο της εν λόγω συνεντεύξεως, απέστειλε, ήδη από τις 30 Ιουνίου 2022, σχετικό έγγραφό της απευθυνόμενο στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, διά του οποίου ενημέρωνε την ως άνω Υπηρεσία, η οποία έχει και την αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη για τον πειθαρχικό έλεγχο των εκπαιδευτικών των ιδιωτικών σχολείων, αναφορικά με τα επίμαχα σημεία της περί ης ο λόγος συνεντεύξεως, ζητώντας παράλληλα να προβεί η ως άνω Διεύθυνση σε ΟΛΕΣ τις σχετικές νόμιμες ενέργειες για την διερεύνηση της σχετικής καταγγελίας. Εν συνεχεία, στις 29 Ιουλίου 2022, η Διοίκηση της Φ.Ε. υπέβαλε Αναφορά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών ζητώντας να διερευνηθεί και από την Ελληνική Δικαιοσύνη το πλήρες περιεχόμενο της ως άνω συνεντεύξεως.

Τούτων δεδομένων, η απολυθείσα θα κληθεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να αποδείξει, τόσο στα αρμόδια Ποινικά, όσο και στα αρμόδια Πολιτικά Δικαστήρια, τους ισχυρισμούς της περί «κουκουλώματος» από την Διοίκηση της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας τόσο της υποθέσεως των «καταγγελιών» των αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων, όσο και της υποθέσεως της συνεντεύξεως αποφοίτου σε διαδικτυακό ιστότοπο, αλλά και την «συγκάλυψη συστηματικής αποπλάνησης ανηλίκων παιδιών», «αποκρύπτοντας» μάλιστα τα δήθεν σχετικά -κατά την πρώην εργαζόμενη της Φ.Ε.- υπάρχοντα «στοιχεία». Θα κληθεί επίσης να αποδείξει τον εξωφρενικό ισχυρισμό – υπαινιγμό της ότι η Φ.Ε., είτε «έχει στο τσεπάκι της» την Ελληνική Δικαιοσύνη, είτε «σχεδιάζει τις επόμενες εκβιαστικές κινήσεις».

Η ως άνω πρωτοφανής συμπεριφορά μιας εκπαιδευτικού, που συκοφαντεί ασύστολα και συστηματικά εκ τού ασφαλούς (θεωρεί) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον σοβαρό Εκπαιδευτικό Οργανισμό στον οποίο εργάζεται, προσπαθώντας συνειδητά να κλονίσει την εμπιστοσύνη μαθητών και γονέων στο έργο των ιστορικών Αρσακείων Σχολείων και στο Διοικητικό Συμβούλιο αυτών, αποτελεί ακραία περίπτωση η οποία, κατόπιν και των παντελώς ανεπαρκών εξηγήσεών της στις οποίες αναφερθήκαμε ειδικώς ανωτέρω, δεν θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί διαφορετικά, παρά μόνον με την απόλυσή της και την προσφυγή στη ελληνική δικαιοσύνη εναντίον της.

Τρίτον, θεωρούμε καλόπιστα πως όσοι ασχολήθηκαν έως σήμερα -δημοσιογραφικά ή μη- με την απόλυση της εν λόγω νηπιαγωγού, είχαν ως μόνη πηγή πληροφορήσεώς τους την ίδια την τέως νηπιαγωγό των Αρσακείων Σχολείων, και άρα η πληθώρα κατάφωρα ψευδών και συκοφαντικών αναφορών τους σχετικά με καθαυτό το γεγονός της απολύσεώς της δεν βασίζονταν -έως σήμερα- σε δόλο σκόπιμης διαστρεβλώσεως της αληθείας και -περαιτέρω- συκοφαντήσεως του Δ.Σ. των Αρσακείων Σχολείων, αλλά εκκινούσε από την ειλικρινή πλάνη τους περί της αληθείας.

Παρά ταύτα, επειδή, πέραν της πληροφορήσεως του κοινού, ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός της παρούσης Ανακοινώσεως, από σήμερα και εντεύθεν οιοσδήποτε αναφέρεται στην εν λόγω απόλυση συσκοτίζοντας την αλήθεια και μη αναφερόμενος στα πραγματικά περιστατικά αυτής, θα καλείται επίσης να αποδείξει τους εκάστοτε ισχυρισμούς του σε βάρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, ενώπιον των αρμοδίων Ποινικών και Πολιτικών Δικαστηρίων.

Θεωρούμε δε αυτονόητο ότι όσοι πεπλανημένα προέβησαν στις ως άνω συκοφαντικές αναφορές θα προχωρήσουν, έστω τώρα, στην ανασκευή τους.

Είχαμε και στο παρελθόν πει ότι η ανοχή μας στους συκοφάντες τελείωσε. Ενδεχομένως κάποιοι πίστεψαν ότι δεν το εννοούσαμε και αποθρασύνθηκαν με την πάροδο του χρόνου. Να τους πληροφορήσουμε ωστόσο ότι οι δικαστικές ενέργειες και η σοβαρή προπαρασκευή τους απαιτούν χρόνο, ιδίως όταν απέναντί μας είναι συκοφάντες του διαδικτύου, ανώνυμοι ή επώνυμοι, οι οποίοι ενεργούν μεθοδευμένα και συστηματικά. Ας είναι ωστόσο σίγουροι ότι στον χρόνο που απαιτείται η Φ.Ε. θα τους φέρει ενώπιον της δικαιοσύνης. Κρίνοντας από το περιεχόμενο των συκοφαντικών δημοσιεύσεών τους μάλλον δεν έχουν νομικούς παραστάτες. Όταν αποκτήσουν αναγκαστικά, θα πληροφορηθούν ότι η παραγραφή των αστικών αξιώσεων που γέννησαν οι αδικοπραξίες τους είναι πενταετής.

Τέλος, αυτό που δεν καταλαβαίνουν όλοι εκείνοι που ισχυρίζονται όλα αυτά τα "τερατώδη" για τα Αρσάκεια Σχολεία, είναι πως οι πρώτοι που πλήττονται από αυτούς τους ισχυρισμούς τους, είναι οι ίδιοι οι χιλιάδες μαθητές, αλλά και εκπαιδευτικοί των Αρσακείων σχολείων όλης της χώρας. Οι δικαστικοί αγώνες που έπονται θα χωρήσουν προκειμένου να προστατεύσουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αυτούς, τα ιστορικά σχολεία της Φ.Ε. αλλά και την τιμή και την υπόληψη και την προσωπική διαδρομή ενός εκάστου των μελών του Δ.Σ. της Φ.Ε..

Το Διοικητικό Συμβούλιο τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας

Πρόεδρος : Γεώργιος Μπαμπινιώτης, Ομότιμος καθηγητής Γλωσσολογίας και πρ. πρύτανης τού Πανεπιστημίου Αθηνών

Αντιπρόεδρος : Πατεράκης Στυλιανός, Επίτιμος Αντιπρόεδρος Αρείου Πάγου

Γενικός Γραμματέας : Παρασκευόπουλος Ιωάννης, Ομότιμος καθηγητής Ψυχολογίας τού Πανεπιστημίου Αθηνών

Σύμβουλοι
Γκλαβάς Σωτήριος, πρ. πρόεδρος τού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Ελλάδος και τού Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Ησαΐας Δημήτρης, Ομότιμος καθηγητής Αρχιτεκτονικής τού ΕΜΠ

Κοντός Παναγιώτης, Ομότιμος καθηγητής Γλωσσολογίας και πρ. Γενικός Γραμματέας τού Πανεπιστημίου Αθηνών

Κορρές Δημήτριος, Ομότιμος καθηγητής Ιατρικής τού Πανεπιστημίου Αθηνών

Λαμπρινουδάκης Βασίλειος, Ομότιμος καθηγητής Αρχαιολογίας τού Πανεπιστημίου Αθηνών

Λεβάκος Δικαίος, πρ. Γενικός Διευθυντής Υπουργείου Οικονομικών

Σακελλαρίου Ιωάννης, Επίτιμος πρόεδρος τού Νομικού Συμβουλίου τού Κράτους

Χατζηβασιλείου Ευάνθης, Καθηγητής Ιστορίας τού Πανεπιστημίου Αθηνών και Γενικός Γραμματέας τού Ιδρύματος τής Βουλής

Χρυσανθάκης Χαράλαμπος, Καθηγητής Διοικητικού Δικαίου τού Πανεπιστημίου Αθηνών

📺Kηδεία της Βασίλισσας Ελισάβετ: Στα πίσω καθίσματα ο Μπάιντεν - Τον τρολάρει ο Τραμπ


Τι υπαγορεύουν τα βρετανικά βασιλικά πρωτόκολλα για τους ηγέτες των ξένων κρατών - Η κοινή εμφάνιση του βασιλιά της Ισπανίας μαζί με τον εξόριστο πατέρα του Χουάν Κάρλος

Από τα πίσω καθίσματα του Αβαείου του Γουέστμινστερ παρακολούθησε χθες ο πλανητάρχης και η πρώτη κυρία την κηδεία της βασίλισσας Ελισάβετ. Μπορεί ο Τζο Μπάιντεν να θεωρείται ο πιο ισχυρός άνδρας στον κόσμο και να βρίσκεται στο επίκεντρο οποιασδήποτε συγκέντρωσης παγκόσμιων ηγετών, όμως όταν πρόκειται για βρετανική βασιλική κηδεία εκεί τα δεδομένα αλλάζουν.

Με 2.200 καλεσμένους στο Αβαείο του Γουέστμινστερ, η κηδεία της βασίλισσας θα δημιουργούσε πιθανές δυσκολίες. Κάτι λιγότερο από το ένα τέταρτο των προσκεκλημένων - στην περιοχή των 500 ατόμων - ήταν αρχηγοί ξένων κρατών ή ξένοι αξιωματούχοι.


Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ και η Πρώτη Κυρία υποβιβάστηκαν στα πίσω καθίσματα του Αβαείου του Γουέστμινστερ, επτά σειρές από το πίσω μέρος του νότιου διαδρόμου.



Η θέση του Τζο Μπάιντεν στην κηδεία της βασίλισσας Ελισάβετ στο Αββαείο του Γουεστμίνστερ προκάλεσε τα καυστικά σχόλια του Ντόναλντ Τραμπ.

Σύμφωνα με την «ανάγνωση» του Τραμπ μέσω αναρτήσεων στο Truth Sosial η τοποθέτηση του Μπάιντεν δείχνει ότι «δεν υπάρχει σεβασμός» πια για τις ΗΠΑ «καρφώνοντας» τον διάδοχό του ότι με τον τρόπο αυτό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει «ηγέτες ορισμένων κρατών του Τρίτου Κόσμου».

«Αυτό συνέβη στις ΗΠΑ μέσα σε μόλις δύο χρόνια. Κανένας σεβασμός. Ωστόσο ήταν μια ευκαιρία για τον Πρόεδρο να γνωρίσει τους ηγέτες ορισμένων κρατών του Τρίτου Κόσμου. Αν ήμουν εγώ πρόεδρος των ΗΠΑ δεν θα με έβαζαν εκεί πίσω και η χώρα μας θα ήταν πολύ διαφορετική από ό,τι είναι τώρα» ήταν οι αναρτήσεις του Ντόναλντ Τραμπ.

Το πρωτόκολλο

Τα πρωτόκολλα υπαγορεύουν ότι, στην κηδεία της αείμνηστης βασίλισσας, οι γενικοί κυβερνήτες των βασιλείων που διατηρούν τον μονάρχη ως αρχηγό του κράτους, κάθονταν πρώτοι και ακολουθούσαν οι ηγέτες της Κοινοπολιτείας, οι οποίοι ξεπερνούν τους πολιτικούς ηγέτες από τον υπόλοιπο κόσμο, ανεξάρτητα από τη σημασία τους. Και έτσι ήταν που ο Μπάιντεν βρέθηκε 14 σειρές από τις πρώτες θέσεις και εννέα πίσω από τον Καναδό πρωθυπουργό Τζάστιν Τριντό.



Ο 79χρονος Δημοκρατικός πρόεδρος κάθισε σε ένα διάδρομο ακριβώς πίσω από τον Πολωνό ηγέτη Αντρέι Ντούντα και μια σειρά μπροστά από τον πρωθυπουργό της Τσεχίας Πετρ Φιάλα. Η Τζιλ Μπάιντεν, η Πρώτη Κυρία της Αμερικής, είχε δίπλα της τον πρόεδρο της Ελβετίας Ιγνάσιο Κάσις, ο οποίος κάθισε στα αριστερά της για την ωριαία λειτουργία.

Απέναντι από τους Μπάιντεν βρισκόταν ο Πρόεδρος της Νότιας Κορέας Γιουν Σουκ-γιόλ, ενώ δύο σειρές πιο μπροστά στη σειρά ήταν ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν. Στην ίδια σειρά με τον Μπάιντεν, αλλά στην άλλη πλευρά του διαδρόμου, κάθισε ο Κινέζος αντιπρόεδρός Γουάνγκ Κισάν.

Σε αντίθεση με την όχι και τόσο καλή θέση που είχε ο Αμερικανός πρόεδρος, οι επτά εν ζωή Βρετανοί πρωθυπουργοί που παρευρέθηκαν στην κηδεία κάθονταν σε περίοπτη θέση, μαζί με τους συζύγους τους. Κατά τη διάρκεια της βασιλείας της που διήρκησε 70 χρόνια, η βασίλισσα Ελισάβετ έχρισε 15 πρωθυπουργούς, από τον Ουίστον Τσώρτσιλ μέχρι τη Λιζ Τρας.



Την ευθύνη για το πως θα καθίσουν οι ηγέτες των χωρών επέλβεπε ο δούκας του Νόρφολκ. Ο Καθολικός Έντουαρντ Φίτζαλαν Χάουαρντ, 18ος δούκας του Νόρφολκ, είναι ο μεγάλος διοργανωτής όλων των εκδηλώσεων του Στέμματος από το 2002, όταν απεβίωσε ο πατέρας του, Αρχιστράτηγος Μάιλς Φράνσις Φίτζαλαν Χάουαρντ, ο οποίος κατείχε τον τίτλο που κληρονόμησε από τον δικό του πατέρα. Εκτός από τον τίτλο του δούκα φέρει και τον τίτλο του «Κόμη Στρατάρχη», ως αποκλειστικός διοργανωτής των βασιλικών εκδηλώσεων.



Το Υπουργείο Εξωτερικών - όταν ρωτήθηκε ποια ήταν η συμβολή του στο σχέδιο θέσεων - παρέπεμψε όλες τις κλήσεις στο Παλάτι του Μπάκιγχαμ.


Τυπικά, ο πρόεδρος των ΗΠΑ είναι ο τελευταίος που φτάνει σε οποιαδήποτε σημαντική εκδήλωση. Οι Τζο και Τζιλ Μπάιντεν έφτασαν λίγο μετά τις 10 το πρωί, μία ώρα πριν ξεκινήσει η λειτουργία και, αντί να τους δείξουν κατευθείαν στις θέσεις τους, αναγκάστηκαν να περιμένουν να εισέλθουν στο αβαείο.



Ο Μπάιντεν είχε το δικαίωμα να αποφύγει τα πούλμαν που έφεραν άλλους παγκόσμιους ηγέτες και να οδηγηθεί στο αβαείο με τη θωρακισμένη λιμουζίνα που τον ακολούθησε στη Βρετανία ειδικά για την περίσταση, ενώ και ο Μακρόν έλαβε άδεια να φτάσει με το δικό του αυτοκίνητο.



Αντίθετα ο Καναδός πρωθυπουργός που ζήτησε και αυτός να μεταφερθεί με το δικό του αυτοκίνητο πήρε αρνητική απάντηση και έτσι μπήκε στο λεωφορείο με τους υπόλοιπούς ηγέτες.

Ο πρόεδρος της Γερμανίας Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ επιβιβάστηκε με μια μαύρη BMW με την πινακίδα GER 1, ενώ ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας Άντονι Αλμπανέζε, επέλεξε μια Jaguar. Ο πρόεδρος της Ιταλίας Σέρτζιο Ματαρέλα επιβιβάστηκε σε μια Maserati με την πινακίδα ITA 1.

Στο Αβαείο του Γουέστμινστερ, οι βασιλιάδες ξένων κρατών κάθονταν απέναντι από τους Βρετανούς ομολόγους τους με τη μακροβιότερη εν ζωή μονάρχη της Ευρώπης, τη βασίλισσα της Δανίας Μαργαρίτα Β΄, να κάθεται στις μπροστινές θέσεις έχοντας απέναντι της τον βασιλιά Κάρολο Γ'.



Ο βασιλιάς Αμπντάλα της Ιορδανίας και η σύζυγός του, βασίλισσα Ράνια, κάθονταν δύο σειρές μπροστά από τους βασιλιάδες του Κόλπου, οι οποίοι δεν συνοδεύονταν από τις συζύγους τους.

Στα μπροστινά καθίσματα τοποθετήθηκαν και ο Βασιλιάς και τη Βασίλισσα του Μπουτάν, οι οποίοι έφτασαν μαζί με τον Αυτοκράτορα και την Αυτοκράτειρα της Ιαπωνίας με ένα βασιλικό λεωφορείο.

Ο βασιλιάς της Ισπανίας Φίλιππος ΣΤ΄ και η βασίλισσα Λετίθια ταξίδεψαν επίσης με λεωφορείο. Ο πατέρας του, ο Χουάν Κάρλος Α΄, ο οποίος παραιτήθηκε το 2014 μετά από μια σειρά σκανδάλων και η σύζυγός του Σοφία έφτασαν χωριστά στον καθεδρικό ναό. Tα μέλη της ισπανικής βασιλικής οικογένειας είχαν τοποθετηθεί στο ίδιο στασίδι.



Ήταν η πρώτη δημόσια εμφάνιση του βασιλιά Φίλιππου μαζί με τον πατέρα του από τότε που ο Χουάν Κάρλος αποφάσισε να αυτοεξοριστεί και να εγκαταλείψει την Ισπανία το 2020 για το Άμπου Ντάμπι.

Στο τέλος της κηδείας της βασίλισσας Ελισάβετ, οι ηγέτες των βασιλείων της Κοινοπολιτείας οδηγήθηκαν στο Ουίνδσορ και στην πιο ιδιωτική τελετή στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου. Το πρωτόκολλο απαγόρευσε και πάλι στον Μπάιντεν να παραστεί και έτσι ο Αμερικανός πρόεδρος επέστρεφε στις ΗΠΑ, βιώνοντας έστω για μια ημέρα πως είναι να είσαι σε δεύτερο πλάνο στην παγκόσμια σκηνή.

Έρχεται πρόγραμμα επιδότησης ηλιακών θερμοσιφώνων: Ποιους αφορά – Οι στόχοι του υπουργείου Περιβάλλοντος


Ένα μεγάλο πρόγραμμα επιδότησης ηλιακών θερμοσιφώνων που έρχεται το επόμενο διάστημα προανήγγειλε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας.

Ο υπουργός Ενέργειας μιλώντας στον ΣΚΑΪ, για την εξοικονόμηση ενέργειας από τα νοικοκυριά ενόψει του δύσκολου χειμώνα, αποκάλυψε τα σχέδια της κυβέρνησης για επιδότηση αλλαγής του θερμοσίφωνα ρεύματος με ηλιακό, χωρίς ωστόσο να δώσει ωστόσο περισσότερες λεπτομέρειες.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το imerisia.gr, με… οδηγό το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή», το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας θα επιδοτήσει την αντικατάσταση θερμοσιφώνων ρεύματος με ηλιακούς, καθώς ότι το μέσο κόστος αγοράς τους κυμαίνεται στα 800 με 1.000 ευρώ. Εκτιμάται ότι 3,5 εκατ. κατοικίες έχουν θερμοσίφωνες ρεύματος. Με αυτό τον τρόπο, στοχεύει σε εξοικονόμηση ενέργειας που φθάνει το 20% σε κάθε νοικοκυριό.

Πρόγραμμα και για φωτοβολταϊκά 

Ο κ. Σκρέκας, αναφέρθηκε ακόμη στο πρόγραμμα για την τοποθέτηση 250.000 φωτοβολταϊκών έως το τέλος του χρόνου το οποίο απευθύνεται σε νοικοκυριά, αγρότες και επαγγελματίες.

Από τα 250.000 πάνελ, τα 150.000 θα τοποθετηθούν στις στέγες νοικοκυριών, τα 75.000 θα αφορούν αγρότες και τα 75.000 επαγγελματίες.

Στο τμήμα ο «μάνατζερ ράγκμπι» του Survivor-Απειλούσε να αυτοκτονήσει και πετούσε χλωρίνη στους αστυνομικούς, ενώ ήταν κλειδωμένος στα ΕΛΤΑ


Στο τμήμα οδηγείται ο πρώην παίκτης του Survivor Πάνος Αργιανίδης, ο οποίος από το πρωί, περίπου στις 8:30, είχε κλειστεί στους τουαλέτες στα ΕΛΤΑ Κρυονερίου και απειλούσε να αυτοκτονήσει.

Ο Πάνος Αργιανίδης εργάζεται στα ΕΛΤΑ εδώ και χρόνια, αρχικά σε χρηματαποστολές και εν συνεχεία ως υπεύθυνος ασφαλείας του κτηρίου.

Για κάποιον λόγο σήμερα το πρωί κλείστηκε στις τουαλέτες του Κέντρου Διαλογής των ΕΛΤΑ στο Κρυονέρι και κατά ορισμένες πληροφορίες απειλούσε να βάλει τέλος στη ζωή του.

Αμέσως έφθασαν στο σημείο δύο διαπραγματευτές της ΕΛ.ΑΣ., ενώ υπήρχε και επικοινωνία με ψυχολόγο.

Απειλούσε να αυτοκτονήσει ο Πάνος Αργιανίδης στα ΕΛΤΑ

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Πάνος Αργιανίδης είχε κλειδωθεί στην τουαλέτα, χωρίς να κρατά κανέναν και ήταν σε κατάσταση πανικού. Μέλημα των Αρχών που έσπευσαν στο σημείο ήταν να τον αποτρέψουν από το να κάνει κακό στον εαυτό του.

Το περιστατικό έληξε όταν μπήκαν οι ΟΠΚΕ και έσπασαν την πόρτα της τουαλέτας. Όσο ήταν κλειδωμένος μέσα στην τουαλέτα, ο πρώην παίκτης του Survivor πετούσε χλωρίνη στους αστυνομικούς για να τους απωθήσει.

Οι αστυνομικοί τον οδηγήσαν στην συνέχεια στο ΑΤ Διονύσου.

📺Σκρέκας: «Σχεδόν μηδενικές» οι πιθανότητες για διακοπές ρεύματος - Η στήριξη σε ρεύμα, φυσικό αέριο


Προανήγγειλε πρόγραμμα επιδότησης για ηλιακούς θερμοσίφωνες. Δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες, ωστόσο το πρόγραμμα αναμένεται να «τρέξει» το επόμενο διάστημα.

Πρόγραμμα επιδότησης για ηλιακούς θερμοσίφωνες προανήγγειλε ο υπουργός Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3 και τον Άρη Πορτοσάλτε.

Το πρόγραμμα για το οποίο ο υπουργός δεν είπε περισσότερες λεπτομέρειες, αναμένεται το επόμενο διάστημα.

Παράλληλα μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή Σήμερα, ο κ. Σκρέκας αναφέρθηκε ακόμη στο πρόγραμμα για την τοποθέτηση 250.000 φωτοβολταϊκών έως το τέλος του χρόνου το οποίο απευθύνεται σε νοικοκυριά, αγρότες και επαγγελματίες. Από τα 250.000 πάνελ, περίπου τα μισά θα τοποθετηθούν στις στέγες νοικοκυριών και τα υπόλοιπα θα αφορούν αγρότες και επαγγελματίες.

«Σχεδόν μηδενικές» οι πιθανότητες για διακοπές ρεύματος

Πολύ μικρές, σχεδόν μηδενικές χαρακτήρισε τις πιθανότητες για διακοπές ρεύματος ή ρεύμα με «δελτίο».

«Στη ζωή και όταν μαίνεται ένας πόλεμος συμβατικός και ενεργειακός, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τίποτα, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι πολύ μικρές αυτές οι πιθανότητες, σχεδόν μηδενικές», τόνισε ο υπουργός.

«Και στις αιχμές θα έχουμε ρεύμα και φυσικό αέριο και έχουμε κάνει ό,τι πρέπει ώστε η Ελλάδα να μην έχει μεγάλο κίνδυνο να έχουμε ‘’δελτίο’’ όπως το λέτε εσείς», είπε ο κ. Σκρέκας τονίζοντας ότι η Ελλάδα αντιμετωπίζει το μικρότερο ρίσκο σε σχέση με την επάρκεια ενέργειας.

Περιέγραψε τους τρεις στόχους της κυβέρνησης για:
  • Να διασφαλιστούν προσιτές τιμές ενέργειας για νοικοκυριά και επιχειρήσεις
  • Να ληφθούν ρυθμιστικές αποφάσεις για την αποσύνδεση της τιμής φυσικού αερίου από της ηλεκτρικής ενέργειας
  • Να διασφαλιστεί η επάρκεια εφοδιασμού
Η στήριξη στους λογαριασμούς ρεύματος και οι τρεις κλίμακες

Διαβεβαίωσε ότι στους λογαριασμούς ρεύματος θα συνεχιστεί η απορρόφηση του 90& με 94% των αυξήσεων και πως τα νοικοκυριά θα στηριχθούν ανεξαρτήτως εισοδήματος και εάν πρόκειται για κύρια ή μη κύρια κατοικία.

Εξήγησε ότι στον νέο μηχανισμό θα υπάρξουν τρεις κλίμακες με το μεγάλο ποσοστό των νοικοκυριών να βρίσκεται στην πρώτη κλίμακα και όσους έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση στην δεύτερη και την τρίτη.

«Εκεί θα δίνουμε τη δυνατότητα  σε αυτούς που έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση εφόσον μειώσουν κατά 15% την κατανάλωση ενέργειας, όταν έρθει ο εκκαθαριστικός λογαριασμός να λάβουν μια επιπλέον επιδότηση που θα έρθει στον εκκαθαριστικό λογαριασμό από τον προμηθευτή τους», είπε ο υπουργός Ενέργειας.

Τι θα γίνει με το φυσικό αέριο

Για το φυσικό αέριο τόνισε ότι η στήριξη θα είναι τέτοια που να καθιστά πιο προσιτή την τιμή αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα είναι όπως ήταν προ κρίσης, καθώς η τιμή έχει αυξηθεί κατά 7 με 10 φορές σε 1,5 χρόνο.


Πηγή: skai.gr

Τρόμος στη Βρετανία για τον Κάρολο Γ’: Ποιοι ήταν οι άλλοι δυο βασιλιάδες με το ίδιο όνομα - Το τραγικό τους τέλος και η κακότυχη περίοδός τους


Κι όλα τέλειωσαν, όπως έπρεπε να τελειώσουν: Η Ελισάβετ αναπαύεται στο χώμα και στις καρδιές των Βρετανών κι ο γιός της, ο Κάρολος τρομάζει τους υπηκόους του! Γιατί; Γιατί διαβάζουν για τους άλλους δυο Καρόλους που βασίλεψαν στον τόπο τους κι ανατριχιάζουν...

Η βασίλισσα Ελισάβετ επιτέλους ετάφη. Τα δάκρυα των Βρετανών στεγνώνουν σιγά σιγά και ο Κάρολος είναι πια ό,τι ποθούσε 73 χρόνια: Βασιλιάς! Είναι ο τρίτος βασιλιάς με το όνομα Κάρολος, καταγεγραμμένος στο βιβλίο της ιστορίας της Βρετανίας. Δυστυχώς, οι δύο συνονόματοί του που βασίλεψαν πριν από αυτόν, είχαν κακότυχες θητείες, αλλά και τραγικούς θανάτους.

Οι Βρετανοί που, εκτός από το να βλέπουν ποδόσφαιρο και Τζέιμς Μποντ, διαβάζουν και Ιστορία, τρομάζουν στη σκέψη ότι με τον πρωτότοκο γιο της Ελισάβετ θα τριτώσει το κακό με τους Καρόλους. Ποιοι ήταν λοιπόν οι δύο Κάρολοι που καθίσαν στον θρόνο της Βρετανίας πριν από τον τεθλιμμένο Κάρολο Γ’;


Ο Κάρολος ο Α είχε τέλος οικτρό

Ο Κάρολος ο Α' έχασε το κεφάλι του...


Ο Κάρολος Α’ ήταν ο γιος του βασιλιά Ιάκωβου VI της Σκωτίας και εγγονός της Μαρίας, Βασίλισσας της Σκωτίας. Ανέβηκε στον θρόνο το 1625, αλλά η βασιλεία του σημαδεύτηκε από συνεχείς αντιπαραθέσεις με το Κοινοβούλιο για το δικαίωμά του να κυβερνά όπως του είχε… ψιθυρίσει στο αυτί ο Θεός. Μετά μία αποτυχημένη προσπάθεια να νυμφευθεί με μια πριγκίπισσα των Αψβούργων της Ισπανίας, νυμφεύθηκε την Ερριέττα Μαρία της Γαλλίας.

Η Ερριέττα Μαρία της Γαλλίας ήταν Ρωμαιοκαθολική και αδελφή του βασιλιά Λουδοβίκου ΙΓ'.

Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους υπηκόους του, καθώς ο αντικαθολικισμός βρισκόταν στο απόγειό του, ενώ είχε απαγορευτεί τότε στους Καθολικούς να κατέχουν αξιώματα. Η κυβέρνηση τελικά πέρασε τέσσερα ψηφίσματα που καταδίκαζαν τη συμπεριφορά του Καρόλου ως βασιλιά.

Ο Κάρολος έφτασε να διαλύσει το Κοινοβούλιο επί 11 χρόνια και εισέπραττε χρήματα για τη μοναρχία μέσω νέων προστίμων και φόρων, κάτι που δεν άρεσε καθόλου στους Βρετανούς, που θεωρούσαν τις πράξεις του τυραννικές. Μέχρι τη δεκαετία του 1640, η χώρα ήταν βαθιά διχασμένη ανάμεσα στους οπαδούς του Κοινοβουλίου και τους φιλομοναρχικούς και τελικά ξέσπασε εμφύλιος πόλεμος το 1642.

Από το 1642 ο Κάρολος πολέμησε τους στρατούς του Αγγλικού και του Σκωτσέζικού Κοινοβουλίου. Μετά την ήττα του το 1645, παραδόθηκε σε μια σκωτσέζική δύναμη η οποία τον παρέδωσε στο Αγγλικό Κοινοβούλιο. Ο Κάρολος αρνήθηκε να δεχθεί τους όρους αυτών που τον αιχμαλώτισαν για τη δημιουργία μιας συνταγματικής μοναρχίας, και δραπέτευσε τον Νοέμβριο του 1647, όμως συνελήφθη ξανά Όντας πάλι φυλακισμένος στο νησί Ουάιτ, ο Κάρολος δημιούργησε μια συμμαχία με τη Σκωτία, αλλά περί το τέλος του 1648 ο στρατός που συγκρότησε ο Όλιβερ Κρόμγουελ (New Model Army) είχε εδραιώσει τον έλεγχο του στην Αγγλία.

«Μην με δουν να τρέμω και νομίζουν...»

Ο Κάρολος αυτή τη φορά, δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος εσχάτης προδοσίας. Ο Βασιλιάς κατηγορήθηκε για προδοσία εναντίον της Αγγλίας, επειδή χρησιμοποίησε την δύναμή του για την επιδίωξη του προσωπικού του συμφέροντος αντί του καλού της χώρας.

Το πρωινό της 30ης Ιανουαρίου, ο Κάρολος ζήτησε δύο πουκάμισα για να μη τρέμει από το κρύο, πράγμα το οποίο το πλήθος θα μπορούσε να εκλάβει ως σημείο φόβου: «… ο καιρός είναι τόσο κρύος που μπορεί να με κάνει να τρέμω, κάτι που μερικοί θεατές μπορεί να φανταστούν ότι προέρχεται από φόβο», είχε πει... Δυο ώρες μετά το μεσημέρι, ο Κάρολος έβαλε το κεφάλι του στο ξύλο κι αφού προσευχήθηκε έγνεψε στον δήμιο ότι είναι έτοιμος· αποκεφαλίστηκε με ένα μόνο χτύπημα. Ήταν 30 Ιανουαρίου του 1649 και ένα μαινόμενο πλήθος στο Λονδίνο παραληρούσε.
Κάποιοι από τους θεατές βούτηξαν τα μαντήλια τους στο αίμα του Βασιλιά ως ενθύμιο! Την επόμενη ημέρα μετά την εκτέλεση, το κεφάλι του Βασιλιά επικολλήθηκε ξανά στο σώμα του, το οποίο ταριχεύθηκε και τοποθετήθηκε σε μολύβδινο φέρετρο.


Ο Κάρολος ο Β, λένε ότι, δηλητηριάστηκε

Ο Κάρολος Β' μετρούσε εξώγαμα και αθλιότητες

Γεννημένος το 1630, ο Κάρολος Β' ήταν γιος του Καρόλου Α’ και της Ερριέττας Μαρίας. Έζησε μια πολύ διαφορετική ζωή από αυτή του πατέρα του και έγινε γνωστός περισσότερο για τον τρυφηλό βίο και τις ακολασίες του. Ενώ μαινόταν ο εμφύλιος πόλεμος, ο Κάρολος Β' πέρασε τα εφηβικά του χρόνια στη Χάγη.

Μετά τον αποκεφαλισμό του πατέρα του, έγινε ουσιαστικά ο νέος Βασιλιάς, αλλά ο Κρόμγουελ και οι οπαδοί του φρόντισαν να μην πλησιάσει τον θρόνο. Ο Κάρολος Β' πολέμησε τον Κρόμγουελ σε έναν τρίτο και τελευταίο εμφύλιο. Ο Κάρολος Β' ηττήθηκε στη μάχη του Worcester το 1651.
Αυτό ήταν το τέλος του βασιλείου της Σκωτίας, που απορροφήθηκε από την Κοινοπολιτεία και ο Κάρολος Β' αναγκάστηκε να αποκηρύξει τη σκωτσέζικη πίστη του. Ο Κάρολος εξορίστηκε στη Γαλλία και την Ισπανία, έως ότου η εξουσία του Κρόμγουελ δια των όπλων έληξε, μετά το θάνατό του, το 1658.

Ο Κάρολος Β' γύρισε, βρήκε τον θρόνο αδειανό και κάθισε και υποσχέθηκε να κυβερνήσει σε συνεργασία με το Κοινοβούλιο. Στις 30 Ιανουαρίου του 1661, τρία χρόνια μετά τον θάνατο του Κρόμβελ και δώδεκα χρόνια μετά τον αποκεφαλισμό του Καρόλου Α’, η σορός του πρώτου ξεθάφτηκε από το μνήμα, έπειτα από διαταγή του βασιλιά Καρόλου Β’, και εκτελέστηκε! Ναι πολύ σωστά διαβάσατε: Εκτελέστηκε! Το σώμα του Κρόμβελ - ή καλύτερα ό,τι είχε απομείνει από αυτό - κρεμάστηκε με αλυσίδες στο Tyburn του Λονδίνου και στη συνέχεια το πέταξαν σε ένα λάκκο. Το κεφάλι του κόπηκε και εκτέθηκε σε έναν στύλο έξω από το Westminster Hall όπου παρέμεινε βορά των κοράκων και τεκμήριο ανθρώπινης μωρίας μέχρι το 1685. Αυτό θα πει βασιλική βλακεία!

Χωρίς διάδοχο, μα με πολλά παιδιά...

Το 1661, ο Κάρολος Β' παντρεύτηκε την πορτογαλίδα πριγκίπισσα Αικατερίνη της Μπραγκάνσα, η οποία όπως και η μητέρα του ήταν επίσης Ρωμαιοκαθολική. Η σύζυγος του Καρόλου δεν γέννησε παιδιά, αλλά ο Κάρολος αναγνώρισε τουλάχιστον 12 νόμιμα τέκνα από διάφορες ερωμένες. Καθώς τα νόθα παιδιά αποκλείονταν από τη διαδοχή, τον διαδέχθηκε ο αδελφός του Ιάκωβος.

Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του, το 1665, το Λονδίνο χτυπήθηκε από επιδημία πανούκλας, τη Μεγάλη Πανούκλα της Ιστορίας, η οποία κράτησε 18 μήνες και σκότωσε σχεδόν το ένα τέταρτο του πληθυσμού του Λονδίνου. Είχαν προηγηθεί οι γυναίκες… και μετά τον λοιμό ήρθε το πυρ. Η μεγάλη πυρκαγιά του Λονδίνου κατέστρεψε τα πάντα… Η πόλη παραδόθηκε στις φλόγες. Και σιγά, ο Κάρολος μην καθόταν να καεί… Κατέφυγε στο Σάλσμπερι, όπου ενδιαφερόταν περισσότερο να διοργανώσει φιλήδονα και πλούσια πάρτι παρά να κυβερνήσει το βασίλειό του.

Ο Κάρολος ήταν κοινώς γνωστός ως ο Εύθυμος Μονάρχης, τίτλο που κέρδισε επάξια για τις επιδόσεις του στα κρεβάτια και στα γεύματα...

Ο βασιλιάς Κάρολος Β' πέθανε το 1685 από αποπληξία σε ηλικία 54 ετών. Μερικοί υποστηρίζουν ότι ο θάνατός του πρέπει να θεωρείται ύποπτος και αποτέλεσμα δηλητηρίασης, αλλά η σύγχρονη ιατρική έχει καταλήξει ότι πιθανότατα επρόκειτο για ουραιμία, σύνδρομο που σχετίζεται με τη νεφρική δυσλειτουργία.

Και πάει κι αυτός ο Κάρολος και την βασιλεία του ακολούθησε στρατιωτική κυβέρνηση όπως και του προκατόχου πατέρα του. Λέτε ο σημερινός Κάρολος να δει στρατιωτικούς να κόβουν βόλτες στο Μπάκιγχαμ; Μπαααα…


Ο Κάρολος ο Γ... έχει όλη τη ζωή μπροστά του. /copyright Ap Photos

Γιατί η βασίλισσα Ελισάβετ τον ονόμασε Κάρολο;


Με τις τραγικές ιστορίες των δύο άλλων βασιλιάδων, που άκουγαν στο όνομα Κάρολος, πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί η βασίλισσα Ελισάβετ έδωσε στον γιο της ένα όνομα – όνειδος της Ιστορίας; Λοιπόν, ενώ ήταν ακόμα πριγκίπισσα η Ελισάβετ απάντησε όταν ρωτήθηκε: «Γιατί έτσι μου άρεσε».

Οι Βρετανοί τώρα, ελπίζουν ότι η βασιλεία του Καρόλου Γ' να κυλήσει λίγο πιο ομαλά από τους δύο Καρόλους που λέρωσαν την αιματοβαμμένη ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου και με το δικό τους χνάρι και αίμα...

Νέα Φιλαδέλφεια: Δόθηκε στην κυκλοφορία το υπογειοποιημένο έργο της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου


Χρηματοδοτήθηκε και κατασκευάστηκε από την Περιφέρεια με προϋπολογισμό 17,7 εκ. ευρώ

Δόθηκε στην κυκλοφορία το υπογειοποιημένο έργο της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου στη Νέα Φιλαδέλφεια δίπλα από το γήπεδο «Αγιά Σοφιά OPAP Arena» το οποίο χρηματοδοτήθηκε και κατασκευάστηκε από την Περιφέρεια με προϋπολογισμό 17,7 εκ. ευρώ.

Το έργο εγκαινιάστηκε σήμερα από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη, τους υπουργούς Εσωτερικών και Ανάπτυξης, Μ. Βορίδη και Α. Γεωργιάδη καθώς και το δήμαρχο Γ. Βούρο, παρουσία και του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ ΑΕΚ Δ. Μελισσανίδη.

Σε μια πανηγυρική εκδήλωση, παρουσία του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη, Υπουργών, Βουλευτών, Αντιπεριφερειαρχών, του Δημάρχου Ν. Φιλαδελφείας, Δημάρχων, του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ ΑΕΚ Δ. Μελισσανίδη, Εντεταλμένων Περιφερειακών Συμβούλων, Αντιδημάρχων, αιρετών και εκπροσώπων φορέων, πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του υπερτοπικού έργου της Περιφέρειας Αττικής, της υπογειοποίησης της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου στη Νέα Φιλαδέλφεια δίπλα από το γήπεδο «Αγιά Σοφιά OPAP Arena».



Το έργο το οποίο δημοπρατήθηκε το 2019 από την προηγούμενη διοίκηση της Περιφέρειας, είχε προϋπολογισμό 17,7 εκ. ευρώ και ολοκληρώθηκε από την παρούσα διοίκηση της Περιφέρειας και μάλιστα σε μικρότερο χρονικό διάστημα από το αρχικώς προβλεπόμενο στη σχετική σύμβαση.

Την Πολιτεία εκπροσώπησαν ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης και η υφυπουργός Υγείας Ζωή Ράπτη, ενώ παρόντες ήταν και οι βουλευτές της Ν.Δ. Γιώργος Κουμουτσάκος και Δημήτρης Καιρίδης, καθώς επίσης και η βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – ΚΙΝ.ΑΛ. Νάντια Γιαννακοπούλου. Των εγκαινίων προηγήθηκε αγιασμός από τον Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος Γαβριήλ.

Κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Βορίδης εκπροσωπώντας τον Πρωθυπουργό μετέφερε την ευαρέσκειά του κ. Μητσοτάκη για το γεγονός ότι αυτό το σημαντικό έργο προτεραιοποιήθηκε και πρόσθεσε ότι «αυτό έγινε και είναι σημαντικό γιατί ο Περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης και ο δήμαρχος της πόλης αντελήφθησαν τη σημασία του». «Δίπλα από σημαντικά έργα που αποτελούν το κέντρο και τις βασικές επιλογές όπως το γήπεδο της ΑΕΚ για να είναι λειτουργικά και να μη λειτουργούν σε αντίθεση με την αναπτυξιακή πορεία μιας πόλης, είναι σημαντικό να υπάρχουν τα συνοδά έργα. Αυτά μπορεί να είναι εξίσου σημαντικά με το κύριο έργο. Η υπογειοποίηση εδώ επιτρέπει στο γήπεδο να λειτουργήσει αναπτυξιακά αρμονικά μαζί με την πόλη χωρίς να δημιουργεί συγκοινωνιακό φόρτο μη διαχειρίσιμο» τόνισε ο Υπουργός Εσωτερικών.



Από την πλευρά του ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Γεωργιάδης, υπογράμμισε ότι ο ίδιος προσωπικά και οι υπηρεσίες του υπουργείου του από την πρώτη στιγμή συνέβαλαν προκειμένου να υλοποιηθεί με το ταχύτερο δυνατό τρόπο το έργο. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αγαστή συνεργασία με τον Περιφερειάρχη επισημαίνοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Πατούλη ο οποίος είναι πολύ αποτελεσματικός να λύνει τα προβλήματα».

Ο Δήμαρχος Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας Γ. Βούρος, αφού αναφέρθηκε αναλυτικά στα χαρακτηριστικά του έργου, τα οφέλη και την αισθητική του, ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη και συνολικά όλους τους φορείς που συνέβαλαν στην υλοποίησή του.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Πατούλης κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του επισήμανε μεταξύ άλλων: «Είμαστε ευτυχείς, γιατί πλέον μπορούμε να κάνουμε πραγματικότητα μετά από πολλά χρόνια ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων του Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας, αλλά και των πολιτών όμορων Δήμων, καθώς και των χρηστών του οδικού δικτύου, που χρησιμοποιούν αυτόν τον υψηλού κυκλοφοριακού φόρτου δρόμο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Σήμερα παραδίδουμε στους πολίτες ένα έργο υπερτοπικού χαρακτήρα, συνολικού προϋπολογισμού 17,7 εκ. ευρώ. Η υπογειοποίηση θα αποσυμφορήσει την κίνηση των οχημάτων σε μια αρκετά επιβαρυμένη κυκλοφοριακά περιοχή, ενώ παράλληλα θα διευκολύνει και την ομαλή λειτουργία του ιστορικού γηπέδου «Αγία Σοφία» - ένα ακόμα έργο που υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής, το οποίο θα δώσει στους φιλάθλους της ΑΕΚ τη χαρά να δουν την ομάδα τους να επιστρέφει στην ιστορική της έδρα. Είναι δε αυτονόητο, ότι με την ολοκλήρωση αυτού του έργου θα εξασφαλιστεί η ευχερέστερη πρόσβαση στο γήπεδο, θα δημιουργηθούν περισσότεροι ελεύθεροι χώροι και θέσεις στάθμευσης, ενώ παράλληλα θα εξυπηρετούνται οι ανάγκες τροφοδοσίας του γηπέδου, χωρίς να προξενείται επιβάρυνση στη ροή της κυκλοφορίας. Μπροστά μας έχουμε μια σύγχρονη υποδομή, με φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, σχεδιασμένη να εξυπηρετεί τις ανάγκες οδηγών και πεζών, ενισχύοντας την ασφάλεια και με απόλυτο σεβασμό προς την αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του περιβάλλοντος χώρου. Η κατασκευή του ευρύτερου έργου περιλαμβάνει επίσης την ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου, με τη διαμόρφωση ζωνών ήπιας κυκλοφορίας για την απρόσκοπτη πρόσβαση σε οχήματα εξυπηρέτησης και έκτακτης ανάγκης, δημιουργία ευρύχωρων πεζοδρόμων με κυβόλιθους και παρτέρια, καθώς και σύγχρονο φωτισμό αυτοματοποιημένης ρύθμισης ανάλογα με τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος, που εξασφαλίζει σημαντική οικονομία ενέργειας».



Εξοπλισμός γηπέδου

Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε και στη χρηματοδότηση του εξοπλισμού του γηπέδου υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων: «Αυτή τη στιγμή το πιο εμβληματικό έργο που πραγματοποιείται στον Δήμο και την ευρύτερη περιοχή, δεν είναι άλλο από το γήπεδο «Αγία Σοφία», στο οποίο θα βρει ξανά στέγη μετά από ταλαιπωρία πολλών ετών η ΑΕΚ. Είμαστε περήφανοι, γιατί χρηματοδοτήσαμε και χρηματοδοτούμε συνολικά με περισσότερα από 35 εκ. ευρώ έργα που αφορούν στη δημιουργία και τον εξοπλισμό του γηπέδου, συνοδά έργα, (υπογειοποίηση Πατριάρχου Κων/νου, πεζοδρομήσεις, αναπλάσεις, κ.α.). Η συνδρομή μας σε αυτό το έργο δεν είναι αποσπασματική ούτε τυχαία. Αντιθέτως, αποτελεί μέρος του προγραμματικού σχεδιασμού μας να καταστήσουμε την Αττική πρωταθλήτρια περιφέρεια, με ισχυρά αθλητικά σωματεία, σύγχρονες κι ασφαλείς αθλητικές υποδομές και με τη νέα γενιά να πλημμυρίζει τις υποδομές αυτές».

Επιπλέον ο Περιφερειάρχης Αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις της Περιφέρειας Αττικής στον Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας, ευχαρίστησε το δήμαρχο Γ. Βούρο, καθώς και τα στελέχη της Περιφέρειας Αττικής για τη στενή συνεργασία καθώς και για τη συστηματική δουλειά μέσω της οποίας επετεύχθη ο στόχος της γρήγορης ολοκλήρωσης του έργου. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι αυτή τη στιγμή στη Ν. Φιλαδέλφεια και Χαλκηδόνα έχουν υλοποιηθεί ή βρίσκονται σε φάση υλοποίησης έργα συνολικού προϋπολογισμού περίπου 40 εκ. ευρώ. Για παράδειγμα, η προμήθεια οικολογικών βυθιζόμενων συστημάτων αποθήκευσης απορριμμάτων, η ανακατασκευή των αθλητικών εγκαταστάσεων, η διαμόρφωση πεζοδρόμων και ελεύθερων χώρων, η ανακαίνιση του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής, η δημιουργία Κέντρου Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης και η επισκευή της Γέφυρας στην Οδό Βρυούλων επί της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας. Επιπλέον τόνισε ότι χρηματοδοτούνται μέσω του ΕΣΠΑ, σημαντικά έργα και δράσεις πάνω από 13. εκ. ευρώ.

Τέλος έκανε αναφορά στις συνολικές χρηματοδοτήσεις αθλητικών εγκαταστάσεων στην Αττική. Ενδεικτικά παραδείγματα αποτελούν, η κατασκευή του παραολυμπιακού αθλητικού κέντρου Ραφήνας, προϋπολογισμού 36 εκατ. ευρώ, το νέο κλειστό βιοκλιματικό – πολυδύναμο αθλητικό κέντρο Δήμου Νέας Σμύρνης, δυναμικότητας 3.500 θέσεων, η ανακατασκευή του νέου κλειστού γηπέδου «Π. Καπαγέρωφ» στον Πειραιά, συνολικού προϋπολογισμού 8.500.000 ευρώ, τα έργα υποδομής προϋπολογισμού άνω των 20.000.000 ευρώ που θα χρηματοδοτήσει η Περιφέρεια Αττικής για να γίνει πράξη η διπλή ανάπλαση του Βοτανικού και το νέο γήπεδο του ΠΑΟ, η χρηματοδότηση της κατασκευής του νέου κλειστού Κολυμβητηρίου για τις ανάγκες του Ολυμπιακού και της Εθνικής Ομάδας πόλο, στον ευρύτερο χώρο του ΣΕΦ, η μελέτη για την ανακατασκευή του Ανοικτού Κολυμβητηρίου του Εθνικού Γυμναστικού Συλλόγου, την εγκατάσταση υβριδικού χλοοτάπητα στον αγωνιστικό χώρο του δημοτικού σταδίου Περιστερίου «Ατρόμητος-Άγγελος Ράμφος», καθώς και δεκάδες αθλητικά έργα σε όλη την Αττική.



«Το μεγάλο έργο της υπογειοποίησης της Πατριάρχου Κωνσταντίνου που εγκαινιάζουμε σήμερα στον Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας, είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα της προσπάθειας που κάνουμε τα τρία τελευταία χρόνια για να υπηρετήσουμε τον βασικό μας στόχο: να αλλάξουμε την Αττική. Είμαστε αισιόδοξοι ότι αυτά τα έργα και θα συνεχιστούν και θα επεκταθούν, καθώς στα χέρια μας έχουμε πλέον ένα σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο» επισήμανε ο Γ. Πατούλης.



Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι Αντιπεριφερειάρχες, Οικονομικών Ν. Πέππας, Κεντρικού Τομέα Γ. Δημόπουλος, Βορείου Τομέα Λ. Κεφαλογιάννη, Μεταφορών και Επικοινωνιών Β. Γιαννακόπουλος, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή, Ανάπτυξης Γ. Βλάχος, Υγείας Γ. Κεχρής, Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Αικ. Αδαμοπούλου. Παραβρέθηκαν επίσης ο Εκτελεστικός Γραμματέας Γ. Σελίμης, οι Δήμαρχοι Ιλίου Ν. Ζενέτος, Αχαρνών Σ. Βρεττός, Παπάγου Χολαργού Η. Αποστολόπουλος, Ηρακλείου Ν. Μπάμπαλος, Νέας Ιωνίας Δ. Θωμαΐδου, Ασπροπύργου Ν. Μελετίου και Μεγαρέων Γ. Σταμούλης. Το παρών έδωσαν ακόμα οι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι Σ. Μελάς, Γ. Αγγελόπουλος, Ε. Μπαρμπαγιάννη, Ε. Κοσμίδη, Μ. Βιδάλη, Γ. Βλάχου, Μ. Αγγελοπούλου, Θ. Κατσιγιάννης, Χ. Αλεξανδράτος, Σ. Ευσταθόπουλος, καθώς επίσης ο εντεταλμένος και Πρ. Αναπτυξιακής της Περιφέρειας Αττικής Νίκος Παπαγεωργίου. Παρόντες ήταν επίσης οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Ν. Παπαδάκης, Γ. Σμέρος, Π. Αλεβίζος, όπως και ο σύμβουλος Μεταφορών Κ. Λογοθέτης, η συνεργάτης του Περιφερειάρχη σε θέματα Αθλητισμού Χ. Γαλανοπούλου, ο Πρόεδρος της ΠΟΣΠΛΑ Δημήτρης Μουλιάτος, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Οικονομικής Διαχείρισης Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Αττικής Χάρης Πασβαντίδης, ο Διευθυντής Τεχνικών έργων της Περιφέρειας Α. Καλογερόπουλος, η Πρόεδρος του κινήματος “Take me Home” Α. Τρανούλη, ο Εκπρόσωπος του Αναδόχου Α. Εξάρχου, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι φορέων.

Ευρωμπάσκετ: «Οι Σλοβένοι διεθνείς έπιναν μέχρι τις 5 το πρωί πριν το ματς αποκλεισμού από την Πολωνία»


Η Σλοβενία εμφανίστηκε ως ένα από τα μεγάλα φαβορί για το Eurobasket 2022, με τους Λούκα Ντόντσιτς και Γκόραν Ντράγκιτς να θέλουν να διατηρήσουν τα σκήπτρα τους. Παρόλα αυτά στη φάση των «8» γνώρισαν την ήττα, αφού... υποκλίθηκαν στην Πολωνία και την εκπληκτική παράσταση του Ματέους Πονίτκα με το τέταρτο triple-double στην ιστορία της διοργάνωσης.

Ο Ντόντσιτς έμοιαζε... χαμένος στο πρώτο ημίχρονο, οι λοιποί Σλοβένοι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν και ο βοσνιακό "bhbasket.ba" έδωσε την απάντηση με δική του αποκάλυψη.

Βάσει των όσων αναφέρονται στο δημοσίευμα, το προηγούμενο βράδυ από την αναμέτρηση με την ομάδα του Μίλιτσιτς, οι Σλοβένοι παίκτες ξεχύθηκαν στους δρόμους του Βερολίνου στους οποίους και έμειναν μέχρι τις 5 τα ξημερώματα συνοδεία ποτών! Πληροφορία που όπως τονίζουν προήλθε από πηγές τους στη γερμανική πρωτεύουσα.

Στην είδηση δεν αναφέρονται συγκεκριμένα ονόματα παικτών, ωστόσο κάτι τέτοιο είναι αρκετό για να ανάψει ακόμη περισσότερο τη... φλόγα του κόσμου που στράφηκε ενάντια στην ομάδα του Σέκουλιτς.

📺Οι Παγιδευμένοι: Δείτε τη σκηνή που παίζει ο Νότης Μηταράκης🤣👍


Η νέα αστυνομική σειρά, με τίτλο «Οι Παγιδευμένοι» έκανε  σήμερα πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 και ένα γνώριμο πρόσωπο της πολιτικής σκηνής, έκανε την εμφάνισή του στο πρώτο επεισόδιο.

Πρόκειται για τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη και βουλευτή Χίου με τη Νέα Δημοκρατία, που υποδύεται στο πρώτο επεισόδιο τον... εαυτό του και μάλιστα στο βίντεο που κυκλοφόρησε, αναφέρει σε μία από τις φράσεις του τη Χίο («Κανόνισε να έρθεις και κάποια στιγμή στη Χίο»).

Δείτε το σχετικό βίντεο: 


Στην υπόθεση της σειράς η οποια γυρίζεται και στο κτήριο του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, ένα νεαρό κορίτσι δολοφονείται.

Ποιοι είναι οι αληθινοί δράστες και ποιοι οι ηθικοί αυτουργοί; Μια δικηγόρος και ένας εισαγγελέας συναντιούνται και αναγκάζονται να συνεργαστούν για να βρουν τον πραγματικό ένοχο. Έχουν, όμως, εντελώς διαφορετική φιλοσοφία ζωής. Για τον Δημήτρη, ο νόμος και η Δικαιοσύνη είναι το ίδιο. Για την Άννα, άλλο ο νόμος και άλλο η Δικαιοσύνη. Παγιδευμένοι σ’ έναν λαβύρινθο μυστικών, ψάχνουν να βρουν διέξοδο.


Μέσα από μια δαιδαλώδη διαδρομή συναισθημάτων, αναζητούν την αλήθεια. Κανείς τους, όμως, δεν θα μπορέσει να ξεχωρίσει την πραγματικότητα από την οφθαλμαπάτη. Η πορεία προς την εξιχνίαση του εγκλήματος θα τους φέρει πιο κοντά, αλλά θα κλυδωνίσει και τις σχέσεις των προσώπων που είναι γύρω τους. Γιατί η αλήθεια δεν έχει μόνο ένα πρόσωπο. Γιατί κανείς δεν είναι αθώος.

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ – ΠΡΕΜΙΕΡΑ – Δευτέρα 19/09 στις 22:00

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο Μιχάλης Λεβεντογιάννης (Δημήτρης Μαρκέτος) και η Μάρθα Λαμπίρη – Φεντόρουφ (Άννα Ροδίτη).
Πρωταγωνιστούν: Κίμωνας Κουρής, Πέτρος Λαγούτης, Δημήτρης Ξανθόπουλος, Στάθης Σταμουλακάτος, Σταύρος Τσουμάνης, Βασίλης Τριανταφύλλου, Σόλωνας Τσούνης, Μαριλένα Ράδου, Ναταλία Πελέκα, Άννα Καλαϊτζίδου, Σοφία Μανωλάκου, Άννα Πορφύρη, Αθηνά Ροδίτου, , Νίκος Ιωαννίδης, Βίκτωρας Πέτσας, Μαρία Μαραγκού, Δημήτρης Πίτσος, Αλίκη Κακολύρη, Παύλος Πιέρρος, Γεωργία Ματσούκα, Αλεξάνδρα Ούστα, Εβελίνα Γουρνά, Αστέρης Κρικώνης, Αλεξάνδρα Στεργίου, Βασίλης Αφεντούλης, Ανδρομάχη Δαυλού, Γιάννης Ζωγράφος, Φώτης Πετρίδης, Κωστής Ραμπαβίλας, Δήμητρα Καρακωνσταντή, Μάνος Γερονυμάκης.

Σκηνοθεσία: Βίκυ Μανώλη

Απόδοση σεναρίου: Σωτηρία Ψευτούδη

ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ Νοτοπούλου για λάσπη και σεξισμό σε βάρος της: Της είπαν ότι από καθαρίστρια έγινε υπουργός και ενοχλήθηκε🤣🤣


«Λάσπη και σεξισμό σε βάρος της από τον αέρα του ραδιοφώνου της ΕΡΤ», καταγγέλλει, με ανακοίνωσή της, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Κατερίνα Νοτοπούλου, αναφερόμενη σε σχόλια του δημοσιογράφου Προκόπη Δούκα στην πρωινή εκπομπή του από την συχνότητα του KOSMOS 93,6.

Στην εκπομπή του ο κ. Δούκας αναφέρθηκε στο θέμα της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας και στις κινητοποιήσεις στο ΑΠΘ, λέγοντας «…Και μέσα σε όλα πήγε και η κ. Νοτοπούλου στο ΑΠΘ, στη Θεσσαλονίκη, όπου εκλέγεται, να διαμαρτυρηθεί για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία». Ακολούθως διάβασε ανώνυμο σχόλιο “στελέχους της ΝΔ” που ανέφερε: «Όχι κ. Νοτοπούλου, δεν είναι ντροπή που ο πρύτανης εφαρμόζει τον νόμο για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία, ντροπή είναι που εσείς από καθαρίστρια γίνατε υπουργός και έρχεστε τώρα σαν βουλευτής να διαμαρτυρηθείτε για τα μπάχαλα που θέλουν ανομία στα Πανεπιστήμια».

Ο παρουσιαστής διευκρίνισε «Θυμίζω ότι η κ. Νοτοπούλου είχε πάρει μία σύμβαση καθαρίστριας για λίγο». Στη συνέχεια διάβασε αντίθετο σχόλιο που ανέφερε: «Το περί καθαρίστριας του νεοδημοκράτη σαλτιμπάγκου, αντιπροσωπεύει την σήψη της αναχρονιστικής δεξιάς ιδεολογίας. Στο μυαλό τους η πολιτική είναι μόνο για τους γόνους και τα παιδιά του Χάρβαρντ και όχι για τον εργάτη και τον βιοπαλαιστή».

Ο κ. Δούκας έκλεισε την ενότητα με δικό του σχόλιο στο οποίο ανέφερε: «Προφανώς και η πολιτική δεν είναι μόνο για τους γόνους και τα παιδιά του Χάρβαρντ, είναι για τον εργάτη και τον βιοπαλαιστή αλλά υπό την προϋπόθεση ότι έχει τα προσόντα και ότι τα κριτήρια επιλογής του δεν είναι ότι είμαι κόρη του ανεψιού της φίλης του θείου του γκόμενου του αδερφού του κλπ».

Η κ. Νοτοπούλου στην ανακοίνωσή της αναφέρει: «Είναι ‘ντροπή και αθλιότητα’, για την αποδόμηση της πολιτικής μου θέσης για όσα συμβαίνουν στα πανεπιστήμια, τα δημόσια μέσα ενημέρωσης να γίνονται μέρος της «μαύρης» κυβερνητικής προπαγάνδας. Λάσπη και σεξισμός εις βάρος μου στον αέρα του ραδιοφώνου της ΕΡΤ, στην εκπομπή «breakfast στον κόσμο» με τον κ. Δούκα. Σε μία ενορχηστρωμένη και επαναλαμβανόμενη προσπάθεια δολοφονίας του χαρακτήρα μου, επιπέδου «ομάδας αλήθειας», που ξεπερνά και τα άθλια τρολ του διαδικτύου».

Γενικεύοντας η κ. Νοτοπούλου υποστηρίζει: «Αυτή, δυστυχώς, δεν είναι ανεξάρτητη, αντικειμενική και ποιοτική ενημέρωση που αρμόζει σε ένα δημόσιο μέσο, αλλά αναπαραγωγή του οχετού της προπαγάνδας της κυβέρνησης της 108ης θέσης στην ελευθερία του Τύπου και χυδαία στοχοποίησή μου. Λυπάμαι βαθιά που η αναπαραγωγή αυτών των αθλιοτήτων από τον κ. Δούκα υπό τον μανδύα του «επαγγελματία δημοσιογράφου», γίνεται ανεκτή από τη διοίκηση της ΕΡΤ, αφού έλαβε χώρα – χωρίς το παραμικρό ίχνος δημοσιογραφικής δεοντολογίας – σε δημόσια συχνότητα».

Κλείνοντας καταγγέλλει ότι «υιοθετήθηκαν άκριτα όλες οι επαναλαμβανόμενες αθλιότητες εναντίον μου ως γενικές αρχές και δεδομένα, αποδεικνύοντας στην πράξη την καθυπόταξη των δημοσίων συχνοτήτων στην προπαγάνδα του καθεστώτος Μητσοτάκη. Μπορείτε και χειρότερα…».

Μητσοτάκης: Αποδείξαμε ότι μπορούμε να προσελκύουμε επενδύσεις από κολοσσούς της τεχνολογίας


Μιλώντας στην εκδήλωση για τα 30 χρόνια παρουσίας της Microsoft στην Ελλάδα, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στο ψηφιακό άλμα που πέτυχε η χώρα και στην απόφαση της εταιρείας να κατασκευάσει τρία data centers στην πατρίδα μας

«Η Microsoft εμπιστεύθηκε την Ελλάδα. Υπήρξε η πρώτη μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας η οποία ανακοίνωσε μία πολύ σημαντική επένδυση: την κατασκευή τριών data centers στην πατρίδα μας. Και αποδείξαμε, ως κυβέρνηση, ότι έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργούμε αυτό το πρόσφορο έδαφος και να μπορούμε να προσελκύουμε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στην πατρίδα μας. Και να το κάνουμε, όχι μόνο διότι δίνουμε δυνατότητες, κίνητρα, καλό ρυθμιστικό πλαίσιο, αλλά και διότι εμείς οι ίδιοι στην κυβέρνησή μας πιστεύουμε βαθιά μέσα μας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ελληνικής κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας δεν αποτελεί απλά έναν μονόδρομο που όποιος δεν τον ακολουθήσει θα είναι ουραγός των εξελίξεων, αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για την πατρίδα μας. Μια ευκαιρία για την πατρίδα μας να κάνει ένα πραγματικό άλμα στο μέλλον», τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τον χαιρετισμό που απηύθυνε στην εκδήλωση, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών παρουσίας της Microsoft στην Ελλάδα.

Αναφερόμενος στη δημιουργία από την Κυβέρνηση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στο ψηφιακό άλμα που πέτυχε η χώρα τα τρία τελευταία χρόνια με σημαντικές καινοτομίες όπως το ψηφιακό πιστοποιητικό, ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε πως «αποδείξαμε ότι δεν είμαστε μόνο καταναλωτές, πελάτες τεχνολογίας αλλά μπορούμε εμείς οι ίδιοι να δημιουργήσουμε ψηφιακή τεχνογνωσία η οποία να διευκολύνει κυβερνήσεις να έρχονται σε επαφή με πολίτες και με επιχειρήσεις».



Σχετικά με τη συνεργασία της Κυβέρνησης με την Microsoft για την εκπαίδευση 100.000 πολιτών σε ψηφιακές δεξιότητες, ο Πρωθυπουργός τόνισε πως «τεχνολογία και δεξιότητες πάνε χέρι – χέρι και τα προγράμματα ψηφιακής επιμόρφωσης βρίσκονται στον πυρήνα των στρατηγικών της κυβέρνησης, του Υπουργείου Εργασίας, του Υπουργείου Παιδείας και σημαντικοί πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης, θα κατευθυνθούν σε αυτές τις πρωτοβουλίες». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Μητσοτάκης και στη συνεργασία της εταιρείας με το Υπουργείο Πολιτισμού για την ψηφιακή διατήρηση και αποκατάσταση της Αρχαίας Ολυμπίας, γενέτειρας των Ολυμπιακών Αγώνων, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

«Τα 30 χρόνια συνεργασίας μας ήταν εκπληκτικά. Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία για εμάς ως εταιρεία και ως κοινότητα εργαζομένων να συμμετέχουμε σε όσα έχει πετύχει η Ελλάδα. Τα χρόνια αυτά σημαδεύτηκαν από δοκιμασίες, προκλήσεις και αναταράξεις. Αλλά, το σημαντικότερο, σημαδεύτηκαν και από τις ολοένα και μεγαλύτερες επιτυχίες της Ελλάδας και της ελληνικής οικονομίας τα τελευταία χρόνια. Εγώ αλλά και όλοι όσοι εργάζονται στη Microsoft στην Ελλάδα, πιστεύουμε και ελπίζουμε πως η τεχνολογία και τα εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού θα οδηγήσουν τη χώρα, σε ένα ακόμα πιο συναρπαστικό μέλλον», σημείωσε σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του ο Πρόεδρος της Microsoft, Brad Smith, προσθέτοντας πως «οι δυνατότητες είναι απεριόριστες. Αυτό ίσχυε πάντα στην Ελλάδα. Και όταν η Ελλάδα τα καταφέρνει, όλος ο κόσμος επωφελείται από την επιτυχία αυτή».



«Σε μια δεκαετία από σήμερα, κάθε τουρίστας που έρχεται στην Αθήνα ή επισκέπτεται οποιοδήποτε ελληνικό νησί θα έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας και κοιτώντας γύρω του, να δει πώς ήταν η Ελλάδα πριν από 3.000 χρόνια. Είμαι βέβαιος πως οι μαθητές που μεγαλώνουν στην Ελλάδα θα αποκτήσουν στο σχολείο τα απαραίτητα προσόντα για να διεκδικήσουν ένα ψηφιακό μέλλον», σημείωσε ο κ. Smith.

Η σημασία της επενδυτικής πρωτοβουλίας «GRforGrowth»

Η Microsoft άρχισε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1992, συμπληρώνοντας φέτος 30 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Το 2020, ως αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας με την Κυβέρνηση, η Microsoft ξεκίνησε την πρωτοβουλία «GRforGrowth». Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα από πλατφόρμες και εργαλεία που επιτρέπουν την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων.

Πιο συγκεκριμένα, η «GRforGrowth» αφορά στη δημιουργία του πρώτου υπερσύγχρονου συμπλέγματος data centers στην Αττική και την παράλληλη εκπαίδευση τουλάχιστον 100 χιλιάδων ατόμων σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Η επένδυση, που εντάχθηκε στον Στρατηγικό Επενδυτή μέσω του Enterprise Greece και προχωρά με ταχείς ρυθμούς, αναμένεται να δημιουργήσει 300 νέες θέσεις εργασίας και να εντάξει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη cloud υποδομών της Microsoft, τον μεγαλύτερο του κόσμου.



Μια ακόμη πρωτοβουλία που είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Microsoft και του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού είναι η πλατφόρμα «Αρχαία Ολυμπία: Κοινός Τόπος». Η πλατφόρμα λειτουργεί ήδη και αφορά στην ψηφιακή απεικόνιση της Αρχαίας Ολυμπίας, γενέτειρας των Ολυμπιακών Αγώνων, με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Η ψηφιακή διατήρηση της Αρχαίας Ολυμπίας επιτρέπει στον επισκέπτη να περπατήσει στους δρόμους του αρχαιολογικού χώρου σε μια από τις πιο σημαντικές περιόδους της ιστορίας – που ζωντανεύει με έναν ρεαλιστικό, συναρπαστικό τρόπο που μέχρι σήμερα δεν ήταν δυνατός.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του χαιρετισμού του πρωθυπουργού:

Κύριε Πρέσβη, κύριοι Υπουργοί, κυρίες και κύριοι,

Mε πολύ μεγάλη χαρά συμμετέχω σε αυτήν την πολύ σημαντική εκδήλωση, στην οποία εορτάζονται τα 30 χρόνια παρουσίας της Microsoft στην Ελλάδα. Μία παρουσία η οποία υπήρξε διαχρονική, δεν διεκόπη ούτε στα χρόνια της κρίσης, σηματοδοτώντας με αυτόν τον τρόπο την προσήλωση της Microsoft στην ελληνική οικονομία, στη δυναμική της, αλλά και την διάθεσή της να ξεπεράσει μαζί με τη χώρα τις μεγάλες δυσκολίες της περασμένης δεκαετίας.

Και πράγματι, νομίζω, σήμερα έχετε κάθε λόγο στη Microsoft, αλλά και εμείς στην κυβέρνηση, να είμαστε ικανοποιημένοι όχι μόνο για το πλαίσιο της συνεργασίας μας αλλά και για τις πολύ ευοίωνες προοπτικές οι οποίες ανοίγονται μπροστά μας.

Συγκράτησα από τα πολύ ευγενικά λόγια του Αμερικανού Πρέσβη την αναφορά του στο πως έχει αλλάξει η εικόνα της χώρας τα τελευταία τρία χρόνια, καθιστώντας πιο εύκολη τη δυνατότητα να προσελκύσουμε στην πατρίδα μας σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της τεχνολογίας.

Και πράγματι, πρέπει να σας πω ότι θυμάμαι πάρα πολύ καλά την πρώτη συνάντηση την οποία είχα με τον κ. Brad Smith στο Νταβός τον Ιανουάριο του 2020, λίγο πριν χτυπήσει η πανδημία. Ήταν μια πρώτη συνάντηση γνωριμίας και κατέβαλα φιλότιμες προσπάθειες να τον πείσω τότε ότι πράγματι η Ελλάδα άλλαζε κι ότι θα άξιζε τον κόπο η Microsoft να σκεφτεί πολύ σοβαρά να επενδύσει στην πατρίδα μας σε ψηφιακές υποδομές.

Και έβλεπα τότε στα μάτια του από τη μία ένα έντονο ενδιαφέρον γι΄ αυτά τα οποία του έλεγα, από την άλλη μία αναμενόμενη λογική δυσπιστία για το αν όλα αυτά για τα οποία του μιλούσα μπορούσαν πράγματι να γίνουν πράξεις.

Κι όμως, η Microsoft εμπιστεύθηκε την Ελλάδα. Υπήρξε η πρώτη μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας η οποία ανακοίνωσε, λίγους μήνες μετά, μία πολύ σημαντική επένδυση: την κατασκευή τριών data centers στην πατρίδα μας. Και αποδείξαμε, ως κυβέρνηση, ότι έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργούμε αυτό το πρόσφορο έδαφος και να μπορούμε να προσελκύουμε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στην πατρίδα μας.

Και να το κάνουμε, όχι μόνο διότι δίνουμε δυνατότητες, κίνητρα, καλό ρυθμιστικό πλαίσιο, αλλά και διότι εμείς οι ίδιοι στην κυβέρνησή μας πιστεύουμε βαθιά μέσα μας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ελληνικής κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας δεν αποτελεί απλά έναν μονόδρομο που όποιος δεν τον ακολουθήσει θα είναι ουραγός των εξελίξεων, αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για την πατρίδα μας. Μια ευκαιρία για την πατρίδα μας να κάνει ένα πραγματικό άλμα στο μέλλον.

Και αυτός ήταν και ο λόγος που σχεδιάσαμε εξ αρχής στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και πιστωνόμαστε -πιστεύω- ως Κυβέρνηση, το Υπουργείο αλλά και όλα τα συναρμόδια υπουργεία τα οποία υποστηρίζουν αυτή την προσπάθεια, αυτό το πολύ μεγάλο ψηφιακό άλμα το οποίο έχουμε πετύχει συνολικά ως χώρα. Μέσα από το gov.gr, 1.500 ψηφιακές υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στους πολίτες. Έχουμε φτάσει σε ένα τέτοιο σημείο που είναι πολύ δύσκολο να φανταστούμε τη ζωή μας χωρίς το gov.gr, πώς ήταν πριν από δύο, πριν από τρία χρόνια.

Αποδείξαμε, λοιπόν, ότι δεν είμαστε μόνο καταναλωτές, πελάτες τεχνολογίας αλλά μπορούμε εμείς οι ίδιοι να δημιουργήσουμε ψηφιακή τεχνογνωσία η οποία να διευκολύνει κυβερνήσεις να έρχονται σε επαφή με πολίτες και με επιχειρήσεις. Και αυτός εξάλλου είναι και ο λόγος που μπορέσαμε και καινοτομήσαμε σε σημαντικές καινοτομίες, όπως το ψηφιακό πιστοποιητικό το οποίο αποτέλεσε ουσιαστικά μια ελληνική ιδέα.

Και δεν μπορώ να μην σας πω ότι κάθε φορά, όταν ακούω συναδέλφους μου από τις Ηνωμένες Πολιτείες ή από τη Γερμανία, από άλλες ευρωπαϊκές χώρες να μου παρουσιάζουν πόσο χρόνο τους πήρε να μπορέσουν να εισάγουν σύγχρονες τεχνολογίες στη διαδικασία χορήγησης πιστοποιητικών εμβολιασμού, αισθάνομαι μια μικρή ικανοποίηση ότι αυτή η Ελλάδα η οποία πριν από κάποια χρόνια παρουσιαζόταν ως ουραγός των εξελίξεων, μπορεί να παίξει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο όταν μιλάμε για νέες τεχνολογίες και για τον τρόπο με τον οποίο τις ενσωματώνουμε πραγματικά στη ζωή μας.

Η παρουσία της Microsoft, όμως, δεν περιορίζεται μόνο στην πολύ σημαντική επένδυση των ψηφιακών υποδομών οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα σε πελάτες στην Ελλάδα αλλά και στο κράτος το οποίο έχει πια μία Cloudforce πολιτική, να χρησιμοποιούν αυτές τις υποδομές για να μπορούν να διαχειρίζονται εκθετικά αυξανόμενες ποσότητες δεδομένων.



Θέλω να σταθώ ιδιαίτερα σε δυο ακόμα πρωτοβουλίες στις οποίες αναφέρθηκε και ο Θεοδόσης (Μιχαλόπουλος): Την μεγάλη έμφαση την οποία δίνει η Microsoft αλλά και η Ελληνική Κυβέρνηση στις ψηφιακές δεξιότητες. Το πολύ σημαντικό πρόγραμμα επιμόρφωσης 100.000 συμπολιτών μας, πολλοί από ευαίσθητες κατηγορίες, όπως παραδείγματος χάρη άνεργοι, αλλά και δημόσιοι υπάλληλοι. Τεχνολογία και δεξιότητες πάνε χέρι – χέρι και τα προγράμματα ψηφιακής επιμόρφωσης βρίσκονται στον πυρήνα των στρατηγικών της κυβέρνησης, του Υπουργείου Εργασίας, του Υπουργείου Παιδείας και σημαντικοί πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης, θα κατευθυνθούν σε αυτές τις πρωτοβουλίες.

Αλλά θέλω να μιλήσω και λίγο για αυτό το project το οποίο την πρώτη φορά που το συζήτησα με τον Brad Smith έμοιαζε λίγο σαν ένα project επιστημονικής φαντασίας και αναφέρομαι στην δουλειά η οποία είχε γίνει, στην συνεργασία μεταξύ του Υπουργείου Πολιτισμού και της Microsoft στην Ολυμπία.

Είχα πάντα αυτήν τη βαθιά πεποίθηση ότι οι νέες τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας, θα μπορούσαν να μας δώσουν τη δυνατότητα να βιώνουμε την πολιτιστική μας κληρονομιά με ένα τελείως διαφορετικό τρόπο. Kαι πράγματι στην Ολυμπία αυτό το όραμα έγινε, γίνεται ήδη σήμερα πράξη και πρέπει να σας πω ότι, αυτή η συνεργασία μεταξύ αρχαιολόγων και ιστορικών από την μία και software engineers από την άλλη, αποτέλεσε μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και γόνιμη ώσμωση για το πως δύο γνωστικά αντικείμενα τα οποία υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έπρεπε ποτέ να συναντώνται, μπορούν να δουλέψουν μαζί και να πετύχουν πραγματικά ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Αλλά, νομίζω, ότι είμαστε ακόμα στην αρχή αυτής της συνεργασίας, καθώς έχουμε άλλους πολύ φιλόδοξους στόχους, διότι όπως ειπώθηκε και πριν, η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα εργαλείο για να κάνει τη ζωή μας καλύτερη, είναι ένα εργαλείο για να μπορούμε να βελτιώσουμε την παραγωγικότητά μας, είναι ένα εργαλείο το οποίο υπό τις σωστές προϋποθέσεις μπορεί να μας βελτιώσει, να βοηθήσει να βελτιώσουμε και την ίδια τη λειτουργία της δημοκρατίας μας.

Ως προς την βελτίωση της παραγωγικότητας, θα αναφέρω μόνο ενδεικτικά έναν κλάδο: τον πρωτογενή μας τομέα, τους αγρότες μας, τους κτηνοτρόφους μας, όπου η σύμπραξη με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε ένα πραγματικό άλμα παραγωγικότητας.

Και πιστεύω ότι αποτελεί ένα μόνο παράδειγμα των δράσεων που μπορούμε να αναπτύξουμε από εδώ και στο εξής με εταιρείες σαν την Microsoft για να μπορούμε όχι μόνο -όπως είπα- να καταναλώνουμε τεχνολογία από το εξωτερικό, αλλά να την παντρεύουμε με δράσεις που να αποδεικνύουν ότι η τεχνολογία μπορεί πραγματικά να γίνει ένα εργαστήρι μεγάλων κοινωνικών και οικονομικών αλλαγών, πάντα για το καλό της κοινωνίας και αυτών που την αγκαλιάζουν.



Τέλος, στα νέα παιδιά τα οποία είναι σήμερα μαζί μας, να πω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να φαντάζεται κανείς τον κόσμο πως θα είναι 10 χρόνια από τώρα.

Εμείς…Όταν εγώ πήγαινα στο πανεπιστήμιο το ’92, πριν από 30 χρόνια, έκανα το πρώτο μου μεταπτυχιακό και λίγα χρόνια πριν, όταν έγραφα το πρώτο μου πτυχίο, θυμάμαι τον πρώτο μου ηλεκτρονικό υπολογιστή και θυμάμαι πως έγραψα ολόκληρη την πτυχιακή μου εργασία σε έναν υπολογιστή χωρίς hard drive, μόνο με floppies τα οποία έπρεπε να αλλάζεις συνέχεια όταν ήθελες να κάνεις spell check ένα συγκεκριμένο κείμενο. Και κοιτάξτε που είμαστε σήμερα και ένα ξέρουμε μόνο μετά βεβαιότητας, ότι αυτή η τεχνολογική πρόοδος είναι ασταμάτητη και αν μη τι άλλο θα επιταχύνεται.

Έχουμε χρέος, λοιπόν, όλοι μας να αγκαλιάσουμε αυτήν την τεχνολογική πρόοδο, να την ενθαρρύνουμε, αλλά ταυτόχρονα να μπορέσουμε να ελέγξουμε τις σκοτεινές πλευρές της τεχνολογίας, τα fake news, τον εθισμό μερικές φορές που μπορεί να βλέπουμε, δυστυχώς, στη νέα γενιά από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν υπάρχει στη ζωή ούτε απόλυτο καλό, ούτε απόλυτο κακό. H τεχνολογία, όμως, είναι μία δύναμη η οποία υπό τις κατάλληλες προϋποθέσεις θα μας οδηγήσει προς τα μπρος. H Ελληνική Κυβέρνηση την έχει αγκαλιάσει και πιστεύω ότι έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε αυτά τα τεχνολογικά εργαλεία για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τη χώρα να κάνει ένα πραγματικό άλμα στο μέλλον.

Χρόνια πολλά λοιπόν στη Microsoft και εύχομαι να ξανασυναντηθούμε στα 40, στα 50, στα 60 χρόνια.

19 Σεπτεμβρίου 2022

📺Έλα ντε! Είναι δυνατόν να το είπε ο Αλέξης;😜😜ΒΙΝΤΕΟ


Φέτος έχει αλλάξει πίστα. 

Τσίπρας: Είναι δυνατόν να μου λέτε ότι εγώ είπα ότι στη θάλασσα δεν υπάρχουν σύνορα;