22 Σεπτεμβρίου 2022

Οργισμένος ο πατέρας της Μαχσά Αμινί: «Λένε ψέματα οι Αρχές για τον θάνατό της» -Πώς ήταν η σορός της


Ο πατέρας της νεαρής Ιρανής Μαχσά Αμινί, που πέθανε υπό αστυνομική κράτηση την περασμένη εβδομάδα, κατηγόρησε τις Αρχές ότι λένε ψέματα για τον θάνατό της, καθώς οι διαδηλώσεις μαίνονται στο Ιράν παρά την προσπάθεια της κυβέρνησης να περιορίσει τις διαφωνίες με διακοπή της πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

Ο Αμχάντ Αμιντί, του οποίου η κόρη Μαχσά πέθανε μετά τη σύλληψή της στην Τεχεράνη από την αστυνομία των ηθών γιατί δεν φορούσε σωστά τη μαντίλα της, δήλωσε ότι οι γιατροί αρνήθηκαν να τον αφήσουν να δει την κόρη του μετά τον θάνατό της.

Ιρανοί αξιωματούχοι ισχυρίστηκαν ότι πέθανε αφού υπέστη «καρδιακή προσβολή» και έπεσε σε κώμα, αλλά η οικογένειά της δήλωσε ότι δεν είχε προϋπάρχουσα καρδιακή πάθηση, σύμφωνα με το Emtedad news, ένα ιρανικό φιλομεταρρυθμιστικό μέσο ενημέρωσης.

«Λένε ψέματα. Λένε ψέματα. Όλα είναι ψέματα… Όσο κι αν ικέτευα, δεν με άφηναν να δω την κόρη μου», δήλωσε ο Αμχάντ Αμινί στο BBC Persia, χθες.

Όταν είδε τη σορό της κόρης του πριν από την κηδεία της, ήταν εντελώς τυλιγμένη εκτός από τα πόδια και το πρόσωπό της - αν και παρατήρησε μώλωπες στα πόδια της. «Δεν έχω ιδέα τι της έκαναν», είπε.

Το υλικό από κάμερες κλειστού κυκλώματος που δημοσιεύθηκε από τα κρατικά μέσα ενημέρωσης του Ιράν έδειξε τη Μαχσά Αμινί να καταρρέει σε ένα κέντρο «αναμόρφωσης» όπου την είχε μεταφέρει η αστυνομία ηθών για να λάβει «καθοδήγηση» σχετικά με την ενδυμασία της.

Οργή στο Ιράν για τον θάνατο της Μαχσά Αμινί

Ο θάνατός της προκάλεσε έκρηξη οργής που έχει πάρει διαστάσεις, παρά τις προσπάθειες των Αρχών να περιορίσουν την εξάπλωση των διαδηλώσεων μέσω διακοπής της πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

Μπλακ άουτ στο Διαδίκτυο

Τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας έχουν κλείσει σε μεγάλο βαθμό και η πρόσβαση στο Instagram και στο Whatsapp έχει περιοριστεί, ανέφερε το βράδυ της Τετάρτης η υπηρεσία παρακολούθησης του διαδικτύου Netblocks.

Υπήρξε σχεδόν πλήρης διακοπή της πρόσβασης στο Διαδίκτυο σε τμήματα της δυτικής επαρχίας Κουρδιστάν του Ιράν από το βράδυ της Δευτέρας και περιφερειακές διακοπές ρεύματος σε άλλα τμήματα της χώρας, όπως το Σανάντατζ και η Τεχεράνη.

🤣🤦‍♂️Βρετανίδα πήγε για πλαστική στην Τουρκία και της έβαλαν... ανάποδα το στήθος!


Μία απίστευτη περιπέτεια έζησε στην Τουρκία μία Βρετανίδα η οποία βρέθηκε στη γειτονική χώρα προκειμένου να υποβληθεί σε πλαστικές επεμβάσεις. Όλα ξεκίνησαν όταν η 53χρονη Σαμάνθα Κέι μετά από μεγάλη απώλεια βάρους αποφάσισε να προχωρήσει σε πλαστική στο στήθος και τα χέρια. Έτσι λοιπόν, όπως περιγράφει στην The Sun άρχισε να ψάχνει για το κόστος των πλαστικών επεμβάσεων καθώς και για γιατρούς. 

Μετά από αρκετή αναζήτηση κατέληξε στην Τουρκία. όπου η τιμή για τις δύο πλαστικές ήταν η μισή συγκριτικά με τη Μεγάλη Βρετανία. Ετσι η Σαμάνθα Κέι έφτασε στη γειτονική χώρα προκειμένου να υποβληθεί στις επεμβάσεις. Ωστόσο το αποτέλεσμα δεν ήταν αναμενόμενο και αναγκάστηκε να υποβληθεί σε νέα διορθωτική επέμβαση στην Αγγλία. 

Την ίδια ώρα που η Sun δημοσίευσε την περιπέτεια της 53χρονης στη Γηραιά Αλβιώνα έχουν προκληθεί αντιδράσεις με τα «δόντια Τουρκίας». Πρόκειται για την περίπτωση Βρετανών που μετάβησαν στην Τουρκία για να φτιάξουν με λιγότερα χρήματα τα σπίτια τους αλλά γύρισαν πίσω έχοντας αποκτήσει πολλά και μόνιμα προβλήματα. 

«Ποτέ δεν είχα τεράστιο στήθος, αλλά ήμουν ευχαριστημένη με το cup Β. Μετά την απώλεια βάρους, όμως, είχα καταλήξει με μια σακούλα δέρματος. Ηταν πολύ αμήχανο και έτσι εξέτασα το ενδεχόμενο μιας χειρουργικής επέμβασης. Μισούσα επίσης τις μασχάλες μου και ήθελα να τις μαζέψω. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η επέμβαση αυτή κόστιζε περίπου 8.000 λίρες, αλλά στην Τουρκία θα ήταν η μισή τιμή. Ξόδεψα ώρες ψάχνοντας στο διαδίκτυο για χειρουργούς, κάνοντας έρευνα, διαβάζοντας μαρτυρίες και κριτικές. Δεν πίστευα ότι έπαιρνα κάποια ρίσκο.

Πέταξα στην Τουρκία με τον σύζυγό μου John και συνάντησα τον χειρουργό που είχα επιλέξει. Φαινόταν επαγγελματίας, αλλά όταν του είπα ότι ήθελα ένα cup C, είπε ότι ήταν πολύ μεγάλο και ότι θα μου έφτιαχνε cup B. Με ανησύχησε ο τρόπος του, αλλά θεώρησα ότι ήταν το γλωσσικό εμπόδιο στη μέση», περιέγραψε η γυναίκα στην The Sun.

Μάλιστα το πακέτο που είχε κλείσει εριελάμβανε διαμονή στο ξενοδοχείο πριν και μετά τις επεμβάσεις. «Όταν συνήλθα μετά την επέμβαση, ήμουν στο κρεβάτι και με επίδεσμο. Προσπάθησα να γυρίσω πλευρά, αλλά ίδρωσα από την αγωνία μου. Με το ζόρι άντεχα τον πόνο. Υποτίθεται ότι θα έλεγχαν τις ζωτικές ενδείξεις μου όλη τη νύχτα, αλλά δεν ήρθε κανείς», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Οι μέρες πέρασαν και η γυναίκα επέστρεψε στην Αγγλία.  «Ο πόνος συνεχίστηκε και τρομοκρατήθηκα όταν έβγαλα τους επιδέσμους μου. Είχα δύο εμφυτεύματα ψηλά, αλλά οι θηλές μου και το χαλαρό δέρμα μου κρέμονταν σαν μαστοί από κάτω. Τα είχαν κάνει τελείως μαντάρα στην επέμβαση. Ήμουν συντετριμμένη και αρνιόμουν να βγω από το σπίτι. Τηλεφώνησα στην κλινική, αλλά αρνήθηκαν να μου μιλήσουν», υποστήριξε.

«Όταν παραπονέθηκα γι' αυτούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με μπλόκαραν. Απείλησα να τους κάνω μήνυση, αλλά κανείς δεν απάντησε ποτέ. Τους επόμενους μήνες το στήθος μου χειροτέρεψε. Το ένα στήθος ήταν πάνω, το άλλο κάτω. Δεν μπορούσα να πιστέψω τι είχα κάνει», επεσήμανε ακόμη.

Πάντως η Σαμάνθα στάθηκε τυχερή καθώς είχε ιατρική ασφάλεια και της δόθηκε αποζημίωση 2.000 λιρών. Μάλιστα πριν ένα μήνα κατάφερε να εξοικονομήσει αρκετά χρήματα για να βρει έναν χειρουργό στο Ηνωμένο Βασίλειο για να φτιάξει το στήθος της. Το κόστος της επέμβασης ανέρχεται σε 8.500 λίρες.

«Τώρα αναρρώνω από την εγχείρηση. Έχω ξοδέψει πάνω από 12 χιλιάδες λίρες αντί για την "εξοικονόμηση" που νόμιζα ότι θα είχα στην Τουρκία. Θα προειδοποιούσα κάθε γυναίκα να μην κάνει αυτό που έκανα εγώ», κατέληξε η 53χρονη.

📺Γιάννης Αντετοκούνμπο: «Θα ήθελα να βρίσκομαι στην Εθνική με τα αδέρφια μου για άλλα 10 χρόνια-Νιώθω... Greco - Nigeriano» (βίντεο)


Ο Greek Freak χαρακτήρισε ως ένα από τα «καλύτερα καλοκαίρια» της ζωής του αυτό που πέρασε λόγω της συμμετοχής του στην Εθνική, μαζί με τα αδέλφια του.

Λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεών του με την εθνική στο Ευρωμπάσκετ, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή "NBA Today" του ΕSPN, με αφορμή την ταινία μικρού μήκους που κυκλοφόρησε από το Prime Video και το YouTube για τη διαδρομή του.

Mετά από ερωτήσεις της δημοσιογράφου για το πώς αισθάνεται με το προσωνύμιο "Greek Freak" και το γεγονός πως δεν υπάρχει προσωνύμιο που ν’ αναφέρεται στη Νιγηριανή καταγωγή του, ο σταρ των Μιλγουόκι Μπακς απάντησε: «Νιώθω Greco - Nigeriano» εξηγώντας: «Είμαι Greek Freak... αλλά είμαι επίσης και Nigerian Freak». 

«Το έχω ακούσει τόσες φορές. Δεν με ενοχλεί. Ο κόσμος δεν με αποκαλεί "Nigerian Freak" παρά μόνο "Greek Freak". Είναι ώρα, όμως ο κόσμος να καταλάβει ότι είμαι και τα δύο. Δεν είμαι μόνο Έλληνας, είμαι και Νιγηριανός. Στο ξεκίνημα οι γονείς μου ένιωθαν περίεργα. Δεν μπορείς να διαλέξεις το παρατσούκλι που σου βγάζουν οι άνθρωπο, αλλά μπορώ να πω στον κόσμο ότι γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ελλάδα, καταλαβαίνω την κουλτούρα, μιλάω τη γλώσσα, γνωρίζω την Ιστορία της, αλλά την ίδια ώρα ξέρω τα ίδια πράγματα και για την κουλτούρα της Νιγηρίας. Δεν είμαι ένα πράγμα. Δεν μπορούν να μου πουν ποιος είμαι. Ξέρω πως νιώθω, ξέρω ποιος είμαι και στο τέλος της ημέρας αισθάνομαι πως είμαι και τα δύο». 

Η δημοσιογράφος επέμεινε ρωτώντας τον πως νιώθει τώρα ο ίδιος και απάντησε: «Και τα δύο... Greco-Nigeriano. Ναι... ζώντας στην Ελλάδα δεν ήμουν αρκετά Έλληνας. Ξέρω ποιος είμαι. Όταν ήμουν μικρός με πείραζε αυτό. Μου έλεγαν ότι δεν ήμουν αρκετά Έλληνας, ότι οι γονείς μου είναι Νιγηριανοί. Δεν έχεις το ίδιο δέρμα με εμάς. Μου έλεγαν να πάω πίσω στους Νιγηριανούς φίλους μου. Όμως και στη γειτονιά της Αθήνας που ζουν οι Νιγηριανοί, εκείνοι μου έλεγαν ότι δεν είμαι αρκετά Νιγηριανός επειδή δεν μιλούσα τη γλώσσα. Ότι δεν καταλάβαινα ίγκμπο. Μιλάω λίγο, αλλά αυτό δεν αλλάζει την καταγωγή μου. Τώρα, λοιπόν νιώθω ότι είμαι και Έλληνας και Νιγηριανός και είμαι αρκετά ώριμος και μεγάλος για να μην με νοιάζει τι σκέφτονται οι άνθρωποι για εμένα. Αυτό που έχει σημασία είναι όλες οι αξίες που μου έδωσαν οι γονείς μου και πως νιώθω... και όπως είπα νιώθω Greko-Nigeriano».

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο χαρακτήρισε εν συνεχεία ως ένα από τα καλύτερα καλοκαίρια της ζωής του αυτό που πέρασε λόγω της συμμετοχής του στην εθνική, μαζί με τα αδέλφια του. «Μακάρι, αν μπορούσα να το ξαναζήσω τα επόμενα 10 χρόνια της καριέρας μου, κάτι που θα δούμε αν θα γίνει.. θα ήθελα να το κάνω».

«Αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα καλοκαίρια της ζωής μου. Έπαιξα με τα αδέλφια μου στην Εθνική και είδα πώς έχουν δουλέψει και μπορούσα να τους συμβουλεύσω, να παίξω μαζί τους και εναντίον τους, να μοιραστούμε τα αποδυτήρια. Ενθουσιάστηκα όταν έβαζαν κάποιο σουτ. Δεν το παίρνω δεδομένο και μακάρι αν μπορούσα να το ξαναζήσω τα επόμενα 10 χρόνια της καριέρας μου, κάτι που θα δούμε αν θα γίνει, θα ήθελα να το κάνω».

Τέλος, αναφέρθηκε και στην κίνηση που είχε κάνει σε αγώνα του ΝΒΑ απέναντι στον Λεμπρόν Τζέιμς, παριστάνοντας ότι φορά στέμμα: «Δεν ήταν κάποια επίθεση στον ΛεΜπρόν. Το όνομά μου, Αντετοκούνμπο, σημαίνει "το στέμμα επέστρεψε από το εξωτερικό". Αυτό κουβαλάω σε όλη την ζωή μου. Είμαι πρίγκιπας στο χωριό μου. Δεν κάνω πλάκα. Ο πατέρας μου στο χωριό του δεν ήταν βασιλιάς, αλλά ήταν υπεύθυνος για τα θέματα της θρησκείας. Πήραν την γη από τους γονείς τους και την φρόντισαν. Μην νευριάσει όμως ο Βασιλιάς ΛεΜπρόν και μου ρίξει 50 πόντους στο επόμενο παιχνίδι μας».

Ισόβια στον τελευταίο Κόκκινο Χμερ της Καμπότζης για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας


Ο πρώην αρχηγός του κράτους της Καμπότζης, ηλικίας 91 ετών, κρίθηκε ένοχος για φόνους, κράτηση σε καθεστώς δουλείας, καταναγκαστικούς γάμους, βιασμούς και άλλες σοβαρές παραβιάσεις των Συμβάσεων της Γενεύης.
Το ειδικό δικαστήριο που δικάζει τους Κόκκινους Χμερ για τις ωμότητες που είχαν διαπράξει, στην τελευταία απόφασή του πριν διαλυθεί, επικύρωσε σήμερα σε δεύτερο βαθμό την ποινή της ισόβιας κάθειρξης του Χιέου Σαμφάν, τελευταίου εν ζωή αξιωματούχου τους, που έχει κριθεί ένοχος για γενοκτονία.

Ο πρώην αρχηγός του κράτους της Καμπότζης, ηλικίας 91 ετών, κρίθηκε επίσης ένοχος για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας -φόνους, κράτηση σε καθεστώς δουλείας, καταναγκαστικούς γάμους, βιασμούς- και για σοβαρές παραβιάσεις των Συμβάσεων της Γενεύης.

Ο Χιέου Σαμφάν «είχε άμεση γνώση για τα εγκλήματα και συμμεριζόταν την πρόθεση να διαπραχθούν με τους άλλους συμμετέχοντες στην κοινή εγκληματική επιχείρηση» η οποία στοίχισε τη ζωή σε σχεδόν δύο εκατομμύρια ανθρώπους από το 1975 ως το 1979, υπενθύμισε ο δικαστής Κονγκ Σριμ.

Οι κατηγορίες σε βάρος του συνδέονταν με «μερικές από τις πιο απάνθρωπες πράξεις» της δικτατορίας, επέμεινε ο πρόεδρος του Ανώτατου Δικαστηρίου.

Ο Χιέου Σαμφάν ήταν παρών με το αναπηρικό αμαξίδιό του στο δικαστήριο κατά την ανακοίνωση της ετυμηγορίας, που διήρκεσε δύο ώρες.

Ο Χιέου Σαμφάν, μια από τις λίγες προσωπικότητες του καθεστώτος που εμφανίζονταν δημόσια, αρνούνταν ανέκαθεν τη συμμετοχή του στα γεγονότα για τα οποία κατηγορείται, κυρίως στη γενοκτονία των Βιετναμέζων.

Είναι ο τρίτος αξιωματούχος των Κόκκινων Χμερ που καταδικάζεται απ' αυτό το ειδικό δικαστήριο που αποτελείται από καμποτζιανούς και διεθνείς δικαστές.

Είχε ήδη καταδικαστεί σε ισόβια το 2014 -ετυμηγορία που επικυρώθηκε σε δεύτερο βαθμό το 2016- για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διαπράχθηκαν κατά την υποχρεωτική εκκένωση της Πνομ Πενχ από τους κατοίκους της, στην πρώτη πτυχή αυτής της δίκης-ποταμού, που άρχισε το 2011.

Σχεδόν 500 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων συγγενείς θυμάτων, βουδιστές μοναχοί και διπλωμάτες, ήταν παρόντες στο ακροατήριο αυτή την «ιστορική ημέρα», σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του δικαστηρίου Νεθ Φέκτρα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

📺Γιγαντιαία σαύρα «γρατζουνάει» το παράθυρο σπιτιού στη Φλόριντα - «Μοιάζει με Γκοτζίλα»


Μια γιγαντιαία σαύρα επισκέφθηκε πρόσφατα ένα σπίτι στη Φλόριντα και βίντεο τη δείχνει να προσπαθεί να σκαρφαλώσει σε ένα παράθυρο.

Το βίντεο που τραβήχτηκε από το εσωτερικό ενός σπιτιού στην Απόπκα, μια πόλη έξω από το Ορλάντο, κάνει το γύρο του διαδικτύου μέσα από ένα λογαριασμό στο Facebook.

«OMG! Κοίτα αυτό», έγραψε η Jocelyn Penson, προσθέτοντας ότι ο απρόσκλητος επισκέπτης εμφανίστηκε στο σπίτι του γιου της. «Περιττό να πω ότι δεν θα τον επισκεφτώ σύντομα».

Η Penson είπε ότι το ερπετό ήταν μια σαύρα, αλλά πρόσθεσε ότι «εμένα μου μοιάζει με τον Γκοτζίλα».

Η σαύρα Σαβάνα δεν είναι ενδημικό είδος της Φλόριντα, δήλωσε η Επιτροπή Προστασίας Αλιείας και Άγριας Ζωής της Φλόριντα.

Οι σαύρες αυτές κατάγονται από την υποσαχάρια Αφρική.

Η Σαβάνα είναι ένα δημοφιλές είδος για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι πληθυσμοί των διαφόρων ειδών σαύρας στη Φλόριντα προέρχονται από ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων που δεν μπορούσαν πλέον να φροντίσουν τα εξωτικά κατοικίδιά τους και τα απελευθέρωσαν στη φύση. Άλλα μπορεί να έχουν διαφύγει από εγκαταστάσεις που καταστράφηκαν από τυφώνες.

ΟΗΕ - «Χαστούκι» στην Τουρκία από την ΕΕ: «Η ελληνική μειονότητα στα πρόθυρα εξαφάνισης»-Ερντογάν: «Η πόρτα μας είναι ανοικτή να επιστρέψουν-Η Ελλάδα καταπιέζει τους μουσουλμάνους»


Κριτική για τις πολιτικές διακρίσεων που εφάρμοσε η Τουρκία, με επιπτώσεις στην ελληνική μειονότητα και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έκανε στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ο ειδικός απεσταλμένος της ΕΕ Ίμον Γκίλμορ.

Ο Γκίλμορ μάλιστα, που κάλεσε την Τουρκία να προστατεύσει τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις θεμελιώδεις ελευθερίες και το κράτος δικαίου, σημείωσε ότι οι πολιτικές της Τουρκίας είχαν ως αποτέλεσμα «η ελληνική μειονότητα να βρίσκεται σήμερα στα πρόθυρα της εξαφάνισης».

Οι αναφορές έγιναν στην 30ή επέτειο από την υιοθέτηση της Διακήρυξης για τα δικαιώματα των ατόμων που ανήκουν σε εθνικές ή εθνοτικές, θρησκευτικές και γλωσσικές μειονότητες (η επέτειος είναι στις 18 Δεκεμβρίου).

Ο Ίμον Γκίλμορ, αναφορικά με την ελληνική μειονότητα είπε:

«Η ΕΕ εκφράζει τη βαθιά λύπη της για τις παλαιότερες πολιτικές διακρίσεων που εφάρμοσε η Τουρκία, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα η ελληνική μειονότητα να βρίσκεται σήμερα στα πρόθυρα της εξαφάνισης.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΕ επαναλαμβάνει την έκκλησή της προς την Τουρκία να προστατεύσει τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις θεμελιώδεις ελευθερίες και το κράτος δικαίου, συμπεριλαμβανομένων των περιουσιακών δικαιωμάτων των προσώπων που ανήκουν σε μειονότητες και των νομικών προσώπων των μειονοτήτων».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, σε δηλώσεις του από τη Νέα Υόρκη μετά το παραλήρημα Ερντογάν από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, είχε αναφερθεί με συγκεκριμένα στοιχεία στο ζήτημα της ελληνικής μειονότητας στην Κωνσταντινούπολη, συγκριτικά με τη μουσουλμανική μειονότητα στην Ελλάδα. 

«Κατ' αρχήν, η Ελλάδα είναι μια ευρωπαϊκή χώρα, η οποία σέβεται απολύτως τα ανθρώπινα δικαιώματα και βεβαίως τα δικαιώματα της μουσουλμανικής μειονότητας. Άλλωστε, αυτό το αποδεικνύουν οι αριθμοί. Η μουσουλμανική μειονότητα στην Ελλάδα μεγαλώνει, διευρύνεται και ευημερεί. Θα ήταν καλό η Τουρκία να απαντήσει τι συνέβη στην ελληνική μειονότητα στην Κωνσταντινούπολη και πώς η ακμάζουσα άνω των 100.000 κάποτε μειονότητα, σήμερα έχει περιοριστεί σε λιγότερο από 5.000 ανθρώπους. Ή, όπως κάποτε λεγόταν, η Τουρκία δεν δικαιούται διά να ομιλεί» είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο Έλληνας ΥΠΕΞ.

Ερντογάν: «Θέλαμε να δώσουμε στον κόσμο ένα μάθημα ανθρωπιάς» με τις φωτογραφίες των νεκρών παιδιών


Σε νέες προκλητικές δηλώσεις προχώρησε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν σε συνομιλία που είχε με δημοσιογράφους, στο περιθώριο της 77ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.

Κληθείς να απαντήσει στην Αθήνα για την συρρίκνωση της ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία, ο Τούρκος πρόεδρος υποστήριξε ότι η τουρκική κυβέρνηση δεν θέλησε να μειώσει τον ελληνικό πληθυσμό στην Τουρκία.

«Για τον Έλληνα Υπουργό Εξωτερικών δεν μπορώ να πω πολλά, δεν είναι ομόλογος μου. Αν πρόκειται να μιλήσει, ας δει τον Μεβλούτ (σ.σ. Τσαβούσογλου)  και ας μιλήσει μαζί του. Όμως ο κ. πρωθυπουργός, δυστυχώς, δεν γνωρίζει τη δική του κατάσταση με την Τουρκία. Δεν υπήρξαμε η κυβέρνηση που να θέλει την μείωση  του ελληνικού πληθυσμού στην Τουρκία. Αντίθετα, όταν είχα ταξιδέψει στην Τένεδο και Ίμβρο, για παράδειγμα, πάντα ρωτούσα τους ελάχιστους Έλληνες που ζούσαν εκεί. ‘Πού είναι τα παιδιά σας;’. ‘Στην Αμερική’, μου απάντησαν. Τους είπα ‘Φέρτε τα να ζήσουν εδώ’. ‘Δεν μπορώ να φέρω το παιδί μου από την Αμερική’, μου είπαν. Τι δείχνει αυτό; Σημαίνει ότι δεν έχει καμία επιθυμία να ζήσει στην Τουρκία. Αν το έκανε, η πόρτα μας θα είναι ανοιχτή. Θα δίναμε υπηκοότητα σε αυτό το παιδί αν δεν είχε υπηκοότητα», είπε ο Τούρκος πρόεδρος.

«Η πόρτα μας είναι πάντα ανοιχτή (σσ. για τους Έλληνες), δίνουμε και υπηκοότητα. Επί εποχής μας δεν διώξαμε κανέναν Ρωμιό από τη χώρα μας», είπε ο Ερντογάν και επανέλαβε τους εξωφρενικούς ισχυρισμούς του ότι «η Ελλάδα συνεχίζει να ακολουθεί ‘καταπιεστικές πολιτικές’ κατά της μουσουλμανικής τουρκικής μειονότητας.

Επιπλέον, επανέλαβε τις κατηγορίες εναντίον της χώρας μας για το μεταναστευτικό. «Μία από τις φωτογραφίες που έδειξα ήταν το άψυχο σώμα του βρέφους Ασίμ, που ήταν 9 μηνών, και του 4χρονου Aμπντούλ Βαχάπ, που έχασαν τη ζωή τους ως αποτέλεσμα της βύθισης των σκαφών τους από την ελληνική ακτοφυλακή. Θέλαμε να δώσουμε στον κόσμο ένα μάθημα ανθρωπιάς δείχνοντας τη φωτογραφία με τα άψυχα σώματα αυτών των παιδιών, και πιστεύω ότι έχουμε διδάξει και αυτό το μάθημα ανθρωπιάς», είπε ο Τούρκος πρόεδρος.

Γεωργία Μπίκα: Οριστικά στο αρχείο η υπόθεση του δήθεν βιασμού της-Προσφεύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με τον ΦΑΦΛΑΤΑ δικηγόρο της


Στο αρχείο μπαίνει η υπόθεση του καταγγελλόμενου βιασμού σε βάρος της Γεωργίας Μπίκα, με σχετική διάταξη του αρμόδιου εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Πριν από λίγο έγινε γνωστό ότι απορρίφθηκε από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου το αίτημα αναίρεσης του βουλεύματος με το οποίο απηλλάγη 27χρονος. Η Γεωργία Μπίκα είχε καταγγείλει ότι έπεσε θύμα βιασμού σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, σε πάρτι που έγινε ανήμερα της Πρωτοχρονιάς.

Με διάταξή του, ο αντεισαγγελέας του Ανωτάτου Δικαστηρίου Αχ. Ζήσης θέτει την υπόθεση στο αρχείο, θεωρώντας ορθό το σκεπτικό του βουλεύματος, με το οποίο το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης απήλλαξε τον 27χρονο από την κατηγορία των «γενετήσιων πράξεων χωρίς τη συναίνεση του θύματος», όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα η 24χρονη είχε προσφύγει στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου ζητώντας την αναίρεση του απαλλακτικού βουλεύματος.

Στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προσφεύγει η Γεωργία Μπίκα – «Το πανηγύρι τώρα αρχίζει»

Στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου προσφεύγει η Γεωργία Μπίκα η οποία δηλώνει αποφασισμένη να εξαντλήσει κάθε νομική οδό ώστε να διεκδικήσει το δίκιο της. Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την απόφαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου να θέσει στο αρχείο την αίτηση για την άσκηση αναίρεσης κατά του βουλεύματος του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, το οποίο απαλλάσσει τον 27χρονο από την κατηγορία βιασμού.

«Γνωρίζουμε τι μπορούμε να περιμένουμε από την δικαιοσύνη της πατρίδας μας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα» ανέφερε στο ThessToday.gr ο δικηγόρος της Γεωργίας, κ. Νίκος Διαλυνάς, με τον ίδιο να προσθέτει πως η υπόθεση, μετά την εξάντληση όλων των εγχώριων ένδικων μέσων, πλέον παίρνει τον δρόμο του εξωτερικού, «κι αυτά τα οποία απεφάνθη η ελληνική δικαιοσύνη, δυστυχώς θα κριθούν και θα διαβαστούν από Ευρωπαίους δικαστές, κι όχι μόνο, καθώς υπάρχει αντίστοιχη επιτροπή στον ΟΗΕ, όπου πολύ σύντομα θα μεταβούμε».

Σημειώνεται πως με διάταξή του, ο αντεισαγγελέας του Ανωτάτου Δικαστηρίου Αχ. Ζήσης έθεσε την υπόθεση στο αρχείο, θεωρώντας ορθό το σκεπτικό του βουλεύματος, με την 24χρονη να προχωρά άμεσα και με απόλυτη σιγουριά στην επόμενη κίνησή της, παραμένοντας ψύχραιμη και σκεπτόμενη μόνο τον στόχο της, να αποδοθεί δικαιοσύνη. «Η Γεωργία γνωρίζει απόλυτα τα μελλοντικά βήματά μας. Είχαμε προετοιμαστεί για όλα τα ενδεχόμενα και έχουμε συζητήσει τα πάντα. Το πανηγύρι αρχίζει τώρα, κι αύριο θα ακουστούν οι πρώτες καμπάνες».

Όπως σημειώνει ο κ. Διαλυνάς, πολύ σύντομα θα προβούν, μαζί με την Γεωργία, στις επόμενες ενέργειες για τον αγώνα της δικαίωσής της, έχοντας υπόψιν πως «γνωρίζουμε πολύ καλά τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε και με ποιους, όπως και πώς κινούνται. Με βάση τα δεδομένα κι εντελώς ψύχραιμοι συνεχίζουμε μέχρι το τέλος».

Απεργία ΜΜΜ: Παράνομη η κινητοποίηση των εργαζομένων - Στα χαρτιά παραμένει ο νόμος για την παροχή ελάχιστων εγγυημένων δρομολογίων


Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε αλλά κατόπιν ...εορτής και ταλαιπωρίας η 24ωρη απεργία, την οποία πραγματοποίησαν χθες Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς.

Οπως ενημέρωσε η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) λίγα λεπτά πριν, η απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου εκδόθηκε σήμερα Πέμπτη. Υπενθυμίζεται ότι η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, ασκώντας αγωγή, το μεσημέρι της Τρίτης 20/09/2022, η οποία και εκδικάστηκε την επόμενη ημέρα.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, η απεργία κρίθηκε παράνομη, λόγω μη τήρησης των προϋποθέσεων νόμιμης άσκησής της, που προβλέπει η σχετική Νομοθεσία και συγκεκριμένα:

γνωστοποίηση των αιτημάτων και των λόγων που τη θεμελιώνουν 4 ημέρες πριν από την πραγματοποίηση της απεργίας,

διάθεση αναγκαίου προσωπικού για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων της επιχείρησης και την πρόληψη καταστροφών και ατυχημάτων («Προσωπικό Ασφαλείας»),

διάθεση προσωπικού για την αντιμετώπιση στοιχειωδών αναγκών του κοινωνικού συνόλου κατά τη διάρκεια της απεργίας («Προσωπικό Ελάχιστης Εγγυημένης Υπηρεσίας»),

υποχρέωση υποβολής αίτησης για Διεξαγωγή Δημόσιου Διαλόγου από τη συνδικαλιστική οργάνωση που κηρύσσει την απεργία.

Παράλληλα, η απεργία κρίθηκε καταχρηστική με το σκεπτικό ότι, αφενός προκάλεσε σημαντική οικονομική ζημία στην Εταιρεία και αφετέρου, πραγματοποιήθηκε την ημέρα ψήφισης του σχετικού νομοσχεδίου, παρόλο που αυτό τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από τις 6 Αυγούστου 2022, οπότε και υπήρχε το χρονικό περιθώριο να εκφραστούν οι απόψεις των Σωματείων ενώπιον της Διοίκησης της εταιρείας. Αντίθετα, επελέγη το έσχατο μέσο απεργίας, με την αποδοχή των δυσμενών επιπτώσεων, σημειώνει η ΣΤΑΣΥ.

Πάντως, παρά το γεγονός ότι τόσο το δικαστήριο όσο και ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής σε σημερινές του δηλώσεις επικαλούνται το λεγόμενο «προσωπικό εγγυημένης υπηρεσίας», θα πρέπει να σημειωθεί πως αν και προβλέπεται στη σχετική νομοθεσία, δεν έχει εφαρμοστεί καθώς το ζήτημα έχει φτάσει στον Οργανισμό Μεσολάβησης και Διαιτησίας (ΟΜΕΔ) χωρίς ακόμα να έχει βρεθεί κοινός τόπος και χωρίς κανείς να αναλαμβάνει την ευθύνη της οριστικής εφαρμογής του.

Βάσει της συγκεκριμένης πρόβλεψης ορίζεται η υποχρέωση οι εταιρίες κοινής ωφέλειας μεταξύ των οποίων και οι συγκοινωνιακές εταιρίες, να εκτελούν τη λεγόμενη «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» κατά τη διάρκεια απεργιών, δηλαδή το 33% των καθημερινών δρομολογίων. Ορίζεται με άλλα λόγια ότι θα πρέπει να κυκλοφορεί το ένα τρίτο των συρμών, των λεωφορείων, των τρόλεϊ κ.ο.κ. ανεξαρτήτως ποιοι και πόσοι εργαζόμενοι θα πρέπει βρίσκονται στις θεσεις τους, για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα.

Ειδικότερα όσον αφορά στην περίπτωση απεργιακής κινητοποίησης στο μετρό και στα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς, προβλέπεται ότι οι οδηγοί δεν θα τραβούν καθολικό χειρόφρενο, αλλά θα εκτελείται το 1/3 των δρομολογίων.

Ωστόσο παρά το γεγονός ότι έχει παρέλθει περίπου μία διετία από την ψήφιση του εν λόγω νόμου έως τώρα δεν έχει εφαρμοστεί καθώς φαίνεται ότι αναδεικνύεται ως ένας μη εφαρμόσιμος νόμος στην πράξη αφού κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να βγαίνει για παράδειγμα για δρομολόγια ο ένας στους τρεις συρμούς του μετρό. Κι αυτό διότι εκτιμάται πως λόγω του συνωστισμού που θα υπάρχει σε σταθμούς και αποβάθρες εξαιτίας των μεγάλων χρονοαποστάσεων, πολλαπλασιάζεται η πιθανότητα ατυχημάτων.

Σύμφωνα με πηγές της ΣΤΑΣΥ, «για το προσωπικό ελάχιστης εγγυημενης υπηρεσίας, ούτως ώστε να μπορούν να γίνονται δρομολόγια, η ΣΤΑΣΥ, όπως προβλέπει ο νόμος, ζήτησε από τον Απρίλιο από τον ΟΜΕΔ την παροχή υπηρεσιών Μεσολάβησης, για την κατάρτιση ειδικής συμφωνίας για τον καθορισμό του προσωπικού αυτού. Στον πρώτο κύκλο συνομιλιών μεταξύ των 2 μερών, Διοίκησης και Σωματείων Εργαζομένων, δεν επιτευχθεί συμφωνία. Αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε νέα πρόταση προς κατάθεση στον ΟΜΕΔ εντός των νόμιμων προθεσμιών».

Αλλαγές στο νόμο προανήγγειλε ο Κώστας Καραμανλής

Τη δυσκολία στην εφαρμογή αυτής της πρόβλεψης φαίνεται ότι αρχίζουν να κατανοούν και στην κυβέρνηση με τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή να παραδέχεται σήμερα στην τηλεόραση του Αντέννα ότι «ο νόμος πράγματι δεν εφαρμόζεται» και ουσιαστικά έχει παραμείνει στα χαρτιά.

Είπε, πάντως, ότι οι προβλέψεις του είναι πολύ αυστηρές και προανήγγειλε αλλαγές: «Σεβόμαστε τους εργαζόμενους. Έχω πει επανειλημμένως ότι σέβομαι τη δουλειά που κάνουν. Να ξέρουν όμως ότι ο νόμος είναι πολύ αυστηρός. Ακόμη και εάν ο νόμος έχει κάποιες ατέλειες θα τον αλλάξουν τα συναρμόδια υπουργεία».

Αναφερόμενος στη χθεσινή απεργία τόνισε ότι «το Μετρό και τα ΜΜΜ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, δεν ανήκουν στην Κυβέρνηση, ανήκουν στους πολίτες, οι οποίοι χθες ταλαιπωρήθηκαν άνευ λόγου και αιτίας».

Αναρωτήθηκε μάλιστα για ποιο λόγο προχώρησαν οι εργαζόμενοι σε απεργία αφού δύο εβδομάδες νωρίτερα είχε υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με όλους τους φορείς. Οπως είπε, θα ήταν λογική η απεργία αν είχε «σπάσει» η διαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης εργασίας και εάν η κυβέρνηση ήταν ανάλγητη και δεν άκουγε κανένα από τα αιτήματα των εργαζόμενων. Εκτίμησε όμως ότι «δεν είναι λογικό να προκηρύσσουν οι συνδικαλιστές απεργία, όταν έχει «κλείσει» η συλλογική σύμβαση εργασίας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία σήμερα κυκλοφορούν σχεδόν 1.400 και όταν, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, έχουν γίνει προσλήψεις».

Μαρία Λιλιοπούλου
ΕΘΝΟΣ

📺Αυτά είναι τα θαλάσσια drone του Ερντογάν – Θα κινούνται σε σμήνη με τεχνητή νοημοσύνη


Ακόμη και εάν κοστίζουν 1 εκατ. ευρώ το ένα, θα είναι κέρδος εάν καταφέρουν να θέσουν εκτός μάχης μια φρεγάτα αξίας 1 δισ. ευρώ.

Δυνητική απειλή στο Αιγαίο είναι τα μη επανδρωμένα θαλάσσια σκάφη USV (Unmanned Surface Vessels) που σχεδίασε και κατασκευάσει η Τουρκία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ και του δημοσιογράφου Γιάννη Παλιούρα τα εν λόγω θαλάσσια drone με την ονομασία ULAQ, είναι μεγάλα φουσκωτά σκάφη γεμάτα αισθητήρες και οπλισμό ενώ η Άγκυρα επεξεργάζεται και άλλα μοντέλα.

Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες δοκιμές, με τα drone να πλήττουν με τα όπλα τους στόχο σε παραλία.

Ο οπλισμός που φέρουν τα ULAQ, είναι ένα πολυβόλο, αντιαρματικοί πύραυλοι, ρουκέτες που κατευθύνονται με ακτίνες λέιζερ, υπάρχει αισθητήρας που μπορεί είτε να είναι θερμική κάμερα, είτε ένα μικρό ραντάρ.


Το εν λόγω θαλάσσιο drone μπορεί εκ πρώτης όψεως να μην μοιάζει απειλητικό καθώς ο οπλισμός του είναι ελαφρύς, δεν έχει θωράκιση και είναι ευαίσθητο στις καιρικές συνθήκες, ωστόσο έχουν ένα μεγάλο ατού, ότι έχουν σχεδιαστεί να επιχειρούν σε σμήνη μέσω τεχνητής νοημοσύνης.

Τα σκάφη, είτε είναι 10, είτε 50 είτε 100, μαζικά, θα συνεννοούνται, θα αλληλεπικαλύπτονται και όποτε χρειάζεται κάποια θα «θυσιάζονται» στη λογική καμικάζι.

Το δεύτερο προτέρημά τους είναι το χαμηλό τους κόστος. Ακόμη και εάν κοστίζουν 1 εκατ. ευρώ το ένα, θα είναι κέρδος αν σε επιχείρηση 100 θαλάσσιων drone καταφέρουν να θέσουν εκτός μάχης μια φρεγάτα αξίας 1 δισ. ευρώ.

Πηγή: skai.gr

Οικονόμου: Καμία πιθανότητα συνεργασίας με Βελόπουλο


Απέκλεισε, εκ νέου, την πιθανότητα συνεργασίας Νέας Δημοκρατίας και Ελληνικής Λύσης, ο Γιάννης Οικονόμου.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απέρριψε κατηγορηματικά την πιθανότητα συγκυβέρνησης με τον Κυριάκο Βελόπουλο:  «Δεν την εξετάζει καθόλου ο Πρωθυπουργός. Πρέπει να έχεις έστω ελάχιστο κοινό παρανομαστή σε αρχές αξίες και προγραμματικά. Με Βελόπουλο δεν υπάρχει. Εμείς κοιτάμε στη Δύση αυτός στην Ανατολή. Ούτε το σκέφτεται η κυβέρνηση ούτε θα γίνει».

Παράλληλα, ο κ. Οικονόμου επανέλαβε ότι στόχος της Νέας Δημοκρατίας είναι ο σχηματισμός αυτοδύναμης κυβέρνησης αλλά και ότι οι εκλογές θα γίνουν την άνοιξη του 2023. «Δεν θεωρούμε ότι στις δεύτερες εκλογές η κυβέρνηση ΝΔ θα χρειαστεί δεύτερο κόμμα για να σχηματίσει κυβέρνηση. Εχουμε εμπιστοσύνη στους πολίτες. Πιστεύουμε ότι θα μας δώσουν δυνατότητα να σχηματίσουμε ξανά μία κυβέρνηση όπως αυτή που έχουμε από το 2019», σημείωσε. 

📺Viral το τραγούδι – αφιέρωση του Jack Black στον Γιάννη Αντετοκούνμπο


Αυτοσχεδίασε τραγούδι για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο ενώ ήταν στη σκηνή

Ο γνωστός Αμερικανός τραγουδιστής Jack Black εξέφρασε δημόσια τον θαυμασμό του για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο με ένα τραγούδι.

Ο Jack Black βρέθηκε στο Milwaukee, στην ομάδα του οποίου ως γνωστόν παίζει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και έτσι αποφάσισε να αυτοσχεδιάσει ένα τραγούδι για τον πρωταθλητή του ΝΒΑ.


«Ξέρετε πως εγώ είμαι φανατικός των Lakers, αλλά υπάρχει ένας παίκτης που γουστάρουμε να τον βλέπουμε σε όποια ομάδα και να βρίσκεται. Ξέρετε γιατί; Γιατί είναι απίθανος!», είπε ο Jack και στη συνέχεια άρχισε να τραγουδά ρυθμικά «Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο, 1-2-3, Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο MVP… Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο yes it’s true…Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο, Αντετοκούνμπο we love you».

Αν και ο Jack Black παραδέχτηκε πως το τραγούδι  θέλει ακόμη δουλειά, αυτό έγινε αμέσως… viral.

ΠΩΣ; ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΙΝΓΚΟΝ;😝😝Βασιλιάς Κάρολος Γ': Πώς απέκτησε όλα τα μετάλλια που είναι καρφιτσωμένα στο πέτο του


Όσοι παρακολούθησαν την κηδεία της βασίλισσας Ελισάβετ θα παρατήρησαν ότι όλα τα μέλη της βασιλικής οικογένειας φορούσαν στρατιωτικές στολές. Άλλωστε η βασιλική οικογένεια της Μεγάλης Βρετανίας έχει μακρά ιστορία όσον αφορά τις υπηρεσίες τις στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας.

Η Ελισάβετ είχε υπηρετήσει στη βοηθητική υπηρεσία γυναικών κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου ενώ εκπαιδεύτηκε ως οδηγός και μηχανικός και προήχθη πέντε μήνες αργότερα σε επίτιμη λοχαγό (Junior Commander). Παράλληλα και ο σύζυγός της, ο πρίγκιπας Φίλιππος είχε συμμετάσχει στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. 

Μάλιστα είχε πάρει μέρος στη Μάχη της Κρήτης και, κατά τη διάρκεια της Ναυμαχίας του Ταινάρου, βρισκόταν στον έλεγχο των προβολέων του θωρηκτού HMS Valian. Για τη συμμετοχή του σε αυτές τις επιχειρήσεις τιμήθηκε από το ελληνικό κράτος με τον Ελληνικό Πολεμικό Σταυρό. Έτσι λοιπόν και ο βασιλιάς Κάρολος Γ΄ ακολούθησε τα βήματα των γονέων του και εντάχθηκε στις βρετανικές Ένοπλες Δυνάμεις. 

Ο νέος μονάρχης του Ηνωμένου Βασιλείου ξεκίνησε τη στρατιωτική του σταδιοδρομία στις 8 Μαρτίου 1971, όταν εκπαιδεύτηκε ως πιλότος στο κολέγιο Cranwell της RAF. Μάλιστα κατά τη διάρκεια της δεύτερης χρονιάς του στο Κέιμπριτζ μετά από δικό του αίτημα πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση. Τον Σεπτέμβριο του 1971 και αφότου ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή του πήγε στο Νταρτμουθ και συγκεκριμένα στο Βασιλικό Ναυτικό Κολλέγιο. Σύμφωνα με όσα διαβάζουμε στη βασιλική του βιογραφία η ενεργή υπηρεσία του ξεκίνησε στο αντιτορπιλικό  HMS Norfolk

Το 1974, ο νέος βασιλιάς εντάχθηκε στον Royal Naval Air Station Yeovilton όπου εκπαιδεύτηκε ως πιλότος ελικοπτέρου. Μετά την απόκτηση των σχετικών διπλωμάτων τοποθετήθηκε στην 845 Ναυτική Αεροπορική Μοίρα που βρισκόταν στο αεροπλανοφόρο HMS Hermes.


Προαγωγές του Βασιλιά Κάρολου Γ' στις Ένοπλες Δυνάμεις

Στο μεταξύ προτού γίνει αρχηγός των βρετανικών Ενόπλων Δυνάμεων προχώρησε βήμα - βήμα στα στρατιωτικά αξιώματα. Όταν έγινε πρίγκιπας της Ουαλίας τοποθετήθηκε στη θέση του Συνταγματάρχη στο Βασιλικό Σύνταγμα της Ουαλίας. Το 1975, έγινε συνταγματάρχης της Ουαλικής Φρουράς.

Ακολούθως  ανέλαβε τη διοίκηση του δικού του πλοίου, του ναρκαλιευτικού HMS Bronington, το 1976, αφού ολοκλήρωσε την εκπαίδευση υποπλοιάρχου στο Βασιλικό Ναυτικό Κολέγιο Greenwich. Τους τελευταίους δέκα μήνες της τακτικής του θητείας υπηρέτησε στο HMS Bronington, έως τον Δεκέμβριο του 1976. Τον Ιανουάριο του 1977 προήχθη στο βαθμό του Πλοιάρχου και ολοκλήρωσε την ενεργό υπηρεσία του στο Βασιλικό Ναυτικό την ίδια χρονιά. 


Προτού κλείσει 30 χρόνια ζωής διορίστηκε συνταγματάρχης του Συντάγματος Αλεξιπτωτιστών. Όμως παρά το γεγονός ότι ήταν έμπειρος στις πτώσεις με αλεξίπτωτο, την πρώτη φορά που επιχείρησε να κάνει άλμα κόλλησε ανάποδα στα σκοινιά. Το αποτέλεσμα ήταν η εκπαίδευσή του ως αλεξιπτωτιστής να μην ολοκληρωθει. Παρ' όλα αυτά ζήτησε να εκπαιδευτεί εκ νέου, καταφέρνοντας εν τέλει να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Τα χρόνια πέρασαν και πήρε και άλλες προαγωγές ταυτόχρονα με τα γενέθλιά του, το 1988, το 1998 και το 2002. Το 2006 έγινε ναύαρχος του βρετανικού βασιλικού ναυτικού, στρατηγός στον στρατό, και αρχιστράτηγος στη βασιλική πολεμική αεροπορία. Πλέον από τη στιγμή που ανέβηκε στον θρόνο αυτομάτως γίνεται επικεφαλής των βρετανικών Ενόπλων Δυνάμεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο βασιλιάς Κάρολος Γ' έχει παρασημοφορηθεί για τις υπηρεσίες του στις βρετανικές Ένοπλες Δυνάμεις χωρίς να έχει μάχιμη υπηρεσία, ενώ συνέχισε να πετάει μέχρι και το 1994.

Προσφορά Σαββίδη για την Ηγουμενίτσα και του Μαρινάκη για την Αλεξανδρούπολη


Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στην αποσφράγιση των τριών οικονομικών προσφορών που είχαν κατατεθεί για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας (Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε.).

Μετά την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου αποφάσισε να εκκινήσει τη διαδικασία υποβολής βελτιωμένων προσφορών.

Υπενθυμίζεται ότι προσφορές υπέβαλαν τα εξής επενδυτικά σχήματα (με αλφαβητική σειρά):

  • ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ & ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
  • ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ GRIMALDI EUROMED S.p.A. – MΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε.
  • ΟΛΘ Α.Ε.
Το ΤΑΙΠΕΔ έχει προσλάβει τις εταιρείες Deloitte Business Solutions Α.Ε. και Ευρωσύμβουλοι Α.Ε. ως χρηματοοικονομικούς συμβούλους, τις εταιρείες Your Legal Partners, Δρακόπουλος & Βασαλάκης Δικηγορική Εταιρεία και Αλεξίου Κοσμόπουλος Εταιρεία Δικηγόρων, ως νομικούς συμβούλους και την εταιρεία Doxiadis Associates ως τεχνικό σύμβουλο στη διαγωνιστική διαδικασία.

Δύο δεσμευτικές προσφορές για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης - Τα επενδυτικά σχήματα που ανακοινώθηκαν

Η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών, σύμφωνα με τους όρους της πρόσκλησης υποβολής προσφορών, θα εκκινήσει άμεσα.
Δύο δεσμευτικές προσφορές για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (Ο.Λ.Α. Α.Ε.), παρέλαβε την Πέμπτη το ΤΑΙΠΕΔ.

Η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών, σύμφωνα με τους όρους της πρόσκλησης υποβολής προσφορών, θα εκκινήσει άμεσα. Οι οικονομικές προσφορές των επενδυτών που πληρούν τους όρους του διαγωνισμού θα αποσφραγιστούν σε επόμενη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Προσφορές υπέβαλαν τα εξής επενδυτικά σχήματα (με αλφαβητική σειρά):
  • Η κοινοπραξία INTERNATIONAL PORT INVESTMENTS ALEXANDROUPOLIS, η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες BLACK SUMMIT FINANCIAL GROUP - EUROPORTS-EFA GROUP και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
  • Η LIBERTY PORT HOLDINGS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. (θυγατρική QUINTANA INFRASTRUCTURE & DEVELOPMENT).
Κοντά στα σύνορα με Βουλγαρία και Τουρκία, με σιδηροδρομικές συνδέσεις και μια πλωτή μονάδα επαναεριοποίησης φυσικού αερίου, η Αλεξανδρούπολη έχει δυνατότητες να μετατραπεί σε κόμβο μεταφορών και ενέργειας για την κεντρική Ευρώπη.

ΘΑ ΤΟΥ ΛΕΓΕ ΜΑΛ@ΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΑ😜😜Τζούλια Νόβα: «Η προηγούμενη σχέση μου έλεγε πως δεν κάνω για μαμά και ότι δεν θα είμαι καλή»


Για την απότομη απώλεια βάρους που είχε και την κατάθλιψη που είχε για χρόνια μίλησε η Τζούλια Νόβα.

Σε δηλώσεις της, που προβλήθηκαν σήμερα στην εκπομπή «Happy Day» αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στον πρώην σύντροφό της και θυμήθηκε όσα της είχε πει, σχετικά με τη μητρότητα.

Για τα κιλά που έχασε, η Τζούλια Νόβα είπε: «Είμαι 50 κιλά τώρα, πήγα μέχρι 68 στην εγκυμοσύνη μου. Όταν χώρισα έφτασα 47 κιλά. Για δύο μήνες δεν έτρωγα. Μπορεί να έτρωγα 1-2 φράουλες τη μέρα, δεν κατέβαινε το φαγητό από το πολύ στρες. Άκουγα από τους γύρω μου πως δεν είναι φυσιολογικό να βλέπουν αυτή την εικόνα».

Όσον αφορά την πιο δύσκολη περίοδο της ζωής της, ανέφερε: «Είχα για χρόνια κατάθλιψη. Τα πρώτα χρόνια του “Τροχού” είχα θέματα. Για τρία χρόνια δεν έβγαινα έξω, είχα κόψει από τους φίλους μου, δεν σήκωνα τηλέφωνα. Η προηγούμενη σχέση μου μού έλεγε ότι δεν κάνω για μαμά και ότι δεν θα είμαι καλή. Πιστεύω ότι είμαι καλή μαμά».

📺Βίντεο: Η θέα μέσα από το πιλοτήριο ενός Rafale


Η Πολεμική ΅Αεροπορία εδωσε στην δημοσιότητα ένα βίντεο από το πιλοτήριο του Rafale εν ώρα πτήσης πάνω από την Τανάγρα.

Το γαλλικής κατασκευής μαχητικό αεροσκάφος Rafale έκλεψε την παράσταση στη φετινή Athens Flying Week 2022, που διοργανώθηκε πριν λίγες μέρες στην αεροπορική βάση της Τανάγρας.

Η Πολεμική Αεροπορία εδωσε στην δημοσιότητα ένα βίντεο από το πιλοτήριο του Rafale εν ώρα πτήσης πάνω από την Τανάγρα.

Η θέα είναι μαγευτική. 

ΟΗΕ: Τα «όπλα» του Μητσοτάκη απέναντι στην τουρκική προκλητικότητα - Πώς θα απαντήσει στον Ερντογάν


«Φρένο» στις συνεχείς προκλήσεις του Τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ετοιμάζεται να βάλει από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ξεδιπλώνοντας την αναθεωρητική ατζέντα της Άγκυρας και στοιχειοθετώντας την παραβατική συμπεριφορά της γειτονικής χώρας με τεκμήρια και χάρτες.

«Θα τον πληρώσουμε με το ίδιο νόμισμα». Αυτή είναι η απάντηση που δίνει η Αθήνα στα όσα εξωφρενικά δήλωσε ο Τούρκος πρόεδρος από το βήμα του ΟΗΕ. Μόνο που όπως αναφέρουν διπλωματικές πηγές, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει με ντοκουμέντα και με χάρτες.

Μια πρόγευση της στάσης που θα κρατήσει ο Έλληνας πρωθυπουργός, έδωσε στη συνέντευξή του στο Bloomberg. Όπως τόνισε ο κ. Μητσοτάκης «ο Ερντογάν έχει πρόβλημα εσωτερικό πολιτικό κι αυτό είναι δικό του θέμα, όχι δικό μου».

Ένα πρώτο δείγμα των όσων θα πει έδωσε ο πρωθυπουργός στις συναντήσεις που είχε στη Νέα Υόρκη με αντιπροσωπείες των αμερικανοεβραϊκών οργανώσεων καθώς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων την στην εργαλειοποίηση του μεταναστευτικού από την Άγκυρα, δίνοντας έμφαση στην ευθεία αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας και σε περιστατικά παραπληροφόρησης της διεθνούς κοινότητας σε βάρος της χώρας μας.

Οι προειδοποιητικές βολές του Κυριάκου Μητσοτάκη προς τον Ταγίπ Ερντογάν επιβεβαιώνουν το τεταμένο κλίμα που επικρατεί στη Νέα Υόρκη μετά τα όσα απαράδεκτα είπε ο Τούρκος πρόεδρος εναντίον της Αθήνας. «Ο Πρωθυπουργός στην ομιλία του θα διαμηνύσει προς κάθε κατεύθυνση ότι η Ελλάδα δεν τρομοκρατείται, δεν εκφοβίζεται και προφανώς δεν αμαυρώνεται από τις ασυναρτησίες, από όσα ανυπόστατα ειπώθηκαν χθες από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι η Ιστορία έχει αναδείξει ποιος γέννησε τον ανθρωπισμό και ποιος βαρύνεται με γενοκτονίες, με εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας» τόνισε στον ΣΚΑΙ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης να παρουσιάσει συγκεκριμένα ντοκουμέντα κατά την ομιλία του στην Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, όπως τους χάρτες της «Γαλάζιας Πατρίδας», τις συνεχείς παραβιάσεις στο Αιγαίο όπως και τις συνεχείς απειλές του Ταγίπ Ερντογάν. Ωστόσο δεν θα αφήσει αναπάντητους τους ανυπόστατους ισχυρισμούς του Τούρκου προέδρου για το μεταναστευτικό, υπενθυμίζοντας τα όσα έχουν γίνει από τις αρχές του 2020 μέχρι σήμερα τονίζοντας πως η χώρα μας δεν δέχεται μαθήματα για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Άλλωστε είναι καταγεγραμμένες οι προσπάθειες των διακινητών τόσο στο Αιγαίο όσο και στα χερσαία ελληνοτουρκικά σύνορα να περάσουν με την βοήθεια Τούρκων συνοριοφυλάκων μετανάστες στο ελληνικό έδαφος, όπως συνέβη πρόσφατα στην νησίδα του Έβρου.

«Θα έχω την ευκαιρία να απαντήσω στον Πρόεδρο Ερντογάν όταν εκφωνήσω την ομιλία μου την Παρασκευή. Το να κατηγορείς την Ελλάδα για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στο ζήτημα της μετανάστευσης είναι απλώς εξωφρενικό. Είναι εξωφρενικό γιατί είναι η Τουρκία που, πολύ ανοιχτά και πολύ δημόσια, εργαλειοποιεί τους μετανάστες τα τελευταία δύο χρόνια, προσπαθώντας να τους ενθαρρύνει, να τους στείλει στα ελληνικά σύνορα, προσπαθώντας να τους ωθήσει στην Ευρώπη», είπε στο Bloomberg ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η ελληνική πλευρά έχει ήδη διατρέξει ένα μεγάλο μαραθώνιο ενημέρωσης σε όλη τη Δύση και έχει καταφέρει να αποδείξει ότι οι ισχυρισμοί της Τουρκίας είναι όχι μόνο ανιστόρητοι αλλά και επικίνδυνοι για τον δυτικό κόσμο.

Κεραμέως: Αγωγή κατά της ΔΟΕ για την απεργία-αποχή ενάντια στους θεσμούς του Ενδοσχολικού Συντονιστή και του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα


Κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), ζητώντας την εφαρμογή του νόμου που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων και ειδικότερα τα άρθρα 92 και 93 του ν. 4823/2021 που αφορούν στον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικό Σύμβουλο-Μέντορα.

Το Υπουργείο ζητά από το Δικαστήριο να κρίνει παράνομη την κηρυχθείσα από τη ΔΟΕ απεργία – αποχή από κάθε καθήκον που σχετίζεται με τους νέους θεσμούς του Ενδοσχολικού Συντονιστή και του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα, οι οποίοι, αξίζει να σημειωθεί, έχουν ρόλους υποστηρικτικούς του έργου των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας εν γένει, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα, Πέμπτη, λόγω του επείγοντος.

Η ανάρτηση της υπουργού Παιδείας

Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες έχουν κηρύξει απεργία ενάντια στη βελτιωτική αξιολόγηση, στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος PISA, στα πρότυπα σχολεία. Όλες κρίθηκαν από τη Δικαιοσύνη παράνομες. Τώρα προκήρυξαν απεργία και ενάντια στους μέντορες εκπαιδευτικούς, που θεσπίσαμε για να υποστηρίζουν τους νέους εκπαιδευτικούς. Ούτε βήμα πίσω! Κατέθεσα μόλις αγωγή ζητώντας την κήρυξη της απεργίας ως παράνομης. Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για μία εκπαιδευτική πολιτική που δίνει περισσότερα και καλύτερα εφόδια στους μαθητές, που κάνει καλύτερους τους εκπαιδευτικούς μας.

ΕΔΩΣΕ 150 ΟΥΚΡΑΝΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΤΟΥ Ο ΠΟΥΤΙΝ😜😜Η μεγαλύτερη ανταλλαγή κρατουμένων μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας από την αρχή του πολέμου


Σύμφωνα με δηλώσεις του Ζελένσκι την νύχτα της Τετάρτης, Κίεβο και  Μόσχα αντάλλαξαν αιχμαλώτους σε μία επιχείρηση που «που προετοιμαζόταν για καιρό». 

Σε μια αιφνιδιαστική μαζική ανταλλαγή κρατουμένων – η μεγαλύτερη που έχει γίνει κατά την διάρκεια του πολέμου, από  την εισβολή της Ρωσίας στις 24η Φεβρουαρίου – προχώρησαν η Ουκρανία και η Ρωσία. 

Σύμφωνα με δηλώσεις του Ζελένσκι την νύχτα της Τετάρτης, Κίεβο και  Μόσχα αντάλλαξαν αιχμαλώτους σε μία επιχείρηση που «που προετοιμαζόταν για καιρό». Η ανταλλαγή αφορούσε την απελευθέρωση 215 Ουκρανών και ξένων μαχητών που πολεμούσαν στο πλευρό τους, για 55 Ρώσους στρατιώτες. 

Ανάμεσα στους απελευθερωμένους Ουκρανούς είναι και αξιωματικοί της μάχης Αζοφστάλ, στο εργοστάσιο χαλυβουργίας που για το Κίεβο σύμβολο της αντίστασης στη στρατιωτική εισβολή της Ρωσίας. Οι επικεφαλής της άμυνας στην Αζοφστάλ, μεταφέρθηκαν στην Τουρκία, όπου και θα παραμείνουν «με απόλυτη ασφάλεια και σε άνετες συνθήκες» ως «το τέλος του πολέμου», δυνάμει συμφωνίας με τον τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, διευκρίνισε ο Ουκρανός πρόεδρος. 

Από την άλλη πλευρά, οι Ουκρανοί απελευθέρωσαν 55 Ρώσους στρατιώτες, ανάμεσά τους και ο ουκρανός πρώην βουλευτής, ολιγάρχης και στενός φίλος του Πούτιν, Βίκτορ Μεντβεντσούκ. 

Στους αλλοδαπούς που αφέθηκαν ελεύθεροι περιλαμβάνονται δύο Βρετανοί και ένας Μαροκινός που είχαν καταδικαστεί σε θάνατο τον Ιούνιο, αφού συνελήφθησαν να πολεμούν στο πλευρό της Ουκρανίας. 

Επίσης αφέθηκαν ελεύθεροι άλλοι τρεις Βρετανοί, δύο Αμερικανοί, ένας Κροάτης και ένας Σουηδός υπήκοος.
 
Το Politico χαρακτήρισε την ανταλλαγή κρατουμένων «τεράστια» και το Reuters «μείζονος σημασίας» και «αιφνιδιαστική» κίνηση, την μεγαλύτερη ανταλλαγή κρατουμένων μεταξύ των δύο χωρών από την αρχή της σύρραξης, 


Χανιά: Πανικός σε πτήση – Γυναίκα πέθανε μέσα στο αεροπλάνο


Την τελευταία της πνοή άφησε μέσα στο αεροπλάνο μια 64χρονη στα Χανιά, την ώρα που περίμενε αυτό να απογειωθεί για την Τσεχία στις 9 το πρωί της Τετάρτης 21 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας, zarpanews.gr, η γυναίκα με καταγωγή από την Τσεχία, λιποθύμησε στη θέση της και έγινε αντιληπτή από το πλήρωμα και τους διπλανούς επιβάτες, με αποτέλεσμα να ενημερωθούν άμεσα οι Αρχές.

Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Χανίων, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της ενώ θα ακολουθήσουν οι απαραίτητες ενέργειες για τον επαναπατρισμό της σορού.

Σπουδαία κίνηση Βιεϊρίνια: Έκανε δώρο ζωής σε έναν νεαρό με κινητικά προβλήματα - Το συγκινητικό «ευχαριστώ» της μητέρας


Ο Αντρέ Βιεϊρίνια δεν είναι μόνο ο μεγάλος αρχηγός του ΠΑΟΚ αλλά είναι κι ένας σπουδαίος άνθρωπος με κοινωνικές ευαισθησίες. Το απέδειξε για πολλοστή φορά με μια πράξη αγάπης και αλληλεγγύης που έκανε βοηθώντας έναν νεαρό άνθρωπο με κινητικά προβλήματα.

Ο Πορτογάλος άσος του Δικεφάλου μαζί με τη σύζυγό του Βάσω Βεργίδου, τον περασμένο Ιούνιο πληροφορήθηκαν ότι ο νεαρός Δημήτρης αντιμετωπίζει σοβαρά κινητικά προβλήματα και πως ένα ειδικό αναπηρικό αμαξίδιο θα έκανε πιο εύκολη την εξαιρετικά δύσκολη καθημερινότητά του. Η οικογένεια Βιεϊρίνια δεν δίστασε λεπτό και ανέλαβε εξ ολοκλήρου την αγορά του ειδικού αμαξιδίου, το οποίο έγινε παραγγελία απ' τον εξωτερικό. Μάλιστα ο Αντρέ και η Βάσω ήταν παρόντες στις συζητήσεις με τον ειδικό που ήρθε απ' τη Σουηδία προκειμένου να δει τον Δημήτρη και να διαμορφώσει το καρότσι σύμφωνα με τις ανάγκες του. Περίπου μετά από τρεις μήνες το ειδικό αμαξίδιο έφτασε στην Ελλάδα και ο Δημήτρης μπορεί να χαμογελάει, όπως βεβαίως και η οικογένεία του.



Η συγκινητική ανάρτηση της μητέρας

Η μητέρα του Δημήτρη σε μια συγκινητική δημοσίευση στα social media έσπευσε να ευχαριστήσει την οικογένεια Βιεϊρίνια για το δώρο ζωής που έκανε στον γιο της: «Σήμερα 21/9/22 και μετά από τέσσερα χρόνια και επάνω έγινε πραγματικότητα αυτό πού ένα κρύο βράδυ του χειμώνα πριν τέσσερα χρόνια άκουγα την Γεωργία Λαδοπούλου να μου μιλάει για τον Μήτσο και φυσικά για το πρόβλημα του και πως θα ήταν η ζωή του πιο καλή με ένα καρότσι που θα μπορούσε να βγει μέσα από το σπίτι...

Τότε είπα θα το κάνουμε, θα βρούμε τρόπο να πάρουμε ένα καρότσι στον Μήτσο, που να του κάνει πιο όμορφη την ζωή του. Περάσαμε πολλά, πήγα παντού, ζήτησα βοήθεια από πολλούς και εδώ θέλω να ευχαριστήσω κάποιους που θέλησαν να βοηθήσουν αλλά το πρόβλημα του Μήτσου δεν ήταν ένα απλό καρότσι...

Τούς ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον τους. Όταν θέλησα να φτάσω στην ΠΑΕ μέσω του Αρχηγού μας Αντρέ Βιεϊρίνια μίλησα στην Βάσω την γυναίκα του για τον Μήτσο και πως ήθελα να με βοηθήσει ο Αντρέ. ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΑΞΗ.. Ο ΑΝΤΡΕ ΒΙΕΪΡΙΝΙΑ ανέλαβε εξ ολοκλήρου το καρότσι. Σήμερα το καρότσι ήρθε από την Σουηδία και ο Μήτσος το χαίρεται και χαμογελάει ευτυχισμένος... ΚΙ ΟΤΑΝ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ... Ο ΘΕΟΣ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΈ ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ».