22 Σεπτεμβρίου 2022

📺ΕΝΤΕΧΝΟΣ😜😜Στο Ηρώδειο Αλέξης-Μπέτυ στο αφιέρωμα του Ξαρχάκου στον Ξυλούρη-Συνάντησαν και τον Ψαραντώνη🤣🤣


[Κωμική φιγούρα αυτό ο Ψαραντώνης, ο αδερφός του Ξυλούρη, αυτός με τα γένια που χαιρετάει ο Τσίπρας στο βίντεο. Γελάει όλη η Κρήτη μαζί του και τον έχουν κάνει ανέκδοτο. Να ένα πχ:
Στην Αθήνα βρέθηκε μέσα σε ένα βιβλιοπωλείο, κοιτάζοντας διάφορα βιβλία που τον ενδιέφεραν. Δίπλα του στεκόταν κάποιος που κρατούσε το κλειδί του αυτοκινήτου του και έξυνε επί ώρα το αυτί του και μετά κοίταζε να δει τι έβγαζε. Αφού είχε σιχαθεί όσο δεν πάει άλλο και φανερά διαολισμένος γυρνά και του λέει: -«Μρε συ κουμπάρε, αν δεν παίρνεις ομπρός, να σε σπρώξω!»]

Τη μεγάλη συναυλία στο Ηρώδειο που ήταν αφιερωμένη στον «Αρχάγγελο της Κρήτης» Νίκο Ξυλούρη, σε επιμέλεια Σταύρου Ξαρχάκου, παρακολούθησαν το βράδυ της Τετάρτης ο Αλέξης Τσίπρας και η Περιστέρα Μπαζιάνα.

Για μία ακόμα φορά ο Σταύρος Ξαρχάκος υποδέχθηκε σε αυτό το αντάμωμα την οικογένεια Ξυλούρη, και συγκεκριμένα τους Ψαραντώνη, Γιάννη Ξυλούρη, Γιώργη Ξυλούρη, Νίκη Ξυλούρη, Λάμπη Ξυλούρη και Ελευθερία Ξυλούρη. Με το χαρακτηριστικό τους ηχόχρωμα και ιδίωμα απέδωσαν τραγούδια του Νίκου Ξυλούρη, και με τις λύρες και τα λαούτα τους έδωσαν ένα ρεσιτάλ κρητικής μουσικής.

Στο πλευρό τους βρέθηκαν επίσης ο Χρήστος Θηβαίος, o Μίλτος Πασχαλίδης και η Ηρώ Σαΐα, ερμηνεύοντας τραγούδια που έχει τραγουδήσει ο Νίκος Ξυλούρης.

Ο Αλέξης Τσίπρας, μάλιστα, μετά το τέλος της συναυλίας, δημοσίευσε βίντεο από το Ηρώδειο μεταξύ άλλων και με την Ουρανία Ξυλούρη, τον Σταύρο Ξαρχάκο, τον Μίλτο Πασχαλίδη και την Ηρώ Σαΐα κι έγραψε:

«Στο Ηρώδειο, για μία βραδιά αφιερωμένη στον Αρχάγγελο της Κρήτης, Νίκο Ξυλούρη, με τον μουσικό τρόπο του μεγάλου μας Σταύρου Ξαρχάκου. Και την οικογένεια Ξυλούρη εκεί - κανείς δεν έλειπε και κανείς δεν ξέχασε.
Η αρχέγονη φωνή του Ξυλούρη είναι κομμάτι από τον καθένα μας».

Η ανάρτηση του Αλέξη Τσίπρα

📺Νεκρές οι 195 από τις 235 φάλαινες που ξεβράστηκαν στις ακτές της Τασμανίας


Περίπου 200 φάλαινες πιλότοι πέθαναν αφού εξόκειλαν σε παραλία της Τασμανίας, στη νότια Αυστραλία, δύο χρόνια έπειτα από ένα αντίστοιχο περιστατικό το οποίο είχε σημειωθεί επίσης στις δυτικές ακτές του νησιού.

Μόνο 35 από τις περίπου 230 φάλαινες που εντοπίστηκαν χθες Τετάρτη στην παραλία εξακολουθούν να είναι ζωντανές, ανακοίνωσε ο Μπράντον Κλαρκ διευθυντής επιχειρήσεων της υπηρεσίας άγριας φύσης της πολιτείας.

Εικόνες που τραβήχθηκαν δείχνουν δεκάδες μαύρα κήτη κατά μήκος μιας τεράστιας παραλίας με άμμο στην Ocean beach.


«Στην παραλία υπάρχουν ακόμη περίπου 35 ζώα ζωντανά και σήμερα το πρωί ο βασικός στόχος θα είναι να τα σώσουμε και να τα απελευθερώσουμε», πρόσθεσε ο Κλαρκ ο οποίος διευθύνει τις επιχειρήσεις.

«Δυστυχώς το ποσοστό θνησιμότητας σε τέτοιου είδους περιστατικά είναι αυξημένο. Οφείλεται κυρίως στις συνθήκες που επικρατούν στην Ocean beach», υπογράμμισε.

Οι κάτοικοι είχαν καλύψει τα κήτη με κουβέρτες και τα έβρεχαν με νερό για να τα διατηρήσουν στη ζωή.


Οι φάλαινες εξόκειλαν κοντά στο λιμάνι Μάκαρι, όπου πριν περίπου δύο χρόνια είχε σημειωθεί άλλο ένα αντίστοιχο περιστατικό, με σχεδόν 500 κήτη. Τότε είχαν πεθάνει περισσότερες από 300 φάλαινες, παρά τις προσπάθειες δεκάδων εθελοντών που έδωσαν μάχη επί μέρες στα παγωμένα νερά της Τασμανίας για να τις απελευθερώσουν.

Ο Κλαρκ εκτίμησε ότι φέτος οι συνθήκες είναι πιο δύσκολες σε σχέση με πριν δύο χρόνια, διότι οι φάλαινες τότε βρίσκονταν «σε πολύ πιο προστατευμένα νερά».

Οι διασώστες έχουν εξετάσει τα κήτη για να εκτιμήσουν ποια έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσουν, πρόσθεσε. «Σήμερα θα δοθεί έμφαση στις επιχειρήσεις διάσωσης και στην απελευθέρωσή τους», σημείωσε.

Τα αίτια των περιστατικών αυτών δεν είναι γνωστά.

Επιστήμονες εκτιμούν ότι ενδέχεται να οφείλεται στο γεγονός ότι ομάδες κητών εξοκείλουν αφού αναζητούν τροφή πολύ κοντά στις ακτές. Εξάλλου οι φάλαινες πιλότοι είναι πολύ κοινωνικά ζώα και συχνά ακολουθούν μέλη της ομάδας τους που περιπλανώνται και έτσι βρίσκονται σε κίνδυνο.

📺Δήμος Νέας Σμύρνης σε Διευθυντές σχολείων: Περιορίστεε φώτα και θέρμανση τα πρωινά-ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ από την ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΡΙΑ του Συλλόγου Γονέων: Θα παγώσουν τα παιδιά μας


Η εξοικονόμηση ενέργειας ξεκίνησε από τα... σχολεία. Ο Δήμος Νέας Σμύρνης έστειλε οδηγία προς τους διευθυντές των σχολείων και τους συλλόγους Γονέων, με την οποία τούς ζητά να… «περιορίσουν» τη θέρμανση και τον φωτισμό μέσα στις σχολικές αίθουσες

Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων στην επιστολή, «λαμβάνοντας υπόψη τις δυσάρεστες ανατιμήσεις των τιμολογίων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου θεωρούμε σημαντική τη δική σας παρέμβαση προκειμένου να πετύχουμε εξοικονόμηση πόρων από τις δαπάνες λειτουργικών εξόδων των σχολείων μας». Τονίζεται μάλιστα ότι «είναι σημαντικό επίσης να περιοριστεί η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τις πρωινές ώρες καθώς και η χρήση του φυσικού αερίου μόνο κατά τις κρύες μέρες και πολύ πρωινές ώρες». Εξάλλου η δημοτική αρχή θεωρεί «δεδομένο ότι οι παραχωρήσεις σχολικών χώρων για εξωσχολικές δραστηριότητες θα γίνονται κατά προτίμηση σε πρωινές ώρες και όπου αυτό είναι αδύνατο δε θα γίνεται χρήση φυσικού αερίου για τη θέρμανση των χώρων».

Στέλλα Βαλαβάνη, πρόεδρος Συλλόγων και Κηδεμόνων Αττικής: Μας προκαλεί αγανάκτηση

«Μας προκαλεί αγανάκτηση και θυμό ότι ο Δήμος Νέας Σμύρνης αποφάσισε να προσαρμοστεί στις εντολές του υπουργείου Εσωτερικών και της κυβέρνησης δήλωσε η πρόεδρος Συλλόγων και Κηδεμόνων Αττικής, Στέλλα Βαλαβάνη μιλώντας στην τηλεόραση του OPEN και πρόσθεσε «έστειλε επιστολή στην Ένωση γονέων και στους διευθυντές επιστολή ζητώντας η κατανάλωση πετρελαίου ή φυσικού αερίου να γίνεται μόνο τις κρύες μέρες του χειμώνα μας ή τις πολύ πρωινές». Όπως ανέφερε «μάλιστα μας προκαλεί αγανάκτηση ότι επιβραβεύουν τους διευθυντές που θα αφήσουν τα παιδιά μας να παγώσουν».

📺Κυριάκος Μητσοτάκης: Η νέα συνάντηση με Έλληνα στους δρόμους της Νέας Υόρκης


Μετά τη συνάντηση με τον οδηγό ταξί στη Νέα Υόρκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνάντησε ακόμη έναν Έλληνα στους δρόμους της μεγαλούπολης των ΗΠΑ.

Άλλωστε η ελληνική παροικία στη Νέα Υόρκη είναι μεγάλη. Ο Έλληνας Πρωθυπουργός έκανε και σχετικό story από τη νέα συνάντηση στον λογαριασμό του στο Instagram και έγραψε ως σχόλιο:

«Η χαρά να συναντάμε Έλληνες παντού».

Την Τετάρτη στη συνάντηση με οδηγό ταξί με καταγωγή από την Τρίπολη τού είπε: «Πού είσαι βρε μεγάλε; Τι κάνεις εσύ; Από πού είσαι;».

📺Τον «χαβά» τους τα τουρκικά ΜΜΕ: Οι ΗΠΑ απειλούν την Τουρκία μέσω Αλεξανδρούπολης και Κρήτης


Στο στόχαστρο των τουρκικών ΜΜΕ μπήκαν για άλλη μια φορά η Αλεξανδρούπολη και η Κρήτη, συνεχίζοντας το αφήγημα περί απειλής κατά της Τουρκίας από τις αμερικανικές βάσεις.

Όπως μεταδίδει από την Κωνσταντινούπολή, ο ανταποκριτής του ΣΚΑΪ Μανώλης Κωστίδης, Τούρκοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι ΗΠΑ ιδρύουν βάσεις σε Κρήτη και Αλεξανδρούπολη για να «στοχεύσουν» και να ασκήσουν πίεση στην Τουρκία.

Μάλιστα σε τηλεοπτική εκπομπή στο κανάλι CNN Turk παρουσίαστηκε χάρτης με τις αμερικανικές βάσεις στην Έλλαδα, με τον αναλυτή της εφημερίδας Hurriyet Aμτουλκαντίρ Σέλβι να μιλά για μια «αλυσίδα» που έχει δημιουργηθεί απένταντι από την Τουρκία και εκτείνεται από την Αλεξανδρούπολη έως και την Κύπρο.

«Όταν αναφερόμαστε σε όσα συμβαίνουν στην Κύπρο πρέπει  τα γεγονότα να τα δούμε απο την Αλεξανδρούπολη. Εκεί στην Αλεξανδρούπολη δημιουργείται ένας κύκλος μια αλυσίδα. Εκεί υπάρχουν ναυτικές βάσεις, αεροπορικές βάσεις, συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης. Δηλαδή εκεί υπάρχουν 9 με 10 βάσεις. Ελέγχουν το Αιγαίο και τώρα έρχονται στη Μεσόγειο. Εκεί υπάρχει η Κρήτη αλλά δεν τους είναι αρκετή».

Ο ίδιος συνέχισε υποστηρίζοντας ότι η Τουρκία προκαλείται από την Ελλάδα ενώ επανέφερε την προπαγάνδα για κλείδωμα τουρκικών μαχητικών από ελληνικoύς S-300 και μίλησε μέχρι και για επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων: «H άφιξη των ΗΠΑ στην Κύπρο και η παροχή οπλικών συστημάτων είναι ένα βήμα. Διότι μας προκαλούν μέσω της Ελλάδας. Διότι η Ελλάδα είτε μας κλειδώνει τα μαχητικά μας με τα ραντάρ των S-300 είτε κάνει επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων», δήλωσε ο ίδιος.

Παράλληλα, ο στρατιωτικός αναλυτής Μετέ Γιαράρ εστίασε στην Αλεξανδρούπολη και ανέφερε ότι οι ΗΠΑ έχουν «συγκεκριμένους στόχους» όταν ιδρύουν κάποια στρατιωτική βάση: «Αφού τα πλοία δεν θα περάσουν απο τα Στενά, απο την ναυτική βάση της Αλεξανδρούπολης εσείς τι στόχο έχετε; Τι θα πετύχουν δηλαδή με ναυτική βάση εδώ. Το λέω πάντα όταν οι ΗΠΑ έχουν συγκεκριμένους και διαφορετικούς στόχους έρχονται πάντα με τις βάσεις τους», δήλωσε.

«Μας λένε πως έρχονται στην Αλεξανδρούπολη για να στηρίξουν την Ουκρανία, επειδή κλείσαμε τα Στενά λόγω του πολέμου. Και στα πλοία της Ουκρανίας και της Ρωσίας και αυτό το ανακοινωσαμε για να μην λάβουν κάποια βοήθεια. Ωραία αλλά τότε γιατί δεν πάτε μέσω της Πολωνίας εκεί δεν υπάρχει θάλασσα», κατέληξε.


Πηγή: skai.gr

ΤΡΑΓΩΔΙΑ😱😱Ο δημοσιογράφος Θάνος Δημάδης χώρισε με τον αντρα του


Μετά από οκτώ χρόνια γάμου, ο Έλληνας δημοσιαγράφος Θάνος Δημάδης και ο σύζυγός του αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους.

Αν και οι δύο τους δεν είχαν δημοσιοποιήσει ποτέ τον γάμο τους, αποφάσισαν να κάνουν γνωστή την είδηση του χωρισμού τους μέσω μίας δημοσίευσης στο Facebook.

Όπως εξηγεί ο Έλληνας δημοσιογράφος, ο σύζυγός του πάντα παραπονιόταν ότι δεν κοινοποιούσε φωτογραφίες τους δημόσια. Ωστόσο όπως αναφέρει η «ιδιωτική του φύση πάντα τον έκανε να προτιμάει να κρατά τις προσωπικές του στιγμές και αναμνήσεις για τον εαυτό του και για εκείνους με τους οποίους τις μοιράζεται». Άλλα όπως εξηγεί, τώρα ήρθε η ώρα να μοιραστεί μερικές από τις πιο ξεχωριστές στιγμές τους τα τελευταία έντεκα χρόνια».

Δείτε ολόκληρη την ανάρτησή του:

Ας τον ονομάσουμε "επίλογο"! ☺️
Μετά από σχεδόν οκτώ χρόνια γάμου, είμαστε ευτυχισμένα διαζευγμένοι και έτοιμοι να περάσουμε στο επόμενο κεφάλαιο της ζωής μας. Τα τελευταία οκτώ χρόνια, μοιραστήκαμε τη ζωή μας με σκαμπανεβάσματα, χαμηλά και ψηλά, πάντα με σεβασμό. Ανοίξαμε το κεφάλαιο της κοινής μας ζωής με αξιοπρέπεια και το κλείσαμε με την ίδια αξιοπρέπεια. Μπήκαμε σε αυτόν τον γάμο με την έννοια του να δίνουμε παρά να παίρνουμε. Κι όταν ένας γάμος ξεκινά με την προϋπόθεση ότι θα δώσεις και δεν θα πάρεις, τότε το διαζύγιο, αν συμβεί/όταν συμβεί, γίνεται μια διαδικασία προετοιμασίας για το επόμενο βήμα στη ζωή και των δύο, αντί για πεδίο αντιπαλότητας.
Ο Έρικ πάντα παραπονιόταν σε μένα ότι δεν κοινοποιούσα φωτογραφίες μας δημόσια. Η ιδιωτική μου φύση μέ έκανε πάντα να προτιμώ να κρατάω τις προσωπικές μου στιγμές και αναμνήσεις για τον εαυτό μου και για εκείνους με τους οποίους τις μοιράζομαι. Ποτέ δεν ήμουν της υπερέκθεσης της προσωπικής μου ζωής στη δημόσια/ηλεκτρονική σφαίρα. Είναι πάντα καλύτερο να αφήνετε τη στιγμή να περάσει και να τη μοιράζεστε με άλλους αφού αυτή η στιγμή περάσει. Τώρα ήρθε η ώρα να μοιραστώ μερικές από τις πιο ξεχωριστές στιγμές μας τα τελευταία έντεκα χρόνια.
Οι άνθρωποι αναπόφευκτα θα ανακαλύψουν νέες ανάγκες και προσδοκίες, θα θέτουν νέες προτεραιότητες και θα ονειρεύονται το μέλλον διαφορετικά καθώς μεγαλώνουν. Η ιστορία της ζωής μας μοιάζει με ένα βιβλίο, ένα κεφάλαιο κλείνει και ένα νέο ξεκινά.

📺Μαχσά Αμινί: «Φλέγεται» το Ιράν - Πώς ξεκίνησε και πώς φούντωσε η «επανάσταση των γυναικών»


Μαχσά Αμινί. Ετών 22. Στις 13 Σεπτεμβρίου έμελλε να γραφτεί η αρχή του τέλους της σύντομης ζωής της. Μία ζωή κατά τη διάρκεια της οποίας δεν συνέβη τίποτα συνταρακτικό, ούτε καν συναρπαστικό. Κι αυτή, όπως εκατοντάδες χιλιάδες άλλες κοπέλες από το ιρανικό Κουρδιστάν, δεν έχουν, άλλωστε, και πολλά να περιμένουν.

Αποκλεισμένες από τη στοιχειώδη μόρφωση και περιθωριοποιημένες ακόμα και από μία υποτυπώδη κοινωνική ζωή, ελπίζουν σ’ έναν γάμο. Θεωρούνται τυχερές αν αυτός δεν κρύβει βία και αν επιτραπεί από τον σύζυγό και αφέντη τους να απολαύσουν κάποιες από τις χαρές της μητρότητας. Ακόμα, όμως, και όταν έχει τεθεί τόσο χαμηλά ο πήχης, η ζωή παραμένει ζωή και όταν ζεις ελπίζεις.

Η Μαχσά είχε εναποθέσει όλες τις ελπιδες της, λοιπόν, στη σύντομη απόδραση που θα έκανε με τον αδελφό της για να διεκπεραιώσουν γραφειοκρατικές δουλειές και να δουν συγγενείς. Κάτι που για τον μέσο άνθρωπο φαίνεται αγγαρεία, για τη νεαρή κοπέλα έμοιαζε με εξωτικό ταξίδι αναψυχής.


Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πριν καλά-καλά συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει άνδρες ντυμένοι με πολιτικά που ανήκαν στην θρησκευτική αστυνομία την είχαν αρπάξει από τα μαλλιά, σέρνοντάς την σ’ ένα βαν. Το αμάρτημά της; Κάποιες τούφες από τα μαλλιά της είχαν ξεπροβάλλει από το χιτζάμπ. Ο αδελφός της ματαίως διαμαρτυρήθηκε, χρησιμοποιώντας ακόμα και το σώμα του για ασπίδα ανάμεσα στην αδελφή του και τους άνδρες.


Όλοι, άλλωστε, γνωρίζουν καλά τι σημαίνει να μπαίνει κάποια κοπέλα στο βαν της θρησκευτικής αστυνομίας. Μόλις πριν από ένα μήνα, μία μάνα ούρλιαζε, θρηνούσε και ξερίζωνε τα μαλλιά της, όταν η αστυνομία είχε αρπάξει την κόρη της, επειδή το φόρεμά της είχε σηκωθεί, αποκαλύπτοντας μέρος των αστραγάλων της. «Μην την σκοτώσετε», ούρλιαζε, αποκαλύπτοντας τον εφιάλτη που βιώνουν οι γυναίκες που καταλήγουν εκεί.

Αν και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά τι συνέβη, δεκάδες είναι οι μάρτυρες που κατήγγειλαν ότι μέσα στο βαν η Αμινί δέχτηκε βίαιη σωματική επίθεση. Αυτή συνεχίστηκε και στα κρατητήρια. Όταν πια είχε αφεθεί ελεύθερη, περιμένοντας και την τελευταία σφραγίδα παραπονέθηκε ότι δεν νιώθει καλά. Δεν της έδωσαν σημασία. Κάμερες μέσα από το τμήμα δείχνουν την κοπέλα να προσπαθεί να κρατηθεί από κάτι καρέκλες και στη συνέχεια να καταρρέει. Αν και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ήταν ήδη αργά. Οι γιατροί διαπίστωσαν ότι ήταν εγκεφαλικά νεκρή και μία ημέρα μετά τη νοσηλεία της άφησε την τελευταία πνοή της.


Η Μαχσά Αμινί δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία γυναίκα που πέφτει θύμα βίας του σκληρού θεοκρατικού καθεστώτος στο Ιράν και της αδυσώπητης θρησκευτικής αστυνομίας. Ο δικός της θάνατος, όμως, λειτούργησε σαν θρυαλλίδα αντιδράσεων. Η οικογένειά της αψήφησε τον φόβο, αμφισβητώντας ανοιχτά τις αρχές και τους γιατρούς που μίλησαν για υποκείμενα νοσήματα και μία φιλάσθενη κοπέλα, η οποία προδόθηκε από την καρδιά της.

Ξεκίνησαν να διαμαρτύρονται οι συγγενείς, οι φίλοι, οι γείτονες στην κηδεία της, στην πόλη Σακέζ του ιρανικού Κουρδιστάν. Η οργή, όμως, δεν έλεγε να καταλαγιάσει. Ακολούθησαν εκατοντάδες και στη συνέχεια χιλιάδες Κούρδοι, διαμαρτυρόμενοι για τον βίαιο θάνατο της. Η ταραχή εξαπλώθηκε όπως η φωτιά. Είχε και την δύναμή της. Έφτασε μέχρι και την πρωτεύουσα. Στην πρώτη γραμμή των διαδηλώσεων βρέθηκαν και άλλες γυναίκες. Με κίνδυνο της ζωής τους, πέταξαν και έκαψαν τα χιτζάμπ, φωνάζοντας «θάνατο στο δικτάτορα», αναφερόμενες στον ανώτατο θρησκευτικό ηγέτη της χώρας.


Οι φωνές τους ενώθηκαν με αυτές ανδρών που δεν ήταν Κούρδοι. Ανδρες που δεν αντέχουν πια να βλέπουν τις κόρες και τις γυναίκες τους να χάνουν τη ζωή τους, επειδή μία τούφα από τα μαλλιά τους ξέφυγε, ή το φουστάνι τους σηκώθηκε δύο εκατοστά παραπάνω. Κάθε μέρα συνεχίζονται στη χώρα οι μαζικές διαδηλώσεις με συνθήματα κατά του αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ και της θεοκρατίας.

Μέχρι στιγμής, οι αρχές μιλάνε για τρεις νεκρούς, αλλά οι διαδηλωτές υποστηρίζουν ότι το νούμερο είναι μεγαλύτερο, με θύμα και ένα αγόρι δέκα ετών. Οι τραυματίες είναι δεκάδες, ενώ εκατοντάδες έχουν συλληφθεί. Η είδηση παραμένει πρώτη σε μεγάλη μερίδα των ΜΜΕ, ανοίγοντας ζωηρή δημόσια συζήτηση για τις ακρότητες της θρησκευτικής αστυνομίας. Στο διαδίκτυο ξεκίνησε τρεντ, με χιλιάδες γυναίκες από πολλές αραβικές χώρες να κόβουν τα μαλλιά τους, αμίλητες σε μία συμβολική κίνηση διαμαρτυρίας.

Σε μία προσπάθεια να αποφορτίσουν το κλίμα, οι αρχές υποσχέθηκαν ότι θα διαλευκάνουν την υπόθεση, ενώ σε μία πρωτοφανή κίνηση σύμβουλος του ανώτατου ηγέτη του Ιράν επισκέφτηκε το σπίτι της άτυχης κοπέλας για να υποβάλλει τα συλλυπητήριά του. Έμεινε δύο ολόκληρες ώρες εκεί. «Όλοι οι θεσμοί θα αναλάβουν ενέργειες προκειμένου να υπερασπιστούν τα δικαιώματα που έχουν παραβιαστεί», είπε, προσθέτοντας ότι είναι σίγουρος πως ο Χαμενεΐ «έχει επίσης επηρεαστεί και πονέσει από τον θάνατό της».


Σφοδρές είναι οι αντιδράσεις και της Δύσης. Ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας Ζοζέπ Μπορέλ ήταν μεταξύ εκείνων που καταδίκασαν τον θάνατο της νεαρής. «Την περασμένη εβδομάδα, η Μαχσά Αμινί, 22 ετών, πέθανε εξαιτίας τραυματισμών που υπέστη αφού τέθηκε υπό κράτηση, διότι δεν τήρησε τη νομοθεσία για τη μαντίλα στο Ιράν. Αυτό που της συνέβη είναι απαράδεκτο και οι δράστες αυτού του φόνου πρέπει να λογοδοτήσουν», τόνισε ο Πέτερ Στάνο, ο εκπρόσωπος του Ζοζέπ Μπορέλ, στο δελτίο Τύπου που δημοσιοποιήθηκε από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης.


Ανακοίνωση έβγαλε και το υπουργείο Εξωτερικών της Γαλλίας, χαρακτηρίζοντας «βαθιά σοκαριστική» την υπόθεση της σύλληψης από την ιρανική θρησκευτική αστυνομία της νεαρής γυναίκας και κατόπιν του θανάτου της. Την ανησυχία του για τη δράση της αστυνομίας στο Ιράν εξέφρασε και ο ΟΗΕ: «Η υπηρεσιακή ύπατη αρμοστής του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Νάντα αλ Νασίφ, εξέφρασε σήμερα την ανησυχία της για τον θάνατο υπό κράτηση της Μαχσά Αμινί, η οποία είχε συλληφθεί από την θρησκευτική αστυνομία του Ιράν, που εφαρμόζει αυστηρούς κανόνες για τη χρήση του χιτζάμπ, και τη βίαιη αντίδραση των δυνάμεων ασφαλείας απέναντι στις διαδηλώσεις που ακολούθησαν», υπογράμμισε σε ανακοίνωσή του ο οργανισμός.

Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο - Δωρεάν μετακινήσεις σήμερα με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ


Σειρά δράσεων, όπως δωρεάν μετακινήσεις με τα αστικά λεωφορεία του στις περισσότερες γραμμές σήμερα Πέμπτη το απόγευμα, την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο, ανακοίνωσε ο ΟΑΣΘ, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ετήσιας εκστρατείας ευαισθητοποίησης για την βιώσιμη αστική κινητικότητα, το πρόγραμμα δράσεων του ΟΑΣΘ περιλαμβάνει προβολή ενημερωτικών μηνυμάτων με το θέμα και το μήνυμα της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας στην ιστοσελίδα του οργανισμού, στα λεωφορεία και στις στάσεις τηλεματικής και στις 22/09, την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν δωρεάν με τα λεωφορεία του οργανισμού, από τις τέσσερις το απόγευμα και μέχρι τη λήξη της βάρδιας. «Από τη δωρεάν μετακίνηση εξαιρούνται οι λεωφορειακές γραμμές του Αεροδρομίου Χ1 και Ν1», διευκρινίζει στη σημερινή του ανακοίνωση ο ΟΑΣΘ. 

Επιπλέον, σήμερα Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου, από τις 10 το πρωί και μέχρι τις 4.30 το απόγευμα, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα για δωρεάν περιήγηση με τη γραμμή ειδικού ενδιαφέροντος, την «Πολιτιστική γραμμή» Νο 50, για τη γνωριμία με την ιστορία και τα μνημεία της Θεσσαλονίκης.

Στο μεταξύ, ο Οργανισμός ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση συμμετοχής του στις εκδηλώσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2022, αποφάσισε τη διάθεση 1.000 προτυπωμένων εισιτηρίων μίας μετακίνησης, μειωμένης τιμής, για να μοιραστούν στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, έχει καθιερωθεί από το 2002 ως ο σημαντικότερος θεσμός για την προαγωγή βιώσιμων προτύπων κινητικότητας και την διαμόρφωση και ανάπτυξη περιβαλλοντικού ήθους. Σκοπός των δράσεων που υλοποιούνται στο διάστημα 16 -22 Σεπτεμβρίου, είναι η ενθάρρυνση των ευρωπαϊκών τοπικών αρχών στην εισαγωγή και προώθηση βιώσιμων τρόπων μετακίνησης και μεταφοράς στον αστικό ιστό και η ευαισθητοποίηση των πολιτών στη χρήση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησής τους. Για το τρέχον έτος, το θέμα της εκστρατείας της ΕΕΚ που επιλέχθηκε είναι «Καλύτερες συνδέσεις» (Better Connections), με σύνθημα «Συνδυάζω - Μετακινούμαι» (Mix & Move).

📺Αρκαδία: Συγκλονίζουν οι γονείς του 15χρονου που σκοτώθηκε με το ποδήλατο -Έπεσε, χτύπησε, πέθανε [βίντεο]


Θλίψη επικρατεί στην τοπική κοινωνία της Αρκαδίας από τον άδικο χαμό ενός παιδιού μόλις 15 χρονών που σκοτώθηκε με το ποδήλατο όταν συγκρούστηκε με άλλον ανήλικο ποδηλάτη.

Συγγενείς και φίλοι του 15χρονου Μπάμπη δεν μπορούν να πιστέψουν το πώς συνέβη αυτή η αδιανόητη τραγωδία. Τα σπαρακτικά «αντίο» τόσο της μητέρας, όσο και του πατέρα του άτυχου παιδιού που είδαν χθες το φως ραγίζουν καρδιές.

Πώς έγινε το δυστύχημα με το ποδήλατο

Ο 15χρονος μαθητής Α' Λυκείου είχε βγει την Τρίτη (19/9) με τον ποδήλατο για την καθημερινή του βόλτα στην παλαιά εθνική οδό Τρίπολης-Νεμέας με τον ξάδελφο του και έναν ακόμη φίλο. Τα ποδήλατα ήταν δύο. Μπροστά του ο ξάδελφός του και ο φίλος τους με ένα ποδήλατο και πίσω ακολουθούσε ο Μπάμπης.

Το μοιραίο εκτυλίχθηκε σε μια μικρή κατηφόρα. Τα ποδήλατα ανέπτυξαν ταχύτητα και η μπροστινή ρόδα του 15χρονου βρήκε για λίγο την πίσω ρόδα του προπορευόμενου ποδηλάτου. Ο μαθητής έχασε τον έλεγχο και κατέληξε στην άσφαλτο.

Συγκλονίζουν οι γονείς του 15χρονου

«Ήταν στο μπροστινό ποδήλατο δυο παιδάκια και στο πίσω το δικό μου και χτυπήσανε ρόδα με ρόδα. Ο δικός μου ήταν ανεπτυγμένος πολύ, έπεσε και χτύπησε μόνο στο κεφάλι, μπροστά και πίσω», δήλωσε ο πατέρας του 15χρονου στην εκπομπή LIVE NEWS του Mega.

«Λόγια δεν υπάρχουν, τα λόγια είναι περιττά σε αυτήν την περίπτωση. Με πήρανε τηλέφωνο τα παιδιά που ήτανε μαζί, μου είπανε ότι: ''Το παιδί έχει πέσει κάτω, βγάζει αίμα. Δεν μας μιλάει''. Εγώ ήμουν ήδη στην Τρίπολη γιατί είχα κάποια άλλη δουλειά και έτσι το έμαθα και περίμενα εκεί μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο. Το δικό μου (παιδί) ήταν να μην σωθεί η μοίρα του», είπε η μητέρα του έφηβου.

Ο άτυχος νεαρός έπεσε από το ποδήλατο χωρίς να φοράει κράνος και χτύπησε στο μπροστινό και πίσω μέρος του κεφαλιού. Ένα από τα παιδιά σε κατάσταση σοκ πήρε το ποδήλατο και βρήκε το πιο κοντινό βενζινάδικο στα 600 μέτρα για να καλέσει βοήθεια.


«Διατηρώ ένα πρατήριο στα 600 μέτρα από το σημείο ήρθε ένα παιδάκι εδώ πέρα με το ποδήλατό του και μου λέει: ''Θείε, θείε, έχει χτυπήσει ο Μπάμπης''. Τον έβαλα μέσα στο αμάξι μου και αμέσως την ίδια στιγμή πήρα και τον πατέρα τηλέφωνο και κατευθύνθηκα προς το σημείο. Το παιδί όταν βρεθήκαμε εκεί πέρα ήταν αιμόφυρτο στον δρόμο», δήλωσε ο κοινοτάρχης Παναγιώτης Ευσταθίου.

Ο ίδιος άνθρωπος που έτρεξε πρώτος στο σημείο, κάλεσε το ΕΚΑΒ και τον πατέρα του 15χρονου να τον ενημερώσει για το δυστύχημα.

«Ήταν ζημιά ανεπανόρθωτη δηλαδή και το νοσοκομείο εδώ να ήταν μου είπε ο γιατρός, πάλι δεν γλίτωνε το παιδί. Ήταν 1.80, είχε πόδια, είχε χέρια, είχε να χτυπήσει. Χτύπησε επάνω στο κεφάλι», είπε ο πατέρας του νεαρού.

«Ποδήλατο έκανε κάθε μέρα για να σου διευκρινίσω, δεν ήταν η πρώτη μέρα που ανέβηκε στο ποδήλατο, ούτε που πήγε βόλτα. Και βόλτα με τους φίλους του είχε ξαναπάει. Ήταν ακαριαίο. Όλοι σαν παιδιά έχουν πέσει από το ποδήλατο, αλλά αυτό δεν έχει συμβεί», είπε η μητέρα του 15χρονου.

Άκαρπες οι προσπάθειες των γιατρών
«Βρέθηκε εκτεταμένη βλάβη στον εγκέφαλο, αιμάτωμα οίδημα κλπ. Προτού προλάβουμε να κάνουμε οποιαδήποτε ενέργεια προκειμένου να γίνει μετά η κρανιοτομή μήπως και αποσυμπιεστεί ο εγκέφαλος και λειτουργήσει αν και ήταν ήδη αργά, έγινε άλλη ανακοπή. Έγιναν επτά προσπάθειες μετά ανάνηψης, δεν απέδωσαν όμως και ουσιαστικά τελείωσε», δήλωσε ο Παναγιώτης Ζαρμπαλάς, διοικητικός οικονομικός διευθυντής νοσοκομείου Τρίπολης.

Προανάκριση για τα αίτια της σύγκρουσης των δύο ποδηλάτων διενεργεί το τμήμα Τροχαίας της Τρίπολης, με τους γονείς του 15χρονου παιδιού να είναι απαρηγόρητοι.

📺Έτσι γίνονται οι κλοπές κινητών σε βενζινάδικα - Δείτε το βίντεο


Το mondus operandi για κλοπές κινητών σε βενζινάδικα κατέγραψε κάμερα ασφαλείας πρατηρίου υγρών καυσίμων στα δυτικά προάστια της Αττικής.

Στο βίντεο φαίνεται ο δράστης της κλοπής να προσποιείται τον περαστικό και να παραμονεύει μέχρι ο ιδιοκτήτης του αυτοκίνητου να βγει από το αυτοκίνητο είτε για να πληρώσει είτε για να βάλει βενζίνη.

Σε εκείνο το σημείο ο αγνώστων στοιχείων δράστης πλησίασε το αυτοκίνητο και άρπαξε από το ταμπλό του δύο κινητά τηλέφωνα. Ο ίδιος, μάλιστα, δεν σταμάτησε εκεί αλλά στη συνέχεια έκλεψε και άλλο ένα κινητό τηλέφωνο το οποίο, όπως αποδείχθηκε, ήταν του ιδιοκτήτη του πλυντηρίου αυτοκινήτου.

Για την κλοπή, η οποία σημειώθηκε περίπου στις 20:30 το βράδυ πριν από λίγες ημέρες, έχει ήδη υποβληθεί καταγγελία τόσο από τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου όσο και από τον ιδιοκτήτη του πλυντηρίου.

Δείτε το βίντεο που έφερε στη δημοσιότητα το MEGA:

Εγκάρδια συνομιλία Μητσοτάκη με Μπάιντεν - Καμία επαφή με Ερντογάν


Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόβσκι - Μητσοτάκη, παραβρέθηκε σε δεξίωση που παρέθεσε ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν.

Η δεξίωση πραγματοποιήθηκε προς τιμή των ηγετών που συμμετέχουν στην εβδομάδα Υψηλού Επιπέδου της 77ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Έλληνας Πρωθυπουργός είχε εγκάρδια συνομιλία με τον Αμερικανό πρόεδρο, ο οποίος θυμήθηκε λεπτομέρειες της πρόσφατης επίσκεψης του πρωθυπουργού στον Λευκό Οίκο.

Ο Πρωθυπουργός είχε επίσης συνομιλία με τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ. Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν η ενεργειακή κρίση, καθώς οι δυο ηγέτες μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες. Αναφέρθηκαν επίσης στην πρόσφατη επίσκεψη του κ. Μισέλ στη Σαουδική Αραβία τη 13η Σεπτεμβρίου.

Μητσοτάκης και Ερντογάν απέφευγαν ο ένας τον άλλον

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μητσοτάκης δεν συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος την Τρίτη εξαπέλυσε προκλητική επίθεση εναντίον της Ελλάδας.

Αν και οι δύο ηγέτες βρέθηκαν για αρκετή ώρα στον ίδιο χώρο -σύμφωνα με πληροφορίες- δεν συναντήθηκαν καθώς βρισκόντουσαν σε μακρινή απόσταση ο ένας από τον άλλον με διαφορετικούς συνομιλητές.

Σύμφωνα με ελληνική διπλωματική πηγή, «όταν ο ένας πήγαινε κάπου, ο άλλος έφευγε». Ουσιαστικά επιβεβαιώθηκε εμμέσως ότι ο ένας ηγέτης απέφευγε τον άλλον, στάση που φανερώνει την βαριά ατμόσφαιρα που επικρατεί ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία, κυρίως μετά το παραλήρημα Ερντογάν κατά της χώρας μας την περασμένη Τρίτη από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ με «fake» φωτογραφίες που παρουσίαζαν πνιγμένα παιδιά μεταναστών που δήθεν έπνιξαν οι ελληνικές αρχές στο Αιγαίο.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, θα δώσει τη δική του απάντηση από το ίδιο βήμα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, το βράδυ της Παρασκευής (ώρα Ελλάδας) όπου -σύμφωνα με πληροφορίες- θα καταγγείλει τη συμπεριφορά της Άγκυρας.

Στις επαφές που έχει στη Νέα Υόρκη, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρεται στις απειλές και τις προκλήσεις της τουρκικής ηγεσίας κατά της Ελλάδας, όπως και τον αναθεωρητισμό της Άγκυρας που τον παραλληλίζει με τη συμπεριφορά του Βλαντιμίρ Πούτιν έναντι των γειτόνων του.

Αυτό έπραξε στις συναντήσεις που είχε με εκπροσώπους των αμερικανοεβραϊκών οργανώσεων, στη συνάντηση με τον βασιλιά της Ιορδανίας Αμπντάλα και σε συνεντεύξεις του σε μεγάλα ειδησεογραφικά δίκτυα (Bloomberg κ.ά.). Το ίδιο θα πράξει και σήμερα, στη συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες.

Επίσκεψη στο Ground Zero, συνέντευξη στο CNN και συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, περιλαμβάνει η ατζέντα του προγράμματος του Κυριάκου Μητσοτάκη για σήμερα Πέμπτη, στη Νέα Υόρκη.

Μπόστον Σέλτικς: Σχεδιάζουν αποκλεισμό του προπονητή για όλη τη σεζόν επειδή έκανε σχέση με υπάλληλο της ομάδας


Ένα χωρίς προηγούμενο σκάνδαλο έχει ξεσπάσει στους φιναλίστ των περσινών τελικών του ΝΒΑ, Μπόστον Σέλτικς, με την ομάδα της Βοστώνης να σχεδιάζει να αποκλείσει για όλη την χρονιά τον ίδιος τους τον προπονητή από τον πάγκο της ομάδας.

Όλα ξεκίνησαν όταν, σύμφωνα με το ESPN, αποκαλύφθηκε ότι ο προπονητής των Σέλτικς, Ίμε Ουντόκα, είχε συνάψει ερωτική σχέση με υπάλληλο της ομάδας.

H σχέση αυτή φαίνεται ότι αποτελεί παράβαση του εσωτερικού κανονισμού των Σέλτικς με την απόφαση για την διάρκεια του αποκλεισμού του προπονητή να αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες. Σύμφωνα με το ESPN στις συζητήσεις που έχουν ήδη γίνει περιλαμβάνονται σενάρια για αποκλεισμό του από τον πάγκο της ομάδας της Βοστώνης για όλη τη σεζόν 2022-2023.


Το δημοσίευμα του ESPN για τον προπονητή των Μπόστον Σέλτικς


Παρόλα αυτά η θέση του Ουντόκα ως προπονητή των Σέλτικς δεν φαίνεται να είναι σε κίνδυνο, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

Ο Ουντόκα βρέθηκε στον πάγκο των Σέλτικς το καλοκαίρι του 2021 αντικαθιστώντας τον Μπραντ Στίβενς και οδήγησε τους Σέλτικς στον τελικό του ΝΒΑ μετά από 12 χρόνια με τους «Κέλτες», ωστόσο, να ηττώνται στη σειρά από τους Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς.

Οι αποκλεισμοί προπονητών από τους πάγκους είναι σπάνιοι στο ΝΒΑ ενώ μια τόσο μεγάλη σε διάρκεια αποβολή και ειδικά αν αυτή επιβληθεί από την ίδια την ομάδα, δεν έχει προηγούμενο όπως σημειώνει το CBS.

H σύζυγος και η φημολογούμενη «πέτρα του σκανδάλου»


Ο Ίμε Ουντόκα είναι παντρεμένος με την ηθοποιό Νία Λονγκ με τη σχέση τους να μετρά 12 χρόνια καθώς για πρώτη φορά συναντήθηκαν το 2010. Ήταν ένας κοινός φίλος τότε που έκανε τη γνωριμία στο ζευγάρι και από τότε Ουντόκα και Λονγκ «ήταν αχώριστοι», όπως γράφει το People, παρά το γεγονός ότι η προπονητική καριέρα του Ουντόκα στο ΝΒΑ τον έφερε από το Σαν Αντόνιο, στη Φιλαδέλφεια, το Μπρούκλιν και τη Βοστώνη και η καριέρα της Λονγκ την ήθελε σε γυρίσματα σε όλες τις ΗΠΑ.

Οι δύο τους έχουν αποκτήσει και έναν γιο από τον Νοέμβριο του 2011 με τη σχέση τους να αποκτά επίσημη μορφή με τον αρραβώνα τους τον Ιούνιο του 2015. «Αυτό που μας επιτρέπει η σχέση μας να αντέχει είναι ότι δίνουμε χώρο και χρόνο ο ένας στον άλλο για να κάνουμε ό,τι πρέπει ξεχωριστά όπως και μαζί» είχε δηλώσει η σύζυγος του προπονητή των Σέλτικς.




Οι κακές γλώσσες θέλουν ως «πέτρα του σκανδάλου» την Άλισον Φίστερ, η οποία κατέχει θέση αντιπροέδρου στους Μπόστον Σέλτικς μετά από μια σπουδαία καριέρα στο WNBA κατά την οποία αναδείχθηκε και παίχτρια της χρονιάς, και ρούκι της χρονιάς αλλά και All Star, βρέθηκε σε διοικητικό πόστο στους «Κέλτες».

Η 46χρονη Φίστερ έχει μάλιστα και ακαδημαϊκές σπουδές καθώς έχει σπουδάσει στο Χάρβαρντ. Το ενδεχόμενο σχέσης της, πάντως, με τον Ουντόκα δεν έχει επιβεβαιωθεί και διακινείται μέσω Twitter.




Πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος: Οι Ρώσοι δεν πρέπει να βλέπουν τους Ουκρανούς ως εχθρούς


«Οι Ρώσοι δεν πρέπει να βλέπουν τους Ουκρανούς ως εχθρούς». Η λακωνική δήλωση του Πατριάρχη Κυριλλου, επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, διατυπώθηκε σε συνέντευξή του στο ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο «Ria», λίγες ώρες μετά την εντολή του Ρώσου προέδρου, Βλαντιμίρ Πούτιν για μερική επιστράτευση καθώς μαίνεται ο πόλεμος στην Ουκρανία.

«Η έκκληση του Πατριάρχη Μόσχας προς τους Ρώσους να μην βλέπουν τους Ουκρανούς ως εχθρούς εντάσσεται στο πλαίσιο της ρωσικής προπαγάνδας, επιδιώκοντας να δείξει στην διεθνή κοινότητα ότι ο εχθρός της Μόσχας είναι η κυβέρνηση Ζελένσκι και όχι οι Ουκρανοί πολίτες», υποστηρίζει χαρακτηριστικά η εφημερίδα «Bild».

Ο 69χρονος Πατριάρχης παίρνει για μία ακόμη φορά θέση στις πολιτικές εξελίξεις και τις αποφάσεις του Πούτιν, τον οποίο στηρίζει απροκάλυπτα.

«Γνωρίζουμε τον κίνδυνο που απειλεί τον ουκρανικό λαό και προσπαθεί να μετατραπεί από ένα μέρος της ιερής ενωμένης Ρωσίας σε ένα κράτος εχθρικό προς αυτήν», πρόσθεσε ο Πατριάρχης Κύριλλος στη διάρκεια της συνέντευξής του ξεκαθαρίζοντας την θέση του.

Αυτό που εκ πρώτης όψεως ακούγεται σχεδόν ως ένα μήνυμα συμφιλίωσης από την πλευρά του, ότι δηλαδή «Οι Ρώσοι δεν πρέπει να βλέπουν τους Ουκρανούς ως εχθρούς», συνάδει απολύτως με τη «γραμμή» προπαγάνδας του Κρεμλίνου, σχολιάζει ο γερμανικός Τύπος.

︎ Ο Πατριάρχης Κύριλλος, ένας εκ των πιστών του Πούτιν, βλέπει τον κίνδυνο για τη Ρωσία, όχι στον ουκρανικό λαό αλλά σε αυτούς που «θέλουν να αναδιαμορφώσουν το κράτος» ώστε να γίνει εχθρικό προς τη Μόσχα.

Όπως σχολιάζει η γερμανική εφημερίδα «Bild», «Σε απλή γλώσσα αυτό σημαίνει: Σύμφωνα με τη ρωσική προπαγάνδα, η φερόμενη ναζιστική κυβέρνηση του δημοκρατικά εκλεγμένου Βολοντίμιρ Ζελένσκι είναι ο εχθρός που, σύμφωνα με τη Μόσχα, υποκινεί τον ουκρανικό λαό σε βάρος της Ρωσίας και αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή για τους πολίτες».

Για τον Πατριάρχη Κύριλλο, όπως και για την ρωσική κυβέρνηση, ο ουκρανικός λαός είναι στην πραγματικότητα μέρος της ενωμένης Ρωσίας και όχι ένας ανεξάρτητος λαός.

Αυτό ακριβώς υποδηλώνουν τα όσα είπε ο Πατριάρχης Κύριλλος στο ρωσικό πρακτορείο ξεκαθαρίζοντας πως, ότι δεν εξυπηρετεί την ενωμένη Ρωσία είναι εχθρικό προς την πατρίδα.

Εξάλλου, δεν είναι η πρώτη φορά που ο επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας τάσσεται υπέρ του Κρεμλίνου.

Σχολιάζοντας την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, είχε δηλώσει στο παρελθόν :

«Δεν θέλουμε να πολεμήσουμε κανέναν, η Ρωσία δεν επιτέθηκε ποτέ σε κανέναν. Είναι θαύμα που μια ισχυρή και μεγάλη χώρα δεν επιτέθηκε σε κανέναν, μόνο υπερασπίστηκε τα σύνορά της».

︎Τρεις μέρες μετά την έναρξη του πολέμου του Πούτιν στις Ουκρανία- 27 Φεβρουαρίου- χαρακτήρισε τους αντίπαλους της χώρας του ως «δυνάμεις του κακού» και μάλιστα έδωσε τις «ευλογίες» του στον ρωσικό στρατό.

📺Βίντεο: Νταλίκα πέφτει από αερογέφυρα και τυλίγεται στις φλόγες


Οδηγός νταλίκας έχασε τη ζωή του όταν το βαρύ όχημα έπεσε από μια γέφυρα αυτοκινητόδρομου στο Τέξας και τυλίχτηκε στις φλόγες.
Η νταλίκα συγκρούστηκε με άλλο όχημα σύμφωνα με το αστυνομικό τμήμα του Άλεν.

Από τη σφοδρή σύγκρουση το φορτηγό πετάχτηκε από τη δεξιά πλευρά της αερογέφυρας και έπεσε στον δρόμο που βρισκόταν από κάτω. Ο οδηγός ανασύρθηκε νεκρός.

Το βίντεο από κάμερα ελέγχου δείχνει τη στιγμή που το 18τροχο φορτηγό γλιστράει από την αερογέφυρα, γυρίζει 180 μοίρες και τυλίγεται στις φλόγες.

Ο άτυχος οδηγός ήταν 71 ετών ενώ ο άλλος οδηγός δεν τραυματίστηκε.

📺Θεοδωρικάκος: Χθες επιχείρησαν να περάσουν από Έβρο 1.500 παράνομοι μετανάστες


Οργανωμένο σχέδιο μεταφοράς μεταναστών από την Τουρκία κατήγγειλε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη

Σε καταγγελία για νέο οργανωμένο σχέδιο προώθησης παράνομων μεταναστών στα ελληνικά σύνορα από την πλευρά της Τουρκίας προχώρησε το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος.

Σύμφωνα με τον κ. Θεοδωρικάκο χθες, Τετάρτη (21/9) προσπάθησαν να μπουν στην Ελλάδα από τον Έβρο συνολικά 1.500 παράνομοι μετανάστες, οι οποίοι, τελικά, δεν τα κατάφεραν λόγω της ισχυρής παρουσίας των ελληνικών αρχών.

«Θέλω να είναι ξεκάθαρο, ότι οργανωμένο σχέδιο από την πλευρά της Τουρκία είναι προφανές ότι υπάρχει, σε πλείστες όσες περιπτώσεις τους φέρνουν οχήματα της τουρκικής στρατοχωροφυλακής. Δεν το λες ούτε αυθόρμητο, ούτε ανοργάνωτο αυτό» πρόσθεσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.



Ωστόσο ο ίδιος εκτίμησε ότι η «απειλή» επί του παρόντος δεν θυμίζει σε ένταση και έκταση ό,τι είχε συμβεί τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2020 στον Έβρο. Διαβεβαίωσε, δε, ότι «παρακολουθούμε στενά την κατάσταση για να μην επιτρέψουμε να υπάρξει το παραμικρό».


Ο Τάκης Θεοδωρικάκος αναφέρθηκε και στις συναντήσεις που είχε την Τετάρτη με τον Βούλγαρο ομόλογό του στον Έβρο με τον οποίο συμφώνησαν ότι Αθήνα και Σόφια θα ενώσουν, θα συντονίσουν και θα ενισχύσουν τις προσπάθειές τους για να ανταποκριθούν στην κοινή πρόκληση της εργαλειοποίησης των μεταναστών από την Τουρκία.

Όπως είπε, μάλιστα, ο Βούλγαρος ομόλογός του δήλωσε πολύ εντυπωσιασμένος από τον φράχτη στον Έβρο με την χώρα του να εξετάζει να αναβαθμίσει και εκείνη τον δικό της φράχτη που είναι μικρότερος και υποτυπώδης.



Σε δηλώσεις του από τον Έβρο την Τετάρτη ο Τάκης Θεοδωρικάκος είχε σημειώσει ότι «δυστυχώς, όλο το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε μια οργανωμένη επιχείρηση εργαλειοποίησης δυστυχισμένων ανθρώπων, παράνομων μεταναστών, η οποία εξελίσσεται και στα σύνορα της Ελλάδας με την Τουρκία και στα σύνορα της Βουλγαρίας με την Τουρκία».

«Εμείς συνεχίζουμε, ενισχύουμε με αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα τη φύλαξη των συνόρων μας με όλους τους δυνατούς τρόπους. Προχωράμε στην κατασκευή του φράχτη κατά μήκος όλου του ποταμού Έβρου. Αυξάνουμε τα ηλεκτρονικά μέσα επιτήρησης. Συνεργαζόμαστε με τους Ευρωπαίους εταίρους μας, συνεργαζόμαστε με τους γείτονές μας πάντοτε με σεβασμό στις αρχές του διεθνούς δικαίου. Για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα. Και -πάνω από όλα- οι Έλληνες ενωμένοι θα αντιμετωπίσουμε αυτήν την πρόκληση, όπως το έχουμε κάνει για μεγάλο χρονικό διάστημα με πολύ αποτελεσματικό τρόπο, με τη στήριξη και τη συνεργασία και των Βουλγάρων φίλων μας» είχε προσθέσει ο Τάκης Θεοδωρικάκος.