27 Σεπτεμβρίου 2022

ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΠΟΖΑΡΕΙ Η ΦΑΤΣΑ ΕΙΝΑΙ «ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΠΑΝΕ»🤷‍♂️🤷‍♂️Γκουίνεθ Πάλτροου: Ποζάρει γυμνή στα 50ά γενέθλιά της


Τα 50 της χρόνια κλείνει σήμερα, 27 Σεπτεμβρίου, η Γκουίνεθ Πάλτροου.

Η Χολιγουντιανή σταρ που όσο περνά ο καιρός ασχολείται όλο και περισσότερο με τα social media, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της ακόλουθους μία φωτογραφία όλο νόημα, με αφορμή τα γενέθλιά της. 

Μέσα από το προφίλ της στο Instagram, η οσκαρική ηθοποιός ανέβασε μία φωτογραφία της, μέσα από την οποία θέλει να δείξει ότι μπαίνει στη «χρυσή» δεκαετία της ζωής της, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Γυρισμένη στο πλάι και χωρίς να φορά απολύτως τίποτα, η Γκουίνεθ Πάλτροου έχει βάψει όλο το σώμα της με χρυσή μπογιά και ακουμπά σε μία λευκή επιφάνεια, κρατώντας το κεφάλι της.

Στη λεζάντα της δημοσίευσής της, η σταρ του «Ερωτευμένου Σαίξπηρ» έγραψε απλώς τον αριθιμό «50» και πρόσθεσε δύο χρυσά αστέρια. Από τα πρώτα κιόλας λεπτά της ανάρτησής της, η φωτογραφία της γυμνής και χρυσής Πάλτροου απέσπασε δεκάδες χιλιάδες likes και σχόλια με ευχές.

Δείτε τη φωτογραφία της


«Νιώθω την ίδια λαχτάρα που είχα στα 30 μου» είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της

Λίγο πριν τα 50ά γενέθλιά της, η Γκουίνεθ Πάλτροου  αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά και να εκπροσωπήσει όλες τις γυναίκες που κοντεύουν στην πέμπτη δεκαετία της ηλικίας τους.

«Νιώθω την ίδια λαχτάρα που είχα στα 30 μου. Δεν έχω καμία αίσθηση του χρόνου που πέρασε», δήλωσε η Γκουίνεθ μέσω της ιστοσελίδας της Goop. «Υπάρχει κάτι μέσα μου που κάνει τόσο γλυκιά τη ζωή κι αυτό δεν αλλάζει με τίποτα», εξήγησε.


Όπως ανέφερε στη συνέχεια, παρά το γεγονός ότι εργάζεται σε μία βιομηχανία που προωθεί την ευεξία, τη μακροζωία και την ενέργεια, η ίδια αντιλαμβάνεται πλήρως το πέρασμα του χρόνου και αποδέχεται την πραγματικότητα.

«Παρόλο που επιδιώκω την ευεξία και τη μακροζωία, προσπαθώντας να αποτρέψω τη φθορά του σώματος και τους αποδυναμωμένους μυς, έχω ένα mantra, το οποίο με κάνει να αποδέχομαι την πραγματικότητα, όπως είναι», εξηγεί. Μάλιστα, τονίζει πως τα σημάδια, το χαλαρό δέρμα και οι ρυτίδες είναι κάτι το φυσιολογικό και δεν την κάνουν να νιώθει την ανάγκη να είναι «τέλεια».

«Αποδέχομαι τα σημάδια μου και το χαλαρό δέρμα, όπως και τις ρυτίδες μου. Αποδέχομαι το σώμα μου και απομακρύνομαι από την ανάγκη να είμαι τέλεια. Αψηφώ τη βαρύτητα, αψηφώ τη λογική, αψηφώ ολόκληρη την ανθρωπότητα. Αποδέχομαι εμένα, ακριβώς όπως είμαι», σημειώσει και παράλληλα, αναφέρει πως αυτή η ηλικία ήταν που τη βοήθησε να συνειδητοποιήσει κάποια πράγματα για την ίδια.


Ακόμα και αν έχει περάσει από το μυαλό της πως θα ήθελε να γυρίσει πίσω τον χρόνο, πλέον δεν την ενδιαφέρει να διορθώσει τίποτα στη ζωή της. Μόνο να την ζήσει ακριβώς όπως είναι. «Δεν είμαι σίγουρη ότι θα ήθελα να γυρίσω πίσω τον χρόνο για να διορθώσω κάποια λάθη. Το μόνο που έκανα όλα αυτά τα χρόνια ήταν να αναρωτιέμαι για διάφορα, που τελικά με έκαναν να αναζητώ μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου», δηλώνει.

Από πολύ μικρή, την ενδιέφερε να θέτει στη ζωή της στόχους και όρια. Πλέον, θέλει μόνο να νιώθει ελεύθερη να κάνει ό,τι θέλει.

«Θα ήθελα μια μικρή απόδραση. Θα ήθελα να κάνω τον κύκλο μου μικρότερο, να μαγειρεύω πιο συχνά και να κατανοώ περισσότερο ό,τι είναι δυσνότητο. Θα ήθελα να ξεδιπλώνω τον εαυτό μου όλο και πιο πολύ στον σύζυγό μου, ακόμα κι αν αυτό με τρομάζει. Θα ήθελα να τραγουδάω περισσότερο, ακόμα κι αν τώρα το κάνω μόνο στο ντουζ. Θα ήθελα να πω συγγνώμη σε όποιον βίωσε κάποια αρνητική εμπειρία κοντά μου κάποτε», δηλώνει η Γκουίνεθ Πάλτροου.


Κλείνοντας αναφέρει πως παύει να σκέφτεται τα λάθη της πλέον και από εδώ και στο εξής, μαθαίνει να αγαπάει και την καλή, αλλά και την κακή πλευρά του εαυτού της. Θέλει να εξελιχθεί, να μάθει και να δεχτεί τη φυσική εξέλιξη των πραγμάτων.

«Θέλω να με γνωρίσω 100%. Δεν είμαι τέλεια, δεν έχω υπομονή, φωνάζω σε άλλους οδηγούς, λέω ψέματα όταν δεν θέλω να πληγώσω κάποιον, αλλά παράλληλα είμαι αστεία και γενναιόδωρη. Είμαι έξυπνη και γενναία. Μου αρέσει η αναζήτηση κι όταν αγαπώ, ο αποδέκτης το καταλαβαίνει βαθιά. Είμαι όλα αυτά μαζί», έγραψε στο τέλος του κειμένου της.

Υπουργικό συμβούλιο: Οι 7 κυβερνητικές δράσεις που αποφασίστηκαν


Εφτά κυβερνητικές δράσεις παρουσιάστηκαν και εγκρίθηκαν σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο το οποίο συνεδρίασε υπό την Προεδρία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Οι δράσεις αυτές αφορούν τα υπουργεία Επικρατείας, Εσωτερικών, Υγείας, Δικαιοσύνης, Οικονομικών, Μεταφορών και του αρμόδιου υπουργείου για τον Τύπο και την ενημέρωση.

Ειδικότερα, οι  Υπουργοί Επικρατείας  Γιώργος Γεραπετρίτης και 'Ακης Σκέρτσος παρουσίασαν  το Ενοποιημένο Προσχέδιο Δράσης της Κυβέρνησης για το 2023 - Σχέδια δράσης των Υπουργείων. 

Έγινε ενημέρωση του Υπουργικού Συμβουλίου για την πορεία κατάρτισης του ενοποιημένου σχεδίου κυβερνητικής πολιτικής (ΕΣΚυΠ) για το 2023, όπως προβλέπει ο νόμος για το επιτελικό κράτος, με ορίζοντα οριστικοποίησής του στις 15 Νοεμβρίου 2022 και τελικής έγκρισης από το Υπουργικό Συμβούλιο του Δεκεμβρίου.

Έως σήμερα έχουν υποβληθεί προς αξιολόγηση από όλα τα Υπουργεία 1913 έργα και μεταρρυθμίσεις προς ένταξη στο ΕΣΚυΠ για υλοποίηση κατά το 2023, εκ των οποίων τα 1395 έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Στο ΕΣΚυΠ 2023 περιλαμβάνονται επίσης 7 εθνικά στρατηγικά σχέδια για την κοινωνική συνοχή και την εξασφάλιση της ίσης μεταχείρισης των γυναικών, των παιδιών, των νέων, των Ατόμων με Αναπηρία, των ΛΟΑΤΚΙ+, και 5 επιμέρους σχέδια δράσης για την προσέλκυση επενδύσεων και τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Προγραμματισμός προσλήψεων

Στη συνέχεια ο Υπουργός Εσωτερικών, Μάκης  Βορίδης, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο τον  Προγραμματισμό Ανθρώπινου Δυναμικού για το 2023.

Τα αιτήματα προσλήψεων από το σύνολο των φορέων που υποβλήθηκαν μέσω ψηφιακού οργανογράμματος για το έτος 2023 ανήλθαν σε περίπου 34.400, αποτυπώνοντας για άλλη μία φορά τη σημαντική ενεργοποίηση και ανταπόκριση των φορέων. Ο προγραμματισμός προσλήψεων διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις κυβερνητικές προτεραιότητες, περιλαμβάνει στρατιωτικές και παραγωγικές σχολές, ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του Υπουργείου Υγείας, καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των φορέων, τόσο του Κράτους, όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Παράλληλα, λαμβάνει υπόψη την προτεραιοποίηση που δήλωσαν οι φορείς στα αιτήματά τους, αλλά δίνει ξεκάθαρο προβάδισμα στην ουσιαστική ποιοτική αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης, καθώς η πλειοψηφία αφορά στην πρόσληψη υπαλλήλων κατηγορίας Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

Για το 2023 εγκρίθηκαν 17.942 προσλήψεις τακτικού προσωπικού (15.640 προσλήψεις τακτικού προσωπικού εντός του κανόνα 1:1 και 2.302 επιπλέον προσλήψεις τακτικού προσωπικού εκτός του κανόνα 1:1).

Σε ό,τι αφορά στο προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου - συμβάσεις μίσθωσης έργου για το 2023, αποφασίστηκε η μείωση του ανώτατου ορίου έτους κατά 11% σε σχέση με αυτό του 2022 (25.344), δηλαδή η πλήρωση 22.556 θέσεων.

Διαχείριση δεσμευμένης περιουσίας

Ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας και ο Υφυπουργός Οικονομικών, Απόστολος Βεσυρόπουλος, παρουσίασαν τις εξής νομοθετικές πρωτοβουλίες: α) Θεσμικό πλαίσιο διαχείρισης των δεσμευμένων και δημευμένων περιουσιακών στοιχείων που προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες και β) Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας.

α) Με το νομοσχέδιο  που αφορά στο θεσμικό πλαίσιο διαχείρισης των δεσμευμένων και δημευμένων περιουσιακών στοιχείων που προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες, εκσυγχρονίζονται οι διαδικασίες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, τα οποία προέρχονται από ποινικές διαδικασίες. Βασικό στοιχείο του νομοσχεδίου αποτελεί η ανάπτυξη ενός κεντρικού ηλεκτρονικού Μητρώου παρακολούθησης και διαχείρισης των εν λόγω περιουσιακών στοιχείων, χωρίς να θίγονται τα δικαιώματα του υπόπτου ή κατηγορουμένου. Το Μητρώο τίθεται υπό την κεντρική εποπτεία και τον συντονισμό της Γενικής Διεύθυνσης του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) του Υπουργείου Οικονομικών.

Βραχυπρόθεσμα επιδιώκεται η ενιαία, διαφανής και απολύτως ελεγχόμενη διαδικασία διαχείρισης και αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων που δεσμεύονται ή δημεύονται κατά την ποινική διαδικασία, η διατήρηση και η αποτροπή της μείωσης της αξίας τους,  καθώς και η κατά περίπτωση διάθεσή τους για κοινωφελείς σκοπούς, για σκοπούς δημοσίου συμφέροντος και ικανοποίησης του θύματος, λαμβανομένου υπόψη και του συμφέροντος του κατηγορουμένου.

Μακροπρόθεσμα επιδιώκεται ο βέλτιστος συντονισμός των διωκτικών Αρχών στη διαχείριση των εν λόγω στοιχείων υπό την εποπτεία κεντρικού φορέα, η κεντρική παρακολούθηση και εξαγωγή στατιστικών στοιχείων σχετικά με είδη τα οποία προέρχονται από εγκληματικές ενέργειες και η εμπέδωση στην κοινωνία κλίματος ασφάλειας και διαφάνειας.

β) Το νομοσχέδιο που αφορά στον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας αποτελεί νομοθετική κωδικοποίηση των ισχυουσών διατάξεων και εντάσσεται στη συνολική κυβερνητική πολιτική για την κωδικοποίηση της ελληνικής νομοθεσίας, στο πλαίσιο του νόμου για το επιτελικό κράτος και υπό την εποπτεία και τον συντονισμό της Κεντρικής Επιτροπής Κωδικοποίησης. Ο νέος Κώδικας αποσκοπεί:

-Στην απόδοση των κωδικοποιούμενων διατάξεων με πιο εύληπτο και συστηματικό τρόπο, ώστε να είναι σαφές το νόημα των κανόνων που εισάγει.

-Στην άρση νοηματικών και ορολογικών ασυνεπειών.

-Στην αποκάθαρση του περιεχομένου μέσω της απαλοιφής των ανενεργών ρυθμίσεων.

-Στην εναρμόνιση με τη λοιπή φορολογική νομοθεσία και με τη νομοθεσία που διέπει τη σύσταση και λειτουργία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

Ογκολογικό Κέντρο

Ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης και η Αναπληρώτρια Υπουργός, Μίνα Γκάγκα, παρουσίασαν το νομοσχέδιο για την ίδρυση Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου με οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια, με την επωνυμία Ογκολογικό Κέντρο Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη - ΕΛΠΙΔΑ».    
Το Κέντρο αυτό θα έχει 5 στόχους: Νοσηλεία, έρευνα, διάδοση ιδεών, διαχείριση πληροφοριών και λειτουργία ως «Κέντρο Αριστείας»:

-Παροχή υπηρεσιών νοσηλείας στον τομέα της Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας και συναφών δραστηριοτήτων, που περιλαμβάνονται στην αποστολή ενός σύγχρονου Ογκολογικού Κέντρου, εξοπλισμένου με τελευταίας τεχνολογίας ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, την ανανέωση ή αναβάθμιση του οποίου δύναται να καλύπτει και το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη.

-Σχεδιασμός, προγραμματισμός και εκτέλεση ερευνητικών προγραμμάτων στον τομέα της Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας για λογαριασμό του ιδίου ή και τρίτων είτε αυτοτελώς, είτε σε συνεργασία με άλλους συγγενείς από πλευράς δραστηριότητας, φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

-Διάδοση ιδεών με την οργάνωση κάθε είδους διεθνών συναντήσεων, συνδιασκέψεων, συνεδρίων και σεμιναρίων στον τομέα της Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας, σε συνεργασία με άλλους φορείς της ημεδαπής και αλλοδαπής.

-Συλλογή και αξιοποίηση επιστημονικών πληροφοριών στον τομέα της Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας, καθώς και αξιοποίηση μέσω των μεθόδων της σύγχρονης πληροφορικής των πληροφοριών αυτών, κυρίως από τη διασύνδεση του Ογκολογικού Κέντρου Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ» με κορυφαία Ογκολογικά Κέντρα του εξωτερικού μέσω του παγκόσμιου δικτύου αδελφοποίησης και συνεργασίας.

-Λειτουργία ως «Κέντρο Αριστείας» και αναφοράς σε ευρωπαϊκό επίπεδο με σκοπό την παροχή ιατρικών υπηρεσιών και νοσηλείας σε παιδιά που πάσχουν από καλοήθη και κακοήθη νοσήματα, τη διάθεση χώρων αφιερωμένων στην έρευνα για τη θεραπεία των ανωτέρω παθήσεων, την εφαρμογή νέων μεθόδων και μορφών νοσηλείας και ιατρικής περίθαλψης και την ψυχολογική υποστήριξη των πασχόντων παιδιών και των οικογενειών τους.

Το Ογκολογικό Κέντρο Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ» θα προσφέρει προηγμένες υπηρεσίες με λειτουργική διασύνδεση και ενσωμάτωση δομών από το ΓΝΠΑ «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ».

Επιλογή ηγεσίας Αρχής Συμβάσεων

Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Κώστας Τσιάρας και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης, εισηγήθηκαν και το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε την επιλογή Προέδρου και Συμβούλων της νέας Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, η οποία προήλθε από τη συγχώνευση της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών και της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων. Μετά από τη θετική γνώμη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας επελέγησαν:

- Για τη θέση Προέδρου της Αρχής η κυρία Ανδρονίκη Θεοτοκάτου, Πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί τιμή.

Για τις θέσεις Συμβούλων της Αρχής: ο κύριος Ιωάννης-Κωνσταντίνος Χαλκιάς, Επίτιμος Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ο κύριος Κωνσταντίνος Τόλης, Επίτροπος Επικρατείας της Γενικής Επιτροπείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί τιμή, ο κύριος Ιωάννης Λαμπρόπουλος, Πρόεδρος Εφετών Διοικητικών Δικαστηρίων επί τιμή, η κυρία Βασιλική Καραδήμα, Εφέτης Διοικητικών Δικαστηρίων επί τιμή, η κυρία Γαρυφαλλιά Σκιάνη, Επίτιμη Νομική Σύμβουλος του Κράτους, η κυρία Ελένη Σβολοπούλου, Επίτιμη Νομική Σύμβουλος του Κράτους (κατόπιν πρότασης του Υπουργού Δικαιοσύνης), η κυρία Ευαγγελία Κουτούπα, Ομότιμη Καθηγήτρια της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ο κύριος Δημήτριος Χανής, Επίτιμος Νομικός Σύμβουλος του Κράτους (κατόπιν πρότασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων).

Αναγκαστικές απαλλοτριώσεις

Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε την εισήγηση του Υπουργού  Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα  Καραμανλή, για την υπαγωγή αναγκαστικών απαλλοτριώσεων ακινήτων στην παρ. 1 του άρθρου 7Α του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων για την εκτέλεση έργων γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας που αφορούν στην ολοκλήρωση βασικών οδικών έργων όπως επίσης στην ανέγερση του 1ου Επαγγελματικού Λυκείου Συκεών Θεσσαλονίκης, εμβληματικού έργου εκπαιδευτικής υποδομής.

Ψηφιακό Κέντρο ενημέρωσης

Ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, Γιάννης Οικονόμου, ενημέρωσε το Υπουργικό Συμβούλιο για το Ψηφιακό Κέντρο Ενημέρωσης.

Το Ψηφιακό Κέντρο Ενημέρωσης ανήκει στα Οριζόντια Έργα της Βίβλου Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025 και βρίσκεται στη φάση της πιλοτικής λειτουργίας. Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα ολοκληρωμένης διαχείρισης περιεχομένου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Με τη δημιουργία του Κέντρου, η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης θα παρέχει online υπηρεσίες ενημέρωσης, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους (tailor-made services), πρωτίστως προς τους φορείς της Κεντρικής Κυβέρνησης και προαιρετικά, σε 80 ακόμη φορείς της δημόσιας σφαίρας, όπως η Βουλή, οι αποκεντρωμένες διοικήσεις, ανεξάρτητες Αρχές, Οργανισμοί κ.α..

Οφέλη του Έργου

-Αναβάθμιση της διαδικασίας ενημέρωσης όλων των Υπουργείων και 80 ακόμη φορέων, λαμβάνοντας από τη ΓΓΕΕ online υπηρεσίες παρακολούθησης δημοσιότητας και ενημέρωσης (αποδελτίωσης) προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, παρέχοντας δυνατότητα για αναζητήσεις με συνδυασμό κριτηρίων και παραγωγή σύνθετων αναφορών.

-Εκσυγχρονισμός λειτουργίας και αναβάθμιση εξοπλισμού της ΓΓΕΕ.

-Εκπαίδευση στελεχών της ΓΓΕΕ, της Προεδρίας της Κυβέρνησης και λοιπών Υπουργείων σε νέες τεχνολογίες και συστήματα διαχείρισης περιεχομένου ΜΜΕ.

-Δημιουργία σύγχρονου Data Center.

-Δημιουργία Εθνικής βάσης δεδομένων περιεχομένου ΜΜΕ, από 12 τηλεοπτικούς και 12 ραδιοφωνικούς σταθμούς, με ιστορικό αρχείο από 1.1.2016 (media database) και δυνατότητα περαιτέρω επέκτασης και εμπλουτισμού με αρχειακό υλικό που μπορεί να αποτελέσει πηγή πρωτογενούς περιεχομένου αναφοράς.

Ηχηρή παρέμβαση Ντογιάκου για την απαλλαγή της Siemens


Έρευνα προς κάθε κατεύθυνση για την παραγραφή των αδικημάτων - Τι σημαίνει η εισαγγελική έρευνα για την απαλλαγή των κατηγορουμένων  

της Ιωάννας Μάνδρου

Παρέμβαση από τον ίδιο τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρο Ντογιάκο προκάλεσε η απόφαση απαλλαγής όλων των κατηγορουμένων για το σκάνδαλο της Siemens που εκδόθηκε χθες από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας.

Ο ανώτατος εισαγγελικός λειτουργός με αφορμή την έκδοση της απόφασης που προκάλεσε αίσθηση και έκλεισε το κεφάλαιο της διερεύνησης μιας σοβαρής υπόθεσης δια της παραγραφής, καθώς τα ερευνώμενα αδικήματα είχαν τελεστεί το 1998 και πάντως μέχρι το 2002 παρενέβη διατάσσοντας προκαταρκτική έρευνα προς κάθε κατεύθυνση.

Οπως αναφέρεται επί λέξει στην παραγγελία Ντογιάκου που απευθύνεται σε εισαγγελικό λειτουργό, τον καλεί όπως «διενεργήσετε προσωπικώς προκαταρκτική εξέταση και διερευνήσετε το ενδεχόμενο πράξεων ή παραλείψεων, ποινικού χαρακτήρα, προσώπων που με οποιονδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε ιδιότητα είχαν συμμετοχή στους δικονομικούς χειρισμούς της υπόθεσης και συνετέλεσαν ουσιαστικά στην παραγραφή των αξιοποίνων πράξεων».

Κατά την ηχηρή παραγγελία Ντογιάκου, η εισαγγελική έρευνα θα περιλάβει τους πάντες, όσοι κατά καιρούς αναμείχθηκαν στις έρευνες της συγκεκριμένης υπόθεσης με τα μαύρα ταμεία της Siemens εστιασμένη στο ποιοί και γιατί καθυστέρησαν ώστε η υπόθεση να πέσει τελικά στα βράχια και κατά βάση να παραγραφεί.

Αλλωστε η απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ήταν παραγραφή κατά βάση για όλους τους κατηγορουμένους αλλά και αθώωση για επιμέρους θέματα.

Σύμφωνα με την απόφαση απαλλάχθηκαν όλα τα μεγαλοστελέχη της μητρικής Siemens, γερμανοί υπήκοοι που δικάστηκαν στην Ελλάδα, τα υψηλόβαθμα στελέχη της θυγατρικής της στη χώρα μας, ανάμεσα τους και ο τότε διευθύνων σύμβουλος Μιχάλης Χριστοφοράκος, που δικάστηκε και στη Γερμανία αλλά δεν εκδόθηκε ποτέ στη χώρα μας, αλλά και ο φυγόδικος Χρήστος Καραβέλας που ακόμα δεν έχει εντοπιστεί.

Επίσης απαλλάχθηκαν, υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΤΕ, τότε, που είχαν κατηγορηθεί για εμπλοκή στις μαύρες πληρωμές του γερμανικού κολοσσού και λόγω παραγραφής και λόγω του ότι δεν πείστηκε το δικαστήριο, αν πήραν χρήματα και πόσα.

Πάντως η απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου, παρά την εισαγγελική έρευνα, είναι δύσκολο αν όχι αδύνατον να αλλάξει καθώς η παραγραφή όταν υπάρχει ποινικά παρασύρει και σβήνει τα πάντα.

Με αφορμή την έκδοση αποφάσεως από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών επί υποθέσεως γνωστής ως «σκάνδαλο Siemens», με την οποία το Δικαστήριο έκρινε ότι μεγάλος αριθμός επί μέρους αξιοποίνων πράξεων έχει υποπέσει σε παραγραφή, και παρακαλούμε να διενεργήσετε προσωπικώς προκαταρκτική εξέταση και να διερευνήσετε το ενδεχόμενο πράξεων ή παραλείψεων, ποινικού χαρακτήρα, προσώπων που με οποιονδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε ιδιότητα είχαν συμμετοχή στους δικονομικούς χειρισμούς της υπόθεσης και συνετέλεσαν ουσιαστικά στην παραγραφή των αξιοποίνων πράξεων.

skai.gr

Η επιστράτευση στέλνει τους Ρώσους για... διακοπές χωρίς επιστροφή - Ποιες χώρες επιλέγουν ως καταφύγιο


Όταν ο Αλεξάντρ και η σύζυγός του Σβετλάνα έφτασαν για διακοπές δύο εβδομάδων στο Μαυροβούνιο, σχεδίαζαν να επιστρέψουν στη Ρωσία. Ωστόσο, η ανακοίνωση του προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν την περασμένη εβδομάδα που διέταξε επιστράτευση εφέδρων για τον πόλεμο στην Ουκρανία έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή τους.

Μιλώντας στο Reuters στην πόλη Μπούντβα του Μαυροβουνίου στην Αδριατική, ο Αλεξάντρ, 30 ετών -κηπουρός στο επάγγελμα- τόνισε ότι δεν σχεδιάζει να επιστρέψει, καθώς κινδυνεύει να στρατολογηθεί για να πάει να πολεμήσει.

«Αυτός δεν είναι δικός μας πόλεμος. Επιτιθέμεθα στους γείτονές μας, τα αδέρφια μας, προσπαθούμε να καταλάβουμε εδάφη που δεν είναι δικά μας», είπε. «Σίγουρα δεν θα παλέψω γι’ αυτό, πόσο δε μάλλον δεν θα πεθάνω γι’ αυτό».

Τόσο ο Αλεξάντρ όσο και η σύζυγός του αρνήθηκαν να δώσουν τα επώνυμά τους.

Ρώσοι αξιωματούχοι είπαν ότι χρειάζονται 300.000 στρατιώτες για την επιστράτευση, καθώς η επτάμηνη εκστρατεία της Ρωσίας στην Ουκρανία βρίσκεται σε στασιμότητα. Σύμφωνα με την Μόσχα η επιστράτευση αφορά κατά προτεραιότητα άτομα με πρόσφατη στρατιωτική εμπειρία και ζωτικής σημασίας δεξιότητες.

Ωστόσο, πληθαίνουν οι αναφορές για άνδρες χωρίς στρατιωτική εμπειρία ή που έχουν περάσει την ηλικία στρατολόγησης, που λαμβάνουν φύλλα πορείας, πυροδοτώντας οργή και αντιπολεμικές διαδηλώσεις σε όλη την Ρωσία

Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι, πολλοί από τους οποίους άνδρες, έχουν κατακλύσει τα συνοριακά περάσματα μεταξύ της Ρωσίας και γειτονικών πρώην σοβιετικών δημοκρατιών όπως η Γεωργία, το Καζακστάν ή το Τατζικιστάν. Άλλοι αγόρασαν βιαστικά υπερκοστολογημένα αεροπορικά εισιτήρια με προορισμούς χώρες της Δυτικής Ευρώπης, το Μαυροβούνιο, την Τουρκία ή το Ισραήλ.

«Φοβάμαι ότι πολλοί άλλοι θα φύγουν εκτός αν (οι ρωσικές αρχές) κλείσουν τελικά τα σύνορα. Φοβάμαι ότι οι φίλοι μας θα φύγουν από τη Ρωσία», είπε ο Αλεξάντρ.

Η Ρωσία μετράει επίσημα εκατομμύρια πρώην κληρωτούς ως έφεδρους - το μεγαλύτερο μέρος του ανδρικού πληθυσμού σε μάχιμη ηλικία.

Ο Μαξίμ, 48 ετών, γιατρός, έκανε επίσης διακοπές στο Μαυροβούνιο όταν άκουσε για την επιστράτευση στην πατρίδα του. Αποφάσισε να μην επιστρέψει στη Μόσχα.

«Πολλοί από τους συναδέλφους μου έχουν λάβει φύλλα πορείας. Ορισμένοι είναι ακόμη μεγαλύτεροι από εμένα σε ηλικία και η κατάσταση της υγείας τους δεν τους επιτρέπει να πολεμήσουν», είπε.

Η Σβετλάνα ανέφερε ότι θα ταξιδέψει στη Ρωσία για να φέρει την ενάμιση έτους κόρη τους και να πουλήσει ό,τι περιουσία έχουν προτού προσπαθήσουν να ξεκινήσουν μια νέα ζωή στο Μαυροβούνιο. «Δεν φοβόμαστε τη δουλειά. Θα προσπαθήσουμε», είπε.

Επιστολή Σκρέκα στην ΕΕ: Κοινό ταμείο 80 δισ. ευρώ για τις υψηλές τιμές στο φυσικό αέριο


Ο κ. Σκρέκας απέστειλε επιστολή στον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδιο για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, Frans Timmermans, και την Επίτροπο Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Kadri Simson

Τη δημιουργία Ευρωπαϊκού Ταμείου ύψους 80 δισ. ευρώ, για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τις υψηλές τιμές φυσικού αερίου προτείνει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, σε νέα παρέμβαση ενόψει του Έκτακτου Συμβουλίου Υπουργών Ενέργειας της 30ής Σεπτεμβρίου.

Ο κ. Σκρέκας απέστειλε επιστολή στον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδιο για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, Frans Timmermans, και την Επίτροπο Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Kadri Simson, με την οποία ζητά τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Ταμείου στο οποίο θα κατευθύνονται οι πόροι από ένα ειδικό τέλος ύψους 10 ευρώ/ θερμική MWh που προτείνει να επιβληθεί στις ευρωπαϊκές εταιρείες ηλεκτροπαραγωγής για τις ποσότητες του φυσικού αερίου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Σημειώνεται ότι το μέτρο έχει ήδη εξαγγελθεί από την κυβέρνηση και πρόκειται στο πλαίσιο του «πακέτου» στήριξης των καταναλωτών ενέργειας για τον Οκτώβριο.

Τα έσοδα που θα συγκεντρώνονται στο ευρωπαϊκό Ταμείο, σύμφωνα με την πρόταση, θα αξιοποιούνται:

• Για τη στήριξη των ευάλωτων νοικοκυριών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων απέναντι στις αυξημένες τιμές του φυσικού αερίου.

• Για τη χρηματοδότηση επενδύσεων σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως πράσινο υδρογόνο και βιομεθάνιο.

• Για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών των εταιρειών ενέργειας, λόγω των προσπαθειών τους για αντικατάσταση του ρωσικού φυσικού αερίου.

• Για την επέκταση και την τροποποίηση των υποδομών που είναι απαραίτητες για την αντικατάσταση του ρωσικού φυσικού αερίου και την ενίσχυση της δυνατότητας εισαγωγών από εναλλακτικές πηγές.

• Για την αντικατάσταση του φυσικού αερίου με άλλο καύσιμο και την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης.

Ο Έλληνας υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας επισήμανε πως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, εάν εφαρμοστεί ειδικό τέλος 10 ευρώ/ θερμική MWh που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, θα εισπράττεται ετησίως ποσό ύψους 9 δισ. ευρώ σε ολόκληρη την ΕΕ, με βάση την κατανάλωση του 2021.

Τα έσοδα των 9 δισ. ευρώ θα μπορούσαν να συνδυαστούν με ένα χαμηλότοκο δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, ύψους 80 δισ. ευρώ, το οποίο θα εξυπηρετείται από τα ετήσια έσοδα της ειδικής εισφοράς.

Μύκονος: Κέρδη ρεκόρ για το Nammos Village που έκανε τζίρο 50 εκατ. ευρώ


Εισπράξεις που θα ζήλευαν το Μονακό και η Ιμπιζα - «Scorpios», «Principote», «Nammos», «Alemagou», αλλά και διεθνείς φίρμες όπως ο Cartier, έσπασαν τα ταμεία, με τη σεζόν να συνεχίζεται

Τη Δευτέρα 1 Αυγούστου, μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, το μόνο θέμα συζήτησης στη Μύκονο ήταν το πάρτυ του «Scorpios» την προηγούμενη μέρα, όπου οι κρατήσεις έφτασαν τα 3.000 άτομα.

Οπως ήταν αναμενόμενο, τα κουτσομπολιά για τις εισπράξεις της συγκεκριμένης Κυριακής δεν άργησαν να απλωθούν στο νησί, όπως το βούτυρο στο ζεστό ψωμί. Το ότι «ο “Scorpios” έκανε ρεκόρ με 2,2 εκατ. ευρώ είσπραξη» συζητιόταν διαρκώς τις επομένες εβδομάδες. Αδύνατον να επιτευχθεί τέτοιο νούμερο, είπαν κάποιοι, δυνατό, αντέτειναν άλλοι, αλλά λίγο πιο χαμηλό, ίδιον όμως της υπερβολής που διέπει το «ανεξάρτητο» κρατίδιο των Κυκλάδων. Αυτό που κάθε καλοκαίρι βουλιάζει μέχρι τα τέλη Αυγούστου από κόσμο, big spenders, και διάσημους πελάτες που κάνουν λογαριασμούς χιλιάδων ευρώ στα διάσημα beach clubs. Αυτά που τζιράρουν ημερησίως δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να κλείσουν τη σεζόν με συνολικές εισπράξεις που σε μια-δυο περιπτώσεις ξεπερνούν ακόμη και τα 40 εκατ. ευρώ.

Ομως ειδικά αυτό το καλοκαίρι το «Nammos Village» στην Ψαρού, το οποίο συγκεντρώνει μερικούς από τους πιο διάσημους οίκους μόδας του πλανήτη, έζησε απίστευτες στιγμές και έκανε εισπρακτικό ρεκόρ στα πέντε χρόνια λειτουργίας του.


Το «Nammos Village» στην Ψαρού, όπου λειτουργούν καταστήματα μερικοί από τους πιο διάσημους οίκους μόδας του πλανήτη, έκανε αυτό το καλοκαίρι εισπρακτικό ρεκόρ στα πέντε χρόνια λειτουργίας του

«Σήκωσαν» Cartier και Dior

Πριν από λίγες ημέρες μια Αμερικανίδα κατάφερε για λίγες ώρες να έχει μαζί της το αντικείμενο του πόθου για εκατομμύρια γυναίκες, ένα love bracelet του οίκου Cartier, το οποίο έκλεψε με αριστοτεχνικό τρόπο από την μπουτίκ του στο «Nammos Village». Μια μπουτίκ που, σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες, έκοψε πρώτη το νήμα σε τζίρο το φετινό καλοκαίρι με εισπράξεις που λέγεται ότι ξεπέρασαν τα 8 εκατ. ευρώ.

Η κλοπή του συγκεκριμένου βραχιολιού με τα έξι διαμάντια ανακαλύφθηκε την επόμενη μέρα και εξιχνιάστηκε με τη σύλληψη της Αμερικανίδας και την επιστροφή του βραχιολιού, αξίας 10.000 ευρώ. Ποσό που για τους περισσότερους πελάτες του διάσημου οίκου στη Μύκονο μάλλον ήταν απλά ΟΚ. Είναι δηλαδή τόσο περιζήτητο, που υπάρχει λίστα αναμονής για να το αποκτήσει κάποια κυρία ή κάποιος κύριος σε κάποια από τις σαράντα εκδοχές του.

Ηταν το πιο ευπώλητο αντικείμενο στην μπουτίκ του Cartier στην Ψαρού, που τα πούλαγε κάποιες μέρες σαν φρέσκο ψωμί, την ίδια στιγμή που στην μπουτίκ του Christian Dior οι τσάντες book tote έφευγαν με ρυθμούς πολυβόλου. Μια μέρα, μάλιστα, η μπουτίκ σχεδόν ξέμεινε από εμπόρευμα, αφού υπήρχαν πελάτισσες που έπαιρναν δύο ή τρεις μαζί πληρώνοντας την καθεμία από 2.800 έως 3.000 ευρώ. Εξίσου καλά πήγαν και πάρα πολλές από τις υπόλοιπες μπουτίκ του εμπορικού που στεγάζει διάσημα brands, όπως η Loro Piana, ο Gucci, η Louis Vuitton, ο Valentino και η Vilebrequin.

Οι επιδρομές των big spenders που κατέφταναν ακόμη και με Rolls Royce ή πήγαιναν κατευθείαν στο «Nammos» εκτόξευσαν τις φετινές συνολικές εισπράξεις του χωριού της πολυτέλειας στα 50 εκατ. ευρώ. Βοήθησαν πολύ σε αυτό κάποια πάρτυ και δείπνα που διοργανώθηκαν από διάσημους οίκους, αλλά και τα pop up stores που στήθηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού.

Αυτό το καλοκαίρι γέννησε μυθικές Κυριακές, όπως η τελευταία του Ιουλίου στο «Scorpios», όταν στήθηκαν τραπέζια όπου ήταν εφικτό προκειμένου να εξυπηρετηθούν 3.000 άτομα στο καθιερωμένο πάρτυ. Ο χαμός έγινε φυσικά γι’ αυτά που είναι στον χώρο που παίζει ο DJ, για τα οποία οι προσφορές έφτασαν, σύμφωνα με το παρασκήνιο, ακόμα και τα 50.000 ευρώ, μέχρι να κάτσει η μπίλια.



Μυθικά κέρδη

Ο κόσμος ήταν τόσος που λέγεται ότι για λίγη ώρα μπλόκαραν μέχρι και τα μηχανήματα παραγγελιοληψίας. Αυτό που έγινε εκείνη την Κυριακή γέννησε και τον αστικό μύθο για τα 2,2 εκατ. ευρώ που για κάποιους ηχεί ως ένα ποσό υπερβολικό να εισπραχθεί σε μια μέρα.

Εάν συνέβη, όπως ισχυρίζονται, θα πρέπει να ανοίγονταν premium τεκίλες και Cristal σαμπάνιες των 12.000 και 10.000 ευρώ κάθε μισή ώρα από τις παρέες σε όλες τις κρατήσεις, ενώ συνυπολογίζονται οι εισπράξεις από πέντε sitting στο εστιατόριο, με τα τραπέζια να αλλάζουν ανά δύο ώρες μέχρι τις 8 το βράδυ και η κατανάλωση των ορθίων.

Με σπασμένα φρένα βγήκε η σεζόν για το «Principote» στον Πάνορμο που οι πληροφορίες το θέλουν να είναι 35% πάνω σε συνολικές εισπράξεις από πέρυσι. Τον Ιούλιο, οι ουρές των πελατών καθημερινά έφταναν μέχρι το πάρκινγκ και τα Σαββατοκύριακα η αναμονή για να εισέλθουν άγγιζε τη μισή ώρα, αφού όλοι ήθελαν να ζήσουν την εμπειρία του πάρτυ που προσφέρει.

Το «Nammos», συνεπικουρούμενο και από την εξαγορά του Kensho, έζησε μεγάλες πιένες, με τα μεσημεριανά πάρτυ του να οδηγούνται σε ουκ ολίγα shower με σαμπάνια. Υπήρξε μέρα που ξεπέρασε το 1 εκατ. ευρώ σε εισπράξεις, ενώ έγινε και ο αναμενόμενος χαμός με την επιστροφή του Αντώνη Ρέμου στον τόπο του εγκλήματος. Το «Alemagou» στη Φτελιά, ακολουθώντας τη συνήθη τακτική με τα πάρτυ του, πήγε ακόμη καλύτερα από πέρυσι, χωρίς να ενοχληθεί ιδιαίτερα από το «Pacha» των Ισπανών, που λειτούργησε φέτος για πρώτη φορά.

Παρά τις μεγάλες προσδοκίες, το μυθικό κλαμπ από την Ιμπιζα είχε μια μάλλον μέτρια σεζόν παρά τις ηχηρές όσο και δαπανηρές μεταγραφές σε DJ, όπως του Kaz James που κόστισε 340.000 ευρώ. Υπήρξαν βράδια όπως αυτό με τον Solomun που γέμισε ασφυκτικά και τα κορυφαία τραπέζια δόθηκαν σε παρέες που κατέβαλλαν 45.000 ευρώ, όμως οι Κυριακές του με κάποιες εξαιρέσεις δεν ήταν τόσο δυνατές.



Οι ανεβασμένοι και οι χαμένοι

Το «Lio», αντίθετα, έκανε καλύτερη σεζόν από την περσινή, ήταν σχεδόν κάθε μέρα sold out. Το «Solymar» στο Καλό Λιβάδι είχε μια εξίσου καλή διαδρομή και αναπάντεχες στιγμές, σαν αυτή που δύο επιχειρηματίες από την Αμερική άνοιξαν μέσα σε δύο ώρες 300 φιάλες Moet κερνώντας όλο το εστιατόριο, κάτι που τους κόστισε μαζί με τα tips 60.000 ευρώ.

O πολύς 50 Cent που πληρώθηκε 300.000 ευρώ για μια εμφάνιση στο «SantΑnna», τα έφερε τα λεφτά του, όπως και ο Black Coffee που μάζεψε 4.000 άτομα στο γνωστό beach club.

Πολύ ανεβασμένη ήταν και η «Σπηλιά», εκεί όπου έφαγε ο Ελον Μασκ, ο πιο πλούσιος άνθρωπος του πλανήτη, στη μία και μοναδική έξοδό του στο Νησί των Ανέμων.

Από τις νέες εισόδους το «Byblos» μέσα στη Χώρα συζητήθηκε πολύ θετικά για το εξαιρετικό φαγητό του στην πρώτη του σεζόν, ενώ δεν πήγε τόσο καλά ο Νουσρέτ. Χρειάστηκε να δώσει το «παρών» ο ίδιος στο νέο του μπεργκεράδικο για να πάρει μπρος, ενώ το εστιατόριό του δεν γνώρισε τις περσινές πιένες, όπου οι πελάτες περίμεναν ακόμη και δύο ώρες για να φάνε.

Ισως γι’ αυτό αποφάσισε να μειώσει τη χωρητικότητά του, στήνοντας από του χρόνου ένα κλαμπ στον ίδιο χώρο, προκειμένου να κρατάει τους πελάτες. Δίπλα του, το «Opia» είναι αναμφισβήτητα ένα εντυπωσιακό εγχείρημα που άνοιξε μεσούσης της σεζόν, με φοβερή θέα στο ηλιοβασίλεμα, αλλά δεν λειτούργησε παρά λίγες εβδομάδες και πλέον είναι κλειστό.


Η μπουτίκ του Cartier ήταν το απόλυτο shopping trend του καλοκαιριού και με διαφορά πρώτη στο «Nammos Village», με τζίρο 8 εκατ. ευρώ

Κλειστό είναι και το «Billionaire», που άνοιξε μπερδεύοντας τον κόσμο με τις τιμές του και ξεκινώντας σε έναν χώρο στον Γυαλό χωρίς να κάνει το μεγάλο μπαμ. Ούτε η έλευση του ιδρυτή του Φλάβιο Μπριατόρε έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Σύμφωνα με όσα ακούγονται, θα γίνουν αλλαγές ώστε την επόμενη σεζόν να εισέλθει δυνατά για να διεκδικήσει το δικό του κομμάτι από την πίτα, που πλέον δεν φτάνει για να χορτάσουν όλοι ειδικά σε μια σεζόν όπου η ποιότητα του κόσμου ήταν κατώτερη από πέρυσι με ό,τι αυτό συνεπάγεται, η πίεση ήταν μεγάλη για κάποιες επιχειρήσεις ειδικά στη Χώρα, αλλά και για όσους διαχειρίζονται βίλες.

Ενώ τα ξενοδοχεία έφτασαν σχεδόν στο 100% πληρότητας, οι βίλες φέτος πήραν την κατιούσα, αφού η αύξηση στα ενοίκια έδιωξε πολλούς καλούς πελάτες προς την Ιμπιζα, το Σεν Τροπέ και το Κάπρι.

Πλέον στο τελείωμα της φετινής σεζόν τις δύο ερχόμενες εβδομάδες, πολλοί λένε ότι του χρόνου το Νησί των Ανέμων θα φάει την πρώτη σφαλιάρα τα τελευταία χρόνια.

Το αν θα είναι μέτρια ή δυνατή θα φανεί σε λίγους μήνες με τις προκρατήσεις, αφού φέτος δεν ήταν λίγοι οι πολύ καλοί πελάτες που εξοργίστηκαν με τις τιμές και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα στο νησί, οι οποίοι έφυγαν μετά από τρεις ημέρες για αλλού, νιώθοντας ότι τους κοροϊδεύουν.

Διονύσης Θανάσουλας
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Αυτά είναι τα ονόματα των Φρεγατών Belharra


Η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού αποφάσισε τα ονόματα των τριών νέων φρεγατών Belharra που θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται από το 2025.

Κατά τη συνεδρίαση της Ολομέλειας του Ανωτάτου Ναυτικού Συμβουλίου (ΑΝΣ) της Τρίτης 27 Σεπτεμβρίου 2022, αποφασίστηκε η ονοματοδοσία των τριών Φρεγατών FDI ΗΝ του Πολεμικού Ναυτικού που κατασκευάζονται στο Λοριάν της Γαλλίας, ως ακολούθως:

1.​FDI HN Νο1 : Φ/Γ ΚΙΜΩΝ

2.​FDI HN Νο2 : Φ/Γ ΝΕΑΡΧΟΣ

3.​FDI HN Νο3 : Φ/Γ ΦΟΡΜΙΩΝ

Γερμανία: Σάλος με τον αρχηγό του CDU – Μίλησε για «προνοιακό τουρισμό» των Ουκρανών προσφύγων


Σάλο προκάλεσε στη Γερμανία ο επικεφαλής του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος Φρίντριχ Μερτς λέγοντας ότι οι Ουκρανοί εκμεταλλεύονται την επιδοματική πολιτική της Γερμανίας και κάνουν τουρισμό, με αποτέλεσμα να δεχτεί ομαδικά πυρά από στελέχη της κυβέρνησης και να αναγκαστεί να ζητήσει συγγνώμη.

Ο Μερτς είπε ότι πολλοί Ουκρανοί πρόσφυγες κάνουν «προνοιακό τουρισμό» στη Γερμανία. Σε συνέντευξή του στην τηλεόραση της BILD, ο κ. Μερτς αναφέρθηκε σε εκμετάλλευση των κοινωνικών επιδομάτων του γερμανικού κράτους από Ουκρανούς, οι οποίοι εγκατέλειψαν τη χώρα τους λόγω του πολέμου. «Βλέπουμε με μεγάλη ανησυχία την απόφαση της κυβέρνησης να αλλάξει το σύστημα των επιδομάτων για όσους ζητούν άσυλο (…) Ήδη ζούμε τον “προνοιακό τουρισμό” από τους πρόσφυγες οι οποίοι έρχονται στη Γερμανία, μετά επιστρέφουν στην Ουκρανία, ξανά στη Γερμανία και πίσω στην Ουκρανία. Πολλοί από αυτούς εκμεταλλεύονται το σύστημα», δήλωσε ο αρχηγός των Χριστιανοδημοκρατών.

Οι αντιδράσεις
Αποτέλεσμα των δηλώσεων αυτών ήταν ο Μερτς να δεχτεί πολύ έντονη κριτική από τα κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού. «Το να προσποιείται κανείς ότι έχει αισθήματα πάνω στις πλάτες των παιδιών που προσπαθούν να ξεφύγουν από τις βόμβες και τα τανκς του Πούτιν είναι άθλιο. Η φράση “προνοιακός τουρισμός” ήταν η ανόητη φράση της χρονιάς το 2013 και για κάθε δημοκράτη παραμένει αναξιοπρεπής και το 2022», δήλωσε η υπουργός Εσωτερικών Νάνσι Φέζερ.
Η αρχηγός των Πρασίνων Ρικάρντα Λανγκ διερωτήθηκε «πώς συνδυάζεται αυτή η στάση με την πολυδιαφημισμένη ευρωπαϊκή αλληλεγγύη;» και ο αρμόδιος του κόμματος για θέματα εξωτερικής πολιτικής Γιούργκεν Τριτίν κατηγόρησε τον κ. Μερτς ότι προσπαθεί να δώσει συνθήματα στη λαϊκή δεξιά που διαδηλώνει κατά της στήριξης της Ουκρανίας. «Όποιος προσπαθεί να αποτρέψει την προστασία των Ουκρανών, κάνει τη δουλειά του Βλαντίμιρ Πούτιν», πρόσθεσε.
Στην αντιπαράθεση τοποθετήθηκε και ο απερχόμενος πρέσβης της Ουκρανίας στο Βερολίνο ‘Αντριι Μέλνικ, με οργισμένη ανάρτησή του στο Twitter: «Από πού προκύπτει αυτή η ανοησία για τον υποτιθέμενο “προνοιακό τουρισμό” από πρόσφυγες πολέμου; Προς τι αυτός ο φτηνός λαϊκισμός;».

Η συγγνώμη
Ο κ. Μερτς, ο οποίος μάλιστα είχε νωρίτερα σήμερα χρησιμοποιήσει τον επίμαχο όρο δύο φορές σε αναρτήσεις του στο Twitter – τις οποίες αργότερα διέγραψε -, με νέα ανάρτησή του απολογήθηκε για την αρχική του τοποθέτηση: «Λυπάμαι για τη χρήση του όρου “προνοιακός τουρισμός”. Ήταν μια ανακριβής περιγραφή ενός προβλήματος που μπορεί να παρατηρηθεί σε μεμονωμένες περιπτώσεις και αφορούσε αποκλειστικά την έλλειψη καταγραφής των προσφύγων. Δεν ήταν πρόθεσή μου να ασκήσω κριτική στους πρόσφυγες από την Ουκρανία, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με σκληρή μοίρα. Αν η επιλογή των λέξεών μου εκλαμβάνεται ως προσβλητική, τότε ζητώ συγγνώμη με κάθε τρόπο», έγραψε ο αρχηγός του CDU.

Διαδηλώσεις
Χθες, Δευτέρα, το βράδυ, σε πόλεις των ανατολικών κρατιδίων πραγματοποιήθηκαν διαδηλώσεις κατά της πολιτικής της κυβέρνησης για την Ουκρανία και τη Ρωσία, με διοργανωτές την Αριστερά και ακροδεξιές οργανώσεις.

«Όχι πια φίλοι»: Εχθρική ατμόσφαιρα για την εθνική Βουλγαρίας στα ΣΚΟΠΙΑ - Βίντεο


Περίπου 20.000 θεατές στο εθνικό στάδιο των Σκοπίων αποδοκίμασαν έντονα τον εθνικό ύμνο της Βουλγαρίας και φώναζαν προσβλητικά συνθήματα όπως «Βούλγαροι-Τάταροι».

Ιδιαίτερα εχθρική ήταν η ατμόσφαιρα που αντιμετώπισε η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Βουλγαρίας στον χθεσινοβραδινό αγώνα ποδοσφαίρου εναντίον της Βόρειας Μακεδονίας των ΣΚΟΠΙΩΝ στο πλαίσιο του 4ου ομίλου της League C του Nations League, που διεξήχθη στα Σκόπια.

Περίπου 20.000 θεατές στο εθνικό στάδιο των Σκοπίων αποδοκίμασαν έντονα τον εθνικό ύμνο της Βουλγαρίας και φώναζαν προσβλητικά συνθήματα όπως «Βούλγαροι-Τάταροι».

Τη «συμπεριφορά» αυτή των φιλάθλων καταδίκασε το υπουργείο Εξωτερικών της Βόρειας Μακεδονίας των ΣΚΟΠΙΩΝ, το οποίο έκανε λόγο για «έκφραση ρητορικής μίσους» που εκδηλώθηκε στη διάρκεια του ποδοσφαιρικού αγώνα μεταξύ των εθνικών ομάδων των δύο χωρών.


«Οι αθλητικές διοργανώσεις αντιπροσωπεύουν την υψηλότερη έκφραση των ιδεών του "Ευ Αγωνίζεσθαι", του αμοιβαίου σεβασμού και του ανταγωνισμού στο πνεύμα του αθλητικού πνεύματος. Η εκμετάλλευση αυτών των διοργανώσεων, με σκοπό την εκδήλωση μισαλλοδοξίας έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τις ιδέες αυτές» σημειώνεται ακόμη στην ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών της Βόρειας Μακεδονίας των ΣΚΟΠΙΩΝ.

«Στο μέλλον, η Βόρεια Μακεδονία και η Βουλγαρία θα συνεχίσουν να εργάζονται ενεργά για τη βελτίωση των αμοιβαίων σχέσεων, ως σύμμαχες χώρες στο ΝΑΤΟ, μελλοντικοί εταίροι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κυρίως καλοί γείτονες» συμπληρώνεται στην ανακοίνωση.

Τη λύπη του για τη «συμπεριφορά» αυτή των φιλάθλων της χώρας του εξέφρασε και ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Βόρειας Μακεδονίας των ΣΚΟΠΙΩΝ, Μπλάγκογια Μίλεφσκι.

Οι σχέσεις μεταξύ της Βόρειας Μακεδονίας των ΣΚΟΠΙΩΝ και της Βουλγαρίας ήταν ιδιαίτερα τεταμένες τα τελευταία δύο χρόνια, λόγω του "βέτο" που είχε θέσει η Σόφια στην έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων των Σκοπίων με την ΕΕ.

📺Ζωγράφου: Βίντεο μέσα από την εστία όπου βρέθηκαν όπλα και ναρκωτικά-Ο διάλογος του 30χρονου κακοποιού με την ανθυπαστυνόμο πριν την τραυματίσει


Στη διάρκεια της επιχείρησης, 35χρονη ανθυπαστυνόμος δέχθηκε επίθεση από σεσημασμένο 30χρονο αλλοδαπό, τον οποίο τραυμάτισε κάνοντας χρήση του υπηρεσιακού της όπλου.
Σε 22 συλλήψεις προχώρησε η ΕΛΑΣ στο πλαίσιο της μεγάλης επιχείρησης στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου. 

Στη διάρκεια της επιχείρησης, 35χρονη ανθυπαστυνόμος δέχθηκε επίθεση από σεσημασμένο 30χρονο αλλοδαπό, τον οποίο τραυμάτισε κάνοντας χρήση του υπηρεσιακού της όπλου.

Οι δυνάμεις της αστυνομίας έκαναν έρευνες στη Φοιτητική Εστία, όπου σύμφωνα με πληροφορίες βρέθηκαν όπλα και ναρκωτικά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας, τα όπλα που βρέθηκαν στους χώρους της Φοιτητικής Εστίας αποδεικνύουν ότι χρησιμοποιούνταν ως ορμητήριο και καταφύγιο από κακοποιούς, με ιδιαίτερα έντονη δράση -ληστείες και διακίνηση ναρκωτικών- στην ευρύτερη περιοχή του Ζωγράφου, της Καισαριανής, του Βύρωνα και της Αθήνας.

Δείτε τις αποκλειστικές εικόνες μέσα από την εστία. 


Πηγή: skai.gr

Ζωγράφου: «Αυτό που φοράς είναι αλεξίσφαιρο;» – Ο διάλογος του 30χρονου κακοποιού με την ανθυπαστυνόμο πριν την τραυματίσει


Ο δράστης έβγαλε ένα κατσαβίδι και το κάρφωσε στο χέρι της ανθυπαστυνόμου

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως για το επεισόδιο με τους πυροβολισμούς στην Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου, κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε νωρίς το πρωί της Τρίτης.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες του enikos.gr,  ο 30χρονος αλβανικής καταγωγής με το βαρύ ποινικό μητρώο, δεν βρισκόταν μέσα στο κτίριο την ώρα της επιχείρησης, αλλά μετέβη στο σημείο όταν αυτή τελείωνε πλέον.

Ο διάλογος με την 35χρονη ανθυπαστυνόμο

Συναντήθηκε με την 35χρονη ανθυπαστυνόμο την ώρα η ένστολος είχε μόλις βγει στο προαύλιο, αφού αισθάνθηκε αδιαθεσία και αποχώρησε. Εκείνη την στιγμή, την πλησίασε και την ρώτησε: «αυτό που φοράς είναι αλεξίσφαιρο;».

«Ποιος είσαι εσύ; Τι θες», του είπε η 35χρονη ανθυπαστυνόμος και τότε εκείνος έβγαλε ένα κατσαβίδι και της το κάρφωσε στο χέρι. Η αντίδραση της 35χρονης ήταν τότε να πυροβολήσει με το υπηρεσιακό της όπλο προς το μέρος του, με αποτέλεσμα ο 30χρονος να τραυματιστεί.

O τραυματίας μεταφέρθηκε στον Ερυθρό Σταυρό και νοσηλεύεται φρουρούμενος με τραύμα στην κοιλιακή χώρα. Η αστυνομικός μεταφέρθηκε στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

Συμμορία που διέπραττε ληστείες σε σούπερ μάρκετ

Σημειώνεται ότι οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αθηνών συνέλαβαν 22 άτομα, μεταξύ των οποίων και ο αδελφός του 30χρονου. Επίσης, συνελήφθη και μία δόκιμη αστυνομικός για την υπόθεση, όπως έγραψε νωρίτερα το enikos.gr.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο δράστης είναι ο αρχηγός συμμορίας που είχε διαπράξει σωρεία ληστειών σε σούπερ μάρκετ στην Αττική. Μέλη αυτής της εγκληματικής οργάνωσης θεωρούνται και ορισμένοι από τους συλληφθέντες.

Ο 30χρονος E.F. έχει συλληφθεί πολλές φορές στο παρελθόν για εγκληματική οργάνωση, ληστείες, ναρκωτικά αλλά και για αρπαγή. Εις βάρος του εκκρεμούσαν 4 εντάλματα σύλληψης όπως γνωστοποίησε νωρίτερα με ανακοίνωση η ΕΛ.ΑΣ.

Η αστυνομική επιχείρηση άρχισε στις 6 το πρωί της Τρίτης. Συμμετείχαν 6 ομάδες ΟΠΚΕ, 4 ομάδες της ΕΚΑΜ, ομάδες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών.

Γιώργος Στεφανόπουλος
enikos.gr

📺Σκάνδαλο στο σκάκι: Ο παγκόσμιος πρωταθλητής κατηγορεί τον αντίπαλό του για εξαπάτηση


Σκάνδαλο στους κύκλους των σκακιστών προκαλούν οι καταγγελίες του παγκόσμιου πρωταθλητή Μάγκνους Κάρλσεν για εξαπάτηση από τον αντίπαλό του Χανς Νίμαν, από τον οποίο και έχασε κατά τη διάρκεια του τουρνουά Sinquefield Cup 2022.

Ήδη, ο Κάρλσεν είχε κάνει έκδηλη τη δυσφορία του, όταν την περασμένη εβδομάδα, συνάντησε τον Νίμαν σε διαδικτυακό τουρνουά. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, μετά από μια μόνο κίνηση, εγκατέλειψε την παρτίδα, διαμαρτυρόμενος για τη συμμετοχή του αντιπάλου του, που πάντως αρνείται τις κατηγορίες.

Λίγες ημέρες μετά, δηλαδή σήμερα, ο Κάρσλεν μίλησε ανοιχτά, μιλώντας για «ασυνήθιστη» γρήγορη άνοδο του Νίμαν το 2021, ενώ υποστήριξε ότι ήταν καχύποπτος με τον 19χρονο Αμερικανό, όταν έχασε στον τρίτο γύρο του τουρνουά Sinquefield Cup 2022 στις αρχές του μήνα. .

«Όταν ο Νίμαν προσκλήθηκε την τελευταία στιγμή στο Sinquefield Cup 2022, σκέφτηκα σοβαρά να αποσυρθώ πριν από τη διοργάνωση. Τελικά επέλεξα να παίξω. Πιστεύω ότι ο Νίμαν έχει κλέψει περισσότερες φορές – και πιο πρόσφατα – από ό, τι έχει δημοσίως παραδεχτεί. Η πρόοδός του ήταν ασυνήθιστη, και καθ’ όλη τη διάρκεια της παρτίδας δεν ήταν σφιγμένος ή έστω συγκεντρωμένος στο παιχνίδι, ενώ με ξεπερνούσε χρησιμοποιώντας τα μαύρα πιόνια με τρόπο που νομίζω ότι μόνο λίγοι παίκτες μπορούν να κάνουν. Αυτό το παιχνίδι συνέβαλε στο να αλλάξω την οπτική μου γωνία», έγραψε στο Twitter ο Κάρλσεν.


«Η εξαπάτηση στο σκάκι είναι μεγάλη υπόθεση»

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε ότι «η εξαπάτηση στο σκάκι είναι μεγάλη υπόθεση και μία υπαρξιακή απειλή» για το ίδιο το παιχνίδι και κάλεσε τους διοργανωτές τουρνουά αλλά και όσους ενδιαφέρονται για το παιχνίδι να εξετάσουν σοβαρά να αυξήσουν τα μέτρα ασφαλείας και τις μεθόδους ανίχνευσης της απάτης στο σκάκι, πάνω από τη σκακιέρα.

Επίσης, ο Κάρσλεν υπογράμμισε ότι δεν σκοπεύει να παίξει εναντίον οποιουδήποτε είχε κλέψει στο παρελθόν, επειδή «δεν ξέρει τι είναι ικανός να κάνει στο μέλλον», πριν εξηγήσει γιατί δεν έχει μιλήσει δημόσια μέχρι τώρα. «Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω περισσότερα χωρίς τη ρητή άδεια του Νίμαν να μιλήσω ανοιχτά», δήλωσε ο 31χρονος Νορβηγός.


«Μέχρι στιγμής ήμουν σε θέση να μιλήσω μόνο με τις πράξεις μου, και αυτές οι πράξεις έχουν δηλώσει ξεκάθαρα ότι δεν είμαι πρόθυμος να παίξω σκάκι με τον Νίμαν. Ελπίζω ότι η αλήθεια για το θέμα αυτό θα βγει στην επιφάνεια, όποια και αν είναι αυτή», κατέληξε.

Σε ανακοίνωσή της, η Διεθνής Σκακιστική Ομοσπονδία (FIDE) επέπληξε τον Κάρλσεν για τη στάση του και την αποχώρησή του από το τουρνουά, αλλά πρόσθεσε ότι συμμερίζεται τις «βαθιές ανησυχίες του Νο 1 στον κόσμο για τη ζημιά που προκαλεί η εξαπάτηση στο σκάκι».


Ο Νίμαν παραδέχεται εξαπάτηση αλλά παλαιότερα

Λίγες ημέρες μετά τον αγώνα του Sinquefield Cup, ο Νίμαν απάντησε δημοσίως στις κατηγορίες ότι είχε κλέψει νωρίτερα στη σκακιστική του καριέρα. Ο 19χρονος παραδέχτηκε ότι είχε κλέψει όταν ήταν 12 και 16 ετών, αλλά πρόσθεσε ότι δεν είχε κλέψει ποτέ σε παρτίδες πάνω από τη σκακιέρα.

«Λέω την αλήθεια γιατί δεν θέλω να υπάρξει καμία παραποίηση», τόνισε ο Νίμαν. «Είμαι περήφανος για τον εαυτό μου που έμαθα από αυτό το λάθος και τώρα έχω δώσει τα πάντα στο σκάκι. Έχω θυσιάσει τα πάντα για το σκάκι».

Κορονοϊός: 44.775 κρούσματα σε μία εβδομάδα – 79 διασωληνωμένοι και 97 θάνατοι


Συνολικά 44.775 κρούσματα κορονοϊού σε μία εβδομάδα κατέγραψε ο ΕΟΔΥ στην έκθεσή του. Καταγράφηκαν επίσης 79 διασωληνωμένοι και 97 θάνατοι. Σημειώνεται πως για την εβδομάδα από 12 έως 18 Σεπτεμβρίου είχαν καταγραφεί 36.146 κρούσματα, 82 διασωληνωμένοι και 111 θάνατοι.

Αναλυτικά η έκθεση του ΕΟΔΥ
 
Την εβδομάδα αναφοράς καταγράφηκαν 44.775 κρούσματα COVID-19 (4.292 ανά εκατoμμύριο πληθυσμού: 24% εβδομαδιαία μεταβολή) εκ των οποίων οι επαναλοιμώξεις αφορούν το 26% των λοιμώξεων. Ο συνολικός αριθμός των λοιμώξεων από την έναρξη της πανδημίας ανέρχεται σε 4.920.192 εκ των οποίων 52.0% γυναίκες. To Rt για την επικράτεια βάσει των κρουσμάτων εκτιμάται σε 0.98 (95% ΔΕ: 0.79 - 1.07).

Το σύνολο των εισαγωγών, στα νοσοκομεία της επικράτειας, την εβδομάδα αναφοράς ήταν 819 ασθενείς (7μερος μ.ό.: 117, 0% εβδομαδιαία μεταβολή), ενώ το σύνολο των εξιτηρίων ανέρχεται σε 715 ασθενείς (7μερος μ.ο.: 102, -5% εβδομαδιαία μεταβολή).Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι μέχρι τέλος της εβδομάδας αναφοράς είναι 79 (63.3% άνδρες) με διάμεση ηλικία 70 έτη και το 96.2% να έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.


Την εβδομάδα αναφοράς καταγράφηκαν 97 θάνατοι ασθενών COVID-19 (9 ανά εκατομμύριο πληθυσμού: -16% εβδομαδιαία μεταβολή) εκ των οποίων οι 27 (28%) απεβίωσαν μετά την παρέλευση τουλάχιστον 29 ημερών από την ημερομηνία εργαστηριακής επιβεβαίωσης της λοίμωξης COVID-19, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 33.111 θάνατοι, με το 96.0% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη, ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 80 έτη.

Δείγματα που έχουν ελεγχθεί

Την εβδομάδα αναφοράς, το ποσοστό θετικότητας ήταν 6,77% σε σύνολο 661.468 εργαστηριακών ελέγχων (RT-PCR/Rapid-Ag) με το μέσο όρο επταημέρου να είναι 94.495 δείγματα (7% εβδομαδιαία μεταβολή). Από την 1η Ιανουαρίου 2020 μέχρι 25 Σεπτεμβρίου 2022 , στα εργαστήρια που διενεργούν ελέγχους για τον SARS-CoV-2 και που δηλώνουν συστηματικά το σύνολο των δειγμάτων που ελέγχουν, έχουν συνολικά ελεγχθεί 12.585.378 (7μερος μ.ό.: 9.576, 3% εβδομαδιαία μεταβολή) κλινικά δείγματα ενώ από Μονάδες Υγείας και Κλιμάκια του ΕΟΔΥ που διενεργούν ελέγχους Rapid Ag έχουν ελεγχθεί 81.554.588 δείγματα (7μερος μ.ό.: 84.920, 8% εβδομαδιαία μεταβολή).

Mαζικές Δειγματοληψίες ΕΟΔΥ
 
Tην εβδομάδα αναφοράς, πραγματοποιήθηκαν 983 δράσεις δειγματοληπτικών ελέγχων από τις Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ, στις οποίες διενεργήθηκαν 62.089 έλεγχοι Rapid Ag και ανευρέθηκαν 7.603 θετικά (12%).

Πρετεντέρης: Η δίκη του παρακράτους


"Αρχισε η δίκη του παρακράτους. Έστω και σε συνέχειες. Έστω με περιορισμένο ακροατήριο. Αλλά με πολλά παραλειπόμενα" γράφει στα ΝΕΑ ο Γ. Πρετεντέρης:

κλικ στη φώτο για μεγέθυνση



«Βρέχει βάρκες στον Έβρο;»


Σάκης Μουμτζής

Αυτό το αφοπλιστικό ερώτημα έθεσε ο Νότης Μηταράκης στο βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο Channel 4 και στο περιοδικό Der Spiegel, ζητώντας να επανορθώσουν τα ανακριβή ρεπορτάζ τους για τους 38 πρόσφυγες του Έβρου και τη νεκρή Μαρία, που ουδέποτε υπήρξε. Ο υπουργός, πέραν όλων των άλλων, αναρωτήθηκε πού βρήκαν τη βάρκα οι περιπλανώμενοι δυστυχείς άνθρωποι και τελικά έφτασαν στην ελληνική όχθη. Εξ ού και το ερώτημά του αν βρέχει βάρκες στον Έβρο. Είναι οφθαλμοφανές πως τους την παρείχε η τουρκική στρατοχωροφυλακή, ελπίζω χωρίς τη συνέργεια Ελλήνων. Αν και δεν είμαι σίγουρος γι΄αυτό.

Αλλά δεν ήταν μόνο η επιστολή του Νότη Μηταράκη που αποκατέστησε την αλήθεια. Είχε προηγηθεί το εκτενές ρεπορτάζ της κυρίας Βασιλικής Σιούτη για την ιστοσελίδα Lifo με το οποίο αποδείχθηκε πως η γνωστή οικογένεια δεν είχε πέμπτο παιδί. Και τα τέσσερα παιδιά τους βρισκόταν σώα και υγιή σε ελληνικό έδαφος. Έκτοτε η κυρία Σιούτη έχει γίνει στόχος επιθέσεων καθώς αποδόμησε όλο το αφήγημα-απάτη που προσπάθησαν να στήσουν ένας Έλληνας δημοσιογράφος με μια Ελληνίδα δικηγόρο που συνεργάζονται με συγκεκριμένη ΜΚΟ.

Πάμε παρακάτω.

Χθες ο εκπρόσωπος του Λιμενικού κατήγγειλε στη Δημόσια Τηλεόραση (ΕΡΤ 1) πως πριν από λίγες ημέρες «μετανάστες στη Λέρο είπαν ψέματα ότι αγνοούνταν παιδιά. Έτσι είχαν δασκαλευτεί να πουν. Αρχικά μας είχαν πει ότι αγνοούνταν έξι άτομα. Ένας άνδρας, μια γυναίκα και τέσσερα παιδιά. Τελικά, παραδέχθηκαν πως μας είχαν πει ψέματα».

Εννοείται πως είναι άδικο να ρίξουμε ευθύνη γι΄αυτές τις απάτες σε δυστυχισμένους ανθρώπους που είναι πρόθυμοι να πουν ο,τιδήποτε διευκολύνει την προσπάθειά τους να φτάσουν ασφαλείς κάπου. Και αυτό το εκμεταλλεύονται επιτήδειοι δημοσιογράφοι, σε διατεταγμένη υπηρεσία, καθώς και δικηγόροι που εργάζονται σε ΜΚΟ.

Οι σκηνοθέτες της απάτης έχουν έναν βασικό πρωταγωνιστή στο σενάριο τους. Τα παιδιά. Η παρουσία τους σε μια νησίδα ή σε μια βάρκα είναι αρκετή για να κινητοποιήσει τους επαγγελματίες ανθρωπιστές. Το ερώτημα όμως είναι γιατί ψευδώς ισχυρίζονται πως υπάρχουν νεκρά παιδιά; Αντιλαμβάνομαι πως στην πρώτη περίπτωση κίνητρό τους είναι να κινητοποιηθεί ένας μηχανισμός για να περάσουν ασφαλώς στην Ελλάδα οι πρόσφυγες-μετανάστες.

Τι έχουν όμως να κερδίσουν όταν δασκαλεύουν αυτούς τους δυστυχισμένους ανθρώπους να ισχυριστούν ψευδώς πως υπάρχουν νεκρά παιδιά; Εδώ ακριβώς αποκαλύπτεται ο δόλιος ρόλος τους. Έχουν σκοπό να πλήξουν την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό. Συμμετέχουν σε ένα σχέδιο που αρχίζει από την Τουρκία και καταλήγει σε πολύ συγκεκριμένα έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας. Τα νεκρά παιδιά πάντα συγκινούν. Και ο Ερντογάν στον ΟΗΕ τις προάλλες έδειξε φωτογραφίες νεκρών παιδιών. Τυχαίο;

Γι΄αυτόν τον λόγο, ίσως θα έπρεπε η δράση αυτών των ανθρώπων να απασχολήσει την Ελληνική Δικαιοσύνη. 

liberal.gr

📺Να εδώ ο ΣΥΡΙΖΑίος εξηγεί τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ για τα ελληνοτουρκικά🤦‍♂️🤦‍♂️ΒΙΝΤΕΟ


Χατζηνικόλας: Κοροϊδεύουν Έλληνες και Τούρκους οι 2 Όρμπαν της ΝΑ Ευρώπης. Γυρίστε τους την πλάτη.


Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ ΕΡΓΑΤΕΣ ΜΕΣΩ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ🤣🤣Ρόμπερτ Ντε Νίρο: Ο «ταξιτζής» κάνει μπίζνες εκατομμυρίων στην... ελληνική Αστόρια


Ο διάσημος ηθοποιός γύρισε στην «ελληνική» συνοικία της Νέας Υόρκης και χρηματοδοτεί ένα κατασκευαστικό mega project - Αν και δηλωμένος Δημοκρατικός, αρνήθηκε να προσλάβει εργάτες που είναι οργανωμένοι στα συνδικάτα και προκαλεί αντιδράσεις

Από τους πιο διάσημους υποστηρικτές των Δημοκρατικών στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο υπερδραστήριος στο πλατό, ακόμα και στα 79 του χρόνια, χολιγουντιανός σταρ Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο οποίος επί Ντόναλντ Τραμπ υπήρξε διαπρύσιος πολέμιος του Ρεπουμπλικανού προέδρου.

Παρότι στο μεγαλύτερο μέρος της πλούσιας και άκρως πετυχημένης καριέρας του ο ηθοποιός ήταν πολύ εγκρατής ως προς την έκφραση των πολιτικών (και ιδεολογικών) πεποιθήσεών του, την τελευταία 15ετία είναι λαλίστατος περί των δημοσίων πραγμάτων, αν και μερικές από τις δηλώσεις του αποδείχθηκαν αμφιλεγόμενες ή και άκομψες.


Οπως το 2015, o Nτε Νίρο όταν έδειξε να γοητεύεται από την ιδέα να πάρει ρωσικό διαβατήριο -μόλις είχε ανοίξει τότε ένα νέο εστιατόριο, «Nobu» αυτή τη φορά, στη Μόσχα- ή νωρίτερα, το 2012, όταν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Μισέλ Ομπάμα έκανε ένα προσβλητικό αστείο για τις γυναίκες παρουσιάζοντας την Αμερική ανέτοιμη να έχει μια λευκή στο τιμόνι της. Βέβαια το 2016 ο Μπαράκ Ομπάμα τον παρασημοφόρησε μαζί με άλλες 20 προσωπικότητες με το Μετάλλιο της Ελευθερίας και έκτοτε ο γεννημένος στη Νέα Υόρκη και με ρίζες από Ιταλούς μετανάστες ηθοποιός έγινε από τους πιο δραστήριους Δημοκρατικούς, κάνοντας εντύπωση κυρίως με τις φαρμακερές ατάκες του για τον Τραμπ - τον οποίο είχε χαρακτηρίσει, μεταξύ άλλων, «επικεφαλής μ*κας!» και είχε αναφωνήσει σε μια τελετή βράβευσής του το περίφημο «f... Trump»!


O Ρόμπερτ Ντε Νίρο βγαίνει από ψητοπωλείο κατά την πρόσφατη παρουσία του στη Δράμα

Aδυσώπητος επιχειρηματίας

Ολα αυτά τον έκαναν επί χρόνια σχεδόν ακτιβιστή της πολιτικής σκηνής στις ΗΠΑ, αλλά στη σκληρή καθημερινότητα ο Ντε Νίρο είναι ένας αδυσώπητος επιχειρηματίας που δεν διστάζει να συγκρουστεί ακόμα και με τα συνδικάτα, τα οποία για τη δημοκρατική Αμερική είναι περίπου ιερά.

Ως γνωστόν, πέρα από την υποκριτική ο πολυτάλαντος Ντε Νίρο ασχολείται κυρίως με την εστίαση, αλλά αυτό τον καιρό ετοιμάζει ένα μεγάλο πρότζεκτ στην Αστόρια, τη γεμάτη ελληνικό χρώμα συνοικία του Κουίνς στη Νέα Υόρκη. Πρόκειται για έναν πολυχώρο επτά ορόφων όπου θα στεγαστούν στούντιο, γραφεία, καφετέριες, σάλες εκδηλώσεων και αίθουσες κινηματογράφου.


Ομως η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο -ο ίδιος ο ηθοποιός δεν έχει εμφανιστεί, παρότι οι εργασίες έχουν αρχίσει εδώ και καιρό- αρνείται πεισματικά να προσλάβει εργάτες που είναι εγγεγραμμένοι σε σωματεία! Θα τρίζουν τα κόκαλα του Τζίμι Χόφα με αυτές τις αντεργατικές συμπεριφορές και ευτυχώς που ουδέποτε ο βραβευμένος σταρ ενσάρκωσε τον συνδικαλιστή-σύμβολο στον κινηματογράφο - το έκαναν άλλοι, όπως ο Τζακ Νίκολσον, ο Τριτ Γουίλιαμς, αλλά και ο Αλ Πατσίνο στον «Ιρλανδό», όπου ο Ντε Νίρο έπαιζε τον υπάλληλο του συνδικάτου Φρανκ Σίραν, ο οποίος κατηγορήθηκε ότι διατηρούσε σχέσεις με τη Μαφία!

Η στάση της εταιρείας του Ντε Νίρο και η άρνησή της να προσλάβει συνδικαλιζόμενους εργάτες προκαλούν τεράστια εντύπωση, αλλά και απογοήτευση στις τάξεις των συνδικάτων. Μόλις τον Ιανουάριο του 2020 κατά τη διάρκεια βράβευσής του από το εργατικό σωματείο Screen Actors Guild, ο «Bobby Milk», όπως τον φώναζαν στα στενά της Νέας Υόρκης όπου μεγάλωσε, ευχαρίστησε το σωματείο που «αγωνίζεται ακούραστα εκ μέρους μας για τα εργασιακά», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε!


Tο υπό κατασκευή κτίριο για το project του στην Αστόρια

Φευ! Οταν πρόκειται για επιχειρηματικές δραστηριότητες με κυνήγι το κέρδος, τα πράγματα αλλάζουν. Στο εργοτάξιο της Αστόρια όπου αναπτύσσεται η επένδυσή του, των 600 εκατ. δολαρίων παρακαλώ, δεν χρησιμοποιούνται παρά ελάχιστοι συνδικαλιστές εργάτες, συμπεριλαμβανομένων υδραυλικών, αλουμινάδων, ηλεκτρολόγων και γενικών καθηκόντων. Μια τακτική με εμφανή σκοπό να μειωθεί το εργατικό κόστος, όπως αποκαλύπτεται.
Η διαμαρτυρία των εργατικών σωματείων είναι έντονη και ενδεχομένως θα προκαλέσει πρόβλημα στην ταχεία εξέλιξη του έργου. Ηδη το σούσουρο που επικρατεί στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης αρχίζει να κάνει εντύπωση. Και μάλλον είναι θέμα χρόνου να περιλάβει τον άσπονδο εχθρό του ο ίδιος ο Τραμπ, που εδρεύει άλλωστε στην ίδια πόλη, απλά μερικές γειτονιές πιο δυτικά, πέρα από τον East River.

Ο Κλιφ Τζόχανσεν, εκπρόσωπος του σωματείου Queens Local 638, σε δηλώσεις του ανέφερε ότι κατάφερε να εξασφαλίσει εργασία στο συγκεκριμένο έργο για μόλις τέσσερα μέλη του σωματείου, αλλά με πολύ χαμηλές απολαβές απ’ ό,τι ορίζει η σύμβαση εργασίας του σωματείου. «Για να μπορέσουμε να βάλουμε τα μέλη μας σε αυτό το έργο έπρεπε να μειώσουμε τους μισθούς και τα επιδόματα περίπου 40%. Ο αριθμός των μελών μας είναι πάρα πολύ μικρός σε σχέση με αυτούς που θα μπορούσαν να εργαστούν εκεί. Πιθανότατα να είχαμε 40-50 άνδρες και γυναίκες που θα εργάζονταν για ένα με δύο χρόνια».

Από την πλευρά του ο Τίμοθι Γουίλτον του σωματείου Queens Local 28, συνδικάτου αλουμινάδων, ανέφερε στο New York Focus ότι οι προσπάθειές του να εξασφαλίσει εργασία για τα μέλη του στο έργο ήταν ανεπιτυχείς. «Μίλησα απευθείας με τον μηχανικό εργολάβο και η συζήτηση δεν κατέληξε κάπου». Εκτός από τον διάσημο ηθοποιό, στο στόχαστρο συνδικαλιστών είναι και ο γιος του Ραφαέλ, ο οποίος δραστηριοποιείται στις αγοραπωλησίες ακινήτων και τις κατασκευές, καθώς και ο γενικός ανάδοχος του έργου, ο όμιλος Leeding Builders, που έχει κατηγορηθεί και στο παρελθόν ότι δεν συνεργάζεται με εργάτες μέλη συνδικαλιστικών σωματείων.

Πολυχώρος

Προς το παρόν, οι αντιδράσεις των σωματείων δεν πτοούν τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο οποίος είχε αγοράσει το 2019 μαζί με τον γιο του και την παραγωγό ταινιών Τζέιν Ρόζενταλ την έκταση των 72 στρεμμάτων, που βρίσκεται στο τέλος της 35rd Street και στη συμβολή με την 19th Avenue, κοντά στο Steinway Creek, στο βόρειο άκρο της Αστόρια. Στο σημείο υπήρχε παλαιότερα ένας χώρος στάθμευσης και αποθήκευσης του κοντινού εργοστασίου πιάνων Steinway & Sons. Πλέον έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο εργοτάξιο και ήδη δεσπόζει μια τεράστια σιδηροκατασκευή.

Η τελική έγκριση του έργου από τις Αρχές της Νέας Υόρκης δόθηκε τον Φεβρουάριο του 2020 και τον Ιούλιο του 2021 ξεκίνησαν οι πρώτες χωματουργικές εργασίες, εκσκαφές και κατεδαφίσεις των υφιστάμενων κτιρίων. Οι εκπρόσωποι του έργου ισχυρίζονται ότι όταν το έργο ολοκληρωθεί, στα τέλη του 2023, και ανοίξουν οι αίθουσες και τα στούντιο θα απασχοληθούν περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι.

Το κτίριο, ύψους 42 μέτρων, θα διαθέτει και ηλιακούς συλλέκτες για την ενεργειακή αυτονομία του, στοιχείο που ήταν προαπαιτούμενο για την έγκριση του έργου.

«Είναι ένα έργο που θα αναβαθμίσει τη γειτονιά μας και θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει τον κ. Ρόμπερτ Ντε Νίρο να έρχεται για να δει την εξέλιξη του έργου. Σίγουρα είναι κάτι πολύ καλό για τη γειτονιά μας», λέει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Σπύρος Μαραβέγιας, ομογενής που δραστηριοποιείται στο real estate και κατοικεί στην Αστόρια, πολύ κοντά στην επένδυση του Χολιγουντιανού ηθοποιού.


O Ρόμπερτ Ντε Νίρο σε σκηνή από την ταινία «Ο ταξιτζής», που τον καθιέρωσε ως μεγάλο αστέρα του Χόλιγουντ

Η συνοικία που μέχρι στιγμής θεωρείται μία από τις σχετικά υποβαθμισμένες του Κουίνς αποτελούσε για δεκαετίες το σημείο αναφοράς για τους Ελληνες που έφταναν στην Ανατολική Ακτή αναζητώντας το αμερικάνικο όνειρο. Σε σύνολο σχεδόν 100.000 ανθρώπων που ζουν στην Αστόρια, περίπου το 18% είναι Ελληνες ή ελληνικής καταγωγής, οι οποίοι δίνουν ένα νοσταλγικό μπλε χρώμα στις γειτονιές. Πέρα από τόπο συνάντησης για τις ελληνικές παρέες της Νέας Υόρκης, καταφτάνουν στην περιοχή και οι κάθε εθνότητας λάτρεις της ελληνικής κουζίνας. Η κυρία Ελπίδα Βασιλειάδου, που δουλεύει την καντίνα «Lady Souvlaki» στη γωνία 33rd Street και Ditmars Boulevard, έχει αμέτρητες ιστορίες να πει για τα βράδια που μυρίζουν Ελλάδα και επαναφέρουν τις μνήμες από την πατρίδα, με τα σουβλάκια και το ούζο στο τραπέζι.

«You talkin’ to me?»

Η Αστόρια για τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο οποίος πριν από μερικούς μήνες ήρθε στη Θεσσαλονίκη και τη Δράμα για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας με τίτλο «Tin Soldier», έχει κάτι το ξεχωριστό πέρα από την επένδυσή του. Στην ταινία «Τα καλά παιδιά», παραγωγής 1990, που αφηγείται την πραγματική ιστορία του μαφιόζου Χένρι Χιλ, ο Ντε Νίρο παίζει τον ρόλο του Τζίμι, ενός εκ των συντρόφων του μαφιόζου. Κάποιες από τις σκηνές της ταινίας γυρίστηκαν σε γειτονιές της Αστόρια. Ο Νεοϋορκέζος ηθοποιός, που με την ταινία «Ο ταξιτζής», παραγωγής 1976, και με την πιο γνωστή ατάκα στην ιστορία του κινηματογράφου, «You talkin’ to me?» εκτόξευσε τη δημοτικότητά του, συνεχίζει παρά τα 79 του χρόνια να ασχολείται με την υποκριτική, ενώ έχει αφήσει πίσω του και τη δικαστική διαμάχη με την πρώην σύζυγό του Γκρέις Χαϊτάουερ, η οποία διεκδικούσε το 50% της περιουσίας του.

Το Ανώτατο Δικαστήριο της Νέας Υόρκης δικαίωσε τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο τον Οκτώβριο του 2021. «Κατά τη διάρκεια του έγγαμου βίου τους ο κ. Ντε Νίρο απέκτησε μόνος του και χωρίς τη συμβολή της συζύγου του Γκρέις Χαϊτάουερ όλη την περιουσία του καθαρά και μόνο με τα χρήματα που κέρδιζε από τις επαγγελματικές του δραστηριότητες», αναφερόταν στο σκεπτικό της απόφασης του δικαστηρίου, το οποίο δεν ενέκρινε τις απαιτήσεις που είχε επί της περιουσίας του η πρώην σύζυγός του, η οποία, πάντως, λαμβάνει ήδη αρκετά χρήματα ως διατροφή.

Ζωγράφου: 22 συλλήψεις στην Πανεπιστημιούπολη-Είχαν κάνει την εστία κέντρο ναρκωτικών-Ανθυπαστυνόμος πυροβόλησε σεσημασμένο Αλβανό-Χειροπέδες και σε δόκιμη αστυνομικό που ενημέρωνε τους δράστες


Κατά τη διάρκεια αστυνομικής επιχείρησης στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, μία ανθυπαστυνόμος δέχτηκε επίθεση από σεσημασμένο 30χρονο αλλοδαπό άνδρα, τον οποίο τραυμάτισε κάνοντας χρήση του υπηρεσιακού της όπλου.

Η επιχείρηση ξεκίνησε στις 6 τα ξημερώματα, έπειτα από πληροφορίες ότι οι φοιτητικές εστίες χρησιμοποιούνταν για διακίνηση ναρκωτικών αλλά και ως ορμητήριο για ληστείες και διαρρήξιες στην ευρύτερη περιοχή. Συμμετείχαν άντρες των ΕΚΑμ, της ΟΠΚΕ, της Ασφάλειας αλλά και του Αλλοδαπών. 

Ενώ η επιχείρηση ήταν σε εξέλιξη, μία ανθυπαστυνόμος αισθάνθηκε αδιαθεσία και αποφάσισε να αποχωρήσει με το ιδιωτικό της αυτοκίνητο. Τη στιγμή που κατευθυνόταν προς αυτό, δέχτηκε επίθεση από άντρα περίπου 30 ετών.

Η ανθυπαστυνόμος για να αποκρούσει την επίθεση πυροβόλησε στα πόδια τον 30χρονο.

Ο άντρας τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στον Ερυθρό Σταυρό. Σύμφωνα με πληροφορίες, έμενε σε φοιτητική εστία μαζί με τον αδερφό του, ο οποίος επίσης συνελήφθη. Οι τραυματίας ήταν σεσημασμένος. 

Για το θέμα έβγαλε ανακοίνωση και η Ελληνική Αστυνομία:

"Ευρεία αστυνομική επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη από τις 06:00 το πρωί στην Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου και ειδικότερα στην Φοιτητική Εστία, παρουσία Εισαγγελέα, σε συνδυασμό με τη διεξαγωγή ερευνών σε σπίτια υπόπτων για εγκληματικές δραστηριότητες.

Η επιχείρηση διεξάγεται διότι η Φοιτητική Εστία, χρησιμοποιείται ως ορμητήριο και καταφύγιο από κακοποιούς, με ιδιαίτερα έντονη δράση -ληστείες και διακίνηση ναρκωτικών- στην ευρύτερη περιοχή του Ζωγράφου, της Καισαριανής, του Βύρωνα και της Αθήνας.

Στη διάρκεια της επιχείρησης, 35χρονη Ανθυπαστυνόμος αισθάνθηκε αδιαθεσία και αποχώρησε. Κατά την αποχώρησή της δέχθηκε επίθεση από σεσημασμένο 30χρονο αλλοδαπό, τον οποίο τραυμάτισε κάνοντας χρήση του υπηρεσιακού της όπλου.

Σε βάρος του 30χρονου εκκρεμούν 4 εντάλματα σύλληψης για ληστείες, όπλα και ναρκωτικά. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στον Ερυθρό Σταυρό και νοσηλεύεται φρουρούμενος. Η αστυνομικός μεταφέρθηκε στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

Στην επιχείρηση συμμετέχουν 6 ομάδες ΟΠΚΕ, 4 ομάδες της ΕΚΑΜ, ομάδες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών. Η επιχείρηση συνεχίζεται και με την ολοκλήρωσή της θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση".

Ζωγράφου: 22 οι συλλήψεις στη μεγάλη επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην Πανεπιστημιούπολη, βρέθηκαν όπλα


Σεσημασμένος και με βαρύ ποινικό μητρώο ο συλληφθείς 30χρονος - Στη δημοσιότητα φωτογραφία του
Σε 22 συλλήψεις προχώρησε η ΕΛΑΣ στο πλαίσιο της μεγάλης επιχείρησης στην Πανεπιστημιούπολη, όπου σύμφωνα με πληροφορίες βρέθηκαν όπλα και ναρκωτικά. Οι δυνάμεις της αστυνομίας έκαναν έρευνες τόσο στη Φοιτητική Εστία, όπου συνέλαβαν 13 άτομα, όσο και σε κατοικίες γύρω από την περιοχή όπου συνέλαβαν 9. Μεταξύ των συλληφθέντων φέρεται να είναι και μια δόκιμη αστυνομικός.

Τα όπλα που βρέθηκαν στους χώρους της Φοιτητικής Εστίας αποδεικνύουν ότι χρησιμοποιούνταν ως ορμητήριο και καταφύγιο από κακοποιούς, με ιδιαίτερα έντονη δράση -ληστείες και διακίνηση ναρκωτικών- στην ευρύτερη περιοχή του Ζωγράφου, της Καισαριανής, του Βύρωνα και της Αθήνας.

Στη διάρκεια της επιχείρησης, 35χρονη ανθυπαστυνόμος δέχθηκε επίθεση από σεσημασμένο 30χρονο αλλοδαπό, τον οποίο τραυμάτισε κάνοντας χρήση του υπηρεσιακού της όπλου.

Σε βάρος του 30χρονου εκκρεμούν τέσσερα εντάλματα συλλήψεων για ληστείες, όπλα και ναρκωτικά. Ο τραυματίας έχει διακομιστεί στον Ερυθρό Σταυρό και νοσηλεύεται φρουρούμενος. Η αστυνομικός μεταφέρθηκε στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών. 

Ο συλληφθείς 30χρονος είναι σεσημασμένος και με βαρύ ποινικό μητρώο. Φωτογραφία του δόθηκε στη δημοσιότητα. 

Στην επιχείρηση συμμετείχαν 6 ομάδες ΟΠΚΕ, 4 ομάδες της ΕΚΑΜ, ομάδες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών. Η επιχείρηση συνεχίζεται και με την ολοκλήρωσή της θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση. 



Χειροπέδες και σε δόκιμη αστυνομικό μετά την έρευνα για ναρκωτικά στου Ζωγράφου – Ενημέρωνε τους δράστες για τις κινήσεις των αστυνομικών


Στις 22 ανέρχονται οι συλλήψεις κατά την επιχείρηση για ναρκωτικά στου Ζωγράφου, κατά τη διάρκεια των οποίων σημειώθηκε και περιστατικό με πυροβολισμούς κοντά στην Πολυτεχνειούπολη.

 
Εντύπωση δε προκαλεί το γεγονός ότι ανάμεσα στους συλληφθέντες είναι και μία 22χρονη δόκιμη αστυνομικός, η οποία κατά πληροφορίες, υπηρετεί στο ΑΤ Ζωγράφου και σύμφωνα με αστυνομικές πηγές φέρεται να ενημέρωνε τους δράστες για τις κινήσεις των αστυνομικών.

📺Τρομακτική επίθεση στο μετρό της Νέας Υόρκης: Της μίλησε, τον αγνόησε και την έσπασε στο ξύλο – Βίντεο


Στη σύλληψη ενός άντρα προχώρησε η αστυνομία της Νέας Υόρκης για την άγρια επίθεση που εξαπέλυσε σε έναν σταθμό του μετρό σε βάρος μιας γυναίκας.

Τις σοκαριστικές εικόνες κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.


Το περιστατικό συνέβη την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου, με τις αρχές να αναφέρεουν ότι ένας άντρας πλησίασε μια 33χρονη και προσπάθησε να πιάσει κουβέντα μαζί της.

Όταν η γυναίκα δεν αντέδρασε και τον αγνόησε, ο άντρας την έσυρε στο πάτωμα και την έριξε στον τοίχο, ενώ τη γρονθοκόπησε και την κλώτσησε επανειλημμένα σε πρόσωπο και σώμα.

Ένας περαστικός προσπάθησε να βοηθήσει, όμως υποχώρησε όταν ο δράστης στράφηκε εναντίον του.

Ο άντρας συνέχισε να χτυπά με δύναμη τη γυναίκα προτού τελικά φύγει.

Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Νέας Υόρκης. «Ξέρετε πόσο φοβάμαι τώρα; Δεν ήμουν ποτέ ένας άνθρωπος που φοβόταν», δήλωσε το θύμα.

Ο δράστης είναι σεσημασμένος, καθώς το 1995, είχε συλληφθεί  επειδή δολοφόνησε την 82χρονη θετή γιαγιά του σε ηλικία 14 ετών. Έξι χρόνια αργότερα, συνελήφθη επειδή μαχαίρωσε την 21χρονη αδελφή του με ένα κατσαβίδι. Στη συνέχεια, το 2010, συνελήφθη επειδή επιτέθηκε σε τρεις εργαζόμενους στο ψυχιατρικό κέντρο, όπου νοσηλευόταν.