28 Σεπτεμβρίου 2022

Μενίδι: Αυτοκίνητο εμβόλισε μηχανή της ομάδας ΔΙΑΣ – Τραυματίστηκαν δύο αστυνομικοί


Αυτοκίνητο εμβόλισε μηχανή της ομάδας ΔΙΑΣ στο Μενίδι με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των δύο αστυνομικών.

Το περιστατικό συνέβη νωρίς το πρωί της Τετάρτης, 28 Σεπτεμβρίου, στην λεωφόρο Καραμανλή, όταν Ι.Χ αυτοκίνητο εμβόλισε την μηχανή στην οποία επέβαιναν. Δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες για το πώς συνέβη η σύγκρουση και τι προηγήθηκε.

Οι δύο αστυνομικοί διακομίστηκαν στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

27 Σεπτεμβρίου 2022

📺Να αυτά προβληματίζουν τον Φίλη😱🤷‍♂️ΒΙΝΤΕΟ


Άλλοι προβληματίζονται για τα εθνικά θέματα
και άλλοι γιατί δεν ξεσηκώνονται οι αναρχομπάχαλοι να ρίξουν την κυβέρνηση. Ό,τι μπορεί ο καθένας.


📺Μητσοτάκης στη Σύνοδο του ΕΛΚ: Μπαίνουμε στον εκλογικό κύκλο από θέση ισχύος


Την ανάγκη να υπάρξει κοινή ευρωπαϊκή απάντηση στην ενεργειακή κρίση υπογράμμισε απόψε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την εναρκτήρια ομιλία στην ετήσια συνάντηση της κοινοβουλευτικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, που φέτος διεξάγεται στην Κρήτη, παρουσία του προέδρου του Μάνφρεντ Βέμπερ.

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε με έμφαση ότι η Ευρώπη δεν έχει δώσει ακόμα μια συνεκτική απάντηση ακόμα ως προς το ενεργειακό. Η Ελλάδα έχει υποστηρίξει ένα συνολικό πλαφόν στο αέριο που θα συμπεριλάβει και το LNG και το αέριο από τη Ρωσία. Δεν είμαστε ακόμα εκεί... Αν δεν το πράξουμε η κοινωνική συνοχή θα δοκιμαστεί. Οι λαϊκιστές θα βρουν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες να αναδειχθούν ενόψει των εκλογών του 2024» σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισημαίνοντας ωστόσο ότι για την Ελλάδα η ΝΔ μπαίνει στον εκλογικό κύκλο από θέση ισχύος. 

Παρά τις συνεχείς κρίσεις καταφέραμε να τηρήσουμε τις δεσμευσεις μας σημείωσε ο πρωθυπουργός μιλώντας στα μέλη του ΕΛΚ εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι οι πολίτες θα δώσουν στις εκλογές ακόμα μια ευκαιρία για να ολοκληρώσει το έργο της.


Συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε στην ομιλία του:

Εκλεγήκαμε το 2019 και αναδειχθήκαμε στην εξουσία με σαφή εντολή, Αλλά στο ενδιάμεσο είχαμε πολλές κρίσεις...
Είχαμε την εργαλειοποίηση του μεταναστευτικού. Τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Παρ' όλα αυτά, εφαρμόσαμε την ατζέντα που εκλεγήκαμε. Η Ελλάδα δεν είναι πλέον το μαύρο πρόβατο της Ε.Ε., αλλάζει την τάση και το κάνει σε μια περίοδο που η παγκόσμια οικονομία φλερτάρει με την ύφεση.

Ο πρωθυπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο άρθρο των FT με τις 7 χώρες που είναι οι θετικές οικονομικές εκπλήξεις.

«Θα υπερβούμε το 5% ανάπτυξη, ίσως προσεγγίσουμε το 6% και του χρόνου θα κινηθούμε στο 2%» ανέφερε ο πρωθυπουργός στην ομιλία του

Αναφερόμενος στο μεταναστευτικό είπε: Ακολουθήσαμε διαφορετική πολιτική για τη μετανάστευση, μειώσαμε τις ροές κατά 80%. Χτυπήσαμε τα δίκτυα διακινητών.

Και καλέσαμε την Τουρκία να αναλάβει την ευθύνη της για την εργαλειοποίηση των μεταναστών.

Ο κ. Μητσοτάκης είπε επίσης:

«Μπαίνουμε στον εκλογικό κύκλο από θέση ισχύος και όταν έρθει η ώρα την ΄άνοιξη του 2023 να παραθέσουμε τα επιχειρήματά μας στους Έλληνες, νομίζω ότι έχουμε μια καλή ευκαιρία να πείσουμε ότι τηρήσαμε τις υποσχέσεις μας, ότι η Ελλάδα είναι σήμερα σε καλύτερη θέση και είμαι σίγουρος ότι οι Έλληνες θα μας δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία να ολοκληρώσουμε τη δουλειά που ξεκινήσαμε.

Η Ευρώπη δεν έχει μια συνεκτικη απάντηση ακόμα ως προς το ενεργειακό. Η Ελλάδα έχει υποστηρίξει ένα συνολικό πλαφόν στο αέριο που θα συμπεριλάβει και το LNG και το αέριο από τη Ρωσία. Δεν είμαστε ακόμα εκεί και δεν έχουμε πείσει την Κομισιόν.

Αλλά αν δεν προσθέσουμε την ευρωπαίκή δύναμη πυρός, τότε προετοιμαζόμαστε για έναν πολύ δύσκολο χειμώνα. Η κοινωνική συνοχή θα δοκιμαστεί. Αυτό θα δώσει περισσότερες ευκαιρίες στους λαϊκιστές να αναδειχθούν ενόψει των εκλογών του 2024 και θα κάνουμε τη δουλειά μας να πείσουμε τους πολίτες ότι είμαστε αξιόπιστη δύναμη αλλαγής πιο δύσκολη».

Στο Βερολίνο ο Γεωργιάδης: Εκστρατεία ενημέρωσης των ΜμΕ της Γερμανίας για επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα


Εκστρατεία ενημέρωσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Γερμανίας για τις επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα ανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Ανάπτυξης στο πλαίσιο της τριήμερης επίσκεψής του στο Βερολίνο, την οποία οργάνωσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, σε συνεργασία με την Ελληνική Πρεσβεία στο Βερολίνο, πραγματοποίησε εκστρατεία ενημέρωσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Γερμανίας για τις επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα.

Ο κ. Γεωργιάδης συναντήθηκε σήμερα με τον επικεφαλής Εξωτερικού Εμπορίου και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Γερμανίας (DIHK) Dr. Volker Treier και την επικεφαλής Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης του DIHK Dr. Sara Borella.

Στη συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, οι αντιπρόεδροι του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Γιώργος Πατεράκης και Βικτώρια Αλεξανδράτου - Κέρνερ και ο γενικός διευθυντής και μέλος του Δ.Σ. του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου Αθανάσιος Κελέμης.

Γεωργιάδης: Εποικοδομητική συζήτηση για τη συνεργασία Ελλάδας και Γερμανίας στον επενδυτικό τομέα

«Eίχαμε μία πολύ εποικοδομητική συζήτηση για τη συνεργασία της Ελληνικής Κυβερνήσεως, του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου και του Επιμελητηρίου της Γερμανίας, ώστε να οργανώσουμε άμεσα στο επόμενο διάστημα αποστολές σε γερμανικά κρατίδια, για την ενημέρωση των μικρομεσαίων Γερμανικών επιχειρήσεων σχετικά με τις δυνατότητες και τις προοπτικές για επενδύσεις που προσφέρει η Ελλάδα μέσα στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως έχει διαμορφωθεί μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία, αλλά και με τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες που προσφέρουν τα χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ο Πρόεδρος του DIHK έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και δεσμεύτηκε στη στενή συνεργασία των δύο Επιμελητηρίων και της Ελληνικής Κυβερνήσεως, ώστε οι αποστολές αυτές να έχουν σύντομα πολύ συγκεκριμένο αποτέλεσμα».

Δημοσκόπηση MARC: Η ακρίβεια «καίει» τους πολίτες – Τι κυβέρνηση προτιμούν


Το δεύτερο μέρος της μεγάλης μηνιαίας δημοσκόπησης της MARC για λογαριασμό του ΑΝΤ1 παρουσιάστηκε στο σημερινό Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού με τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Οι πολίτες απάντησαν σε ερώτημα σχετικά με τις ανησυχίες τους για τον δύσκολο χειμώνα που ξεκινά και πώς προσδοκούν να ανταπεξέλθουν στις παγκόσμιες οικονομικές αναταράξεις.

Επίσης, κλήθηκαν να αξιολογήσουν τη στάση της κυβέρνησης, αλλά και των άλλων πολιτικών δυνάμεων απέναντι στα μεγάλα θέματα που απασχολούν την επικαιρότητα και να τοποθετηθούν στα διαφορετικά σενάρια συνεργασιών μεταξύ των κομμάτων, στην περίπτωση μη ανάδειξης αυτοδύναμης κυβέρνησης μετά τις επερχόμενες εκλογές.

Στο στούντιο μαζί με τον Νίκο Χατζηνικολάου για την ανάλυση των στοιχείων, ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της MARC, Θωμάς Γεράκης.



Η μεγαλύτερη ανησυχία των πολιτών, όπως προκύπτει από τη δημοσκόπηση, είναι η ακρίβεια/ανατιμήσεις/ δύσκολος χειμώνας με ποσοστό 83,6%, ενώ ακολουθούν τα εθνικά θέματα/ελληνοτουρκικά με ποσοστό 48%, ο πόλεμος στην Ουκρανία με 30,8%, η εγκληματικότητα/βία με 29,9% και το μεταναστευτικό με ποσοστό 20,1%.





«Θα περιορίσουμε τις βασικές ανάγκες» λέει το 45,5% των συμμετεχόντων στην έρευνα ενόψει του χειμώνα, ενώ το 36% απαντά πως «με δυσκολίες αλλά θα ανταπεξέλθουμε».

Ποσοστό 6,7% εκτιμά πως δεν θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα, ενώ το 11,1% των ερωτηθέντων εμφανίζεται βέβαιο ότι «δεν θα μπορούμε να ανταποκριθούμε».



Οι πολίτες ζητούν από την κυβέρνηση να δώσει μεγαλύτερο βάρος για να μειώσει τις τιμές στη θέρμανση, το ηλεκτρικό ρεύμα και τα καύσιμα, σε ποσοστό 60,9%.



Αξιολογώντας την κυβέρνηση, το 39,1% των ερωτηθέντων απαντά πως «προσπαθεί αλλά θα μπορούσε περισσότερα», το 22,4% λέει ότι «κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί», το 19,8% την χαρακτηρίζει ως «επικίνδυνη» και το 17,8% θεωρεί πως κινείται σε λάθος κατεύθυνση.



Το 45,8% των ερωτηθέντων εκτιμά πως τα πράγματα θα ήταν χειρότερα, εάν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση, ενώ το 29% απαντά «περίπου τα ίδια» και το 21,2% ότι θα ήταν καλύτερα.



Σε ό,τι αφορά στην κυβέρνηση που προτιμούν, το 31,1% απαντά αυτοδύναμη κυβέρνηση ΝΔ, το 21,8% λέει κυβέρνηση συνεργασίας με βασικό κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ, το 16,6% κυβέρνηση συνεργασίας με βασικό κορμό την ΝΔ, το 12,5% αυτοδύναμη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.






📺Τελικά δεν έπιασε τόπο η «αυστηρή παρατήρηση»🤷‍♂️😱ΒΙΝΤΕΟ


Ο συγκεκριμένος βουλευτής μετά τις δηλώσεις του για "τουρκική μειονότητα" στην Ελλάδα, υποτίθεται ότι είχε δεχθεί "σοβαρή παρατήρηση". Τώρα γίνεται ξεκάθαρος όμως ο ρόλος του ΣΥΡΙΖΑ.


📺Η Σάκκαρη συναντήθηκε με τον Μπουφόν στην Πάρμα


Η Μαρία Σάκκαρη είχε την ευκαιρία να βρεθεί στα γραφεία της ποδοσφαιρικής Πάρμα και να γνωριστεί με τον θρυλικό Τζανλουίτζι Μπουφόν

Η Μαρία Σάκκαρη πραγματικά είχε μια διαφορετική ημέρα στην Πάρμα.

Εκμεταλλευόμενη ότι δεν είχε αγωνιστική υποχρέωση στο τουρνουά Open τς ιταλικής πόλης, με παρέα την Σλόαν Στέφενς έκαναν μια βόλτα σε αξιοθέaτα της πρωτεύουσας της Εμίλια Ρομάνια και μετά η 27χρονη Ελληνίδα είχε μια ξεχωριστή συνάντηση.

Βρέθηκε στα γραφεία της ποδοσφαιρικής ομάδας της Πάρμα, που αγωνίζεται στη Serie Β και εκεί την περίμενε ο θρυλικός Τζανλουίτζι Μπουφόν.



Ο 44χρονος θρυλικός τερματοφύλακας, που άρχισε την καριέρα του από την Πάρμα, από την περσινή σεζόν επέστρεψε σε αυτή, ενώ παράλληλα είναι και πρεσβευτής του συλλόγου.

Η Σάκκαρη είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει φιλοφρονήσεις με τον Μπουφόν. «Σε ξέρω. Σε είδα χθες. Παρακολουθώ τένις γυναικών, το προτιμώ από το αντρικό. Είσαι στο top-10», είπε ο Μπουφόν στην Ελληνίδα πρωταθλήτρια, για να του απαντήσει με χιούμορ: «Και εγώ σε ξέρω».




Μάλιστα, ο Μπουφόν εξομολογήθηκε την επιθυμία του στη Σάκκαρη: «Παίζω τένις ορισμένες φορές και μου αρέσει να σερβίρω και να κάνω βολέ».

Η Σάκκαρη, από την πλευρά της, του απάντησε με μια ιστορία από τις προπονήσεις της: «Ο προπονητής μου, Τομ Χιλ μού λέει να μην αφήνω τίποτα να περάσει, όπως κάνει ο Μπουφόν».

Στη συνέχεια, η Σάκκαρη έκανε δώρο στον Μπουφόν μία ρακέτα της, ενώ ο Μπουφόν από την πλευρά του της δώρισε μία φανέλα του με το νούμερο 1, αλλά της αποκάλυψε και το μυστικό που του επιτρέπει σ' αυτήν την ηλικία να συνεχίζει να αγωνίζεται: «Είμαι πάντα χαρούμενος! Απολαμβάνω την κάθε στιγμή που παίζω, αλλά απολαμβάνω και τις στιγμές με την οικογένεια μου».

Στην Πάρμα αγωνίζεται ο Βασίλης Ζαγαρίτης, ο οποίος βρέθηκε εκεί μαζί με τον προπονητή της πρώτης ομάδας, Φάμπιο Πέκια. Η Σάκκαρη γνώρισε και τους δύο, οι οποίοι της ευχήθηκαν καλή επιτυχία στις προσεχείς υποχρεώσεις της στο τουρνουά.



📺Ληστεία στην Τούμπα: Ισόβια για ανθρωποκτονία στον 27χρονο, ελεύθερος με αναστολή ο συνεργός


Ομόφωνα ένοχοι, χωρίς να τους αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό, κρίθηκαν οι δύο κατηγορούμενοι για την φονική ληστεία που σημειώθηκε τον περσινό Νοέμβριο σε κατάστημα ψιλικών της Τούμπας στη Θεσσαλονίκη, με θύμα έναν 44χρονο υπάλληλο της επιχείρησης.

Το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης επέβαλε στον 27χρονο αλβανικής καταγωγής την ποινή της ισόβιας κάθειρξης για ανθρωποκτονία με δόλο και πρόσκαιρη ποινή φυλάκισης έντεκα ετών για ληστεία, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.

Στον δεύτερο κατηγορούμενο, τον 37χρονο ελληνικής καταγωγής, επιβλήθηκε συνολική ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών και δύο μηνών για συνέργεια στη ληστεία και για κατοχή ναρκωτικών. Το δικαστήριο αποφάσισε η έφεσή του να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα και ως εκ τούτου θα αφεθεί ελεύθερος μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό. Το δικαστήριο του επέβαλε δύο περιοριστικους όρους, της εμφάνισής του στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του δύο φορές τον μήνα και τη συνέχιση της παρακολούθησης του προγράμματος απεξάρτησης.

Σημειώνεται ότι έφεση επί της πρωτόδικης απόφασης του δικαστηρίου επέβαλε και ο 27χρονος Αλβανός, χωρίς φυσικά να δικαιούται εκ του νόμου αναστολή της ποινής και ως εκ τούτου επιστρέφει στις φυλακές.

Ύστερα από την ανακοίνωση της απόφασης, η μητέρα του 44χρονου έκανε λόγο για μια δίκαιη απόφαση του δικαστηρίου, τονίζοντας, ωστόσο, ότι το παιδί της δεν μπορεί να γυρίσει πίσω.




Οι καταθέσεις των κατηγορουμένων

Στην απολογία του ενώπιον της έδρας ο 27χρονος έπεφτε διαρκώς σε αντιφάσεις, επιχειρώντας να ανασκευάσει όσα κατέθεσε στην αστυνομία και στον ανακριτή, επαναλαμβάνοντας διαρκώς ότι ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών και ότι δεν γνωρίζει το περιεχόμενο των καταθέσεων που υπέγραψε.

Ο κατηγορούμενος άλλαξε εντελώς τις καταθέσεις που έδωσε στις διωκτικές Αρχές, αναφέροντας σε πολλά σημεία ότι ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών και ότι δεν ήθελε να σκοτώσει τον 44χρονο και ότι δεν είχε σχεδιάσει την ληστεία. Επιπλέον, υποστήριξε ότι ο πυροβολισμός ήταν αποτέλεσμα πάλης και ότι δεν γνώριζε πως το όπλο ήταν γεμάτο με σφαίρες. «Το όπλισα μπροστά του για να τον φοβίσω, δεν γνώριζα αν ήταν οπλισμένο. Δεν είχα το δάχτυλο στην σκανδάλη», υποστήριξε, με την εισαγγελέα να του θυμίζει την κατάθεση του αστυνομικού, ο οποίος ανέφερε ότι το δάχτυλό του ήταν διαρκώς στην σκανδάλη, κάτι το οποίο διακρίνεται ξεκάθαρα και στον βίντεο ντοκουμέντο που κατέγραψαν οι κάμερες ασφαλείας της επιχείρησης.


Ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος

«Συγγνώμη για ό,τι έχει συμβεί, κυρίως από την οικογένεια. Έχω μεγαλώσει και εγώ χωρίς πατέρα και είναι δύσκολα. Δεν έχω μπλέξει καμία φορά σε τέτοιες καταστάσεις. Είναι η πρώτη φορά που έπιασα με τα χέρια μου πιστόλι. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε όλο αυτό γιατί είχα κάνει πολύ μεγάλη χρήση ναρκωτικών. Τρεις ολόκληρες ημέρες έπινα ηρωίνη, κοκαΐνη και χασίς. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω την πράξη που έκανα εκείνη την ημέρα, πως έφτασα στο σημείο να κάνω τη ληστεία και τον πυροβολισμό. Έχω φτάσει στο σημείο να θέλω να αυτοκτονήσω μετά την πράξη και τώρα που είμαι μέσα στην φυλακή το σκέφτομαι. Δεν μου άξιζε αυτή η πράξη που έκανα», είπε στα πρώτα λόγια της απολογίας του, επαναλαμβάνοντας διαρκώς ότι δεν θυμάται πως έγιναν όλα και ούτε τις καταθέσεις που έδωσε στις διωκτικές αρχές.

«Αυτό που ήθελα ήταν να βρω χρήματα για να πάρω την επόμενη δόση μου. Ό,τι χρήματα έπαιρνα μέχρι εκείνη τη στιγμή, ό,τι μεροκάματο έβγαζα ή μου έδιναν οι δικοί μου, η πρώτη σκέψη ήταν τα ναρκωτικά. Δεν το είχα προσχεδιάσει, το αποφάσισα εκείνη τη στιγμή να κάνω τη ληστεία. Δεν θυμάμαι ακριβώς πως ξεκίνησα να κάνω τη ληστεία και πως μπήκα μέσα», είπε ο 27χρονος.

«Βρήκα το πιστόλι κάτω από τη γέφυρα»

Στη συνέχεια υποστήριξε ότι ήταν η πρώτη φορά που έκανε ληστεία. Μιλώντας για εκείνη τη νύχτα, περιέγραψε ότι ξεκίνησε να κάνει χρήση ναρκωτικών κάτω από μια γέφυρα στην περιοχή της Τούμπας. Εκεί έμεινε για τρεις ώρες με τον συγκατηγορούμενό του, στη συνέχεια ήταν μόνος του και βρέθηκαν ξανά ύστερα από μερικές ώρες για να κάνουν και πάλι χρήση ναρκωτικών. Όσον αφορά το πιστόλι, υποστήριξε ότι το βρήκε κάτω από τη γέφυρα, σε ένα σημείο λίγο πιο μακριά από εκεί που έκαναν χρήση ναρκωτικών. "Όταν κάναμε χρήση είδαμε ένα άτομο που πήγε σε ένα σημείο και κάτι άφησε, μια σακούλα. Άγνωστο άτομο, ήταν νύχτα και δεν τον ήξερα. Κατευθείαν πήγα να δω τι έχει μέσα, με το σκεπτικό ότι ήταν ναρκωτικά. Όταν είδα το όπλο είπα ότι θα το πάρω για να πάω να το δώσω κάπου αλλού για να πάρω ναρκωτικά. Όμως τελικά δεν μπόρεσα να κάνω την ανταλλαγή. Τότε ήμουν μόνος, δεν ήταν ο Σ. (σ.σ. συγκατηγορούμενος) μαζί μου όταν πήρα το όπλο. Τον συνάντησα στην οδό Λαμπράκη, ήμουν χάλια από τα ναρκωτικά. Τον ρώτησα "που θα πας" και μου είπε στην κοπέλα μου. Και τον ξανά ρώτησα αν έχει τίποτα για να πιώ. Ήταν αργά όταν έγινε η δεύτερη συνάντηση", είπε, σημειώνοντας σε άλλο σημείο ότι δεν είχαν σχεδιάσει να κάνουν τη ληστεία.

Η φονική ληστεία

Στη συνέχεια περιέγραψε όσα έγιναν από τη στιγμή που μπήκε μέσα στο κατάστημα, έχοντας το πιστόλι στη σακούλα, κρυμμένο κάτω από ένα στρώμα που κουβαλούσε μαζί του. Όπως είπε, περπατούσε με τον συγκατηγορούμενό του στον δρόμο, όταν είδαν ανοιχτό το ψιλικατζίδικο επί της οδού Λαμπράκη. «Ο Σ. συνέχισε το δρόμο του και εγώ μπήκα μέσα για να πάρω τα χρήματα. Έβγαλα το πιστόλι και δεν γνώριζα ότι δούλευε. Ήταν σαν κινηματογραφική κίνηση, για να τον φοβίσω. Δεν το είχα ελέγξει το πιστόλι, αν είχα δει ότι όντως είχε σφαίρες δεν θα είχα οπλίσει το όπλο. Στη σακούλα είχα ένα χαρτόνι και κάτι σαν σφουγγάρι. Το όπλο το είχα σε μια σακούλα που μέσα ήταν στο στρώμα τυλιγμένο, τα είχα βάλει όλα μαζί μέσα», είπε, επισημαίνοντας ότι δεν ήταν σε κατάσταση που θα μπορούσε να ελέγξει τον εαυτό του, καθώς είχε κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Ο 27χρονος επιχείρησε να πείσει το δικαστήριο ότι ο πυροβολισμός που δέχθηκε το θύμα στο κεφάλι, ήταν ατύχημα που έγινε κατά τη διάρκεια της πάλης, όταν ο 44χρονος προσπάθησε να τον αφοπλίσει και του έπιασε το χέρι. «Το μόνο που ήθελα ήταν να αρπάξω τα χρήματα. Ο υπάλληλος ήρθε κατευθείαν επάνω μου για να μου πιάσει το χέρι με το οποίο κρατούσα το πιστόλι. Όπως τον είδα ότι ήρθε επάνω μου τρόμαξα, φοβήθηκα και ήθελα να τραβηχτώ για να φύγω. Δεν με άφηνε και με κρατούσε, μου είχε πατήσει το πόδι και τον είχα χτυπήσει με το κάτω μέρος του πιστολιού. Τον χτυπούσα στο κεφάλι όταν έσκυψε για να μου πιάσει το πόδι. Τον χτυπούσα με το κάτω μέρος του πιστολιού. Τον ξανά χτύπησα όταν μου έπιασε το άλλο πόδι και αυτός επέμενε. Μόλις μου έπιασε το χέρι που κρατούσα το πιστόλι, ο τρόπος που με έπιασε έριξε την σφαίρα καθώς τραβήχτηκε το δάχτυλο στην σκανδάλη».

Τι έκανε μετά τη φονική ληστεία

Όπως είπε στη συνέχεια, όταν «είδα όλο αυτό που έγινε, το παιδί που σκοτώθηκε, φοβήθηκα πολύ. Στην αρχή δεν κατάλαβα ότι τον χτύπησα με το όπλο και χτύπησε με σφαίρα. Νόμιζα ότι από τα χτυπήματα έπεσε κάτω. Φοβήθηκα και μάλιστα κάποια στιγμή είπα στον Σ. ότι θέλω να παραδοθώ. Μόλις έφυγα πήγα ξανά κάτω από τη γέφυρα. Ο Σ. με είδε που έτρεχα στον δρόμο. Ήταν κοντά στο ψιλικατζίδικο. Φύγαμε με τα πόδια. Ο Σ. με πήρε τηλέφωνο. Συναντηθήκαμε μετά. Είχα πάρει τα χρήματα από το ψιλικατζίδικο και του έδωσα 100 ευρώ για να πάρει ναρκωτικά. Τα υπόλοιπα μου έπεσαν στον δρόμο, την ώρα που έτρεχα και του έδωσα ότι λεφτά είχα για να πάρει ναρκωτικά. Την επόμενη ημέρα το απόγευμα άκουσα τι έγινε στο ψιλικατζίδικο. Πήρα τον Σ. τηλέφωνο και τον ρώτησα τι να κάνω, αν πρέπει να πάω στην αστυνομία να παραδοθώ. Δεν θυμάμαι τι μου απάντησε. Εκείνος δεν ήξερε ότι θα μπω στο ψιλικατζίδικο», απολογήθηκε.

Η απολογία του 37χρονου

Από τη μεριά του, ο 37χρονος που κατηγορείται ως συνεργός στη ληστεία και επιπλέον για κατοχή ναρκωτικών, κατέθεσε ότι ήθελε να αποφύγει τον 27χρονο Αλβανό αλλά εκείνος πήγε στο σπίτι του και τελικά αποφάσισαν να πάνε μαζί ως ένα κοντινό πάρκο, προκειμένου να κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών και στη συνέχεια αυτός να αποχωρήσει για να πάει στο σπίτι της συντρόφου του.

Αφού έκαναν χρήση ναρκωτικών, στη συνέχεια, όπως είπε, επέστρεψε στο σπίτι του και χωρίστηκαν. Όταν ξεκίνησε για να πάει στο σπίτι της συντρόφου του, τον συνάντησε τυχαία στο δρόμο και περπάτησαν μαζί. Ο 27χρονος του είπε ότι θα πάει στο βουνό, στην Μαλακοπή, για να κοιμηθεί, αλλά όταν σταμάτησε στον δρόμο για να πάρει καφέδες και τυρόπιτες, τον είδε ξαφνικά να τρέχει.

«Τον είδα που πέρασε από μπροστά μου και έτρεχε. Του φώναζα «γιατί τρέχεις, τι έγινε;». Δεν με άκουγε και τον έχασα. Μετά επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά. Του είπα ξανά «γιατί τρέχεις, τι έγινε;» και έλεγε ασυνάρτητα λόγια, δεν μπορούσα να καταλάβω. Τον ρώτησα που είναι και μου είπε ότι κατέβηκε στο ρέμα. Τον άκουσα σε κατάσταση σοκ και πήγα να τον συναντήσω. Ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση και το μόνο που μπορούσα να καταλάβω είναι ότι έλεγε "έκανα μ…ια, πυροβόλησα" και μου είπε ότι η σφαίρα καρφώθηκε σε έναν τοίχο. Του είπα να βρει το κουράγιο και να πάει να παραδοθεί, αλλιώς θα πήγαινα εγώ να αναφέρω το συμβάν στην αστυνομία. Μου έβγαλε 100 ευρώ για να πάρω ναρκωτικά και να ηρεμήσουμε, ενώ μου είπε ότι θα πάει να παραδοθεί μετά», είπε στην απολογία του.

Στη συνέχεια ανέφερε ότι αφού έκαναν χρήση ναρκωτικών, πήγε στο σπίτι της συντρόφου του το οποίο απέχει περίπου 450 μέτρα από το ψιλικατζίδικο και έμεινε εκεί μέχρι να ξημερώσει. Το πρωί μίλησε ξανά με τον 27χρονο και εκείνος τον ρώτησε αν μπορεί να τον βοηθήσει οικονομικά και ότι σκοπεύει να πάει να παραδοθεί στην αστυνομία. «Η κοπέλα μου με ρώτησε αν είδα τι έγινε στην Τούμπα και ότι έχει γεμίσει παντού αστυνομία. Τότε με έπιασε άγχος γιατί μου είπε ότι έχει και θύμα. Είχα νευρικότητα γιατί πίστευα ότι έχει σχέση με το συμβάν που είχε μπλέξει ο άλλος. Με έπιασε πανικός και δεν ήξερα πως να το διαχειριστώ, η κοπέλα μου επέμενε να πάμε στο τμήμα αλλά δεν ήμουν σε καλή κατάσταση, έτρεμα. Πήγα στο σπίτι μου και έψαχνα τρόπο να το πω στον πατέρα μου. Τους έχω ταλαιπωρήσει πάρα πολύ. Μόλις είδα την οθόνη της τηλεόρασης συνειδητοποίησα πως έδειχναν εμένα, με έπιασε πανικός και πήγα να πιω ναρκωτικά για να ηρεμήσω και μετά να πάω στην αστυνομία. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής με συνέλαβαν», είπε στην απολογία του.

Σημειώνεται ότι ούτε ο 37χρονος αναγνώρισε την κατάθεση που έδωσε στην αστυνομία και στον ανακριτή, παρόλο που τις έχει υπογράψει και την τελευταία, μάλιστα, την έδωσε παρουσία δύο δικηγόρων υπεράσπισης.

«Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη για αυτό που έγινε», είπε στο τέλος, αρνούμενος ξανά ότι φιλούσε «τσίλιες» όσο ο 27χρονος πραγματοποιούσε τη ληστεία στο ψιλικατζίδικο.

📺Βέμπερ σε Μητσοτάκη: Μπορούμε να μάθουμε πολλά από την Ελλάδα, τα αποτελέσματα της πολιτικής σας είναι αξιοθαύμαστα


«Διαλέξαμε την Ελλάδα και την Κρήτη γιατί είναι για εμάς ένας ισχυρός θεσμός. Το αποτέλεσμα της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη στην Ελλάδα είναι αξιοθαύμαστο. Η Ελλάδα αφήνει πίσω την ευρωκρίση, σημαντική μείωση της ανεργίας και η οικονομια πηγαίνει εξαιρετικά».

Τα παραπάνω επεσήμανε απόψε ο πρόεδρος του ΕΛΚ Μάνφρεντ Βέμπερ λίγο πριν ξεκινήσει η ετήσια συνάντηση της κοινοβουλευτικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, που φέτος διεξάγεται στην Κρήτη.

Ο πρόεδρος του ΕΛΚ , παρουσία του προέδρου του Κυριάκου Μητσοτάκη, ανέφερε ότι το ΕΛΚ θέλει το πνεύμα της Κρήτης στις Βρυξέλλες, ενόψει ευρωεκλογών.

Δείτε τις δηλώσεις του


Συγκεκριμένα ο Μάνφρεντ Βέμπερ ανέφερε: 

«Χαίρομαι που φιλοξενούμαστε στην Κρήτη. Διαλέξαμε την Ελλάδα και την Κρήτη γιατί είναι για εμάς ένας ισχυρός θεσμός. Το αποτέλεσμα της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη στην Ελλάδα είναι αξιοθαύμαστο. Η Ελλάδα αφήνει πίσω την ευρωκρίση, σημαντική μείωση της ανεργίας και η οικονομια πηγαίνει εξαιρετικά.

Το ΕΛΚ μπορεί να μάθει πολλά από την Ελλάδα.

Το ΕΛΚ είναι υπέρ του κράτους δικαίου και των αξιών της ένωσής μας. Και θέλω να υπογραμμίσω ότι ο κ. Μητσοτάκης ήταν ένας από τους πρώτους ηγέτες που υποστήριξε το να πεταχτεί εκτός ΕΛΚ ο Βίκτορ Όρμπαν.

Θέλουμε να πάρουμε το πνεύμα της Κρήτης στις Βρυξέλλες, ενόψει ευρωεκλογών».

Από την πλευρά του ο  Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε: 

«Η Ευρώπη αντιμέτωπη με γεωπολιτικό σεισμό. Τραγικές συνέπειες για τη σταθερότητα στην ήπειρό μας. Αλλά και με σημαντικές επιτπώσεις στον τομέα της ενεργειακής ασφάλειας και της ενεργειακής κρίσης από τον εκβιασμό της Ρωσίας που χρησιμοποιεί το αέριο ως όπλο για να ασκήσει πίεση στις ευρωπαϊκές δημοκρατίες.

Δρόμος κοινής ευρωπαϊκής αντίδρασης για να στηρίξουμε πολίτες, επιχειρήσεις και αγρότες που σήμερα δοκιμάζονται από την έξαρση του εισαγόμενου πληθωρισμού.

Θα συζητήσουμε όσα πετύχαμε στην Ελλάδα, αυτά τα τελευταία 3 χρόνια, από τότε που ο λαός μας ανέθεσε τα ηνία. Η ΝΔ επιδεικνύει μια πρωτοφανή πολιτική αντοχή. Διαχειριστήκαμε κρίσεις με αποτελεσματικότητα και ήμασταν συνεπείς με τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις, μειώσαμε φόρους, ενισχύσαμε άμυνες της χώρας και μειώσαμε τις κοινωνικές ανισότητες.

Το ΕΛΚ ενισχύεται πάλι, ενισχύεται σε επίπεδο εκλογών, πιστεύω ότι οι επόμενοι εκλογικοί κύκλοι θα είναι καλοί. Η ΝΔ παρέχει πάντα τη στήριξη που το ΕΛΚ περιμένει από την πρώτη πολιτική δύναμη στην Ελλάδα».

📺Πολυτεχνειούπολη: Η δόκιμη αστυνομικός συνεργαζόταν με τη συμμορία του Αλβανού σεσημασμένου


Αστυνομικές πηγές ανέφεραν ότι η δόκιμη έχει σχέση με πρωτοπαλίκαρο της συμμορίας του Αλβανού που συνελήφθη

Μία δόκιμη αστυνομικός, όπως έγινε νωρίτερα γνωστό, βρίσκεται ανάμεσα στους 22 συλληφθέντες στην επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην Πολυτεχνειούπολη.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η δόκιμη αστυνομικός συνεργαζόταν με τον 30χρονο Αλβανό σεσημασμένο, ο οποίος τραυματίστηκε και νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός».

Πιο συγκεκριμένα, αστυνομικές πηγές ανέφεραν ότι η δόκιμη αστυνομικός έχει σχέση με πρωτοπαλίκαρο της συμμορίας του Αλβανού που συνελήφθη ενώ, όπως λένε οι ίδιες αστυνομικές πηγές, σε προηγούμενη αστυνομική επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ, η γυναίκα είχε πληροφορηθεί για τις δυνάμεις που θα επιχειρούσαν και ενημέρωσε την ομάδα των κακοποιών.



Οι 13 συλλήψεις έγιναν στην παλιά φοιτητική εστία και σε διπλανά σπίτια. Τα όπλα που βρέθηκαν στους χώρους της Φοιτητικής Εστίας αποδεικνύουν ότι χρησιμοποιούνταν ως ορμητήριο και καταφύγιο από κακοποιούς, με ιδιαίτερα έντονη δράση -ληστείες και διακίνηση ναρκωτικών- στην ευρύτερη περιοχή του Ζωγράφου, της Καισαριανής, του Βύρωνα και της Αθήνας.



Το επεισόδιο με τον Αλβανό και την ανθυπαστυνόμο που τον πυροβόλησε

Νωρίτερα, 30χρονος Αλβανός κακοποιός επιτέθηκε με το κατσαβίδι σε ανθυπαστυνόμο στο χώρο του Πανεπιστημίου, προτού δεχθεί τα πυρά από το υπηρεσιακό της όπλο. Ο αλλοδαπός διέμενε στον χώρο της εστίας και προσπάθησε να διαφύγει της αστυνομικής έρευνας.

Το συμβάν σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης, όταν η ανθυπαστυνόμος αισθάνθηκε αδιαθεσία και θέλησε να βγει έξω, προκειμένου να κατευθυνθεί στο αυτοκίνητό της. Τη στιγμή που κατευθυνόταν προς αυτό, δέχτηκε επίθεση με κατσαβίδι από τον 30χρονο άνδρα.



Η ανθυπαστυνόμος, για ν' αποκρούσει την επίθεση, πυροβόλησε στα πόδια τον 30χρονο με το υπηρεσιακό της όπλο. Ο άντρας τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στον Ερυθρό Σταυρό. Σύμφωνα με πληροφορίες, έμενε σε φοιτητική εστία μαζί με τον αδερφό του, ο οποίος επίσης συνελήφθη. Ο τραυματίας ήταν σεσημασμένος. Στο νοσοκομείο 401 μεταφέρθηκε και η ανθυπαστυνόμος μετά την επίθεση που δέχθηκε.




📺Ενεργειακή κρίση - Διαρροή στον Nord Stream: Υποψίες για σαμποτάζ, σεισμολόγοι κατέγραψαν εκρήξεις - Δείτε βίντεο


Πληθαίνουν οι «φωνές» πως η διαρροή φυσικού αερίου στον  ρωσικό αγωγό «Nord Stream» είναι προϊόν σαμποτάζ αφού μέσα σ΄ένα 24ωρο, τρεις υποθαλάσσιες γραμμές του συστήματος στη Βαλτική, υπέστησαν «μία άνευ προηγουμένου βλάβη».

Παράλληλα, σεισμολόγοι στη Δανία και τη Σουηδία κατέγραψαν την Δευτέρα ισχυρές εκρήξεις στις περιοχές όπου παρατηρήθηκαν διαρροές στον αγωγό Nord Stream, όπως ανέφερε το σουηδικό Εθνικό Σεισμολογικό Κέντρο (SNSN) του Πανεπιστημίου της Ουψάλας. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι επρόκειτο για εκρήξεις», είπε ο σεισμολόγος Μπγιορν Λουντ στη δημόσια τηλεόραση SVT.


Η διαχειρίστρια εταιρεία του ρωσικού αγωγού, το Κρεμλίνο, πηγή της γερμανικής κυβέρνησης, Πολωνία και Δανία δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο της δολιοφθοράς.

Σε σημερινή του ανακοίνωση, ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ ανέφερε ότι, το ενδεχόμενο της δολιοφθοράς δεν μπορεί να αποκλειστεί την ώρα που φωτογραφίες και βίντεο που έχουν ανέβει στο διαδίκτυο από το σημείο της διαρροής δείχνουν το μέγεθος του προβλήματος.


Oπως ανακοίνωσε η διαχειρίστρια εταιρεία «Nord Stream AG», μέσα σε μία ημέρα, τρεις υποθαλάσσιες γραμμές του συστήματος αγωγών αερίου «Nord Stream» στη Βαλτική υπέστησαν «άνευ προηγουμένου» ζημιές», με τους πολιτικούς αναλυτές να παραπέμπουν σε «ξένο δάκτυλο».


Αρχικά, οι αρχές του Βερολίνου τήρησαν σιγή ιχθύος για το θέμα ωστόσο, πηγή της γερμανικής κυβέρνησης, την οποία επικαλείται η γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel, επισημαίνει ότι, «όλα δείχνουν πως δεν πρόκειται για σύμπτωση». «Δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα σενάριο που να μην αφορά στοχευμένη επίθεση», υπογράμμισε η πηγή.

Την ίδια ώρα, η διαχειρίστρια εταιρεία «Nord Stream AG» έσπευσε να διευκρινίσει ότι δεν μπορεί να υπολογίσει πότε θα αποκατασταθεί η δυνατότητα λειτουργίας του συστήματος αφήνοντας και αυτή ανοιχτό το ενδεχόμενο του σαμποτάζ.

Οι γερμανικές αρχές επιβεβαίωσαν χθες βράδυ ότι εντόπισαν ξαφνική απώλεια πίεσης και στους δύο κλάδους του αγωγού «Nord Stream 1». Προηγήθηκε η είδηση για διαρροή στον άλλο αγωγό από τη Ρωσία προς τη Γερμανία, τον «Nord Stream 2».

Εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομίας δήλωσε σήμερα ότι το Βερολίνο προσπαθεί να «ξεκαθαρίσει την κατάσταση», επισημαίνοντας ότι «προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε την αιτία της πτώσης της πίεσης».

Υπενθυμίζεται ότι, ο αγωγός «Nord Stream 1», ο οποίος αποτελείται από δύο παράλληλες γραμμές με δυνατότητα μεταφοράς 27,5 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων ετησίως καθεμιά, άρχισε να προμηθεύει απευθείας αέριο από τη Ρωσία στη Γερμανία το 2011.


Οι ροές μέσω του αγωγού, ο οποίος λειτουργούσε από τον Ιούλιο μόλις στο 20% της δυνατότητάς του, σταμάτησαν στο τέλος Αυγούστου και δεν επαναλήφθηκαν μετά τις εργασίες συντήρησής του.

Από την πλευρά της, η Ρωσία υποστηρίζει ότι, για τη μη λειτουργία του αγωγού ευθύνονται ο ελαττωματικός εξοπλισμός σε ένα σημαντικό σταθμό συμπίεσης καθώς και οι δυτικές κυρώσεις εξαιτίας της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

Ο αγωγός «Nord Stream 2», ο οποίος είναι παράλληλος του «Nord Stream 1», κατασκευάστηκε το Σεπτέμβριο 2021, αλλά δεν εγκαινιάσθηκε ποτέ καθώς η Γερμανία αρνήθηκε να τον πιστοποιήσει.

Το πρόγραμμα μπήκε στον «πάγο» λίγες ημέρες πριν από τις 24 Φεβρουαρίου που η Μόσχα έστειλε τα στρατεύματά της στην Ουκρανία.

Οι ξαφνικές διαρροές σε δύο ρωσικούς αγωγούς φυσικού αερίου στη Βαλτική, υποδομές που βρίσκονται στο επίκεντρο μιας ενεργειακής κρίσης από τότε που η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία, προβληματίζουν εγείροντας ερωτήματα για το ποιος κρύβεται πίσω από αυτές τις διαρροές, αν κρύβεται κάποιος.

Οι αγωγοί Nord Stream 1 και 2 έγιναν στόχοι δολιοφθορέων;

Η Ναυτιλιακή Αρχή της Σουηδίας εξέδωσε προειδοποίηση για δύο διαρροές στον αγωγό Nord Stream 1, την επομένη που εντοπίστηκε διαρροή στον κοντινό αγωγό «Nord Stream 2» που ώθησε τη Δανία να περιορίσει τη ναυσιπλοΐα και να επιβάλει μια μικρή ζώνη απαγόρευσης πτήσεων, πάνω από τη συγκεκριμένη περιοχή.

«Σήμερα αντιμετωπίσαμε μια πράξη δολιοφθοράς, δεν γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες του τι συνέβη, αλλά βλέπουμε ξεκάθαρα ότι είναι μια πράξη δολιοφθοράς, που σχετίζεται με το επόμενο βήμα κλιμάκωσης της κατάστασης στην Ουκρανία», δήλωσε ο πρωθυπουργός της Πολωνίας, Ματέους Μοραβιέτσκι κατά τη διάρκεια των εγκαινίων ενός νέου αγωγού μεταξύ Νορβηγίας και Πολωνίας.

Από την πλευρά της, η πρωθυπουργός της Δανίας, Μέτε Φρεντέρικσεν, είπε ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί η δολιοφθορά.

«Μιλάμε για τρεις διαρροές με κάποια απόσταση μεταξύ τους και γι' αυτό είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είναι σύμπτωση», υποστήριξε.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ, μίλησε για πολύ «ανησυχητικά νέα» επισημαίνοντας ότι οι διαρροές επηρέασαν την ενεργειακή ασφάλεια ολόκληρης της ηπείρου και σημείωσε ότι δεν αποκλείεται κανένα σενάριο, δηλαδή και της δολιοφθοράς.

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι οι αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο επίθεσης στο υποθαλάσσιο δίκτυο φυσικού αερίου και αυτή τη στιγμή οι γερμανικές, οι δανικές και οι σουηδικές αρχές ερευνούν όλα τα περιστατικά, σημειώνει το BBC.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε σήμερα ότι είναι πολύ νωρίς για εικασίες. «Παρακολουθούμε τις εξελίξεις πολύ στενά», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Κομισιόν, σημειώνοντας ότι «αυτό δεν έχει επηρεάσει ακόμη την ασφάλεια του εφοδιασμού μας», σύμφωνα με όσα μετέδωσε το Euronews.

Υπουργικό Συμβούλιο: «Καμπανάκι» για τις ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ - Επαφές για συγκράτηση τιμών


Η προαναγγελία του πρωθυπουργού στην προηγούμενη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου ότι το κυβερνητικό όργανο θα μετατραπεί προοδευτικά σε πολιτικό κέντρο έλαβε σάρκα και οστά στη σημερινή συνεδρίαση που έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου, με τους υπουργούς να έχουν μια πολύ πιο ελεύθερη συζήτηση, με έμφαση κυρίως τα θέματα της ενέργειας, αλλά και των προσλήψεων στον δημόσιο τομέα.

Θρυαλλίδα για τη συζήτηση ήταν οι παρουσιάσεις που έκαναν ο υπουργός Οικονομίας Χρήστος Σταϊκούρας για την πορεία της ελληνικής οικονομίας και ο υπουργός Ενέργειας Κώστας Σκρέκας για τα μέτρα στήριξης για την ενέργεια, αλλά και τις επικείμενες ευρωπαϊκές αποφάσεις, με το βλέμμα και στη Σύνοδο των υπουργών Ενέργειας της Ε.Ε. την Παρασκευή. Ξεκινώντας από το τελευταίο, ο κ. Σκρέκας παρουσίασε τις ελληνικές προτάσεις, αλλά έδωσε και τεχνικές λεπτομέρειες για τον τρόπο τιμολόγησης του φυσικού αερίου, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει ενεργειακή επάρκεια για τη χώρα, αλλά και πόροι, προκειμένου η στήριξη σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις να συνεχίζεται καθ' όλη τη διάρκεια του χειμώνα, κάτι που θα είναι δημοσιονομικά πιο προβλέψιμο εφόσον η τιμή του αερίου παραμένει στην περιοχή των 200 ευρώ.

Και ενώ ο κ. Σκρέκας υπογράμμισε ότι η πολιτεία έχει διαθέσει περί τα 13 δισεκατομμύρια ευρώ για την ενεργειακή στήριξη νοικοκυριών και επιχειρήσεων, στο τραπέζι του υπουργικού έπεσε το θέμα της ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι, μετά τις κινήσεις στήριξης στους πολίτες, θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην ακρίβεια στα ράφια των σούπερ μάρκετ, καθώς το αυξημένο ενεργειακό κόστος εν τέλει μετακυλύεται εμμέσως στους καταναλωτές. Στη συνεδρίαση έγινε συζήτηση για τους ελέγχους στα ράφια, αν και οι δυνατότητες του ελεγκτικού μηχανισμού δεν είναι απεριόριστες, ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται να υπάρξει νέος γύρος επαφών του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη με τους ιδιοκτήτες των μεγάλων αλυσίδων, προκειμένου να συγκρατηθεί η αύξηση των τιμών στο πλαίσιο του εφικτού. Υπενθυμίζεται, δε, ότι για μια σειρά βασικών προϊόντων ισχύει πλαφόν στο περιθώριο κέρδους που έχουν οι έμποροι.

Όσο για την πορεία της οικονομίας, στη συνεδρίαση εκφράστηκε αισιοδοξία για τα οικονομικά μεγέθη τόσο του τρέχοντος όσο και του επόμενου έτους, με την εκτίμηση να είναι ότι φέτος η «μπίλια» της ανάπτυξης θα «κάτσει» πάνω από το 5% (ίσως πέριξ του 5,3%), ενώ οι προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος είναι ακόμα πιο αισιόδοξες, ανεβάζοντας τον πήχη στο 6%. Και για την επόμενη χρονιά, όμως, η πρόβλεψη είναι αισιόδοξη για ανάπτυξη ελαφρώς άνω του 2%.

Αιτωλοακαρνανία: 34χρονη κατήγγειλε 55χρονο για βιασμό στο χωριό Θέρμο


Καταγγελία σε βάρος ενός 55χρονου για βιασμό, υπέβαλλε μια 34χρονη στο Θερμό Αιτωολοακαρνανίας.

Ειδικότερα, η 34χρονη, σύμφωνα με πληροφορίες του thermonews, μπήκε αναστατωμένη σε κατάστημα εστίασης του Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας το βράδυ του Σαββάτου, ζητώντας βοήθεια.

Αμέσως ο ιδιοκτήτης και οι θαμώνες του καταστήματος έτρεξαν να βοηθήσουν τη γυναίκα, η οποία βρισκόταν σε κατάσταση σοκ, ενώ ειδοποιήθηκε το Αστυνομικό Τμήμα Θέρμου και στο σημείο βρέθηκε περιπολικό με δύο άνδρες του Τμήματος.

Ύστερα από λίγο εμφανίστηκε και ο 55χρονος, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι δεν έχει συμβεί το παραμικρό και ότι η 34χρονη ψεύδεται.

Ο 55χρονος και η 34χρονη οδηγήθηκαν στο Αστυνομικό Τμήμα Θέρμου, όπου εκεί η αλλοδαπή γυναίκα υπέβαλλε μήνυση εναντίον του άνδρα για βιασμό.

Από το Αστυνομικό Τμήμα Θέρμου σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του 55χρονου και η υπόθεση διερευνάται.

Ελληνικό: Αποδίδονται 235 στρέμματα κοινωφελών χώρων στους όμορους δήμους -Σταϊκούρας: Σημαντική ημέρα


Υπουργική απόφαση για το Ελληνικό υπέγραψε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Σε 235 στρέμματα φθάνει η συνολική έκταση και 50 τα ακίνητα πολλαπλών μελλοντικών χρήσεων (για υπηρεσίες διοίκησης, πρόνοιας, πολιτισμού, αθλητισμού, προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης, καθώς και για αστικές υποδομές), που αποδίδεται στους όμορους δήμους του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού- Αγίου Κοσμά.

Η σχετική απόφαση καθορίζει τους χώρους που μπορούν να παραχωρηθούν χωρίς αντάλλαγμα και κατά κυριότητα στους όμορους δήμους και συγκεκριμένα στους δήμους Αλίμου, Γλυφάδας και Ελληνικού-Αργυρούπολης.

Στην τοποθέτηση του ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας στη διάρκεια της υπογραφής της υπουργικής απόφασης για την κατανομή των κοινωφελών χώρων και χώρων κοινωνικής ανταποδοτικότητας που εμπίπτουν εντός του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού - Αγίου Κοσμά, επισήμανε ότι σήμερα είναι μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για τους κατοίκους των όμορων δήμων του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού - Αγίου Κοσμά.

«Είναι μια σημαντική ημέρα για την κυβέρνηση, για την τοπική αυτοδιοίκηση των όμορων δήμων, για την επένδυση στο Ελληνικό. Υπογράφεται η υπουργική Απόφαση για τη διανομή των κοινωφελών χώρων και χώρων κοινωνικής ανταποδοτικότητας που εμπίπτουν στον Μητροπολιτικό Πόλο, με την οποία καθορίζονται οι εν λόγω χώροι που μπορούν να παραχωρηθούν χωρίς αντάλλαγμα και κατά κυριότητα από το Ελληνικό Δημόσιο στους όμορους δήμους, δηλαδή στους δήμους Αλίμου, Γλυφάδας και Ελληνικού - Αργυρούπολης.

Στους δήμους που επηρεάζονται και ωφελούνται από την επένδυση. Ένα μεγάλο, χρονίζον πρόβλημα αξιοποίησης χώρων στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού - Αγίου Κοσμά, επ' αμοιβαία ωφελεία των τοπικών κοινωνιών, επιλύεται. Ένα πρόβλημα που φάνταζε άλυτο, και δημιουργούσε - πολλές φορές - έντονες αντιπαραθέσεις σε τοπικό επίπεδο, βρίσκει λύση», είπε ο υπουργός.

Όπως επισήμανε ο Χ. Σταϊκούρας η πραγματοποίηση της παραχώρησης, κατά την ανωτέρω διάταξη, συντελείται, σήμερα, σε δύο στάδια:

Κατά το πρώτο στάδιο, με απόφαση-πλαίσιο του υπουργείου Οικονομικών και της πολιτικής ηγεσίας αυτού, γίνεται διανομή μεταξύ των προαναφερόμενων δήμων, των δυναμένων να παραχωρηθούν - ως άνω - χώρων. Κατά την προετοιμασία και κατάρτιση της εν λόγω απόφασης συνεκτιμήθηκαν και τα επιμέρους αιτήματα και οι ιδιαιτερότητες των ενδιαφερόμενων δήμων, τα οποία, πρόσφατα και από κοινού, συμφωνήθηκαν.

Ορισμένα εξ αυτών διαθέτουν χαρακτηριστικά κοινωφέλειας υπερτοπικής, και όχι μόνο δημοτικής εμβέλειας.

Κατά το δεύτερο στάδιο, με βάση την ως άνω απόφαση διανομής, εκδίδεται από τον αρμόδιο γενικό διευθυντή Δημόσιας Περιουσίας και Κοινωφελών Περιουσιών της γενικής γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας του υπουργείου Οικονομικών, η απόφαση παραχώρησης ενός εκάστου κοινωφελούς χώρου ή χώρου κοινωνικής ανταποδοτικότητας, προς κάθε έναν από τους δήμους που υπέβαλαν σχετικά αιτήματα.

Σήμερα, ολοκληρώνονται και τα δύο στάδια, όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας και αποδίδεται μία συνολική έκταση 235 στρεμμάτων και 50 ακινήτων πολλαπλών μελλοντικών χρήσεων, για υπηρεσίες διοίκησης, πρόνοιας, πολιτισμού, αθλητισμού, προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης, καθώς και για αστικές υποδομές.

Με την μεταγραφή κάθε απόφασης παραχώρησης και την καταχώρησή της στο αρμόδιο υποθηκοφυλακείο και κτηματολογικό γραφείο, αντίστοιχα, ολοκληρώνεται η διαδικασία της παραχώρησης και κάθε δήμος μπορεί να χρησιμοποιήσει ελεύθερα, στο πλαίσιο της κοινωφέλειας, τους παραχωρούμενους χώρους για τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, είπε ο υπουργός.

Ο κ. Σταϊκούρας ευχαρίστησε τους συνεργάτες μου για τη συστηματική δουλειά των προηγούμενων μηνών, ώστε να προχωρήσει, στο σύνολό του, το έργο του Ελληνικού, τους συναδέλφους του βουλευτές εντός και εκτός κυβέρνησης, βουλευτές του Νοτίου Τομέα, για τη στήριξη, εντός και εκτός κοινοβουλίου, του όλου εγχειρήματος καθώς και τα στελέχη της Lamda Development για τη συνεργασία τους, καθώς και τους δημάρχους της περιοχής, για την πραγματική διάθεση επίλυσης του προβλήματος της διανομής κοινωφελών χώρων.

Η υπογραφή της υπουργικής Απόφασης έγινε σε ειδική εκδήλωση, στην οποία έλαβαν μέρος οι δήμαρχοι Αλίμου κ. Ανδρέας Κονδύλης, Γλυφάδας κ. Γιώργος Παπανικολάου και Ελληνικού-Αργυρούπολης κ. Γιάννης Κωνσταντάτος, παρουσία του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου, του υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου, του γενικού γραμματέα Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας κ. Εμμανουήλ Μαστρομανώλη, βουλευτών Νοτίου Τομέα Αθηνών και στελέχη της Lamda Development.

📺Μήνυμα Δένδια στην Τουρκία: «Όσοι ξανασχεδιάζουν χάρτες θα αποτύχουν» (Video&Photos)


Ξεκάθαρο μήνυμα στην Τουρκία έστειλε ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, από την Αρμενία όπου πραγματοποιεί επίσκεψη.

Ο Νίκος Δένδιας έστειλε μήνυμα στις αναθεωρητικές χώρες ότι «οι ρεβιζιονιστικές πολιτικές θα αποτύχουν», κατά τη διάρκεια των κοινών δηλώσεων με τον υπουργό Εξωτερικών της Αρμενίας, Αραράτ Μιρζουάν.

«Για να αναφέρουμε μια ρεβιζιονιστική δύναμη, η Τουρκία προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την πρόσφατη αναταραχή για να υπονομεύσει την ειρήνη και τη σταθερότητα, είτε είναι στον Καύκασο είτε στο Αιγαίο», ανέφερε ο Νίκος Δένδιας.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο υπουργός Εξωτερικών έκανε λόγο για κλιμάκωση της τουρκικής ρητορικής. «Μόλις χθες, η Τουρκία διαμαρτυρήθηκε ότι η Ελλάδα στέλνει μερικά αμυντικά όπλα στο ελληνικό νησί της Λέσβου. Αυτό έγινε ενώ η Ελλάδα ενεργούσε σύμφωνα με τις υποχρεώσεις μας, καθώς αυτές οι υποχρεώσεις απορρέουν από τη Συνθήκη της Λωζάνης. 

Η Τουρκία διαμαρτύρεται γιατί η Ελλάδα δεν αφήνει τα εδάφη της ανυπεράσπιστα. Ποιος; Η Τουρκία που έχει εκδώσει casus belli, απειλή πολέμου κατά της Ελλάδας και έχει τον μεγαλύτερο αποβατικό στόλο λίγα μίλια μακριά από τα νησιά του Αιγαίου», σημείωσε ο υπουργός Εξωτερικών.

Στη συνέχεια, ο Νίκος Δένδιας επανέλαβε πως η Ελλάδα είναι έτοιμη και πρόθυμη να συμμετάσχει σε έναν εποικοδομητικό διάλογο με την Τουρκία, με βάση το Διεθνές Δίκαιο, διαμηνύοντας παράλληλα ότι «είμαστε επίσης έτοιμοι να υπερασπιστούμε τη χώρα μας και να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας». 

«Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να υπερασπιστούμε τη χώρα μας. Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας», τόνισε ο Νίκος Δένδιας.

Επίσης, ο Νίκος Δένδιας κατέστησε εκ νέου σαφές πως η Ελλάδα υποστηρίζει την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα όλων των κρατών, σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει και για την Αρμενία.

«Πιστεύουμε στο απαραβίαστο των συνόρων» υπογράμμισε ο Ελληνας υπουργός Εξωτερικών, αναφερόμενος στα επεισόδια που συνέβησαν μόλις πριν από λίγες ημέρες μετά τον βομβαρδισμό του αρμενικού εδάφους, συμπεριλαμβανομένων των κατοικημένων περιοχών, από τις αζερικές στρατιωτικές δυνάμεις. Παραθέτοντας τον Πρόεδρο της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν, είπε ότι καταδικάζει σθεναρά όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες και απηύθυνε έκκληση για ειρήνη και επανάληψη των διαπραγματεύσεων.

Όσον αφορά στις διμερείς σχέσεις, ο υπουργός Εξωτερικών εξέφρασε την αλληλεγγύη της Ελλάδας στην κυβέρνηση και τον λαό της Αρμενίας και σημείωσε πως «οι ιστορικές σχέσεις των δύο χωρών πάνε αιώνες πίσω». Όπως επισήμανε, σήμερα είχαν την ευκαιρία να αναθερμάνουν τις ήδη εξαιρετικές διμερείς σχέσεις και προσέθεσε πως οι ιστορικές τραγωδίες μάς ενώνουν. «Η Βουλή των Ελλήνων αναγνώρισε τη γενοκτονία των Αρμενίων το 1996. Η Βουλή των Αρμενίων αναγνώρισε τη γενοκτονία των Ελλήνων και των Ασσυρίων το 2015», ανέφερε ο Νίκος Δένδιας.

Ειδική αναφορά έκανε στην αρμενική κοινότητα στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων χιλιάδων Ελλήνων πολιτών, υπογραμμίζοντας πως είναι ένας ισχυρός δεσμός σύνδεσης.


«Να εργαστούμε για την ενίσχυση της σχέσης Ε.Ε.-Αρμενίας»

Επιπλέον, ο Νίκος Δένδιας χαρακτήρισε υποδειγματική τη συνεργασία των δύο χωρών σε διεθνείς οργανισμούς και εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την υποστήριξη της Αρμενίας σχετικά με την παράνομη κατοχή μέρους του εδάφους της Κυπριακής Δημοκρατίας. 

Επίσης, εξέφρασε την ευαρέσκειά του που οι δύο χώρες υποστηρίζουν αμοιβαία τις υποψηφιότητές τους για το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Ο υπουργός Εξωτερικών τόνισε πως προσβλέπει να ενισχυθεί η τριμερής εταιρική σχέση με την Κύπρο σε ένα νέο επίπεδο. Αναφερθείς στην τριμερή συνάντηση που είχαν στη Νέα Υόρκη, στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, υπογράμμισε την ανάγκη «να εργαστούμε για την ενίσχυση της σχέσης ΕΕ-Αρμενίας» και δεσμεύθηκε ότι θα επιδιώξει να εξασφαλίσει μια πρόσκληση για να απευθυνθεί ο υπουργός Εξωτερικών της Αρμενίας στο Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης το συντομότερο δυνατό και να τους ενημερώσει για το τι συμβαίνει.

«Το Διεθνές Δίκαιο είναι το ευαγγέλιο της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής»

Όσον αφορά τις προκλήσεις ασφαλείας στον Καύκασο, ο υπουργός Εξωτερικών ευχαρίστησε τον Αρμένιο ομόλογό του για την ενημέρωση πάνω σε αυτό το θέμα.

«Η θέση μας για το Ναγκόρνο Καραμπάχ παραμένει αμετάβλητη» τόνισε ο Νίκος Δένδιας και εξήγησε ότι η Ελλάδα υποστηρίζει την επίτευξη μιας ειρηνικής, αμοιβαία αποδεκτής λύσης στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου.

Όπως επισήμανε, το Διεθνές Δίκαιο είναι το «Ιερό Ευαγγέλιο» της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής. Και από αυτή την άποψη, χαιρέτισε το θάρρος του πρωθυπουργού Νικόλ Πασινιάν που πρότεινε μια νέα προσέγγιση για ένα νέο μέλλον σε αυτή την περιοχή. Ωστόσο, παρατήρησε ότι «δεν μπορούν να οικοδομηθούν λύσεις και ειρήνη όταν υπάρχει απειλή βίας. Αυτό ισχύει για την περιοχή του Καυκάσου, αυτό ισχύει για τον κόσμο, και φυσικά την Ανατολική Μεσόγειο», επισήμανε ο υπουργός Εξωτερικών.

Ο Νίκος Δένδιας μετέβη στο Ερεβάν, όπου και συναντήθηκε με τον Αρμένιο ομόλογό του, Αραράτ Μιρζογιάν, και στο πλαίσιο αυτό έγινε δεκτός και από τον Πρωθυπουργό της χώρας, Νίκολ Πασινιάν.

Οι δύο άνδρες συζήτησαν τις εξελίξεις στην περιοχή του Καυκάσου, τις σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Αρμενίας και, όπως αναφέρει και σε δημοσίευσή του ο κ. Δένδιας, τόνισε την «αλληλεγγύη της Ελλάδας προς την Αρμενία».

😱😱«Σταλινικά» τα πρώτα αποτελέσματα από τα «δημοψηφίσματα» στην Ουκρανία: Το... 97% ψηφίζει «ναι» στην προσάρτηση


Τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης ανακοίνωσαν τα πρώτα αποτελέσματα καταμέτρησης των ψήφων στα «δημοψηφίσματα» σε κατεχόμενες ουκρανικές περιοχές και το «ναι» ξεπερνά σε ποσοστό το 97%.

Τα ρωσικά ΜΜΕ ανακοίνωσαν τα πρώτα αποτελέσματα από τα τέσσερα «δημοψηφίσματα» που διοργανώθηκαν από φιλορωσικές Αρχές σε τέσσερις κατεχόμενες περιοχές της Ουκρανίας -Λουχάνσκ, Ντονέτσκ, Ζαπορίζια και Χερσώνα.

Η πλειοψηφία λέει «ναι» στην προσάρτηση, λένε οι Ρώσοι μετά από δημοψηφίσματα υπό την απειλή όπλου

Όπως είχε προβλεφθεί ευρέως, οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών εκεί θέλει να προσαρτηθεί στη Ρωσική Ομοσπονδία.

Το RIA Novosti αναφέρει ότι, καθώς η καταμέτρηση πλησιάζει το ένα τέταρτο των «ψήφων» σε καθένα από τα τέσσερα δημοψηφίσματα, όλες οι περιφέρειες ψήφισαν κατά τουλάχιστον 97% να απορροφηθούν από τη Ρωσία.

Το RIA ανέφερε πως οι αρχικές καταμετρήσεις δείχνουν πλειοψηφίες που κυμαίνονται από το 96,97% στην περιοχή της Χερσώνας, βάσει του 14% των ψήφων που έχουν καταμετηρθεί, μέχρι το 98,19% στη Ζαπορίζια, βάσει του 18% των ψήφων που έχουν καταμετρηθεί.

Ουκρανικά ΜΜΕ έχουν δημοσιεύσει βίντεο, όπως το παρακάτω από τη Ζαπορίζια, με την παρουσία ενόπλων στο πλαίσιο της διαδικασίας:

Ουκρανοί αξιωματούχοι περιέγραψαν τη διαδικασία, η οποία ξεκίνησε την Παρασκευή, ως «προπαγανδιστικό σόου», και δυτικοί αξιωματούχοι είπαν ότι τα αποτελέσματα δεν θα αναγνωριστούν.

Αξιωματούχοι και πολίτες των περιοχών αυτών είπαν ότι «ψήφιζαν» υπό την απειλή όπλου, καθώς ένοπλοι στρατιώτες τους παρακολουθούσαν συνεχώς, ενώ αναφέρεται ότι υπήρξαν και απειλές, ακόμα και προς τις οικογένειες των πολιτών.

«Δηλαδή, τι μπορείς να κάνεις όταν έρχονται στο σπίτι σου; Πώς μπορείς να ψηφίσεις όταν έχουν όπλα;», είχε πει γυναίκα 67 ετών στο αμερικανικό δίκτυο «NPR».

Ανησυχία για τις επόμενες κινήσεις Πούτιν, μετά τα «δημοψηφίσματα»

Ψηφοφορία διεξήχθη από τις 23 έως τις 27 Σεπτεμβρίου σε τέσσερις περιοχές -Ντονέτσκ, Λουχάνσκ, Ζαπορίζια και Χερσώνα-, που αποτελούν περίπου το 15% του ουκρανικού εδάφους.

Με αυτόν τον τρόπο ανοίγει ο δρόμος για τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν να προσαρτήσει τις τέσσερις περιοχές και να αποκαλέσει οποιαδήποτε προσπάθεια της Ουκρανίας να τις ανακαταλάβει ως επίθεση στην ίδια τη Ρωσία. Η Ρωσία, εξάλλου, έχει πει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα προκειμένου να υπερασπιστεί την «εδαφική ακεραιότητά» της.

Η Ουκρανία έχει προειδοποιήσει κατ' επανάληψη πως η προσάρτηση επιπλέον εδαφών από τη Ρωσία θα κατέστρεφε οποιαδήποτε πιθανότητα ειρηνευτικών συνομιλιών.

📺Μανωλάς: Του ρίχνουν... ευθύνες πως εκνεύρισε το λιοντάρι με την αργοπορία του


Η αντίδραση του Κώστα Μανωλά στον βρυχηθμό ενός λιονταριού στα γυρίσματα της παρουσίασης της μεταγραφής του στην Αλ-Σαρτζά έχει γίνει viral.

Το θέμα στα Εμιράτα έχει πάρει διαστάσεις και αυτό οφείλεται τόσο στην αντίδραση του Ελληνα αμυντικού, όσο και στα σχόλια του ιδιοκτήτη του άγριου ζώου.

Ο πάμπλουτος εκπαιδευτής του λιονταριού κατηγορεί τον Μανωλά ότι… εξαγρίωσε το ζώο με την 6ωρη καθυστέρηση και την αποχώρησή του από το γύρισμα.

«Ο παίκτης καθυστέρησε για 6 ώρες, ενώ αποχώρησε κατά την διάρκεια των γυρισμάτων» τονίζει ο Humaid Abdulla Albuqais στο ποστάρισμα που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram.

📺Ο Πούτιν, αμήχανος, ακούει τον Λουκασένκο να ομολογεί ότι χιλιάδες άνδρες εγκαταλείπουν τη Ρωσία [βίντεο]


Ο Βλαντίμιρ Πούτιν, αμήχανος, ακούει τον Λουκασένκο να μονολογεί για τους χιλιάδες άνδρες που φεύγουν από τη Ρωσία, φοβούμενοι την επιστράτευση.

Είναι μια στιγμή που ο Πούτιν κάθεται ανήσυχα στην καρέκλα του καθώς αναγκάζεται να υπομείνει έναν μονόλογο του Λευκορώσου ηγέτη και συμμάχου του, Aλεξάντερ Λουκασένκο, για τη χαοτική κατάσταση που διαμορφώνεται στη Ρωσία με τη μαζική φυγή πολιτών.

Ο Λευκορώσος πρόεδρος, που χρειάστηκε τη βοήθεια του Πούτιν για να συντρίψει ένα φιλοδυτικό δημοκρατικό κίνημα στη χώρα του το 2020, διαβεβαίωσε τον ηγέτη του Κρεμλίνου ότι θα κερδίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία, παρά την αυξανόμενη αναταραχή για την απόφασή του να επιστρατεύσει 300.000 νέους στρατιώτες στον πόλεμο, γράφει δημοσίευμα της Daily Mail.

Ο αρχηγός του Κρεμλίνου φαινόταν καμπουριασμένος και αμήχανος, μιλώντας λίγο κατά τη χθεσινή συνάντηση στο Σότσι, καθώς οι Ρώσοι συνεχίζουν να διαμαρτύρονται για την επιστράτευση ή να φεύγουν στο εξωτερικό για να αποφύγουν την κλήση από τη στρατολογική υπηρεσία της χώρας.

Λουκασένκο: «Θα νικήσουμε. Δεν έχουμε άλλη επιλογή»


«Η πορεία μας είναι σωστή, ο σκοπός μας είναι δίκαιος» είπε ο Λουκασένκο στον Πούτιν, φέρνοντας ένα σπάνιο χαμόγελο στα χείλη του Ρώσου πολεμοχαρή ηγέτη.

«Θα νικήσουμε. Δεν έχουμε άλλη επιλογή. Εμείς, ως Σλάβοι, δεν θα ανεχόμασταν την ταπείνωση», είπε ο Λουκασένκο.

Ωστόσο, το κάλεσμα για επιστράτευση αποδείχθηκε εξαιρετικά μη δημοφιλές, με χιλιάδες Ρώσους να έχουν ήδη εγκαταλείψει τη χώρα. Οι αεροπορικές πτήσεις από τη Ρωσία έχουν εξαντληθεί πλήρως και η κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους που οδηγούν στα σύνορα της Ρωσίας είναι τόσο μεγάλη που διακρίνεται καθαρά σε δορυφορικές εικόνες.

Αντιπολεμικές διαδηλώσεις έχουν ξεσπάσει σε όλη τη χώρα και τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν αυξανόμενο αριθμό εμπρηστικών επιθέσεων σε στρατιωτικά γραφεία στρατολόγησης. Χθες, ένας αξιωματικός του στρατεύματος πυροβολήθηκε από έναν άνδρα που αρνήθηκε να επιστρατευθεί.

Ο Λουκασένκο συνέχισε να μονολογεί στο Σότσι χθες, εκτοξεύοντας ρητορικές ερωτήσεις, καθώς ο Πούτιν καθόταν σιωπηλός, εμφανώς σε άβολη θέση, ακούγοντας τα λόγια του εταίρου του για τους «λιποτάκτες».

«Ας πούμε 30.000 ή 50.000 (άνθρωποι) τρέχουν μακριά. Αν έμεναν, θα ήταν δικοί μας άνθρωποι;», διερωτάται ο Λευκορώσος πρόεδρος.

«Αφήστε τους να τρέξουν μακριά. Δεν ξέρω τι πιστεύετε γι' αυτό, αλλά δεν ανησύχησα πολύ το 2020 όταν κόσμος έφυγε (από τη Λευκορωσία)... Αργότερα, ζητούν να τους αφήσουν να μπουν. Οπότε, λοιπόν, κι αυτοί θα επιστρέψουν. Αλλά χρειάζεται μια απόφαση: τι να τους κάνουμε; Να επιστρέψουν ή να μείνουν εκεί;».


Η Ρωσία «στα κόκκινα» λόγω της επιστράτευσης


Την ώρα που ο Λουκασένκο και ο Πούτιν συνομιλούσαν στο Σότσι χθες, ένας νεαρός πυροβόλησε Ρώσο στρατιωτικό σε ένα γραφείο στρατολόγησης, μια ασυνήθιστη επίθεση που αντανακλά το μέγεθος της αντίδρασης στις προσπάθειες της μερικής επιστράτευσης.

Οι πυροβολισμοί σημειώθηκαν ύστερα από διάσπαρτες εμπρηστικές επιθέσεις σε γραφεία στρατολογίας και διαδηλώσεις σε ρωσικές πόλεις κατά της στρατιωτικής κλήσης, που είχαν ως αποτέλεσμα τουλάχιστον 2.000 συλλήψεις, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Daily Mail.

📺«Αρουραίο των υπονόμων» χαρακτήρισε τον Ερντογάν ο αντιπρόεδρος της γερμανικής Βουλής - Οργή από την Άγκυρα


«Αρουραίο των υπονόμων» χαρακτήρισε ο αντιπρόεδρος των Γερμανών Φιλελευθέρων και ένας εκ των αντιπροέδρων του γερμανικού κοινοβουλίου, Βόλφγκανγκ Κουμπίκι, τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προκαλώντας την έντονη αντίδραση της Άγκυρας.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε προεκλογική εκδήλωση στην Κάτω Σαξονία, ο αντιπρόεδρος των Γερμανών Φιλελευθέρων εξαπέλυσε σκληρή επίθεση στον Ερντογάν για την τακτική του απέναντι στην προσφυγική κρίση. Προειδοποίησε μάλιστα την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να μην «ανοίξει ξανά την αγκαλιά της» σε περίπτωση του επόμενου κύματος προσφύγων, για την πρόκληση του οποίου κατηγόρησε τον Ερντογάν, διότι όπως είπε η Τουρκία θα μπορούσε σκόπιμα να πυροδοτήσει την επόμενη κρίση ενώ δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει τον Τούρκο πρόεδρο... «αρουραίο των υπονόμων».

Οργή από την Άγκυρα

Η Άγκυρα από την πλευρά της καταδίκασε τις δηλώσεις χαρακτηρίζοντάς τες «προσβλητικές», με το τουρκικό ΥΠΕΞ να καλεί για εξηγήσεις τον Γερμανό πρέσβη.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας, «Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο τις προσβλητικές δηλώσεις του Βόλφγκανγκ Κουμπίτσκι, αντιπροέδρου του γερμανικού ομοσπονδιακού κοινοβουλίου, για τον Πρόεδρό μας (Ερντογάν) σε ομιλία που εκφώνησε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας για το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας».

Σύμφωνα με το τουρκικό ΥΠΕΞ, οι δηλώσεις Κουμπίτσκι είναι «απαράδεκτες» και «δεν είναι κατάλληλος για τη θέση του αντιπροέδρου της Bundestag».

«Απείχε από κάθε πολιτική ηθική και υπευθυνότητα», αναφέρει ο εκπρόσωπος του τουρκικού ΥΠΕΞ, προσθέτοντας ότι «οι απρεπείς δηλώσεις δείχνουν το πολιτικό και ηθικό επίπεδο του Κουμπίτσκι και αποκαλύπτουν τη χυδαιότητα του».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Γερμανός πρέσβης στην Άγκυρα κλήθηκε στο υπουργείο Εξωτερικών της χώρας, όπου του μεταφέρθηκε η «έντονη αποδοκιμασία» της Άγκυρας.

Σύντομη συνομιλία Βαρβιτσιώτη-Τσαβούσογλου στην κηδεία του Σίνζο Άμπε


Στην κηδεία του Σίνζο Άμπε βρέθηκαν ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με τον Μεβλούτ Τσαβούσογλου. Ο αναπληρωτής υπουργός και ο Τούρκος ΥΠΕΞ είχαν ένα σύντομο τετ-α-τετ στα όρθια.

«Θα συνεχίσουμε σε αυτούς τους τόνους; Πρέπει να πέσουν οι τόνοι δεν γίνεται να συνεχίσουμε έτσι», του είπε ο Έλληνας υπουργός.

Ο Τσαούσογλου έδειξε να συγκατανεύει, χωρίς να πει κάτι ουσιαστικό.