28 Σεπτεμβρίου 2022

📺Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου: Ο 30χρονος «Έσκο», οι ληστείες, η απαγωγή γιου δημοσιογράφου και τα μοιραία λάθη


Ζούσαν στην εστία, κυκλοφορούσαν με Mercedes

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι τρεις όροφοι της παλαιάς φοιτητικής εστίας του Πολυετχνείου στου Ζωγράφου, είχαν μετατραπεί σε στρατηγείο σκληρών Αλβανών κακοποιών. Δίνοντας 100 ευρώ τον μήνα, σε έναν «σύνδεσμο» για κάθε δωμάτιο και χωρίς να πληρώνουν ρεύμα, internet και νερό, ζούσαν οικογενειακώς.

Κυκλοφορούσαν με Mercedes και απολάμβαναν τη χλιδάτη ζωή με το μαύρο χρήμα απο τις ληστείες, τη διακίνηση ναρκωτικών, τις κλοπές, ακόμη και απαγωγές. Γιατί ο 30χρονος «Έσκο» όπως ήταν το προσωνύμιο του στις πιάτσες των παρανόμων, που συνελήφθη χθες το πρωί μετά την επίθεση με κατσαβίδι και τον τραυματισμό 35χρονης ανθυπαστυνόμου, κατηγορείται οτι έκανε και την απαγωγή ενός ανήλικου παιδιού γιου δημοσιογράφου τον Μάιο του 2019 και μάλιστα τον έκρυβαν μέσα στις φοιτητικές εστίες μέχρι να «μπουκάρουν» στο σπίτι στο Παγκράτι και να ληστέψουν τον πατέρα.



Αποτύπωμα του 30χρονου βρέθηκε και ταυτοποιήθηκε, όμως αν και καταζητούμενος, δεν είχε συλληφθεί ποτέ.



Οι πέντε δικογραφίες

Στο χωρο της φοιτητικής εστίας, ζούσε ο «Έσκο» με τις πέντε δικογραφίες καταζητούμενος, χωρίς να έχει κάνει ούτε μια μέρα φυλακή, η σύντροφος με το νεογέννητο παιδί τους, ο αδερφός του «Έρκο» και η νοσηλεύτρια μητέρα τους, τουλάχιστον άλλοι δέκα Αλβανοί κακοποιοί αλλά και Έλληνες παραβατικοί.

Μέσα απο τις εστίες, δρούσαν σε δυο- τρεις διαφορετικές ομάδες και με το άσυλο που τους παρείχε ο χώρος, έβγαιναν μόνο για να ληστεύουν τράπεζες, σούπερ μάρκετ και να πουλάνε ναρκωτικά. Στους φοιτητές που ζητούσαν εξηγήσεις για τα δωμάτια που ήταν κατειλημμένα οι υπεύθυνοι απαντούσαν οτι ήταν μη λειτουργικά και οτι έπρεπε να ανακαινιστούν, ρίχνοντας τους στάχτη στα μάτια. Το μεγάλο κεφάλι στη συμμορία της Πολυτεχνειούπολης θεωρείται ο 30χρονος «Έσκο». Ο συγκεκριμένος, έμπλεξε στην παρανομία απο τον θείο του, ισοβίτη γιατί δολοφόνησε έναν άνθρωπο και στη συνέχεια δραπέτη των φυλακών Ναυπλίου. Ο «Έσκο», είναι φορτωμένος με πέντε δικογραφίες για κακουργήματα. Η πρώτη αφορά στην απαγωγή του 17χρονου γιου δημοσιογράφου στις 11 Μαΐου 2019. Η ομάδα των κακοποιών, απήγαγε τον ανήλικο, απο την περιοχη του Ζωγράφου την ώρα που γύριζε στο σπίτι του στο Παγκράτι.

Όρμησαν πάνω του, τον ακινητοποίησαν και αφου του φόρεσαν κουκούλα «τυφλώνοντας» τον, τον πέταξαν στο αυτοκίνητο και τον οδήγησαν στην Πανεπιστημιούπολη. Εκεί, το παιδί κρατηθηκε για πολλές ώρες όμηρος στα χέρια των Αλβανών ληστών οι οποίοι αφού του άρπαξαν τα κλειδιά του σπιτιού, το επισκέφθηκαν για να κάνουν πλιάτσικο. Κατά τη στιγμή της εφόδου, βρίσκονταν οι γονείς του και ο μικρός αδερφός του. Ο δημοσιογράφος σε μια προσπάθεια να προστατεύσει την οικογένεια του, συνεπλάκη μαζί τους με αποτέλεσμα οι κακοποιοί να τον χτυπήσουν και να τον τραυματίσουν ελαφρά με μαχαίρι. Οχτώ μήνες μετά οι αρχές κατάφεραν να περάσουν χειροπέδες σε έναν εκ των δραστών ενω οι υπόλοιποι παρέμεναν άφαντοι με τους αστυνομικούς να εκτιμούν οτι είχαν βρει καταφύγιο στην πατρίδα τους. Τελικά από ό,τι φαίνεται ο «Έσκο» δεν την είχε «κοπανήσει» στην Αλβανία, αλλά είχε βρει καταφύγιο στην παλαιά εστία της Πολυτεχνειούπολης. Η επόμενη δικογραφία αφορά στην αρπαγή εξοπλισμού του Πανεπιστημιου Αθηνων, άνω των 300.000 ευρώ, οι άλλες δυο δικογραφίες σε ληστειες και διακίνηση ναρκωτικών ενώ η τελευταία σε κλοπή κατ’ εξακολούθηση απο καταστήματα μεγάλου εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων.

Οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών κατάφεραν μετά απο έρευνές να τους βάλουν στο χέρι στη μεγάλη επιχείρηση σε συνεργασια με την ΟΠΚΕ και τη Διωξη Ναρκωτικών που οργανώθηκε χθες τα ξημερώματα και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά μια 35χρονη ανθυπαστυνόμος οταν δέχθηκε την επίθεση του Αλβανού.



Το «βαθύ λαρύγγι»

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περίπτωση μιας 22χρονης δόκιμης αστυνομικού, που υπηρετεί σε τοπικό τμήμα και η οποία φέρεται να είχε συγκεκριμένο ρόλο στην οργάνωση. Πληροφορίες λένε πως η νεαρή, είχε συνάψει σχέση με τον Αλβανό υπαρχηγό, τον οποίο γνώριζε όπως λένε οι πληροφορίες του «protothema.gr», πριν μπει στο Σώμα της ΕΛ.ΑΣ. και έδινε πληροφορίες για τις κινήσεις των συναδέλφων της και τον αριθμό των αστυνομικών δυνάμεων. Είχε, λένε ειδοποιήσει πριν μερικές ημέρες την αλβανική εγκληματική οργάνωση, σε μια ανάλογη επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας της Βορειοανατολικής Αττικής, τους κακοποιούς ενώ οι ίδιες πληροφορίες λένε, πως και στη χθεσινή επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών και της ΟΠΚΕ, είχε φροντίσει να δώσει το στίγμα των κινήσεων των αστυνομικών. Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι το «βαθύ λαρυγγι», προέρχεται από αστυνομική οικογένεια, καθώς ο πατέρας της ήταν αστυνομικός και έχει αποβιώσει, ενώ το απίστευτο της υπόθεσης είναι ότι η δόκιμη αστυνομικός, θα ορκιζόταν τις επόμενες ημέρες. Σύμφωνα με πληροφορίες η 22χρονη έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα κοινά και μάλιστα είχε κατέβει και υποψήφια δημοτική σύμβουλος.

Φωτογραφία με την δόκιμο αστυνομικό να κρατά όπλο στα χέρια





Επίδειξη στο Tik-Tok

Ένα από τα λάθη των αδίστακτων ληστών της Πανεπιστημιούπολης, είναι πως συνήθιζαν να ανεβάζουν στο Tik-Tok βίντεο με τα κατορθώματα τους. Υλικό με όπλα, πιστόλια, ακριβά αυτοκίνητα, ρολόγια και πολλά μετρητά που προκαλούσαν τους διώκτες τους,να τους «βάλουν στο χέρι», καθώς τους έβλεπαν να ζουν πλουσιοπάροχα χωρίς κανένας από αυτούς να εργάζεται. Ληστείες, ιδιαίτερα τις πρώτες πρωινές ώρες, αλλά και διακίνηση ναρκωτικών, αποτελούσαν τις πηγές «μαύρου χρήματος» της συμμορίας, ενώ στην ογκωδέστατη δικογραφία, που σχημάτισε η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αθηνών, περιλαμβάνονται, συμβάντα, που αποτυπώνουν με τον πιο ανάγλυφο τρόπο, τη δράση της συμμορίας. Χαρακτηριστικό, είναι ένα που σημειώθηκε περίπου πριν από ένα μήνα, όταν οι Αλβανοί παρήγγειλαν delivery, και τη στιγμή που αποχωρούσε ο διανομέας, του είπαν να καθυστερήσει γιατί θα πάνε να ληστέψουν το μαγαζί.



Κόντρα ΝΔ - ΚΚΕ

Κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε Νέα Δημοκρατία και ΚΚΕ, σχετικά με την αναφορά του βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Κατσώτη, ο οποίος σε δηλώσεις του είπε ότι: «Αφού είχαν απέναντι έναν τέτοιο κακοποιό θα 'πρεπε να ήταν άλλο το σχέδιο και όχι να έχουν μία αστυνομικό μόνο. Λοιπόν, άρα λοιπόν και αυτός όταν σύμφωνα με πληροφορίες είχε ένα κατσαβίδι όπως λέτε, οι πέντε πυροβολισμοί δικαιολογούνται;»

Στον βουλευτή του ΚΚΕ, απάντησε με ανάρτησή της στο Twitter, η τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Ιωάννα Γκελεστάθη. Συγκεκριμένα έγραψε: «Ο Χρήστος Κατσώτης του ΚΚΕ διερωτάται αν δικαιολογούνται πέντε πυροβολισμοί αφ' ης στιγμής ο κακοποιός επιτέθηκε στην Ανθυπαστυνόμο με κατσαβίδι. Προτείνω να αποσύρουμε την Ανθυπαστυνόμο, να στείλει την κόρη του στη θέση της και μετά να δώσει μόνος του απάντηση στην ερώτησή του».

📺Φιγούρα με φορτηγάκι... και από πίσω ήταν περιπολικό-ΒΙΝΤΕΟ


Ένας Αυστραλός οδηγός προσπάθησε να κάνει επίδειξη οδηγικών ικανοτήτων με ένα ανοιχτό φορτηγό, δεν πρόσεξε όμως μια σημαντική λεπτομέρεια.

Οδηγώντας υπό την επήρεια αλκοόλ, ένας Αυστραλός έκανε μεγάλης διάρκειας burn out, μπροστά σε περιπολικό!

Το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο, με τους αστυνομικούς αφού κατέγραψαν το περιστατικό με την κάμερα που έχουν στο περιπολικό, να σταματούν τον… ανήσυχο οδηγό του φορτηγού για τα περαιτέρω. Κάπως έτσι είχε η αλυσίδα των γεγονότων που είχε ως αποτέλεσμα την κατάληξη του οδηγού στα δικαστήρια. Το video δόθηκε στη δημοσιότητα από την τροχαία και είναι πολύ εντυπωσιακή η «φυσικότητα» με την οποία ο οδηγός του φορτηγού με την καρότσα, ακινητοποιεί το όχημα και με τους κατάλληλους χειρισμούς, στέλνει μπόλικο λευκό καπνό στην ατμόσφαιρα.

Φυσικά και το burn out που κάνει είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, με διάρκεια που ξεπερνά τα 25 δευτερόλεπτα. Γίνεται μάλιστα ακόμα εντυπωσιακότερο, αν αναλογιστεί κανείς πως ο οδηγός που το έκανε, είχε στο αίμα του 0,151 mg αλκοόλ, με όριο το 0,05. Αξίζει επίσης να παρατηρήσει κανείς, τόσο την «καλή του διαγωγή» στις διασταυρώσεις, όσο και την υπομονή των αστυνομικών που έδειξαν με τα φώτα του περιπολικού πως «είναι εκεί» και ψύχραιμα στη συνέχεια τον ακινητοποίησαν για να προχωρήσουν στους απαραίτητους ελέγχους.

📺Οσα είπε ο Μητσοτάκης στους ευρωβουλευτές του ΕΛΚ για την τουρκική προκλητικότητα


Ξεκάθαρες απαντήσεις για όλο το φάσμα της τουρκικής προκλητικότητας έδωσε χθες το βράδυ στην Κρήτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης, απευθυνόμενος στους βουλευτές του ΕΛΚ που κατέλυσαν σε γνωστό ξενοδοχείο της Χερσονήσου στο Ηράκλειο για τα Study Days της Ευρωπαϊκής Κεντροδεξιάς. Λίγο αφού έκλεισαν οι κάμερες των εισαγωγικών τοποθετήσεων Μητσοτάκη-Βέμπερ στο παραλιακό ξενοδοχείο της περιοχής, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κλήθηκε να απαντήσει στο μπαράζ ερωτήσεων εφ’ όλης της ύλης που έκαναν οι παριστάμενοι ευρωβουλευτές, με περίπου 120 εξ αυτών να ταξιδεύουν στην Κρήτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, ο κ. Μητσοτάκης έδωσε και απαντήσεις, αλλά και ευκρινείς εξηγήσεις σε απορίες των ευρωβουλευτών, με δεδομένο ότι πολλοί εξ αυτών αγνοούν τι πραγματικά συμβαίνει σε καθημερινή βάση στη ΝΑ Μεσόγειο. «Πολλοί ευρωβουλευτές διαφωτίστηκαν για τις τελευταίες προκλήσεις της Τουρκίας και έφυγαν πολύ καλά ενημερωμένοι για το νέο τουρκικό παραλήρημα», αναφέρει στο protothema.gr αρμόδια πηγή με άμεση γνώση της συζήτησης που έγινε.

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι η τουρκική επιθετική ρητορική έχει αναβαθμιστεί και σε επιθετική συμπεριφορά, κάτι που γεννά κινδύνους για την ασφάλεια της περιοχής, ενώ αναφέρθηκε και στα fake news της γείτονος για το μεταναστευτικό και όχι μόνο. Έδωσε διευκρινίσεις για το μπαράζ υπερπτήσεων, για την παραληρηματική και μονίμως προκλητική ρητορική των γειτόνων μας, αλλά και για τα έωλα τουρκικά επιχειρήματα για τα ελληνικά νησιά. Ειδικά για το σκέλος των νησιών σημειωτέον, ελάχιστοι ευρωβουλευτές γνώριζαν την ουσία της υπόθεσης. Παράλληλα, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι και το ΕΛΚ πρέπει να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν την απειλή που προκύπτει στην περιοχή εις βάρος της Ελλάδας και της Κύπρου, εξ ου και δεν είναι νοητό η Ευρώπη να εξοπλίζει την Τουρκία, όταν είναι η ίδια η Ευρώπη που απειλείται.

Κατά πληροφορίες του protothema.gr, εκτός της Τουρκίας εκτενής συζήτηση έγινε και για τα ενεργειακά, με τους ευρωβουλευτές να ακούνε με μεγάλη προσοχή τις ελληνικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, ενώ ο κ. Μητσοτάκης στάθηκε και στην ανάγκη ευρωπαϊκών πρωτοβουλιών. Τέλος, τη συζήτηση απασχόλησαν και οι ιταλικές εκλογές, με τον κ. Μητσοτάκη να εμφανίζεται διατηρώ στάση αναμονής ως προς το ποια…Μελόνι θα εμφανιστεί στο ευρωπαϊκό τραπέζι.


Οριακές ισορροπίες

Και μπορεί ο κ. Μητσοτάκης να εξηγούσε όλα τα παραπάνω στους κεντροδεξιούς ευρωβουλευτές, ο Ταγίπ Ερντογάν συνέχιζε, όμως, απτόητος το ρητορικό κρεσέντο απειλών εις βάρος της χώρας μας. ««Τα όπλα που συσσωρεύτηκαν στη Δυτική Θράκη και στα νησιά δεν σημαίνουν τίποτα για εμάς. Η δύναμή μας είναι πολύ πέρα από αυτά. Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι αυτό σημαίνει μυστική κατοχή για την εν λόγω χώρα», είπε χθες ο κ. Ερντογάν, προσθέτοντας «νομίζετε πως μπορεί να σας σώσει η στήριξη που σας έρχεται από τις ΗΠΑ και από την Ευρώπη. Δεν σας σώζουν αυτά. Όχι. Με αυτά μπορείτε να κάνετε μόνο πατινάζ».

Ο κ. Ερντογάν, προφανώς πιεσμένος στο εσωτερικό του, αναβαθμίζει την προκλητική ρητορική του στον δρόμο προς τις κάλπες, αναζητώντας και βαλβίδες αποσυμπίεσης από την τραγική κατάσταση της τουρκικής οικονομίας. Όσο ανεβάζει τους τόνους, βεβαίως, τόσο πιο δύσκολο είναι να υποχωρήσει από αυτούς, αν και η στάση του προοδευτικά προκαλεί τη διεθνή κοινότητα, η οποία αντιλαμβάνεται ότι είναι η Τουρκία που υποδαυλίζει την ένταση εντός του ΝΑΤΟ, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για τον πόλεμο στην Ουκρανία.

«Ζητώ από τους Τούρκους φίλους μου να μην το παρεξηγήσουν. Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να υπερασπιστούμε τη χώρα μας. Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας», είπε από την Αρμενία χθες ο Νίκος Δένδιας, ενώ καταδίκη των τουρκικών διατυπώσεων ήρθε και από τον εκπρόσωπο της Ε.Ε. Πίτερ Στάνο, ο οποίος κάλεσε τη γείτονα να σεβαστεί την κυριαρχία της Ελλάδος και να αποφύγει ρητορική και ενέργειες που υποδαυλίζουν την ένταση.

Κάτι τέτοιο, φαίνεται, πάντως να μην ενδιαφέρει ιδιαιτέρως τον κ. Ερντογάν, ο οποίος προοδευτικά…αλλάζει πίστα στην προκλητικότητα. Το ερώτημα, βεβαίως, είναι αν η κλιμακούμενη ρητορική μπορεί να συνεπάγεται και κλιμάκωση στο πεδίο. Στην Αθήνα παρακολουθούν με ψυχραιμία το τουρκικό ντελίριο, αλλά η προετοιμασία αφορά όλα τα πιθανά σενάρια. Ανώτερες κυβερνητικές πηγές, πάντως, έλεγαν στο protothema.gr ότι σε αυτή τη συγκυρία δεν είναι ορατή μια επί του πεδίου κλιμάκωση και αυτή την ανάγνωση συμμερίζεται και η στρατιωτική ηγεσία.

ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ Η ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΝΔΗ ΚΑΙ ΚΑΤΡΑΜΙ🤣🤦‍♂️Βρετανία: Οι «Εργατικοί» απέπεμψαν βουλευτίνα για ρατσιστικό σχόλιο κατά του υπουργού Οικονομικών


H βουλευτής των Εργατικών Ρούπα Χακ απεπέμφθη από το κόμμα, αφού κατηγορήθηκε ότι έκανε ρατσιστικά σχόλια για τον Βρετανό υπουργό Οικονομικών Κουάζι Κουάρτενγκ.

Η Ρούπα Χακ βουλευτής που εκπροσωπεί μια περιοχή του δυτικού Λονδίνου, κατηγορήθηκε για ρατσισμό από τους Συντηρητικούς, αφού ο ιστότοπος Guido Fawkes δημοσίευσε ένα ηχητικό απόσπασμα στο οποίο η Χακ ακούγεται να λέει για τον πρώτο μαύρο υπουργό Οικονομικών της Βρετανίας ότι είναι «κατ' επίφαση μαύρος».

Ερωτηθείσα για τον Κουάρτενγκ σε μια εκδήλωση στο ετήσιο συνέδριο των Εργατικών στο Λίβερπουλ, η Χακ μίλησε για την εκπαίδευση του υπουργού σε σχολεία ελίτ και πρόσθεσε ότι «Αν τον ακούσεις… δεν θα ήξερες ότι είναι μαύρος».

Ένας εκπρόσωπος του ηγέτη των Εργατικών Κιρ Στάρμερ είπε σε δημοσιογράφους πως «Καταδικάζουμε προφανώς τις δηλώσεις που έκανε που ήταν εντελώς ανάρμοστες και θα την καλέσουμε να ζητήσει συγγνώμη και να αποσύρει αυτά τα σχόλια».

Η Χακ αργότερα δημοσίευσε ένα tweet ζητώντας από τον Κουάρτενγκ «την ειλικρινή και εκ βαθέων μου συγγνώμη για τα σχόλια», τα οποία είπε ότι ήταν απερίσκεπτα.


Ο Κουάρτενγκ, ο οποίος διορίστηκε υπουργός Οικονομικών από την πρωθυπουργό Λιζ Τρας νωρίτερα αυτό το μήνα, παρουσίασε την Παρασκευή το νέο δημοσιονομικό πρόγραμμα της κυβέρνησης, το οποίο προκάλεσε αναταραχή τις τελευταίες ημέρες στις χρηματοοικονομικές αγορές και ώθησε τη λίρα σε ιστορικό χαμηλό έναντι του δολαρίου.

📺MS Estonia: Το ναυάγιο που χαρακτηρίστηκε η μεγαλύτερη τραγωδία μετά τον Τιτανικό - 852 άνθρωποι χάθηκαν στη Βαλτική


Η χειρότερη θαλάσσια τραγωδία από τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο και σε καιρούς ειρήνης: Το πλοίο MS Estonia ναυαγεί στη Βαλτική και οδηγεί στο θάνατο 852 ανθρώπους. Η τραγωδία ήταν η μεγαλύτερη μετά τον Τιτανικό και το ναυάγιο του RMS Empress of Ireland.

Ήταν μια μέρα σαν σήμερα, 28 Σεπτεμβρίου του 1994, όταν το MS Estonia, που ταξίδευε από το Ταλίν προς τη Στοκχόλμη, άρχισε να μπάζει νερά από την πλώρη. Το πλοίο είχε αναχωρήσει στις 19:00 μεταφέροντας 989 επιβάτες και πλήρωμα, καθώς και οχήματα, και επρόκειτο να πιάσει λιμάνι στις 09:30 την επόμενη μέρα.

Η θάλασσα μαινόταν, όπως συνήθως τέτοια εποχή. Τα ρολόγια έδειχναν 50 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, όταν ακούστηκε ένας ήχος από μέταλλο που σπάει, αλλά οι ναύτες που επιθεώρησαν την πλώρη, όπου ήταν η ράμπα που επέτρεπε την πρόσβαση στο εσωτερικό του πλοίου, δεν εντόπισαν τίποτα το ανησυχητικό.
Το πλοίο όμως άρχισε να μπάζει νερά λίγα λεπτά αργότερα και οι συναγερμοί να ηχούν ξέφρενα. Μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά το Εσθονία είχε πάρει κλίση δεξιά. Όσοι από τους επιβαίνοντες είχαν προλάβει να βγουν στα καταστρώματα είχαν πιθανότητες να δουν την ανατολή· εκείνοι που είχαν αποκοιμηθεί και δεν άκουσαν ήταν καταδικασμένοι να ταξιδέψουν στο έρεβος της Βαλτικής.

Το τραυματισμένο πλοίο χάθηκε από την επιφάνεια της θάλασσας μια ώρα μετά.
Από τους 138 ανθρώπους που ανασύρθηκαν ζωντανοί, ένας πέθανε στο νοσοκομείο. Από τα 310 άτομα που είχαν φτάσει στα καταστρώματα, σχεδόν το ένα τρίτο πέθανε από υποθερμία.
Επίσημη έρευνα διαπίστωσε αργότερα, ότι η αστοχία των κλειδαριών στο πρωραίο γείσο προκάλεσε εισροή υδάτων στο χώρο των αυτοκινήτων και η κλίση του πλοίου ήταν αναπόφευκτη. Η ίδια έρευνα κατέδειξε επίσης αδράνεια του πληρώματος, καθυστέρηση στη σήμανση συναγερμού, έλλειψη καθοδήγησης από τη γέφυρα και αποτυχία εκτόξευσης των φωτοβολίδων κινδύνου.

Το ναυάγιο του Εσθονία ήταν μια από τις χειρότερες θαλάσσιες καταστροφές του 20ου αιώνα.

Αυτοψία και θεωρία συνωμοσίας

Στις 28 Σεπτεμβρίου του 2020, κυκλοφόρησε ένα σουηδικό ντοκιμαντέρ στο οποίο χρησιμοποιήθηκε υποβρύχιος εξοπλισμός για να κινηματογραφηθεί το ναυάγιο. Αυτή η έρευνα ανακάλυψε μια τρύπα 4 μέτρων στο κύτος του πλοίου. Αυτό ώθησε τον Εσθονό πρωθυπουργό και τον υπουργό Εξωτερικών να συναντηθούν με τους Σουηδούς και Φινλανδούς ομολόγους τους και να ανακοινώσουν ότι θα διεξαχθεί μια «νέα τεχνική έρευνα». Και μετά ήρθε ο κορονοϊός...

Υπάρχουν και θεωρίες συνωμοσίας για τα αίτια της βύθισης του πλοίου. Το φθινόπωρο του 2004, ένας σουηδός, πρώην τελωνειακός υπάλληλος ισχυρίστηκε σε τηλεοπτική εκπομπή, ότι το «Εσθονία» είχε χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά στρατιωτικού εξοπλισμού τον Σεπτέμβριο του 1994. Η γερμανίδα δημοσιογράφος Γιούτα Ράμπε και το βρετανικό περιοδικό «New Statesman» ισχυρίστηκαν ότι οι εργαστηριακές δοκιμές σε συντρίμμια που ανακτήθηκαν παράνομα από το βυθισμένο σκάφος έδειξαν ότι υπήρχαν ίχνη από έκρηξη, την οποία, όπως ισχυρίζονται, απέκρυψαν οι κυβερνήσεις της Σουηδίας, της Βρετανίας και της Ρωσίας για να καλύψουν μια επιχείρηση λαθρεμπορίου  στρατιωτικού υλικού μέσω του επιβατικού πλοίου.

Ο βυθός έχει τυλίξει τα πάντα και σχεδόν 30 χρόνια μετά... ουδείς ασχολείται!

Ενεργειακή κρίση: Η Ελλάδα και άλλες 14 χώρες της ΕΕ ζητούν από την Κομισιόν πλαφόν στη χονδρική τιμή του φυσικού αερίου


Δεκαπέντε χώρες της ΕΕ υπογράφουν επιστολή προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την οποία της ζητούν να παρουσιάσει πρόταση για πλαφόν στη χονδρική τιμή του φυσικού αερίου, ενόψει του έκτακτου Συμβουλίου Ενέργειας που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες.

Η επιστολή, η οποία συντάχθηκε με πρωτοβουλία της Ελλάδας, της Ιταλίας, του Βελγίου και της Πολωνίας και την οποία έχει στη διάθεσή του το ΑΠΕ- ΜΠΕ, απευθύνεται στην επίτροπο Ενέργειας, Κάντρι Σίμσον και την υπογράφουν οι υπουργοί ενέργειας του Βελγίου, της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Γαλλίας, της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Λετονίας, της Λιθουανίας, της Μάλτας, της Πορτογαλίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας, της Σλοβακίας, της Σλοβενίας και της Ισπανίας. Οι υπουργοί ζητούν από την Επιτροπή να υποβάλει πρόταση που θα συζητηθεί στο έκτακτο Συμβούλιο Ενέργειας της 30ής Σεπτεμβρίου, ακολουθούμενη από νομοθετική πρόταση το συντομότερο δυνατό.

«Η ενεργειακή κρίση που ξεκίνησε το περασμένο φθινόπωρο έχει επιδεινωθεί με την πάροδο του χρόνου και τώρα προκαλεί αβάσταχτες πληθωριστικές πιέσεις που πλήττουν σκληρά τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις μας. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που κατέβαλε η Επιτροπή και τα μέτρα που έχει προτείνει για την αντιμετώπιση της κρίσης. Όμως δεν έχουμε ακόμη αντιμετωπίσει το σοβαρότερο πρόβλημα όλων: τη χονδρική τιμή του φυσικού αερίου.

Το ανώτατο όριο τιμών που έχει ζητηθεί από την αρχή από έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό κρατών μελών είναι το μόνο μέτρο που θα βοηθήσει κάθε κράτος-μέλος να μετριάσει την πληθωριστική πίεση, να διαχειριστεί τις προσδοκίες και να παράσχει ένα πλαίσιο σε περίπτωση πιθανών διαταραχών του εφοδιασμού και να περιορίσει τα επιπλέον κέρδη στον κλάδο», αναφέρουν στην επιστολή τους οι υπουργοί ενέργειας και στη συνέχεια επισημαίνουν τα εξής:

«Το ανώτατο όριο θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλες τις συναλλαγές χονδρικής φυσικού αερίου και να μην περιορίζεται στις εισαγωγές από συγκεκριμένες δικαιοδοσίες. Μπορεί να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλίζει την ασφάλεια του εφοδιασμού και την ελεύθερη ροή φυσικού αερίου εντός της Ευρώπης, επιτυγχάνοντας παράλληλα τον κοινό μας στόχο για μείωση της ζήτησης φυσικού αερίου.

Αυτό το ανώτατο όριο αποτελεί προτεραιότητα και μπορεί να συμπληρωθεί με προτάσεις για την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής εποπτείας της αγοράς φυσικού αερίου και την ανάπτυξη εναλλακτικών σημείων αναφοράς για την τιμολόγηση του φυσικού αερίου στην Ευρώπη».

Συνάντηση Μητσοτάκη με εκπροσώπους του τουρισμού στην Κρήτη: Τι συζητήθηκε


Με εκπροσώπους του τουρισμού συναντήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας που θα έχει υποχρεωτικότητα και ταυτόχρονα την επέκταση κατά δυο μήνες του ταμείου ανεργίας, όπως επίσης την επαναφορά του εφάπαξ, έθεσαν στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, Γιάννης Παναγόπουλος, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επισιτισμού-Τουρισμού, Γιώργος Χότζογλου, και μέλη της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου.

Η σύντομη συνάντηση έγινε κατά την έξοδο του από τον χώρο που πραγματοποιείται η ετήσια συνάντηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ).

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης άκουσε με προσοχή τα αιτήματα που του έθεσαν, ενώ τους διαβεβαίωσε ότι θα έχει συνάντηση μαζί τους στην Αθήνα το επόμενο διάστημα.

Δίκη Χρυσής Αυγής: Ένταση και συνθήματα στο δικαστήριο από την παρέα του Ηλία Κασιδιάρη


Με κατειλημμένες όλες τις θέσεις που διατίθενται για κοινό από την πλευρά της Χρυσής Αυγής και παρόντα στο δικαστήριο τον Ηλία Κασιδιάρη, συνεχίζεται ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων η δευτεροβάθμια δίκη για την εγκληματική οργάνωση.

Στο δικαστήριο, που και σήμερα αναπτύσσουν αιτήματα οι κατηγορούμενοι Ιωάννης Λαγός -παρών στην αίθουσα- και Νίκος Μιχαλολιάκος που εκπροσωπείται, έχουν προσέλθει αρκετοί οπαδοί (στην αίθουσα διατίθενται 75 θέσεις στην πλευρά της Χρυσής Αυγής) τόσο του για πρώτη φορά παρόντα Ηλία Κασιδιάρη, όσο και του ευρωβουλευτή Λαγού, οι οποίοι μάλιστα υποδέχθηκαν τους δύο καταδικασμένους με χειροκροτήματα και επευφημίες.

Από την άλλη πλευρά, δεκάδες είναι και σήμερα, εντός και εκτός της αίθουσας, αυτοι που βρίσκονται στο πλευρό της Μάγδας Φύσσα, μέλη αντιφασιστικών οργανώσεων.

Μάλιστα, σημειώθηκε ένταση στο ακροατήριο με αντιπαράθεση συνθημάτων των δύο πλευρών.

Το περιστατικό εκτυλίχθηκε με τη διακοπή της δίκης, προκειμένου το δικαστήριο να συσκεφθεί επί δικονομικών ζητημάτων. Όταν οι αστυνομικοί συνόδευαν τον κρατούμενο Ηλία Κασιδιάρη στο κελί, συγκεντρωμένοι φίλοι και οπαδοί του άρχισαν να φωνάζουν δυνατά το σύνθημα «Ηλία θυμήσου, είμαστε μαζί σου».

Η απέναντι πλευρά ανταπάντησε, αμέσως, φωνάζοντας «ο Παύλος ζει, τσακίστε τους Ναζί». Τα αίματα άναψαν και οι δύο ομάδες πλησίαζαν η μία την άλλη παρόλο που ανάμεσα τους παρεμβάλλεται χώρος με κενές θέσεις που φρουρείται από αστυνομικούς. Η Μάγδα Φύσσα εκνευρισμένη βλέποντας το κοινό της Χρυσής Αυγής να πλησιάζει και να φωνάζει πολύ δυνατά διαμαρτυρήθηκε στους αστυνομικούς: «Τι αστυνομία είστε; Μαζέψτε τους φασίστες! Δεν ντρέπεστε λίγο;».

Με την έναρξη της διαδικασίας, η υπεράσπιση του Νίκου Μιχαλολιάκου ζήτησε τα έγγραφα που σχετίζονται με το αποδεικτικά της κλήτευσής του, προκειμένου, όπως τόνισε, να επανέλθει εφόσον το κρίνει με σχετικό αίτημα για μη νόμιμη κλήτευση του αρχηγού της οργάνωσης.

«Για πρώτη φορά ο Νίκος Μιχαλολιάκος παρίσταται δικονομικά σήμερα. Διατείνεται ότι ποτέ δεν έλαβε γνώση του αποδεικτικού της κλήσης. Ο κ. Μιχαλολιάκος βρισκόταν στη ΜΕΘ 12 με 22 Μαΐου 2022. Αγνοεί παντελώς ποιος παρέλαβε την κλήση για λογαριασμό του γιατί ο ίδιος διατείνεται ότι δεν έλαβε γνώση» είπε χαρακτηριστικά ο εκ των συνηγόρων του, Δημήτρης Παπαδέλης.

Από την πλευρά του Ιωάννη Λαγού, ο συνήγορος του, Κωνσταντίνος Πλεύρης, έθεσε και πάλι θέμα ακυρότητας της διαδικασίας, προκαλώντας την αντίδραση της πρόεδρου. Ο υπερασπιστής αναφέρθηκε για άλλη μία φορά σε δηλώσεις της Προέδρου της Δημοκρατίας γύρω από την πρωτόδικη καταδίκη, αλλά και τη στάση των κομμάτων, φτάνοντας να κάνει αναφορές στη δίκη της Χούντας, ισχυριζόμενος πως ο εντολέας του είναι πολιτικός και όχι ποινικός κρατούμενος. Η διαδικασία συνεχίζεται.

Γκιουλέν: «Ανοησίες Ερντογάν ότι θα κάνει κατάληψη στα ελληνικά νησιά»


Αιχμές κατά του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν άφησε ο Φετουλάχ Γκιουλέν, χαρακτηρίζοντας ως ανοησίες τους ισχυρισμούς του Προέδρου της Τουρκίας ότι θα πάει στα νησιά και θα κάνει κατάληψη.

Ο υπ' αριθμόν ένα εχθρός του Τούρκου Προέδρου που θεωρείται από τον ίδιο ως ο υποκινητής του πραξικοπήματος το 2015, μιλώντας στον Alpha, αναφερόμενος στην τουρκική πλευρά είπε χαρακτηριστικά ότι «Οι δικοί μας συμπεριφέρονται λες και είναι μεθυσμένοι».

«Όλοι πρέπει να παραμείνουν στις θέσεις τους. Η Ελλάδα ήταν πάντα ένας πυλώνας για την ανάπτυξη όλων των πολιτισμών του κόσμου», πρόσθεσε ο Φετουλάχ Γκιουλέν.

Αναφορικά με την Ελλάδα ο ιμάμης είπε: «Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα που φιλοξένησε τόσους πολλούς ανθρώπους. Αυτό είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό και πρέπει να αναγνωριστεί από όλους. Κάποιοι δουλεύουν σκληρά για να χαλάσουν την ατμόσφαιρα και να θολώσουν τα νερά».

🤦‍♂️🤦‍♂️Ρωσία: Βρετανός κρατούμενος βασανιζόταν με τους ABBA να παίζουν 24 ώρες το 24ωρο


Ένας Βρετανός κρατούμενος που συνελήφθη από Ρώσους στην Ουκρανία αποκάλυψε ότι τον ανάγκασαν να ακούει ABBA 24 ώρες την ημέρα.

Ο 48χρονος Shaun Pinner, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος σε ανταλλαγή κρατουμένων με την μεσολάβηση της Σαουδικής Αραβίας, είπε ότι τον μαχαίρωσαν, υπέστη ηλεκτροπληξία και επίσης τον έβαλαν να ακούσει το soundtrack του Mamma Mia. Επίσης, του έδιναν μόνο μπαγιάτικο ψωμί και βρώμικο νερό για να επιβιώσει.

Αφού καταδικάστηκε σε θάνατο από τα ρωσικά δικαστήρια τον Ιούνιο, ο  Pinner μεταφέρθηκε σε διαφορετικό κελί, αλλά τα μουσικά βασανιστήρια συνεχίστηκαν.

Σε δηλώσεις του στη Sun υποστήριξε: «Οι συνθήκες ήταν καλύτερες, αλλά εξακολουθούσαν να παίζουν μουσική – και αυτή τη φορά ήταν το Believe της Cher. Είχαμε τις σκοτεινές μας μέρες και έκλαιγα πολύ. Έπρεπε να προσκολληθούμε σε κάποιο είδος ελπίδας και έτσι επέζησα. Οι τελευταίοι έξι μήνες ήταν οι χειρότερες μέρες της ζωής μου. Δεν θέλω ποτέ ξανά να ακούσω τραγούδι των ABBA ή να δω ένα καρβέλι ψωμί. Είμαι τόσο τυχερός που βρίσκομαι στο σπίτι».

Σε μια άλλη περίπτωση, οι φρουροί ρώτησαν τον Pinner ποια ποδοσφαιρική ομάδα υποστήριζε. Πριν προλάβει να πει «Γουέστ Χαμ», τον μαχαίρωσαν. Άλλαξε γρήγορα την προτίμηση του και φώναξε: «Σαχτάρ Ντόνετσκ, Σαχτάρ Ντόνετσκ» με τους φρουρούς να ξεσπούν σε γέλια.

Ο 48χρονος Pinner έχει πλέον επιστρέψει στο σπίτι του με την οικογένειά του στο Potton του Bedfordshire.

«Πυρηνική Αποκάλυψη» - Οι πλούσιοι του πλανήτη φτιάχνουν... καταφύγια με πισίνες για να σωθούν


Οι δισεκατομμυριούχοι ψάχνουν τρόπους επιβίωσης από «πυρηνική Αποκάλυψη» ή άλλη παγκόσμια καταστροφή, αποκαλύπτεται στο βιβλίο «Survival Of The Richest» του Ντάγκλας Ράσκοφ

Πόσο κοντά μπορεί να βρίσκεται η πραγματοποίηση μιας πυρηνικής επίθεσης; Η προοπτική ενός τέτοιου χτυπήματος στη Βρετανία δεν φαινόταν ποτέ πιο πραγματική, με τον Βλαντιμίρ Πούτιν και τα κομματόσκυλά του να απειλούν να εξαλείψουν το Λονδίνο και άλλες δυτικές πρωτεύουσες από τον χάρτη, στην τελευταία κλιμάκωση του πολέμου στην Ουκρανία.

Την περασμένη Κυριακή, η ρωσική κρατική τηλεόραση μετέδωσε απειλές από τον Αντρέι Γκουρουλιόφ, μέλος της Κρατικής Δούμας, που αποκάλεσε τη Μεγάλη Βρετανία «ρίζα όλων των κακών» και είπε κυνικά ότι θα μπορούσε να μετατραπεί σε «έρημο του Άρη» από τα ρωσικά πυρηνικά όπλα. Ο ίδιος ο Πούτιν προειδοποίησε ότι «δεν πρόκειται για μπλόφα», φαινομενικά διατεθειμένος να διακινδυνεύσει να επισπεύσει τον Αρμαγεδδώνα με βόμβες που θα έκαιγαν τον ουρανό με τη κάψα χίλιων ήλιων. Εκατομμύρια άνθρωποι θα αποτεφρώνονταν ακαριαία και ακόμη και για όσους γλιτώσουν από την αρχική έκρηξη ή την επακόλουθη έκλυση ραδιενέργειας, θα υπήρχε μικρή ελπίδα επιβίωσης. Καθώς θα μαίνονταν οι πυρκαγιές, μεγάλα σύννεφα τοξικού καπνού θα ανέβαιναν στην ατμόσφαιρα, εμποδίζοντας τις ακτίνες του ήλιου και προκαλώντας σοβαρή ψύξη του πλανήτη. Αυτό θα σκότωνε τις καλλιέργειες και θα προκαλούσε παγκόσμιο λιμό που θα διαρκούσε για πολλά χρόνια.

Σε έναν κόσμο όπου γείτονες σκοτώνονται για αποφάγια, φαίνεται απίστευτο ότι κάποιος θα ανησυχούσε για το πώς να ζεστάνει τις πισίνες του ή να παίζει το γκολφ του αν έλθει ο πυρηνικός όλεθρος. Ωστόσο, έτσι ακριβώς ελπίζουν οι δισεκατομμυριούχοι του πλανήτη να ζήσουν μια τέτοια πυρηνική Αποκάλυψη, ή οποιαδήποτε άλλη παγκόσμια καταστροφή, σύμφωνα με ένα συναρπαστικό νέο βιβλίο που αποκαλύπτει τα περίτεχνα σχέδιά τους να επιβιώσουν, ενώ οι υπόλοιποι θα χαθούμε.

Ραντεβού στην έρημο με κουκουλοφόρους μεγιστάνες

Το «Survival Of The Richest» (σ.σ. Η επιβίωση των πλουσιότερων) γράφτηκε από τον καθηγητή Ντάγκλας Ράσκοφ που, σύμφωνα με το ΜΙΤ είναι ένας από τους «δέκα διανοούμενους με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο» και μελετά την ανθρώπινη αυτονομία στην ψηφιακή εποχή. Το ενδιαφέρον του για το πόσο σοβαρά σχεδιάζουν αυτοί οι μεγιστάνες των επιχειρήσεων το «μετά την Αποκάλυψη» μέλλον τους, πυροδοτήθηκε από ένα ραντεβού σε μια μυστική τοποθεσία στην έρημο το 2018. Δελεασμένος από μια αμοιβή ισοδύναμη με το ένα τρίτο του ετήσιου μισθού του στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, ταξίδεψε αεροπορικώς business class και μετά μεταφέρθηκε από το αεροδρόμιο με λιμουζίνα στο «πιο πολυτελές, αλλά απομονωμένο μέρος που έχω δει ποτέ. Ένα θέρετρο στη μέση του πουθενά», όπως γράφει ο ίδιος.

Ένα τυπικό κοινό στις ομιλίες του Ράσκοφ θα ήταν περίπου 100 τραπεζίτες, αλλά αντ' αυτού βρέθηκε να κάθεται γύρω από ένα τραπέζι με πέντε από τους πλουσιότερους άνδρες της Αμερικής. «Όλοι προέρχονταν από το ανώτερο κλιμάκιο του κόσμου των τεχνολογικών επενδύσεων και των hedge funds», εξηγεί. «Τουλάχιστον δύο από αυτούς ήταν δισεκατομμυριούχοι». Μετά από λίγη κουβέντα, συνειδητοποίησε ότι αυτοί οι τιτάνες της τεχνολογίας, που, σημειωτέον, φορούσαν κουκούλα, δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον για την ομιλία, που είχε ετοιμάσει εκείνος για το ψηφιακό μέλλον. Αντίθετα, τον ρωτούσαν συνεχώς και αποκλειστικά για το τι έπρεπε να κάνουν μετά το The Event (σ.σ. το Γεγονός). Αυτός ήταν ο όρος που χρησιμοποιούσαν για την περιβαλλοντική κατάρρευση, την κοινωνική αναταραχή, τους θανατηφόρους ιούς ή το κακόβουλο χτύπημα υπολογιστή που θα μπορούσε μια μέρα να καταστρέψει τα πάντα. Ο Ράσκοφ εντυπωσιάστηκε από το πόσο είχαν βασανίσει το μυαλό τους αυτοί οι τρομοκρατημένοι μεγιστάνες για τις στρατηγικές επιβίωσής τους.

Όπως επισημαίνει ο Ράσκοφ, η πιθανότητα ένα πυρηνικό καταφύγιο να προστατεύει πραγματικά τους ανθρώπους, που θα καταφύγουν εκεί, είναι πολύ μικρή. «Όλα φτάνουν παντού. Τα τοξικά σύννεφα, η πανώλη και η ακτινοβολία έχουν τον τρόπο να εξαπλώνονται και να διαπερνούν τα πιο καλά μελετημένα φράγματα. Τα φίλτρα αέρα πρέπει να αντικαθίστανται τακτικά και μερικές φορές αποτυγχάνουν ακόμη και όταν είναι καινούργια. Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα των δισεκατομμυριούχων στις στρατηγικές επιβίωσής τους είναι πώς να διατηρήσουν την αφοσίωση του προσωπικού που πληρώνουν για να τους προστατεύουν σε έναν κόσμο βυθισμένο σε αφάνταστο χάος. Αυτό θα είναι πρόβλημα όπου κι αν αποφασίσουν να καταφύγουν.



Καταφύγια βαθιά χωμένα στη γη με εκκεντρικά facilities

Για τους περισσότερους, η επιλογή φαίνεται να είναι υπόγεια καταφύγια και τα χρήματα, φυσικά, δεν είναι πρόβλημα γι΄αυτούς. Σύμφωνα με τον Ρόμπερτ Βιτσίνο, ιδρυτή της Καλιφορνέζικης εταιρείας κατασκευής καταφυγίων Vivos, ο Μπιλ Γκέιτς έχει τεράστια καταφύγια κάτω από κάθε σπίτι του. «Για αυτούς τους πολυδισεκατομμυριούχους, μερικά εκατομμύρια δεν είναι τίποτα. Είναι πραγματικά απλώς η νεότερη μορφή ασφάλισης», είπε ο Βιτσίνο σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Ιδέες για το πώς θα μπορούσαν να εξοπλιστούν αυτά τα πολυτελή βυθισμένα στη γη παλάτια μπορεί να βρει κάποιος στις επιλογές που παρέχει η Rising S Company στο Τέξας, με σύνθημα: «Δεν πουλάμε φόβο, πουλάμε ετοιμότητα». Μπορούν να στεγάσουν περίπου 50 άτομα - αρκετά για την οικογένεια, τους φίλους και το προσωπικό. Το κορυφαίο καταφύγιο Aristocrat, με επιφάνεια περίπου 1.000 τμ κοστίζει 8,3 εκατομμύρια λίρες. Διαθέτει home cinema, σάουνα, γυμναστήριο, αίθουσα μπόουλινγκ και, φυσικά, πισίνα. Αλλά το καταφύγιο μπορεί να προσαρμοσθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη ώστε να περιλαμβάνει ό,τι άλλο επιθυμεί, είτε πρόκειται για χώρο πρασίνου είτε για ένα ψεύτικο πάρκο όπου μπορεί να κάνει βόλτα ο σκύλος του ιδιοκτήτη, χωρίς να βγει κανείς έξω. Μια μετατροπή παραγγέλθηκε από μια γυναίκα από τη Νέα Υόρκη που ζήτησε να αναδημιουργηθούν οι τοίχοι από το δάπεδο μέχρι την οροφή στο ρετιρέ της, με προβαλλόμενες 24ωρες καταγραφές της θέας της σε διάφορες καιρικές συνθήκες.



Το μεγαλύτερο καταφύγιο που κατασκεύασε η Rising S ήταν 1.300 τ.μ. και περιλάμβανε ένα εσωτερικό πεδίο βολής. Ένα άλλο είχε χώρο για τα άλογα κούρσας ενός πελάτη που μπορούν να μεταφερθούν στο χαλύβδινο φρούριο μέσω ενός ειδικά κατασκευασμένου ανελκυστήρα κρυμμένου σε ένα σιλό. Τα καταφύγια του Rising S μπορούν επίσης να διαθέτουν πολλαπλά κρυφά δωμάτια — «σε περίπτωση που αφήσετε κάποιον, τον οποίο δεν εμπιστεύεστε πλήρως, να μπει στο καταφύγιο», λέει ο γενικός διευθυντής Γκάρι Λιντς.

Η πρόσβαση σε όλα αυτά τα καταφύγια μπορεί να γίνει μέσω ενός «δωματίου πανικού» στο κεντρικό σπίτι του ιδιοκτήτη ή μέσω μιας ειδικής κατασκευής στον κήπο. Το τελευταίο μοιάζει με ένα συνηθισμένο κτίριο, αλλά, όπως περηφανεύεται ο ιστότοπός τους, έχει αλεξίσφαιρα ατσάλινα τοιχώματα πάχους 1.3 εκατοστών και πίσω από την κύρια πόρτα υπάρχει μια βαριά πόρτα κατασκευασμένη από πυρίμαχο και ανθεκτικό σε εκρήξεις υλικό.

Πέρα από την προστασία των πελατών τους, οι κατασκευαστές καταφυγίων υπόσχονται ότι εκεί μέσα θα μπορούν να ζήσουν μια όσο το δυνατόν πιο φυσιολογική ζωή όταν η υπόλοιπη ανθρωπότητα βρίσκεται στα πρόθυρα της εξαφάνισης. Ο κόσμος από πάνω τους μπορεί να είναι γεμάτος με τις σορούς εκείνων που έχουν υποκύψει σε μια παγκόσμια πανδημία, αλλά οι δισεκατομμυριούχοι μπορούν να είναι σίγουροι ότι οι ίδιοι και ό,τι πολύτιμο έχουν θα είναι ασφαλή από κάθε κακό.



Η Τσέχικη εταιρεία Oppidum κατασκευάζει «υπερπολυτελή καταφύγια», τα οποία μπορούν να περιλαμβάνουν γκαλερί τέχνης στα ίδια πρότυπα με τα τραπεζικά θησαυροφυλάκια, τα οποία, σύμφωνα με τον ιστότοπό τους, θα είναι «προσβάσιμα σε εσάς και τους προσκεκλημένους σας, αλλά απόρθητα σε όλους τους άλλους. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι εσείς, η οικογένειά σας και τα πιο πολύτιμα υπάρχοντά σας θα είναι κοντά σας σε ένα χώρο ασφάλειας και άνεσης για όσο διάστημα χρειασθεί, ό,τι κι αν συμβεί στον έξω κόσμο».

Δεν είναι λιγότερο πολυτελές το κατάλυμα στα Survival Condos, δύο κυβερνητικά σιλό πυραύλων των ΗΠΑ που κατασκευάστηκαν στο Κάνσας τη δεκαετία του 1960 για να προστατεύουν από μια πυρηνική κεφαλή 100 φορές πιο ισχυρή από αυτή που έπεσε στο Ναγκασάκι. Σήμερα, έχουν μετατραπεί σε συγκροτήματα υπόγειων διαμερισμάτων, που φθάνουν 15 ορόφους κάτω από τη γη και προστατεύονται από τοίχους πάχους έως και 3 μέτρα. Αυτά έχουν ακόμη και «παράθυρα» - είναι επιτοίχιες οθόνες στις οποίες μπορούν να προβάλλονται εικόνες του έξω κόσμου - και όλα έχουν μπιντέ, σε περίπτωση που επαναληφθούν οι ελλείψεις σε ρολά τουαλέτας που παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid. Οι κοινόχρηστες εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν ένα σπα και έναν τοίχο αναρρίχησης, και πέρα από την τιμή αγοράς των 2,6 εκατομμυρίων λιρών για κάθε διαμέρισμα, κάθε κάτοικος πρέπει να πληρώνει άλλες 2.000 λίρες μηνιαίως για το μερίδιο που δικαιούται στα καταστήματα τροφίμων του συγκροτήματος, που είναι αρκετά για να διαρκέσουν έως και πέντε χρόνια ζωής «εκτός δικτύου».



Πυρηνικά καταφύγια από τις ΗΠΑ ως τη Νέα Ζηλανδία

Ο ιδιοκτήτης του Survival Condos Λάρι Χολ βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε διαπραγματεύσεις για την κατασκευή νέων εκδόσεων καταφυγίων σε χώρες από την Αγγλία έως τη Νότια Κορέα με τιμές που ξεκινούν από περίπου 21 εκατομμύρια λίρες. Ο συγγραφέας και επιχειρηματίας τεχνολογίας Αντόνιο Γκαρσία Μαρτίνεζ, πριν από πέντε χρόνια άφησε το Σαν Φρανσίσκο για να χτίσει έναν καταυλισμό επιβίωσης σε πέντε στρέμματα δάσους σε ένα νησί κοντά στο Σιάτλ. Εκείνη την εποχή προέβλεψε ότι, μέσα σε 30 χρόνια, η πρόοδος στην τεχνολογία θα σήμαινε ότι η μισή ανθρωπότητα θα ήταν χωρίς δουλειά και ήθελε να προστατευτεί από την κοινωνική αναταραχή που θα μπορούσε να ακολουθήσει, φέρνοντας γεννήτριες, ηλιακούς συλλέκτες και χιλιάδες τόνους πυρομαχικά.

Ο Ράιντ Χόφμαν, ο συνιδρυτής του LinkedIn, ισχυρίστηκε ότι τουλάχιστον οι μισοί από τους συναδέλφους του δισεκατομμυριούχους στη Silicon Valley έχουν αποκτήσει παρόμοια μορφή «ασφάλισης Αποκάλυψης», με καταφύγια είτε στις ΗΠΑ είτε στο εξωτερικό.

Για όσους θέλουν να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο μακριά από τα μεγάλα πληθυσμιακά κέντρα του κόσμου, ένας από τους αγαπημένους προορισμούς για να γλιτώσουν από «το Τέλος του Κόσμου» είναι η Νέα Ζηλανδία, γνωστή για τη φυσική ομορφιά και τη σχετική απομόνωση. Ο συνιδρυτής του PayPal, Πίτερ Τιελ, είναι μεταξύ των δισεκατομμυριούχων που έχει αγοράσει μια παλιά κτηνοτροφική μονάδα έκτασης 477 στρεμμάτων στο αραιοκατοικημένο South Island με σκοπό να χτίσει εκεί ένα τεράστιο καταφύγιο. Τα σχέδια αυτά ματαιώθηκαν τον περασμένο μήνα όταν απορρίφθηκε η πολεοδομική άδεια, αλλά η Rising S έχει εγκαταστήσει επτά άλλες κατασκευές στη Νέα Ζηλανδία - μεταφέροντας τον σκελετό του καταφυγίου βάρους 150 τόνων δια θαλάσσης και θάβοντάς τον σχεδόν 4 μέτρα κάτω από τη γη. Η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκαν πολλά από αυτά ήταν την άνοιξη του 2020, λίγο πριν η Νέα Ζηλανδία κλείσει τα σύνορά της σε όλους σχεδόν τους ταξιδιώτες ως αποτέλεσμα της κρίσης της Covid-19, και ορισμένοι ιδιοκτήτες ήταν καλύτερα προετοιμασμένοι από άλλους.

Ίσως και ο «κόκκινος πλανήτης» να είναι... μια κάποια λύση

Για κάποιους δισεκατομμυριούχους, φαίνεται ότι πουθενά στη Γη δεν θα αισθάνονται αρκετά ασφαλείς όταν μας πλησιάσει η καταστροφή. Τα τελευταία 20 χρόνια το πρόγραμμα Space X που ιδρύθηκε από τον μεγιστάνα της Tesla, ΄Ελον Μασκ , διερευνά τρόπους αποικισμού του Άρη, μετατρέποντας τους ανθρώπους σε ένα πολυπλανητικό είδος. «Νομίζω ότι αυτό είναι ένα απίστευτα σημαντικό πράγμα για το μέλλον της ίδιας της ζωής», είπε ο Μασκ νωρίτερα φέτος. «Υπάρχει πάντα κάποια πιθανότητα κάτι να πάει στραβά στη Γη. Δεν υπάρχουν πια δεινόσαυροι!»

Ο Μασκ ισχυρίζεται ότι αστροναύτες στον κόκκινο πλανήτη θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα μέχρι το 2029, αλλά ο Ντάγκλας Ράσκοφ πιστεύει ότι αυτό δεν θα είναι τίποτα άλλο παρά «μια σωσίβια λέμβος για την ελίτ» εάν συμβεί το χειρότερο. «Μόνο οι τρισεκατομμυριούχοι θα φτάσουν στο διάστημα», λέει. Αλλά ακόμα κι αν το κάνουν, θα αντιμετωπίσουν την ίδια πρόκληση με τους άλλους όμοιούς τους, που θα κρύβονται κάτω από το έδαφος στη Γη. Πώς θα σταματήσουν τους ένοπλους φρουρούς τους να στρέφονται εναντίον τους όταν οι μισθοί που τους πληρώνουν έχουν αχρηστευτεί από όποια μοίρα έχει συμβεί στον κόσμο; Αυτή ήταν η ερώτηση που απασχόλησε περισσότερο τους άνδρες που κάλεσαν τον Ράσκοφ σε εκείνο το θέρετρο της ερήμου. Κάποιος πρότεινε τη χρήση συνδυαστικών κλειδαριών για να σταματήσει το προσωπικό να κλέβει τις προμήθειες τροφίμων του. Ένας άλλος πρότεινε να φορούν οι φρουροί πουκάμισα με ειδικό γιακά που θα μπορούσε να τους προκαλέσει ηλεκτροπληξία εάν αρνούνταν να ακολουθήσουν τις εντολές του αφεντικού τους.

Μπορεί οι δισεκατομμυριούχοι να «ψάχνονται» για πολύ καιρό ακόμη να βρουν ιδανικές λύσεις, μπορεί όμως και για λίγο, καθώς τα πυρηνικά όπλα γίνονται όλο και περισσότερα στον πλανήτη και δυστυχώς βρίσκονται και σε χέρια ανθρώπων αδίστακτων, παραφρόνων, αμόρφωτων ή απλώς εγκληματιών. Και, αν ο πλανήτης καταστραφεί από πυρηνικά, τα δισεκατομμύρια ενός χαμένου κόσμου θα είναι κουρελόχαρτα...

Βανέσσα Στάλη
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Nord Stream: Η CIA είχε προειδοποιήσει από το καλοκαίρι τη Γερμανία για πιθανές επιθέσεις


Η αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών CIA είχε προειδοποίησει εδώ και εβδομάδες τη Γερμανία για πιθανές επιθέσεις στους αγωγούς φυσικού αερίου που περνούν από τη Βαλτική, υποστηρίζει το γερμανικό περιοδικό Spiegel.

Η γερμανική κυβέρνηση ενημερώθηκε από τη CIA το καλοκαίρι, γράφει το περιοδικό το οποίο δεν κατονομάζει τις πηγές του. Το Βερολίνο, σημειώνεται στο δημοσίευμα, υποθέτει ότι οι διαρροές στους αγωγούς Nord Stream 1 και 2 οφείλονται σε «στοχευμένη επίθεση».

Έκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης απέφυγε να κάνει κάποιο σχόλιο για τις πληροφορίες, πρόσθεσε το Spiegel.

Γερμανικά μέσα ενημέρωσης, όπως σημειώνει η Deutsche Welle, εππιμένουν ότι το Βερολίνο θεωρεί τις επιθέσεις στοχευμένες.

H εφημερίδα Tagesspiegel επικαλείται κύκλους των υπηρεσιών ασφαλείας και άλλα στοιχεία. Το Spiegel επικαλείται, από την πλευρά του, άνθρωπο που έχει γνώση των γεγονότων.

Βάσει των πρώτων εκτιμήσεων της κατάστασης «το ενδεχόμενο πιθανής επίθεσης στο βάθος της θάλασσας δεν είναι κάτι το σύνηθες. Γίνεται μόνο με ειδικές δυνάμεις, με δύτες, ή και υποβρύχιο» αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές.

Υπενθυμίζεται ότι η λειτουργία του Nord Stream 1 σταμάτησε εντελώς στις αρχές Σεπτεμβρίου, λόγω τεχνικής βλάβης σε αντλία, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα ανέφερε η ρωσική πλευρά. Ο Nord Stream 2, αν και πλήρως έτοιμος, δε λειτούργησε ποτέ. Και οι δύο αγωγοί είναι πάντως γεμάτοι αέριο.

🤣🤣Ο Κώστας Μανωλάς φταίει για το λιοντάρι που βρυχήθηκε, λέει ο ιδιοκτήτης τής ομάδας -«Άργησε έξι ώρες»


Viral έγινε το βίντεο με τον Κώστα Μανωλά να τρομάζει από λιοντάρι κατά τη διάρκεια φωτογράφισης για τη νέα του ομάδα στα ΗΑΕ, Σάρζα.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Humaid Abdulla Albuqaish, έριξε την ευθύνη στον Έλληνα πρώην στόπερ του Ολυμπιακού, γράφοντας στο Instagram πως υπήρξε εξάωρη καθυστέρηση από την πλευρά του ποδοσφαιριστή που έπαιξε το ρόλο της, καθώς εξαγρίωσε το ζώο, ενώ εν συνεχεία το βίντεο δεν ολοκληρώθηκε, με τον Μανωλά να αποχωρεί.

Στην ανάρτησή του με ένα βίντεο από το περιστατικό ο ιδιοκτήτης της Σάρζα έγραψε: «Ο παίκτης καθυστέρησε για έξι ώρες στα γυρίσματα και μετά έφυγε».

Η ανάρτηση του ιδιοκτήτη της Σάρζα για το λιοντάρι που τρόμαξε τον Κώστα Μανωλά:

Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι έκλεψαν 20 τόνους καυσόξυλα - Θα μοιράζονταν σε κατοίκους


Συνολικά 20 τόνους καυσόξυλα έκλεψαν πρόσφατα άγνωστοι από το Κοινοτικό Δάσος Λιβαδίου, στον δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης. Εκπρόσωπος του Δασικού Συνεταιρισμού Μοδίου υπέβαλε μήνυση στο Τμήμα Ασφαλείας Θέρμης.

Όπως είχε ανακοινώσει ο δήμος Θέρμης, κάτοικοι των κοινοτήτων Λιβαδίου και Περιστεράς μπορούν να προμηθευτούν καυσόξυλα σε χαμηλή τιμή, υποβάλλοντας αίτηση στον δήμο.

Τα καυσόξυλα «έκαναν φτερά»

Σύμφωνα μάλιστα, με το GRTimes, το βράδυ της 19ης προς 20η Σεπτεμβρίου, προσέγγισαν το σημείο του Κοινοτικού Δάσους Λειβαδίου όπου βρίσκονταν στοιβαγμένα καυσόξυλα περίπου 20 τόνων και τα αφαίρεσαν.

Σημειώνεται πως την ποσότητα των καυσόξυλων συγκέντρωσαν ο δήμος Θέρμης και το Δασαρχείο Θεσσαλονίκης, προκειμένου να τα διανείμουν σε δικαιούχους, αρχής γενομένης από τις 3 Οκτωβρίου, όμως τα καυσόξυλα «έκαναν φτερά».

Σικάγο Μπουλς: Καλωσόρισαν τον Κώστα Αντετοκούνμπο στο training camp


Την ευκαιρία να πάρει μια θέση στο ρόστερ των Μπουλς θα έχει ο Κώστας Αντετοκούνμπο.

Ο Έλληνας σέντερ ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του με την Εθνική Ελλάδας στο Eurobasket 2022 και αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας μετά το πέρασμα από τη Βιλερμπάν.

Οι Μπουλς ανακοίνωσαν πως ο Κώστας θα βρίσκεται στο training camp τους και θα προσπαθήσει να πείσει τους ιθύνοντες της ομάδας από το Σικάγο πως αξίζει μια θέση στο δυναμικό τους.


Μαζί με τον Αντετοκούνμπο θα... παλέψουν και οι Μάλκολμ Χιλ και Κάρλικ Τζόουνς.

Ο διεθνής ψηλός μέτρησε 5.8 πόντους, 2.6 ριμπάουντ και 0.7 μπλοκ σε 26 ματς που αγωνίστηκε στη Euroleague με τη Βιλερμπάν, ενώ στα τρία εξ αυτών ξεκίνησε στην βασική πεντάδα

Nord Stream 2, το τεχνολογικό θαύμα που δεν λειτούργησε ποτέ


Ακόμη και αν αφήσει κανένας κατά μέρος τα πολιτικά και διπλωματικά προβλήματα που προκαλεί, η κατασκευή του Nord Stream 2 είναι ένα τεχνολογικό επίτευγμα που απαίτησε πάνω από 10 χρόνια σχεδιασμού και κατασκευής.

Ο Nord Stream 2 αποτελείται από δύο παράλληλους αγωγούς 1.224 χιλιομέτρων από ενισχυμένο ατσάλι μέσα σε περίβλημα από τσιμέντο. Η διαδρομή του είναι σχεδόν ίδια με αυτή του Nord Stream 1, από τη Ρωσία στη Γερμανία, μέσα από τον βυθό της Βαλτικής.

Σχεδιάστηκε για να μεταφέρει 55 δισ. κυβικά μέτρα φυσικού αερίου τον χρόνο και να έχει διάρκεια ζωής γύρω στα 50 χρόνια.


Πίνακας: Reuters

Αρχικά έγιναν λεπτομερείς έρευνες στον βυθό της Βαλτικής για να χαραχτεί με ακρίβεια η διαδρομή. Ο βυθός χαρτογραφήθηκε προσεκτικά ώστε ο αγωγός να περάσει από ομαλά σημεία, οι μηχανικοί όμως έριξαν χαλίκι κατά τόπους για να «καθίσει» πάνω σε αυτό.

Κάθε ένας από τους δύο αγωγούς αποτελείται από 100.000 προκατασκευασμένα κομμάτια.

Ο χαλύβδινος αγωγός μέσα στον οποίο μεταφέρεται το φυσικό αέριο έχει διάμετρο 1,13 μέτρα και πάχος 4,1 εκατοστά ενώ περιβάλλεται από τσιμέντο ενισχυμένο με ατσάλι με πάχος 6 με 11 εκατοστά. Επειδή η πίεση μειώνεται κατά τη διαδρομή ο αγωγός έχει παχύτερα τοιχώματα στη Ρωσία σε σχέση με τη Γερμανία.

Κάθε ένα από τα κομμάτια ζυγίζει 11 τόνους, βάρος που φτάνει τους 23-24 τόνους αν υπολογιστεί και το τσιμεντένιο περίβλημα. Έγιναν εκτεταμένοι έλεγχοι στα κομμάτια πριν τους τοποθετήσουν στον βυθό και νέοι έλεγχοι για να βεβαιωθούν οι μηχανικοί ότι το καθένα είναι στη σωστή θέση.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, αφαιρέθηκε το νερό από τους αγωγούς που γέμισαν με άζωτο εν αναμονή της λειτουργίας που τελικά δεν άρχισε ποτέ.

📺Τρομακτικό θέαμα: Δύο γιγαντιαίες καταβόθρες στη Γουατεμάλα «κατάπιαν» αυτοκίνητα – 2 αγνοούμενοι


Τουλάχιστον δύο άνθρωποι αγνοούνται και άλλοι τρεις έχουν τραυματιστεί στη Γουατεμάλα μετά το άνοιγμα δύο γιγαντιαίων καταβόθρων σε δρόμο νότια της πρωτεύουσας της χώρας.

Οι τρεις τραυματίες έπεσαν σε καταβόθρα 15 μέτρων το Σάββατο ενώ βρίσκονταν μέσα στο όχημά τους και διασώθηκαν ώρες αργότερα από τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Ομάδες διάσωσης και μέλη του στρατού της Γουατεμάλας εισήλθαν στην καταβόθρα για να αναζητήσουν τους δύο αγνοούμενους.

Η καταβόθρα σχηματίστηκε σε δρόμο του δήμου Villa Nueva, 20 χιλιόμετρα νότια της πρωτεύουσας. Η εθνική υπηρεσία αντιμετώπισης καταστροφών της Γουατεμάλας CONRED έχει εγκατασταθεί στην πληγείσα περιοχή για να διερευνήσει τις καταβόθρες και να διαπιστώσει αν υπάρχουν κίνδυνοι για τους κατοίκους της ζώνης.


Ο εκπρόσωπος για θέματα οδικής ασφάλειας και προστασίας Χουάν Ακίνο δήλωσε ότι χρησιμοποιήθηκαν γερανοί για την απομάκρυνση ενός οχήματος που έπεσε στην καταβόθρα. Είπε ότι οι δύο από τους τρεις τραυματίες βρίσκονταν μέσα στο όχημα, ενώ ο τρίτος ήταν μοτοσικλετιστής.

📺Ελίνα Τζένγκο: Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν πήρα ελληνική υπηκοότητα και ταυτότητα


Η Ελίνα Τζένγκο μπήκε στα σπίτια μας μετά τις φετινές επιδόσεις της και το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου.

Η πρωταθλήτρια Ευρώπης στο αγώνισμα του ακοντισμού, Ελίνα Τζένγκο, το κορίτσι που γεννήθηκε στην Ελλάδα, με καταγωγή από την Αλβανία, ήταν καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου στην εκπομπή «The 2night Show».

Η Ελίνα Τζένγκο μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αθλητές, κυρίως όταν βρίσκονται σε επίπεδο πρωταθλητισμού καθώς και για το λόγο που άργησε να πάρει την ελληνική υπηκοότητα, κάτι που έγινε το 2018.

Τζένγκο: Πήρα την υπηκοότητα πιο γρήγορα λόγω των επιδόσεων μου

«Οι γονείς μου είναι από την Αλβανία κι εγώ έχω γεννηθεί στην Ελλάδα. Πήρα την υπηκοότητα πιο γρήγορα λόγω των επιδόσεων μου, αλλιώς θα καθυστερούσα περισσότερο να την πάρω. Για αυτόν το λόγο δεν μπορούσα να πάω να δω τον παππού μου και τη γιαγιά μου, που βρίσκονται στην Αλβανία. Αν πήγαινα, θα είχα θέμα και δεν θα μπορούσα να γυρίσω στην Ελλάδα. Ήταν από τα πρώτα πράγματα που έκανα, όταν πήρα ταυτότητα. Πήγα να τους δω», ανέφερε η Ελίνα Τζένγκο.

Οσον αφορά στους γονείς της «Εν μέρει το καταλαβαίνω που δεν θα αποκτήσουν οι γονείς μου την ελληνική υπηκοότητα αλλά όταν ένα παιδί γεννιέται στην Ελλάδα, πηγαίνει εδώ σχολείο, μαθαίνει τα ήθη κι έθιμα και τις παραδόσεις, είναι πολύ κρίμα. Μας στερούν τα όνειρα», πρόσθεσε η Ελίνα Τζένγκο.

Δείτε το βίντεο με την Ελίνα Τζένγκο να μιλάει για την αγάπη της στον αθλητισμό και τη διαδικασία μέχρι να πάρει την ελληνική υπηκοότητα

Τζένγκο: Κάνω προπόνηση σε γηπεδάκι ποδοσφαίρου, δίπλα σε γκρεμό

Η Ελίνα Τζένγκο μίλησε και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει καθημερινά κατά την προπόνησή της, η οποία γίνεται σε ένα γηπεδάκι ποδοσφαίρου, δίπλα σε γκρεμό.

«Κάνω προπόνηση σε ένα γηπεδάκι ποδοσφαίρου χωρίς καν ταρτάν, ρίχνω το ακόντιο πάνω από τα σύρματα του γηπέδου και δεξιά έχει έναν γκρεμό, ενώ είναι πολύ πιθανό να κολλήσει το καρφί κάτω και να πέσω» είπε η πρωταθλήτρια. Δείτε το βίντεο

«Το παράπονο που έχουμε οι αθλητές είναι ότι περιμένουμε τη στήριξη του κόσμου όχι μόνο στις χαρές μας, αλλά και όταν έχουμε μια κακή χρονιά» ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξης η Ελίνα Τζένγκο, μιλώντας για τις επιδόσεις των αθλητών

Πάτρα: Πυγμάχοι ξυλοκόπησαν 47χρονο που έστελνε μηνύματα σε 13χρονη


Στο εδώλιο θα καθίσει σήμερα ένας 47χρονος άνδρας ο οποίος συνομιλούσε ερωτικά στο διαδίκτυο με μία 13χρονη κοπέλα στην Πάτρα.

Το περιστατικό συνέβη στις 11 Σεπτεμβρίου, ο άνδρας που δήλωσε «μετανιωμένος» πέρασε από αυτόφωρη διαδικασία, πήρε αναβολή και τελικά η δίκη του θα γίνει σήμερα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», ο συγκεκριμένος άνδρας έστειλε στο μικρό κορίτσι αισχρά σεξουαλικά μηνύματα και του ζητούσε ακόμη και… γυμνές φωτογραφίες!

Το μηνύματα,  είδαν η μητέρα και ο πατέρας της, με τον πατέρα του κοριτσιού να στήνει παγίδα στον 47χρονο. 

Ο 42χρονος πατέρας άρχισε να επικοινωνεί με τον δράστη παριστάνοντας ότι είναι η κόρη του. 

Ο πατέρας έκλεισε μαζί του ραντεβού σε πλατεία στα Ζαρουχλέικα και εμφανίστηκε μαζί με δύο φίλους του πυγμάχους. Και ο ίδιος είναι πυγμάχος.

Ο 42χρονος πατέρας  δεν  άγγιξε τον δράστη, όμως οι δύο πυγμάχοι φίλοι του χτύπησαν τον 47χρονο και κάλεσαν την αστυνομία. Ο  47χρονος συνελήφθη με την κατηγορία της προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας της ανήλικης και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.

Σήμερα θα καθίσει στο εδώλιο προκειμένου να δικαστεί.

Πηγή: Εφημερίδα «Πελοπόννησος»

📺Ζωγράφου: Με πιστόλι στο χέρι πόζαρε η αστυνομικός που συνελήφθη στην Πολυτεχνειούπολη


Μία δόκιμη αστυνομικός είναι μεταξύ των συλληφθέντων κατά την επιχείρησης της ΕΛ.ΑΣ. στην Πολυτεχνειούπολη στου Ζωγράφου στις γύρω περιοχές.

Σε φωτογραφία που παρουσίασε ο ΣΚΑΪ η αστυνομικός διακρίνεται στην Πολυτεχνειούπολη να κρατά ένα πιστόλι στα χέρια και να ποζάρει μαζί με άλλα άτομα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους στην ΕΛ.ΑΣ. η αστυνομικός είχε ενεργό ρόλο και ενημέρωνε τα μέλη των εγκληματικών οργανώσεων για τις επιχειρήσεις της Αστυνομίας.

Μάλιστα, πληροφορίες την θέλουν να διατηρούσε δεσμό με ένα άτομο που έχει ποινικό παρελθόν και έχει απασχολήσει τις Αρχές.

Η αστυνομική επιχείρηση στην Πολυτεχνειούπολη στου Ζωγράφου και τις γύρω περιοχές, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., άρχισε στις 6:00 το πρωί της Τρίτης (27.09.2022) και έγινε με τη συμμετοχή των ΜΑΤ, της ΟΠΚΕ και των ΕΚΑΜ. Μετά τις έρευνες, συνελήφθησαν συνολικά 22 άτομα, 9 σε σπίτια των περιοχών Ζωγράφου και Βύρωνα και 13 στους χώρους της φοιτητικής εστίας.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ του ΣΚΑΙ: