29 Σεπτεμβρίου 2022

Ο Μαρινάκης που παίζει σε γήπεδο που του δωσε η πολιτεία και είναι ενέχυρο στις τράπεζες ζητάει τα γήπεδα των άλλων να ανήκουν στην Πολιτεία


[Τους το χάρισε η ΕΟΕ και η πολιτεία τους έφτιαξε όλα τα έργα στον περιβάλλοντα χώρο και το 2008 ο Κόκκαλης το έβαλε ενέχυρο στις Τράπεζες στις οποίες ανήκουν ακόμα το 1/3 των μετοχών... και ο Βαγγέλας θέλει να ανήκουν τα γήπεδα των άλλων στην Πολιτεία  επειδή τους φτιάχνει τον περιβάλλοντα χώρο για να βάζει τον Αυγενάκη να τους πετάει έξω ότι ώρα δεν του κάνουν τα κέφια]

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης δεν άφησε αναπάντητη την πρόσκληση του Δημήτρη Μελισσανίδη και της ΑΕΚ για παρουσία του στα εγκαίνια του νέου γηπέδου της Ενωσης. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού και της Super League, λοιπόν, έστειλε επιστολή τον ιδιοκτήση της Ενωσης, τεκμηριώνοντας τις θέσεις του για τον λόγο της μη παρουσίας του. Και αναλύοντας μια σειρά από σοβαρά θέματα.

Επί της ουσίας, η απάντηση του ισχυρού άνδρα του Ολυμπιακού εξηγεί αναλυτικά μια σειρά από πολύ σοβαρούς λόγους που καθιστούν αδύνατη την παρουσία του ιδιοκτήτη των πρωταθλητών σε ένα γήπεδο γεμάτο οπαδούς της ΑΕΚ.

Παράλληλα, ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ αναλύει τις σκέψεις του για το πόσο θετικό είναι να δημιουργούνται γήπεδα για όλες τις ομάδες έστω κι αν αυτά χρηματοδοτούνται από την Πολιτεία. Ωστόσο, σημειώνει με νόημα ότι όταν πληρώνονται 35.000.000 € από την Περιφέρεια, τα γήπεδα πρέπει να αποτελούν περιουσιακό στοιχείο, να ανήκουν στην Πολιτεία που τα χρηματοδοτεί και όχι σε ανώνυμες εταιρείες.

Αναλυτικά η επιστολή του Βαγγέλη Μαρινάκη στον Δημήτρη Μελισσανίδη
Πειραιάς 28 Σεπτεμβρίου 2022

Αγαπητέ Δημήτρη,

Έλαβα την πρόσκληση σου για τα εγκαίνια του ΟΠΑΠ Αrena αλλά είναι πρακτικώς αδύνατο να παραστώ, όπως φαντάζομαι και άλλοι ιδιοκτήτες των μεγάλων ομάδων.

Αν πραγματικά ήθελες να επισκεφθούμε το νέο γήπεδο και να μας ξεναγήσεις τόσο εμένα όσο και τους υπόλοιπους Προέδρους των ομάδων θα μπορούσες να μας καλέσεις σε ημέρα που δεν έχει κόσμο το γήπεδο ώστε να γίνει η επίσκεψη απρόσκοπτα και με ηρεμία.

Καταλαβαίνεις ότι ειδικά η δική μου παρουσία, η παρουσία του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, προκαλεί αναμνήσεις πολλών ηττών στον κόσμο της ΑΕΚ που το μόνο που θέλει εκείνη την ημέρα είναι να απολαύσει την επιστροφή στο γήπεδο που γνώρισε την ομάδα του.

Δε θέλω λοιπόν να σε φέρω σε δύσκολη θέση ούτε εσένα ούτε τους φιλάθλους της ομάδας σου.

Θέλω με αφορμή αυτή την πρόσκληση να δηλώσω την ευχαρίστηση μου για τα εγκαίνια του γηπέδου της ΑΕΚ και να τονίσω ότι τόσο ο κόσμος του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ όσο και εγώ προσωπικά θέλουμε να κατασκευάζονται νέα  γήπεδα, γιατί το καλό ποδόσφαιρο παίζεται σε σύγχρονα γήπεδα.

Θέλουμε να γίνει το νέο γήπεδο του ΠΑΟ, του ΠΑΟΚ, του Άρη, του ΟΦΗ, του Ηρακλή, του Παναιτωλικού, όλων των ομάδων που έχουν κόσμο και ιστορία. Και μάλιστα θα ήθελα να χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια και την Πολιτεία. Άλλωστε η Πολιτεία ξοδεύει εκατομμύρια για πολλά έργα, καλό θα ήταν λοιπόν  να επενδύσει σε ασφαλή, μοντέρνα  γήπεδα για να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά.

Κάθε υγιής φίλαθλος συμφωνεί με αυτές τις αρχές. Ειδικά αν τα γήπεδα ως περιουσιακό στοιχείο ανήκουν στην Πολιτεία που τα χρηματοδοτεί και όχι σε ανώνυμες εταιρείες, διότι τότε είναι κρατικό χρήμα χαρισμένο σε Ανώνυμη Εταιρεία και αυτό είναι σκάνδαλο, και όταν πρόκειται για 35 εκατομμύρια χαρισμένα σε μια ΑΕ, τότε είναι τεράστιο σκάνδαλο.

Αντίθετα, αν τα γήπεδα ανήκουν στην Πολιτεία, οι ΠΑΕ μπορούν να τα μισθώνουν με ένα λογικό αντίτιμο  για ένα  μεγάλο χρονικό διάστημα σε βάθος δεκαετιών και φυσικά να αναλαμβάνουν την συντήρηση τους. Έτσι θα είναι όλοι κερδισμένοι και πάνω από όλα το ποδόσφαιρο.

Επίσης σαν Πρόεδρος της Super League αλλά και του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ θεωρώ ότι τα νέα γήπεδα πρέπει να είναι πρωτίστως ασφαλή για τις χιλιάδες κόσμου που τα επισκέπτονται.

Ελπίζω ειλικρινά να επενδύσεις χωρίς φειδώ στα μέτρα ασφαλείας γιατί αυτό χρειάζεται ένα γήπεδο και όχι απειλές σε δημοσίους λειτουργούς που κάνουν τη δουλειά τους και μετά σου κάνουν μηνύσεις για απειλές, κάτι που προφανώς είναι δυσφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Τα νέα γήπεδα φέρνουν μια  νέα εποχή στο ποδόσφαιρο. Εύχομαι με ασφάλεια εσύ και οι χιλιάδες φίλαθλοι της ΑΕΚ να απολαύσετε την επιστροφή στη Νέα Φιλαδέλφεια, την ιστορική έδρα της ομάδας σας.

Χαιρετισμούς,

Βαγγέλης Μαρινάκης

Θεσσαλονίκη: Συνολικά 9 οβίδες βρέθηκαν μέχρι στιγμής στο οικόπεδο της Λέοντος Σοφού


Στον αριθμό εννέα έχουν φτάσει οι οβίδες από το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που βρέθηκαν μέχρι στιγμής στο οικόπεδο της Λέοντος Σοφού, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου πραγματοποιούνται εδώ και λίγες μέρες χωματουργικές εργασίες.

Μάλιστα, θεωρείται πολύ πιθανό να εντοπιστούν και άλλες οβίδες στο συγκεκριμένο οικόπεδο, αφού κατά πάσα πιθανότητα βρισκόταν εκεί αποθήκη πυρομαχικών, γεγονός που προκαλεί άγχος και φόβο στους εργαζόμενους.

Την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου είχαν βρεθεί στο συγκεκριμένο οικόπεδο πέντε οβίδες, ενώ τις προηγούμενες μέρες είχαν εντοπιστεί άλλες τρεις.

Σήμερα, Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησαν το πρωί εργασίες εκσκαφής στο οικόπεδο, παρουσία στρατού και αστυνομίας και εντοπίστηκε μία ακόμα οβίδα.

Να σημειωθεί ότι όλες οι οβίδες που βρέθηκαν μέχρι στιγμής στο οικόπεδο, είναι οξειδωμένες. Παραλαμβάνονται από ειδικά κλιμάκια πυροτεχνουργών του στρατού και μεταφέρονται σε χώρο, όπου γίνεται ελεγχόμενη έκρηξή τους. Στο συγκεκριμένο οικόπεδο πρόκειται να ανεγερθεί πολυώροφο ξενοδοχείο.

Στο αρχείο για δεύτερη φορά οι καταγγελίες Βγενόπουλου κατά Θάνου


Η δεύτερη κατά σειρά έρευνα διενεργήθηκε από την Οικονομική Εισαγγελία, και όπως έγινε γνωστό, με ανακοίνωση της κυρίας Θάνου, το αποτέλεσμα της υπήρξε και πάλι υπέρ της αρχειοθέτησης του σχετικού φακέλου

Της Ιωάννας Μάνδρου

Στο αρχείο τέθηκε για δεύτερη φορά η υπόθεση που αφορά στις καταγγελίες του εκλιπόντος επιχειρηματία Ανδρέα Βγενόπουλου, που είχε εξαπολύσει βαρύτατες κατηγορίες κατά της επιτίμου Προέδρου του Αρείου Πάγου Βασιλικής Θάνου.

Η δεύτερη κατά σειρά έρευνα διενεργήθηκε από την Οικονομική Εισαγγελία, και όπως έγινε γνωστό, με ανακοίνωση της κυρίας Θάνου, το αποτέλεσμα της υπήρξε και πάλι υπέρ της αρχειοθέτησης του σχετικού φακέλου.

Η δεύτερη έρευνα για τις καταγγελίες Βγενόπουλου περί μη νόμιμων απαιτήσεων από την τότε Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, προκειμένου να τακτοποιηθούν ποινικές του υποθέσεις, μέσω τρίτου προσώπου, ξεκίνησε με αφορμή την δημοσιοποίηση από γνωστό ιστότοπο ( iefimerida.gr) ηχητικού ντοκουμέντου με σχετικές συνομιλίες για τις καταγγελίες Βγενόπουλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Βασιλικής Θάνου.

Μετά την ανάσυρσή της από 11-05-2016 μηνυτήριας αναφοράς του Ανδ. Βγενόπουλου, που διατάχθηκε, την 5-5-2022, από τον Οικονομικό Εισαγγελέα Αθηνών Χρ. Μπαρδάκη και μετά από νέα έρευνα, που διεξήχθη από τον επίκουρο Οικονομικό Εισαγγελέα Μκ. Ποιμενίδη, ο τελευταίος, με την υπ' αριθμόν 1503/2022 διάταξή του, έκρινε ότι ουδόλως αποδείχθηκαν οι καταγγελίες του Α. Βγενόπουλου κατά της Προέδρου του Αρείου Πάγου Βασιλικής Θάνου και ότι η ως άνω μηνυτήρια αναφορά πρέπει να τεθεί στο αρχείο, για δεύτερη φορά.

Ο Οικονομικός Εισαγγελέας, εκτός από την εκ νέου αξιολόγηση όλου του αποδεικτικού υλικού, το οποίο είχε ήδη συλλεγεί και αξιολογηθεί, κατά το 2016, από την Αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Άννα Ζαΐρη, συγκέντρωσε και άλλα στοιχεία και ερεύνησε, επιπλέον και το ηχητικό – συνομιλία, μεταξύ του Α. Βγενόπουλου και της Δ.Μ., την οποία είχε καταγράψει, τον Απρίλιο του 2016, ο ίδιος ο μετέπειτα αποβιώσας επιχειρηματίας, χωρίς όμως ουδέποτε να επικαλεσθεί το εν λόγω ηχητικό, ούτε κατά την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς του ούτε και αργότερα, όταν κλήθηκε και εξετάσθηκε, ως μάρτυρας, ενώπιον του Εισαγγελέα.

Το ηχητικό αυτό δημοσιοποιήθηκε, δια μέσου του διαδικτύου, μετά πάροδο έξι (6) χρόνων, με το από 23-2-2022, δημοσίευμά της ιστοσελίδας iefimerida, χωρίς ο υπεύθυνος αυτής να εξηγήσει ποτέ με ποιόν σκοτεινό και ύποπτο τρόπο περιήλθε στα χέρια του και κυρίως για ποιο λόγο, αντί να καταθέσει το εν λόγω στοιχείο στην Εισαγγελία, όπως υποχρεούται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, να το αναρτήσει το διαδίκτυο, παρουσιάζοντας ψευδώς ότι από το ηχητικό αυτό αποδεικνυόταν δήθεν πως η «Θάνου εκβίαζε τον Βγενόπουλο», διασύροντας έτσι την επίτ. Πρόεδρο του Αρείου Πάγου και πρώην Πρωθυπουργό, η οποία υπηρέτησε, επί 42 χρόνια την Δικαιοσύνη, χαρακτηριζόμενη από όλους ως ακέραιη και έντιμη Δικαστική Λειτουργός. Ο Οικονομικός Εισαγγελέας μετά από ενδελεχή έρευνα αρκετών μηνών, εκτιμώντας το σύνολο των αποδεικτικών στοιχείων, αποφάσισε ότι ουδόλως αποδείχθηκε ότι η Πρόεδρος Βασιλική Θάνου απέστειλε την Δ.Μ., ως αγγελιοφόρο της, για να ζητήσει ανταλλάγματα από τον επιχειρηματία Ανδ. Βγενόπουλο. (Υπενθυμίζεται ότι στην ίδια κρίση είχε καταλήξει και η έρευνα της Αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Άννας Ζαΐρη που διεξήχθη το 2016).

Ως ιδιαιτέρως εξάρσιμο σημειώνεται το γεγονός ότι η ίδια η επιτ. Πρόεδρος, Βασιλική Θάνου, την 1/9/2022, με αίτηση η οποία κατετέθη ενώπιον του αρμοδίου Οικονομικού Εισαγγελέα, ζήτησε να κληθεί και να καταθέσει, εκ νέου, για την αρχειοθετημένη πλέον υπόθεση, πλην όμως ο ίδιος ο διενεργών την έρευνα κ Εισαγγελέας, έκρινε ότι ουδόλως τούτο ήταν αναγκαίο για την πορεία/2η αρχειοθέτηση της εν λόγω μηνυτήριας αναφοράς.

Κατά συνέπεια, κατέπεσαν πλήρως οι συκοφαντίες εναντίον της Βασιλικής Θάνου, οι οποίες περιέχονταν στο δημοσίευμα της ως άνω ιστοσελίδας δηλ. α)ότι δήθεν, από το ηχητικό που δημοσιοποίηση πρόκυπτε πως η Θάνου εκβίαζε τον Βγενόπουλο και πως και πως αποδεικνύονταν οι εναντίον της καταγγελίες, παραβιάζοντας έτσι και το τεκμήριο αθωότητας, το οποίο υποχρεούνται να σέβονται οι δημοσιογράφοι, σύμφωνα με τους κανόνες της δημοσιογραφικές δεοντολογίας και β) ότι δήθεν η προηγούμενη, περί αρχειοθέτηση εισαγγελική διάταξη ήταν διαβλητή με αποτέλεσμα μεθόδευσης μεταξύ της Βασιλικής Θάνου και της Άννας Ζαΐρη.

Αναμένεται η έκδοση της απόφασης, επί της αγωγής αποζημίωσης, την οποία έχει ασκήσει η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου επίτ. Βασιλική Θάνου, κατά του υπευθύνου της ως άνω ιστοσελίδας ,Χρήστου Ράπτη , για την προσβολή της προσωπικότητάς της.

Πηγή: skai.gr

Δεύτερο αγγλόφωνο Τμήμα Ιατρικής στη χώρα – Στο ΕΚΠΑ φέτος 104 φοιτητές από 26 χώρες του κόσμου


Κατά την διάρκεια της τοποθέτησής της στην τελετή υποδοχής των φοιτητών, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως υπογράμμισε ως απόλυτη προτεραιότητα την εξωστρέφεια των ελληνικών Πανεπιστημίων καθώς και την σημασία των διεθνών ακαδημαϊκών συμπράξεων.
Φοιτητές από όλο τον κόσμο καλωσόρισε το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κατά την τελετή υποδοχής που πραγματοποιήθηκε σήμερα για τα δύο, πλέον, ξενόγλωσσα προπτυχιακά τμήματά του.

Πρόκειται για φοιτητές του αγγλόφωνου Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών σε Αρχαιολογία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία («BA Program in the Archaeology, History, and Literature of Ancient Greece») -του πρώτου αγγλόφωνου προπτυχιακού προγράμματος που υλοποιήθηκε σε ελληνικό Πανεπιστήμιο-, το οποίο λειτουργεί φέτος για τρίτη χρονιά με συνολικά 64 προπτυχιακούς φοιτητές από 21 χώρες (Αίγυπτος, Αλβανία, Αυστραλία, Γαλλία, Γερμανία, Γεωργία, Ελ Σαλβαδόρ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ΗΠΑ, Ινδία, Ιταλία, Καζακστάν, Καναδάς, Κίνα, Μεγάλη Βρετανία, Νορβηγία, Νότιο Αφρική, Ολλανδία, Ουκρανία, Πολωνία, Σρι Λάνκα) και φοιτητές του αγγλόφωνου Προγράμματος Ιατρικής («Medical Degree»), που θα λειτουργήσει φέτος για πρώτη φορά, με τη συμμετοχή 40 φοιτητών από 11 χώρες (Αγγλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ινδία, Ιορδανία, Καναδάς, Κύπρος, Λίβανος, Μαλδίβες, Νότια Αφρική και Φινλανδία).

Στην τελετή συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, ο Υφυπουργός Εξωτερικών Ανδρέας Κατσανιώτης, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Θάνος Δημόπουλος, ο Καθηγητής της Ιατρικής και Πρόεδρος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών Πέτρος Σφηκάκης και η Καθηγήτρια Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Ελένη Καραμαλέγκου, τους οποίους συνεχάρη η Υπουργός για τις άοκνες προσπάθειες ενίσχυσης της εξωστρέφειας των Ελληνικών ΑΕΙ.

Κατά την διάρκεια της τοποθέτησής της στην τελετή υποδοχής των φοιτητών, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως υπογράμμισε ως απόλυτη προτεραιότητα την εξωστρέφεια των ελληνικών Πανεπιστημίων καθώς και την σημασία των διεθνών ακαδημαϊκών συμπράξεων. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, το Υπουργείο Παιδείας έχει αναπτύξει μια στρατηγική με τρεις άξονες:

Παροχή εκτεταμένων χρηματοδοτικών εργαλείων για τη στήριξη των πανεπιστημίων σε αυτή την προσπάθεια, με: 20 εκατ. ευρώ για δράσεις διεθνοποίησης για τα Ελληνικά ΑΕΙ 60 εκατ. ευρώ για το πρόγραμμα επισκεπτών καθηγητών

Θέσπιση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου το οποίο παρέχει: περαιτέρω ελευθερία στα ελληνικά πανεπιστήμια να καθιερώσουν ένα ευρύτερο φάσμα συνεργασιών (π.χ. κοινά/διπλά πτυχία, κοινά ερευνητικά κέντρα, θερινά και χειμερινά προγράμματα σπουδών, αγγλόφωνα προγράμματα) και αυτόματη ακαδημαϊκή αναγνώριση τίτλων σπουδών από το εξωτερικό, καταργώντας τις ατομικές αιτήσεις στον ΔΟΑΤΑΠ για κατόχους τίτλων από αναγνωρισμένα ιδρύματα.

Έναρξη στρατηγικών εταιρικών σχέσεων με κομβικούς παίκτες, όπως η Ευρώπη, οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, μεταξύ άλλων.

Υπενθυμίζεται ότι το Νοέμβριο αναμένονται στη χώρα μας εκπρόσωποι από 30 κορυφαία αμερικανικά πανεπιστήμια, τα οποία ενδιαφέρονται για συνέργειες με ελληνικά πανεπιστήμια.

Ακυρώθηκε το δείπνο Μητσοτάκη- Φον ντερ Λάιεν: Η πρόεδρος της Κομισιόν θα αναχωρήσει για τις Βρυξέλλες


Ο πρωθυπουργός θα έχει συνάντηση με την πρόεδρο της Κομισιόν το Σάββατο, στη Σόφια
Δεν θα πραγματοποιηθεί το ορογραμματισμένο δείπνο του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, λόγω αναχώρησης της Προέδρου της Κομισιόν για τις Βρυξέλλες. 

Η συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, στη Σόφια.

Politico: «Όχι» από Κομισιόν στην πρόταση των «15» για πλαφόν στο φυσικό αέριο


Εμπειρογνώμονες της Επιτροπής, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ, και πολλοί οικονομολόγοι υποστηρίζουν ότι το ίδιο αποτέλεσμα που θα είχε το πλαφόν θα μπορούσε επίσης να επιτευχθεί μέσω κοινών αγορών

Αψηφώντας τις εκκλήσεις των 15 χωρών της ΕΕ (μεταξύ αυτών η Ελλάδα και η Γαλλία), ακόμα και φωνές μεταξύ των Ευρωπαίων Επιτρόπων, η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν αποφάσισε να μην προτείνει ανώτατο όριο τιμών στις εισαγωγές φυσικού αερίου, σύμφωνα με το Politico.

«Η Γενική Διευθύντρια Ενέργειας της Επιτροπής, Ditte Juul-Jørgensen, ανέφερε στους εξοργισμένους Ευρωπαίους διπλωμάτες, ότι αντί για πλαφόν η Επιτροπή θα παρουσίαζε ένα 'non-paper' με προτάσεις για κοινές αγορές».

«Μετά την ανακοίνωση της Juul-Jørgensen, ένας διπλωμάτης πήρε τον λόγο υπό επιδοκιμασίες, και δήλωσε ότι η υποσχεθείσα πρόταση της Επιτροπής ήταν στην πραγματικότητα ένα non-non-paper». «Είναι ένα non-paper για την Επιτροπή, αλλά είναι ένα non-non-paper για τα κράτη μέλη, επειδή δεν υπάρχει ακόμη, και είναι ένα non-non-paper επειδή στην πραγματικότητα δεν εισαγάγει νέες λύσεις» σημειώνει το Politico παρουσιάζοντας το παρασκήνιο των αντιδράσεων. 

Το Βερολίνο πάντως υποστηρίζει ότι εάν επιβληθεί το ανώτατο όριο, το φυσικό αέριο θα πρέπει να αναδιανεμηθεί πολιτικά μεταξύ των χωρών της ΕΕ, αντί να κατανεμηθεί από τις δυνάμεις της αγοράς.

Οι χαμηλότερες τιμές του φυσικού αερίου θα μπορούσαν επίσης να οδηγήσουν σε αυξημένη κατανάλωση - έναν τοξικό συνδυασμό που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ελλείψεις, προειδοποιούν οι αξιωματούχοι.

Εμπειρογνώμονες της Επιτροπής, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ, και πολλοί οικονομολόγοι υποστηρίζουν ότι το ίδιο αποτέλεσμα που θα είχε το πλαφόν θα μπορούσε επίσης να επιτευχθεί μέσω κοινών αγορών, καθώς οι χώρες της ΕΕ δεν θα υπερέβαιναν πλέον η μία την άλλη και θα ανέβαζαν τις τιμές.

Πρέπει να μπει οριζόντιο πλαφόν στις τιμές φυσικού αεριού και υπάρχει συγκεκριμένος μηχανισμός να γίνει αυτό, ώστε οι τιμές στην Ευρώπη να είναι αντίστοιχες με τις τιμές στην Αμερική, την Ασία και την Αυστραλία, τόνισε στο ΣΚΑΪ ο υπουργός Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, ενόψει της αυριανής συνεδρίασης των Ευρωπαίων υπουργών Ενέργειας.

Πηγή: politico.eu

📺H Google ανοίγει Cloud Region στην Ελλάδα - H επένδυση που θα προσθέσει 2,2 δισ. στο ΑΕΠ


Ανοίγουν δύο Κέντρα Αριστείας σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα - Μητσοτάκης: Η επένδυση θα δημιουργήσει 19.400 θέσεις εργασίας - Πρόεδρος Google Cloud International: Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους Έλληνες

Την πρόθεση της να «χτίσει» μία ισχυρή βάση στην Ελλάδα μέσα από ένα πολυεπίπεδο και διευρυμένο επενδυτικό σχέδιο με «αιχμή» την κατασκευή Data Centers και τη δημιουργία του πρώτου «Cloud Region» στη νοτιοανατολική Ευρώπη ανακοίνωσε σήμερα ο τεχνολογικός κολοσσός Google σε εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Ένα σχέδιο το οποίο όπως τόνισε η Πρόεδρος της Google Cloud International κυρία Adaire Fox Martin επικαλούμενη σχετική μελέτη της AlphaBeta Economics, θα συνεισφέρει ως το 2030 συνολικά 2,2 δισ δολάρια στο ελληνικό ΑΕΠ και θα υποστηρίξει τη δημιουργία πάνω από 19.400 νέων θέσεων εργασίας.

Δείτε την εκδήλωση για την παρουσίαση της επένδυσης



Το επενδυτικό σχέδιο και τα προγράμματα που παρουσίασαν η κυρία Fox Martin και η επικεφαλής της Google ΝΑ Ευρώπης κυρία Πέγκυ Αντωνάκου «πατάνε» συνολικά σε πέντε πυλώνες. Σε αυτούς είναι:

- η δημιουργία του Cloud Region, που θα ενισχύσει τις προσπάθειες ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελλάδας προσδίδοντας της παράλληλα και περιφερειακό ρόλο στον ψηφιακό χάρτη,

- η δημιουργία δύο Κέντρων Αριστείας σε συνεργασία με την Deloitte σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα αφιερωμένα στη Βιωσιμότητα και την Τεχνητή Νοημοσύνη όπου θα αναπτύσσονται λύσεις που βασίζονται στο cloud και τη μηχανική εκμάθηση για την επίτευξη στόχων βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας στην κλιματική αλλαγή

- η υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος που θα βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις να επιταχύνουν τον βιώσιμο μετασχηματισμό τους και να επικοινωνήσουν τις περιβαλλοντικές τους δράσεις, σε συνεργασία και με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού (GSTC)

- η υποστήριξη κοινωνικών επιχειρήσεων υποεκπροσωπούμενων κοινοτήτων που επικεντρώνονται σε βιώσιμες λύσεις και στον οικοτουρισμό στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό μάλιστα ανακοινώθηκε πως ο φιλανθρωπικός βραχίονας του πολυεθνικού Ομίλου, Google.org, θα προσφέρει στον οργανισμό INCO και στο Impact Hub χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. ευρώ

- η προώθηση του ελληνικού πολιτισμού στο παγκόσμιο κοινό μέσα απ’ την ψηφιακή πλατφόρμα Google Arts & Culture σε συνεργασία με το υπ. Πολιτισμού



Απ’ όλα τα παραπάνω βέβαια ξεχωρίζει η δημιουργία του Google Cloud Region μέσα απ’ την κατασκευή Data Centers. Αν και στην παρουσίαση δεν αναφέρθηκε το ακριβές ποσό του επενδυτικού σχεδίου, εκτιμάται ότι αυτό θα είναι εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ προσφέροντας πολλαπλασιαστικά οφέλη στην ελληνική οικονομία. Επίσης μετά και την επένδυση που θα κάνει η Google πλέον η Ελλάδα θα φιλοξενεί υποδομές και των τριών μεγάλων «παικτών» στην τεχνολογία Cloud (σσ Google, AWS, Microsoft).

«Μέσα σε μόλις 40 μήνες η χώρα μετέτρεψε τις δυσκολίες σε ευκαιρίες, ώστε από ουραγός στην κούρσα της ψηφιακής εξέλιξης, να γίνει πρωτοπόρος», σημείωσε στο χαιρετισμό του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Και πρόσθεσε: «Τα βλέμματα από το εξωτερικό, που άλλοτε έκρυβαν δυσπιστία, τώρα έγιναν χέρια πρόθυμα για συνεργασία. Η χώρα μας δεν είναι, πια, απλός καταναλωτής, αλλά δημιουργός υπηρεσιών και τεχνολογιών. Ενώ ταυτόχρονα μετατρέπεται σε πόλο έλξης σημαντικών και δυναμικών επενδύσεων. Η νέα «Cloud region» που δημιουργεί η Google στην Ελλάδα είναι η καλύτερη απόδειξη αυτού του άλματος. Ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα σημαντικών επιχειρηματικών σχεδίων που έγιναν πράξη την τελευταία τριετία. Δημιουργώντας εθνικό πλούτο και νέες και καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας, και αναστέλλοντας τη φυγή Ελλήνων επιστημόνων εκτός συνόρων».

Απ’ την πλευρά της η Πρόεδρος της Google Cloud International κυρία Adaire Fox Martin υπογράμμισε πως «κάθε οργανισμός χρειάζεται μια πλατφόρμα που να αποτελεί το θεμέλιο για την ανάπτυξή του. Το δικό μας παγκόσμιο δίκτυο cloud regions υποστηρίζει την τεχνολογική υποδομή που προσφέρουμε στους πελάτες μας για να τους βοηθήσουμε να καινοτομούν ταχύτερα και να προσαρμόζονται στις εξελίξεις. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με Έλληνες πελάτες για να εξασφαλίσουμε ότι το cloud region της χώρας εξυπηρετεί τις ανάγκες τους και μαζί να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα».



Το πρώτο Google Cloud region στη χώρα θα βοηθήσει στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για υπηρεσίες cloud στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, προκειμένου οι οργανισμοί να εξασφαλίζουν ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες πιο αξιόπιστα και σε υψηλότερες ταχύτητες. Το cloud προσφέρει σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, συμπεριλαμβανομένων οργανισμών του δημοσίου τομέα, πρόσβαση σε κρίσιμες τεχνολογίες, όπως τεχνητή νοημοσύνη, κβαντικούς υπολογισμούς, υπολογιστικά εργαλεία big data και δίκτυα 5G, σε μια εποχή που όλα αυτά είναι πιο σημαντικά από κάθε άλλη φορά. Με τη βοήθεια τόσο των τεχνολογιών αυτών, όσο και των εκπαιδευτικών πόρων του Google Cloud, η Ελλάδα θα μπορέσει να δημιουργήσει ένα ισχυρό οικοσύστημα καταρτισμένων ανθρώπων, οι οποίοι θα είναι σε θέση να καλύψουν τις αυξανόμενες τεχνικές ανάγκες της χώρας.

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που γιορτάζουμε ένα νέο κεφάλαιο της παρουσίας μας στην Ελλάδα», δήλωσε η Πέγκυ Αντωνάκου, Διευθύντρια της Google για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. «Η σημερινή ανακοίνωση στοχεύει στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και τη συνεισφορά της Google στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας μας. Είναι μια ευκαιρία να μοιραστούμε το όραμά μας που είναι να είμαστε χρήσιμοι, μέσω των τεχνολογιών μας, με κάθε πιθανό τρόπο – για την επιχειρηματικότητα, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, το περιβάλλον. Χρήσιμοι σε όλους».

Το δίκτυο περιοχών cloud του Google Cloud εκτείνεται σε 35 περιοχές και 106 ζώνες σε ολόκληρο τον κόσμο, και αποτελεί τη βάση της υποδομής που δημιουργεί το Google Cloud για την υποστήριξη επιχειρήσεων κάθε μεγέθους και κλάδου. Από επιχειρήσεις λιανικής πώλησης και υπηρεσίες μέσων και ψυχαγωγίας, έως χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υγείας και δημοσίου τομέα. Κάθε περιοχή του Google Cloud παρέχει υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής απόδοσης και χαμηλού λανθάνοντα χρόνου, τόσο σε τοπικούς όσο και σε πολυεθνικούς οργανισμούς. Όταν ανοίξει η περιοχή cloud για την Ελλάδα, οι τοπικοί πελάτες θα μπορούν να αξιοποιήσουν σημαντικά στοιχεία ελέγχου που θα τους επιτρέπουν να απολαμβάνουν χαμηλό λανθάνοντα χρόνο και τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα ασφάλειας, διατήρησης δεδομένων και συμμόρφωσης, συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων απαιτήσεων αποθήκευσης δεδομένων.

Στέλιος Μορφίδης
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Κρεμλίνο: Αύριο ο Πούτιν υπογράφει την προσάρτηση 4 περιοχών της Ουκρανίας


Ο Βλαντιμίρ Πούτιν θα υπογράψει αύριο διάταγμα για την προσάρτηση τεσσάρων κατεχόμενων περιοχών στην Ουκρανία, ανακοίνωσε το Κρεμλίνο.

Το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Tass επικαλείται τον εκπρόσωπο του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ, ο οποίος δήλωσε ότι η τελετή υπογραφής των συμφωνιών στη Ρωσική Ομοσπονδία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στις 15:00 ώρα Μόσχας.

Ο Ρώσος πρόεδρος θα πραγματοποιήσει την τελετή υπογραφής στο Κρεμλίνο και στη συνέχεια αναμένεται να εκφωνήσει ομιλία και να συναντηθεί με τους διορισμένους από τη Μόσχα διαχειριστές των ουκρανικών περιφερειών, δήλωσε ο Πεσκόφ.

Οι αρχές στις υπό ρωσική κατοχή περιοχές της Ουκρανίας Ντονέτσκ, Λουχάνσκ, Ζαπορίζια και Χερσώνα διεξήγαγαν δημοψηφίσματα για την ένταξή τους στη Ρωσία και ισχυρίστηκαν ότι η πλειοψηφία των κατοίκων τάχθηκε υπέρ της κίνησης αυτής.

Η Δύση και το Κίεβο έχουν απορρίψει τα δημοψηφίσματα και έχουν προειδοποιήσει ότι δεν πρόκειται να αναγνωρίσουν την προσάρτηση των εδαφών αυτών στη Ρωσία.

H μεγαλύτερη βίαιη προσάρτηση από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο

Η απόφαση του Βλαντιμίρ Πούτιν να ενσωματώσει επίσημα τις κατεχόμενες περιοχές της Ουκρανίας σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη βίαιη προσάρτηση στην Ευρώπη από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, σχολίασε στο Twitter ο Σάσνακ Τζόσι, αναλυτής του Economist.

Η συνολική έκταση που πρόκειται να γίνει προσαρτηθεί στη Ρωσία ανέρχεται σε περισσότερα από 90.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, ή περίπου το 15% της συνολικής έκτασης της Ουκρανίας, ίση με το μέγεθος της Ουγγαρίας ή της Πορτογαλίας.

Το σχέδιο του Πούτιν με τα «δημοψηφίσματα» και την προσάρτηση

Μόλις προσαρτηθούν οι περιοχές ο Πούτιν ξεκαθάρισε ότι θα θεωρήσει τις επιθέσεις στις περιοχές αυτές ως άμεση επίθεση στη Ρωσία.

Ανακοινώνοντας τα λεγόμενα δημοψηφίσματα στις περιοχές Ντόνετσκ, Λουχάνσκ, Ζαπορίζια και Χερσώνα της Ουκρανίας την περασμένη εβδομάδα, ο Βλαντιμίρ Πούτιν απείλησε να απαντήσει με πυρηνικά όπλα εάν απειληθεί η εθνική ασφάλεια της Ρωσίας.

Το τετραήμερο των «δημοψηφισμάτων» στις κατεχόμενες περιοχές ολοκληρώθηκε την Τρίτη και όπως προβλεπόταν, τα αποτελέσματα που αναφέρθηκαν από τα ρωσικά κρατικά μέσα έδειξαν συντριπτική υποστήριξη για την ένταξη στη Ρωσία, εν μέσω καταγγελιών νοθείας και εκβιασμών.

Κάτοικοι που διέφυγαν σε περιοχές που ελέγχονται από την Ουκρανία τις τελευταίες ημέρες είπαν ότι οι άνθρωποι αναγκάζονταν να σημειώνουν ψηφοδέλτια στο δρόμο υπό την απειλή όπλου. Πλάνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν αξιωματούχους που είναι εγκατεστημένοι στη Ρωσία να πηγαίνουν με τις κάλπες από σπίτι σε σπίτι με ένοπλους άνδρες.

Την Τετάρτη, οι ρωσικές διοικήσεις των τεσσάρων ουκρανικών επαρχιών ζήτησαν επίσημα από τον Πούτιν να τις ενσωματώσει στη Ρωσία.

Ζωγράφου: Ελεύθεροι 7 από τους συλληφθέντες – Ανάμεσά τους και η δόκιμη αστυνομικός που τέτθηκε σε διαθεσιμότητα


Ελεύθεροι αφέθηκαν 7 από τους συλληφθέντες στην Πολυτεχνειούπολη στου Ζωγράφου, οι οποίοι οδηγήθηκαν σήμερα στο Αυτόφωρο και σε βάρος τους έχουν σχηματιστεί δύο δικογραφίες. Μεταξύ αυτών ήταν και η 22χρονη δόκιμη αστυνομικός, που φέρεται να ενημέρωνε τα μέλη της συμμορίας για τις επιχειρήσεις της αστυνομίας.

Για όσους περιλαμβάνονται στην πρώτη δικογραφία η δίκη αναβλήθηκε για τις 14 Νοεμβρίου 2022 λόγω της αποχής των δικηγόρων από δίκες που αφορούν το άρθρο 187 παρ. 6 του ΠΚ. Για όσους περιλαμβάνονται στη δεύτερη αναβλήθηκε για τις 10 Οκτωβρίου 2022 λόγω της απουσίας του βασικού μάρτυρα αστυνομικού.

Αύριο αναμένεται να απολογηθούν όσοι εκ των συλληφθέντων κατηγορούνται για πράξεις κακουργηματικού χαρακτήρα.

Πολυτεχνειούπολη: Σε διαθεσιμότητα η 22χρονη δόκιμη αστυνομικός

Σε διαθεσιμότητα τέθηκε η 22χρονη δόκιμη αστυνομικός, η οποία φέρεται να ενημέρωνε τα μέλη των συμμοριών που δρούσαν με ορμητήριο τις φοιτητικές εστίες της Πολυτεχνειούπολης στου Ζωγράφου για τις επιχειρήσεις της Αστυνομίας.

Παράλληλα, σε βάρος της 22χρονης διατάχθηκε η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ), όπως ανακοίνωσε το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας.

«Από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνεται ότι τέθηκε σε διαθεσιμότητα δόκιμος αστυφύλακας, ενώ παράλληλα διατάχθηκε η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης σε βάρος της, για διάπραξη ποινικών αδικημάτων», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Ηράκλειο: Στη φυλακή ο 46χρονος που κατηγορείται για βιασμό της 13χρονης θετής του κόρης


Στη φυλακή οδηγείται ο 46χρονος άνδρας που κατηγορείται ότι επί δύο χρόνια βίαζε τη 13χρονη κόρη της γυναίκας του από προηγούμενο γάμο της.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, ο κατηγορούμενος κρίθηκε προφυλακιστέος με τη σύμφωνη γνώμη Ανακριτή και Εισαγγελέα αμέσως μετά τη σημερινή απολογία του στον Ανακριτή Ηρακλείου.

Υπενθυμίζεται ότι, ο 46χρονος από την πρώτη στιγμή αρνείται τις κατηγορίες ενώ την άποψή του υποστηρίζει τόσο η μητέρα όσο και η θεία της 13χρονης που κατέθεσαν ότι όσα κατήγγειλε η ανήλικη είναι προϊόν μίσους και μυθοπλασίας.

Την ίδια ώρα, η 13χρονη επιμένει στις καταγγελίες της και έχει ήδη εξεταστεί από ιατροδικαστή και νοσηλεύεται στην παιδιατρική κλινική του Βενιζελείου ενώ στο πλευρό της βρίσκονται και παιδοψυχολόγοι.

Έκανε την καταγγελία σε εκπαιδευτικό

Η 13χρονη πριν λίγες ημέρες εκμυστηρεύτηκε τα όσα ζούσε σε εκπαιδευτικό κάνοντας όμως λόγο ότι πρόκειται για φίλη της.

Εκείνη χωρίς να χάσει χρόνο ειδοποίησε αμέσως τις αρμόδιες αρχές.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ενημέρωσης, η κοπέλα βιάστηκε τελευταία φορά στις 25 Σεπτεμβρίου.

Μία ημέρα αργότερα, στις 26 Σεπτεμβρίου, αστυνομικοί συνέλαβαν τον 46χρονο ενώ το 13χρονο παιδί διεκομίσθη στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ηρακλείου προκειμένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις.

📺AN ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ😜😜Βίντεο ντοκουμέντο: Ρώσος ζητάει από φίλο του να του σπάσει το χέρι με βαριοπούλα για να μην πολεμήσει στην Ουκρανία


Ένα σοκαριστικό βίντεο από τη Ρωσία όπου φαίνεται ένας στρατεύσιμος να ζητάει από φίλο του να του σπάσει το χέρι με μία βαριοπούλα προκειμένου να αποφύγει την επιστράτευση κάνει το γύρο του διαδικτύου.

Την ώρα που κάποιοι επέλεξαν να εγκαταλείψουν τη Ρωσία μετά τις ανακοινώσεις Πούτιν κάποιοι άλλοι επέλεξαν να καταφύγουν σε πιο δραστικά μέτρα προσπαθώντας να τραυματιστούν έτσι ώστε να αποφύγουν τη φρίκη του πολέμου.

Όπως φαίνεται, στο βίντεο που δημοσιεύει η Daily Mail ο φίλος του στρατεύσιμου φαίνεται να τον χτυπάει με τη βαριοπούλα και στη συνέχεια φεύγει από το χώρο όπου βρίσκονταν. Προς το παρόν είναι ασαφές εάν τελικά το χτύπημα προκάλεσε το σπάσιμο του χεριού του στρατεύσιμου αλλά και αν απέφυγε την επιστράτευση που κήρυξε ο Ρώσος πρόεδρος.

📺Κακώς τον ρωτάτε-ΒΙΝΤΕΟ


Κακώς ρωτάτε. Θα τα βρει απ' όσα περίσσεψαν από το πρόγραμμα Θεσσαλονίκης. 

Γ. Τσίπρας: Κακώς εστιάστηκε η συζήτηση στο που θα βρεθούν τα 5,6 δισ.


🤷‍♂️🤷‍♂️Ο απαισιόδοξος Αχ. Γραβάνης: Η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για τα πανεπιστήμια


Η αποκάλυψη ότι τρεις συμμορίες είχαν κάνει σπίτι τους τη φοιτητική εστία Ζωγράφου και η απουσία αντιδράσεων από κόμματα, πρυτάνεις, φοιτητές και γονείς κάνει τον γνωστό καθηγητή Φαρμακολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης και τακτικό ερευνητή στο Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας & Βιοτεχνολογίας του ΙΤΕ, Αχιλλέα Γραβάνη, εξαιρετικά απαισιόδοξο.

Δύο ημέρες μετά τις αποκαλύψεις για την δραστηριότητα των συμμοριών στο εσωτερικό της εστίας Ζωγράφου, γράφει ο καθηγητής Γραβάνης σε ανάρτησή του στο Facebook, με τίτλο «Κοινωνία Ζαμανφού»:

«Η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για τα δημόσια πανεπιστήμια. Τα χαρτιά να δίνονται για το δημόσιο, όσο πιο εύκολα όσο πιο γρήγορα. Η ταμπέλα να γράφει επιστήμονας, ανεξάρτητα από το τι αυτή αντιπροσωπεύει. Σοκάρει η πλήρης απουσία της συντριπτικής πλειοψηφίας των φοιτητών και των καθηγητών. Σοκάρει επίσης που οι γονείς των περισσότερων φοιτητών που γνωρίζουν ότι τα παιδιά τους σπουδάζουν ανάμεσα σε απειλές, χειροδικίες, ρόπαλα, ναρκωτικά, απολυταρχισμο, σκουπιδαριό και όπλα δεν κάνουν τίποτα. Μια κοινωνία κατά πλειοψηφία ζαμανφου ακόμη και για τα παιδιά της. Έχει η πλειοψηφία της κοινωνίας παραδώσει τα πανεπιστήμια στις κατοχικές δυνάμεις της αριστεράς οι οποίες έχουν συμμαχήσει με τις διάφορες συμμορίες που βρίσκουν καταφύγιο στα πανεπιστήμια. Έτσι βολεύονται οι δυο τελευταίοι να κάνει ο καθένας την δουλειά του, απειλώντας, δέρνοντας, καταλαμβάνοντας.

»Η ελεύθερη έκφραση έχει προ πολλού πεθάνει μέσα στα πανεπιστήμια, κυριαρχεί παντού η ντροπιαστική για πανεπιστήμιο, φοβική αυτολογοκρισία. Μούγκα στη πανεπιστημιακή στρούγκα της αριστεράς. Πότε μίλησε πολιτικός εκτός της αριστεράς σε ελληνικό πανεπιστήμιο; Γιατί οι Συνοδοι των ανεκδιήγητων Πρυτάνεων γίνονται πάντα και δίχως την ελάχιστη ντροπή εκτός πανεπιστημιου; Πίστευα ότι η πανεπιστημιακή αστυνομία θα βοηθήσει. Όχι πλέον. Μόνο η αληθινή αστυνομία μπορεί να εφαρμόσει το Κράτος Δικαίου στα πανεπιστήμια. Διερωτώμαι τελευταία και γι' αυτό. Μια κοινωνία που το 40% της πιστεύει στις διάφορες εκφάνσεις του σταλινοφασισμου θεωρεί όλα τα παραπάνω ως κανονικότητα».

🤦‍♂️Καισαριανή: 15χρονος μαχαίρωσε 16χρονο έξω από σχολείο - Κάλεσε και ομάδα για «ενισχύσεις»


Συνελήφθη 15χρονος που επιτέθηκε και τραυμάτισε με μαχαίρι 16χρονο, μετά από επεισόδιο που σημειώθηκε πριν λίγες ημέρες, εξωτερικά σχολικού συγκροτήματος στην Καισαριανή.

Ειδικότερα, συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας τις μεσημβρινές ώρες της 27ης Σεπτεμβρίου στην Καισαριανή, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Καισαριανής, 15χρονος κατηγορούμενος για επικίνδυνη σωματική βλάβη.

Τις μεσημβρινές ώρες της 26ης Σεπτεμβρίου, ο 15χρονος προσέγγισε τον 16χρονο και του επιτέθηκε με μαχαίρι, τραυματίζοντας τον σε διάφορα σημεία του σώματος, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας.

Στη συνέχεια, ο τραυματίας διακομίστηκε σε νοσοκομείο, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Πριν την επίθεση, είχε προηγηθεί φραστικό επεισόδιο του 16χρονου τραυματία με τον έτερο ανήλικο για προσωπικές διαφορές τους εξωτερικά του σχολικού συγκροτήματος.

Μετά από λίγο εμφανίστηκε στο σημείο ομάδα ατόμων με σκοπό να συνδράμουν τον ανωτέρω ανήλικο, με μερικούς εξ’ αυτών να βιαιοπραγήσουν σε βάρος του παθόντα.

Βουλή: Τροπολογία για το περιθώριο μικτού κέρδους σε καυσόξυλα, πέλετ και άλλα στέρεα καύσιμα


Το περιθώριο μικτού κέρδους σε καυσόξυλα, πέλετ και άλλα στέρεα καύσιμα που χρησιμοποιούνται για τη θέρμανση δεν μπορεί να υπερβαίνει το αντίστοιχο που ίσχυε ανά μονάδα όγκου βάρους προ της 1ης Νοεμβρίου 2021 προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή. 

Ακόμη για την αντιμετώπιση φαινομένων αισχροκέρδειας, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται  στην αλυσίδα παραγωγής, εισαγωγής, εμπορίας, πώλησης, μεσιτείας, διακίνησης, διανομής και αποθήκευσης στερεών καυσίμων που προορίζονται για θέρμανση χώρων στην ελληνική επικράτεια, υποβάλλουν εντός προθεσμίας δυο ημερών προθεσμίας δήλωση με τα στοιχεία αποθεμάτων σε: 

α) καυσόξυλα παντός είδους, 
β) πέλλετ
γ) μπρικέτες, 
δ) προσάναμμα  
ε) δαδί

Στην ίδια τροπολογία καθορίζεται ανώτατο όριο κέρδους, με βάση τα καταγεγραμμένα επίπεδα της 31/12/2021, και στους προμηθευτές ή εμπόρους λιανικής που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Αλλάζω Συσκευή» του υπουργείου Περιβάλλοντος. 

Για τους παραβάτες θα ισχύσουν δρακόντειες κυρώσεις και πρόστιμα τα οποία θα κυμαίνονται από 5.000 ευρώ έως και 1 εκατομμύριο ευρώ.

Σκρέκας: Νέα προγράμματα «Αλλάζω συσκευή» και «Εξοικονομώ» για επιχειρήσεις


Η μόνιμη λύση δεν είναι οι επιδοτήσεις, αλλά η εξοικονόμηση ενέργειας και η αυτοπαραγωγή, τόνισε ο υπουργός.

Προγράμματα «Εξοικονομώ», «Αλλάζω συσκευή» και επαγγελματικές ενεργειακές κοινότητες ανήγγειλε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στη συνεδρίαση της διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας.

Στην ίδια συνεδρίαση, ο υπουργός ανέφερε ότι η ΕΕ υιοθετεί τις ελληνικές προτάσεις για την επιβολή πλαφόν στην τιμή εισαγωγής του φυσικού αερίου, καθώς και το μοντέλο φορολόγησης των υπερκερδών που εφαρμόζει ήδη η χώρα μας.

Η μόνιμη λύση δεν είναι οι επιδοτήσεις, αλλά η εξοικονόμηση ενέργειας και η αυτοπαραγωγή, τόνισε ο υπουργός.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε τα εξής προγράμματα:
  • Εξοικονομώ για επιχειρήσεις, ύψους 360 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε τουρισμό, υπηρεσίες και ορισμένους κλάδους του δευτερογενούς τομέα. Ο Οδηγός θα προδημοσιευτεί τον Οκτώβριο.
  • Αλλάζω συσκευή για επιχειρήσεις, προϋπολογισμού 160 εκατ. ευρώ για αντικατάσταση συστημάτων θέρμανσης και κλιματισμού με πιο αποδοτικά. Επίσης ο Οδηγός θα προδημοσιευτεί τον Οκτώβριο.
  • Με νομοθετική πρωτοβουλία θα δοθεί η δυνατότητα ίδρυσης ενεργειακών κοινοτήτων από επιχειρήσεις οι οποίες θα μπορούν να αξιοποιούν τη μέθοδο του εικονικού ενεργειακού συμψηφισμού εγκαθιστώντας πχ ένα φωτοβολταϊκό σε άλλο νομό, στη μέση ή την υψηλή τάση για συμψηφισμό της κατανάλωσης των επιχειρήσεων.
Ο κ. Σκρέκας επανέλαβε ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει τους επαγγελματίες για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση μεριμνώντας παράλληλα με συγκεκριμένα μέτρα για την διασφάλιση ενεργειακής επάρκειας. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται μηχανισμός περιορισμού της κατανάλωσης για μεγάλες επιχειρήσεις (μέση και υψηλή τάση) κατά τις ώρες αιχμής (6-9 ή 6-10 μ.μ.) στο πλαίσιο και των ευρωπαϊκών αποφάσεων που αναμένονται για υποχρεωτική μείωση της τάξης του 5 % στη συγκεκριμένη χρονική ζώνη.

Ο μηχανισμός εξοικονόμησης καθώς και το πλαίσιο για τις αποκοπές ηλεκτροδότησης λόγω χρεών συζητήθηκαν σε χθεσινές συσκέψεις του κ.Σκρέκα με εκπροσώπους των αρμόδιων φορέων και των προμηθευτών.

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ζήτησε μείωση φόρων και πλαφόν στις τιμές της ενέργειας. Σημείωσε ακόμη ότι η κυβέρνηση έχει διαθέσει σημαντικά κεφάλαια για επιδοτήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια ενώ αναμένεται και διευρυμένο επίδομα θέρμανσης.

Χανιά: Λογίστρια πήρε πίσω 10.000 ευρώ που έκλεψε χάκερ από πελάτισσά της


Η άμεση κινητοποίηση μίας λογίστριας από τα Χανιά σταμάτησε ηλεκτρονικές αγορές αξίας 10.000 ευρώ, που πραγματοποίησε χάκερ από τραπεζικό λογαριασμό πελάτισσάς της.

Το περιστατικό συνέβη πριν από τρεις ημέρες στα Χανιά, όταν παρατηρήθηκε κίνηση στην πιστωτική κάρτα γυναίκας, χρήματα τα οποία δεν είχε χρησιμοποιήσει.

Όπως ανέφερε το zarpanews.gr η λογίστρια και η πελάτισσά της ανέφεραν το περιστατικό στην Αστυνομία και στην Τράπεζα.

Τους ενημέρωσαν πως θα έπρεπε να ολοκληρωθεί η συναλλαγή για να προχωρήσουν οι διαδικασίες και ίσως κάποια στιγμή πάρει τα λεφτά της πίσω, κάτι που θα ήταν καταστροφικό για την πελάτισσα.

Η λογίστριά ανέλαβε δράση και, αφού συνέλεξε όλα τα έγγραφα, κατάφερε και μπήκε στον λογαριασμό και είδε ηλεκτρονικές αγορές από καταστήματα σε Φιλανδία και Εσθονία, ενώ κατά την έρευνα διαπίστωσε πως οι επιτήδειοι είχαν δημιουργήσει μία ψεύτικη σελίδα της τράπεζας από πανεπιστήμιο του εξωτερικού.

Αμέσως κάλεσε τις εταιρίες που είχαν πραγματοποιηθεί οι αγορές και τους ενημέρωσε ότι πρόκειται για απάτη και πως έχει ήδη κινηθεί νομικά ώστε να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Τέλος καλό και τα χρήματα επεστράφησαν στην κάτοχο.

zarpanews.gr

📺Viral ρεπόρτερ από τη Φλόριντα που έβαλε προφυλακτικό στο μικρόφωνο λόγω… τυφώνα Ίαν


Μια δημοσιογράφος από τη Φλόριντα τράβηξε την προσοχή των θεατών την Τετάρτη όταν το προφυλακτικό στο μικρόφωνό της… έκλεψε την παράσταση κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής μετάδοσης για τον τυφώνα Ίαν.

Η Kyla Galer του NBC2 έκανε ρεπορτάζ για τον τυφώνα και τα προβλήματα που προκλήθηκαν από ένα πάρκινγκ στο Fort Myers της Φλόριντα, όταν οι θεατές αποσπάστηκαν από το ελαστικό περίβλημα στο μικρόφωνό της.

«Το NBC 2 δείχνει την ασφάλεια στη χρήση μικροφώνου κατά τη διάρκεια του τυφώνα Ίαν», έγραψε στο Twitter ένας τηλεθεατής.


«Το @NBCNewsNow πραγματικά έφερε αυτή τη γυναίκα εδώ και κρατούσε ένα μικρόφωνο τυλιγμένο με ένα προφυλακτικό», σχολίασε άλλος.


Η Galer υπερασπίστηκε την επιλογή της πρωτότυπης πατέντας στα Stories της στο Instagram.

«Πολλοί άνθρωποι ρωτούν τι υπάρχει στο μικρόφωνό μου», είπε.

«Είναι αυτό που νομίζεις ότι είναι. Είναι προφυλακτικό. Βοηθά στην προστασία του. Δεν μπορείτε να βρέξετε αυτά τα μικρόφωνα. Έχει πολύ άνεμο και πολλή βροχή, οπότε πρέπει να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε και αυτό είναι να βάλουμε ένα προφυλακτικό στο μικρόφωνο».

Ο συνάδελφος της Galer, ο Jeff Butera του ABC7, μοιράστηκε στη συνέχεια τη δική του φωτογραφία με το μικρόφωνο της από κοντά.

«Ναι, είναι προφυλακτικό. Τίποτα καλύτερο για να αδιαβροχοποιήσεις ένα μικρόφωνο. Η συνάδελφός μου στο Waterman Broadcasting @kylagaler έχει πολλές ερωτήσεις… Στιγμή ευφροσύνης σε αυτή τη δυσάρεστη καταιγίδα…#HurricaneIan» επεσήμανε.

Ευανθία Τασσοπούλου

enikos.gr

Ο Μελισσανίδης τρόλαρε τον Βαγγέλα... τον κάλεσε στα εγκαίνια της OPAP Arena🤣🤣


Τους προέδρους όλων των ομάδων της Super League προσκάλεσε η ΑΕΚ στα εγκαίνια της OPAP Arena σε μια κίνηση που αν μη τι άλλο πέρα από το επικοινωνιακό του πράγματος χωρά και μπόλικη συζήτηση.

Μέσα στην ημέρα λοιπόν προέκυψαν μια σειρά από ρεπορτάζ σε όλες τις ομάδες αναφορικά με τις προθέσεις των ιδιοκτητών με θέα σε αυτή την πρόσκληση. Μάθαμε ότι ο Γιάννης Αλαφούζος το προσπαθεί, ότι ο Ιβάν Σαββίδης δεν θα παραστεί όπως και ο Θόδωρος Καρυπίδης.

Εννοείται όμως ότι όλο το ενδιαφέρον από την πρώτη στιγμή έπεσε στον Ολυμπιακό. Και τον πρόεδρο του, τον Βαγγέλη Μαρινάκη.

Κάναμε μια σχετική ερώτηση επ αυτού. Αν έλαβε όντως την πρόσκληση. Και φυσικά αν απάντησε. Τι μάθαμε; Ότι όντως την έλαβε και ότι φυσικά απάντησε. Πως απάντησε; «Τεκμηριωμένα» είπε.

Nord Stream: Οι δύο αγωγοί αναμένεται ότι θα αδειάσουν έως την Κυριακή-CNN: Εντοπίστηκαν ρωσικά πλοία στα σημεία των διαρροών


Έντονο προβληματισμό στην Ευρώπη προκαλούν οι τέσσερις, πλέον, διαρροές στον Nord Stream, με τους ειδικούς να επισημαίνουν ότι οι βλάβες που έχουν υποστεί οι αγωγοί τους έχουν καταστήσει, αν όχι άχρηστους, τουλάχιστον μη λειτουργικούς για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πριν τον εντοπισμό της τέταρτης διαρροής από τις σουηδικές αρχές, η Υπηρεσία Ενέργειας της Δανίας ανακοίνωσε ότι πάνω από το μισό αέριο που περιείχαν οι αγωγοί στον βυθό της Βαλτικής Θάλασσας έχει διαρρεύσει.

Μάλιστα, ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Κρίστοφερ Μπέτσαου δήλωσε ότι με αυτόν τον ρυθμό, οι δύο αγωγοί που υφίστανται διαρροές σε τρία σημεία, αναμένεται να αδειάσουν την Κυριακή. Λίγο αργότερα, ανακοινώθηκε και η τέταρτη διαρροή, που αναμένεται να επιταχύνει τις εξελίξεις.

Σύμφωνα με την εκτίμηση της υπηρεσίας, η περιβαλλοντική επίπτωση της διαρροής είναι περίπου ίση με αυτή που έχουν στο περιβάλλον οι εκπομπές της Δανίας σε ετήσια βάση. Διαρρέει κυρίως μεθάνιο, κατά την ίδια πηγή.

«Πινγκ πονγκ» Ρωσίας και Δύσης

Την ίδια ώρα, η Δύση και η Ρωσία βρίσκονται σε κόντρα για το ποιος ευθύνεται για τις διαρροές. Σύμφωνα με το CNN, Ευρωπαίοι αξιωματούχοι ασφαλείας παρατήρησαν τη Δευτέρα και την Τρίτη πλοία υποστήριξης του ρωσικού πολεμικού ναυτικού να βρίσκονται στην περίμετρο των διαρροών.

Παρόλο που δεν έχει εντοπιστεί η δύσκολη φύση της επίθεσης δολιοφθοράς κατά των αγωγών Nord Stream, οι περισσότεροι αναλυτές συμφωνούν ότι μόνο κρατικοί παράγοντες θα μπορούσαν να την έχουν πραγματοποιήσει.

Αντίθετα, η Ρωσία επιρρίπτει ευθύνες στις ΗΠΑ. Όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Ria Novosti, το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών εξέδωσε μια σύντομη δήλωση, υποστηρίζοντας ότι «το περιστατικό στον Nord Stream συνέβη σε ζώνη που ελέγχεται από τις αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών».

Στην ΑΟΖ της Δανίας η τέταρτη διαρροή

Νωρίτερα, εκπρόσωπος της σουηδικής ακτοφυλακής δήλωσε στη Svenska Dagbladet  ότι «δύο από τις τέσσερις διαρροές είναι στην αποκλειστική οικονομική ζώνη της Σουηδίας» με τις άλλες δύο να βρίσκονται στην ΑΟΖ της Δανίας. H ίδια διευκρίνισε ότι η τέταρτη διαρροή εντοπίστηκε στον Nord Stream 2 κοντά σε μια μεγαλύτερη τρύπα που είχε εντοπιστεί στον Nord Stream 1 εξηγώντας ότι «η απόσταση είναι κάτι σχετικό, αλλά βρίσκονται κοντά η μία στην άλλη».

Το λιμενικό της Σουηδίας δεν μπόρεσε να διευκρινίσει για ποιο λόγο εντοπίστηκε πιο αργά η τέταρτη διαρροή, ενώ δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες σουηδικών μέσων ενημέρωσης, σύμφωνα με τις οποίες η διαρροή αυτή βρίσκεται στον Nord Stream 2.

Υπενθυμίζεται ότι την Δευτέρα είχε ανακοινωθεί ότι είχαν καταγραφεί τρεις διαρροές στον αγωγό Nord Stream ο οποίος μεταφέρει φυσικό αέριο από τη Ρωσία στην Γερμανία με χώρες της Δύσης να κάνουν λόγο για «σκόπιμη ενέργεια» και σαμποτάζ και διεθνή μέσα ενημέρωσης και ειδικούς να εκφράζουν ανησυχίες για ολική αχρήστευση του αγωγού. Όπως μετέδωσε η γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel ο κίνδυνος εισροής μεγάλου όγκου αλμυρού νερού στο εσωτερικό των Nord Stream 1 και Nord Stream 2 με αποτέλεσμα να προκληθεί οξείδωση είναι πλέον ορατός.

CNN: Εντοπίστηκαν ρωσικά πλοία στα σημεία των διαρροών του Nord Stream

Η είδηση για τέταρτη διαρροή στον Nord Stream έρχεται την ώρα που το CNN μεταδίδει ότι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι ασφαλείας παρατήρησαν την Δευτέρα και την Τρίτη πλοία υποστήριξης του ρωσικού πολεμικού ναυτικού να βρίσκονται στην περίμετρο των προηγούμενων διαρροών οι οποίες, σύμφωνα με δύο αξιωματούχους και μια πηγή που γνωρίζει την υπόθεση, προκλήθηκαν από υποθαλάσσιες εκρήξεις.

«Για την ώρα παραμένει αδιευκρίνιστο αν τα πλοία αυτά σχετίζονται με τις εκρήξεις αλλά είναι ένα από τα στοιχεία που εξετάζουν οι ερευνητές» πρόσθεταν οι πηγές που επικαλείται το CNN.

Σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο την εβδομάδα πριν τις διαρροές στην ίδια περιοχή εντοπίστηκαν και ρωσικά υποβρύχια.

Τρεις Αμερικανοί αξιωματούχοι είπαν ότι οι ΗΠΑ ακόμα δεν έχουν μια ακριβή εξήγηση για το τι συνέβη τις ημέρες πριν τις εκρήξεις που κατά τους ίδιους προκάλεσαν τρεις ξεχωριστές αλλά σχεδόν ταυτόχρονες διαρροές στους αγωγούς Nord Stream 1 και Nord Stream 2.

Πηγή από τον στρατό της Δανίας είπε στο CNN ότι ρωσικά πλοία επιχειρούν συχνά στην περιοχή των διαρροών προσθέτοντας ότι η παρουσία τους δεν αποτελεί απαραίτητα ένδειξη ότι η Ρωσία προκάλεσε την ζημιά στον Nord Stream.

«Τα βλέπουμε κάθε εβδομάδα. Η ρωσική δραστηριότητα στην θάλασσα της Βαλτικής έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Συχνά αυτό που κάνουν είναι να τσεκάρουν την ετοιμότητά μας και στην θάλασσα και στον αέρα» πρόσθεσε η ίδια πηγή από την Δανία.

Θρίλερ με την επίσημη έρευνα για τις διαρροές στον Nord Stream

H επίσημη έρευνα για το ποιος προκάλεσε τις διαρροές στον Nord Stream θα καθυστερήσει με την εκτίμηση της κυβέρνησης της Δανίας να είναι ότι αυτό δεν πρόκειται να ξεκινήσει τις επόμενες δύο εβδομάδες λόγω της πίεσης στους αγωγούς που κάνει δύσκολη την πρόσβαση στα σημεία των διαρροών χωρίς, ωστόσο, να αποκλείεται αυτό να συμβεί ακόμα και την Κυριακή.

Οι πρωθυπουργοί Δανίας και Σουηδίας έχουν δημοσίως δηλώσει ότι οι διαρροές στους αγωγούς φυσικού αερίου είναι πιθανότατα αποτέλεσμα σκόπιμης ενέργειας και όχι ατυχήματα με τη σουηδική υπηρεσία ασφαλείας να ανακοινώνει την Τετάρτη ότι δεν μπορεί να αποκλείσει «ότι μια ξένη δύναμη βρίσκεται πίσω από τις διαρροές. Από την πλευρά του ο σύμβουλος εθνικής ασφαλείας των ΗΠΑ, Τζέικ Σάλιβαν δήλωσε την Τρίτη ότι οι διαρροές είναι «προφανές σαμποτάζ».

Παρόλα αυτά κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει ονοματίσει τη Ρωσία ή άλλη χώρα ότι βρίσκεται πίσω από την πρόκληση των διαρροών με το Κρεμλίνο από την μεριά του να χαρακτηρίζει δια του εκπροσώπου του Ντμίτρι Πεσκόφ, «ανόητους και παράλογους» όσους ισχυρίζονται κάτι τέτοιο για τη Μόσχα.