DexiExtrem

Σελίδες

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Προτεινόμενα
  • Πολιτική
  • Κ@λοτούμπες ΣΥΡΙΖΑ
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Βίντεο
  • Ραδιόφωνα
  • Μουντιάλ 2018

03 Οκτωβρίου 2022

📺H «Ενεργειακή κρίση» ήρθε νωρίτερα στον ΑΝΤ1: Έπεσε το ρεύμα ενώ μιλούσαν για τα... μπλακ άουτ του χειμώνα


Η ενεργειακή κρίση... ήρθε νωρίτερα στην εκπομπή της Κυριακής «Στούντιο Με Θέα» του ΑΝΤ1 καθώς τα φώτα στο στούντιο έσβησαν και ενώ καλεσμένοι ήταν ο Γιώργος Αδαμίδης, πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αλλά και ο Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας του ΕΚΠΑ, Ναπολέων Μαραβέγιας, για να μιλήσουν για το ενδεχόμενο προγραμματισμένων διακοπών στην ηλεκτροδότηση τον χειμώνα.

«Όσον αφορά τις διακοπές του ηλεκτρικού ρεύματος, νομίζω πως είναι λίγο υπερβολικό αυτό που συζητήθηκε, διότι το να έχεις οικονομία στο 5% είναι πολύ εύκολο» έλεγε ο κ. Μαραβέγιας. Η παρουσιάστρια, Φαίη Μαυρογιάννη, τον διέκοψε γελώντας. «Ώπα, προσέξτε τι έγινε. Αρχίσαμε τις οικονομίες από τώρα. Σβήστε το τελείως παιδιά, θα ανάψω κερί».

Ο σκηνοθέτης έριξε πλάνα ενώ οι δημοσιογράφοι και οι αναλυτές συνέχισαν να συζητούν για το θέμα. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα άρχισε να λειτουργεί η γεννήτρια και ο φωτισμός στο στούντιο επανήλθε.

«Συγγνώμη κ. καθηγητά σας διακόπτω, αλλά είναι ανέκδοτο αυτό που συμβαίνει. Με ενημερώνουν από το ακουστικό ότι έχουμε διακοπή ρεύματος. Τώρα πήρε μπροστά η γεννήτρια και είδαμε το φως το αληθινό. Αυτό το λες και προβοκάτσια. Κύριε Αδαμίδη δεν ξέρω αν θέλετε να μας στείλετε κάποιο μήνυμα. Το πήραμε. Θα κάνουμε μείωση» είπε η Φαίη Μαυραγάνη.

Δείτε το βίντεο μετά το 5:20

Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Featured

Βουλγαρία: Πρώτος αλλά χωρίς αυτοδυναμία ο Μπορίσοφ σύμφωνα με τα exit polls - Κάτω από το 50% η συμμετοχή


Πρώτο αλλά χωρίς την απαιτούμενη αυτοδυναμία αναδείχθηκε το κόμμα του Μπόικο Μπορίσοφ GERB στις σημερινές έκτακτες εκλογές στη Βουλγαρία. Το κόμμα του πρώην πρωθυπουργού συγκέντρωσε, σύμφωνα με τα exit polls, ποσοστό 24,6% και ακολουθεί το κόμμα του Κιρίλ Πετκόφ «Συνεχίζουμε την Αλλαγή» με ποσοστό 18,9%.

Τρίτη δύναμη αναδείχθηκε το Κίνημα Δικαιωμάτων και Ελευθεριών με 14,8%.

Το Βουλγαρικό Σοσιαλιστικό Κόμμα «ΒΣΚ για τη Βουλγαρία» συγκέντρωσε ποσοστό 10,9%.

Τα υπόλοιπα κόμματα, που θα μπουν στην επόμενη Βουλή, είναι το φιλορωσικό κόμμα «Αναγένννηση» με ποσοστό 10,1%, η «Δημοκρατική Βουλγαρία» με 7,4% και «Υπάρχει τέτοιος λαός» με 4,6% και το κόμμα του Στέφανο Yanev «Βούλγαρος Άνοδος» (4%).

Η προσέλευση των ψηφοφόρων στις 7:00 μ.μ. ήταν στο 37%.

Αδιαφορούν για τις κάλπες οι Βούλγαροι - Κουράστηκαν από τις συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις

Οι περισσότερες πινακίδες στους δρόμους διαφημίζουν αυτοκίνητα, γνωστές αλυσίδες εστιατορίων και ακριβές μάρκες ρούχων παρά υποψήφιους κομμάτων, προεκλογικά κέντρα δεν βλέπεις, ούτε πανό και φυλλάδια κομμάτων. Η εικόνα αυτή κυριαρχεί όχι μόνο στη Σόφια αλλά και σε όλες τις πόλεις της Βουλγαρίας, δείχνοντας την αδιαφορία των πολιτών για το αποτέλεσμα της σημερινής κάλπης. Βασικό ζητούμενο σήμερα για τους Βούλγαρους είναι πώς θα ζεσταθούν ενόψει του δύσκολου χειμώνα που έρχεται μετά το κόψιμο του ρωσικού φυσικού αερίου αλλά και πώς θα τα βγάλουν πέρα, μετά τις ανατιμήσεις όλων των βασικών αγαθών κατά 30% από την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία.


«Δεν θα πάω να ψηφίσω. Πέρσι στήθηκαν στη χώρα 3 φορές κάλπες. Κουράστηκα. Και δεν βλέπω να αλλάζει τίποτα. Οι περισσότεροι συμμαθητές μου δεν ήρθαν στη Σόφια για να σπουδάσουν, αλλά έφυγαν στο εξωτερικό για μια καλύτερη τύχη» λέει στο ethnos.gr ο 21χρονος φοιτητής Ίβαν Πρέλιτς από την περιοχή της Στάρα Ζαγόρα, διακόπτοντας για λίγο τη συζήτηση με τους φίλους του.
Πληθωρισμός και ενεργειακή κρίση επιδείνωσαν την εσωτερική κρίση

Από τους 6.602.990 πολίτες που έχουν δικαίωμα ψήφου στις κάλπες, υπολογίζεται ότι προσήλθαν μόλις 2,5 με 2,7 εκατομμύρια ψηφοφόροι με την μεγαλύτερη αποχή να εντοπίζεται στους νέους.

Με τον κατώτατο μισθό να είναι στα 700 λέβα (350 ευρώ) και 1.000-1.200 λέβα (500-600 ευρώ) για όσους τελείωσαν πανεπιστήμιο και μιλούν λίγα αγγλικά και τις τιμές της ενέργειας και των βασικών αγαθών στα ύψη η εσωτερική κρίση έχε επιδεινωθεί, ρίχνοντας βαριά σκιά στις σημερινές εκλογές.


«Ζητήσαμε από την κυβέρνηση να εξαιρέσει το ψωμί από τις ανατιμήσεις αλλά δεν το έκανε. Αγόραζα το γάλα 3 λέβα και πλέον κάνει 4,5 λέβα. Πού θα πάει αυτό;» αναρωτιέται ο ταξιτζής Κρίστο Κίλεφ, πηγαίνοντας μας στο Εθνικό Μέγαρο Πολιτισμού για την τελετή έναρξης της εμπορικής λειτουργίας του διασυνδετήριου αγωγού φυσικού αερίου IGB το Σάββατο και συνεχίζει: «Θα ψηφίσω Μπορίσοφ. Από τότε που έφυγε όλα πήγαν χειρότερα. Τουλάχιστον αυτόν τον ξέρουμε».



Σε ένα στενό απέναντι από το Εθνικό Μέγαρο Πολιτισμού ένας παππούς έστησε έναν μικρό πρόχειρο πάγκο, πουλώντας ζαρζαβατικά. «Παίρνω σύνταξη 380 λέβα (190 ευρώ). Δεν "βγαίνω" και αναγκάζομαι να δουλέψω στα γεράματα. Όλοι οι φίλοι μου που είναι συνταξιούχοι δουλεύουν για να τα βγάλουν πέρα. Τι να περιμένω; Θα ψηφίσω 'Αναγέννηση' (είναι το φιλορωσικό κόμμα) γιατί στον κομμουνισμό ήταν καλύτερα τα πράγματα» μας λέει ο κ. Μίρκο με τη βοήθεια ενός Βούλγαρου που εκτέλεσε χρέη μεταφραστή.

Συνέχεια...
Tags Διεθνή

📺Πολυτεχνειούπολη: Καλούσαν κακοποιούς από την Αλβανία – Διαφήμιζαν τις φοιτητικές εστίες ως το ιδανικό ορμητήριο


Όλο και περισσότερα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την δράση της συμμορίας της Πολυτεχνειούπολης.

Σύμφωνα με νέα στοιχεία  τα μέλη της σπείρας φέρονται να καλούσαν κακοποιούς από την Αλβανία να μείνουν στις εστίες για να τις χρησιμοποιούν ως ορμητήριο.

Προσκλητήριο για… εγκλήματα

Πιο συγκεκριμένα, ηγετικά μέλη της σπείρας που είχαν έδρα την Πολυτεχνειούπολη, απηύθυναν προσκλητήριο σε νεαρούς ομοεθνείς τους από την Αλβανία, να έρθουν στην Ελλάδα και να προχωρούν σε εγκληματικές ενέργειες με την ασφάλεια της φοιτητικής εστίας όπου θα διέμεναν.

Οι πληροφορίες αυτές συγκεντρώθηκαν από έρευνα που είχε πραγματοποιήσει τον περασμένο Ιούλιο η ΕΛ.ΑΣ, μετά τη σύλληψη 26χρονου αλλοδαπού για έξι ληστείες σε πρατήρια καυσίμων, σουπερμάρκετ, περίπτερα, στις περιοχές Παπάγου, Γλυφάδα και Παλαιού Φαλήρου, αλλά και για μια κλοπή μοτοσυκλέτας και άλλα αδικήματα.

Σημειώνεται ότι μαζί με τον 26χρονο υπήρχαν και άλλα άτομα, τα οποία ωστόσο διέφυγαν της σύλληψης.

Από την τότε έρευνα διαπιστώθηκε ότι το ορμητήριο και εκείνων των κακοποιών ήταν η Πολυτεχνειούπολη στου Ζωγράφου, όπου εισέρχονταν, όπως προέκυψε από τις παρακολουθήσεις, με την κλεμμένη μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιούσαν.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέλη αυτής της συμμορίας ήταν νεαροί υπήκοοι Αλβανίας, οι οποίοι είχαν προσκληθεί στην Πολυτεχνειούπολη.

Οι Αρχές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι από τότε υπήρχε μια κεντρική βάση δεκάδων ποινικών οι οποίοι δημιουργούσαν διάφορες συμμορίες για να προχωρούν σε ληστείες και να επιστρέφουν έπειτα στις εστίες.

Νέα στοιχεία αναμένεται να προκύψουν τις επόμενες μέρες από τις αναλύσεις των κατασχεθέντων ηλεκτρονικών συσκευών που αναμένεται να αποκαλύψουν άλλες συνομιλίες και οπτικό υλικό.

Διακίνηση ναρκωτικών μπροστά στους φύλακες

Επιπλέον, όπως προκύπτει από τα στοιχεία και την έρευνα των Αρχών, τα μέλη της συμμορίας της Πολυτεχνειούπολης φαίνεται πως έκαναν διακίνηση ναρκωτικών εντός του χώρου των εστιών, ακόμα και μπροστά στους φύλακες.

Από τη φυσική παρακολούθηση των αστυνομικών, παρατηρήθηκαν επαφές των κατηγορούμενων με φύλακες του χώρου, μπροστά στους οποίους μάλιστα γινόταν αγοροπωλησία ουσιών.

Μάλιστα, δεν ήταν λίγες οι φορές που η κατάσταση ξέφευγε από κάθε έλεγχο, με έναν από τους φύλακες της Πολυτεχνειούπολης να μιλά ακόμα και για πυροβολισμούς μέσα στις εστίες.

«Πριν περίπου μια βδομάδα, ενώ βρισκόμουν στο ισόγειο στο γραφείο άκουσα 4 – 5 πυροβολισμούς από τα πάνω δωμάτια και μετά είδα τρία άτομα να βγαίνουν και να φεύγουν κρυμμένοι στο σκοτάδι».

Αυτό που μένει να διαπιστωθεί είναι αν οι φύλακες γνώριζαν για τις δοσοληψίες αυτές ή και αν λάμβαναν ενεργό μέρος.

Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Ελλάδα

02 Οκτωβρίου 2022

📺Formula 1: Ο Max Verstappen εκτός ορίων, έβριζε την ομάδα του στον ασύρματο δημοσίως [βίντεο]


Οι λάθος υπολογισμοί στις εξαιρετικά ιδιαίτερες συνθήκες της πίστας της Σιγκαπούρης έφεραν μια πρόωρη απόσυρση του Max Verstappen, ή καλύτερα μια απόσυρση εν μέσω ενός γρήγορου γύρου, με αποτέλεσμα να προκαλέσουν την οργή του πρωταθλητή της Formula 1.

Το περιστατικό συνέβη στις χθεσινές κατατακτήριες της Formula 1, όταν κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες, με την πίστα αρχικά βρεγμένη και την υγρασία... να βγαίνει ακόμη και από τις τηλεοράσεις, οι οδηγοί κλήθηκαν να κάνουν τον καλύτερο ταχύτερο γύρο τους για να κερδίσουν μια καλή θέση στο σημερινό γκριντ.

Με τον Max Verstappen να δυσκολεύεται καθόλη τη διάρκεια των κατατακτηρίων χθες να βρει πρόσφυση, έπρεπε να φθάσει στο τελευταίο δευτερόλεπτο του Q1 για να εκκινήσει έναν ακόμη, τον έκτο συνολικό γρήγορο γύρο του, για να διεκδικήσει την pole position, καθώς εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στην 8η θέση. Εκκίνησε, ωστόσο εκείνο που τον εκνεύρισε και προφανώς του προκάλεσε τεράστια σύγχυση ήταν το γεγονός ότι μόλις τελείωσε το πρώτο section του γύρου του η ομάδα τον κάλεσε γρήγορα να μπει στα pits. Και μπήκε βρίζοντας, εκτοξεύοντας ό,τι γαλλικό είχε πρόχειρο. Αναγκάστηκε να βγει ο Christian Horner στον ασύρματο για να τον συγκρατήσει, λέγοντάς του ότι θα τα πουν όταν βγει από το μονοθέσιο, ωστόσο τίποτα δεν μπορούσε να κάνει καλά τον Max Verstappen, ο οποίος ιδιαίτερα θυμωμένος εμφανίστηκε στη συνέχεια στις συνεντεύξεις, δείχνοντας απρόθυμος να κάνει ένα βήμα πίσω και να συγχωρέσει το λάθος της ομάδας. Τους δίκασε σχεδόν σαν... εγκληματίες και αποχώρησε.

Formula 1: Ο διάλογος της οργής του Max Verstappen με την Red Bull στον ασύρματο

Οπως αποδείχθηκε η ομάδα αποφάσισε να καλέσει τον Max Verstappen επειγόντως στα pits και να του ζητήσει να διακόψει τον γρήγορο γύρο του, όταν αντιλήφθηκε ότι δεν θα είχε αρκετά καύσιμα για να ολοκληρώσει τον γύρο και να επιστρέψει στα pits έχοντας την απαραίτητη ποσότητα καυσίμου που ορίζει η FIA.

He was on-course for an unbelievable lap 😱

Max was unable to fight for pole in Singapore, after being called into the pits to ensure he had enough fuel for a sample after qualifying#SingaporeGP #F1 pic.twitter.com/lUdIsiu5HJ

— Formula 1 (@F1) October 1, 2022

Aν επέστρεφε χωρίς καύσιμα ή με καύσιμα κάτω από τα όρια, θα του επιβαλλόταν ποινή η οποία είναι να εκκινήσει τον αγώνα από το pitlane, κάτι το οποίο είναι σκέτη καταστροφή.

Οσο γιατί δεν είχαν επαρκή καύσιμα, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η Red Bull εκτιμούσε ότι o Max Verstappen θα χρειαζόταν να κάνει το πολύ 5 γρήγορους γύρους, με βάσει τις συνθήκες της Σιγκαπούρης. Δεν εκτίμησαν προφανώς σωστά αφού χρειάστηκε και 6ος.

Να σημειωθεί δε ότι ο 5ος γύρος που αποπειράθηκε να κάνει διεκόπη επίσης καθώς από την ομάδα του ζήτησαν να αφήσει κενό με τον Pierre Gasly της Alfa Tauri που βρισκόταν μπροστά του.

Εξαλλος ο Max Verstappen με την ομάδα του

Ο Verstappen στις συνεντεύξεις στη συνέχεις εμφανίστηκε ανένδοτος ότι το pitwall θα έπρεπε να έχει κάνει σωστούς υπολογισμούς για την καταμέτρηση των καυσίμων.

«Νομίζω ότι εκπλαγήκαμε λίγο που φυσικά αναγκαστήκαμε να κάνουμε αυτόν τον επιπλέον γύρο», είπε. «Αλλά μπορείς να δεις τι έρχεται. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω πραγματικά πώς δεν έγινε αντιληπτό.

Και φυσικά, εκ των υστέρων, θα έπρεπε να με αφήσουν να τελειώσω τον προηγούμενο γύρο, όπου μου είπαν να διακόψω για να δημιουργήσω μια διαφορά για τον τελευταίο γύρο. Φυσικά, όλα αυτά προκλήθηκαν λόγω και του Pierre που βρέθηκε μπροστά μου.

Γι' αυτό λοιπόν έπρεπε να δημιουργήσω ένα κενό για τον τελευταίο γύρο, επειδή τον πλησίαζα. Αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Δεν μπορώ να δω πόσα καύσιμα υπάρχουν στο αυτοκίνητο. Αλλά έχουμε όλους τους αισθητήρες του κόσμου για να εντοπίζουμε τέτοιου είδους πράγματα.

Οπότε ναι, είναι απίστευτα απογοητευτικό, γιατί νομίζω ότι είχαμε ένα καλό μονοθέσιο. Και νομίζω ότι θα μπορούσατε να το δείτε αυτό στο Q3. Το αυτοκίνητο ήταν πραγματικά καλό. Οι συνθήκες είναι δύσκολες, αλλά μου αρέσει αυτό. Το μονοθέσιο δούλευε επίσης αρκετά καλά».

Ο Verstappen ήταν ανένδοτος ότι ο προτελευταίος γύρος του, που διακόπηκε όταν του είπαν να κάνει διαφορά από τον Gasly, θα ήταν γρήγορος.

«Ήταν ήδη πάνω από δύο δευτερόλεπτα από τον ταχύτερο μου στο Q3. Θέλω να πω, ακόμα και στον γύρο που έκανα, είχα μια καλή στιγμή στο τελευταίο section. Και ήμουν ήδη περίπου δύο δευτερόλεπτα μπροστά, νομίζω, πριν καν φτάσω σε αυτές τις δύο στροφές.

Κανονικά, αν έχα αρκετά καύσιμα στο αυτοκίνητο, ο τελευταίος γύρος θα ήταν ταχύτερος. Δεν ήξερα ότι δεν είχα αρκετά καύσιμα στο μονοθέσιο, αλλιώς, φυσικά, θα το πετύχαινα. Ήταν καλός γύρος, θα ήταν σίγουρα pole».

Ο ίδιος μιλώντας αργότερα στο Motorsport.com δικαιολόγησε τη συμπεριφορά του λέγοντς ότι η κριτική μπορεί να λειτουργήσει και προς τις δύο κατευθύνσεις.

«Μου αρέσει η κριτική προσέγγιση», είπε. «Γιατί όταν τα σκατώνω, μπορούν επίσης να μου πουν ότι ξέρετε, κάνω λάθος. Και νομίζω ότι θα έπρεπε να συμβαίνει και το αντίστροφο.

Γιατί έτσι κρατάμε ο ένας τον άλλον προς τη σωστή κατεύθυνση, γιατί θέλουμε να είμαστε τέλειοι και δεν θέλουμε να είμαστε απλά καλοί. Θέλουμε να είμαστε τέλειοι».

Ερωτηθείς αν είχε πει στην ομάδα τι σκέφτεται, είπε: «Νομίζω ότι ξέρουν όταν είδαν το πρόσωπό μου και τι είπα στο ραδιόφωνο».


Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Διεθνή

Ζάχος Χατζηφωτίου: Πούλησε όλα του τα σπίτια και έμενε στο ενοίκιο, τι απέγινε η περιουσία του


Ο σπουδαίος δημοσιογράφος Ζάχος Χατζηφωτίου, με τους θυελλώδεις γάμους του και τη μακρόχρονη καριέρα του, έφυγε από τη ζωή την Παρασκευή σε ηλικία 99 ετών.

Πριν αφήσει την τελευταία του πνοή, είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ και νοσηλευόταν σε σοβαρή κατάσταση.

Ο «μπον βιβέρ» με πολλές αναμνήσεις της αθηναϊκής ζωής, καταγόταν από τα Ψαρά, από όπου η οικογένειά του έφυγε το 1824, μετά την καταστροφή του νησιού από τους Τούρκους και εγκαταστάθηκε αρχικά στη Σύρο και τελικά στην Αθήνα, στην Πλάκα.

Εκεί γεννήθηκε ένας σπουδαίος δημοσιογράφος στις 28 Σεπτεμβρίου 1923, σε ένα σπίτι με θεόρατη βεράντα, που αγαπούσε, και σοφέρ τον Θανάση, που πήγαινε την οικογένεια στις βεγγέρες της εποχής.

Πούλησε όλα του τα σπίτια και έμενε στο... ενοίκιο

Σε μία συνέντευξή του το 2016 στον ALPHA και στο protothema.gr στην Νάνσυ Παραδεισάνου, ανέφερε ότι έφυγε από την Πλάκα καθώς το κέντρο «άρχισε να χαλάει», τονίζοντας ότι: «Μένω στο ενοίκιο. Δίνω 600 ευρώ το μήνα για το σπίτι μου και είμαι ήσυχος».

«Ένα πρωί ξύπνησα και αποφάσισα να πουλήσω τα σπίτια μου. Λίγο μετά ξέσπασε η κρίση. Είχα έμπνευση μου φαίνεται. Ήμουν τυχερός. Είχα τρία σπίτια στη Μύκονο και άλλα τρία στην Κηφισιά. Έφυγαν όλα», είχε αποκαλύψει τότε, δηλώνοντας ικανοποιημένος με την επιλογή του.

Μάλιστα, όπως ανέφερε σε συνέντευξή του το 2020 στο «Λοιπόν» είχε σπίτια και στο Κολωνάκι, αλλά τα είχε πουλήσει: «Δεν τα ήθελα, διότι όταν πέσαμε στην αριστερή κυβέρνηση είπα εδώ δεν θα μείνει τίπο­τα όρθιο, θα βάλουν τέτοιους φόρους που δεν θα μπορούν να τους πληρώσουν οι άνθρωποι».

Πούλησε και τα βαπόρια -«Δεν είναι αστεία η θάλασσα»

Ο Ζάχος Χατζηφωτίου είχε εξομολογηθεί τι συνέβη την εποχή που είχε γίνει εφοπλιστής και για το πώς έχασε τα τρία πλοία που είχε αγοράσει.

«Δεν είναι αστεία η θάλασσα. Εφοπλιστής, εφοπλιστής, αλλά πολλή δουλειά και η δυσκολία μεγάλη. Ατυχίες, η τράπεζα έκανε πτώχευση, μια τράπεζα πτωχεύει κάθε… 500 χρόνια, αλλά η δική μου πτώχευσε. Έκλεισε και για τρία χρόνια η διώρυγα του Σουέζ και από εκεί είχα μεγάλη ζημιά, πολλά εκατομμύρια δολάρια και τα πούλησα τα βαπόρια», είπε ο Ζάχος Χατζηφωτίου.

«Η Τζένη Καρέζη με χώρισε από την πριγκίπισσα» -Ο θυελλώδης έρωτάς τους

Αναμφισβήτητα κάτι που σημάδεψε τη ζωή του Ζάχου Χατζηφωτίου ήταν ο γάμος και ο έρωτας του με την σταρ του ελληνικού κινηματογράφου Τζένη Καρέζη.

«Η Τζένη Καρέζη με χώρισε από την πριγκίπισσα, λύσσαξε… Έπαιρνε κάθε Δευτέρα το αεροπλάνο και ερχόταν σε μένα για μια νύχτα για να το μάθει η πριγκίπισσα. Συνέχεια αυτό έκανε. Μέχρι κάποια στιγμή θύμωσε η πριγκίπισσα και μου δήλωσε ότι θα φύγει», ανέφερε σε συνέντευξή του το 2019.

Οι δυο τους γνωρίστηκαν το 1961 και ξαναβρέθηκαν το 1962 όπου μετά από μόλις 4 μήνες σχέσης αποφάσισαν να παντρευτούν. «Έτσι, κεραυνοβόλα, βιαστικά, αμερικάνικα αν θέλετε, το συναποφασίσαμε να χορέψουμε στη Φιλοθέη» συνήθιζε να λέει η αξέχαστη ηθοποιός για τον πρώτο της γάμο.

Ο Ζάχος Χατζηφωτίου παντρεύτηκε πέντε φορές, όπως πέντε ήταν και τα διαζύγια. «Κληρονομιά» του ήταν μία κόρη η Μανίτα, τρία εγγόνια και δύο δισέγγονα.

Οι γάμοι και τα διαζύγια

Ο πρώτος του γάμος ήταν με μια Γαλλίδα. Δεύτερη σύζυγός του ήταν η Δανάη Σωσσίδη, γόνος της οικογένειας Κύρου, με την οποία έφεραν στον κόσμο την κόρη τους, Μανίτα. Στο Παρίσι έκανε και τον τρίτο γάμο του με μια Γαλλίδα, την Ιρέν, η οποία δούλευε σε μεγάλο οίκο μόδας.

Η Τζένη Καρέζη ήταν μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή του Ζάχου Χατζηφωτίου. Παντρεύτηκαν στις 7 Μαΐου του 1962 και χιλιάδες κόσμου έσπευσαν να δουν το λαμπερό ζευγάρι από κοντά. Μετά το διαζύγιό του με την Τζένη Καρέζη, ο Ζάχος Χατζηφωτίου παντρεύτηκε το μοντέλο, Κατερίνα Παπαδημητρίου.

Ο έρωτάς του για την Τζένη ήταν τόσο δυνατός, που σε συνέντευξή του μάλιστα, είχε αναφέρει: «Το πρόσωπο της Τζένης ήταν πιο όμορφο από της Αλίκης», ενώ είχε αποκαλύψει και την διετή σχέση που είχε με τη Μιμή Ντενίση.

Πάντως, κάθε φορά που έπαιρνε διαζύγιο ο ίδιος έφευγε από το σπίτι: «Εγώ φεύγω μόνος μου από κάθε γάμο. Αφήνω ότι έχω εγκαταστήσει εκεί, τους τα χαρίζω».

Συνέχεια...
Tags Ελλάδα

Τέμπη: Η οικογένεια του ΠΑΟΚ τίμησε τη μνήμη των έξι αδικοχαμένων φιλάθλων του


Σύσσωμη η οικογένεια του ΠΑΟΚ, τίμησε το πρωί της Κυριακής τη μνήμη των έξι αδικοχαμένων φιλάθλων, στο ετήσιο μνημόσυνο που τελέστηκε στο μνημείο των Τεμπών.

Ειδικότερα, 23 χρόνια συμπληρώνονται από τότε που το νήμα της ζωής κόπηκε στο δρόμο, για έξι φιλάθλους του ΠΑΟΚ.

Σύμφωνα με το SDNA την Κυριακή τελέστηκε η ετήσια επιμνημόσυνη δέηση στο μνημείο που έχει δημιουργηθεί στα Τέμπη, και πλήθος κόσμου έδωσε το παρών για να τιμήσει τη μνήμη τους, ενώ βρέθηκε στο σημείο και ο Γιώργος Σαββίδης, καθώς και οι κ. Άλκης Ησαϊάδης και Άκης Μπεκιάρης.

Ήταν 4 του Οκτώβρη του 1999 όταν λεωφορείο που μετέφερε 77 οπαδούς του Δικεφάλου από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη μετά τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό, εξετράπη της πορείας του, ύστερα από σύγκρουση με διερχόμενο φορτηγάκι , με το βαρύ όχημα να πέφτει σε χαντάκι και να κοστίζει τη ζωή σε έξι οπαδούς του «δικέφαλου». Περίπου δυο χιλιόμετρα πριν από τα Τέμπη, στις 4:30 τα ξημερώματα.

Στεφάνια έστειλαν μεταξύ άλλων ο Ιβάν Σαββίδης, η ΚΑΕ ΠΑΟΚ, ο σύνδεσμος Σ.Φ. Στουτγκάρδης, ο Α.Σ. ΠΑΟΚ, η ΠΑΕ.

Οι έξι νεκροί οπαδοί του ΠΑΟΚ: Χαράλαμπος Ζαπουνίδης, ετών 20, Δημήτριος Ανδρεαδάκης, ετών 25, Χριστίνα Τζιόβα, ετών 18, Αναστάσιος Θέμελης, ετών 22, Γεώργιος Γκανάτσιος, ετών 17, Κυριάκος Λαζαρίδης, ετών 17.

Συνέχεια...
Tags Ελλάδα

Ο Ζαν Τοντ ήρθε στην Ελλάδα και μοιράζεται συμβουλές για το πώς να οδηγούμε με ασφάλεια


Ο Ζαν Τοντ αποτελεί σπουδαία φυσιογνωμία της Φόρμουλα 1.

Ως διευθυντής και κατόπιν διευθύνων σύμβουλος της ομάδας της Ferrari κέρδισε 14 τίτλους παγκόσμιου πρωταθλητή, πέντε από τους οποίους με τον θρύλο και στενό του φίλο, Μίκαελ Σουμάχερ.

Σήμερα, από τη θέση του ειδικού απεσταλμένου του ΟΗΕ για την οδική ασφάλεια, ο Ζαν Τοντ δίνει τη μάχη για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Με την ιδιότητα αυτή ταξίδεψε πρόσφατα στην Ελλάδα και μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ο Ζαν Τοντ συμμετείχε ως επίσημος προσκεκλημένος στην εκδήλωση απονομής διπλωμάτων στους πρόσφυγες που παρακολούθησαν με επιτυχία σεμινάρια οδικής ασφάλειας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διοργάνωσε η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και τη ΜΚΟ «Catholic Relief Services» και με την υποστήριξη του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου. «Είναι σημαντικό να προσπαθούμε να δώσουμε στους πρόσφυγες ευκαιρίες», λέει ο κ. Τοντ στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Επιπλέον στόχος της επίσκεψής του ήταν να θέσει την οδική ασφάλεια στην κορυφή της πολιτικής ατζέντας και να διασφαλίσει την αποτελεσματική εφαρμογή του νέου Παγκόσμιου Σχεδίου Δράσης για την Οδική Ασφάλεια. Με 1,3 εκατομμύρια ανθρώπους να χάνουν παγκοσμίως τη ζωή τους στους δρόμους κάθε χρόνο, τα τροχαία δυστυχήματα θεωρούνται η πρώτη αιτία θανάτου σε παιδιά και νέους ηλικίας πέντε ως 29 ετών και ο Ζαν Τοντ τα χαρακτηρίζει ως «σιωπηλή πανδημία». Στόχος του ΟΗΕ είναι η μείωση κατά το ήμισυ του αριθμού των θυμάτων στους δρόμους σε όλο τον κόσμο ως το 2030.

Για το λόγο αυτό συναντήθηκε με τους υπουργούς Εξωτερικών, Νίκο Δένδια, Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκο, Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, και Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, και τους υφυπουργούς Μετανάστευσης, Σοφία Βούλτεψη, και Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη. «Η δουλειά μου είναι να ευαισθητοποιώ τις κυβερνήσεις και να τις αφυπνίζω. Εδώ στην πραγματικότητα, εκείνοι με αφύπνισαν σχετικά με όσα κάνουν», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται ότι η Ελλάδα έχει μειώσει το ποσοστό θανάτων από τροχαία κατά 54% τα τελευταία δέκα χρόνια, ταχύτερα από το μέσο ποσοστό της ΕΕ, και η χώρα έχει λάβει το βραβείο Οδικής Ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) για το 2021. Ωστόσο, εξακολουθεί να έχει το έβδομο υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στη συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο σπουδαίος παράγοντας του μηχανοκίνητου αθλητισμού μιλάει, επίσης, για τη θρυλική διαδρομή του, από συνοδηγός σε αγώνες ταχύτητας μέχρι την κεφαλή της Ferrari, στη συνέχεια την προεδρία τους Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) και σήμερα το ρόλο του στον ΟΗΕ υπογραμμίζοντας ότι «έχω αποκτήσει εμπειρία στην ασφάλεια και προσπαθώ να δώσω κάτι πίσω στην κοινωνία». Τέλος, θυμάται τη συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις τη δεκαετία του 1960 και εκφράζει την αγάπη του για την Ελλάδα.

Συνέχεια...
Tags Ελλάδα

Economist: Άνευ προηγουμένου οι παγκόσμιες αυξήσεις των επιτοκίων -Ποιος κινεί τα νήματα και με ποιο σκοπό


Σε ένα άρθρο-κόλαφο, ο Economist εξηγεί πώς η αμερικανική κεντρική τράπεζα οδηγεί στις παγκόσμιες οικονομίες στην ύφεση μέσω της ασυντόνιστης αύξησης των επιτοκίων για να... ωφεληθεί εκείνη.

Καθώς ο ρυθμός της πίεσης και της επιβράδυνσης της παγκόσμιας οικονομίας έχει αυξηθεί, ολοένα και μεγαλύτερος οικονομολόγων προειδοποιεί ότι αυτή η ταχεία και ταυτόχρονη, αλλά σε μεγάλο βαθμό ασυντόνιστη πολιτική δημιουργεί προβλήματα.

Ο Maurice Obstfeld, πρώην επικεφαλής οικονομολόγος στο ΔΝΤ, υποστήριξε πρόσφατα ότι η αποτυχία των κεντρικών τραπεζών να εξετάσουν τις παγκόσμιες επιπτώσεις των πολιτικών τους θέτει την παγκόσμια οικονομία σε κίνδυνο «ιστορικής» επιβράδυνσης. Αν και κάθε δεδομένη αύξηση των επιτοκίων μπορεί να είναι δικαιολογημένη, συνδυαστικά θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερες επιπτώσεις από το αναμενόμενο.

Οι προσπάθειες μείωσης του πληθωρισμού οδηγούν σε ένα είδος νομισματικού πολέμου

Ο αυξανόμενος πληθωρισμός είναι συνέπεια της υπερβολής στο «κυνήγι του χρήματος» μετά από μια περιορισμένη προσφορά αγαθών και υπηρεσιών. Οι κεντρικές τράπεζες που αυξάνουν τα επιτόκια σχεδιάζουν να επιβραδύνουν την ανάπτυξη μειώνοντας τις δαπάνες, αλλά σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία οι δαπάνες εκτείνονται πέρα ​​από τα σύνορα. Όταν μια κεντρική τράπεζα προσπαθεί να μειώσει τη ζήτηση, επηρεάζει και την κατανάλωση ξένων αγαθών, βοηθώντας ουσιαστικά άλλες κεντρικές τράπεζες να διαχειριστούν τα προβλήματα πληθωρισμού τους. Εάν δεν ληφθούν υπόψη τέτοιες διαρροές, η παγκόσμια οικονομία θα επιβραδυνθεί περισσότερο από ό,τι είχαν στόχο να επιτύχουν μεμονωμένα οι κεντρικές τράπεζες.

Οι χρηματοοικονομικές ροές λειτουργούν παράλληλα με αυτή τη διαδικασία. Μια αύξηση των επιτοκίων σε μια χώρα μπορεί να προσελκύσει ξένες επενδύσεις και ρευστότητα. Αυτό σημαίνει μείωση του κόστους των εισαγωγών, η οποία με τη σειρά της μπορεί να συμβάλει στη μείωση του εγχώριου πληθωρισμού. Στη συνέχεια, ωστόσο, άλλες οικονομίες αντιμετωπίζουν υψηλότερο κόστος εισαγωγών, γεγονός που επιδεινώνει τα προβλήματα πληθωρισμού τους. Η ασυντόνιστη σύσφιξη των πολιτικών μπορεί να μετατραπεί σε ένα είδος νομισματικού πολέμου, στον οποίο κάθε χώρα εργάζεται για να μεταφέρει το βάρος του πληθωρισμού σε άλλη, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι υπερβολική σύσφιξη της οικονομίας.

Ευπρόσδεκτες για την αμερικανική Fed η αύξηση των επιτοκίων σε άλλες χώρες -Για να αντιμετωπιστεί π πληθωρισμός στις ΗΠΑ

Το μεγαλύτερο πρόβλημα συντονισμού στον κόσμο, ωστόσο, μπορεί να μην είναι τόσο πρόβλημα της κάθε κεντρικής τράπεζας, όσο το γεγονός ότι μια κυρίαρχη κεντρική τράπεζα -η Federal Reserve της Αμερικής- δίνει τον ρυθμό που πρέπει να ακολουθήσουν και άλλοι, είτε τους αρέσει είτε όχι. Η τεράστια επιρροή του δολαρίου στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα του δίνει έναν ισχυρό ρόλο στην κατεύθυνση των παγκόσμιων χρηματοπιστωτικών κύκλων. Μια πρόσφατη εργασία από τον κ. Obstfeld και τον Haonan Zhou του Πανεπιστημίου του Πρίνστον σημειώνει ότι η νομισματική σύσφιξη στην Αμερική συνδέεται στενά με την ανατίμηση του δολαρίου και την επιδείνωση σε μια σειρά από παγκόσμια οικονομικά και χρηματοπιστωτικά μέτρα.

Η δέσμευση της Fed να επαναφέρει τον αμερικανικό πληθωρισμό στο 2% της αφήνει ελάχιστο περιθώριο για να εξυπηρετήσει άλλες οικονομίες. Μπορεί να καλωσορίσει τις αυξήσεις των επιτοκίων σε άλλες χώρες ως μια χρήσιμη συμβολή στην καταπολέμηση του πληθωρισμού της Αμερικής, ακόμα κι αν οι χώρες αυτές αρχίσουν να πέφτουν στην ύφεση σαν ντόμινο. Πράγματι, όσο περισσότερη πλεονάζουσα ικανότητα δημιουργείται σε άλλες οικονομίες και όσο μεγαλύτερη είναι η καθοδική πίεση που ασκεί στις τιμές παγκοσμίως, τόσο λιγότερο μπορεί να αυξηθεί η ανεργία στην Αμερική προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της Fed.

Ο κόσμος έχει γίνει πολύ πιο ενοποιημένος οικονομικά από το 1971, όταν ο John Connally, τότε υπουργός Οικονομικών, είπε στους εκπροσώπους των άλλων μεγάλων οικονομιών του κόσμου ότι «το δολάριο είναι το δικό μας νόμισμα, αλλά δικό σας πρόβλημα». Καθώς τα επιτόκια σε όλο τον κόσμο κινούνται ανοδικά με ασυντόνιστο τρόπο, η πιθανότητα οποιαδήποτε οικονομία να βγεί αλώβητη από αυτήν την εμπειρία μειώνεται όλο και περισσότερο.

Συνέχεια...
Tags Διεθνή

AΛΗΤΕΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK😜🤣Instagram vs Pornhub - Το «ban» και οι καταγγελίες για διακρίσεις κατά των εργαζομένων στην ερωτική βιομηχανία


Ένας «πόλεμος» μαίνεται τις τελευταίες εβδομάδες ανάμεσα στο Instagram και το Pornhub, με την κορυφαία ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου να καταγγέλλει διακρίσεις εις βάρος των εργαζομένων στην ερωτική βιομηχανία.

Οι δύο πλατφόρμες ανταλλάσσουν το τελευταίο διάστημα επιστολές και κατηγορίες για «παραβίαση» των πολιτικών και των δικαιωμάτων τους.

Το Instagram αρχικά απαγόρευσε τον επίσημο λογαριασμό του Pornhub από την πλατφόρμα του, με τον ισχυρισμό ότι «παραβιάζει επανειλημμένα τις πολιτικές μας». Ο ιστότοπος με περιεχόμενο για ενήλικες, ωστόσο, πέρασε στην αντεπίθεση, υποστηρίζοντας ότι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να «τερματίσει κάθε διάκριση εις βάρος των εργαζόμενων στη βιομηχανία ενηλίκων».

Πριν από λίγες ημέρες, το Instagram «απέβαλε» -ή «κατέβασε»- τον επίσημο λογαριασμό του Pornhub, προκαλώντας αναστάτωση στα περίπου 13.000.000 followers του. «Έχουμε απενεργοποιήσει μόνιμα αυτόν τον λογαριασμό Instagram, επειδή παραβίαζε επανειλημμένα τις πολιτικές μας» δήλωσε σχετικά ένας εκπρόσωπος της Meta.

Σε ανοιχτή επιστολή του προς το Instagram και τη Meta, το Instagram τους κατηγορεί για «αδιαφανή, μεροληπτική και υποκριτική επιβολή των δικών τους όρων και πολιτικών». Ταυτόχρονα, ζητά εξηγήσεις έπειτα από χρόνια προσωρινών αναστολών: «Απαιτούμε από το Instagram να σταματήσει αμέσως κάθε διάκριση εις βάρος όσων εμπλέκονται στη βιομηχανία ενηλίκων. Αυτό σημαίνει παροχή πλήρους διαφάνειας και σαφείς εξηγήσεις για τυχόν λογαριασμούς που έχουν τεθεί σε αναστολή ή απαγόρευση, τερματισμό των σκιωδών πρακτικών αποκλεισμού και άμεση επαναφορά όλων των λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένου του Pornhub, που δεν έχουν παραβιάσει κανέναν από τους όρους και τις πολιτικές του Instagram».

Η επιστολή, που επικυρώθηκε από τον «Συνασπισμό Ελεύθερου Λόγου», το Adult Performance Artists Guild και μια λίστα με περισσότερους από 60 πρωταγωνιστές ταινιών ερωτικού περιεχομένου, αναφέρει ακόμα: «Οι εργάτες της ερωτικής βιομηχανίας και οι ηθοποιοί έχουμε στοχοποιηθεί άδικα με τη μορφή απαγορεύσεων, αναστολών, απώλειας live προνομίων και αφαίρεση περιεχομένου, παρά το γεγονός ότι προσέχουμε ιδιαίτερα να μην παραβιάζουμε τις οδηγίες κοινότητας του Instagram»

Η συνέχεια, επί της... οθόνης -ή και όχι.

Συνέχεια...
Tags Διεθνή

📺Διπλό έγκλημα στην Καβάλα: Τι λέει ο ιερέας που τέλεσε την κηδεία του 56χρονου – Τα δανεικά και οι ηχογραφημένες συνομιλίες


Με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί το πανελλήνιο τις νέες αποκαλύψεις για το διπλό έγκλημα στην Καβάλα.  Ο 56χρονος κτηνοτρόφος, που σκότωσε το μόλις 10 μηνών παιδί του και την 30χρονη πρώην σύντροφό του, κηδεύτηκε το Σάββατο σε μία τελετή με ελάχιστους ανθρώπους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ούτε ο πατέρας του δεν πήγε στην κηδεία.

Ο πατήρ Δανιήλ Καρυπίδης μίλησε στην εκπομπή του MEGA «Χαμογέλα και Πάλι» για την κηδεία του αυτόχειρα. «Βρέθηκα σε μία πολύ δύσκολη στιγμή. Όπως όλοι γνωρίζουμε ο αυτόχειρες δεν κηδεύονται. Κανονικά εδώ στο χωριό όταν πεθαίνει κάποιος, ακολουθούμε την νεκρώσιμη ακολουθία από τα μεγάφωνα, κλαίμε όλοι μαζί τον θανόντα, τα μαγαζιά είναι κλειστά και οι καμπάνες χτυπούν πένθιμα. Τον αυτόχειρα τον γνώριζα και το παιδί του, που εγώ το βάπτισα. Δεν αρνήθηκα να τον κηδέψω όπως γράφεται, απλά προβληματίστηκα», είπε.

«Κατόπιν συνεννοήσεως και την κατάθεση της ιατρικής γνωμάτευσης που μου κατέθεσε συγγενικό πρόσωπο, ότι ο αυτόχειρας έπασχε από ψυχικά νοσήματα, και με εντολή του σεβασμιότατου μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου Στεφάνου, τελέσαμε την εξόδιο ακολουθία και ευθύς αμέσως έγινε η ταφή κεκλεισμένων των θυρών με μόλις 6 συγγενείς διότι, υπήρχε βεβαρημένο κλίμα λόγω της δολοφονίας που είχε πράξει», τόνισε ο ιερέας.

«Να αναφέρω ότι υπήρξε γραφείο τελετών και τη σορό δεν την έφερε το περιπολικό της αστυνομίας. Η νεκρώσιμος ακολουθία έγινε με την εφαρμογή άκρας οικονομίας και με πολλή προσοχή και διάκριση όπως αρμόζει σε κάθε άνθρωπο, ο οποίος αποτελεί εικόνα Θεού. Σε κάθε περίπτωση δεν αποδεχόμαστε την πράξη αυτοχειρίας και της αφαίρεσης άλλης ανθρώπινης ζωής», σημείωσε.


Του είχε δανείσει χρήματα – Ηχογραφούσε τις συνομιλίες

Σύμφωνα με πληροφορίες η άτυχη γυναίκα είχε δανείσει με μεγάλο χρηματικό ποσό (περίπου 15.000 ευρώ) στον πρώην σύντροφό της. Πριν από τρεις μήνες διαπίστωσε πως, δεν έχει άλλα χρήματα καθώς ό,τι οικονομίες είχε, είχαν πάει στην επιχείρηση του πρώην συντρόφου της. Ωστόσο, δεν σκόπευε να το βάλει στα πόδια και να φύγει για τη Γερμανία, όπως ο εκτελεστής της και αυτόχειρας θεωρούσε. Συγγενείς της υποστηρίζουν πως η γυναίκα φοβόταν και κατέγραφε τις συνομιλίες με τον κτηνοτρόφο στις συναντήσεις τους.

Το κινητό της βρίσκεται στο μικροσκόπιο της ΕΛ.ΑΣ. καθώς δεν αποκλείεται να έχει καταγράψει και τη μοιραία συνάντησή τους στο μαντρί. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, θα υπάρχει το ηχητικό ντοκουμέντο της τραγωδίας.

«Έγραφε με το κινητό η κοπέλα… Φοβόταν…» δήλωσε η θεία της στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star. Σημειώνεται ότι και ο δικηγόρος της οικογένειας της άτυχης Άννας είχε δηλώσει ότι ο 56χρονος απειλούσε το θύμα.

Όσα αναφέρει ο ιατροδικαστής για τα ευρήματα του φρικτού εγκλήματος με θύμα την 30χρονη γυναίκα και το 11 μηνών μωρό της

Σοκάρουν οι λεπτομέρειες του διπλού φονικού στη Καβάλα.
Συγκλονίζουν τα όσα αποκαλύπτονται μέρα με τη μέρα αναφορικά με το φρικτό έγκλημα στην Καβάλα. Υπενθυμίζεται πως 56χρονος άνδρας πυροβόλησε και σκότωσε, με κυνηγετική καραμπίνα, την πρώην σύντροφό του και το μόλις 11 μηνών μωρό τους.

Στη συνέχεια, ο ίδιος, αφού κάλεσε τον ξάδερφό του να πάει στο σημείο της δολοφονίας, αυτοκτόνησε.

Στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!» μίλησε αποκλειστικά ο ιατροδικαστής Καβάλας, Νίκος Κιφινίδης που εξέτασε τις σορούς των θυμάτων. Σύμφωνα με τον ίδιο, και το μωρό αλλά και η γυναίκα πυροβολήθηκαν πισώπλατα με αποτέλεσμα ο θάνατός τους να είναι ακαριαίος.

«Το παιδί έχει πύλη εισόδου στην αριστερά ωμοπλατιαία χώρα και πύλη εξόδου δεξιά κάτω κοιλιακή χώρα…προκάλεσαν ρήξη πνευμόνων και ήπατος του παιδιού» εξήγησε.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ιατροδικαστή, το μωρό πυροβολήθηκε με μικρά σκάγια, για πουλιά ενώ η γυναίκα με χοντρά για αγριογούρουνα.

«Έκανε δύο προσπάθειες, την πρώτη προσπάθησε να πυροβολήσει στο στήθος αλλά μάλλον σκέφτηκε την καρδιά μία και έξω αλλά το όπλο πιθανόν γλίστρησε» συμπλήρωσε ο ιατροδικαστής.

Σχετικά με την απόσταση που δέχτηκαν τους πυροβολισμούς τα θύματα, αναφέρει πως ήταν κοντινή περίπου στα δύο με τρία μέτρα.

«Είμαι σαράντα χρόνια ιατροδικαστής σπάνια βλέπω περίπτωση να σκοτώσουν εν ψυχρώ 11 μηνών μωρό» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Ελλάδα

Κλαίγεται ο πρίγκιπας της Δανίας -«Κοροϊδεύουν το παιδί μου στο σχολείο, μετά από αυτό που έκανε η βασίλισσα»


Το σίριαλ με την δανέζικη βασιλική οικογένεια συνεχίζεται με τον πρίγκιπα Γιόακιμ να αποκαλύπτει πως οι σχέσεις εντός της οικογένειας είναι «περίπλοκες» και πρόσθεσε πως κοροϊδεύουν την κόρη του στο σχολείο της.

Ο πρίγκιπας Γιόακιμ μίλησε για την πρόσφατη απόφαση της μητέρας του, βασίλισσας Μαργκρέτε της Δανίας να αφαιρέσει από τα τέσσερα παιδιά του τους βασιλικούς τίτλους, με αποτέλεσμα, ο 23χρονος πρίγκιπας Νικολάι, ο 20χρονος πρίγκιπας Φέλιξ, ο 13χρονος πρίγκιπας Χένρικ και η 10χρονη πριγκίπισσα Αθηνά, να αποκαλούνται πλέον, από την 1η Ιανουαρίου, ως Αυτού ή Αυτής Εξοχότητες.

«Η κόρη μας έχει πέσει θύμα εκφοβισμού»

Την ίδια ώρα, η μητέρα τους, πριγκίπισσα Μαρί, η δεύτερη σύζυγος του Γιόακιμ, με την οποία έχει αποκτήσει τα δύο μικρότερα παιδιά της, δήλωσε πως η Αθηνά δέχεται bullying στο σχολείο μετά την ανακοίνωση της απόφασης.

«Έρχονται και λένε στην Αθηνά: Είσαι εσύ που δεν είσαι πια πριγκίπισσα;» ανέφερε το δανέζικο ειδησεογραφικό πρακτορείο BT και πρόσθεσε πως τα παιδιά της έχουν βρεθεί στο επίκεντρο του δημόσιου ενδιαφέροντος και αισθάνεται την ανάγκη να τα υπερασπιστεί, ειδικά τώρα που το μικρότερο παιδί της δέχεται bullying.

«Τα παιδιά εκτέθηκαν δημοσίως. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι εμείς, ως γονείς, δεν είχαμε χρόνο να τα προετοιμάσουμε για την αλλαγή και τις αντιδράσεις του κόσμου» πρόσθεσε.

Την ίδια άποψη έχει και ο πρίγκιπας Γιόακιμ που δήλωσε πως η απόφαση αυτή ήταν μια τιμωρία για τα παιδιά του, ενώ επέμεινε ότι ενημερώθηκε για την είδηση μόλις πέντε ημέρες πριν από την δημοσιοποίησή της – παρά το γεγονός ότι ο βασιλικός οίκος επέμεινε πως η απόφαση «έχει συζητηθεί εδώ και καιρό».

«Περίπλοκες» οι σχέσεις εντός της δανέζικης βασιλικής οιογένειας

Στην συνέντευξη που δημοσίευσε το δανέζικο πρακτορείο BT, ο πρίγκιπας και η σύζυγός του, πριγκίπισσα Μαρί, συζήτησαν επίσης τη σχέση τους με τον μεγαλύτερο αδερφό του και διάδοχο του θρόνου, Φρέντερικ και τη σύζυγό του πριγκίπισσα Μαίρη.

Υπενθυμίζεται πως η Μαίρη τάχθηκε υπέρ της απόφασης της πεθεράς της, βασίλισσας Μαργκρέτε, μιλώντας σε συνέντευξη της στην Ekstra Bladet στην Κοπεγχάγη χθες, λέγοντας ότι «η αλλαγή μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολη και πραγματικά μπορεί να πληγώνει κάποιους… αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η απόφαση δεν είναι σωστή».

Επιστρέφοντας στον πρίγκιπα Γιόακιμ και την Μαρί, ανέφεραν πως δεν έχουν μιλήσει με τον μεγαλύτερο αδερφό του, με την Μαρί να περιγράφει τη σχέση τους ως «περίπλοκη» ενώ ο πρίγκιπας πρόσθεσε πως δεν έχουν μιλήσει ακόμη ούτε με τη βασίλισσα.

Αναφορικά με την πρόθεση της βασίλισσας Μαργκρέτε να αδυνατίσει τη βασιλική οικογένεια, είπε: «Η πραγματικότητα πρέπει να εξακολουθεί να είναι: είτε εκσυγχρονίζεσαι είτε θέλεις να την κάνεις μικρότερη, πρέπει να γίνει με σωστό τρόπο. Πρόκειται για παιδιά. Ευταξία και παιδιά. Είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα». Με την άποψή του συμφώνησε η σύζυγός του η οποία πρόσθεσε: «Δεν νομίζω ότι είναι μοντέρνο να έχουμε κάποια τραυματισμένα παιδιά».

Πρίγκιπας Γιόακιμ: Έλαβα προειδοποίηση μόνο πέντε ημερών

Ο πρίγκιπας Γιόακιμ μίλησε και προχθές για την απόφαση της βασίλισσας – μητέρας του. Συγκεκριμένα, είπε πως τα παιδιά του «είναι μπερδεμένα καθώς τους αφαιρείτε η ταυτότητά τους» ενώ διερωτήθηκε «γιατί πρέπει να τιμωρηθούν με αυτό τον τρόπο». «Μπορώ να πω ότι τα παιδιά μου είναι λυπημένα. Τα παιδιά μου δεν ξέρουν πού πατούν και πού βρίσκονται. Τι πρέπει να πιστέψουν. Γιατί πρέπει να τους αφαιρεθεί η ταυτότητά τους. Γιατί πρέπει να τιμωρηθούν με αυτόν τον τρόπο;. Δε θέλω να εμπλακώ σε εικασίες και λασπολογίες» ανέφερε προσθέτοντας: «Λέω την αλήθεια. Μου δόθηκε προειδοποίηση πέντε ημερών μόνο. Να πω στα παιδιά μου ότι την Πρωτοχρονιά θα τους αφαιρεθεί η ταυτότητά τους».

Δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες, ο πρίγκιπας Γιόακιμ είπε ότι τον Μάιο του παρουσιάστηκε ένα σχέδιο σύμφωνα με το οποίο «θα πρέπει να τους αφαιρεθεί η ταυτότητα όταν το καθένα από αυτά γίνει 25 ετών», στο οποίο ο ίδιος ζήτησε «να του επιτραπεί να επανέλθει με την πρότασή του». Αλλά όπως τόνισε, του δόθηκε μόλις πέντε ημέρες προειδοποίηση πως η απόφαση επρόκειτο να επιταχυνθεί, προσθέτοντας: «Λυπάμαι πολύ για τα παιδιά μου. Απλώς απαιτώ την αλήθεια».

Εν τω μεταξύ, μιλώντας για την απόφασή της, η βασίλισσα Μαργκρέτε δήλωσε: «Είναι μια σκέψη που είχα για αρκετό καιρό και νομίζω ότι θα είναι καλό για τα παιδιά στο μέλλον τους. Αυτός είναι ο λόγος». Ακολούθησε νέα ανακοίνωση, η οποία ανέφερε: «Όπως δήλωσε χθες η βασίλισσα, η απόφαση αυτή ερχόταν εδώ και πολύ καιρό. Καταλαβαίνουμε ότι αυτή τη στιγμή διακυβεύονται πολλά συναισθήματα, αλλά ελπίζουμε ότι η επιθυμία της βασίλισσας να διασφαλίσει το μέλλον του βασιλικού οίκου θα γίνει σεβαστή».

Συνέχεια...
Tags Διεθνή

Έγινε πραγματικά σφαγή των Αλβανών στην Τριπολιτσά το 1821;


Για ποιο λόγο κατέβηκαν στον Μοριά οι Αλβανοί; - Πότε αποφάσισαν να διαπραγματευθούν με τους Έλληνες; - Η συμφωνία Κολοκοτρώνη – Ελμάζ μπέη για την αποχώρησή τους – Ποιοι και γιατί σκότωσαν μερικούς Αλβανούς μετά την έξοδό τους από την Τριπολιτσά; - Η ασφαλής διαφυγή των Αλβανών με Έλληνες ομήρους ως την Ήπειρο

Σε ανάρτησή του στο Twitter την περασμένη εβδομάδα ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζίπ Ταγίπ Ερντογάν αναφέρθηκε στα γεγονότα του 1821 στην Τριπολιτσά γράφοντας τα εξής:

«Δεν ξεχάσαμε και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τη σφαγή της Τριπολιτσάς που έγινε στις 23 Σεπτεμβρίου 1821 στην οποία δολοφονήθηκαν βάναυσα χιλιάδες Μουσουλμάνοι Τούρκοι, Αλβανοί αδελφοί μας και Εβραίοι».

Βέβαια ο Ερντογάν συνοδεύει την ανάρτηση του αυτή με έναν πίνακα ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με την Τριπολιτσά και το 1821 αλλά απεικονίζει τη μάχη του Πετροβαραντίν (1716) όπου ο οθωμανικός στρατός έπαθε πανωλεθρία από τους Αυστριακούς. Ο συγκεκριμένος πίνακας είναι έργο του George Philip Rugendes (1666-1742).

Για το τι έγινε το 1821 στην Τριπολιτσά έχουμε γράψει δύο άρθρα. Το πρώτο στις 23 Σεπτεμβρίου 2018 με τίτλο: «23 Σεπτεμβρίου 1821: Η άλωση της Τριπολιτσάς» και το δεύτερο στις 3 Οκτωβρίου 2018 με τίτλο: «Τι έγινε τελικά στην Τριπολιτσά το 1821;». Σήμερα, ορμώμενοι από την ανάρτηση του Ερντογάν στο Twitter, από την οποία πλέον απουσιάζει ο… fake πίνακας και υπάρχει μόνο ένα πλαίσιο (!) θα δούμε αν πραγματικά έγινε σφαγή των Αλβανών στην πόλη του Μοριά το 1821.



Για ποιους λόγους κατέβηκαν οι Αλβανοί στον Μοριά

Σύμφωνα με τον Τζορτζ Φίνλεϊ, (Ιστορία της ελληνικής Επαναστάσεως ,Τόμος Α') οι Αλβανοί που βρίσκονταν μέσα στην Τριπολιτσά ήταν 1.500.Άλλες πηγές κάνουν λόγο για 1.800, ενώ ο Κολοκοτρώνης αναφέρεται σε 2.500 Αλβανούς. Επρόκειτο για μισθοφόρους που υπέφεραν ελάχιστα κατά την πολιορκία της πόλης από τους Έλληνες. Έμπειροι στον ορεινό πόλεμο, θεωρούνταν και ήταν επικίνδυνοι εχθροί των επαναστατών. "Δι' αυτούς η κακοπάθεια (ταλαιπωρία, κακουχία) των Τούρκων ή το όλως αδιάφορον πράγμα. Η μεγάλη υπόθεση της ζωής των ήτο να συλλέξωσι χρήματα εις την αλλοδαπήν και να τ' αποκομίσωσιν ασφαλώς εις τα γενέθλια χωρία των εν Αλβανία", γραφεί ο Φίνλεϊ.

Αλλά και ο Διονύσιος Κόκκινος σημειώνει:

«Ξένοι προς τον τόπον (οι Αλβανοί) μισθωτοί (ενν. μισθοφόροι) είχαν έλθει εις την Πελοπόννησον με την δίψα της λεηλασίας και των λαφύρων και των κερδών εύκολου πολέμου και ήδη ησθάνοντο τα δεινά μιας πολιορκίας που δεν είχαν προβλέψει. Δεν εσκέπτοντο λοιπόν πλέον παρά μόνον δι' αυτούς».

Μυστικές διαπραγματεύσεις Ελλήνων και Αλβανών

Επικεφαλής των Αλβανών ήταν ο Αχμέτ Ντεμ Μπέης που καταγόταν από τους Φιλιάτες (σήμερα ανήκουν στο νομό Θεσπρωτίας). Δεν είχε τον φανατισμό των Τούρκων, ήταν σχετικά μορφωμένος και γνώριζε κάποιους Ευρωπαίους αλλά και επιφανείς Ελληνες όπως τους Δηληγιάννηδες. Βέβαια όπως γράφει ο Διονύσιος Κόκκινος: «... εις την Βοστίτσαν (Αίγιο) είχε ψήσει (κυριολεκτικά…) και αυτός μερικούς Χριστιανούς αλλά τούτο ευρίσκετο εις το πρόγραμμα των τουρκικών πολεμικών ενεργειών...». Όταν πήγε στην Τριπολιτσά με τους άντρες του έμαθε ότι στην φυλακή του Διοικητηρίου της πόλης ήταν κρατούμενος Μεταξύ άλλων και ο Θοδωράκης Δηληγιάννης.

Ο Αχμέτ Ντεμ επισκέφθηκε αρχικά τον Δηληγιάννη και στη συνέχεια επικοινώνησε μαζί του μέσω ενός μπουλούκμπαση (διοικητή μικρού στρατιωτικού σώματος). Ο Έλληνας πρόκριτος είπε στον Οθωμανό: «προσκύνα μου τον μπέη σου και πες του ότι εμείς καβγά με σας τους Αρβανίτες δεν έχουμε αλλά με τους ντόπιους Τούρκους. Και αν θέλετε σας δίνω 300.000 γρόσια και όσο βιός μπορέσετε να πάρετε από δω μέσα και με τα άρματά σας και με καράβια δικά μας και με ρεχέμια (ομήρους) να πάτε στον τόπο σας».

Ο μπουλούκμπασης μετέφερε την πρόταση του Δηληγιάννη στον Αχμέτ Ντεμ που αφού συνεννοήθηκε μυστικά με τους άλλους Αλβανούς μπέηδες και αγάδες απάντησε μέσω του αξιωματικού στον Δηληγιάννη:
«Κάνετε σάμπρι (υπομονή) έως 10 μέρες και θα μαλώσουμε με τους γεργίσιους (ντόπιους) Τούρκους για τους λουφέδες μας (μισθούς μας) και για τα ταΐνια μας (σιτηρέσια μας) και τότε ερχόμαστε χίλιοι και σας βγάζουμε από τη φυλακή και κρατούμε από την μεγάλη Ντάπια (ταμπούρι) ως του Καλαβρύτου και βγαίνουμε όλοι μαζί και όσους άλλους Ρωμαίους βρούμε τους παίρνουμε μπροστά και βγαίνουμε με αυτούς».



Ο Δηληγιάννης δεν αποκάλυψε στους άλλους έγκλειστους Έλληνες τίποτα για τις διαπραγματεύσεις. Οι Αλβανοί πάντως τήρησαν την υπόσχεσή τους. Λίγες μέρες αργότερα 50 περίπου Αλβανοί αξιωματικοί συγκεντρώθηκαν μπροστά από το διοικητήριο και φώναζαν στον καϊμακάμη (ανώτερο αξιωματούχο): «Δεν ήρθαμε να πουλήσουμε τα άρματά μας για να φυλάξουμε τα χαρέμια τον ντουντούμηδων (έτσι ονόμαζαν περιφρονητικά οι Αλβανοί τους Τούρκους της Ασίας). Θέλουμε τους λουφέδες μας». Το σχέδιο αυτό όμως δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Ο Αχμέτ Ντεμ αρρώστησε μερικές μέρες αργότερα και πέθανε όμως ο σπόρος της διχόνοιας μεταξύ Τούρκων και Αλβανών παρέμεινε.

Οι συνεννοήσεις Ελλήνων και Αλβανών συνεχίστηκαν και μετά τον θάνατο του Αχμέτ Ντεμ. Επικεφαλής των Αλβανών ήταν πλέον ο Ελμάζ μπέης, ο Βελή μπέης και ο γιος του Μίτσα Μπόνου. Καθώς μετά τα τέλη Αυγούστου, η κατάσταση στην Τριπολιτσά είχε γίνει αφόρητη για τους πολιορκημένους, κάποιοι Αλβανοί προσχώρησαν στα ελληνικά στρατεύματα. Ο Διονύσιος Κόκκινος αναφέρει τα επώνυμα τριών από αυτούς: Τσουμάνης, Τζαφέρης και Χαμπίμπης. Όταν ο Χρήστος Στάικος ήρθε από την Ήπειρο στην Τριπολιτσά κομίζοντας πρόταση του Αλή Πασά για ελληνοαλβανική συνεργασία εναντίον των Τούρκων οι Αλβανοί αυτοί μεσολάβησαν έτσι ώστε να υπάρξει συμφωνία μεταξύ Κολοκοτρώνη και Ελμάζ μπέη.

Γράφει για αυτόν ο Γάλλος φιλέλληνας Ρεμπό που πήρε μέρος στην πολιορκία της Τριπολιτσάς: «Ένας από τους πιο ωραίους Τούρκους που έχω δει. Ήταν ντυμένος με όλο τον πλούτο που χαρακτηρίζει την αλβανική φορεσιά». (MARK MAZOWER, «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ»).

Η συμφωνία Ελλήνων και Αλβανών

Στις 18 Σεπτεμβρίου 1821 ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και ο Ελμάζ μπέης έκλεισαν συμφωνία για την ασφαλή φυγή και διέλευση των Αλβανών από την Τριπολιτσά. Ο Γέρος του Μοριά είχε πολύ καλές σχέσεις από το παρελθόν με κάποιους Αλβανούς οπλαρχηγούς. Γράφει ο Mark Mazower: «…και έδωσε τώρα προσωπικό όρκο στον Ελμάζ μπέη - την μπέσα (η λ. είναι αλβανική, besa) που όλοι οι έντιμοι άνθρωποι της οθωμανικής βαλκανικής κοινωνίας αναγνώριζαν ως σημάδι ευγενούς χαρακτήρα και βάση αμοιβαίου σεβασμού - ότι εγγυόταν την επιστροφή στις εστίες τους μέσα από τις ελληνικές γραμμές».

Την άλλη μέρα ο μπέης έστειλε 13 μεγάλα σεντούκια με θησαυρούς για φύλαξη υπό την επίβλεψη του Κολοκοτρώνη. Ο Διονύσιος Κόκκινος αναφέρει ότι η αξία των θησαυρών αυτών υπολογιζόταν ανάμεσα σε τρία και τέσσερα εκατομμύρια γρόσια! Ο Ελμάζ μπέης ζήτησε στη συμφωνία εκτός από τους Αλβανούς να συμπεριληφθούν ο Κεχαγιάμπεης, ο καϊμακάμης, άλλοι επιφανείς Τούρκοι και τα χαρέμια των πασάδων, όμως οι Έλληνες αρνήθηκαν. Μάλιστα ο Ελμάζ προσφέρθηκε να δώσει αποζημίωση στους Έλληνες το ένα τρίτο από τους θησαυρούς των Τούρκων που θα ακολουθούσαν τους Αλβανούς. Άλλο ένα τρίτο θα κρατούσαν οι Αλβανοί και τα υπόλοιπα θα παρέμεναν στους Τούρκους. Οι βασικοί όροι της συμφωνίας προέβλεπαν ότι οι Αλβανοί θα αναχωρούσαν με τα όπλα και τα πράγματά τους και θα τους εξασφαλιζόταν η μετάβαση τους μέσω του Κορινθιακού Κόλπου στην Ήπειρο. Οι Έλληνες θα τους έδιναν ως εγγύηση για τη συμφωνία ομήρους ενώ οι Αλβανοί υποσχέθηκαν ότι δεν θα πολεμήσουν πάλι εναντίον των Ελλήνων.

Η αναχώρηση των Αλβανών από την Τριπολιτσά - Γιατί σκοτώθηκαν μερικοί από αυτούς;

Στις 23 Σεπτεμβρίου 1821 έγινε η επίθεση των Ελλήνων στην Τριπολιτσά. Οι Αλβανοί αναχώρησαν από την πύλη των Καλαβρύτων. Κοντά σε αυτή βρισκόταν κατά την ώρα εξόδου τους ο Αναγνώστης Δηληγιάννης με πολεμιστές από τη Γορτυνία. Ο αδελφός του Θοδωράκης, που όπως είδαμε είχε έρθει σε αρχική συμφωνία με τους Αλβανούς, πέθανε την προηγούμενη μέρα από τις κακουχίες. Ο Αναγνώστης έβλεπε όλους τους Μουσουλμάνους της Τριπολιτσάς ως ένοχους για το έγκλημα αυτό.

Όταν είδε τους Αλβανούς να αποχωρούν ένοπλοι έγινε έξαλλος. Ο θυμός του μεταδόθηκε και στους άνδρες του. Οι Γορτύνιοι επιτέθηκαν αμέσως εναντίον των Αλβανών σκοτώνοντας μερικούς και λαφυραγωγώντας άλλους, ενώ ταυτόχρονα και άντρες του Αναγνωσταρά ο οποίος ήταν εναντίον της συμφωνίας προσπάθησαν να τους παρεμποδίσουν. Οι Αλβανοί θεώρησαν ότι είχαν πέσει σε παγίδα στην οποία τους έσυρε ο Κολοκοτρώνης. Τον περικύκλωσαν με υψωμένα όπλα και του ζητούσαν ασφάλεια ενώ του είπαν πως ήταν έτοιμοι να χτυπήσουν τους Έλληνες αν συνεχιζόταν η επίθεση.



Ο Γέρος του Μοριά ακολουθούμενος πάντα από τους Αλβανούς κινήθηκε προς τους Γορτύνιους λέγοντας: «Αν θέλετε Έλληνες να βαρέσετε τους Αρβανίτες, σκοτώστε πρώτα εμένα. Ειδέ και είμαι ζωντανός να ξέρετε πως όποιος πρωτορίξει σε δαύτους, αυτόν θα πρωτοσκοτώσω». Η φωνή του Κολοκοτρώνη σταμάτησε τους άντρες του Δηληγιάννη και του Αναγνωσταρά και αποσοβήθηκε η ρήξη μεταξύ Ελλήνων και Αλβανών η οποία θα είχε ολέθριες συνέπειες. Όμως και πάλι οι Αλβανοί δεν ηρεμούσαν. Ζητούσαν από τον Κολοκοτρώνη τα χρήματα και τα πιστόλια που τους είχαν αφαιρεθεί νωρίτερα. Ένας Αλβανός μάλιστα ήθελε επίμονα την πιστόλα του. «Θέλεις να σου δώσω τη δική μου;»,απάντησε ο Κολοκοτρώνης και έβγαλε από τη θήκη της σέλας του αλόγου του ένα πιστόλι. Ο Αλβανός άπλωσε το χέρι του για να το πάρει αλλά τότε παρενέβη ο Ελμάζ μπέης που παρακολουθούσε έφιππος τη σκηνή. Οργισμένος για την ασέβεια του στρατιώτη του τράβηξε το σπαθί του και του χτύπησε το χέρι φωνάζοντας: «Τραβηχτείτε, καιρός για πιστόλια είναι τώρα; Δεν βλέπετε που κοντεύετε να χάσετε τα κεφάλια σας;»

Έτσι έληξε το ζήτημα που δημιουργήθηκε. Οι Αλβανοί συγκεντρώθηκαν εκ νέου και την επόμενη μέρα αναχώρησαν μέσω Καλαβρύτων για την Αιγιάλεια. Ορισμένες τουρκικές οικογένειες, περίπου 300, είχαν ακολουθήσει τους Αλβανούς. Ανάμεσα στους Τούρκους ήταν και ο διαβόητος Μαραμπούτης από την Κυπαρισσία που είχε συμμετοχή στη μάχη του Βαλτετσίου. Οι Αλβανοί ισχυρίστηκαν ότι είχαν δώσει τον λόγο της τιμής τους στους Τούρκους όμως ο Κολοκοτρώνης τους υπενθύμισε ότι ανάμεσα στους ίδιους(τους Αλβανούς) βρισκόταν και ο Ισά μπουλούκμπασης, Αλβανός που είχε σκοτώσει τον αδελφό του Ιωάννη και άλλους συγγενείς του στον διωγμό των κλεφτών το 1806: «Όταν εγώ δεν ζητώ τον φονιά του αδελφού μου και τόσων άλλων συγγενών μου ,τον Ισά τον μπουλούκμπαση διότι είναι Αρβανίτης δεν πρέπει και εσείς να μου ζητάτε να σας αφήσω ντόπιους Τούρκους, αφού δεν είναι Αρβανίτες». Το επιχείρημα του Κολοκοτρώνη ήταν αποστομωτικό και οι Τούρκοι επέστρεψαν στην Τριπολιτσα.

Οι Αλβανοί μετακινήθηκαν στο χωριό Μπεντενάκι. Εκεί έλαβαν από τον Κολοκοτρώνη ανέπαφα τα 13 κιβώτια που του είχαν εμπιστευτεί για φύλαξη. Την επόμενη μέρα έφυγαν προς τα Καλάβρυτα μέσω Λεβιδίου συνοδεία φρουράς τριακοσίων ανδρών υπό τον Πλαπούτα. Κοντά στα Σουδενά δέχτηκαν επίθεση από Καλαβρυτινούς οι οποίοι απομακρύνθηκαν από τους φρουρούς τους, ενώ στη Βοστίτσα (Αίγιο) ο Ζαΐμης απαίτησε να του παραδώσουν τους Αλβανούς για να τους σκοτώσει. Επέμεινε μάλιστα τόσο πολύ που ο Πλαπούτας τον απείλησε: «Αφού εσείς θέλετε να χαλάσετε την συνθήκη που εκάμαμεν εν ονόματι του έθνους και του προσώπου μας, ενωμόμεθα κι εμείς με τους Αλβανούς και σας γινόμεθα μισαφιρέοι στην επαρχία σας και τότε βλέπετε τι είμεθα». Μετά τα λόγια του Πλαπούτα, ο Ζαΐμης υποχώρησε.



Χωρίς άλλα απρόοπτα οι Αλβανοί έφτασαν με πλοιάρια στα νησιά Τριζόνια του Κορινθιακού κόλπου, αφού άφησαν τους ομήρους που κρατούσαν από την Τριπολιτσά και τους "αντικατέστησαν" με τον Στάικο και τον Καραπάνο στην πορεία τους για την Ήπειρο. Μάλιστα από τα Τριζόνια έστειλαν στον Πλαπούτα επιστολή στην οποία του εξέφραζαν την ευγνωμοσύνη τους προς τον Κολοκοτρώνη που τήρησε την, προφορική μάλιστα, συμφωνία τους και τους επέστρεψε άθικτα τα πολύτιμα πράγματα τους.

Ο Σπυρίδων Τρικούπης γράφει: «Οι Αλβανοί βγήκαν αβλαβείς και ανενόχλητοι παρέλαβαν τα πράγματά τους από τον Κολοκοτρώνη. Διανυκτέρευσαν στις σκηνές τους, άφησαν ελεύθερους όσους ντόπιους είχαν πάρει μαζί τους κατά την έξοδο από την πόλη και έφυγαν την επόμενη μέρα υπό την προστασία των Ελλήνων που τους συνόδευαν ως τη Βοστίτσα. Από εκεί πέρασαν στα Τριζόνια και συνέχισαν με τα πόδια ως την Ήπειρο".

Ο Γερμανός ιστορικός και ελληνιστή Gustav Hertzberg γράφει για τους Αλβανούς: «Οι δε Αλβανοί οίτινες απετέλουν έτι φάλαγγα σεβαστήν, κατ' αρχάς μετέβησαν εις το σεράιον. Εντεύθεν ο Πλαπούτας οδήγησεν αυτούς μέχρι της πύλης των Καλαβρύτων, ένθα συνήντησεν αυτούς ο Κολοκοτρώνης και αναχαίτισε τους καταδιώκοντας Ελληνας. Ήγαγεν αυτούς μέχρι των Μυτίκων, ένθα μετά κόπου ηδυνήθη να περιστείλει την προς αιματοχυσία ορμήν στίφους παλληκαριών όπερ πολλοί εχθρικώς διακείμενοι προς τον Κολοκοτρώνην πρόκριτοι ηρέθιζον εναντίον των Αλβανών".

Ο δε Γέρος του Μοριά γράφει στα Απομνημονεύματά του: «Οι Αρβανίτες βγήκαν έξω, επήραν τον Κολιόπουλον, τον τράβηξαν κατά τον Μύτικα, έως 2.500... Επήρα τον Κολιόπουλον (σημ.: ένας από τους Ελληνες φυλακισμένους στην Τριπολιτσά) και τους έδωσα τον Γιαννάκη Κολοκοτρώνη, Χριστάκη και Βασίλη Αλωνισθιώτη. Τον Κολιόπουλον τον ωρδίκασα (έβαλα) με 300 ανθρώπους να τους ξεβγάλει. Έτσι τους πήρε εις τα Καλάβρυτα και εις τη Βοστίτζαν».

Σχεδόν αλώβητοι έφυγαν οι Αλβανοί από την Τριπολιτσά

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αναφέρεται στη σφαγή των αδελφών των Τούρκων Αλβανών στην Τριπολιτσά. Όπως είδαμε, κάποιοι λίγοι Αλβανοί σκοτώθηκαν από εξαγριωμένους Έλληνες μετά την αναχώρησή τους από την πόλη. Στη συνέχεια με τη μεσολάβηση του Κολοκοτρώνη έφτασαν σώοι και αβλαβείς στα χωριά τους. Ένα ακόμα ψέμα των Τούρκων καταρρίπτεται. Δυστυχώς η προκλητικότητά τους ξεπερνά πλέον κάθε όριο. Δεν αρκεί η ανασκευή και αποδόμηση των σαθρών ,έτσι κι αλλιώς, επιχειρημάτων τους. Χρειάζεται διαρκής επαγρύπνηση και εθνική ομοψυχία για να αντιμετωπίσουμε τυχόν περαιτέρω αποθράσυνση της γειτονικής χώρας που θα οδηγούσε σε πολύ σοβαρή κρίση τις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

Πηγές: Διονυσίου Α. Κόκκινου, "Η Ελληνική Επανάστασις", Εκδόσεις "Μέλισσα"

Mark Mazower, "Η Ελληνική Επανάσταση", εκδόσεις Αλεξάνδρεια, 2021

Μιχάλης Στούκας
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Συνέχεια...
Tags Ελλάδα

Πρωτοσέλιδα Κυριακής 2-10-2022


Δείτε τα:


























Συνέχεια...
Tags Ελλάδα

📺Ο Αδωνις Γεωργιάδης μπήκε στους 16 του τουρνουά τένις και περιγράφει επικά τον αγώνα πρόκρισης


Ο Αδωνις Γεωργιάδης παίζει σε ένα τοπικό τουρνουά τένις στη Φιλοθέη και χθες μπήκε στους 16.

Ξεκίνησαν 128 αισίως ο Αδωνις Γεωργιάδης έχει φθάσει στους 16 και πάει για τους 8 και μέσα από αυτή την εμπειρία και ειδικά τον χθεσινό αγώνα για τους 16 που έδωσε με έναν πολύ σκληρό αντίπαλο και εξαιρετικό παίκτη, αναφέρεται και εκείνος στις χαρές του αθλητισμού, τη σωματική και ψυχική ανάταση που προσφέρει και φυσικά το συστήνει σε όλους λέγοντας χαρακτηριστικά «Ο αθλητισμός είναι υγεία και σωματική και ψυχική και όλοι μας μπορούμε να το κάνουμε (εδώ τα κατάφερα εγώ)».

Η ανάρτηση του Αδωνι Γεωργιάδη για το τουρνουά τένις και την πρόκρισή του στους 16
Είναι απίστευτη η χαρά που μπορεί να προσφέρει ένας καλό αγώνας σε έναν άνθρωπο. Χθες είχα την συνέχεια του τουρνουά που συμμετέχω στην Φιλοθέη από τους 32 για τους 16. Ξεκινήσαμε 128. Κληρώθηκα με έναν καταπληκτικό παίκτη άξιο Σεβασμού, τον κ. Βασίλη Αντωνόπουλο. Μου είχαν πει από το τουρνουά ότι μάλλον θα με κερδίσει διότι παίζει πολύ δυνατό τένις αλλά εγώ γενικά είμαι μαχητής στο παιχνίδι και δεν τα παρατάω εύκολα. Ξεκινάει ο αγώνας και εύκολα με πηγαίνει 2-0 γκέιμ αλλά εκεί κάπου αρχίζω να ανεβαίνω και ισοφαριζω. 3-2 ο Βασίλης και κάνω σερί και το γυρνάω σε 3-5 και μάλιστα προηγήθηκα και 0-30 στο σερβίς του για να τελειώσω το πρώτο σετ. Εκεί όμως ανεβαίνει πάλι πάμε 5-5, 5-6 εγώ, 6-6 και στο Τάϊ μπρέικ του πρώτου σετ χάνω 7-4. 1-0 σετ λοιπόν ο Βασίλης (οι αγώνες σε αυτά τα τουρνουά κρίνονται ή στο 2-0 σετ ή αν έρθει ισοπαλία στο σούπερ τάϊ μπρέικ στα 10).Στο δεύτερο σετ όμως μπήκα πολύ δυνατά και σχετικά γρήγορα το έχω πάει 1-4 υπέρ μου εκεί όμως και πάλι ο Βασίλης το γυρίζει και ισοφαρίζει σε 4-4. Ευτυχώς συγκεντρώθηκα και τελικά πήρα το σετ με 4-6 και πήγαμε στο σούπερ τάι μπρέικ. Και εκεί ξεκινά το θρίλερ, μέχρι το 4-4 είμαστε πόντο πόντο αλλά ο Βασιλης παίζει φοβερά και με έχει 7-4…αλλά δυστυχώς εκεί ο αντίπαλός μου στον αγώνα παθαίνει έναν τραυματισμό στο πόδι πέφτει κάτω και διακόπτεται ο αγώνας. Αυτό με ευνοεί και διότι ο Βασίλης τελικά συνέχισε με δεμένο πόδι αλλά και διότι η δεκάλεπτη διακοπή μου δίνει χρόνο να πάρω ανάσες και να βρω ξανά τον ρυθμό μου. Επιστρέφουμε στον αγώνα και όχι μόνο ισοφαρίζω σε 7-7 αλλά περνάω και μπροστά 7-8. Και όμως ο Βασίλης δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Βρίσκει δυνάμεις με ισοφαρίζει και περνάει μπροστά με 9-8 και σερβίρει για τον αγώνα.…και όμως καταφέρνω και ισοφαρίζω και παίρνω εγώ το σερβίς μου όπου με δυο φοβερούς πόντους τελικά κερδίζω 9-11 και προκρίνομαι στους 16 για τους 8. Ο αγώνας θα γίνει κάποια στιγμή σήμερα. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον συμπαίκτη και αντιπαλό μου σήμερα κ. Βασίλη Αντωνόπουλο. Μεγάλος παίκτης και παίκτης με μυαλό και ήθος. Ήταν άτυχος διότι ο τραυματισμός του ήρθε στο πιο κρίσιμο σημείο και με ευνόησε αλλά πιστέψτε με και εγώ έδωσα μεγάλη μάχη μέχρι το τέλος! Κάποια στιγμή σίγουρα με αυτόν τον εκπληκτικό παίκτη θα παίξουμε και μία ρεβάνς. Ευχαριστώ το καταπληκτικό κοινό του Αττικού Ομίλου Αντισφαίρισης Φιλοθέης που μας υποστήριξαν και τους δυο θερμά, επί 3 ώρες που κράτησε αυτός ο φοβερός αγώνας. Στο τέλος μας χειροκροτούσαν όρθιοι για την προσπαθειά μας. Και φυσικά ευχαριστώ τον διοργανωτή του τουρνουά τον κ. Φάνη Θεοδωρίδη του (14ου FTO με υποστηρικτή την Tennis Holdem) που με έπεισε να συμμετάσχω. Κλεινω τα 50 μου χρόνια στις 06 Νοεμβρίου και ποτέ δεν πίστευα ότι σε αυτή την ηλικία θα μπορούσα να βιώσω μία τέτοια εμπειρία. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα. Ο αθλητισμός είναι υγεία και σωματική και ψυχική και όλοι μας μπορούμε να το κάνουμε (εδώ τα κατάφερα εγώ). Ασχέτως του τί θα γίνει στον επόμενο αγώνα πάντως πραγματικά για μένα η χθεσινή ήταν μία πολύ όμορφη βραδιά.


Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Featured

Η βασίλισσα Μαργαρίτα της Δανίας: Καπνίζει κρυφά ελληνικά τσιγάρα, σχεδιάζει ρούχα και «αποκληρώνει» τα εγγόνια της


Είναι μανιώδης καπνίστρια από 17 ετών και αν δεν το κάνει πλέον δημόσια, όλοι στο παλάτι της Δανίας γνωρίζουν πως πίσω από κλειστές πόρτες η 82χρονη βασίλισσα Μαργαρίτα απολαμβάνει το κάπνισμα, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Η Δανή γαλαζοαίματη, που πρόσφατα απασχόλησε τα διεθνή μέσα ενημέρωσης με την απόφασή της να αφαιρέσει τους βασιλικούς τίτλους στα τέσσερα από τα οκτώ εγγόνια της, καπνίζει περίπου δύο πακέτα τσιγάρα την ημέρα, αν και επικεφαλής της «Οργάνωσης κατά των ασθενειών των πνευμόνων» στη χώρα της. Μάλιστα, η μονάρχης έχει προτίμηση σε ελληνικά τσιγάρα, στα «Καρέλια» extra long και χωρίς φίλτρο, τσιγάρα που έχουν απαγορευτεί στη Δανία εξαιτίας της υψηλής τους περιεκτικότητας σε πίσσα και τα οποία η Μαργαρίτα κάνει παραγγελία στην Ελλάδα!

Η Μαργαρίτα Αλεξαντρίν Ίνγκριντ της Δανίας γεννήθηκε στην Κοπεγχάγη στις 16 Απριλίου του 1940. 'Ηταν η μεγαλύτερη κόρη του πρίγκιπα Φρειδερίκου της Δανίας και της πριγκίπισσας Ίνγκριντ της Σουηδίας. Έχει δύο αδελφές, την πριγκίπισσα Βενεδίκτη που γεννήθηκε το 1944 και την Άννα Μαρία, που γεννήθηκε το 1946 και είναι η σύζυγος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου. Και οι τρεις πριγκίπισσες φοίτησαν στα δημόσια σχολεία της Δανίας μαζί με τα άλλα παιδιά της ηλικίας τους. Στις 20 Απριλίου του 1947 ο πρίγκιπας Φρειδερίκος ανέβηκε στο θρόνο, όμως, διάδοχος εθεωρείτο ο αδελφός του, καθώς, σύμφωνα με το πρωτόκολλο μόνο άρρενες μπορούσαν να γίνουν βασιλείς στη Δανία. Το 1953, μετά από συνταγματική αναθεώρηση, η Μαργαρίτα ορίστηκε διάδοχος του πατέρα της και στις 14 Ιανουαρίου του 1972, μετά τον θάνατο του Φρειδερίκου, η πρωτότοκη κόρη του βασιλιά στέφθηκε βασίλισσα «σπάζοντας» την παράδοση αιώνων αφού η τελευταία βασίλισσα στη Δανία ήταν η Μαργαρίτα Α', που ηγήθηκε των βασιλείων της Σκανδιναβίας από το 1375 μέχρι το 1412.

Ο γάμος της, η γέννηση των παιδιών της και η δυσαρέσκεια του Γάλλου συζύγου της, επειδή δεν έγινε βασιλιάς

Οι σπουδές της Μαργαρίτας είναι λαμπρές. Σπούδασε Φιλοσοφία και Διεθνές Δίκαιο στο πανεπιστήμιο «Aarhus», στην ομώνυμη πόλη της Δανίας και συνέχισε τις σπουδές της στην Αγγλία, στο London School of Economics. Η Δανή γαλαζοαίματη στο Λονδίνο γνώρισε τον μέλλοντα σύζυγό της, τον Γάλλο Χένρι Ντε Λαμπόρντ Ντε Μονπεζά, διπλωμάτη στην πρεσβεία της Γαλλίας. Τον Σεπτέμβριο του 1966 ανακοινώθηκε ο αρραβώνας του ζευγαριού και στις 10 Ιουνίου του 1967 τελέστηκε ο λαμπερός βασιλικός γάμος στην Κοπεγχάγη. Το ζευγάρι απέκτησε δύο γιους, τον πρίγκιπα Φρειδερίκο, που γεννήθηκε το 1968 και τον πρίγκιπα Ιωακείμ, που ήρθε στον κόσμο ένα χρόνο αργότερα.

Στις 14 Ιανουαρίου του 1972 ο βασιλιάς Φρειδερίκος απεβίωσε και η πριγκίπισσα Μαργαρίτα έγινε βασίλισσα της Δανίας. Ήδη, η Μαργαρίτα ήταν πολύ δημοφιλής στον λαό, όταν με ομιλία της από το μπαλκόνι του παλατιού υποσχέθηκε δημόσιες ακροάσεις στα ανάκτορα κατά την διάρκεια των οποίων οι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να εκφράζουν τις απόψεις τους.

Λάτρης της Τέχνης, ζωγράφος με εκθέσεις στο ενεργητικό της και σχεδιάστρια ρούχων - η ίδια έχει σχεδιάσει κοστούμια για θεατρικές παραστάσεις αλλά και ρούχα για τον εαυτό της - η βασίλισσα της Δανίας έχει αφιερώσει χρόνο από το εβδομαδιαίο της πρόγραμμα για την ενασχόλησή της με τις Τέχνες. Το 2004 η Δανή μονάρχης πραγματοποίησε έκθεση ζωγραφικής υπό τον τίτλο «Το πνεύμα του ταξιδιού». Η βασίλισσα Μαργαρίτα μιλάει πέντε γλώσσες και μαζί με τον σύζυγό της μετέφρασαν το βιβλίο της Σιμόν Ντε Μποβουάρ «Όλοι οι άνθρωποι είναι θνητοί» (Tous les hommes sont mortels).

Στις 31 Δεκεμβρίου του 2015 η βασίλισσα Μαργαρίτα ανακοίνωσε πως ο σύζυγός της, «πρίγκιπας σύζυγος» (prince consort) Χένρικ της Δανίας, αποσύρεται από τα δημόσια καθήκοντα και θα λάβει την σύνταξή του. Ο ίδιος αποχωρίστηκε οικειοθελώς τον τίτλο που του είχε απονεμηθεί μετά τον γάμο του με την Δανή γαλαζοαίματη. Ο σύζυγος της βασίλισσας κατά καιρούς είχε εκφράσει την δυσαρέσκειά του που δεν του απονεμήθηκε ο τίτλος του «βασιλιά». Σύμφωνα με τα πρωτόκολλα που ισχύουν στα περισσότερα βασίλεια ανά τον κόσμο, ο τίτλος του «βασιλιά» ή της «βασίλισσας» απονέμεται στους εκ γενετής γαλαζοαίματους, όμως στη Δανία το πρωτόκολλο επιτρέπει στον εκάστοτε βασιλιά που παντρεύεται «κοινή θνητή» να της απονέμει τον τίτλο της «βασίλισσας».

Τον Αύγουστο του 2017 ο Χένρικ είχε προκαλέσει αίσθηση στον διεθνή Τύπο, όταν δήλωσε πως όταν φύγει από τη ζωή δεν επιθυμεί να ταφεί στο ίδιο μέρος με την βασίλισσα Μαργαρίτα. Ο ίδιος, τόνισε πως δεν είναι ικανοποιημένος καθώς ποτέ δεν αντιμετωπίστηκε ως ίσος με την σύζυγό του. Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους τα ανάκτορα ανακοίνωσαν πως ο βασιλικός σύζυγος πάσχει από άνοια. Λίγους μήνες αργότερα ο Χένρικ εισήχθη σε νοσοκομείο της Κοπεγχάγης. Στις 13 Φεβρουαρίου του 2018 απεβίωσε σε ηλικία 83 ετών.

Στις 10 Σεπτεμβρίου του 2022 η 82χρονη βασίλισσα Μαργαρίτα γιόρτασε το Χρυσό Ιωβηλαίο (τα 50 χρόνια στο θρόνο), αν και αναγκάστηκε να περιορίσει τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, μετά την ανακοίνωση του θανάτου της βασίλισσας Ελισάβετ, στις 8 Σεπτεμβρίου. Οι δύο γαλαζοαίματες είναι μακρινές εξαδέλφες καθώς είναι απόγονοι της βασίλισσας Βικτώριας της Αγγλίας. Η Μαργαρίτα πήγε στην κηδεία της Ελισάβετ συνοδευόμενη από τον πρωτότοκο γιο της και διάδοχο του θρόνου, πρίγκιπα Φρειδερίκο. Μία ημέρα μετά την κηδεία της Ελισάβετ, στις 20 Σεπτεμβρίου, η Δανή μονάρχης διαγνώστηκε θετική στον κορονοϊό. Μετά τον θάνατο της Ελισάβετ η Μαργαρίτα είναι η μακροβιότερη μονάρχης στην Ευρώπη.

Η απόφαση - «βόμβα» της Μαργαρίτας να αφαιρέσει τους βασιλικούς τίτλους από τα τέσσερα εγγόνια της

Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε στα ανάκτορα της Δανίας αλλά και στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, η απόφαση της Δανής μονάρχη να αφαιρέσει τους βασιλικούς τίτλους από τα τέσσερα από τα οκτώ εγγόνια της. Την Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου, η βασίλισσα «τάραξε τα ήρεμα νερά» στο παλάτι, όταν ανακοίνωσε πως τα παιδιά του δευτερότοκου γιου της, πρίγκιπα Ιωακείμ από την 1η Ιανουαρίου του νέου έτους δεν θα φέρουν πλέον τους τίτλους του «πρίγκιπα» ή της «πριγκίπισσας», αλλά θα προσφωνούνται ως «η Αυτού ή Αυτής Εξοχότης», παράλληλα η σειρά στη γραμμή διαδοχής δεν υφίσταται καμία αλλαγή.

Τα δύο παιδιά του Ιωακείμ από τον πρώτο του γάμο με την κόμισσα Αλεξάνδρα, ο 23χρονος Νικολάι και ο 20χρονος Φέλιξ καθώς και τα μικρότερα παιδιά που απέκτησε ο Δανός πρίγκιπας με την δεύτερη σύζυγό του, πριγκίπισσα Μαρί, ο 13χρονος Χένρικ και η 10χρονη Αθηνά, χάνουν από την 1η Ιανουαρίου του νέου έτους τους τίτλους του «πρίγκιπα» και της «πριγκίπισσας» και θα προσφωνούνται ως η «Αυτού ή η Αυτής Υψηλότητα Κόμης ή Κόμισσα του Μονπεζά». Οι δύο μεγαλύτεροι γιοι του πρίγκιπα Ιωακείμ δεν φοίτησαν σε στρατιωτική ακαδημία, ως είθισται για τους άρρενες γαλαζοαίματους, αλλά ασχολούνται με το μόντελινγκ. Ο πρίγκιπας Νικολάι εργάζεται ως μοντέλο στον οίκο Dior ενώ ο Φέλιξ έχει κάνει εξώφυλλα σε περιοδικά μόδας.

Η βασίλισσα Μαργαρίτα της Δανίας αφαιρεί τίτλους και καθήκοντα από 4 εγγόνια της

Μετά την αναπάντεχη απόφαση της βασίλισσας Μαργαρίτας ξέσπασε «εμφύλιος» ανάμεσα στα μέλη της βασιλικής οικογένειας, που μέχρι πρότινος έδειχνε πάντα ενωμένη, αν και τον τελευταίο χρόνο δημοσιεύματα θέλουν τις δύο πριγκίπισσας της Δανίας και νύφες της βασίλισσας, να είναι «στα μαχαίρια». Η 50χρονη πριγκίπισσα Μαίρη, σύζυγος του διαδόχου του θρόνου, Φρειδερίκου και η 46χρονη Γαλλίδα πριγκίπισσα Μαρί, δεύτερη σύζυγος του Ιωακείμ, εδώ και ένα χρόνο ανταγωνίζονται ενδυματολογικά, μιμούμενη η μία την άλλη στις δημόσιες εμφανίσεις τους ενώ η Μαρί σε συνέντευξή της δήλωσε αινιγματικά πως η μόνιμη μετακόμιση της οικογένειάς της από τη Δανία στο Παρίσι δεν είναι «δική τους» απόφαση.

Η κόμισσα Αλεξάνδρα, δεύτερη σύζυγος του Ιωακείμ, την επομένη της ανακοίνωσης της Μαργαρίτας, δήλωσε μέσω της γραμματέως της πως: «Είμαστε εντελώς μπερδεμένοι από αυτή την απόφαση. Είμαστε λυπημένοι και σε σοκ. Τα παιδιά δεν κατανοούν τον λόγο που χάνουν την ταυτότητά τους». Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρίγκιπας Ιωακείμ έκανε δηλώσεις σε εφημερίδα της Δανίας, έξω από την πρεσβεία της χώρας του στο Παρίσι. Ο δευτερότοκος γιος της βασίλισσας Μαργαρίτας διέψευσε το παλάτι, που υποστηρίζει πως η οικογένεια είχε ενημερωθεί πριν πολύ καιρό και τόνισε ότι βοηθοί της μητέρας του τον ενημέρωσαν για την απώλεια των βασιλικών τίτλων των παιδιών του μόλις πέντε ημέρες πριν την επίσημη ανακοίνωση.

Την Παρασκευή και μετά το ξέσπασμα των γονιών του κατά της απόφασης της βασίλισσας, ο 23χρονος, προς το παρόν, πρίγκιπας Νικολάι, «έσπασε» την σιωπή του και δήλωσε: «Όλη μου η οικογένεια και εγώ, φυσικά, είμαστε πολύ θλιμμένοι, είμαστε, όπως έχουν δηλώσει και οι γονείς μας, σε σοκ για την απόφαση και πόσο γρήγορα αυτή ελήφθη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό έπρεπε να γίνει με αυτό τον τρόπο», ανέφερε ο Δανός γαλαζοαίματος στην εφημερίδα της Δανίας Ekstra Bladet. Σε ερώτηση δημοσιογράφου, αν η παραπάνω απόφαση επηρεάζει την σχέση του Νικολάι με την γιαγιά του, ο πρίγκιπας απάντησε αινιγματικά: «Δεν νομίζω πως χρειάζεται να επεκταθώ περισσότερο σε αυτό...».

Η βασίλισσα της Δανίας διευκρίνισε πως τα τέσσερα εγγόνια της από τον διάδοχο Φρειδερίκο δεν χάνουν τους τίτλους τους. Πρόκειται για τον 16χρονο πρίγκιπα Κριστιάν, τρίτο στην διαδοχή του θρόνου, την 15χρονη πριγκίπισσα Ιζαμπέλα και τα 11χρονα δίδυμα, πρίγκιπα Βίνσεντ και πριγκίπισσα Ζοζεφίν. Με απόφαση της μονάρχη από τα τέσσερα παιδιά του Φρειδερίκου, μόνο ο πρίγκιπας Κριστιάν θα λαμβάνει ετήσια κρατική επιχορήγηση, όταν ενηλικιωθεί.

Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Ελλάδα

📺Θεοδωρικάκος: Τα σύνορα είναι απροσπέλαστα, ό,τι κι αν δοκιμάσουν θα αποτύχουν-Tέλος στην ανομία στους φοιτητικούς χώρους


«Τα σύνορα είναι απροσπέλαστα, ό,τι κι αν δοκιμάσουν θα αποτύχουν» διεμήνυσε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Παναγιώτης Θεοδωρικάκος.

«Όποια ώρα της ημέρας ή της νύχτας επιχειρήσει κάποιος να περάσει στην Ελλάδα δεν θα τα καταφέρει» επισήμανε ο κ. Θεοδωρικάκος μιλώντας στον Σκάι και συνέχισε: «Γνωρίζουν ότι όταν το δοκίμασαν τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2020 στον Έβρο έσπασαν τα μούτρα τους».

Και τόνισε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης: «Αυτό συμβαίνει κάθε ημέρα και νύχτα στον Έβρο, ό,τι κι αν δοκιμάσουν θα αποτύχουν».

«Είμαστε έτοιμοι για τα πάντα» διαβεβαίωσε ο Παναγιώτης Θεοδωρικάκος και πρόσθεσε ότι «υπάρχουν όλα τα εναλλακτικά σενάρια, όλα τα εναλλακτικά σχέδια». Εξήγησε ότι η Ελληνική Αστυνομία είναι σε πλήρη συνεργασία με τον ελληνικό στρατό στον Έβρο.

«Είμαστε έτοιμοι και αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε δυσκολία στη γραμμή του Έβρου» ανέφερε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και απευθυνόμενος στην τουρκική κυβέρνηση υπογράμμισε: «Δεν πρέπει να έχει κανείς την παραμικρή αμφιβολία ότι όλες οι δυνάμεις ασφαλείας είναι απολύτως συντονισμένες, έχουμε απόλυτο ηθικό, απόλυτη ετοιμότητα να αντιμετωπίσουμε οτιδήποτε κι αυτό το ξέρουν απολύτως οι απέναντι». 

«Θα ήταν προτιμότερο να ασχολούνται με τα του οίκου τους, χωρίς απειλές, για να ζήσουν καλύτερα κι εκείνοι» σχολίασε ο Παναγιώτης Θεοδωρικάκος.


Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Πολιτική

Μητσοτάκης στους Sunday Times: Πλησιάζει η ώρα για την απόφαση επανένωσης των Γλυπτών του Παρθενώνα


Το ζήτημα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο στην Αθήνα πρόκειται να θέσει στην ομόλογό του, Λιζ Τρας, όταν επισκεφθεί το Λονδίνο αργότερα μέσα στη χρονιά ο Κυριάκος Μητσοτάκης, γράφουν οι Sunday Times, που φιλοξενούν δηλώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού στον δημοσιογράφο Μάθιου Κάμπελ.

Όπως εξήγησε στην εφημερίδα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης πιστεύει πως η Βρετανία πλησιάζει στην απόφαση επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα: «Σε μια περίοδο που η Τρας θα κοιτάζει να χτίσει αξιοπιστία και ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο είναι κάπως στριμωγμένο όσον αφορά τη συνολική του εικόνα μετά από την κηδεία (της βασίλισσας) θα είναι μία φανταστική χειρονομία και αυτό είναι που θα της πω» είπε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τον βασιλιά Κάρολο, με τον οποίο είπε ότι έχει μία «καλή προσωπική σχέση», ο πρωθυπουργός εκτιμά ότι είναι υποστηρικτικός στο ζήτημα της επανένωσης των Γλυπτών, αν και αναμένει ότι θα μείνει ουδέτερος λόγω της ιδιότητάς του. Η πεποίθηση αυτή βασίζεται στις συζητήσεις που είχαν οι δυο τους όταν ο Κάρολος ήταν Πρίγκιπας της Ουαλίας. «Νομίζω ότι το κλίμα έχει αλλάξει στο Ηνωμένο Βασίλειο», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ερωτηθείς για τη συνάντηση με τον Μπόρις Τζόνσον στο Λονδίνο τον περασμένο Νοέμβριο, κατά το οποία ετέθη ξανά το αίτημα της επανένωσης με τον τότε Βρετανό πρωθυπουργό να επαναλαμβάνει την πάγια θέση της βρετανικής κυβέρνησης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχολίασε ότι «ο Μπόρις αλλάζει απόψεις».

Πέρα από το κεντρικό θέμα των Γλυπτών, ο Έλληνας πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στις σχέσεις της Ελλάδας με την Τουρκία, καταγγέλοντας τη διασπορά παραπληροφόρησης από την Άγκυρα και επισημαίνοντας ότι ο Τούρκος πρόεδρος «κυνηγά ένα μεγαλεπήβολο οθωμανικό όραμα - θέλει να είναι περιφερειακός παίκτης και περιμένει από όλους να αποδεχθούν τη μεγαλοσύνη της Τουρκίας, κάτι που απλά δεν πρόκειται να γίνει αν έχει ως αποτέλεσμα την αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας».

Αναφορικά με την υπόθεση των παρακολουθήσεων στην Ελλάδα, ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε τα εξής: «Δεν έχω καταφέρει να ξεκαθαρίσω την υπόθεση. Οι εξηγήσεις δεν ήταν επαρκείς και γι’ αυτό έπρεπε να αποπέμψω δύο άτομα... Αν κάποιος ήθελε να βάλει μια σφήνα μεταξύ εμού και του ΠΑΣΟΚ, που αποτελούν πιθανούς συνεργάτες σε έναν συνασπισμό, σίγουρα το έχει επιτύχει».

Σχολιάζοντας την - κατά τη βρετανική εφημερίδα - οικονομική «μεταμόρφωση» της Ελλάδας, ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι «πρέπει ακόμα να είμαστε προσεκτικοί», φέρνοντας μάλιστα ως παράδειγμα την οικονομική κατάσταση στη Βρετανία. «Αν το Ηνωμένο Βασίλειο μπορεί να ταρακουνηθεί ακολουθώντας λάθος πολιτική, φανταστείτε τι θα συμβεί στην Ελλάδα», σχολιάζει. «Aν χρειαστείτε εμπειρία συνδιαλλαγής με το ΔΝΤ, είμαστε εδώ να βοηθήσουμε», προσθέτει χαριτολογώντας ο πρωθυπουργός.

Συνέχεια...
Tags Πολιτική

Μύκονος: Πέντε καθαρίστριες έφαγαν... παραισθησιογόνες σοκολάτες και πήγαν για νοσηλεία!


Τουλάχιστον πέντε περιστατικά έχουν καταγράφει στις ιδιωτικές κλινικές και στο Κέντρο Υγείας της Μυκόνου, το τελευταίο διάστημα, με θύματα οικιακές βοηθούς που δοκίμασαν σοκολάτες ή αλλα γλυκά με παραισθησιογόνες ουσίες που άφηναν πίσω τους πελάτες από ενοικιαζόμενες βίλες.

Οι οικιακές βοηθοί χωρίς να γνωρίζουν τι περιείχαν τα γλυκίσματα, τα δοκίμαζαν, με αποτέλεσμα να υφίστανται παραισθήσεις!

Οι σοκολάτες που υπήρχαν ξεχασμένες στα ψυγεία ή σε αλλα σημεία των πολυτελών επαύλεων περιείχαν ψιλοκυβίνη. Οι επιδράσεις της ψιλοκυβίνης είναι γενικά παρόμοιες με εκείνες του LSD.

Οι πιθανές επιδράσεις της ψιλοκυβίνης περιλαμβάνουν ευφορία, γαλήνη, πνευματική αφύπνιση, γρήγορα μεταβαλλόμενα συναισθήματα, αποπραγματοποίηση, ή το αίσθημα ότι το περιβάλλον δεν είναι πραγματικό, οπτική αλλοίωση και παραμόρφωση, όπως φωτοστέφανα και έντονα χρώματα, μειωμένη συγκέντρωση και ασυνήθιστες σωματικές αισθήσεις ή ψευδαισθήσεις.

Συνέχεια...
Tags Ελλάδα

Κρήτη: Τη βίασαν σε ερημική περιοχή και όταν αντιστάθηκε τη χτύπησαν, καταγγέλλει Σουηδή τουρίστρια


Τον απόλυτο τρόμο στα χέρια  δύο Κρητικών έζησε μια 21χρονη τουρίστρια από τη Σουηδία.

Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της Παρασκευής όταν η 21χρονη μαζί με μια φίλη της διασκέδαζαν σε ένα μπαρ στα Χανιά.

Εκεί σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Χανίων γνωρίστηκαν με μια παρέα νεαρών και όταν οι κοπέλες έφυγαν, οι νεαροί προσφέρθηκαν να τις πάνε με το αυτοκίνητο στο κατάλυμα που διέμεναν.

Η μια κοπέλα έφυγε και η δεύτερη μπήκε στο αμάξι που επέβαιναν τρία άτομα ενώ ένας ακόμα ακολουθούσε με δεύτερο αυτοκίνητο.

Όταν έφτασαν στην περιοχή του Πλατανιά σταμάτησαν το αυτοκίνητο σε μια ερημική τοποθεσία και όπως κατήγγειλε σοκαρισμένη η 21χρονη οι δύο τη βίασαν ενώ οι άλλοι δύο έφυγαν. Μάλιστα όταν η κοπέλα άρχισε να φωνάζει, όπως είπε στους αστυνομικούς, ο ένας τη χτύπησε.

Τα δύο άτομα ένας, 19 χρόνος και ένας 22χρονος από τα Χανιά, έφυγαν και η κοπέλα βρήκε τη δύναμη να πάρει τηλέφωνο τη φίλη της που έσπευσε να τη βοηθήσει ενώ κατήγγειλε το περιστατικό στο ΑΤ Πλατανιά.

Την υπόθεση ανέλαβε η υποδιεύθυνση ασφαλείας Χανίων, η οποία και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα ταυτοποίησε τους δύο Κρητικούς και μάλιστα συνέλαβε τον έναν, τον 22χρονο ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για βιασμό, ενώ τις επόμενες ώρες αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές και ο 19χρονος. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο ιατροδικαστής διαπίστωσε βιασμό και μώλωπες στο σώμα της κοπέλας.

Συνέχεια...
Tags Ελλάδα

📺Μετρό Συγγρού – Φιξ: Καταδρομική επίθεση στον σταθμό – Ζημιές σε μηχανήματα και 3 προσαγωγές


Καταδρομική επίθεση σημειώθηκε στον σταθμό του μετρό Συγγρού Φιξ το βράδυ του Σαββάτου. Ομάδα 8-10 ατόμων, σύμφωνα με την Αστυνομία, (15 ατόμων, σύμφωνα με συνδικαλιστή της ΣΤΑΣΥ) φορώντας μάσκες και κράνη, προκάλεσε φθορές σε δύο ATM και σε προστατευτικούς υαλοπίνακες, στον σταθμό του μετρό.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι άγνωστοι τα έκαναν γυαλιά-καρφιά μέσα στον σταθμό. Κατάφεραν να φτάσουν μέχρι τα τουρνικέ και άρχισαν να καταστρέφουν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους. Έσπασαν τα τζάμια στα εκδοτήρια, τα τζάμια στους θαλάμους των εργαζομένων, και τα τουρνικέ.

Όπως επίσης έγινε γνωστό, πραγματοποιήθηκαν τρεις προσαγωγές.

«Η κατάσταση στους σταθμούς του μετρό της Αθήνας και του ηλεκτρικού έχει φτάσει στο απροχώρητο. Τεράστιες οι ευθύνες των αρμοδίων και της πολιτείας, που φαίνεται σαν να σφυρίζουν αδιάφορα, ενώ επιβάτες και προσωπικό κινδυνεύουν, την ίδια στιγμή, που ασυνείδητοι καταστρέφουν την δημόσια περιουσία, που είναι φτιαγμένη από το αίμα του λαού», αναφέρει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό (ΣΕΛΜΑ), Σπύρος Ρεβίθης, ανεβάζοντας σχετικές φωτογραφίες από τις φθορές.

Συνέχεια...
Tags ΒΙΝΤΕΟ, Ελλάδα
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Προτεινόμενα

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • 📺Το παράδοξο Βαγγέλα-Τσίπρα🤣🤣ΒΙΝΤΕΟ
    Παναηγυρίζουν τα ΝΕΑ για διακίωση Βαγγέλα από το Ευρωπαϊκό δικαστήριο και την αποζημίωση μερικών χιλιάδων ευρώ, που αποφάσισε να...
  • Δημοσκόπηση GPO - Ανέβηκε στο 29,4% η Ν.Δ.
    Μία µονάδα πάνω στην πρόθεση ψήφου η Νέα Δημοκρατία στη νέα δημοσκόπηση της GPO για τα Παραπολιτικά. Άνοδος 1,3% για την ΕΛΑΣ του Τσίπρα. Το...
  • Πρωτοσέλιδα Κυριακής 28-06-2026
    Διαβάστε τα πρωτοσέλιδα από τις πολιτικές, αθλητικές και οικονομικές εφημερίδες.
  • Πρετεντέρης: Ακατανόητη σύγκρουση
    Δεν καταλαβαίνω ούτε καν τις ίντριγκες όσων επιδιώκουν να μετατρέψουν τη θητεία τους σε «αορίστου χρόνου», για να μοιράζουν απομαγνητοφωνήσε...
  • 🤣🤡Η Real Polls του Αλέξη, για να τεκμηριώσει την εγκυρότητά της, επικαλείται στην ταυτότητα της έρευνας απόφαση του ΕΣΡ... που απορρίπτει την εγγραφή της στο μητρώο εγκεκριμένων εταιριών δημοσκοπήσεων
    Σύμφωνα με τη στήλη ''Big Mouth'' του powergame.gr, η εταιρεία Real Polls έχει έδρα την Κύπρο και για να τεκμηριώσει την εγκ...
  • Λατινοπούλου: «Με Fake AI προσπαθούν να χτυπήσουν τη Φωνή Λογικής τα τρολ του Βελόπουλου και όχι μόνο»
    «Τις τελευταίες ώρες, τρολ, πρόθυμα δεκανίκια και κάθε λογής χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος διακινούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια κατ...
  • E, όχι και 5,5 μονάδες μέσα σε ένα μήνα!
    Σάκης Μουμτζής Δεν έχω αμφισβητήσει ποτέ καμιά δημοσκόπηση, αλλά βρίσκω εξαιρετικά πρωτότυπο το γεγονός το κόμμα του Α. Τσίπρα, στην προχθεσ...
  • Νίκος Πλακιάς για παραίτηση Κοκοτσάκη: Κάποιοι φώναζαν «εμείς με τη Μαρία, εσείς με τη Μαφία» - «Τι έγινε με εκείνους που το φώναζαν;»
    Την παραίτηση του πραγματογνώμονα Βασίλη Κοκοτσάκη από το κίνημα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», της Μαρίας Καρυστιανού, σχολίασ...
  • Πρετεντέρης: Σκιές
    "Ούτε δεξιοί έγιναν ξαφνικά οι άνθρωποι, ούτε αριστεροί. Απλώς ψάχνουν κάπου να ακουμπήσουν την έδρα τους" γράφει στα ΝΕΑ ο Γ. Πρε...
  • 😆😆Προς αποχώρηση από τα ψηφοδέλτια της ΝΔ ο Αβραμόπουλος: Η δυσαρέσκεια του κυβερνώντος κόμματος, η πριβέ ενημέρωση που αξίωσε και η άρνησή του για απολογία
    Έντονη είναι η δυσαρέσκεια στη ΝΔ για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, όπως αποκαλύπτουν οι στήλες "Big Mouth" του powergame.gr και "...

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Ετικέτες

  • Ελλάδα (130237)
  • Πολιτική (106398)
  • Διεθνή (59283)
  • ΒΙΝΤΕΟ (49505)
  • Featured (32719)
  • Κ@λοτούμπες ΣΥΡΙΖΑ (7353)

Δημοφιλείς αναρτήσεις τον τελευταίο μήνα

  • Γελάει ο Άδωνις με την "προπαγάνδα" του ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ Τσιπραίου Γεννηδούνια🤡
    Ο Γεννηδούνιας προσπάθησε να κάνει προπαγάνδα για την ακρίβεια (την οποία θα μηδενίσει μέ ένα νόμο κι ένα άρθρο ο Τσίπρας) συγκρίνοντας τιμή...
  • Αλήθεια, πόσο "σκληρός δεξιός" είναι ο Αντώνης Σαμαράς;
    🔴Εδώ και πολλούς μήνες, για κόμμα Σαμαρά ακούμε και κόμμα Σαμαρά δεν βλέπουμε, σε σημείο που το κυοφορούμενο κόμμα του να θυμίζει το Γεφύ...
  • 📺Το γύρισε το μπιφτάκι ο Ιορδάνης🤡🤡ΒΙΝΤΕΟ
    Αφού την Παρασκευή ειρωνεύονταν ότι ο Άδωνις φοβάται να πάει στο νοσοκομείο Ξάνθης και θα πάει από γύρω γύρω στην Αλεξανδρούπολη, και τη φ...
  • 📺Γεωργιάδης ΤΡΟΛΑΡΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ🤣😆: «Η συμμορία της μιζέριας έχει παραδώσει πνεύμα-Με κήρυξαν "ανεπιθύμητο" στο Άργος Ορεστικό και μαζεύτηκαν έξι περιφερόμενοι»- Δείτε το απίστευτο πρόγραμμά του (Βίντεο)
    Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, αναφέρθηκε στην επίσκεψή του στο Κέντρο Υγείας στο Άργος Ορεστικό Στην επίσκεψή του στο Κέντρο Υγείας ...
  • 📺Το παράδοξο Βαγγέλα-Τσίπρα🤣🤣ΒΙΝΤΕΟ
    Παναηγυρίζουν τα ΝΕΑ για διακίωση Βαγγέλα από το Ευρωπαϊκό δικαστήριο και την αποζημίωση μερικών χιλιάδων ευρώ, που αποφάσισε να...
  • 📺Ρε μαλ@κα Αλέξη που τους βρήκες;🤣🤡ΒΙΝΤΕΟ
    Άλλος ένας που έχει λύσεις... για τους άλλους και όχι για τον εαυτόν του Ο Νυφούδης, της ΕΛΑΣ του Τσίπρα, βλέπει τους εργαζόμενούς του να πε...
  • Δημοσκόπηση GPO - Ανέβηκε στο 29,4% η Ν.Δ.
    Μία µονάδα πάνω στην πρόθεση ψήφου η Νέα Δημοκρατία στη νέα δημοσκόπηση της GPO για τα Παραπολιτικά. Άνοδος 1,3% για την ΕΛΑΣ του Τσίπρα. Το...
  • 📺Κεραυνοί Χαλικιά κατά της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας (video)
    Νέες αιχμές για τους χειρισμούς στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ διατυπώνει η Δήμητρα Χαλικιά, μιλώντας στο ONE. Η πρώην προϊστ...
  • 📺ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ τη Δίκη Λυγγερίδη: Δεν καταθέτουν οι 3 προστατευόμενοι μάρτυρες αν δεν ελεγχθεί ότι δεν είναι κατηγορούμενοι-Πορτοσάλτε: Μούγγα όλοι για τη δίκη
    Νέα εξέλιξη σημειώθηκε στη δίκη για τη δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη, καθώς το δικαστήριο έκανε δεκτό το αίτημ...
  • Φαήλος Κρανιδιώτης: Γιώργος Πόπορης για πρόεδρος στο ΠΑΣΟΚ
    Με τον Ανδρουλάκη αρχηγό και ο Λεωνίδας θα είχε γυρίσει στη Σπάρτη να μαζεύει ελιές Απανωτές δημοσκοπήσεις, μετά την ανακοίνωση των νέων κομ...
Από το Blogger.