24 Ιουνίου 2026

📺Λαζαρίδης: Το αφήγημα που στήθηκε εναντίον μου κατέρρευσε, δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο ούτε εξαπάτηση της διοίκησης (ΕΓΓΡΑΦΑ)


Ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης υποστήριξε στη Βουλή ότι η υπόθεση φορά σε διοικητικό σφάλμα της διοίκησης - Κατήγγειλε «οργανωμένη προσπάθεια πολιτικής εξόντωσης» - Τα έγγραφα που κατέθεσε

Στην αντεπίθεση πέρασε ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μακάριος Λαζαρίδης, που κατήγγειλε ότι εις βάρος του υπήρξε «οργανωμένη προσπάθεια πολιτικής εξόντωσης» για τον τίτλο σπουδών του από το Southeastern College.

«Δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο. Δεν υπάρχει ψευδές δικαιολογητικό. Δεν υπάρχει παραπλάνηση της διοίκησης. Δεν υπάρχει οικονομικό όφελος. Δεν υπάρχει παράνομη πράξη που να αποδίδεται σε εμένα», τόνισε ο κ. Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών. Όπως υποστήριξε, υπήρξε ένα διοικητικό λάθος, το οποίο «επί σχεδόν 20 χρόνια, ουδείς είχε αμφισβητήσει και το οποίο σήμερα επιχειρείται να παρουσιαστεί ως προσωπική παρανομία».

Διευκρινίζοντας ότι η παραίτηση του από τη θέση του υφυπουργού αποτέλεσε «πράξη πολιτικής ευθύνης» και όχι «παραδοχή ενοχής, ούτε αποδοχή οποιασδήποτε παράνομης πράξης», ο βουλευτής ανέφερε ότι κατά την πρόσληψη του το 2007, στη θέση ειδικού συνεργάτη για θέματα νέας γενιάς, υπήρξε διοικητικό σφάλμα της υπηρεσίας, η οποία γνώριζε τα δικαιολογητικά και τα προσόντα του.

«Πώς θα μπορούσα να παραπλανήσω τη διοίκηση για στοιχεία τα οποία η ίδια ήδη γνώριζε; Πώς θα μπορούσε να υπάρξει εξαπάτηση όταν τα προσόντα μου ήταν εξαρχής γνωστά και καταγεγραμμένα;», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Διοικητικό σφάλμα της υπηρεσίας»

Σύμφωνα με τον βουλευτή, για να καταλάβει τη θέση ειδικού συνεργάτη, δεν απαιτούνταν πανεπιστημιακός τίτλος. Ωστόσο, κατά τη σύνταξη της πράξης πρόσληψης η διοίκηση, λόγω υπηρεσιακού λάθους, τον κατέταξε στην κατηγορία του «Ειδικού Επιστήμονα».

Επίσης, ο τέως υφυπουργός υποστήριξε ότι δεν υπήρξε οικονομικό όφελος από την κατάταξη του. «Οι μισθολογικές καταστάσεις αποδεικνύουν ότι δεν έλαβα ούτε ένα ευρώ περισσότερο από όσα δικαιούμουν», ανέφερε.

Παράλληλα, επιτέθηκε στην αντιπολίτευση, μιλώντας για «οργανωμένη προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης ενός διοικητικού σφάλματος» με στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων και την «πολιτική του εξόντωση».

«Δεν είχαν σκάνδαλο και προσπάθησαν να κατασκευάσουν ένα. Δεν είχαν αποδείξεις και επιχείρησαν να υποκαταστήσουν τις αποδείξεις με κραυγές», συνέχισε, καλώντας τους πολιτικούς του αντιπάλους να απαντήσουν στο εάν σκοπεύουν να ανακαλέσουν τις κατηγορίες εις βάρος του.


Αναφερόμενος στην απόφασή του να αποχωρήσει από την κυβέρνηση, ξεκαθάρισε ότι «επρόκειτο για μια πολιτική πράξη ευθύνης, προκειμένου να μη δημιουργηθεί οποιαδήποτε σκιά στη λειτουργία της κυβέρνησης, και όχι για παραδοχή ενοχής ή αποδοχή οποιασδήποτε παράνομης ενέργειας».

Τα σχετικά έγγραφα και στοιχεία κατατέθηκαν στα πρακτικά της Βουλής:



Στη συνέχεια προχώρησε σε on camera δήλωση στην οποία παρουσίασε τα δεδομένα της υπόθεσης. «Δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο. Δεν υπάρχει ψευδές δικαιολογητικό. Δεν υπάρχει παραπλάνηση της διοίκησης. Δεν υπάρχει οικονομικό όφελος. Δεν υπάρχει παράνομη πράξη που να αποδίδεται σε μένα», υπογράμμισε.

Ο κ. Λαζαρίδης σημείωσε ότι τα πραγματικά περιστατικά αποκλείουν οποιονδήποτε ισχυρισμό περί δόλου ή εξαπάτησης της διοίκησης, καθώς όλα τα στοιχεία που αφορούσαν τα προσόντα και την υπηρεσιακή του κατάσταση ήταν εξαρχής γνωστά και καταγεγραμμένα στον υπηρεσιακό του φάκελο.

«Πώς θα μπορούσα να παραπλανήσω τη διοίκηση για στοιχεία τα οποία η ίδια γνώριζε και διατηρούσε στον υπηρεσιακό μου φάκελο; Πώς μπορεί να γίνει λόγος για εξαπάτηση όταν τα πραγματικά προσόντα μου ήταν εξαρχής γνωστά και καταγεγραμμένα», διερωτήθηκε.

Παράλληλα, χαρακτήρισε απολύτως αβάσιμους τους ισχυρισμούς περί οικονομικού οφέλους, επισημαίνοντας ότι οι αποδοχές του δεν υπερέβησαν ποτέ εκείνες που αντιστοιχούσαν στη νόμιμη υπηρεσιακή του κατάταξη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μακάριου Λαζαρίδη

«Μετά την ομιλία μου στη Βουλή, ένα πράγμα είναι πλέον ξεκάθαρο. Όλο το αφήγημα που στήθηκε εναντίον μου κατέρρευσε.

Δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο. Δεν υπάρχει ψευδές δικαιολογητικό. Δεν υπάρχει παράνομο οικονομικό όφελος. Δεν υπάρχει καμία δική μου παράνομη πράξη.

Κι όμως, επί οι μέρες ακούσαμε κατηγορίες, συκοφαντίες και βεβαιότητες από όσους είχαν ήδη αποφασίσει την ενοχή μου πριν δουν τα πραγματικά στοιχεία.

Η αλήθεια είναι ότι ένα διοικητικό σφάλμα 20 πριν επιχειρήθηκε να μετατραπεί σε πολιτικό σκάνδαλο. Στη Βουλή απάντησα με γεγονότα. Όχι, με κραυγές. Όχι, με λάσπη».


«Έβαλα τις φωτιές στην Κερατέα για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου»: Ντοκουμέντα από τις κινήσεις της 43χρονης που συνελήφθη για εμπρησμό


Όπως είπε την εκνεύριζαν τα παιδιά της, ο άνδρας που πληρώθηκε για να καθαρίσει οικόπεδο από ξερά χόρτα και δεν το έκανε πλήρως, αλλά και τα ίδια τα ξερά χόρτα - Ετσι, παρά λίγο να γίνει Νέρωνας

Καρέ καρέ έχουν καταγραφεί οι κινήσεις της 43χρονης που συνελήφθη από στελέχη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού για δύο διαδοχικές πυρκαγιές στην Κερατέα.

Αν και αρχικά αρνήθηκε την εμπλοκή της, οι εικόνες από κάμερες της περιοχής που την έδειχναν στα σημεία των πυρκαγιών δεν της άφησαν άλλο δρόμο από την ομολογία.

Ντοκουμέντα από της δράση της εξασφάλισε και παρουσιάζει το protothema.gr:



Εν τέλει η 43χρονη παραδέχθηκε την ενοχή της και, μεταξύ άλλων, ισχυρίστηκε ότι έβαλε τις δύο φωτιές για να μην… ξεσπάσει στα παιδιά της.

Ειδικότερα ανέφερε ότι το αγροτεμάχιο που έβαλε τις φωτιές ανήκει στον αδερφό της και πως ο τελευταίος ανέθεσε σε κάποιον να το καθαρίσει από τα ξερά χόρτα - κάτι που δεν έγινε ποτέ. Ο άνδρας πήρε τα λεφτά και δεν το καθάρισε πλήρως. Αυτό, όπως είπε, την εκνεύρισε, όπως την εκνευρίζουν και τα ξερά χόρτα.

Στη συνέχεια ανέφερε πως δεν δικαιολογεί την πράξη της προσθέτοντας ότι έβαλε τις φωτιές για να μην ξεσπάσει στα παιδιά της.

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος έχασε το σπίτι του στην Αιγιάλεια για χρέος 10.000 ευρώ


Μετά από αρκετές άγονες προσπάθειες το ακίνητο βγήκε σήμερα στο ηλεκτρονικό σφυρί με μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στις 385.515 ευρώ και άλλαξε χέρια με 2 ευρώ παραπάνω - Ποια άλλα ακίνητα έχει χάσει στους πλειστηριασμούς - Η πορεία του δημοφιλούς λαϊκού τραγουδιστή

Ένα ακόμη ακίνητο έχασε μέσω των πλειστηριασμών ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος που βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο στόχαστρο λόγω κάποιων χρεών του παρελθόντος. Πρόκειται μάλιστα για το τρίτο ακίνητο που χάνει ο δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής μέσα στην τελευταία διετία...

Συγκεκριμένα, νωρίτερα σήμερα έγινε ο επαναληπτικός πλειστηριασμός σε βάρος του ίδιου και της συζύγου του για ακίνητο στην περιοχή της Αιγιαλείας.


Αεροφωτογραφία του ακινήτου στην Αιγιαλεία

Από πέρυσι

Ο αρχικός πλειστηριασμός για τα περιουσιακά στοιχεία του ζεύγους έγινε στις 19 Νοεμβρίου 2025 και ήταν τριπλός. Επισπεύδουσα ήταν η doValue, με βάση διαταγής πληρωμής του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών (από το 2014), για είσπραξη απαίτησης ποσού 10.000 ευρώ, όπως αναφέρεται στην κατασχετήρια έκθεση.

Εκ των τριών πλειστηριασμών ο βασικός κατέληξε τότε άγονος, ενώ οι άλλοι δύο (για κατάστημα και μικρό οικόπεδο στην ίδια περιοχή) οδήγησαν σε κατακύρωση.

Έτσι, σε εκείνη τη φάση, άλλαξε χέρια ισόγειο κατάστημα (οριζόντια ιδιοκτησία) επιφάνειας 212,97 τ.μ. που βρίσκεται σε διώροφη οικοδομή, στην θέση «Άκολη» της Δημοτικής Κοινότητας Ροδοδάφνης, της Δημοτικής Ενότητας Συμπολιτείας, του Δήμου Αιγιαλείας, επί της οδού Ποσειδώνος, το οποίο βγήκε με τιμή πρώτης προσφοράς 181.700 ευρώ.

Για τη βασική ιδιοκτησία, δηλαδή το σπίτι και συνοδευτικά κτήρια του τραγουδιστή και της συζύγου του, ακολούθησαν διαδοχικοί άγονοι πλειστηριασμοί, μέχρι σήμερα που βγήκε με μειωμένη τιμή εκκίνησης (στο 65% της αρχικής των 593.100 ευρώ), στις 385.515 ευρώ και κατακυρώθηκε με 2 ευρώ παραπάνω, στις 385.517 ευρώ.

Τι είχε δηλώσει

Ο ίδιος ο τραγουδιστής είχε σχολιάσει το θέμα της εμπλοκής με τους πλειστηριασμούς στην εκπομπή Happy Day του Alpha, τον Σεπτέμβριο του 2025, αναφέροντας:

«Άφησα να το πάρουν το σπίτι, γιατί άμα ήθελα εγώ να το φτιάξω, ήθελα 70.000 ευρώ. Οπότε, το άφησα και το πήραν. Ούτε που με νοιάζουν τα σπίτια, γιατί κανένα από τα εγγόνια μου δεν μπορούν να τα κρατήσουν. Δεν μπόρεσα να τα πληρώσω και τελείωσε, τα πήραν. Εγώ φταίω γι’ αυτό που έγινε. Έκανα λάθος διαχείριση χρημάτων. Τα είχα ξεχάσει τα σπίτια και δεν τα πλήρωνα. Τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου δεν μπορούσαν να συντηρήσουν το σπίτι στην Αχαΐα, ήθελε πολλά λεφτά».

Τι περιλαμβάνει

Πρόκειται για οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο εμβαδού 3.278,01 τ.μ., το οποίο βρίσκεται στον οικισμό Άκολη της Δημοτικής Ενότητας Ροδοδάφνης του Δήμου Αιγιαλείας και έχει πρόσοψη στον αιγιαλό.

Σύμφωνα με τα αναφερόμενα, η περιοχή της παραλίας Άκολης διαθέτει μικρή αλλά αξιόλογη τουριστική υποδομή (ξενοδοχεία, συγκροτήματα ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων, ταβέρνες, εστιατόρια και καφέ μπαρ) ενώ καθίσταται ιδανική επιλογή εξόρμησης τόσο από το Αίγιο όσο και από την Πάτρα. Το εν λόγω ακίνητο είναι γωνιακό, με μικρό πρόσωπο στην παραλία Άκολης, βρίσκεται σε απόσταση περίπου 4,9 χλμ. από το Αίγιο και θεωρείται εύκολα προσβάσιμο οδικώς μέσω της παλαιάς Ε.Ο. Αθηνών– Κορίνθου και της Ολυμπίας οδού, από τις οποίες απέχει περίπου 550 μέτρα.

Στο οικόπεδο υφίσταται μία διώροφη οικία εμβαδού 187,52 τ.μ., η οποία είναι αποπερατωμένη (ως έτος αποπεράτωσης θεωρείται το 2005), δύο διώροφες ημιτελείς κατοικίες, εμβαδού 65 τ.μ. η κάθε μία, με υπόγειο και διάφορους βοηθητικούς χώρους, ένα μικρό ισόγειο κτίσμα εμβαδού 20 τ.μ. περίπου στην είσοδο του οικοπέδου, μία πισίνα εμβαδού 85 τ.μ., σκεπασμένο μπάρμπεκιου και σκεπασμένες θέσεις στάθμευσης.

Σύμφωνα με την εξωτερική αυτοψία, πρόκειται για διώροφη οικοδομή, δύο διώροφες κατοικίες με υπόγειο (ημιτελείς) τυπικής κατασκευής με σκελετό από οπλισμένο σκυρόδεμα και πισίνα εντός του παραπάνω οικοπέδου. Η διώροφη οικοδομή βρίσκεται στο νοτιοδυτικό τμήμα του οικοπέδου, είναι σε καλή κατάσταση συντήρησης και διαθέτει εύκολη πρόσβαση τόσο από το βόρειο τμήμα (αιγιαλό) όσο και από το δυτικό. Βόρεια της διώροφης οικοδομής εντοπίζεται η πισίνα εμβαδού 85 τ.μ., ενώ νότια βρίσκεται κτίσμα πρόχειρης κατασκευής που εξυπηρετεί την στάθμευση αυτοκινήτων.

Επιπλέον, κατά την εξωτερική αυτοψία, διαπιστώθηκε ότι οι δύο διώροφες κατοικίες (με υπόγειο) βρίσκονται στο ανατολικό τμήμα του οικοπέδου και, στην παρούσα φάση, είναι ημιτελείς, με την κτιριακή τους ετοιμότητα να θεωρείται ότι βρίσκεται στο 40%.

Το ακίνητο αυτό είχε περιέλθει στους οφειλέτες Μάκη Χριστοδουλόπουλο και τη σύζυγό του, σε ποσοστό ½ αδιαίρετα στον κάθε ένα από αυτούς κατά πλήρη κυριότητα, δυνάμει συμβολαίου αγοράς το 2000.

Το ακίνητο έφερε αρκετά εμπράγματα βάρη. Ειδικότερα:

-Αναγκαστική κατάσχεση με την επίσπευση της «Cairo No 1 Finance DAC», η διαχείριση των απαιτήσεων της οποίας έχει ανατεθεί στην doValue Greece, για το ποσό των 10.000 ευρώ, πλέον τόκων και εξόδων, που οδήγησε και στον πλειστηριασμό.
-Προσημείωση υποθήκης η οποία εγγράφηκε στις 09/08/2016 υπέρ της Eurobank για ποσό 60.972,38 έντοκα.
-Προσημείωση υποθήκης η οποία εγγράφηκε στις 16/12/2016 υπέρ της Eurobank για το ποσό των 40.000 ευρώ, πλέον τόκων και λοιπών εξόδων.
-Προσημείωση υποθήκης η οποία εγγράφηκε στις 31/03/2017 επίσης υπέρ της Eurobank για το ποσό των 160.000CHF (ελβετικών φράγκων) ή 167.966,40 ευρώ, έντοκα.


Το ακίνητο στην Κηφισιά

Το ακίνητο στην Κηφισιά

Η εμπλοκή του Μάκη Χριστοδουλόπουλου με τους πλειστηριασμούς μετράει αρκετά χρόνια. Κάπως έτσι στις 5 Φεβρουαρίου 2025, έχασε άλλο ένα ακίνητο στην περιοχή της Κηφισιάς.

Πρόκειται για οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο, 392,51 τ.μ.,στη Δημοτική Ενότητα Κηφισιάς, και ειδικότερα στη θέση «Φοίνιξ-Αδάμες» Νέας Κηφισιάς επί της οδού Ήρας 1. Επί του οικοπέδου είχε ανεγερθεί διώροφη οικία που παρέμενε σε ημιτελή κτιριακή ετοιμότητα περί τα 50%-85%. Η οικία αποτελείτο από υπόγειο επιφάνειας 119,39 τ.μ., ισόγειο 119,39 τ.μ. και πρώτο όροφο 115,24 τ.μ. Έτσι, η συνολική διαμορφωμένη μικτή επιφάνεια οικοδομής ήταν 354,02 τ.μ.

Είχε ανεγερθεί περί το 2010 και παρέμενε με ανύπαρκτή συντήρηση ενώ είχαν διαπιστωθεί φθορές και βανδαλισμοί στα εξωτερικά κουφώματα.

Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι το εν λόγω ακίνητο δεν αποτελούσε βεβαίως την κατοικία του δημοφιλούς τραγουδιστή, αλλά την «αιτία» για πολυετή διαμάχη του με τις τράπεζες και τους servicers. Μάλιστα το ακίνητο άρχισε να βγαίνει στο σφυρί τουλάχιστον από το 2017. Συγκεκριμένα στις 12 Απριλίου 2017 είχε βγει με το παλαιό σύστημα πλειστηριασμών, με επισπεύδουσα τη Eurobank και με τιμή πρώτης προσφοράς 375.420 ευρώ. Ωστόσο ούτε τότε, ούτε και στη συνέχεια προσέλκυσε αγοραστικό ενδιαφέρον.

Η τελευταία προσπάθεια μάλιστα έγινε στις 18 Δεκεμβρίου 2024, αλλά το σφυρί αποδείχθηκε…άσφαιρο ελλείψει πλειοδοτών. Έτσι και καθώς είχαν προηγηθεί τρεις άγονοι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, η τιμή πρώτης προσφοράς για τον Φεβρουάριο του 2025 είχε μειωθεί στο 65% της αρχικής, δηλαδή στις 254.150 ευρώ. Τελικά κατακυρώθηκε στις 350.003 ευρώ, δηλαδή με 95.853 ευρώ παραπάνω.

Επισπεύδουσα στον πλειστηριασμό ήταν η doValue Greece ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων της «Cairo No. 1 Finance Designated Activity Company».

Η πορεία του

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος γεννήθηκε στην Αμαλιάδα, στις 16 Φεβρουαρίου 1948 και δεν αρνήθηκε ποτέ την τσιγγάνικη καταγωγή του. Ο πατέρας του υπήρξε δεξιοτέχνης του κλαρίνου και ο ίδιος από μικρή ηλικία ήρθε σε επαφή με τη δημοτική και λαϊκή μουσική, ενώ έμαθε να παίζει κιθάρα και κλαρίνο.

Ζώντας μέσα σε δύσκολες συνθήκες αναζήτησε την τύχη του στο τραγούδι ξεκινώντας με δημοτικά σε κέντρα και πανηγύρια, όπου τον ανακάλυψε ο Βασίλης Σαλέας. Μετά τον ερχομό του στην Αθήνα μπήκε στη δισκογραφία από το 1973 και το 1976 κυκλοφόρησε ο πρώτος προσωπικός δίσκος του. Το 1984 συνεργάστηκε με τον Δ. Σαββόπουλο και στην καριέρα του έχει ερμηνεύσει τραγούδια των Καλδάρα, Σαλέα, Πάριου, Περπινιάδη, Σούκα κ.α.

Παράλληλα, ο ίδιος έγραψε τραγούδια για σημαντικούς καλλιτέχνες όπως, μεταξύ άλλων, ο Νίκος Παπάζογλου, η Γλυκερία κ.α.
Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ήταν τα «Παντρεμένοι κι οι δυο» «Μελαχρινάκι», «Τα στέφανα», «Πληγωμένο χελιδόνι» και βέβαια το «Προσκλητήριο».

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος δραστηριοποιήθηκε και επιχειρηματικά, κατά το παρελθόν, με το νυχτερινό κέντρο «Γέφυρα» στη λεωφόρο Ποσειδώνος, ενώ το 2014 κατέβηκε και υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα του Βύρωνα Πολύδωρα «Ένωση για την πατρίδα και τον λαό».

Σταύρος Γριμάνης
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Ανατροπή στο θρίλερ του Αιγίου: Το άγνωστο DNA και τα αναπάντητα ερωτήματα για τον θάνατο μητέρας και γιου


Ως μία υπόθεση που χρήζει λεπτών και ιδιαίτερων χειρισμών χαρακτηρίζουν κύκλοι της αστυνομίας την υπόθεση θανάτου της 50χρονης μητέρας και του 26χρονου γιου της στο Αίγιο.

Ο 65χρονος Ιταλός σύντροφος της μητέρας σε βάρος του οποίου ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή παραμένει ως ο βασικός ύποπτος για το διπλό φονικό. Η υπόθεση, ωστόσο, φαίνεται να μην είναι τόσο απλή όσον αφορά στην επίλυσή της αλλά και την πλήρη εξιχνίασή της.

«Ο Ιταλός δεν βρίσκεται σε κανένα πειστήριο»

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του protothema.gr, η έκθεση πραγματογνωμοσύνης από τα εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και όπως σημειώνουν έγκυρες πηγές δεν υπάρχει ίχνος DNA ή δακτυλικά αποτυπώματα του Ιταλού σε κάποιο από τα πειστήρια που συλλέχθηκαν και μεταφέρθηκαν προς εξέταση.

Αντίθετα, στα νύχια της μητέρας εντοπίστηκε μόνο DNA του γιου της ενώ στο όπλο με το οποίο πυροβολήθηκε ο 26χρονος βρέθηκε γενετικό υλικό της 50χρονης, του γιου της και ενός τρίτου αγνώστου προσώπου που σε καμία περίπτωση δεν είναι του Ιταλού κατηγορούμενου. Άξιο απορίας είναι και το γεγονός πως δεν ανιχνεύτηκε αίμα σε κανένα άλλο μέρος του σπιτιού πλην του δωματίου όπου έλαβε χώρα το συμβάν.

Τι συνέβη στο σπίτι της οικογένειας;

Με δεδομένο πως ο Ιταλός δεν «πιάστηκε» σε κάποιο από δεκάδες πειστήρια, φαίνεται πως στο μικροσκόπιο των Αρχών εξακολουθεί να βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο μητέρα και γιος βρέθηκαν μαχαιρωμένοι και νεκροί μέσα στο δωμάτιο όπου κοιμόταν ο 26χρονος.

Την ίδια στιγμή, βαρύτητα αναμένεται να δοθεί στον λόγο για τον οποίο ο 26χρονος γιος είχε επιστρέψει στο σπίτι του στον Λόγγο Αιγίου σε συνδυασμό με τον ισχυρισμό του κατηγορουμένου περί ψυχικών ζητημάτων μέσα στο σπίτι. Ήταν μια καθιερωμένη επίσκεψη του 26χρονου στο σπίτι της μητέρας του στο χωριό ή πήγε με σκοπό να διεκπεραιώσει μία δύσκολη απόφαση αναφορικά με τη μητέρα του; Οι καταθέσεις προσώπων που ήταν κοντά στον 26χρονο γιο αλλά και το σύνολο των πειστηρίων που ελέχθησαν ίσως οδηγήσουν σε μία ανατροπή που κανείς δεν περίμενε εξαρχής.

Από την πλευρά του, ο συνήγορος του κατηγορούμενου Νίκος Λιμπάντσης, σημείωσε ότι «στην ποινική διαδικασία δεν χωρούν εικασίες, ούτε δημόσιες καταδίκες πριν μιλήσουν τα πραγματικά ευρήματα. Και τα ευρήματα, μέχρι σήμερα, είναι απολύτως κρίσιμα». Ο ίδιος πρόσθεσε: «Από τα μέχρι στιγμής εργαστηριακά αποτελέσματα προκύπτει ότι επάνω στο όπλο έχουν ανιχνευθεί τρία διαφορετικά γενετικά αποτυπώματα. Με βεβαιότητα προκύπτει η παρουσία DNA της Μαρίας και του Ολύμπιου, ενώ, εξίσου κρίσιμο, δεν έχει ανιχνευθεί DNA του εντολέα μου, του Ιταλού κατηγορουμένου.

»Παράλληλα, από τις εργαστηριακές μελέτες που έχουμε μέχρι σήμερα στη διάθεσή μας, προκύπτει ότι δεν επιβεβαιώνεται χρήση καθαριστικών ουσιών με σκοπό την απόκρυψη ή εξαφάνιση αίματος στον χώρο πέραν του δωματίου του Ολύμπιου, όπου και επικεντρώθηκαν οι σχετικές έρευνες.

»Αυτά δεν είναι λεπτομέρειες. Είναι αποδεικτικά δεδομένα που πρέπει να αξιολογηθούν με τη σοβαρότητα που απαιτεί μια τόσο βαριά υπόθεση. Η υπεράσπιση δεν δικάζει στα τηλεοπτικά παράθυρα· αναμένει, με θεσμική ψυχραιμία, την πλήρη αξιολόγηση του αποδεικτικού υλικού και το συνολικό πόρισμα των αρμόδιων τεχνικών και εργαστηριακών αρχών».

Αμερικανικοί κινητήρες για το τουρκικό μαχητικό Kaan παρά τις αντιρρήσεις του Κογκρέσου


Η διακυβέρνηση Τραμπ σχεδιάζει να προχωρήσει στην πώληση δεκάδων κινητήρων αεροσκαφών στην Τουρκία, με συνολική αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, παρά τις αντιρρήσεις του Κογκρέσου των ΗΠΑ.

Μία από τις πηγές ανέφερε ότι η αξία του πακέτου θα υπερβαίνει τα 700 εκατομμύρια δολάρια.

Την είδηση μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο τέσσερις πηγές που είναι ενήμερες για το θέμα.

Τους κινητήρες της General Electric θα «φορά» το Kaan, το πρώτο εγχώριας κατασκευής μαχητικό αεροσκάφος της Τουρκίας. Πρόκειται για έργο που ξεκίνησε το 2016 στο πλαίσιο των προσπαθειών της Άγκυρας να καταστεί περισσότερο αυτάρκης στον τομέα της άμυνας.

Πρόκειται, όπως σχολιάζει το πρακτορείο ειδήσεων, μια σημαντική χειρονομία προς την Άγκυρα εν όψει της συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Ιουλίου.

Αν και η Τουρκία και οι ΗΠΑ διατηρούν γενικά θερμές σχέσεις υπό την προεδρία του Τραμπ (που τακτικά επαινεί τον Τούρκο πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν), τις σκιάζει η μακροχρόνια διαφωνία σχετικά με την απόφαση της Ουάσιγκτον να αποκλείσει την Τουρκία από το πρόγραμμα των F-35 και να επιβάλει κυρώσεις, μετά την απόκτηση από την Άγκυρα των ρωσικής κατασκευής αντιαεροπορικών συστημάτων S-400.

Η Ουάσινγκτον τονίζει ότι το ρωσικό σύστημα αποτελεί απειλή για την ασφάλεια.

Σημειώνεται ότι η απόφαση να προχωρήσει η πώληση έρχεται σχεδόν ένα χρόνο αφότου ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν διαμαρτυρήθηκε δημοσίως, λέγοντας ότι καθυστερεί η διαδικασία.

Αντιρρήσεις από το Κογκρέσο

Εν τω μεταξύ, ο βουλευτής Γκρέγκορι Μικς από τη Νέα Υόρκη, επικεφαλής των Δημοκρατικών στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων, είχε διατυπώσει αντιρρήσεις κατά τη διάρκεια της άτυπης διαδικασίας εξέτασης και δεν έχει δώσει το πράσινο φως για το πακέτο, σύμφωνα με δύο πηγές.

Παρά τις αντιρρήσεις, η πώληση αναμένεται να οριστικοποιηθεί τις επόμενες ημέρες, και θα ακολουθήσει επίσημη κοινοποίηση από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ προς το Κογκρέσο, ανέφεραν ακόμη οι πηγές.

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ αρνήθηκε να σχολιάσει, επισημαίνει το Reuters.

ΞΥΔΑΚΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ😆😆Ο Γιάννης Στουρνάρας ορκίστηκε για τρίτη φορά Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, δείτε φωτογραφίες


Η ορκωμοσία έγινε ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Τασούλα, του Υπουργού Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας, Κυριάκου Πιερρακάκη, και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου

Ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Αν. Τασούλα, και παρουσία του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη, ορκίστηκε σήμερα από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, ως Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, ο Ιωάννης Στουρνάρας.

Η ανανέωση της θητείας του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ) Γιάννη Στουρνάρα για έξι χρόνια ακόμη ανακοινώθηκε στα τέλη του προηγούμενου μήνα. Αυτή είναι η τρίτη φορά που ο κ. Στουρνάρας ορκίζεται ως Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος.


Ο Γιάννης Στουρνάρας με τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκο Πιερρακάκη


Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα



ΦΥΤΕΥΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ Ο ΚΟΚΟΤΣΑΚΗΣ😜😝ΧΑΡΟΚΑΜΜΕΝΗ μετά τις αποχωρήσεις: Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν, επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους


Η πρόεδρος της Ελπίδας για τη Δημοκρατία κάνει λόγο για «σκοτεινή δράση» εναντίον του κόμματος και πως ακολουθείται η συνταγή «διαίρει και βασίλευε» από τους «πρόθυμους»

Μόλις ένα μήνα από την ίδρυσή του, και το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» μετρά ήδη τις πρώτες αποχωρήσεις. Ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου ανακοίνωσαν τις αποχωρήσεις τους ενώ ο TikToker Δημήτρης Σαββίδης πήρε επίσης ξεκάθαρες αποστάσεις.

Η Μαρία Καρυστιανού, στην πρώτη της αντίδραση μετά τις αποχωρήσεις από το κόμμα της, προχώρησε σε ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook με την οποία έκανε λόγω για «πρόθυμους» που επιχειρούν να διασπάσουν την ενότητά τους.

«Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση» σημειώνεται στο κείμενο που δημοσίευσε η κ. Καρυστιανού προσθέτοντας πως: «Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται. Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε».

Η αντίδραση της Μαρίας Καρυστιανού

Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα μήνα ζωής! Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά. Αυτό μας χαροποιεί!

Διότι σημαίνει ότι τα πάμε πολύ καλά! Οι πολίτες καταλαβαίνουν! Η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται! Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους!

Στη σκοτεινή αυτή δράση εναντίον μας οι απειλούμενοι από την ύπαρξή μας επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους.

Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν. α σπείρουν την διχόνοια. Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε. Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση.

Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται. Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε.

Δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε, δεν καμπτόμαστε! Πολεμάμε και αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους.

Γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια.

Μαζί σας. Μαζί με τα παιδιά μας, για τα παιδιά μας. Για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση. Eπιτέλους!



Οι αποχωρήσεις από το κόμμα Καρυστιανού

Την αποχώρησή του από το κόμμα Ελπίδα για τη Δημοκρατία της Μαρίας Καρυστιανού ανακοίνωσε ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης ενώ το ίδιο έκανε και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου με τον TikToker Δημήτρη Σαββίδη να παίρνει , επίσης, ξεκάθαρες αποστάσεις

Σε ανοιχτή επιστολή του ο κ. Κοκοτσάκης κάνει λόγο για «σοβαρές οργανωτικές ελλείψεις» τονίζοντας ότι «κανένα Κίνημα Πολιτών δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες, χωρίς θεσμούς, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σαφές οργανωτικό πλαίσιο».

Καταλογίζοντας ότι «παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση», ο κ. Κοκοτσάκης καταγγέλλει ότι «δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστική συζήτηση για κανένα οργανωτικό , θεσμικό, πολιτικό ή άλλο θέμα. Ποτέ δεν έγινε προσπάθεια να αφουγκραστεί η ιδιότυπη ηγεσία, τις επιθυμίες του κινήματος των πολιτών, αλλά ξεφύτρωναν θέσεις και απόψεις που εξέφραζαν μόνο τους ομιλούντες και ουδέποτε την όποια λαϊκή βάση ή κάποιο συλλογικό όργανο».

Όπως υποστηρίζει «διαμορφώθηκε σταδιακά ένα μοντέλο συγκέντρωσης αποφάσεων σε ελάχιστα πρόσωπα, έξω από κάθε έννοια συλλογικής λειτουργίας», γράφοντας για τη Μαρία Καρυστιανού ότι «ως επικεφαλής του εγχειρήματος, φέρει την κύρια πολιτική ευθύνη για τον τρόπο με τον οποίο αυτό οργανώθηκε και λειτούργησε» καθώς «οι κρίσιμες επιλογές που καθόρισαν τη φυσιογνωμία, τη δομή και τη λειτουργία του φορέα έγιναν με τη γνώση, την ανοχή ή την αποδοχή της».

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης γράφει, επίσης, ότι «η Ιδρυτική Διακήρυξη συντάχθηκε χωρίς συλλογικές διαδικασίες. Το Καταστατικό προαναγγέλλεται ότι θα συνταχθεί με τον ίδιο τρόπο. Το ολοκληρωμένο εθνικό οργανωτικό σχέδιο που κατατέθηκε από το αρμόδιο οργανωτικό τμήμα, αγνοήθηκε για χάρη ενός συγκεντρωτικού μοντέλου "αποφάσεων από ελάχιστα πρόσωπα". Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια όταν λειτουργείς με "αυλές"», προσθέτοντας ότι «αντί να συζητούμε για θεσμούς, διαδικασίες και συμμετοχή, άρχισαν να εμφανίζονται λογικές μηχανισμών, εσωτερικών ισορροπιών, προσωπικών επιρροών και παρασκηνιακών ανταγωνισμών».

Σύμφωνα με τον ίδιο, το Κίνημα Πολιτών της Καρυστιανού έγινε «μια δομή που αρνείται στην πράξη τις βασικές αρχές της συμμετοχικότητας και της συλλογικής λειτουργίας, που δεν έχει απολύτως καμία σχέση από τις απαιτήσεις και προσδοκίες του κόσμου που το διεκδίκησε» υπογραμμίζοντας πως «όσοι προερχόμαστε από τον αγώνα των Τεμπών δεν μάθαμε να λειτουργούμε με όρους αυλής. Μάθαμε να λειτουργούμε με όρους ευθύνης γιατί δεν μας κινητοποίησε η εξουσία, αλλά μας κινητοποίησε η ανάγκη για αλήθεια. Δεν μας ένωσε η φιλοδοξία ,αλλά μας ένωσε η απαίτηση για Δικαιοσύνη».

«Και γι’ αυτό δεν μπορώ να αποδεχθώ και να ανεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε από την απαίτηση των πολιτών για Δημοκρατία , αρνείται να εφαρμόσει τη Δημοκρατία στο εσωτερικό του. Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που επικαλείται τη Διαφάνεια θα λειτουργεί χωρίς θεσμικές διαδικασίες. Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε ως έκφραση της κοινωνίας θα μετατρέπεται σταδιακά σε προσωπικό πολιτικό εγχείρημα».



Όλη η επιστολή του Βασίλη Κοκοτσάκη

«Στις 21 Μαΐου 2026, κατά την παρουσίαση της Ιδρυτικής Διακήρυξης του υπό ίδρυση τότε Κινήματος, δήλωσα δημόσια:

"Εύχομαι αυτή η νέα αρχή να μείνει πάντα πιστή σε αυτό που τη γέννησε: Την απαίτηση των πολιτών για Αλήθεια, Δικαιοσύνη και Ευθύνη".

Σήμερα αισθάνομαι την ανάγκη να επιστρέψω σε εκείνα τα λόγια, όχι για να τα αναθεωρήσω, αλλά γιατί δυστυχώς θεωρώ ότι επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι που έκρυβαν μέσα τους.

Στην υπόθεση των Τεμπών στήριξα(μεταξύ άλλων) ως τεχνικός σύμβουλος & την τότε πρόεδρο του Συλλόγου θυμάτων , στον αγώνα όλων των συγγενών για την αλήθεια στην υπόθεση αυτή.

Την στηρίξαμε ως τεχνική ομάδα, επιστημονικά, ηθικά , όχι γιατί αναζητούσαμε ρόλο, θέση ή επιρροή, αλλά γιατί πιστεύαμε ότι εκφράζει ένα αυθεντικό κοινωνικό αίτημα για Δικαιοσύνη και αλήθεια, όπως αυτό εκφράστηκε από τα εκατομμύρια των Πολιτών που διαδήλωναν στους δρόμους.

Και όταν ανακοινώθηκε η δημιουργία πολιτικού φορέα, πιστεύοντας και εγώ ότι επιχειρούσαμε να μεταφέρουμε στη δημόσια ζωή το μήνυμα που έστειλαν εκατομμύρια πολίτες στους δρόμους της Ελλάδας, δήλωσα παρόν χωρίς καμία φιλοδοξία ή προσωπική επιδίωξη.

Όχι για να δημιουργηθεί άλλο ένα ακόμη κόμμα, αλλά να δημιουργηθεί ένα αυθεντικό-πραγματικό Κίνημα Πολιτών, όπως ήταν η απαίτηση του κόσμου, ενάντια στην σήψη και την διαφθορά του υφιστάμενου πολιτικού συστήματος

Ένα κίνημα που θα αποτελούσε συνέχεια εκείνου του μεγάλου λαϊκού ξεσηκωμού που γεννήθηκε μέσα από την τραγωδία των Τεμπών και κορυφώθηκε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2025.

Ένα κίνημα όμως που δεν θα ανήκε σε πρόσωπα, δεν θα διοικούνταν από αυλές και αυλικούς, δεν θα λειτουργούσε με όρους μηχανισμών, αποκλείοντας τις φράξιες και τους κολλητούς…

Δεν θα αναπαρήγαγε τις παθογένειες που για δεκαετίες οδήγησαν τους πολίτες στην αποστροφή απέναντι στην πολιτική.

Δυστυχώς, όσο περνούσε ο χρόνος, διαπίστωνα ολοένα και περισσότερο ότι η πορεία που ακολουθείται απέχει ουσιωδώς από εκείνη που εξαγγέλθηκε.

Από την πρώτη στιγμή επισημάνθηκαν σοβαρές οργανωτικές ελλείψεις. Υποβλήθηκαν προτάσεις, κατατέθηκαν σχέδια, διατυπώθηκαν προβληματισμοί. Ζητήθηκαν συναντήσεις και διευκρινίσεις. Όχι από διάθεση αντιπαράθεσης. Αλλά από αίσθημα ευθύνης.

Γιατί κανένα Κίνημα Πολιτών δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες, χωρίς θεσμούς, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σαφές οργανωτικό πλαίσιο.

Και όμως, παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.

Δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστική συζήτηση για κανένα οργανωτικό , θεσμικό, πολιτικό ή άλλο θέμα. Ποτέ δεν έγινε προσπάθεια να αφουγκραστεί η ιδιότυπη ηγεσία, τις επιθυμίες του κινήματος των πολιτών, αλλά ξεφύτρωναν θέσεις και απόψεις που εξέφραζαν μόνο τους ομιλούντες και ουδέποτε την όποια λαϊκή βάση ή κάποιο συλλογικό όργανο.

Δεν υπήρξε συλλογική ποτέ επεξεργασία για κανένα θέμα , όπως δεν υπήρξε και καμία διάθεση θεσμικής συγκρότησης.

Αντίθετα, διαμορφώθηκε σταδιακά ένα μοντέλο συγκέντρωσης αποφάσεων σε ελάχιστα πρόσωπα, έξω από κάθε έννοια συλλογικής λειτουργίας.

Η Μαρία Καρυστιανού, ως επικεφαλής του εγχειρήματος, φέρει την κύρια πολιτική ευθύνη για τον τρόπο με τον οποίο αυτό οργανώθηκε και λειτούργησε.

Δεν αποδίδω τις παραπάνω διαπιστώσεις σε συνεργάτες, συμβούλους ή πρόσωπα του περιβάλλοντός της.

Οι κρίσιμες επιλογές που καθόρισαν τη φυσιογνωμία, τη δομή και τη λειτουργία του φορέα έγιναν με τη γνώση, την ανοχή ή την αποδοχή της.

Για τον λόγο αυτό, η κριτική μου αφορά πρωτίστως την πολιτική κατεύθυνση που επιλέχθηκε και την ευθύνη της ηγεσίας για αυτήν.

Η Ιδρυτική Διακήρυξη συντάχθηκε χωρίς συλλογικές διαδικασίες. Το Καταστατικό προαναγγέλλεται ότι θα συνταχθεί με τον ίδιο τρόπο.

Το ολοκληρωμένο εθνικό οργανωτικό σχέδιο που κατατέθηκε από το αρμόδιο οργανωτικό τμήμα, αγνοήθηκε για χάρη ενός συγκεντρωτικού μοντέλου «αποφάσεων από ελάχιστα πρόσωπα». Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια όταν λειτουργείς με «αυλές».

Οι οργανώσεις πολιτών που αυτοβούλως συγκροτήθηκαν ανά την χώρα , αφέθηκαν να λειτουργούν χωρίς σαφείς κανόνες, χωρίς δικαιώματα, χωρίς αρμοδιότητες και χωρίς θεσμικές εγγυήσεις συμμετοχής και χωρίς ποτέ να ζητηθεί η γνώμη τους για οποιοδήποτε θέμα.

Και το χειρότερο: Αντί να συζητούμε για θεσμούς, διαδικασίες και συμμετοχή, άρχισαν να εμφανίζονται λογικές μηχανισμών, εσωτερικών ισορροπιών, προσωπικών επιρροών και παρασκηνιακών ανταγωνισμών.

Μια κατάσταση που όχι μόνο δεν θυμίζει Κίνημα Πολιτών, αλλά θυμίζει ακριβώς εκείνο το πολιτικό μοντέλο που υποτίθεται ότι επιχειρούσαμε να υπερβούμε. Υπάρχει όμως και μία ακόμη διάσταση που δεν μπορώ να αγνοήσω.

Από την πρώτη στιγμή της συγκρότησης του εγχειρήματος, δεκάδες άνθρωποι και στη συνέχεια εκατοντάδες πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας.( όπως έγινε υποδειγματικά στην Κρήτη). Δημιουργήθηκαν Ομάδες Πολιτών σε πολλά μέρη της Ελλάδας , αποτελούμενες από ανθρώπους που δεν ζητούσαν ανταλλάγματα, αξιώματα ή πολιτική σταδιοδρομία.

Άνθρωποι της εργασίας, της καθημερινότητας και της προσφοράς. Άνθρωποι που πίστεψαν ότι οικοδομούμε κάτι διαφορετικό. Ότι επιχειρούμε να δημιουργήσουμε ένα αληθινό Κίνημα Πολιτών, βασισμένο στη συμμετοχή, στη συλλογικότητα, στη διαφάνεια και στον σεβασμό της δημοκρατικής λειτουργίας.

Οι άνθρωποι αυτοί μας εμπιστεύθηκαν και μας ακολούθησαν. Επένδυσαν χρόνο, κόπο, αξιοπρέπεια και Ελπίδα. Και ακριβώς γι’ αυτό αισθάνομαι ότι έχω απέναντί τους μια ιδιαίτερη ηθική υποχρέωση.

Δεν μπορώ να τους ζητήσω να συνεχίσουν να πιστεύουν σε κάτι διαφορετικό από αυτό που βλέπουν να διαμορφώνεται.

Δεν μπορώ να τους ζητήσω να αποδεχθούν ως Κίνημα Πολιτών μια δομή που αρνείται στην πράξη τις βασικές αρχές της συμμετοχικότητας και της συλλογικής λειτουργίας, που δεν έχει απολύτως καμία σχέση από τις απαιτήσεις και προσδοκίες του κόσμου που το διεκδίκησε.

Και κυρίως δεν μπορώ να σιωπήσω όταν βλέπω ανθρώπους που εργάστηκαν ανιδιοτελώς να αισθάνονται σήμερα απογοήτευση & πικρία απέναντι στις προσδοκίες που οι ίδιοι επένδυσαν.

Τους οφείλω την αλήθεια, όπως τους όφειλα την αλήθεια από την πρώτη ημέρα.Με τα παραπάνω δεν καταγράφω προσωπική πικρία, αλλά τα καταγράφω με θλίψη.

Γιατί όσοι προερχόμαστε από τον αγώνα των Τεμπών δεν μάθαμε να λειτουργούμε με όρους αυλής.

Μάθαμε να λειτουργούμε με όρους ευθύνης γιατί δεν μας κινητοποίησε η εξουσία, αλλά μας κινητοποίησε η ανάγκη για αλήθεια. Δεν μας ένωσε η φιλοδοξία ,αλλά μας ένωσε η απαίτηση για Δικαιοσύνη.

Και γι’ αυτό δεν μπορώ να αποδεχθώ και να ανεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε από την απαίτηση των πολιτών για Δημοκρατία , αρνείται να εφαρμόσει τη Δημοκρατία στο εσωτερικό του.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που επικαλείται τη Διαφάνεια θα λειτουργεί χωρίς θεσμικές διαδικασίες.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε ως έκφραση της κοινωνίας θα μετατρέπεται σταδιακά σε προσωπικό πολιτικό εγχείρημα.

Προσωπικά, αισθάνομαι ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν μπορώ να συμπράξω. Μίλησα όταν έπρεπε να μιλήσω και πρότεινα όταν έπρεπε να προτείνω.

Προειδοποίησα όταν έπρεπε να προειδοποιήσω και παρέμεινα παρών όσο υπήρχε η ελπίδα ότι η πορεία μπορούσε να διορθωθεί, αλλά μάταια.

Για να μπορώ αύριο να κοιτάζω στα μάτια τους ανθρώπους που με εμπιστεύθηκαν και πορευτήκαμε για λίγο μαζί…

Για τον λόγο αυτό δηλώνω ότι αποσύρω την όποια στήριξή μου από τον συγκεκριμένο πολιτικό φορέα.

Δεν αναγνωρίζω σε αυτόν τον φορέα ,τα χαρακτηριστικά ενός Κινήματος Πολιτών όπως εκείνου που οραματιστήκαμε και παρουσιάσαμε στους πολίτες.

Η απόφασή μου αυτή δεν στρέφεται εναντίον κανενός προσώπου, αλλά αφορά αποκλειστικά τη διαπίστωσή μου για τον τρόπο συγκρότησης, λειτουργίας και πολιτικής εξέλιξης του εγχειρήματος

Ταυτόχρονα, δηλώνω ξεκάθαρα ότι παραμένω δίπλα στους ανθρώπους που πορεύτηκαν μαζί μας όλο αυτό το διάστημα και που τίμησαν με την παρουσία, τη δουλειά, το ήθος και την ανιδιοτέλειά τους αυτή την προσπάθεια.

Πάνω απ’ όλα όμως, παραμένω ανυποχώρητα εκεί όπου βρισκόμουν από την πρώτη ημέρα: Στον καθαρό αγώνα για την αλήθεια στην υπόθεση των Τεμπών, μαζί με την τεχνική μας ομάδα. Συνεχίζουμε απρόσκοπτα το επιστημονικό μας έργο για τη μνήμη των θυμάτων και την αξιοπρέπεια των οικογενειών τους.

Οι αρχές που μας έφεραν εδώ εξακολουθούν να είναι ζωντανές, και όσο παραμένουν ζωντανές, ο δικός μας δρόμος θα παραμένει ανοιχτός.

Αποχωρώ μόνο από μια πολιτική κίνηση που δεν με εκφράζει, όπως πλέον δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων πιστέψαμε σε αυτήν…


«Ανθρωποδιώκτης» για το κόμμα το στενό περιβάλλον ΚαρυστιανούΤην ίδια ώρα σε άρθρο του στην εφημερίδα Απογευματινή στην οποία αρθρογραφεί, ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου, ο οποίος ξεκαθάρισε πως «δεν έχω πλέον καμία σχέση με το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού, ούτε συμμετέχω σε αυτό, ούτε με εκφράζει».

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, ο κ. Παπανικολάου, ο οποίος είχε εκφράσει τη στήριξή του στη Μαρία Καρυστιανού με μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του, εμφανίζεται να επικαλείται ότι στην πορεία διαπίστωσε ότι ο συγκεκριμένος φορέας αντί να έχει τα χαρακτηριστικά ενός ανοιχτού κοινωνικού κινήματος με συλλογική δράση και δημοκρατική αντιμετώπιση, άρχισε να εξελίσσεται σε μια περίκλειστη παρέα με καθοδηγητές πρώην στελέχη της Νίκης τα οποία δίνουν έναν τόνο «ιδεολογικής και πνευματικής περιχαράκωσης»

Αποστάσεις από τον Δημήτρη Σαββίδη

Σήμερα το πρωί, επίσης, ο TikToker Δημήτρης Σαββίδης σε ανάρτησή του καυτηριάζει το κίνημα που έκανε «μαρκίζα» την ελπίδα «αλλά δεν την κάνει πραξη» κάνοντας λόγο για ένα «κίνημα που υπόσχεται πολλά και δεν πραγματοποιεί μέχρι τώρα τίποτα {...}που τα κορυφαία του στελέχη έχουν χρόνο για να κάνουν βίντεο σε τσιπουράδικα, σε καφενεία, σε δρόμους της Ρωσίας αλλά δεν έχουν χρόνο να μιλήσουν για τα απίστευτα σκάνδαλα μόλις των τελευταίων 5 ημερών».

Δημοσκόπηση ReallPolls: Στο 28,3% των ευρωεκλογών η ΝΔ, στο 21,4% η ΕΛΑΣ του Τσίπρα


Καταγράφει άνοδο 5,3 μονάδων για το κόμμα Τσίπρα σε σχέση με τον Μάιο - Οκτακομματική Βουλή, οριακά εντός με 3,1% η Πλεύση Ελευθερίας

Στις 6,9 μονάδες κατέγραψε η ReallPolls το προβάδισμα της ΝΔ στην πρόβλεψη εκλογικού αποτελέσματος, στην δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε στο protagon.gr, καθώς το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα κερδίζει 4,1 μονάδες στην πρόθεση ψήφου σε σχέση με τον Μάιο. Στην πρόβλεψη αποτελέσματος, η Νέα Δημοκρατία είναι στο 28,3% όσο ήταν και η τελευταία εκλογική της επίδοση, στις ευρωεκλογές του 2024, ενώ η ΕΛ.Α.Σ. βάζει το «2» μπροστά στα ποσοστά της, με 21,4%, καθώς φαίνεται να απορροφά μεγάλο μέρος της λεγόμενης αντισυστημικής ψήφου, ανεξάρτητα από ιδεολογικό πρόσημο, όπως σημειώνουν οι αναλυτές της εταιρείας.

Το κόμμα Καρυστιανού υποχωρεί στο 11,9% και το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ προσεγγίζει το διψήφιο με 9,9%. Ακολουθούν το ΚΚΕ με 6,4%, η Ελληνική Λύση που υποχωρεί στο 5,1%, η Φωνή Λογικής (3,6%) και η Πλεύση Ελευθερίας που είναι στο όριο (3,1%). Εκτός Βουλής δείχνουν να είναι το ΜέΡΑ25 με 2,5% και φυσικά ο ΣΥΡΙΖΑ με 1,2%.

Στην πρόθεση ψήφου, η ΝΔ μετρήθηκε στο 25,8%, υποχωρώντας από το 27,5% της έρευνας του Μαΐου, αλλά σημαντικά πάνω από την αντίστοιχη μέτρηση του Απριλίου (24,6%), όπως σημειώνουν τα στελέχη της ReallPolls. Στη δεύτερη θέση με αύξηση των ποσοστών στο 18,2% (από 14,1% τον Μάιο) η ΕΛ.Α.Σ, ενώ τρίτη είναι η Ελπίδα για τη Δημοκρατία με 9,4% έχοντας όμως απωλέσει δύο μονάδες από την προηγούμενη έρευνα. Το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής είναι στο 8,9%, με μια οριακή αύξηση των ποσοστών του από τον περασμένο μήνα, όμως και πάλι τέταρτο. ΚΚΕ (5,4%), Ελληνική Λύση (4,5%) και Φωνή Λογικής (3,3%) είναι εντός του ορίου κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης, ενώ εκτός είναι η Πλεύση Ελευθερίας (2,8%), το ΜέΡΑ25 (2%), ο ΣΥΡΙΖΑ (1%) και η Νίκη (0,9%).

Η Νέα Δημοκρατία παραμένει αδιαμφισβήτητα πρώτη, επειδή το κεντρικό της μήνυμα —η σταθερότητα— αγγίζει ένα συνεκτικό κομμάτι της κοινωνίας που ξεπερνά το 30%, αναφέρουν οι αναλυτές της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, το 31,8% βλέπει ως διακύβευμα των εκλογών τη «σταθερότητα και συνέχεια», ενώ υπάρχει ένα 46,8% που ζητάει πολιτική αλλαγή. Παράλληλα, ένα σχεδόν ισοδύναμο 31% πείθεται ότι μόνο μια ισχυρή κυβέρνηση εγγυάται τη σταθερότητα —ποσοστό που συμπίπτει σχεδόν απόλυτα με την εκλογική δύναμη του κυβερνώντος κόμματος (28,3%).

Η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη μπορεί να πει κανείς ότι αναδεικνύεται ως δεύτερη δύναμη και ανοίγει σταθερά τη διαφορά της από τον τρίτο και τον τέταρτο, διαμορφώνοντας ένα δίπολο που συμπιέζει τους υπόλοιπους. Η πλειοψηφία τού 46,8% που ζητάει πολιτική αλλαγή τροφοδοτεί το κόμμα Τσίπρα. η ΕΛ.Α.Σ. συγκεντρώνει την πλειονότητα όσων είχαν ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ το 2023, ενώ τραβά και τμήματα από την Πλεύση Ελευθερίας, το ΜέΡΑ25 και τον χώρο της αποχής, σημειώνουν οι αναλυτές της ReallPolls.

Στον αντίποδα, το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ μένει καθηλωμένο στην τέταρτη θέση, πίσω από κόμμα Καρυστιανού. Παρότι δεν χάνει ψηφοφόρους σε μεγάλη κλίμακα, δεν καταφέρνει να κερδίσει από την αναταραχή, τουναντίον δείχνει να έχει το μεγαλύτερο ποσοστό απόλυτης απόρριψης (70,5%). Η Ελπίδα για τη Δημοκρατία, που είχε κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα, υποχωρεί ελαφρά, καθώς μέρος του αρχικού ενθουσιασμού φαίνεται να αποκλιμακώνεται, λένε οι αναλυτές της ReallPolls.

Οι απαντήσεις ως προς την πιθανότητα ψήφου (πολύ πιθανό και αρκετά πιθανό να ψηφίσει ένα κόμμα ο ψηφοφόρος) εξηγούν την κατάταξη τόσο της πρόθεσης ψήφου, όσο και της πρόβλεψης εκλογικού αποτελέσματος, λένε οι αναλυτές της εταιρείας και επισημαίνουν: μετά τη Νέα Δημοκρατία, η ΕΛ.Α.Σ. έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη «δεξαμενή» και το υψηλότερο «πολύ πιθανό» μετά το κυβερνών κόμμα, ενώ το ΠΑΣΟΚ-KINAΛ έχει τη χαμηλότερη οροφή και το υψηλότερο ποσοστό απόλυτης απόρριψης. Είναι χαρακτηριστικό πως η ΝΔ, παρά τη φθορά επτά χρόνων εξουσίας, έχει το «καθόλου πιθανό» στο 60,4%, το κόμμα Τσίπρα στο 65,6% και το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ εκτοξεύεται στο 70,5%. Παράλληλα, σε σχετική ερώτηση η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα έχει «παράσταση νίκης» για τη 2η θέση στις εκλογές, με 31,9% έναντι 18,8% του ΠΑΣΟΚ. Είναι δε ενδιαφέρον ότι το 69,8% δηλώνει ότι «θα ψηφίσει αυτό που πιστεύει, ανεξάρτητα από προγνώσεις».

Δείτε εδώ την δημοσκόπηση:









Πιερρακάκης σε Φάμελλο για δάνεια ν. Κατσέλη: Μετακίνησες τα γκολπόστ για να χωρέσει η κριτική σου😆😆Επιβάλλουμε και την αναδρομικότητα, που δεν αναφέρεται από τον ΆΠ


«Μετακίνηση των γκολπόστ» για να χωρέσει η κριτική του, καταλόγισε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτη Φάμελλο ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, για τα όσα ανέφερε σήμερα στην ομιλία του στην ολομέλεια της Βουλής, σχετικά με την τροπολογία για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη.

Ο κ. Πιερρακάκης είπε πως «είμαι πολύ μπερδεμένος, υπό την έννοια ότι επειδή συχνά σας μελετώ και άκουσα τι είπατε στον ΔΣΑ σχετικά με την καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη. Εγώ και ο κ. Στουρνάρας, αυτό που λέγαμε, ήταν να δούμε την απόφαση του Αρείου Πάγου και να δούμε πώς θα την εντάξουμε στο ευρύτερο χρηματοπιστωτικό σύστημα και στις ευρύτερες αποφάσεις του δημοσίου χρέους. Παρακαλώ, λοιπόν, βγάλτε την απόφαση του Αρείου Πάγου και πείτε μου που γράφει την λέξη αναδρομικότητα και σε ποια σημεία, αυτή την επιβάλλει στην κυβέρνηση. Γιατί και εσείς κ. Φάμελλε, στην ομιλία σας στον ΔΣΑ, την αναδρομικότητα δεν την είχατε αναφέρει. Αντιλαμβάνομαι ότι είστε σε δύσκολη θέση που σήμερα έρχεται η κυβέρνηση και επιβάλει κάτι παραπάνω από την απόφαση του Αρείου Πάγου, καθώς πέραν της καθολικότητας κάνουμε και την αναδρομικότητα».

Ο υπουργός είπε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ότι αυτό που κάνετε σήμερα, μια και είμαστε και σε περίοδο Μουντιάλ «θα το περιγράφαμε ότι 'εάν και είστε οφσάιντ κουνάτε και το γκολπόστ'». Σχετικά με όσους έχουν αποπληρώσει τα δάνειά τους, είπε πως «στην συντριπτική τους πλειοψηφία το έκαναν με εφάπαξ καταβολή, συνεπώς δεν είχαν τόκους στην πορεία». Για τις αναφορές του κ. Φάμελλου σχετικά με όσους έχασαν την ρύθμισή τους, ο κ. Πιερρακάκης είπε πως «αποκρύπτετε ότι πέραν του ότι έχουν παραχθεί τελεσίδικα δικαστικά αποτελέσματα, το 70% που έχασαν την ρύθμιση δεν είχαν πληρώσει ούτε μια δόση ή μέρος αυτής της ρύθμισης».

Ο υπουργός είπε ότι «εγώ θα περιμένω να ψηφίσετε την τροπολογία στο πνεύμα της τοποθέτησης Φάμελλου στον ΔΣΑ που μίλαγε για την καθολικότητα της εφαρμογής της απόφασης του Αρείου Πάγου».

Τέλος, σχετικά με τα στοιχεία που παρουσίασέ ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ για την πραγματική σύγκλιση με την ΕΕ, ο κ. Πιερρακάκης είπε ότι «το πραγματικό αποπληθωρισμένο κατά κεφαλή ΑΕΠ της χώρας αυξήθηκε από το 2019 μέχρι σήμερα κατά 13% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 5,7%. Το πραγματικό κατά κεφαλή διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών, αυξήθηκε περισσότερο, κατά 14,3% έναντι 6,6% στην ΕΕ. Και αν δούμε και την κατά κεφαλή κατανάλωση και το κατά κεφαλή ΑΕΠ, έχουμε σύγκλιση αυτό το διάστημα». Χρειάζεται να γίνουν ακόμα πολλά, αλλά «έτσι οικοδομείς, όπως το κάνουμε με αυτό το νομοσχέδιο, και όχι με 'ένα νόμο και ένα άρθρο'» παρατήρησε υπαινικτικά ο υπουργός.

📺Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια – Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα


Την απέλαση αλλοδαπού, με νόμιμη άδεια διανομής, που καλεί στα social media μετανάστες να έρθουν στο Ναύπλιο παράτυπα, ανακοίνωσε ο Θάνος Πλεύρης.

Η ανάρτηση του Θάνου Πλεύρη

Ένας αλλοδαπός, με νόμιμη άδεια διαμονής, με ανάρτηση του καλεί μετανάστες να έλθουν παράνομα στο Ναύπλιο γιατί κανείς δεν τους ελέγχει. Τα συγκεκριμένα βίντεο που διακινούν ψευδείς ειδήσεις και χρησιμοποιούνται από κυκλώματα λαθροδιακινητών για να πείσουν παράνομους μετανάστες να έλθουν στην ΕΕ. Ο συγκεκριμένος αλλοδαπός ταυτοποιήθηκε από την αστυνομία,
σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία και έδωσα εντολή στις υπηρεσίες να ανακαλέσουν την άδεια διαμονής του και να εκκινήσει η διαδικασία της απέλασης του βάσει των νέων διατάξεων του Κώδικα Μετανάστευσης.


📺Άγρια συμπλοκή επιβατών στο τελωνείο του Μαϊάμι μετά από κρουαζιέρα στις Μπαχάμες, δείτε βίντεο


Ένα απρόσμενο περιστατικό σημειώθηκε στο Λιμάνι του Μαϊάμι, όταν περισσότεροι από μία ντουζίνα επιβάτες κρουαζιέρας ενεπλάκησαν σε άγρια συμπλοκή ενώ περίμεναν στην ουρά του τελωνείου, λίγο μετά την επιστροφή τους από ταξίδι στις Μπαχάμες.

Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας, περίπου στις 8:00 το πρωί, μετά την αποβίβαση των επιβατών από το κρουαζιερόπλοιο «Carnival Conquest». Σύμφωνα με τις πληροφορίες, όλα ξεκίνησαν από μια διαμάχη ανάμεσα σε δύο γυναίκες.

Όπως μετέδωσε η «Daily Mail», μια γυναίκα φορώντας μαύρο στράπλες φόρεμα φέρεται να πέρασε κάτω από το διαχωριστικό της ουράς και να επιτέθηκε σε άλλη γυναίκα που φορούσε πιτζάμες. Στη συνέχεια, μια τρίτη γυναίκα παρενέβη και η ένταση κλιμακώθηκε και να υπάρξει γενικευμένη συμπλοκή.


Οι εικόνες που καταγράφηκαν από παρευρισκόμενους έδειξαν σκηνές χάους στον χώρο αποβίβασης, μέχρι να επέμβουν αξιωματικοί της Υπηρεσίας Τελωνείων και Προστασίας των Συνόρων των ΗΠΑ (CBP) και να σταματήσουν τον καβγά.


Το Γραφείο του Σερίφη του Μαϊάμι-Ντέιντ επιβεβαίωσε ότι δεν έγιναν συλλήψεις, καθώς κανένας από τους εμπλεκόμενους δεν θέλησε να υποβάλει μήνυση. Οι αρχές ανέφεραν πως ο λόγος της διαμάχης, η οποία φέρεται να αφορούσε δύο οικογένειες, παραμένει άγνωστος.

Μπορεί όσοι συμμετείχαν στον καβγά να απέφυγαν τις νομικές συνέπειες, όμως δεν έμειναν χωρίς κυρώσεις. Εκπρόσωπος της Carnival Cruise Lines δήλωσε ότι τα 16 άτομα ( που συμμετείχαν στον καβγά) προστέθηκαν στη λίστα απαγόρευσης επιβίβασης της εταιρείας, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ταξιδέψουν ξανά με την εταιρεία.


«Το περιστατικό συνέβη στον χώρο αποβίβασης, ο οποίος υπάγεται στην αρμοδιότητα της Αμερικανικής Τελωνειακής και Συνοριακής Φρουράς», ανέφερε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι εκτιμά την άμεση επέμβαση των αρχών.

Η Carnival από την μεριά της ξεκαθάρισε πως δεν ανέχεται τέτοιου είδους συμπεριφορές και πως συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για την αντιμετώπιση αντίστοιχων περιστατικών.

Το επεισόδιο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά περιστατικών έντασης που κατά καιρούς καταγράφονται σε χώρους μεγάλων κρουαζιέρων, όπου χιλιάδες επιβάτες συνυπάρχουν σε περιορισμένους χώρους για αρκετές ημέρες.

ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΑ ΝΑ @@@😝😝Ο Κωνσταντέλιας αποσύρεται από την Εθνική Ελλάδας ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΜΠΑΚΑΣΕΤΑ-ΜΑΝΤΑΛΟ-ΜΑΣΟΥΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ

Κωνσταντέλια: Αποσύρεται από την Εθνική Ελλάδας
14:34 | 24 Ιουνίου 2026Αθλητισμός
Tags: Γιάννης Κωνσταντέλιας
FACEBOOK
Post
Share
Σε μια απόφαση σοκ προχώρησε ο Γιάννης Κωνσταντέλιας, καθώς το μεσημέρι της Τρίτης 24 Ιουνίου ανακοίνωσε πως θα σταματήσει από την Εθνική Ελλάδος.

Ο μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ μέσα από προσωπικό του μήνυμα στα social media, εξήγησε πως η απόφασή του δεν σχετίζεται με αγωνιστικούς λόγους, αλλά με καθαρά προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα.

Ο 23χρονος ανέφερε πως έχοντας ήδη ένα παιδί, και σε συνδυασμό με την άφιξη ενός ακόμη μέλους στην οικογένειά του, αποφασίζει να θέσεις τις προτεραιότητές του αλλού.

Η απόφαση του Γιάννη Κωνσταντέλια «έσκασε» σαν κεραυνός εν αιθρία, αφού πρόκειται για έναν από τους πιο ταλαντούχους Έλληνες ποδοσφαιριστές, αλλά και λόγω του πολύ νεαρού της ηλικίας του.


Έτσι, η εθνική μας ομάδα θα παραταχθεί χωρίς τον Γιάννη Κωνσταντέλια στα παιχνίδια του Σεπτεμβρίου για το Nations League.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του Γιάννη Κωνσταντέλια:

«Μετά από πολλή σκέψη, πήρα την απόφαση να μην είμαι διαθέσιμος για τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής Ομάδας.

Με ένα μικρό παιδί στο σπίτι και ένα δεύτερο να έρχεται σύντομα στην οικογένειά μας, αισθάνομαι ότι αυτή είναι η σωστή απόφαση για εμένα και τους δικούς μου ανθρώπους αυτή τη στιγμή.

Θέλω να ευχαριστήσω όλη την Ελληνική ποδοσφαιρική ομοσπονδία για την τιμή, την υποστήριξη και την αγάπη που μου έδωσαν και συνεχίζουν να μου δίνουν και τον σεβασμό που δείχνουν σε μια προσωπική απόφαση μου.

Παραμένω απόλυτα αφοσιωμένος στην εξέλιξή μου, στους αγωνιστικούς μου στόχους και στις υποχρεώσεις και φιλοδοξίες μου ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής.

Ευχαριστώ όλους για την κατανόηση.

Γιάννης Κωνσταντέλιας».

📺Κυριάκος Μητσοτάκης: Στο ΑΤ Συντάγματος για να εκδώσει νέα ταυτότητα


Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για να εκδώσει τη νέα ταυτότητα.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε κανονικά και ενημερώθηκε θα είναι διαθέσιμη για παραλαβή σε περίπου μία εβδομάδα, όπως προβλέπεται.


📺Λατινοπούλου για Παϊτέρη: «Ευθεία επίθεση, χυδαία προσβολή για μένα και τη μητέρα μου -Έχω κινηθεί ήδη νομικά»


Στην κόντρα της με τον Βασίλη Παϊτέρη αναφέρθηκε ξανά η Αφροδίτη Λατινοπούλου, η οποία αποκάλυψε πως έχει προσφύγει ήδη στη Δικαιοσύνη.

Μιλώντας σήμερα στο Action24, η ευρωβουλευτής και πρόεδρος της Φωνής Λογικής χαρακτήρισε «χυδαία προσβολή» τα όσα είπε ο Ρομά τραγουδιστής και έκανε λόγο για «ευθεία επίθεση-προσβολή», για την οποία έχει κινηθεί ήδη νομικά.

Υπενθυμίζεται ότι η κόντρα ξεκίνησε όταν Λατινοπούλου και Παϊτέρης συναντήθηκαν πριν από λίγες ημέρες σε πλατό τηελεοπτικής εκπομπής και ξέσπασε μεταξύ τους καβγάς για την ορολογία των «γύφτων»-Ρομά. Τότε ο δημοφιλής τραγουδιστής είπε για την πολιτικό: «Αν τη δείτε καλά, θα δείτε ότι έχει γύφτικη ομορφιά. Μήπως η μητέρα της αγόρασε χαλί από έναν γύφτο και δεν το πλήρωσε»;

«Θα αντιμετωπίσει την ελληνική δικαιοσύνη»

«Εδώ μιλάμε μια χυδαία προσβολή της προσωπικότητάς μου, της αξιοπρέπειάς μου, και δη της μητέρας μου. Δεν υπάρχει καμία αντιπαράθεση, υπάρχει μια ευθεία επίθεση-προσβολή για την οποία έχω κινηθεί ήδη νομικά», είπε η κ. Λατινοπούλου, συνεχίζοντας:

«Και όχι μόνο αυτό, αλλά άφησε και υπονοούμενα για οικονομικές συναλλαγές με δικό μου στέλεχος και υποψήφιο».

«Επειδή λοιπόν το ένα είναι χυδαίο και αφορά τη μητέρα μου -που είναι ό,τι ιερότερο έχω και δεν σηκώνω κουβέντα γι’ αυτό, και ο κάθε νοήμων άνθρωπος, που σέβεται τον εαυτό του, προστατεύει τη μητέρα του, την τιμή του και την αξιοπρέπειά του, εξαιρούνται οι δήθεν αριστερούληδες, ευαισθητούληδες που δεν βγάζουν κιχ σε τέτοιες περιπτώσεις- και το δεύτερο αφήνει υπονοούμενα για στέλεχος και υποψήφιό μου, θα αντιμετωπίσει την ελληνική δικαιοσύνη, για να αποδείξει αυτά που δεν υπάρχουν», κατέληξε η Αφροδίτη Λατινοπούλου.



ΚΑΙ; ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ;😆😆Πρόβλεψη Παπαδόπουλου για ακυβερνησία με "μπλόκο" λαϊκιστών σε Μητσοτάκη στις εκλογές και συγκυβέρνηση με ΝΔ χωρίς τον ίδιο στο τιμόνι


Σύμφωνα με τη στήλη "Τζόκερ" του parapolitika.gr, ο Αλέκος Παπαδόπουλος προβλέπει ακυβερνησία της χώρας, καθώς τα λαϊκιστικά κόμματα δεν μπορούν να συνεννοηθούν

Ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, Αλέκος Παπαδόπουλος, προβλέπει, σύμφωνα με τη στήλη "Τζόκερ" του parapolitika.gr, σενάριο ακυβερνησίας της χώρας, καθώς τα λαϊκιστικά κόμματα, όπως γίνεται παντού στον κόσμο, δεν μπορούν να συνεννοηθούν. Σύμφωνα με τον ίδιο, σχεδιάζουν να μπλοκάρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη για να μην καταφέρει να πάει τη χώρα σε δεύτερες εκλογές. Κάποιοι, όπως επισημαίνει, θα επιδιώξουν να συγκυβερνήσουν με τη ΝΔ, χωρίς όμως να βρίσκεται στο τιμόνι της χώρας ο τωρινός πρωθυπουργός.

Το αδιέξοδο, η αδυναμία συνεννόησης των λαϊκιστών και ο Μητσοτάκης

Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η στήλη "Τζόκερ" του parapolitika.gr, δημοσιογράφοι συνάντησαν τυχαία τον πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ, Αλέκο Παπαδόπουλο σε μία εκδρομή του και ρώτησαν τη γνώμη του για τις πολιτικές εξελίξεις. Ο έμπειρος πολιτικός, προέβλεψε ακυβερνησία, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο, δεν υπάρχει πουθενά στο κόσμο παράδειγμα συνεννόησης μεταξύ λαϊκιστικών κομμάτων.

Συνεχίζοντας, ο πρώην υπουργός είπε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν θα έχει αυτοδυναμία και κυβέρνηση θα μπορούν να κάνουν μόνο τα λαϊκίστικα κόμματα, σε συνεργασία μεταξύ τους. Και θα έχουμε μία δραματική εξέλιξη για την χώρα. Ακυβερνησία. Όσον αφορά τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον πρωθυπουργό της χώρας, θα τον μπλοκάρουν και δεν θα καταφέρει ο ίδιος να πάει την χώρα σε δεύτερες εκλογές, σύμφωνα πάντα με τον Αλέκο Παπαδόπουλο.

Όπως εκτιμά ο Αλέκος Παπαδόπουλος, όλοι ή οι περισσότεροι από τους λαϊκιστές ηγέτες θα δηλώσουν πρόθυμοι να μπούνε σε κυβέρνηση με την ΝΔ, αλλά χωρίς πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, και, έτσι, το αδιέξοδο θα επέλθει πλήρες και έμπλεο λαϊκισμού.

ΠΟΥΛΟ Η ΡΟΥΜΑΝΑ😆😆Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ευρωπαίων Εισαγγελέων


Την απόρριψη της προσφυγής της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας (EPPO) σχετικά με τη διετή ανανέωση της θητείας τριών ελλήνων εντεταλμένων Ευρωπαίων εισαγγελέων, ως απαράδεκτης, αποφάσισε η Διοικητική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου.

Με ψήφους 72-10 απορρίφθηκε η προσφυγή που είχε καταθέσει η EPPO επιμένοντας ότι πρέπει να δοθεί πενταετής θητεία ανανέωσης σε τρεις εισαγγελείς που υπηρετούν στο ελληνικό κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας.

Υπενθυμίζεται ότι το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο του Αρείου Πάγου είχε αποφασίσει διετή ανανέωση για τους τρεις εισαγγελείς Πόπη Παπανδρέου, Χαρίκλεια Θάνου και Διονύση Μουζάκη.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η προσφυγή απορρίφθηκε με το σκεπτικό ότι η ελληνική νομοθεσία προβλέπει πως για θέματα υπηρεσιακής κατάστασης δικαστικών λειτουργών μόνο οι ίδιοι δύνανται να προσφύγουν στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου.

Κατά συνέπεια η προσφυγή της EPPO κρίθηκε απαράδεκτη, καθώς δεν είχε το δικαίωμα -κατά τη συντριπτική πλειοψηφία των αρεοπαγιτών- να προσφύγει για λογαριασμό των τριών εισαγγελέων.

Τα επιχειρήματα της ΕPPO

Κατά τη συζήτηση, η πλευρά της EPPO εκπροσωπήθηκε από τον συνταγματολόγο Σπύρο Βλαχόπουλο, ο οποίος υπέβαλε και υπόμνημα με τις θέσεις του, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων την υπεροχή του ενωσιακού δικαίου στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Στη φαρέτρα των επιχειρημάτων της EPPO ήταν ότι η ανανέωση της θητείας για πέντε χρόνια είχε αποφασιστεί για όλους τους Ευρωπαίους εισαγγελείς από το Κολλέγιο στο Λουξεμβούργο και ότι δεν μπορεί η κάθε χώρα να ανανεώνει κατά το δοκούν, κάτι που θα έθετε σε κίνδυνο την ενότητα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας.

Μάλιστα, στο υπόμνημα φέρεται να γίνεται λόγος για την ανάγκη υποβολής προδικαστικού ερωτήματος στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προκειμένου να ξεκαθαριστεί το ποιός έχει την αρμοδιότητα να ανανεώνει της θητείες των ευρωεισαγγελέων. Σημειώνεται ότι αυτήν την άποψη υποστήριξαν 10 μέλη της μειοψηφίας της Ολομελείας.

Το παρασκήνιο του νέου νόμου Πιερρ και ο λογαριασμός, το μνημόσυνο του ΠΑΣΟΚ, η Νάντια και ο Οδυσσέας, το αράπικο φιστίκι του Σκλαβενίτη, η παρέα και ο παράδεισος του Πόλυ


Ο νέος νόμος της κυβέρνησης δεν επεκτείνει μόνο τις ευεργετικές διατάξεις του Αρείου Πάγου για τα κόκκινα δάνεια, αλλά θεσπίζει και νέες δίδοντας μια καλή ανάσα στους δανειολήπτες που (και) σήμερα υποφέρουν για να αντιμετωπίσουν τους ομολογουμένως ανυπόφορους τόκους. Όσοι θα επωφεληθούν του νόμου Πιερρ υπολογίζονται σε περίπου 100.000 παλαιοί κόκκινοι δανειολήπτες. Όπως είπε ο υπουργός ανάλογα με τις κατηγορίες των δανειοληπτών θα κοστίσει στον Ηρακλή περίπου 500 εκατ. αλλά και άλλα 200 εκατ. τα οποία μοιράζονται από 100 εκατ. ο Ηρακλής και οι τράπεζες, ανάλογα με την έκθεση που έχει η καθεμία. Ο Μεγάλου που ήταν χθες στα Γιάννενα μαζί στο πάνελ με τον Πιερρακάκη είπε ότι το πληροφορήθηκε εκείνη την ώρα και τοποθετήθηκε για τη ρύθμιση θετικά. Μερικές αποφάσεις γενικά όσο και αν δεν είναι ευχάριστες πρέπει να γίνονται αποδεκτές, η Τράπεζα Πειραιώς πάει καλά κι αναπτύσσεται, ο Μεγάλου δεν είναι από τους τύπους που μεμψιμοιρούν και φυσικά δεν υπάρχει λόγος να κοιτάει πίσω. Τη νέα ρύθμιση ο Πιερρ την έθεσε προχθές υπό έγκριση στον Κ. Μητσοτάκη και κατόπιν στον Στουρνάρα, δεν τη γνώριζε άλλος.

Τοur Πιερρακάκη στα Γιάννενα

-Με αφορμή την παρουσία του στο δικό μας συνέδριο του Cantina στα Ιωάννινα και την είδηση που έδωσε για τη ρύθμιση που αφορά τους δανειολήπτες με τον νόμο Κατσέλη, ο Πιερρ έκανε πλήρη περιοδεία στον νομό. Πήγε σε ΣΑΕΚ (Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΔΥΠΑ) και βεβαίως σε μοναστήρι της περιοχής, επισκέφθηκε τη Βιομηχανική Περιοχή ενώ συναντήθηκε και με τα στελέχη της Νομαρχιακής Οργάνωσης της ΝΔ που είναι σε φάση εκλογικής κινητοποίησης. Κοινώς, κανονικό «ζέσταμα», ενώ σειρά παίρνει σήμερα ο Μαργαρίτης Σχοινάς που έρχεται από το Λουξεμβούργο και το συμβούλιο των υπουργών Γεωργίας της ΕΕ, προκειμένου να μιλήσει σε εκδήλωση στο Μέτσοβο για τη νέα ΚΑΠ.

Οι παρατηρήσεις της μαμάς Τασούλα

-Μιας και είμαι στα Ιωάννινα, να σας πω ότι ο Πρόεδρος Κώστας Τασούλας που άνοιξε τις εργασίες του Cantina Academy βρήκε την ευκαιρία να επισκεφθεί την πόλη του, αλλά και να πάει να δει τη μάνα του που είναι πάνω από 90, αλλά με πνεύμα κοφτερό. Μου λένε ότι η μαμά Τασούλα παρατήρησε ότι ο Πρόεδρος έχει… πάρει λίγο, γιατί προφανώς περπατάει λιγότερο στην Προεδρία σε σχέση με τη Βουλή. Επειδή πάντως πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, να σας πω ότι ο Τασούλας πήγε και στο πολιτικό του γραφείο και είδε φίλους του, ενώ για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ ετοιμάζεται ο επί χρόνια διευθυντής του στα Γιάννενα Φίλιππος Ευαγγέλου.

Η κινητοποίηση του αντιπροέδρου

-Ευχαριστημένος ήταν ο Κωστής Χατζηδάκης από την προσέλευση του κόσμου στην ομιλία που έκανε τη Δευτέρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, σε διοργάνωση του Ιδρύματος Κωνσταντίνος Καραμανλής. «Αυτό δείχνει ότι οι νεοδημοκράτες έχουν αρχίσει να κινητοποιούνται», έλεγε σε συνομιλητές του. Πάντως ο Χατζηδάκης είναι γενικώς… κινητοποιημένος γιατί κάνει συνέχεια περιοδείες. Όχι μόνο στην εκλογική του περιφέρεια, τον Βόρειο Τομέα, αλλά σε ολόκληρη την Ελλάδα. Μετά τη Θεσσαλονίκη, αύριο Πέμπτη θα βρίσκεται στην Τρίπολη και την ερχόμενη Δευτέρα θα βρίσκεται πάλι Θεσσαλονίκη. Και ασφαλώς η προτίμηση Χατζηδάκη για τη Βόρειο Ελλάδα έχει να κάνει με την ευρύτερη εκλογική στόχευση της ΝΔ που προσπαθεί να «συμμαζέψει» την κατάσταση στον Βορρά, γι’ αυτό και είχαν προηγηθεί περιοδείες του αντιπροέδρου σε Πέλλα, Κιλκίς και Χαλκιδική.

Αχ, ρε Ανδρέα

-Πριν πάμε στα υπόλοιπα πασοκικά, ξεκινάω με τις εκδηλώσεις μνήμης για τα 30 χρόνια του Ανδρέα, στο Α' Νεκροταφείο. Πήγε και η Νάντια Γιαννακοπούλου (ετών 47) και αναφώνησε μπροστά στον τάφο του αείμνηστου «Αχ, ρε Ανδρέα», λες και τον ήξερε από χθες, αλλά τέλος πάντων γενικώς στον χώρο της παράταξης θα έλεγες ότι υπάρχει κλίμα μνημοσύνου.

Ο Οδυσσέας των γρίφων

-Ανήμερα λοιπόν των εκδηλώσεων του ΠΑΣΟΚ για τα 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου εμφανίστηκε χθες και ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, ο οποίος εάν και εφόσον θελήσει να κατέβει με τον Τσίπρα θα έχει ήδη κάνει το πρώτο βήμα: να παραδώσει δηλαδή τη βουλευτική του έδρα. Ο Οδυσσέας παρέδωσε την έδρα της Αρκαδίας στο ΠΑΣΟΚ όταν προ μηνών τον διέγραψε ο Νίκος Ανδρουλάκης, γιατί ο τότε αντιπρόεδρος της Βουλής δήλωσε -μεταξύ άλλων- ότι «αν το ΠΑΣΟΚ ήταν στο 20%, κανείς δεν θα ασχολούταν με τις αστοχίες της διεύρυνσης και τον… Πελεγρίνη». Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ούτε σήμερα στο 20%, ούτε βλέπει προοπτική να κουνηθεί η βελόνα προς αυτά τα δυσθεώρητα ύψη. Αντιθέτως, αγκομαχά στην τρίτη-τέταρτη θέση, πίσω από την ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα. Ο Κωνσταντινόπουλος μιλώντας χθες στον ΣΚΑΙ χαρακτήρισε τον Αλέξη Τσίπρα «σοβαρό παίκτη» που «βρήκε χώρο και μπήκε», εννοώντας πολύ απλά ότι το ΠΑΣΟΚ αυτό που κατάφερε μέσα στα δύο χρόνια ήταν να χάσει όποια ευκαιρία ανάκαμψης του παρουσιάστηκε. Πόσες διασπάσεις να κάνει ακόμη ο ΣΥΡΙΖΑ για να ανέβει το ΠΑΣΟΚ; Ο Αρκάς πολιτικός πάντως δεν κρύβει ότι έχει συνομιλήσει -με αφορμή τη διαγραφή του καταρχάς- με τον Αλέξη Τσίπρα. Θα κατέβει με την ΕΛΑΣ; Επί του παρόντος πηγαινοέρχεται μεταξύ Αθήνας και Σαντορίνης, όπου έχει τουριστικές επιχειρήσεις. Υποστηρίζει ότι σε αυτή τη φάση δεν του λείπει η πολιτική σύγκρουση, αλλά ποιος ξέρει πώς θα νιώθει από Σεπτέμβριο όταν αρχίζει η νέα πολιτική σεζόν… Το πλέον βέβαιο -το λέει στους φίλους του- είναι ότι αν εμπλακεί εκ νέου με την ενεργό πολιτική δράση δεν πρόκειται να κατέβει ξανά στην Αρκαδία, αλλά κάπου στην Αττική. Ένας από τους γρίφους γύρω από τα όσα λέει ο Οδυσσέας απαντήθηκε. Οι άλλοι, εν καιρώ…

Το τηλέφωνο Τσίπρα στον Σκανδάμη

-Ο Μαρίνος Σκανδάμης δεν είναι από τους γνωστούς-αγνώστους των κορυφαίων του ΠΑΣΟΚ, όμως είναι δημοφιλής δικηγόρος στην Πάτρα και στα πέριξ - διετέλεσε επί πέντε χρόνια Γενικός Γραμματέας στο υπουργείο Δικαιοσύνης, ξεκινώντας με υπουργό τον Χάρη Καστανίδη το 2009. Οι υπουργοί άλλαζαν, ο Σκανδάμης έμεινε στον κρίσιμο ρόλο μέχρι το 2015, όταν ήρθε η ώρα του Τσίπρα… Χθες, στην επέτειο των 30 χρόνων από τον θάνατο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου, το όνομα του «παπανδρεϊκού» Μαρίνου Σκανδάμη φιγουράρισε στη λίστα των νέων Τομεαρχών της ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα. Τη Δευτέρα, μία ημέρα νωρίτερα, δήλωσε ότι δεν αποδέχεται την «τιμητική» πρόταση να κατέβει ξανά με το ΠΑΣΟΚ στην Αχαΐα, έχοντας «στολίσει» αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν με σκληρή κριτική τον Νίκο Ανδρουλάκη. Και χθες ο Σκανδάμης πήρε τον δρόμο για την ΕΛΑΣ. Προηγήθηκε, όπως έμαθα, μακρά συζήτηση με τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα η οποία και κατέληξε στο να δώσουν (τηλεφωνικά) τα χέρια της συμπόρευσης. Οι άσπονδοι φίλοι του Σκανδάμη στο ΠΑΣΟΚ τον κατηγορούν ότι πήγε στον Τσίπρα για να βγει βουλευτής στην Αχαΐα, αφού το ΠΑΣΟΚ εκλέγει εδώ και αρκετά χρόνια έναν βουλευτή στην εκλογική περιφέρεια, δηλαδή τον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος δεν χρειάζεται και «σταυρό» ως πρώην πρωθυπουργός για να εκλεγεί. Ο Σκανδάμης χρειάζεται «σταυρό», αλλά τοπικά στελέχη εκτιμούν ότι θα συγκεντρώσει αρκετούς κεντροαριστερούς «σταυρούς» από πρώην ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ. Αυτό βέβαια μένει να αποδειχθεί, αλλά είναι σίγουρο ότι διαπιστώνεται μια… τάση φυγής από «το κόμμα του Ανδρουλάκη» (όπως θα έλεγε και ο Καστανίδης) προς τον Αλέξη Τσίπρα.

📺🤦‍♂️Ο άλλος έβγαλε γκ@μενα μαθαίνοντάς της τη λέξη «καρπούζι» στα ελληνικά🤣🤣


Σχεδόν 20 χρόνια υπάρχει το franchise του Love Island σε δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο. Στις ΗΠΑ έχουν γίνει ήδη οκτώ σεζόν και ίσως για πρώτη φορά εκτυλίχθηκε φλερτ με «όπλο» την ελληνική γλώσσα.

Συγκεκριμένα, στην έκδοση του ριάλιτι ζευγαριών που προβάλλεται αυτό το διάστημα στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν δημιουργηθεί ιδιαίτερα στιγμιότυπα και ένα εξ αυτών είναι δίχως αμφιβολία αυτό με πρωταγωνιστές τον Ζακ Γεωργίου και την Κάιντα Μπούζ. Ο 26χρονος γεννημένος στο Μπράιτον που έχει ρίζες από την Κύπρο και την Αυστραλία, φλέρταρε την 22χρονη από το Νιού Χάμσαϊρ ενώ έτρωγαν καρπούζι.

Τότε την ρώτησε αν γνωρίζει πώς λέγεται το καρπούζι στα ελληνικά, εκείνη του απάντησε αρνητικά και τότε επανέλαβε στα ελληνικά τη λέξη «καρπούζι» με τους δύο τους να γελούν σε μια από τις πρώτες τους στιγμές στο παιχνίδι που φλέρταραν.

@loveislandusa

New love language unlocked 🍉 #LoveIslandUSA

♬ original sound - Love Island USA

Από τότε έγιναν ένα από τα πιο σταθερά -και αγαπητά στον κόσμο- ζευγάρια του ριάλιτι που είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Τι είναι το Love Island

Το Love Island είναι ένα ένα από τα διασημότερα ριάλιτι που περιλαμβάνουν ζευγάρια. Το franchise ξεκίνησε στη Βρετανία το 2005 με τον τίτλο Celebrity Love Island και έπειτα έδωσε αφορμή για αρκετές διεθνείς εκδόσεις.

@loveislandusa

"Okay, girl" 🥰 #LoveIslandUSA

♬ original sound - Love Island USA

Στο πρόγραμμα συμμετέχει μια ομάδα «ελεύθερων» διαγωνιζομένων, οι οποίοι προέρχονται από πρακτορεία μοντέλων και ζουν μαζί σε μια ειδικά κατασκευασμένη βίλα που είναι απομονωμένη από τον έξω κόσμο, σε μια προσπάθεια να «βρουν τον έρωτα». Παρακολουθούνται συνεχώς κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη βίλα και καθ’ όλη τη διάρκεια της σειράς, οι διαγωνιζόμενοι «σχηματίζουν ζευγάρια» για να αποφύγουν την αποβολή από τη βίλα.

@loveislandusa

Things 🌡️ got 🌡️ HEATED 🥵 #LoveIslandUSA

♬ original sound - Love Island USA

Επιπλέον, το κοινό ψηφίζει τους αγαπημένους του «νησιώτες» ώστε να παραμείνουν στη βίλα σε συγκεκριμένα σημεία της σειράς. Καθώς οι παλιοί νησιώτες αποβάλλονται, νέοι νησιώτες εισέρχονται στη βίλα. Στο τέλος της σεζόν, το κοινό ψηφίζει για τελευταία φορά για να καθορίσει το νικητήριο ζευγάρι.

@loveislandusa Ayyye, get it Ari! 🙌 #LoveIslandUSA ♬ original sound - Love Island USA


📺Αβραμόπουλος για Qatargate: Μπούρδα η ιστορία, πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η Φον ντερ Λάιεν-Υπάρχει σκοπιμότητα- εν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις-Υπ.ΠροΠο: «Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης»


«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» σημείωσε ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην Επίτροπος, Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με την εμπλοκή του στην υπόθεση Qatar Gate και το ένταλμα σύλληψής του, ενώ τόνισε πως πως «όλη η ιστορία είναι μια μπούρδα».  

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος βρέθηκε καλεσμένος στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ και επανέλαβε όσα είχε ισχυριστεί στη δήλωσή του σχετικά με το ένταλμα σύλληψής του. «Πριν από 2,5 χρόνια προκλήθηκε το ζήτημα. Μου έδωσε η Επιτροπή Ηθικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το πράσινο φως να συμμετάσχω. Ρώτησα εάν μπορώ να πληρώνομαι. Συμμετείχα στο Fight Impunity ως τιμητικό μέλος, δεν είχα εκτελεστικό ρόλο» τόνισε.

«Με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα – που τελικά ήταν 3.500 ευρώ- τα οποία τα δηλώνω και φορολογούμαι στην Ελλάδα» σημείωσε. «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Από ό,τι μαθαίνω, οι αστυνομικοί που δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους ελέγχονται και άνοιξαν την έρευνά τους, αγνοώντας ότι αυτή η υπόθεση είχε διερευνηθεί πριν από δύο χρόνια» συμπλήρωσε.

Ο ίδιος τόνισε ότι εκλήθη από αστυνομικούς από κάποιο τοπικό αστυνομικό τμήμα του Βελγίου. «Δεν φοβάμαι τίποτα» σημείωσε, τονίζοντας πως «το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο».

Τόνισε πως είχε κάνει ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή αν μπορεί να εργαστεί στη συγκεκριμένη ΜΚΟ του Παντσέρι και είχε πάρει θετική απάντηση. Μάλιστα, όπως είπε είχε κάθε δικαίωμα να εργαστεί, καθώς δεν ήταν επίτροπος πλέον και δεν ήταν μέλος της ελληνικής βουλής: «Πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η κυρία φον ντερ Λάιεν, με υπογραφή της. Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταλμα, είναι της βελγικής αστυνομίας».

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σημείωσε πως δεν είναι δυνατόν αν έκανε lobbying υπέρ του Κατάρ από τη στιγμή που καταψήφισε σχετική πρόταση για τη βίζα. 

Σε άλλο σημείο τόνισε πως «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά».


Πηγές υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: «Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης»


Απάντηση σε όσα ανέφερε σήμερα στον ΣΚΑΪ ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με το ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος του για το Qatargate δίνουν πηγές από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη τονίζοντας ότι το ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα και πως η Ελληνική Αστυνομία ενήργησε όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση. Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά, οι ίδιες πηγές αναφέρουν:

«Οι ελληνικές αρχές λειτουργούν πάντα με σεβασμό και αφοσίωση στο Σύνταγμα και την ελληνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Η αρμόδια Εισαγγελία στην Ελλάδα για θέματα του Τμήματος SIRENE (Supplementary Information Request at the National Entries) υπάγεται στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, που διαχειρίζεται τα Ευρωπαϊκά Εντάλματα Σύλληψης και τη διαβίβαση δικαστικών πληροφοριών μέσω του Συστήματος Πληροφοριών Σένγκεν (SIS). 

» Το Ευρωπαϊκό Ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών για περαιτέρω ενέργειες, ενώ η Ελληνική Αστυνομία ενήργησε όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση για την εφαρμογή ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης.  

» Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης. Οι Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας διαχειρίζονται καθημερινά ευαίσθητες υποθέσεις χωρίς καμία διαρροή και δημοσιοποίηση, όπως οφείλουν, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις των δικαστικών Αρχών και με σεβασμό στην ισονομία και ατομικά δικαιώματα των πολιτών».

Στη συνέντευξή του σήμερα το πρωί στον ΣΚΑΪ ο κ. Αβραμόπουλος μεταξύ άλλων επισήμανε πως το ένταλμα σύλληψης δεν είναι ευρωπαϊκό, όπως στην περίπτωση του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, ούτε της βελγικής δικαιοσύνης. «Γι' αυτό και δεν εστάλη στο υπουργείο Δικαιοσύνης, αλλά στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στην αστυνομία. Ο κ. Χρυσοχοΐδης το είχε 3 μέρες στο συρτάρι, δεν ξέρω γιατί, εγώ δεν το ήξερα». Ακολούθως ανέφερε πως ενημερώθηκε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο ίδιος έλαβε γνώση για το ένταλμα από το γραφείο του πρωθυπουργού. 

Σάλος από την κατάθεση Γκέιτς στο Κογκρέσο: Ομολόγησε δεσμό με Ρωσίδα πυρηνική επιστήμονα και απόφοιτη του Χάρβαρντ


Ο Μπιλ Γκέιτς κλήθηκε να απαντήσει σε προσωπικές ερωτήσεις για τη σχέση του με τον Τζέφρι Έπσταϊν, ενώ επιβεβαίωσε για πρώτη φορά δύο άγνωστες μέχρι τώρα εξωσυζυγικές σχέσεις που διατηρούσε κατά τη διάρκεια του γάμου του με τη Μελίντα Γκέιτς.

Νέες αποκαλύψεις για την προσωπική ζωή του συνιδρυτή της Microsoft φέρνει στο φως η δημοσιοποίηση των πρακτικών από την πρόσφατη κατάθεσή του ενώπιον της Επιτροπής Εποπτείας της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ, στο πλαίσιο της έρευνας για τις σχέσεις του με τον καταδικασμένο για σεξουαλικά εγκλήματα χρηματιστή Τζέφρι Έπσταϊν.

Ο 70χρονος δισεκατομμυριούχος παραδέχθηκε ότι είχε τουλάχιστον τρεις εξωσυζυγικές σχέσεις κατά τη διάρκεια του γάμου του με τη Μελίντα Γκέιτς, επιβεβαιώνοντας για πρώτη φορά τη σχέση του με την απόφοιτο του Χάρβαρντ, επιχειρηματία στον χώρο της Yγείας δρα Άλις Τζέικομπς Νέσελροντ, καθώς και με τη Ρωσίδα πυρηνική επιστήμονα Καρίμα Νιγκματούλινα.

Γκέιτς: «Μακάρι να μην είχα γνωρίσει ποτέ τον Έπσταϊν»

Κεντρικό αντικείμενο της ακρόασης ήταν οι επαφές του Γκέιτς με τον Τζέφρι Έπσταϊν, ο οποίος είχε καταδικαστεί για σεξουαλικά αδικήματα και αυτοκτόνησε το 2019 στη φυλακή.

Ο ιδρυτής της Microsoft παραδέχθηκε ότι διατήρησε φιλικές σχέσεις με τον Έπσταϊν για αρκετά χρόνια, ακόμη και μετά την καταδίκη του, επαναλαμβάνοντας ωστόσο τη δημόσια μεταμέλειά του.

«Μακάρι να μην τον είχα γνωρίσει ποτέ», φέρεται να δήλωσε ενώπιον της επιτροπής, υποστηρίζοντας πως η σχέση τους υπήρξε ένα από τα μεγαλύτερα λάθη του.

Η σχέση του με τον Έπσταϊν θεωρείται από πολλούς ως ένας από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στο διαζύγιό του με τη Μελίντα Γκέιτς το 2021, ύστερα από 27 χρόνια γάμου.

Οι εξωσυζυγικές σχέσεις του Γκέιτς και η αντίδραση της Μελίντα

Σύμφωνα με την κατάθεσή του, ο Γκέιτς ενημέρωσε τη σύζυγό του για τις σχέσεις του με την Καρίμα Νιγκματούλινα και τη Ρωσίδα παίκτρια μπριτζ Μίλα Αντόνοβα το 2013.

Όπως ανέφερε, η αποκάλυψη ήταν «πολύ επώδυνη για εκείνη», ωστόσο εκείνη την περίοδο δεν τέθηκε ζήτημα διαζυγίου.

Για τη Νιγκματούλινα δήλωσε ότι τη γνώρισε μέσω της ενασχόλησής της με τη μοντελοποίηση ασθενειών και την πυρηνική ενέργεια, ενώ εργαζόταν στην εταιρεία TerraPower, στην οποία ο ίδιος ήταν σημαντικός επενδυτής.

Παραδέχθηκε, επίσης, ότι μία από τις συναντήσεις τους πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο και ότι η συγκεκριμένη σχέση αναφερόταν σε ηλεκτρονική αλληλογραφία που περιλαμβάνεται στα εκατομμύρια εγγράφων της υπόθεσης Έπσταϊν.

Το μυστηριώδες email και η Άλις Τζέικομπς

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η αναφορά σε email του 2013, το οποίο φέρεται να είχε συντάξει ο ίδιος ο Έπσταϊν και στο οποίο γινόταν λόγος για την Άλις Τζέικομπς.

Όταν οι ερευνητές τον ρώτησαν γιατί θα έπρεπε να παραμείνει μυστικό οτιδήποτε σχετιζόταν με εκείνη, ο Γκέιτς απάντησε: «Υπήρξε μια περίοδος που είχα σχέση με τη δρα Τζέικομπς. Αυτό ίσως εξηγεί γιατί θεωρούνταν κάτι που έπρεπε να παραμείνει μεταξύ μας».


Ο Μπιλ Γκέιτς και ο Τζέφρι Έπσταϊν σε μια από τις φωτογραφίες που είχε δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ από τον φάκελο Έπσταϊν

Ο ίδιος υποστήριξε ότι δεν γνώριζε πως η Τζέικομπς είχε επαφές με τον Έπσταϊν και δήλωσε άγνοια για το περιεχόμενο του συγκεκριμένου email.

«Τι ακριβώς σημαίνει όταν κάποιος στέλνει email στον εαυτό του; Δεν είμαι βέβαιος», σχολίασε χαρακτηριστικά.

Οι υποψίες περί εκβιασμού

Κατά τη διάρκεια της κατάθεσης εξετάστηκαν, επίσης, δημοσιεύματα που είχαν αναφέρει ότι ο Έπσταϊν ενδεχομένως επιχείρησε να εκβιάσει τον Γκέιτς, χρησιμοποιώντας πληροφορίες για τη σχέση του με τη Μίλα Αντόνοβα.

Ο επιχειρηματίας παραδέχθηκε ότι, μετά τη διακοπή των επαφών τους το 2014, ο Έπσταϊν ζήτησε επιστροφή χρημάτων για έξοδα που σχετίζονταν με την Αντόνοβα.

Ωστόσο, επέμεινε ότι δεν υπέκυψε ποτέ σε πιέσεις.

«Δεν εκβιάστηκα. Όμως, αν δει κανείς αυτά τα email, φαίνεται πως ο τρόπος σκέψης του Έπσταϊν κινούνταν προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε.

Οι ερωτήσεις για σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα

Μία από τις πιο αμήχανες στιγμές της ακρόασης ήρθε όταν τα μέλη της επιτροπής τον ρώτησαν ευθέως αν είχε ποτέ προσβληθεί από κάποιο σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα.

Η ερώτηση βασίστηκε σε τμήμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που αποδιδόταν στον Έπσταϊν και περιείχε ισχυρισμούς ότι ο Γκέιτς είχε ζητήσει βοήθεια για πιθανή μόλυνση από τον επιστημονικό του σύμβουλο, δρα Μπόρις Νίκολιτς.

Ο Γκέιτς διέψευσε κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς. «Ποτέ δεν είχα κάποιο σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα», είπε, προσθέτοντας: «Ποτέ δεν περιέγραψα τα γεννητικά μου όργανα στον δρα Νικόλιτς. Ίσως κάποια στιγμή να εξέφρασα ανησυχία για το ενδεχόμενο να έχω μολυνθεί, δεν το θυμάμαι. Όμως, ποτέ δεν είχα τέτοιο νόσημα (...)».

Η δημοσιοποίηση της κατάθεσης Γκέιτς αναμένεται να αναζωπυρώσει τη συζήτηση γύρω από τις σχέσεις κορυφαίων επιχειρηματιών και πολιτικών προσώπων με τον Τζέφρι Έπσταϊν, μια υπόθεση που εξακολουθεί να προκαλεί έντονες αντιδράσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες.