16 Μαΐου 2008

«Ευτυχώς δηλ που ο Παπαδόπουλος έριξε μερικές φάπες στον Ανεπάγγελτο και τον προσηλύτισε βιαίως στην πολιτική, αλλιώς τι θα γινόμασταν...»

Ένταση προκάλεσε ο CEO του ΣΥΡΙΖΑ χθες στη Βουλή προκαλώντας τον Αλογοσκούφη και ρωτώντας τον αν ο ΟΤΕ που «πουλάει» ανήκει στον πατέρα του ή τον θείο του...

«
ΑΛΑΒΑΝΟΣ: Γιατί, κύριε Αλογοσκούφη, δεν στέκεστε ούτε σε συνοικιακό σούπερ μάρκετ ως διαχειριστής! ...
Και εσείς, κύριε Αλογοσκούφη, πουλάτε! Δικά σας είναι; Από τον πατέρα σας τα πήρατε; Από το θείο σας; Real Estate παίζετε; Σε επιχειρήσεις είστε; ...»

ενώ
δεν παρέλειψε να παραθέσει και τους ακαδημαϊκούς τίτλους που κατέχει...για να προκαλέσει γέλωτες στην αίθουσα...

«ΑΛΑΒΑΝΟΣ: Συζητάμε για μια τέτοια συμφωνία και δεν έχουμε το κείμενο! Γιατί είναι στα αγγλικά το κείμενο. Ξέρουμε αγγλικά. Έχουμε πάρει LOWER, κύριε Αλογοσκούφη!
(Γέλωτες στην Αίθουσα)
Δώστε το κείμενο! Να ξέρουμε τι γίνεται.»

Ο Αλογοσκούφης, που εξελίσσεται σε λίρα 100, αφού ανέφερε ότι ήταν καθηγητής στο LSE και στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών τον ρώτησε τι δουλειά έχει κάνει στη ζωή του...

«ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ: ...
Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είναι γνωστό ότι στην πολιτική μου ζωή έχω υποστεί πολλές προσωπικές επιθέσεις και ουδέποτε έχω καταντήσει να απαντάω στις περισσότερες από αυτές. Λυπάμαι γιατί σήμερα πρέπει να κάνω μία εξαίρεση, διότι αναφέρθηκε ο κύριος Πρόεδρος με τρόπο απαξιωτικό και για το πρόσωπό μου και για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία!
Κύριε Πρόεδρε, εγώ δεν είμαι παιδί του κομματικού σωλήνα, όπως εσείς. Εγώ δούλεψα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον των πανεπιστημίων της Μεγάλης Βρετανίας και επέλεξα να επιστρέψω στην πατρίδα μου ως καθηγητής…
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
… όπως και επέλεξα να διεκδικήσω την ψήφο του ελληνικού λαού για να προσφέρω και ως πολιτικός. Δεν έχω κανένα επαγγελματικό –αν θέλετε- πρόβλημα και καμία επαγγελματική αδυναμία!
Έχετε εσείς να μας πείτε τι κάνατε στη ζωή σας! Εσείς να μας πείτε πού δουλέψατε, πώς δουλέψατε!
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
Λυπάμαι που σας βάζω αυτά τα ερωτήματα, αλλά έχω δουλέψει στη ζωή μου, έχω ζήσει και έχω μεγαλώσει την οικογένειά μου και θα συνεχίσω να το κάνω! Και θα το κάνω και όταν έχω να αντιμετωπίσω πολιτικούς που χρησιμοποιούν αθλιότητες, όπως αυτές τις σημερινές, τις δικές σας!
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)»

Απαντώντας ο
Ανεπάγγελτος λοιπόν, μας παρέπεμψε στο Βιογραφικό του...Listerine, Listerine

«ΑΛΑΒΑΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, ο κ. Αλογοσκούφης και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν έχουν καταλάβει ότι άλλο είναι τι έκαναν στις επιχειρήσεις και στις σπουδές τους και άλλο στη δημόσια περιουσία!
Αυτό που είπα και αυτό που επιμένω, είναι ότι δεν έχετε κανένα δικαίωμα να εφαρμόζετε πολιτικές για τη δημόσια περιουσία, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να εφαρμόζετε πολιτικές ξεπουλήματος για τη δημόσια περιουσία, που δεν θα σας έδιναν θέση ούτε σε μία μικρή ιδιωτική επιχείρηση!
(Θόρυβος από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
...
Από εκεί και πέρα στην ιστοσελίδα της Βουλής μπορείτε να βρείτε το βιογραφικό μου!
(Θόρυβος στην Αίθουσα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)»

Να λοιπόν και το
Βιογραφικό του από τη σελίδα της Βουλής:

«Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 22.5.1950.
Έγγαμος με την Αικατερίνη Χαραλαμπάκη. Έχει δύο κόρες.

Επάγγελμα: Οικονομολόγος.
Σπουδές: Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνών.
Ξένες γλώσσες: Αγγλική ( ΣΣ. LOWER!!!), Γαλλική, Γερμανική.

Κοινοβουλευτικές δραστηριότητες
Εξελέγη βουλευτής της Β΄ Αθήνας με το Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς το 2004 και του 2007. Είναι γραμματέας της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Αποδήμου Ελληνισμού.

Πολιτικές - κοινωνικές δραστηριότητες
Ως φοιτητής είχε ενεργό συμμετοχή στο αντιδικτατορικό κίνημα και διώχθηκε και φυλακίστηκε στην ΕΣΑ. Μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του Συνασπισμού. Εξελέγη ευρωβουλευτής με το ΚΚΕ στις ευρωεκλογές του 1981, με το Συνασπισμό της Αριστεράς και της Προόδου στις ευρωεκλογές του 1989, του 1994 και του 1999. Το 1991 εκλέχθηκε Πρόεδρος της ευρωομάδας "Συνασπισμός της Αριστεράς" και το 1994 αντιπρόεδρος της "Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς" στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Εξέδωσε τα βιβλία "Σημειώσεις για την Ευρωπαϊκή Αριστερά" (1989), "Έλληνες της Κωνσταντινούπολης" (1994), "Σημειώσεις για την Πολιτική Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης" (1994).»

Εκτός λοιπόν από το ότι έγραψε τρία βιβλία τα 20 χρόνια, που έπαιρνε κοντά 20.000€ το μήνα για να τα ξύνει στην Ευρωβουλή, δεν βλέπουμε κάποια άλλη δραστηριότητα, πόσο μάλλον την άσκηση κάποιου επαγγέλματος...

Άρα η Προεδράρα παρόλο που έχει Lower είναι ανεπάγγελτη...

Έχει άδικο όμως ο Μανώλης να τον επιπλήττει στη Βουλή ότι δεν επιτρέπετε Πρόεδρος αριστερού κόμματος να ζει με τα λεφτά του μπαμπά του...

Γιατί όπως λέει ο Τσίμας στο MEGA δεν φταίει το παιδί που δεν δούλεψε ποτέ στη ζωή του

«...ο άνθρωπος σαν 19χρονο παιδί βιαίως προσηλυτίστηκε στην πολιτική, στρατεύτηκε, βασανίστηκε, φυλακίστηκε και απέκτησε μια πολιτική διαδρομή έκτοτε...»



Δηλ. για να καταλάβω, ο Ανεπάγγελτος κάθε βράδυ λέει:

«ευτυχώς που μου έριξε ο Παπαδόπουλος μερικές φάπες και με προσηλύτισε βιαίως στην πολιτική προκειμένου να σώσω την Ελλάδα...ο Θεός να τον έχει καλά»

...θα μας τρελάνεις ρε καραγκιόζη Τσίμα;