29 Οκτωβρίου 2009

«Άννα Διαμαντοπούλου, η υπουργός Παιδείας που μας αξίζει! »

Από Ο εφιάλτης της εξουσίας:

Η Άννα Διαμαντοπούλου τοποθετήθηκε στις 6/10/2009 στη θέση της υπουργού «Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων». Σε ένα υπουργείο που μόλις ξαναβαφτίστηκε και από «Εθνικής Παιδείας» έγινε απλώς «Παιδείας», αλλαγή ήσσονος σημασίας για κάθε νεοεποχίτη αυτοαποκαλούμενο ως προοδευτικό!

Γεννήθηκε στην Κοζάνη, τελείωσε το 1977 το δημόσιο Λύκειο στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια εισήλθε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών.

Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με θέμα την περιφερειακή ανάπτυξη.

Την περίοδο 1981-1985 δίδαξε στα ΤΕΙ Κοζάνης.

Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φόρουμ, όπως και στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ.

Μετά απ' όλα αυτά καταλαβαίνει κανείς ότι η καινούργια υπουργός Παιδείας, έχει γνώση και εμπειρία από το επίπεδο μόρφωσης που παρέχει το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, μιας κι η ίδια πέρασε φοιτώντας από όλα τα στάδιά του.

Είναι έγγαμη με πολιτικό μηχανικό, και έχουν ένα γιο το Χαρίδημο που φοιτά στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της πηγαίνει στο ιδιωτικό Σχολείο του Γείτονα στη Βάρη και μάλιστα δεν παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα του σχολείου, αλλά το IB (International Baccalaureate Diploma Programme), που τα μαθήματα προσφέρονται μόνο στην Αγγλική γλώσσα...!
Η φιλοσοφία του ιδιωτικού αυτού εκπαιδευτηρίου, κινείται γύρω από τον άξονα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον - ανοιχτές κοινωνίες...

Το International Baccalaureate Diploma Programme είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο προ-πανεπιστημιακού επιπέδου πρόγραμμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ίδιο το Δίπλωμα του ΙΒ αποτελεί τον πιο αξιόπιστο διεθνή τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί ένα διαβατήριο εγγραφής στα περισσότερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.

Η Άννα Διαμαντοπούλου ως Υπουργός Παιδείας ήδη, πρόσφατα υπεραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!!!
Σίγουρα το έκανε με τόσο σθένος, εκπροσωπώντας όλα εκείνα τα ελληνόπουλα των μη προνομιούχων, των απλών συνανθρώπων μας, που συναντάμε καθημερινά στον δρόμο και στην λαϊκή αγορά...
Όμως για τον μοναχογιό της έχει άλλα σχέδια, δεν θέλει απλά να λάβει τα πνευματικά ευεργετήματα της ελληνικής "δωρεάν παιδείας" που η ίδια προΐσταται, αφού δεν εμπιστεύεται (υπουργός γαρ!) το Δημόσιο Σχολείο για τον γιο της και τον στέλνει σε ιδιωτικό αλλά ούτε και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού όποιος παρακολουθεί το IB (International Baccalaureate Diploma Programme) δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει αναγκαστικά τις σπουδές του στο εξωτερικό, με την γνωστή εξέλιξη των μεταπτυχιακών στα καλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακολουθώντας την πεπατημένη όλων των γόνων των "καλών" οικογενειών και των μεγάλων τζακιών!

Όσο η μητέρα-υπουργός θα πασχίζει να "εκπαιδεύσει" τα παιδιά του λαού μας (τα παιδιά ενός κατώτερου θεού), ανατρέφει και γαλουχεί τον μοναχογιό της, ως έναν της επόμενης γενιάς ηγετών, που θα έρθει να αντικαταστήσει "επάξια" την πολιτική καριέρα της μαμάς Άννας, εξουσιάζοντας τις τύχες των παιδιών μας, που πιστέψτε με θα κάνει το παν να παραμείνουν αμόρφωτα-ημιμαθή, και επομένως εύκολα χειραγωγούμενα από τον καλοαναθρεμμένο μοναχογιό της αλλά και τους ομοίους του...!

ΤΡΙΑ ΑΓΚΑΘΙΑ

1. Δεν λησμονούμε βέβαια την περίοδο που η Άννα Διαμαντοπούλου ήταν επίτροπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Σεπ. 1999 - Μαρ. 2004) που δήλωσε φανερά την περίσσεια αγάπη που τρέφει στην γλώσσα των προγόνων μας, την ελληνική. Το 2001 με την ιδιότητα της επιτρόπου, δήλωσε ευθαρσώς ότι επιθυμεί να γίνουν τα αγγλικά δεύτερη επίσημη γλώσσα στην Ελλάδα, γιατί λόγω της επικείμενης διεύρυνσης της ευρωπαϊκής ένωσης θεωρούσε ότι θα παρατηρούταν σημαντικό πρόβλημα πολυγλωσσίας! (εφ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 18/11/2001).
Είναι φανερό ότι η πρόταση αυτή συνιστά εθνική προδοσία και προσπάθεια να πολτοποιηθεί η ελληνική εθνική συνείδηση μέσα στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, που η ίδια μανιωδώς πρεσβεύει.

2. Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο κείμενο στα σχολεία της χώρας χαρακτηρίζεται από αμφιταλαντεύσεις, με την πάροδο του χρόνου.
Η μεταρρύθμιση Ράλλη είχε περιορίσει τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, να γίνεται στο Λύκειο και μόνο. Η Ν.Δ. όμως, με τον Μητσοτάκη πρωθυπουργό, το Σουφλιά υπουργό και τον Μπαμπινιώτη πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, επανέφερε τη σπουδή των αρχαίων ελληνικών κατευθείαν από το πρωτότυπο κείμενο στο Γυμνάσιο. Παρόλο που ο Αρσένης περιόρισε κάπως τις διδακτέες ώρες, η Ν.Δ. με υπουργό την Γιαννάκου αυτή τη φορά επανήλθε δριμύτερη. Αύξησε τη διδασκαλία τους κατά μία ώρα σε κάθε τάξη του Γυμνασίου και κατά δυο ώρες στην Α΄ τάξη του Λυκείου, κατά μία ώρα στη Θεωρητική Κατεύθυνση στη Β’ Λυκείου και έκανε τη διδασκαλία του Επιτάφιου του Περικλή από το Θουκυδίδη μάθημα Γενικής Παιδείας στην Γ’ Λυκείου.
Τώρα η νεοεποχίτισσα, υπέρμαχη του ισοπεδωτικού οικουμενισμού Άννα Διαμαντοπούλου, τι πιστεύετε θα κάνει, από τη θέση της υπουργού Παιδείας;

3. Η νέα μας υπουργός έχει δηλώσει ότι θα κατοχυρώσει νομικά την διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των παιδιών μεταναστών. Η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας, κατά την υπουργό μας, είναι απόλυτα αναγκαία, τόσο ως βάση για την εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας που για πολλά παιδιά μεταναστών είναι η ελληνική, όσο και για την ισότιμη ένταξη και όχι τη βίαιη αφομοίωσή τους στην ελληνική κοινωνία.
Κούνια που την κούναγε… μετανάστης στο Πακιστάν θα πάω !!!

Αυτή είναι με λίγα λόγια η καινούργια μας επί της Παιδείας υπουργός...
Να την χαιρόμαστε!