"Αξιολογεί τους λαούς και πολιτισμούς με βάση το αυθαίρετο στερεότυπο του ρατσισμού, το οποίο άλλωστε έχει προέλευση την ιδεολογία της αποικιοκρατίας και υποτιμάει τη λεγόμενη «ανατολή» και το λεγόμενο «νότο», δηλαδή υποτιμάει και μέρος της ελληνικής κοινωνίας, κουλτούρας και ταυτότητας."
Με άλλα λόγια, η αστοιχείωτη Δραγώνα προσπαθεί να μας πει ότι δε μπορούμε να αξιολογούμε διαφορετικά την προσφορά στον πολιτισμό πχ της Αγγλίας και της Νιγηρίας. Η υπέρτατη ανθρωπίστρια στέκεται με το ίδιο δέος μπροστά στο Λούβρο και μπροστά σε έναν πρόχειρο βωμό με νεκροκεφαλές, προκειμένου να διαδώσει το μήνυμα κατά του ρατσισμού.
Είναι προφανές πως δεν υποτιμά καθόλου τη λεγόμενη «ανατολή», καθώς μόνο σε μία ανατολίτικη χώρα θα μπορούσε να αναγνωριστεί επιλεκτικά το πτυχίο του Deree, όταν όλοι οι άλλοι πτυχιούχοι του Deree θεωρούνται απόφοιτοι ΙΕΚ.
Η καθηγήτρια της πολυπολιτισμικότητας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους αθίγγανους, αν και παρέλειψε να μας προσδιορίσει αν η ίδια έχει δοκιμάσει να μείνει μαζί τους σε τσαντίρι:
"Οφείλουμε την ένταξη όλων των παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Θεωρώ υποχρέωση της κοινωνίας να λάβει τα απαραίτητα μέτρα που θα εντάξουν τα παιδιά Ρομά. Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος που γεννιέται ανίκανος για να μάθει γράμματα. Είναι μύθος ότι οι Ρομά μετακινούνται και άρα δεν μπορούν να φοιτήσουν στο σχολείο."
Επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά πως κάποιοι εφευρίσκουν τα πιο απίθανα πράγματα για να δικαιολογήσουν τα κονδύλια που δαπανώνται. Κυρίως όταν έχουν περάσει όλη τους τη ζωή στο κουκούλι της άρχουσας τάξης και του Κολωνακίου, εκμεταλλευόμενοι υψηλές γνωριμίες προκειμένου να παίρνουν τη μία θέση μετά την άλλη.
Γιατί άραγε οι θιασώτες της πολυπολιτισμικότητας δε δοκιμάζουν να στείλουν και τα παιδιά τους στο ίδιο σχολείο με "ρομά", ή έστω σε ένα δημόσιο σχολείο, παρά τα στέλνουν στο Αμερικανικό Κολέγιο για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ΙΒ;
Η Δραγώνα και οι υπόλοιπες αίγες-μαθήτριες της Μάγκυ πιπιλίζουν συνέχεια το σύνθημα για «ευκαιρίες μάθησης σε όλα τα παιδιά των μεταναστών», όμως για το αν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μάθησης τα παιδιά των ιθαγενών δε δείχνουν ιδιαίτερα πρόθυμες να μιλήσουν...
edugreece.blogspot.com