Τα μεγάλα προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις, αλλά και στον Τουρισμό που έχει προκαλέσει η υπόθεση με τον ρωσικό νηογνώμονα και τις αποφάσεις των συναρμοδίων υπουργείων που επιτείνουν το "μπλέξιμο" ..φέρνει με ερώτηση του στη Βουλή ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ και πρώην Υπουργός Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης.
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τους κ.κ. Υπουργούς Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Προστασίας του Πολίτη έχει ως εξής:
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τους κ.κ. Υπουργούς Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Προστασίας του Πολίτη έχει ως εξής:
Θέμα: Οι επιπτώσεις στο Θαλάσσιο Τουρισμό και την Επιβατηγό Ναυτιλία από την έκδοση μη εγκύρων πιστοποιητικών κλάσης και τη διάλυσης της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων
Μερικές από τις συνέπειες της διάλυσης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας από τη κυβέρνηση ΓΑ Παπανδρέου και της απότοκης πλήρους έλλειψης συνεργασίας των συναρμοδίων υπουργών για τον τομέα ευθύνης της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων ήταν:
1. Η ελλιπής στελέχωση της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων σε συνδυασμό με τη κατάργηση της έκδοσης από αυτήν, πιστοποιητικών κλάσης
2. Η διάλυση του Ελληνικού Νηογνώμονα
3. Η προσφυγή των μικρών ναυτιλιακών εταιρειών σε νηογνώμονες ευκαιρίας με αποτέλεσμα την έκδοση μη έγκυρων πιστοποιητικών κλάσης
4. Σήμερα 60 και πλέον πλοία βρίσκονται ακινητοποιημένα σε όλη την Ελλάδα με ανυπολόγιστη ζημία του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας
Ερωτασθε:
1. Για ποιους λόγους αφήσατε χωρίς στελέχη τη Δ/νση Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων του τ. ΥΕΝ?
2. Με ποιο δικαίωμα αφήνετε στη τύχη την ασφάλεια χιλιάδων επιβατών που διακινούνται με τα 60 αυτά πλοία?
Μερικές από τις συνέπειες της διάλυσης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας από τη κυβέρνηση ΓΑ Παπανδρέου και της απότοκης πλήρους έλλειψης συνεργασίας των συναρμοδίων υπουργών για τον τομέα ευθύνης της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων ήταν:
1. Η ελλιπής στελέχωση της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων σε συνδυασμό με τη κατάργηση της έκδοσης από αυτήν, πιστοποιητικών κλάσης
2. Η διάλυση του Ελληνικού Νηογνώμονα
3. Η προσφυγή των μικρών ναυτιλιακών εταιρειών σε νηογνώμονες ευκαιρίας με αποτέλεσμα την έκδοση μη έγκυρων πιστοποιητικών κλάσης
4. Σήμερα 60 και πλέον πλοία βρίσκονται ακινητοποιημένα σε όλη την Ελλάδα με ανυπολόγιστη ζημία του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας
Ερωτασθε:
1. Για ποιους λόγους αφήσατε χωρίς στελέχη τη Δ/νση Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων του τ. ΥΕΝ?
2. Με ποιο δικαίωμα αφήνετε στη τύχη την ασφάλεια χιλιάδων επιβατών που διακινούνται με τα 60 αυτά πλοία?
3. Ποια άμεσα μέτρα προτίθεσθε να λάβετε για την άρση και αυτού του αδιεξόδου στο οποίο οδηγήσατε την Εμπορική Ναυτιλία?