09 Ιανουαρίου 2009

ΚΑΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΑΛΕΥΕΙ

Νομίζω ότι μετά από καιρό κάτι αρχίζει να σαλεύει. Ο Πρόεδρος αποφάσισε ότι πρέπει να ασχοληθεί περισσότερο γιατί κάποιοι από τους νυν και πρώην Υπουργούς το είχαν ρίξει στο σορολόπ.

Ο Καραμανλής έκανε καλές επιλογές και έχω την εντύπωση ότι τώρα αρχίζει το πάρτυ. Τώρα θα καταλάβει ο Γ.Α.Π. ότι οι μαγκιές πληρώνονται. Κάτι μου λέει ότι και τα γκάλοπ θα αλλάξουν .

Ο Γ.Α.Π.θα χάσει τις Ευρωεκλογές. Ο Μπένυ κάνει προπόνηση για να πάει τρέχοντας στο Ζάππειο. Ίσως πάει και η Διαμαντοπούλου μαζί του αυτή τη φορά. Ε ρε γλέντια.

Πρόσεξα κάτι.Το συζήτησα και με άλλους γνωστούς μου. Τις δύσκολες ημέρες του Δεκεμβρίου όλοι οι γνωστοί μου Πασόκοι έβγαζαν αφρούς από το στόμα. Πρώτη φορά τους είδα σε τέτοια κατάσταση,έκαναν σα παρανοοϊκοί. Ούρλιαζαν και έβριζαν ασταμάτητα, ακόμα και φίλοι μου που τους ήξερα για μετριοπαθείς. Σαν να περίμεναν κάτι, που δεν τους βγήκε φυσικά.

Τελικά μήπως γιά όλα αυτά που έγιναν δεν έφταιγε μόνο ο Τσυριζα?
Μήπως κάποιοι ποντάρισαν σε κουτσό άλογο?
Ο καιρός θα δείξει.
Το θέμα είναι ότι ξύπνησε το θηρίο.