***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ: Τον Οκτώβριο του 2003 η Ευρωπαϊκή επιτροπή στράφηκε κατά της Ελλάδας και έστειλε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τις παράνομες χρηματοδοτήσεις της Ολυμπιακής.
Ζητούσε μάλιστα την επιστροφή της οικονομικής υποστήριξης χαρακτηρίζοντας αποτυχημένα όλα τα σχέδια εξυγίανσης από το 1994 έως το 2002. Η «Ολυμπιακή» κόστιζε 1,5 εκατομμύρια ευρώ ημερησίως στους Έλληνες φορολογουμένους, δηλαδή 550 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, κάθε χρόνο! Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ προσπάθησαν ανεπιτυχώς να αποκρατικοποιήσουν(σοσιαλιστικός ορισμός της ιδιωτικοποίησης) την «Ολυμπιακή» ή να κοροϊδέψουν τους Ευρωπαίους με διάφορα τερτίπια, προς αποφυγήν ποινών. Ο Χ.Βερελής αφού «ξεχρέωσε» για ακόμα μια φορά με παράνομες εισφορές πολλών δις την Ολυμπιακή, την μετονόμασε σε «Ολυμπιακές αερογραμμές». Μέσα σε ένα μήνα το νέο σχήμα ήταν και πάλι ελλειμματικό και καταχρεωμένο! Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε πρόστιμα πολλών δις για τις παράνομες κρατικές επιχορηγήσεις στην Ολυμπιακή που αναγκάστηκε να πληρώσει η ΝΔ. Το πρόβλημα επιλύθηκε από τον Κώστα Χατζηδάκη με την πώληση της Ολυμπιακής στην MIG το 2009.
***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΣΕΠ : Κάτω από το νόμο Πεπονή κατασκεύασαν τις περίφημες ‘αποκαταστατικές’ διατάξεις του άρθρου 25 και του Ν. 2190, που παραβίαζαν το νόμο για το ΑΣΕΠ, καταργούσαν την έννομο τάξη και ανάγκαζαν το ίδιο το ΑΣΕΠ να διαπιστώνει χιλιάδες παράνομες πράσινες κομματικές προσλήψεις, κυρίως συμβασιούχων. Ο δημόσιος τομέας στην Ελλάδα πασοκοκρατείται, αφού επί 20 χρόνια είχαν διοριστεί πάνω από 1 εκ. ‘πράσινα’ παιδιά. Το ρεκόρ των διορισμών ήταν το πρεκλογικό έτος 1989 που το πασόκ διόρισε 180.000 άτομα από τις κλαδικές του
***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΦΡΕΓΑΤΩΝ: Tο 2003 ο Μισέλ Ζοσεράν πρόεδρος της γαλλικής αμυντικής βιομηχανίας THALES κατήγγειλε για δωροδοκία μέλος της ελληνικής κυβέρνησης για να αναλάβει η εταιρεία του, την αναβάθμιση έξι φρεγατών του πολεμικού ναυτικού. Γαλλικές εφημερίδες υποστήριξαν με στοιχεία, ότι η ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων δόθηκε στους Αμερικάνους βάσει της υψηλότερης δωροδοκίας αφού παρόλο που η THALES δωροδοκούσε τον υπουργό Άμυνας από 7% - 10% δεν πήρε τελικά το έργο. Τελικά την ασφάλεια ‘κέρδισε’ η εταιρεία του Dick Cheney (αντιπροέδρου της Αμερικής) που απευθύνθηκε κατευθείαν στο Σημίτη και στο Χρυσοχοΐδη.
***ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΑΜΙΝΑ-ΜΙΝΟΑΝ: Αποτέλεσμα του ναυαγίου ήταν 83 νεκροί και δύο μήνες μετά η αυτοκτονία του πράσινου εφοπλιστή Σφηνιά, λόγω οικονομικής κατάρρευσης της κρητικής Minoan Lines. Ο Σημίτης ήταν αυτός που ενίσχυσε τις Μινωικές Γραμμές ώστε να κατακτήσει σχεδόν μονοπωλιακή θέση στη ναυτιλία και λειτουργούσε ανεξέλεγκτα, χωρίς τους απαραίτητους ελέγχους. Τρεις μέρες πριν το ναυάγιο ο μηχανικός του Σαμίνα, Αντώνης Σορώκος στέλνει γραπτή αναφορά στην εταιρεία, κρίνοντας το πλοίο , αναξιόπλοο. Το πλοίο βυθίστηκε 20 λεπτά μετά την πρόσκρουσή του στις Πόρτες της Πάρου, γιατί δε διέθετε στεγανά, που θα καθυστερούσαν ή θα απέτρεπαν τη βύθισή του. Οι χώροι που έπρεπε να είναι στεγανά είχαν μετατραπεί σε καμπίνες, ενώ τα σωστικά μέσα ήταν ανύπαρκτα. Οι μηχανισμοί του υπουργείου από την άλλη είχαν πραγματοποιήσει πλημμελείς ή εικονικούς ελέγχους αξιοπλοΐας που πολλές φορές συνοδεύονταν και από το αντίστοιχο φιλοδώρημα, επί Υπουργίας Παπουτσή βέβαια.
***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ARTION: Για τέσσερα κακουργήματα ασκήθηκε δίωξη κατά του πρώην γενικού διευθυντή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Παπακωνσταντίνου και της χρηματιστηριακής εταιρείας ΑΡΤΙΟΝ για τα ομόλογα του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ).
***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΣΕΠ : Κάτω από το νόμο Πεπονή κατασκεύασαν τις περίφημες ‘αποκαταστατικές’ διατάξεις του άρθρου 25 και του Ν. 2190, που παραβίαζαν το νόμο για το ΑΣΕΠ, καταργούσαν την έννομο τάξη και ανάγκαζαν το ίδιο το ΑΣΕΠ να διαπιστώνει χιλιάδες παράνομες πράσινες κομματικές προσλήψεις, κυρίως συμβασιούχων. Ο δημόσιος τομέας στην Ελλάδα πασοκοκρατείται, αφού επί 20 χρόνια είχαν διοριστεί πάνω από 1 εκ. ‘πράσινα’ παιδιά. Το ρεκόρ των διορισμών ήταν το πρεκλογικό έτος 1989 που το πασόκ διόρισε 180.000 άτομα από τις κλαδικές του
***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΦΡΕΓΑΤΩΝ: Tο 2003 ο Μισέλ Ζοσεράν πρόεδρος της γαλλικής αμυντικής βιομηχανίας THALES κατήγγειλε για δωροδοκία μέλος της ελληνικής κυβέρνησης για να αναλάβει η εταιρεία του, την αναβάθμιση έξι φρεγατών του πολεμικού ναυτικού. Γαλλικές εφημερίδες υποστήριξαν με στοιχεία, ότι η ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων δόθηκε στους Αμερικάνους βάσει της υψηλότερης δωροδοκίας αφού παρόλο που η THALES δωροδοκούσε τον υπουργό Άμυνας από 7% - 10% δεν πήρε τελικά το έργο. Τελικά την ασφάλεια ‘κέρδισε’ η εταιρεία του Dick Cheney (αντιπροέδρου της Αμερικής) που απευθύνθηκε κατευθείαν στο Σημίτη και στο Χρυσοχοΐδη.
***ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΑΜΙΝΑ-ΜΙΝΟΑΝ: Αποτέλεσμα του ναυαγίου ήταν 83 νεκροί και δύο μήνες μετά η αυτοκτονία του πράσινου εφοπλιστή Σφηνιά, λόγω οικονομικής κατάρρευσης της κρητικής Minoan Lines. Ο Σημίτης ήταν αυτός που ενίσχυσε τις Μινωικές Γραμμές ώστε να κατακτήσει σχεδόν μονοπωλιακή θέση στη ναυτιλία και λειτουργούσε ανεξέλεγκτα, χωρίς τους απαραίτητους ελέγχους. Τρεις μέρες πριν το ναυάγιο ο μηχανικός του Σαμίνα, Αντώνης Σορώκος στέλνει γραπτή αναφορά στην εταιρεία, κρίνοντας το πλοίο , αναξιόπλοο. Το πλοίο βυθίστηκε 20 λεπτά μετά την πρόσκρουσή του στις Πόρτες της Πάρου, γιατί δε διέθετε στεγανά, που θα καθυστερούσαν ή θα απέτρεπαν τη βύθισή του. Οι χώροι που έπρεπε να είναι στεγανά είχαν μετατραπεί σε καμπίνες, ενώ τα σωστικά μέσα ήταν ανύπαρκτα. Οι μηχανισμοί του υπουργείου από την άλλη είχαν πραγματοποιήσει πλημμελείς ή εικονικούς ελέγχους αξιοπλοΐας που πολλές φορές συνοδεύονταν και από το αντίστοιχο φιλοδώρημα, επί Υπουργίας Παπουτσή βέβαια.
***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ARTION: Για τέσσερα κακουργήματα ασκήθηκε δίωξη κατά του πρώην γενικού διευθυντή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Παπακωνσταντίνου και της χρηματιστηριακής εταιρείας ΑΡΤΙΟΝ για τα ομόλογα του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ).