23 Μαΐου 2009

ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ : part - 4

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ: Εξαφανίστηκαν αμέτρητα δις υπό τις οδηγίες του Λαλιώτη με αποτέλεσμα να πληρώνουμε τεράστια πρόστιμα για την μη πραγματοποίηση του έργου. Η Ελλάδα παρέμεινε η τελευταία χώρα στην Ευρώπη που δεν έχει ολοκληρώσει το έργο παρά τα συνεχή πακέτα που έχουν δοθεί για την πραγματοποίησή του.

***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΑΒ (Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία): Ληστρικό σκάνδαλο 1 δις € στην ΕΑΒ, όπου με σκοπό να κρύψουν τα κλεμμένα οι πασόκοι, τα «έβαζαν» σε ειδικό λογαριασμό «αναπόσβεστων εξόδων ιδρύσεως της εταιρείας»!

***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ: Βιομηχανία παράνομων ελληνοποιήσεων με χορήγηση ελληνικής ταυτότητας και εκλογικού βιβλιαρίου ακόμη και σε σεσημασμένους κακοποιούς από τις πρώην κομουνιστικές χώρες. Υπόσχονταν αγροτική γη και διορισμούς σε Ουκρανούς, Ρώσους και Γεωργιανούς, «κατασκευάζοντας» ομογενείς και ταυτόχρονα ψηφοφόρους. Λίγους μήνες μετά τις εκλογές ανακλήθηκαν χιλιάδες ελληνοποιήσεις αφού η παρανομία της έκδοσής τους ήταν ολοφάνερη και καραμπινάτη. Είχαν όμως προλάβει να ψηφίσουν. Αποτέλεσμα η νόθευση των εκλογών της 9ης Απριλίου 2000. Ειδικά στην Βόρεια Ελλάδα (Φλώρινα, Πέλλα, Κιλκίς κ.α.) το ποσοστό των Αλβανών οι οποίοι ελληνοποιήθηκαν ήταν διψήφιο, δηλαδή ξεπέρασε το 10%. Το πασόκ κέρδισε τις εκλογές του 2000 με διαφορά 1% (70.000 ψήφοι)!

***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ: Ο πράσινος Σεραφείμ Φυντανίδης (μέσω της συζύγου του Βιργινίας Βεντουράκη) εμπλεκόμενος στο μεγάλο φαγοπότι των Ολυμπιακών έργων (Άγιος Κοσμάς), μέσω της Ολλανδικής κατασκευαστικής De Boer.

***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΑΧΤΑ : Αφορά τη (ν)τροπολογία -σκάνδαλο της Σιθωνίας που κατέληξε στην αποπομπή του υφυπουργού Οικονομικών, Χρήστου Πάχτα, και των άλλων εννέα βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Η υπόθεση ξεκίνησε στις 21/01/2004, όταν οι εννέα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κατέθεσαν τροπολογία στο νομοσχέδιο «Ενισχύσεις Ιδιωτικών Επενδύσεων για την οικονομική και περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας», την οποία αποδέχτηκε ο αρμόδιος υφυπουργός Οικονομίας Χρ. Πάχτας και έδιναν τη δυνατότητα ανέγερσης στην κατασκευαστική εταιρία «Ολυμπιακή Τεχνική» του μεγαλοεργολάβου Στέγκου, ιδιοκτήτη του «Πόρτο Καρράς», να χτίσει παράνομα χιλιάδες τουριστικές κατοικίες στην περιοχή.