Έγραψα χθες ότι ευτυχώς που ο Λαλιώτης είχε σχέδιο και θα τελείωνε την Εγνατία μέχρι το 2000. Κάποια στιγμή όμως το σχέδιο δεν του έβγαινε και το αναθεώρησε... συνέχισε όμως να εγκαινιάζει την Εγνατία κάθε 20 χλμ...
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/04/2001:
«Λαλιώτης σε εγκαίνια τμήματος του έργου, μήκους 26 χλμ.
«Μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι (δηλ. το 2002), έτοιμα 300 χλμ. της Εγνατίας»
ΚΑΒΑΛΑ
«Μέχρι το καλοκαίρι του 2002 θα έχουμε δώσει σε οδική χρήση 300 χιλιόμετρα της Εγνατίας Οδού».
Τη δήλωση αυτή έκανε χθες, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της οδικής παράκαμψης της Καβάλας που αποτελεί τμήμα της Εγνατίας Οδού, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κώστας Λαλιώτης, ο οποίος πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του έργου, η παράκαμψη, που έχει μήκος 26 χλμ., κόστισε 40 δισεκατομμύρια δραχμές, (ΣΣ. 26 χλμ. = 40 δις => 1 χλμ = 1,5 δις => 1 μέτρο = 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΔΡΑΧΜΕΣ...) ενώ με την παράδοσή της στην κυκλοφορία παρακάμπτεται εξ ολοκλήρου η πόλη, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο χρόνος διέλευσης των οχημάτων κατά 45 λεπτά.
Η παράκαμψη εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση στην Καβάλα με τη λειτουργία των ανισόπεδων κόμβων Αγίου Ανδρέου, Αγίου Σύλλα και Ασπρων Χωμάτων.
«Πρόκειται για έργο ζωής για την πόλη, αφού θα την ανακουφίσει κυκλοφοριακά αλλάζοντας άρδην την εικόνα της», δήλωσε ο Κ. Λαλιώτης, ο οποίος υποστήριξε ότι δεν υπάρχουν δύο Ελλάδες αλλά μόνο μία, αυτή της ισόρροπης ανάπτυξης και της κοινωνικής συνοχής.
«Είμαστε εδώ», συνέχισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, «για να διαβεβαιώσουμε ότι από τα 10 τρισεκατομμύρια του Β' ΚΠΣ στην περίοδο 1994-2000 δεν χάθηκε ούτε μία δραχμή. Η Εγνατία Οδός προχωρεί με εντατικούς ρυθμούς και απορροφά πόρους 400 δισ. δραχμών...»
Τη δήλωση αυτή έκανε χθες, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της οδικής παράκαμψης της Καβάλας που αποτελεί τμήμα της Εγνατίας Οδού, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κώστας Λαλιώτης, ο οποίος πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του έργου, η παράκαμψη, που έχει μήκος 26 χλμ., κόστισε 40 δισεκατομμύρια δραχμές, (ΣΣ. 26 χλμ. = 40 δις => 1 χλμ = 1,5 δις => 1 μέτρο = 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΔΡΑΧΜΕΣ...) ενώ με την παράδοσή της στην κυκλοφορία παρακάμπτεται εξ ολοκλήρου η πόλη, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο χρόνος διέλευσης των οχημάτων κατά 45 λεπτά.
Η παράκαμψη εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση στην Καβάλα με τη λειτουργία των ανισόπεδων κόμβων Αγίου Ανδρέου, Αγίου Σύλλα και Ασπρων Χωμάτων.
«Πρόκειται για έργο ζωής για την πόλη, αφού θα την ανακουφίσει κυκλοφοριακά αλλάζοντας άρδην την εικόνα της», δήλωσε ο Κ. Λαλιώτης, ο οποίος υποστήριξε ότι δεν υπάρχουν δύο Ελλάδες αλλά μόνο μία, αυτή της ισόρροπης ανάπτυξης και της κοινωνικής συνοχής.
«Είμαστε εδώ», συνέχισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, «για να διαβεβαιώσουμε ότι από τα 10 τρισεκατομμύρια του Β' ΚΠΣ στην περίοδο 1994-2000 δεν χάθηκε ούτε μία δραχμή. Η Εγνατία Οδός προχωρεί με εντατικούς ρυθμούς και απορροφά πόρους 400 δισ. δραχμών...»
Από το 2000, η ολοκλήρωση της Εγνατίας, πήγε στο 2002...
και έχει και συνέχεια...
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ «ΚΡΙΘΗΚΕ»...
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΜΕ...
και έχει και συνέχεια...
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ «ΚΡΙΘΗΚΕ»...
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΜΕ...