12 Ιουνίου 2009

«Όλοι τον Ντιόγκο προσπαθούν να «εξουδετερώσουν»... κανείς δεν ασχολείται με τον Πάντο ή την Πετραλιά...»

Τελικά όπως ανακοίνωσε στον Καραμανλή, δεν θα είναι υποψήφιος ο Ρουσόπουλος στις επόμενες εκλογές... όλοι οι αγχωμένοι μπορούν να επιστρέψουν σε κανονικούς ρυθμούς... επιτέλους εξυγιάνθηκε το πολιτικό σκηνικό στην Ελλάδα... εν μέρει γιατί για να ολοκληρωθεί η εξυγίανση το μόνο που απομένει είναι να επιστρέψει ο Λαλιώτης...

Και πως να ήταν άλλωστε υποψήφιος ο Ρουσόπουλος; Είναι δυνατόν να είσαι σοβαρός άνθρωπος και να ακούς κάθε μέρα καραγκιόζηδες σαν τον Βερύκιο και τον Παπαγιάννη να σε καθυβρίζουν και να σε κατηγορούν χωρίς κανένα στοιχείο, επειδή απλά εκτελούν συμβόλαια εξόντωσης; Σιγά μην καθότανε να πλακώνεται με όλους τους κάφρους και τους αμμόρφωτους που έχουν λόγο στην Ελλάδα...

Πάντως το ότι ο Ρουσόπουλος έχει ένα διαφορετικό επίπεδο από τους άλλους φαίνεται και από το ότι ανακοίνωσε έγκαιρα την πρόθεσή του ώστε να αφαιρέσει από όλη την καφρίλα ένα ακόμα επιχείρημα... ενώ το χρονικό σημείο, δηλ. λίγο μετά την ήττα των Ευρωεκλογών και την αναγγελία αλλαγών από τον Πρωθυπουργό, δείχνει ότι η πρωτοβουλία του αυτή αν δεν έγινε σε συνεννόηση με τον Πρωθυπουργό... σίγουρα βοηθάει τον Καραμανλή να κλείσει κάπως ένα «θέμα» πάνω στο οποίο έχει κτιστεί ένας ολόκληρος μύθος περί «σκανδάλου» Βατοπεδίου που ενορχηστρώθηκε δήθεν από τον Ρουσόπουλο...

Ο Ρουσόπουλος στην επιστολή του λέει:

«Αγαπητέ πρόεδρε, με αυτή την επιστολή σου γνωστοποιώ την απόφασή μου να μην διεκδικήσω θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματός μας, στις επόμενες εκλογές, όποτε αυτές και αν γίνουν. Με ενδιέφερε η συμμετοχή μου, δεν το κρύβω. Δεν με ενδιαφέρει πια. Οι συνθήκες ισοπέδωσης που επικρατούν στο πολιτικό σκηνικό, δεν μου επιτρέπουν να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από την συκοφαντία, είτε αυτή προέρχεται από αντιπάλους, είτε δυστυχώς από φίλους. Θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις να στηρίζω το έργο της κυβέρνησης… Εισήλθα στην πολιτική επιτυχημένος επαγγελματίας και αξιοπρεπής, αξιοπρεπής αποχωρώ. Καμία πικρία για πρόσωπα. Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες. Προσπάθησα πάντοτε να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, πιστεύω ότι από τη θέση μου συνέβαλα -έστω και στο ελάχιστο- στις νικηφόρες εκλογές του 2004 και του 2007. Ανταποκρίθηκα υπηρετώντας αρχές και αξίες. Δεν διαπραγματεύθηκα και δεν διαπραγματεύομαι την πολιτική μου επιβίωση σε βάρος της αξιοπρέπειάς μου. Πεποίθησή μου πάντοτε παραμένει ότι οι πολίτες δεν θέλουν πολιτικούς που είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για να επιβιώσουν σε όλες τις καταστάσεις, αλλά πολιτικούς που όταν έρχεται η ώρα είναι έτοιμοι να πουν το μεγάλο όχι- το σωστό»

Πάντως ας έχουν υπόψη τους οι «φίλοι» της ΝΔ που τον κατηγορούν ότι ο «αντίπαλος», εν προκειμένω το ΠΑΣΟΚ, πάντα προσπαθεί να «εξουδετερώσει» τον ισχυρότερο «εχθρό», εν προκειμένω τον Ρουσόπουλο...

Όλοι τον Ντιόγκο προσπαθούν να «εξουδετερώσουν»...
κανείς δεν ασχολείται με τον Πάντο ή την Πετραλιά...