20 Νοεμβρίου 2009

Νέο ανέκδοτο: μεγάλη προσφορά στην ελληνική πολιτική ζωη η Μαρία Δαμανάκη, κατά Τζέφρεϊ!

Όμοιος ομοίω αει πελάζει, λέει το αρχαίο ρητό. Και πως λοιπόν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά. Σχεδόν...ομοαίματος ο Τζέφρεϊ με την Μαριάμ Δαμανάκη, οπότε η δήλωσή του για την επιλογή της ως Επιτρόπου της Ε.Ε., ίσως να μην έπρεπε να μας εκπλήσει τελικά:

«Έχω επιλέξει, ένα πρόσωπο το οποίο έχει μεγάλη προσφορά στην ελληνική πολιτική ζωή, πολλούς αγώνες για τη δημοκρατία, και είμαι σίγουρος ότι θα προσφέρει και στην Ευρώπη από όποια θέση και αν αναλάβει στην Επιτροπή. Είναι η Μαρία Δαμανάκη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Τώρα βέβαια, κι εγώ το 1988 είχα συμμετάσχει στην Κατάληψη του Λυκείου μου. Αλλά μετά δεν βγήκα βουλευτής με το ΚΚΕ, δεν μεταπήδησα στον Συνασπισμό και δεν "κατάφερα" ως αρχηγός του να τον αφήσω εκτός Βουλής. Επίσης δεν έχω δηλώσει στη Βουλή ότι είμαι Εβραίος, ούτε μένω στην σοσιαλιστική Εκάλη. Ίσως γι'αυτό δεν θα θεωρηθώ ποτέ ότι έκανα "πολλούς αγώνες" (τι αμερικανιά, λες και οι αγώνες αποκτούν μεγαλύτερη ή μικρότερη σημασία αν τους βάλεις μπροστά το "πολλούς") για τη Δημοκρατία.