04 Νοεμβρίου 2009

«"Φωτιές" άναψε η δημοσίευση του Θέματος...»

Από antilogos-gr (που είναι αντίλογος όνομα και πράμα :)):

Το επίπεδο αλλά και την πολιτική που ακολουθεί η εφημερίδα του κ. Μπόμπολα "Το Πρώτο Θέμα" είναι γνωστά σε όλους τους πολίτες που ψήφισαν Ν.Δ. και θεωρούν τους εαυτούς τους "ΚεντροΔεξιούς".

Η Δημοσίευση ενός "ρεπορτάζ" την 19/10/09 (Μεθόδευση Ντόρας για τον «διορισμό» της «Aegean») είχε και συνέχεια την 01/11/09 (Η Ντόρα έκανε τους διπλωμάτες μας πράκτορες της «Aegean») όλως τυχαίως στα άρθρα αυτά δίπλα ακριβώς υπάρχει η διαφήμιση της OLYMPIC AIR του κ.Βγενόπουλου....

Του Ανταγωνιστή της AEGEAN δηλαδή...
Αυτού που βρίσκεται σε διαδικασία αλληλομηνύσεων με την κα. Μπακογιαννη...

Αυτά τα "αντικειμενικά" ρεπορταζ χρησιμοποιούνται πλέον από το στρατόπεδο του κ. Σαμαρά και τα Blogs που τείνουν προς την υποψηφιότητά του για να πλήξουν την κα.Μπακογιάννη.

Είναι κρίμα... , ένα δύσκολο για τους μή γνώστες θέμα που λαϊκίστικα εκμεταλλεύεται η λίαν εχθρική και αφοσιωμένα υπηρετούσα τα συμφέροντα του αφεντικού εφημερίδα να χρησιμοποιείται για εσωκομματικά χτυπήματα.

Η Εφημερίδα πάντως πέτυχε τον σκοπό της , βγήκαν μαχαίρια...........

To blog αυτό δεν θα εμπλακεί σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις , η τακτική της υιοθέτησης θέσεων αποδεδειγμένων εχθρών της Ν.Δ δεν είναι στην λογική του.

Στην συνέχεια (για όποιον ενδιαφέρετε θα παρουσιάσω το καθεστώς που προϋπήρχε και το τι συμβαίνει σήμερα. Δυστυχώς αυτό δεν είναι εύκολο θέμα και απαιτεί ειδικές γνώσεις .

Οι ανακρίβειες των ρεπορτάζ είναι πολλές.
Η κυριότερη ανακρίβεια που πάνω σε αυτή στηρίζεται είναι ότι έγινε "ξαφνικά" συμφωνία για να πετάξει και η AEGEAN προς Τουρκία.

Αντιγράφω την ανακοίνωση της Πολιτικής Αεροπορίας (ΠΗΓΗ :kathimerini)
Τονίζω με έντονα τα σημεία που έχουν σημασία........
H διακρατική σύμβαση Ελλάδας-Τουρκίας που υπεγράφη το 1948 προέβλεπε 16 πτήσεις την εβδομάδα από μία ή περισσότερες αεροπορικές εταιρίες και όχι μόνο από την Ολυμπιακή. Όμως, στα τέλη της δεκαετίας του '90, ο ιδιωτικός ανταγωνισμός ζήτησε το 2002, μερίδιο από τις πτήσεις και το αίτημα εγκρίθηκε και με την υπ' αριθ. Δ1/Β/19648/1241/17-5- 2004 απόφαση ΥΜΕ διορίσθηκε ήδη από τότε η εταιρεία Aegean ως ο δεύτερος Ελληνικός αερομεταφορέας, που δικαιούτο να πετά στην Κωνσταντινούπολη.
Για να μη χάσει τις πτήσεις της η Ολυμπιακή, οι τότε ηγεσίες των υπουργείων Μεταφορών και εξωτερικών, καθώς και της ΥΠΑ, αποδύθηκαν σε μία έντονη διπλωματική προσπάθεια προς την Τουρκία και επετεύχθη η αύξηση των πτήσεων από 16 σε 31 εβδομαδιαίως. Την απόφαση αυτή ο κ. Κωνσταντινίδης χαρακτηρίζει εθνική επιτυχία, καθώς όπως σημειώνει, εξυπηρετούντο και οι νέες αεροπορικές εταιρείες, χωρίς να χάνει τίποτε η Ολυμπιακή.
Ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρει επίσης ότι για όλες τις ενέργειες ήταν ενήμερο το ΥΜΕ, με εξαιρετικώς επείγον έγγραφο που έστειλε το ΥΠΕΞ στις 4-6-2009, αλλά και από την ΥΠΑ στις 25-6-2009. Επίσης, χαρακτηρίζει ψευδές, ότι τάχα η ελληνική πλευρά αξίωνε «επειγόντως» την υπογραφή του Μνημονίου και προσθέτει ότι η ΥΠΑ είχε ήδη ειδοποιήσει, ως όφειλε, την αρμόδια Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, γεγονός που κατά τον κ. Κωνσταντινίδη, σημαίνει ότι με την υπογραφή του μνημονίου επιτεύχθηκε όχι μόνον εθνικός, αλλά και Κοινοτικός σκοπός.
Ο τέως διοικητής της ΥΠΑ επισημαίνει ακόμη ότι «προξενούν κατάπληξη αλλά και προβληματισμό τα πρόσφατα δημοσιεύματα και οι δηλώσεις διαφόρων, πού, είτε φέρονται, να αγνοούν είτε δυσαρεστούμενοι, από την επιτυχή προώθηση των Ελληνικών συμφερόντων και αντί να συγχαίρουν τις Ελληνικές Αρχές δημιουργούν την εντύπωση δήθεν σκανδάλου».
Καταλήγοντας ο κ. Κωνσταντινίδης σημειώνει ότι ενήργησε νόμιμα, αποτελεσματικά και επωφελώς για την Ελλάδα, εκτιμά ότι θα πρέπει να του ζητήσουν συγνώμη όσοι προσπάθησαν να τον εμπλέξουν με συκοφαντικές ή δυσφημιστικές δηλώσεις και υπαινιγμούς και δηλώνει ότι επιφυλάσσεται κάθε δικαιώματός του κατά κάθε, ανεξαιρέτως, εμπλεκομένου, που τον έχει με οποιονδήποτε τρόπο θίξει ή θα το πράξει στο μέλλον.
Tί βλέπουμε εδώ;;;
Μόνο κεραυνός εν εναιθρία δεν ήταν η έναρξη πτήσεων της AEGEAN στην Κωνσταντινούπολη....

Κατηγορήθηκε επίσης ο χρόνος που έγινε αυτή η έναρξη των πτήσεων της AEGEAN.
Η Εταιρεία όμως έκανε την πρώτη της πτήση προς Κωνσταντινούπολη (inaguration flight) την 09/09/09 , δηλαδή όταν ΗΔΗ είχε πωληθεί η Ο.Α στον κ. Βγενόπουλο.
Καταρρίπτεται ο μύθος ότι το ΥΠΕΞ έδρασε ενάντια στα συμφέροντα της χώρας την εποχή που προσπαθούσε να πουλήσει την Ο.Α.

Η έναρξη πτήσεων από την AEGEAN έριξε τις τιμές στην γραμμή που εκμεταλλευόταν από το 1948 δύο ΚΡΑΤΙΚΕΣ εταιρείες η Ο.Α από την Ελλάδα και η Τ.Η.Υ από την Τουρκία και που λόγω μονοπωλίου τις κρατούσαν τεχνητά σε ιδιαίτερα ακριβό επίπεδο.

Σήμερα η τιμή των εισιτηρίων έχει πέσει σε λιγότερο από το μισό από την τιμή που υπήρχε παλαιότερα , με αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησης (που φυσικά αυξάνει τα έσοδα του κράτους αφού εισπράττει περισσότερους φόρους Αεροδρομίων) γιατί ΜΟΝΟ αυτό εισπράττει το κράτος.
Καμία σημασία δεν έχει αν η αεροπορική εταιρεία χρεώνει 10 € η 100 € το δρομολόγιο , οι φόροι ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΊΔΙΟΙ..................

Μια άλλη ανακρίβεια αφορά την άλλη ιδιωτική εταιρεία (την PEGASUS) που πετά από την πλευρά της Τουρκίας / Σμύρνη στην Ελλάδα/Αθήνα και μάλιστα κατηγορήθηκε η π.ΥΠΕΞ ότι "Άνοιξε την πόρτα" για πτήσεις προς τα κατεχόμενα !!!

Ας δούμε αν είναι αλήθεια κάτι από αυτό....

Η PEGASUS πράγματι κάνει πτήσεις από το αεροδρόμιο των κατεχόμενων ECRAN (ECN) η LEFCOSA προς την Τουρκία. Από το σύστημα κρατήσεων της όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να κλείσει ΚΑΝΕΙΣ πτήση από Αθήνα με τελικό προορισμό αυτό το αεροδρόμιο (ECN) αφού δεν παρουσιάζει αυτόν τον συνδυασμό.....

Τώρα ανακάλυψαν ότι υπάρχουν πτήσεις μεταξύ κατεχόμενης Κύπρου και Τουρκίας !!!
Το γεγονός ότι την εποχή του μονοπωλίου ΟΑ/ΤΗΥ η ΤΗΥ πετούσε από όλες σχεδόν τις πόλεις της Τουρκίας πρός ECN δεν ενόχλησε KANENA.
Το γεγονός ότι υπάρχει η kthy δηλαδή η "CYPRUS TURKISH AIRLINES" εδώ και 35 χρόνια και ότι εκτελεί πτήσεις από το ECN πρός ΟΛΕΣ τις μεγάλες πόλεις της Τουρκίας αλλά και ΟΛΕΣ σχεδόν τις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες φυσικά δεν ενόχλησε KANENA.

Η άλλη Τουρκική εταιρεία που εκμεταλλέυθηκε την αύξηση των πτήσεων Ελλάδας -Τουρκίας είναι η SUNEXPRESS αλλά αυτή δεν πετά ΚΑΘΟΛΟΥ προς Κύπρο οπότε την αποσιώπησαν τα "ρεπορτάζ"...

Παραθέτω απόσπασμα που αφορά την συμφωνία Ελλάδας - Τουρκίας από την προκήρυξη της ΥΠΑ για τις υπό διακρατικό έλεγχο γραμμές (Όλη μπορείτε να την κατεβάσετε πατώντας ΕΔΩ).


Παρατηρήστε ότι ο επιτρεπόμενος αριθμός πτήσεων είναι 31 / Εβδομαδιαίως που ενώ στους Τουρκικούς αερομεταφορείς ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ποιοι επιτρέπεται να πετούν και σε τί συχνότητα στους Ελληνικούς αερομεταφορείς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ δηλαδή οποιοσδήποτε αερομεταφορέας με Ελληνικό AOC μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε πτήσεις Ελλάδας-Τουρκίας.....

Όσον αφορά την εμπλοκή των Ελληνικών πρεσβειών στις διαδικασίες συμφωνίας αύξησης συχνότητας πτήσεων , καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι εκτός από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που στην πράξη το μόνο που εμποδίζει κάποια κοινοτική εταιρεία να δραστηριοποιηθεί είναι η εύρεση Slots στα αεροδρόμια , σε οποιαδήποτε ΤΡΙΤΗ χώρα οι πτήσεις γίνονται μέσω διακρατικών συμφωνιών .
Φυσικό είναι να εμπλέκεται το υπουργείο εξωτερικών και οι κατά τόπους πρεσβείες αφού σαν διαπραγματευτής των Ελληνικών συμφερόντων εκπροσωπεί την χώρα και εξετάζει / προωθεί όλες τις διακρατικές συμφωνίες.

Ξέρω ότι κούρασε αυτή η ανάρτηση , είναι πολύ εξειδικευμένη και ίσως δεν έχει ενδιαφέρον για τους περισσότερους , είναι όμως απαραίτητο να γνωρίζουμε την πραγματικότητα ώστε να μην πέφτουμε θύματα της παραπληροφόρησης !!!!

Δεξί Εξτρέμ: Όλα καλά και ωραία! ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΗ: ΟΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ. ΟΧΙ ΝΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΓΙΑΣ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ. Ο ΝΕΟΣ ή Η ΝΕΑ (για να σας κάνω τη χάρη :)) ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ «ΘΑ ΤΣΙΡΙΞΟΥΝ ΜΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ»... ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΝ ΜΕΡΗ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ:

1. ΟΣΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ. ΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ πχ. ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΖΑΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΝ ΛΕΝΕ "ΛΑΓΟ" ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ...
2. ΣΤΗΡΙΞΗ ΕΝ ΛΕΥΚΩ (με τη λογική πχ. ότι και «ο Βαρθολομαίος του Καραμανλή και του Έβερτ εμπλέκεται στη Siemens γι' αυτό μην τα σκαλίζουμε») ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ, ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ... ΘΑ ΣΤΗΛΙΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ... όσο και αν είναι άλλο πράγμα να εμπλακείς σε μια γυφτιά και να κάψεις την Αθήνα αφού πρώτα τη γέμισες λαθρομετανάστες...

Όσο για το ότι ο Αναστασιάδης είναι συκοφάντης... το ξέρουμε καλύτερα και το έχουμε πει επανειλημμένως... αλλά φαίνεται ότι δεν το συμμερίζονται κάποιοι και τον αβαντάρουν... και φυσικά δεν μιλάω για τον Ψωμιάδη που εμφανίστηκε χθες στο ΟΛΑ, όσο και αν εγώ στη θέση του δεν θα εμφανιζόμουν... αλλά αυτά θα τα πούμε σε επόμενη ανάρτηση