Παρακαλώ κάντε πρόσθεση-αφαίρεση και βγάλτε τα συμπεράσματα σας...
Εστω λοιπόν αποσύρουμε ενα παλιο αυτοκίνητο και θα κερδίσουμε 1.500 ευρώ τα οποία θα τα βάλει το κράτος!!!
Εστω λοιπόν αποσύρουμε ενα παλιο αυτοκίνητο και θα κερδίσουμε 1.500 ευρώ τα οποία θα τα βάλει το κράτος!!!
Εμεις αγοράζουμε ενα καινουριο αυτοκίνητο των 15.000 για το οποίο πληρωνουμε 13.500 αφού τα 1.500 τα βαζει το κρατος!!!
Μετράτε εσοδα...
Ο εμπορος θα κόψει τιμολογιο για 15.000 που σημαινει 15.000 επι 19% ΦΠΑ 2.850 τα οποία τα παιρνει το κράτος..και ξερετε και κατι..Αυτο το ΦΠΑ δε γινεται να μην εισπραχτει...!!!
Ηδη το..κρατος ειναι 2.850 που παιρνει μειoν 1.500 που εδωσε: 1.350 ευρω κερδος ηδηΣτα 15.000 πληρωνουμε το τελος ταξινόμησης... Ναι ναι αυτο που το καλοκαιρι εφερε τη μειωση στις τιμες το οποίο ειναι καθαρος φόρος!
Για ενα αυτοκινητο ταξεως 15.000 ευρω 1.400cc περίπου το τελος ειναι κατ ελάχιστον 1.500 τα οποία τα παιρνει...μαντεψτε ποιος! ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
Στα σακουλι λοιπόν και τα 1.500 αρα 1.500 και 1.350 παμε στα 2.850!!!
Θελετε και αλλο... Εσοδα από Πινακίδες, νεο σημα τελων κυκλοφορίας για το καινουριο χωρις να επιστρεφονται τα λεφτα από το παλιο σήμα, νεα ασφάλεια! καινουριο αυτοκίνητο αρα και λιγο πιο ακριβη η ασφαλεια αλλά ακομα πιο πολλα λεφτα απο το ΦΠΑ της ασφαλειας στο κρατος!
Το κρατος τελος θα φορολογήσει και τις αντιπροσωπείες αφου...οσο πουλανε αυτοκίνητα θα εχουν και κερδη
Ποιο κοστος ρε παιδια!!!!
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ;
Πηγή: news24.blogspot.com
Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ.: Με πολύ απλά λόγια το ελληνικό κράτος κερδίζει πολλαπλάσια από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου και από την χώρα προέλευσης, του κατασκευαστή.
Δεν χρειαζόμαστε λοιπόν να έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες!
Έχουμε τους φόρους και τα τέλη που πληρώνει ο καταναλωτής-αγοραστής του αυτοκινήτου!
Και το σύνολο αυτών είναι πολλαπλάσιο της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου!
Καλώς, λοιπόν οι Γερμανοί λένε, ακόμη και σήμερα, ότι" εσείς στην Ελλάδα έχετε 10 αυτοκινητοβιομηχανίες Mercedes και κερδίζετε πολλαπλάσια από εμάς"!
Ηδη το..κρατος ειναι 2.850 που παιρνει μειoν 1.500 που εδωσε: 1.350 ευρω κερδος ηδηΣτα 15.000 πληρωνουμε το τελος ταξινόμησης... Ναι ναι αυτο που το καλοκαιρι εφερε τη μειωση στις τιμες το οποίο ειναι καθαρος φόρος!
Για ενα αυτοκινητο ταξεως 15.000 ευρω 1.400cc περίπου το τελος ειναι κατ ελάχιστον 1.500 τα οποία τα παιρνει...μαντεψτε ποιος! ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
Στα σακουλι λοιπόν και τα 1.500 αρα 1.500 και 1.350 παμε στα 2.850!!!
Θελετε και αλλο... Εσοδα από Πινακίδες, νεο σημα τελων κυκλοφορίας για το καινουριο χωρις να επιστρεφονται τα λεφτα από το παλιο σήμα, νεα ασφάλεια! καινουριο αυτοκίνητο αρα και λιγο πιο ακριβη η ασφαλεια αλλά ακομα πιο πολλα λεφτα απο το ΦΠΑ της ασφαλειας στο κρατος!
Το κρατος τελος θα φορολογήσει και τις αντιπροσωπείες αφου...οσο πουλανε αυτοκίνητα θα εχουν και κερδη
Ποιο κοστος ρε παιδια!!!!
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ;
Πηγή: news24.blogspot.com
Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ.: Με πολύ απλά λόγια το ελληνικό κράτος κερδίζει πολλαπλάσια από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου και από την χώρα προέλευσης, του κατασκευαστή.
Δεν χρειαζόμαστε λοιπόν να έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες!
Έχουμε τους φόρους και τα τέλη που πληρώνει ο καταναλωτής-αγοραστής του αυτοκινήτου!
Και το σύνολο αυτών είναι πολλαπλάσιο της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου!
Καλώς, λοιπόν οι Γερμανοί λένε, ακόμη και σήμερα, ότι" εσείς στην Ελλάδα έχετε 10 αυτοκινητοβιομηχανίες Mercedes και κερδίζετε πολλαπλάσια από εμάς"!