29 Μαρτίου 2010

Τα πράσινα υποβρύχια

Όταν το 1968 φτιαχνόταν η ταινία "Το κίτρινο υποβρύχιο" με τους θρυλικούς Beatles, κανείς δε φανταζόταν ότι περίπου 32 χρόνια μετά στην Ελλάδα θα γυριζόταν η ... συνέχεια.


"Τα πράσινα υποβρύχια" έρχονται λίγο αργότερα στην επιφάνεια, στις μέρες μας.

Μετά τη Siemens, τη ΜΑΝ, την Daimler και η γερμανική εταιρεία Ferrostaal AG
φέρεται να έδωσε μίζες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ ώστε να κερδίσει το συμβόλαιο
για την κατασκευή των υποβρυχίων 214 του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού το 2000
στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια της παντοδυναμίας των φαιοπράσινων κυβερνήσεων.

Μόνο για το «Παπανικολής», σύμφωνα με τις καταθέσεις που έγιναν στην
Εισαγγελία του Μονάχου, δόθηκαν 10-12 εκατομμύρια ευρώ, ενώ γενικά οι
προμήθειες - ρεκόρ που καταβάλλονταν από τους Γερμανούς ξεπερνούσαν
το 5% του κόστους της παραγγελίας.

Πολλοί νομίζουν ότι η είδηση είναι μόνο αυτή.

Από εδώ και πέρα όμως αρχίζουν τα ... πιο ενδιαφέροντα.

Το ρεπορτάζ της Καθημερινής της Κυριακής αναφέρει ότι από το 1999 και μετά
στις δωροδοκίες μεσολαβούσε δικηγορικό γραφείο της Ζυρίχης
που έπαιρνε ποσοστά 10% και είχε συγκροτήσει δίκτυο υπεράκτιων εταιρειών.

Κάτι μας θύμιζαν όλα αυτά ...

στρατιωτικές προμήθειες, δικηγορικό γραφείο στη Ζυρίχη ...

Ανοίξαμε τα κιτάπια μας.

Και θυμηθήκαμε !

Σεπτέμβριος 2006

Η ελληνική Βουλή βρίσκεται πολύ κοντά στην αποκάλυψη της αλήθειας
για τα 21 εκατομμύρια δολάρια από τους TOR-M1.

Τσοχατζόπουλος και Παπαντωνίου είναι με την πλάτη στον τοίχο και όλοι
περιμένουν τα νέα από την Ελβετία καθώς ο γενικός εισαγγελέας της Γενεύης
στις αρχές Ιουλίου έβγαλε τελική απόφαση για το άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών.

Ο Μ Ω Σ

ως εκ θαύματος ... το άνοιγμά τους μπλοκαρίστηκε
μετά από ένσταση που κατέθεσε δικηγορικό γραφείο της Γενεύης
μισή ώρα προτού εκπνεύσει η προθεσμία.

Υπενθυμίζουμε ότι για τους TOR-M1 o Τσοχατζόπουλος υπέγραψε
τις συμβάσεις 6 ημέρες πριν τις εκλογές του 2000 ...

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Εμείς έχουμε βγάλει το δικό μας συμπέρασμα :


Λεφτά υπάρχουν !

Απλώς είναι πασόκ !