Πολλές φορές έχουμε εξαγριωθεί ζώντας ένα κυκλοφοριακό χάος όταν φορτηγατζήδες κλείνουν τις Εθνικές οδούς και παρατηρούνται ελλείψεις βασικών αγαθών στην αγορά. Αλλά αυτή την φορά δεν μπορούμε παρά να σταθούμε δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους.
Οι φορτηγατζήδες ΔΕΝ είναι αντίθετοι με το άνοιγμα του επαγγέλματος. Θέτουν κάποιους όρους, ώστε οι νεότεροι στο επάγγελμα να διασφαλίσουν τα χρήματα που έχουν δαπανήσει για την αγορά άδειας όταν το κράτος τόσα χρόνια ήταν συνυπεύθυνο στην αγοραπωλησία αδειών ΔΧ αφού εισέπρατε υπεραξία.
Οσον αφορά αυτή κάθε αυτή την απελευθέρωση ερωτώ.
Είναι δυνατόν να απελευθερωθούν οι μεταφορές στην Ελλάδα??? και να μπορεί ο κάθε ευρωπαίος οδηγός να ασκεί επάγγελμα μεταφορέα στην Ελλάδα??? ΠΟΙΟΙ ??? Οι Βούλγαροι που πληρώνουν 0,5 το diesel, αυτοί που πληρώνουν 10% εφορία και όχι 40%.
Από την στιγμή που δεν ζούμε σε μια ευρωπαική ένωση με κοινή οικονομική πολιτική και το παιχνίδι δεν παίζεται με ίσους όρους ΠΩΣ ερωτώ ΠΩΣ θα διασφαλίσουν αυτοί οι άνθρωποι όχι απλά την αξία μίας άδειας που οι περισσότεροι ίσως έχουν αποσβέσει, αλλά ΠΩΣ θα διασφαλίσουν την επιβίωσή τους ???
Εάν η όλη διαδικασία είναι απαίτηση της περιβόητης τρόικας, σκεφθείτε ότι ίσως η εξαθλίωση που βρίσκεται πρό των πυλών της κοινωνικής τάξης των μεταφορέων ΔΧ , σε λίγο να χτυπήσει την δική μας πόρτα. Δεν μιλάω απλά για μείωση εισοδήματος μιλάω για ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ !!!!
Ο Ελληνας μεταφορέας δολοφονείται στον βωμό του μνημονίου και απλά σκεφτείτε ότι η Ελλάδα τόσα χρόνια αναπτυσσόταν και εξελισσόταν με το επάγγελμα κλειστό, δεν έχει κανένα νόημα για την πλειοψηφία το άνοιγμα του επαγγέλματος και καμία επίπτωση δεν έχει στην εθνική οικονομία.
Απλά εξυπηρετούνται τα ίδια συμφέροντα που εξυπηρετεί το μνημόνιο γενικότερα!!!
Τ.Ο. Ν.Δ. Μεταφόρφωσης
Οσον αφορά αυτή κάθε αυτή την απελευθέρωση ερωτώ.
Είναι δυνατόν να απελευθερωθούν οι μεταφορές στην Ελλάδα??? και να μπορεί ο κάθε ευρωπαίος οδηγός να ασκεί επάγγελμα μεταφορέα στην Ελλάδα??? ΠΟΙΟΙ ??? Οι Βούλγαροι που πληρώνουν 0,5 το diesel, αυτοί που πληρώνουν 10% εφορία και όχι 40%.
Από την στιγμή που δεν ζούμε σε μια ευρωπαική ένωση με κοινή οικονομική πολιτική και το παιχνίδι δεν παίζεται με ίσους όρους ΠΩΣ ερωτώ ΠΩΣ θα διασφαλίσουν αυτοί οι άνθρωποι όχι απλά την αξία μίας άδειας που οι περισσότεροι ίσως έχουν αποσβέσει, αλλά ΠΩΣ θα διασφαλίσουν την επιβίωσή τους ???
Εάν η όλη διαδικασία είναι απαίτηση της περιβόητης τρόικας, σκεφθείτε ότι ίσως η εξαθλίωση που βρίσκεται πρό των πυλών της κοινωνικής τάξης των μεταφορέων ΔΧ , σε λίγο να χτυπήσει την δική μας πόρτα. Δεν μιλάω απλά για μείωση εισοδήματος μιλάω για ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ !!!!
Ο Ελληνας μεταφορέας δολοφονείται στον βωμό του μνημονίου και απλά σκεφτείτε ότι η Ελλάδα τόσα χρόνια αναπτυσσόταν και εξελισσόταν με το επάγγελμα κλειστό, δεν έχει κανένα νόημα για την πλειοψηφία το άνοιγμα του επαγγέλματος και καμία επίπτωση δεν έχει στην εθνική οικονομία.
Απλά εξυπηρετούνται τα ίδια συμφέροντα που εξυπηρετεί το μνημόνιο γενικότερα!!!
Τ.Ο. Ν.Δ. Μεταφόρφωσης