Λίγες ώρες πια, πριν τη διεξαγωγή του δεύτερου γύρου των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών, ο αγώνας κλιμακώνεται στη Θεσσαλία. Οι προβλέψεις και τα προγνωστικά είναι επισφαλή (λόγο της ρευστής ψήφου) και τα δύο επιτελεία ελπίζουν στη νίκη. Πέρα από το σημαντικό ποσοστό που επιτεύχθη υπέρ του ψηφοδελτίου του, τα στοιχεία "δείχνουν" Αγοραστό και για τη δεύτερη Κυριακή των εκλογών.
Aνέκαθεν ο λαρισαίος υποψήφιος είχε ερίσματα σους ψηφοφόρους του ΚΚΕ από την εποχή που εκλεγόταν πλειοψηφόν σύμβουλος Λάρισας με την ένθερμη στήριξή τους. Επιπρόσθετα, έχει το συγκριτικά πλεονέκτημα ότι προέρχεται από τον πιο πολυπληθή νομό.
Ο σύγχρονος παλμογράφος καταγραφλης των διαθέσεων, προτιμήσεων και τάσεων της νεολαίας και όχι μόνο, το διαδίκτυο, καταδεικνύει επίσης ένα αισθητό ρεύμα υπέρ του.
Το Facebook, όπως και όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξελίχθηκαν σε μέσο έκφρασης, πολιτικής επικοινωνίας και καταγραφής της ιδεολογικής και πολιτικής προτίμησης των χρηστών.
Πρόκειται για τη διαδικτυακή εκείνη πύλη, που σε αυτή την εκλογική μέτρηση σημείωσε μεγάλη επιτυχία, καθώς τα νούμερα και τα ποσοστά που καταγράφονταν σε όλη τη διάρκεια της 34,85% στις διαδικτυακές σελίδες και καταδείκνυαν τους υποψηφίους να συγκεντρώνουν την πλειοψηφία των προτιμήσεων, το βράδυ της Κυριακής 7 Νοεμβρίου επαληθεύτηκαν.
Ο κύριος Αγοραστός, συγκεκριμένα, με 6500 και πλέον διαδικτυακούς φίλους στις δύο προσωπικές σελίδες που διατηρεί και με περίπου 2500 υποστηρικτές (http://www.facebook.com/home.
Ό έτερος διεκδικητής κ. Παπατόλιας συγκέντρωσε λιγότερες διαδικτυακές προτιμήσεις και αισθητά μικρότερο αριθμό διαδικτυακών φίλων. Μόλις μία προσωπική σελίδα και μία σελίδα φίλων με μόλις 202 υποστηρικτές (http://www.facebook.com/home.
Για όποιους μπορούν να γνωρίζουν και να αξιολογήσουν την επιρροή που το διαδίκτυο μπορεί να έχει, διαπιστώνει πως η προεκλογική εκστρατεία διεξάγεται και εντός διαδικτύου, εντός facebook,εντός twitter και εντός όλων των δικτύων, που οι πολίτες επιλέγουν για να εκφραστούν και καταθέσουν απόψεις.
Στις ΗΠΑ ο βαθμός κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο των υποψηφίων αποτέλεσε έναν σταθερό δείκτη της δημοφιλίας αλλά και της παράστασης νίκης των υποψηφίων. Στο τέλος τα αποτελέσματα επαληθεύτηκαν.
Η εκστρατεία δόθηκε και στο διαδίκτυο, η νίκη θα κριθεί και από το διαδίκτυο.