29 Ιανουαρίου 2011

Τελικά ο Μουμπάρακ φαίνεται να επιλέγει την τύχη του τσαουσέσκου. Κάνει τώρα δηλώσεις

Πρίν λίγο έκανε ζωντανά διάγγελμα που μεταδόθηκε στο Al jajira. Είπε πως αν δεν υπήρχε ελευθερία λόγου δεν θα υπήρχαν τέτοιες διαδηλώσεις και ότι αύριο θα σχηματίσει καινούρια κυβέρνηση. Στο μεταξύ κομμένο είναι το ιντερνετ ενώ επανήλθε η κινητή τηλεφωνία.

Δείτε τι είπε:

12:28


Mubarak: Θα σχηματίσω νέα κυβέρνηση από αύριο και θα πάρω όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διατηρηθεί η σταθερότητα γιατί αυτό είναι το καθήκον μου

Mubarak: Εγώ θα αναλάβω τις ευθύνες μου προκειμένου να μην επιτρέψω αυτές οι διαδηλώσεις να υποδαυλίσουν το μέλλον μας και τη μοίρα μας.

Mubarak: Θα συνεχίσουμε δίνοντας περισσότερη δημοκρατία και περισσότερες ελευθερίες στους πολίτες. Νέα προγράμματα για την ανεργία. Οι στόχοι μας και οι επιλογές μας θα ορίσουν το μέλλον μας και δεν έχουμε άλλες εναλλακτικές από το να το πετύχουμε. Θα κρατήσουμε ότι έχουμε κερδίσει

Mubarak: Αγαπητοί μου πολίτες έχω προσφέρει τον εαυτό μου σε εσάς σε καιρούς πολέμου και ειρήνης. Είμαστε ένας λαός και ένα έθνος

Mubarak: Καλώ τους νέους να συνταχθούν στις συνεχόμενες προσπάθειες για το κοινό καλό

Mubarak: Θα πάρω επιπλέον μέτρα για να εδραιώσω περαιτέρω τα θεμέλια της κοινωνίας μας.

Mubarak: Τα σχέδια μας για την καταπολέμηση της ανεργίας και καθώς και νέα προγράμματα για την καταπολέμηση της φτώχειας θα συνεχιστούν σε πνεύμα ηρεμίας και χωρίς βία

Mubarak: Θα συνεχίσουμε τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές βελτιώσεις

Mubarak: Ωστόσο το έργο που μας περιμένει και οι στόχοι μας δεν μπορούν να επιτευχθούν μέσω βίας και χάους παρά μέσω οργανωμένων προσπαθειών

Mubarak: Αγαπητοί μου συμπολίτες αυτές οι πορείες ζητάνε περισσότερη δημοκρατία και άμεσες πράξεις για την καταπολέμηση της ανεργίας και της διαφθοράς

Mubarak: Η Αίγυπτος είναι η μεγαλύτερη χώρα στην περιοχή. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα γύρω μας όπου υπάρχουν αποσταθεροποιήσεις.

Mubarak: Πάντα πίστευα και θα συνεχίσω να προσπαθώ να δώσω τη δύναμη στο λαό που πρέπει να έχει το δικαίωμα στην ελευθερία και στην ελευθερία του λόγου αρκεί να τηρείται ο νόμος

Mubarak: Αυτές οι διαδηλώσεις δεν θα μπορούσα να γίνουν αν δεν υπήρχε τόση ελευθερία λόγου και πληροφορίας που η κυβέρνηση μου και εγώ έδωσα στον κόσμο

Mubarak: Στην αρχή ζήτησα να προστατευτούν οι πορείες πριν γίνουν απειλητικές για τις ζωές των πολιτών.

Mubarak: Παρακολουθώ προσεκτικά τις διαδηλώσεις. Στεναχωριέμαι για τις απώλειες από τον κόσμο και την Αστυνομία.