Η Ρωσία εγκαταλείπει το σχέδιο συμμετοχής της στον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, σύμφωνα με δημοσίευμα της ρωσικής εφημερίδας "Vedomosti", που επικαλείται η οικονομική υπηρεσία "Bloomberg".
Οι Ρώσοι εταίροι στην κοινοπραξία "Trans Balkan Pipeline B.V"., "OAO Transneft", "OAO Rosneft" και "OAO Gazprom Neft", θα τερματίσουν επισήμως τη χρηματοδότησή τους στο σχέδιο αυτό στη διάρκεια γενικής συνέλευσης των μετόχων που θα πραγματοποιηθεί αύριο στη Ρώμη, αναφέρει η Vedomosti επικαλούμενη πηγές της κοινοπραξίας που δεν κατονομάζει. Η εξέλιξη αυτή ουσιαστικά "θάβει" το σχέδιο κατασκευής του αγωγού, σύμφωνα με τη Ρωσική εφημερίδα.
Η Ρωσία, η Βουλγαρία και η Ελλάδα συμφώνησαν το 2007 στην κατασκευή πετρελαιαγωγού μήκους 285 χλμ. από το Βουλγαρικό λιμάνι του Μπουργκάς έως το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, στο Αιγαίο. Ο αγωγός, συνολικής αξίας ενός δισ.ευρώ και δυναμικότητας 35 εκ.μετρικών τόνων ετησίως, θα παράκαμπτε το Βόσπορο και τα Στενά των Δαρδανελίων, μειώνοντας το κόστος μεταφοράς.
Ο αγωγός ήταν "ανταγωνιστικός" ως προς αντίστοιχο που σχεδιάζουν να κατασκευάσουν η Ρωσία, η Ιταλία και η Τουρκία από το λιμάνι της Σαμσούντας στη Μαύρη Θάλασσα έως το λιμάνι του Τσεϊχάν.
Η Ρωσία, η Βουλγαρία και η Ελλάδα συμφώνησαν το 2007 στην κατασκευή πετρελαιαγωγού μήκους 285 χλμ. από το Βουλγαρικό λιμάνι του Μπουργκάς έως το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, στο Αιγαίο. Ο αγωγός, συνολικής αξίας ενός δισ.ευρώ και δυναμικότητας 35 εκ.μετρικών τόνων ετησίως, θα παράκαμπτε το Βόσπορο και τα Στενά των Δαρδανελίων, μειώνοντας το κόστος μεταφοράς.
Ο αγωγός ήταν "ανταγωνιστικός" ως προς αντίστοιχο που σχεδιάζουν να κατασκευάσουν η Ρωσία, η Ιταλία και η Τουρκία από το λιμάνι της Σαμσούντας στη Μαύρη Θάλασσα έως το λιμάνι του Τσεϊχάν.