75.000 αποσύρσεις τον ένα μήνα (10.2009) του Σουφλιά...
Ο σύνδεσμος εμπόρων εισαγωγέων αυτοκινήτων Ελλάδας, εμφανίζεται δυσαρεστημένος με την έως τώρα εφαρμογή του μέτρου, αφού, όπως υποστηρίζει, δεν έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων.
Με μια απλή εξουσιοδότηση εκχωρούν το δικαίωμα της απόσυρσης στον έμπορο μεταχειρισμένων, επωφελούμενοι μέρος του ποσού της απόσυρσης, χωρίς ωστόσο πολλοί από τους εμπόρους να αγοράζουν ένα καινούριο.
«Με τον τρόπο που εφαρμόζεται, δεν έχει υπάρξει η αναμενόμενη τόνωση της αγοράς καινούριων αυτοκινήτων. Δεν είμαστε καθόλου ευχαριστημένοι με το πώς εξελίσσεται η απόσυρση. Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου είχαμε 2.500 εκτελωνίσεις, 70% λιγότερες από πέρυσι», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συνδέσμου εμπόρων εισαγωγέων αυτοκινήτων Ελλάδας, Απόστολος Πετιμεζάς. «Ο ιδανικός τρόπος για την εφαρμογή της απόσυρσης ήταν η ρύθμιση του Σουφλιά, σύμφωνα με την οποία ο οδηγός λάμβανε 1.500 ευρώ αποσύροντας το παλιό του αυτοκίνητο, είτε αγόραζε ένα άλλο, είτε όχι και άλλα 1.000 ευρώ για να αγοράσει ένα καινούριο ή ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο πενταετίας. Έτσι αποσύρθηκαν σ’ ένα μήνα 75.000 αυτοκίνητα», επισήμανε.
Όποιος ενδιαφέρεται να κάνει χρήση του μέτρου της απόσυρσης, μπορεί ν’ απευθυνθεί σ’ ένα από τα κέντρα ανακύκλωσης της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδας (ΕΔΟΕ), τα περισσότερα από τα οποία αναλαμβάνουν την διαγραφή του αυτοκινήτου από τα μητρώα της Περιφέρειας. Απαιτείται μία βεβαίωση από τη ΔΟΥ στην οποία είναι εγγεγραμμένο το αυτοκίνητο, ότι ο ιδιοκτήτης του δεν χρωστάει τέλη κυκλοφορίας για όλα τα έτη που κυκλοφορεί το αυτοκίνητο, εκτός εάν έχουν κατατεθεί οι πινακίδες.
Σημειώνεται ότι οι περισσότερες εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων, αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση της παραπάνω διαδικασίας για τους πελάτες τους.