Με μια πληρωμένη καταχώρηση στο ΑΠΕ (δεν εξηγείται αλλιώς το γλύψιμο) η κ. Μάγια Τσόκλη προσπαθεί να μας πείσει ότι γύρισε από πολυήμερο ταξιδάκι στας Ινδίας και από πίσω της έρχονται μερικά εκατομμύρια ινδοί τουρίστες!!
Αφού έκανε τα μπάνια της όπως κάθε τουρίστας, συναντήθηκε καμιά ωρίτσα με το διευθυντή του ξενοδοχείου που έμενε (δεν μπορώ να καταλάβω πως θα συμβάλει στην αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα ο διευθυντής ενός ξενοδοχείου που θέλει να προσελκύσει πελάτες στην Ινδία και στο ξενοδοχείο του!!!!...)... και αφού συναντήθηκε και μερικές ώρες με μερικούς tour operator οι οποίοι προφανώς της έδειξαν την πόρτα αναφέροντάς της τα προβλήματα της χρονοβόρας διαδικασίας έκδοσης βίζας που πρέπει να βγάλει ο ινδός για να έρθει διακοπές στην Ελλάδα και φυσικά της μη ύπαρξης απ' ευθείας πτήσης (αυτά βέβαια το άρθρο της Τσόκλη τα ξεπερνάει επιφανειακά και λέει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε ινδικά εστιατόρια για να φάνε οι ινδοί!!!)... κανόνισε τέλος και την προσωπική της προβολή μιας και σαν "ειδική" στον τουρισμό θα γράψει και ένα άρθρο για το περιοδικό Jetwings του Ιουνίου που υπάρχει μέσα στα αεροπλάνα της εταιρίας Jet Airways... για να το διαβάζουν οι Ινδοί τον Ιούνιο, όταν θα πηγαίνουν διακοπές σε άλλες χώρες για να βλέπουν τι έχασαν...
Βέβαια από μαθηματικά δεν σκαμπάζει και πολλά γιατί είπε σ' αυτόν που έγραψε το κείμενο ότι:
Οι ινδοί τουρίστες αυξήθηκαν από 3.7 εκατομμύρια το 1997 σε σχεδόν 12 εκατομμύρια το 2010, ενώ οι τουριστικές δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών στο εξωτερικό αυξήθηκαν από 1.3 δισ. δολάρια το 1997 σε 8.2 δισ. δολάρια το 2008. Κατά μέσο όρο, οι Ινδοί επισκέπτες ξοδεύουν 2.000 δολάρια το άτομο ανά ταξίδι.
Απλά μαθηματικά λένε ότι η διαίρεση 8,2 δις δολαρίων (του 2008) δια 10 εκ τουριστών (το 2010 ήταν 12 εκ τουρίστες άρα ας πούμε ότι το 2008 ήταν 10 εκ τουρίστες) μας δίνει μέσο όρο 800 δολάρια ή 550 ευρώ και όχι 2.000 δολάρια όπως ψευδώς αναφέρουν...
Αυτά για την κυρία που θα σώσει την Ελλάδα φέρνοντας μερικά εκατομμύρια ινδούς τουρίστες... το ταξιδάκι άραγε πως θα μάθουμε πόσα κόστισε
Ξέχασα! Συναντήθηκε και μ ένα σκηνοθέτη που γυρίζει διαφημιστικά σαν το παρακάτω :))
Διαβάστε και την πληρωμένη διαφημιστική καταχώρηση της κόρης του υμνητή των βιαστών και των παιδόφιλων:
Θετικά τα μηνύματα για ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος από την Ινδία.
Με θετικά μηνύματα για τις προοπτικές ανοίγματος της Ελλάδας στην αγορά της Ινδίας, ολοκληρώθηκε η διερευνητική αποστολή της Βουλευτού Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και εισηγήτριας του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας Τουρισμού, Μάγιας Τσόκλη, η οποία επισκέφθηκε τη Βομβάη και το Νέο Δελχί και είχε σειρά επαφών με κορυφαίους τουριστικούς παράγοντες και τηλεοπτικούς παραγωγούς της Ινδίας, έπειτα από συνεννόηση με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η κα Τσόκλη συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της αεροπορικής εταιρίας JET Airways καθώς και με άλλα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα των επαφών αυτών, τον προσεχή Ιούνιο η Ελλάδα θα φιλοξενηθεί στο περιοδικό JET Wings που διανέμει στις πτήσεις της η JET Airways, στο πλαίσιο ειδικού αφιερώματος που θα υπογράφει η κυρία Τσόκλη. Το περιοδικό διαβάζεται από 50.000 επιβάτες ημερησίως.
Η κυρία Τσόκλη συναντήθηκε, επίσης, με υψηλόβαθμα στελέχη των 5 μεγαλύτερων tour operators της Ινδίας (Thomas Cook, Cox and Kings, Kuoni-SOTC, Le passage to India/TUI και Parras Holiday) καθώς και με στελέχη εταιριών διαχείρισης προορισμών. Όλοι ανεξαιρέτως επιβεβαίωσαν τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες που υπάρχουν για την Ελλάδα και εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον να συνεργαστούν προκειμένου να προωθήσουν την χώρα μας στην αγορά της Ινδίας. Αξίζει να τονιστεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που εντόπισαν οι tour operators σε σχέση με τη χαμηλή κίνηση των Ινδών επισκεπτών προς την Ελλάδα, είναι ότι τόσο οι καταναλωτές όσο και οι άνθρωποι της τουριστικής αγοράς δεν γνωρίζουν το τουριστικό μας προϊόν, με εξαίρεση διάσημους προορισμούς όπως η Αθήνα, η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Τροχοπέδη παράλληλα για την ανάπτυξη του τουρισμού είναι η χρονοβόρα διαδικασία έκδοσης visa καθώς και η απουσία απευθείας αεροπορικής σύνδεσης. Μάλιστα, τα ζητήματα αυτά θεωρήθηκαν από τους Ινδούς tour operators δευτερευούσης σημασίας, εφόσον λυθεί το θέμα της χαμηλής αναγνωρισιμότητας των ελληνικών προορισμών και η εύκολη πρόσβαση των πελατών τους σε ινδικό φαγητό.
Η κυρία Τσόκλη συναντήθηκε επίσης με τον διευθυντή μεγάλου ξενοδοχείου της Βομβάης που εξέφρασε το ενδιαφέρον του για τη φιλοξενία εβδομάδας ελληνικής γαστρονομίας καθώς και με τον κ. Prahlad Kakar, έναν από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες διαφημιστικών ταινιών της Ινδίας. Ο κ. Kakar προσφέρθηκε να διοργανώσει συνάντηση του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ο αρμόδιος φορέας για την προσέλκυση ξένων παραγωγών στην Ελλάδα) με Ινδούς κινηματογραφικούς και τηλεοπτικούς παραγωγούς προκειμένου να ενημερωθούν για τις προοπτικές που παρουσιάζει η Ελλάδα για την πραγματοποίηση γυρισμάτων.
Η αγορά της Ινδίας είναι μια αναξιοποίητη, προς το παρόν, πηγή τουρισμού για τη χώρα μας η οποία παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές. Ο εξερχόμενος τουρισμός της Ινδίας αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στον κόσμο. Με την ευκατάστατη μέση τάξη της χώρας να ανέρχεται ήδη στα 300 εκατομμύρια, οι διεθνείς αναχωρήσεις από την δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου αυξήθηκαν από 3.7 εκατομμύρια το 1997 σε σχεδόν 12 εκατομμύρια το 2010, ενώ οι τουριστικές δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών στο εξωτερικό αυξήθηκαν από 1.3 δισ. δολάρια το 1997 σε 8.2 δισ. δολάρια το 2008. Κατά μέσο όρο, οι Ινδοί επισκέπτες ξοδεύουν 2.000 δολάρια το άτομο ανά ταξίδι.
Σύμφωνα με έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, μέχρι το 2020 η Ινδία θα “εξάγει” ετησίως 50 εκατομμύρια επισκέπτες, των οποίων οι τουριστικές δαπάνες θα ανέρχονται στα 28 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η κα Τσόκλη συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της αεροπορικής εταιρίας JET Airways καθώς και με άλλα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα των επαφών αυτών, τον προσεχή Ιούνιο η Ελλάδα θα φιλοξενηθεί στο περιοδικό JET Wings που διανέμει στις πτήσεις της η JET Airways, στο πλαίσιο ειδικού αφιερώματος που θα υπογράφει η κυρία Τσόκλη. Το περιοδικό διαβάζεται από 50.000 επιβάτες ημερησίως.
Η κυρία Τσόκλη συναντήθηκε, επίσης, με υψηλόβαθμα στελέχη των 5 μεγαλύτερων tour operators της Ινδίας (Thomas Cook, Cox and Kings, Kuoni-SOTC, Le passage to India/TUI και Parras Holiday) καθώς και με στελέχη εταιριών διαχείρισης προορισμών. Όλοι ανεξαιρέτως επιβεβαίωσαν τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες που υπάρχουν για την Ελλάδα και εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον να συνεργαστούν προκειμένου να προωθήσουν την χώρα μας στην αγορά της Ινδίας. Αξίζει να τονιστεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που εντόπισαν οι tour operators σε σχέση με τη χαμηλή κίνηση των Ινδών επισκεπτών προς την Ελλάδα, είναι ότι τόσο οι καταναλωτές όσο και οι άνθρωποι της τουριστικής αγοράς δεν γνωρίζουν το τουριστικό μας προϊόν, με εξαίρεση διάσημους προορισμούς όπως η Αθήνα, η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Τροχοπέδη παράλληλα για την ανάπτυξη του τουρισμού είναι η χρονοβόρα διαδικασία έκδοσης visa καθώς και η απουσία απευθείας αεροπορικής σύνδεσης. Μάλιστα, τα ζητήματα αυτά θεωρήθηκαν από τους Ινδούς tour operators δευτερευούσης σημασίας, εφόσον λυθεί το θέμα της χαμηλής αναγνωρισιμότητας των ελληνικών προορισμών και η εύκολη πρόσβαση των πελατών τους σε ινδικό φαγητό.
Η κυρία Τσόκλη συναντήθηκε επίσης με τον διευθυντή μεγάλου ξενοδοχείου της Βομβάης που εξέφρασε το ενδιαφέρον του για τη φιλοξενία εβδομάδας ελληνικής γαστρονομίας καθώς και με τον κ. Prahlad Kakar, έναν από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες διαφημιστικών ταινιών της Ινδίας. Ο κ. Kakar προσφέρθηκε να διοργανώσει συνάντηση του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ο αρμόδιος φορέας για την προσέλκυση ξένων παραγωγών στην Ελλάδα) με Ινδούς κινηματογραφικούς και τηλεοπτικούς παραγωγούς προκειμένου να ενημερωθούν για τις προοπτικές που παρουσιάζει η Ελλάδα για την πραγματοποίηση γυρισμάτων.
Η αγορά της Ινδίας είναι μια αναξιοποίητη, προς το παρόν, πηγή τουρισμού για τη χώρα μας η οποία παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές. Ο εξερχόμενος τουρισμός της Ινδίας αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στον κόσμο. Με την ευκατάστατη μέση τάξη της χώρας να ανέρχεται ήδη στα 300 εκατομμύρια, οι διεθνείς αναχωρήσεις από την δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου αυξήθηκαν από 3.7 εκατομμύρια το 1997 σε σχεδόν 12 εκατομμύρια το 2010, ενώ οι τουριστικές δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών στο εξωτερικό αυξήθηκαν από 1.3 δισ. δολάρια το 1997 σε 8.2 δισ. δολάρια το 2008. Κατά μέσο όρο, οι Ινδοί επισκέπτες ξοδεύουν 2.000 δολάρια το άτομο ανά ταξίδι.
Σύμφωνα με έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, μέχρι το 2020 η Ινδία θα “εξάγει” ετησίως 50 εκατομμύρια επισκέπτες, των οποίων οι τουριστικές δαπάνες θα ανέρχονται στα 28 δισεκατομμύρια δολάρια.