05 Μαΐου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη για τη βία στα γήπεδα;

Απίστευτο για να είναι αληθινό, αλλά με τον ΓΙΩΡΓΑΚΗ όλα γίνονται. Κατά την διάρκεια της σύσκεψης για την ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ και ενώ ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΙΣΜΟΥ Π. ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ μίλαγε για την βία στα γήπεδα,ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ γύρισε προς το μέρος του και τον ρώτησε.

-Καλά όλα αυτά. Αλλά θέλω να σε ρωτήσω κάτι;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ;

Ο ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ αμήχανος τον κοίταξε εμβρόντητος και του είπε.

-ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΟΕΔΡΕ. Άσε θα ρωτήσω τον υφυπουργό τουρισμού και πολιτισμού τον ΝΙΚΗΤΙΑΔΗ.

Ο ΝΙΚΗΤΙΑΔΗΣ τους κοίταξε με οίκτο και απάντησε.

- ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ ΕΓΩ; Εμένα μου πήρε ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ για να καταλάβω ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ. Θα ρωτήσω τον ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ τον ΚΟΥΣΕΛΑ.

-Εσύ ΚΟΥΣΕΛΑ είσαι παιδί της πιάτσας που λένε, όλο και κάτι θα ξέρεις για το τι είναι Η ΜΠΑΛΑ.

-ΚΑΛΑ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ; ΕΜΕΝΑ ΑΠΟ "ΝΤΑΒΑΤΖΗ" ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ (κοινώς συνδικαλιστή) με βάλανε να κάνω τον ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ, ΑΤΟΚΟ, ΕΞΟΦΛΟΥΜΕΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΔΟΣΕΙΣ, ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ.

Οπότε σηκώθηκε ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ χαμογελώντας και είπε.

-Η ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ PLAY OFF, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΤΕΛΟΣ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ.

Λέτε και τα άλλα ζητήματα που αφορούν την ΕΛΛΑΔΑ να τα λύνουν με αυτόν τον τρόπο;

ΜΠΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.