28 Ιουνίου 2011

Ο αξιόπουστας θέλει να μας αλλάξει τη... νοοτρυπίδα!!!

Και ενώ η Ελλάδα ψάχνει απεγνωσμένα να βρει ποια είναι τα ΑΞΙΟΠΟΥΣΤΑ μέτρα που θα προτείνει ο πρωθυπουργός (τι; ΠΙΠΕΡΙ; σε εμένα; μα, δεν το 'πα εγώ...ο Γιώργος το'πε...)...



υπάρχουν κάποιοι ψηφοφόροι του κυβερνώντος κόμματος που μιλούν την ίδια γλώσσα με τον πρωθυπουργό...και μας λένε οτι πρέπει να αλλάξουμε ΝΟΟΤΡΥΠΙΔΑ...:

"Μην ακούτε τιποτα . Η Ελλαδα της στρεβλωσης και του παλαιοκομματισμου θα συντριφτεί . Αν η ελληνική κοινωνία δεν αλλάξει νοοτρυπίδα....." (Φώτο1)



διπλό κλικ πάνω στην εικόνα για μεγένθυνση

Ξαναδείτε εδώ για να μην λέτε ότι τα βγάζω απ'το μυαλό μου ο έρμος!


Δεν ξέρω για εσάς σύντροφοι και συντρόφισες αλλά εγώ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΥΣΤΕΣ δεν παίζω την ΝΟΟΤΡΥΠΙΔΑ μου κορώνα γράμματα! Γ@μω την ατυχία μου!